1. Znači 2016 godine ...znaci.... Mega je cekala 40 dana zvezdanu da se udostoji i seti da treba da odigra finale... znači....znači...
    (Rodja, 6. jun 2023 22:39)

    # Link komentara

  2. Rokaj zvezdo domace titule, ABA liga ce ionako oticu ubrzo u istoriju, a onda Partizan neka trazi da ga prime u hrvatsko prvenstvo.
    (Arkhan82, 6. jun 2023 22:24)

    # Link komentara

  3. .Zasto se sada bunite nije mi jasno jer kls ni ne mora da se igra cemu foliranje.Da li uopste ovde neko zna da partizan i zvezda igraju aba ligu a ne kls zasto ovolike tenzije.
    (zoran r, 4. jun 2023 09:25)

    Znamo da vi ne morate da igrate kls...u vasu maticnu ligu vas ne primaju a Srbija vas ne zanima...

    Ali realno...vi nista ne morate da igrate...generalno nikog ni ne zanima sta igrate ili ne igrate
    (Mrgud, 4. jun 2023 23:36)

    # Link komentara

  4. Ma 20:0 za partizan i cao.Sta nije jasno?
    (Kiki, 4. jun 2023 17:33)

    Vi stvarno srama nemate. Znaci zvezda treba da igra dvije utakmice dnevno dok se vi odmarate vec mjesec dana?
    (Amin, 4. jun 2023 22:06)

    # Link komentara

  5. A da se prve dve igraju u Pioniru? Ili malo da opet nekoga tuži i opet izgubi kao i sve do sada? Neće igrati kao i u Morači?
    To bi želeo MG iz predgrađa.
    (View, 4. jun 2023 18:14)

    Bas iz tog razloga VI zagorci niste igrali prosle godinu srpsku ligu. Gospodi i avangardi nije odgovaralo prve dve u pioniru. Sta vam ove godine nije odgovaralo...zaboravili da se registrujete ili sto mozda svi strani milioneri ne mogu da igraju? Pitam za komsiju zagorca
    (Bane, 4. jun 2023 22:04)

    # Link komentara

  6. A da se prve dve igraju u Pioniru? Ili malo da opet nekoga tuži i opet izgubi kao i sve do sada? Neće igrati kao i u Morači?
    To bi želeo MG iz predgrađa.
    (View, 4. jun 2023 18:14)

    # Link komentara

  7. Dakle kao i uvek, ciganska posla, samo lazete i kradete, ali to je vas manir, nista novo, usput da pitam kako je kod vas u rekreativu?, neka nervoza vas izgleda hvata, mukica...
    (Sasko, 4. jun 2023 16:52)

    +1
    (Alex, 4. jun 2023 18:02)

    # Link komentara

  8. Ma 20:0 za partizan i cao.Sta nije jasno?
    (Kiki, 4. jun 2023 17:33)

    # Link komentara

  9. Dakle kao i uvek, ciganska posla, samo lazete i kradete, ali to je vas manir, nista novo, usput da pitam kako je kod vas u rekreativu?, neka nervoza vas izgleda hvata, mukica...
    (Sasko, 4. jun 2023 16:52)

    # Link komentara

  10. Najbolje da Cedevita Olimpija pobedi u polufinalu i da CZ ne igra finale, a onda da Cedevita Olimpija sa dva svoja tima zauzme oba mesta koja u Evroligi treba da pripadaju Srbiji.
    (KK Saopštenje, 4. jun 2023 14:24)

    # Link komentara

  11. Ma igracemo jedno finale pre a drugo posle podne... jos nije niko osvojio dve titulw u istom danu
    (Ponos grada, 4. jun 2023 14:20)

    # Link komentara

  12. Ustavom treba ovoj zemlji nametnuti TUŽAKANJE jer smo korumpiran. Jedino tako možemo stići Evropu.
    (pravna država, 4. jun 2023 11:13)

    # Link komentara

  13. Na lecenje..pod hitno ! Oa 159-o saoostenja ove sezone izdajete. Oa kako vas bre nije sramota vise ! Tokiko podgrejavate atmisferu da ce neko izgubiti zivot zbog toga..
    (Velizar, 4. jun 2023 10:43)

    # Link komentara

  14. Pa ovo je zvezdina kreacija aba liga tj fmp i zvezda podrzale stvaranje aba lige.Zasto se sada bunite nije mi jasno jer kls ni ne mora da se igra cemu foliranje.Da li uopste ovde neko zna da partizan i zvezda igraju aba ligu a ne kls zasto ovolike tenzije.
    (zoran r, 4. jun 2023 09:25)

    # Link komentara

  15. Prestanite da izmisljate,Savic nema nikakve veze sa ovom, ni bilo kojom odlukom aba lige.
    (Realan, 4. jun 2023 08:56)

    # Link komentara

  16. Svake godine ne igra, a u stvari igra
    (Srpske Brigade iz Fuenlabrade, 4. jun 2023 08:27)

    # Link komentara

  17. Naravno da ce igrati.Samo da kroz jednu od svojih liga uhvate rakmicarski ritam u finalu protiv sebe samih.A ovo je uobicajeno dizanje tenzija sa omiljenom srpskom zabavom o nepravdi.
    Apsolutni sampioni ucesca u EL bez da su to zasluzili na terenu,stalno prozivaju druge.Najpovlasceniji odlagaci utakmica u ABA ligi na najduze rokove sa najsturijim obrazlozenjima,prozivaju druge.Ne bi to bilo strasno da je bolest,
    Ali je bezobrazluk jednog coveka.Jadni oni i ove godine su imali mali budzetali zato najbolju bekovsku liniju EL lige i 20 igraca pod ugovorom.Osecaj sramote je napustio davno Srbiju.Spin majstori vladaju,bogate se i unistavaju cega god se dotaknu.
    (Ranko, 4. jun 2023 07:33)

    # Link komentara

  18. Sa ovim pobačajem FMP od kluba se nikad ne zna na čemu si.Te ne lože se na evroligu,evo sad ni na ABA ligu,svi su protiv njih,zavera svetskih razmera sa Savicem domaćim izdajnikom na čelu..Ovo ni Ilija Čvorovic nije ulazio u ovakve prihičke dubioze..
    (Licemeri sever, 4. jun 2023 07:20)

    # Link komentara

  19. :)))))
    ajd i nekako to kad lumen ne kapira tuđi komentar, ali, bre, ma kako da je funkcionalna pismenost precenjena, bar bi trebalo da isprati tok sopstvenih misli, no u jednom sam saglasan - aba liga nije bila regularna i to je tendenciozno odlučeno još pre početka takmičenja.

    međusobnog skora što se tiče, bar u realnoj stvarnosti, crvena zvezda u obe lige ima bolji skor, a kup je osvojila u direktnom nadmetanju.
    (mladići borovi, devojke jele, 03. jun 2023 23:25

    Jel prošla delikatna zdravstvena situacija?
    Pitam zbog finala.I jel Fića Petrušev završio seanse zbog pretrpljenog straha i nanešenog duševnog bola?Pita Lesor.
    (Licemeri sever, 4. jun 2023 07:17)

    # Link komentara

  20. Pa ako igraju svi ostali na dva dana dve lige , zašto ne bi igrališno vi ? Prvo saopstite da nećete igrati na taj način a onda navedete primjere kako dugi u Evropibigraju . A onda za tobokrivite Partizan .
    Odložilo ste Cedevitu i Bar kako ste rekli jer vam se može i da ćete igratibobda kada želite . Ovakvo ponašanje tokom lige je odgovaralo a sada odjednom ne odgovara ? Ko ovde priča istinu?
    (Sasa, 4. jun 2023 01:53)

    # Link komentara

  21. U sezoni 2015/16 pauza između polufinala i finala plej-ofa ABA lige bila je 36 dana. U tom periodu Crvena zvezda je odigrala tri utakmice Top 16 faze i četvrtfinalnu seriju Evrolige.

    Crveno-beli su 22. marta završili polufinalnu seriju protiv Cedevite, a borbu za titulu sa Megom počeli su 28. aprila.

    Pauza u KLS je trajala od 26. marta do 7. maja

    Pauza između poslednjeg meča u ABA ligi Partizana i početka četvrtfinalne serije protiv SC Derbija bila je 24 dana
    (kviks, 4. jun 2023 00:57)

    # Link komentara

  22. Ok. Hvala i dovidjenja. Ionako ste vecini ogadili kosarku. Idite igrajte saopstenje.
    (Mmmmm, 4. jun 2023 00:17)

    # Link komentara

  23. Evo još jednog koji iznosi laži što se tiče EL i ABA. A sve proverljivo.Ali ajde ja da te edukujem. EL grupna faza se igrala do 7 Aprila a 1/4 finale sa CSKA počelo 12 Aprila i završilo se 18 Aprila.Finale ABA se igralo 28 aprila .Znači posle deset dana.Polufinale ABA igrala u slobodnim terminima 22 Marta sa Cedevitom.Znsči nije imala pauze
    (Mirjana, 03. jun 2023 22:15)

    Dame ne treba da lazu.
    Pauze je bilo i vise nego sada.
    Pauza je bila od 22 marta do 28 aprila i to da bi se CZ pripremila za CSK i odigrala odmorna te utakmice.
    Kada je izgubila 3 utakmice onda se odmorila 10 dana i igralo se finale.
    Ili mislis da se zbog Mege napravila pauza od mesec dana od zavrsetka polufinala?
    Istina je da se finale igralo 10 dana posle zavrsenih obaveza CZ u EL.
    Tako je bilo i ove godine posle zavrsenih obaveza Partizana u EL,pocele su utakmice sa SC.
    Ako je 2016 finalista mogao da ceka CZ mesec i vise moze i 2023 CZ finalistu.
    Zasto bi CZ bila povlascena u odnosu na druge?
    (astriox, 3. jun 2023 23:50)

    # Link komentara

  24. na srpskom...aufiderzen
    (mile, 3. jun 2023 23:48)

    # Link komentara

  25. nemoj tako decko, jer od silnih laganja neko kao ti ne moze i u cinjenice da poveruje. Niko nije rekao da Zvezda nije igrala paralelno ABA i EL vec da je utakmice finala ABA lige pomerila mesec dana posle polufinala da bi odigrala playoff EL sa CSKA. Druga utakmica polufinala ABA lige protiv Cedevite je odigrana 22.03.2016 a prva utakmica finala ABA lige protiv Mege je odigrana 28.04.2016. HM, zasto se cekalo mesec dana-ZATO STO JE ZVEZDA IGRALA PLAYOFF EL PROTIV CSKA I TO 12,14,16.04.2016.
    (Mirko, 03. jun 2023 22:28)

    Koji je danas datum? A nije završeno polufinale ABA lige. Da li je to zbog CZ ili Partizana?
    (Z.Dj., 3. jun 2023 23:33)

    # Link komentara

  26. U svakom slucaju vec smo pokazali da smo bolji od vas ove sezone u jednoj ligi u kojoj ne mozete da muljate(evroliga), a i u Abi smo pokazali da smo bolji tako da nema efekta uopste trositi energiju na vase decije price da bi vas dobili u finalu, to je na nivou zabavista...
    (Topss, 3. jun 2023 22:01)



    :)))))
    ajd i nekako to kad lumen ne kapira tuđi komentar, ali, bre, ma kako da je funkcionalna pismenost precenjena, bar bi trebalo da isprati tok sopstvenih misli, no u jednom sam saglasan - aba liga nije bila regularna i to je tendenciozno odlučeno još pre početka takmičenja.

    međusobnog skora što se tiče, bar u realnoj stvarnosti, crvena zvezda u obe lige ima bolji skor, a kup je osvojila u direktnom nadmetanju.
    (mladići borovi, devojke jele, 3. jun 2023 23:25)

    # Link komentara

  27. Bravo, tako i treba! Bio bi red da istupe iz ABA lige zajedno sa FMP2 kao pravi stubovi srBstva, jedan stub sa petokrakom u grbu. Sad su resili da daju prednost ligi koju su obesmislili svojim istupanjem iz iste i odlaskom u ABA onomad.

    Petokraka,sest buktinja, ime Partizan ...u nazivu jugoslovensko.
    Vi ne postojite od 1991.
    (Urke, 3. jun 2023 22:39)

    Mi postojimo od 1991 isto kao sto smo postojali do 1991, i danas postojimo pod imenom pod kojim smo osnovani. Sa vama je vec malo drugacije, vi imate krizu indentiteta. Stub srBstva pod imenom Crvena Zvezda i crvenom petokrakom u grbu, tragikomicno.
    (fhgjh, 3. jun 2023 23:20)

    # Link komentara

  28. (Topss, 3. jun 2023 22:01)

    Stvarno ste nas iskidali tokom cele godine. Msm, svaka čast za plasman u top8, nema šta, ali budi malo i realan. Vi nas dobili 2 puta, mi vas 3 puta a jednom od toga u borbi za trofej. Plasmani svakako govore nešto, ali nije da ste vi iskidali a mi se raspali. Svestan si i ti toga da je zvezda izgubila bar 2 dobijene u EL koje su mogle da promene plasman, znači ne govorimo isključivo o kvalitetu, već o momentumu. I ne zaboravi da je zvezda i te kako sportski odigrala utakmice koje nije morala i možda malo pogurala partizan u EL. Da smo "muljali" možda vam ne bi bilo tako sjajno učešće. Budi realan, lepo smo se iskidali, vi bili 6, mi 10. Sve ok. Ako si već ubeđen u muljanje od strane zvezde u ABA, kako ste onda uspeli da budete prvi? Malo si paradoksalan, zar ne? Ili ste toliko jaki da ste nas pobedili i na terenu i van njega. Pa onda znači da ne mulja samo zvezda, zar ne. Evo, objasni mi gde grešim.
    (Dart Vejder, 3. jun 2023 23:15)

    # Link komentara

  29. Grobari navalili na komentare koji ih se ne ticu. Dogovorice se vec Zvezda i Cedevita kada ce igrati finale. Budite bez brige.
    (POPE, 3. jun 2023 23:11)

    # Link komentara

  30. Pa kakve veze ima kk Partizan sa ovim, Partizan tek treba da igra MAJSTORICU POLUFINALA! Sve je ovo vrlo sumnjivo, ne bi me čudilo da je pozadina svega da se skrene pažnja sa trenutne političke situacije!
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 3. jun 2023 22:54)

    # Link komentara

  31. Druškane, neće Duh večito, drma mu se stolica a vi ste se deklarisali kao režimski klub pa ćete tako i proći. Ovaj put vas gasimo za sva vremena. Sačekajmo još malo... I još nešto. Zna li Uefa da imate ruskog sponzora? Samo pitam...
    (čikavelja, 03. jun 2023 21:09)

    Samo pitam, kad si bio na tekmi poslednji put?
    (zex, 3. jun 2023 22:43)

    # Link komentara

  32. Svako ko misli da je ovo u redu ima problem sa mozgom.
    (Tobi, 3. jun 2023 22:41)

    # Link komentara

  33. Bravo, tako i treba! Bio bi red da istupe iz ABA lige zajedno sa FMP2 kao pravi stubovi srBstva, jedan stub sa petokrakom u grbu. Sad su resili da daju prednost ligi koju su obesmislili svojim istupanjem iz iste i odlaskom u ABA onomad.

