1. U "Bundesligi sam preko 50 god", znam sta pisem, Dortmund je tim kao i mnogi povezan sa kladionicama, Dortmund je zaradio vise para nego da je osvojio Bundesligu, mogu i cak da ispadnu iz Bundeslige ali imace odanu publiku koja ce im uvek puniti stadion tj. garantovanih 80 000 navijaca. Zasto kazem da su klubovi povezani sa kladionicama ? Zato sto u Bundesligi najvise golova pada pri kraju utakmice, ili u sudijskoj nadoknadi, to nije slucajno, to nije kad po kad vec svako kolo, dok neki mec biva zavrsen drugi se igra dok se ne dobije zeljeni rezultat....Na zalost nemci previse veruju da su u svemu postenjacine pa ni ne primecuju kolko ispadnu naivni i glupi.
    (istina, 28. maj 2023 17:49)

    # Link komentara

  2. Daj, ne lupaj i ne blamiraj se, 'leba ti! Čuj, poredi supermarket i kladionicu! Pa, da li si ti pri sebi?? I kakve veze imaju kvote s tim što ti pričaš??? Pa, one su tu da izlože naivne, 'alo! Kocka, šibicarenje... Postoje oduvek i postojaće dogod je takvih kao ti da im ostavljaju pare.
    (Englbert Hamperdink, 27. maj 2023 20:49)

    Nikada nećeš razumeti. Nema ti spasa. A tako je lako razumeti. Kvote donose profit kladionici jer su uvek manje nego što treba da budu. Kako ti čoveče nije jasno? Djoković igra protiv Nadala. Kvota 1.85 i na Đokovića i na Nadala. Ti odigraš na Đokovića 100 evra, ja na Nadala 100 evra. Đoković pobedi. Kladionica uzela 100 evra od mene, tebi dala 85. Da je Nadal pobedio isto bi bilo. Oni bi opet bili u plusu 15 evra. Šta ti tu nije jasno? Je l to toliko teško razumeti... Pričate o nekakvom nameštanju a kladionice vam nude uživo klađenje. Pa stavi kuću ako znaš da je nešto namešteno.
    (zed, 28. maj 2023 10:47)

    # Link komentara

  3. Stadioni puni. Ljudi ne žale novac za ulaznice i dresove, kako bi podržali svoje klubove. A na terenu, igra se fudbal, i za razliku od Srbije NIKO NE ZNA REZULTAT UNAPRED, NI POZICIJE U ŠAMPIONATU I PRE NEGO ŠTO JE POČELO!
    (Aki, 27. maj 2023 22:09) Osim poslednjih 11 godina and counting ?
    (Bogi, 27. maj 2023 23:04)

    # Link komentara

  4. Borrusia je najveći luzer u Nemačkoj, ili su kladionice u pitanju, trećeg nema! Mučeni Mainz vodi 2:0 skoro celu utakmicu, i onda u zadnjim minutima Borrusia daje dva gola!! Dosta im je bila pobeda od 1:0!
    (SAŠA FRANKFURT, 27. maj 2023 22:56)

    # Link komentara

  5. Kada se Uli Henes pojavio na treningu ja sam znao šta to znači i bilo je samo pitanje na koji način će oteti titulu! Svaka čast Rekordmeister-u i da budu još 100 godina prvaci!
    (FCB Vizemeister dahoam, 27. maj 2023 22:43)

    # Link komentara

  6. Niko glupom dortmundu nije nista oteo...
    Uzeli su poklon i bacili...
    (Nenad, 27. maj 2023 22:17)

    # Link komentara

  7. Stadioni puni. Ljudi ne žale novac za ulaznice i dresove, kako bi podržali svoje klubove. A na terenu, igra se fudbal, i za razliku od Srbije NIKO NE ZNA REZULTAT UNAPRED, NI POZICIJE U ŠAMPIONATU I PRE NEGO ŠTO JE POČELO!
    (Aki, 27. maj 2023 22:09)

    # Link komentara

  8. Ko su veći luzeri?

    Borusija Dortmund (+)
    Arsenal (-)
    (MiLaN, 27. maj 2023 21:20)

    # Link komentara

  9. Borusija slobodno neka ugasi klub..
    (uki, 27. maj 2023 21:15)

    # Link komentara

  10. Bajern je institucija za raspali Dortmund!
    (1900, 27. maj 2023 21:07)

    # Link komentara

  11. Način na koji su odigrali završetak utakmice, od kako su postigli prvi gol, je tragedija. Kao što si i ti rekao i još par njih, nije ovo njima prvi put, nego ko zna koji.. Bukvalno od kako je otišao Klop su luzerski tim. Koliko puta već do sada se desilo da kidaju u prvenstvu, dođe Bajern da im 5 komada i kraj priče, gotova stvar za titulu. Jednostavno je Bajern na mnogo većem nivou od njih i to je to.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 20:03)

    Preteruješ vec kod 0:2 moraš i da imaš srece da preokreneš na 3:2. I ako daš gol u 73 min za 1:2 opet to treba sreća.

    Ne slažem se u toj jednoj stavci, koji ti stalno provlačiš. Sta je problem izgubiti od boljeg tima? Ako gubiš 1:2 i 90 min izjednačiš, ili ako gubiš 4:0 i smanjiš na 4:2 pokazao si karakter. Mislim da je bilo tako u njihovom dvo-meču ove sezone. Broje se tek 5-tice 5- petrade:))) i onda Stutgart, Bohum pa treću šansu prokockaš :))) Strah te je navikao si nešto drugo:) Hoću da kažem da to nema veze sa fudbalom, nego sa organizacijom kluba. Okej nek je Bayern organizacionom većem nivou, ali to je nešto drugo :))

    I na kraju kako radi Borusija D, poslednjih 10 godina moralo je da se desi da kap prelije čašu. Baš su ga preterali. Pa videćemo kako će se to odraziti u budućnosti, a odraziće se. Pa će morati nešto da menjaju.
    (no name, 27. maj 2023 20:50)

    # Link komentara

  12. (polo, 27. maj 2023 20:02)

    Daj, ne lupaj i ne blamiraj se, 'leba ti! Čuj, poredi supermarket i kladionicu! Pa, da li si ti pri sebi?? I kakve veze imaju kvote s tim što ti pričaš??? Pa, one su tu da izlože naivne, 'alo! Kocka, šibicarenje... Postoje oduvek i postojaće dogod je takvih kao ti da im ostavljaju pare.
    (Englbert Hamperdink, 27. maj 2023 20:49)

    # Link komentara

  13. Kečeri...
    (Lord, 27. maj 2023 20:46)

    # Link komentara

  14. Način na koji su odigrali završetak utakmice, od kako su postigli prvi gol, je tragedija. Kao što si i ti rekao i još par njih, nije ovo njima prvi put, nego ko zna koji.. Bukvalno od kako je otišao Klop su luzerski tim. Koliko puta već do sada se desilo da kidaju u prvenstvu, dođe Bajern da im 5 komada i kraj priče, gotova stvar za titulu. Jednostavno je Bajern na mnogo većem nivou od njih i to je to.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 20:03)

    Preteruješ vec kod 0:2 moraš i da imaš srece da preokreneš na 3:2. I ako daš gol u 73 min za 1:2 opet to treba sreća.

