1. Tripl-dabl je obesmišljen promenom načina računanja asistencije.
    (Dirk Weems, 9. februar 2023 05:59)

    # Link komentara

  2. Njemu svaka čast. I Denveru. I samoj NBA ligi. Nego dosadno. Baš dosadno. Trči šutaj šutaj trči. Kao engleski fudbal. Smaranje. Derbi bude 5:4. Pa jbte koji fudbal igrate kad bude toliko golova. To je neozbiljno.
    (Single double, 8. februar 2023 21:15)

    # Link komentara

  3. Ovo sto sada gledamo u svetu kosarke se nije desilo jako jako dugo. Svakako duze od 20 godina.

    Desio se lik koji zbog sporosti, debelosti i nekondicije, ali nevidjenog talenta, je razvio
    igru prepunu cheat code-a.
    Jedinstavno jer je morao jer je spora mrcina. Lik je provalio kako najjednostavnije moguce da lopta prodje kroz protivnicki obruc.

    Niko, nikad u istoriji ove igre nije toliko dobro skontao kosarku kao ovaj lik.

    Lik je u poskednjih 22 utakmice imao 16 tripl dabl, i to da promasi po par puta maks. Ljudi izgleda ne kontaju sta ovaj lik radi.
    Lik gleda igru malo drugacije. Kad je Aron Gordon dosao u denver, na prvom treningu je vezbao fade away sut, (ono kad se bacas u nazad, Jordan radio cesto), Nikola mu je orisao i rekao 'brother, that is the last option'
    U fazonu, mani se gluposti, daj da ti objasnim kako da damo kos zajedno, 50 puta lakse.

    Koliko je Nikola brutalan igrac govori cinjenica da je ceo denver krenuo da trenira i igra upravo takvu kosarku.

    Bukvalno rekeno, dosao debeli i objasnio ima kako treba da se igra kosarka. Dovidjenja prijatno.
    (Buha, 8. februar 2023 18:12)

    # Link komentara

  4. Бритваш? Бравооооооооо!!!!
    (бритвашкиња, 8. februar 2023 18:02)

    # Link komentara

  5. Peru Zderu interesuje zasto je Jokic dobio priliku da bude dodavac u Denveru,zato sto nije draftovan u Hjuston sa Hardenom ili u Kliperse sa Kris Polom,mislim da mi sada ne bi ni znali kakav bi igrac Jokic mogao da bude. Umesto da kazete u pravu si,cinjenica je da je Jokicu najlakse doci do tripl dabla,vi zelite jos vise uciniti da je to teze jer je navodno centar a ustvari je dodavac svog tima i kao takav lagano moze imati tripl dabl na svakoj utakmici,kad bi sutirao vise imao bi i losije procente,vise bi se trosio i imao manje asistencija,ne trosi se kao pomenuti bekovi i krila na utakmicama i logicno je da moze lakse ubeleziti tripl dabl. Nije poenta zasto je dobio priliku vec da on jeste dodavac svoje ekipe. Sta mislite zasto Stokton ima jedan tripl dabl a najvise asistencija u istoriji,pa kako Stokton da hvata skokove? Jokicu je jos lakse da belezi asistencije od Stoktona,ima bolji pregled terena zbog visine i vise opcija u napadu,siri teren!
    (Mare, 8. februar 2023 16:29)

    # Link komentara

  6. Ova utakmica je bila sansa za 20-20-20, samo sto je Minesota dozivela kolaps pa je Jokic umesto 38 minuta igrao samo 28 minuta. Za tih neodigranih 10 minuta bilo mu je potrebno samo 4 asistencije i 8 skokova. I to sve protiv DPOY i supermax Gobera. Da cudo bude jos vece, plan je bio da Naz Rid izmori Jokica i uvuce ga u problem sa licnim a da ga onda Gober dokrajci. Umesto toga Jokic za 28 minuta imao +40.

    Usput budi receno, Ish Smit za 29 minuta +17. To je razlog slabe igre klupe Denvera, konstantno igranje bez plejmejkera i igranje sa nekim trupcem od centra. Izbacili Bonsa i eto razlike, umesto Bonsovog ispucavanja Ish sutnuo samo 6 puta sa procentom suta 67% a podelio 7 asistencija.

    Kljuc je procentu suta, cak 10 igraca je sinoc sutiralo iznad 50% a najvazniji igraci: Jokic 80%, MPJ 73%, Gordon 72%. CBraun 80%, Vlatko 62% itd.
    (bskfan, 8. februar 2023 16:22)

    # Link komentara

  7. Vidi slike, pa njemu treba sedam metara štofa samo za kaput!
    (Milosav, 8. februar 2023 16:21)

    # Link komentara

  8. Pero Care,uopste nije poenta zasto je Jokic dobio priliku biti dodavac vec da on to jeste i njemu je najlakse da ima pregled igre sa njegovom visinom. Jokicu jeste najlakse da belezi tripl dablove i to je cinjenica,ostali koje ovaj navodi ili nisu glavni dodavaci svojih timova ili nece hvatati deset skoka u proseku. Na kraju tripl dabl nikada nije odlucivao ko je bolji igrac,sto ce se videti onda kad treba!
    (Mare, 8. februar 2023 15:51)

