Novak Đoković
  1. "Bez obzira koliko Rafa i Novak pobeđuju, Rodžer će uvek biti onaj treci"
    (Aca, 9. februar 2023 13:38)

    # Link komentara

  2. Onaj treći
    (Toliko, 9. februar 2023 13:25)

    # Link komentara

  3. Svi koji kazu da je od Federera tenis postao zanimliv, poceli su da tenis gledaju pre 15-ak godina kad je poceo Npvak. Prvi teniser koj je izvukao tenis iz anonimnosti je bio BJORG, pa Makinro, eventualn Konors. Ali, pojam tenisa, za one sto su gledali tenis pre ere Djokovica, je Bjorg,.
    (MD, 9. februar 2023 09:08)

    # Link komentara

  4. Sta bi od ovog decka koji obecava?
    (Milosav, 8. februar 2023 21:14)

    # Link komentara

  5. Tim poreklom to sto jeste nemogu da svate da oni budu gori od drugih po njihovom shvatanji,TESLA je bio tata mata za Edisons ( imao pare ali je bio i najveci lopov prisvajao je tudje pronalaske kao svoje aznase ko ima pare ima sta mu se moze.pa tim misli ako zapad ima sve oni su najbolji.To je davno proslo vreme Novak je najbolji rezultatims,aom moze da voli Federera pa ko mu je kriv.
    (Bivsi vojnik, 8. februar 2023 17:29)

    # Link komentara

  6. Ova tema postaje besmislena.
    Svako ima pravo da voli koga hoce, i da misli sta hoce.
    Nije potrebno da sva ta misljenja i osecanja prenosite svakodnevno.
    A rezultati su jasni, i nisu predmet diskusije.
    (Realno, 8. februar 2023 14:36)

    # Link komentara

  7. Roger je tenis, ostalo su prebacivaci loptice!
    (realno, 8. februar 2023 11:48)

    # Link komentara

  8. Onaj treći!!!
    (Zoor, 8. februar 2023 09:58)

    # Link komentara

  9. Kako se samo ta čuvena Federerova "aura" raspala kada ga je Novak počistio na terenu... Plakao je kao devojčica. Odličan igrač ali dvoličan čovek, koji ima jako pažljivo nameštenu lepuškastu frizuru i spoljašnjost. Neće ga dati njegovi ljubitelji tako lako, drže se grčevito te lepo našminkane slike o sebi i svetu koju Federer predstavlja, a iza te slike stoje ne baš lepe stvari koje sve više izlaze na videlo.
    (Nenad, 8. februar 2023 09:55)

    # Link komentara

  10. Novak ima jos dva rekorda . Najvise nedelja na ATP list kao br.1 i teniser je koji ima ukupno navise finala -33 za Razliku od Federerovih 31 . Elegancija je na strani Federera ali on dolazi iz nabogatije zemlje u Evropi a odakle Novak ? Pit Sampras je igrao jednodimenzionalni tenis , Novak se razvija i drugaciji je svake godine . Uostalom ,ovo nije umetnicko klizanje ili gimnastika pa da merimo estetiku .Ovo je tenis a ne skokovi u vodu . Kada ce to shvatiti ?
    (Aleksandar, 8. februar 2023 09:39)

    # Link komentara

  11. Na tenis možeš da utičeš dok igraš, kad prestaneš, za 5 godina te svi zaborave. Nije to muzika gde ostaje jasan tonski zapis i čuje se ko je na koga uticao. Novak će već ove godine prestići Nadala po broju GS, a Navratilovu po broju nedelja na br.1 Što se tiče popularnosti, većinu moćnih medija drži zapad i može da vam omrzne i rođake koje volite, a kamoli jednog spprtistu koji im kvari računicu.
    (Kolos, 8. februar 2023 08:59)

    # Link komentara

  12. Ako cemo vec da pricamo o doprinosu tenisu i podizanju istog kao sporta, ja mislim da je Borg tu najvise uradio. Do njega je tenis otprilike bio neka drugorazredna atrakcija, a tek od njega je postao ovo sto je danas.
    (Borg, 8. februar 2023 06:59)

    # Link komentara

  13. To je zabluda njegova jer je odrastao uz Federera kao idola dok je Novak stariji od njega samo 6 godina i do 2011 imao samo 1 GS, međutim nove nade tenisa kao Alkazar i Rune staviće Đokovića na prvo mesto i Novak ako uspe u ovom tempu da igra još 2-3 god i još 2-3 na malo nižem nivou, bukvalno će da izbriše Federera iz priče,a za Rafu zavisno od toga još koliko i kako bude igrao možda ostane u priči,a možda samo kao sećanje da je bio kralj šljake. Apsolutno rezultati i rekordi imaju veze i ima bar još 4-5 velikih rekorda koje Novak može i nadam se da će i da obori,a među njima je i taj da je najstariji osvajač AO imao 37godina,a i Federer je bio blizu 37,a za malo je osvojio i Wimbldon sa 38, zatim Novak je rekorder na AO, Rafa na RG ali Federer na Vimbldonu i sa njih još 4 i na US opena, ukupan broj titula Konors,e kad Novak prestigne na Vimbldonu Federera i sa njim i ostalima se izjednači na US openu to će biti nešto što niko nema,a ako tome doda i 2-3 RG onda i jedini koji je svaki GS osvojio po 4-5x ti rezultati će dovesti do toga da deca što sada imaju po 15-16 godina i bave se tenisom kada naprave nešto veliko za 10 godina na pitanje novinara ko im je uzor i inspiracija svi imaju da kažu Novak the GOAT,a pojedinci njih manje od 10% zajedno će se držati toga da su to Roger ili Rafa ali to će biti kao golman na 1 takvog njih 10 će da kaže drugačije. Razumem ja odakle Tim dolazi sa pričom ali on ne razume da ako Novak ovako nastavi da će za 10 godina i on priču da promeni
    (Vladimir, 8. februar 2023 06:40)

    # Link komentara

  14. Kakve nebuloze!
    (Bardami, 8. februar 2023 05:19)

    # Link komentara

  15. Od federčića prave balerinu. Od mekanog hoce da prikažu tvrdo. Pričaju, pišu, ali ne ide. Svako vidi svojim očima, tabela se popunjava pobedama. Mikrofon je kod vas, ali mi više ne slušamo slepo, nego gledamo svojim očima, slušamo svojim ušima i razmišljamo svojom glavom. Zaključke donosimo sami, na osnovu prikupljenih činjenica. A feder odskoči kada ga nategneš, to malo parče mekanog metala, ali ipak se ne može porediti sa čeličnom sajlom Noletom.
    (Djordije Cvarkov, 8. februar 2023 01:25)

    # Link komentara

  16. Dečko, mozda je on najvise uticao na tvoju percepciju tenisa. Za par godina ce biti samo bledo secanje, a za 10 godina samo komponenta trojca koji je izgurao najveceg svih vremena u prvi plan, Novaka Djokovica. I Zvezda je imala bolju igru u 84. derbiju, ali se piše da je Partizan pobedio i time bio bolji tim toga dana. Ende
    (Djordije Cvarkov, 8. februar 2023 01:10)

    # Link komentara

  17. Dvoje su se tako smuvali.
    (kole, 7. februar 2023 21:28)

    # Link komentara

  18. Za ove što pominju Rasela. On ne može da se poredi sa Džordanom pošto su igrali u različitim erama. I to jako, jako različitim. Recimo 1955-1960 je bilo 8 timova u NBA. Koju godinu ranije crncima je bilo zabranjeno da igraju u NBA. Na utakmice se putovalo autobusom. Plate igrača se bile smešne. Nisu imali masere i fizioterapeute. Nije bilo stranaca u ligi.

    To je kao porediti tennis pre open ere i u open eri. Potpuno različit sport. Nema nikakvog smisla porediti Đokovića sa Pančo Gonzalesom. Pre open ere su postojali nekakvi putujući cirkusi gde je par igrača igralo beskonačan broj mečeva jedan protiv drugog po sportskim halama. Postojali su amateri i profesionalci. Pobednik slema od prošle godine je uvek igrao finale sledeće godine, samo je čekao protivnika.

    Naravno dodatno ne može nikako kolektivni sport da se poredi sa pojedinačnim sportom. U kolektivnom sportu rezultat zavisi i od suigrača u individualnom samo od tebe.

    Takođe ne može nikako da se poredi statistika igrača iz NBA (poeni, skokovi, asistencije) i "statistika" igrača u tenisu (gde se tu podrazumeva broj osvojenih titula). Pandan toj nba statistici bi bio broj asova, winnera, neiznuđenih grešaka. A osvojene titule su osvojene titule u nba ili u tenisu. To nije statistika, odnosno jeste ali statistika osvojenih titula.
    (meda, 7. februar 2023 20:22)

    # Link komentara

  19. Uredu je Time… samo opušteno…to sto kažeš misli većina Anglosaksonaca i PR Rolex-a….ali znaju i oni i ostali da je Novak Goat i za njih će uvek biti partibrejker a za sav ostali svet ikona slobodnog ljudskog bića sa pravom na svoj lični izbor i samosvestan zivot…. Sto oni nikad nisu imali niti će.
    (Duksiboy, 7. februar 2023 19:51)

    # Link komentara

  20. Propagandom se postaje najuticajniji, da je Novak recimo Amerikanac, oni bi zaboravili i Jordana i Phelpsa i Karl Lewisa, ma sve bukvalno, ali pošto je odakle je, nije u redu da neki mršavi Srbin vlada bilo čime, to se vidi i u odnosu prema Nikolaju Tesli, prvi crtani film o "supermenu" pravljen je tako što se neki njihov junak suprotstavlja ludom naučniku...
    (Dr.Srx, 7. februar 2023 19:37)

    # Link komentara

  21. Kakvom metodom ili uredjajem se meri nivo "uticaja na tenis" koji trofej se osvaja za ostvareni uticaj? Za sada je jedino poznato i pouzdano samo koliko su teniseri osvojili titula uvek moze da se proveri. Federer se tu nalazi na sjajnom trecem mestu a za uticaj je nemoguce reci posto nije merljiv niti postoji kao disciplina.
    (Anarchy, 7. februar 2023 18:56)