    Petokraka,sest buktinja, ime Partizan ...u nazivu jugoslovensko.
    Vi ne postojite od 1991.
    (Urke, 3. jun 2023 22:39)

    # Link komentara

  34. Vi se prepucavate po navijačkoj osnovi a šira slika vam svima izmiče... Košarka nam umire, uskoro će na aparate. Učinili su i jedni i drugi toliko loših stvari po srpsku košarku da je to neviđeno. Uostalom, pokazaće se narednih godina gde smo i šta smo, samo polako. A ako je odluka ABA zaista takva da se finale igra kada i finale KLS, onda stvarno ne kapiram ni to. Msm, ajmo malo realnosti... Kako zakazuješ nešto a znaš da ovi imaju već zakazane utakmice unapred. To je sve jedno blato i muka mi je i od jednih i od drugih. A na kraju krajeva, na šta je ličilo finale prošle godine, bolje da ga ni ne igraju. Pa neka ide u EL ko god, ne zanima me.
    (Amaterska expertiza, 3. jun 2023 22:37)

    # Link komentara

  35. Ok.
    (baki, 3. jun 2023 22:35)

    # Link komentara

  36. placi mala placi,osto sam na raci...
    (mrki, 3. jun 2023 22:31)

    # Link komentara

  37. Najjači komentari su mi ovi gde pominju 2016 godinu a ABA liga te godine završena 2.maja, sad je 3.jun a nije završeno ni polufinale.
    (maratonac, 3. jun 2023 22:29)

    # Link komentara

  38. zvezda NIJE to uradila 2016. igrala je paralelno i abu i top 8. od tolikog ponavljanja neistine počeli ste u laži da verujete.

    nemoj tako decko, jer od silnih laganja neko kao ti ne moze i u cinjenice da poveruje. Niko nije rekao da Zvezda nije igrala paralelno ABA i EL vec da je utakmice finala ABA lige pomerila mesec dana posle polufinala da bi odigrala playoff EL sa CSKA. Druga utakmica polufinala ABA lige protiv Cedevite je odigrana 22.03.2016 a prva utakmica finala ABA lige protiv Mege je odigrana 28.04.2016. HM, zasto se cekalo mesec dana-ZATO STO JE ZVEZDA IGRALA PLAYOFF EL PROTIV CSKA I TO 12,14,16.04.2016.
    (Mirko, 3. jun 2023 22:28)

    # Link komentara

  39. Opet saopštenje? Je l' to neka nova moda?
    (GT, 3. jun 2023 22:26)

    # Link komentara

  40. sto mi poznato ovo....kao nece igrati a uvek igraju....
    (borivoje surdilovic, 3. jun 2023 22:20)

    # Link komentara

  41. mozda ni partizan nece igrati finale.
    (borivoje surdilovic, 3. jun 2023 22:19)

    # Link komentara

  42. lazu, igrace...njihova posla
    (patrijota, 3. jun 2023 22:19)

    # Link komentara

  43. E, a da probate "delikatnu zdravstvenu situaciju"?
    Mozda opet upali?
    (Bata, 3. jun 2023 22:18)

    # Link komentara

  44. Zvezda odložila utakmicu sa Mornarom zbog EL. da bi jurili 10 mesto. 2016 čekalo se 35 dana .
    Svi znaju da će Zvezda da igra. Ovo je samo vršenje pritiska.
    A ako pobedi Cedevita onda će igrati ako treba i 2 dnevno.
    (Andrija, 03. jun 2023 21:22)

    Evo još jednog koji iznosi laži što se tiče EL i ABA. A sve proverljivo.Ali ajde ja da te edukujem. EL grupna faza se igrala do 7 Aprila a 1/4 finale sa CSKA počelo 12 Aprila i završilo se 18 Aprila.Finale ABA se igralo 28 aprila .Znači posle deset dana.Polufinale ABA igrala u slobodnim terminima 22 Marta sa Cedevitom.Znsči nije imala pauze
    (Mirjana, 3. jun 2023 22:15)

    # Link komentara

  45. Užasavam se saopŝtenja KK i FK Crvena Zvezda, ali ŝto povoda ovog saopŝtenja tiče 100% su u pravu, Partizan je odložio svoje utakmice u ABA ligi i svi su morali samo njih da čekaju, bukvalno viŝe od 20 dana, a onda se zakazuju utakmice finala ABA lige u već zakazanom terminu domaće lige koju oni ni ne igraju iz ko zna kakvih razloga. Ne može jedan klub da bude iznad dva klupska rakmičenja kako god se zvao, čak ni zbog Reala nisu menjani kalendari takmičenja!
    (NNN, 3. jun 2023 22:14)

    # Link komentara

  46. bacili vam kosku i sad se svadjate dok se oni gostiraju
    (srbin, 3. jun 2023 22:14)

    # Link komentara

  47. Dok je partizan igrao F8 takozvana zvezda* je mogla da igra protiv Doljevca, Knica i Mrcajevaca i da zavrsi posao u KLS. Aj zdravo
    (Jovan, 3. jun 2023 22:11)

    # Link komentara

  48. Svo zlo koje se izrodilo u zadnjih dvadeset godina je krivica samo jednog coveka,koliko je taj posejao mrznje,generacije ne mogu da pozanju i bace,covek trideset godina leti iz jedne u drugu partiju,uvek u vrhu i sa svima moze,nadam se da ce sa zavrsi na sudu i odgovara za sva razbojnistva koje je godinama cinio.
    (kralj, 03. jun 2023 21:24)

    Taj čovek vam uništio deo mladosti.Pogledaj učinak tog čoveka na čelu saveza i ovog danas.Vi Grobari bi bili najsretniji da ime CZ ne postoji i da ih nema ni u jednom takmičenju
    (Čika Djura, 3. jun 2023 22:09)

    # Link komentara

  49. Sta kazu iz FMP-a samo Dule Vujosevic da ode I strasti ce se smiriti.
    (Radisa, 3. jun 2023 22:08)

    # Link komentara

  50. Cz1913@ Naravno,Zeleznik je predgradje.
    (nik sloter, 03. jun 2023 20:52)

    Тачно, Железник је предграђе а ви нисте из предграђа, Загреб је ипак град.... само значајно мањи од оног где смо настали ми као највећи српски клуб...
    (Црвена звезда 1913, 3. jun 2023 22:07)

    # Link komentara

  51. Ako osnujemo još dva kluba,onda ništa ne mora da igramo imaćemo svoju ligu,a Zvezda će imati maksimalan učinak...To je odlična ideja
    (Duki, 3. jun 2023 22:07)

    # Link komentara

  52. A ne ne, Cz nikada nije igrala top 8 u ovom formatu ali je igrala top 9 ako ti je za utjehu
    (XY, 03. jun 2023 20:23)
    A kom formatu je igrala, ajde da vidimo.
    U mnogo jačem formatu nego ovom sada.Umesto 18 , bilo je 16 ekipa, i to je tebi drugi format.Ali ajde da ogolimo tu priču do kraja.Tada su igrale Ruske top ekipe, CSKA, Uniks, Zenit, Lokomotiva, a ne boranija iz Frncuske, Nemačke i td.
    (Baš zato što te znamo, 03. jun 2023 21:01)

    U pravu si da ogolimo, takmicenje po grupama je smesno, igra ko stigne sve dok VI ne igrate to takmicenje gde ono biva jace od najjacih 18. Tu smesnu pricu o ruskim klubovima vam je legenda licno prezentovala, ono sto je zaboravila a bitno je, u ruskoj ligi je ostalo samo 2,3 igraca EL klase. Moze i pitanje, kako se kotira ruska reorezentacija?
    Dzaba vam je sve, srusili smo vam sneska i u tom poslednjem segmentu zvani "ovaj format" kog ste tako cesto koristili, sve dok vam se i to nije obilo o glavu.Sada nastavljate dalje, jos malo licemerja, pa kako vam vise ne dosadi, imate li bar malo obraza?!
    (Dzeronimo, 3. jun 2023 22:05)

    # Link komentara

  53. hahaha...ovde ne mora čovek da bude vidovit pa da predvidi...
    11.juna biće doneta odluka da će ipak da igraju
    (Duško, 3. jun 2023 22:04)

    # Link komentara

  54. A da se ipak kladimo da će igrati?
    (Cinjenica, 03. jun 2023 21:19)

    Наравно да хоће али у термину после КЛС...
    (Црвена звезда 1913, 3. jun 2023 22:01)

    # Link komentara

  55. (Topss, 03. jun 2023 19:47)

    Vala jeste majstor i za obaranje forme...
    Pa ko na svetu zeli da mu se tim trosi u 3 utakmice, umesto u dve ako je nokaut faza bilo kog takmicenja???
    Kosarku pratim, kosarku dugo trenirao.
    Ne znam za jos neki slucaj da ne uzimas pobedu ako mozes da je uzmes.
    Pre bi se reklo da se tesite i verujete u ono u sta zelite da verujete.
    Vasi stranci su mislima vec na moru odavno.
    Na stranu sve, reci posteno da li je normalno ovo sto je uradila ABA?
    (Predah, 3. jun 2023 20:16)

    Ne znam ja u kom si ti klubu trenirao i ko ti je bio trener al ako ne znas da se forma namerno obara i dize tokom sezone onda ne znam sta bi ti rekao. A forma se inace obara podizanjem obima i intenziteta treninga i nema veze sa time dal neko zeli da prodje na dve ili tri utakmice. U svakom slucaju vec smo pokazali da smo bolji od vas ove sezone u jednoj ligi u kojoj ne mozete da muljate(evroliga), a i u Abi smo pokazali da smo bolji tako da nema efekta uopste trositi energiju na vase decije price da bi vas dobili u finalu, to je na nivou zabavista...
    (Topss, 3. jun 2023 22:01)

    # Link komentara

  56. KK Saopstenje
    (z, 3. jun 2023 21:59)

    # Link komentara

  57. Ma igrace samo palimo malo javnost,svaki pritisak je dobrodosaoi
    (Delija sever, 3. jun 2023 21:55)

    # Link komentara

  58. Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija! Ko u ovoj odluci Zvezde nalazi nešto sporno, tome je klub bitniji od Srbije i ponosa...
    (Lax, 3. jun 2023 20:55)

    Ko je obesmislio nasu ligu odlaskom u ABA onomad? I smanjite sa srbovanjem malo, zovete se Crvena Zvezda i imate crvenu petokraku u grbu!
    (bnjbb, 3. jun 2023 21:53)

    # Link komentara

  59. "Nemamo običaj da se ovako saopštenjima oglašavamo" :)
    (Cinjenica, 3. jun 2023 21:53)

    # Link komentara

  60. Gde si video da su blizanci rođeni u dva različita grada.
    @crvena 1913

    Tacno,jedan rođen u Zagrebu drugi u Tirani od tatka crvenka i majke crvenke.
    Ma ostavite nas na miru bando komunjarska. Potrošili ste para našeg naroda više nego što je budžet Francuske a pokrali para više nego budžet Italije. Pokrali firme radnicima, opljačkali i prodali Kosovo.
    Dokle bre vise sa blizancima?
    Postoji li NSad, Niš, Kragujevac?
    Zašto Kampaco i Panter ne bi igrali u Nisu EL? Mrs bre bando.
    (Ni, 3. jun 2023 21:52)

    # Link komentara

  61. Ma stvarno,hajde da vidimo dali su od reci.Mada ako znamo o kojem se klubu radi....
    (Ramones, 3. jun 2023 21:52)

    # Link komentara

  62. Druškane, neće Duh večito, drma mu se stolica a vi ste se deklarisali kao režimski klub pa ćete tako i proći. Ovaj put vas gasimo za sva vremena. Sačekajmo još malo... I još nešto. Zna li Uefa da imate ruskog sponzora? Samo pitam...
    (čikavelja, 03. jun 2023 21:09)

    Zna. Pa šta? Koga ćete vi da gasite? Vama se ugasio vaterpolo,evo fudbal vam se gasi a i košarka će brzo.Nema više vojske da vas finansira
    (Čika Djura, 3. jun 2023 21:49)

    # Link komentara

  63. Da nije potpuno isti priču isti čovek pričao o negiranju 1998, 2008 i za kup u februaru 2023 mozda bi neko poverovao da sme da ne igra.
    (Cinjenica, 3. jun 2023 21:49)

    # Link komentara

  64. Bravo, tako i treba! Bio bi red da istupe iz ABA lige zajedno sa FMP2 kao pravi stubovi srBstva, jedan stub sa petokrakom u grbu. Sad su resili da daju prednost ligi koju su obesmislili svojim istupanjem iz iste i odlaskom u ABA onomad.
    (gfchvh, 3. jun 2023 21:48)

    # Link komentara

  65. Kk SAOPSTENJE plačite još maloooo
    Neka lepo budućnost udje u finale i ćao zdravo.
    Ali igrace 100%
    Samo prvo moraju malo da placu
    (Dule, 3. jun 2023 21:47)