    # Link komentara

  9. ima nade da skine Westbruka sa prvog mesta, da taj rekord ponovo ima neku tezinu…
    (Straight Outta München, 8. februar 2023 14:35)

    # Link komentara

  10. Kakva misao. To bi isto bilo kao da kazete da je Mesi obesmislio dribling, u njegovim zlatnim danima, kad je prolazio kroz odbranu kao kroz svajcarski sir.
    (Pera, 8. februar 2023 14:18)

    # Link komentara

  11. Ја када видим 40 поена у првој четвртини, престанем да гледам даље.
    (На естради све је фол, 8. februar 2023 14:14)

    # Link komentara

  12. mislite Russel Westbrook?
    (la galaxy, 8. februar 2023 14:14)

    # Link komentara

  13. Sve je to lepo, ali bojim se da neće proći dalje od drugog kola u doigravanju
    (Miki, 8. februar 2023 14:13)

    # Link komentara

  14. A vec u finalu playoff ce vec pocetkom 3/4. imati 4 ili 5 licnih i uzalud triple double. Ako ih neko ranije ne zgazi kao 76ersi prije
    par dana. Nikola jeste masina kad Marej, Gordon ili MPJ imaju
    sutersko vece. On nije lider a ni NBA nije u interesu da Nagettsi
    budu sampioni sto su potvrdili forsirajuci LAL i 'kralja' u proslim playoff takmicenjima pa su malo stali na loptu poslije hiljade kritickih komentara u madijima, narocito na YouTube. Oni (NBA) kojim
    je najvise stalo da LeBron Bude kralj ostavise crnu mrlju na njemu zahvaljujuci svojim 'nepristrasnim' sudijama.
    (MP3, 08. februar 2023 11:37)

    U cemu je problem, sta te muci? Tripl dablovi Nikole Jokica? Ni jedan igrac u istoriji kosarke nije mogao sam da osvoji titulu, ni Dzordan, ni Lebron, niko. Ako Denver nije za velika djela, nece ni uzeti titulu. Sama cinjenica da Jokic uz onakvu gradju, kretanje, onakav skok se nosi sa likovima sto je Embid je fascinantno. Covjek igra glavom protiv azdaja, tipova koji imaju odraz duplo veci ako ne i vise od njega. I sad kad neki takav igrac ga u jednoj utakmici nadigra, odma treba da se ponisti sve sto je uradio do sada. Vidim cesto pominju Skolu, pominju Melija, kao da su to neki amateri i kao da u tim momentima njihove ekipe nisu igrale bolju kosarku od ekipe u kojoj je igrao Nikola Jokic. I samo se to pamti. A to sto skoro svako drugo vece dominira protiv najboljih svjetakih centara, na to se pljune.
    (kaokakao, 8. februar 2023 14:12)

    # Link komentara

  15. Dragi prijatelji,
    Ne zaboravite da su pravila za sve ista. Ako je tako lako ostvariti tripl-dabl, šta je sa ostalima? Jokić je ubedljivo najinteligentniji igrač lige i cela stvar je u tome.
    Pozdrav!
    (Neko iz komisije :), 8. februar 2023 14:02)

    # Link komentara

  16. Bogami zivciraju me komentari poput slabo za MVPja itd..... pa ljudi dali je vama jasno da jokic uzima samo 10-15 suteva po utakmici i zavrsava ih vecinom sa 80% uspesno realizacije.....

    10-15 suteva su ubedljivo najmanje od svih mvp Kandidata joka igra sa 50% gasa i ima 25 11 i 10 sto je genijalno za taj mali volumen suta....

    vi kazete oni ostali daju po 60, da daju ali uzimaju i 3 puta vise suta od joke joka to ne juri.....

    joka da hoce imao bih svaku utakmicu 30+ 15+ i 10+

    on laganini dominira dok se drugi pobiju potrusujuci suteva 25+

    zato je za mene 3 put MVP
    (Basket Decak, 8. februar 2023 14:00)

    # Link komentara

  17. Zvače se to Jokdabl 🙃
    (BLuka, 8. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  18. Najveci sam postovalac Nikoline igre ali morate biti realni da je ovo bio prodat mec, 1 za 1. Dogovor, denver je igrao bez prve petorke u minesoti, izgubili 30, minesota bez prvotimaca sinoc izgubila 30… posto su bile dan za dan utakmice Gubitnickim timovima, iskoristili su priliku da odmore prve petorke. Tako da ovaj mec nije merodavan u smislu- razbili su ih…
    (Wlado, 8. februar 2023 13:44)