    Ne slažem se u toj jednoj stavci, koji ti stalno provlačiš. Sta je problem izgubiti od boljeg tima? Ako gubiš 1:2 i 90 min izjednačiš, ili ako gubiš 4:0 i smanjiš na 4:2 pokazao si karakter. Mislim da je bilo tako u njihovom dvo-meču ove sezone. Broje se tek 5-tice 5- petrade:))) i onda Stutgart, Bohum pa treću šansu prokockaš :))) Strah te je navikao si nešto drugo:) Hoću da kažem da to nema veze sa fudbalom, nego sa organizacijom kluba. Okej nek je Bayern organizacionom većem nivou, ali to je nešto drugo :))

    I na kraju kako radi Borusija D, poslednjih 10 godina moralo je da se desi da kap prelije čašu. Baš su ga preterali. Pa videćemo kako će se to odraziti u budućnosti, a odraziće se. Pa će morati nešto da menjaju.
    (no name, 27. maj 2023 20:42)

    # Link komentara

  15. Način na koji su odigrali završetak utakmice, od kako su postigli prvi gol, je tragedija. Kao što si i ti rekao i još par njih, nije ovo njima prvi put, nego ko zna koji.. Bukvalno od kako je otišao Klop su luzerski tim. Koliko puta već do sada se desilo da kidaju u prvenstvu, dođe Bajern da im 5 komada i kraj priče, gotova stvar za titulu. Jednostavno je Bajern na mnogo većem nivou od njih i to je to.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 20:03)

    Preteruješ vec kod 0:2 moraš i da imaš srece da preokreneš na 3:2. I ako daš gol u 73 min za 1:2 opet to treba sreća.

    Ne slažem se u toj jednoj stavci, koji ti stalno provlačiš. Sta je problem izgubiti od boljeg tima? Ako gubiš 1:2 i 90 min izjednačiš, ili ako gubiš 4:0 i smanjiš na 4:2 pokazao si karakter. Mislim da je bilo tako u njihovom dvo-meču ove sezone. Broje se tek 5-tice 5- petrade:))) i onda Stutgart, Bohum pa treću šansu prokockaš :))) Strah te je navikao si nešto drugo:) Hoću da kažem da to nema veze sa fudbalom, nego sa organizacijom kluba. Okej nek je Bayern organizacionom većem nivou, ali to je nešto drugo :))

    I na kraju kako radi Borusija D, poslednjih 10 godina moralo je da se desi da kap prelije čašu. Baš su ga preterali. Pa videćemo kako će se to odrzaziti u budućnosti, a odraziće se. Pa će morati nešto da menjaju.
    (no name, 27. maj 2023 20:42)

    # Link komentara

  16. evo da vam objasnim kako kladionica zarađuje da se ne zbunjujete. kvote su napravljene inicijalno prema očekivanim sansama i uplatama. zatim se prilagođavaju prema trenutnim uplatama tako sto se smanjuju kvote za one opcije na koje je doslo vise uplata i povecavaju na one na koje je doslo manje uplata da bi se ljudi motivisali da igraju i na te opcije. sve vreme se odrzava takav balans da kladionica uvek zaradi.
    ako imate djokovica sa kvotom 1.20 i nekog autsajdera - interes kladionice se da bar 20% uplata ide na autsajdera. njihovim uplatama se isplacuju dobici na one koji igraju na djokovica. takodje posto je time na djokovica stavljeno 4 puta vise novca - kvote za autsajdera mogu da rastu do nesto isod 4.00.
    recimo da je 100 ljudi uplatilo po dinar, 80 na djokovica i 20 na autsajdera. ako dobije djokovic oni treba da isplate za ovih 80 dinara uplacenih jos 80*1.20=96 a sve zajedno je uplaceno 100. ako dobije autsajder onda za tih 20 uplacenih treba da isplate 20*4.00=80. kao sto vidite ko god da dobije mladionica zaradi...
    (se, 27. maj 2023 20:33)

    # Link komentara

  17. Kazaće neki, fudbal je to. Ali, ovo je pre svega fudbalska nesreća. A i psihički loše spremljeni, opušteni, bili uvereni da su prvaci. 29 šuteva na gol, promašen penal... Nije ih sreća pogledala, Bajerna jeste. Majnc igrao kao mu zivot zavisi od utakmice. Da su ovako stećno davali golove u ostalim utalmicama, igrali bi ligu šampiona. Sutra da igraju primili bi pet komada. Da li su bili premirani od Bajerna? Džabe sad sve. Sami pali, sami se ubili.
    (CZ***, 27. maj 2023 20:17)

    # Link komentara

  18. Prvo da se ne lažemo osvojio bi manje loš, da li Dortmund iz prvog dela sezone,( i koliko je Dortmund lošiji bez Belingema?) ili loš Bayern iz prolećnog dela sezone. Ne radi se tu o nekom nivou...Dešavalo se da timovi preokrenu sa 0:2 na 3:2 i pobede u bitnoj utakmici. Po meni bi svaki tim imao posebnog specijalaca za bitan penal, uvek su bolji izvodjači niži igrači. Pa eto da Aleri bude heroj, život piše i romane , eto sad je tragičar.

    Malo sam stariji sećam se promašenog penala Piksija, to jest pogodio prečki protiv Argetine svetsko prvenstvo 90 u prvoj seriji. Ali mi imamo šansu da u 4 povedemo, mašimo i taj 5 i gubimo. Svi pričaju o Piskiju i promašenog prvog kao da ih je zarazio. Ali selektor izvodi 3 najbolja izvodjača a posle pomozi bože. Pa onda onaj penal Mijatovica 98, gde se puca Van der Saru visoku pa se razvali prečka. To je luzertvo i pratiće nas i desiće se opet :( Partizan je gubio 4:3od Newcastle i Saša Ilic je izasao u poslednjoj seriji izjednačio, ostalo je istorija. Dok protiv Artmedije kad je Boya promašio odlučujući penal, sledeći kome je trebao da izjedanči promašio je.

    Bitan je i način na koji gubiš. Ajde desiti se i jednom, ali ako ponavljaš nešto nije uredu
    I najgore su te utakmice gde nešto bitno gubiš,a koje si izgubio zbog promašenog penala, ili gola u 90 minuta.

