1. Sto se tice jedan na n, MJ, a i Kobi su pokvarili celu ligu. Sad svaka vrana misli da moze isto ko njih dvojica. Istina je da je i pored trougla MJ uspevao da siluje. I istina je da je pre trougla u masi utakmica bukvalno igrao jedan na pet.
    (Niko Kao Ja, 13. jul 2023 14:02)

    # Link komentara

  2. Sasa pg

    Procitaj ponovo tekst, ali sa razumevanjem.
    (Roki, 12. jul 2023 08:54)

    # Link komentara

  3. Kukoča stavili tek na 6. mjestu.
    Dokle ide ta ljubomora hahahaha
    (drago, 11. jul 2023 09:03)



    Kukoc i jeste bio sesti igrač u Bulsima.
    Jel proglašen za najboljeg SESTOG igrača?
    U čemu je onda problem?
    To sto je on za vas bolji od Jordana to je već vas problem.
    (Cant stop thinking, 11. jul 2023 18:22)

    # Link komentara

  4. Kukoča stavili tek na 6. mjestu.
    Dokle ide ta ljubomora hahahaha
    (drago, 11. jul 2023 09:03)big three su bili Jordan-Pippen-Kukoč,tko je gledao zna
    (Jugoplastika, 11. jul 2023 10:48)


    Hahahahaha. Kako je Kukoc mogao biti u big three kad uopšte nije bio starter? Bio sesti igrač a ova dvojica starteri.
    (Susjedi - kraljevi mitomanije, 11. jul 2023 18:01)

    # Link komentara

  5. Skoti Pipen jedini igrac koji nije morao da postigne kos da bi bio igrac utakmice? Pogotovo kada je u sedmom mecu protiv Pistonsa postigao 2 poena i nestao sa terena ili kada mu je Kukoc spasao seriju sa Njujorkom da ne budu pocisceni ili kad je presao u Hjuston sa Barklijem i Hakimom i ispao u prvom kolu gde je bio "nadigran" od svog saigraca Barklija koji je uveliko opao u formi ili kada je nestao u cetvrtoj cetvrtini sedme utakmice protiv Lejkersa sa Portlandom. "Produkt marketinga" ubacio Jokica u pricu da bi dobio koji plusic,cuveni "najkl dzordan" poremeceni covek sa ovog sajta koji tvrdi da je jedino igrac onaj koji dodje i odmah donese titulu,pa sa tim normalno da laze kako gotivi Jokica posto su ovom istom retardu Medzik i Bird najbolji igraci ikad a treci je verovatno Wejd koji je u trecoj sezoni doneo titulu svom timu😂 Ljudi prozivaju Dzordana jer je poceo da igra za smesnu fransizu koja nije postojala pre njega i pominju nekog Pipena koji je dosao kao ruki i bio rezerva prve sezone a sa druge strane Medzik dosao da igra uz najboljeg igraca lige Dzabara pa Norm Nixona pa posle toga dosao i James Whorty kada su Lejkersima namestili prvog pika na draftu. Na kraju pazite ovo,Dzamal Marej je rasturio u ovom playoffu kao i Irving 2016,gmazovi i dalje pisu da su Jokic i Lebron igrali sami a Dzordan sa 45,5,5 je dobio prvu playoff seriju zbog igraca sa klupe koji je imao 10,5,2. Sramote🙈
    (vince carter, 11. jul 2023 16:42)

    # Link komentara

  6. SKOTI PIPEN..JEDINI IGRAČ KOJI NIJE MORAO DA POSTIGNE KOŠ A DA BUDE IGRAČ UTAKMICE
    @OKK NBA
    Zaboravio si Nikolu Jokica.
    (Pera, 11. jul 2023 16:20)

    # Link komentara

  7. Nista pogresno nije rekao. Bio je veliki egoista i igrao je samo za sebe. Jokic je za njega izmislio kosarku. Kosarka je timski sport. Zbog Dzordana se pokrenula prica ko je najbolji kosarkas ikada a ne koji je tim bio najbolji. Sada ispada da Rodman treba da mu bude zahvalan kao da on nije ni igrao
    (Produkt marketinga, 11. jul 2023 14:43)

