1. Samo da opet ne dobijemo Brazil u grupi!
    (Milosav, 21. novembar 2023 19:32)

    # Link komentara

  2. Trebali su da izmisle peti šešir koji bi se zvao: "Šešir za nabijanje gol razlike" i u kojem bi samo mi bili :)
    (Taraba, 21. novembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  3. Zašto u četvrtom, a ne u petom?
    (Neša, 21. novembar 2023 14:14)

    # Link komentara

  4. Mi više ne strepimo od najboljih iz prvih šešira... mi strepimo od onih iz poslednjeg.
    (Nikola, 21. novembar 2023 14:04)

    # Link komentara

  5. Mi se saamo vodimo nekakvim brojkama. Koliko nam treba za nesto. Koliku su nam klupski koeficijentu itd... A niko ne gleda to sto nam fudbaleri ne znaju da igraju fudbal. Sto nam mladi gube 9:1...
    (Veljko, 21. novembar 2023 11:20)

    # Link komentara

  6. Ubedzen sam da ce biti ova grupa Francuska,Hrvatska,Slovenija Srbija
    (KRATKO I JASNO, 21. novembar 2023 10:44)

    # Link komentara

  7. Pa čekaj malo, nije vam valjala bata Djorina škola i obrambena igra, nego daj pod svaku cijenu da se igra napadački, a sad kad se tako igra opet ne valja. Pa dobro kako onda?
    (chevanton, 21. novembar 2023 10:17)

    # Link komentara

  8. Ovde svi komentarišu kvalitet igrača. Nije to presudno, presudan je kvalitet tima. Taktika, njihovo uklapanje i funkcionisanje kaocelina.
    Nemaju ni Albanija, Danska, Mađarska, bolje igrače, ali funkcionišu skladno, kao tim.
    Piksi još ni jedanput nije izveo isti sastav, stalno neki eksperimenti. Traži koncepciju, ali ne ume da je osmisli i da je se posle pridržava.
    Ogromne rupe između zadnje i srednje linije, tako da protivnici imaju sav prostor da napadaju naš gol. Kako krila (Kostić i Žile) da krpe rupe pozadi i sprečavaju kontre, kad su u protivničkom 16 a mi izgubimo loptu???
    (SrbEUin, 21. novembar 2023 10:16)

    # Link komentara

  9. Mi smo za 5. sesir ko na sp 2006
    (branko, 21. novembar 2023 09:42)

    # Link komentara

  10. Mosa i Tirke se prevecu u grobu
    (branko, 21. novembar 2023 09:28)

    # Link komentara

  11. @Boro iz Pobede

    Puača je, iako vlasnik privatne fud. škole, osim što laže o svojoj fudbalskoj biografiji, čovjek saveza i pomalo umno potkraćen, tako da te ništa ne treba čuditi u njegovim izjavama. Samo je trebalo čitati i slušati njegove izjave u medijima poslije odustanka Vidića iz kandidature za predsjednika saveza i vidjeti o kakvoj ljigi je riječ.
    (crveni horizonti, 21. novembar 2023 08:51)

    # Link komentara

  12. Ако смо у групну фазу избегли Фарска Острва и Сан Марино ја сам задовољан.
    (Малошанац, 21. novembar 2023 08:38)

    # Link komentara

  13. A sto istetovirani sutirac lopte ima 5000 puta vecu platu od dobrog pekara ili 2000 puta vecu od hirurga.Nekada su fudbaleri bili manje placeni a igrali su odlicno.Dzajic, Sekularac....
    (Dzaja, 21. novembar 2023 08:29)

    # Link komentara

  14. Samo treba biti realan.Imamo prosecan do ispod proseka kvalitet.To je realnost a nase zelje su vec druga prica.Uspeh je da se ne obrukamo protiv jakih reprezentacija
    (OffTheGrid, 21. novembar 2023 08:21)

    # Link komentara

  15. Za nas je spas ako ubuduce iz nase grupe idu prva četri,a da u grupi bude tri tima. To nam je jedina sigurica. Volim Piksija kao brata svoga,ali mi nesto ne uliva poverenje sa tom odbranom. Piksi majstore,poslusaj glas naroda,nemoj da si tvrdoglav,stavi i petoricu nazad ako treba.
    (NBGD, 21. novembar 2023 08:17)

