1. Mikaela je za nju isto sto i Djokovic za Federara, "tukla" ju je levo i desno, kada god je stigla.
    (SODOFF, 13. februar 2024 16:40)

    # Link komentara

  2. Sta je pogresila
    (Milos, 12. februar 2024 20:05)

    # Link komentara

  3. Secam se jednog komentara na engleskom:

    "Federer is goat, Nadal is shepherd dog and Djokovic is owner of the farm."😁

    "Federer je koza, Nadal je pastirski pas, a Đoković je vlasnik farme."
    (Brankoni84, 12. februar 2024 16:05)

    # Link komentara

  4. lepo je odgovorila, ali dobro je da se sirenje bilo kojih lazi moze spreciti na bilo koji nacin
    (Mile, 12. februar 2024 14:16)

    # Link komentara

  5. Kako se ljudi primaju i nemaju ni malo tolerancije na drugačije mišljenje. Lindzi ima pravo na svoje mišljenje, a vi biste odmah da je obesite. Strašno.
    (Red John, 12. februar 2024 13:56)

    # Link komentara

  6. I za mene zapadne zemlje nisu vojne sile a ni bogate. Bez obzira na statistiku.
    (Hahah, 12. februar 2024 10:37)

    U stvari ovo je sva sustina gluposti koju oni redovno potenciraju. Prosto nisu u stanju da prihvate cinjenice - Novak je GOAT.
    Najveci teniser svih vremena primarno mora imati najbolje rezultate, sekundarno uticaj. Novak ima bas tim redoaledom. Rodzer samo jedno - uticaj.
    (Sasa, 12. februar 2024 11:31)

    # Link komentara

  7. I za mene zapadne zemlje nisu vojne sile a ni bogate. Bez obzira na statistiku.
    (Hahah, 12. februar 2024 10:37)

    # Link komentara

  8. Gavra,

    Da bi bio najtrofejniji ne moras da imas najbolju igru.Djokovic da bi osvojio GS ne mora ni da odigra smec , ne mora cak ni da bude najbolji ( moze kao npr 2019. na Wimbledonu da bude losiji a da pobedi-kada je Fed osvojio 14 poena vise i imao 40 vinera vise i izgubio ALI je bio bolji )...ne mora cak ni da bude dobar na mrezi da bi pobedjivao. Kao da si me pitao kako je M.Ali bolji bokser od W.Klitschka kad Klitschko drzi vise od pola rekorda a M.Ali ne drzi ni jedan.
    Sto se tice h2h izmedju Fed i Djokovica...jako malo meceva su igrali kada je Fed najbolje igrao. Pa samo na travi su sva 4 meca igrali kada je Fed najbolje vreme proslo a Noletovo doslo. Kada je Fed igrao najbolje ( 4.5 god ) igrali su samo 9 puta. A samo 2015. su igrali cak 8 puta. Od poslednjih 7 meceva Nole je 6 dobio i TADA je napravio razliku.
    Djokovic je poznat po neverovatnoj disciplini i dijetama i napornom radu bas iz razloga da bi nadoknadio nedostatak talenta u odnosu na Federera...
    (neutral, 12. februar 2024 06:00)

    # Link komentara

  9. Gavra,

    Da bi bio najtrofejniji ne moras da imas najbolju igru.Djokovic da bi osvojio GS ne mora ni da odigra smec , ne mora cak ni da bude najbolji ( moze kao npr 2019. na Wimbledonu da bude losiji a da pobedi-kada je Fed osvojio 14 poena vise i imao 40 vinera vise i izgubio ALI je bio bolji )...ne mora cak ni da bude dobar na mrezi da bi pobedjivao. Kao da si me pitao kako je M.Ali bolji bokser od W.Klitschka kad Klitschko drzi vise od pola rekorda a M.Ali ne drzi ni jedan.
    Sto se tice h2h izmedju Fed i Djokovica...jako malo meceva su igrali kada je Fed najbolje igrao. Pa samo na travi su sva 4 meca igrali kada je Fed najbolje vreme proslo a Noletovo doslo. Kada je Fed igrao najbolje ( 4.5 god ) igrali su samo 9 puta. A samo 2015. su igrali cak 8 puta. Od poslednjih 7 meceva Nole je 6 dobio i TADA je napravio razliku.
    Djokovic je poznat po neverovatnoj disciplini i dijetama i napornom radu bas iz razloga da bi nadoknadio nedostatak talenta u odnosu na Federera...
    (neutral, 12. februar 2024 05:41)

    # Link komentara

  10. slavisa,

    Druze ja sam tacno napisao u cemu je Fed bolji.Tehnicki je bolji teniser.Ima Fed losiji h2h protiv Nadala ali je i od njega tehnicki bolji. Imao bi Fed bolji h2h protiv Djokovica da su igrali kada je Fed najbolje igrao. Od poslednjih 7 meceva Nole je cak 6 dobio i TADA je napravio razliku. Sva 4 meca na travi su igrali kada je Noletovo najbolje vreme doslo a Fed proslo ( 2012,2014,2015,2019 ) Pa zamisli da su igrali 2006,2007,2008,2009,2010

    Ali i bez obzira na h2h vecinu udaraca Fed izvodi bolje ( ne samo lepse ) - kvalitetnije. Federer je kompletniji igrac ( uporedi samo kako smec izvode, uporedi servis volej igru, uporedi igru na mrezi , ko je bolji dubl igrač ) Najteži udarac u tenisu bekend smec - imate na you tube kako Federer izvodi 30 puta a ne secam se da je Nole ikada izveo.Ovde pricam samo o tehnici..da bi Nole uzeo GS vrv ne mora da odigra ni jedan smec..Pa ne mora ni bolji uvek da pobedi. 2019 na Wimbledonu Fed je osvojio 14 poena vise i imao 40 vinera vise i izgubio ALI je bio bolji.

    Ako se gledaju samo rezultati kako je moguce da u sahu Anand koji ima 5 titula kaze da je Fischer "GOAT" - Fischer koji ima 1 titulu ???

    Anand 5 titula
    Fischer 1 titula

    Evo da imas bolji prikaz
    Ovaj sto ima 5 titula kaze da je "GOAT" za ovoga sto ima jednu titulu.
    (Yes, 12. februar 2024 03:23)

    # Link komentara

  11. slavisa,

    Druze ja sam tacno napisao u cemu je Fed bolji.Tehnicki je bolji teniser.Ima Fed losiji h2h protiv Nadala ali je i od njega tehnicki bolji. Imao bi Fed bolji h2h protiv Djokovica da su igrali kada je Fed najbolje igrao. Od poslednjih 7 meceva Nole je cak 6 dobio i TADA je napravio razliku. Sva 4 meca na travi su igrali kada je Noletovo najbolje vreme doslo a Fed proslo ( 2012,2014,2015,2019 ) Pa zamisli da su igrali 2006,2007,2008,2009,2010

    Ali i bez obzira na h2h vecinu udaraca Fed izvodi bolje ( ne samo lepse ) - kvalitetnije. Federer je kompletniji igrac ( uporedi samo kako smec izvode, uporedi servis volej igru, uporedi igru na mrezi , ko je bolji dubl igrač ) Najteži udarac u tenisu bekend smec - imate na you tube kako Federer izvodi 30 puta a ne secam se da je Nole ikada izveo.Ovde pricam samo o tehnici..da bi Nole uzeo GS vrv ne mora da odigra ni jedan smec..Pa ne mora ni bolji uvek da pobedi. 2019 na Wimbledonu Fed je osvojio 14 poena vise i imao 40 vinera vise i izgubio ALI je bio bolji.

    Ako se gledaju samo rezultati kako je moguce da u sahu Anand koji ima 5 titula kaze da je Fischer "GOAT" - Fischer koji ima 1 titulu ???