    # Link komentara

  22. Ovaj Tim baš ume da odvali besmislice. Najpre kaže da je najbolji u istoriji onaj ko ima najviše osvojenih GS a sada bulazni o nekom uticaju na tenis. Gluposti. Bolje bi mu bilo da proba da najzad savlada bar nekog ko je plasiran između 150. i 200. mesta na ATP listi umesto što lupeta ove gluposti, jer nastavi li ovim tempom uskoro će biti negde oko 500. mesta na ATP listi.
    (Ljubitelj tenisa, 7. februar 2023 18:44)

    # Link komentara

  23. Uporno mlataraju praznu slamu. A da je Federer kojim slučajem Bugarin ili Turčin, vec odavno ga na zapadu ne bi spominjali u kontekstu najboljeg. Nego bi nas davili o tome kako je Murray na neku njihovu foru za koplje iznad Rodzera.
    (Darko, 7. februar 2023 17:50)

    # Link komentara

  24. Ne razumem zasto se bunite? U Srbiji ce Novak uvek biti GOAT i to niko ne moze da vam zabrani! U svetu Novaka nikada nece smatrati GOAT-om i to vi njima ne mozete da zabranite! Vasi komentari na B92 nikada nece naterati ljude sirom sveta da izaberu Novaka za GOAT-a.
    DA, Novak je najuspesniji ali Federer ce uvek biti sinonim za tenis i TACKA I Dani Alves je osvojhio najvise titula ali Zuba Ronaldo ce uvek biti veci od njega, jel toliko tesko da ukapirate sta znaci najveci?
    (Djokovic je pojedinac, a ne prava slika Srbije, 7. februar 2023 15:44)
    ----------
    Djokovic jeste pojedinac ali, i prava slika Sebije. Da je on "samo" pojedinac, ne bi izazivao toliko bure i dusevnih patnji kod svih srbofoba, posebno onih iz okruzenja. Mozete samo da se tesite. To sta ce on biti za Vas, ili za narod kome pripadate, uopste nije vazno. Postoje parametri koji odlucuju o tome. Takozvana medjunarodna zajednica moze da obznani da Novak ne igra tenis vec bilijar ali, to je vec druga vrsta patologije.
    (Knezevic Zoran, 7. februar 2023 16:58)

    # Link komentara

  25. A sada dragi gledaoci, nešto sasvim novo - u jednom strogo individualnom sportu uspeh se meri aurom oko sportiste. Kupite merače aure da uvek znate ko je najbolji.
    (Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti, 7. februar 2023 16:42)

    # Link komentara

  26. Bice onaj TRECI
    (zed, 7. februar 2023 16:25)

    # Link komentara

  27. Roger će uvek biti onaj.... treći.
    (Troy, 7. februar 2023 16:00)

    # Link komentara

  28. ????neka se tese samo
    (sasa, 7. februar 2023 15:53)

    # Link komentara

  29. U pravu je, Novakov uticaj na tenis je više negativan nego pozitivan. Za Novaka samo Srbi navijaju, niko više.
    (Dalibor, 7. februar 2023 15:45)

    # Link komentara

  30. Ne razumem zasto se bunite? U Srbiji ce Novak uvek biti GOAT i to niko ne moze da vam zabrani! U svetu Novaka nikada nece smatrati GOAT-om i to vi njima ne mozete da zabranite! Vasi komentari na B92 nikada nece naterati ljude sirom sveta da izaberu Novaka za GOAT-a.
    DA, Novak je najuspesniji ali Federer ce uvek biti sinonim za tenis i TACKA I Dani Alves je osvojhio najvise titula ali Zuba Ronaldo ce uvek biti veci od njega, jel toliko tesko da ukapirate sta znaci najveci?
    (Djokovic je pojedinac, a ne prava slika Srbije, 7. februar 2023 15:44)

    # Link komentara

  31. Poklopi seusima i tu jedinu totulu si ukrao malte ne na tvoju srecu a nNovakovu nesrecu.
    (Dragan Ferencevic, 7. februar 2023 15:44)

    # Link komentara

  32. sport nije umetnost vec takmicenje gde se gledaju rezultati koje ostvarujes i sta si uradio u svojoj karijeri.

    Novak je debelo ispred rafe i federera sto se tice rezultata.da ne gledamo kretanje na terenu,umetnicki dojam,izgled,privatan biznis...itd.

    recimo nadal ne moze ni teoretski da bude bolji od novaka,tu vise nema uporedjivanja.odavno je sve zavrseno,imate samo ovakve likove kao ovaj koji ne vidi dalje od svog nosa.pa neka onda pokloni nekome svoj GS.neka ga se odrekne baci kopiju trofeja u kontejner i kraj price.mozda ce neko reci"pa znate dominik tim je imao veliki uticaj na popularnost tenisa u austriji"!!

    sta ce mu rezultati,trofeji...lepo kaze koliko god rafa i nole pobedjivali.znaci rezultati po njemu se ne broje.eto on neka bude najbolji u austriji,i on se lepo krece po terenu graciozno kao i federer!!!prosto plese savrseni pokreti.

    krivo im je sto se pojavio novak i poslao ga u penziju posle onog finala na wimbldonu.sto je dosao klinac iz srbije i sve ih pomeo metlom.nece se oni nikada oporaviti zbog toga!!!isti sindrom kao onaj americki novinar rotenberg.dok ih ne sahrane vrtece svoju pricu!!koja nema veze sa zdravom pameti.ovo vec prerasta u ozbiljne dijagnoze.
    (dd, 7. februar 2023 15:26)

    # Link komentara

  33. Bezobzira kako ko igra ili natuče rezultata, uvek će na zapadu da pišu o tome kako Nole nije najbolji. Pametnom dosta.


    Za malo nepametnije, neki dan je izašlo kako je, ne znam ko pisao, da Nole nema godišnji slem, nema neke nizove, čuda neka, 6-7 parametara su našli od kojih barem 5 Nole, niti iko zaista, tome ne može da parira, a još 2 čak uz neku ludu sudbu i može da nakarika i to kao najbolji.

    Ali šta je tu ludo kod tih likova na zapadu što to bunare.

    Oni su do pre par godina, kada je Nole već postao najbolji teniser ikada, a možda i sportista, doduše do pre par godina su imali 15ak tih stavki tako od različitih istorijskih teniskih poduhvata od isto tako 15 različitih tenisera.

    Šta je poenta, ako uzmemo te godine unazad i ovo danas, oni naspram Noleta stave oko 20-22 različita čoveka, sa indivudalnim rekordima, porede Noleta JEDNOG sa njih 20-22, Nole tu statistiku svede na 5-6 rekorda da ne može da stigne i oni kažu "neće on nikad biti GOAT".

    Isti taj mentalitet tih "slobodnih" umova, koji kao NATO krenu na zemlju od 7 miliona stanovnika!

    Dakle Nole ne može biti GOAT, jer nije srušio svih 22 rekorda postavljenih od 22 različita čoveka, svi sa zapada!

    Da li je moguće, da i pored ovakve pojave u umovima zapadnih fašista, nacista i izdemonizovane sorte ljudi, izmanipulisane sotonom gde umiru bez metka, ubijaju ih tv vesti, internet i vido igrice, da ima vas koji ih i dalje gledate kao "superiornije"?
    (On nas podmuklo napao, a nas dvadeset dvoje sami se branimo, jedva živi ostasmo!, 7. februar 2023 15:24)

    # Link komentara

  34. S obzira na obzir, ti nikad neces biti br. 1 !
    (Brother, 7. februar 2023 15:18)

    # Link komentara

  35. Pa gosn Dominik, nije tenis manekenska pista,
    (nikola simić, 7. februar 2023 15:09)

    # Link komentara

  36. Pa to je trend u drzavama koje sebe zovu "Medjunarodna zajednica". Da vas podsetim, to su drzave koje silom, bombama i neverovatnom destrukcijom unistavaju habitate za stotine miliona ljudi, cineci neverovatne zlocine sirom Planete, a potom, to proglasavaju legalnom i legitimnom akcijom, na sastancima koje organizuje ta "medjunarodna zajednica", koju ja iz "miloste" zovem ZLOCINACKO UDRUZENJE. Zaboravimo Novaka, setimo se Nikole Tesle? On je mogao da bude sve, i Amerikanac, i Austro-ugarac, i Madjar, a najvise Hrvat ali, NIKAKO SRBIN?! Valjda bi mu srpska nacionalnost umanjila pronalazacki opus i srozala njegovu licnost?! Isto je i sa Djokovicem? Zar da najbolji bude neko ko ima "nezgodno" prezime, neko ko se krsti "pogresno", neko ko pise cirilicom i ne stidi se svog naroda?
    (Knezevic Zoran, 7. februar 2023 15:09)

    # Link komentara

  37. Treba ih staviti na glasanje pa ko pobedi.
    (Moca, 7. februar 2023 15:03)

    # Link komentara

  38. Džaba se selio.
    (Goga, 7. februar 2023 15:01)

    # Link komentara

  39. Bez obzira da i Nole i Rafa imaju bolji medjusobni rezultat protiv Rogera i bez obzira da Nole i Rafa imaju vise slemova od Rogera......
    (Bez obzira, 7. februar 2023 14:55)

    # Link komentara

  40. Tenis je sport za gospodu, sport aristokrata. Dokovic je selacina koji je slucajno naucio udaranje lopte i nista vise, niti ima izgled kao gospodin, primitivac koji sa celom porodicom je sa Putlerom... Federer je gospodin, aristokrata , tu je razlika!
    (Goat, 7. februar 2023 14:54)

    # Link komentara

  41. Kao što napisa neko, za 20-30 godina kada stasaju nove generacije koje sada pojma o tenisu nemaju pa se zainteresuju i pogledaju na Wiki ko je najbolji u istoriji po rezultatima...šta mislite ko će to biti i da li u statistikama ima stavki o eleganciji?
    (Lik, 7. februar 2023 14:53)

    # Link komentara

  42. Pa oni su Germani
    (iks, 7. februar 2023 14:44)

    # Link komentara

  43. Bez obzira koliko Rafa i Novak pobedjuju Federer ce uvek biti ... treci!
    (Proka, 7. februar 2023 14:38)

    # Link komentara

  44. Pa to je prosto. Eto na primer Juesin Bolt je najbrzi covek koji je ikad trcao. Ali naravno nije sve u rezultatima pe tako je u stvari najbrzi covek na svetu ... oh wait ...
    (Proka, 7. februar 2023 14:37)