    # Link komentara

  19. Ovi sto tvrde da je lako ostvariti tripl-dabl nikako da objasne kko je to lako samo jokicu i ni jednom drugom igracu u NBA!! Ako je to lako onda bi u svakom timu najmanje jedan igrac imao to svako vece. Vidimo da to nije istina. Valjda se i jokic sam sa svojim kvalitetima i razumijevanjem igre nesto pita!
    POTPISUJEM VAS KOMENTAR! Upravo tako, ako je to tako lako zasto onda jedan Tejtum, Antetokumbo, Irving, Dza,Durent, le flop kraljica nemaju triple double u proseku? Svi su dobri ali nisu kao Nikola.
    (Milan Kosanovic, 8. februar 2023 12:52)

    # Link komentara

  20. Obesmišljena je zbog Vestbruka, a ne zbog Jokića. Jokić ne juri tu statistiku kao što je dotični radio. Jokiću je to normalno bez da se trudi nešto posebno. U tome je razlika. Čovek mrtav ladan napravi tripl-dabl za jedno poluvreme. Još malo pa će za četvrtinu... Sa pola gasa...
    (iskreno, 8. februar 2023 12:49)

    # Link komentara

  21. Lagano u drugoj brzini
    (Vaše ime, 8. februar 2023 12:41)

    # Link komentara

  22. Pomerice granicu zbog njega na 12/12/12, da se zove tripl tuce.
    (Aleks, 8. februar 2023 12:29)

    # Link komentara

  23. Serija 32-2 ! 49p za 12 minuta, ca zdravo danke doviđenja !
    (JPR24, 8. februar 2023 12:21)

    # Link komentara

  24. Podbacivanje, osvaja loptu. A nema skok?!
    (pera, 8. februar 2023 12:12)

    # Link komentara

  25. Slabo zainteresovana tripl dabl mašina.
    (zare, 8. februar 2023 12:00)

    # Link komentara

  26. A vec u finalu playoff ce vec pocetkom 3/4. imati 4 ili 5 licnih i uzalud triple double. Ako ih neko ranije ne zgazi kao 76ersi prije
    par dana. Nikola jeste masina kad Marej, Gordon ili MPJ imaju
    sutersko vece. On nije lider a ni NBA nije u interesu da Nagettsi
    budu sampioni sto su potvrdili forsirajuci LAL i 'kralja' u proslim playoff takmicenjima pa su malo stali na loptu poslije hiljade kritickih komentara u madijima, narocito na YouTube. Oni (NBA) kojim
    je najvise stalo da LeBron Bude kralj ostavise crnu mrlju na njemu zahvaljujuci svojim 'nepristrasnim' sudijama.
    (MP3, 8. februar 2023 11:37)

    # Link komentara

  27. "Slobodno lupajte minuse do mile volje". I jesam ti lupio minus. Ne nego cu da uzivam u promasajima. Ko kaze da mali broj poena mora biti sto nema odbrane. Ovde se slazem da nije bilo odbrane jer su se ljudi predali ali valjda je Denver nesto doprineo tome.
    (Goran, 8. februar 2023 11:36)

    # Link komentara

  28. Jedan je Jokić!U eri atomske košarke čovek pomera sve granice i niko mu nije ni blizu.Nadam se da će oni koji odlučuju o tome, umeti da cene sveukupan doprinos i trećom MVP nagradom odati priznanje geniju.
    (NS, 8. februar 2023 11:32)

    # Link komentara

  29. Ne samo zbog Jokića, nego i zbog Vestbruka. TD danas nema onu magiju kao nekada kada je recimo Riki Dejvis sam sebi bacio defanzivni skok da bi zabeležio TD, a slično je uradio i Andrej Bleč. Jednostavno, drugačije se igra, slabe odbrane, 130+ poena. Dolazi vreme QD-a.
    (Trol, 8. februar 2023 11:27)

    # Link komentara

  30. Mene zanima jel igrao Gober?
    To je ona najplaćenija buranija. Bacio pogled, starter, za 20 min 0 poena, 5 skokova i 0 asistencija. Super... Za šta danas ljudi primaju milione i milione. Pa Jokić bi po ovome trebao da zarađuje milijarde.
    (iskreno, 8. februar 2023 11:25)

    # Link komentara

  31. Napisaću nešto što sam pisao već desetine puta. NBA je cirkus, ok, ali bi svaka prosečna NBA ekipa polupala sa pola gasa svakog taktički potkovanog Evroliga šampiona koji igra ozbiljnu košarku, kako vi to kažete.
    (Pero, 8. februar 2023 11:18)

    # Link komentara

  32. Postoji mala laž, velika laž i statistika!!!
    (Top komentari sa sličnih vesti, 8. februar 2023 11:08)

    # Link komentara

  33. Znate li vi uopšte šta znači reč obesmisliti? To se može kazati za Vestbruka, čoveka koji je jurio statistiku i kome je tim bio podređen, ali ne i za Jokića. A ova utakmica je možda slanje poruke Minesoti. Ne znam da li je istina i dali su zaista igrači Minesote pričali kako žele Denver u doigravanju posle pobede nad Denverom kada je samo Porter igrao od startera ali sigurno će sada na sve načine pokušati da ih izbegnu. Čak ni sada Denver nije bio u najjačem sastavu, Marej nije igrao, ali barem nisu igrali drugu utakmicu za 24h. Pregazili su ih kao da su igrali protiv niželigaša. Gober mora da kune onoga ko je rekao Nikoli da krene da trenira košarku. Ej za poluvreme imati tripl dabl a protivnik krompir u većini kolona je ludilo. Da sam bio na mestu Gobera rekao bih treneru na poluvremenu da me više ne uvodi u igru jer je to loše za ekipu.
    (smeh, 8. februar 2023 11:02)

