Novak Đoković
  1. Volfganže, godina ima 52 nedeljE.
    (Zeljko Tomic, 04. decembar 2023 15:47)

    Ima 56 nedeljA
    (pirni nolu, pass it on!, 4. decembar 2023 22:23)

    # Link komentara

  2. Nece imati, 366 dana (je)su 52 nedelje i 2 dana. Sta si imala iz matematike? Kad je prestupna godina, ne dodaje se jedna nedelja tj. sedam dana vec samo jedan dan.
    (Zeljko Tomic, 04. decembar 2023 20:37)

    Imaće 387 dana.
    (pirni nolu, pass it on!, 4. decembar 2023 22:23)

    # Link komentara

  3. (Kap španske krvi, 4. decembar 2023 14:29)
    U odbojci mozes da pobedis a da imas manje poena. Na primer, pobedis sa 3:2, 25:23, 25:23, 0:25, 0:25, 15:13 (ukupno 65:109).
    Mozes da budes sampion formule 1 a da nikad ne pobedis u jednoj trci. Na primer, uvek budes drugi (ili treci), a pobednici budu razliciti i u sledecoj trci budu recimo 11. (ili gori).
    U snukeru mozes da osvojis titulu prvaka a da imas manje (ukupnih) dobijenih brejkova i poena od protivnika.
    (neki primeri, 4. decembar 2023 21:37)

    # Link komentara

  4. Zeljko, sledeća godina je prestupna, pa će imati 53 nedelje.
    (marina, 4. decembar 2023 20:00)

    Nece imati, 366 dana (je)su 52 nedelje i 2 dana. Sta si imala iz matematike? Kad je prestupna godina, ne dodaje se jedna nedelja tj. sedam dana vec samo jedan dan.
    (Zeljko Tomic, 4. decembar 2023 20:37)

    # Link komentara

  5. "Volfganže, godina ima 52 nedeljE.
    (Zeljko Tomic, 04. decembar 2023 15:47)"

    Zeljko, sledeća godina je prestupna, pa će imati 53 nedelje.
    (marina, 4. decembar 2023 20:00)

    # Link komentara

  6. Naravno da bi smo svi voljeli da Novakovi rekordi ostanu netaknuti,ali cak i ovi skoro nemoguci rekordi se mogu oboriti ako se uvedu promjene u tenisu,a bas to ce i uraditi,u to budite sigurni....Evo vec ce uvesti 10- ti masters u Arabiji i odma se dolazi u situaciji da ce nekom teniseru biti mnogo lakkse da obori rekord po broju mastersa....Ako bude manje gejmova po setu,onda ce olaksati osvajanje gren slemova....Vidim po ovom takmicenju next gen da se ocigledno planira ubraznje igre u buducnosti.....Ne bi se zacudio da uvedu i 5 gren slem.
    (Simke, 04. decembar 2023 14:01)

    Pa u stvari ne bi trebalo to da urade jer će onda definitivno ovo Novakovo dostignuće ostati netaknuto . Dakle, ostaće upisan kao najbolji svih vremena po ovim i novim pravilima jer nova pravila podrazumevaju razno razne olakšice.
    (deki, 4. decembar 2023 18:56)

    # Link komentara

  7. Nadal je najveći svih vremena
    (ja, 4. decembar 2023 18:52)

    # Link komentara

  8. tanja, 4. decembar 2023 17:08
    E moja Tanja. Znaš kako kažu. Ponekad je pametnije kad čovek prvo premisli šta če napisati, ali ima vas koji ne razmišljate ovde više pa drugima čak i želite mrtve dece i ne znam kojih bolesti, samo zato što vam spominjemo da od Novakovog poreza nečete imati ništa pa vam to krivo. Živ i zdrav ti meni bio, nadam se da je od sociale ostalo još šta, bar za koje pivo.
    (Ljubo1, 4. decembar 2023 17:34)