    # Link komentara

  45. Da se uvede kao u umetnickom klizanju, titula za "umetnicki dojam GOAT" za Rodzera.
    (Vanja, 7. februar 2023 14:30)

    # Link komentara

  46. Smesno je porediti Djokovica i Federera jer Djokovic je u svemu bolji od Federera. Nema stavke ili parametra po kojem je Federer bolji od Djokovica.
    Umetnicki dojam, poreklo i fizicki izgled nisu bitna merila u sportu. U sportu kao i u biznisu su bitni samo rezultati.
    (moreplovac, 7. februar 2023 14:21)

    # Link komentara

  47. Tim je verovatno zaboravio da je za GOAT potrebno imati najbolje rezultata i statistiku a ne eleganciju i ko zna kakve druge gluposti.
    (watch, 7. februar 2023 14:06)

    # Link komentara

  48. Свјесни су ови са запада а и из АТП да ће Ноле у свему бити први (ГС, мастерси, недеље на бр. 1 итд), зато сада иду ове изјаве, а биће их све више, и то само са једним циљем: испирање мозга онима који прате тенис (а не знају ништа о њему), тј. просјечном посјетиоцу турнира. Дакле, маркетинг машинерија убацила у 5 брзину. Рачунају на то да ће просјечни посјетилац заборавити све бројке, а да ће само у глави имати лик Федерера који је њихов Гоат. Да је Ноле држављанин неке државе са запада друга би се прича причала. Одавно би био Гоат.
    (Ја, 7. februar 2023 14:03)

    # Link komentara

  49. Da je Novak rođen u bogatoj državi koja ima ugled to bi u njemu razvilo zdravo samopouzdanje, a da su ga podigli na primer ljudi kao što su Federerovi roditelji, dobili bismo jednu uravnoteženu nemegalomansku ličnost. Ovako smo dobili jednog nepodnošljivog tipa kog samo zaluđene mase Srba mogu da obožavaju, i poneki dobroćudni stranac neopterećen predrasudama i nacijama.
    Najgore od svega je što je počeo u svojim izjavama da piša po Srbima. Krajnje podcenjivački i neiskreno se odnosi prema svom narodu.
    (Milanković, 7. februar 2023 14:01)

    # Link komentara

  50. Idealan scenario, za film. Novak pobedjuje Rafu na RG. Dolazi Wimbldon, finale prenosi Federer u finalu Novak i Rafa, iza neki nas navijac drzi transparent 15.40,Novak se vraca na prvo mesto ako osvoji(verovatno posle Iw a Majamija gotovo sigurno gubi) Novak dobija,trka o goatu zavrsena. Federeru podrhtava glas na ivici placa.Rafa ono njegovo namrsten, kurtuazne recenice, lazna skromnot. Daj boze da tako bude pa neka vise ne osvoji ni atp 250 posle toga.
    (sale, 7. februar 2023 14:00)

    # Link komentara

  51. Taj ce covik uvek bit u mom srcuuuuuuuu
    (mate, 7. februar 2023 13:10)

    Uticaj na sport je najveci kroz ostvarivanja najboljih rezultata, iako je nesporno da postoje i drugi, manje bitni uticaji u odnosu na pomenuti. Federer je romantizovan, a tebi je u srcu samo zato sto je Novak Srbin. :) Niko ti ne moze i ne treba braniti ko ce ti biti u srcu, ali licne preferencije ne odredjuju najveceg ni najboljeg - odredjuju uticaj na sport i ostvareni rezultati kao najvazniji faktor istog. Bas u tome su Novak i Rafael nedostizni. :)
    (Sasa, 7. februar 2023 13:59)

    # Link komentara

  52. Dobro je neko ovde rekao. Na kraju će brojke ostati za sva vremena. Niko se neče setiti kakav je ko bio nego koliko i šta je osvojio. Mene sad da neko pita o Štefi Graf ja realno pojma nemam kako je igrala i kako je uticala na sam sport itd., jer tad nisam pratio tenis ali kad otvorim Wikipediju postane mi jasno kao dan da ima nevidjene rekorde
    (Mihael,
    Jeste...ima nevidjene rekorde, najvise zahvaljujuci tome sto je njen bolesni obozavalac prekinuo karijeru Monike Seles (realno, jer se nikada vise nije istinski vratila), tako sto je izbo nozem. Stefi onako tunjava, tim povodom ni recenicu nije sastavila. Doduse nakon sto su joj sklonili Moniku, pocela je da pravi te rekorde o kojima pises. Do tog napada je Monika redovno dobijala, i vec je bila preuzela prvo mesto...
    (hh, 7. februar 2023 13:52)

    # Link komentara

  53. Slazem se da je za odgovor na pitanje o "najvecem svih (dosadasnjih!) vremena" presudan "uticaj na sport". Ali, tu Federer nije ni blizu Borgu!
    (X=iks, 7. februar 2023 13:26)

    # Link komentara

  54. Švabo svog brata veliča. Tek će toga biti.
    Federer je zacrtan kao najveći i tako mora biti. Nalaziće ovakve i nadalje, sve dok ne pristanemo ili nam mozak ne eksplodira.
    Mekenro, Rodik, Beker, Vilander kažu suprotno. Veći su od Tima i šta ćemo sad?
    (Izjava ko izjava, 7. februar 2023 13:23)

    # Link komentara

  55. Lični utisak je jedno, a cifre su ono što je merodavno. Bodovanja i rezultati upravo i služe da bi se kvantifikovao uspeh.
    (Marko, 7. februar 2023 13:16)

    # Link komentara

  56. Onog momenta kada je čovek otrkio točak i potom odbacio drveni reket u tenisu i zamenio ga za sintetički, od tada sve kreće po većem zlu!
    (I do tad je mnogo toga već išlo po zlu..., 7. februar 2023 13:14)

    # Link komentara

  57. Taj ce covik uvek bit u mom srcuuuuuuuu
    (mate, 7. februar 2023 13:10)

    # Link komentara

  58. nema to veze dal je federer iz zapada itd ,i ja kao grk sto volim srbiju i srbe ko moje grke skoro i bavim se tenisom rekrativno 15 god uvek cu govoriti da je federer naj naj samo zbog nacina kako je igrao..naravno ne potcenjujem noleta jer je legenda i statisticki realno ispadne da je najbolji al sta ces vise volim federa posle noleta pa posle nadala u teniskom smislu uvek jer ako me pita neko po nacionalnosti onda bi reko odmah nekog iz srbije . jednostavno svidja se taj nacin igre u svet sa jednorucnim backhand . meni licno neki koji naravno ne ulazi u goat pricu je vavrinka koga volim da igra samo zatosto nije mi dosadno da ga gledam jer volim njegov stil.
    (grk, 7. februar 2023 13:04)

    # Link komentara

  59. rodzer ce uvek biti,kao i nadal, globalističke igračke
    (10:4, 7. februar 2023 13:03)

    # Link komentara

  60. Rodzer - najisplativiji svih vremena (uticaj na komercijalnu vrednost sporta i brendova koje zastupa ukljucujuci vlastiti)
    Rafa - najbolji na sljaci svih vremena (14 RG titula, ispred Borga sa 6, ne verujem da ce iko oboriti taj rekord i za 100 godina)
    Novak - goat, statisticki najbolji po vecini bitnih parametara
    (vladica, 7. februar 2023 13:00)

    # Link komentara

  61. Sampras i samo Sampras prije Federa i Noleta otac modernog tenisa!!!
    (Dario, 7. februar 2023 12:17)

    Ako zanemarujete rezultate zašto ne Rod Lejver, recimo? Ken Rozevol? Džimi Konors, Džon Mekinro, Ivan Lendl, Bjern Borg, i na kraju Rafael Nadal? Svako od njih je na svoj način uneo u tenis nešto novo i u tom momentu moderno.
    (Zoran, 7. februar 2023 12:58)

    # Link komentara

  62. Jeste ikona tenisa, i svakako je poseban i legenda, ali najbolji nije.
    To je kao kad si najbolji frajer u kraju, ali neko drugi kreše više riba od tebe.
    Mada i to da li je"najbolji frajer u kraju" za mene je vrlo upitno.
    (Beobrad, 7. februar 2023 12:55)

    # Link komentara

  63. A auro ko federera 0 harizma 0,1
    (perokebla, 7. februar 2023 12:46)

    # Link komentara

  64. Mmmm daa, uticaj na igru, i ja to tako gledam. Federer, elegantna lepota igre. U jednom trenutku, sta ja znam, npr. Dzordan, Pele, Maradona, Bejb Rut, Grecki, Sena, Sumaher, Ovens, Bolt, O'Saliven, Dejvis, Vajsmiler, Špic, Lejver, Federer itd. Mnogi drugi asovi su na neki nacin bolji od njih i svakako trofejniji (npr. kod "mrskih Amera" Ovens-Luis, Vajsmiler-Felps ili ovo Sena-Sumaher) ali uticaj na igru u jednom njenom trenutku...to je izuzetno. Mnoge svetske liste, zamislite i zapadne, stavljaju Novaka na 1.mesto najvise zbog potencijalno razvoja situacije i svi se tome nadamo! Neke pak Nadala, isto GS, medjusobni 11-07. Uticaj na igru...Maradona koliko samo pesama, hitova, ima o njemu, David fudbala, dres Ruta preko 5,5 miliona dolara...A goat sporta generalno, pa naravno 42 km Fidipid i verovatno i Pele i Dzordan.
    (Slave, 7. februar 2023 12:46)

    # Link komentara

  65. Pitanje za Galanskog i Larkinsona: Kad je Rafa toliko puta osvajao "najteži grend slem turnir", kako to da je samo dva puta osvojio "najlakši" Wimbledon ili "isto tako lagan" AO? Toliki GOAT, a da ima samo po dva "lagana" GS turnira?! Nešto tu nije u redu sa percepcijom gospodina G&L.
    Verovatno su krive povrede (pre će biti da je Novakov uzlet). Kad smo kod povreda, da Rafa ne trenira i ne igra na granicama svog tela i na samoj ivici povređivanja, ne bi ni osvojio te trofeje, koje ima.
    Znači, da Rafa igra smirenije, kako bi više izbegavao povrede, Rodžer i Novak bi sigurno imali bar po 6 GS titula više. Šta bi bilo, kad bi bilo...
    (Batica, ZKecmanov drug, 7. februar 2023 12:42)