    # Link komentara

  34. Zreli za titulu.
    (DB, 8. februar 2023 10:49)

    # Link komentara

  35. 49 poena za 12min? Kakva je to košarka? Lako je tu napraviti tripldabl kad se ne igra odbrana… 150 poena na kraju, smešno…ne znam ko to može da gleda? Svaka im čast stvarno na atleticizmu ali košarka bez taktike nije sport koji ja volim, ondosno nije ni sport već zabava prosečnog amerikanca.
    (lule, 8. februar 2023 09:32)

    Apsolutno tačno. Ej, 140 poena jednog tima, pa na šta to liči? Ja zaista ne mogu da komentarišem Jokića, verujem da je trenutno najbolji, ali ja jednostavno ne mogu izdržati da pogledam jednu celu četvrtinu, a kamoli celu "utakmicu" ovog sporta (zove se basketball, liči na košarku ali nije košarka). Pre 20-30 godina u NBA se zaista igrala košarka, ovo danas je nekakav cirkus za ljude sa pola mozga.
    Slobodno lupajte minuse do mile volje, ali to vam je istina. Ovo može da gleda samo neko ko nije u životu video pravu takmičarsku košarku.
    (Rutina, 8. februar 2023 10:41)

    # Link komentara

  36. Kakva prva četvrtina Denvera, monstruozna, fenomenalna. Koji protok lopte i efikasnost, ni prime GSW im nije ravan, kao ona Yu generacija iz 89-te. Jokić ih pretvorio u Globetroterse. Uz sve to Marej sedi na klupi i pita se šta ovi rade, oće i mene trejdovati kao Bounsa jer im očigledno nisam potreban.
    (tocka, 8. februar 2023 10:38)

    # Link komentara

  37. Volem da pogledam malko komentare pa da nešto i naučim ... nego dođite vi lepo u Sombor da zaigramo basket - babu mu babinu. Samo de da se nađemo na kom terenu gde su potekli ti tripl-dabl, bubble-dubble ... ili šta već somborac izvodi ... Sombor vam je inače grad košarke sa legendama ... mada se to ne primećuje ...
    (XXL, 8. februar 2023 10:34)

    # Link komentara

  38. Niko više i ne gleda rezultat a uskoro neće biti interesantan ni tripl-dabl. Košarka je jedan od najbezveznijih sportova...
    (Ime, 8. februar 2023 10:09)

    # Link komentara

  39. Ovi sto tvrde da je lako ostvariti tripl-dabl nikako da objasne kko je to lako samo jokicu i ni jednom drugom igracu u NBA!! Ako je to lako onda bi u svakom timu najmanje jedan igrac imao to svako vece. Vidimo da to nije istina. Valjda se i jokic sam sa svojim kvalitetima i razumijevanjem igre nesto pita!
    (Goran, 8. februar 2023 10:08)

    # Link komentara

  40. Bravo junace,TAKO SE RADI. Pusti nas od nas je i bog digo ruke.Mi necenimo nikog sem onog koga se plasimo.Ti si idol bele populacije mladih .Ti si dao nadu da svi mogu da budu kosarkasi ako rade na sebi.Ti cak od MPJ pravis prosecnog igraca.Proslu utakmicu bez tebe MPJ je bio najgori na terenu 10-2 za 3 a za 2 ispod 40 posto -zbog njega su izgubili -a kad mu ti dodas loptu kad treba i kad navuces celu odbranu na sebe on pogodi.Isto za J.Green proslu utakmicu 7-0 za 3 za 2 oko 30 posto a sad bolje..zato si MVP
    (Obren Matijevic, 8. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  41. Јокић је кошаркашки феномен који се дешава једном у животу. Као узастопни МВП који би вероватно освојио награду још неколико пута да о томе одлучују роботи отпорни на замор гласача уместо људских бића која траже нарацију, он је право, без двоумљења, најбољи играч на планети .

    Хиперефикасан стрелац који све око себе чини бољим (барем) 15 одсто, Јокић је компас Денвера. Он понизи противничке крупне људе снагом попут вола, а затим демонтира помаже дефанзивцима док они нуде подршку пасовима који превазилазе очекивање. Са леђима окренутим кошу и савијеним вратом тек толико да види цео терен, открива оно што други не могу до следећег јутра.