    A gle čuda ovde imamo 2 u jedan. Ja nisam navijač Dortmunda, nekom je smešno, a tebi sigurno tužno. Ali me nerviraju ove stvari.
    (no name, 27. maj 2023 19:15)

    Ma kakvi tužan, pričam samo realno. Dobili su sve na tacni, nisu iskoristili, oni su glavni krivci. Način na koji su odigrali završetak utakmice, od kako su postigli prvi gol, je tragedija. Kao što si i ti rekao i još par njih, nije ovo njima prvi put, nego ko zna koji.. Bukvalno od kako je otišao Klop su luzerski tim. Koliko puta već do sada se desilo da kidaju u prvenstvu, dođe Bajern da im 5 komada i kraj priče, gotova stvar za titulu. Jednostavno je Bajern na mnogo većem nivou od njih i to je to.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 20:03)

    # Link komentara

  19. Kladionice su najveći sponzori sportskih događaja i finansijeri fudbalskih klubova. Igra se kako oni odrede, kako novac zapoveda. I tako je u svim sferama života, bilo i ostaće. Naivno je i nezrelo verovati u nešto drugo. Ne postoje pisani dokazi o nameštanju, ali diskretno se i usmeno sve lepo dogovori. Sada ovaj igrač zakasni pola sekunde u blok, ovaj drugi napravi penal, golman slabije interveniše... I hajde ti dokaži da je to orkestrirano. Igrači/klub odbiju da to sprovedu u delo i kladionice naredne sezone samo lepo povuku sponzorstva, pa ti posle budi pošten... Vidi koji će ti vrhunski igrač nastupati za kikiriki. Eto, izvoli objašnjenje. Nema na čemu.
    (*, 27. maj 2023 19:21)

    Decko, ne razumes kako kladionice funkcionisu i kako zaradjuju pare. A princip je tako jednostavan kao i princip kod trgovaca i banaka. Zamisli da je kvota koju nudi kladionica cena u supermarketu ili kamata. Trgovac u supermarketu nikada nece staviti cenu manju od nabavne, bankar ti nikada nece ponuditi negativnu kamatnu stopu (da ti da vise nego sto ti vratis), a kladionica ti nikada nece ponuditi kvotu koja veca od realne verovatnoce nekog ishoda. Kladionica ti nikada nece dati kvotu 2,00 za ishod koji je 50% verovatan nego ce ti dati kvotu 1.85. Kako ne shvatas da oni posluju po principu, ja ako pobedim ti meni 100 evra, ti ako pobedis ja tebi 85 evra.
    (polo, 27. maj 2023 20:02)

    # Link komentara

  20. Kakva namestaljka od lige...davno fudbal nije ono što je bio...ej kao majnc odnese bod borusiji koja je 5 6 kola zaredom minimum svima po 3 4...i sada sa kad teeba titulu da uzme 2 2...uefa je stvarno najgora mafija na svetu
    (Sarlamantan, 27. maj 2023 19:12)

    Da Majnc pre neko kolo nije pobedio Bajern, Dortmund verovatno ne bi ni imao sanse da osvoji titulu...To samo u nasoj ligi je katastrofa ako neko iz sredine tabele pobedi nekog iz vrha...
    ($$$, 27. maj 2023 20:00)

    # Link komentara

  21. Čudesna završnica ovosezonske Bundeslige danas! Bajern je u furioznoj završnici opet osvojio Bundesligu golom u 89. minutu protiv Kelna u gostima a Borusija Dortmund nije uspela da savlada Majnc na svom terenu iako gostima bodovi nisu značili ništa, izjednačila je tek u dubokoj nadoknadi meča, u 96. minutu iliti 6. minutu nadoknade, ali taj remi im nije dovoljan za titulu! Ovo je najbolji dokaz zašto je fudbal najvažnija sporedna stvar na svetu, zašto je tako veličanstven, naravno kada ga igraju časni i pošteni ljudi, kada nema nameštaljki i zakulisnih radnji! Bravo za sve bundesligaše! Čestitke Bajernu na novoj tituli!
    (Ivan Veljković, 27. maj 2023 19:54)

    # Link komentara

  22. Mislim da je na sličan način pre dvadesetak godina titulu u posljednjem kolu izgubio Bayer Leverkusen, kada je izgubio, takoreći, sva tri finala koje je igrao i čiji najveći gubitnik je bio trener, mislim da se zvao Klaus Topmeler, koji posle toga nije vodio nijedan veći klub i posle koga se klub nikada, do sada, nije oporavio i bio blizu titule! Titulu je inače te godine osvojila Borussia Dortmund!
    (Bob, 27. maj 2023 19:51)

    # Link komentara

  23. Zaista ne znam da li je namešteno da bude ovakva filmska priča ali i pre 2 kola su svi pričali da će biti čudo ako Borusija uspe da bude prvak jer će naći načina kako da se samounište. Bukvalno očekivan rasplet i ništa novo u Nemačkoj.
    (smeh, 27. maj 2023 19:46)

    # Link komentara

  24. Da Bog da nikada više ne osvojili titulu, kad danas niste... A ovi što pričaju da su kladioničari teoretičari zavere - ne ulazite u nešto što ne razumete. Samo jedan od ne znam koliko parametara jeste taj da se godišnje obrne preko bilion dolara, pa boli uvo kladioničarske kuće ko će da uzme titulu, njima je bitno gde će manje da izgube. Danas su dobro zaradili i da plate Borusiji na ime titule i da im itekako ostane. A o ostalim činjenicama dtugi put. Ili sami počnite da mozgate, pa ćete sami shvatiti.
    (Neo, 27. maj 2023 19:41)

    # Link komentara

  25. Uvek dobijem milion minusa, ali ni jedan odgovor na pitanje koje postavljam kladionicarima - kako je namesteno?
    Koliko je novca dato igracima Borusije i kako. Jedno je neka seoska liga gde mozes da das igracima par hiljada evra, kako se daju desetine miliona, a da promakne poreskoj i da se ti fudbaleri umeju da operu novac.
    (jsx, 27. maj 2023 17:59)

    Kladionice su najveći sponzori sportskih događaja i finansijeri fudbalskih klubova. Igra se kako oni odrede, kako novac zapoveda. I tako je u svim sferama života, bilo i ostaće. Naivno je i nezrelo verovati u nešto drugo. Ne postoje pisani dokazi o nameštanju, ali diskretno se i usmeno sve lepo dogovori. Sada ovaj igrač zakasni pola sekunde u blok, ovaj drugi napravi penal, golman slabije interveniše... I hajde ti dokaži da je to orkestrirano. Igrači/klub odbiju da to sprovedu u delo i kladionice naredne sezone samo lepo povuku sponzorstva, pa ti posle budi pošten... Vidi koji će ti vrhunski igrač nastupati za kikiriki. Eto, izvoli objašnjenje. Nema na čemu.
    (*, 27. maj 2023 19:21)

    # Link komentara

  26. Pre će Lajpcig uzeti titulu nego Dortmund
    (Frenklin Klinton, 27. maj 2023 19:21)

    # Link komentara

  27. (The_Dejan, 27. maj 2023 18:32)

    Prvo da se ne lažemo osvojio bi manje loš, da li Dortmund iz prvog dela sezone,( i koliko je Dortmund lošiji bez Belingema?) ili loš Bayern iz prolećnog dela sezone. Ne radi se tu o nekom nivou...Dešavalo se da timovi preokrenu sa 0:2 na 3:2 i pobede u bitnoj utakmici. Po meni bi svaki tim imao posebnog specijalaca za bitan penal, uvek su bolji izvodjači niži igrači. Pa eto da Aleri bude heroj, život piše i romane , eto sad je tragičar.

    Malo sam stariji sećam se promašenog penala Piksija, to jest pogodio prečki protiv Argetine svetsko prvenstvo 90 u prvoj seriji. Ali mi imamo šansu da u 4 povedemo, mašimo i taj 5 i gubimo. Svi pričaju o Piskiju i promašenog prvog kao da ih je zarazio. Ali selektor izvodi 3 najbolja izvodjača a posle pomozi bože. Pa onda onaj penal Mijatovica 98, gde se puca Van der Saru visoku pa se razvali prečka. To je luzertvo i pratiće nas i desiće se opet :( Partizan je gubio 4:3od Newcastle i Saša Ilic je izasao u poslednjoj seriji izjednačio, ostalo je istorija. Dok protiv Artmedije kad je Boya promašio odlučujući penal, sledeći kome je trebao da izjedanči promašio je.