    # Link komentara

  66. Neznam na čemu ovu izjavu bazira, pogotovo što je on dobinirao u periodu kadaa nije bilo ni Rafe ni Novaka ni adekvatnebkonkurencije.
    (nikolab, 7. februar 2023 12:42)

    # Link komentara

  67. Dobro je neko ovde rekao. Na kraju će brojke ostati za sva vremena. Niko se neče setiti kakav je ko bio nego koliko i šta je osvojio. Mene sad da neko pita o Štefi Graf ja realno pojma nemam kako je igrala i kako je uticala na sam sport itd., jer tad nisam pratio tenis ali kad otvorim Wikipediju postane mi jasno kao dan da ima nevidjene rekorde
    (Mihael, 7. februar 2023 12:39)

    # Link komentara

  68. Ovaj je pomesao babe i zabe. A po uticaju i stilu igre Svedjanin Bjern Borg nema premca. GOAT je nesto sasvim drugo, pre svega Grend slemovi, broj nedelja provedenih na prvom mestu...
    (Uticaj???, 7. februar 2023 12:29)

    # Link komentara

  69. Novak ce sigurno zavrsiti karijeru kao najtrofejniji i najuspesniji teniser svih vremena.
    Ipak zahvaljujuci broju poklonika u celom svetu, doprinosu podizanju zastupljenosti tenisa u medijima, podizanju obrta novca u industriji oko tenisa kao i nagradnog fonda Federer a nesto manje Nadal su dali veci doprinos da tenis bude rame uz rame sa kosarkom, Formulom 1 a nesto iza fudbala.
    (Aleksa Pufta, 7. februar 2023 12:29)

    # Link komentara

  70. Federer je već zaboravljen, Nadal ako ne uzme Garos će se još za igranja pretvoriti u karikaturu. Novak će isto tako kad prestane sa takmičenjem biti zaboravljen u roku od odma. Danas se živi brzo, protok i dotok informacija je ogroman, niko nema vremena da pamti neke tenisere. Jedino će na listi pisati da je "neki" Đoković najbolji teniser svih vremena, da je igro ko zmaj.
    (bomber, 7. februar 2023 12:28)

    # Link komentara

  71. Onda je Djokovic jedini koji je redovno cistio patos sa "najboljim teniserom".... Tuzno je bilo Rozerovim navijacima.
    (Deda Cvetko, 7. februar 2023 12:28)

    # Link komentara

  72. On je najbolji momak na svetu! Kako se neki samo usuđuju da ne vole najboljeg momka?! On je najbolji ambasador Srbije, i najveći Srbin i najbolji čovek na svetu.
    (tata Srđan, 7. februar 2023 12:28)

    # Link komentara

  73. Najbolji je Dustin Brown!
    (sin lovca na medvede, 7. februar 2023 12:26)

    # Link komentara

  74. Ako gledamo titule onda je Bil Rasel neprikosnoven u NBA a iskreno malo ko ce njega staviti ispred Dzordana
    (Solarnaut, 7. februar 2023 12:20)

    # Link komentara

  75. Sampras i samo Sampras prije Federa i Noleta otac modernog tenisa!!!
    (Dario, 7. februar 2023 12:17)

    # Link komentara

  76. I nakon veka+ i dalje nisu preboleli sto smo im roknuli cara....
    (Milojko Godecevo, 7. februar 2023 12:15)

    # Link komentara

  77. đoković će biti najbolji teniser u federerovoj eri... živi bili pa videli...
    (malisa, 7. februar 2023 12:13)

    # Link komentara

  78. Gosn 1 GS i to pukim slučajem i taj jedan, hvali svoga švabu. Ali dobro i to je ok jer je njegovo mišljenje samo njegovo, a ne opšte ili generalno. Neko voli Dzabara, neko Kobija, a zna se da je Jordan najveći.
    (Mare, 7. februar 2023 12:12)

    # Link komentara

  79. Slažem se ali koji je nivo kojim su ga nadigrali i ličnom duelu izobarali njegove rekorde za njegove ere!?
    (BLuka, 7. februar 2023 12:12)

    # Link komentara

  80. Problem sa Novakom je što on po svaku cenu mora biti GOAT tenisa, a realno mu ne stoji, ne ide uz njega.
    (@kole, 7. februar 2023 12:08)

    # Link komentara

  81. Tim je poput Novaka - neobrazovani sportista koji je celu mladost i zivot dao sportu i nema sposobnosti da rasudjuje racionalno i kriticki.
    Novak "pada" na antivakserske teorije zavere, Tim "pada" na medijski generisano "gospodstvo" i "auru" Rodzera Federera.
    Pravi karakter i licnost Federera se moze videti u jednoj slici - kada dize svoj prvi Vimbldon. Bucmast, ruznjikav, sa dugom masnom kosom, izgledao je kao da je mesecima u podrumu igrao igrice, a ne trenirao neki sport. Nakon tog Vimbldona je kupio odelo i osisao grivu, a PR kompanije su videle dobru priliku da prodaju "eleganciju".
    (s, 7. februar 2023 12:08)

    # Link komentara

  82. I meni ronaldo zuba iako ima bar 20 fudbalera sa daleko više trofeja. To što je meni bio najbolji ne znači ništa.
    (lion, 7. februar 2023 12:02)

    # Link komentara

  83. Jednostavno,morate putovati po svijetu,posjetiti koji turnir svih kategorija,pratiti tenis u globalu da biste bili realni..pratite tri igrača,čuli ste za još tri,eventualno pet..
    (pierre, 7. februar 2023 12:00)

    # Link komentara

  84. Onda i Tim ucestvuje u trci za GOAT rezultati nisu bitni!
    (Miroslav, 7. februar 2023 11:54)

    # Link komentara

  85. Da je Novak Djokovic iz zapadne Evrope ili tamo neke severne amerike bio bi ve proglasen za GOAT-a. No nije, iz Srbije je, ponosne i svetle.
    (miljas, 7. februar 2023 11:54)

    # Link komentara

  86. "Bez obzira što je Novak naš i što je sjajan, ipak moram biti objektivan. Nadal i Đoković više igraju na izdržljivost, oni su "žilavi" i uporni, ali nemaju tehniku koju ima Federer. Zbog toga smatram da on jeste GOAT.
    (Istina, 7. februar 2023 10:51)"
    Jesi li primetio otkad se stavlja akcenat na tehniku i gracioznost? Dok je Federer imao najviše GS, niko to nije ni poimnjao i uvek su GS bili najbitniji, sad odjednom, tehnika je najbitnija. Niko ne osporava lepotu igre Federera, ali je postalo smešno da sada, kada je Novak u 90% kriterijuma koji određuju najboljeg - najbolji, pominjati non-stop Federerov stil igre.
    (Legionar, 7. februar 2023 11:49)

    # Link komentara

  87. Nekada je ovo bila igra koju su igrali Rodžer Federer, Pit Sampras, Bjorn Borg i Stefan Edberg. A onda su došli Novak Đoković, Rafael Nadal, Kirjos i Cicipas.
    (ca, 7. februar 2023 11:47)

    # Link komentara

  88. Za one koji pričaju da je tenis postao popularan dolaskom Federera, imam jedno malo razočarenje. Trenirao sam tenis u sportskom društvu za koje nisam navijao, zato što je njihova teniska škola bila bolja. Počeo sam 1973-će. Tada se nije znalo ni za Borga, a Federer se nije ni rodio. Tenis je bio i te kako popularan. Na sporednim terenima je bilo nas mali milion klinaca koji smo trenirali i trudili se. Na ostalim terenima nije mogao da se pronađe termin. Bilo je tu i predratne gospode rekreativaca koji su igrali sjajno, mada malo statično zbog godina. Žalim ako sam nekog uvredio činjenicama.
    (Dečko iz kraja, 7. februar 2023 11:41)

    # Link komentara

  89. @Nikola
    Ako je i imao vakuum, što je van pameti, imao ga je tačno toliko da osvoji 4 titule. Koliki vakuum ima Nole? Od 2018 na ovamo, je osvojio 10 titula (deset) u vakuumu prepunom prosečnih igrača koji ne mogu da primirišu igračima sa početka 2000. Čist primer je to što je jedan ćopavi Nadal osvojio AO prošle godine, i što je Mari sa veštačkim kukom pobedio jednog finalistu Wimbledon-a.
    (TrtMilojka, 7. februar 2023 11:37)

    # Link komentara

  90. Takoe, gospodin pre svega. RF je gospodin koji je izmislio tenis!
    (srbo, 7. februar 2023 11:33)

    # Link komentara

  91. Problem sa Federerom je što on po svaku cjenu mora biti GOAT, a realno nije, jednostavno nije.
    (kole, 7. februar 2023 11:32)

    # Link komentara

  92. A po cemu je uticao na tenis,i pre njega je bilo velikih igraca,samo se moze reci da je iskoristio vakum,jer su neki veliki zavrslili karijeru ,a Novak nije stasao.On i Rafa delili titule na betonu,travi i sljaci u eri Endija Rodika i ekipe.Pustite price o eleganciji,u tenisu se gleda ko vise puta prebaci u polje protivnika i manje pogresi i na kraju pobedi.Sve ostalo je ostrascenost i baljezganje.
    (Nikola, 7. februar 2023 11:29)

    # Link komentara

  93. Vidim da im se sada menjaju kriterijumi, odjedanput rezultati padaju u drugi plan a vrednuju se harizma, elegancija, zračenje...
    Ako je već tako, najbolji teniser po tom pitanju je Ernests Gulbis. Luda glava ga je sprečila da napreduje inače bi bio neprevaziđen, izmislio tenis za sve ostale.
    (Lik, 7. februar 2023 11:25)

    # Link komentara

  94. Mogu se sloziti da je imao veliki utjecaj, naravno u kontekstu svog pobjednickog pohoda, dok se Rafa nije stabilizirao, a pogotovo od 2010 Nole.
    Ali tu sve prestaje, znacenje, pogotovo rivalstvo, tu ga sisaju obojica.
    Jednostavno, obojica su ga u h2h tukla, Rafa cak i ubjedljivo vise.
    Zaustavio se na svojim rekordima, koje je osvajao dok nije bilo konkurencije. Naravno da nije on tu nista kriv, ali opet.

