1. Ako itko ima zestok kompleks, to si ti: odaje te iznimno retardiran nick. Rugas se cemu tocno, medalji s olimpijskih igara? Razmisli kako je moguce da imate isti broj oi medalja kao mikro slovenija a dvostruko manje od hrvatske.
    Hrvatska ne moze imati kompleks srbije- uspjesniji smo.
    Zakljucak: Globanova analiza nije posljedica nekakvih imaginarnih kompleksa, covjek je ugledan analiticar kojeg prenose razni europski mediji, uefa i fifa.
    (Pijani zlotvor, 22. septembar 2023 19:23)

    Нису само глинени голубови у оптицају, ту је још и пуштање бродића. Иначе, Србија је на прошлим ОИ освојила више медаља од вас. Пуса за вас.

    П.С. Доказ да нисте искомплексирани си управо ти, који коментарише на српском сајту.
    (ja, 23. septembar 2023 15:54)

    # Link komentara

  2. Najozbiljnije-zabraniti prodaju igrača kao na stočnog pijaci i pustiti samo amaterski sport,kako su me samo obradovali oni Farani što posle odigrane utakmice idu na posao!
    (Sini, 23. septembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  3. @glineni golubovi

    Ako itko ima zestok kompleks, to si ti: odaje te iznimno retardiran nick. Rugas se cemu tocno, medalji s olimpijskih igara? Razmisli kako je moguce da imate isti broj oi medalja kao mikro slovenija a dvostruko manje od hrvatske.
    Hrvatska ne moze imati kompleks srbije- uspjesniji smo.
    Zakljucak: Globanova analiza nije posljedica nekakvih imaginarnih kompleksa, covjek je ugledan analiticar kojeg prenose razni europski mediji, uefa i fifa.
    (Pijani zlotvor, 22. septembar 2023 19:23)

    # Link komentara

  4. Opet Srbija na pravoj strani istorije
    (Hrvoje, 22. septembar 2023 18:53)

    # Link komentara

  5. Care nije bitno za koga navija lik neko koji klub ga je "napravio" I razvio. Kolko si pametan mora da su ponosni tvoji ??
    (Tor, 22. septembar 2023 15:32)

    U mom kraju tor označava mesto gde se čuvaju ovce...hihihihohohohuhuhu
    (Greko, 22. septembar 2023 18:34)

    # Link komentara

  6. Rece lik, ciji tim je u prvih 6 kola dobio 5 penala, od kojih je ovaj zadnji tragikomican. Kakva ironija.
    (ja, 22. septembar 2023 15:00)

    Tvoj klub je od 6 odigranih kola dobio 8 penala.Lako proverljivo navijaču vojnog tima
    Brojiš zvezdine penale a Partizanove ne spominješ
    (Mirjana, 22. septembar 2023 18:23)

    # Link komentara

  7. Kako se samo raduje crknutoj komsijskoj kravi!
    (Bora, 22. septembar 2023 17:39)

    # Link komentara

  8. Vise od pola Srbije to ne interesuje:Zvezdasima je vazno da su pvaci U Srbiji sto ce ih posle skoro svi "samarati"to se brzo zaboravlja.Ja pozdravljam da su doveli novog trenera jer ovaj covek pokusava da zavede red i disciplinu,da li ce dobiti dovoljno vremena veliko pitanje.Koliko startova je Rodic napravio u prvenstvenim utakmicam prosle godine najmanje 4 po poluvremenu,ni jedan sudija ga ne opomene ni usmeno sad jedan GLUP start na polovini terena ali s ledja odmah zuti! i Rodic pune gace mora da se ponasa.Mijailovic i onaj treci ne znam ime,krljaju svih 90 min. e internacionalno te ne ide,to je nas problem.Trcati boriti se nadigravati sve viteski po propisima.
    (Max von Laberg, 22. septembar 2023 17:16)

    # Link komentara

  9. Care nije bitno za koga navija lik neko koji klub ga je "napravio" I razvio. Kolko si pametan mora da su ponosni tvoji ??
    (Tor, 22. septembar 2023 15:32)

    Vaterpolo se igrao u Bečeju dok ga vi niste uništili.
    Igra se i na Tašu i u Kragujevcu a treba u u Nišu i Novom Sadu.
    Zašto samo u Partizanu da se igra?
    (Grč, 22. septembar 2023 17:06)

    # Link komentara

  10. Kako drugacije kad nam fudbal vode poljoprivrednici politicari, gerijatrija od 70i kusur god , lica sa poternice i neki dupleuvlakači Vrhovnog vodje koji vedri i oblači, najvijači krimosi koji su tu znamo svi zbog cega, kvazi menadžeri i da ne nabrajam vise, riba smrdi od glave...tako da ljudi to nam je sto nam je, i ....da se ne ljubimo!
    (kibo, 22. septembar 2023 17:05)

    # Link komentara

  11. Kad svesno uništava klub koji je doneo najviše bodova, to se desi!
    (Činjenica, 22. septembar 2023 17:04)

    # Link komentara

  12. Nije rekao 10 puta više, nego dosta više. Istom prilikom je rekao da se u KKP ulaže više nego u KKCZ, ali to ne pominjete, ali kad vas podsetimo na to onda on laže, a kad je fudbal onda je istina.
    (Aca, 22. septembar 2023 14:58)
    Ali ne pominješ da vas je izvadio iz dugova, dao dugogodišnje učestvovanje u EL, budžet za istu, veoma veći od Partizanovog... Šta bi još hteo? Ni ime niste imali...
    (čikavelja, 22. septembar 2023 17:04)

    # Link komentara

  13. Samo vi uništavajte Partizan
    (Eto, 22. septembar 2023 17:03)

    # Link komentara

  14. Sve ovo sto se desilo se desilo rumunima, hrvatima, turcima itd pravi se drama bez razloga i zbog klika naravno
    (sve vec znamo, 22. septembar 2023 09:49)

    Jedna pobeda i dvanaest poraza se danas desava jos samo Andoranima i slicnima, ako i njima. Kosovo je ozbiljnije uslo u sezonu, tako da ne znam o cemu ti pricas. Zlas li ti sta je izgubiti dvanaest od trinaest utakmice? To znaci da si ili najgori, ili medju ubedljivo najgorima u Evropi. Kakvi crni Hrvati i Rumuni. Padali su, ali ovo nije pad, ovo je ponizenje.
    (Dex, 22. septembar 2023 16:58)

    # Link komentara

  15. nesto zestoko mora da se promeni u celokupnom srpskom fudbalu .
    mora se krenuti od regularnosti domace lige . moraju se izvrsiti promene u celokupnoj sudiskoj organizaciji .
    nije normalni da se kojekakve sitnice sude kao penali u korist Zvezde i Partizana .
    Toliko imamo izmisljenih penala da je to strasno ....Var da donosi ispravne odluke a ne da nesto vidi a nesto ne zeli da vidi .
    - Sto se igre tice i fizicke spreme tu smo najgori . Danas se igra moderan fudbal sa puno trcanja i promene mesta igraca ...igraci se otvaraju da prime loptu,beze od protivnika a nasi se skrivaju ....neko kod nas ako se otvara velicamo ga kao majstora fudbala .
    Bekovi su postali ofanzivni i protrcavaju u prazno i centriraju . Siti je demonstrirao svu nemoc srpskog fudbala ....ok Siti je najbolji na svetu ajde da to vidimo tako ali timovi koji su pobedili nas Partizan nisu top klasa ...
    poceli su svi da nas pobedjuju .
    -moramo menjati sistem igre cak i u omladinskim skolama ....Kreirati ofanzivni fudbal,stvarati ofanzivne veziste ,bekove koji mnogo trce i igraju ofanzivno a ne robusne i spore ....raditi zestoko na fizickoj spremi da bi svi igraci tezili kao otvaranju i primanju lopte ....takve igrace dovoditi,igrace koji mogu stvoriti razliku na terenu .
    -cak ja mislim da mi nismo bas toliko losi,mislim igrači koliko los stil fudbala forsiramo .
    (zoran, 22. septembar 2023 16:47)

    # Link komentara

  16. Neko čupa bodove protiv sitija neko protiv nortsjelanda
    (delija, 22. septembar 2023 16:41)

    # Link komentara

  17. Због Звездиних успеха смо се толико попели да су клубови почињали од кола где не припадају и то се негативно одразило. Да почињемо од првог кола, Воша, ТСЦ и Чука би сигурно донели бодове добивши неке елебаке. Овако, сви су кренули од трећег кола и налетели на озбиљне МИНЕ. Реалност. Звезда је директно у групној фази и није имала шансу да донесе бодове кроз квалификације. Нема разлога за бригу. Турци су били испод 20-ог места па са једном добром годином и три озбиљна клуба су нас лагано прескочили. Шта треба Србији? Јачи Партизан, да се склоне аналфабети из тог клуба који не волим, али му не желим ни лоше и да ТСЦ, ВОША И ЧУКА наставе да расту и за 5-6 година можемо да имамо 4-5 респектабилних клубова у свим лигама, ЛШ, ЛЕ, ЛК!
    (Šumadinac 100%, 22. septembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  18. Da ne sirim temu van sporta, mada je to tesko moguce, posto je sport samo deo drustva, ali probacu da se zadrzim ovde.

    Pogledajte Poljsku, Dansku, Austriju, Norvešku, Švajcarsku i tako dalje.
    Šta oni rade?

    Jacaju ligu. Bez lige nemoguce je da dodje do uspeha. Ne samo to, nego je liga samo po sebi smisao. Cak i da ste losi u Evropi, ako imate ligu koja je zainteresovala publiku, vec ste mnogo toga uradili.

    Znaci, kljucna stvar je da li mi imamo ligu? Nemamo, jer je prosek ispod 2000 ljudi na tribinama. Ako je i toliko. Mora da bude minimum 5000 po mecu da bismo o necemu mogli da govorimo.

    Sta je potrebno za to? Opet se vracamo na drustvene promene. Bez njih je definitivno nemoguce.

    Posle toga, verovatno skracivanje lige na 10 klubova, zatim jacanje struktura lige. To znaci da sudjenje mora da bude nepristrasno, to znaci da se nagrade dobijaju u zavisnosti od plasmana i gledanosti. U kombinaciji.

    U ovoj i ovakvoj ligi, postaviti minimalne uslove za ucesce u Superligi i Prvoj ligi. Zatim, vremenom podizati te uslove.

    Ili cemo praviti zemlju sa vise klubova (mora minimum pet klubova da ima sansu da nekad bude sampion) ili cemo se utopiti u neku zajednicku ligu. Nema trece.

    Ovo sto je sada Zvezda je potpuno vestacki. Ne moze Zvezda da ima budzet kao Kopenhagen ili veci. Prosto nije moguce. Ovi imaju ligu i pun stadion sa kupljenim kartama. Zvezda ce imati pun stadion tri meca, a oni 20.
    (ja, 22. septembar 2023 16:27)

    # Link komentara

  19. U zvezdu se ulaze 10 puta vise od Partizana. To je javno rekao AV. ..
    (ccccc, 22. septembar 2023 13:11) 

    Nije rekao 10 puta više, nego dosta više. Istom prilikom je rekao da se u KKP ulaže više nego u KKCZ, ali to ne pominjete, ali kad vas podsetimo na to onda on laže, a kad je fudbal onda je istina.
    (Aca, 22. septembar 2023 14:58)

    Nije tacno, bas je rekao 10 puta vise, za kosarku je rekao neznatno vise za Partizan.
    Ne izmisljaj.
    (Dzeronimo, 22. septembar 2023 16:21)

    # Link komentara

  20. Sve ce to nacionalni stadion da izleci. Nece moci da nas prepoznaju.
    (Ivko, 22. septembar 2023 16:21)

    # Link komentara

  21. Nema Partizana vaterpolo nikad bolji. Osvajaju se medalje, jedno vreme da Savićem zvezdašem smo sve uzeli što postoji.