    Anand 5 titula
    Fischer 1 titula

    Evo da imas bolji prikaz
    Ovaj sto ima 5 titula kaze da je "GOAT" za ovoga sto ima jednu titulu.
    (Yes, 12. februar 2024 02:32)

    # Link komentara

  12. Mudar odgovor, Federer je moj Goat, kaže Von. Kad je u Struganiku ortkriven spomenik vojvodi Mišiću, na otvaranju je bio i Dobrica Ćosić, tamo je bila i porodica Mišića, upoznali su se s Dobricom i imali zamerke kako ga je opisao u romanu "Vreme smrti", rekli su mu to nije naš vojvoda Mišić, znam da nije vaš, odgovorio je pisac, to je moj vivoda Mišić, ja sam ga tako zamišljao i opisao.
    (Ne mogu nolomani to da shvate, 12. februar 2024 02:19)

    # Link komentara

  13. "Djokovic ima sve najvaznije rekorde ali nema IGRU najbolju
    Skoro sve udarce Fed bolje izvodi ( ne samo lepse nego i bolje )
    (neutral, 11. februar 2024 14:59)"

    Samo kad bi jos umeo da objasnis kako to da neko ko ima najbolju igru i izvodi skoro sve udarce bolje onda nema i sve najvaznije rekorde.Ako si najbolji u svim aspektima igre kako onda neko drugi moze da drzi sve rekorde u igri u kojoj si ti najbolji?I pritom je taj neko drugi igrao u vremenu kada i ti i u medjusobnim duelima je bolji od tebe.
    (Gavra, 12. februar 2024 00:04)

    # Link komentara

  14. Druze skoro sve udarce Fed izvodi bolje od Djokovica.Pored servisa,forhenda,ima za 3 klase bolji smec,za 2 klase je bolji igrac na mrezi ( bolji je dubl igrac ) Ima bolje voleje ,cak i bekend slajs igra bolje...pa i onaj najtezi udarac u tenisu - bekend smec Federer za 3 klase igra bolje ( ne znam da li je Nole ikada odigrao bekend smec a imas na you tube kako Fed 30 puta izvodi )

    A pa da zato mu je skor protiv Novaka u onolikom plusu kako kazu Fedo plese po terenu samo sto to nije balet da se gleda utisak.
    (slavisa, 11. februar 2024 23:44)

    # Link komentara

  15. najlepša je tina maze
    (papazjanija, 11. februar 2024 23:08)

    # Link komentara

  16. federer je goat
    (tanja, 11. februar 2024 22:14)

    # Link komentara

  17. tandrčak,

    Druze skoro sve udarce Fed izvodi bolje od Djokovica.Pored servisa,forhenda,ima za 3 klase bolji smec,za 2 klase je bolji igrac na mrezi ( bolji je dubl igrac ) Ima bolje voleje ,cak i bekend slajs igra bolje...pa i onaj najtezi udarac u tenisu - bekend smec Federer za 3 klase igra bolje ( ne znam da li je Nole ikada odigrao bekend smec a imas na you tube kako Fed 30 puta izvodi )
    Ne znam da li znas sta je tehnika - izmedju ostalog onaj koji se najmanje povredjivao ima najbolju tehniku.
    (YES, 11. februar 2024 20:10)

    # Link komentara

  18. Video sam u svom životu najmanje desetak ljudi koji su u rangu sa Federerom po lakoći i eleganciji izvođenja svih teniskih udaraca od kojih su neki od njih delovali i daleko sportskije (atletskije) od Federera. Svi su bili i ostali amateri. Potpuno su neuporedivi sa Federerom koji je od njih nepojmljivo bolji igrač jer ima neviđeno bolje rezultate. Nikada mi nije palo na pamet da pomislim da je bilo ko od njih bolji igrač od Federera, nisam imao motiv odnosno poriv za tako devijantno razmišljanje. Kod ove skijašice koja je još bila i velika šamponka (trebalo bi da ima makar nešto sportsko u sebi) i mnogih drugih uglavnom zapadnih razmišljanja gubi se kompas razuma i poštenja. Iz jednostavnog razloga: ne mogu da prihvate, "svare" i priznaju da je superiornost u ovoj temi samo na jednom mestu. Nesposobnost da priznaš nekome očiglednu superiornost nepogrešivo dokazuje samo jednu stvar: sopstvenu inferiornost koju ne možeš da prihvatiš jer si od malih nogu naučen odnosno "nadojen" kako si superioran. Kod takvih ljudi sudar sa stvarnošću je trenutak gubljenja pameti i početak pravljenja raznih "festivala" gluposti i izmošljotina. Samo s jednim ciljem, da se ne izgubi primat superiornosti odnosn potpune nesposobnosti da se prizna poraz. Zato je Zapad opasan, ne ume da gubi, igra prljavo jer smatra da mu i to pravo pripada u odbrani svoje nametnute superiornosti koja nosi ružno odelo znakova navoda: "superiornost".
    (Kaktus, 11. februar 2024 20:09)

    # Link komentara

  19. tandrčak,

    Druze skoro sve udarce Fed izvodi bolje od Djokovica.Pored servisa,forhenda,ima za 3 klase bolji smec,za 2 klase je bolji igrac na mrezi ( bolji je dubl igrac ) Ima bolje voleje ,cak i bekend slajs igra bolje...pa i onaj najtezi udarac u tenisu - bekend smec Federer za 3 klase igra bolje ( ne znam da li je Nole ikada odigrao bekend smec a imas na you tube kako Fed 30 puta izvodi )
    Ne znam da li znas sta je tehnika - izmedju ostalog onaj koji se najmanje povredjivao ima najbolju tehniku.
    (YES, 11. februar 2024 20:03)

    # Link komentara

  20. Svako ima pravo na svoje mišljenje ali ne može biti nečje mišljenje nešto što nije istina ! Na primer : moje mišljenje je da je moguće skočiti sa 10og sprata i ne povrediti se ili moje mišljenje je da je Bajden Kinez,ili moje mišljenje je da Srbija ima 150 miliona stanovnika na teritoriji Srbije,ali sve ovo nisu činjenice i prosto tako je kako je.
    (logika, 11. februar 2024 13:51)
    Nisi skontao poentu imanja mišljenja.
    (Miha, 11. februar 2024 19:59)

    # Link komentara

  21. Djokovic ima "najbolje" rekorde
    Federer ima "najbolju" ( i najkompletniju ) igru. Sve zavisi da li vise cenite IGRU ili REKORDE.
    Onaj ko ima i rekorde i igru je bez sumnje najbolji. Zato ce uvek biti sumnje ko je najbolji.
    (Yes, 11. februar 2024 17:21)

    Novak ima sve najbolje pogotovo tehniku. Gotovo nikad ga nisam video da je lopticu udario ramom reketa za razliku od trećeg igrača svih vremena koji je odvalio ram na Wimbldonu 2019 na Novakovu meč loptu.
    (tandrčak, 11. februar 2024 18:13)

    # Link komentara

  22. Djokovic ima "najbolje" rekorde
    Federer ima "najbolju" ( i najkompletniju ) igru. Sve zavisi da li vise cenite IGRU ili REKORDE.
    Onaj ko ima i rekorde i igru je bez sumnje najbolji. Zato ce uvek biti sumnje ko je najbolji.
    (Yes, 11. februar 2024 17:21)

    # Link komentara

  23. Jokić je GOAT košarke.
    (Bollerro, 11. februar 2024 14:40)

    Da, da, a Lejton Hjuit je GOAT tenisa.
    (rebarce, 11. februar 2024 16:41)

    # Link komentara

  24. Djokovic je najverovatnije GOAT, kada i ja to moram priznati.
    (Tako je, 11. februar 2024 16:29)

    # Link komentara

  25. Zašto ljudi imaju problem sa time meni nije jasno. Pa sta ako je njoj Goat... Opterećeni su ljudi previše
    (lepko, 11. februar 2024 12:03)
    Nisu optereceni neko ludi, lud narod. Zato im i zivi idol na zapadu medju malo normalnijima a ne medju njima koji ga obozavaju.
    (Ma, 11. februar 2024 16:23)

    # Link komentara

  26. Ko je GOAT za nju je njena licna stvar i ne mora to da objavljuje.
    (Nick, 11. februar 2024 15:14)
    Ti ces da joj zabranis, njen profil, njeno misljenje, njen zivot? Alo covece koji narcizam.
    Sta sve Srbi sebi dozvoljavaju. Bitno da ti imas pravo da kazes sta mislis.
    (Auh, 11. februar 2024 16:18)

    # Link komentara

  27. Ako se samo rezultati gledaju kako je moguce da se Fischer smatra u top 3 svih vremena a po nekima je i "GOAT"

    8 igraca imaju bolje REZULTATE od njega ( Fischer je bolji od svih ovih sto imaju bolje rezultate od njega )


    Bobby Fischer 1 titula 3 god.

    Emanuel Lasker 6 titula 27 god.
    Anatoly Karpov 6 titula 16 god.
    Mikhail Botvinnik 5 titula 13 god.
    Viswanathan Anand 5 titula 8 god.
    Alexander Alekhine 4 titule 17 god.
    Wilhelm Steinitz 4 titule 8 god.
    Vladimir Kramnik 3 titule 7 god.
    Tigran Petrosian 2 titule 6 god.

    Viswanathan Anand koji ima 5 titula kaze da je Fischer "GOAT" - Fischer koji ima 1 titulu ???
    (chess, 11. februar 2024 15:27)

    # Link komentara

  28. Novak ima ozbiljno jaku bazu navijaca. U LA-ju svako ko navija za njega, a ima ih mnogo, pristupa sa neverovatnom dozom strasti temi GOAT-a. Cinjenica je da ljudi preteruju sa Rodzerom i Rafaelom, pogotovo Rodzerom, jer ne mogu da prihvate da je neko prosto razbio taj duo, a dolazi sa Balkana i iz Srbije. Licno sam ponosan na to. Ovde se ipak ne radi o licnim preferencijama. Kaze Lindzi da je GOAT vise od brojki. Jeste. Samo ne smemo zaboraviti da au brojke daleko na Novakovoj strani u odnosu na Rodzera, te i njegov uticaj na tenis odnosno popularizaciju sporta jeste daleko od minornog. Znaci, Rodzer ima jedno a Novak oba.