    # Link komentara

  9. Kada se Djoković povuče, neko će morati da bude prvi, a ne bi me čudilo da to budu i Rune i Rud i Rubljov . . . Sve je moguće. Ali vidi se koliki je Djoković kvalitet po tome što je u samom vrhu već 12 godina.
    24 slema
    40 mastersa
    7 završnih mastersa
    98 titula (samo nek prebaci 100-tku)
    (Pirke, 4. decembar 2023 17:14)

    # Link komentara

  10. Bolje ti je da nisi pominjao ovu glupost. Taj 'rekord' samo pokazuje u koliko bednoj konkurenciji je Federer igrao sve dok se nisu pojavili Nadal a potom i Djokovic. Nista drugo. Filipusis, Davidenko, Gonzalez, Bagdatis i ostala boranija tog mracnog doba tenisa - svi zajendo imaju ravno nula GS titula! I taj rekord je potpuno nebitan jer je ostvaren dok su Nadal i Djokovic bili tinejdzeri i dok se jos nisu razvili kao igraci. Federerova cela karijera bila bi de fakto na nivou Murray-a da je rodja ista generacija kao Nadal i Djokovic. To je svima odavno jasno.
    (Helena, 4. decembar 2023 16:50)

    u kakvoj konkurenciji je djokovic nakupio 24 gs titule? 23 od 24 gs titule djokovic je osvojio nakon federerove 30-te godine, a i taj 1 gs je uzeo kad je federer imao munonukleozu, pametnom dosta
    (tanja, 4. decembar 2023 17:08)

    # Link komentara

  11. @Simke
    U pravu si, tenis se "davi" u zastarelim pravilima, tu se u osnovi malo šta menjalo, najveća promena bila je uvođenje taj-breka (rekao bih da to i nije bilo najsrećnije rešenje), ali ostali su apsurdi: dobijeni set sa 6:0 "vredi" isto kao i onaj sa 6:4 ili 7:6 (taj-brek). Može neko da dobije dva seta sa 6:0 a da izgubi tri u taj-breku i da osvoji GS. Čini mi se da je tenis jedini sport gde možeš da osvojiš manje poena i gemova a da dobiješ meč. Za mene je to nelogično, jednom reči aosurd. Košarka i fudbal imaju daleko logičnija i pravednija pravila igre i vrednovanja rezultata. Ne dajem pet para na nolomanske minuse.
    (Kap španske krvi, 4. decembar 2023 14:29)

    Ti si jado minus i svi takvi konstipirani koji su puni sebe. Kog je bre briga sta je tebi logicno? Pravila? Pravila su bila ista za sve ali samo je jedan GOAT. I to je onaj koji ima najvise svega bitnoga u ovom trenutku, a neku opskurnu statistiku je ostavio onima koji nisu po istim pravilima uapeli da osvoje vise.
    (Ko prezivi pricace, 4. decembar 2023 17:03)

    # Link komentara

  12. Nisi u pravu. To nije najbitniji rekord. Najbitniji je ko ima najlepši džemper, a tu je Rođa neprikosnoven. Hteo sam prvo da napišem da je najvažniji rekord ko ima najviše osvojenih Bazela, ali sam shvatio da Nole (ako se zainati) može to da prestigne. Ipak je Rođi džemper sigurica
    (Dabu, 4. decembar 2023 16:48)

    @
    ma jok, najbitnije su pobede protiv ruda, kirgiosa i cicipasa i da ne zaboravim pobede protiv 40 god starog federera e to je bitno
    (igor, 4. decembar 2023 17:00)

    # Link komentara

  13. djokovic jos nije prevaziso federera u najbitnijem rekordu cak ni uz ovu kikiriki konkurenciju ne moze a to je uzastopnih sedmica na broju jedan:

    237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic
    (toma karic, 04. decembar 2023 13:53)