    (Grč, 22. septembar 2023 14:05)

    Savic "zvezdas" je u Partizanu bio koliko godina? Garantujem da pojma nemas.
    Drugo, isti Savic je osvajao medalje sa najjacim igracima poniklim u Partizanu.
    Ima ti smisao post, bas "ima".
    (Dzeronimo, 22. septembar 2023 16:19)

    # Link komentara

  22. Ugasiti profesionalni fudbal u Srbiji i isterati mafijase i politicare iz klubova...
    (Profa, 22. septembar 2023 15:58)

    # Link komentara

  23. Najgori učinak u istoriji? Super, prihvatam.
    (glineni golubovi, 22. septembar 2023 13:58)

    Vazi, Evo ti!
    (Milos, 22. septembar 2023 15:34)

    # Link komentara

  24. Najgori učinak u istoriji? Super, prihvatam.
    (glineni golubovi, 22. septembar 2023 13:58)

    Vazi, Evo ti!
    (Milos, 22. septembar 2023 15:34)

    # Link komentara

  25. isto se dogodilo i hrvatima... lako je skupljati bodove jacim klubovima u nizerazrednim ligama...
    (hm, 22. septembar 2023 15:33)

    # Link komentara

  26. Nema Partizana vaterpolo nikad bolji. Osvajaju se medalje, jedno vreme da Savićem zvezdašem smo sve uzeli što postoji.

    (Grč, 22. septembar 2023 14:05)

    Care nije bitno za koga navija lik neko koji klub ga je "napravio" I razvio. Kolko si pametan mora da su ponosni tvoji 😂😂
    (Tor, 22. septembar 2023 15:32)

    # Link komentara

  27. Nema Partizana vaterpolo nikad bolji. Osvajaju se medalje, jedno vreme da Savićem zvezdašem smo sve uzeli što postoji.

    (Grč, 22. septembar 2023 14:05)

    Care nije bitno za koga navija lik neko koji klub ga je "napravio" I razvio. Kolko si pametan mora da su ponosni tvoji 😂😂
    (Tor, 22. septembar 2023 15:32)

    # Link komentara

  28. Budimo realni, u ovom 1.kolu po grupama svi su igrali sa daleko jacim protivnicima, koliko god nam se ne svidja rezultati su realni. Isto je i u kvalifikacijama, Oly i Braga su daleko bolji od cuke i tsc. Jedini koji su podbacili su Vojvodina i Partizan. Norvezani su dobri, ali partizan je morao da bude u najmanju ruku ravnopravan ako ne i blagi favorit. O vojvodini nema se sta reci. Dakle, svi ti porazi su nazalost ocekivani. Medjutim, slede domacinstva, tek su pocele grupe pa...videcemo. To sto smo toliko napredovali ...pa necemo valjda namerno da gubimo da ne bi smo imali sto vise predstavnika.
    (dalibor, 22. septembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  29. pa hteli ste pošto-poto srbija da bude među 12 najbolje rangiranih liga i time preskoče kvalifikacije
    (vinetu, 22. septembar 2023 15:02)

    # Link komentara

  30. sad će zvezda da krene sa pobedama haha..
    (linolada, 22. septembar 2023 15:01)

    # Link komentara

  31. Najgori start zbog Partizana i Vojvodine.

    Niste ocekivali valjda da TSC pobedi Vest Hem ili Zvezda da pokida Mancester Siti?
    (nista o nicemu, 22. septembar 2023 14:28)

    tako je i u HR.
    jedino Dinamo godinama skuplja bodove ,ostali nula....i kad Dinamo posrne cijela liga u problemima....a svi protiv Dinama...
    (Ovako ne ide...., 22. septembar 2023 15:00)

    # Link komentara

  32. cccccc, šta će vama grobarima kvalitetniji igrači kada imate zagarantovana 3 penala svako kolo kao poklon od države? Trebate samo da dođete do protivničkog 16erca i da padnete, a onda se branite ostatak utakmice.
    (Obrad, 22. septembar 2023 14:12)

    Rece lik, ciji tim je u prvih 6 kola dobio 5 penala, od kojih je ovaj zadnji tragikomican. Kakva ironija.
    (ja, 22. septembar 2023 15:00)

    # Link komentara

  33. U zvezdu se ulaze 10 puta vise od Partizana. To je javno rekao AV. .. …
    (ccccc, 22. septembar 2023 13:11)  …

    Nije rekao 10 puta više, nego dosta više. Istom prilikom je rekao da se u KKP ulaže više nego u KKCZ, ali to ne pominjete, ali kad vas podsetimo na to onda on laže, a kad je fudbal onda je istina.
    (Aca, 22. septembar 2023 14:58)

    # Link komentara

  34. Malo sami da skupljaju bodove, u cemu je problem? Ne treba im bodovi Partizana, sad ce svi iz prvog kola da krenu.
    (cinjenice, 22. septembar 2023 14:58)

    # Link komentara

  35. Najgori start zbog Partizana i Vojvodine.

    Niste ocekivali valjda da TSC pobedi Vest Hem ili Zvezda da pokida Mancester Siti?
    (nista o nicemu, 22. septembar 2023 14:28)

    # Link komentara

  36. Najveci problem ne zastarela trenerska doktrina koja ne ide u korak sa vremenom. Ovde su brza igra, visoki presing i rad na individualnim tehnickim aspektima igraca nepoznat pojam.
    (Vladan, 22. septembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  37. Bravo kole pravo u meso
    (stanovnik banane, 22. septembar 2023 14:24)

    # Link komentara

  38. Niko nije hteo Partizan u evropi, eto vam sad
    (Aca788, 22. septembar 2023 13:09)

    Najvise Danci.
    (Sunce Slobode, 22. septembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  39. cccccc, šta će vama grobarima kvalitetniji igrači kada imate zagarantovana 3 penala svako kolo kao poklon od države? Trebate samo da dođete do protivničkog 16erca i da padnete, a onda se branite ostatak utakmice.
    (Obrad, 22. septembar 2023 14:12)

    # Link komentara

  40. Logican sled dogadjaja posle bezbrojnih, katastrofalnih poteza u fudbalu. U ceo sistem su se uvukli kriminalci koji trguju igracima kao sa stokom sitnog zuba, a "navijacima" je neko dozvolio da vode klubove i da organizuju fudbalska pravila. Kad su navijaci nasilno upali u prostorije C. Zvezde i pretili Dan Tani koji je hteo da stvari dovede u red, da se pita struka i da se posluje domacinski, posle cega je covek otisao iz kluba i Srbije zauvek, ja nikad vise nisam otisao na stadion, niti se narocito sekiram kad zvezda izgubi. Rekao bih da je pravim, iskrenim navijacima u interesu da sve propadne, pa da iz pocetka gradimo nesto sto je do temelja trulo.
    (kole, 22. septembar 2023 14:09)

    # Link komentara

  41. @aleksandar
    Zar zaista mislis da je uprava kriva za propast Partizana!? Jaooo imenjace, imenjace!!!
    (Kum Zorzo, 22. septembar 2023 13:37)

    оне лопурде које су биле у партизану на почетку 20. века су пошле лиге шампиона и осмине финала купа еуфа са вермезом имале план да до педесетогодишњице финала кеш 1966. учине партизан стабилним учесником европе и да начине искорак, у смислу можда неког четвртфинала или, ако буде и среће, полуфинала. у том смислу су склопили план са швајцарцима да ураде нови стадион, хотел и комерцијалне објекте и добију концесију док не исплате улагање.

    онда је на сцену ступила екипа навијача цзв, међу којима је и високи министар одбране ког је осиона челси хелндер исмевала (зар срби имају интернет), познат и као зет мирослава илића, и све је то саботирао покретањем поступка да се постојећи стадион одузме клубу, чиме аутоматски нови не би могао да се гради на том месту.

    ресто је историја. смотани тадић је ваљао само да се слика у арени са шалом, на евролиги, али је зато пенале шутирао на маракани и њима довео гаспром, и да навијачи звезде не забораве, путина им је на стадион довео тадић. дух над мараканом није нити ће
    (првоборац, 22. septembar 2023 14:07)

    # Link komentara

  42. Nema Partizana - nema ni Srbije.
    Vaterpolo, košarka, fudbal...
    (Danilo, 22. septembar 2023 12:41)

    Nema Partizana vaterpolo nikad bolji. Osvajaju se medalje, jedno vreme da Savićem zvezdašem smo sve uzeli što postoji.
    Košarka uzimaju se medalje a oni najbolji iz Mege idu u NBA i postaju MVP.
    Fudbal tu nikada nismo bili nešto.

    ps odbojka se igra po Srbiji a devojke i mladići donose medalje e sad što je neko uništio Partizan pa to nisu njihova deca za to ste u pravu.
    Rukomet je davno uništen, nepravedno je Metaloplastika forsirana a Partizan uništen.
    (Grč, 22. septembar 2023 14:05)

    # Link komentara

  43. Srbija obara rekorde. Na putu je da “popravi” ovaj sadašnji sopstveni rekord do kraja sudjelovanja srbijanskih timova.
    (ovca doli, 22. septembar 2023 14:04)

    # Link komentara

  44. Koliko tužnih komentara. Šta ste očekivali u utakmicama protiv engleskih premijerligaša??
    Naša ekipa je jedinu realnu šansu za pobedu imala protiv danskog predstavnika i dobila je 6 komada.
    Sad ćemo pasti za nekoliko mesta, igraćemo opet kvalifikacije protiv ekipa iz Letonije, Luksemburga, Azerbejdžana, pa ćemo pobedjivati i opet napredovati i tako u krug. Ako ste očekivali pobede protiv West Hama, Olympiacosa, Brage, Man Cityja, pa i Ferencvarosa, onda niste realni.
    (Spale, 22. septembar 2023 12:27)

    Vidis pominjes tog danskog predstavnika i šest komada,a veseli te kad Partizan dovodi polu-fudbalere Severine i slicne drugoligaske igrace jer za bolje nema.Sa druge strane nije problem da se bacaju milioni na obestecenja za igrace tipa Motika,Falko..i ko moze vise da zapamti milionskih promasaja?Naravno da nije problem,jer znas da je ON doveo madjiju i da se ne pita koliko treba usuti jos da bi doveo Zvezdu do te pozicije da i pored tolikih promasaja(pogodci se mere u promilima)znas da drugi nemaju nikakve sanse jer imas bar pet puta veci budzet iako ne prodajes skoro nista od igraca..Sa druge strane osim Sume koji je bio promasaj,svako obestecenje ionako propale uprave Partizana se milionski vratilo u klub.O tome da je kosarkaska sekcija od gasenja do igranja evrolige nike sacekala ni malo jace od godinu dana i narednih skoro deset godina bez ikakvih evro rezultata,dok je Partizan sistematski unistavan,ne bih ni trosio reci..I opet je malo,i opet ste vi bastion svega,i opet kad ne ide je neko drugi kriv.Pa dokle rodjaci???
    (Pedja, 22. septembar 2023 14:03)

    # Link komentara

  45. Opet prenosite šta kažu ovi iz komšiluka što im je plafon liga konferencije.

    Gde su im timovi u LŠ i LE? Nema ih, ispali.

