Džordan je nedodirljiv, ali Brejdi više nije

Verovatno nikome nije palo na pamet da će se ikad, a kamoli tako brzo pojaviti neko o kome će se pričati kao pretnji Tomu Brejdiju i njegovom statusu najboljeg NFL igrača svih vremena.

Pošaljite komentar
  1. Prvo, Mahoms je odigrao tek svoju 6.sezonu. Od tih 6 sezona, 4 puta je igrao Superbol i TRI puta ga je osvojio (a ne dva puta kako ti kažeš). Uz to je bio i MVP u svakom od ta tri puta. I Brejdi je u svojih prvih 6 sezona osvojio 3 titule (2001-02, 2003-04 i 2004-05), ali se sa njim Patriotsi nisu ni plasirali u plej of u sezoni 2002-03. Mahoms je igrao plej of u svakoj od svojih 6 sezona i stigao do Superbola 4 puta. Gubio je finale konferencije 2018-19 i 2021-22, kao i Superbol 2020-21.
    Slažem se da je rano da se porede, ali ako Mahomsu karijera bude trajala još 10-12 godina, velike su šanse da prestigne Brejdija po broju titula.
    (Tvrtko, 13. februar 2024 05:19)

    Jedini put kad Brady nije igrao plej of je kad je propustio celu sezonu zbog povrede.
    (Milos-Nis, 13. februar 2024 15:37)

    # Link komentara

  2. Nisam neki veliki poznavalac americkog fudbala ali bih rekao da su malo poranili sa poredjenjem. Na kraju karijere nek se podvuce crta. Brejdiju karijera trajala gotovo koliko Mahoms trenutno ima godina. Sto se tice samo Superbowl-a, Brejdiju je rekord 7-2, Mahomsu 2-1.
    (St0rmtr00per, 12. februar 2024 12:34)

    Prvo, Mahoms je odigrao tek svoju 6.sezonu. Od tih 6 sezona, 4 puta je igrao Superbol i TRI puta ga je osvojio (a ne dva puta kako ti kažeš). Uz to je bio i MVP u svakom od ta tri puta. I Brejdi je u svojih prvih 6 sezona osvojio 3 titule (2001-02, 2003-04 i 2004-05), ali se sa njim Patriotsi nisu ni plasirali u plej of u sezoni 2002-03. Mahoms je igrao plej of u svakoj od svojih 6 sezona i stigao do Superbola 4 puta. Gubio je finale konferencije 2018-19 i 2021-22, kao i Superbol 2020-21.
    Slažem se da je rano da se porede, ali ako Mahomsu karijera bude trajala još 10-12 godina, velike su šanse da prestigne Brejdija po broju titula.
    (Tvrtko, 13. februar 2024 05:19)

    # Link komentara

  3. Brejdi ga je dobio u direktnom duelu, nema tu nikakve polemike i debate...
    (Milos-Nish, 13. februar 2024 02:10)

    # Link komentara

  4. Vrlo zanimljiva dilema... A koji je ovo sport, beše?
    (Dušan, 13. februar 2024 00:43)

    # Link komentara

  5. Džo Montana ne samo da nikada u karijeri nije izgubio finale Superboula,već u tim mečevima,nijedan njegov pas nije presretnut odnosno uhvaćen od strane igrača protivničkog tima!!! Brejdi ili Mahoms? Džozef Kliford Montana,dame i gospodo !!!!
    (Mare, 12. februar 2024 22:20)

    # Link komentara

  6. Ako se samo rezultati gledaju kako je moguce da u sahu Anand koji ima 5 titula kaze za Fischera koji ima 1 titulu da je Fischer "GOAT"...i pritom ceo svet pa i kod nas vredi isto misljenje.
    (neutral, 12. februar 2024 21:56)

    # Link komentara

  7. Ko nije gledao Džoa Montanu i Džerija Rajsa,pojma nema šta je PRAVI NFL!!!
    (Mare, 12. februar 2024 21:49)

    # Link komentara

  8. Ocigledno je da misli na big game James Whortija jer njega je liga namestila Lejkersima kao sampionima ali nisi ti kalibar da to shvatis Hiv viruse!
    (Mare, 12. februar 2024 21:20)

    # Link komentara

  9. Prvi pik na draftu Dzejms Worty,dzabe si pisao esej i dzaba su ti lupili plusice jednaki u neznanju🤷
    (vc, 12. februar 2024 20:55)

    # Link komentara

  10. Ali ce Brejdi zauvek imati na kontu da je pobedio Mahomsa u Finalu superbowla sa Tampom.
    (vc, 12. februar 2024 09:51)

    Samo sto je Civsima u tom finalu bila povredjena cela ofanzivna linija, Mahoms je bio na vetrometini. Inace, najtaletovaniji kvoterbek je bio Aron Rodzers, sta je taj bacao, niko vise nece ponoviti, ali slaba ekipa oko njega, to je sport ..
    (cz, 12. februar 2024 19:24)