    Sve ostalo su puste gluposti.
    (Sasa, 11. februar 2024 15:27)

    # Link komentara

  29. Možda je GOAT u skijanju u tenisu sigurno nije
    (Zoran, 11. februar 2024 15:16)

    # Link komentara

  30. Lindzi je sve objasnila. Goat nije zvanicna titula , kao olimpijski ili svjetski prvak. Goat ne dobija pehar niti zlatnu medalju. To je stvar misljenja. Svako ima pravo na svoje misljenje , o ukusima se ne raspravlja. Svako ima svog goata.
    (Miki, 11. februar 2024 15:15)

    # Link komentara

  31. Ko je GOAT za nju je njena licna stvar i ne mora to da objavljuje.
    (Nick, 11. februar 2024 15:14)

    # Link komentara

  32. Niko joj ne brani da ga voli i veliča, al pošto laže, reakcija je morala da se desi. Zamisli ti koliko ograničen moras da budeš da javno napišeš da GOAT nije statistika...
    (Kanada, 11. februar 2024 14:30)

    Šta kažeš, Lindzi je lažljivica, i to poprilična. Zato je reakcija celog sveta nmorala da se desi. Lindzi Von nikada nije volela Srbe i Hrvate, zato novaka nije pomenula. U tenisu se samo statistika računa, igra je nevažna, uskoro se tenis neće igrati pred publikom, samo će se posle mečeva ispisati statistika, jer je igra nebitna, zašto bismo gledalii nešto što je nebitno, kad imamo statistiku, a i veštačka inteligencija pamtiće samo statistiku.
    (Nadam se da će taj-brek ukinuti, 11. februar 2024 15:06)

    # Link komentara

  33. Federer - Djokvic

    Servis - Federer
    Forhend - Federer ( John McEnroe je izjavio da je Fed forhend najbolji udarac u tenisu )
    Bekend - Djokovic
    Smec - Federer za 3 klase
    Dubl igrac - Federer za 2 klase
    voleji - Federer
    drop sot - Federer
    bekend slajs - Federer
    bekend smec - Federer za 4 klase ( najtezi udarac u tenisu )

    Djokovic ima sve najvaznije rekorde ali nema IGRU najbolju
    Skoro sve udarce Fed bolje izvodi ( ne samo lepse nego i bolje )
    Kada neko sa lakocom igra onda se smatra da "najbolje igra" Kao npr
    Messi,Magnus Carlsen ili Fischer bez obzira na rekordre
    (neutral, 11. februar 2024 14:59)

    # Link komentara

  34. Imamo bitnih problema u Srbiji nego ko je GOAT, npr što u našem društvu nema više zalaganje za prava LGBT osoba jer što je u društvu manja zalaganja prava LGBT ljudi pokazuje samo koliko neobrazovanost ima u Srbiji, jer da smo se borili za njihova prava 90-ih ne bi bilo ratova,nasilja,kriminala.
    (Borac za civilizacijeu Srba, 11. februar 2024 14:57)

    # Link komentara

  35. U cemu vam nedelja prolazi, gle broja komentara hahahahhahahaha
    Ljudi, trazite strucnu pomoc dok jos nije kasno!
    (Vanja, 11. februar 2024 14:55)

    # Link komentara

  36. Jokić je GOAT košarke.
    (Bollerro, 11. februar 2024 14:40)

    # Link komentara

  37. GOAT tema je bila zanimljiva dok su sva tri tenisera imala približno isti broj trofeja. Onog momenta kada je Novak došao do broja 24 i kada je postalo izvesno da ostala dvojica ne mogu dotle da stignu to je bio kraj priče.
    (pomagajte drugovi, 11. februar 2024 14:34)

    # Link komentara

  38. Federer je od Djokovica napravio boljim igračem, dok Djokovic nikad nije mogao da napravi Federerom boljim igračem, pametnom više nego dosta ko je GOAT
    (Tomi, 11. februar 2024 13:57)

    To je zato sto je Federer zestoko limitiran kao igrac. On je doslovno celu karijeru igrao servis-volej igru i nikada nista nije unapredio. Zato i jesi u pravu - Novak je GOAT jer je sposoban da menja svoju igru, uanpredjuje ju i nadje nacin da pobedi sve ostale. Zato i drzi 10 od 10 najvaznijih teniskih rekorda. Federer to nikada nije umeo. Zato i jeste osvojio vecinu svojih GS titula (cak 12 od 20) dok su Nadal i Djokovic bili tinejdzeri (2003-07). Da su svi trojica rodjeni iste godine Federer bi imao 3 puta manje titula od obojice! Bio bi u rangu Wilandera, Agassija, Bekera i Edberga. Pametnom više nego dosta ko je GOAT. I nije Federer zasluzan za unapredjenje Djokovica, vec je Novak sam za to zasluzan. Kredit Federera u Novakovom uspehu je nula. Federer je samo igrao najbolje sto moze - a Novak je samo nalazio nacine da ga pobedi. Pa ne mislis valjda da je Federer ulagao nekakav trud da napravi Novaka boljim igracem? Ipak je on german i jasno je da on ne zeli nikom drugom uspeh osim sebi. Ali njegov talent, rad i trud nisu bili dovoljni za zvanje GOAT-a! Ni blizu.
    (40:15, 11. februar 2024 14:30)

    # Link komentara

  39. Niko joj ne brani da ga voli i veliča, al pošto laže, reakcija je morala da se desi. Zamisli ti koliko ograničen moras da budeš da javno napišeš da GOAT nije statistika...
    (Kanada, 11. februar 2024 14:30)

    # Link komentara

  40. Ne sme covek ni da izjavi nesto i ima svoje misljenje o bilo cemu u ovom svetu ljigavih zapadnjaka. Odmah mora da im se pravda za sve. Kud ide ovaj svet...
    (Top komentari sa slicnih vesti, 11. februar 2024 11:31)

    Sme da ima svije mišljenje ko joj se najviše svidja kako igra, i nek to bude Federer, ali ne može da izjavi da je GOAT, pošto to nije istina, kao što nije ni crnac. Prosto to su činjenice.
    (uji, 11. februar 2024 13:04)

    A kako Djokovic smije reci da je Federer GOAT, kao što je to rekao u pre par godina i suprotnost jedino ko ne smije izjavi da je Novak GOAT smo mi Srbi, kao što Španci i Svajcarci ne smiju izjaviti da su Nadal ili Roger GOAT jer je mišljenja naših nacija nebitna.
    (Tomi, 11. februar 2024 13:54)

    Tomi nam plače svaki dan za Rodjom...Tura se al ga niko nece.
    (Kanada, 11. februar 2024 14:27)

    # Link komentara

  41. Federer je od Djokovica napravio boljim igračem, dok Djokovic nikad nije mogao da napravi Federerom boljim igračem, pametnom više nego dosta ko je GOAT
    (Tomi, 11. februar 2024 13:57)

    Veću glupost skoro nisam čuo... Al.si žalostan.
    (Kanada, 11. februar 2024 14:26)

    # Link komentara

  42. Ludilo sa drustvenim mrezama nije samo kod nas nego svuda u svetu.Ja licno nemam nista od drustvenih mreza i mnogo mi je lepo u zivotu jer sam ionako dosta vremena na netu.Inace,kada je ova tema u pitanju,koliko znam a znamo svi,Novak ima najvise slemova,bolji medjusobni skor sa Rafom i Rodzerom i masu drugih rekorada a kada je vec tako,gura se prica kako je RF igrao najlepsi tenis.Pa dobro,do juce je u Primeri Djirona bila najlepsa sportska prica dok im "tata" nije pokazao ko vozi traktor a ko otvara kapiju
    (deki27, 11. februar 2024 14:22)

    # Link komentara

  43. Federer je GOAT. Mirise na jako
    skup parfem.
    ("Lindzi Von", 11. februar 2024 14:18)

    # Link komentara

  44. Bila je veliki skijaški šampion(ka). Međutim ovakvim javnim nastupom je u izvesnoj meri obezvredila svoju reputaciju. Čistom nekulturom sa puno klica gluposti u njoj. Inače, nekultura je uvek carstvo i gluposti. Tvrditi za ubedljivo najboljeg u nekom sportu da je predmet subjektivne procene i ukusa je lišeno svake pameti, morala, ukusa i obzira. Pandan toj gluposti je pitati se da li je Von bila skijašica ili klizaćica. Mislim da bi je to trebalo pitati, možda bi shvatila svoju susinsku bezobzirnost i nekulturu. Ja imam mišljenje da je ona bila klizačica.
    Šalim se ali dimenzije tog njenog "stava" su ipak smešno pogrešne.
    (Kriterijumi, 11. februar 2024 14:16)