    Niko nama nije poklonio LŠ i LE, tu smo gde smo, igramo pa kako prođemo, sigurno nam nije UEFA dala na lepe oči da igramo.

    Uvek možemo da idemo na alibi varijantu da ne igramo Evropu ili da igramo samo trećerazredno takmičenje i onda da se busamo da smo nešto. Pre 10 i više godina samo je Partizan stizao do grupne faze LE i jednom LŠ (bilo je ispadanja i u sezoni kupanja), i tamo redovno bio poslednji uz 0-3 osvojena boda.

    Ostali redovno ispadali na letnjem raspustu. Pretpostavljam da nam je tada bilo bolje, jer nismo ni mogli da nakupimo ovoliko poraza.

    Najbolje da budemo kao Hrvati ove godine, ispali svi osim Dinama, koji je od kvalifikacija za LŠ ispao u kvalifikacije za LE pa onda ispao i iz njih čak do LK.

    Kakav luzerski način razmišljanja, za Hrvate mi je jasno, drmaju ih kompleksi, da je situacija obrnuta pričali bi da oni bar IGRAJU 2 najjača takmičenja.

    Ovi ostrašćeni grobari naravno opet u kuknjavu kako je jedino Partizan donosio bodove, a samo neka pogledaju te godine dominacije i čak 1 pobedu u 15 utakmica grupne faze koliko ih je bilo 2008-2014. O pobedi ove godine protiv moćnog Sabaha bolje da ne pričamo.

    Da ne dužim, u poslednjih 6 godina imamo 2 učešća u LŠ, 4 proleća u LE, 2 proleća u LK i ove godine tri tima u grupnoj fazi evro takmičenja.

    Najgori učinak u istoriji? Super, prihvatam.
    (glineni golubovi, 22. septembar 2023 13:59)

    # Link komentara

  46. Opet prenosite šta kažu ovi iz komšiluka što im je plafon liga konferencije.

    Gde su im timovi u LŠ i LE? Nema ih, ispali.

    Niko nama nije poklonio LŠ i LE, tu smo gde smo, igramo pa kako prođemo, sigurno nam nije UEFA dala na lepe oči da igramo.

    Uvek možemo da idemo na alibi varijantu da ne igramo Evropu ili da igramo samo trećerazredno takmičenje i onda da se busamo da smo nešto. Pre 10 i više godina samo je Partizan stizao do grupne faze LE i jednom LŠ (bilo je ispadanja i u sezoni kupanja), i tamo redovno bio poslednji uz 0-3 osvojena boda.

    Ostali redovno ispadali na letnjem raspustu. Pretpostavljam da nam je tada bilo bolje, jer nismo ni mogli da nakupimo ovoliko poraza.

    Najbolje da budemo kao Hrvati ove godine, ispali svi osim Dinama, koji je od kvalifikacija za LŠ ispao u kvalifikacije za LE pa onda ispao i iz njih čak do LK.

    Kakav luzerski način razmišljanja, za Hrvate mi je jasno, drmaju ih kompleksi, da je situacija obrnuta pričali bi da oni bar IGRAJU 2 najjača takmičenja.

    Ovi ostrašćeni grobari naravno opet u kuknjavu kako je jedino Partizan donosio bodove, a samo neka pogledaju te godine dominacije i čak 1 pobedu u 15 utakmica grupne faze koliko ih je bilo 2008-2014. O pobedi ove godine protiv moćnog Sabaha bolje da ne pričamo.

    Da ne dužim, u poslednjih 6 godina imamo 2 učešća u LŠ, 4 proleća u LE, 2 proleća u LK i ove godine tri tima u grupnoj fazi evro takmičenja.

    Najgori učinak u istoriji? Super, prihvatam.
    (glineni golubovi, 22. septembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  47. Realnost smo slutili a sada je doživljavamo. Za nas su to bili sve teški protivnici i čekaju nas i nadalje, zvezda ima šansu da pobedi Jang Bojs.... Čukarički i TSC teško da će ostvariti makar jednu pobedu..... Eto od 13 odigranih utakmica do sada imamo samo jednu pobedu- poražavajuće za klupski fudbal.... Možda bi trebalo da se dozvoli privatizacija klubova, kako država ne bi " bacala" pare u " prazno"....
    (Piter Markoni, 22. septembar 2023 13:57)

    # Link komentara

  48. spasimo srpski sport@
    Ti momak podhitno da se javis kod odgovarajuceg doktora,mrznja ce te pojesti.
    (kralj, 22. septembar 2023 13:56)

    # Link komentara

  49. Za navijače Partizana čisto da znaju statistiku jednu. Odigrali su ove godine više utakmice u Evropi od TSC (3), od Čukaričkog(3) i od Zvezde (1)

    Odgovor:
    Pa TSC, Cuka i Zvezda su se direktno kvalifikovali zbog Partizanovih bodova. Jer su se TSC i Cuka kvalifikovali po automatizmu u tim takmicenje, inace su sve izgubili u kvalifikacijama, tako da ne bi ni igrali Evropu, a Zvezda ne bi igrali LS nego bi kao poslednjih 3 godina igrala LE. Prosle godine npr., Partizan je igrao prolece gde je u grupi zavrsio ispred Kelna, a Zvezda poslednja u grupi iza Ferencvarosa. Cinjenice..
    (Evropski_nba_pod_obrucima, 22. septembar 2023 13:55)

    # Link komentara

  50. Da javim Grobarima koji kažu da je Partizan za sada jedini doneo bodove Srbiji u ovoj sezoni kako (opet) nisu u pravu. Zvezda je samim plasmanom u LŠ već doprinela sa 4 boda, a Partizan je (pobedom nad Sabahom) doneo 1 bod. Znači 4 puta manje. Nacionalni koeficijent trenutni je 1 (4+1) / 5 timova učesnika. Spustili smo se sa 11. na 13. mesto liste. Ima na više mesta ova lista. Evo npr.
    [link]/
    i kad kliknete na Srbiju vidite lepo Zvezda 4, Partizan 1
    (Istina, 22. septembar 2023 13:52)

    # Link komentara

  51. Rezultat unistavanja Partizana u cilju srece jedne osobe.
    (Xman, 22. septembar 2023 13:46)

    # Link komentara

  52. Napredni unište Partizan da bi njihova miljenica suvereno vladala cipiripi ligom i dobijemo ovo. Godinama unazad Partizan je odradjivao veliki posao kad je skupljanje bodova u Evropi za naš fudbal u pitanju.
    (hhhdf, 22. septembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  53. Partizan je ispao odmah, a to sto ste u bunaru, to vam je uprava kriva, ali je najlakse okriviti nekog drugog "iz senke". Presmesno.
    (Aleksandar, 22. septembar 2023 13:13)

    A u upravi ko sedi? Ljudi iz partije. Cuj najlakse je nekog drugog kriviti. Naravno da se iz senke to radi.
    (...., 22. septembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  54. @aleksandar
    Zar zaista mislis da je uprava kriva za propast Partizana!? Jaooo imenjace, imenjace!!!
    (Kum Zorzo, 22. septembar 2023 13:37)

    # Link komentara

  55. Nije baš ni pošteno, Česi i ostali su dobijali baš smešne protivnike, mi smo osim Vojvodine i Partizana manje više u skladu sa snagom klubova. Ako je neko očekivao da će Čukarički da dobije Olimpijakos ili TSC Bragu, Zvezda Mančester Siti, onda taj i nema mnogo veze sa realnošću.

    Da je Zvezda npr u Ligi Evrope imala bi mnogo bolje rezultate. Da je TSC igrao sa nekim Balkanijem verovatno bi dobio, itd...

    Opet, da smo 13. u Evropi po kvalitetu lige, ne bih rekao.
    (eotfw, 22. septembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  56. "Velika šteta što kod nas nikada ne mogu da budu u dobrom stanju i Zvezda i Partizan. U košarci smo to uspeli da postignemo, znam da možemo i u fudbalu, tako da manite me priča o tome da drugi klub mora da bude namerno uništen zarad uspeha prvog, to sa Evropom veze nema.
    (Obrad Petrović, 22. septembar 2023 09:55)"

    "U košarci smo to uspeli da postignemo..."
    Uspio je predsjednik države odriješiti kesu, ulupati budžetske pare i plaćati milione kako bi se stekao privid snage srpskih klubova. Instant napravljene ekipe, kupuje se nemilice, a domaćeg igrača ni za lijeka. I na kraju, osvoji se ABA liga i ništa drugo. Uspjeh???
    (WillyWonka, 22. septembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  57. Potrefilo se da su Partizan i Zvezda sakupili puno bodova, dosli smo do ovog statusa, on ce trajati jos iduce godine, a posle sledi povratak gde nam je i mesto. Tri kluba u Evropi i prvo ili drugo kolo kvalifikacija. Bas smo mi za direktan plasman. Vec ove sezone sigurno ispadamo iz 18. Realno sve sto nasi klubovi mogu da urade jeste da Zvezda uzme 3,4 ili 6 bidova Jang Bojsima i to je to. A moze i nula i tu da bude. Ne vidim kako TSC ili Cuka mogu do kojeg boda.
    (Lepi Dzoni, 22. septembar 2023 13:32)

    # Link komentara

  58. Nisu mi jasni komentari tipa: "Ne ide bez Partizana", i slicno. Partizan je imao svoju priliku, u 4 meca je osvojio samo jedan bod za nasu zemlju i to je to. Dakle, u ovoj katastrofi je Partizan mozda i vodeci krivac. Nije se kvalifikovao u grupnu fazu.
    (Mixi, 22. septembar 2023 13:27)

    # Link komentara

  59. Za navijače Partizana čisto da znaju statistiku jednu. Odigrali su ove godine više utakmice u Evropi od TSC (3), od Čukaričkog(3) i od Zvezde (1)
    TSC je igrao dva puta protiv Brage koja vredi 130milioma i jednom sa Vest Hemom koji vredi 450milioma. Znači najviše što su mogli do sad je jedan x protiv Brage i to da su imali sreće kao nikad u životu
    Čukarički je igrao dva puta sa Olimpijakosom koji vredi 120 miliona i jednom sa Ferencvarošem koji vredi 50miliona
    Zvezda je odigrala jednu tekmu samo i to pazi sad, protiv Sitija čija je vrednost ekipe 1.2MILIJARDE
    E onda dolazimo na Partizan koji vredi 45miliona. Odigrao je četri utakmice i ima samo jednu pobedu i tri poraza od ekipe koje vrede Shabaz 13miliona i Nordjesland koji vredi 30miliona. Pa nek razmisle malo
    (ugzi, 22. septembar 2023 13:26)

    # Link komentara

  60. nema veze... samo neka ljulja mušema i naša mreža...
    (Sarcasm, 22. septembar 2023 13:22)