    # Link komentara

  11. Bolesni Najkl koji nema pojma kosarci i koji uporedjuje Medzika draftovanog u najvecu fransizu gde su im i kao sampionima namestili prvog pika na draftu i koji je igrao sa desetak vrhunskih igraca uporedjuje to sa Dzordanom koji je draftovan u najgoru fransizu lige tada. Zamislite duel Jordan,Karim,Whorty,Mcadoo vs Medzik,Corzin,Selers? Medzik je izabrao Convers koji je bio veci od Najkija a Dzordan je uzeo njihove akcije za razliku od Barklija koji je uzeo novac i po svom priznanju napravio najvecu gresku. Ni Najki bi bio to sto jeste da je Dzordan potpisao za Adidas,jedini razlog zasto nije je zato sto Adidas nije pravio dobre kosarkaske patike. Kaze se da su Medzik i Bird spasili ligu jer su 70te bile najslabija era bez rivalstava bez dinastija i kada je liga bila podeljene na dva Aba i Nba,zatim je liga sve najbolje igrace stavila u Lejkerse i Selticse,Medzik je u prvoj sezoni u svom timu imao Karima i Jamala Wilksa osvajaca sa Wariorsima.
    (vc

    To ko je bolestan i ko nema pojma sa košarkom ču ti sada dokazati.
    Koliko vidim, ti si taj koji se ovde raspisao bolesno braneći lik i delo svog idola NAJKL Džordana gde se ne libiš ni da lažeš(ovo je usko povezano sa drugim delom mog dokaza, tj time da si ti taj koji nema pojma o košarci). Toliko o tome ko je bolestan!!!
    A sada o tome ko nema pojma o košarci. Kažeš da je liga Lejkersima KAO ŠAMPIONIMA namestila Medžika kao prvog pika!! Lejkersi NISU BILI ŠAMPIONI predhodne godine!!!! A ni one pre toga, a ni ome pre toga, pa unazad sve do 1972.godine!!! Evo dokaza:
    Прваци18
    НБЛ: 1 (1948)
    НБА: 17 (1949, 1950, 1952, 1953, 1954, 1972, 1980, 1982, 1985, 1987, 1988, 2000, 2001, 2002, 2009, 2010, 2020).
    Toliko o tome ko nema pojma o košarci!!!
    (NAJKL Džordan, 12. februar 2024 18:48)

    # Link komentara

  12. Mali gad JeRemija nema pojma ni o kome pise zato sto za njega kosarka pocinje da postoji od 2003 godine,licemer je uvek pisao da su tri Kobijeve titule ustvari Shaqove a sada baljezga o Hornoseku clanu Jute iz finala 97 i 98 dok je covek o kome pise Havlicek od tih 8 titula samo jednom bio mvp finala,drugog puta Cowens a ostale titule mu je doneo Russell po njegovoj sopstevenoj logici,sto znaci da Havlicek ima samo jednu titulu a Jordan i dalje ima 6 :)) Vidite kako opsesivni ludak ne moze da odbrani Medzika koji je sa super timom gubio od mladica a bio nadigran od mladog Stoktona pa se uhvatio Dzordanki. Meni je Shaq bio omiljeni igrac kada sam poceo da pratim Nba kao mali klinac 98/99 godine a ne Dzordan. Inace Wilt je sa koledz ekipom Larry Browna razbio Medzika i Lejkerse sa skoro 50 godina po recima samog Leri Brauna. Dok si ti tugovao i gledao uspehe Dzordana i kako drugi nose dizel trenerke ja uzivam jer sam mnogo mladji od tebe i ne pokusavam da na anonimnoj platformni pisuci sa diletantima osporim coveka koji lezi na Mlijardama jer je imao njuh i kefalo. Zamisli bolesnika koju je ubedjen kako spusta Dzordana🙈
    (vc, 12. februar 2024 17:25)

    # Link komentara

  13. Ja sam mladji od Lebrona tako da je tvoja prica o Dzordankama besmislena a i nikada u zivotu nisam kupio dzordanke niti pratim reklame od sportista,samo ispravljam vas lazove jer sam svoje dobro proucio i dokazujem vam da ste licemeri a moj JeRemija cak ne zna razliku izmedju Jeff Hornoseka i Johna Havliceka😂 Zalim slucaj JeRemija posto kazes da su 3 Kobijeve titule ustvari Shaqove tom logikom je Jordan 6 od 6 zbog fmvp a Havlicek je jednom bio mvp finala a Cowens drugi put,ostale mu je doneo Bill Russell :))
    (vc, 12. februar 2024 17:14)

    # Link komentara

  14. MJ, MS i Vale su najveci!!!
    (NR, 12. februar 2024 16:57)

    # Link komentara

  15. Zamislite da je Dzordan u svom prajmu zajedno sa Dzabarom,Whortijem,Scottom,Kuperom,Greenom,Makaduom i Pat Rajlijem na klupi pobedjen od Hakima i Sampsona koji igraju drugu i trecu sezonu,sta bi tek tada pisali o njemu ova dva bolesnika :) Mladi Stokton 19,3ppg,16ass,4 kradje uz 50,5% suta po mecu vs prajm Medzik 18,7ppg,10ass,1,7uk uz 50% suta. Kao sto vidite mladi Stokton je nadigrao prajm Medzika koji je samo imao mnogo bolji tim ali je jedva dobio u 7 utakmica. Liga je toliko forsirala Lejkerse da su pri vodjstvu Pistonsa 3-2 u finalu unistili Bad Boyse sudjenjem u mecevima zavrsenim 103-102 i 108-105 za Lejkerse. Thomas je igrao na jednoj nozi,sto znaci da je Medzik osvojio to jest Dzejms Whorty koji je bio mvp finala jer je Thomas bio povredjen. 1991 Medzik je bio drugi u mvp trci i uveo je Lejkerse u finale sa 31 godinom,Dzordan je imao 31ppg i 11ass po mecu u finalu gde je pokazao da moze da mu bude jednak i u njegovom najjacem segmentu,takodje je bolji defanzivac od Medzika tri puta. Kaze da je Medzik potpisao za Najk Dzordan ne bi postojao,Najk ne bi pomogle Medziku da ne presavija i muskarce i zene i dobije hiv virus,sada bi Adidas bio tri puta veci od Najkija :)) Inace Thomas i Medzik nisu pricali do skoro jer jer je Ajzea izjavio da je Medzik homoseksualac!
    (vc

