1. Svašta od kada je derbi C.Zvezda -Igokea
    (simpo, 7. jun 2023 15:19)

    # Link komentara

  2. Jasno je u kakvoj zemlji zivimo. Dok je Partizan igrao F8 sa Realom takozvana zvezda* je mogla svoje meceve u KLS protiv Mramora, Paligraca i Mrcajevaca da odigra bukvalno u jednom danu i sama sebe da pobedi u finalu i ne bi bilo nikakvih problema. Pozdrav
    (Marko, 7. jun 2023 14:56)

    # Link komentara

  3. Ne vidim u cemu je problem. Cuju se telefonom i dogovore se o terminu. Sta je problem? Da li je partizan sada previse zauzet? Cekali su Cedevitu, mogu i Zvezdu. Naravno, ukoliko i dalje pricamo o sportskom ponasanju, pogotovo najtrofejnijeg trenera.
    (molina, 7. jun 2023 06:15)

    Ne odredjuju klubovi raspored utakmica, vec rukovodstvo lige. Klubovi samo mogu da zahtevaju pomeranje rasporeda. Umesto tupavih saopstenja, napisu dopis organima lige i zatraze izmenu rasporeda. Ali saopstenja su efektnija kod polupismenog puka. Igrace se, naravno, finalna serija ABA. Udbas ne namerava da zvanicno zatrazi izmenu rasporeda. Samo muti vodi po obicaju.
    (Gazda, 7. jun 2023 13:13)

    # Link komentara

  4. samo da sednu već jednom KKP i KKCZV, ako uopšte ima ikakve šanse i da kažu istupamo iz ABA - igramo samo KLS. Šta bi onda bilo?
    (losmi, 7. jun 2023 08:42)
    Potpuno pogrešno. Da sjednu Partizan, Zvezda, Mega i FMP (doduše oni se pitaju koliko i ja jer zna se ko za njih odlučuje) i napuste ABA a onda da KSS ponovo uzme u svoju nadležnost prvenstvo Srbije. Kakva KLS. Zar ne znaš više da je to privatna liga i da nema veze sa KSS i prvenstvom Srbije i da njome upravlja vaš doktor? Pa ako je u ligi recimo 10 klubova vlasnika KLS, zvezdini ljudi (čitaj predsjednikovi) su u 8 klubova, Mega se nešto koprca a Partizan jedini neće raditi ono što je isključivo u interesu predsjednikove ljubimice (iako je i u Partizanu rukovodstvo postavio zna se ko i u fudbalu i u košarci).
    A što se tiče termina, sada nema komentara na to što je MEGA čekala zvezdu 40 dana. Tada se niko nije bunio. Ali znamo mi igru vašeg maga. Prvo napraviš atmosferu koja vrlo lako može da prekine utakmicu (naravno ako ne ide na ruku zvezdi), zatim pritisak na sudije - svi su protiv zvezde (samo ne znam kako ste onda osvajali ABA ligu do sada) i onda naravno sudije dolaze na utakmicu sa već prilijepljenom etiketom da su protiv zvezde, pokretanje raznih tema poput poreza koji je usput država oprostila zvezdi, i na kraju dolazite na utakmicu sa otrovom koji ste posijali.
    (Nbc, 7. jun 2023 11:32)

    # Link komentara

  5. Mislis cedevita ima pauzu od 7 dana,pa trece kolo su odigrali pre neki dan,to ti nije smetalo.
    (zoroo, 07. jun 2023 08:57)

    dobro, ako se čekala cedevita zbog domaćeg šampionata, u čemu je problem sa se zvezda čeka zbog istog? ali kapiram, nije vam isto COL i zvezda, voleli biste trofej van terena jer ga tako jedino i možete osvojiti :)
    (capitano, 7. jun 2023 09:35)

    # Link komentara

  6. 2016 se 2 maja zavrsila aba liga pa se igrao KLS, sada je 6 jun a nije ni pocelo finale aba lige, JSD ima pauzu od 7 dana izmedju utakmica, cemu spionovanje?
    (Ne razumem, 6. jun 2023 21:21)
    Mislis cedevita ima pauzu od 7 dana,pa trece kolo su odigrali pre neki dan,to ti nije smetalo.
    (zoroo, 7. jun 2023 08:57)