    # Link komentara

  61. premijer liga vs preamier league
    (dejAneevrati see fmpOv cee.., 22. septembar 2023 13:14)

    # Link komentara

  62. Ne ide nešto bez Partizana, a?

    Kako ide vaterpolo reprezentaciji otkad nema igrača koje je stvorio Partizan? Isto?
    (Ponos Srbije, 22. septembar 2023 10:11)

    Partizan je ispao odmah, a to sto ste u bunaru, to vam je uprava kriva, ali je najlakse okriviti nekog drugog "iz senke". Presmesno.
    (Aleksandar, 22. septembar 2023 13:13)

    # Link komentara

  63. Igrali su protiv 2 kluba iz najjače lige na svetu od toga jedna ekipa je najbolja na svetu. Možda se jedino moglo očekivati makar bod od Čukaričkog ali šta da se radi. Koliko ste nerealni u očekivanjima, verovatno je većina koja sada pljuje po Zvezdi, TSC-u pričala i pred SP da ćemo pobediti Brazil i minimum igrati polufinale. Realno Zvezda ako bude imala 2 boda, možda čak jednom i pobede Jang Bojs, na kraju biće super. Što se tiče Čuke i TSC-a mogu sigurno nekoga iznenaditi kući i pobediti ali čim pređu našu granicu poraz je gotovo upisan. Zaista mi ne ide u glavu da je neko očekivao nešto u ovoj rundi od svih naših klubova.
    (smeh, 22. septembar 2023 13:12)

    # Link komentara

  64. Neko tu reče da ćemo pobedjivati klubove iz Azerbejdžana,Malte,Farskih Ostrva,Letonije,Estonije...ja mislim da je stiglo vreme kad ćemo gubiti i od ovih klubova,svi sem Zvezde. Evo već sad ove sezone Partizan je na čistu sreću prošao Azerbejdžance,ostali se isto brukaju. Sve to da bi Zvezda prošla grupu LŠ,što se naravno neće desiti.
    (Mihajlo, 22. septembar 2023 13:11)

    # Link komentara

  65. Vladan

    Pa Zvezdi nije problem krenuti od prvog kola i Suduve i ostalih i ući u ligu šampiona..
    Već smo to radili pre neku godinu, i pobedili Liverpool, ako možda ne znaš.
    (Spale, 22. septembar 2023 13:11)

    # Link komentara

  66. Kakav god bio Partizan je naš jedini klub koji je doneo neki bod ove godine. Svi ostali su na nuli.
    (kaki taki, 22. septembar 2023 11:09)
    Evo primera grobarske logike. Odigrali 4 utakmice protiv egzotičnih klubova i ostvarili čak 1 pobedu. Zvezda odigrala 1 utakmicu u gostima protiv šampiona Evrope. I oni upoređuju broj osvojenih bodova.
    (Logika, 22. septembar 2023 11:43)


    U zvezdu se ulaze 10 puta vise od Partizana. To je javno rekao AV. Zvezdi je titula zagarantovana pa igra u Evropi. Partizan ne moze da dovede kvalitetetnije igrace. Zvezda ima u pogonu 30 igraca, pa dovede najskupljeg u istoriji naseg fudbala i plati ga 5 miliona eu? Kada je Partizan doveo Sumu za 1,8 to je bilo cudo nevidjeno i pljuvanje u komentarima? Ovaj kadar je smesan koji ima Partizan pa je logicno da tako i prolaze u Evropi. O treneru Izraelcu..necu da pricam. Koliko je placen a koliko Duljaj?? Smesni su komentari o tome od koga je Partizan izgubio sa ovakvim kadrom? I sa ovakvim trenerom. Sa ovakvim kadrom nece biti rezultata. To je potpuno jasno.
    (ccccc, 22. septembar 2023 13:11)

    # Link komentara

  67. Nema problema, ovo je realnost. Nema teoretske sanse da se ostane medju 15 a to znaci da prvak ide od povetka i opet skuplja bodove. Nekako bih voleo da Partizna bude prvak i dobije sansu da se bruka ponovo. I onako je dosadilo osvajati titule u ovoj smesnoj ligi.
    (Srpski fudbal u kanalu, 22. septembar 2023 13:10)

    # Link komentara

  68. Niko nije hteo Partizan u evropi, eto vam sad
    (Aca788, 22. septembar 2023 13:09)

    # Link komentara

  69. Pa zasto bi ostali timovi omogucili zvezdi mesto u ligi sampiona. Ocigledno da je liga namestena da zvezda osvaja i samim tim i eto im mesto u ligi sampiona. Ostali to skontali, e sad cemo da srozamo nas fudbal da zvezdi nema lige sampiona ili da krene od prvog kola kvalifikacija. A ne da se terzic klinci kao da je on nesto uradio. Terzicu ima da igras ligu konferencije i to ti je limit.
    (vladan, 22. septembar 2023 12:52)

    Da, da, tako je - još samo da nam objasniš kako ste vi prošle godine namerno bili četvrti i namerno niste želeli u kvalifikacije za LŠ kako bi dugoročno napakostili Zvezdi... Mada, očito je da bi ti poverovao i u takve budalaštine...

    Btw Zvezda je i ranije dolazila do LŠ iz kvalifikacija tako da samo vi nastavite tako i opet će biti kao i ranije - neko će u LŠ iz kvalifikacija a neko će možda i da prođe kvalifikacije za LK i to pod uslovom da ne naleti na tako teške protivnike kao što su Sabah i Nordsjalend...
    (Wllaxy, 22. septembar 2023 13:06)

    # Link komentara

  70. Ne želim više da polemišem, a i ne puštaju mi se svi komentari. Vidim da su navijači Zvezde zadovoljni ovakvim stanjem u našem fudbalu i što je još bitnije, načinom finansiranja klubova. Vidim da su srećni što su direktnim ulaskom u LŠ osvojili 4 boda, a to što je je to zahvaljujući bodovima iz prethodnih sezona koje je i Partizan donosio, ne TSC i Čukarički, to nema veze? Sad, kad je Partizan pukao jer se godinama uništava, e onda kao papagaji ponavljaju našu sramotu sa Dancima.
    (Deki, 22. septembar 2023 13:02)

    # Link komentara

  71. Ne želim više da polemišem, a i ne puštaju mi se svi komentari. Vidim da su navijači Zvezde zadovoljni ovakvim stanjem u našem fudbalu i što je još bitnije, načinom finansiranja klubova. Vidim da su srećni što su direktnim ulaskom u LŠ osvojili 4 boda, a to što je je to zahvaljujući bodovima iz prethodnih sezona koje je i Partizan donosio, ne TSC i Čukarički, to nema veze? Sad, kad je Partizan pukao jer se godinama uništava, e onda kao papagaji ponavljaju našu sramotu sa Dancima.
    (Deki, 22. septembar 2023 13:01)

    # Link komentara

  72. Navijaci tima koji nas bruka gde stigne, prima petarde od totalno nepoznatih klubova, sada tvrde da bi eto oni doneli neki bod da samo igraju. A primili 6 komada od nekog norveskog osrednjeg tima, pre toge jednom izgubili i jednom pobedili neki Sabah ili tako nesto. Da li oni imaju bar malo ljudskog stida, ovde se javljaju kao da je Sabah u najmanju ruku tu negde sa Sitijem. Da covek ne poveruje sta pisu.
    (Alek, 22. septembar 2023 11:52)

    Nemoj da te to čudi. Još odavno sam shvatio da je Partizan fenomenalan klub u odnosu na navijače koje ima. Najgori deo tog kluba su navijači, a ne uprave, stručni štabovi i igrači. Partizan, možda, ima svega oko 500 do 1000 pravih navijača, koji vole klub i teško im ovo pada, od toga ja poznajem desetak :)
    Ostali su teško istraumirani Barijem, i dok te generacije koje su obolele od baritijasa ne izumru, Partizanu nema boljitka.
    Treba da zabrane navijačima ulazak na stadion i dovode decu u pratnji majki dok ne postanu ozbiljan klub.
    (Mali Hijavata, 22. septembar 2023 13:01)

    # Link komentara

  73. Ne želim više da polemišem, a i ne puštaju mi se svi komentari. Vidim da su navijači Zvezde zadovoljni ovakvim stanjem u našem fudbalu i što je još bitnije, načinom finansiranja klubova. Vidim da su srećni što su direktnim ulaskom u LŠ osvojili 4 boda, a to što je je to zahvaljujući bodovima iz prethodnih sezona koje je i Partizan donosio, ne TSC i Čukarički, to nema veze? Sad, kad je Partizan pukao jer se godinama uništava, e onda kao papagaji ponavljaju našu sramotu sa Dancima.
    (Deki, 22. septembar 2023 13:00)

    # Link komentara

  74. Upropastili ste giganta Partizana i eto vam sad. A ovamo moze Zvezda bez jakog Partizana. E moji vi
    (dragan, 22. septembar 2023 12:58)

    # Link komentara

  75. Зар је неко очекивао нешто више? Ово је реалност и последица је демографије, економије и политике. Ми смо централизована земља са опадањем броја становника, кад се на то дода корупција у фудбалу илузорно је очекивати било шта више. Играње групне фазе Чукаричког и ТСЦ је нереално. Па зар је неко од њих очекивао некакав успех? Па Вест Хем вреди више него сви наши клубови заједно. Све је то економија. Ми требамо да поставимо реалне циљеве: 1. да направимо поштенију и конкурентнију лигу у којој ће млади играчи добијати прилику, 2. циљ наших такмичења треба да буде да нам репрезентативни фудбал има резултате а да бар 2, максимално 3 клуба играју групне фазе европских такмичења, 3. да створимо адекватне тренере. Илузорно је нечем вишем се надати: нема пара ни, што је црње, становништва (младих играча).
    (Зоки, 22. septembar 2023 12:57)

    # Link komentara

  76. Pa zasto bi ostali timovi omogucili zvezdi mesto u ligi sampiona. Ocigledno da je liga namestena da zvezda osvaja i samim tim i eto im mesto u ligi sampiona. Ostali to skontali, e sad cemo da srozamo nas fudbal da zvezdi nema lige sampiona ili da krene od prvog kola kvalifikacija. A ne da se terzic klinci kao da je on nesto uradio. Terzicu ima da igras ligu konferencije i to ti je limit.
    (vladan, 22. septembar 2023 12:52)

    # Link komentara

  77. ...pobedili neki Sabah ili tako nesto... To beše jedina pobeda u ovoj sezoni?! Zastrašujuće!
    (Nenad, 22. septembar 2023 12:49)

    # Link komentara

  78. Šta los start? Svima smo ga uterali na startu. Posle primili po 3 komada, al nema veze. Videćete da su ovo super rezultati.
    (Ayala, 22. septembar 2023 12:48)

    # Link komentara

  79. Zvezda će da dobije dve protiv YB i dve protiv Lajpciga pa u zadnjem kolu da se kida sa sitijem za prvo mesto, mada teško, imaće oni bolju gol razliku, a ne znam da li se računa ukupna gol razlika ili međusobni dueli. Ovi drugi će d ispadnu laća. Možda otkinu neki bod, al teško da će da prođu dalje i da osvoje.
    (STRUČNI KONSULTANT, 22. septembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  80. (Cinjenica, 22. septembar 2023 12:31)