    Što si se raspisao!?! Jel to zato što su ti čačnuli u idola Džordanku? Ti si tipičan primer idolopoklonika kojem su išle bale na usta dok je gledao(ako se ne varam) preko 38 reklama za Džordanke. Verujem da si ti jedan od onih klinaca koji su furali onaj dizel fazon, gde si gornji deo trenerke (NAJK naravno) stavljao u donji deo trenerke sa obaveznim Džordankicama!!!! Proznaj da jesi.
    (NAJKL Džordan, 12. februar 2024 16:30)

    # Link komentara

  16. Zašto Džordanov navodni GOAT status je nedodirljiv?

    Niti ima najviše titula, niti ima najviše poena skokova i asistencija, niti ima najbolji odnos u NBA finalima, niti ima najviše tripl dablova, niti je osvajao titule sa slabim timovima, niti je imao strahovitu konkurenciju...

    Džordan jeste najveća marketinška ikona svih vremena, tu nema spora. Treba odati priznanje Najkiju kakvo su marketinško čudovište napravili!
    (JeRemija, 12. februar 2024 09:46)

    Možda je dodirljiv, ali svakako ne od LeBrona. Osim što je stat padder, pobegao je iz svakog tima sa kojim nije imao uspeha, a bilo ih je poprilično i onda gomilao novi tim zvezdama u pokušaju da nadomesti svoje silne promašaje u clutch trenucima.
    Svaka čast za onaj preokret protiv GSW, kao i za dugovečnost, ali najviše datih peopna ništa ne govori o njegov igri i pečatu.
    (Vračarac, 12. februar 2024 16:26)

    # Link komentara

  17. Džef Hornasek je nedodirljivi GOAT jer ima 8-0 u finalima a to je najbitnije!!!

    Nikad nije izgubio nijedno finale, 8 titula ima, GOAT:)
    (JeRemija, 12. februar 2024 16:04)

    # Link komentara

  18. Zamislite da je Dzordan u svom prajmu zajedno sa Dzabarom,Whortijem,Scottom,Kuperom,Greenom,Makaduom i Pat Rajlijem na klupi pobedjen od Hakima i Sampsona koji igraju drugu i trecu sezonu,sta bi tek tada pisali o njemu ova dva bolesnika :) Mladi Stokton 19,3ppg,16ass,4 kradje uz 50,5% suta po mecu vs prajm Medzik 18,7ppg,10ass,1,7uk uz 50% suta. Kao sto vidite mladi Stokton je nadigrao prajm Medzika koji je samo imao mnogo bolji tim ali je jedva dobio u 7 utakmica. Liga je toliko forsirala Lejkerse da su pri vodjstvu Pistonsa 3-2 u finalu unistili Bad Boyse sudjenjem u mecevima zavrsenim 103-102 i 108-105 za Lejkerse. Thomas je igrao na jednoj nozi,sto znaci da je Medzik osvojio to jest Dzejms Whorty koji je bio mvp finala jer je Thomas bio povredjen. 1991 Medzik je bio drugi u mvp trci i uveo je Lejkerse u finale sa 31 godinom,Dzordan je imao 31ppg i 11ass po mecu u finalu gde je pokazao da moze da mu bude jednak i u njegovom najjacem segmentu,takodje je bolji defanzivac od Medzika tri puta. Kaze da je Medzik potpisao za Najk Dzordan ne bi postojao,Najk ne bi pomogle Medziku da ne presavija i muskarce i zene i dobije hiv virus,sada bi Adidas bio tri puta veci od Najkija :)) Inace Thomas i Medzik nisu pricali do skoro jer jer je Ajzea izjavio da je Medzik homoseksualac!
    (vc, 12. februar 2024 15:59)

    # Link komentara

  19. a sada vidim odakle su Ameri optereceni statistikom i brojevima.. zbog ovog debilnog sporta koji samo to i pruza..
    (NIKI, 12. februar 2024 15:41)

    # Link komentara

  20. Nisam neki veliki poznavalac americkog fudbala ali bih rekao da su malo poranili sa poredjenjem. Na kraju karijere nek se podvuce crta. Brejdiju karijera trajala gotovo koliko Mahoms trenutno ima godina. Sto se tice samo Superbowl-a, Brejdiju je rekord 7-2, Mahomsu 2-1.
    (St0rmtr00per, 12. februar 2024 12:34)

    3-1 vec zakidas za 6 godina u ligi igrao mali 4 super bowl-a
    (GOAT, 12. februar 2024 15:15)

    # Link komentara

  21. @Jeremija znaci Stokton je najbolji igrac svih vremena,prvi je u asistencijama i kradjama. Najkl i Uros su ista osoba,molim kako to ljudi otvaraju oci kad ste napunjeni minusima?
    (Mare, 12. februar 2024 15:13)