    # Link komentara

  7. Hoćemo kada nestane struje.
    Tada će se odlediti zamrzivač...
    (Lord, 7. jun 2023 08:48)

    # Link komentara

  8. samo da sednu već jednom KKP i KKCZV, ako uopšte ima ikakve šanse i da kažu istupamo iz ABA - igramo samo KLS. Šta bi onda bilo?
    (losmi, 7. jun 2023 08:42)

    # Link komentara

  9. (Flora od Šamroka, 06. jun 2023 23:23)
    isto tako je KKP igrao zavrsnicu ABA u paraleli sa zavrsnicom EL u martu. KKCZ je trazila odlaganje da bi odigrala tri poslednja kola EL i f8. Poenta je da je po istom osnovu trazila odlaganje finala ABA. Da li je u pitanju odlaganje cetrtfinala ili finala, odlaganje je odlaganje.

    Kazes da je finale sa Megom bilo totalno nebitno, al zato je finale KLS sa FMPom od krucijalnog znacaja. Za sta tacno?

    Da se razumemo. Ako ce da igraju seriju kao prosle godine, sa kukanjem, prekidanjem i saopstenjima bolje je da ne igraju. Ovde mislim i na jedne i na druge
    (kviks, 7. jun 2023 08:28)

    # Link komentara

  10. Ni
    Ne 2011,pobrkaoi si,Partian je jos ranije ugasen,secas se izjave Danilovica "od sada Partizan i igokea su jedan klub".To je bilo 2008.
    (Markos, 7. jun 2023 00:55)

    Izjava Danilovic se odnosila na fuziju 2 kluba i cinjenicu da je Partizan nazivu dodao Igokea, a Igokea svom nazivu Partizan.
    To ti je kao kad se dvoje uzmu pa dodaju svom prezime supruznika.
    U APR ostao isti PIB kao sto svakom od supruznika ostane JMBG.
    Prava CZ je 2011 nestala, a FMP je postao CZ. Pogledaj PIB pa ces shvatiti.
    Novi PIB za DIVU.
    (ultrasrbin, 7. jun 2023 08:12)

    # Link komentara

  11. Standardno dizanje tenzije i pravljenje haosa na koje smo navikli od kad je doktor kupio brend KK Crvena zvezda. Finale ABA će igrati.
    (sone, 7. jun 2023 07:42)

    # Link komentara

  12. 10000% se igra ali innivole da kukaju ds se osećaju žrtvom da sudije navlace za njih.Gani su PRVI otrcali u GOOD YEAR ligu i uništili Srpsku ligu i naterali Partizan da MORA da igra i on.Sada imaju priču kako su oni veliki Srpski klub koji hoće i zalaže e za naše prvenstvo.Pa ima ovde koji pamte a ne samo deca i botovi da kmentarisu .Sram vas bilo
    (DILEJE SEVER =TURCI, 7. jun 2023 07:17)

    # Link komentara

  13. Ne vidim u cemu je problem. Cuju se telefonom i dogovore se o terminu. Sta je problem? Da li je partizan sada previse zauzet? Cekali su Cedevitu, mogu i Zvezdu. Naravno, ukoliko i dalje pricamo o sportskom ponasanju, pogotovo najtrofejnijeg trenera.
    (molina, 7. jun 2023 06:15)

    # Link komentara

  14. Ni
    Ne 2011,pobrkaoi si,Partian je jos ranije ugasen,secas se izjave Danilovica "od sada Partizan i igokea su jedan klub".To je bilo 2008.
    (Markos, 7. jun 2023 00:55)

    # Link komentara

  15. Posto zvezdasi kukaju kako se mnogo ceka izmedju utakmica do sad su mogli da odigraju na tri dana kls....
    (Bojan, 7. jun 2023 00:38)