    GOAT, za mene nikako, mozemo mi njega voljeti ili ne, ali rezultati pokazuju da nije nikako najuspjesniji igrac. GS, Mastersi, broj sedmica, sta god da pomislis, imas bolje od njega (Connors u ukupnim turnirima, ostalo Rafa i Nole).
    (Dado, 7. februar 2023 11:20)

    # Link komentara

  95. Cek, cek, citam komentare i mislim, da li je moguce da pisete(mislite) da je Djokovic neopravdano diskvalifikovan sa US opena i izbacen sa AO i US opena prosle godine?

    Covek je nabo lopticom u vrat sudiju, slucajno ili namerno, on je nabio lopticu, cao zdravo!

    Australija kaze: niko ne moze da udje u drzavu, osim ako je vakcinisan! Djokovic oce da udje u Australiju bez vakcine, iako nikome ranije to nisu dozvolili, ni Peri, ni Hansu! Pa zasto bi Djokovicu to dozvolili, cao zdravo! Sam je kriv za sve, niti ga zapad mrzi, niti su dozvolili nekom Dzordzu iz Engleske da udje bez vakcine.

    E sad, AO je rekao da ce oni dozvoliti teniserima koji su prelezali Kovid da igraju, ako uspeju da udju u Australiju. Djokovic je od pocetka znao da su sanse da udje u Australiju nepostojece, samo je hteo da napravi zrtvu od sebe, a sunarodnici uvek nasedaju na te fore. Kao i uvek.
    (Miloje, 7. februar 2023 11:19)

    # Link komentara

  96. Federer najomiljeniji jer je igrao najelegantniji tenis i jer je najveći gospodin. Možeš da imaš najviše GS ali ne možeš da budeš najomiljeniji. Šta je presudno da se bude GOAT vidjećemo.
    (struka, publika, mediji, antivakseri i vakseri?, 7. februar 2023 11:19)

    # Link komentara

  97. Onaj? Onaj sto pravi torte?
    (Sou Bisnis, 7. februar 2023 11:17)

    # Link komentara

  98. GOAT je Rafa jer ima najvise pobeda na slemovima nad obojicom!
    Da,Rafa je i skoro 20 godina u prvih 10 a i najtezi slem je osvojio 14 puta(za sada) i sve je to ostvario u prajmovima ostalog dvojca!
    Dakle konstantnost stavlja Rafu ispred svih a da nije imao probleme sa povredama Rodja i Nolo bi imali po 7-8 slemova!
    (S. Galanski & P. Larkinson, 7. februar 2023 11:17)

    # Link komentara

  99. Mogu da se slozim s njim ali se to onda ne zove GOAT nego se zove najbolja aura tenisa i ima neki svoju titulu koju moze samo RF da osvoji...sto se tice GOAT tu RF nema sta da trazi.
    (Milan, 7. februar 2023 11:15)

    # Link komentara

  100. Ko je GOAT medju teniserkama? Ona sa najboljom zadnjicom, najdužim nogama, za kojom je sevnulo najviše bliceva ili ona sa najboljim sportskim brojkama?
    (DzoHusafet, 7. februar 2023 11:13)

    # Link komentara

  101. Hahahahha "Federer teniski Majkl Dzordan".. kako Federer može biti teniski Majkl Dzordan kada je Federer izgubio 80% velikih mečeva od Djokovica i Nadala. Majkl Dzordan nikad nije gubio finala, nikad.. Djokovic i Nadal su razarali Federera u finalima i polufinalima GS, znači uništavali su ga!!

    Djokovic i Nadal su većinu GS osvojili pobjedjujuci ostala 2 člana "Velike trojke".. Federer je 90% svojih GS osvojio pobjedjujuci Filipusise, Bagdatise, Rodike i golobrade mladiće Djokovica i Nadala. Da bi bio najveći u svom sportu, moras pobjedjivati one najjače na njihovom vrhuncu, Federer to jednostavno nikad nije mogao.

    Federer jeste veliki sampion, al Djokovic i Nadal su jednostavno veći. Djokovic i Nadal su istinski moderni gladijatori današnjeg sporta.
    (Marko, 7. februar 2023 11:13)

    # Link komentara

  102. ....onaj treći.
    (Stele, 7. februar 2023 11:11)

    # Link komentara

  103. Kad bude proslo malo vremena, ostace samo statistika u kojoj je Novak najbolji. Nece se pamtiti ni lepota igre, nista od tih stvari. Samo jedno najvece ime belog sporta - Novak Djokovic. Zapamtite to.
    (soka, 7. februar 2023 11:10)

    # Link komentara

  104. Rodja se pomirio da nije GOAT, ali zatucani fanovi ne uspevaju. Sta ces.
    (Vrg, 7. februar 2023 11:10)

    # Link komentara

  105. Овако гледати на проблем највећег свих времена је ипак мало дегутантно. У питању је ипак лични став а бити највећи се ипак мора реално измерити.
    (Vlad, 7. februar 2023 11:07)

    # Link komentara

  106. Dominice tenis nije kosarka,fudbalili ostali timski
    sportovi. Teniseri igraju jedan
    na jedan,osim dublova ko
    pobedi uzme pare.Federer za
    sada ima jedam GS manje.
    U timskim sportovima moze
    da se bira najbolji igrac,recimo Pele,Maradona
    Mesi,Ronaldo,
    (dusan jichici, 7. februar 2023 11:07)

    # Link komentara

  107. Ako koza laže, rog ne laže. Đoković br.1. A izkompleksirani neka pređu na balet. Tamo RF ostvaruje naj lepši umetnički dojam. Dominik je samo konformista i prosečan teniser.
    (Dusan, 7. februar 2023 11:05)

    # Link komentara

  108. "Mislim da je Federer uticao na svaki sport zbog svog karaktera, svoje posebne aure. Mislim da je podigao tenis na viši nivo i da su svi imali korist od toga. Svi treba da mu budemo zahvalni“, zaključio je Tim.
    Pretpostavljam da bi ovo izjavio i da je recimo Federer osvojio samo dva ATP 250 u karijeri....???
    (dexy, 7. februar 2023 11:04)

    # Link komentara

  109. Dominik Tim nijednog trenutka nije rekao da je RF najbolji ili GOAT. Ali kako bezubim srBendama to objasniti u sopstvenom balavljenju i slinjenju nad Nolovim uspesima, a od kojih se plaća porez državi Monako!
    (ABC, 7. februar 2023 11:04)

    # Link komentara

  110. Aha,vazi.
    (Mihailo, 7. februar 2023 11:03)

    # Link komentara

  111. Nekada je ovo bila igra koju je igrao Rodžer. A onda je došao Đoković, Nadal, Kirjos... Kirjos još užasniji od pomenute dvojice. Ni u kom slučaju nisam Rodžerov fan (ali šta bi falilo i da jesam?) jer me tenis odavno više ne zanima, ali sa ovom mudrošću sada mislim da bi svet bio bolje mesto da je Rodžer ostao i statistički GOAT. Svet je otišao dođavola u međuvremenu...
    (ca, 7. februar 2023 11:02)

    # Link komentara

  112. GOAT ima 2 kriterijuma:
    - objektivni, egzaktno merljivi, parcijalnim brojevima i konačnim brojem,
    - subjektivni (cenim, smatram).

    Po prvom je Nole No1.
    Po drugom, kako ko ceni, smatra. A to zavisi od mnoštva raznoraznih stavova, i svi su lični stavovi, i tu nema diskusije. To je kao kada je krastavom žapcu najlepša u celom svemiru upravo krastava žaba.
    (fff, 7. februar 2023 11:01)

    # Link komentara

  113. Daj prestanite o ljepoti igranja tenisa. Uzmite nekog iz baletske škole i dajte mu reket, a za žiri stavite sudije iz umjetničkog klizanja te onda sudite o ljepoti.
    (T67, 7. februar 2023 11:01)

    # Link komentara

  114. Biće, ali zamalo... :))
    (EU Citizen, 7. februar 2023 11:00)

    # Link komentara

  115. Nikada on nece biti Maradona! On samo tada nije imao konkurenciju!!
    (Milos, 7. februar 2023 11:00)

    # Link komentara

  116. Sve je mnogo lakse kad si rodjen na zapadu...nazalost
    (1x2, 7. februar 2023 10:58)

    # Link komentara

  117. Ali da ga pitaju koliko bi volio da osvoji titula,siguran sam da njegov odgovor nebi bio kao RF..
    (Žorž, 7. februar 2023 10:58)

    # Link komentara

  118. Reče Tim i "osta živ" !!!
    Federer možda ima najveci uticaj na politicki zapad jer taj isti zapad(Amerika,Fracuska,Nemacka,Engleska))nije ima tenisera ko da je predstavlja u to vreme.
    Paradoks je potpuni,da ne kazem ludilo,da i kad Rodzer igra sa nekim od domacih tenisera nabrojanih zemalja,oni vecinski navijaju za Rodzera. Nemas najboljeg,pa preostaje jedino pa prisvojis nesto ili nekog tudjeg.
    Elem,najbitnije od svega,dok je igrao aktivno i dok ga Rafa i Nole nisu prestigli sa najvecim trofejima,uvek je bilo da je ON najbolji svih vremena. Sad možete,svi zajedno, da pišete i pričate jer je jedino OVO ostalo..."bio je najelegantniji teniser" !!!
    Pošto je to najbitnije u nekom sportu a ne trofeji,samo nastavite !!!
    (Dušan, 7. februar 2023 10:56)

    # Link komentara

  119. Dakle, videli da "lepršavost" i "gracioznost" više ne prolaze, pa sad novi kriterijum "uticaj na tenis".
    Tu je, za svaki slučaj, i rezervna varijanta - ne postoji GOAT.
    Pitam se da li bi se ista ova priča pričala da je Nadal otišao na 25, a Federer i Đoković ostali na ispod 20...
    (John, 7. februar 2023 10:56)

    # Link komentara

  120. Ako Federer i Nadal drže rekorde u GS i broju sedmica, oni su onda nesporni GOATi. Ali ako Djokovic drži sve te rekorde, onda se gledaju neke potpuno druge stvari.
    (Ze Roberto, 7. februar 2023 10:53)