    Спорт никада није видео неког попут Јокића. Он је неконвенционална комбинација грациозности, мистичности и упорног покрета. Једино што остаје за проверу доћи ће у плеј-офу, када ће његову (потцењену и несхваћену) одбрану тестирати тимови који умотају половину свог плана игре покушавајући да га исцрпе и изложе у свемиру. Али све док су његови најбољи саиграчи здрави, та стратегија ће вероватно бити плитка. — Мајкл Пина
    (Мајкл Пина, 8. februar 2023 09:55)

    # Link komentara

  42. Jokicu je lako imati vise od deset poena i deset skokova a posto je dodavac svoga tima a igra je razvucena i rasirena suterima,lako mu je doci i do 10+ asistencija. Bekovima i plejevima nije lako doci do 10+ skokova,ne moze Harden pored Embida hvatati skokove. Jokicu je najlakse ostvariti tripl dabl i moze ga imati na svakom mecu. A da ga to ne zanima gresite jako,igraci koji malo sutiraju obicno i imaju dobre procente i ucinak u ostalim kategorijama,njegov saigrac Marey je protiv Pejsersa uzeo samo 8 suteva i imao 14 asistencija.
    (Mare, 08. februar 2023 09:09)

    Sta reci :)))) ...A zasto li je bas on glavni dodavac tima.. Na nekoj lutriji izvukli njegovo ime pa aj ti. Sigurno nije jer ima istorijski pregled igre i kreaciju koja je nedostizna mnogim bekovima kroz istoriju a o visokim igracima da ne govorim.

    Zasto li je bas Jokicu najlakse da ostvari TD (tvoje reci). Cudo nije jos nekome u ligi lako ili najlakse? Pa Luka je npr bek pa uhvati te nedostizne skokove i ima TD. Koliko li samo srece ima Jokic da mu dodele da bude glavni dodavac tima ne bi li jako lako imao TD. Steta sto jos neko u ligi nema tu priliku. Gober npr... On je krakat, duge ruke, visok, brz (kakve veze ima sto je trapav itd)... samo jos tim da se seti, kao i Denver, da mu daju loptu pa da i on lako dodaje jer je visokima to lako za razliku od bekova da hvataju skokove. O nebuloze li...

    Kao da si rekao, lako je Mesiju da daje golove kada ima takve saigrace ili lako je Mesiju da asistira i razigrava takve saigrace... Da i Tadic npr ima takvu priliku, lako bi mu bilo :)

    Nebitno vanserijski talenat, posebnost, karakteristike igraca zasto su u takvom sistemu kakvom jesu.. Svako bi mogao da ima priliku jer njima je lako kada je tako i tako :) ... samo, razlika je u tome sto su oni sistem u koji se ostali uklapaju prirodno i po tim efektno i uspesno.
    (Pera Ždera, 8. februar 2023 09:52)

    # Link komentara

  43. Veni, Vidi, Vici.
    (mile, 8. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  44. Jokicu je lako imati vise od deset poena i deset skokova a posto je dodavac svoga tima a igra je razvucena i rasirena suterima,lako mu je doci i do 10+ asistencija. Bekovima i plejevima nije lako doci do 10+ skokova,ne moze Harden pored Embida hvatati skokove. Jokicu je najlakse ostvariti tripl dabl i moze ga imati na svakom mecu. A da ga to ne zanima gresite jako,igraci koji malo sutiraju obicno i imaju dobre procente i ucinak u ostalim kategorijama,njegov saigrac Marey je protiv Pejsersa uzeo samo 8 suteva i imao 14 asistencija.
    (Mare, 08. februar 2023 09:09)
    Upravo si rekao razloge zasto je najbolji. Ne postoji igrac sa takvom konstitucijom da ima odlike pleja, beka, krila i centra, sa LAKOCOM kao sto si naveo! MVP svake sezone!
    (Borša, 8. februar 2023 09:35)

    # Link komentara

  45. 49 poena za 12min? Kakva je to košarka? Lako je tu napraviti tripldabl kad se ne igra odbrana… 150 poena na kraju, smešno…ne znam ko to može da gleda? Svaka im čast stvarno na atleticizmu ali košarka bez taktike nije sport koji ja volim, ondosno nije ni sport već zabava prosečnog amerikanca.
    (lule, 8. februar 2023 09:32)

    # Link komentara

  46. Nikola u Peaky Blinders fazonu
    (toota boogarin, 8. februar 2023 09:24)

    # Link komentara

  47. Sramotna, zaista sramotna igra Minesote u prvoj cetvrtini. Ono nije nivo ni srednjoskolaca. Bruka i sramota za jedan NBA tim.

    Taman sam se pripremio za ovu utakmicu, gledao Bogdana - dobar je bio, ocekujuci dobre duele Jokica i Gobera, a dobio sam nevidjenu bruku Minesote.