    # Link komentara

  22. Kako posle da ne budes na Dzordanovoj strani u debatama kad pogledas kakvi lazljivi bolesnici su drugi tabor. Oni uzdizu Medzika i Birda koji su imali dream timove,Lejkersima su davali prvog pika na draftu kao sampionima,Dzordan je pobedjivao Medzika i sa Karimom u regularnom. Medzik i Bird su sami rekli da je Dzordan bio bolji od njih a Bird je dodao kako jedini razlog zasto Dzordan nije osvajao na pocetku je zbog slabog tima. Ovi slepci uporedjuju Birdove i Medzikove timove u prajmu protiv mladog Dzordana i mladih Bullsa...1 na 5 predstavljaju kao Jordan vs Medzik a lika su pobedjivali Hakim i Sampson u drugoj i trecoj sezoni. Orlando nikada nije ometlao Bullse,dobili su ih 4-2 nakon sto je MJ odigrao samo 17 utakmica direktno iz drugog sporta,Bullsi su njih ometlali sledece sezone a Lebrona je dobio Dvajt Hauard bez domaceg terena prednosti. Bullsi iz 1991 bi dobili svaku verziju showtime Lejkersa i Selticsa,Lejkerse su Stokton i Malone umalo dobili a Stokton nadigrao Medzika u seriji.
    (vc, 12. februar 2024 15:07)

    # Link komentara

  23. Bolesni Najkl koji nema pojma kosarci i koji uporedjuje Medzika draftovanog u najvecu fransizu gde su im i kao sampionima namestili prvog pika na draftu i koji je igrao sa desetak vrhunskih igraca uporedjuje to sa Dzordanom koji je draftovan u najgoru fransizu lige tada. Zamislite duel Jordan,Karim,Whorty,Mcadoo vs Medzik,Corzin,Selers🤷 Medzik je izabrao Convers koji je bio veci od Najkija a Dzordan je uzeo njihove akcije za razliku od Barklija koji je uzeo novac i po svom priznanju napravio najvecu gresku. Ni Najki bi bio to sto jeste da je Dzordan potpisao za Adidas,jedini razlog zasto nije je zato sto Adidas nije pravio dobre kosarkaske patike. Kaze se da su Medzik i Bird spasili ligu jer su 70te bile najslabija era bez rivalstava bez dinastija i kada je liga bila podeljene na dva Aba i Nba,zatim je liga sve najbolje igrace stavila u Lejkerse i Selticse,Medzik je u prvoj sezoni u svom timu imao Karima i Jamala Wilksa osvajaca sa Wariorsima.
    (vc, 12. februar 2024 14:58)

    # Link komentara

  24. @NAJKL Džordan

    Drago mi je da vidim da ljudi polako otvaraju oci i priznaju da je car go. Najveca marketinska prevara od igraca, maneken za Vijetmaske patikice. Kad su se Medzik i Bird povukli i ostao najveci vakum i nedostatak talenta, trebalo je jos i da dobrano promene pravila igre da bi mu obezbedili titule.
    (Uros

    Tako je Uroše. Još nešto bih dodao. Sada Džordanovi svedoci prebacuju LeBronu da je nekakav veliki marketinški projekat NAJKija. On možea jeste i verovatno jeste, ali on je malo dete u odnosu na marketinski projekat NAJKija sa Džordanim. To je toliko bilo veliko da su od toga napravili podbrend u samoj firmi. Bili su firma u velikom usponu i zbog borbe u primatu na tržištu su toliko i ulagali!!! Mnogi od tih Džordanovih svedoka i ne zna da je vrlo lako moglo da se desi to da oni ne bi ni čuli za Džordana da nije Medžik PROMAŠUO SA ODABIROM firme kojoj se priklonio,tj. da nije potpisao ugovor sa Konversom. Njemu su prvom ponudili ugovor iz NAJKija, a ovaj ih odbio. On je to kasnije i priznao kao najveću svoju grešku!!! A njemu su ponudili prvom zato što je bio košarkaš koji je bukvalno promenio i uzdigao NBA(uz Birda) i bio daleko bolji igrač od onog silovatelja lopte!!!
    (NAJKL Džordan, 12. februar 2024 13:57)

    # Link komentara

  25. Tako je! Sama cinjenica da nije igrao ozbiljnu kosarku vise od godinu dana, a nakon povratka iz penzije ponovo pomeo sve pred sobom je za vecnu nedodirljivost.
    (pacman007

    Lažeš. Vratio se on i OMETLALI su ga klinci iz Orlando Medžika.
    (NAJKL Džordan, 12. februar 2024 13:43)

    # Link komentara

  26. Drago mi je da vidim da ljudi polako otvaraju oci i priznaju da je car go. Najveca marketinska prevara od igraca, maneken za Vijetmaske patikice. Kad su se Medzik i Bird povukli i ostao najveci vakum i nedostatak talenta, trebalo je jos i da dobrano promene pravila igre da bi mu obezbedili titule.
    (Uros, 12. februar 2024 12:03)

    Хахахахаха каже брат Џордан превара од играча.
    (коле, 12. februar 2024 13:23)

    # Link komentara

  27. Pazi ovo,Dzordan dobije mvp Barklija u finalu sa skorom 62-20..."Dzordan je prevara,pobedio Barklija samog"! Medzik u mvp sezoni i skorom 63-19 izgubi 1-4 od Finix Sunsa bez Barklija 90te🤷 Detroit Pistonsi pobede Selticse u finalu Istoka 88 i pociste ih u prvom kolu 89te a Lejkerse pociste u finalu nakon sto je liga namestila finale sezonu pre toga u korist Lejkersa,a Bullsi su jedini naneli neki poraz Pistonsima 89te sa mladim igracima..."Dzordan nije osvajao dok se Medzik i Bird nisu povredili"🤷 Lebron bude pociscen od treceplasiranog tima Zapada sa 35% suta iz igre..."Lebron izgubio od Spursa,nije mogao sam". Dzordan sa 45ppg,6ass i 53% suta izgubi od 67-15 Celticsa koji osvajaju titulu u nastavku sezone..."Dzordan izgubio od Birda". "Shaq je doneo 3 titule Kobiju zbog fmvp". A Kareem i Whorty uzeli po jedan mvp ispred Medzika a Cedric Maxvell 1 ispred Birda...."Dzordan je imao saigrace"🤷 Neverovatni licemeri!
    (vc, 12. februar 2024 13:19)