    Bolje ti je da nisi pominjao ovu glupost. Taj 'rekord' samo pokazuje u koliko bednoj konkurenciji je Federer igrao sve dok se nisu pojavili Nadal a potom i Djokovic. Nista drugo. Filipusis, Davidenko, Gonzalez, Bagdatis i ostala boranija tog mracnog doba tenisa - svi zajendo imaju ravno nula GS titula! I taj rekord je potpuno nebitan jer je ostvaren dok su Nadal i Djokovic bili tinejdzeri i dok se jos nisu razvili kao igraci. Federerova cela karijera bila bi de fakto na nivou Murray-a da je rodja ista generacija kao Nadal i Djokovic. To je svima odavno jasno.
    (Helena, 4. decembar 2023 16:50)

    # Link komentara

  14. djokovic jos nije prevaziso federera u najbitnijem rekordu cak ni uz ovu kikiriki konkurenciju ne moze a to je uzastopnih sedmica na broju jedan:

    237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic
    (toma karic, 4. decembar 2023 13:53)

    Nisi u pravu. To nije najbitniji rekord. Najbitniji je ko ima najlepši džemper, a tu je Rođa neprikosnoven. Hteo sam prvo da napišem da je najvažniji rekord ko ima najviše osvojenih Bazela, ali sam shvatio da Nole (ako se zainati) može to da prestigne. Ipak je Rođi džemper sigurica
    (Dabu, 4. decembar 2023 16:48)

    # Link komentara

  15. 237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic

    RF = GOAT
    (branko, 4. decembar 2023 16:34)

    # Link komentara

  16. ...da, ali sve je to bledo jer Nole nema najviše nedelja među prva dva...kao Nadal..!
    Bolji je Nadal u više nedelja na drugom mestu!
    (MiKajlo, 4. decembar 2023 16:19)

    # Link komentara

  17. Aki, godina ima 53 nedelja.
    (Mozzart, 4. decembar 2023 15:30)

    Volfganže, godina ima 52 nedeljE.
    (Zeljko Tomic, 4. decembar 2023 15:47)

    # Link komentara

  18. Alkaraz će to da nadmaši već sledeće godine! To je jednostavno tako.
    (Aki, 4. decembar 2023 14:59)
    Aki, godina ima 53 nedelja.
    (Mozzart, 4. decembar 2023 15:30)

    # Link komentara

  19. @A kad dodje do 519 i bude imao kao Federer i Nadal zajedno?
    (a, 04. decembar 2023 13:48)

    Onda može i do 42 GS trofeja :)
    (Eto, 4. decembar 2023 15:19)

    # Link komentara

  20. Au sada se našli jadnici i pronašli kao neki rekord u kojem njihov baletan prevladuje. Sve to u redu ali na kraju krajeva je još uvek: 402 i ide još napred>310>209.Pa onda počeli o konkurenciji, kažu da je kikiriki. Novak pobeđivao i baletana i frustriranoga sve dok nije morao na operaciju ramena, meni se čini 2017 ili 18 i u to vreme se obojica naosvajala slamova a kad se vratio Nole zdrav ostadoše jim samo dugmići. Pa kažu da je Nole počeo pobeđivati baletana tek kad je on napunio 30 godina a Novak ima više GS posle 30-e. Konkurencija: Novakova finala su bila protiv: Rafe, Nadala, Mareja, Vavrinke, Del Potra, Alkarasa....., jebote stvarno loša konkurencija. Baletana konkurencija u finalima: Phillipusis, Safin, Nadal, Gonzalez, Roddick, Baghdatis.... au koja konkurencija. Što je treba priznati je da je Rođo stvarno imao lep tenis ali ljepota se ne pamti. Pamte se pobjede, rezultati a na kraju što je i najvažnije je ljudskost a tu je Novak bez konkurencije pa vi to hteli priznati ili ne, bili vi preko ili izadrinski somovi toga nečete oduzeti Novaku. Prijatno popodne svim socialnim koji još uvek oplakuju Novakov porez (,. patriota, galanski, tako je, miloš, fičo...)i što su morali 2010 usporiti loptice proklet bio onaj koji se toga sjetio.
    (Ljubo1, 4. decembar 2023 15:15)