    Tako da, nema se sta posebno reci o utakmici...Ne bih da bezrazlozno dizem u nebesa igrace Denvera, jer nisu oni bili toliko dobri koliko je Minesota bila slaba.
    (Hm, 8. februar 2023 09:23)

    # Link komentara

  48. Sta ga dizete u nebesa, ova kosarka sad je smijesna! Znas kad bi Jokic napravio tripl dabl protiv Barklija, Juinga, Hakima ili Rodmana, NIKAD! Divac bi ga zalijepio da ne bi znao gdje se nalazi! Rodman bi ga izbacio svaku utakmicu! Nemate vi pojma sta je kosarka!
    (Joza mali, 8. februar 2023 09:19)

    # Link komentara

  49. Гледао. Ток утакмице је био такав да би ИЗВЕСНО имао минимални учинак (да је остао на паркету) 30/20/20, што ће рећи, по "трипл-дабл" у сваком полувремену!!! Сви који су написали да је Никола заправо вратио смисао и магију ТД су потпуно у праву, јер се и из овога види колико не јури статистику, чак је за "играча вечери" проглашен МПЈ (не и незаслужено), а за НБА овај Николин учинак уопште не постоји, није вест - све је у знаку Леброновог рекорда...
    (дејкилдкени, 8. februar 2023 09:15)

    # Link komentara

  50. Jokicu je lako imati vise od deset poena i deset skokova a posto je dodavac svoga tima a igra je razvucena i rasirena suterima,lako mu je doci i do 10+ asistencija. Bekovima i plejevima nije lako doci do 10+ skokova,ne moze Harden pored Embida hvatati skokove. Jokicu je najlakse ostvariti tripl dabl i moze ga imati na svakom mecu. A da ga to ne zanima gresite jako,igraci koji malo sutiraju obicno i imaju dobre procente i ucinak u ostalim kategorijama,njegov saigrac Marey je protiv Pejsersa uzeo samo 8 suteva i imao 14 asistencija.
    (Mare, 8. februar 2023 09:09)

    # Link komentara

  51. doda igracu, ovaj zakuca preko cetvorice i to je asistencija

    pravi MVP kalibar postigne po 40 50 poena. ove god imali smo i 60

    nemojte me zasmejavati sa ovom statistikom
    (gde su poeni??, 8. februar 2023 09:09)

    # Link komentara

  52. MV3!
    (Ja Morant, 8. februar 2023 09:04)

    # Link komentara

  53. Oko 12 minuta igre u prvom poluvremenu i napravi tribl-dabl. On je mašina,mozak ove igre,doktor. Ove sezone je ponovo MVP.Bravo Srbine.
    (Dragan, 8. februar 2023 09:03)

    # Link komentara

  54. Oko 12 minuta igre u prvom poluvremenu i napravi tribl-dabl. On je mašina,mozak ove igre,doktor. Ove sezone je ponovo MVP.Bravo Srbine.
    (Dragan, 8. februar 2023 09:03)

    # Link komentara

  55. @SAF - uz duzno postovanje prema tebi - kada imas triple double a tim izgubi ili uopste ne udje u PO ili jednostavno pati zbog toga onda je to tako kako si opisao. Akoje triple double u funkciji pobede i bolje igre tvoje ekipe onda itekako ima smisla. Sad pogledaj gde je Dallas na tabeli a pogledaj gde je Denver i koliko su efikasni triple doublovi Doncica a koliko Jokica. Potom pogledaj statistiku Embida i videces da on uopste ne asistira. Da li je to MVP kalibar ili jednodimenzionalni igrac?
    (Proka, 8. februar 2023 08:53)

    # Link komentara

  56. covece, 49 koseva denver dao za 12 minuta.....
    (xx, 8. februar 2023 08:52)

    # Link komentara

  57. Sta ovde pisati, koju poslugu porati?
    Nikola Jokic je MVP trecu godinu zaredom i neka je, zasluzeno sve!
    Neka ga zdravlje posluzi i neka igra dok mu se igra... Ispisano mu je ime zlatnim slovima u igri pod obručima. Svaka čast ! Naklon do poda.
    (Nikola YNWA, 8. februar 2023 08:45)

    # Link komentara

  58. Mene je oduševila Denverova napadačka moć,taj protok lopte i improvizacija u asistencijama.Gordona sam zavoleo,skoro kao Jokića.Dečko tih ne nametljiv a sjajno igra.Nisam zaboravio novi TD,ali mi smo razmaženi pa nam to izgleda normalno.Ma cepaj Nidžo.
    (Eto,tako, 8. februar 2023 08:44)

    # Link komentara

  59. samo 20 poena...slabo je to za MVP standard dok najbolji daju i po 60
    (veliki strucnjak, 8. februar 2023 08:44)

    # Link komentara

  60. Svaka čast Jokari, sve ste već rekli, nema potrebe da ponavljam.
    Ali meni je najjači utisak utakmice Rudy Gobert!!! Nikola mu je već toliko kompleksa nabio da taj supermax dečko ne zna gde će sa samim sobom - za 19min 0/2 šut, 0/0 bacanja i 5 skokova!
    (Branislav, 8. februar 2023 08:42)

    # Link komentara

  61. by the order of Nikola foookin Jokic
    (lokal-patriota, 8. februar 2023 08:42)

    # Link komentara

  62. Šta bi tek bilo da igra za svoju statistiku tj. da "siluje" kao što to godinama radi Vestbruk ?
    (Vlada, 8. februar 2023 08:40)