    # Link komentara

  28. @Eric Cartman
    Poenta je ko je GOAT u svom sportu.
    I pljuvanje u dalj je relativno lakse od tenisa i kosarke i americkog futbala, ali ako skupis talentovane pljuvace, opet bi krenuli da se izdvajaju bolji, i opet bi mogli da ustanovimo GOAT-a i u tom sportu. Samo, posto je taj sport neplacen i neorganizovan, onda nikoga nije briga.
    (Kriva Drina, 12. februar 2024 12:53)

    # Link komentara

  29. Nisam neki veliki poznavalac americkog fudbala ali bih rekao da su malo poranili sa poredjenjem. Na kraju karijere nek se podvuce crta. Brejdiju karijera trajala gotovo koliko Mahoms trenutno ima godina. Sto se tice samo Superbowl-a, Brejdiju je rekord 7-2, Mahomsu 2-1.
    (St0rmtr00per, 12. februar 2024 12:34)

    # Link komentara

  30. Zašto Džordanov navodni GOAT status je nedodirljiv?

    Niti ima najviše titula, niti ima najviše poena skokova i asistencija, niti ima najbolji odnos u NBA finalima, niti ima najviše tripl dablova, niti je osvajao titule sa slabim timovima, niti je imao strahovitu konkurenciju...

    Džordan jeste najveća marketinška ikona svih vremena, tu nema spora. Treba odati priznanje Najkiju kakvo su marketinško čudovište napravili!
    (JeRemija, 12. februar 2024 09:46)

    Procitam da Dzordan nije imao strahovitu konkurenciju, plus jos kojekakve gluposti tipa da nema najbolji odnos u NBA finalima ima samo 6/6 valjda je trebao da ima od 6 finala 7 titula nekako, ajde reko da vidim ko je napisao ovakvu budalastinu kad ono... Sta i ja citam ko je napisao...
    (Solarnaut, 12. februar 2024 12:33)

    # Link komentara

  31. Vidim, neki ovdje uporedjuju NBA i NFL. To se ne moze porediti. NBA je postala "odbojka" sport bez kontakta , sprdnja ... Treba da se vrate jedni (Losi momci) Detroit Pistons , sa kraja 80` i pocetka 90` to je bila prava kosarka. Detroit, Chicago, Boston, Klivlend, Lejkersi ...
    (Don Andres Iniesta, 12. februar 2024 12:28)

    # Link komentara

  32. Svaka cast Brejdiju ali on za mene, ne on nego bilo koji kvoterbek ne može u istoj ravni sa svim drugim sportistima na svetu.
    Šta sve treba da uradi Novak Djokovic da pobedi u jednom mecu a sta jedan kvoterbek.
    Šta treba jedan košarkaš da uradi da bi pobedio a šta kvoterbek.
    Lik baci tri puta loptu i na klupu.

    Fudbaler treba 45 minuta da trci da stoji na nogama bez pauze,pa posle još 45 minuta.

    Ljudi misle fudbal je laganica,fudbal je jedini sport na svetu gde 50 minuta igraš bez pauze.
    U Americkom fudbalu niti jedan igrac ne provede 20 minuta efektivne igre.
    (Eric Cartman, 12. februar 2024 10:56)

    Zašto mešate babe i žabe? Da, apsolutna laganica je držati loptu u mestu i tražiti kome od igrača u punom trku je dodati, dok ka tebi trči pet-šest bikova od po 200 kila žive vage, sa namerom da te sastavi sa zemljom. To ti je, kao da igraš rukomet, protiv oklopnih vozila.

    I ne znam do kada će ovaj sport komentarisati ljudi, koji, niti ga gledaju, niti razumeju, samo da bi terali neki inat.

    A što se tiče toga da “trčkaraju” po terenu, shvatite, da je u ovom sportu, izuzev kvoterbek, kiker i panter pozicije, prosek odigranih mečeva u karijeri ispod 80, dok prosečan košarkaš u NBA odigra nešto manje od toga po sezoni. Zašto? Pa zbog povreda. Znam lično par bivših košarkaških reprezentativaca, jer sam i sam nekad igrao tu igru, svi su polu invalidi. Sad zamislite nekog, kome su na svakih godinu do dve, nameštali kosti bizgovi od dva tovara mišića.
    (Pseudoharms, 12. februar 2024 12:06)

    # Link komentara

  33. @NAJKL Džordan

    Drago mi je da vidim da ljudi polako otvaraju oci i priznaju da je car go. Najveca marketinska prevara od igraca, maneken za Vijetmaske patikice. Kad su se Medzik i Bird povukli i ostao najveci vakum i nedostatak talenta, trebalo je jos i da dobrano promene pravila igre da bi mu obezbedili titule.
    (Uros, 12. februar 2024 12:03)

    # Link komentara

  34. @Po cemu je Dzordan nedodirljiv? Ne postoji nijedna kategorija u kojoj je najbolji.