    # Link komentara

  45. Pa njoj može da bude... njena stvar.
    Po igri i rezultatima nije i ne može da bude, ali nema razloga da je neko napada zbog takvog stava. Nek misli šta hoće.
    (Dan, 11. februar 2024 14:13)

    # Link komentara

  46. Objasnila je, Federer je šampion u svakom smislu, Novak nije. Svi znamo da nije, ali se pretvaramo, sebe lažemo, jer je naš.
    (Uroš, 11. februar 2024 11:10)

    kako god da okrenemo ti naš nisi, tako da putuj slobodno
    (brojedan, 11. februar 2024 14:09)

    # Link komentara

  47. Ja bih nju natakario na Đokovića, bez obzira šta misli o Federeru.
    (kognitivna disonanca, 11. februar 2024 14:08)

    # Link komentara

  48. Glupa je ta americka ideja da samo jedan mora biti najveci svih vremena. To je glupost, doci ce mladji i jos bolji u buducnosti.
    (Zoran, 11. februar 2024 13:37)

    Е ово је глупо. Да не мора један бити победник.
    (zare, 11. februar 2024 14:05)

    # Link komentara

  49. U redu je da neko ima svog idola samim tim i omiljenog igraca...i slobodno moze i da kaze subjektivno misljenje:on je za mene najbolji...ali najveci svih vremena nije subjektivno misljenje,vec cinjenica...ne moze najveci svih vremena u tenisu biti neko ko ima manje Slem titula od svoja dva najveca rivala,negativan medjusoban skor na velikom uzorku meceva i 100 nedelja manje na prvom mestu i da ne drzi vise nijedan rekord...Nekada je Federer bio Goat u tenisu individualnom sportu,sada je to neko drugi zato sto su njegovi rezultati i rekordi nadmaseni.
    (macconi, 11. februar 2024 14:04)

    # Link komentara

  50. U tome i je njen problem, ona misli da može imati svoje mišljenje o GOAT-u??? Ne. GOAT nije nečije mišljenje. GOAT je rad, trud, znoj, pobede, titule i rekordi. A Đoković drži 10 od 10 najvažnijih i najteže ostvarivih teniskih rekorda. Da stvar bude još luđa, Novak je sve te rekorde ostvario u najtežoj eri tenisa i to protiv preostala dva najveća igrača. Doslovno im je preuzeo sve rekorde u koje su se kunuli dok su ih oni držali i tvrdili da je to jedino važno. A sad tvrde da to više nije važno... Nego nekakav uticaj!? LOL :) Pa i malom detetu je jasno da je Federer najveći marketinški proizvod (da, on je proizvod) u tenisu svih vremena, ali nikako GOAT. Ama baš po ničemu GOAT. I koji je to njegov uticaj o kojemu svi pričaju? Samo kažu uticaj, ali ne objašnjavaju koji je to uticaj? Zato što tog uticaja - nema. Ko danas igra kao Federer sa jednoručnim bekendom i servis volej igrom? Niko. To je odavno zastarelo. Pa kako je to onda Federer najveći uticaj u tenisu? Zato što je prodao najviše majica i kapa??? Glupost. Đoković je zapravo jedini pravi pravcati GOAT zato što sam drži sve najvažnije rekorde u svom sportu. To niko ne drži samostalno ni u jednom drugom sportu. Baš niko. I to zapadu žestoko smeta. Ali mi smo ponosni. I Novak je ponosan. A zapad može samo da crkne od muke i pogne glavu svaki put kad čuju reč - tenis! Jer itekako je njima jasno ko je glavni u tenisu.
    (Helena, 11. februar 2024 14:00)

    # Link komentara

  51. Federer je od Djokovica napravio boljim igračem, dok Djokovic nikad nije mogao da napravi Federerom boljim igračem, pametnom više nego dosta ko je GOAT
    (Tomi, 11. februar 2024 13:57)

    # Link komentara

  52. Ne sme covek ni da izjavi nesto i ima svoje misljenje o bilo cemu u ovom svetu ljigavih zapadnjaka. Odmah mora da im se pravda za sve. Kud ide ovaj svet...
    (Top komentari sa slicnih vesti, 11. februar 2024 11:31)

    Sme da ima svije mišljenje ko joj se najviše svidja kako igra, i nek to bude Federer, ali ne može da izjavi da je GOAT, pošto to nije istina, kao što nije ni crnac. Prosto to su činjenice.
    (uji, 11. februar 2024 13:04)

    A kako Djokovic smije reci da je Federer GOAT, kao što je to rekao u pre par godina i suprotnost jedino ko ne smije izjavi da je Novak GOAT smo mi Srbi, kao što Španci i Svajcarci ne smiju izjaviti da su Nadal ili Roger GOAT jer je mišljenja naših nacija nebitna.
    (Tomi, 11. februar 2024 13:54)

    # Link komentara

  53. Njena objava je sasvim u redu i nikoga nije time uvredila. Došlo vreme da moraš da brišeš svoje mišljenje jer se nekom ne dopada. Novakovi navijači u svemu vide uvrede protiv Novaka, za Rafine ne znam ali niko nije uvredljiv ovako kao Novakovi navijači. Za njih je uvreda i što Rafa ima 22 GS, uvreda je što Rodžer ima 20, uvreda je i što su se pojavili Alkaras i Siner, uvreda je ako neko navija za nekog drugog a ne za njega, uvreda je ako nekog uopšte ne interesuje Novak, uvreda je ako kažu da Rodžer lepše igra,uvreda je ako kažu da Rafa ima više navijača i mogu tako do sutra da nabrajam. Evo, Rodžer je za mene najbolji i najomiljeniji teniser i svako ima pravo da izabere i vredjam li time nekog?
    (Tamo neko ime, 11. februar 2024 13:53)

    # Link komentara

  54. Svako ima pravo na svoje mišljenje ali ne može biti nečje mišljenje nešto što nije istina ! Na primer : moje mišljenje je da je moguće skočiti sa 10og sprata i ne povrediti se ili moje mišljenje je da je Bajden Kinez,ili moje mišljenje je da Srbija ima 150 miliona stanovnika na teritoriji Srbije,ali sve ovo nisu činjenice i prosto tako je kako je.
    (logika, 11. februar 2024 13:51)

    # Link komentara

  55. Koliko ti život mora biti prazan da ti je sad bitno da li je Nole, ili Rodžer, ili Rafa GOAT. Ne govorim o ovaj skijašici, nego o ovim našim paćenicima. Žena iznela svoje mišljenje i nađe se sad skupina mediokriteta koji ništa u životu nisu postigli da objašnjava ženi, koja je sve osvojila što se u njenom sportu osvojiti može, kako je tvoj zemljak osvojio više titula. Ljudi, ajde izađite malo napolje, taj ekran ispred vas vam uništava mozak.
    (Miha, 11. februar 2024 12:50)

    A šta ste tek vi kad čitate sve ove komentare? Moglo bi se reći da se ova vaša posljednja rečenica odnosi najviše na vas.
    Nešto za nauk. Kad vam padne napamet da pišete osvrt na nečije komentare (naravno, nije zabranjeno) dobro razmislite da li se to možda odnosi i na vas. Ako ne, onda nastavite, pišite i uživajte.
    (Olja, 11. februar 2024 13:51)

    # Link komentara

  56. Srela ga na planini, ajd da objavim, nemam sta drugo da kazem osim Goat, hell yeah...wohooo...polumozgovi..samo lajk samo lajk..a onda posle štuc prc.
    (elcabron, 11. februar 2024 13:50)

    # Link komentara

  57. Zasto je vazno ko je najbolji? Rodzer je veliki sportista i legenda belog sporta. Isto je i Novak, isto je i Rafa. Nebitno je ko je najveci svih vremena, sva trojica su veliki sportisti i rekorderi. Glupa je ta americka ideja da samo jedan mora biti najveci svih vremena. To je glupost, doci ce mladji i jos bolji u buducnosti.
    (Zoran, 11. februar 2024 13:37)

    Pa zato sto je Novak taj mladji i bolji od druge dvojice. Zasto toliko boli priznati to?
    (Nikola, 11. februar 2024 13:50)

    # Link komentara

  58. Onog momenta kad Novak prestane da igra, bice zaboravljen veoma brzo, a u Srbiji tenis se nece ni spominjati.
    (Brajan, 11. februar 2024 13:14)

    Mozda i hoce biti zaboravljen, ali ce ih do kraja sveta sve moguce brojke podsecati na njega.
    (Sremacicar, 11. februar 2024 13:48)

    # Link komentara

  59. S njom se slaže i moj komšija iz Karton Sitija. Pa nikom ništa.
    (Moca, 11. februar 2024 13:47)

    # Link komentara

  60. Zasto je vazno ko je najbolji? Rodzer je veliki sportista i legenda belog sporta. Isto je i Novak, isto je i Rafa. Nebitno je ko je najveci svih vremena, sva trojica su veliki sportisti i rekorderi. Glupa je ta americka ideja da samo jedan mora biti najveci svih vremena. To je glupost, doci ce mladji i jos bolji u buducnosti.
    (Zoran, 11. februar 2024 13:37)