    # Link komentara

  66. bese Coki je prvi bio za aba ligu,ako se ne varam zajedno sa Hemofarmom i zvezdom(pravom).
    (drnoname, 3. jun 2023 21:47)

    # Link komentara

  67. Podrška Zvezdi.Jedan klub koji misli da su evropski Seltiksi vršlja košarkom u regionu.Neće domaću ligu.Savez godinu dana ne može ili neće da ih kazni a pravilnik je jasan. Zvezda ima upravljačka prava kao i svi klubovi u ABA.Čeka mesec dana da bi se odigralo polufinale. Slovenci imaju svoje pravilo.Nacionalna liga ima prednost nad ABA. Neka evropski Seltiksi odmaraju dok se ne završi naša liga.Ali njima to ne odgovara jer se gubi takmičarski proces
    (Mirjana, 3. jun 2023 21:46)

    # Link komentara

  68. sklonite čovića iz košarke jer je zlo. zvezda i partizan nikad bolje ekipe i ljubitelji košarke zele da gledaju vrhunsku košarku.
    (nebojsa, 3. jun 2023 21:45)

    # Link komentara

  69. Stvarno bre jel odigran treci mec Partizan i Cedevita??? Kolika im je pauza ....smejurija.
    (Atreides, 3. jun 2023 21:43)

    # Link komentara

  70. Podrška za FMP.
    (taras murga, 3. jun 2023 21:43)

    # Link komentara

  71. Ovaj Čović nema ni stida ni srama .Iz godine u godinu svako finale pražnjenje publike , svaki put on saopstena piše .
    (Partizan najveći, 3. jun 2023 21:38)

    # Link komentara

  72. Poslije ovoliko spletkarenja i očigledne namjere koje su već jasne od strane ABA lige zajedno sa KK Partizan da se Zvezda saplete, ne bih izašao na parket i prepustio bih Partizanu titulu, jer znaju da u normalnim okolnostima oni ne mogu da dobiju Zvezdu na tri utakmice u finalu.
    Evo ti Željko trofej napokon i hvali te se ako obraza nemate
    (Dex, 3. jun 2023 21:38)

    # Link komentara

  73. Još malo i opet UPPR, sele se, menjaju ime...već vidjeno
    (Aleksandar, 3. jun 2023 21:37)

    # Link komentara

  74. Ako ne žele da igraju finale to je njihova stvar.
    I onako su stalni fenjeraši u Evro ligi.
    (Boris, 3. jun 2023 21:33)

    # Link komentara

  75. E ajde bar jednom da održi reč,tako je pričao par puta pa je slago i za kup i prvenstvo kls!Ajde ako si čovek održi obećanje, nemoj da igras Aba finale!I nemoj više ucenjivati i diktirati kako tebi odgovara!
    (aaaaa k, 3. jun 2023 21:32)

    # Link komentara

  76. Gospodin Čović da se dogovori sam sa sobom da li mu odgovara domaca liga ili ne, pošto mu kao predsdiku ili vlasniku fmp-a ili refleksa nije odgovarala. Direktan krivac za uništavanje domace lige i domacih klubova.
    (Reflex2000, 3. jun 2023 21:32)

    # Link komentara

  77. Jos nismo ni prosli Cedevitu a ovi nas optuzuju da biramo vreme finala ABA lige. Kakve veze ima Partizan sa tim? Cekajte da zavrsimo prvo polufinale. Mozda Cedevita gura te datume
    (Trisa, 3. jun 2023 21:32)

    # Link komentara

  78. Covek koji je nasilno uvukao partizan u aba ligu i mesetario od kad zna za sebe upropascavajuci nasu ligu prica o odigravanju kls ( privatne lige klubova) i kao neke nepravde...
    (Idn, 3. jun 2023 21:30)

    # Link komentara

  79. A koji skor ima Partizan protiv Zvezde ove sezone?Pitanje za naučnike koji kradu Bogu dane na portalima.Sve je Zvezda u pravu i istrace pravdu.Zivi bili pa videli.
    (Kosta, 3. jun 2023 21:28)

    # Link komentara

  80. jao ovo samo u Srbiji ima . Ovi napadaju ove ,a ovi ove. Cirkua
    (neko, 3. jun 2023 21:27)

    # Link komentara

  81. Jedni nece da se pojave u KLS, ovi sad nece u ABA, bas nam u super smeru ide ova kosarka...
    (palop, 3. jun 2023 21:25)

    # Link komentara

  82. A oni već znaju da će proći polufinale Superlige? Jel to unapred dogovoreno ili šta?
    (ja, 03. jun 2023 18:49)

    Isto.kao što oni drugi znaju da će igrati finale Aba Lige. Dogovor neki ?!
    (VOX, 3. jun 2023 21:25)

    # Link komentara

  83. Igrace,fora..
    (Bojan, 3. jun 2023 21:24)

    # Link komentara

  84. Svo zlo koje se izrodilo u zadnjih dvadeset godina je krivica samo jednog coveka,koliko je taj posejao mrznje,generacije ne mogu da pozanju i bace,covek trideset godina leti iz jedne u drugu partiju,uvek u vrhu i sa svima moze,nadam se da ce sa zavrsi na sudu i odgovara za sva razbojnistva koje je godinama cinio.
    (kralj, 3. jun 2023 21:24)

    # Link komentara

  85. Za one sa jeftinijim kartama info. Zvezda je očigledno već obezbedila učešće u EL. Što je bilo i očekivano budući da se ruske ekipe ne vraćaju u EL.

    I onda može i malo ponižavanja Limara i Zeljka ... ionako sve ovo i rade da bi izbegli duel sa Zvezdom. Njih u BG i jedan Studentski centar razvaljuje lagano.
    (VOX, 3. jun 2023 21:23)

    # Link komentara

  86. Zvezda odložila utakmicu sa Mornarom zbog EL. da bi jurili 10 mesto. 2016 čekalo se 35 dana .
    Svi znaju da će Zvezda da igra. Ovo je samo vršenje pritiska.
    A ako pobedi Cedevita onda će igrati ako treba i 2 dnevno.
    (Andrija, 3. jun 2023 21:22)

    # Link komentara

  87. Ja mislim da Zvezda ne treba vise da igra Aba ligu, imamo mi nasu privatnu kss i to cemo igrati a vi radite sta 'ocete, nisam znao da je Savic ovoliko mocan covek da ima toliko uticaja u ABA i u EL.
    (Marko566, 3. jun 2023 21:20)

    # Link komentara

  88. Zbog slovenačkog kluba su odložili zar ne ?!

    Pitam za drugara !
    (Sony, 3. jun 2023 21:19)

    # Link komentara

  89. Igra Zvezda sigurno. Ovo je samo vrsenje pritiska. Ulog je 500K evra. Pobednik ide besplatno u EL. Porazeni plaća. To je godišnja plata Dobrića ili Avramovića.
    (Poreznik, 3. jun 2023 21:19)

    # Link komentara

  90. A da se ipak kladimo da će igrati?
    (Cinjenica, 3. jun 2023 21:19)

    # Link komentara

  91. Sprdnja od kluba ..sad im vaznija kladionicarska liga od Aba lige...
    (Nef, 3. jun 2023 21:18)

    # Link komentara

  92. Pa ne moraju da igraju..i onako ce ih pobediti Partizan..da se ne brukaju..pametna odluka
    (Zoran, 3. jun 2023 21:17)

    # Link komentara

  93. Tako je majstori ! Puna podrška klubu !!! Vrhunska odluka.

    Jel hoćete tako đonom na najveći klub na Balkanu ?! E pa neće moći !

    Dosta je bilo ucena i pakosti. Nek igraju tu Aba Ligu bez Zvezde.
    (Gamer, 3. jun 2023 20:42)
    Tačno je da ste najveći! Ovih 6 klubova što su bili prvaci Evrope se ne važi, Železnik je najveći, tako je brate.
    (King, 3. jun 2023 21:15)

    # Link komentara

  94. Tipicno od Partizana kada se dokopa neke vlasti. Hvalili su se godinama da su oni Srpska kosarka a onda kada su generali otisli u penziju kme kme nemamo za grejanje, porez itd. Sada se dokopali para ali porezi od kme kme perioda ostali a navijaci i pored velikih para koje su usle skupljaju pare za porez koje su lopine pokrale. Neverovatno. Stvarno je sramota sta se Partizanu tolerisalo ove sezone u ABA ligi. Svi ostali klubovi iz EL su igrali lokalna takmicenja samo su se Partizanu stelovali termini pa jos ove blamaze sa ucestvovanjem u Srpskoj ligi gde bi po svim pravilima trebali da budu izbaceni iz Srpske kosarke a ujedno i iz ABA lige kao Srpski predstavnik. Ujedno trebalo bi ukinuti svaku pomoc drzave jer oni ni neigraju Srpsku ligu. Sve u svemu veoma tuzno da se jedan velikan srozava na ovaj nivo da bi izbegli Zvezdu.
    (kvatro, 3. jun 2023 21:11)

    # Link komentara

  95. Doveli su kosarku do sprdnje, i Covic i Mijailovic, sve to treba najuriti, veze oni nemaju ni sa kosarkom, a ni sa cim drugim. Sramota.
    (Pera, 3. jun 2023 21:11)

    # Link komentara

  96. Gospodo evo da vas uputim koliko ste mali i jadni, i jedni i drugi. Svadjate se oko ABA lige tj evrolige? Koga briga? Evroliga se prati u svetu kao i recimo prvenstvo Lakrosa u Kanadi. Dajte grobarima tu Evroligu kad toliko grebu za nju, neka im, opet ce bici presrecni sa final 8 u jednoj prosecnoj ligi na svetskom nivou. E sad za uzvrat Zvezda igra Ligu Sampiona u fudbalu koja je najace klupsko takmicenje u svetu! Za Ligu Sampiona svako zna i na americkom kontinentu i u Kini. Prvaci u fudbalu necete biti naredne 2 decenije, treba da ste srecni sto se niste ugasili, jedini razlog zasto FK Partizan postoji je da bi Zvezda mogla da igra derbi. Vi procenite sami ko je bolje prosao, ja ne bi menjao Ligu Sampiona u fudbalu za sto kosarkaskih evroliga, ajd zdravo i zbogom.
    (u3pm, 03. jun 2023 19:16)
    Druškane, neće Duh večito, drma mu se stolica a vi ste se deklarisali kao režimski klub pa ćete tako i proći. Ovaj put vas gasimo za sva vremena. Sačekajmo još malo... I još nešto. Zna li Uefa da imate ruskog sponzora? Samo pitam...
    (čikavelja, 3. jun 2023 21:09)

    # Link komentara

  97. Nije postojao termin. Da ti pomognem.
    (Knedla, 03. jun 2023 19:58)

    Ma kako da ne, ko vas ne zna skupo bi vas platio. Utakmicu sa Mornarom ste odlozili mnogo kasnije pa ste je odigrali pre nego sa Cedevitom, kako je to moguce? Valjda bi bilo normalno da ste prvo igrali odlozenu sa Cedevitom pa posle toga sa Mornarom, nego ste cekali rasplet u Aba do poslednjeg kola i kiks Partizana, niste smeli da igrate rezultatski bitnu utakmicu sa Cedevitom bez Kampaca i Vildose, nego kad je sve bilo reseno odigrali ste tek onda lagano i vi i oni bez rezultatskog znacaja.
    (Admiral, 3. jun 2023 20:48)


    Bravo, sve si mu objasnio. Obicni foliranti koji stalno nesto muvaju. Oni su jedini pametni ..A svi su drugi krivci.
    (1712, 3. jun 2023 21:09)

    # Link komentara

  98. U centar. Bez koske. Bravo za saopštenje.

    Uostalom znaju vrlo dobro šta ih čeka u finalu sa Zvezdom, pa onda ovako po svom starom običaju se služe ovakvim stvarima.
    (Rocky, 3. jun 2023 21:08)

    # Link komentara

  99. Isto kao i kup!
    Malo patetike i eto ih na terenu.
    (Bata, 3. jun 2023 21:05)

    # Link komentara

  100. A ne ne, Cz nikada nije igrala top 8 u ovom formatu ali je igrala top 9 ako ti je za utjehu
    (XY, 03. jun 2023 20:23)
    A kom formatu je igrala, ajde da vidimo.
    U mnogo jačem formatu nego ovom sada.Umesto 18 , bilo je 16 ekipa, i to je tebi drugi format.Ali ajde da ogolimo tu priču do kraja.Tada su igrale Ruske top ekipe, CSKA, Uniks, Zenit, Lokomotiva, a ne boranija iz Frncuske, Nemačke i td.
    (Baš zato što te znamo, 3. jun 2023 21:01)

    # Link komentara

  101. Pa oni zajedno sa Željkom samo tako i mogu da "osvoje" Aba Ligu.

    Može takva Aba liga i bez Crvene Zvezde.
    (Ginis, 3. jun 2023 20:55)

    # Link komentara

  102. Zvezda, Srbija, nikad Jugoslavija! Ko u ovoj odluci Zvezde nalazi nešto sporno, tome je klub bitniji od Srbije i ponosa...
    (Lax, 3. jun 2023 20:55)

    # Link komentara

  103. Sramno je da se bunimo, a utakmicu sa Cedevitom smo odlagali mesecima.
    Doktore preterao si.
    (Joca ultras, 3. jun 2023 18:35

    Joco, sunce moje, ajde baci pogled KADA JE BIO SLOBODAN TERMIN da se igra ta utakmica.