    Neki su veci od sporta kojim su se bavili bez obzira na te brojeve i rekorde,eto lebron ce ih oboriti skoro sve pa ga niko ne smatra goatom,mahoms mozda prestigne brejdija,al nikad nece bito smatran vecim od njega,al ne mozes ti to da skontas komplikovano je za tebe.
    (igokeanci, 12. februar 2024 11:55)

    # Link komentara

  35. Razlog zbog cega sam ja na Dzordanovoj strani u debatama iako on ima mnogo fanova koji nemaju pojma su njegovi hejteri koji mnogo lazu i licemerni su u raspravama. Najpre i mladje generacije u Americi imaju Dzordana ispred Lebrona i to kazu ankete a vidite sta je napisao ovaj Marko,kako svi kazu Lebron,cak su mladji Nba igraci dali prednost Dzordanu. Dzordan deli prvo mesto sa najvise defanzivnih selekcija u prvom timu,ima najveci per u istoriji ako racunamo igrace koji su odigrali 15+ sezona,Kareem je najprecenjeniji igrac ikada i to vam mogu objasniti drugi put a najveci licemeri su ovi koji pisu o Medziku i Birdu. Medzik je draftovan u polufinalistu zapada kod najboljeg centra lige i naravno da su zajedno imali uticaj a sampion pre toga su bili 47-35 Supersonixi sa fmpv Denis Johnsonom buducim Birdovom saigracem,pa naravno da ce Lejkersi odmah imati uticaj a Bird je imao mnogo veci na Celticse nego Medzik. Birda i Celticse su vec svrgli Pistonsi tako da lazna prica kako je Dzordan poceo da osvaja kad se Bird povredio je besmislena jer su njihova najveca konkurencija 88-91 bili Pistonsi. Dzordan je draftovan u najgoru ekipu lige koju je on kao ruki odveo u playoff a sledece sezone Bullsi su izgubili 43 utakmice bez Dzordana. 67-15 prajm Selticsi sa 5HOF igraca oni nazivaju Bird vs Jordan,89te su Selticsi bez Birda glatko dobili Bullse bez Dzordana u Januarskom okrsaju a 1991 Medzik je bio drugi u mvp trci i aktuelni mvp kad je pobedjen.
    (vc, 12. februar 2024 11:55)

    # Link komentara

  36. Jordan nije nedodirljiv. Ima igrača koji su postigli daleko više od njega.
    (Kanada, 12. februar 2024 11:55)

    # Link komentara

  37. @gg KONSTALACIJI si hteo da kažeš? U osnovnu školu da se vratiš brzom brzinom…
    (Mare, 12. februar 2024 11:41)

    # Link komentara

  38. Kad Lebronov fanatik prica o Najkiju i Marketingu,to vam je isto kad jedan ubica osudjuje drugog ubicu :)) Da nije bilo Dzordana ne bi bilo Lebrona koji bi igrao upravo Nfl jer bi Nba bila daleko manje privlacna. 37 vs 19 je odnos trofeja timskih i individualnih Dzordana i Lebrona. Statisticka poredjenja su besmislena jer igrac koji dodje se takmici sa igracem iz proslosti i moze da igra i juri statistiku a da se onaj pre njega nije takmicio sa njim. Bill Russell i treba da bude veci od Wilta Cemberlena iako statisticari imaju svoju pricu ali oni nemaju pojma ovom. Bill Russell 2x Ncaa sampion,Wilt izgubio finale. Celticsi 0 titula pre Russella,osvojili u njegovoj ruki sezoni. Sledece godine izgubili u finalu jer se Russell povredio i propustio dve utakmice,11 titula a poslednje dve kao igrac/trener a njegov cuveni Hof tim nije usao u playoff prve sezone nakon sto se penzionisao. Sto znaci da bez obzira na vreme igranja Russell jeste imao sampionski mentalitet i uticaj na svoje igrace i da igra u ovom vremenu sa deset puta boljim fizickim pripremama imao bi uspehe ako bi bio istog mentaliteta. Dzordanov tim imao pobede i kada se on penzionisao ali je tim pojacan sa 6 igraca.
    (vc, 12. februar 2024 11:33)

    # Link komentara

  39. Brejdi je i dalje nedodirljiv!
    (Sasa, 12. februar 2024 11:33)

    # Link komentara

  40. Novak je nedodirljiv, Džordana je već prestigao Lebron.
    (Uroš, 12. februar 2024 11:27)

    # Link komentara

  41. Znaci Alkaraz ragbija :D
    (prvo skoci, 12. februar 2024 11:24)

    # Link komentara

  42. Nije bas Jordan ne dodirljiv posto vec ima analiticara koji smatraju da je LeBron isto u GOAT prici,
    (Dylan Dog, 12. februar 2024 11:19)

    # Link komentara

  43. Kolko ste jadni...
    Ovde se govori o Mahoumsu, a vi spominjete Novaka i nekog tamo Mesija.
    Ako ne pratite ovaj sport, komentarišite vesti o socceru, u Americi je soccer sport za žene.
    (Dalibor, 12. februar 2024 11:10)

    # Link komentara

  44. Tako je! Sama cinjenica da nije igrao ozbiljnu kosarku vise od godinu dana, a nakon povratka iz penzije ponovo pomeo sve pred sobom je za vecnu nedodirljivost.
    (pacman007, 12. februar 2024 11:09)