    # Link komentara

  61. Djokovic bi razbio Federera i u skijanju, pojma nema Rodžer
    (djidalo, 11. februar 2024 13:33)

    # Link komentara

  62. Чуди ме да потреба да "нешто објасниш",када си тако остварен и имаш сређен живот?
    (Bajo moj, 11. februar 2024 13:30)

    # Link komentara

  63. Fabrička podešavanja..
    (Obrad, 11. februar 2024 13:27)

    # Link komentara

  64. Ja bih njoj pokazao GOATa,drugi joj ne bi pao na pamet.
    (Šalajko, 11. februar 2024 13:26)

    # Link komentara

  65. Da ne bi bilo ovakvih problema ,nek izmisle neki naziv umjesto '"GOAT" posto se vrlo dobro zna za sta je taj termin .Pa da stave neki naziv za najveci teniski ljubimac ...
    (no name, 11. februar 2024 11:59)

    Federer je BOAT.
    Beautifull Of All Times.
    I svi ce biti zadovoljni.
    (Milan, 11. februar 2024 13:25)

    # Link komentara

  66. Hahahaha...moja Linzi
    (M74, 11. februar 2024 13:23)

    # Link komentara

  67. Ma nemoj sad da napravim tortu ba kojoj pise 25GS i 500 nedelja na prvom mestu pa da vidite vi ko nije GOAT!!!
    (Rodoljub Dzemperkovic, 11. februar 2024 13:20)

    # Link komentara

  68. Samo ti to obrisi pa da se razilazimo :)
    (Mungos, 11. februar 2024 13:20)

    # Link komentara

  69. Ako je pojam GOAT mišljenje, a ne nešto poziitivno, onda ja mislim da je Rodžer soavao sa Lindzi, a pošto je to samo njeno mišljenje jer sa Rafom nije spavala, promeniće mišljenje kad legne pored Đokovića.
    (MileR, 11. februar 2024 13:17)

    # Link komentara

  70. Sifrin je legenda i prava macka.
    (PAOK, 11. februar 2024 11:46)

    - Nek’ ti bude, al’ ova penzionerka je ribetina ipo!
    (majtimajk, 11. februar 2024 13:17)

    # Link komentara

  71. Ima sve to sto prica nekog smisla evo za mene recimo nijedan bozac F1 ne moze da prismrdi Seni mogu da imaju po milion titula i svega jedan je Ajrton kakav crni Hamilton i bakraci .
    (Djordje, 11. februar 2024 13:15)

    # Link komentara

  72. Onog momenta kad Novak prestane da igra, bice zaboravljen veoma brzo, a u Srbiji tenis se nece ni spominjati.
    (Brajan, 11. februar 2024 13:14)

    # Link komentara

  73. Sto vise pise, to dublje tone, ahaaha.
    Sve je OK, to je "tvoj GOAT" i to govori o tebi. Federer se jos i pomirio, ali neki pratioci nikad nece, sta da im radis.
    (Vrg, 11. februar 2024 13:07)

    # Link komentara

  74. Kako lepo skija ova plavuša, vidi se da zna!
    (Skijaš pro, 11. februar 2024 13:05)

    # Link komentara

  75. Da ne bi bilo ovakvih problema ,nek izmisle neki naziv umjesto '"GOAT" posto se vrlo dobro zna za sta je taj termin .Pa da stave neki naziv za najveci teniski ljubimac ...
    (no name, 11. februar 2024 11:59)

    Na primer najelegantniji tenisač koji ostavlja najbolji umetnički dojam.... Tu je džemperko neprevazidjen svakako
    (Vuja neznalica, 11. februar 2024 13:05)

    # Link komentara

  76. Ne sme covek ni da izjavi nesto i ima svoje misljenje o bilo cemu u ovom svetu ljigavih zapadnjaka. Odmah mora da im se pravda za sve. Kud ide ovaj svet...
    (Top komentari sa slicnih vesti, 11. februar 2024 11:31)

    Sme da ima svije mišljenje ko joj se najviše svidja kako igra, i nek to bude Federer, ali ne može da izjavi da je GOAT, pošto to nije istina, kao što nije ni crnac. Prosto to su činjenice.
    (uji, 11. februar 2024 13:04)

    # Link komentara

  77. @tree
    Svako ima svog omiljenog sportistu, ali nečiji omiljeni sportista i nečiji GOAT ne može da bude isto. Priču o GOAT su počeli zapadnjaci i merili su je titulama i ostvarenim rezultatima, a sada kada im to ne ide u prilog, svako može da ima svog GOAT-a. Prema parametrima koji su oni sami postavili Djoković je GOAT, a njoj i bilo kome drugom može omiljeni teniser da bide bilo ko to nije sporno.
    (ronin, 11. februar 2024 13:04)

    # Link komentara

  78. Za mene je Ronaldinjo najbolji u fudbalu zbog njegovog pristupa igri i driblingu...to je onk sto JA VOLIM...ali da kazem da je on GOAT, ne bih mogao nikad...pa ga zato zovem "najveci TATA fudbala" ?
    (tncss, 11. februar 2024 13:02)

    # Link komentara

  79. Objasnila je, Federer je šampion u svakom smislu, Novak nije. Svi znamo da nije, ali se pretvaramo, sebe lažemo, jer je naš.
    (Uroš, 11. februar 2024 11:10)

    Rezultati kažu drugačije. Ne statistika, to je nešto drugo. Novak je GOAT po jedinom kriterijumu koji za to postoji, a to su rezultati. Može da nosi i dve različite čarape i da hoda unatraške, opet je GOAT.
    (uji, 11. februar 2024 13:01)

    # Link komentara

  80. Svako ima pravo na svoje mišljenje.A mišljenje treba potkrepiti argumentima. Ukoliko ih nema ne treb izmišljati toplu vodu. Rođa je sigurno lepši od Nola, pravi samo blizance, ali u tenisu...
    (boris, 11. februar 2024 13:00)

    # Link komentara

  81. Onda Nole neka bude BOAT (best of all times), a ostali neka budu jedan od GOATs kad se već određuje individualno (može ovo po meni, može ono...)...
    (Kobayashi Maru, 11. februar 2024 13:00)

    # Link komentara

  82. Federer, mmm... ko to beše? On je GOAT ko fudbalska reprezentacija Farskih ostrva, jer GOAT je više od statistike.
    (Draganče, 11. februar 2024 13:00)

    # Link komentara

  83. Gadi mi se više ovo nije GOAT po rezultatima nego po osmehu,dzemperu, manekenisanju,broju falovera itd !!
    (Wolim46, 11. februar 2024 12:54)

    # Link komentara

  84. Na osnovu pročitanog očigledno je da Von obožava Federera a tu onda svaka objektivnost pada u vodu.
    Na isti način može neki naš sportista da objavi da je bio na moru sa Anom Ivanović i njenom porodicom i izjavi da je ona g.o.a.t. u ženskom tenisu zato što je očaran njenom pojavom.
    (tenis, 11. februar 2024 12:54)

    # Link komentara

  85. @Filip Bravo "Evropljanin". Još Malo ljubi skute i pravi se fin i naivan. Da je Španac ili Italijan najbolji ne bi čuo nijednog Španca ili Italijana da pljuju i osporavaju svog sunarodnika. Samo smo mi spremni da unižavamo najvećeg srpskog sportistu svih vremena i najvećeg tenisera svih vremena, da bismo se dodvoravali ovima koji nas ne vole i nisu nas nikad voleli. Vi ste verovatno jedan od onih što prihvataju da je Tesla Hrvat, a Milanković i Pupin su verovatno Amerikanci...
    (Bg, 11. februar 2024 12:52)

    # Link komentara

  86. Federer je po ponašanju na terenu GOAT. Naš Nole divlja. Žao mi je što je istina takva.
    (Nenad, 11. februar 2024 12:51)

    # Link komentara

  87. Koliko ti život mora biti prazan da ti je sad bitno da li je Nole, ili Rodžer, ili Rafa GOAT. Ne govorim o ovaj skijašici, nego o ovim našim paćenicima. Žena iznela svoje mišljenje i nađe se sad skupina mediokriteta koji ništa u životu nisu postigli da objašnjava ženi, koja je sve osvojila što se u njenom sportu osvojiti može, kako je tvoj zemljak osvojio više titula. Ljudi, ajde izađite malo napolje, taj ekran ispred vas vam uništava mozak.
    (Miha, 11. februar 2024 12:50)

    # Link komentara

  88. Šta je GOAT? Nema zvanično utvrđene definicije. Tako da svako može da ima svog GOATa. Što se mene tiče nemam ništa protiv. Al ako govorimo o najboljem teniseru svih vremene kad su tenis i rezultati u tom sportu u pitanju onda tu nema dileme, Novak Đoković je najbolji i verovatno još dugo niko neće moći da mu priđe.
    (GoranH, 11. februar 2024 12:49)