    # Link komentara

  8. Ljudi sa ovog sajta koji su ubacili Pipenovu staru izjavu i pripisali je Rodmanu a to je ovaj prvi deo izjave, nisu smeli da objave nijedan moj komentar jer ih razotkrivam,bolesnici. Neverovatno kako vas ljudi manipulisu,a lako je manipulisati nepismenim narodom koji ne zna Engleski jezik u 21 veku,naravno da je ovaj prvi deo izjave Pipen a ne Rodman,ovo je izjavio Skoti Pipen onomad jer ovo u interviju-u Denisa Rodmana ne postoji. A za one koje imaju imalo mozga i logicno jer Rodman nije mogao da kaze "kada smo konacno postali tim i poceli da pobedjujemo" jer on je u Bullse dosao tek 95/96 kada su vec pobedjivali i imali 3 titule. Jos jedan dokaz manipulacije vam je ovaj gmaz "Goks" koji kaze da je pratio Bullse tih godina a kaze da je Dzekson doveo Pipena koji je igrao za Bullse vec dve godine pre nego sto je on postao trener. Kukoc,Ker i Harper su dosli u Bullse tek kad se Dzordan penzionisao prvi put i eto vam najveci dokaz,prajm Pipen sa Dzeksonom na klupi uz Horace Granta i BJ Armstronga i novajlijama Kukocem,Kerom,Harperom,Longlijem nisu uradili nista bez Dzordana,prosli su Cavse bez dva najbolja igraca Prajsa i Doertija u prvom kolu i to je to. Steve Ker uopste nije bio sesti igrac vec Kukoc,a Ker je igrac sa 5 poena u proseku za karijeru,toliko o poznavaocu Goksu.
    (vince carter, 11. jul 2023 14:29)

    # Link komentara

  9. Ljudi sa ovog sajta koji su ubacili Pipenovu staru izjavu i pripisali je Rodmanu a to je ovaj prvi deo izjave, nisu smeli da objave nijedan moj komentar jer ih razotkrivam,bolesnici. Neverovatno kako vas ljudi manipulisu,a lako je manipulisati nepismenim narodom koji ne zna Engleski jezik u 21 veku,naravno da je ovaj prvi deo izjave Pipen a ne Rodman,ovo je izjavio Skoti Pipen onomad jer ovo u interviju-u Denisa Rodmana ne postoji. A za one koje imaju imalo mozga i logicno jer Rodman nije mogao da kaze "kada smo konacno postali tim i poceli da pobedjujemo" jer on je u Bullse dosao tek 95/96 kada su vec pobedjivali i imali 3 titule. Jos jedan dokaz manipulacije vam je ovaj gmaz "Goks" koji kaze da je pratio Bullse tih godina a kaze da je Dzekson doveo Pipena koji je igrao za Bullse vec dve godine pre nego sto je on postao trener. Kukoc,Ker i Harper su dosli u Bullse tek kad se Dzordan penzionisao prvi put i eto vam najveci dokaz,prajm Pipen sa Dzeksonom na klupi uz Horace Granta i BJ Armstronga i novajlijama Kukocem,Kerom,Harperom,Longlijem nisu uradili nista bez Dzordana,prosli su Cavse bez dva najbolja igraca Prajsa i Doertija u prvom kolu i to je to. Steve Ker uopste nije bio sesti igrac vec Kukoc,a Ker je igrac sa 5 poena u proseku za karijeru,toliko o poznavaocu Goksu.
    (vince carter, 11. jul 2023 14:27)

    # Link komentara

  10. @Goks
    Kazes da si ziveo u Chicagu tokom cele karijere Jordana-slazem se da je igrao 1 na 5,previse teskih suteva uzimao ali da nije shvatao da je kosarka timski sport gadno se varas(nije on Bryant),nego prvih 4-5 sezona nije imao sa kim da igra,a Jackson je najveca prevara od trenera ikada,nije on naucio Jordana i Pippena da igraju nego Tex Winters kojem je ovaj prvo ukrao ofanzivne seme(cuveni trougao) a zatim i posao.Nije mi jasno da se ne secas nekih vrlo bitnih igraca iz prve 3 titule(Grant,Paxson,Armstrong,Cartwright) vec si spomenuo samo one koji su osvojili preostale 3(odakle iskoci Kerr kao najbolji sesti ikada?!), a gledao Bullse si uzivo iz Chicaga,ma nemoj?Ili nisi divoljno pratio to ili nam prodajes fore,nesto od toga je.
    (Marko 666, 11. jul 2023 14:00)