    # Link komentara

  21. 237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic

    RF = goat
    (milan, 4. decembar 2023 15:06)

    # Link komentara

  22. Čudi me da Alkatraz ima tako malo nedelja na vrhu? Nije valjda Novak šesnajs godina stariji od njega?
    (Sve u šesnajs, 4. decembar 2023 15:02)

    # Link komentara

  23. Alkaraz će to da nadmaši već sledeće godine! To je jednostavno tako.
    (Aki, 4. decembar 2023 14:59)

    # Link komentara

  24. Ovu cifru od 402 komada Nolo je napabirčio iz sedam puta. Najviše nedelja upisao je u svojoj 37. godini, uz pomoć napitka i taj-brekova.
    (Tata, samo da se dokopam taj-breka, 4. decembar 2023 14:58)

    # Link komentara

  25. лелеее.
    (Мишо, 4. decembar 2023 14:57)

    # Link komentara

  26. pametnom dosta, novak je bio prvi na mahove, federer se povuce, nadal se povredi i onda dodje novak na prvo mesto, RF = goat
    (danica, 04. decembar 2023 14:00)

    "Pametnom dosta" - idealan "argument" za koji se hvataju svi oni koji nemaju ništa pametno da kažu pa pribegavaju navedenoj floskuli jer znaju da nemaju ništa drugo!
    (Wllaxy, 4. decembar 2023 14:55)

    # Link komentara

  27. @Simke
    U pravu si, tenis se "davi" u zastarelim pravilima, tu se u osnovi malo šta menjalo, najveća promena bila je uvođenje taj-breka (rekao bih da to i nije bilo najsrećnije rešenje), ali ostali su apsurdi: dobijeni set sa 6:0 "vredi" isto kao i onaj sa 6:4 ili 7:6 (taj-brek). Može neko da dobije dva seta sa 6:0 a da izgubi tri u taj-breku i da osvoji GS. Čini mi se da je tenis jedini sport gde možeš da osvojiš manje poena i gemova a da dobiješ meč. Za mene je to nelogično, jednom reči aosurd. Košarka i fudbal imaju daleko logičnija i pravednija pravila igre i vrednovanja rezultata. Ne dajem pet para na nolomanske minuse.
    (Kap španske krvi, 4. decembar 2023 14:29)

    # Link komentara

  28. Most GS Titles✅
    Most Big Titles✅
    Most No.1 Weeks✅
    Most Year-End No.1s✅
    4 Grand Slams in a row✅
    Triple Career Grand Slam ✅
    Double Career Golden Masters✅
    Positive H2H vs Nadal & Federer✅
    Most Top 3 Wins✅
    Most Top 5 Wins✅
    Most Top 10 Wins✅
    Most ATP Finals Titles✅

    Pure facts say Djokovic is the GOAT🐐

    Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
    Nole je GOAT! Idemooo!
    (Sarkazam, 4. decembar 2023 14:25)

    # Link komentara

  29. Nemojte ovakve vesti molim vas, nije uopste zdravo objavljivati. Osim ako hoćeta da nosite na duši Mikija, galanskog i ostale.
    (Mozli, 04. decembar 2023 13:46)

    Nema ostalih, to je sve jedan isti zaludan lik koji po ceo dan visi na telefonu, kompjuteru i samo pise nesto...njemu je smisao zivota da bude primecen pa makar po drustvenim mrezama i to nek bude negativno, al nek je primecen!
    (Sou Biznis, 4. decembar 2023 14:20)

    # Link komentara

  30. djokovic jos nije prevaziso federera u najbitnijem rekordu cak ni uz ovu kikiriki konkurenciju ne moze a to je uzastopnih sedmica na broju jedan:

    237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic
    (toma karic, 04. decembar 2023 13:53)