    # Link komentara

  16. Placi zvezdo placi....
    (ntibazonkiza, 7. jun 2023 00:24)

    # Link komentara

  17. Ja koliko se secam oni nisu ni kup igrali
    (Srpske Brigade iz Fuenlabrade, 7. jun 2023 00:01)

    # Link komentara

  18. Zvezda je zauzeta u tom terminu jer treba da igra neko izmisljeno takmicenje protiv svoje filijale gde ce da krenu sa takmicenjem od finala.
    (Robin Hud, 06. jun 2023 22:27)

    vama je kls izmisljeno takmicenje, koliko ste vi prsli...
    (ja ne verujem, 6. jun 2023 23:28)

    # Link komentara

  19. Čitava priča oko Mege 2016 je smešna.

    1. Polufinale ABA se tada igralo uporedo sa EL, odnosno Zvezdinom borbom za top8:

    11.3.2016. CZV - PAO
    15.3. CZV - CED (ABA)
    18.3. UNIKAHa - CZV
    22.3. CED - CZV (ABA)
    24.3. LOK - CZV

    Dovoljno je pogledati ovaj raspored koji je sasvim sigurno odgovarao Cedeviti jer je Zvezda igrala za vreme polufinalne serije uporedo i EL, revanš sa Cedevitom je igrala nakon gostovanja Unikahi, a nakon utakmice u Zagrebu za manje od 48 sati je gostovala Lokomotivi u Rusiji.

    2. Zašto tada ABA nije pomerila revanš sa CED za npr. 28. mart? Taman da se Zvezda odmori, kao što su radili za Partizan ove sezone koji uopšte nije igrao plejof ABA za vreme borbe za F4, a imao je pauze od nedelju dana za majstorice sa studentima i Cedevitom.

    3. Finale sa Megom koje toliko pominjete je NAJNEBITNIJE ikada u ABA jer osim prestiža nije donosilo ništa. Učesnik EL je bio poznat već nakon polufinala jer je Zvezda pobedom nad Cedevitom obezbedila EL, a Budućnost je ispala od Mege. Mega ni teoretski nije mogla da igru EL. Poenta je da se Mega složila da finale igra krajem aprila.

    3. Za razliku od pomenutog finala gde su se klubovi složili sa terminom finala, ovde imamo situaciju da jedan klub diktira termine kada će igrati svoje utkamice, dok drugi finalista treba da čeka da se oni odmore, i da ćutke prihvati da se termin finala ne određuje dogovorom oba kluba, već po samovolji jednog.

    Neće moći ove noći.
    (Flora od Šamroka, 6. jun 2023 23:23)

    # Link komentara

  20. Iz pouzdanih izvora saznajemo da KLS sledeće godine neće prijaviti Partizan za takmičenje u ABA ligi.
    (Objektivan, 6. jun 2023 23:19)

    # Link komentara

  21. Ни против Будућности нису изашли на терен, па ником ништа.

    АБА је прилично неозбиљна лига.
    (Јабучило,

    PRESTANITE da LAŽETE i sebe i sve oko sebe. Zvezda kada nije izašla protiv Budućnosti, IZGUBILA je službenim rezultatom i pride joj je oduzet JEDAN BOD!!!
    Osim toga, Zvezda kada nije izašla tada to je bila SAMO JEDNA utakmica i to prvenstvena, za razliku od vas koji NISTE IZAŠLI UOPŠTE U CELOJ POLUFINALNOJ SERIJI, što je OGROMNA RAZLIKA!!!!!
    PRESTANITE da lažete, spinujete i poistovećujete nešto što nema dodirnih tačaka!!!!!!
    (Aster Blistok, 6. jun 2023 23:18)

    # Link komentara

  22. Partizan će u finalu ponovo igrati protiv ef em pea, kao i prethodne sezone.
    (Gost, 06. jun 2023 21:49)

    I kao prethodne godine izgubiti.
    (Objektivan, 6. jun 2023 23:16)

    # Link komentara

  23. Kako da gledamo derbi kad je zvezda ugašena 2011.god.
    (terza1

    U pravu si. Kako da gledamo finale kada je partizan ugašen još 2006.god ?!?!
    (Aster Blistok, 6. jun 2023 23:13)