    # Link komentara

  16. Ok, Kiksi nas je odveo na prvenstvo, recimo da je to uspeh. Ali ako ponovimo igru iz Katara i iz ovih kvalifikacija, nemamo šta da tražimo na EP. Ne razumem selektora koji ne menja igru ( slaba odbrana) koju svi vide na nema rezultat ni protiv slabih ekipa.
    (Objektiv, 21. novembar 2023 08:14)

    # Link komentara

  17. I taj četvrti nam je puno. Ne znam sta ste vi očekivali
    (Trt Milojka, 21. novembar 2023 07:59)

    # Link komentara

  18. Grupa smrti na Euro - Engleska, Švajcarska, Holandija i Yugoslavia..
    (vlade, 21. novembar 2023 07:56)

    # Link komentara

  19. Logs@

    Mi smo vec jedna velika NULA u fudbalu i to vec godinama, jos od 98' do 2000-te.
    To sto je Piksi odveo reprezentaciju na Evro posle 24 godine ne znaci da je uspesan ili najuspesniji selektor, da ako gledas bukvalno sam plasman.
    Kako smo se plasirali?
    Pa iskreno, da smo sami birali grupu mislim da laksu ne bi smo mogli da izaberemo, plus dva prvoplasirana idu dalje. Cak i tada i u takvoj grupi gde dve idu dalje, bilo je povuci potegni. Ono je bila zaista smesna grupa. Ubedjen sam da smo iole imali tezu grupu, mi opet ne bismo videli evropsko prvenstvo.
    Ako mislis da Piksi odlicno vodi reprezentaciju, da je uspostavio neki sistem, ok, to je tvoja stvar, ali ocigledno ne pratis dovoljno fudbal.
    Slazem se dole da nismo nikakva fudbalska velesila, ali mislim da imamo dovoljno dobre igrace da na primer lagano, bas lagano prodjemo ovakvu grupu, da makar na SP ne budemo vreca za udaranje, da makar prodjemo tu grupu, jer kada vidis neke druge reprezentacije sa dosta manje zvucnija imena, generalno losije igrace, pravili su dosta bolje rezultate na SP ili EP. Znaci problem je mnogo dublji i komplikovaniji.
    (Kemba Voker, 21. novembar 2023 07:34)

    # Link komentara

  20. U odbrani imamo jednog jedinog kvalitetnog igraca i on greje klupu(Pavlovic). U veznom redu imamo Tadica i jos samo jednog kvalitetnog igraca koji greje klupu(Samardzic). Imamo dva odlicna krila(Zivkovica i Kostica), ali oni moraju da igraju bekove jer Piksi izvodi postavu bez bekova. Imamo dva vrhunska centarfora, ali do njih ne dolaze lopte jer Tadic ne moze sam da gradi akcije, a krila su izmorena od vracanja nazad.
    (Xman, 20. novembar 2023 23:21)


    Bravo.
    Selektor Madjarske bi sa našim timom imao 8 pobeda u grupi.
    (Piksi napolje, 21. novembar 2023 07:32)

    # Link komentara

  21. Mi smo toliko loši da je zaista nebitno u kom smo šeširu, jer svaki tim na prvenstvu može ozbiljno da nas razvali. Koliko su nas stisli Bugari i Madjari u 4 utakmice, to je strašno. Ne smem ni da pomislim sta bi nam ozbiljna reprezentacija iz TOP 10 napravila. Piksi igra napadački fudbal jer je to jedino sto ume. Njega odbrana ne zanima, duva pozadi sa svih strana jos od svetskog prvenstva.
    (Uros, 21. novembar 2023 07:30)

    # Link komentara

  22. Nismo mi nikavka fudbalska sila vec zadnjih 30 godina. Nemamo vrhunske fudbalere i ovo bi bio uspeh da je na Evropskom prvenstvu ko nekad 16 ili 24 ekipa. Ali od 48 zemalja 32 na prvenstvu kakav je onda to uspeh?
    (Mile Kontras, 21. novembar 2023 07:25)

    # Link komentara

  23. Odlicno, bicemo plutajuca mina za ove iz prvog sesira.
    Svi oni ima da strepe i da izbegavaju tog LAVA I TIGRA iz poslednjeg POT-a.
    (Kemba Voker, 21. novembar 2023 07:21)