    # Link komentara

  89. Cim se pojavio Federer znali smo da gledamo buduceg GOAT-a. Mozda Alkaras ili neko drugi osvoji 25 GS, prestigne Novaka po titulama ali ce Roger zauvek biti GOAT, sinonim za tenis!
    (Realno, 11. februar 2024 12:46)

    # Link komentara

  90. Sada je opet kriva platforma i to se sve cesce desava od kada tamo postoji vise slobode govora...
    (chupavi, 11. februar 2024 12:44)

    # Link komentara

  91. Tenis nije takmičenje u broju fanova ili takmičenje u lepoti. Novak je GOAT po svim statističkim parametrima, a ove druge titule popularnosti i lepote neka zadrži Federer. Drago mi je da fanovi širom sveta pa čak i oni koji su navijali za Federera priznaju da je Novak najbolji.
    (Lena, 11. februar 2024 12:42)

    # Link komentara

  92. Bogami Bolt nije GOAT u atletici. Nebitno što njegov rekord na 100m i 200m neče nikad niko srušiti ipak on ne trči lepo. Previše mu dug korak, ne izgleda to lepo na tv. Bolt kako je tako je. Šteta a mogo si bit najbolji u istoriji
    (Mihael, 11. februar 2024 12:42)

    # Link komentara

  93. Njeno pravo, a vi što ste se ožučili zbog njena objave, trebate na lečenje.
    (Volim i ja vas, 11. februar 2024 11:37) 

    I naše je pravo da branimo istinu. Mi bar imamo argumente za razliku od nje koja "ne priznaje statistiku" kad joj ne odgovara. To je tako američki.

    Šta reći - Lindzi ĐON :-)

    P.S. Evo, ni ja ne priznajem Argentinu za svetskog prvaka i Messi-ja za GOATa :-)
    (Brzi, 11. februar 2024 12:41)

    # Link komentara

  94. Ovi liberalni stavovi ali to je moje misljenje, to je moj stav i i ja imamm prava na njega i sl. unistice sve normalno, i vek ce da se kriju iza toga i ako to nema nikakvo razumno ili u slucaju tenisa i dokazivo stanje ko je GOAT
    (strahinja, 11. februar 2024 12:41)

    # Link komentara

  95. i za mene je federer goat.
    (nemanja, 11. februar 2024 12:35)

    # Link komentara

  96. Mozda jeste nejveci svih vremena ali nije najbolji.
    (Karl Marks Rumenige, 11. februar 2024 11:39)

    Biti najveći svih vremena znaci da si najbolji.
    (Dux, 11. februar 2024 12:33)

    # Link komentara

  97. Za sto godina ,kad prođu svi uticaji i lobiranja,biće samo jedan GOAT.Mislim da svi znamo ko je to
    (Neo, 11. februar 2024 12:33)

    # Link komentara

  98. Врло некоректна и неодмерена изјава,у фазону ко шиша реално најбољег и све који тако мисле!
    (Bajo moj, 11. februar 2024 12:31)

    # Link komentara

  99. @Slobo

    Završni masters 7:6, čisto onako da ne deli nijedan važniji rekord
    (oladipo, 11. februar 2024 12:25)

    # Link komentara

  100. prije koju godinu ovaj tvit bi prošao sa mnogo simpatija ali situacija se promenila i svetskoj populaciji dosadio marketing i licemerstvo..ovo je bilo moguče samo kad začepiš svima usta, a Novaku je to od početka korone itekako uspelo
    (GOAT NOVAK, 11. februar 2024 12:25)

    # Link komentara

  101. Đoković sad ima priliku da ispadne šmeker. Ako se zalaže za pravo svakoga da izabere da li će se vakcinisati, onda svako treba da ima pravo da izabere sebi svog GOAT-a. Kad se javlja svima redom, može da ispadne džentlmen i da se javi Lindzi Von i da se izvini zbog neprijatnosti koju su joj priredili njegovi navijači.

    Naravno da sam i ja među njima, ali pojam GOAT za mene predstavlja osobu čiji uticaj premašuje okvire sporta kojim se bavi. Novak to nije. Možete imati drugu definiciju pojma GOAT, oslanjati se samo na brojke, ali veličina = slava i tu je Federer u prednosti
    (NikolaKG80, 11. februar 2024 12:23)

    # Link komentara

  102. Ovim se ne vredja samo Novak nego i Rafa. Drugo nije problem da ima svoje misljenje ali je naglasila da "da on nikad nije razocarao, i da ststistika nije sve" sto zvuci kao da je malo pecnula rivale, ne kazem da je htela, ali tako ispade. Napisi samo za mene je goat i to je to, ovako ko ona roleksova reklama, sve sto su drugi postigli nije bitno jer rodzer je rodzer, sumanuto.
    (Lukavi, 11. februar 2024 12:23)

    # Link komentara

  103. Postoji mogucnost tumacenja ko je najbolji u kolektivnim sportovima, mnogo je teze odrediti najboljeg.
    Ali u pojedinacnim rezultati sve govore.TACKA.
    (sasa, 11. februar 2024 11:40)

    Ako je to tačno, onda je Lewis Hamilton najbolji vozač formule 1. Najviše pobjeda i svjetskih titula. Ništa Fangio, Senna, Prost, Schumacher.... Da vidim koliko se vas slaže s tim? Ne želim nikakva opravdanja tipa, najbolji motor/dizajn je odlučujući.
    (Mile dizna, 11. februar 2024 12:21)

    # Link komentara

  104. Alo plavušo, ostavi nam razlog za život...
    (Luzer po difoltu, 11. februar 2024 12:21)

    # Link komentara

  105. A sto je izbrisala objavu? Ne razumem, ako je licno za nju Federer GOAT. Njena privatna stvar ko ce biti GOAT. Nebitno jel u pravu.
    Ona cak ne dolazi iz sveta tenisa.
    Mozda je covek sarmirao, mozda se njoj svidja njegova igra i stil.
    Zar moramo da se pecamo uvek kada neko izjavi da Novak nije GOAT.
    Za nas jeste, za mene licno jeste.
    (Marko Markovic, 11. februar 2024 12:20)

    # Link komentara

  106. Zena zaljubljena u Federera....njeno pravo!!!
    (Pera, 11. februar 2024 12:20)

    # Link komentara

  107. Da li je jednoumlje ako kazem:
    GS titule 24:20 za Novaka
    Masters titule 39:28 za Novaka
    Zavrsni masters 6:6
    Medjusobni skor 27:23 za Novaka (U finalima 13:6)
    Velike titule ukupno 69:54 za Novaka.
    Nije razlika u jednoj ili dve titule nego cak 15.
    Sta je ovde jednoumlje ?
    (Slobo, 11. februar 2024 11:25)

    Ali Federer ima olimpijsko zlato u dublu, nemoj tako Buhahaha
    (TRUMP WON, PASS IT ON!, 11. februar 2024 12:19)

    # Link komentara

  108. GOAT je onaj, koji ima najatraktivniju ženu. Dakle, Rafa je GOAT, sledi Federer, a tek onda Novak.
    (Miodrag Perić, 11. februar 2024 12:19)

    # Link komentara

  109. Potpuno nepotrebno jedna svetska sampionka dovede sebe u situaciju da joj, realno za nju, nebitni ljudi saraju u komentarima. Snimak je odlican, skijanje je jedan od najlepsih sportova, ako ne i najlepsi. Sa jedne strane je jadno da ne mozes da izneses svoje misljenje, a da te neko ne napadne, ali sa druge strane nije jasno zasto ljudi imaju potrebu da to rade javno. Moze da nazove Federera i da mu sve to kaze. Zasto je bitno da svi na svetu znaju.
    (Pa, 11. februar 2024 12:16)

    # Link komentara

  110. Za Brenu je Boba najveći GOAT iako statistika ne kaže tako. Pa šta onda, što je važno ko je za Lindzi GOAT.
    (Reuf Bajramović, 11. februar 2024 12:16)

    # Link komentara

  111. Možda će nekad doći neko vreme kada će Novak biti prevaziđen novim goatom.
    Sada je vreme Đokovića.
    (Giga Stevan, 11. februar 2024 11:22)

    Da, ali tada mi nećemo priznati tog novog GOAT-a. Pozvaćemo se na ono čuveno "ni ONI (koji god to bili) nisu priznavali Noleta", a tu je i rezervna opcija "ne mogu se upoređivati konkurencije u kojoj je Nole to napravio sa ovom sada". I onda kažemo licemerni zapad. :)
    (Robert, 11. februar 2024 12:16)

    # Link komentara

  112. Na GOAT temu u bilo kom sportu se nikada ranije, dok Nole nije postao najbolji u istoriji, nisu navodili nikakvi drugi kriterijumi osim sportskih uspeha.
    Na šta bi ličile GOAT liste najboljih sportista, evo npr. fudbalera da uzmemo u obzir koliko se ljudima sviđaju njihova privatna mišljenja, ponašanja i životi...
    (bre, 11. februar 2024 12:14)