    Nije postojao termin. Da ti pomognem.
    (Knedla, 3. jun 2023 19:58)


    Upravo gledam odigrane utakmice u EL i rezultate. MNOGO puta je bilo nedelju dana izmedju kola u EL? Pa zasto nije odigrana utakmica sa CDOli? 6 meseci je bre niste odigrali? Nije bilo termina?
    (111, 3. jun 2023 20:54)

    # Link komentara

  104. molim da mi neko navede jos jedan klub koji ne igra drzavno prvenstvo ,a finansira se iz budzeta???
    (zuks, 03. jun 2023 19:55)

    Neka neko navede makar jedan klub iz EL ili EK (sem Zvezde, Partizana i donekle Buducnosti) koji finansira drzava?! Nema, ne postoji, sto bi drzava Spanija finansirala Real ili Nemacka Albu ili Francuska Asvel? To su privatni klubovi, privatni novac i to je normalno. Ovaj zaostali relikt komunizma kod nas gde su klubovi nekakva udruzenja gradjana koja sisaju budzet ne postoji nigde u normalnim zemljama!
    (car, 3. jun 2023 20:53)

    # Link komentara

  105. Sve je ovo protivteza situaciji u fudbalu. Zadnjih par godina se gura Partizan u kosarci da bi se malo smanjilo nezadovoljstvo navijaca partizana. Sve se samo na to svodi.
    (Mmilos, 3. jun 2023 20:53)

    # Link komentara

  106. Cz1913@ Naravno,Zeleznik je predgradje.
    (nik sloter, 3. jun 2023 20:52)

    # Link komentara

  107. Pa dobro, i Partizan ili Cedevita bi pre igrali domaci sampionat da su osnovani u Srbiji
    (objavite komentar, barem ponekad..., 3. jun 2023 20:49)

    # Link komentara

  108. Sramno je da se bunimo, a utakmicu sa Cedevitom smo odlagali mesecima.
    Doktore preterao si.
    (Joca ultras, 3. jun 2023 18:35

    Joco, sunce moje, ajde baci pogled KADA JE BIO SLOBODAN TERMIN da se igra ta utakmica.

    Nije postojao termin. Da ti pomognem.
    (Knedla, 03. jun 2023 19:58)

    Ma kako da ne, ko vas ne zna skupo bi vas platio. Utakmicu sa Mornarom ste odlozili mnogo kasnije pa ste je odigrali pre nego sa Cedevitom, kako je to moguce? Valjda bi bilo normalno da ste prvo igrali odlozenu sa Cedevitom pa posle toga sa Mornarom, nego ste cekali rasplet u Aba do poslednjeg kola i kiks Partizana, niste smeli da igrate rezultatski bitnu utakmicu sa Cedevitom bez Kampaca i Vildose, nego kad je sve bilo reseno odigrali ste tek onda lagano i vi i oni bez rezultatskog znacaja.
    (Admiral, 3. jun 2023 20:48)

    # Link komentara

  109. Posle svih ovih gluposti može li neko da mi kaže koji bi sad od naših klubova po plasmanu trebalo da igraju ABA ligu sledeće godine??
    (aca, 3. jun 2023 20:46)

    # Link komentara

  110. Realno, samo na ovaj način Partizan može i osvojiti nešto..
    (Obrad, 3. jun 2023 20:46)

    # Link komentara

  111. Da li moze objasnjenje na osnovu cega Zvezda igra direktno finale ovog takmicenja? Kakvo je to takmicenje gde se neko bori cele sezone, a nekom je dorektno obezbedjeno ucesce u finalu?
    (Maja, 3. jun 2023 19:08)



    :)))))
    splet okolnosti - igrala bi crvena zvezda i polufinale, ali je rival zakasnio da se prijavi za takmičenje.
    štaš, živi ljudi, dešava se...
    (mladići borovi, devojke jele, 3. jun 2023 20:45)

    # Link komentara

  112. Baš zato što te znamo, 03. jun 2023 20:07
    Sve što si napisao možda je i delimično tačno ali ako pogledaš drugu stranu, nepristrasno, ko je bolje prošao? Oprost dugova, oživljavanje kluba, bogati sponzori, dugogodišnji poprilično veliki budžet državno mezimče... I još mnogo toga. Sad se Partizan vratio a vi na svaki mogući način od početka prvenstva kukate i plačete i vršite opstrukciju gde god možete. SHVATITE, DODIJALI STE I BOGU I NARODU! Uhvaćeni u muvanju i petljanju, i umesto da se smirite vi hoćete da nam svima ogadite taj predivni sport. Kako vas nije sramota? Nemate vi obraza, kakav gazda takvi ste i vi...
    (čikavelja, 3. jun 2023 20:45)

    # Link komentara

  113. Pa nek partizan i dalje igra majstorice posle 10 dana i slično, a Zvezdu ucenjujte !

    No, no ! Neće moći ove noći !
    (Baki, 3. jun 2023 20:44)

    # Link komentara

  114. muka mi je i od zvezde i od partizana. a jos vise od njihovih čelnika. BANDA
    (drns, 3. jun 2023 20:43)

    # Link komentara

  115. Tako je majstori ! Puna podrška klubu !!! Vrhunska odluka.

    Jel hoćete tako đonom na najveći klub na Balkanu ?! E pa neće moći !

    Dosta je bilo ucena i pakosti. Nek igraju tu Aba Ligu bez Zvezde.
    (Gamer, 3. jun 2023 20:42)

    # Link komentara

  116. Ne znam što se rakari bune?? Ovo je upućeno Cedeviti, ako se utakmica sa Partizanom odlaže zbog učešća Cedevite u Slovenačkoj ligi, onda Zvezdino finale sa Cedevitom mora da se odloži zbog Srpske lige.
    (Ilija Čvorović, 3. jun 2023 20:41)

    # Link komentara

  117. Da Partizan nije pobegao od KLS ili da je svoje utakmice sa studentima odigrao kad je trebalo do ovoga ne bi doslo. Ovako Zvezda i ne treba da igra u tim novim terminima. A ova ABA liga je trebala da se rasformira istog momenta kada nisu dali prvaku ABA 2 lige da udje u ABA ligu.
    (POPE, 3. jun 2023 20:38)

    # Link komentara

  118. Zvezdas sam. Zvezdo igraj. Sta je sport ako se bojkotuju utakmice?
    (Kibu, 3. jun 2023 20:37)

    # Link komentara

  119. Info iz prve ruke, nisu planirani za EL 2023/24 pa se pravi Kalimero "nepravda" atmosfera. Smučio se čovek i Bogu i narodu, Dejana i Glikmana ne može da podmiti i eto...first hand info.
    (Sudija, 3. jun 2023 20:02)

    Saviću, ti li si??
    (Lajavi krelac, 3. jun 2023 20:36)

    # Link komentara

  120. Kada Partizan nije hteo da igra KLS secam se vasih komentara. Izbacite ih iz lige, kaznite ih, izbacite ih u III ligu?? Sta cemo sad? Samo opusteno jer treba biti zdrav..haha..Jedino mi nije jasan Bodiroga? I on je tu nesto umesao prste haha..
    (123, 3. jun 2023 20:35)

    # Link komentara

  121. Упропастили домаћу лигу да би правили јадранску, сад и ни јадранска не ваља. Неће ни како они хоће. Све би на муфте
    (Edvard Sokolovic, 3. jun 2023 20:35)

    # Link komentara

  122. smeh, 03. jun 2023 20:08)
    Какви близанци?
    Где си видео да су се близанци родили у два различита града?
    (Црвена звезда 1913, 3. jun 2023 20:34)

    # Link komentara

  123. Sram vas bilo Zvezdo!!
    Samo vam neato smeta,ne valja Buducnost,ne valjaju sudije,ne valja Obradovic,Savic,Partizan,Evroliga!
    Istupite vise iz lige!
    (j, 03. jun 2023
    Будућност смо разбили 80 разлике у две утакмице, па ти сам процени ко ваља а ко не.Али ко се служи манифетлуцима, ко тужака, цинкари, гепекује судије, ко од државе добија дебеле паре, па пљује по њој и не плаћа порез, ко без надокнаде користи Арену то сви добро знају.
    (Baš zato što te znamo, 3. jun 2023 20:07)
    Pa vi ste se zalili jos pre meca o cemu pricas ti?
    Gde to ima da klub pise saopstenje i stavlja pritisak na sudije PRE MECA?Mogli ste i 100 razlike da ih dobijete!
    Ko jos na DAN KUPA gostuje na HEPIJU ili PINKU(!!)izdaje saopstenje i kaze mi ne znamo da li cemo igrati Kup??
    Ciji trener govori da Partizan ima filing da ce jzgubiti od Zvezde?
    Kazes tuzakanje?Jel smo mi peti razred?Zasto niste radili po propisima ne bi bili kaznjeni.
    Ako mogu jedan PAO koji je 5x veci klub od Zvezde da kazne sto ne bi i Zvezdu.
    Postujte rivala,postujte igru,kosarku!
    10 godina ste imali jake igrace i sansu da uradite nesto u EL i nista.
    Jel Partizan tu kriv?!
    Verovatno ni ovo nece objaviti..
    (j, 3. jun 2023 20:27)

    # Link komentara

  124. @Che, 3. jun 2023 19:58, alo amzo, ABA ne može unapred da odredi datume finalnih serija jer se ne zna dokle će dogurati Partizan i Zvezda u EL. Kad je vaš meč sa Olimpijom odložen, to vam nije smetalo? Nije vam smetalo ni kada ste prvi pojurili u tu ABA. Nije vam smetalo ni kada ste 1. put zaigrali EL, a bili ste 4. na tabeli ABA. Licemeri saopštenja...
    (Deki, 3. jun 2023 20:27)

    # Link komentara

  125. @Che, 3. jun 2023 19:58, alo amzo, ABA ne može unapred da odredi datume finalnih serija jer se ne zna dokle će dogurati Partizan i Zvezda u EL. Kad je vaš meč sa Olimpijom odložen, to vam nije smetalo? Nije vam smetalo ni kada ste prvi pojurili u tu ABA. Nije vam smetalo ni kada ste 1. put zaigrali EL, a bili ste 4. na tabeli ABA. Licemeri saopštenja...
    (Deki, 3. jun 2023 20:26)

    # Link komentara

  126. Kako je moguće da u NBA ligi tokom finala dva kluba koji su udaljeni hiljadama kilometara (Denver i Majami) , igraju svoje utakmice u razmaku od samo dva dana i ne žale se na umor, ali su u ABA ligi razmaci između utakmica po 7 dana?

    Zato sto je to NBA Liga, najbolje na svetu. Ne moze nista ali nista da se poredi sa tim.
    (Lala, 3. jun 2023 20:25)

    # Link komentara

  127. Tripl-Dabl saopstenjima ove nedelje.
    (Marko, 3. jun 2023 19:28)

    Ma najbolje da cutimo sto se prave pauze od 7 dana kako vama odgovara, a mi da igramo dva finala odjednom jer vi bezite iz domace lige. Proslo je vreme kad se cutalo sto gepekujete sudije ili ih vas trener stipa i preti im na sred utakmice a ovaj ne sme ni tehnicku da mu da. Vi biste najvise voleli da se vama dodele sve titule bez igranja, jer bez muljanja, gepekovanja i otimanja ne mozete da osvojite nista, a da niko drugi ne sme da podigne glas povodom toga. Taj film vise nikada necete gledati!
    (Sub013, 3. jun 2023 18:04)
    (Sub013, 3. jun 2023 20:24)

    # Link komentara

  128. Budite gospoda, ako već ne izlazite na teren kao Partizan u nekoj drugoj ligi - postupite kao i oni i priznajte šampiona.
    akva sad tužakanja posle toga a vi ste ti koji su odbili da igraju? Blamirate nas sve vreme.(Sem, 3. jun 2023 19:00)
    Prijatelju, ocigledno si nesto pobrkao.Partizan ne igra tu drugu ligu a usput nikada nisam cuo da su oni gospodski priznali šampiona!!O gospodstvu i priznavanju šampiona kao i same KLS lige dovoljno je procitati komentare vaših navijača. Drugo CZ je ucestvovala u ligaškom i dosadašnjem plej-ofu dela ABA lige.Nijednom rečju CZ nije rekla da neće da igra finale ako ti je jasno : neće da igra finale u nametnutom terminu!!!Zašto je prvenstvo SLO bitnije od KLS ??? Zašto ABA liga nije odredila termine finala ABA pre nego što su objavljeni termini finala KLS???? Da ne nabrajam dalje.Ovi stručnjaci što tupe o odloženoj utakmici 3 kola sa CED samo pitanje ko je odložio tu utakmicu ?? Ko nije odredio novi termin?? Zvezda ?? Sram vas bilo.
    (Tex Willer, 3. jun 2023 20:24)

    # Link komentara

  129. Nije te sramota da to izjavis? A 2016. kad je tvoj FMP igrao jedini top8 u svojoj maloj i bednoj istoriji, pa su dobili isti tretman(nisu igrali ABA, dok se to ne zavrsi) tad ti to nije smetalo?
    (Keynes, 03. jun 2023 18:49)
    Kako sad to? Zar ne čitah ja mesec dana ovde da je Partizan uspeo ove sezone ono što Zvezda nikad nije?
    (ghh, 3. jun 2023 19:07)

    A ne ne, Cz nikada nije igrala top 8 u ovom formatu ali je igrala top 9 ako ti je za utjehu
    (XY, 3. jun 2023 20:23)

    # Link komentara

  130. ABA vs Zvezda...

    Aba liga je sa ovim prakticno rekla Zvezdi da napusti ligu...
    (sasha the red Baron..., 3. jun 2023 18:45)


    Pa i bolje da napusti. Znas kad u drustvu imas onog jednog smaraca koji uvek tera kontru, inat i uvek mu sve smeta.

    Zaratili sa svima. Najbolje da se svi pogase i da im stizu titule jednom godisnje.

    Tako su bukvalno uradili i u onoj privatnoj ligi Srbije. Direkt u finale. Pa dosta vise.

    Partizan godinama tavorio, raspadao se, pa niko nije pisao tolika saopstenja i vrsio pritisak.

    Neka izadju iz lige, kao Partizan iz one druge i to je to. Cutis i odradis i istrpis, ne kmecis ko neka baba stalno.
    (Replikator, 3. jun 2023 20:22)

    # Link komentara

  131. Cekajte bre ljudi, stajete na stranu svog tima po svaku cenu, i jeni i drugi, sta je sa objektivnoscu, ispravnom odlukom, stavom, imate li vi kicmu ili samo sopstveni interes?!?
    Koliko sam razumeo, ABA liga sa zakasnjenjem i sa upozorenjem na eventualni problem, naknadno zakazuje termin finala u terminu kada se igra finale KLS, i pored toga sto Zvezda igra u oba ta finala?!? I vama je to normalno, branite tu skandaloznu odluku samo jer vama to odgovara?!?
    I tako je na zalost u svim segmentima drustva..
    Ozbiljan drustveni problem..
    Au, gde ja zivim!!
    (Pant-LA, 3. jun 2023 20:21)

    # Link komentara

  132. ukiniti play off..eventulno prvi i drugi odmah finale..na 3 pobede..oni su ove godine napravil neki play in..pa jos vise produzili..
    (grobar, 3. jun 2023 20:18)

    # Link komentara

  133. ..”ovo je možda i kraj ABA lige kakvu poznajemo..”