    Bitan je i način na koji gubiš. Ajde desiti se i jednom, ali ako ponavljaš nešto nije uredu
    I najgore su te utakmice gde nešto bitno gubiš,a koje si izgubio zbog promašenog penala, ili gola u 90 minuta.

    A gle čuda ovde imamo 2 u jedan. Ja nisam navijač Dortmunda, nekom je smešno, a tebi sigurno tužno. Ali me nerviraju ove stvari.
    (no name, 27. maj 2023 19:15)

    # Link komentara

  28. Kod nas je bilo prosle godine jer je doslo sa vrha da tako bude. Vidi sta decak pise.
    (NR, 27. maj 2023 19:13)

    # Link komentara

  29. Kakva namestaljka od lige...davno fudbal nije ono što je bio...ej kao majnc odnese bod borusiji koja je 5 6 kola zaredom minimum svima po 3 4...i sada sa kad teeba titulu da uzme 2 2...uefa je stvarno najgora mafija na svetu
    (Sarlamantan, 27. maj 2023 19:12)

    # Link komentara

  30. Najaci smo! Dajte Siti da se igramoooooo
    (dnevna doza prosecnog komentatora, 27. maj 2023 19:05)

    # Link komentara

  31. kladionicari posebna vrsta ljudi, njihovo verovanje je jos gore do ovih sto veruju da je Zemlja ravna
    (marko, 27. maj 2023 18:58)

    # Link komentara

  32. Da stvar bude jos bolja Brazzo i Oli napolje
    (Kaiser, 27. maj 2023 18:51)

    # Link komentara

  33. Dortmund se pogubio kao I Brazil
    (Crna Guja, 27. maj 2023 18:48)

    # Link komentara

  34. Ruku na srce, koliko god delovalo ubedljivo sto je Bajern izgubi od Sitija, bilo bi sramota da tim koji ispadne od Celzija osvoji titulu.
    (jsx, 27. maj 2023 18:41)

    # Link komentara

  35. Auuuu čoveče koja završnica! Fenomenalno zaista od početka do kraja neizvesno i na kraju Bajern opet ispred Borusije D u čudesnom foto finišu Bundeslige!
    (Ljubitelj fudbala, 27. maj 2023 18:39)

    # Link komentara

  36. Možda će i kod nas jednog dana biti, ali je potrebno da se politika izmesti iz istog
    (Piter Markoni, 27. maj 2023 17:57)

    Па било је прошле године. Звезда је освојила титулу победом у последњем колу. Ако не рачунамо дербије, Партизан је у претходној сезони освојио више бодова што значи да је Звезда имала више киксева. Иначе, ово је Бајерну једанаеста узастопна титула. Права је реткост да неко буде и близу да их угрози. Ова сезона је била изузетак. У Аустрији је Салцбург освојио десету узастопну титулу. Динамо је у последњих 17 година 16 пута био шампион. У Бугарској Лудогорец 11 пута заредом шампион.
    (Марко, 27. maj 2023 18:35)

    # Link komentara

  37. Nisi u pravu, mnogo je teško igrati ovaku tekmu , i ovo sto ti pričaš je više ogledalo 2 poluvremena.

    Najveći problem je bio promašeni penal u 15 minutu za 1:1. I mesto 1:1 ti imas 0:2 kao posledicu promašenog penala.

    U najvažanijoj uta trener ne može da spremi ko šutrira penal? I to šutira igrač koji se oporavio od teške bolesti em špic od 190cm??? Nije mu bilo svejedno što će on da izvede :(

    Ali ovo što si ti napisao na kraju ispada tačno, ali zbog tog jednog mnogo bitnog detalja da lepo ipak od 15 min imas 1:1 i imaš mnogo vremena za pobedu.

    I tim detaljem su pokazali da su najluzerski tim i mnogo će ih pratiti.
    (no name, 27. maj 2023 18:01)

    Ako si pažljivo pročitao komentar, video bi da sam napisao da sam pratio završnicu, shodno tome se na to i odnosilo. Takođe, slažem se sa tobom da je teško igrati ovakvu utakmicu, ali druže, jedino što radiš, treniraš, i ti nemaš snage, motiva, želje, pored onakvih navijača da u odlučujućoj utakmici pobediš u borbi za titulu. Naravno da Aleri nije bilo svejedno, kome bi, ja sam inače pristalica Dortmunda a najviše sam i voleo zbog Alera, Rojsa, da osvoje.. Ali na žalost, nisu oni još taj nivo.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 18:32)

    # Link komentara

  38. ovo se nece desiti ovde ni u sezoni 3023/24.
    (belgradodsasd, 27. maj 2023 18:31)

    # Link komentara

  39. кладионице...
    (?, 27. maj 2023 18:29)

    # Link komentara

  40. Dortmund je luzerska ekipa koja sluzi da udje u LS i to je sve time su zadovoljni, prodaju po nekog igraca uzmu kes i tako u krug, ako danas nisu uzeli titulu nece jos 20 godina.....a za sve ove sto pisu da je namesteno, pa dragi moji nije sve Srbija.....
    (E, 27. maj 2023 18:26)

    # Link komentara

  41. Užasna psihološka priprema utakmice Dortmunda. Ne znam šta su mislili: da će Majnc da ih pusta da daju golove, ili da se ne može desiti da Majnc povede. Kad je krenulo sa 0:1 pa 0:2, ovi iz Dortmunda su se pogubili.
    Ništa, novi trener, pa ajmo iznova. Do tada će biti teško preboleti ovu priliku koja se sada ukazala, pa ko zna kada.
    Ne znam zašto ljudi pominju nameštene utakmice, sve je u ova dva meča (BVB i Bajern) bilo u redu. Osim možda još jednog penala koji je trebalo svirati BVB, par minuta posle prvog.
    (Libero Boškan, 27. maj 2023 18:25)

    # Link komentara

  42. Otkako je izašlo u javnost(pred nekoliko godina) da je Bajern posudio novac da ne bankrotira Dortmund,sve mi se čini da je Borusija B-tim Bajerna.
    (MKD-4, 27. maj 2023 18:24)

    # Link komentara

  43. Ne valja kda Bajern lagano uzme titulu...Namesteno...Ne valja kad uzmu ovako...Namesteno...Nasi ljudi u svemu vide teoriju zavere...I naravno namestaljku...
    ($$$, 27. maj 2023 17:35)

    Nesto mi poznato. Gde to jos ima, hmmmmm? Doduse nema preko deceniju, al ajde.
    (Sabre, 27. maj 2023 18:15)

    # Link komentara

  44. Nije tu Haland da im donese titulu kao sto je doneo Sitiju.
    Inace Siti je osvojio titulu jer je Arsenal prosuo gomilu bodova.
    Naravno za to je zasluzan Haland.
    (Messi GOAT, 27. maj 2023 18:14)