    # Link komentara

  121. Ne znam čemu toliko dreke. Tim je u pravu. Mediji i sponzori su napravili od Federera ikonu i tada on prestaje biti ljudsko biće i njegov je uticaj bio i biće najveći. Čovek je Švajcarski Nemac, a majka mu je pripadnik bele manjine u Južnoj Africi, taklo da su nemački i engleski maternji jezici, plus francuski. Njegovi sponzori su i dalje najveće švajcarske banke i Rolex, koji ga je godinama nazivao u reklamama "Greatest of all times".
    Kako i sami vidite, svi veliki mediji su u rukama Zapada. Federer je simbol bogate klase Zapada. Rafa je nekada bio idol šiparica, danas je idol Španaca i većeg dela latinoamerikanaca i svih onih, kojima su mišići ispred pameti. Novak je pretstavnik obespravljenih širom sveta, buntovnika i revolucionara i uvek me podseća na Robina Huda ili Ben Volasa, kome vladajuća klasa hoće da skine glavu i stalno podstiče mržnju protiv njega.
    (Predo, 7. februar 2023 10:52)

    # Link komentara

  122. Najbolji su mi ovi sto kazu pa Bil Rasel ima vise titula od Dzordana a Lebron poena... pa je ipak Dzordan GOAT. ljudi ti igraci nisu igrali jedan protiv drugog nisu i istoj generaciji. A Novak je drao Federera gde god da je stigao. Tacka
    (Rasa, 7. februar 2023 10:52)

    # Link komentara

  123. Bez obzira što je Novak naš i što je sjajan, ipak moram biti objektivan. Nadal i Đoković više igraju na izdržljivost, oni su "žilavi" i uporni, ali nemaju tehniku koju ima Federer. Zbog toga smatram da on jeste GOAT.
    (Istina, 7. februar 2023 10:51)

    # Link komentara

  124. Vama je bas dosadno kada objavljujete izjave svakog fićvirića! Od 8 milijardi ljudi svako ima pravo na mišljenje a vi gledajte da prenesete mišljenje i svakog šuše!
    (Dragan -Sava, 7. februar 2023 10:51)

    # Link komentara

  125. Boli istina. Jedan Balkanac je bolji od uštogljenog Federera. Teško je to progutati.
    (Una, 7. februar 2023 10:48)

    # Link komentara

  126. Meni je sasvim ok da Djokovic bude najtrofejniji teniser svih vremena, da je imao pozitivan skor i sa Nadalom i sa Federerom, a da Federer bude najbolji ikad u teniskoj auri. :)
    (zhol, 7. februar 2023 10:48)

    # Link komentara

  127. A da su njegovi rekordi u pitanju, da recimo on ima 22 slema osvojena i 374 nedelje na prvom mesto i ko zna šta još… Da li bi onda imao mišljenje da je Feki najveći ikada
    (blizanac, 7. februar 2023 10:43)

    # Link komentara

  128. Što se tice popularnosti hteli mi da priznamo ili ne Federer je jedan od najpopularnijih,ne tenisera vec sportista ikada.
    On je u rangu Jordana,Alija,Bolta itd.
    (Eric Cartman, 7. februar 2023 10:41)

    # Link komentara

  129. Federer na kraju imao srece sto ga presisao neko iz istocnih zemalja koje ovi truli zapadnjaci ne mogu da smisle pa ce ostati goat iako to nije, da ga je samo nadal presisao, njegov uspeh bi prihvatili s lakocom, u svakom slucaju, nole, iako ostvari 30 gs, najbolje cemu moze da se nada trenutno, kad su u pitanju ovi pristrasni novinari, je da bude "clan velike trojke" ili "jedan od najboljih", dobra stvar je sto je samo sad stanje takvo, jednog dana pojavice se nova garnitura ljudi koja nece biti emotivno vezana ni za jednog od njih, imace pred sobom brojke i snimke i lako ce da odluce koje goat
    (Heo, 7. februar 2023 10:36)

    # Link komentara

  130. Rodžeru je najbolje stajala uloga najvećeg ikada. Deo je tog sveta, nije sklon majmunacijama i ekscesima, nije imao potrebu da se dodvorava svima i da ga svi vole. Imao je opušten pristup svemu bez neumerenosti i neukusa, i igrao je najbolji i najlepši tenis za gledanje.
    Možete da ga ne volite koliko hoćete, ali ovaj čovek je najbolji predstavnik belog sporta.
    (ca, 7. februar 2023 10:34)

    # Link komentara

  131. To što neko misli ovako ili onako ne menja činjenicu da je Novak bolji od njih dvojice.
    (Wqop, 7. februar 2023 10:34)

    # Link komentara

  132. Posebnost se nebi trebala nametati.Posebnost se zasluži.Iritantno je kad osetiš da neko zbog imena,porekla,boje kože i mesta gde je rođen,dobija benefite.Rodžer je bi dobar igrač.Pojavio se Rafa pa ga olupao.Pojavio se Novak pa olupao i jednog i drugog.
    Ovde pišem o sportu kojim su se bavili,koji ima svoja pravila,svoje sudije i na kraju rezultat.Rezultat je na strani Novaka.Laprdanje na drugačiji način je izlazak iz sfere sporta i iritantno je.Upravo zbog te pristrasnosti i medijskog linča onih koji nisu iz određenog miljea ili nisu po volji “krojača”standarda,nastao je animozitet prema nepbjektivnosti i pristrasnosti.Dakle,ne prema Rodžeru i Tafi,nego onima koji ustrojavaju pravila iznad pravila.Gde to vodi?Mediji su u rukama svakoga.Isti medij ima različite tumače događanja i različite interese.
    Vrednosti se ne mogu postići manipulacijom.Manipulacija vodi u stranputicu.
    Gledajmo ovde:
    Novak je imao najviše prepreka.Od US opena,kad je nezaslužno fiskvalifikovan pa dalje…Sve je to rađeno da bi se održao projekay Federer.Novak je bolji i od Rafe i od Rodžera u međusobnim duelima.Morao je to napraviti kao bi dokazao da je bolji.Najbolji je protiv prvih 5 i 10.I to je morao jer sve se “računa”…Rodžer i Rafa imaju više para.Zašto?Zbog posebnost koja ne počiva na rezultatu.
    Gledajmo dalje:
    Intervju sa Rodžerom ili Rafom je daleko siromašniji nego sa Novakom.Jezici,imitacije svestranost u drugim oblastima…Šta to pokazuje?Pokazuje da je u celini kompletniji.Ko dokaže drugačije,ali sa argumentima,svaka mu čast.Sve je na strani Novaka sem para.
    Hoćemo li globalnu vrednost?
    Hoćemo,tako bar kažu.Onda je pustimo nek sama vrednost izgradi POSEBNOST.
    Rodžer bi bio najbolji da nije Novaka.
    Novak će biti najbolji ako se ne pojavi neko ko će napraviti veći tezultat.
    Tu je tačka za ond koji mere vrednodti u sportu pomoću tezultata ostvarenog po istim pravilima u kojima je često Novak bio meta saplitanja.
    (Djed Gavrilo, 7. februar 2023 10:34)

    # Link komentara

  133. I onda kada se dostignuca budu uporedjivala za 20, 30 godina a ono Djokovic bude najbolji u svim ili gotovo svim, niko se nece ni sjecati koliko je ko imao uticaj na tenis i slicne stvari a ostace samo rezultati koji su nepokolebljivi.
    (Aleksandar_HN, 7. februar 2023 10:33)

    # Link komentara

  134. Federer je ispao iz trke za GOAT, odavno.
    (Drakče, 7. februar 2023 10:33)

    # Link komentara

  135. Западни новинари, изаберу подобног саговорника, постане питање с'примјесама жељеног одговора..Саговорник се обично потврдно изјасни, новинар дошао до циља и насловнице..Али без обзира на све НОЛЕ им неда мира.
    (Пјесник, 7. februar 2023 10:32)

    # Link komentara

  136. sve najbolje tim..ti igras za raju i zanemarujes taktiku zavrsices karijeru u nizerazrednom vratniku...igraj za tim, time
    (ahmed djida šampion!, 7. februar 2023 10:30)

    # Link komentara

  137. Za 2-3 godine kad se malo ohlade glave, Federer će biti samo dobar igrač, koji je imao lepu tehniku.
    (Zox, 7. februar 2023 10:28)

    # Link komentara

  138. Da vidimo,

    Novak ima vise Grand Slamova, znatno vise mastersa, mnogo vise sedmica provedenih na broju 1, bolji medjusobni skor + milion drugih rekorda - ali zakljucak je da je Federer bolji?
    (nemanja, 7. februar 2023 10:28)

    # Link komentara

  139. Pa hajde na kraju krajeva da budemo realni. Federerov jednorucni bekhend. Odavno su Vajda i Djokovic uocili da mu je to slabiji udarac i takticki igrali na tu stranu. Ako mi ne verujete, pogledajte molim vas, poslednji poen u taj brejku 5. seta na Vimbldonu 2019. godine, posle 12:12 u gemovima. Ima na youtube-u.
    (Djordje, 7. februar 2023 10:26)

    # Link komentara

  140. Ajde ti nemoj da se ti sa tim bakćeš,bolje bi ti bilo da treniram da te ne bi više i amateri pobeđivali poput onoga Goje.
    (Ljubo, 7. februar 2023 10:26)

    # Link komentara

  141. Pocrkaće zapadnjaci od truda da ubijede svijet da je bolji Federer ili Nadal. Ljudi, brojke su neumitne, zna se ko je najbolji a to i oni znaju, ni jedan ni drugi već naš Novak.
    (Sikter more, 7. februar 2023 10:24)

    # Link komentara

  142. Kakvu auru oni vide oko Federera nikad mi neće biti jasno.
    Čovek izgleda kao naš zemljoradnik koji je odlučio da ostane na selu jedino što ima para za skupa odela. U kojima i dalje izgleda kao paor.
    (Aca, 7. februar 2023 10:24)

    # Link komentara

  143. Zvezda je bila nadigrana u Bariju, Olimpik je bio mnogo bolja ekipa, skuplja, ali na ušatom peharu je ugravirano Crvena Zvezda, na tabeli kada izguglate "prvaci evrope" izađe ta tabela a da bi videli ko je bio protivnik u finalu potrebno je da se dodatno potrudite i nigde ne piše da je Olimpik bio bolji, toga se sećamo mi stariji navijači Zvezde i Olimpika i niko drugi, za dvadesetak godina će i sa pomenutom trojkom da bude, neko će se setiti da je Federer igrao lepo za oko a ostali će znati ko je naj bolji zbog trofeja.
    (Zastava101Specijal, 7. februar 2023 10:24)

    # Link komentara

  144. za 500 godina kad marsovci budu otkopavali po planeti zemlji ,naci ce valjda neke spise gdje pise novak 28 GS ,ostali teniseri slabo
    (ljubo, 7. februar 2023 10:22)