    Kraj lige sa dva kluba istog vlasnika?
    (PredragDrobnjak, 3. jun 2023 20:18)

    # Link komentara

  134. Od svih gluoosti koje se ovde mogu videti mozda najveca je sto navijaci satro institucije ponavljaju da su pomerene utakmice Zvezde '16, a nekoliko klikova je potrebno da se proveri da to nije tacno...od koga li su to videli, ko ne moze nikada da izgovori istinu .. A da, do juce se Zvezda nije nikad plasirala u Top8 :)
    (Enrico Pallazzo, 3. jun 2023 20:17)

    # Link komentara

  135. Jedva prodjosmo studente al smo zato prosli u Top8 gde smo imali 3,4 pobede vise od vas, tamo gde je najbitnije, u Evro ligi. I bili smo prvi u Aba ligi. A to sto ti nista ne znas o tempiranju forme i o tome da je Obradovic mozda namerno oborio formu dok igra cetvrt finale i polufinale je tvoj veliki problem. Tesko je odrzati pravu formu duze od 2,3 meseca a to vi i ovaj vas Ivanovic ocigledno ne znate pa ste tako i prosli u Evroligi. Nadam se da cemo uci u finale i osvojiti ligu koju smo i zasluzili da osvojimo. I da uplasili ste se, jer znate da bi vas odvalili u finalu!
    (Topss, 03. jun 2023 19:47)

    Vala jeste majstor i za obaranje forme...
    Pa ko na svetu zeli da mu se tim trosi u 3 utakmice, umesto u dve ako je nokaut faza bilo kog takmicenja???
    Kosarku pratim, kosarku dugo trenirao.
    Ne znam za jos neki slucaj da ne uzimas pobedu ako mozes da je uzmes.
    Pre bi se reklo da se tesite i verujete u ono u sta zelite da verujete.
    Vasi stranci su mislima vec na moru odavno.
    Na stranu sve, reci posteno da li je normalno ovo sto je uradila ABA?
    (Predah, 3. jun 2023 20:16)

    # Link komentara

  136. Odličan pokušaj lažnog predstavljanja, ali nismo baš svi zaboravili da je ta utakmica na zahtev Cedevite. Svejedno, svaka čast na pokušaju, ne predaj se...
    (Gordon Bennett, 03. jun 2023 19:37)

    Da,bilo je na zahtev Cedevite prvi put a zatim je jos dva ili tri puta Aba predlagala datum odigravanja koji je Cedevita prihvatala ali CZ nije,tako da nije kriva Cedevita nego CZ.
    Sami ste u saopstenju naveli da je Mega cekala vise od mesec dana na finale zbog vase utakmice sa CSK,zasto se sada bunite kada se to desava zbog Partizanove serije sa Realom.
    (astriox, 3. jun 2023 20:14)

    # Link komentara

  137. Odmah bi trebalo poslati poresku inspekciju i UBOPOK u oba kluba.Pustiti menice za dospele obaveze,prekinuti svako sponzorstvo od državnih firmi i izbaciti u beton ligu Sebije.Ovako se vraca navijačima za ljubav i vernost?Unistava se najiščekivanije finale u istoriji košarke kod nas!!?Ma navijači treba da prebiju obe uprave i rukovodstvo obe lige i domace i ABA.Ovo je sramota.
    (Kartonka za vanka, 3. jun 2023 20:14)

    # Link komentara

  138. жалост наше кошарке!
    (лала, 3. jun 2023 20:14)

    # Link komentara

  139. Dobro, hvala na tituli.
    (Ime, 03. jun 2023 18:22)

    Kojoj tituli?
    CZ je izjavila da neće igrati prva dva termina. Znači dolazite na noge CZ u trećoj i četvrtoj utakmici. Možda će biti odlučujuća peta tj.treća koja se bude igrala.
    Neće tako lako proći marifetluci Partizana.
    Tužbe su već spremne za korumpirane čelnike ABA lige.
    (Z.Dj., 3. jun 2023 20:13)

    # Link komentara

  140. Ovi Panteri koji kazu za nas-kako ste mogli vi protiv cedevite tako mi isto.E sad da piitam ja vas nesto.Sto prosle godine niste prvo igrali Kl ? KAKO TO MI SMO VAS CEKALI KAD STE BILI TOP 8 A NISMO PRVO IGRALI KLS ? E sad da vam kazem nesto.Termiin top 8 evrolige se znao godinu dana unapred i ne moze se pomera el a posto je Aba pod okriljem El onda Aba to mora da ucini.To bi bilo i da ste vi.A kls se nije znao ni kad ce pocet finale niti plej of namerno je covic trazio termine pre Aba.Dakle za Aba se znalo odavno kad je .I jos nesto.Kako to cela sez vam trebalo da igrate 2 kolo Aba.? Ej cela cezona ? Koga vi pravite
    (Olee, 3. jun 2023 20:10)

    # Link komentara

  141. I sami su priznali da je zbog njihove utakmice protiv CSK pauza bila mesec dana.
    Al dizu frku kada je pauza zbog Partizana.
    (astriox, 3. jun 2023 20:09)

    # Link komentara

  142. хахахаа значи и аба лига и евролига су против вас?! можда и нба лига, а?!
    (србија, 3. jun 2023 19:02)

    Зато што се Савић још није чуо са њима. Чека да се заврши проблем са Џа Морантом, па ће да назове. Никад нисмо били моћнији. Држимо Евролигу, АБА и НБА. Браво Савићу-краљу!
    (Јачи смо од субине?, 3. jun 2023 20:08)

    # Link komentara

  143. Ova država bi zaista bila država kada bi ovim blizancima ukinula sponzorstvo pa neka rade šta hoće i kako hoće. Neka se snalaze i neka igraju lige koje oni hoće a našim klubovima treba zabraniti učešće u ovoj nakaradnoj i žalosnoj ligi kakva je ABA gde klubovi rade šta hoće i kako hoće. Sve je krenulo kada su zabranili prvaku ABA2 lige da učestvuje u ABA ligi jer je drugima smetalo da ima toliko klubova iz Srbije. A blizanci su najveća sramota ove države. Ne zna se ko je gori. Još se ovi slinavci prepucavaju oko ovih šabana iz oba tabora koji izgleda žele da sahrane našu košarku. Zaista će biti sramotno, žalosno i ponižavajuće ako država sledeće sezone da i jedan jedini dinar ovim bahatim blizancima. Kao da su vas Hrvati poslali sa samo jedinim ciljem da se uništi naša košarka.
    (smeh, 3. jun 2023 20:08)

    # Link komentara

  144. Ko je objavijo razpored pre KLS ili ABA? Onaj ko nema jos zakazan termin nek se prilagodi drugom koji je vec objavijo!
    (sportdetective, 3. jun 2023 20:08)

    # Link komentara

  145. Cirkuz Kolorado, ako vec niste hteli da cekate Partizan, kako ne bi ispali iz forme, trebalo je da zakazete KLS odmah nakon serije protiv Buducnosti
    (aj sad se pomerite, 03. jun 2023 18:22)

    Igraju i Mega i FMP tu KLS a ne samo CZ.
    Sad će zbog nesposobnih čelnika ABA lige da se svi cimaju.
    (Z.Dj., 3. jun 2023 20:07)

    # Link komentara

  146. Sram vas bilo Zvezdo!!
    Samo vam neato smeta,ne valja Buducnost,ne valjaju sudije,ne valja Obradovic,Savic,Partizan,Evroliga!
    Istupite vise iz lige!
    (j, 03. jun 2023
    Будућност смо разбили 80 разлике у две утакмице, па ти сам процени ко ваља а ко не.Али ко се служи манифетлуцима, ко тужака, цинкари, гепекује судије, ко од државе добија дебеле паре, па пљује по њој и не плаћа порез, ко без надокнаде користи Арену то сви добро знају.
    (Baš zato što te znamo, 3. jun 2023 20:07)

    # Link komentara

  147. Tako je Covke, samo siluj bagru...
    (mich, 3. jun 2023 20:05)

    # Link komentara

  148. Neka ABA liga objasni zasto do sada nije zavrseno drugo polufinale tog takmicenja i zasto se utakmice odigravaju na nedelju dana umesto da se igraju na 2-3 dana,kao sto je bio slucaj svih prethodnih godina a tako je i u svim ligama gde se igra plej of.Ko je tako zahtevao i trazio i kome se izaslo u susret. Ako je mogao jedan Real Madrid da igra uporedo utakmice svog prvenstva,plej of lige i EL,zasto ne bi mogao jedan klub koji je ispao jos u top 8 EL.Da li se ceka da mu se oporave pojedini igraci za finale ili sta vec? Zasto prva utakmica polufinala nije odigrana 25.maja,druga 28.maja a majstorica 1.juna? Finale je moglo da pocne 4.juna i bilo bi sve regularno a ovako totalno neragularno.
    (Konstatacija, 3. jun 2023 20:05)

    # Link komentara

  149. Pazi mogu komentari! Veliki pomak ovuh iz Zeleznika.
    (neko, 3. jun 2023 20:04)

    # Link komentara

  150. Ispade da dzabe onaj isao u policiju, dzabe namestase Lesoru tri utakmice neigranja... Ustvari, jedva su cekali da nadju razlog...
    (Buljavo kuce sa naocarima, 3. jun 2023 20:04)

    # Link komentara

  151. Neverovatno koliko se Partizan favorizuje i sta mu se tolerise, ne samo na stetu KK CZ, vec i na stetu srpske kosarke.
    (Dr doc., 3. jun 2023 20:03)

    # Link komentara

  152. Info iz prve ruke, nisu planirani za EL 2023/24 pa se pravi Kalimero "nepravda" atmosfera. Smučio se čovek i Bogu i narodu, Dejana i Glikmana ne može da podmiti i eto...first hand info.
    (Sudija, 3. jun 2023 20:02)

    # Link komentara

  153. ..”ovo je možda i kraj ABA lige kakvu poznajemo..”
    Može biti samo kraj vašeg učešća u istoj i povratak u okrilje FIBA lige šampiona sto je i logično obzirom na “mrsko,omraženo,lopovsko okruženje” koje evroliga propagira protiv jadnih,potlačenih “pravih srpčića”..Srećan put!!!
    (Licemeri sever, 3. jun 2023 20:02)

    # Link komentara

  154. Da li može neko da objasni kako može uopšte Zvezda da igra dva takmičenja u isto vreme, kako je ona kriva za termine koji određuju drugi, kako je kriva što partizan odlaže mesec dana i šta se to od nje onda očekuje? I da li neko misli da je slučajno ABA objavila identične termine kao KLS NAKON što je KLS objavio i da je partizan unapred isplanirao da ne igra i odužio plejof mesec dana? Ovo je nešto najprljavije ikada viđeno ali partizan očigledno ne može nikako drugačije da osvoji a imaju sreću da imaju navijače kojima ne bi bio problem ni da đavo lično donese pehar. Ovde Zvezda bukvalno ništa nije kriva i strašno dokle sve ovo ide da joj sad bukvalno ne daju ni da bude na terenu jer mora da igra u isto vreme
    (partizan državni projekat, 3. jun 2023 20:02)

    # Link komentara

  155. Ne znam da li će izaći na teren ili ne, ali je jasno da oni titulu na terenu neće predati. To im se desilo samo jednom, kad im se omaklo da izgube od Budućnosti u prvoj utakmici. Da se ta serija vratila u Beograd bio bi isti linč kao u sledećoj prilici kad je bila majstorica. Čim su prvi put ostali bez prednosti domaćeg terena, prekinuli su prvenstvo kobajagi zbog korone. Sad su drugi put bez prednosti domaćeg terena i opet prave haos.
    (Pan, 3. jun 2023 20:01)

    # Link komentara

  156. Pa šta ako neće.Kao navijač Partizana vidim da smo u krizi.Da li će Zvezda igrati protiv Olimpije, što je vrlo moguće.Ako se toliko mrzimo da ne možemo da igramo košarku jedni protv drugih i ako se delimo ko je za vlast a ko za opoziciju onda je bolje da ne postojimo kao država.Glasaćemo svi za Šolca i navijati za Bajern
    (Peđa, 3. jun 2023 19:58)

    # Link komentara

  157. Datumi KLS su odredjeni na pocetku sezone.
    Datume ABA niko nije mogao da pohvata. I saznati su danas, 9 dana pre pocetka serije. DEVET DANA!!!
    Ko je neozbiljan, KLS ili ABA?
    Datumi KLS nisu uopste bili upitni dok se nija shvatilo da ce ABA da u isto vreme stavi finalnu seriju. To samo znaci cisto nepostovanje KLS i Srbije od strane ABA. Jos jedan klub vec dve godine pokazuje nepostovanje prema KLS i Srbiji.
    Mozete da pricate sta hocete, i busate se u grudi koliko hicete, ali dela su sasvim suprotna.
    (Che, 3. jun 2023 19:58)

    # Link komentara

  158. A kad je Zvezda to uradila 2016 onda je bilo ok?? Gospodo sram vas bilo
    (istina, 03. jun 2023 18:35)

    zvezda NIJE to uradila 2016. igrala je paralelno i abu i top 8. od tolikog ponavljanja neistine počeli ste u laži da verujete.
    (Ivan, 3. jun 2023 19:58)

    # Link komentara

  159. Sramno je da se bunimo, a utakmicu sa Cedevitom smo odlagali mesecima.
    Doktore preterao si.
    (Joca ultras, 3. jun 2023 18:35

    Joco, sunce moje, ajde baci pogled KADA JE BIO SLOBODAN TERMIN da se igra ta utakmica.

