1. naravno da nisu bogovi a nisu ni superiorni ili idealni.Svaki GS koji nije izmislila velika trojka jako je tesko osvojiti.To mogu samo najbolji.Nije bez razloga 2000 bodova u opticaju a o parama da i ne govorim od nekoliko miliona.Zato Monfis nije u pravu jer na neki nacin potcenjuje tenisere koji su se krvnicki borili da ih poseduju.Velika je titula GS i ona jeste merilo uspesnosti tenisera.A da nema tih navijaca koje ubedjuje "da zaborave" koji placaju ulaznice za turnir velikim parama zar bi prvi Monfis igrao tenis revijalno amaterski bez centa?Nisu bogovi niti ce bilo ko od velike trojke i pomisliti za sebe da je Bog.Skroz nepotrebna izjava Monfisa.Mogao je da kaze nesto pametnije.
    (nada, 28. septembar 2023 21:48)

    # Link komentara

  2. Neverovatno koliko su najviše podržani komentari pogrešni. Čovek je jasno rekao i to važi za svaki sport ili posao. Ako si najbolji u svom poslu ne znači da si savršen. To bi vam rekao i Novak i Maradona, Tajson, Džordan, Ajnštajn, Tesla... Zar neku nacistički naučnici nisu bili geniji a eksperimente koje su radili na ljudima i onaj ko nije uspeo da završi osnovnu školu bi se gnušao. Jedino što bih mu zamerio je reč velika četvorka. T ne postoji. Svaka čast Mateju na dva zlata na OI ali to u tenisu i fudbalu nije od izuzetnog značaja kao u drugim sportovima. Postoji velika trojka od kojih je Novak najbolji.
    (Šta vam je ljudi osim ako ste deca, 28. septembar 2023 20:50)

    # Link komentara

  3. Postoji razlog sigurno zašto toliko ljudi u svetu mrzi Djokovića. Prosto, odbojan je u svakom smislu. Postoji mnogo sportskih ikona, na primer, Džordan, Bolt, Ali, još mnogo dosta... Ali niko nikada nije od njih bio toliko omržen. Zato što je prosto Djoković antipatičan... I to neće promeniti ni 50 GS titula. Prosto.
    (tenis fan, 27. septembar 2023 18:59) # Link komentara
    Jedini razlogje je taj što je srbin. Inače sem "kolektivnog zapada"-negde oko 14% svetske populacije svi drugi ga prosto obožavaju. Jedino je kod srpskih autošovinista 14% veće od 86%.
    (Realno, 28. septembar 2023 18:01)

    # Link komentara

  4. koliko si osvojio turnira do sada ako ih i imas mora da su oni od 250
    (nele, 28. septembar 2023 15:56)

    # Link komentara

  5. Da. Ali ako ga ne osvojiš, sigurno nosi Bog.
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 28. septembar 2023 15:21)

    # Link komentara

  6. Ali ako ne pozdravis protivnika na mrezi posle mene,
    onda si boginja.
    (Smrducka, 28. septembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  7. Jednog sam boga ispratio na onaj svijet, Maradona! Ali srecom pojavio se nas bog Nole kojem se klanjam do poda! Ja sam svoje bogove vidio a ti klovnu idi u crkvu!
    (Joza mali, 28. septembar 2023 08:19)

    # Link komentara

  8. "Velika četvorka je previše idealizovana. "
    Nema velike cetvorke jer dok onaj najuspesniji ima 8 x vise osvojenih grend slem turnira od onoga koji se uporno trpa da bude cetvrti od te "velike cetvorke" NEMA NISTA.
    (TI I JA I ON, 27. septembar 2023 23:02)

    # Link komentara

  9. Kaze Gael da je iznenadjen fizickom spremom mladih igraca. Pa valjda je mogao do sada da shvati da bez fizicke spremnosti nema ni volje ni igre. A koliko je ovaj Lejver kup zaista veliki turnir kako kaze Fonfis pokazuje njegovo ucesce u timu Evrope kao igraca sa 141. mesta ATP liste.
    (beleznik, 27. septembar 2023 23:00)