    # Link komentara

  11. @Goks
    Kazes da si ziveo u Chicagu tokom cele karijere Jordana-slazem se da je igrao 1 na 5,previse teskih suteva uzimao ali da nije shvatao da je kosarka timski sport gadno se varas(nije on Bryant),nego prvih 4-5 sezona nije imao sa kim da igra,a Jackson je najveca prevara od trenera ikada,nije on naucio Jordana i Pippena da igraju nego Tex Winters kojem je ovaj prvo ukrao ofanzivne seme(cuveni trougao) a zatim i posao.Nije mi jasno da se ne secas nekih vrlo bitnih igraca iz prve 3 titule(Grant,Paxson,Armstrong,Cartwright) vec si spomenuo samo one koji su osvojili preostale 3(odakle iskoci Kerr kao najbolji sesti ikada?!), a gledao Bullse si uzivo iz Chicaga,ma nemoj?Ili nisi divoljno pratio to ili nam prodajes fore,nesto od toga je.
    (Marko 666, 11. jul 2023 13:59)

    # Link komentara

  12. naravno da je Jordanu trebao Pippen da bi uzeo sve te titule. Kao sto su mu trebali i Kukoc, Rodman, Kerr, itd. Kao sto su i LeBronu trebali Wade, Bosh, Allen, Irving, Davis. Ne bi ni Kobe uzeo titule bez O'Neala ili kasnije Gasola, Odoma. ni Denver nije bio nigde dok je Murray bio povredjen. jednostavno kosarka je timski sport. nikada nijedan igrac nije i nece uzeti titulu sam, bez da ima bar jos jednog ili dvojicu jako dobrih igraca pored sebe i jos gomilu dobrih defanzivaca, sutera i raznih igraca za razne zadatke. to je to. ali reci da je Jordan bio uzasan... ali dobro, znamo da je Rodman penzionisao svoj mozak jos odavno.
    (checker, 11. jul 2023 13:51)

    # Link komentara

  13. Tacno
    (Milos, 11. jul 2023 13:09)

    # Link komentara

  14. e moj Luzeru...ustani kad govoriš o Dzordanu...
    (zemun, 11. jul 2023 11:36)

    # Link komentara

  15. Brt dize prasinu jer zeli malo medijske paznje koja donosi novac.. sad ako kazes kako jeste ona ces reci sve ok za Dzordana, ali to nece dici prasinu.. tako da mu i dzordan ne zamera na ovome..
    (aca, 11. jul 2023 11:24)

    # Link komentara

  16. Da sačekamo da Jokara ispriča svoju priču.
    (Ni lep ni zgodan a fuka li fuka, 11. jul 2023 11:07)

    # Link komentara

  17. Izgleda da ovaj Dzordan nije imao pojma... (:
    (bal na vodi, 11. jul 2023 10:57)

    # Link komentara

  18. Živeo sam tih godina u Čikagu i pratio Bulse. Pre nego što je došao Džekson, MJ je bio upravo ovo kako ga opisuje Rodman. Sebičan, egoističan u igri, problematičnog šuta. Onda mu je Džekson sklopio tim i naučio ga da je košarka timska igra a ne igra 1 na 5. Postavio napad u trouglu, doveo Skotija, Rodmana, Harpera, Kukoča, najboljeg šestog igrača u istoriji, Stiva Kera... Pipen je verovatno najpodcenjeniji igrač nba lige ikada a paklen igrač u oba smera. Nije bio rodjen za lidera, nije imao takav mentalni sklop ali kao drugi do prvog...čudo. Da ne bude zabune, MJ je drugo ime za košarku. Dok ova igra bude postojala crni Isus će biti najbolji koji se ovim prelepim sportom bavio. Nemoguće je zamisliti da će se pojaviti neko bolji.
    (Goks, 11. jul 2023 10:28) #