    # Link komentara

  45. @Oposum, divna životinjica
    Ако ти верујеш да је Бундеслига поштена и верујеш да су резултати Бајерна и Борусије одраз спортског прилаза овој игри, ти онда верујеш и у Деда Мраза. Да си ти жив и здрав, кладионице, задњих неколико кола, што се тиче ове сезоне, диктирају резултате ова два тима. Генерално, немачки клубови, почевши од Бундеслигаша па до најнижих лига, се ни мало не разликују од неких других фудбалских лига које су познате по намештању резултата.
    (Рајко, 27. maj 2023 18:13)

    # Link komentara

  46. Uvek dobijem milion minusa, ali ni jedan odgovor na pitanje koje postavljam kladionicarima - kako je namesteno?
    Koliko je novca dato igracima Borusije i kako. Jedno je neka seoska liga gde mozes da das igracima par hiljada evra, kako se daju desetine miliona, a da promakne poreskoj i da se ti fudbaleri umeju da operu novac.
    (jsx, 27. maj 2023 17:59)

    Nije namesteno.
    Ali da igra Mesi za Bajern bilo bi Rigged!
    (Kolo Muani, 27. maj 2023 18:13)

    # Link komentara

  47. Umesto da ugaze Majnc i da ne gledaju kako igraju Keln i Bajern oni se vuku po terenu ko neke babe, nazalost bili i ostali luzeri.
    (Apokalipsa, 27. maj 2023 18:11)

    # Link komentara

  48. Nemačka, engleska i francuska liga su se pretvorile u tzv. seljačke lige iliti što se kaže na engleskom “farmer’s league” - tu se još pre početka sezone zna da će prvaci biti Bayern, City i PSG, jedino je u Španiji i Italiji ostala nekakva konkurencija od 3-4 različita tima koji mogu da uzmu titulu.
    (vatrogasac, 27. maj 2023 18:07)

    # Link komentara

  49. Nista oni nisu oteli,celo prvenstvo su maltene bili prvi,pre dva tri kola imali jedan kiks pali na drugo mesto i sad se samo vratili tamo gde i treba da budu.Klasa!
    (ivan, 27. maj 2023 18:03)

    # Link komentara

  50. Borusija realno nije ni zaslužila titulu s obzirom kako igraju, ali očajni Bajern joj je stavio sve na tacnu, samo ovi da pokupe. I ni to ne umeju. Užasno. Da se razumemo, itekako sam želeo da Dortmund uzme titulu i volim taj klub, ali ova tekma danas.. Završnicu sam gledao, ljudi su bezidejni, niti volje imaju, niti želje, niti motiva.. Šetaju se na terenu, samo lupaju po onoj lopti, stvarno sramota od igre.. Kao da ne žele titulu, pa čoveče, ja da se borim za titulu ujedao bih igrače kao Suarez. Ne bi me čudilo ni da su prodali tekmu. Užasni su, užasni. Ovo je sramota kakav nazovi, karakter, su pokazali u meču za titulu.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 17:32)


    Nisi u pravu, mnogo je teško igrati ovaku tekmu , i ovo sto ti pričaš je više ogledalo 2 poluvremena.

    Najveći problem je bio promašeni penal u 15 minutu za 1:1. I mesto 1:1 ti imas 0:2 kao posledicu promašenog penala.

    U najvažanijoj uta trener ne može da spremi ko šutrira penal? I to šutira igrač koji se oporavio od teške bolesti em špic od 190cm??? Nije mu bilo svejedno što će on da izvede :(

    Ali ovo što si ti napisao na kraju ispada tačno, ali zbog tog jednog mnogo bitnog detalja da lepo ipak od 15 min imas 1:1 i imaš mnogo vremena za pobedu.

    I tim detaljem su pokazali da su najluzerski tim i mnogo će ih pratiti.
    (no name, 27. maj 2023 18:01)

    # Link komentara

  51. Borusija realno nije ni zaslužila titulu s obzirom kako igraju, ali očajni Bajern joj je stavio sve na tacnu, samo ovi da pokupe. I ni to ne umeju. Užasno. Da se razumemo, itekako sam želeo da Dortmund uzme titulu i volim taj klub, ali ova tekma danas.. Završnicu sam gledao, ljudi su bezidejni, niti volje imaju, niti želje, niti motiva.. Šetaju se na terenu, samo lupaju po onoj lopti, stvarno sramota od igre.. Kao da ne žele titulu, pa čoveče, ja da se borim za titulu ujedao bih igrače kao Suarez. Ne bi me čudilo ni da su prodali tekmu. Užasni su, užasni. Ovo je sramota kakav nazovi, karakter, su pokazali u meču za titulu.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 17:32)


    Nisi u pravu, mnogo je teško igrati ovaku tekmu , i ovo sto ti pričaš je više ogledalo 2 poluvremena.

    Najveći problem je bio promašeni penal u 15 minutu za 1:1. I mesto 1:1 ti imas 0:2 kao posledicu promašenog penala.

    U najvažanijoj uta trener ne može da spremi ko šutrira penal? I to šutira igrač koji se oporavio od teške bolesti em špic od 190cm??? Nije mu bilo svejedno što će on da izvede :(

    Ali ovo što si ti napisao na kraju ispada tačno, ali zbog tog jednog mnogo bitnog detalja da lepo ipak od 15 min imas 1:1 i imaš mnogo vremena za pobedu.

    I tim detaljem su pokazali da su najluzerski tim i mnogo će ih pratiti.
    (no name, 27. maj 2023 18:00)

    # Link komentara

  52. Edin Terzić izgubio utakmicu i titulu.Nedopustivo je sve ovo.Psihološki ne spremiš ekipu slavijo ceo grad već 7 dana titulu kakvi luciferi majko mila.Što se tiče poštene igre ovde je samo Zvezda gubila titulu protiv ekipe kojoj ne treba za ništa ni bod.Voždovac 2017 pa neka neko da sličan primer u bilo kojoj državi ex YU dali se dogodilo išta slično.Da vidimo poštenjačine ko to igra ili neigra pošteno?
    Kada je bilo koji klub izgubijo titulu kao Zvezda 2017?Jedino Zvezda igra bez nameštaljki i pošteno a to dokazuje izjava Dejana Savićevića kada je reko da jedino u Zvezdi nikada nije igro nameštenu utakmicu.A igro je i za Budućnost,Milan i Rapid Beč.Dejo Genije izjavio to.Kada neko napiše neki sličan primer kao Zvezda 2017 ja ću se izvinim.Samo takvih primera nema.I na krahu čestitke Bajernu na 11 uzastopnu titulu mada ih baš i ne volim ali se moraju poštovati.
    (Miki Leskovac, 27. maj 2023 18:00)

    # Link komentara

  53. Uvek dobijem milion minusa, ali ni jedan odgovor na pitanje koje postavljam kladionicarima - kako je namesteno?
    Koliko je novca dato igracima Borusije i kako. Jedno je neka seoska liga gde mozes da das igracima par hiljada evra, kako se daju desetine miliona, a da promakne poreskoj i da se ti fudbaleri umeju da operu novac.
    (jsx, 27. maj 2023 17:59)