    # Link komentara

  10. Da te neko davno pitao ko moze da te opere 19:0 ti bi rekao to ne moze ni Bog.
    (Kefalica (pomerite minus ka sredini!), 27. septembar 2023 20:37)

    # Link komentara

  11. otkud to monfils zna kad nikad nije osvojio?
    (shambho, 27. septembar 2023 20:34)

    # Link komentara

  12. Iz Monfilsa progovara zavist i ljubomora prema onima koji "nisu Bogovi"? Doduše, oni i ne učestvuju na takmičenjima gde se stvaraju Bogovi već teniseri. A oni su, za razliku od ovog Afro-Francuza najbolji u tom sportu. Možda su intelektualno inferiorniji od Monfilsa ali, to ovaj gospodin mora da dokaže na nekom "intelektualnom takmičenju". Ovako, ostaje nam da mu verujemo i da se divimo njegvoj intelektualnosti.
    (Knezevic Zoran, 27. septembar 2023 20:12)

    # Link komentara

  13. Јадничак. Мора друге да спушта да би себе поштовао.
    (Стојан, 27. septembar 2023 20:11)

    # Link komentara

  14. Jos jedan “brojevi su nebitni” filozof.
    (aca, 27. septembar 2023 20:09)

    # Link komentara

  15. Monfis možda jeste cirkusant, ali cirkusant sa parama u džepu.
    (tenis fan, 27. septembar 2023 19:54)

    # Link komentara

  16. Da, ako osvojiš Gren Slem ne znači da si Gospod Bog naravno, ali znači da si VELIKI ŠAMPION što ti Gaele nisi i nećeš ni biti. Ti si Gaele jedan zabavljač na terenu, ti si tu da skačeš po terenu i teraš publiku na smeh a Velika četvorka koju s nipodaštavanjem pominješ je tu da osvaja Slemove i ruši rekjorde. Svi sportisti žele da osvajaju trofeje, zbog toga su tu, ne zbog zabavljanja publike kao neki. Ti nisi kalibar za Gren Slem šampiona, dokazano kroz tvoju dugu karijeru, pa si zavidan zbog toga.
    (Oposum, divna životinjica, 27. septembar 2023 19:37)
    Ali svejedno Monfis uzima pare sa kojima može da živi lepo do kraja života. Cirkusant sa parama u džepu, pa ti vidi.
    (tenis fan, 27. septembar 2023 19:53)

    # Link komentara

  17. Monfilsove izjave mogu da budu samo merilo za glupost, nista drugo.
    Cuj nije poseban onaj koji osvoji 24 GS, brdo drugi titula, 400 nedelja prvi na listi najboljih igraca i tebe odere sa 19:0. Obican ulicni cirkusant.
    (kvisko, 27. septembar 2023 19:42)

    # Link komentara

  18. Da, ako osvojiš Gren Slem ne znači da si Gospod Bog naravno, ali znači da si VELIKI ŠAMPION što ti Gaele nisi i nećeš ni biti. Ti si Gaele jedan zabavljač na terenu, ti si tu da skačeš po terenu i teraš publiku na smeh a Velika četvorka koju s nipodaštavanjem pominješ je tu da osvaja Slemove i ruši rekjorde. Svi sportisti žele da osvajaju trofeje, zbog toga su tu, ne zbog zabavljanja publike kao neki. Ti nisi kalibar za Gren Slem šampiona, dokazano kroz tvoju dugu karijeru, pa si zavidan zbog toga.
    (Oposum, divna životinjica, 27. septembar 2023 19:37)

    # Link komentara

  19. Kakva četvorka? Može biti samo jedan.
    (Miki, 27. septembar 2023 19:19)

    # Link komentara

  20. Pogledaš komentare i shvatiš zašto naše ljude niko ne voli u svetu. Naravno da je čovek rekao istinu i kako jeste, a ljudi se odmah hvataju za to kako nije osvojio ništa. Boli ga baš uvo što nije osvojio, svakako je zaradio da lepo živi do kraja života i tu nema kompleksa nikakvih kod njega. Ali nebeski narod je to....
    (dejan, 27. septembar 2023 18:31) # Link komentara