    # Link komentara

  24. Pa zar nije Zvezda izdala saopstenje da nece da igra finale???Zasto veceras Partizanu nije urucen pehar za sampiona Aba lige?Partizan treba da trazi zvanicno proglasenje za sampiona bez ikakvog srama.Sta on ima sa tim sto Fmp sa promenjenim imenom nece da igra.Sluzbeno proglasiti Partizan za prvaka i cao!
    (Marko, 6. jun 2023 23:13)

    # Link komentara

  25. Zvezda je zauzeta u tom terminu jer treba da igra neko izmisljeno takmicenje protiv svoje filijale gde ce da krenu sa takmicenjem od finala.
    (Robin Hud

    Jedino što je izmišljeno, su vaše izmišljotine!!!!!
    (zvezdaš, 6. jun 2023 23:12)

    # Link komentara

  26. Da Partizan nije po običaju pobegao iz KLS sada su mogli da se dogovore da igraju jedno finale a da pobednik dobije oba pehara.
    (Objektivan, 6. jun 2023 23:12)

    # Link komentara

  27. Glavni utisak sa utakmice je ovaj fantom od Grka. Po ko zna koji put, 0 koševa, 0 skokova, 0 asistencija. I kad napišem da Grk igra k'o Grk u apsu vi ne objavite, misleći valjda da vredjam ovu fatamorganu od nazoviigrača. A to kako je nezainteresovan, je posebna priča. Verovatno najgore pojačanje u istoriji Partizana. Čuj mene pojačanje, on bi bio veliko pojačanje da nestane ujutru, iz kluba da ne bude zabune.
    (Goks, 6. jun 2023 23:12)

    # Link komentara

  28. Ispade da je KLS vaznija od ABA lige. Menjaju se trendovi od godine do godine. Da je nesrecno organizovan plej of - jeste a da ste licemerni, bar neki, i to zaista - jeste.
    Jasno je da ce oba tima igrati EL naredne sezone i bila je prilika da konacno gledamo finalnu seriju bez onih "pratecih" stvari od prethodnih godina...
    (Žera, 6. jun 2023 23:05)

    # Link komentara

  29. Siguran sam da ce doci do okrsaja sledece sedmice , ali jednu stvar treba naglasiti , ovo sto je Partizan radio ove sezone je najcistija i najbolja promocija kosarke u poslednjih 10 godina ... po 15 000 ljudi protiv SC Derby-a i Cedevite , a prije toga skoro 18 000 prosjek u Evroligij je nesto sto se nije dogadjalo na ovim prostorima.. takodje nijedno saopstenje, kukanje , optuzivanje itd . Sve gospodski, svaka cast
    (VracajuSeDaniPobede, 06. jun 2023 21:18)

    Nikada drukanje nije bilo osobina gospode, već je karakteristika sitnih duša, secikesa i spletkara.
    (bobo mk, 6. jun 2023 23:02)

    # Link komentara

  30. Neka se nađu ljudi u nekom kafiću ili kancelariji i neka im se dodijeli titula. Toliko keša, a trofeja 0 za dvije sezone. Spasite čovjeku sezonu.
    (mica iz parkica, 6. jun 2023 23:01)

    # Link komentara

  31. Pa koliko sam upućen Zvezda je izgubila od Cedevite u prvoj rundi??? Ovo je FMP u finalu
    (Kvarežma, 6. jun 2023 22:38)

    # Link komentara

  32. Zvezda je zauzeta u tom terminu jer treba da igra neko izmisljeno takmicenje protiv svoje filijale gde ce da krenu sa takmicenjem od finala.
    (Robin Hud, 6. jun 2023 22:27)

    # Link komentara

  33. Kako da gledamo derbi kad je zvezda ugašena 2011.god.
    (terza1., 6. jun 2023 22:24)

    # Link komentara

  34. Dva FMP-a su mogli svoj prijateljski mec u njihovoj besmislenoj privatnoj ligi do sada da odigraju 3 puta. Zasto nisu to nek vide sami sa sobom. PArtizan SHAMPION!!!
    (Weliki, 6. jun 2023 22:23)