    Takodje je cinjenica da Zvezda nikad nije prosla u LS kad je bila povlascena u kvalifikacijama
    (mile, 22. septembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  81. Mi smo, definitivno, narod pilećeg pamćenja. Kao da smo do sada do koeficijenta dolazili pobedama protiv engleskih, španskih i nemačkih klubova. Mi smo bodove osvajali protiv petorazrednih klubova, uz poneku pobedu nad nekim ozbiljnijim timom. Na osnovu tih bodova, sada igramo grupnu fazu, i to čak tri tima, dok je mogao i četvrti, ali je isprašen od trećerazrednog malog kluba.
    U grupama nema Luksemburžana, Maltežana, Litvanaca, Azerbejdžanaca... šta ste očekivali os Sitija i Vest Hema, da izgube?
    Čak je i Ferencvaroš pokazao da je klasa za nas.
    Pa do juče su nas izbacivale Omonije i Apoeli, petardirale kojekakve Tikve i bundeve, a vi pišete o "najgorem nastupu". Pa kada smo mi to imali ozbiljne nastupe u Evropi poslednjih dvadesetak godina?
    (Mali Hijavata, 22. septembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  82. Radujem se izgradnji nacionalnog stadiona od skoro milijardu evra iz nasih dzepova jer tu ce nasa deca imati gde da treniraju i da se motivisu da odu iz Srbije i dalje se usavrsavaju, a njihovi menadzeri uzmu masne pare. Bravo za Srbiju, imamo svetlu buducnost za fudbal u ovoj drzavi.
    (Kukuruz liga Srbije, 22. septembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  83. Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49)

    Kako misliš Paruizan ne igra? Pa kome oni Danci dadoše 200 golova?
    (Krompanjon, 22. septembar 2023 12:46)

    # Link komentara

  84. Partizan da je bio drugi igrao bi barem Ligu Evrope, ali nisu mogli, kako da onda govore da neko hoće da ih uništi.
    (Pištoljević, 22. septembar 2023 12:43)

    # Link komentara

  85. To sto je Napisao Nemanja je totalno upravu. ja sam Partizanovac, ali ljudi realno, Partizan ima najlosiju odbranu. Prosli bih sa 10:0 protiv svih ovih protivnika.
    (dex, 22. septembar 2023 12:43)

    # Link komentara

  86. A sta da znam, nista ne znam, a dje da znam!
    (Gojko, 22. septembar 2023 12:42)

    # Link komentara

  87. Nema Partizana - nema ni Srbije.
    Vaterpolo, košarka, fudbal...
    (Danilo, 22. septembar 2023 12:41)

    # Link komentara

  88. Sve uloziti u Zvezdu, ostali timovi nisu vredni pomena.
    (Milos, 22. septembar 2023 12:37)

    # Link komentara

  89. Only fools and horses "Cim se kosarka vratila gde joj je mesto, postizemo rezulate kao reprezentacija". Skoro ceo sastav koji je doneo srebro je iz Zvezde, a sto se tice fudbala, ti stvarno mislis da je reprezentacija bila bolja za vreme Toleta?
    (Loki, 22. septembar 2023 12:33)

    # Link komentara

  90. Žlezda ce da izvadi stvar!
    (moro, 22. septembar 2023 12:33)

    # Link komentara

  91. Da pojasnimo malo. Partizan je osvojio 2,5 boda ove godine, Zvezda 4 direktnim plasmanom.
    Ali to uopšte više nije bitno jer od sledeće sezone svaki klub skuplja bodove za sebe.
    Partizan je mnogo izgubio ne igranjem i može da mu se desi da kao prvak počne od trećeg kola. Zvezda pak može da skuplja bodove i počne od drugog kola a ako bi prošla dalje može i direktno.
    Od sledeće godine klupski koeficijent je važniji od nacionalnog.
    Tako da je Partizan naudio sam sebi. I povećao koeficient Dancima.
    (Dudelanž, 22. septembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  92. Sezona je specificna jer su nasi klubovi dobili pozicije koje im ne sleduju realno!
    To je dovelo do jakih protivnika od pocetka!
    Drugi razlog je ocajna liga Srbije u kojoj je dosta toga neregularno!
    (dragan, 22. septembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  93. Zvezda ce igrati opet prolece u evropi ,sada da li ls ili le videcemo.Zvezdu takodje i ne pogadja ako pokvarimo nacionalni koeficijent zato sto ce biti povlascena u svim kolima kvalifikacijama.Tako da Zvezda igra za sebe,ostali moraju da se pomuce za taj koeficijent
    (Cinjenica, 22. septembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  94. sačekajte još biće 1-0-27 na kraju
    ([], 22. septembar 2023 12:30)

    # Link komentara

  95. Koliko tužnih komentara. Šta ste očekivali u utakmicama protiv engleskih premijerligaša??
    Naša ekipa je jedinu realnu šansu za pobedu imala protiv danskog predstavnika i dobila je 6 komada.
    Sad ćemo pasti za nekoliko mesta, igraćemo opet kvalifikacije protiv ekipa iz Letonije, Luksemburga, Azerbejdžana, pa ćemo pobedjivati i opet napredovati i tako u krug. Ako ste očekivali pobede protiv West Hama, Olympiacosa, Brage, Man Cityja, pa i Ferencvarosa, onda niste realni.
    (Spale, 22. septembar 2023 12:27)

    # Link komentara

  96. Treba reći i da je sramni Tsc znajući unapred da igra Le potrošio na pojačanja manje nego što pojedu za večeru.
    (Tygranis91, 22. septembar 2023 12:26)

    # Link komentara

  97. Realnost.
    Zvezda ima 30-40% šanse protiv Bojsa u Beogradu i malo manje u poslednjem kolu ako Siti igra sa trećim timom.

    TSC i Čuka samo poslednje kolo ako su protivnici prošli dalje.
    (Tygranis91, 22. septembar 2023 12:24)

    # Link komentara

  98. Kakav problem kada je tek prvo kolo?Racuni se svode na kraju .Zvezda vec u sledecem kolu pobedjuje ili u najgorem slucaju igra nereseno.
    (Napred Srbijo, 22. septembar 2023 12:21)

    # Link komentara

  99. Od 13 evropskih utakmica 12 poraza.
    (6 komada, 6 komada to je nasa nada, 22. septembar 2023 12:20)

    # Link komentara

  100. To vam je forsiranje jednog kluba vec godinama, odstranjivanje i unistavanje konkurencije i lige, unistavanje drugih omladinskih skola, osim onih iz koje oni profitiraju, postavljanjem u FSS samo njima podobnih. Poslusnicko ponasanje vecine uprava drugih klubova prema jednom, i ulizivanje tom klubu. I bice sve gore!
    (mz, 22. septembar 2023 12:12)

    # Link komentara

  101. Dok se politika meša u sport dotle će sve biti neregularno.
    Ostavite se zvezde i partizana.Udružite se i tražite regularnost i isterajte politiku iz klubova.Nedimović treba da odgovara za lažne subvencije u poljoprivredi,a ne da ga kao i Kokezu dovode na mesto gde se baš krade.Kojeza bikom nije odgovarao,jer nije dala politika.
    Usluge koje prima Zvezda,Partizan..od politike su medveđe usluge.
    Rasformirati sav sportski savez,sve organizacije u njemu i ponovo formirati kao u nekoj uspešnoj državi,ali kadrove birati po sposobnosti i poštenju.
    (Djed Gavrilo, 22. septembar 2023 12:11)

    # Link komentara

  102. Kakva liga, takvi i klubovi u Evropi. Da je liga jaka, da se ne sviraju izmisljeni penali mozda bi i neki bod do sad osvojili.Ovako, filijale ne mogu nista da urade.
    (Nenad, 22. septembar 2023 11:43) # Link komentara

    Ovo je 100 % tacno.Ali 100 % .....
    (Parizer, 22. septembar 2023 12:09)

    # Link komentara

  103. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49). Па што не играте Европу? Што нисте избацили Нордсјеланд? Ено изгубили и они синоћ глатко 3-1. ПОЛААААКО ЉУДИ!!! Пустите ви Хрвате - имају ЈЕДАН тим у Европи и то у најслабијем такмичењу!!! Зато су запленили овако а дали би све да имају 3 клуба која ће играти минимум 18 европских утакмица и зарадити новац Они немају ништа од тога - ено Цибона им пропала а и Динамо је на добром путу. Све групе у којима су напи клубови су РЕАЛНО ЈАКЕ! Сва три клуба играла су на гостујућим теренима - Звезда и ТСЦ у Енглеској код најјачих противника у групи, код АКТУЕЛНОГ ШАМПИОНА ЕВРОПЕ И ОСВАЈАЧА ЛИГЕ КОНФЕРЕНЦИЈА! Нису то неки леви већ јако скупи и моћни клубови! Тај Динамо је испао ДВА ПУТА ОВОГ ЛЕТА од реално много слабијих тимова од ових енглеских! Имају наши клубови још 5 утакмица, свако по 3 кући, немојте много да кмечите! Сећам се прошле године кад почела Евролига и Звезда и Партизан стартовали поразима многи паметњаковићи се јављали овде и лупетали како ће имати 0 или 1 победу. Ево и сада се опет исти такви зналци јављају за фудбал. Знају да паметују, али нити знају да играју фудбал ни да тренирају - изволите покажите се! Кад сте тако јаки на речима дајте да вас видимо на делима. Све јунаци, али на порталима! До пре неку годину рефлекторе нисмо имали, сада се и терени сређују, граде стадиони (а и то се пљује, а траже се бољи резултати) - само стрпљиво и биће и резултата!
    (veliki strumf, 22. septembar 2023 12:09)

    # Link komentara

  104. Fali svim klubovima više miliona od nekog Gradskog sekretarijata za sport da im legne više puta godišbje.
    Tako se kod nas stvara kvalitet.
    (Šampionska liga Sekretarijata, 22. septembar 2023 12:07)

    # Link komentara

  105. Taj tim vam je i doneo ovo sto imate bodovima unazad par godina..msigurno nije zvezda
    (@alek, 22. septembar 2023 12:05)

    # Link komentara

  106. Ispadanje u sezoni kupanja nas je spasilo jos horeg starta.
    (pajton, 22. septembar 2023 12:04)

    # Link komentara

  107. Prepucavanje oko bodova,postalo je tuzno a ne smesno. Ovo mora da se resi na nacionalnom nivou i da se napravi detaljna strategija treninga i obucavanja mladjih kategorija. Moraju sve ekipe da se toga pridrzavaju. Pa nasi igraci kad ih pritisnes ni jedan ne zna sta ce sa loptom.Nasi klubovi nemaju para za dobre strane igrace,moramo sami da ih proizvedemo. Samim tim i kvalitet lige ce da skoci. Extra igraca ti moras da prodas,ali ne za sicu,nego odvrnes cenu,pa i tako ih zadrzavas duze u ligi. Mozda i pricam gluposti,ali znam samo da nesto mora da se promeni.
    (Ivan, 22. septembar 2023 12:02)