    Opet se našao neko da zbog nekolio komentara na ovakvom sajtu cijeli narod proglasi nedostojnim.
    Nije ti palo na pamet da Monfilsa možda stvarno boli to što nije osvojio ni jedan GS? I da nije tako, nije baš za pohvalu da neko ko tim velikanima tenisa nije ni blizu po svojim rezultatima, na bilo koji način pokušava umanjiti značaj njihovog uspjeha s "Pa šta ako imaju GS". Pa ništa, oni su samo, za razliku od njega najuspješniji u njegovom sportu,
    Monfils je svjestan svojih mogućnosti kao tenisera i, htio, ne htio, mora se zadovoljiti postignutim, a to nije beznačajno. Samo zbog toga ne bi trebao, pa makar i nenamjerno, omalovažavati tuđi uspjeh ovakvim primjedbama.
    (MILENA, 27. septembar 2023 19:11)

    # Link komentara

  21. Postoji razlog sigurno zašto toliko ljudi u svetu mrzi Djokovića. Prosto, odbojan je u svakom smislu. Postoji mnogo sportskih ikona, na primer, Džordan, Bolt, Ali, još mnogo dosta... Ali niko nikada nije od njih bio toliko omržen. Zato što je prosto Djoković antipatičan... I to neće promeniti ni 50 GS titula. Prosto.
    (tenis fan, 27. septembar 2023 18:59)

    # Link komentara

  22. Velika četvorka?
    (Mile, 27. septembar 2023 18:58)

    # Link komentara

  23. Pa sta ako sam izgubio svih 19 puta, to ne znaci da sam los covek! Hahaha!
    (kakone, 27. septembar 2023 18:55)

    # Link komentara

  24. Svašta, da mi je znati jednog tenisera kome nije san da osvoji slem?
    Inače koliko dugo ga poznaješ, rekao ti je da ga boli uvo, baš tebi, imaš uvid u njegov račun?
    Daj neke zajedničke slike!
    (Miskec, 27. septembar 2023 18:47)

    Svakako ima više od tebe. Smešan si kao bioskop.
    (baki, 27. septembar 2023 18:55)

    # Link komentara

  25. Pogledaš komentare i shvatiš zašto naše ljude niko ne voli u svetu. Naravno da je čovek rekao istinu i kako jeste, a ljudi se odmah hvataju za to kako nije osvojio ništa. Boli ga baš uvo što nije osvojio, svakako je zaradio da lepo živi do kraja života i tu nema kompleksa nikakvih kod njega. Ali nebeski narod je to....
    (dejan, 27. septembar 2023 18:31)

    Pravo u metu.
    (tenis fan, 27. septembar 2023 18:49)

    # Link komentara

  26. ... kad osvojiš bar jedan grend slem, onda imaš pravo pričati na tu temu, ovako je deplasirano...

    inače Monfis obični teniski zabavljač, veliki talenat nikad do kraja ostvaren...
    (drug sa fakulteta, 27. septembar 2023 18:35)
    Evo javio se jedan koji nije niko i ništa i priča Monfisu šta on ima pravo. Ajde stvarno, vrati se na fakultet.
    (dejan, 27. septembar 2023 18:47)

    # Link komentara

  27. "Pogledaš komentare i shvatiš zašto naše ljude niko ne voli u svetu. Naravno da je čovek rekao istinu i kako jeste, a ljudi se odmah hvataju za to kako nije osvojio ništa. Boli ga baš uvo što nije osvojio, svakako je zaradio da lepo živi do kraja života i tu nema kompleksa nikakvih kod njega. Ali nebeski narod je to....
    (dejan, 27. septembar 2023 18:31)"
    Svašta, da mi je znati jednog tenisera kome nije san da osvoji slem?
    Inače koliko dugo ga poznaješ, rekao ti je da ga boli uvo, baš tebi, imaš uvid u njegov račun?
    Daj neke zajedničke slike!
    (Miskec, 27. septembar 2023 18:47)