    # Link komentara

  24. Slavi srbijo selektorivu premiju za plasman nikad jadnijom igrom od 1. 14 miliina evra ce covek dobiti za sta za to sto su ga madjari odvalili 2 utakmice i sto nije bugare mogao da pobedi 2 utakmice
    (krlo botina, 21. novembar 2023 07:20)

    # Link komentara

  25. Ti šesiri apsolutno ništa ne znače,ako znamo da je Albanija u 2.šeširu
    (Che, 21. novembar 2023 07:14)

    # Link komentara

  26. Kakvi crni sesiri, ne mozemo uvek igrati s litvanijom, luksmburgom i malom. Deri redom od svaba, zabara i francuza sve do finala a tamo ce nas sreca pogledati. Jako do titule
    (Madaka., 21. novembar 2023 07:01)

    # Link komentara

  27. Imamo samo jednu manu „nemamo kvalitet „treba samo videti gde nam igraju reprezentativci,i Kakvu ulogu imaju u svojim klubovima.
    (surgo, 21. novembar 2023 06:58)

    # Link komentara

  28. Posle 20 godina odemo na EP i ljudi se bune a imamo 3-4 nadprosečna igrača od 24 koji su pozvani za ovu poslednju utakmicu, 10ak prosečnih i 3-4 ispodprosečnih + par mlađih za koje će se kroz par godina videti u koju od ove 3 grupe spadaju. Vrhusnkog igrača možemo jedino dobiti u Vlahoviću i eventualno Samardžiću i u takvoj situaciji je svaki plasman na veliko takmičenje uspeh bez obzira na to što bi sa 4 u odbrani možda sve malo bolje izgledalo (ne drastično, samo bi zamaskiralo prosek štopere koje imamo i koji često prave greške ili bivaju nadigrani od sličnih prosečnih igrača pa tako Bugarin koji je ušao sa klupe izgleda kao Mesi protiv nas).
    (Zahi D., 21. novembar 2023 06:55)

    # Link komentara

  29. Puaca juce na jednoj televiziji kaze "a zasto nebi bili prvaci Evrope" pa dalje "voleo bi da vidim lice selektora Engleske ako izvuce Srbiju" idemo dalje "sanjam da dobijemo Hrvate, pa nece oni imati srece ceo zivot" itd,itd., dosta toga sam i zaboravio. Kada smo posle Bugara toliki optimisti sta ce biti ako u prijateljskoj pobedimo koga?
    (Boro iz Pobede, 21. novembar 2023 06:38)

    # Link komentara

  30. A šta nam je potrebno da budemo prvaci?Da sami učestvujemo?
    (Darko, 21. novembar 2023 06:33)

    # Link komentara

  31. Nismo mi za nikakav desiti.
    (Crveni mundiri, 21. novembar 2023 06:18)

    # Link komentara

  32. pa do kraja ima da bude 4 sesir jaci od 2 i od 3.ili u najgorem slucaju jednako jaki.tako da to nije uopste vazno.
    (joca, 21. novembar 2023 05:38)

    # Link komentara

  33. Dobro je da ne postoji 5-ti šešir...
    (Del boy, 21. novembar 2023 05:22)

    # Link komentara

  34. ne igraju sesiri nego fudbaleri
    (Ilija Petkovic, 21. novembar 2023 05:18)

    # Link komentara

  35. sesir je nebitan
    (ivan, 21. novembar 2023 04:50)

    # Link komentara

  36. Bravo piksi
    (borisc, 21. novembar 2023 03:19)

    # Link komentara

  37. Niamo mi za šešir, mi smo za šubaru.
    (Sapienti sat, 21. novembar 2023 02:24)

    # Link komentara

  38. Puno je bitnije da pravi selektor dodje ne kormilo nase reprezentacije. Piksi nakon Portugala potop!
    (Zeks, 21. novembar 2023 02:15)

    # Link komentara

  39. Nije to ni upola toliko loše koliko oni zapravo zaslužuju.
    (Saša, 21. novembar 2023 01:54)

    # Link komentara

  40. srbija zvanicno ispala
    (maglarBajern0-6, 21. novembar 2023 01:52)

    # Link komentara

  41. Ne razumem ljude koji mrače. Piksi mozda nije najbolji ali je rezultatima najuspešniji selektor.

    Mi smo imali mnogo bolje reprezentacije po kvalitetnu od ove pa opet nismo imali slične rezultate.