    # Link komentara

  63. Nikola se baš igrao košarke, sjajan i defanzivno, iako nema skočnost, njegovo čitanje napada protivnika i ekstremno brze ruke su dovoljne za vrlo dobru ocenu u ovom segmentu njegove igre. Ubrzanje ritma,sjajan protok lopte, otvaranje kontri kad god iskontroliše loptu pod svojim obručem su bili dovoljni za ubedljivu pobedu. Njegova brzina sa loptom je nestvarna, a tehnika vrhunska. Utakmica koja je pokazala nekoliko stvari. Prvo Minesota je pokušala da primeni recept File pa su krenuli sa Ridom na Jokiću a Gober je ostao da čuva reket. Nije uspelo jer je Nikola igrač sa ogromnom košarkaškom inteligencijom koji svaki put kada naidje na problem aktivno traži rešenje dok ga ne naidje, a i Gober nije Embid da ga na drugom kraju terena maks umori (sinoć 0 poena i 5 skokova). Drugo Denver može bez bilo koga osim bez Nikole. Treće kada igra ide preko Nikole to je baš brzo (preko Mareja znatno sporije), sa mnogo tranzicije i tempa (Gober se sinoć više puta borio za vazduh u nemogućnosti da prati taj ritam)a za to mu trebaju atletični saigrači koji znaju gde im je mesto (godine izgubljene sa Milsapom i Bartonom,ali to je prokletstvo male franšize). MPJ kada je na terenu sa Nikolom deluje kao elitni ubica a bez njega (pogledati utakmicu ova dva protivnika pre dva dana) pogubljen. Gordon ponovo sjajan, KCP i B.Braun standardno dobri, K.Braun i Čančar se ozbiljno nameću, a sjajna pogotovo defanzivna rola Iš Smita.O Grinu ništa samo Meloun ne vidi ono što svi vide (Milsap, Barton).
    (Dragan Feliks, 8. februar 2023 08:37)

    # Link komentara

  64. Poluvreme (asistencije):

    Minesota 10 / 10 Jokic
    (Kozuki Oden, 8. februar 2023 08:28)

    # Link komentara

  65. Hahahahhahah... kakva slika!
    (Eto, 8. februar 2023 08:28)

    # Link komentara

  66. Nagetsi postaju brutalna ekipa. Ono što su uradili u prvoj četvrtini je atomska košarka. Meloun je malo nadošao i sada su najveći favorit za šampiona zapada.
    (Svarozic, 8. februar 2023 08:28)

    # Link komentara

  67. Kakva apsolutna kosarka u 1/4! Kao u igrici...

    Jokic +/- +43, Porter +40
    po blokada i ukradena za Jokica.

    Sto je najbitnije, svi su igrali ispod 30min. Ispostavlja se da su ovi tu i tamo preskoceni mecevi za Nikolu (mimo svezine za POff) pravi restart nakon kog raznosi protivnika u mecevima nakon... Najzad sezona i skockana ekipa da su ovakvi mini odmori i moguci.

    Sa kojom lakocom ostavlja saigrace same da izgleda (osecaj) da mogu biti sami i po 3 sekunde dok se odbrana snadje/ukapira.

    MPJ sve pametniji defanzivno... Sut, kao i uvek elitan, nastimovan. Dosta poena kroz ne mnogo sutiranja. Dok ne spusta previse loptu u dribling, kroz sve solidniju odbranu i bar 70% sezonske dostupnosti, vredi svaki "dinar" svog ugovora. Sutira preko ruku, sa svih pozicija, iz tranzicije, nenormalno siri igru. Kosarkaski IQ ce bar i u nekim mini procentima dolaziti polako svake sezone a vec je i na tom polju snadjeniji.

    Prva cetvrtina najbolje pokazuje skorasnju Kerovu izjavu. Jokic sa loptom = svi su opasnost. Monstruozna zakucavanja KCPja i KBrauna!
    (Pera Ždera, 8. februar 2023 08:24)

    # Link komentara

  68. MVP!!!!!
    (rasa_ns, 8. februar 2023 08:22)

    # Link komentara

  69. Sa kakvom lakoćom i jednostavnošću on igra.
    (tata, 8. februar 2023 08:19)

    # Link komentara

  70. Stvarno nevjerovatno. Ispratim Jokarin učinak uz jutarnju kaficu, a onda pogledam i reakcije novinara igrača...Šta Nidzo radi magija!
    (stevo, 8. februar 2023 08:07)

    # Link komentara

  71. Uz duzno postovanje Jokicu, TD je obesmisljen sa Westbrookom koji je imao 4 sezone TD ucinak. Nije vise ta ekskluzivna kategorija jer je to Russ radio pa onda Harden a sada Luka i Jokic. Ustanes i vidis da li su osvarili TD ili im fali skok/asistencija do istog. Zato ce i ovaj rekord Lebrona biti manje godina na snazi od KAJ. S obzirom u kom pravcu kosarka ide cak i Wiltov od 100 poena je ugrozen i stvarno mialim da bi ga Kobe oborio da igra danas. Jedan od retkih za koji mislim da ce stajati jako, jako dugo pa mozda i nikad da se obroi jeste Stocktonov sto se tice broja asistencija.
    (SAF, 8. februar 2023 08:06)