    # Link komentara

  145. Rodzer je definitivno najpopularniji, jer je bio veoma dominantan u periodu bez Novaka i Rafe, dolazi iz Švajcarske pa je lepak za sponzore, te je kroz najveću medijsku zastupljenost, najviše i doprineo belom sportu.
    (Milan, 7. februar 2023 10:22)

    # Link komentara

  146. Tesko da Novak ima veceg navijaca od mene, ali to ne znaci da mi ovakve izjave smetaju. Ako se zadrzimo samo na individualnim sportovima, postoje osobe poput Tajger Vudsa, Airtona Sene, Federera, Lindzi Von, Valentina Rosija, Alberta Tombe.... Koji su osvojili dovoljno titula da budu veliki, ali su pored toga redefinisali sport kojim su se bavili. To ne menja cinjenicu da je Djokovic najbolji igrac koji je ikada igrao, ali ne mozemo zaboraviti uticaj Federera na sam sport. To vam je kao uticaj koji je na kosarku u Srbiji imala generacija sa Saletom, Divcem, Stojakovicem.... u poredjenju na ovu danas sa Jokicem. Boljeg igraca od Jokica nikada nismo imali, ali on nema harizmu Bodiroge recimo.
    (hulk, 7. februar 2023 10:21)

    # Link komentara

  147. Novak je GOAT.Batalite novinarske cake,balet,ljubav,flizura i ostalo.
    (Red, 7. februar 2023 10:20)

    # Link komentara

  148. Pa kad izvesno nece biti najuspesniji ili najtrofejniji onda makar neka bude najuticajniji.
    (Mladen, 7. februar 2023 10:19)

    # Link komentara

  149. Vi nemate pojma novak je Bog tenisa, svako daju Kommentare kako njima odgovara
    (Eni, 7. februar 2023 10:19)

    # Link komentara

  150. Ne jedite se, ova bolest je prolazna!
    (Proći će!, 7. februar 2023 10:17)

    # Link komentara

  151. Slažem se sa Timom...da nije Federer podigao nivo tenisa na viši nivo...ne bi smo imali najboljeg igrača svih vremena...tako da da nije bilo Federera, Đoković bi bio najbolji u svojoj generaciji,a ne najbolji svih vremena ?
    (marcco, 7. februar 2023 10:16)

    # Link komentara

  152. sve je vrlo jednostavno.Novak je covek iz naroda koji nista nije dobio na tacni vec se sam izborio za svoj status.Nadal i Federer su tipicni ljubimci narcisoidnih bogatasa a i sami su takvi.Sve se vidi kada izgube mec.Kada se pobedjuje onda je to super,odlicno,fantasticno a kada se izgubi onda su to neki kiseli osmesi i govor kroz zube,ne postovanje protivnika koji ih je pobedio.Novak reaguje kao i svaki obican covek raduje se,psuje ali kada izgubi srdacno pruzi ruku protivniku
    (koshke1977, 7. februar 2023 10:16)

    # Link komentara

  153. Biće "onaj" treći.
    (Zastava101Specijal, 7. februar 2023 10:14)

    # Link komentara

  154. Da da to je taj džentlmen Federer,Dobri sin tih i miran cist i fin,što kaže naš Djole Balašević,:)al Rogerov temperament nikad nije izdrzao protiv Noleta izleti tu i neka psovka i lomio se reket al uvek protiv Noleta,nabio mu je težak komplex,mislim da protiv nijednog drugog tenisera nije imao te izraze lica i reakcija na terenu kao protiv našeg teniskog čuda osećao se taj amonizitet uvek!..
    (Rade 323, 7. februar 2023 10:12)

    # Link komentara

  155. Kako im novinar ubacuju model razmisljanja postavljanjem pitanja.

    Pazi pitanje: Mislis li da, bez obzira na broj titula Rafe i Noleta, Federer moze da bude najznacajniji za tenis?

    Novak da u narednih 5 godina osvoji jos 10 trofeja..opet zapad nece priznati da je GOAT. Prvo su poceli da pominju zenski tenis...pa kad je i tu oborio rekorde (ili je blizu toga), sad su u statistiku za GOAT-a ubacili i dublove (?!)
    (Boki, 7. februar 2023 10:08)

    # Link komentara

  156. Ne moze se voditi rasprava o najboljem u bilo cemu I reci nebitno koliko neko drugi pobedjuje ili kakve rezultate ostvaruje. Onda neka kriterijum Bude ko je najlepsi pa neka on Bude najbolji svih vremena. Zamislite biramo najbolje prodavca automobila I kazemo nema veze sto je ovaj prodao manje, ipak je on najbolji.
    (Roki, 7. februar 2023 10:08)

    # Link komentara

  157. Ako hoćemo sve ovo malo da uprostimo, Nole je BOAT bez razmišljanja, GOAT kako kome i to je to. BOAT ima merljive, uporedive rezultate, a GOAT je jednostavno sukob mišljenja. Sve u svemu možemo da budemo ponosni na njega. Svaka čast čoveku, stvarno je neverovatan!
    (Harry Shaved, 7. februar 2023 10:07)

    # Link komentara

  158. Za pet šest godina kada dođu nove generacije i naslede veliku četvorku pamtiće se samo rezultati i ono što je zapisano u statističkim podatcima i rezultati. Realno ko se od nas seća šta je i kako tj.koji udarac je napravio Cicipas ili Novak na poslednjem meču u Australiji?? Da nema snimaka retko ko bi mogao da se seti, ali se svi znamo rezultat i da je Novak uzeo 10 titula u Australiji. Tako da te priče pamti se Rodžer koji je neosporno izuzetan igrač bio. Ko se seća igara Bjorna Borga, a bio je veliki igrač kao i Federer. Setimo ga se kada ga snime na Vimbldonu ili negde na nekom javnom mestu. Pomenu ga tek uz put da je tu i dalje pažnja na terenu na igračima. Ista priča će biti i sa Federerom pa realno za izvesno vreme i sa Novakom. Prema tome sve je samo novinarska priča trenutka.
    (очајно перо, 7. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  159. Ако ћемо о популарности највећи бум је направио Бјорн Борг. Пре тога је врло мало људи пратило тенис. Он је био као рок звезда, а онда се још појавио луди Мекинро, луцкасти Конорс је већ био тамо. Тако је настао читав рок концерт. После тога су људи почели да гледају и играју тенис. Ко се тога сећа сложиће се са мном.
    (О популарности, 7. februar 2023 10:06)

    # Link komentara

  160. Odacemo mu priznanje za izuzetan uticaj u sportu…ali tata je tata…ko ima najviše titula i kraj
    (Marko, 7. februar 2023 10:05)

    # Link komentara

  161. Jedini mladi igrac koji se mogao ravnopravno nositi sa velikom trojkom ali s ovom izjavom izgubio je moje postovanje.
    Prvo, Roger je podigao nivo tenisa u vrijeme kad su Sampras i Agasi odlazili u penziju i posle njih pobjedjivao je u slaboj eri. U to vrijeme Tim je bio u pelenama i na cemu mu je to on zahvalan. Kad se pojavio Nadal bio je dominantan nad Federerom a Djokovic da ne pricam. Prevazisli su njegov tenis a posebno Novak je za klasu bolji igrac " na svim podlogama ". Sta znaci 'aura', u mom kraju to su cigari.
    (Marko, 7. februar 2023 10:04)

    # Link komentara

  162. Federer popularizovao tenis??? Kakva budalaština.
    Tenis je bio sport elite i nezanimljiv masama dok se nisu pojavili Bjern Borg, Džimi Konors i Mekimro. Oni su za tenis uradili ono što je za košarku Džordan, za fudbal Pele, za boks Muhamed Ali, za šah Bobi Fišer i Spaski...

    No, dobro, Tim je mlad i ne zna kakav je tenis nekada bio pre Džemperera, kakvo uživanje za gledanje.
    (Lajavi krelac, 7. februar 2023 10:03)

    # Link komentara

  163. Novak to radi zbog svog naroda, a mi cemo znati pravu istinu. U svakoj raspravi sa strancima razvalicemo ih ko da ne kazem sta.
    (YT Goatkovic, 7. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  164. Da pitamo Tima sa kojim bi se od ove trojice mijenjao da može. Bilo bi interesantno čuti odgovor.
    (lupez, 7. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  165. Apsurdno je diskutovati o brojevima i statistici. Ne postoje emocije u brojevima. Ko osvoji najvise titula, itd. bice najbolji. A to kako tebe osecaji vode, to je apsolutno nebitno. Ne moze 2 + 2 biti 7, zato sto ja tako osecam. Totalni apsurd.
    (Aleksandar, 7. februar 2023 10:00)

    # Link komentara

  166. @Aleksandar vjeruj mi prijatelju da bi sigurno Marej umjeso prste u ovu trku.. ostetio bi svakog od njih troje.. ako si gledo Mareja vidio bi da je on bio u svako finale i da je u jednom periodu bio glavni protivnik Djokovica.. naravno slazem se da je gori od trojke , Novak je za klasu bolji od svih njih.. potpuno je na drugom nivou. Ko dublje udje u detalje zna
    (YT Goatkovic, 7. februar 2023 10:00)

    # Link komentara

  167. Novaka ne da poštujem, već ga volim i doživljavam kao da se lično poznajemo, čudan je to fenomen. Preživaljavam njegove mečeve kao da igra moje dete - ne zamerite na tome.

    Ali Novak dolazi iz male zemlje, malog tržišta, nije ni očekivano da on ima najveći uticaj u svetu tenisa, bar ne na svoje savremenike iz zapadne kulture. Federer je u potpuno drugačijoj situaciji, to je tako očigledno.