    # Link komentara

  45. @Simke @Jeremija Zato što je MJ neuporediv, eto zato. Out of Space!
    (Pera, 12. februar 2024 11:08)

    # Link komentara

  46. Jedini je kvoterbek koji je osvojio Superboul igrajući i u AFC i u NFC konferenciji
    Jedan je od dva kvoterbeka koji su osvojili titulu sa dva različita tima, zajedno sa Pejtonom Meningom
    (Che, 12. februar 2024 11:07)

    # Link komentara

  47. Po cemu je Dzordan nedodirljiv? Ne postoji nijedna kategorija u kojoj je najbolji.
    (Roki, 12. februar 2024 11:06)

    # Link komentara

  48. Za ovog propaliteta Mahomsa sam prvi put cuo prosle godine kada je ukrao Mesiju nagradu ESPN za najboljeg sportistu sveta samo zato sto je Amerikanac i sto niko van njegovog komsiluka nije ni cuo za njega.
    (Messi GOAT, 12. februar 2024 11:00)

    # Link komentara

  49. Svaka cast Brejdiju ali on za mene, ne on nego bilo koji kvoterbek ne može u istoj ravni sa svim drugim sportistima na svetu.

    Šta sve treba da uradi Novak Djokovic da pobedi u jednom mecu a sta jedan kvoterbek.

    Šta treba jedan košarkaš da uradi da bi pobedio a šta kvoterbek.

    Lik baci tri puta loptu i na klupu.

    Fudbaler treba 45 minuta da trci da stoji na nogama bez pauze,pa posle još 45 minuta.

    Ljudi misle fudbal je laganica,fudbal je jedini sport na svetu gde 50 minuta igraš bez pauze.

    Zamislite koliko jedan ofanzivni bek pretrci za 45 minuta.
    Koji je to napor,jer to nije klasicno trcanje.

    U Americkom fudbalu niti jedan igrac ne provede 20 minuta efektivne igre.
    A Ameri napraviše kako je to najnaporniji sport na svetu.
    Jeste malo morgen.

    Oni ne znam sta su,defanzivci imaju stomake kao da su kamiondžije a ne sportisti.
    (Eric Cartman, 12. februar 2024 10:56)

    # Link komentara

  50. Ali ce Brejdi zauvek imati na kontu da je pobedio Mahomsa u Finalu superbowla sa Tampom.
    (vc, 12. februar 2024 09:51)

    Secam se dobro tog SB, Kansas stize sa najjacim napadom, svi ocekuju laganu titulu. Na kraju ih Tampa oduci od fudbala. Medjutim, mnogo igraca ima svaka ekipa i bas taj mec, cini mi se, odlucili su kvaliteti drugih, ne samo Brejdija. Ofanzivna linija Kansasa nije mogla nista da zaustavi, Mahoms je trcao u nazad sve vreme kupujuci vreme da izbaci pas. Bio ubedljivo najbolji njihov igrac ali jednostavno nije islo. Sa druge strane, Brejdi imao svo vreme ovog sveta posto odbrana Cifsa nista nije mogla da uradi. Jednostavno, ovi su odigrali najgori mec a Tampa najbolji mec sezone. To je car Superbowla, nema velikog favorita. Tako da, jeste Brejdi pobedio Mahomsa ali mnogo je ovo slozenije od sportova gde sve zavisi od jednog coveka. Pritom, uzorak je dosta mali. Verujem da ce Brejdi ostati GOAT mnogo mnogo godina ali jedini koji mozda ima sansu da ga pristigne je Patrik.
    (123, 12. februar 2024 10:56)

    # Link komentara

  51. "Džordan nedodirljiv" ahahahhahahaa
    (Murinjo, 12. februar 2024 10:55)

    # Link komentara

  52. Brejdi će na kontu imati... da su Patriote najnepoštenija ekipa u istoriji NFL.

    Ko zna zna... ko ne zna, radi se o tome da su sudije u jednom SB doneli najgoru odluku ikada i direktno odlučile pobednika, a onda su i oni sami bavili se stvarima kao što je špijuniranje protivnika, korišćenje izduvnih lopti i slično.

    Nikada niko u istoriji NFL, jedna ekipa, nije imala toliko skandala kao oni i svi najgori se vezu za njih.
    Ali navijači kao navijači... loze se na one na papiru najuspešnije bez obzira na način.
    (ГМ, 12. februar 2024 10:50)

    # Link komentara

  53. Samo što ga je Brejdi dobio u finalu konferencije i u Superboul-u. Tako da ni 7 nije dovoljno u toj konverzaciji a kamoli što ga već hajpuju u nebesa.
    (gg, 12. februar 2024 10:49)

    # Link komentara

  54. Jos kacamaka ima da se najede Mahoms da pridmrdi Brejdiju
    (076 sasa, 12. februar 2024 10:44)

    # Link komentara

  55. Druze, kakav Dzordan crni, Bil Rasel ima 11 prstenja...
    (Sinisa, 12. februar 2024 10:41)

    # Link komentara

  56. Ko kaze da je Dzordan nedodirljiv?

    Najvise titula nema,
    najvise poena nema,
    najkonstantniju karijeru nema,
    Najveci marketinski hajp IMA.