    Najbolji sesti igrac ikad kerr teski lol. Daj se nemoj blamirat
    (Acy, 11. jul 2023 10:50)

    # Link komentara

  19. Kukoča stavili tek na 6. mjestu.
    Dokle ide ta ljubomora hahahaha
    (drago, 11. jul 2023 09:03)big three su bili Jordan-Pippen-Kukoč,tko je gledao zna
    (Jugoplastika, 11. jul 2023 10:48)

    # Link komentara

  20. Toliko je bio užasan da kad je 1. put otišao u penziju, ne osvojiše ništa, a onda se vratio i osvojiše još 3 prstena. Naravno, u kolektivnom sportu ne igra 1 igrač.
    (Deki, 11. jul 2023 10:39)

    # Link komentara

  21. Hvala bogu da ste vas dvojica imali Dzordana inace niko za vas ne bi cuo a prsten bi videli samo u izlogu !

    Frende Rodman je uzeo dva prstena dok Jordan nije ima nijedan. Ne kazen da je u pravu sa izjavon ali ne pricaj nebuloze kad ocito nemas pojma
    (Acy, 11. jul 2023 10:38)

    # Link komentara

  22. Eric snov..
    Ukucaj Majkl Džordan,,videces kakav ces udarac dobiti.
    (Ramones, 11. jul 2023 10:28)

    # Link komentara

  23. Živeo sam tih godina u Čikagu i pratio Bulse. Pre nego što je došao Džekson, MJ je bio upravo ovo kako ga opisuje Rodman. Sebičan, egoističan u igri, problematičnog šuta. Onda mu je Džekson sklopio tim i naučio ga da je košarka timska igra a ne igra 1 na 5. Postavio napad u trouglu, doveo Skotija, Rodmana, Harpera, Kukoča, najboljeg šestog igrača u istoriji, Stiva Kera... Pipen je verovatno najpodcenjeniji igrač nba lige ikada a paklen igrač u oba smera. Nije bio rodjen za lidera, nije imao takav mentalni sklop ali kao drugi do prvog...čudo. Da ne bude zabune, MJ je drugo ime za košarku. Dok ova igra bude postojala crni Isus će biti najbolji koji se ovim prelepim sportom bavio. Nemoguće je zamisliti da će se pojaviti neko bolji.
    (Goks, 11. jul 2023 10:28)

    # Link komentara

  24. Rodman..
    Mile kontras!!!
    (Orka, 11. jul 2023 10:25)

    # Link komentara

  25. Pogledajte Rodmana kad je gostovao u emisiji ,Nocna Mora" Zeljka Malnara U Hrvatskoj...Smijurija prava...
    (Ivica, 11. jul 2023 10:18)

    # Link komentara

  26. Dzordan je bio lep i video se ogroman marketinski potencijal, zato je sve uradjeno ne bi li imao tim za titulu
    (vlada, 11. jul 2023 10:17)

    # Link komentara

  27. Rodman uopste nije ovako sklopio pricu
    Naslov Vam je glup
    (bolje sutra, 11. jul 2023 10:04)

    # Link komentara

  28. Da,toliko je bio los da su bas Pistonsi u kojima je igrao Rodman(koji ga je i cuvao kao primarni defanzivac) morali da naprave sopstvena pravila da bi pokusali da ga zaustave,cuvena 'Jordan rules'...i nisu u potpunosti uspeli,ma toliko je bio los da ih je 91 poslao u zaborav...ma toliko je bio uzasan!Postujem tu generaciju Pistonsa kao igrace ali kao ljudi su vecina njih dno.
    (Marko 666, 11. jul 2023 09:56)

    # Link komentara

  29. Džordan je najjači igrač ikad ali što ima neznalica na ovome sajtu majko mila. Rodman je jedan od najjačih defanzivaca ikad,najjači skakač ikad vjerovatno,prije Čikaga tj dok je igrao za Detroit igrao ja mislim nekoliko finala,osvojio titulu sa Detroitom,tako da ne znam kakvi su ovo komentari da prstena gledao ne bi da mu nije Džordana. Ruku na srce nisu mu sve na broj odavno.
    (ivan, 11. jul 2023 09:55)