    # Link komentara

  35. Zvezda ce kao Srpski klub igrati kls, dok ce Igokea igrati A1 ligu u komsiluku u zagorju zelenom
    (exe, 6. jun 2023 22:21)

    # Link komentara

  36. Zvezda ce kao Srpski klub igrati kls, dok ce partizan igrati A1 ligu u komsiluku
    (exe, 6. jun 2023 22:20)

    # Link komentara

  37. Sjajan naslov.
    Partizan zakazao duel sa Zvezdom, sto i jeste istina, oni su odlucivali o terminu :D
    (bob, 6. jun 2023 22:20)

    # Link komentara

  38. Obavezno Lesor i Andjica da pevaju na proslavi.
    (I Kumrovec da ogreje Sunce, 6. jun 2023 22:20)

    # Link komentara

  39. Igra se derbi
    (Andrija, 6. jun 2023 22:19)

    # Link komentara

  40. Derbi sa Igokeom nije veciti derbi, prosto nismo iz istog grada
    (fakti, 6. jun 2023 22:16)

    # Link komentara

  41. Ни против Будућности нису изашли на терен, па ником ништа.

    АБА је прилично неозбиљна лига.
    (Јабучило, 6. jun 2023 22:16)

    # Link komentara

  42. Смехотрес од лиге.
    (Јабучило, 6. jun 2023 22:12)

    # Link komentara

  43. Zahtevi su JASNI, da se odigra kls pa onda finale aba lige, niko nije pobegao kao neki iz kls-a, znači neka sacekaju da se odigra kls pa ćemo lako za abu... Zvezda ne sme da popusta pred silom.

    Cisto da se zna da je Partizan POSLEDNJI od Srpskih klubova usao u Aba ligu, dok su drugi POBEGLI. I igrao je tu Kls dok ga iz EL nisu NATERALI da igra Aba ligu.
    (Nba, 06. jun 2023 21:59)

    Srpska kosarka je profitirala ulaskom u aba ,dok je Slovenacka i Hrvatska propala, ulazak u aba je jedini bio moguc ,lupate napamet
    (ajde bre, 6. jun 2023 22:06)

    # Link komentara

  44. Partizan, JSD, Izbaciti u Hrvatsku ligu gde su i osnovani. Koliko sam razumeo, ne zele da igraju u Srpskoj ligi
    (suzuki, 6. jun 2023 22:04)

    # Link komentara

  45. Otkad je detbi Partizan-FMP? Svasta.

    Partizan sampion!!!

    U cemu sampion?
    Kada?
    (Urke, 6. jun 2023 22:01)

    # Link komentara

  46. Zahtevi su JASNI, da se odigra kls pa onda finale aba lige, niko nije pobegao kao neki iz kls-a, znači neka sacekaju da se odigra kls pa ćemo lako za abu... Zvezda ne sme da popusta pred silom.

    Cisto da se zna da je Partizan POSLEDNJI od Srpskih klubova usao u Aba ligu, dok su drugi POBEGLI. I igrao je tu Kls dok ga iz EL nisu NATERALI da igra Aba ligu.
    (Nba, 6. jun 2023 21:59)

    # Link komentara

  47. ABA liga se igra tako što svaka liga, zemlja daje broj predstavnika.

    Da li 3, 4, 5...

    Dakle liga Srbije je ta koja se igra za to i koja ima prednost.

    Da li srpska košarka ima poštovanje i pažnju ove zemlje, medija, samog saveza?