    # Link komentara

  108. This is SPARTA , mislim MALTA .
    (Man, 22. septembar 2023 11:57)

    # Link komentara

  109. lako je kvalifikacije igrati pa onda pobedeis tamo neke levate I mislis kako se uspelo..zvezda direkt ls I to sa kim u grupi tsc I cuka ispali ali opet imaju grupnu fazu partizan katastrofa
    (boki, 22. septembar 2023 11:54)

    # Link komentara

  110. Navijaci tima koji nas bruka gde stigne, prima petarde od totalno nepoznatih klubova, sada tvrde da bi eto oni doneli neki bod da samo igraju. A primili 6 komada od nekog norveskog osrednjeg tima, pre toge jednom izgubili i jednom pobedili neki Sabah ili tako nesto. Da li oni imaju bar malo ljudskog stida, ovde se javljaju kao da je Sabah u najmanju ruku tu negde sa Sitijem. Da covek ne poveruje sta pisu.
    (Alek, 22. septembar 2023 11:52)

    # Link komentara

  111. Kakva liga, takvi i klubovi u Evropi. Da je liga jaka, da se ne sviraju izmisljeni penali mozda bi i neki bod do sad osvojili.Ovako, filijale ne mogu nista da urade.
    (Nenad, 22. septembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  112. Kakav god bio Partizan je naš jedini klub koji je doneo neki bod ove godine. Svi ostali su na nuli.
    (kaki taki, 22. septembar 2023 11:09)
    Evo primera grobarske logike. Odigrali 4 utakmice protiv egzotičnih klubova i ostvarili čak 1 pobedu. Zvezda odigrala 1 utakmicu u gostima protiv šampiona Evrope. I oni upoređuju broj osvojenih bodova.
    (Logika, 22. septembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  113. Gusite Partizan i dalje, namestajte prvenstvo da klub politicara susedne drzave bude drugoplasirani a klub koji finansira politicku stranku treci i bicemo bez bodova i bez prohodnosti u najvise rangove evropskih talmkmicenja.
    (ja, 22. septembar 2023 11:41)

    # Link komentara

  114. Kakav je ovo naslov :) !! Zar nije sve bajno i sjajno kako kazu.Odlicno smo odigrali nismo se obrukali posto je ,,mera''bila sest komada.
    (1+1=3, 22. septembar 2023 11:40)

    # Link komentara

  115. Gde može da se uplati da u grupnoj fazi srpski timovi neće osvojiti ni jedan bod?
    I koliki je koeficijent?
    (mito, 22. septembar 2023 11:40)

    # Link komentara

  116. Koji problem? To je nasa realnost, kao rolerkoster, sad kad se vratimo od prvog kola kvalifikacija, sa levim ekipama da igramo, videces kako se skupljaju bodovi. Pa kada nakupimo i udarimo na jace, opet rikverc i sve tako
    (Danijel, 22. septembar 2023 11:39)

    # Link komentara

  117. Izgubi Srbija u vaterpolu
    Grobari to koriste da klubaski spinuju o nekom unistavanju jsd-a

    Izgub Srbija u fudbalu isti spinovi,

    pad u klupskom fudbalu iste lazi
    (matori, 22. septembar 2023 11:38)

    # Link komentara

  118. Kakvi klubovi takav i početak.
    Srpski fudbal je treća evropska liga.
    Sreća je da nacionalni stadion može da se koristi za niz drugih stvari osim fudbala tako da i nije baš toliko promašena investicija.
    (dragan, 22. septembar 2023 11:32)

    # Link komentara

  119. Naši ljudi uopšte nisu realni. Ferencvaroš je prvak Madjarske i za očekivati je bilo da dobiju kući Čukarički. Mancity je aktuelni prvak Evrope i najskuplja ekipa u istoriji fudbala. Šta je u Mančesteru bilo za očekivati?! Vodili smo sa srećom na poluvremenu na kraju izgubili, sasvim realno. TSC u Londonu protiv Vest Hema odlično se držali. Na momente se Vest Hem i branio, vodili su. Sa malo sreće mogli su do boda u Londonu. Ja ne znam da li vi ljudi uopšte pratite fudbal??? Panu Londonu koja god ekipa da je igrala sa ove planete nema garanta pobede. Tek je prvo kolo prošlo. Ajde da sačekamo lepo decembar pa da podvučemo crtu. Želim našim klubovima puno sreće. Ovi ovde što dižu Partizan u nebesa treba malo realni da budu. Ta ekipa iz Danske što je Partizan napunila realno ni blizu Sitija, Vest Hema i Ferencvaroša nije. Tako da ja mislim da su naši klubovi u prvom kolu sasvim solidno odigrali, nisu se obrukali što je najbitnije. Pozdrav
    (Nemanja, 22. septembar 2023 11:31)

    # Link komentara

  120. Nama ne treba Nemanja Vidić...
    (ja, 22. septembar 2023 11:30)

    # Link komentara

  121. Pa dajte da se grade ti stadioni po vukojebinama jer fudbal u Srbiji napreduje iz dana u dan.
    (Slavisa, 22. septembar 2023 11:22)

    # Link komentara

  122. Ne ide nešto bez Partizana, a?

    Kako ide vaterpolo reprezentaciji otkad nema igrača koje je stvorio Partizan? Isto?
    (Ponos Srbije, 22. septembar 2023 10:11)

    Sta bi vi da ne spinujete klubaski svaki put na ovaj način, koristite sve moguce spinove I to posle 5 golova ... neverovatno koliko lazete...
    (ala lazete, 22. septembar 2023 11:20)

    # Link komentara

  123. Sva tri gostovanja u pitanju. Man city, west ham, i ferencvaros (ne znam ko je ovde ocekivao neke bodove). Ajde da sacekamo kad se odigraju sve utakmice iz grupe.
    (Lahente, 22. septembar 2023 11:18)

    # Link komentara

  124. Aha,sad smo tek u problemu? Sto ne pišete o uzrocima problema?
    (NijeBitno, 22. septembar 2023 11:17)

    # Link komentara

  125. Zvezda je ove sezone skupila 4 boda, prvo se informišite pa komentarišite
    (Objektivan, 22. septembar 2023 11:17)

    # Link komentara

  126. Sami skupljajte bodove. Partizan je prosle sezone osvojio duplo vise bodova od mezimice.

    Vi samo gledajte jednu sezonu i to samo onu koja vam odgovara, a pametni ljudi će otići na sajt uefe i tamo pronaći bodove koje uefa računa:
    Zvezda - 6+10+15+4+4=39
    Partizan - 6+2+7+8+2,5=25
    Sezonu u kojoj smo osvojili 15 bodova u životu nećete postići. Čak smo i ove sezone osvojili 4 a vi 2,5.
    (Objektivan, 22. septembar 2023 11:14)

    # Link komentara

  127. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:28)

    Pa partizana nema zato sto se obrukao u kvalifikacijama.Jedva prosli one amatere pa petarda u sledecem kolu od prosecne ekipe
    (Gogsi, 22. septembar 2023 11:13)

    # Link komentara

  128. Srpski fudbal je u problemu.
    (Pretplaćeni na 1:3, 22. septembar 2023 11:12)

    # Link komentara

  129. Sami skupljajte bodove. Partizan je prosle sezone osvojio duplo vise bodova od mezimice.
    (...., 22. septembar 2023 10:25)

    Doneli ste nam bodove protiv nikad jaceg Nordsjelanda
    (ma svakako, 22. septembar 2023 10:39)
    @
    Kakav god bio Partizan je naš jedini klub koji je doneo neki bod ove godine. Svi ostali su na nuli.
    (kaki taki, 22. septembar 2023 11:09)

    # Link komentara

  130. Isti kurac i jedni i drugi i "treci"
    (stanovnik banane, 22. septembar 2023 11:09)

    # Link komentara

  131. haha, opet prepucavanja ko je jadniji u Evropi.
    Sila smo
    (jojufff, 22. septembar 2023 11:09)

    # Link komentara

  132. do kada cete spinovati na isti način u svakom sportu?
    (ludaci ste, 22. septembar 2023 10:37)

    On pise argumentovano. Cak i sada ovakav Partizan je doneo bodove Srbiji. Ti pises nebuloze. Napisi tvoje argumente? Gde su bodovi? Sta ste doneli Srbiji?
    (xxx, 22. septembar 2023 11:09)

    # Link komentara

  133. Како ми је драго што Партизан не скупља бодове за ове који ће оборити негативни рекорд. Напред ПФЦ до титуле!
    (todos, 22. septembar 2023 11:07)

    # Link komentara

  134. Bitno je da su svi zadovoljni, pumpaju svoje uspehe jer su dali gol? U stvari , svi su izgubili ali to nije vazno. Bitno je da su zadovoljni?? A raspali Partizan , jedini doneo bodove? Nije bitno o kakvim se protivnicima radi, bitni su bodovi. Navijaci Partizana nisu zadovoljni. To nekima nije jasno.Ostanite vi zadovoljni i dalje..Lazite sami sebe..
    (ccc, 22. septembar 2023 11:07)

    # Link komentara

  135. Polako tek je prvo kolo.Od Zvezde i Tsca se i nije ocekivalo da naprave nesto u prvom kolu.Podrska nasim ekipama u evropi
    (Dragisa, 22. septembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  136. Terzić je rekao da ne treba jak Partizan, neka se sada FSS obrati njemu za skupljane bodova kod UEFA koeficijenta. Terza je mađija srediće on to.
    (koef., 22. septembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  137. @ (momak, 22. septembar 2023 10:35)

    pa kako da pokažemo
    4 godine treneri početnici i saboteri
    igrač koji iole pokaže kvalitet se izbacuje iz tima(stevanovic sadik asasno suma natho dijabate) i raskidaju se ugovori
    a dovede neki polovnjaci sumnjivog kvalitet
    jojici jovići miljkovici antići i slične bedevije
    (boki, 22. septembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  138. "Analitičar" iz Hrvatske???

    Jedino je Partizan doživeo blamažu. Ostali su imali izuzetno jake protivnike. Pa nisu svi kao zagrebački Dinamo, pa da im kazahstanska Astana bude protivnik po meri.
    (kl, 22. septembar 2023 11:05)

    # Link komentara

  139. Realno joj tu nije ni mesto.
    Splet srecnih okolnosti nista vise.
    (SPQR, 22. septembar 2023 09:46)

    Sreca prati hrabre.
    (Top komentari sa slicnih vesti, 22. septembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  140. "kome treba jak Partizan" Terzic.