    # Link komentara

  72. kako uopste postoji dilema oko najkotisnijeg kosarkasa?
    Bravo kralju!
    (parachinac, 8. februar 2023 08:05)

    # Link komentara

  73. Jokari svaka čast.
    Mene kao nekoga ko je pratio NBA u vreme Dzordana, Olajdzuvona, Juinga i ostalih velikana iznervira kad vidim da je tim postigao 140 poena na utakmici.
    Pa tu se igrala sklanjalica kao na ol star meču.
    (Gospodin Popara, 8. februar 2023 08:05)

    # Link komentara

  74. Mađioničar. Ostaće ova vest u senci LeBrona (zasluženo) ali je vredi isticati ako iko više sumnja ko je (opet) MVP.
    (Arch, 8. februar 2023 08:04)

    # Link komentara

  75. Jokić je vratio magiju tripl dablu, dok ga je pre par sezona obesmislio statističar Vestbruk.
    (onion rings, 8. februar 2023 08:04)

    # Link komentara

  76. Prosto da se čovek iznenadi kada ne bude triple double
    (is, 8. februar 2023 08:00)

    # Link komentara

  77. Magiju tripl-dabla je obesmislio Vestbruk besomučnim i patetičnim nabijanjem statistike a Jokić tu magiju oživljava i ponovo joj daje smisao.
    (Соко сиви, 8. februar 2023 07:57)

    # Link komentara

  78. Peaky- triple double- Blinders
    (Kaniđa, 8. februar 2023 07:54)

    # Link komentara

  79. Sta ti decko radis?
    (veva, 8. februar 2023 07:44)

    # Link komentara

  80. Ne čudi što nema komentara.Samo naklon.
    (miroslav f, 8. februar 2023 07:43)

    # Link komentara

  81. Odlično zapažanje u odnosu na tripl-dabl.
    (Pele 2.0, 8. februar 2023 07:43)

    # Link komentara

  82. Odlično zapažanje u odnosu na tripl-dabl.
    (Pele 2.0, 8. februar 2023 07:43)

    # Link komentara

  83. Njemu je tripl-dabl ko meni teglica Nutele.
    (Buco, 8. februar 2023 07:42)

    # Link komentara

  84. Dodatno, tripl dabl je postigao u prvom poluvremenu i to je tek 6 tripl dabl od sezone 95/96 koji je postignut u prvom poluvrmenu.

    Takodje, nije ni ulazio u 4/4, a odigrao je tek nesto vise od 2 cetvrtine, odnosno 28 minuta.
    (i to vam je tako, 8. februar 2023 07:38)

    # Link komentara

  85. Nikola Jokic trckara po terenu, dodaje loptu drugarima iz ekipe, skoci kad treba. Sustina igre. Sto prostije to bolje. Vrhunski kosarkas!
    (Darisha, 8. februar 2023 07:37)

    # Link komentara

  86. Kada ne dostigne TD, taj nastup za njega nije prosečan, izvinite, već ispod proseka...
    (Redukcija, 8. februar 2023 07:35)

    # Link komentara

  87. Sine nisi noemalan! Još mi reci sa koje planete si došao pa da znam ?
    (nedeljko, 8. februar 2023 07:34)

    # Link komentara

  88. Lep je osecaj imati najboljeg tenisera na planeti i najboljeg kosarkasa na planeti.
    (Oxoxoposum, 8. februar 2023 07:34)

    # Link komentara

  89. Izgleda nije gledao savet one sa tiktoka sto kaze da se kragna savija na unutra.
    (Aleksandar, 8. februar 2023 07:33)

    # Link komentara

  90. Da je tripl dabl napraviti lako napravio bi ga svako, ovako u desetak utakmica koje se igraju jednoga dana osim njega uglavnom niko ili tek tu i tamo poneko napravi TD.
    (TkoJeOvdeLud, 8. februar 2023 07:31)

    # Link komentara

  91. Kako su "razmontirali" Minesotu noćas , za nevjerojati. Bio je užitak biti budan i gledati ovu rapsodiju od utakmice .

    44 asistencije ekipe Denvera ( mogla je biti još neka da su pogodili otvorene šuteve )
    (Arm, 8. februar 2023 07:30)

    # Link komentara

  92. Sad kuburi sa skokovima, ostalo i na pretek hahaha
    (Snupiii, 8. februar 2023 07:30)

    # Link komentara

  93. Denver Blinders
    (Poceo ih sprda, 8. februar 2023 07:30)

    # Link komentara

  94. Gospodin!!!
    (d3nmla, 8. februar 2023 07:27)

    # Link komentara

  95. to je do stila kosarke koji vi gajite. to vise nije kosarka.
    (zoketa, 8. februar 2023 07:26)

    # Link komentara