    # Link komentara

  30. Rodman 😁😁
    Da svi kažu da je podne, on bi rekao da je ponoč 😂
    Kaže čovjek kojeg su stavili u najbolji tim u povijesti, samo da skače i kupi lopte u odbrani i napadu, i da je se odmah riješi.
    Mislim, radio je to odlično, ali u cijeloj toj ekipi, ma što ekipi, u cijeloj NBA, nije bilo fizikalca kao Rodman, ja dan danas ne mogu shvatiti, da mu je skok bio jedini zadatak u igri... Trener tako nešto može žrtvovati, jedino ako ima svemirski tim, koji bi nadoknadio "igrača manje".. Najluđe od svega, upravo to je i imao 😂
    (Ante, 11. jul 2023 09:54)

    # Link komentara

  31. Kakav udarac za titove pionire fanove mj-a
    (eric snow, 11. jul 2023 09:50)

    # Link komentara

  32. Nevolja je u tome što su Bulsi tada bili timčina, imali su 7-8 legendarnih igrača i vrhunskog trenera, jednog od najboljih svih vremena. I u tim okolnostima svetlo je palo na jednog čoveka, postao je legenda, mit, brend, zaštitno lice lige i košarke uopšte, imao ugovor jači nego ostatak tima zajedno...I zato sad sve ovo. Da je tu bio Barkli umesto Džordana, verujem da bi poosvajali svo to prstenje opet bez problema. Ali realnost je da je Majkl bio taj koji je bio lider, ubacivao po 60 poena i bio praktično nezaustavljiv, pogodio poslednji šut u finalu za titulu...Najbolji svih vremena? Bez sumnje. Pa Brajant, pa Medžik itd.
    (Mendi, 11. jul 2023 09:49)

    # Link komentara

  33. ...Neponovljiv igrač i čovek.
    (Aleksandar, 11. jul 2023 09:01)

    Igrač da. Kao čovek ne, tako teških ljudi ima kolko hoćeš, samo što većina nije bila toliko uspešna i poznata pa nam nisu zanimljivi.
    (dule, 11. jul 2023 09:43)

    # Link komentara

  34. Ja bih pitao Rodmana zašto Bulsi nisu osvajali titule bez Džordana kad je bio tako užasan igrač?
    (sasa pg, 11. jul 2023 09:42)

    # Link komentara

  35. Hvala bogu da ste vas dvojica imali Dzordana inace niko za vas ne bi cuo a prsten bi videli samo u izlogu !
    (Djordje, 11. jul 2023 09:25)

    # Link komentara

  36. I on i Pipen da se zahvale ko ih je spojio sa Džordanom. Inače ne bi vidjeli titule. Ja se sjećam Džordana sa OI u Los Anđelesu 1984. I tada je bio vanzemaljac a kamo li kasnije. Ovi što nešto komentarišu protiv njega, ili ga nisu gledali ili pojma o košarci nemaju.
    (Nbc, 11. jul 2023 09:25)

    # Link komentara

  37. Nostalgicari na aparatima.
    (dnevna doza prosecnog komentatora, 11. jul 2023 09:23)

    # Link komentara

  38. Управо. Џордан је пре Пипена и поготово Џексона, био Расел Вестбрук тог времена. Зато је Леброн НАЈБОЉИ ИКАДА и остаће још дуго, м шта Џорданови сведоци причали. Леброн је најкомплетнији играч икада, па 20 места празних, па онда можемо да полемишемо.
    (Šumadinac 100%, 11. jul 2023 09:07)

    Jokić>Lebron>Džordan
    (ja, 11. jul 2023 09:23)

    # Link komentara

  39. Naravno da je u kosarci najvazniji tim. Sigurno nije mogao Dzordan da igra vrhunski bez pomoci suigraca. Medjutim tesko mogu da zamislim da je on bio uzasan pre nego sto je Pipen dosao u Cikago Buls. To je sigurno veliko preterivanje.
    (Nenad, 11. jul 2023 09:23)

    # Link komentara

  40. Istina izlazi na videlo.
    (ja, 11. jul 2023 09:23)

    # Link komentara

  41. Најсрећнији човек је био Кукоч што се нашао ту уопште.
    (УФО, 11. jul 2023 09:22)