    Najvise titula Bil Rasel, dok najbolju karijeru u NBA ligi u istoriji ima Karim Abdul Dzabar.
    Najveci momentalni uticaj u NBA ligi imaju Bird i Medzik (po meni najveci rivalitet u kosarci ikad)
    Dzordan je par godina mladi od njih i nije im mogao nista.
    On je zasijao kad se Bird povredio i penzionisao a Medzik zasao u godine i ima previse stvari u privatnom zivotu koje su ga sputavale.
    Manite glupe price kako je nedodirljiv, nije.
    Nema ni te ukupne poene, ni TD, ni skokove, ni asistencije....
    (Hagiano, 12. februar 2024 10:37)

    # Link komentara

  57. Timski sport u kojem sve zasluge i popularnost dobija kvoterbek.

    Ne treba da se zove Americki fudbal vec Kvoterbek.
    (Eric Cartman, 12. februar 2024 10:37)

    # Link komentara

  58. Po čemu je to Džordan nedodirljiv?! On u skoro niti jednom bitnijem parameteu nije najbolji!!

    Jedino u čemu jeste najbolji, to je u prodaji patika. I prodajvanju magle. Doduše, tu mu je NAJK pomogao. Zaludeli su svet Džordankama gde su nezreli klimci odmah pali !!!!
    (NAJKL Džordan, 12. februar 2024 10:29)

    # Link komentara

  59. @ (JeRemija, 12. februar 2024 09:46)

    6 od 6 finala i 6 puta MVP finala dovoljno govori o Džordanu...
    (ja, 12. februar 2024 10:25)

    # Link komentara

  60. @JeRemija Zato sto je goat rasprava stvorena da bi bucule kao sto si ti gubile dragocene dane zivota a tu ubrajam i sebe jer se trudim da objasnim bilo sta takvima. Dzordan nema najvise titula ali u nijednom sportu najveci nema negativan rekord u finalima posto aludiras na Lebrona koji ni statisticki nije najbolji. Dzordan ima sve zajedno 37 trofeja individualnih i timskih a Lebron 19. Muhamed Ali je broj jedan jer je od njega to greatest i pocelo i ceo svet zna njegovo ime i znace ga dok je sveta. A ovo je po meni besmisleno,Tom Brady je pobedio Mahomsa u finalu superbowla i u finalu konferencije,dakle 2-0 je protiv Mahomsa. A mislim da je ovo sport koji najbolje opisuje sta to Goat predstavlja,rec je o najpopularnijem i ko ima vise fanova jer je u ovom sportu besmisleno proglasavati jednog "najboljeg" a toliko razlicitih pozicija u uloga,kvoterbek je nemocan bez dobre odbrane i dobrih hvataca,znaci da nije fora u tome ko je najbolji. Onaj Dzeri Rajs je uhvatio milijardu paseva i kako sad porediti njega i kvoterbeka.
    (vc, 12. februar 2024 10:20)

    # Link komentara

  61. Jordan NIJE uopste nedodirljiv...mladje generacije u Americi svi kazu da je Lebron...To je tako svaka generacija ima svoje idole...
    Kladim se da ce ovaj mali Alkaraz biti proglasavan i smatran ispred naseg Novaka, bez obzira na slabiju konkurenciju.
    To je jednostavno tako.
    Pogledaj Mesija, covek ima najvise trofeja(individualnih i timskih), najbolja statistika, najduze trajao od svih velikana, jedini koji je u prajmu bio najbolji strelac i golgeter U ISTO VREME....i opet ce neki stariji reci Maradona, Pele itd...to tako ide...
    Svka generacija ce se drzati svojih i nikad ne mozes da osvojis 100% glasova u tim debatama ali mozes vecinu!
    (Marko, 12. februar 2024 10:15)

    # Link komentara

  62. Cime se svet zaludjuje, i ko se sve proglasava titula legende.Nije ni cudo sto je ovakav svet.
    (Masinac, 12. februar 2024 09:53)

    # Link komentara

  63. Ali ce Brejdi zauvek imati na kontu da je pobedio Mahomsa u Finalu superbowla sa Tampom.
    (vc, 12. februar 2024 09:51)

    # Link komentara

  64. Zasto su stvorili toliki mit od Majkla Dozrdana,da bukvalno niko ne smije reci da je neko blizu ili bolji od njega.....Messi u fudbalu je uradio u karijeri za ovih skoro w0 godina nezamislive stvari,nestvarne,ludacke stvari,i mnogi zele da ga ospore...Isto tako Novaka mnogi zele da ospore iako je i on isto nevidjena cuda uradio u tenisu.
    (Simke, 12. februar 2024 09:48)

    # Link komentara

  65. Onda mu Djokovic najnedodirljiv?
    (Jajnoool, 12. februar 2024 09:47)

    # Link komentara

  66. Zašto Džordanov navodni GOAT status je nedodirljiv?

    Niti ima najviše titula, niti ima najviše poena skokova i asistencija, niti ima najbolji odnos u NBA finalima, niti ima najviše tripl dablova, niti je osvajao titule sa slabim timovima, niti je imao strahovitu konkurenciju...

    Džordan jeste najveća marketinška ikona svih vremena, tu nema spora. Treba odati priznanje Najkiju kakvo su marketinško čudovište napravili!
    (JeRemija, 12. februar 2024 09:46)

    # Link komentara

  67. Da se igrači porede po titulama, onda bi u košarci Bill Rasel bio GOAT. Ali je Jordan tu bez premca. Moje lično mišljenje je da će Mahoms biti GOAT jer postoje stvari u njegoovoj igri koje ni Brejdi nije mogao da izvede. Za sada je Brejdi ispred, jer svakako je 7 veće od 3. Ako ga povrede zaobiđu Mahoms će oboriti rekord po broju titula.
    (Ivan, 12. februar 2024 09:46)

    # Link komentara