    # Link komentara

  28. To je ako osvojis 24
    (Sasa, 27. septembar 2023 18:42)

    # Link komentara

  29. A da neko objasni Mofilsu da će, ako osvoji GS biti uspješan teniser. To je kruna karijere svih tenisera. A nekoliko njih su ih osvojili toliko da im za te krune treba čitava soba. Nisu božanstva, taman posla! Ali su postigli veličanstven uspjeh u onome čime se bave. Najbolji su. Svako, ko ozbiljno shvata svoj posao, želi biti uspješan, pa i najbolji. To zaslužuje poštovanje i divljenje.
    Monfils bi mogao pojasniti na koga se ta njegova primjedba odnosi, da li taj svojim ponašanjem insistira na tome da je nadčovjek ili su ga drugi uzdigli na nivo božanstva.
    Naravno, svi smo samo ljudi od krvi i mesa. Svako od nas ima u sebi dozu taštine i samodopadnosti. Treba dosta snage, hladne glave, a prije svega svijesti o tome ko smo zaista i koliki je naš stvarni doprinos i uticaj na čovječanstvo.
    (MILENA, 27. septembar 2023 18:39)

    # Link komentara

  30. ... kad osvojiš bar jedan grend slem, onda imaš pravo pričati na tu temu, ovako je deplasirano...

    inače Monfis obični teniski zabavljač, veliki talenat nikad do kraja ostvaren...
    (drug sa fakulteta, 27. septembar 2023 18:35)

    # Link komentara

  31. Pogledaš komentare i shvatiš zašto naše ljude niko ne voli u svetu. Naravno da je čovek rekao istinu i kako jeste, a ljudi se odmah hvataju za to kako nije osvojio ništa. Boli ga baš uvo što nije osvojio, svakako je zaradio da lepo živi do kraja života i tu nema kompleksa nikakvih kod njega. Ali nebeski narod je to....
    (dejan, 27. septembar 2023 18:31)

    # Link komentara

  32. To niko nije rekao, i ne vidim njegov razlog da se srdi...

    Sta svi teniseri treba da imaju u vidu i u planu jeste osvajanje turnira...

    A sto se tice osvajanja grend slemova, ako ti ne mozes da ih osvojis, noj da pljujes one koji ih osvajaju!
    (Sale, 27. septembar 2023 18:26)

    # Link komentara

  33. Rece neki fudbalski trener.. ljudi.. to sto sam poznat, ne znaci ni da sam pametan a kamoli da sve znam...
    Ja samo znam kako se igra fudbal, a o nuklearnoj fizici, astronomiji, medicini, gradjevinarstvu.. nemam pojma.
    Al.. sto si manje obrazovan, to si 'pametniji u svemu'..
    (bole, 27. septembar 2023 18:22)

    # Link komentara

  34. Nije Bog uopšteno ali kada je neko najbolji u svom sportu onda je sportski Bog i zaslužuje veliku pažnju u sportu. Sigurno bi pričao drugačije da je imao makar 10% uspeha koliko Đoković npr.
    (smeh, 27. septembar 2023 18:10)

    # Link komentara

  35. E pa u teniskom svetu znaci....
    (Iggy, 27. septembar 2023 17:58)

    # Link komentara

  36. Marej? Četvorka? Ahahahaha, kakav vic
    (Grof Grohot, 27. septembar 2023 17:58)

    # Link komentara

  37. Jeste...kao sto ne znaci da si nikakav teniser ako ne osvojis nijedan GS.
    (Chicha, 27. septembar 2023 17:56)

    # Link komentara

  38. Koliko smo mi zaslepljeni to je neverovatno. Monfis lepo kaze, iako si sjajan teniser to ne mora da znaci i da si dobar covek. Samo to ovde ljudi ne mogu da razumeju izgleda. Prezivljavamo kako znamo i umemo pa nam dodje lepo da lecimo komplekse preko Novaka.
    (braca, 27. septembar 2023 16:54)

    Pa ko uopšte tvrdi da sjajan pa i najbolji teniser je i ne najbolji već i uopšte dobar čovek. Kakve to veze ima jedno s drugim. Najbolji teniser je onaj koji osvoji najviše trofeja i sigurno nije i najbolji čovek niti to neko očekuje od njega.
    (GoranH, 27. septembar 2023 17:54)