    Sta hocete da krećemo od nule svake godine po navici.

    Nismo nikakva sila u fudbalu, nemamo vrhunske fudbalere, rezultati su odlični.
    (Logs, 21. novembar 2023 01:39)

    # Link komentara

  42. Није спорно да је сам пласман на еп успех.Сада све остало ће ако прођемо групу бити велики успех.То ће бити тешко добићемо вероватно неко од првих 10 репрезентација у Европи,а њима су шансе мале.
    (Пеђа, 21. novembar 2023 01:15)

    # Link komentara

  43. I da sami izaberemo s kim da igramo grupu proci necemo. Jer danas svi igraju fudbal... osim nas.
    (Homo sapiens sapiens, 21. novembar 2023 01:08)

    # Link komentara

  44. Prvi sesir: Nemacka, Spanija, Engleska, Belgija, Francuska i Portugalija.
    Drugi sesir: Madjarska, Albanija, Danska, Turska, Austrija i ROM(SWI)
    Treci sesir: Skotska, Holandija, Slovenija, Ceska, Slovacka, Hrvatska (vrv)
    Cetvrti sesir: Srbija, Italija, ROM(SWI)i tri ekipe iz plejofa Lige nacija.

    Jedino mi nije jasno kako se Norveska nije plasirala u plejof sa 10 bodova sa drugog mesta, a jeste Finska sa 8 i Island sa 4.
    (Elen Dig, 21. novembar 2023 01:05)

    # Link komentara

  45. kao da je bitno koji smo sesir. Ako misle da ne mogu da pobede svakoga onda neka ne idu. uvek neke kalkulacije, sta ako i ako ovi drugi izgube..itd, itd. Samo se trudite i trcite i niko vam nista nece zameriti bez obzira na rezultat!
    (montoya, 21. novembar 2023 01:03)

    # Link komentara

  46. Pa da ima pet šešira bili bi sigurno u petom. Predstavljamo se kao neka sila, a nivo smo Moldavije.
    (Dare, 21. novembar 2023 01:01)

    # Link komentara

  47. Koji mandrak tražimo u sesire - mi smo za dno neke duboke hajdučke šubare iz koje trebamo biti izvučeni na kraju kao dopune neke neatraktivne grupe. Nešto kao ministarstvo bez portfelja. Kao žvaka na kasi za preostali sitni kusur.
    (paja, 21. novembar 2023 00:59)

    # Link komentara

  48. A imamo trenera za 7. šešir.Iritantan, prepotentan naduvenko koji nikad nikog ozbiljno nije ni trenirao, ne računam Japan i Kinu.Sa takvim trenerom će biti sreća da osvojimo jedan bod a da ne primimo više od 15 golova u 3 utakmice, ako to iko i bude gledao jer naš fudbal je-negledljiv!
    (Luka, 21. novembar 2023 00:53)

    # Link komentara

  49. Mi smo i za kvalifikacije bili prvi sesir, tako da to nema veze
    (Dule, 21. novembar 2023 00:47)

    # Link komentara

  50. Piksi legenda, dao go iz kornera onomad, proso najtezu grupu za euro
    (B, 21. novembar 2023 00:46)

    # Link komentara

  51. A Piksiju Malo milionce.
    (cowboy, 21. novembar 2023 00:34)

    # Link komentara

  52. Gol razlika 2:9
    (Bodensee Delija, 21. novembar 2023 00:27)

    # Link komentara

  53. Nema toliko šešira, koliko mi možemo loše da igramo. Ali, biće bolje.
    (ST, 21. novembar 2023 00:24)

    # Link komentara

  54. Realno, nama je ustvari nesto u 5. šeširu.
    (iki73, 21. novembar 2023 00:17)

    # Link komentara

  55. Nemačka, Albanija, Hrvatska, Srbija.
    Pa kom obojci-kom opanci...
    (Ivan Smederevac, 21. novembar 2023 00:13)

    # Link komentara

  56. Zamislite dobijemo istu grupu kao na Euro 2000 Spanija, Danska (Igrali smo 2000 sa Norveskom Ali posto njih sada nema Danska dodje kao pandan otprilike je to taj nivo kvaliteta) i Slovenija, pa to bi bio hit.
    (Salle, 21. novembar 2023 00:09)