    Poštujte masu košarku, da bi posle imali pravo da tražite da neko poštuje reprezentaciju!
    (GM, 6. jun 2023 21:33)



    Slazem se , treba postovati nasu kosaru ali te pitam, sta da se postuje? Kakvu ligu? Udjes odmah u finale? Popljuvao si sve druge timove koji su ionako dno? Te utakmice koje treba CZ da igra, i koje je igrala su bizuterija..Nije ni blizu toga kada je Partizan igrao 5 utakmica protiv Reala..
    (ccc, 6. jun 2023 21:59)

    # Link komentara

  48. Od kada je derbi sa ZG klubom?
    (Zvezdas, 6. jun 2023 21:58)

    # Link komentara

  49. Od kada je derbi protiv Igokeje?
    (Zbunjen, 6. jun 2023 21:55)

    # Link komentara

  50. I onako cemo igrati evroligu sledece sezone,nema potrebe da igramo sa franjevcima finale abe,ovog Ostoju i Savica kao i njihov klub treba bojkovati i ignorisati kad god se moze,znaci zavrsiti KLS i pustiti igrace na odmor pa da se vidi da li cemo(kako se prica) da oformimo snazan tim za sledecu evroligu i napokon nesto vise uradimo u njoj
    (sale, 6. jun 2023 21:53)

    # Link komentara

  51. 2016 se 2 maja zavrsila aba liga pa se igrao KLS, sada je 6 jun a nije ni pocelo finale aba lige, JSD ima pauzu od 7 dana izmedju utakmica, cemu spionovanje?
    (Ne razumem, 06. jun 2023 21:21)
    upravo ti spinujes. 2016 je play-off ABA poceo u martu a play-off EL krenuo pocetkom aprila. Kalendari obe lige su bili mesec dana ispred ovogodisnjih. KKCZ je u toj sezoni iz istog razloga imala pauzu od 36 dana ( u tekstu se pogresno navodi 40 dana) dok je KKP ove sezone imao pauzu od 24 dana. Ja kao navijac KKP smatram da su mogli da igraju paralelno i sa Studentskim centrom, ali je krajnje licemeran stav KKCZ po ovom pitanju. Navoditi primere Reala, Monaka i Gran Kanarije u zvanicnom dopisu ABA ligi, a perfindo ignorisati sopstveni primer od pre par sezona je vrhunac licemerja.
    (kviks, 6. jun 2023 21:52)

    # Link komentara

  52. Nećemo gledati derbi jer je ugašena 2011. Ovo je mutant pod istim imenom.
    Bilo ti krivo ili pravo to ti je sto ti je.
    (Ni, 6. jun 2023 21:51)

    # Link komentara

  53. Do kog datuma ce se znati dal ce se igrati finale?
    (aca, 6. jun 2023 21:50)

    # Link komentara

  54. Derbi ? Nažalost, nećemo.

    Partizan će u finalu ponovo igrati protiv ef em pea, kao i prethodne sezone.
    (Gost, 6. jun 2023 21:49)

    # Link komentara

  55. Siguran sam da ce doci do okrsaja sledece sedmice , ali jednu stvar treba naglasiti , ovo sto je Partizan radio ove sezone je najcistija i najbolja promocija kosarke u poslednjih 10 godina ... po 15 000 ljudi protiv SC Derby-a i Cedevite , a prije toga skoro 18 000 prosjek u Evroligij je nesto sto se nije dogadjalo na ovim prostorima.. takodje nijedno saopstenje, kukanje , optuzivanje itd . Sve gospodski, svaka cast

    Sve je kod vad cisto samo ste i pare prljavi
    (mrle, 6. jun 2023 21:47)

    # Link komentara

  56. Zvezda ce igrati finale ABA lige kada zavrsi obaveze u KLS-u. To sto je neko opet pobegao iz KLS-a, to sto je Milija odredjivao termine protiv studenata i sokica kako Partizanu jedino odgovara i kada je slobodna Arena, to sve nije problem Zvezde. Zvezda ce igrati finale od 23. Ako Milija ne pristane da pomeri termine, ABA je gotova a na sudu ce se traziti pravda. Pa neka se kum Milija do sutra dogovara sa Partizanom oko termina.
    (Hezonja iz auta, 6. jun 2023 21:47)

    # Link komentara

  57. @Makaveli
    Javljate se posle 9 sušnih godina. Bolje gledajte da vam taj "vaš FMP" ne stavi katanac posle ove sezone.
    (Statističar, 6. jun 2023 21:46)

    # Link komentara

  58. Koja tuga od kluba je ovaj FMP. Uništili srpsku košarku, a sada im je srpska liga kobajagi bitnija od ABA lige u koju su pobegli prvi od svih srpskih klubova.