    # Link komentara

  42. I Benzema je dobar bio.
    Hvala bogu da je imao modrića.
    (Astronaut, 11. jul 2023 09:20)

    # Link komentara

  43. Direktno u glavu.
    Kada hrvati imaju mitologiju Dražena Petrovića da se razumeti. Izuzetan igrač a na momente i najbolji. Imao je rezultate, zaslužio status superzvezde. Ali je bio prosečan u odbrani, često sebičan, pogrešnog ega i imao je dosta nedobrih a nekad i štetnih utakmica. Nije napravio super NBA karijeru - niti bi je napravio ikada. To je realni, nasuprot mitskog, fabuloznog i savršenog Dražena.
    Ali zašto Srbi imaju toliki mit Džordana nikako nije shvatljivo. Majki je bio izuzetan igrač. Nekad i najbolji a često i najatraktivniju. Većinu svoje karijere bio je ne baš racionalni siledžija i lopte i šuta, koji nikad - čitaj polako i ponavljaj više puta - nikad nije imao prirodan i dovoljno visokog procenta. Imao je ne dobar nego izvanredan tim savršenih za svoje uloge.
    Bizarno je to sa Pipenom. Kao ne-nosilac u psihološkom smislu i bez Majkla na tereno često bi pucao. Ali kao drugi igrač - često bi bio prvi! Boljeg odbrambenog u istoriji nije bilo, i racionalnog u napadu... Da ilustrujem tako da kažem kao da je bio neki Kuzma - koji bi ali naprasno igrao tako dobro da bi omogućavao titulu nekom Lilardu, Luki ili Bukeru.
    Na sve Majkl nikad bez sudijske podrške ne bi osvojio jednu, realno i dve titule od onih 6. Najatraktivniji igrač ikad, na momente nezaustavljivo dobar - i sa bar 1/4 vrlo. vrlo loših utakmica... Davno davno prva i zadnja NBA sezon navijanja. Čikago je fabulozan ali moj favorit Glen Rajs je bolji i prošao bi Šarlot SF Istoka - kad ono NBA sudije...
    (znanje-imanje, 11. jul 2023 09:20)

    # Link komentara

  44. Činjenica je da Džordan ne bi sam osvojio titule, ali nije to nijedan igrač uradio. MJ je tek sa 28 godin uzeo prvu titulu, kada je tim bio oformljen, iako je već nekoliko sezona važio za najboljeg igrača lige. Pre nego što je došao Pipen i ekipa, Pistonsi su ga šamarali samo tako.

    Takođe, poslednja titula koju su uzeli Juti je teška krađa, i žao mi je što se o tome više ne priča. Najpre ponište Juti koš koji je izveden dve sekunde pre kraja napada, i onda priznaju Čikagu koji ke bio nakon isteka. Ni dan danas to ne đogu da zaboravim, a svi se sećaju samo onog MJ-ovog košta kada je izbacio Rasela.
    (brm, 11. jul 2023 09:18)

    # Link komentara

  45. @Šumadinac 100%, jesi ti cuo nekad za Jabbara??
    (Amos Dundee, 11. jul 2023 09:15)

    # Link komentara

  46. Tek kad je dosao pipen dzordan je naucio da sutira jel to to:) :) :kakav tres lik.. Rodman ne bi postojao da nije bilo dzordana, bio bi poznat kao tucaros iz detroita i to je..tek u cikagu uz 23 je postao igrac zadatka i povremeno travestit:) :)
    (Djidji, 11. jul 2023 09:15)

    # Link komentara

  47. Valjda obrnuto
    (sa x, 11. jul 2023 09:11)

    # Link komentara

  48. Управо. Џордан је пре Пипена и поготово Џексона, био Расел Вестбрук тог времена. Зато је Леброн НАЈБОЉИ ИКАДА и остаће још дуго, м шта Џорданови сведоци причали. Леброн је најкомплетнији играч икада, па 20 места празних, па онда можемо да полемишемо.
    (Šumadinac 100%, 11. jul 2023 09:07)