    # Link komentara

  57. Ne, Srbiji je bila potrebna pobeda protiv poslednje selekcije u nasoj grupi i do kod kuce ali nase zvezde su odigrale samo 2-2 i zato su u cetvrtom sesiru
    (Nislija2000, 21. novembar 2023 00:09)

    # Link komentara

  58. Mi smo uvek u priči: Ako Gornji Mušić pobedi Arsenal u gostima ... onda mi nešto. Ako hoćeš na evropsko prvenstvo, onda maco moraš da igraš protiv ozbiljnih likova, koji nisu foliranti i face samo u svom selu. Kakva veze onda ima grupa?
    (Predrag, 21. novembar 2023 00:07)

    # Link komentara

  59. Prvi sesir je nikad jaci, ostala tri vrlo slična po kvalitetu. Da stvar bude tužna, po igračima i pojedinim delovima igre, Srbija je možda u ovom trenutku (uz Italiju i Hrvatsku) i najjača izvan tog brutalnog prvog šešira, ali....odbrana, pristup igri, forma. Čini se da baš malo fali za uspeh, "samo" trener.
    (Analiticar, 21. novembar 2023 00:01)

    # Link komentara

  60. Sedi di si, ni za disi nisi.
    (miro, 20. novembar 2023 23:59)

    # Link komentara

  61. Ovaj četvrti šešir je za Vas nacijo kao i ovo uporno forsiranje formacije sa tri štopera!
    Živeli! (:Radonjić spušta slušalicu )

    Dragan Stojković Piksi
    (1amigo, 20. novembar 2023 23:56)

    # Link komentara

  62. Bićemo potajna želja svake reprezentacije.
    (Mike, 20. novembar 2023 23:54)

    # Link komentara

  63. Svaka čast momciPuno sreće na EP !
    (Miloš, 20. novembar 2023 23:53)

    # Link komentara

  64. Kakve veze ima u kojem smo šeširu? Ako želimo da budemo prvaci evrope ,a želimo,onda moramo sve pobediti ,da se tako duhovito izrazim.
    (vuk, 20. novembar 2023 23:51)

    # Link komentara

  65. Prvi sesir, treci sesir, peti sesir...Brazil, Svajcarska, Portugal, Mađarska ko god...nama ne gine nerviranje, provlacenje kroz iglene usi, mucenje i...puno piva 🍻
    (Inzenjer S' Mozgom, 20. novembar 2023 23:48)

    # Link komentara

  66. Koliko je toga Srbiji trebalo, dobro je da smo ikako u šeširu.
    (Sikter more, 20. novembar 2023 23:48)

    # Link komentara

  67. I Slovenija igra prvi EURO od 2000. ali jel to neko pomenuo? Ali zato svi znaju napamet da Srbija nije igrala 24 godine evropsko. O čemu se tu radi?
    (ds, 20. novembar 2023 23:48)

    # Link komentara

  68. Али, ако ПРЕВРЋЕШ по шеширима, можемо да будемо и први !
    Умемо ми то !
    (Није исто напоље и унутра, 20. novembar 2023 23:46)

    # Link komentara

  69. Kao da nama nešto znači bili u drugom,trećem ili četvrtom šeširu. Na prošlom SP smo bili u trećem pa završili kao četvrti.
    (Djole_Kg, 20. novembar 2023 23:45)

    # Link komentara

  70. Mali Hijavata,
    Ova nasa mrcena reprezentacija ne moze da dobije raspalu Bugarsku,sa Crnogorcima je do 70 minuta u Beogradu bilo 1:1,u Podgorici realno su bili bolji...O Madjarima da ne pricam...Skotska koju podcenjujes nas je izbacila u barazu pre dve godine.Svi znamo sta je bilo sa Albanijom u onim kvalifikacijama...Mi majstore nismo favoriti ni protiv Albanaca,ni protiv Skota,ni protiv Slovaka....Ne zato sto nemamo kvalitet,imamo ga,ali imamo tvrdoglavog i nadobudnog selektora cija igra i sistem su provaljeni.Napadni Srbiju po bokovima i to je to.Cela filozofija.Nama su Tadic i Mitrovic 90% ekipe.I to ce na evropskom da provale i cao.
    (Milos, 20. novembar 2023 23:43)

    # Link komentara

  71. MA idemo u posebnu subaru ili strikanu kapu sa strane, kakav bre sesir ...
    (Laki suvlaki, 20. novembar 2023 23:39)