    # Link komentara

  39. Pa da…Ne laje pas radi sela, vec….!!! To je to, kaput!
    (cito, 27. septembar 2023 17:50)

    # Link komentara

  40. zato nista nisi ni osvojio...trebas bre da grizes za svaki turnir..
    (apostol, 27. septembar 2023 17:45)

    # Link komentara

  41. Velika četvorka? Ko je četvrti?
    (Pižon, 27. septembar 2023 17:39)

    # Link komentara

  42. Nisu obični ljudi stvorili od uspešnih sportista bogove, već mediji i sponzori, da bi naplatili uloženo. Ako govorimo o tenisu, 90% gledalaca nikada nije uzelo reket u ruke i gutaju ono što im se servira. Najbolji primer za to je Rolex, koji sponzoriše GS turnire i čija je glavna ikona Federer. U svojim reklamama na Eurosportu, ESPN itd. oni su Federera pretstavljali kao božanstvo, elegancija pokreta, neprevaziđeni GOAT, uvek se dobro pazilo na obabir fotografija u medijima, tamo niakd nećete videti Rodžera sa nekom grimasom, idealizovali su mu čak i porodicu. I to sve gutaju ljudi ljudi, poput vernika, kojima sveštenici prezentuju priče o Isusu, svecima itd. Ako se malo posvetite tome i proučavate živote tih svetaca, shvatite da su mnogi od njih bili obični ljudi, a mnogi od njih su čak bili i negativni. Evo, dočekali smo da napokon i neki strani mediji idealizuju čak i Novaka, jer to sad odgovara velikim turnirima i sponzorima kada nema Federera i Nadala.
    (Predo, 27. septembar 2023 17:38)

    # Link komentara

  43. Kome ovaj nosi opremu na trening
    (lav, 27. septembar 2023 17:32)

    # Link komentara

  44. Okej, znači ti mu dođeš kao drugorazredni zabavljač
    (Drug Miloje, 27. septembar 2023 17:28)

    # Link komentara

  45. Ti si onda ljudina i po, nemaš ni jedan turnir osvojen!
    (Goca, 27. septembar 2023 17:22)

    # Link komentara

  46. Bravo Gael!!!
    Nitko ama bas nitko nije Bog na ovoj planeti. Ljudi i mase vole idolizirati nekoga ili nesto i onda se stvaraju mitovi o tome, ali u suštini to su mitovi.
    Naravno da postoje ljudi koji su u nečemu uspješniji od drugih, i to stoji da je jedan Djokovic najuspješniji tenisac u povijesti zasad, ali da je Bog ili neka faca, daleko od toga... nismo djeca da ljepimo postere i pratimo ih na Instagramu i slicnim budalastinama
    (GrofModerneHrvatske, 27. septembar 2023 17:21)

    # Link komentara

  47. Kakav jadan komentar. Pa taj bi ukinuo turnire jer po njemu pobednik se ne računa. Kompleksi...
    (Aktivista, 27. septembar 2023 17:19)

    # Link komentara

  48. Bravo Gael, nitko na ovoj zemlji nije Bog to je samo percepcija ljudi i masa kojima treba neki okidac da zive ovaj zivot. Postoje ljudi koji su uspjeni u necemu,ali tolika kolicina idolizi
    (GrofModerneHrvatske, 27. septembar 2023 17:18)

    # Link komentara

  49. Ako je Marej clan "velike cetvorke" onda ajd da budemo posteni pa neka bude "velika petorka" jer je meni Vavrinka bog za Mareja, kojeg je Novak castio 2 gs-a, dok je Vavrinka Novaka bukvalno raznio i uzeo mu 2 GS-a .. Vavrinka da je bio malo stabilniji imao bi 7-8 gs-a, Marej cistu 0 da mu nije poklanjano..
    Ovaj Monfils ima pravo, vrhunski sportisti su cesto cudaci a i losi ljudi, nadmeni, sujetni itd.. Samo kakve veze ima kakav je ko kao osoba, gledam i navijam za Novaka jer volim da nas covjek bude na vrhu svijeta, volim da on pobijedi, da zaguljeni idioti povracaju zuc gledajuci ga kako dize pehare, bas on a ne tamo nekakav Spanac ili Svacarac.. Briga me za njegovog tatu, zenu, pare, poreze, jahte i kakav je on kao covjek, samo me interesuje srpska zastava ispred njegovog imena. Mogla je lagano biti britanska ali nije i to mi je dovoljno. Samo idioti idealizuju sportiste i prave svetitelje od njih
    (mayor Tom, 27. septembar 2023 17:17)