    # Link komentara

  49. SKOTI PIPEN..JEDINI IGRAČ KOJI NIJE MORAO DA POSTIGNE KOŠ A DA BUDE IGRAČ UTAKMICE
    (OKK NBA, 11. jul 2023 09:07)

    # Link komentara

  50. Mislim, uzeo je tri titule, pa penzija, pa opet tri titule. Verovatno je bio baš užasan. Generalno su Bulsi bili odličan tim, ali sa Džordanom i bez njega, definitivno ogromna razlika.
    (Aleksis Sanco Panco, 11. jul 2023 09:06)

    # Link komentara

  51. Sto je mocna ova slika!
    (Eto, 11. jul 2023 09:04)

    # Link komentara

  52. Kukoča stavili tek na 6. mjestu.
    Dokle ide ta ljubomora hahahaha
    (drago, 11. jul 2023 09:03)

    # Link komentara

  53. Po igri, najsličniji današnji igrač Majklu je Kavaj. Dosta, zaista dosta podseća na njega. I mislim da Majkl nije imao Pipena i druge igrače koji su se uklopili kao tim, bio bi neka bolja verzija Kavaja. Imao je sreće sa timom i okolnostima, kao i Kari recimo sa GSW ili LeBron sa Majamijem. Sreća je ozbiljan faktor uspeha u sportu.
    (Frojd, 11. jul 2023 09:03)

    # Link komentara

  54. Postaje prenaporno slusati bivse igrace kako stalno nesto komentarisu, daju misljenja i slicno...
    Evo ne pamtim kad sam cuo Lerija Birda da nesto komentarise, zasto bi.. ne zanima ga.
    Ali zato Rodman, Pipen, Dzordan, Medzik stalno nesto trtljaju.
    Onaj Ajzea Tomas i ekipa oni su ugovorom vezani za ESPN, pa je logicno da stalno nesto analiziraju, ali ovi sto tako daju negde izjave i onda krenu da iznose prljav ves.
    Dzordan mi je uz Medzika i Birda najveci ikada, i reci da je bio uzasan je bezobrazno u najmanju ruku. Da mu nije bilo Dzordana ne bi titulu u Bulsima video nikad, ne bi ga verovatno ni doveli iz Detroita.
    Deluje mi da danas svako zeli da kaze neko svoje misljenje samo eto da daju sebi na vaznosti i zavrse u medijima, pa onda da ljudi njih komentarisu...
    (Hagiano, 11. jul 2023 09:01)

    # Link komentara

  55. Džordan je legenda u svakom smislu.Kad je osvojio prvu titulu imao je pored Pipena i tako reći grupu građana.Nije igrao na silu,povukao se kad su mu ubili oca sto je za svako poštovanje.Posle se opet povukao kad je osetio zasićenje,nije se razvlačio po parketu zbog para i rekorda.Neponovljiv igrač i čovek.
    (Aleksandar, 11. jul 2023 09:01)

    # Link komentara

  56. Dooooobrooooo...
    (Vidak, 11. jul 2023 09:00)

    # Link komentara

  57. Kompleksi...
    (Luc Longley, 11. jul 2023 08:59)

    # Link komentara

  58. Samo ljudi pored terena... odnosno televizora i računara, donose olako zaključke. Samo oni mogu tek tako da kažu ko je najbolji igrač u timskom sportu, kao da je tenis u pitanju.

    Ali oni koji su deo terena, znaju šta je timski sport i igra.
    Ipak moraju svi da daju svoj doprinos da bi tim imao rezultat, a tek onda da nekome i padne na pamet da izdvaja nekog pojedinca.

    To je isto kao što u fudbalu individualne nagrade dobijaju napadači i možda vožnja veznjaci... kao da golman i odbrana ne postoje i ne rade ništa, da to može svako da igra i da je totalno nebitno sta oni urade već samo koliko ko da golova...
    (ГМ, 11. jul 2023 08:50)

    # Link komentara

  59. Treba zamisliti Rodmana da ovo izgovara, onda ima više smisla. Inače nema puno smisla.
    (tocka, 11. jul 2023 08:47)

    # Link komentara

  60. Rodman je oduvek bio malo lud ali izgleda da je sada full prso + ona tetovaža na licu...pomalo tužno
    (Kingston, 11. jul 2023 08:46)

    # Link komentara