    # Link komentara

  54. Možda će i kod nas jednog dana biti, ali je potrebno da se politika izmesti iz istog
    (Piter Markoni, 27. maj 2023 17:57)

    # Link komentara

  55. Ovo me asocira na sezonu 2001/02 kada je Lever u poslednjem kolu izgubio titulu od Bajerna.
    Ne vredi, mogu sada svi napadati Dortmund ali Bajern je dimenzija za sebe. Kada ima dobru sezonu ostavi ih 20 bodova a u lošim sezonama nađe način da se provuče. Kapa dole a ostali neka nastave da treniraju.
    (pokvareni frižider, 27. maj 2023 17:49)

    # Link komentara

  56. Zanimljivo k'o "Klinika Svarcvald".
    (sijomigadjura, 27. maj 2023 17:48)

    # Link komentara

  57. Evo završila se ovosezonska Bundesliga na jedan zaista veoma dramatičan i uzbudljiv način! Na kraju Bajern je šampion! Pobedili su Bavarci Keln u gostima golom u 90. minutu sa 2:1 i time osvojili titulu, Borusija Dortmund je propustila veliku priliku da pobedom na svom terenu nad Majncem kome bodovi nisu bili potrebni ni za šta slavi titulu posle duže vremena i to pred svojim navijačima! Borusija Dortmund u tome nije uspela, Majnc je poveo 2:0, oni izjednačili na 2:2 golom u 97. minutu, 7. minutu nadoknade, ali taj remi im nije bio dovoljan za titulu i Bajern je opet šampion Nemačke! Naši bi ovo namestili i napravili cirkus svojstven samo nama ali ovo su Nemci a Nemci igraju časno i pošteno! Kapa dole Nemcima na fer-pleju, nema nameštanja, igra se časno do kraja, bravo! Čestitke Bajernu na novoj tituli!
    (Oposum, divna životinjica, 27. maj 2023 17:43)

    # Link komentara

  58. Nije Bajern oteo titulu, Dortmund je sam bacio, a Bajern je samo pokupio svoj poklon
    (JOhn, 27. maj 2023 17:41)

    # Link komentara

  59. Neko napisa,kako nemci igraju pošteno.Da,ali kad igraju za bajern,da osvoji titulu.Protiv ostalih,ko god mu bio kandidat,ginu da ne izgube,trebalo im,ili ne.Keln bi ga sam sebi dao na kraju,da ga ovi nisu uvalili.Isto važi i za majnc,da mu je bajern bio protivnik u zadnjem kolu.
    (Draško, 27. maj 2023 17:39)

    # Link komentara

  60. Bajern je ostao u igri da juri rekord koji drže Skonto iz Letonije i Linkoln iz Gibraltara sa 14 uzastopnih titula
    (Veljko, 27. maj 2023 17:37)

    # Link komentara

  61. Ne valja kda Bajern lagano uzme titulu...Namesteno...Ne valja kad uzmu ovako...Namesteno...Nasi ljudi u svemu vide teoriju zavere...I naravno namestaljku...
    ($$$, 27. maj 2023 17:35)

    # Link komentara

  62. Gledao Dortmund drugo pol, uzasni su. 2:1 gube od 70 min i vuku se po terenu, spori, nikakvi aaaa. Zao mi je sto na ovakav nacin izgubise titulu, al nisu je ni zasluzili ako ne mozes Majc kuci dobiti zadnju utakmicu u sezoni.
    (darre, 27. maj 2023 17:34)

    # Link komentara

  63. Nije im oteo niko titulu nego su sami krivi...
    (Posmatrac, 27. maj 2023 17:34)

    # Link komentara

  64. Steta!
    (istina, 27. maj 2023 17:34)

    # Link komentara

  65. Ako ne stave katanac do sutra nek se srame
    (Luka Jović, 27. maj 2023 17:34)

    # Link komentara

  66. E moj Dortmunde!
    (Nikica, 27. maj 2023 17:33)

    # Link komentara

  67. Borusija realno nije ni zaslužila titulu s obzirom kako igraju, ali očajni Bajern joj je stavio sve na tacnu, samo ovi da pokupe. I ni to ne umeju. Užasno. Da se razumemo, itekako sam želeo da Dortmund uzme titulu i volim taj klub, ali ova tekma danas.. Završnicu sam gledao, ljudi su bezidejni, niti volje imaju, niti želje, niti motiva.. Šetaju se na terenu, samo lupaju po onoj lopti, stvarno sramota od igre.. Kao da ne žele titulu, pa čoveče, ja da se borim za titulu ujedao bih igrače kao Suarez. Ne bi me čudilo ni da su prodali tekmu. Užasni su, užasni. Ovo je sramota kakav nazovi, karakter, su pokazali u meču za titulu.
    (The_Dejan, 27. maj 2023 17:32)

    # Link komentara

  68. Da je kojim slučajem ovo bilo kod nas pa ne bi moglo da se živi od teorija zavere.
    (Retro, 27. maj 2023 17:30)

    # Link komentara

  69. Nije Bajern oteo titulu, Dortmund je predao lagano.
    (Krok, 27. maj 2023 17:30)

    # Link komentara

  70. Најпоштенија лига,нема овде последње коло,овима треба за опстанак,другима за Европу,трећима за титулу,сви хоће да победе и играју максимално.
    (нс бој, 27. maj 2023 17:29)

    # Link komentara

  71. Ovako je i Šalke izgubio titulu davne 2001. i ceo Gelzenkirhen je bio zavijen u crno. A danas je ceo Dortmund zavijen u crno.
    Bajern je i tada i sada bio šampion.
    (Urosh, 27. maj 2023 17:29)

    # Link komentara

  72. Dade ga mrtva Borusija u 96.minutu. Al džaba.
    (Randy Marsh, 27. maj 2023 17:27)

    # Link komentara

  73. Samo naivčine veruju da od trenutka kada je Bajern izgubio od Lajpciga sve ovo nije samo jedna patetična režija. Paz' da neće Bajern da izgubi titulu!
    (Mxt, 27. maj 2023 17:25)

    # Link komentara

  74. Musijala majstor! Ovako se osvajaju titule!
    (Mateja, 27. maj 2023 17:22)

    # Link komentara

  75. Tipičan Dortmund. Neće je osvojiti dok je Bajern ne izgubi.
    (autoBOT, 27. maj 2023 17:22)

    # Link komentara

  76. Musijalaaaaaa
    (Lazo, 27. maj 2023 17:21)

    # Link komentara

  77. Ko god da osvoji titulu na kraju, i Bajern i Dortmund su stvarno uzasni ove sezone
    (Branko, 27. maj 2023 17:15)

    # Link komentara

  78. Ne mogu da verujem da će Borusija Dortmund izgubiti titulu na ovako grozan način! Pa za ime sveta pobediće ih Majnc u poslednjem kolu na njihovom terenu a da tom Majncu ne trebaju bodovi apsolutno ni za šta! Šta ti je fudbal kada se igra na ČASTAN I POŠTEN NAČIN! PREDIVNO! Za razliku od naših bandita koji bi ovakvu jednu utakmicu glat namestili Nemaci kao što vidimo igraju časno i pošteno! Kapa dole za nemački fudbal, za čast i poštenje, za fer plej! Meč još traje, videćemo da li će Borusija Dortmund uspeti da do kraja meča bar izjednači i time ipak ipak uzme titulu! Predivan foto finiš ovogodišnje Bundeslige!
    (Oposum, divna životinjica, 27. maj 2023 17:13)

