1. Da ne pretjerujete, Dončić ima puno lošije suigrače od Jokića. Trenutno samo taj Hardawey, ovisno na koju je nogu ustao. Ne znam jel bi Dončić u Denveru išao do kraja, ali sam siguran da Jokić s Dallasom ne bi. A nije sporno da su obojica vrhunski. Meni Dončić malo bolji igrač, stvar ukusa…
    (prika iz susjedstva, 30. januar 2024 14:48)
    Dončić ima Irvinga u timu, a i Denver je dokazan šampionski tim koji je uspešno (iz)građen oko Jokića poslednjih nekoliko godina, pa je sasvim normalno da kao skup (ali samo sa Jokićem, ne i bez njega) deluje dosta bolje nego Dalas, koji je obično pravio jedan korak unapred, a onda dva koraka unazad u procesu građenja tima oko Luke.
    Bitna razlika je i što evo već 5-6 godina gotovo svaki bivši igrač Denvera je izgledao bar 50% bolje dok je igrao u tom Denveru.
    I to je ta bitna razlika i jedan kvalitet više koji Jokić ima, u odnosu na Dončića.
    Luka je veliki majstor, volim da ga gledam, i jednom sam čak imao privilegiju da ih obojicu gledam u direktnom susretu uživo. Bilo je sjajno, obojica najbolji na terenu, sa po 30+ poena i na kraju, kao šlag na torti još i koš Jokića za pobedu u poslednjoj sekundi.
    Po meni, Luka je mnogo klasičniji superstar (od samog početka tamo), dok je Nikola nešto posebno. On mi je nekako kao esencija one prave košarke i košarkaške mudrosti. Jeste da on deluje nekad i pomalo autistično, hladno i previše, ali to razumevanje igre u bitnim trenucima, i sa jedne strane lucidnost, ali i ta smirenost je nešto nestvarno.
    (samo primećujem, 30. januar 2024 18:33)

    # Link komentara

  2. Da ne pretjerujete, Dončić ima puno lošije suigrače od Jokića. Trenutno samo taj Hardawey, ovisno na koju je nogu ustao. Ne znam jel bi Dončić u Denveru išao do kraja, ali sam siguran da Jokić s Dallasom ne bi. A nije sporno da su obojica vrhunski. Meni Dončić malo bolji igrač, stvar ukusa…
    (prika iz susjedstva, 30. januar 2024 14:48)

    # Link komentara

  3. @Skid

    U pravu si svakako , oni sigurno neće biti favoriti u prvoj rundi ali mogu svakoga namučiti , kad pogledam jednu Minessotu koja će biti u vrhu nisam siguran da su puno bolji od Dallasa. Denver i Clippersi su jači , sa OKC sigurno mogu igrati ravnopravno , znaš i sam da jedna ozljeda bitnog igrača kao što je npr. Leonard kod LAC može bitno promjeniti izglede a takve situacije viđamo svake godine . Nije Dallas vrhunski tim , velika greška je što su zeznuli sa Brunsonom kojeg su mogli potpisati za 15 ak milja po sezoni , sada im Irving ne bi trebao a za tu plaću možeš imati super kvalitetnu drugu opciju na drugoj poziciji, također i potpis Granta Williamsa nije neki bajan posao ali svejedno mislim da protiv Dončića i Irvinga u play offu nikome neće biti jednostavno , njih dvojica imaju u rukama 70 koševa svaku večer , u svakom slučaju volio bih ih vidjeti u play offu , npr. prva runda duel Denver - Dallas bi bila poslastica za sve ljubitelje NBA sa ovih prostora , čisto uživanje bi bilo gledati takva dva majstora kao što su Jokić i Dončić .
    (Donny Brasco, 30. januar 2024 14:41)

    # Link komentara

  4. Aj sad

    Ali bi se otimao za igraca koji ima 2/3 iz igre i 1/2 bacanja.
    (Roki, 30. januar 2024 13:22)

    # Link komentara

  5. Donny, slazem se sa tobom ali sam utiska da Dalas cak iako nekako udje u PO, tesko da moze da prodje prvi krug. Em ce igrati protiv daleko kvalitetnijih timova, em ce Doncic pasti u formi jer ovo sto sada radi nema sanse da nastavi jos skoro pola sezone. Pritom, cak I kada se Irving vrati to po meni nece biti dovoljno.
    (Skid, 30. januar 2024 13:19)