    I uz to su se malo više preračunali oko plata svojih igrača i povraćaja tih investicija, pa sada ne znaju gde biju.

    Naprosto u pitanju je mali i nebitan klub, na silu kreiran kako bi se nekako približio najvećem klubu s ovih prostora - Partizanu.

    S druge strane, Partizan ne bi smeo da dopusti pomeranje ovih termina. Previše su veliki klub da bi se valjali u ovom blatu. A i ispromovisali su srpsku košarku ove sezone i više nego što zaslužuje, te sam mišljenja da su igrači i štab zaslužili da idu na odmor malo ranije.

    Veliki si, Partizane!
    (Mahatma Pandi, 6. jun 2023 21:46)

    # Link komentara

  59. Сви знају да ће играти 12.
    (Hijena, 6. jun 2023 21:46)

    # Link komentara

  60. Zvezda treba odbiti da igra dva finala Playoffa (na 2-3 pobjede) i to u isto vrijeme.
    (Branko, 6. jun 2023 21:35)

    # Link komentara

  61. ABA liga se igra tako što svaka liga, zemlja daje broj predstavnika.

    Da li 3, 4, 5...

    Dakle liga Srbije je ta koja se igra za to i koja ima prednost.

    Da li srpska košarka ima poštovanje i pažnju ove zemlje, medija, samog saveza?

    Poštujte masu košarku, da bi posle imali pravo da tražite da neko poštuje reprezentaciju!
    (GM, 6. jun 2023 21:33)

    # Link komentara

  62. Otkad je detbi Partizan-FMP? Svasta.

    Partizan sampion!!!
    (Makaveli, 6. jun 2023 21:24)

    # Link komentara

  63. 2016 se 2 maja zavrsila aba liga pa se igrao KLS, sada je 6 jun a nije ni pocelo finale aba lige, JSD ima pauzu od 7 dana izmedju utakmica, cemu spionovanje?
    (Ne razumem, 6. jun 2023 21:21)

    # Link komentara

  64. Siguran sam da ce doci do okrsaja sledece sedmice , ali jednu stvar treba naglasiti , ovo sto je Partizan radio ove sezone je najcistija i najbolja promocija kosarke u poslednjih 10 godina ... po 15 000 ljudi protiv SC Derby-a i Cedevite , a prije toga skoro 18 000 prosjek u Evroligij je nesto sto se nije dogadjalo na ovim prostorima.. takodje nijedno saopstenje, kukanje , optuzivanje itd . Sve gospodski, svaka cast
    (VracajuSeDaniPobede, 6. jun 2023 21:18)

    # Link komentara

  65. To sto spominjete kako je mega cekala 40 dana, 2 maja je završena aba liga 2016 pa je mogla da ceka a sada je vec 6 jun, alo...neuporedivo
    (Alo bre, 6. jun 2023 21:18)

    # Link komentara

  66. Kako lepo navlacite i podsecate na Zvezdinu sezonu. Sto ne navedete i da je tadasnja sezona zavrsena 2.maja, a da ova ne moze da se zavrsi pre 17.juna.
    (bvb, 6. jun 2023 21:16)

    # Link komentara

  67. Zahtevi su JASNI, da se odigra kls pa onda finale aba lige, niko nije pobegao kao neki iz kls-a, znači neka sacekaju da se odigra kls pa ćemo lako za abu... Zvezda ne sme da popusta pred silom.
    (Dosta vise, 6. jun 2023 21:16)

    # Link komentara

  68. Moze ali u srpskoj ligi
    (Zmika, 6. jun 2023 21:16)

    # Link komentara

  69. Gledaćemo. Zvezdino mesetranje je postalo deo svakodnevice, na to više i niko ne obraća pažnju.
    (lllll, 6. jun 2023 21:14)

    # Link komentara

  70. Ne gledamo ga od 2011.Finale ABA lige igra se po predviđenom planu.
    (King, 6. jun 2023 21:14)

    # Link komentara