    # Link komentara

  79. Ali mlohavi Bajern ne moze da da 2. gol Kelnu i evo sad su primili iz penala 1:1 je tamo
    (Viktor, 27. maj 2023 17:11)

    # Link komentara

  80. Moram dve angedote:

    1. U seriji Pinki Blajnders, vode konja po selu i "blagoslove ga" za pobedu. I konj pobeđuje, ali ne klade se odma svi. Svaka trka, posle "blagoslova" i pobede konja, privlači sve više klađenja. I mnogi nedeljama dobijaju na tog konja, gazda gubi novac. Posle dužeg perioda, kada se pola Britanije kladilo konačno na tog konja, oni nameste trku i pokupe sve s kamatom! Isto je sa bitkoinom, berzom i svakom kockom. Neko i dobije, pametan malo i beži na vreme. Pohlepni i glupi dobiju katastrofu životnu. A samo kuća zaista dobija!

    (I sa stavkom 2. se slažem i mnogo mi je realnija ISTINA od stavke 1., 27. maj 2023 16:34)

    Batice anegdota ti je glupa i nema veze sa ovim jer je kvota na Dotrmund bila 1,2 pa je pala i na1.15 pa što bi se neko kladio na tako malu kvotu.
    Da je kvota na Dortmund recimo 1,9 pa da se svi navuku i onda da nameste onda bi to razumeo.
    A ne da ubacim 1000 eura na Dortmund da bi zaradio 150 eura.
    Ukljucite malo mozak.
    Prave kladionicare ne zanimaju 1,15 kvote.
    (Eric Cartman, 27. maj 2023 17:08)

    # Link komentara

  81. Izjednacice nekako Borusija, i izgubiti titulu na gol razliku…
    (JPR, 27. maj 2023 17:08)

    # Link komentara

  82. Idemooo Gerero 1:2!
    (Fico, 27. maj 2023 17:02)

    # Link komentara

  83. Kao što sam već i napisao 50% utakmica namešteno za kladionicu,na kraju se ulazi u poslednje kolo i Borusija ima 1 bod prednosti i onda pod navodnike spektakularno gube kod kuće od autsajdera i gube titulu.I svi se dive kakvo je to spektakularno prvenstvo bilo a ustvari je klasična nameštaljka bila i 100% se znalo da će na kraju Bajern biti šampion.Samo ja sam mislio da će Borusija izgubiti protiv Auzburga da ova sramna nameštaljka nebi bila toliko očigledna ali ovi su se odlučili za spektakularno poslednje kolo da nameste i da posle svi se dive toj ligi kako je dramatična i uzbudljiva a u stvari je jedna sramna nameštaljka.I neverovatno mi je koliko se ovde Šabana pali na ovu ligu a i sami znaju da je to samo još jednom nameštena liga u kojoj se pobednik zna još od prvog kola.Najveći dobitnici su naravno kladionice i Bajern koji je svojim silnim nameštenim utakmicama samo uvećao svoje bogatstvo i na kraju uzeo naravno nameštenu titulu kao i uvek.
    (Ljubo, 27. maj 2023 16:59)

    # Link komentara

  84. Ova Borusija je Arsenal Nemacke lige. Bukvalno Bajern se nudi li nudi ali neee…ee .
    (Sabre, 27. maj 2023 16:58)

    # Link komentara

  85. Odmah da napisem da mi je Dortmund omiljeni nemacki klub u poslednjih 30-ak godina!
    Ali...već puno puta sam pisao da oni nista osvojiti ne mogu, jer vec od pocetka avgusta se svake godine zna pobednik unapred! Pisao sam dosta o tome, da se ne ponavljam...
    p.s.
    Kao njihov simpatizer- zelim im da titulu ne osvoje ni u narednih 30 godina!
    (samo da dodam, 27. maj 2023 16:57)

    # Link komentara

  86. Poslednji put kada je Borusija D. bila sampion 2012. Ferguson je bio trener Mancester Junajteda.
    (Slavko, 27. maj 2023 16:51)

    # Link komentara

  87. Poslednji put kada je Borusija D. bila sampion 2012. Ferguson je bio trener Mancester Junajteda.
    (Slavko, 27. maj 2023 16:51)

    # Link komentara

  88. Ovaj Dortmund nece dati gola do prekosutra, smesna ekipa.
    (Stanley, 27. maj 2023 16:49)

    # Link komentara

  89. Ljudi, nije vam Bundesliga Ling Long liga pa da se namešta. Nemci su davno sazreli, pošteno igraju, zato publika i dolazi na stadione i gleda prenose. Ovaj dan je praznik fudbala za njih. 9 utakmica se igra, 2 tima se bore za titulu, 2 tima za LŠ, 4 tima za opstanak, svi pošteno igraju bez obzira trebaju li im bodovi ili ne. Tako se gradi reputacija takmičenja. Poštenje se isplati na duže staze jer publika odustaje od gledanja nameštenih takmičenja. Gledam ljude kako se hvataju za glavu što Dortmumd gubi, ne mogu da veruju. I ja sam odigrao na Dortmumd ali nisam iznenađen mnogo što gube.
    (zed, 27. maj 2023 16:47)

    # Link komentara

  90. Bice prava steta ako Rojs ponovo ne osvoji Bundesligu...
    10 i kusur godina igra u Dortmundu i dalje ceka tu titulu
    (Vlade, 27. maj 2023 16:45)

    # Link komentara

  91. Nemoj da mi neko pljuvao Čungalunga ligu Srbije ili mi priča o već napisanim scenarijem u NBA.

    Bundesliga je liga u kojoj mora da pobedi Bajern po svaku cenu.
    (Brankoni84, 27. maj 2023 16:38)

    # Link komentara

  92. Sad Keln igra za njih, ali Bajern tamo ide na sve ili ništa
    (Goran, 27. maj 2023 16:37)

    # Link komentara

  93. Umesto "milioneri" bolje da ih zovu "luzeri"...
    (Zorz, 27. maj 2023 16:37)

    # Link komentara

  94. Ako Borusija izgubi titulu, na povratku iz Kelna Tuhel da svrati u Audi salon i svakome iz Majnca po A6 najmanje. I to ne sponzorski, nego iz svog džepa. I da ih ljubi u du*e svaki put kad ih vidi.
    (Zlatko, 27. maj 2023 16:36)

    # Link komentara

  95. Moram dve angedote:

    1. U seriji Pinki Blajnders, vode konja po selu i "blagoslove ga" za pobedu. I konj pobeđuje, ali ne klade se odma svi. Svaka trka, posle "blagoslova" i pobede konja, privlači sve više klađenja. I mnogi nedeljama dobijaju na tog konja, gazda gubi novac. Posle dužeg perioda, kada se pola Britanije kladilo konačno na tog konja, oni nameste trku i pokupe sve s kamatom! Isto je sa bitkoinom, berzom i svakom kockom. Neko i dobije, pametan malo i beži na vreme. Pohlepni i glupi dobiju katastrofu životnu. A samo kuća zaista dobija!