    Sami skupljajte bodove. Partizan je prosle sezone osvojio duplo vise bodova od mezimice.
    (...., 22. septembar 2023 10:25)

    Doneli ste nam bodove protiv nikad jaceg Nordsjelanda
    (ma svakako, 22. septembar 2023 10:39)

    Tragikomicno je da smo jedinu pobedu Srbiji i bodove iz toga doneli mi (1-0-12).
    Vi (3 ekipe koje su u grupnoj fazi) ste doneli neke bodove zahvaljujuci 'plasmanu' u grupnu fazu i plasim se da je to sve od vas ove sezone.
    (Prokupcanin, 22. septembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  141. Tu vam je i mesto svima.
    (ls, 22. septembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  142. Jedine bodove do sada je Partizan doneo i ove sezone, ostali sve poraz do poraza... dokle više Partizan da vuče ovu ligu??? Pogledajte u poslednjih 10 godina, uvek je Partizan donosio više bodova nego svi ostali zajedno... Verovatno će tako biti i ubuduće, bitno je da zvezda dovodi pojačanja od 20 meleona i osvaja titule na sudije i sklanjalice, a one koje nisu sklanjalice odlaže pred derbi, da ne popije petardu od levaka iz drugih i trećih liga koje Partizan dovodi, nasuprot pijanih milionera u zvezdi...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  143. do kada cete spinovati na isti način u svakom sportu?
    (ludaci ste, 22. septembar 2023 10:37)

    Nema spinovanja, samo činjenice. Svaki drastičan pad u nekom sportu se poklopio sa urnisanjem Partizana, vaterpolo, košarka...
    Evo svedoci smo, čim se košarka vratila gde joj je mesto, odmah postižemo rezultat kao reprezentacija.
    Vaterpolo propada sa propadanjem VK Partizan koji je bez ikakve dileme bio simbol uspeha i pokretačka snaga u tom sportu još iz SFRJ. U fudbalu, dok je FK Partizan dominirao, bili smo u velikom uzletu, omladinski prvaci sveta, evrope, trebalo je da se to nastavi u seniorskoj konkurenciji, ali onda dolazi do preuzimanja saveza i kluba od strane snaga čiji je jedini cilj bio uništenje FK Partizan. Vidimo rezultat.
    U tom fudbalu je decenijama još iz doba Miljanića sve bilo podređeno uspesima jednog kluba, čak je i državni aparat (DB) bio u potpunosti uključen u to. Dobili smo eto igrom slučaja klupski uspeh tog jednog kluba, ali reprezentativni nikad.
    Komšije, čim su se rešile tog malignog uticaja, dođoše do stvarno velikih reprezentativnih uspeha, a mi tavorimo i dalje.
    (only fools and horses, 22. septembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  144. All started when Anakin Dzajka was lured to the dark side to became Sith Lord. Nemanja I am your father. Noooooo
    (In a galaxy far far away, 22. septembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  145. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49)

    Kako ti je pošlo od glave, da si već zaboravio Sabah i Nordsjiland?
    (UŠATI i stoka, 22. septembar 2023 10:57)

    # Link komentara

  146. Изузетно је важно да Partizan ове године не игра Европу. Тај клуб је највеће зло које је икада задесило српски спорт. Страни, непријатељски елемент који се одомаћио годинама и представља опасност по читав српски спорт јер шири мржњу и нетрпељивост у читавој земљи. Према свима који се успротиве травестији да су они нека величина и да представљају нешто. Врхунац је био гашење кошаркашких клубова у Србији јер су покушали да им узму већ обећану титулу (Вршац, БФЦ...), уз ширење чак и међунационалне нетрпељивости...
    Тешко зло, направљено 1945. у Загребу и инсталирано на силу у Београду. 90% тима чинили репрезентативци NDH... буквално ни један Србин није желео да их види, само војска у првих десет година терала своје припаднике на стадион.
    (спасимо српски спорт и витештво, 22. septembar 2023 10:57)

    # Link komentara

  147. Kad se osvajaju namestene titule , rezultat je ovo...
    (Fly, 22. septembar 2023 10:14)

    Pa sto niste onda pokazali u Evropi koliko vredite? Ako je sve namesteno sto ne pokazete snagu protiv amaterskih ekipa sa kojima igrate nego vasnapucavaju anonimusi. … Zato što se klub sistematski uništava iz godine u godinu.Trener koji je završio sezonu kao 4. u ovakvom prvenstvu ostaje da vodi tim i u novoj sezoni.
    (freeman, 22. septembar 2023 10:56)

    # Link komentara

  148. Zvezda u problemu
    (Bojan, 22. septembar 2023 10:53)

    # Link komentara

  149. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:21)

    znate li vi ista normalno da napisete ili samo znate da spinujete ,hoćete da kazete da samo vi zasluzujete da osvajate titule a ako ne osvojite to je rezultat sto vas država "unistava" koliko godina zvezda nije osvojila od dolaska gasproma,?
    (ala ste napaceni..., 22. septembar 2023 10:53)

    # Link komentara

  150. @Urke, pa ti decko pises kao da nisi bio ni rodjen tad a kamoli pratio from dbal. Partizan igrao 2 pura L.s. u to vreme a jednom I osminu finala kupa uefa. A poslednjih 5 godina dok je klub u stanju u kojem je zvezda bila ta-da partizan je 2 puta dosao do proleca u evropi Ali nece da moze vise
    (Tor, 22. septembar 2023 10:51)

    # Link komentara

  151. Nedimovic ce postaviti Srbiju tacno na mesto koje nam pripada… izvan top 20
    (Straight Outta München, 22. septembar 2023 10:51)

    # Link komentara

  152. Kada će skupljanje bodova u drugom setu protiv lovaca na Rio mare. Zna li se šta?
    (Zvezdaš iz Hrvatske, 22. septembar 2023 10:49)

    # Link komentara

  153. :)
    (prika iz susjedstva, 22. septembar 2023 10:47)

    # Link komentara

  154. Како наши фудбалски тренери не виде у чему је "цака" западних клубова. Ради се о томе да су западни играчи постали "циркузанти". Наиме, раде на томе, и довели су до савршенства додавање, дупле пасове, тачност, смањили број грешака. Једноставно, ради се само о статистици. Све су то углавном просечни играчи, али имају такав тренинг да су као у Циркусу. Нема ту лепих потеза, само се кажем ради о бржем размишљању, бржем и прецизном додавању и то је то. Значи, нама остаје само да поправљамо ту Статистику и онда ћемо бити у предности пошто смо технички бољи од њих. Погледајте на пример, како наши играчи чувају играче кад је корнер - Уместо да се искосе мало и тако виде и лопту и играча кога чувају, они се окрену ка противничком играчу, држе га малтене рукама и уопште не виде пут лопте из корнера. Обратите пажњу. Тако примамо лом голова из прекида, и Звезда и ТСЦ, зато што су играчи лоше постављени и нажалост оно што су требали да их науче у "пионирима" - нико им није рекао како се правилно чува играч... Што је најгоре, види се да им то нико и не прича из утакмице у утакмицу - јер се исте грешке понављају, што значи да од тренера то нико није ни приметио у чему је "цака" примљеног гола. Има много ствари које су играчи пропустили још док су били у млађим категоријама и то се види на терену.
    (sitno, 22. septembar 2023 10:45)

    # Link komentara

  155. Kako ide bez Partizana?

    Ko dopušta Vazuri da godinama vodi Partizan iako nema titula, u poslednje vreme ni kupova? Iako se klub prošle sezone obrukao i u kupu i u prvenstvu kako nije odavno, a ove godine i u Evropi? Iako mu svake godine ode ili ponajbolji igrač ili najveći talenat (Asano, Diabate, Jović) zbog dugovanja? Koji ozbiljan klub posluje tako što mu igrači odlaze za oprost dugovanja? Gde to ima? Ko tako ne bi mogao da vodi klub? Ko to dopušta i podržava? Da li se to namerno radi?
    (Kako siješ..., 22. septembar 2023 10:44)

    # Link komentara

  156. Nema sta je realno a sta ne.
    Ovo gde smo je realnost.
    Ako vi jos uvek mislite da dinamo drma evropom sa steauom, spartom, pogonom iz scecina i wislom onda ne pratite fudbal.
    Svi ostali su slepci ko i mi i da su mogli upali bi umesto nas.
    Srpski fudbal je bas gde treba da bude
    (Gibanica, 22. septembar 2023 10:43)

    # Link komentara

  157. Pa vi njima svirajte svaki kontakt, dajte im po par penala svako kolo i olaksajte im put do vrha tabele koliko je god moguće.

    u Evropi dolazi na naplatu sav mukotrpan rad i trud!
    kada zagusti...nemoj ti sine, mama će...tom parolom se ne može u svijet.
    (jojufff, 22. septembar 2023 10:43)

    # Link komentara

  158. "kome treba jak Partizan" Terzic.

    Sami skupljajte bodove. Partizan je prosle sezone osvojio duplo vise bodova od mezimice.
    (...., 22. septembar 2023 10:25)

    Doneli ste nam bodove protiv nikad jaceg Nordsjelanda
    (ma svakako, 22. septembar 2023 10:39)

    # Link komentara

  159. Sve je pod kontrolom, narednih 50 utakmica dobijamo.
    (ne se brinite, 22. septembar 2023 10:39)

    # Link komentara

  160. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:21)

    do kada cete spinovati na isti način u svakom sportu?
    (ludaci ste, 22. septembar 2023 10:37)

    # Link komentara

  161. Jel se boduje gol Sitiju?
    (ja, 22. septembar 2023 10:35)

    # Link komentara

  162. Kad se osvajaju namestene titule , rezultat je ovo...
    (Fly, 22. septembar 2023 10:14)

    Pa sto niste onda pokazali u Evropi koliko vredite? Ako je sve namesteno sto ne pokazete snagu protiv amaterskih ekipa sa kojima igrate nego vasnapucavaju anonimusi.
    (momak, 22. septembar 2023 10:35)

    # Link komentara

  163. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:21)

    Kakva laz, zvezda 2009 je tih godina igrala evropu, 2008 je igrala kup uefa

    Ma da spin u svakom sportu, vi ste najzasluzniji ste vi u fudbalu, kosarci, vaterpolu ma u svemu kada padnete, vas drzava unistava,

    u prevodu samo partizan sme da osvaja trofeje sve ostalo je "unistavanje" , majstori ste spina
    (Kukuuu, 22. septembar 2023 10:34)

    # Link komentara

  164. pa partizan sam ove sezone vec 3 poraza ima u 'evropi' sta pricate
    (svasta, 22. septembar 2023 10:33)

    # Link komentara

  165. Idemo na zasluženo 19. mesto. Hoće to kada umesto da se guraju svi timovi podjednako, uništavaju svi ostali da bi jedan bio zadovoljan i da bi se onda hvalio kako mu je ova liga slaba. Kako u košarci paralelno rastu i Zvezda i Partizan. Moglo je tako i u fudbalu, pogotovu kada sada i TSC i Čukarički pokazuju potencijal. Treba pametna politika u fudbalu, a ne da se grabi samo za jednoga. To nije dobro ni za tog jednoga, evo sada se to jasno vidi.
    (Masariko, 22. septembar 2023 10:05) # Link komentara

    Lose je, da, ali 10x puta bolje nego u Toletovo.vreme.
    Tada je postojao samo jedan klub, i taj klub nije nikoga mogao da pobedi u Evropi.
    Zvezda, kakva, takva ima desetine pobeda u ovih 6 godina.
    Dva puta docekala prolece, ispadala od Milana I Rendzersa za gol...
    Partizan igrao konferencije, gurao.dobro.
    (Urke, 22. septembar 2023 10:31)

    # Link komentara

  166. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:28)

    # Link komentara

  167. zar zvezda nije dobila fiorentinu?
    (kali the greek, 22. septembar 2023 10:27)

    # Link komentara

  168. Moguce je, jer je 11. mesto potpuno nerealno bilo. Objektivno je 18. mesto. Zvezdi nije mesto u Ligi Sampiona, vec Ligi Evrope, Backoj u Ligi Konfederacija a Partizanu i Cukarickom ni tamo. Ali, moram reci i to: niko od trojke nije razocarao. Igrali su u granicama svojih mogucnosti protiv znatno jacih timova i pokazali zavidnu borbenost. Zvezda moze dobiti Svajcarce a ni TSC nije kuci bez sanse protiv Grka i Nemaca. Ove jos necemo, ali vec sledece sezone Srbija ce biti tamo, gde je joj mesto.
    (Kukulele, 22. septembar 2023 10:27)

    # Link komentara

  169. To bre, tako nam i treba kada guramo poljoprivrednike i političare u FSS.
    (Molim objavite,mislim ako smete, 22. septembar 2023 10:26)

    # Link komentara

  170. Neophodan nam je nacionalni stadion, onda će sigurno biti bolje...
    (koncentrični krugovi gluposti i neznanja, 22. septembar 2023 10:26)

    # Link komentara

  171. "kome treba jak Partizan" Terzic.