    # Link komentara

  113. Zar za ovu nije Tajger Vuds goat.Slike kazu drugacije!
    (Gandra, 11. februar 2024 11:54)

    Pa vidis da kaze da moze imati vise GOAT-ova, logicno... :)
    (Haa, 11. februar 2024 12:13)

    # Link komentara

  114. Čim je izjavila da je Federer VEČITI GOAT sebe je diskreditovala.
    Znači treba ukinuti tenis kao sport jer se eto već zna ko je najveći svih vremena ili da se više ne igra na osvojene setove i mečeve, neka se gleda umetnički dojam i broj obožavatelja.
    (sportista, 11. februar 2024 12:10)

    # Link komentara

  115. Kolko meteoropata kod nas:)
    "Subjektivni osećaj im govori da je Rođa goat, zanemarujući sve objektivne i dokazane činjenice(titule, rekorde) da je Novak goat dok ga neko drugi ne pretekne".
    (gajenje biljaka, 11. februar 2024 12:09)

    # Link komentara

  116. Žena ima potpuno pravo da smatra Federera najboljim igračem. Nije razlika između njega, Noleta i Rafe tolika da bi to bilo neukusno reći. Da je napisala da je GOAT Rodik bilo bi mesta za podsmeh, ovako ne. Realno sva trojica su tu negde, s tim da Novak ipak prednjači.
    (tree, 11. februar 2024 11:40)

    "Sva trojica su tu negde" ??? O cemu pricas ti ?? Djokovic vec sad drzi sve moguce rekorde, a zamisli da nije bilo svih onih zabrana. Bas zato ovi sadasnji Novakovi rekordi imaju posebnu tezinu, jer su ostvareni u okolnostima u kakvim su ostvareni.
    (Deksi, 11. februar 2024 12:07)

    # Link komentara

  117. Naravno i za nekoga je Ane Mari Mozel Prel za tebe izmislila skijanje i ona je najbolja skijašica...
    (HOMER SIMPSON, 11. februar 2024 12:07)

    # Link komentara

  118. Dobro joj je i rekla ta osoba što je napisala da su najbolji ikada Šifrin i Đoković u svojim sportovima a da su ona i Federer žive legende u svojim sportovima. Na žalost nisu svi realni kao ta osoba što je to napisala.
    (Malo smeha nije na odmet, 11. februar 2024 12:06)

    # Link komentara

  119. Zašto ljudi imaju problem sa time meni nije jasno. Pa sta ako je njoj Goat... Opterećeni su ljudi previše
    (lepko, 11. februar 2024 12:03)

    # Link komentara

  120. niko nije znao koliko je statistika nebitna dok nije prestala da bude na strani svete krave iz svajcarske
    (petar markovic, 11. februar 2024 12:00)

    # Link komentara

  121. hahahaha skijajte vi samo. Ni jedno ni drugo niste najbolji u svom sportu. Toliko
    (insta-agentic1, 11. februar 2024 11:59)

    # Link komentara

  122. Da ne bi bilo ovakvih problema ,nek izmisle neki naziv umjesto '"GOAT" posto se vrlo dobro zna za sta je taj termin .Pa da stave neki naziv za najveci teniski ljubimac ...
    (no name, 11. februar 2024 11:59)

    # Link komentara

  123. GOAT?Nisu prošla sva vremena,bar ne kako ja znam.Uvek ima u svakom sportu vrhunskih igrača,ali uvek neko ima svog favorita!Njima je Fedex, nekima Rafa ,nama Nole!Al aman smoriste više sa statisikama i ovim GOAT debatama na svakodnevnom nivou!Uživajte u sportu
    (ja, 11. februar 2024 11:57)

    # Link komentara

  124. Pored zivog Rafe ona napisala ovo :)
    (Aleksa Stanic, 11. februar 2024 11:57)

    # Link komentara

  125. Zena ostavila post na Instagramu, na Twitteri cak bilo pretnji smrcu od sektaša.
    Na IG stoji i dalje post, ne vlada anarhija kao na X.
    P.s I jedna i druga su lude za Rogerom, tako da komentar o drrugoj skijasici je glup!
    (Olja, 11. februar 2024 11:56)

    # Link komentara

  126. Zar za ovu nije Tajger Vuds goat.Slike kazu drugacije!
    (Gandra, 11. februar 2024 11:55)

    # Link komentara

  127. Zar za ovu nije Tajger Vuds goat.Slike kazu drugacije!
    (Gandra, 11. februar 2024 11:54)

    # Link komentara

  128. Sifrin je legenda i prava macka.
    (PAOK, 11. februar 2024 11:46)

    # Link komentara

  129. Možda su za mene Francuzi prvaci sveta u fudbalu, ali Argentina je osvojila. Možda Američka rešrezentacija u košarci je najbolja na svetu za mene ali Nemačka je osvojila... šta će nam onda takmičenja kada već imamo ko je ko
    (SrkiNis, 11. februar 2024 11:44)

    # Link komentara

  130. Dok su Federer i Nadal pravili svoje rekorde bili su "Velika dvojka", a Nole je tek pocinjao svoj uspon. On je svoje rekorde napravio u mnogo vecoj konkurenciju jer je protiv sebe imao njih dvojicu i jos mnogo vrhunskih tenisera. Dakle, do svojih rekorda (koji su apsolutno veci od prethodnika) je dosao na tezi nacin i nekima cak ni brojke ni tezina postizanja tih brojki nisu dovoljan argument.
    (Trovach, 11. februar 2024 11:43)

    # Link komentara

  131. …”ti si večiti GOAT jer je potrebno mnogo više od brojki da ostaviš takav utisak, ja sam samo jedna od miliona.”



    Od kada to titule, trofeji, pehari i uspeh nisu merilo u sportu? Nebitno o kom sportu se radi? Evo ja navijam za Partizan? Je on najveći klub na svetu u fudbalu i košarci? Pa naravno da nije? Je li završila ova bar osnovnu školu?
    (Goran Loznica, 11. februar 2024 11:42)

    # Link komentara

  132. Postoji mogucnost tumacenja ko je najbolji u kolektivnim sportovima, mnogo je teze odrediti najboljeg.
    Ali u pojedinacnim rezultati sve govore.TACKA.
    (sasa, 11. februar 2024 11:40)

    # Link komentara

  133. "Da, oni jesu svakako, puno poštovanje za oboje. Ali ja ne klasifikujem GOAT-a samo po statistici. Rodžer će uvek biti GOAT za mene. I može biti više od jednog GOAT-a. Ja smatram da su Rodž, Đoko i Rafa, svi GOAT-ovi", poručila je američka skijašica.

    Klasicna zapadanjacka izjava. Kad ne znaju sta ce reci i kad vise nemaju nikakvih argumenata, onda kazu da su sva trojica GOAT-vi. Sjecam se kad su Federer i Nadal imali 20 GS a Novak 17, niko tad od njih nije govorio da su sva trojica GOAT, samo su spominjali Federera i Nadala.
    (Bleki, 11. februar 2024 11:00)

    Novak je i tada figurisao kao jedan od najboljih (za neke i najbolji), jer se termin velika trojka (pa čak i četvorka, ali je Endi s razlogom otpao) ustalio još pre skoro 15 godina. Žena ima potpuno pravo da smatra Federera najboljim igračem. Nije razlika između njega, Noleta i Rafe tolika da bi to bilo neukusno reći. Da je napisala da je GOAT Rodik bilo bi mesta za podsmeh, ovako ne. Realno sva trojica su tu negde, s tim da Novak ipak prednjači. U pitanju su nijanse. Kao što se svet ne može dogovoriti ko je najbolji fudbaler svih vremena, pa čak i košarkaš (jer za neke to nije MJ), tako postoje ljudi kojima je Federer GOAT. Ja nemam nikakav problem sa tim. Za mene je to naš Novak, a Von može da ima svoje mišljenje.
    (tree, 11. februar 2024 11:40)

    # Link komentara

  134. Mozda jeste nejveci svih vremena ali nije najbolji.
    (Karl Marks Rumenige, 11. februar 2024 11:39)

    # Link komentara

  135. Njeno pravo, a vi što ste se ožučili zbog njena objave, trebate na lečenje.
    (Volim i ja vas, 11. februar 2024 11:37)

    # Link komentara

  136. Ja joj ne bih oprostio.
    (Danilo, 11. februar 2024 11:35)

    # Link komentara

  137. Izbrisala pod pritiskom nepoznatih ljudi na tviteru i fejsbuku?! Bas to pravi GOATovi rade.
    Lazni GOATovi se ne povlace ni pred svetskom medijskom hajkom ni pred deportacijom ni pred zvizducima celog stadiona gde god da igra.