    Nije postojao termin. Da ti pomognem.
    (Knedla, 3. jun 2023 19:58)

    # Link komentara

  160. Da zvezda ne postoji trebalo bi je izmisliti...vazno je odbraniti domace prvenstvo....ovo je bolje od Monty Pajtona...3 puta ce jos menjati odliuku...znaci u utorak svi u arenu uzeti titulu i igrace poslati na odmor jer zvezda je odustala...
    (Pero, 3. jun 2023 19:57)

    # Link komentara

  161. Cinjenice bole i naravno da se zato reaguje...

    Cedevita igra 2 meca izmedju 2. i 3. utakmice polufinala ABA lige.

    Svaki klub je clan svog saveza. KLS je prva odredila raspored i mora da se zna ko je stariji.

    Em se odlagale utakmice ABA lige, em se ne igra KLS zbog nedostatka domacih igraca... sad jos na kraju treba oni da se pitaju za nesto i oni da ne cekaju?!

    Zvezdasi su uz Klub. Zvezdasi su vecina. Zvezdastvo ce pobediti.
    (GM, 3. jun 2023 19:56)

    # Link komentara

  162. molim da mi neko navede jos jedan klub koji ne igra drzavno prvenstvo ,a finansira se iz budzeta???
    (zuks, 3. jun 2023 19:55)

    # Link komentara

  163. grobari kompleksasi nisu ni procitali tekst. bitno je da su zapeti ko puske. pročitajte tekst gospodo pa kažite sta nije tačno u tekstu. kako je moguće da svi ostali klubovi u Evropi igraju paralelno a samo jedan klub to ne može??
    (Ivan, 3. jun 2023 19:54)

    # Link komentara

  164. Mnogo će te nedostajati!
    (momchich, 3. jun 2023 19:48)

    # Link komentara

  165. Da ste bili prvi na tabeli i imali prednost domaćeg terena da li bi igrali? Pitam za druga?
    (Goran Loznica, 03. jun 2023 18:18)

    Sto, da se nismo vas uplasili?
    Pa vi jedva prodjoste studente i sokice...
    (Predah, 3. jun 2023 18:38)

    Jedva prodjosmo studente al smo zato prosli u Top8 gde smo imali 3,4 pobede vise od vas, tamo gde je najbitnije, u Evro ligi. I bili smo prvi u Aba ligi. A to sto ti nista ne znas o tempiranju forme i o tome da je Obradovic mozda namerno oborio formu dok igra cetvrt finale i polufinale je tvoj veliki problem. Tesko je odrzati pravu formu duze od 2,3 meseca a to vi i ovaj vas Ivanovic ocigledno ne znate pa ste tako i prosli u Evroligi. Nadam se da cemo uci u finale i osvojiti ligu koju smo i zasluzili da osvojimo. I da uplasili ste se, jer znate da bi vas odvalili u finalu!
    (Topss, 3. jun 2023 19:47)

    # Link komentara

  166. Uvek je se igrala ABA pa domaca ako se Zvezd ne igra, dovidjenja, moze se i bez Vas. Stavise konacno bi nestale tenzje.
    (ekg, 3. jun 2023 19:45)

    # Link komentara

  167. izadji mala
    (ch, 3. jun 2023 19:43)

    # Link komentara

  168. @veliki

    Taj neki Ljluj i Caco su vece košarkaške legende nego svi igraci Zvezde zajedno.
    (Dragan, 3. jun 2023 19:41)

    # Link komentara

  169. Cipiripi here we come.
    (15 a, 3. jun 2023 19:41)

    # Link komentara

  170. Ne nasedajte na fore navijača
    kk sledeća sezona,jer takvo licemertsvo u zivotu nisam vidéo,ljudi koji beže sa takmičenja, I koji odlažu utakmice kako ih volja I koji igraju polufinalne utakmice u razmaku od mesec dana,I oni ce nekome da sole pamet. Jel to frka da vam se ne ponovi kao prosle 2 sezone? Bez ijednog trofeja,à toliki novac uložen.
    (Zvezdaš, 3. jun 2023 19:40)

    # Link komentara

  171. Gospodo evo da vas uputim koliko ste mali i jadni, i jedni i drugi. Svadjate se oko ABA lige tj evrolige? Koga briga? Evroliga se prati u svetu kao i recimo prvenstvo Lakrosa u Kanadi. Dajte grobarima tu Evroligu kad toliko grebu za nju, neka im, opet ce bici presrecni sa final 8 u jednoj prosecnoj ligi na svetskom nivou. E sad za uzvrat Zvezda igra Ligu Sampiona u fudbalu koja je najace klupsko takmicenje u svetu! Za Ligu Sampiona svako zna i na americkom kontinentu i u Kini. Prvaci u fudbalu necete biti naredne 2 decenije, treba da ste srecni sto se niste ugasili, jedini razlog zasto FK Partizan postoji je da bi Zvezda mogla da igra derbi. Vi procenite sami ko je bolje prosao, ja ne bi menjao Ligu Sampiona u fudbalu za sto kosarkaskih evroliga, ajd zdravo i zbogom.
    (u3pm, 03. jun 2023 19:16)
    Predji na vesti o fudbalu
    (Mare, 3. jun 2023 19:40)

    # Link komentara

  172. Nikom nije cudno to sto je, u vreme cetvrtfinalne serije Evrolige, jedino Partizan bio privilegovan da ne igra utakmice u maticnom prvenstvu.
    (Davor, 03. jun 2023 18:43)

    Nije nam čudno, jer je 2016. isti slučaj bio sa Zvezdom koju je Mega čekala 36 dana od završetka polufinala, da uopšte počne finalna serija ABA. Zvezda je tada pomerila termin finala zbog plej-of serije sa CSKA u Evroligi.

    Sve se lako da proveriti, pa izvoli :)
    (sramotan klub, 3. jun 2023 19:40)

    # Link komentara

  173. Obezbedili ucesce i sledece sezone u euroleague pa da se ne kompromituju protiv sampiona!
    (nisko, 3. jun 2023 19:28)

    Protiv koga? U cemu ste vi sampioni? Mozda u trosenju drzavnih para, u rekordnom budzetu, u bezanju iz domace lige, u licemerstvu, u bestidnosti??? Za to vam odajemo priznanje da ste sampioni, ali na sportskom terenu malo teze
    (Sub013, 3. jun 2023 19:39)

    # Link komentara

  174. Koji mutivoda ovaj patlidzan.
    (CZ, 3. jun 2023 19:38)

    # Link komentara

  175. Odavno ne izdasmo saopštenje, zabrinuh se
    (Mrsoje, 3. jun 2023 19:37)

    # Link komentara

  176. Sramno je da se bunimo, a utakmicu sa Cedevitom smo odlagali mesecima.
    Doktore preterao si.
    (Joca ultras, 3. jun 2023 18:35)

    Odličan pokušaj lažnog predstavljanja, ali nismo baš svi zaboravili da je ta utakmica na zahtev Cedevite. Svejedno, svaka čast na pokušaju, ne predaj se...
    (Gordon Bennett, 3. jun 2023 19:37)

    # Link komentara

  177. istina, bolje promeni nick u laz. 2016, Zvezda je pocela i zavrsila finalnu seriju kad? Krajem aprila/pocetkom maja. Tada su se znali termini ABA finala 3 meseca ranije. Sada se prave termini na 10 dana pred finale. Sramota za ABA ligu i jedini razlog zasto se ovako prave termini je to sto Partizanu odgovara.
    (Gossa placa Zeljko 89, 3. jun 2023 19:05)

    O cemu ti pricas? Ajde budite malo realni, ne nasedajte na izmisljotine coveka koji se bavi podmetacinama vise od 30 godina. Koja liga bi zakazala da se igra polufinale 22.marta a finale 28.aprila?. Imate li malo mozga? Ili vam samo odgovara da se svadjamo a doktor ekselu je to oduvek odgovaralo. Istina je da se Zvezda cekala 2016. vise od mesec dana da bi se odigralo finale ABA lige a sad kad je Partizan u takvoj situaciji pravi se drama. Sramota
    (Topss, 3. jun 2023 19:37)

    # Link komentara

  178. Sram vas bilo Zvezdo!!
    Samo vam neato smeta,ne valja Buducnost,ne valjaju sudije,ne valja Obradovic,Savic,Partizan,Evroliga!
    Istupite vise iz lige!
    (j, 3. jun 2023 19:36)

    # Link komentara

  179. Ko vam je kriv što ste se iživljavali nad Zadrom i Titogradom. Trebali ste i vi da igrate po tri utakmice.
    (Objektivan, 3. jun 2023 19:36)

    # Link komentara

  180. Čestitke Partizanu na tituli i učešću u evroligi a zvezdi puno sreće u kupu marinka rokvića...
    (Jovan, 3. jun 2023 18:42) 


    Šta ste igrali zadnjih 10 godina hahahahah?
    A jes ti je teško ,preteško.
    (Zvezdaš, 3. jun 2023 19:36)

    # Link komentara

  181. Eeeee neće da igraju protiv Cedevite...bolesnik!!!
    (D967, 3. jun 2023 19:36)

    # Link komentara

  182. Nije bio problem kada je 2016. godine Mega čekala 39 dana da odigra prvu utakmic finala ABA lige, zato što je Zvezda igrala Top 8 Evrolige sa CSKA.

    Zvezda je tada polufinale sa Cedevitom završila 22. marta, a Mega protiv Budućnosti tri dana ranije. Prva utakmica finala odigrana je, pazite sada, 28. aprila! I nije ih sramota sada da se nešto bune za desetak dana pomeranja?

    Ne morate da se pojavite, zna se kako se to sankcioniše. Partizan ili Olimpija će biti šampioni i idu u Evroligu, a vi igrajte KLS sa FMP-om. Sa njima valjda nećete da se posvađate oko termina, mada se ni u to ne bih kladio :)
    (sramotan klub, 3. jun 2023 19:36)

    # Link komentara

  183. Zna li se sta za Kampaca, hoce li igrati, i ako nece jel zbog ljubavi?
    (montoya, 3. jun 2023 19:11)
    Koliko pakosti ali tuge i bola u rečima ovog mučenika
    (Pazi na raskrsnici, 3. jun 2023 19:35)

    # Link komentara

  184. " u direktnom dogovoru sa zvaničnikom KK Partizan Zoranom Savićem, istim onim koji je tako revnosno tužakao naš klub u Evroligi i pojedinim španskim klubovima tokom ove sezone; "

    Boze kakav recnik, kao ulicari da su se skupili da pisu ovakva saopstenja, jezivo.
    (dzonivajsmiler, 3. jun 2023 19:35)

    # Link komentara

  185. Zna li se sta za Kampaca, hoce li igrati, i ako nece jel zbog ljubavi?
    (montoya, 3. jun 2023 19:11) 

    Zbog ljubavi samo u vašem ljubavnom klubu se to dešava, haha.
    Glup ti je komentar!
    (Auuuu bree, 3. jun 2023 19:34)

    # Link komentara

  186. Još bolje. Moj vam je savet da ne igrate.
    (ma nema veze, 3. jun 2023 19:32)

    # Link komentara

  187. Pa ko se to nama uplasio hahahaha
    (Svi drugari moji Grobari, 03. jun 2023 18:44)

    Reče navijač kluba koji dve godine zaredom beži iz domaće lige.
    (Boxon, 3. jun 2023 19:31)

    # Link komentara

  188. Očekivao sam saopstenje, ali ne ovoliko gluposti…
    (JPR, 3. jun 2023

    Lepo je komentarisati,ali argumentirano,glupost zna svako napisati.
    (CZ, 3. jun 2023 19:30)

    # Link komentara

  189. Partizan treba namerno da izgubi od Olimpije pa da vidimo da li bi onda igrali finale.
    (Kjaestre, 3. jun 2023 19:29)

    # Link komentara

  190. Tripl-Dabl saopstenjima ove nedelje.
    (Marko, 3. jun 2023 19:28)

    # Link komentara

  191. Obezbedili ucesce i sledece sezone u euroleague pa da se ne kompromituju protiv sampiona!
    (nisko, 3. jun 2023 19:28)

    # Link komentara

  192. Sad se bune jer rekreativno igraju EL pa im smeta kad neko igra top8 oni bi da sve bude kako oni hoće e pa nemoze više,ide tačka na kk rekreativo
    (Koja, 3. jun 2023 19:28)

    # Link komentara

  193. HAHAHAHAHAHAHAAHAH !!!…!!
    (OMG!!??, 3. jun 2023 19:28)

    # Link komentara

  194. Sreća pa ima nas koji pratimo košarku malo duže, pa znamo šta si radio i kako si uništavao sprsku košarku i klubove. Kada KKP nije hteo NLB, Adria kako već, ti si zdušno gurao da se unište domaći klubovi. Sada ti ne odgovara, pa radiš suprotno. Trebaju ljudi iz KKP da kažu šta je i kako je, hronološki kako se sve dešavalo, kako je KKP igrao fiba ligu šampiona da bi Srbija dobila domaćinstvo baraža itd i time rizikovao učešće u uleb takmičenjima. Mogli smo da imamo jaku domaću ligu sa direktnim učesnikom šampionom srpske lige, ali ne, ti si morao da umešaš svoje mafijaške prste. O kakvoj KLS i srapkim košarkaškim interesima sada pričaš, o ligi koja daje direktnog učesnika aba 2, jer smo na to spali.

    Ko te nezna, skupo bi te platio.