    # Link komentara

  50. Није велика четворка него велика тројка: Федерер, Надал, Мареј.. И изнад њих, зна се ко
    (rajka, 27. septembar 2023 17:17)

    # Link komentara

  51. Ne znaci da si borg.
    (Bjorn, 27. septembar 2023 17:11)

    # Link komentara

  52. Pa zar nije Top igracima kao sto su Djokovic,Nadal i Federer lakse osvojiti Grand Slam zato sto se igra na 3 seta (jer oni retko gube na 3 seta ) nego neki turnir sto se igra na 2 seta ?
    (one, 27. septembar 2023 17:10)

    # Link komentara

  53. Potpuno je u pravu. To sto je neko osvojio bilo koji turnir, ili cak 24, ili 124 ne cini ga bogom, pa ni poznavaocem ili autoritetom, u na primer medicini ili ishrani, religiji, politici ili manje vise bilo kojoj drugoj oblasti sem sporta. Cesto se neopravdan znacaj daje stavovima uspesnih sportista. Teorija o bosanskim piramidana nece mi postati verovatnija zato sto je podrzava neko ko je pobedio na najvise teniskih turnira, ili dao najvise golova ili ima najveci hit narodne muzike, ili...
    (sstef, 27. septembar 2023 17:09)

    # Link komentara

  54. Sve je rek’o, ništa rek’o nije.
    (qwerty, 27. septembar 2023 17:08)

    # Link komentara

  55. Nole, reaguj, vaistinu.
    (vlajko jagodinac, 27. septembar 2023 17:06)

    # Link komentara

  56. Čoveče pobedi Novaka bar jednom u karijeri pa onda nešto pričaš.
    (Đorđe, 27. septembar 2023 17:06)

    # Link komentara

  57. Koja velika cetvorka? Novak, Nadal i Federer su osvojili 20+ grend slemova. Velika trojka postoji na celu sa Novakom ali Marej ipak nije u toj prici sa svojih par GS. Veliki igrac ali daleko od navedene trojice.
    (Shan, 27. septembar 2023 17:06)

    # Link komentara

  58. Ovo bi mozda imalo smisla da si osvojio bar jedan GS za 20 godine zivota koje si posvetio da bi ga osvojio, ovako i feel frustration... Nego da li je neko Bog ako vodi protiv nekog 19:0 a taj neko je bio u top 10?
    24 GS - 0 GS
    H2H 19-0
    Skoro 400 nedelja na 1. mestu - 0 nedelja na 1. mestu

    Je l normalno da se javljas i da ga uopste uzimas u usta, mozda nije Bog u bukvalnom smislu te reci, ali za tebe jeste sigurno
    (Sub013, 27. septembar 2023 17:04)

    # Link komentara

  59. Al ako osvojis 24 puta, znaci da si BogOtac!
    (vudodlak, 27. septembar 2023 16:59)

    # Link komentara

  60. Sasvim realan komentar. Ako si osvojio GS, nisi najpametniji za sve, nego si odličan u onome što radiš, konkretno u tenisu, ili medalju u nekom drugom sportu. Poštovanje za to.
    (Raja, 27. septembar 2023 16:58)

    # Link komentara

  61. Ako osvojis GS mozda i nisi Bog, ali ako ih osvojis 24 onda si definitivno GOAT Bog!
    (gael the entertainer, 27. septembar 2023 16:57)

    # Link komentara

  62. Ljudi gube iz vida činjenicu da te osvajanje grend slema ne čini superiornim, bilo intelektualno, ili u tome kako se ponašate. 