    2. Citat čuvenog "555-333": kockanje je prizivanje demona!
    (I sa stavkom 2. se slažem i mnogo mi je realnija ISTINA od stavke 1., 27. maj 2023 16:34)

    # Link komentara

  96. Klopa treba proglasiti za najboljeg trenera u istoriji fudbala. Kad je on ovakvim luzerima doneo 2 titule. Pa onda još jednoj skupini lizera titulu i LŠ.
    (Betonka, 27. maj 2023 16:33)

    # Link komentara

  97. 15 godina navijam za Dortmund, prekratite mi muke ugasite klub molim vas.
    (Petar, 27. maj 2023 16:33)

    # Link komentara

  98. Strasno. Iako sam se pribojavao, ipak nisam ni sam verovao da mogu izgubiti. Ali oni me uvek razuvere.
    (Indjija, 27. maj 2023 16:28)

    # Link komentara

  99. Neverovatno koliko su uzasni... pravice oni Klopa od blata.
    (Jovan, 27. maj 2023 16:28)

    # Link komentara

  100. Nek preorite Vestfalen.
    (Nikola, 27. maj 2023 16:28)

    # Link komentara

  101. Pokazuju neverovatnu odliku malog kluba. Aler, Brant, najuriti odmah na poluvremenu motkom i udariti zabranu da ne smeju sa pridju stadionu na 100km. Nisam video skoro da je neko pokazao ovakvu malodušnost. Umesto da preoru stadion, oni udju nikad slabije u meč, gde je problem, ko zna, verovatno u glavi
    (Koji biser smišlja reklame za max bet, 27. maj 2023 16:28)

    # Link komentara

  102. Ide ovo iz dvojke u keca
    (Igor, 27. maj 2023 16:27)

    # Link komentara

  103. Klasični nemački fudbal… smehotres.
    (JPR, 27. maj 2023 16:24)

    # Link komentara

  104. I onda ovi iz uefe kao provjeravaju namjestene utakmice po trecim ligama??? Sad ce neko pametan doc i rec ajde bezi kladionicaru, ne ne igram kladionicu da odmah kazem. Samo pogledajte golmana kod oba gola, a o nacinu izvodjrnja penala necu reci nista. Tamo Bajern jednostavno mora biti prvak. Farmerska liga !!!
    (Antivegetarijanac, 27. maj 2023 16:23)

    # Link komentara

  105. Odigram 4+ na Dortmund, kao ugaziće Majnc, da proslave titulu sa stilom. I evo Majnc mi odradio pola posla, luzeri iz Dortmunda ne mogu ni penal da pogode. Uzeće Tuhel titulu ni kriv ni dužan.
    (bubulechka, 27. maj 2023 16:23)

    # Link komentara

  106. Najbolja liga na svetu.
    (Dragan, 27. maj 2023 16:19)

    # Link komentara

  107. Jel' su "milioneri" dobili od Bajerna finansijsku injekciju :)
    (zeljan, 27. maj 2023 16:19)

    # Link komentara

  108. hahahahahahahaaa.. Luzercine najvece! Jos 5 kola da ima i da Bajern ne pobedi ni jednu i to bi prokockali
    (satelit, 27. maj 2023 16:17)

    # Link komentara

  109. Direktiva..
    (Obrad, 27. maj 2023 16:16)

    # Link komentara

  110. Ako Dortmund preokrene,videcete ovde 100 komentara hvalospeva od istih ovih sto sada sve najgore pisu o njima.
    Jedan jedini razlog je kladionica,posast naseg naroda.Niko vise ne gleda zato sto voli sport,nego daj da stavim Dortmund da pojacam kvotu i sada se ispoljavaju frustracije u komentarima
    (Markos, 27. maj 2023 16:16)

    # Link komentara

  111. ne umeju, prosto nešto fali
    (Miroslav, 27. maj 2023 16:13)

    # Link komentara

  112. Igrao sam 2+prvo p.,ali da ti kapiten Rojs ne igra od prvog minuta u ovakvoj utakmici!stvarno su jadni ako ovako prodaju titulu...a hoce po svemu sudeci
    (ivan, 27. maj 2023 16:11)

    # Link komentara

  113. aloooo
    kladionica donosi više od prvog mesta
    (starina novak, 27. maj 2023 16:08)

    # Link komentara

  114. Prodao titulu Bajernu,nema drugog objasnjenja,ipak mora da se zna ko je glavni baja u selu
    (ivan, 27. maj 2023 16:07)

    # Link komentara

  115. Postoje li u svijetu sporta veci chokeri od bvb-a?
    (beli real, 27. maj 2023 16:04)

    # Link komentara

  116. Evo ja verujem da će Dortmund preokrenuti ovo i osvojiti titulu kao Mančester Siti prošle godine protiv Aston Vile
    (Pajo, 27. maj 2023 15:59)

    # Link komentara

  117. Tako mi i treba kad igram na Borusiju :(
    (Randy Marsh, 27. maj 2023 15:59)

    # Link komentara

  118. Brate ova Borusija je dno i najlizernija ekipa,evo vec gube sa dva nula u 25 minutu.Treba ugasiti ovaj klub,u najbitnijoj utakmici oni veze nemaju.
    (Šisarka, 27. maj 2023 15:57)

    # Link komentara

  119. 0:2 trenutno?
    (Miki, 27. maj 2023 15:56)

    # Link komentara

  120. E jadni dortmund e tako im i treba
    (miko, 27. maj 2023 15:55)

    # Link komentara

  121. penal za dortmund. lagano mase, to svi znamo.



    hahahhaha. pa naravnoooo
    (rme, 27. maj 2023 15:51)

    # Link komentara

  122. "Milioneri", stari luzeri...
    (Wllaxy, 27. maj 2023 15:50)

    # Link komentara

  123. E ako ovo ispuste bice veciti luzeri
    (Apokalipsa, 27. maj 2023 15:50)

    # Link komentara

  124. i to ti je to
    (., 27. maj 2023 15:47)

    # Link komentara

  125. Kad je BVB u pitanju nista nije gotovo.
    (rekreativac12000, 27. maj 2023 15:29)

    # Link komentara

  126. Heja BVB!!!
    (tegi limar, 27. maj 2023 15:28)

    # Link komentara

  127. Žuti zid će da dočeka, kao i uvek ništa.
    (jokan, 27. maj 2023 15:21)

    # Link komentara

  128. Ko ostaje, može li Šalke da napravi čudo?
    (Wuppertal, 27. maj 2023 15:16)

    # Link komentara

  129. Najveće iznenađenje bi bilo da Dortmund izgubi titulu, mada su oni i veće zicere gubili.
    (BL., 27. maj 2023 15:14)

    # Link komentara

  130. Kako su kilavi ovi iz Dortmunda, ne bi me čudilo da izgube ovaj meč i titulu! Oni i Arsenal - kao da gledaš isti tim. :-)
    (vlada82, 27. maj 2023 14:59)

    # Link komentara

  131. Ajde Borusijo! Valjda ne mogu zicer da u*eru. Iako su to oni, valjda ce uspeti.
    (NR, 27. maj 2023 14:49)

    # Link komentara