    Molim vas da objavite komentar, mora da se istera sve do kraja.
    (zi, 3. jun 2023 19:27)

    # Link komentara

  195. Aba liga je prestala da postoji kao sportsko takmicenje kad je prvaku druge lige uskraceno da je igra. Ne mogu ligu da vode klubovi jer oni gledaju samo svoje interese i to trenutne a ne svih ucesnika. Nema vise nijednog razloga da od septembra ne krene Srpska liga.
    (Sasa, 3. jun 2023 19:26)

    # Link komentara

  196. Opštepoznato i maltene naučno dokazano da su simpatizeri Partizana bolji ljudi od... pa onih drugih. Simpatizeri, naglašavam, navijačka bagra je nešto drugo.
    (starac bez mora, 3. jun 2023 19:23)

    # Link komentara

  197. I kamen bi zaplakao, samo neka održe obećanje...
    (djordje cvarkov, 3. jun 2023 19:21)

    # Link komentara

  198. Zasto se finale kls ne igra ranije? I onako je bez veze takmicenje!
    (Paradox, 3. jun 2023 19:17)

    # Link komentara

  199. Gospodo evo da vas uputim koliko ste mali i jadni, i jedni i drugi. Svadjate se oko ABA lige tj evrolige? Koga briga? Evroliga se prati u svetu kao i recimo prvenstvo Lakrosa u Kanadi. Dajte grobarima tu Evroligu kad toliko grebu za nju, neka im, opet ce bici presrecni sa final 8 u jednoj prosecnoj ligi na svetskom nivou. E sad za uzvrat Zvezda igra Ligu Sampiona u fudbalu koja je najace klupsko takmicenje u svetu! Za Ligu Sampiona svako zna i na americkom kontinentu i u Kini. Prvaci u fudbalu necete biti naredne 2 decenije, treba da ste srecni sto se niste ugasili, jedini razlog zasto FK Partizan postoji je da bi Zvezda mogla da igra derbi. Vi procenite sami ko je bolje prosao, ja ne bi menjao Ligu Sampiona u fudbalu za sto kosarkaskih evroliga, ajd zdravo i zbogom.
    (u3pm, 3. jun 2023 19:16)

    # Link komentara

  200. Nista, titula Partizanu i aj cao
    (Paradox, 3. jun 2023 19:15)

    # Link komentara

  201. НЕ ИГРАМО ФИЛАЛЕ АКО ЦЕДЕВИТА НЕ ПРОЂЕ!!!
    (d-drop, 3. jun 2023 19:15)

    # Link komentara

  202. Hahahahahahaah,patologija iz predgrađa.
    (Rade74, 3. jun 2023 19:13)

    # Link komentara

  203. Zna li se sta za Kampaca, hoce li igrati, i ako nece jel zbog ljubavi?
    (montoya, 3. jun 2023 19:11)

    # Link komentara

  204. Може да прича ко шта хоће, али одлука Звезде је 100% исправна. Заказивање финала АБА лиге у исто време са финалом КЛС је врхунац дрскости и ароганције. Сада би принципијално било да Звезда иде до краја и инсистира на обнови јединствене домаће лиге коју ће играти сви равноправно од почетка до краја. То мора да се уради и та лига мора да има апсолутни приоритет.
    (my way, 3. jun 2023 19:10)

    # Link komentara

  205. A ako prodje Cedevita? Onako se pitam
    (Žera, 3. jun 2023 19:10)

    # Link komentara

  206. Da li moze objasnjenje na osnovu cega Zvezda igra direktno finale ovog takmicenja? Kakvo je to takmicenje gde se neko bori cele sezone, a nekom je dorektno obezbedjeno ucesce u finalu?
    (Maja, 3. jun 2023 19:08)

    # Link komentara

  207. Očekivao sam saopstenje, ali ne ovoliko gluposti…
    (JPR, 3. jun 2023 19:07)

    # Link komentara

  208. Nije te sramota da to izjavis? A 2016. kad je tvoj FMP igrao jedini top8 u svojoj maloj i bednoj istoriji, pa su dobili isti tretman(nisu igrali ABA, dok se to ne zavrsi) tad ti to nije smetalo?
    (Keynes, 03. jun 2023 18:49)
    Kako sad to? Zar ne čitah ja mesec dana ovde da je Partizan uspeo ove sezone ono što Zvezda nikad nije?
    (ghh, 3. jun 2023 19:07)

    # Link komentara

  209. Ćao drugari, da se ne ljubimo.
    (Falkone, 3. jun 2023 19:07)

    # Link komentara

  210. Nismo zaboravili 2 (DVA) mjeseca pauze u Srbijanskoj ligi 2016. god. zbog Top 8 (jedinog u istoriji) cz!?
    (lesor, 3. jun 2023 19:06)

    # Link komentara

  211. Usra.. se, pa ne smeju da igraju, znaju da ce svejedno izgubiti kad nemaju prednost domaceg terena
    (Auuuu, 03. jun 2023 18:37). Ахахахах ви се ЈОШ НИСТЕ НИ ПЛАСИРАЛИ У ФИНАЛЕ! Увек трчите пред руду, тако сте победили и Реал, освојили ЕЛ, прошле године Еврокуп… Увек буде неки Алимпије, Љуљ, Ћаћо…
    (veliki, 3. jun 2023 19:05)

    # Link komentara

  212. istina, bolje promeni nick u laz. 2016, Zvezda je pocela i zavrsila finalnu seriju kad? Krajem aprila/pocetkom maja. Tada su se znali termini ABA finala 3 meseca ranije. Sada se prave termini na 10 dana pred finale. Sramota za ABA ligu i jedini razlog zasto se ovako prave termini je to sto Partizanu odgovara.
    (Gossa placa Zeljko 89, 3. jun 2023 19:05)

    # Link komentara

  213. Procitao sam sve prethodne komentare i zakljucio da imaju nesto zajednicko.
    1. Niko ne polemise sa onim sto je napisano u saopstenju
    2. Niko ne opovrgava navode iz saopstenja
    3. Nikom nije cudno to sto je, u vreme cetvrtfinalne serije Evrolige, jedino Partizan bio privilegovan da ne igra utakmice u maticnom prvenstvu.
    (Davor, 3. jun 2023 18:43) # Link komentara

    Partizan je za tvoju informaciju zavrsio prvenstvo u regularnom delu a ne kao fmp da 4. kolo igra Maja. ACB liga ima 4 kluba vise od ABA i logicno je da su morali da igraju prvenstvo. Trece ABA liga je pravila raspored shodno vasim F117 rezulatima u zadnjih 10 godina pa su odmah stavili da se igra playoff posle regularnog dela EL jer su navikli. Sad jasnije? Za to vreme kad je Partizan igrao protiv Real Madrida vi ste mogli da igrate protiv Kopaonika i Dubocice u KLS i ne bi bilo problema. Aj zdravo
    (Jovan, 3. jun 2023 19:05)

    # Link komentara

  214. Patlidzan dobije cedevitu i sampion?!
    (autocorrect off, 3. jun 2023 19:05)

    # Link komentara

  215. Podrška za stav kluba, srpsko prvenstvo je mnogo bitnije od ABA pokušaja lige, pogotovo kada nema nikakvog značaja.
    (Marko, 03. jun 2023 18:42).... U tu istu ligu bez znacaja nas je i uvukla tvoja legenda iz zeleznika, isto tako je obezvredio i domacu ligu...da li je moguce da bas svi imate pamcenje covecije ribice ?
    (нероји сервер, 3. jun 2023 19:03)

    # Link komentara

  216. Partizan definitivno nije odredio tetmine, zvezda mora da odredi koje privatno takmičenje joj je draže, nekada je to bila ABA liga, ucenjivali du preko KSS - a Partizan da igra ABA ligu, sada su se okupili oko kls lige. A oehar osvajaču Kls lige je već uručen od strane nekog grujina , čoveka iz sveta košarke, to što ga niko ne zna. zar je važno.... i to u " zemlji košarke" Srbiji.
    (Piter Markoni, 3. jun 2023 19:03)

    # Link komentara

  217. Sto, da se nismo vas uplasili?
    Pa vi jedva prodjoste studente i sokice...
    (Predah, 3. jun 2023 18:38)
    Nisu oni još ni prošli sokiće - i pitanje je da li će. Ipak, suludo je da se mi ovako ponašamo, a ovamo smo ih prošle godine prozivali da su pobegulje - budimo gospoda.
    (Burek, 3. jun 2023 19:03)

    # Link komentara

  218. хахахаа значи и аба лига и евролига су против вас?! можда и нба лига, а?!
    (србија, 3. jun 2023 19:02)

    # Link komentara

  219. Остојини ботови се расписали и лупају ли плусеве, лупају! А побегли две године за редом из СРПСКЕ ЛИГЕ! Ја бих им и забранио да се такмиче под заставом Србије кад не играју СРПСКУ лигу! Нек се боре под заставом државе у којој су и основани! Могу гробатчрчићи на овом гробарском сајту да куцају шта хоће и да плаћају аутоматске плусеве - све ово што је написано је сушта истина! Звезда игра 2 месеца плеј оф АБА лиге. Ми вас да чекамо? Ко сте бре ви? А ви чекате да се заврши словеначко првенство! Па то је таква смејурија да немам речи! Ајд нек се лига заврши у септембру, што кора у јуну, нек одморе играчи још мало, оду на летовање… Циркус Колорадо сте ви, бежите, муљате, намешта те али НИКАКО НИШТА ДА ОСВОЈИТЕ! И овде правите рачун без крчмара а ни Цедевиту нисте прошли! Уосталом и ваш Грба је рекао да је АБА спрдња од лиге и да га не занима где ћете играти.
    (veliki, 3. jun 2023 19:02)

    # Link komentara

  220. A sto ste onda naterali Partizan da ugra ABA ligu kada nije zelio?
    (Dragan, 3. jun 2023 19:01)

    # Link komentara

  221. Bravo za klub. Izuzetno ponosan na reakciju i ne igranje u terminima u kojima su se kum Milija i Zoki dogovorili interno. Necemo da igramo ligu koja pravi kalendar onako kako odgovara Partizanu. Neka igraju sami, igracemo KLS i to je to. Pazite molim vas, 6 dana pauze za majstoricu sa studentima, 8 dana pauze za majstoricu sa Cedevitom, pa opet 6 dana pauze za finale a finale da se igra na 3 dana. To je sramota i ne treba da igramo ligu po rasporedu kako odgovara Partizanu. Termini KLS-a su odredjeni pre termina finala ABA lige i ABA liga je to dobro znala. Jedini razlog za ove sramotne termine je da se omoguci prednost Partizanu.
    (Gossa placa Zeljko 89, 3. jun 2023 19:01)

    # Link komentara

  222. 1. Ako Zvezda nece da igra finale, bice kaznjena i sampion ce biti Partizan ili Cedevita.
    2. ABA liga nece prestati da postoji ako je napusti Zvezda, jer je sigurno nece napustiti ostali klubovi, osim FMP-A eventualno.
    3. Sta se Zvezde tice da li su spanski ili bilo ciji klubovi imali pauze u svojim ligama tokom TOP 8 ili nisu? Posto je Zvezda navodno SRPSKI klub, valjda je ona trebalo da navija za drugi SRPSKI klub?
    4. Ako Zvezda kaze kako je u redu sto su spanski klubovi igrali i nacionalnu ligu i TOP 8 EL, a Denver i Majami mogu da igraju na 2 dana i pored ogromne udaljenosti, zasto onda Zvezda nece da igra i Ligu Srbije i ABA ligu s malom pauzom?
    (., 3. jun 2023 19:00)

    # Link komentara

  223. Budite gospoda, ako već ne izlazite na teren kao Partizan u nekoj drugoj ligi - postupite kao i oni i priznajte šampiona.

    Kakva sad tužakanja posle toga a vi ste ti koji su odbili da igraju? Blamirate nas sve vreme.
    (Sem, 3. jun 2023 19:00)

    # Link komentara

  224. Preteraste vise.... i jedni i drugi!!! Samo neki inat ili sta vec...Sport je odavno postao novac i nista vise!
    (Sport, 3. jun 2023 18:59)

    # Link komentara

  225. Koja glupa izjava, a šta ako partizan nebude u finalu ABA lige, oćete onda igrati
    (nikola simić, 3. jun 2023 18:57)

    # Link komentara

  226. Zvezda ni ne igra finale Abe, Zvezda je zalednjena od 2011.
    (Vlado, 3. jun 2023 18:43)

    Zvezda zaledjena? Pa onda vas 10 godina dere FMP
    (hahahhaa, 3. jun 2023 18:56)

    # Link komentara

  227. Tako je bre,podrška klubu.
    Partizan je zlo I svi u njemu!
    (Zvezdaš, 3. jun 2023 18:54)

    # Link komentara

  228. Ovo se znalo još pre dve nedelje.
    (EU nema alternativu, 3. jun 2023 18:54)

    # Link komentara

  229. Sta god i kako god AbA je cirkus ...nigde u evropi nema da se ne znaju termini...ovi "nasi stranci" ne mogu da veruju da je toliki stepen neozbiljnosti moguc....znam neke od njih ,s o k i r a n I su...
    (DM, 3. jun 2023 18:51)

    # Link komentara

  230. Zeljko Obradovic zeli da osvoji titulu van terena ?
    U ovo niko normal nece verovati ...
    (KK Kamerun, 3. jun 2023 18:51)

    # Link komentara

  231. Dobro što nisu rekli prepodne srpska liga popodne aba liga, abaligaški ljigavci
    (aaauuu breee, 3. jun 2023 18:50)

    # Link komentara

  232. kme kme
    (Miki, 3. jun 2023 18:50)

    # Link komentara

  233. Znaci sledece sezone Fiba LŠ...
    (Dejan, 3. jun 2023 18:50)

    # Link komentara

  234. A oni već znaju da će proći polufinale Superlige? Jel to unapred dogovoreno ili šta?
    (ja, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  235. Ne morate.
    (basketaš, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  236. 3. Nikom nije cudno to sto je, u vreme cetvrtfinalne serije Evrolige, jedino Partizan bio privilegovan da ne igra utakmice u maticnom prvenstvu.
    (Davor, 03. jun 2023 18:43)

    Nije te sramota da to izjavis? A 2016. kad je tvoj FMP igrao jedini top8 u svojoj maloj i bednoj istoriji, pa su dobili isti tretman(nisu igrali ABA, dok se to ne zavrsi) tad ti to nije smetalo?
    (Keynes, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  237. Posteno! Mi ne igramo KLS, oni ABA i svi srecni!
    (navijac, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  238. Treba ugasiti Aba ligu
    (Sasa, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  239. Poceo sam ujutru da se cimam kad vidim postara da me ne pojuri sa kovertom u kojoj je saopstenje od ovog kluba ne znam ni kako se zove vise...
    (Nikola, 3. jun 2023 18:49)