    Oborio bi on i taj rekord da mu nisu zabranili da igra 2020 i 2022. Djokovic se na prvo mjesto vratio u Januaru 2020, i realno da nije bilo korone i politike, niko ga nebi skinuo sa prvog mjesta pa evo sve dosad. Znaci u normalnim uslovima vec sad bi bio na oko 200 uzastopnih nedelja na prvom mjestu. S obzirom da je izdominirao na kraju tekuce sezone, gotovo sigurno bi oborio i taj Federerov rekord. 100% bi ga oborio!
    (Milos, 4. decembar 2023 14:17)

    # Link komentara

  31. Da je pravde, sad bi imao 480 nedelja, a Nadal i Alkaraz zajedno 209. U kakvoj formi je bio, nebi me iznenadilo da je osvojio sva 4 GS na kojima zbog politike i korone nije mogao da ucestvuje 2020 i 2022. Takodje bi vezao i 6 uzastopnih sezona sa 2+ GS. Nevjerovatno sta su mu sve radili, a on je ponovo apsolutni rekorder u svim najvaznim stavkama. Kakva crna "Velika trojka", postoji samo Djokovic, a za Federera i Nadala ce se pricati kako su nekad igrali u eri najveceg.
    (konli, 4. decembar 2023 14:12)

    # Link komentara

  32. Naravno da bi smo svi voljeli da Novakovi rekordi ostanu netaknuti,ali cak i ovi skoro nemoguci rekordi se mogu oboriti ako se uvedu promjene u tenisu,a bas to ce i uraditi,u to budite sigurni....Evo vec ce uvesti 10- ti masters u Arabiji i odma se dolazi u situaciji da ce nekom teniseru biti mnogo lakkse da obori rekord po broju mastersa....Ako bude manje gejmova po setu,onda ce olaksati osvajanje gren slemova....Vidim po ovom takmicenju next gen da se ocigledno planira ubraznje igre u buducnosti.....Ne bi se zacudio da uvedu i 5 gren slem.
    (Simke, 4. decembar 2023 14:01)

    # Link komentara

  33. broj uzastopnih sedmica na broju 1

    237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic

    pametnom dosta, novak je bio prvi na mahove, federer se povuce, nadal se povredi i onda dodje novak na prvo mesto, RF = goat
    (danica, 4. decembar 2023 14:00)

    # Link komentara

  34. E a zato Nadal 664 (mesto na listi), a zbir ostalih pomenutih 48 (a Andy kvari prosek). Vidi npr Novak 7 Zavrsnih finala mastersa, svi aktivni igraci 6, a Spanci 0. A evo nesto i lepo za Nadalaza (Nadal+Alcaraz) oni 4 DC, a osrali pomenuti 3.
    (Marti Mistrija, 4. decembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  35. Nadal je ubedljvo najjači šljaker :D
    Đoković da nije prodao 2-3 laka GS , odavno bi GOAT priča bila istorija , ali jbg morao je neki Vavrinka da se ispreči ili još gore Mari ...
    (hoćeš iskreno ?!, 4. decembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  36. djokovic jos nije prevaziso federera u najbitnijem rekordu cak ni uz ovu kikiriki konkurenciju ne moze a to je uzastopnih sedmica na broju jedan:

    237 Roger Federer
    160 Jimmy Connors
    157 Ivan Lendl
    122 Novak Djokovic
    (toma karic, 4. decembar 2023 13:53)

    # Link komentara

  37. Više volim da Novak dominira, da ih delje i osvaja, nego leba da jedem.
    (Djido, 4. decembar 2023 13:51)

    # Link komentara

  38. A kad dodje do 519 i bude imao kao Federer i Nadal zajedno?
    (a, 4. decembar 2023 13:48)

    # Link komentara

  39. Nemojte ovakve vesti molim vas, nije uopste zdravo objavljivati. Osim ako hoćeta da nosite na duši Mikija, galanskog i ostale.
    (Mozli, 4. decembar 2023 13:46)

    # Link komentara