    # Link komentara

  6. @raki

    šuplja ti je priča , vidi se da utakmice ne gledaš , Jokić većinu utakmice dirigira igrom s visokog posta , otuda puno manje faula na njemu dok je Dončić sinoć napao koš ulazom barem 30-40 puta , Embid isto ide na koš stalno , upeca poneki faul na ugled ali i napada koš stalno , takvi kao bi jedino bili zadovoljni kad bi ama baš svi imali podjednako slobodnih , i oni što idu na koš i ovi koji više dodaju . Baci oko malo kako Jokić igra , inteligentno i traži rupe u obrani a ne zalijeće se na koš kao ova dvojica.
    (nikola, 30. januar 2024 12:11)

    # Link komentara

  7. Svaka cast Luki za sve sto pruza, ali 21 bacanje, on i Embid su ubedljivo najzasticeniji u celoj ligi... Jokica izubijase po rukama sve oziljci, a tri puta manje bacanja od ove dvojice...
    (raki, 30. januar 2024 11:05)

    # Link komentara

  8. Kao netko tko prati i gleda NBA a osobito Denver i Dallas mogu reći da Dallas bez ovakvih Dončićevih partija ne može dobiti ni jednu od 20 najboljih ekipa u ligi , osobito kad igraju bez Irvinga što je na njihovu žalost jako često . U današnjoj ligi ritam je brz , puno poena se postiže i moraš imati igrače koji to mogu pratiti , inače si u minusu 20 razlike doslovno za 5 minuta , a Dallas bez Irvinga je potpuno ovisan o Dončiću jer nema ni jednog prosječnog kreatora , Hardaway je dobar strijelac kad je vruć i kad mu Dončić privlači igrače na sebe ali ne može kreirati puno toga ni za sebe ni za druge , nije on bez razloga najbolji u ulozi 6. igrača . Dallasu je svaka pobjeda bitna , konkurencija na Zapadu je strašno jaka ove godine i dok god nema Irvinga biti će nužno da je Dončić na parketu čitavo vrijeme . Da sam na mjestu Dallasa odmarao bih ga protiv ekipa tipa Denvera , Bostona ,Clippersa .. odnosno u utakmicama gdje će se puno potrošiti , a utakmicu će bez obzira zabio on 40 ili 50 vjerojatno izgubiti i čuvao bi ga za ove lošije ekipe koje može sam razbiti jer se svaka pobjeda jednako računa uz nadu da će se Irving brzo vratiti i uspjeti odigrati sve do kraja. Dallas sa svim svojim manama i sakatim rosterom može biti neugodan u doigravanju ( ako uđu ) , mogu maksimalno skratiti rotaciju a Dončić uz podršku Irvinga može svakome biti neugodan protivnik ,taj momak ima svojih mana i mušica ali ima i tu neku brzinu više kad dođu najvažnije utakmice.
    (Donny Brasco, 30. januar 2024 10:03)

    # Link komentara

  9. Ce Doncic da bude toliko isrpljen Dalas nece ni stici do plej ofa .Koliko god da si spreman igrati po 45 min iz dana u dan je previse .Samo da ne bude i neke povrede Luke kad ovsko dugo igra
    (Na kraju, 30. januar 2024 08:56)

    # Link komentara

  10. Kada bi ja kao menadzer rekao treneru Velike Mostanice da za njega imam igraca koji je postigao 45 poena uz statistiku
    12/25 iz igre, 3/8 za tri poena i 18/21 sa linije penala oterao bime u pm.
    (Aj sad, 30. januar 2024 08:49)

    # Link komentara

  11. Primetio sam sa kada god neki igrac ima 40-50-60 poena, to bude pobeda sa 2-3-4 razlike. Covek bi pomislio da je lagana pobeda, a u stvari totalno obrnuto.
    (Severus Snejp, 30. januar 2024 08:37)

    # Link komentara

  12. Jedan igrac postigne 40, 50 poena i njegov tim pobedi sa 2 poena razlike..
    (ccc, 30. januar 2024 08:31)

    # Link komentara