    # Link komentara

  240. Pa vide da nemaju sta da traze protiv Partizana, pa bolje ovako, da bude manja sramota.
    (2CRAZY, 3. jun 2023 18:48)

    # Link komentara

  241. Au kakav strah u predgradju, znaju da im je dosao kraj
    (Izadji mala, 3. jun 2023 18:47)

    # Link komentara

  242. ABA vs Zvezda...

    Aba liga je sa ovim prakticno rekla Zvezdi da napusti ligu...
    (sasha the red Baron..., 3. jun 2023 18:45)

    # Link komentara

  243. poceli su da me smaraju sa saopstenjima, ali za ovo PUNA PODRSKA!!! ovo cak i sa strane i bez ikakvih informacija deluje seljacki. puna podrska cak i po cenu da snosimo velike posledice
    (darko, 3. jun 2023 18:45)

    # Link komentara

  244. "Kukavica, nisam znala da si takva kukavica, ti si samo jedna vise kukavica." Mislim, to ste vi nama pevali, zar ne? Jegulje pobegulje.
    (TRUMP WON, PASS IT ON!, 3. jun 2023 18:44)

    # Link komentara

  245. Pa ko se to nama uplasio hahahaha
    (Svi drugari moji Grobari, 3. jun 2023 18:44)

    # Link komentara

  246. Ma daj ko je lud da cita ovolika saopstenja svaka 2 dana. Necete da igrate? Ajde pozdrav…
    (Legend, 3. jun 2023 18:44)

    # Link komentara

  247. Zvezda ni ne igra finale Abe, Zvezda je zalednjena od 2011.
    (Vlado, 3. jun 2023 18:43)

    # Link komentara

  248. Procitao sam sve prethodne komentare i zakljucio da imaju nesto zajednicko.
    1. Niko ne polemise sa onim sto je napisano u saopstenju
    2. Niko ne opovrgava navode iz saopstenja
    3. Nikom nije cudno to sto je, u vreme cetvrtfinalne serije Evrolige, jedino Partizan bio privilegovan da ne igra utakmice u maticnom prvenstvu.
    (Davor, 3. jun 2023 18:43)

    # Link komentara

  249. Korektna izjava.Prvenstvo Srbije je svetinja.
    (Koš, 3. jun 2023 18:43)

    # Link komentara

  250. Čestitke Partizanu na tituli i učešću u evroligi a zvezdi puno sreće u kupu marinka rokvića...
    (Jovan, 3. jun 2023 18:42)

    # Link komentara

  251. Podrška za stav kluba, srpsko prvenstvo je mnogo bitnije od ABA pokušaja lige, pogotovo kada nema nikakvog značaja.
    (Marko, 3. jun 2023 18:42)

    # Link komentara

  252. Ja mislim da je ovo glupo, realno sta sad treba svaki dan da igraju. A cekali su druge. Koja je poenta, jebo takve titule.
    (KgGrobar, 3. jun 2023 18:41)

    # Link komentara

  253. To je sve zbog toga sto su bili drugi i sto nemaju prednost domaceg terena ali dobro mi smo navikli na njihove igre i njihova saopstenja tako da smo ocekivali ovo. To ih toliko boli da nece cak ni da se pojave da igraju.
    (DM, 3. jun 2023 18:41)

    # Link komentara

  254. Hoćete, hoćete, još ćete pitat možel' opet
    (Assasin, 3. jun 2023 18:40)

    # Link komentara

  255. cao
    (Bojan, 3. jun 2023 18:39)

    # Link komentara

  256. Hahahahahahahahaha
    (ruš, 3. jun 2023 18:39)

    # Link komentara

  257. Da ste bili prvi na tabeli i imali prednost domaćeg terena da li bi igrali? Pitam za druga?
    (Goran Loznica, 03. jun 2023 18:18)

    Sto, da se nismo vas uplasili?
    Pa vi jedva prodjoste studente i sokice...
    (Predah, 3. jun 2023 18:38)

    # Link komentara

  258. Podrška klubu! Samo ovako se može stati na put onom zlu! Nismo svi ovde zbog njih i neće oni sami upravljati celom ligom!
    (Mitar, 3. jun 2023 18:37)

    # Link komentara

  259. Usra.. se, pa ne smeju da igraju, znaju da ce svejedno izgubiti kad nemaju prednost domaceg terena
    (Auuuu, 3. jun 2023 18:37)

    # Link komentara

  260. Cirkuz Kolorado, ako vec niste hteli da cekate Partizan, kako ne bi ispali iz forme, trebalo je da zakazete KLS odmah nakon serije protiv Buducnosti
    (aj sad se pomerite, 03. jun 2023 18:22)

    Čoveče, ne može se igrati finale KLS-a pre nego što ostatak tek lige ne odigra sva kola i ne započne plej-of....
    (Sarkofag, 3. jun 2023 18:36)

    # Link komentara

  261. Da ste bili prvi na tabeli i imali prednost domaćeg terena da li bi igrali? Pitam za druga?
    (Goran Loznica, 03. jun 2023 18:18)

    Gde si bre, nisi pratio Denver. Ja te čekao.
    (Loranov tata iz Goznice, 3. jun 2023 18:36)

    # Link komentara

  262. Aha, to u slucaju da se plasira Partizan u finale. Bas me zanima da li ce igrati ako u finale prodje Cedevita i koje ce saopstenje tada dati zbog promene odluke?!
    (Admiral, 3. jun 2023 18:35)

    # Link komentara

  263. Sramno je da se bunimo, a utakmicu sa Cedevitom smo odlagali mesecima.
    Doktore preterao si.
    (Joca ultras, 3. jun 2023 18:35)

    # Link komentara

  264. Ma ko ce da cita ovo.
    (Earth is not round, 3. jun 2023 18:35)

    # Link komentara

  265. A kad je Zvezda to uradila 2016 onda je bilo ok?? Gospodo sram vas bilo
    (istina, 3. jun 2023 18:35)

    # Link komentara

  266. Ne moraju, zna se kako se registruju utakmice ako se neki tim ne pojavi na njima.
    (ne morate da igrate, 3. jun 2023 18:35)

    # Link komentara

  267. ahahahah evo ga saopstenje.
    (stevan, 3. jun 2023 18:34)

    # Link komentara

  268. hahahhahahahahahaahhahaha…haha hhaahahahahahahahaahhahaahhahahahahhahahahahahahahahhaahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahhahaa
    (marko, 3. jun 2023 18:33)

    # Link komentara

  269. nemoj da padate! nemoj da padate!
    (građanin opasnih namera, 3. jun 2023 18:33)

    # Link komentara

  270. Da kamen zaplace.
    (Salmonela, 3. jun 2023 18:32)

    # Link komentara

  271. Sta je sporno? Zbog Cedevite moze da se odlaze, a zbog Zvezde ne?
    (Vuk, 3. jun 2023 18:32)

    # Link komentara

  272. Ovo je sve dogovor nasih klubova, odavno je dogovoreno da se ugasi aba liga i da se ulaze u jaku KLS ligu... cak se i nasao veoma jak sponzor koji bi ulagao...
    (vukan, 3. jun 2023 18:32)

    # Link komentara

  273. Ove sezone se sve radilo kako bi Partizan konačno bar nešto osvojio. Vrhunac muljaže je ovo štelovanje termina na štetu CZ.
    (Nikola, 3. jun 2023 18:31)

    # Link komentara

  274. Jadni smo i mi i nas sport! Isto je i u fudbalu i u kosarci, ako imaju neku utakmicu u evropu sve se pomera i ispretura i na kraju svakako corak. Zalosno!!!
    (grof, 3. jun 2023 18:31)

    # Link komentara

  275. Zvezdasi, neka vam je Bog u pomoci
    (Niko123, 3. jun 2023 18:31)

    # Link komentara

  276. Ta liga mi je dno dna.Prvo Srpska liga,a to usputno takmicenje me ama bas ne zanima
    (Prokupcanin, 3. jun 2023 18:31)

    # Link komentara

  277. Neka igraju KLS. Pobjednik KLS ulazi u ABA 2 Ligu. Mora se od nekud krenuti...
    (Alexa, 3. jun 2023 18:30)

    # Link komentara

  278. Ovo znaci samo jedno, CZ je vec dobila pozivnicu za EL. Briga ih za Ostojine muljaze.
    (Neko, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  279. tako treba.
    (snajper, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  280. Tako je.
    (boban, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  281. KK Saopštenje nikad ne razočara...
    (Sale-Pa, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  282. Svaka čast čelnim ljudima ABA lige, dosta je bilo 10 godina mešetarenja jednog malog čoveka sa velikom torbom
    (nevski, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  283. Samo Dule Vujošević da ode!
    (Hinterland, 3. jun 2023 18:29)

    # Link komentara

  284. Da li bi igrali ako Cedevita prođe Partizan?
    (dalaBu, 3. jun 2023 18:28)

    # Link komentara

  285. Zar to isto nije bilo kad je Zvezda igrala top 8?? 20 dana pauze.
    Cemu sad ovo licemerstvo??
    (istina, 3. jun 2023 18:28)

    # Link komentara

  286. Bravo! Ne damo da nas spin majstori pokradu! Napred Zvezda.!
    (Buca, 3. jun 2023 18:28)

    # Link komentara

  287. Jbt sunce dal ste vi ljudi normalni !!!!!
    (dfjkgbnidfogjmdfiognfdioghfgbne3456b 45nb cxvbv, 3. jun 2023 18:28)

    # Link komentara

  288. Samo da Dule ode...
    (Stefi, 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  289. Moralna pobegulja.
    (Krcunova družina., 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  290. Aba liga 2016 se završila već 1 maja 2016 .Kada ste vi čekali zvezdu jelte neuporedivo sa ovom situacijom 2023
    (cinjenica, 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  291. Kad igraju direktno finale super lige može, iako se plasiraju van terena 3 dana pred početak serije. Kada ponovo osnuju klub i igraju te sezone Evrokup i Aba ligu sa poslednje pozicije opet može. Sami donose pravila i prete saopštenjima i sudijama. Dosta je bilo da jedan čovek o svemu odlučuje. Dizanje tenzija se nastavlja
    (Grobari to smo mi, 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  292. Ispravna odluka, ljudima je muka od Savica, Ostoje i njihovih namestaljki.
    (Nebo, 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  293. Super. Znači 20:0 za drugog finalistu.
    (ja, 3. jun 2023 18:27)

    # Link komentara

  294. Po prvi put pravo u centar
    (teo, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  295. Pravilna odluka, ove sezone se sve radi samo kako bi JSD bilo sta osvojili.
    (Zozon, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  296. Tako je!!!! Da se zna šta je preče!
    (Dule Pacov, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  297. Sve lepo napisano!
    (Novica pas, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  298. Ha ha ha...
    (beli, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  299. Jedan čovek...
    (Banja Luka, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  300. KK POBEGULJE!
    (lexa, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  301. Pravo u centar po prvi put
    (teo, 3. jun 2023 18:26)

    # Link komentara

  302. KK sapostenje.Jel ima neko da je procitao dalje od prvog pasusa?
    (Kide, 3. jun 2023 18:25)

    # Link komentara

  303. Hahahaha
    (Милан, 3. jun 2023 18:25)

    # Link komentara

  304. ko sad bezi?
    (mix, 3. jun 2023 18:25)

    # Link komentara

  305. ma bravo.
    (anakin, 3. jun 2023 18:24)

    # Link komentara

  306. "Niti ga je očigledno bila briga što KK Crvena zvezda mora da čeka zbog besmislenih izgovora 23 DANA do početka finala? Termine finalnih utakmica određuju klubovi učesnici finala ZAJEDNO I U DOGOVORU;"

    Ovo je kljucno, a vi botujte sa koje god strane hocete.
    (i to vam je tsko, 3. jun 2023 18:24)

    # Link komentara

  307. Ispravna odluka. Neka se Ostojini sami zabavljaju u mulju koji proizvode. Jedino tako mogu nesto osvojiti.
    (Zemo, 3. jun 2023 18:24)

    # Link komentara

  308. Covic imas li obraza...
    (radeee, 3. jun 2023 18:23)

    # Link komentara

  309. Tako je! Okrenuti se KLS-u i FIBA Ligi šampiona. Čoviću, legendo.

    Ili napraviti ligu s Olimpijakosom, ovim novim FMP-om (eks Radnički Basket) i "odmrznuti" originalni, a sada pokojni FMP, koji je nekoliko godina glumio Zvezdu. Ako može da se igra napolju na betonu gde smo osvojili mnogo titula.
    (porodična liga, 3. jun 2023 18:23)

    # Link komentara

  310. kk saopštenje
    (Život je kratak pojedi batak, 3. jun 2023 18:23)

    # Link komentara

  311. Kako god, zna se ko ce u Evroligu, vi igrajte sa Dinamikom.
    (Vaske Grobarcina, 3. jun 2023 18:23)

    # Link komentara

  312. Auuu koliko ste vi otisli u aut!
    (hez, 3. jun 2023 18:22)

    # Link komentara

  313. Dobro, hvala na tituli.
    (Ime, 3. jun 2023 18:22)

    # Link komentara

  314. Cirkuz Kolorado, ako vec niste hteli da cekate Partizan, kako ne bi ispali iz forme, trebalo je da zakazete KLS odmah nakon serije protiv Buducnosti
    (aj sad se pomerite, 3. jun 2023 18:22)

    # Link komentara

  315. podrška klubu, ne igramo dok ne odigramo kls, to ne znaci da nećemo igrati
    (Notorius, 3. jun 2023 18:21)

    # Link komentara

  316. Lazu! Foliranti!
    (NR, 3. jun 2023 18:20)

    # Link komentara

  317. Pobegulje, hahahahahahaha
    Idu da igraju sa FMP1 namestenu ligu. Hahahaha
    (CB Recreativo de Belgrado, 3. jun 2023 18:19)

    # Link komentara

  318. Da ste bili prvi na tabeli i imali prednost domaćeg terena da li bi igrali? Pitam za druga?
    (Goran Loznica, 3. jun 2023 18:18)

    # Link komentara

  319. Nikad Jugoslavija!
    (podgorica, 3. jun 2023 18:17)

    # Link komentara