    # Link komentara

  72. Pa sta smo hteli, drugi?? Po prikazanoj igri i 7 nam je mnogo.Jedna Italija je u cetvrtom, a u poredjenju sa nama, oni su velesila.
    (Darko, 20. novembar 2023 23:39)

    # Link komentara

  73. E, brate i u te sesire svasta stane.
    (KiMi85, 20. novembar 2023 23:37)

    # Link komentara

  74. Taktika, gledali smo da izbegnemo Italiju, zato nismo pobedili Bugare. Da smo pobedili Bugare preskocili bismo Sloveniju, Cesku i Italiju. Hrvatska mora u treci, jer bi ih Vels pobedom pretekao. U trecem ce biti Slovenija, Ceska, Slovacka, Hrvatska, Skotska...uz malo srece bicemo u grupi sa Belgijom, Austrijom i Slovenijom!
    (Slavisa V., 20. novembar 2023 23:32)

    # Link komentara

  75. Nas da stave i u prvi šešir mi bismo zaveršili učešće na poslednjem mestu
    (bojan, 20. novembar 2023 23:32)

    # Link komentara

  76. ZVANIVNO, TRI PORAZA U GRUPI.
    (Dragan, 20. novembar 2023 23:31)

    # Link komentara

  77. Важно је да смо тамо и да се скупљају сличице... Кад год смо се надали нисмо урадили ништа, сада се не надамо па можда и имамо среће да прођемо групу, пошто квалитет немамо.
    (Данијел, 20. novembar 2023 23:30)

    # Link komentara

  78. male su razlike u kvalitetu i treceg i cetvrtog pa i drugog sesira.
    Ipak je SP mnogo jače takmičenje.
    (piksla, 20. novembar 2023 23:29)

    # Link komentara

  79. Ne znam sto se mi lozimo da smo neko bitan tu. Realno smo prosek ekipa kojoj je plasman na bilo koje prvenstvo veliki uspeh.
    (Marko, 20. novembar 2023 23:27)

    # Link komentara

  80. Kakvu god grupu na EP izvucemo, nama se pruza mnogo veca sansa da nesto uradi u odnosu na Katar. Grupu prolazi 16 od 24 ekipe, sto znaci da prolazi i cak 4 od 6 treceplasiranih u grupama. Setite se Danska sa poslednjeg EP? Skor u grupi jedna pobeda protiv Rusije i dva poraza, od Finske i Belgije, jedva 3 boda, prosli u 1/8 finala i tamo otisli do polufinala kad se otvorio zreb preko Velsa i Ceska. Sve je moguce.
    (Gera, 20. novembar 2023 23:24)

    # Link komentara

  81. Dva puta nereseno sa Bugarima i dva poraza od Madjarske. Igra ne postoji. U odbrani imamo jednog jedinog kvalitetnog igraca i on greje klupu(Pavlovic). U veznom redu imamo Tadica i jos samo jednog kvalitetnog igraca koji greje klupu(Samardzic). Imamo dva odlicna krila(Zivkovica i Kostica), ali oni moraju da igraju bekove jer Piksi izvodi postavu bez bekova. Imamo dva vrhunska centarfora, ali do njih ne dolaze lopte jer Tadic ne moze sam da gradi akcije, a krila su izmorena od vracanja nazad.
    (Xman, 20. novembar 2023 23:21)

    # Link komentara

  82. ..bravo, napokon imamo sansu da ponovo osvojimo evropsko, to nam sredio lagator..
    (Ivana, 20. novembar 2023 23:20)

    # Link komentara

  83. Vi nikako ne shvatite da to nema nikakav uticaj. Reprezentacija iz drugog sesira moze izvuci grupu smrti, recimo Madjarska iz drugog moze da izvuce Englesku iz prvog, Holandiju iz treceg i Italiju iz cetvrtog ako tamo zavrsi a za sada moze. A isto tako mi iz cetvrtog mozemo da izvucemo Belgiju iz prvog, Albaniju iz drugog i Slovacku iz treceg. Kad to razumete, mozda cete prestati da botujete i pljujete.
    (Randy Marsh, 20. novembar 2023 23:18)