    Sami skupljajte bodove. Partizan je prosle sezone osvojio duplo vise bodova od mezimice.
    (...., 22. septembar 2023 10:25)

    # Link komentara

  172. Da, da, nema Partizana da skuplja bodove. Sve je super, sada neka drugi skupljaju, a država neka i dalje uništava Partizan. Kad se setim kad je Zvezda bila u problemu, 10 godina nije igrala grupnu fazu, dug astronomski, odmah je doveden Gazprom i Terzić iz apse. Sada država koja je dovela štetočine u Partizan, ne mrda ih odatle. Isto u vazerpolu, nećemo mi medalju da vidimo. Ako, ako...
    (Deki, 22. septembar 2023 10:21)

    # Link komentara

  173. Kad se osvajaju namestene titule , rezultat je ovo...
    (Fly, 22. septembar 2023 10:14)

    U pravu si ,oni sto gube od Mladost Gak su trebali da osvoje titulu
    (Muko grobarska, 22. septembar 2023 10:21)

    # Link komentara

  174. Ovo je i očekivano, jer je takav i sistem. Naši timovi su kretali iz prvog kola kvalifikacija, pa su Zvezda i Partizan skupljali dosta bodova protiv slabih ekipa. Igrali su i solidno i u grupama, i onda se skupilo dovoljno poena, uz srećne okolnosti da konkurenti podbace u gledanim godinama. Sada Zvezda kreće direktno u Ligu Šampiona, nema bodova iz kvalifikacija, a teško ih je osvojiti u LŠ. Uz to je raspad u PArtizanu, a ostale ekipe iz naše lige su poluamaterske gledajući po evrokup parametrima. I sad 2 sezone bez mnogo poena, pad na 20 i neko mesto, pa ponovo borba za 5 godina na gore.
    Mislim ne treba očajavati borili smo se za ta 2 mesta, bila su nam sad, sad smo došli, videli gde smo realno.
    Sličnu sudbinu sa 2 predstavnika, i sunovratom posle toga su doživeli i Hrvati, Rumuni, Kiprani...jednostavno sistem je takav da se lakše skupljaju bodovi u kvalifikacijama(i ako vrede manje), nego kad dobiješ direktno mesto u grupi
    (Gatsby, 22. septembar 2023 10:20)

    # Link komentara

  175. Zanimljivo je da je ove godine jedine evropske bodove za Srbiju osvojio Partizan protiv Sabaha.
    (Masariko, 22. septembar 2023 10:18)

    # Link komentara

  176. Nije ovo toliko strašno 1-0-12.
    Završiće se sa 1-0-27.
    E onda možda bude strašno.
    Zlatno doba.
    (Vuk, 22. septembar 2023 10:18)

    # Link komentara

  177. Zar ovoliki ljudi nemaju druga posla od ranog jutra komentari neradna nacija do bola
    (todor. ot salč, 22. septembar 2023 10:17)

    # Link komentara

  178. Kad se osvajaju namestene titule , rezultat je ovo...
    (Fly, 22. septembar 2023 10:14)

    # Link komentara

  179. Ne ide nešto bez Partizana, a?

    Kako ide vaterpolo reprezentaciji otkad nema igrača koje je stvorio Partizan? Isto?
    (Ponos Srbije, 22. septembar 2023 10:11)

    # Link komentara

  180. A sta je uradio jsd protiv Nordsjelanda? jel dao i jedan gol?
    (pitanje, 22. septembar 2023 10:07)

    # Link komentara

  181. Bitno da je ,,uz duzno postovanje prema Partizanu,CZ svetlosnim godinama udaljena od svakoga u ligi,nama je protivnik Bajern,Real..."Uz duzno postovanje poternicaru,sledece godine ce opet da krenemo u junu sa kvalifikacijama zato sto ste jedini klub koji moze uz Zvezdu da donese bodove skroz unistili vasim bolesnim razmisljanjima da ako unistite Partizan bar ce titula da bude osigurana a samim tim i vasa fotelja sigurna,kad tad ce da zavrsite tamo gde pripadate i vi i ovi iz Partizana.
    (kralj, 22. septembar 2023 10:06)

    # Link komentara

  182. Idemo na zasluženo 19. mesto. Hoće to kada umesto da se guraju svi timovi podjednako, uništavaju svi ostali da bi jedan bio zadovoljan i da bi se onda hvalio kako mu je ova liga slaba. Kako u košarci paralelno rastu i Zvezda i Partizan. Moglo je tako i u fudbalu, pogotovu kada sada i TSC i Čukarički pokazuju potencijal. Treba pametna politika u fudbalu, a ne da se grabi samo za jednoga. To nije dobro ni za tog jednoga, evo sada se to jasno vidi.
    (Masariko, 22. septembar 2023 10:05)

    # Link komentara

  183. То што Србија даје пет клубова у Европу је аномалија до које је у великој мери дошло због избавивања руских клубова и лоших резултата Украјинаца. Од 2025 враћамо се тамо где нам је место. Иначе, према освојеним бодовима у овој сезони српска лига је на 49 месту на УЕФА ранг листи.
    (Куп је битан, 22. septembar 2023 10:05)

    # Link komentara

  184. Za sada 13 utakmica 12 poraza i jedna pobeda. Sve ide ka tome da će do kraja ovog ciklusa biti 27 poraza i 1 pobeda (daj bože 2 nerešena). Ovaj rekord Srbije, teško da će neko da obori.
    (profa, 22. septembar 2023 10:03)

    # Link komentara

  185. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49)

    2018 niste takodje igrali evropu I sta se odrazilo? lazete sebe
    (koje gluposti, 22. septembar 2023 10:03)

    # Link komentara

  186. Pa i treba da ispadne iz TOP 15. Tu i ne pripadamo. Realno mesto je 20-25.
    (011, 22. septembar 2023 10:02)

    # Link komentara

  187. Naši klubovi u Evropi imaju 1-0-12.
    Naravno, jedinu pobedu je zabeležio Partizan.
    (Grobar, 22. septembar 2023 10:00)

    # Link komentara

  188. Realno
    (Karlobag dream, 22. septembar 2023 10:00)

    # Link komentara

  189. Realno tu nam je i mesto.
    (Mamara, 22. septembar 2023 09:59)

    # Link komentara

  190. daće bog..
    (građanin opasnih namera, 22. septembar 2023 09:57)

    # Link komentara

  191. Po kriminalu u fudbalu mislim da smo ubedljivo prvi!
    (statuskan, 22. septembar 2023 09:57)

    # Link komentara

  192. Ne da može !

    To je, sasvim, sigurno !

    O razlozima nema svrhe pisati.
    Vidi ih svako normalan !
    (Zoran, 22. septembar 2023 09:56)

    # Link komentara

  193. Velika šteta što kod nas nikada ne mogu da budu u dobrom stanju i Zvezda i Partizan. U košarci smo to uspeli da postignemo, znam da možemo i u fudbalu, tako da manite me priča o tome da drugi klub mora da bude namerno uništen zarad uspeha prvog, to sa Evropom veze nema.
    (Obrad Petrović, 22. septembar 2023 09:55)

    # Link komentara

  194. Ако.
    (Митар, 22. septembar 2023 09:55)

    # Link komentara

  195. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49)

    Vi nekoliko godina u zadnjih 6 niste igrali evropu, takva prica vasa je smesna
    (Komedija ste, 22. septembar 2023 09:55)

    # Link komentara

  196. Nije Tako strasno kao sto rezultat pokazuje svi Su imali prvi nastup U grupu i svi U gostima! Samo nadam se da ce nauce lekciju i pouke izvuce iz toga! Zvezda igrala protiv prvaka Liga Sampiona i TSC prvaka Liga Konferencija Tako da ne valja Kada igramo bez strpljena! 0:0 bi bilo odlican rezultat da je ostao ovako smo prosipali 3 Boda! Primetio Sam cim dajemo Gol i otvorimo se onda protivnik to iskoristava! Ne smemo da letimo mnogo posle gola moramo igrati sa mnogo dodavanje i cuvanje lopte Samo je to falilo U citavoj utakmicu! Mozemo i moramo bolje sve je do njih! Da povratimo srpski Fudbal na vrhu!
    (Maki Kavaski, 22. septembar 2023 09:54)

    # Link komentara

  197. Srbija je odavno u problemu... i mimo sporta.
    (Bole, 22. septembar 2023 09:54)

    # Link komentara

  198. Pa ne može Zvezda sama. Fudbal nam nikada nije bio jače kotiran ali moraće još neko da se uključi.
    (4k4.Dex, 22. septembar 2023 09:53)

    # Link komentara

  199. najgori start jedne države u povijesti UEFA kupova, zapravo ništa čudno, jer se znalo da je direktan ulazak u LP bio plod sretnih okolnosti, ni mi nismo puno bolji, samo nam Dinamo i donekle Rijeka donosi bodove, a Hajduk se čuva za domaće prvenstvo i tu ništa ne može napraviti 20-tak godina :-)
    (purger, 22. septembar 2023 09:52)

    # Link komentara

  200. Unistili ste Partizan nja nja nja, inace nas Partizan sa 0 bodova u kup uefa je bio poznat u juropi
    (Mali partizan, 22. septembar 2023 09:51)

    # Link komentara

  201. који смо ми уопште лудом у топ 20???
    (бензимена, 22. septembar 2023 09:49)

    # Link komentara

  202. Sve ovo sto se desilo se desilo rumunima, hrvatima, turcima itd pravi se drama bez razloga i zbog klika naravno
    (sve vec znamo, 22. septembar 2023 09:49)

    # Link komentara

  203. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:49)

    # Link komentara

  204. Neka!
    (Proko, ne prepisuj, 22. septembar 2023 09:49)

    # Link komentara

  205. Jednu godinu Partizan ne igra evropu, odrazi se na celu ligu, godinama, da ne kažem decenijama drugima omogućavamo da igraju evropu...
    (Bard Živa, 22. septembar 2023 09:48)

    # Link komentara

  206. I treba. Iskreno nismo ni za prvih 20.
    (iskreno, 22. septembar 2023 09:48)

    # Link komentara

  207. Realno joj tu nije ni mesto.
    Splet srecnih okolnosti nista vise.
    (SPQR, 22. septembar 2023 09:46)

    # Link komentara

  208. Ma super giga jaki penaltizan ce sve to da vrati, vidite kako su jaki, preokrecu kao od šale, ne brinite
    (Bole, 22. septembar 2023 09:45)

    # Link komentara