    Hvala na objavi!
    (Aleksandar, 11. februar 2024 11:34)

    # Link komentara

  138. Hahahah al najjace kad kaze da ce uvjek biti debate ko GOAT. Jel ona pijana, majke ti sta se vise u tenisu ima diskutovati.. tu je i vise nego jasno ko je GOAT. Kaze "uvjek ce biti razlicitih misljenja".. kakvih razlicitih misljenja kad jedan covjek drzi sve najvaznije rekorde. Tu se vise nema sta misliti, tu je stvar kristalno jasna!
    (Boka, 11. februar 2024 11:32)

    # Link komentara

  139. Al je zato Mikaela Šifrin oduvala tebe baš kao naš Nole Feda...;(((
    (Dusanovo carstvo!, 11. februar 2024 11:32)

    # Link komentara

  140. Ne razumem zasto je obrisala objavu ako ima svoj stav?
    (Šou Biznis, 11. februar 2024 11:32)

    # Link komentara

  141. Ne sme covek ni da izjavi nesto i ima svoje misljenje o bilo cemu u ovom svetu ljigavih zapadnjaka. Odmah mora da im se pravda za sve. Kud ide ovaj svet...
    (Top komentari sa slicnih vesti, 11. februar 2024 11:31)

    # Link komentara

  142. Ne mozes to objasniti zemlji u kojoj mora da vlada jednoumlje oko svega.
    (Filip, 11. februar 2024 11:04)

    Pa oni su izmislili "GOAT-ovanje" nismo mi. Tako da ne stoji tvoja konstatacija.
    (Aca, 11. februar 2024 11:29)

    # Link komentara

  143. Može biti više od jednog najboljeg svih vremena? Pa mi smo godinama koristili ovaj izraz pogrešno... :D
    (Dread, 11. februar 2024 11:27)

    # Link komentara

  144. Trebalo je da je puste da se i dalje blamira.
    (Alex, 11. februar 2024 11:27)

    # Link komentara

  145. Volim i ja vise Jokica od Dzejmsa, al kad Jokic osvoji najmanje 4 NBA titule, i kad bude 4 puta MVP NBA finala, tek tad cemo moci diskutovati da li je Jokic bolji od Dzejmsa, do tad se tu nema sta diskutovati. Tako je isto sad u tenisu, Djokovic je najbolji bez ikakve dileme, sve dok se ne pojavi(ako se uopste ikad i pojavi) teniser koji ce osvojiti 25+ GS, 500+ nedelja, 45+ mastersa.. Kad ce ljudi vec jednom shvatiti da pogotovo u individualnim sportovima, da su tu brojke SVE, pogotovo ako jedan sportista u tom individualnom sportu drzi sve moguce rekorde. Uvreda je i nepostovanje za sport stavljati licne simpatije ispred dostignuca. Ako to radis, onda ne postujes SPORT!
    (Serdjo, 11. februar 2024 11:26)

    # Link komentara

  146. Ne mozes to objasniti zemlji u kojoj mora da vlada jednoumlje oko svega.
    (Filip, 11. februar 2024 11:04) # Link komentara
    Da li je jednoumlje ako kazem:
    GS titule 24:20 za Novaka
    Masters titule 39:28 za Novaka
    Zavrsni masters 6:6
    Medjusobni skor 27:23 za Novaka (U finalima 13:6)
    Velike titule ukupno 69:54 za Novaka.
    Nije razlika u jednoj ili dve titule nego cak 15.
    Sta je ovde jednoumlje ?
    (Slobo, 11. februar 2024 11:25)

    # Link komentara

  147. Pogledaj tabele i vidiš ko je gost. Druga je stvar što je tebi neko u srcu ali On nije sad goat.
    Nekad je bio sada je neko drugi.
    Možda će nekad doći neko vreme kada će Novak biti prevaziđen novim goatom.
    Sada je vreme Đokovića.
    (Giga Stevan, 11. februar 2024 11:22)

    # Link komentara

  148. Federer nije GOAT, ali, ti zato jesi koza.
    (Dezurni smarac, 11. februar 2024 11:18)

    # Link komentara

  149. Tako je, najveci, bravo Lin. Mozda ce Selbi nekada prestici rezultatski Ronija, ili neki moto GP trkac Rosija, ali uvek ce se znati ko je najveci. Federer jeste Goat.
    (Rafa club Serbia, 11. februar 2024 11:16)

    # Link komentara

  150. U prevodu,i ja sam GOAT u skijanju,bez obzira što mi je Šifrin uništila sve rekorde.Samo neka se ona i Federer teše,neka pozovu i Rafu kad bude u kraju.
    (Voja, 11. februar 2024 11:16)

    # Link komentara

  151. GOAT ili najveći svih vremena je subjektivna titula. Šta nekog čini velikim? Je li to statistika? UTicaj? Karakter? Sve ovo? Ljudi imaju različita shvatanja i mišljenja i to je u redu. Moj GOAT možda nije vaš GOAT i uvek će biti debate, ali mišljenja su samo to, mišljenja i svako ima prava na njih", zaključila je Lindzi.

    Pa kad jedan teniser drzi 10 od 10 najvaznih teniskih rekorda i kad ima pozitivan H2H protiv svoja dva najveca rivala, i kad tom istom teniseru na vrhuncu karijere svesno zabrane ucesce na 4 GS, kad ga zakinu za 80-ak nedelja, al kad taj teniser i pored svega toga ponovo drzi sve najvanznije rekorde, tu onda nema mesta za nikakvu debatu, i onda je uvreda za takvog tenisera reci kako ce uvek biti debate ko je GOAT.

    U ovom slucaju, ovo sto je Von objavila, to je cisto nepostovanje i velika uvreda za Novaka!
    (Zeks, 11. februar 2024 11:15)

    # Link komentara

  152. Ona je u stvari htela da kaže kako je ipak ona najbolja i najveća skijašica svih vremena a ne Mihaela Šifrin jer bi se pre svega trebalo gledati ko je harizmatičniji,lepši i koga publika više voli a ne da se dodeljuje ko je najbolji i najveći po rezultatima.To je to novokomponovano razmišljanje zapadnih licemera kada su oni po rezultatima najbolji onda je to jedino merilo a kada nisu po rezultatima najbolji onda se najbolji onaj ko je harizmatičniji,lepši i voljenoj i.Zamislite samo šta bi se gledalo ko je najbolji da Von ima 4 pobede više od Šifrin ili da Federer ima 4 Gren slema više od Đokovića.
    (Ljubo, 11. februar 2024 11:11)

    # Link komentara

  153. Objasnila je, Federer je šampion u svakom smislu, Novak nije. Svi znamo da nije, ali se pretvaramo, sebe lažemo, jer je naš.
    (Uroš, 11. februar 2024 11:10)

    # Link komentara

  154. E zbog ovakvih Novak sad ide do najmanje 28 GS! Pa nek onda i dalje prica kako je tenis mnogo vise od brojki.
    (Djole, 11. februar 2024 11:08)

    # Link komentara

  155. Bravo Lindzi, za mene ce takodje biti Federer GOAT.To je licna stavr, zasto to ljudi ne shvataju.Nije nikakvo vredjanje Djokovica ili Nadala.Federera nekako osecam kao da mi je clan familije, nijedna druga poznata licnost mi nije tako draga.Covek je zaista ziva legenda.Sto se tice skijanja, Sifrin ne moze nikako biti GOAT, tesko da je i u 3 najbolje svih vremena.
    (Masinac, 11. februar 2024 11:07)

    # Link komentara

  156. Ajde bre...žena napravila grešku pa umesto Rafe navela Fedexa kao Goata.Mi,Rafini fanovi joj ooraštamo.
    (Bajo Mali Knindžo, 11. februar 2024 11:04)

    # Link komentara

  157. Ne mozes to objasniti zemlji u kojoj mora da vlada jednoumlje oko svega.
    (Filip, 11. februar 2024 11:04)

    # Link komentara

  158. Realno Sifrin i Djokovic su istinski GOAT-vi u svojim sportovima(Djokovic pogotovo, jer to sto je on ostvario u okolnostima kakve su bile, to je ne najbolji teniser, nego sportista svih vremena).
    (Billy, 11. februar 2024 11:03)

    # Link komentara

  159. "Da, oni jesu svakako, puno poštovanje za oboje. Ali ja ne klasifikujem GOAT-a samo po statistici. Rodžer će uvek biti GOAT za mene. I može biti više od jednog GOAT-a. Ja smatram da su Rodž, Đoko i Rafa, svi GOAT-ovi", poručila je američka skijašica.

    Klasicna zapadanjacka izjava. Kad ne znaju sta ce reci i kad vise nemaju nikakvih argumenata, onda kazu da su sva trojica GOAT-vi. Sjecam se kad su Federer i Nadal imali 20 GS a Novak 17, niko tad od njih nije govorio da su sva trojica GOAT, samo su spominjali Federera i Nadala.
    (Bleki, 11. februar 2024 11:00)

    # Link komentara