    Druze, cini te superiornim teniserom za pocetak, a ti to nisi.
    (otvorite prozor da izadje zavist, 27. septembar 2023 16:56)

    # Link komentara

  63. Koliko smo mi zaslepljeni to je neverovatno. Monfis lepo kaze, iako si sjajan teniser to ne mora da znaci i da si dobar covek. Samo to ovde ljudi ne mogu da razumeju izgleda. Prezivljavamo kako znamo i umemo pa nam dodje lepo da lecimo komplekse preko Novaka.
    (braca, 27. septembar 2023 16:54)

    # Link komentara

  64. Ajde pljujte čoveka sad, da je rekao kontra, hvalili bi ga na sva zvona.
    (Shigman, 27. septembar 2023 16:45)

    # Link komentara

  65. криво му, на заласку каријере а ништа значајно није направио
    (бензимена, 27. septembar 2023 16:44)

    # Link komentara

  66. Koja velika četvorka? Otkud sad Mari nebitni u celoj priči
    (Nikola, 27. septembar 2023 16:43)

    # Link komentara

  67. Čovek i ne priča o samom sportu… Ko je pa rekao da su neki intelektualci ili šta ti ja znam ?
    (JPR, 27. septembar 2023 16:43)

    # Link komentara

  68. Pa ti osvoji onda bar jedan, čisto radi fore?
    (MCV, 27. septembar 2023 16:43)

    # Link komentara

  69. Cini mi se da ni sam ne zna sta je hteo da kaze. Poznavajuci Gael od ranije, odnosno njegove uglavnom simpaticne i zabavljacke izjave, ne treba da uzimati za pogresno. Mada iskreno, mislim da iz ove izjave oko GS puca malo i bes sto posle onako ubedljive juniorske karijere (ko ne zna, osvojio je npr. 3 od 4 juniorska GS 2004.godine, a Novaka je redovno dobijao u tom uzrastu) nije uspeo makar jedan GS da osvoji.
    (Randy Marsh, 27. septembar 2023 16:43)

    # Link komentara

  70. Ovaj pomesao babe i zabe.!?@& Pa niko ne misli da je tenis takmicenje u intelektualnim disciplinama vec se beleze pobede. Oni koji ne pobedjuju uvek imaju primedbu. Za pocetak napravi pola od onoga sto je Novak napravio pa ce te mozda ko i slusati. Ovako samo zvucis kao maleni kompleksas.
    (CLS, 27. septembar 2023 16:43)

    # Link komentara

  71. Pa možda nije kad osvojiš 1,2,3 GS
    Ali, kad osvojiš 10, 20, 24 GS i još više Mastersa onda jesi teniski Bog.
    (Žorž, 27. septembar 2023 16:42)

    # Link komentara

  72. Kakva izjava....
    (Markiz De Novi Sad, 27. septembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  73. Nisam baš razumeo šta je hteo da kaže..
    (deki, 27. septembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  74. Al ako osvojis 24 znaci da si GOAT.
    (Non Monfils, 27. septembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  75. Колико је беше он освојио ГС титула? А, да.
    (Дел, 27. septembar 2023 16:39)

    # Link komentara

  76. Neka on osvoji barem jedan bilo kakav turnir.
    (Krkan, 27. septembar 2023 16:39)

    # Link komentara

  77. Da si osvoijo 24 ko Nole pricao bi drugacije ovako si nebitan pa pricas gluposti
    (sale, 27. septembar 2023 16:38)

    # Link komentara

  78. Monfis zvani promaja u glavi...
    (Joker, 27. septembar 2023 16:38)

    # Link komentara

  79. Druze to bas znaci to,da si najbolji kad osvojis slem
    (ja, 27. septembar 2023 16:36)

    # Link komentara

  80. Niko nije bog. Ali ne radi se o jednom GS nego o 24??
    (321, 27. septembar 2023 16:33)

    # Link komentara

  81. a ako osvojis 24?
    (dzomba, 27. septembar 2023 16:27)

    # Link komentara

  82. U pravu si.
    Ali ako osvojis 24 onda jesi Bog.
    (Krle, 27. septembar 2023 16:24)

    # Link komentara

  83. Al’ ako osvojis 24
    (eto reko eto, 27. septembar 2023 16:22)

    # Link komentara

  84. Bio je i ostao zabavljač.
    (Boris, 27. septembar 2023 16:19)

    # Link komentara

  85. ??? Sta naprica ovo...
    (Ragnar, 27. septembar 2023 16:16)

    # Link komentara