    # Link komentara

  84. Nebitno u kom smo sesiru. Sa ovakvom igrom nemamo sta traziti tamo. Moze nam se vrlo lako desiti da oborimo one rekorde kad smo primali po 6 golova. Tada smo imali tri puta jacu odbranu pa nam se to desavalo. Ne znam da li bi bilo iznenadjenje da sada primimo i deset golova od ozbiljne ekipe.
    (Mrgud, 20. novembar 2023 23:17)

    # Link komentara

  85. Dajte Francuze da se igramo ale aleeee
    (sofi marso, 20. novembar 2023 23:17)

    # Link komentara

  86. Pa i jesmo za 4. šešir...za bolje nismo
    (Tihi, 20. novembar 2023 23:13)

    # Link komentara

  87. mi bi u ovoj grupi bili peti
    (nba86, 20. novembar 2023 23:13)

    # Link komentara

  88. pa sta bi mi hteli u istom smo sesiru sa evropskim prvacima sta ces bolje spasa nam nema propasti necemo ako osvojimo 1 bod na ep puna kapa vazno je da su oni sinoc sa cecom do jutros slavili tu smo mi najbolji napred splavovi
    (sele, 20. novembar 2023 23:11)

    # Link komentara

  89. (Mali Hijavata, 20. novembar 2023 22:51)

    U pravu si što se tiče u kom ćemo šeširu biti na žrebu ali reći da Danska, Austrija pa i Slovačka nisu aždaje je lupetanje. Možda nisu za Francuze ali koliko u nedelju si mogao da vidiš da su i Bugari za nas aždaje. Zapamti šta ću reći. Slobodno svaku našu utakmicu na EP u kladionici igraj 4+. Doduše na prvoj će i biti dobra kvota a posle...
    (poslednji Mohikanac, 20. novembar 2023 23:10)

    # Link komentara

  90. sada imaju izgovor jer ce imati jace protivnike... a ispali bi i da su u prvom sesiru...
    Smesno je kakvi smo, da se nije desilo da imamo najbolji napadacki tandem u istoriji Tadic-Mitrovic, koji je pokrio sve rupe odbrane, Piski ne bi ostao na klupi ni tri utakmice.
    (realno, 20. novembar 2023 23:10)

    # Link komentara

  91. AKO!
    tu nam je mesto puna kapa.
    (drćl, 20. novembar 2023 23:09)

    # Link komentara

  92. Nas šeširi ne treba da zanimaju. Da se popnemo na krov Evrope moramo svakog da pobedimo. Aaaa ček malo, ne pričamo o košarci ili vaterpolu. Fudbal, ništa onda...
    (Radic, 20. novembar 2023 23:09)

    # Link komentara

  93. Mi smo za peti sesir.
    (Zoki_Mornar, 20. novembar 2023 23:08)

    # Link komentara

  94. super, to nam i treba. Iskreno povukao bih liniju u odbrani sa nekom verzijom sa bekovima i da napadamo sporije ali sigurnije :)) ne, realna prica stvarno.
    (Trustno1, 20. novembar 2023 23:06)

    # Link komentara

  95. Posluzice za popravljanje gol razlike protivnicima, laganih 3-4 komada po mecu.
    (W, 20. novembar 2023 23:05)

    # Link komentara

  96. Sreca pa nisu uveli i peti šešir,dobro smo i prošli.
    (peti šešir, 20. novembar 2023 22:59)

    # Link komentara

  97. I Italija je pored nas u cetvrtom sesiru, a nadam se da ce biti I Svajcarci tu. Pored njih dolaze iz playoffa najverovatnije Poljska, Ukrajina i Grcka. Ispasce cetvrti sesir jaci nego drugi I treci..
    (navijac, 20. novembar 2023 22:59)

    # Link komentara

  98. kako igraju i to je premija
    (eu cirkus, 20. novembar 2023 22:58)

    # Link komentara

  99. Piksi, ostavka!
    (anon, 20. novembar 2023 22:58)

    # Link komentara

  100. Italija takodje u cetvrtom
    (Marjaskas, 20. novembar 2023 22:56)

    # Link komentara

  101. dobro nismo u petom sa litvanijom. malo je falilo.
    (janko, 20. novembar 2023 22:55)

    # Link komentara

  102. 7.bi bio realan!
    (dragan, 20. novembar 2023 22:54)

    # Link komentara

  103. Ma koga bre briga u kom smo sesiru, prestanite sa manipulacijama od juce jos! Kakve veze sad to nama odjednom ima?! Da li smo treci ili cetvrti sesir, to ama bas nista ne znaci na zrebu nama. Zasto ne znaci? Jednostavno je. Prvi sesir su sve azdaje i tu nam ne gine veliki favorit, Nemacka, Portugal, Francuska, Spanija, Belgija, Engleska i ko god se jos prikljuci, tako nam je svejedno! A pazite sad drugi sesir, drugi sesir najverovatnije idu Danska, Madjarska, Austrija, Turska, Albanija i jos neko, koga god izvucemo nije azdaja i nije veliki favorit. I onda dolazi taj treci, tu ce biti Skotska, Slovacka, Italija, Holandija, i opet tu sve zavisi od srece, moze da upadne Slovacka a moze i Holandija, kapirate? Apsolutno je svejedno da li smo treci ili cetvrti, svakako je nama isto, trebace sreca malo i to je to. Najvise sto mozemo da izvucemo su 2 favorita, 3 ne mozemo zbog sastava drugog sesira. Takodje, jednu bitnu stvar ne zaboravite! Otkad je EP prosireno na 24 reprenzetacije, pruza se realna sansa da se i sa treceg mesta u grupi prodje i ode u 1/8 finala, jer 4 od 6 najboljih treceplasiranih reprezentacija ide dalje! Mnogo lakse i fleksibilnije od SP gde te mogucnosti nema! Dakle, prestanite sa glupostima, podrzite momke, konacno smo prekinuli proklestvo, sada malo uzivajmo! Uzivajmo 2. decembra jer ce se ime Srbije izvlaciti na najvaznijem dogadjaju sledeceg leta uz OI! Koga god izvuceno, u junu nam nece to biti bitno, vec ono da gledamo svoju volju zemlju medju 24 tima!
    (Mali Hijavata, 20. novembar 2023 22:51)

    # Link komentara

  104. Zahvaljujući fudbalskom ekspertu Stojkoviću i penzioneru Džajiću. Bolje da ne idemo jer ćemo biti kanta za napucavanje gol razlike svima...
    (Alex, 20. novembar 2023 22:50)

    # Link komentara

  105. A samo je trebalo dobiti raspale Bugare. Neka i treba ovako, 4. šešir i 3 jaka rivala za kaznu.

    Pa neka se opet busaju kao imbecili bez pokrića ili se normalno pogledaju u ogledalo zajedno sa Piksijem i vide da rade nešto sa ovom haos odbranom i veznim redom.
    (nbgcz, 20. novembar 2023 22:50)

    # Link komentara

  106. Bez obzira na to, može da se upadne u laganu grupu, da se izvuku Belgija, Albanija, Mađarska, Slovenija itd. a mogli smo da izvučemo i grupu smrti i da smo bili u drugom šeširu.
    (Srdjan, 20. novembar 2023 22:50)

    # Link komentara

  107. ma i da smo u prvom sesiru nebi osvojili ni bod a gol razlika ce biti -12
    (sele, 20. novembar 2023 22:50)

    # Link komentara

  108. Braćo, puna kapa što smo uopšte u jednom od četiri šešira, s obzirom ko nas vodi.
    (Ljubi vas brat, 20. novembar 2023 22:49)

    # Link komentara

  109. Jel se seca neko kad su nas za zreb, mislim za SP u Nemackoj, stavili u poseban, peti sesir!? :))
    (navijac, 20. novembar 2023 22:49)

    # Link komentara

  110. Realno.
    (Panter, 20. novembar 2023 22:49)

    # Link komentara

  111. 5+ golova na sve tri nase utakmice, opusteno.
    (Iz keca u kec, 20. novembar 2023 22:49)

    # Link komentara

  112. Pravično.
    (Jafa, 20. novembar 2023 22:48)

    # Link komentara

  113. tooooo piksiiii legendoo
    (janko, 20. novembar 2023 22:47)

    # Link komentara

  114. Za sad Italija i Srbija s po 14 bodova, Svajcarci i Rumuni odlucuju ko ce biti drugi i imace 13 ili 14 bodova, Hrvati igraju sa Andorom i trenutno su na 13. Ako i oni zavrse sa 14 bodova bice 3 ili cak 4 ekipe sa 14 bodova i jedno slobodno mesto u trecem sesiru. Kako ce to odbrati verujem da ni u Uefi ne znaju.
    (Аспера, 20. novembar 2023 22:47)

    # Link komentara