    Mislim da Noavk nije ni krenuo da se bavi ovim sportom da bi bio najtuciajniji, već najbolji, a to se meri rezultatima i tu je bez premca, pa sve i da Nadal osvoji naredni GS.
    (ghsgfh, 7. februar 2023 09:58)

    # Link komentara

  168. Mislim da tenis i nije sport nego veština,nešto kao cirkus.Žongliranje sa tri loptice.Zahvaljujući kolektivnom mentalnom sklopu i primitivizmu, tenis donosi ogroman novac.Pa to je i glavni parametar "veličine".Niko od tih sportista nije vanzemaljac. U svim ostalim intelektualnim vrednostima su puno i puno niži od proseka prosečne osobe na ulici.
    (mile, 7. februar 2023 09:57)

    # Link komentara

  169. I startovali ste srpsku krvozednu armiju cuvara lika i dela Novaka Djokovica... Komentari nebulozni.Pitali su ga za misljenje i dobili ga. I u pravu je. Federer je podigao tenis na danasnji nivo, Nadal i Djokovic samo igraju na tom nivou. Nisu podigli tenis na jos visi nivo. Zato je Tim dao priznanje Federeru.
    (Goran, 7. februar 2023 09:56)

    # Link komentara

  170. Koliko uvreda, na račun Federera, a čovek nije ni reč rekao. Ovo samo dokazuje srBsku opterećenost, kao da to što će Nolo imati najviše GS njima ide direktno u džep. Većeg od RF nikada neće biti, pa nek Nolo i Rafa uzmu 200 GS. A toliko bih voleo da ih Rafa uzme više, samo da začepi gubitničke gubice.
    (ABC, 7. februar 2023 09:55)

    # Link komentara

  171. Ovaj verovatno drzi XP na kompjuteru jos uvek ;) Bez obzira sta sve moze sedmica, desetka ili jedanestica XP je "onaj" :)
    (Dowson, 7. februar 2023 09:54)

    # Link komentara

  172. Federer možda jeste ostvario naiveći uticaj na tenis u smislu popularizacije, povećanja sponzorstva, visine nagrada i slično ali je, što je mnogo važnije, treći najbolji teniser svih vremena iza Nadala na drugom mestu i Novaka na prvom.
    (Fun Fact, 7. februar 2023 09:53)

    # Link komentara

  173. Pare su tu najuticajnije i zato je Rodoljub nenadmašan.
    (Dejan Slo, 7. februar 2023 09:52)

    # Link komentara

  174. ajde da koliramo malo dok novak ne uzme jedan slem vise (licno mislim da ce imati tri cetiri vise od nadala) i onda mozemo da se „prsimo“ ;-)
    mozemo da diskutujemo do sutra, ali taj koji ima najvise slemova, taj je baja … goat (novak)
    (zemljak, 7. februar 2023 09:50)

    # Link komentara

  175. U sudaru sa Novakom nakupio je mnogo srebrnih posluzavnika, da komotno može da otvori restoran.
    (realan zvezdas, 7. februar 2023 09:50)

    # Link komentara

  176. Kakva elegancija? Nije ovo modna revija vec sport. Federer je rasturao dok se nisu pojavila 2 bolja igraca. Kada su stasali poceli su ga preslisavati i oborili sve njegove rekorde. Dostici i prestici te rekorde u, sada vec, mnogo ozbiljnijoj konkurenciji je mnogo teze i zato to ima mnogo vecu vrednost. Rodzer nije imao tako tezak zadatak.
    (Trovach, 7. februar 2023 09:47)

    # Link komentara

  177. Zahvalnost za mogućnost da svi mlatite više para je ok.

    To, međutim, ne treba mešati sa statusom najuspešnijeg tenisera, da se tako izrazim korektno.

    A Novaku će isto neki slabije rangirani teniseri moći da se zahvale za pravedniju distribuciju tih ogromnih para do kojih vas je Rodžer doveo.
    (RG Fan, 7. februar 2023 09:45)

    # Link komentara

  178. po toj logici Bjern Borg ...prestao u 30 a i danas se prica o njemu ..imidz nepobedivost ..ali istina je surova NOVAK DJOKOVIC GOAT
    (nenad, 7. februar 2023 09:44)

    # Link komentara

  179. Rodžer jeste "onaj" al' NIJE - GOAT.
    (XXL, 7. februar 2023 09:44)

    # Link komentara

  180. U svakom sportu najveci uticaj imaju i ostavljaju oni koji su najbolji. Naravno, postoji bezbroj nijansi izmedju, u sta bih ubrojio i misljenje gospodina Tima. Mnogi se zaljubljuju i Federerov lik, u njegove kovrdzice, ili nacin na koji salje loptice ali, to je samo subjektivni pogled pojedinca. Na kraju, sabrace se svi trofeji, koji ce odrediti najboljeg i najuticajnijeg. Meni su mnoge teniserke bile simpaticnije od Serene Vilijms ali, ona je ostavila najveci i najdublji trag u zenskom tenisu. Nnaravno, izmedju Serene i onih koje su odustale i nestale na samom pocetku karijere potoje bezbroj onih kojima smo se iz nekih razloga divili i koje su nam se dopadale. Prema tome Tim moze da "mrsi" i da iznosi svoje misljenje ali, ono, u njmanju ruku, nije uopste merodavno.
    (Knezevic Zoran, 7. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  181. Bice onaj koji je igrao najelegantnije i nista vise.
    (Ljuba, 7. februar 2023 09:41)

    # Link komentara

  182. U očaju se pozivaju na umetnički dojam. Mora se priznati da Fedex najbolje izvodi piruetu, te je zbog toga goat.
    (Skabo, 7. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  183. Čuj ovog, sad su ubacili "Auru" u jednačinu, sta je sledece "astralna projekcija". 🤪🤪🤪
    (Brankoni84, 7. februar 2023 09:37)

    # Link komentara

  184. Hahahahaha, koja nemoc i zavist
    (Milan Tomasevic, 7. februar 2023 09:37)

    # Link komentara

  185. Mislim da je Federer uticao na svaki sport zbog svog karaktera, svoje posebne aure. Mislim da je podigao tenis na viši nivo i da su svi imali korist od toga. Svi treba da mu budemo zahvalni“, zaključio je Tim.
    Jeste vazi...uticao je na sport zbog svog karatktera, svoje posebne aure....
    A zasto je to tako? Pa zato sto mi tako kazemo, jer drugih argumenata vise nemamo. Naravno to ce vaziti jedino ukoliko Novak bude imao najvise titula. Bude li Nadal imao recimo 24-25 onda gore spomenuta teorija zasigurno nece vaziti, tj. bice promenjena. Dalje...on misli da je Federer podigao tenis na jedna vise nivo. Jeste...kako i ne bi kada je u jednom periodu vremena bio sam na sceni, a protivnici razni Filipusisi, Rodici,, Hjuiti i ostala boranija. To sto od svega toga vise nista nije bilo za videti, kada se pojavio neko ozbiljan kao Nadal, ili kasnije Novak nije vazno vise. Pojeo vuk magarca. Smesni su. U nedostatku valjanih argumenata, srozavaju sami sebe komicnim objasnjenjima.
    (Ivan_, 7. februar 2023 09:36)

    # Link komentara

  186. Da da svuda u svim sportovima se najvise vrednuje kako si uskladio kravatu sa maramicom i koj preparat sa duvu kosu koristis...
    (Realno, 7. februar 2023 09:36)

    # Link komentara

  187. Pobrkao si lončiće Dominiče.Nije sporno da Rodžer ima najveći uticaj na tenis.Nije on sam stvorio taj uticaj nego moćna mašinerija propagande i najvećih sponzora.Međutim ovde pričamo o najboljem teniseru svih vremena i tu su brojevi jedino merodavni.Sve ostalo je laganje i obmanjivanje utučenih likova.
    (Stanje stvari, 7. februar 2023 09:35)

    # Link komentara

  188. U pravu je Tim, Rođer je sinonim za tenis i celom svetu osim Srbije i Španije kad kažeš ljudi pomisle na Feđu a ne Nadala i Djokovića, makar imali ovi i po 30 GS titula.
    Naravno dolazi sa "trulog" zapada i realno bio je prvi koji je doveo tenis na višu razinu i popularizirao sport u celom svetu.
    Verujem da je i Borg bio njegova razina ali je igrao 20 godina pre mas medija i globalnog sveta, nešto ko Wilt u košarci pa danas svi veličamo MJa.

    Neki dan sam naleteno na frapantan podatak, u 2022 od tenisera najviše je zaradio Rođer, 90 miliona pa je Osaka sa 50. Oboje nisi reket uhvatili.
    Zamislite da je Novak švicarac ili englez, dizali bi mu spomenike...ali kako žene kažu - prvi se pamte. :)
    (Slon, 7. februar 2023 09:34)

    # Link komentara

  189. U pravu je Tim, Rođer je sinonim za tenis i celom svetu osim Srbije i Španije kad kažeš ljudi pomisle na Feđu a ne Nadala i Djokovića, makar imali ovi i po 30 GS titula.
    Naravno dolazi sa "trulog" zapada i realno bio je prvi koji je doveo tenis na višu razinu i popularizirao sport u celom svetu.
    Verujem da je i Borg bio njegova razina ali je igrao 20 godina pre mas medija i globalnog sveta, nešto ko Wilt u košarci pa danas svi veličamo MJa.

    Neki dan sam naleteno na frapantan podatak, u 2022 od tenisera najviše je zaradio Rođer, 90 miliona pa je Osaka sa 50. Oboje nisi reket uhvatili.
    Zamislite da je Novak švicarac ili englez, dizali bi mu spomenike...ali kako žene kažu - prvi se pamte. :)
    (Slon, 7. februar 2023 09:34)

    # Link komentara

  190. da dok se nije pojavio Djokovic!
    (coaBeč, 7. februar 2023 09:33)

    # Link komentara

  191. Ovi sa zapada vise ne znaju sta ce od muke.
    (Jevdja, 7. februar 2023 09:29)

    # Link komentara

  192. Znači najbolji u uticaju na tenis. Pre je bilo 17>12,pa 20>17. Pa 305 nedelja. I sada to nije bitno nego kakav uticaj imaš i kakva si osoba. Hahaha. Koliko vidim i Gren Slem titule će postati nebitne. Pa i Sampras je bio kul lik. Što on nije najbolji.
    (Garnet, 7. februar 2023 08:44)

    Da bi imalo smisla, morate porediti izjave iste osobe kroz određeni period, ako je menjala mišljenje kako navodite. Ovako upoređujete mišljenja različitih ljudi koje sklapate u celinu koja Vam paše kako biste dokazali poentu. Npr. ja sam uvek smatrao broj GS titula kao reper koji pokazuje ko je najbolji. Federerov sam navijač i nije me zanimalo kada ga je Nole stigao u H2H, broju Mastersa i slično, nisam popuštao u svojoj tvrdnji da je Rodžer najveći. Na moju žalost, Fed je prestignut u tom segmentu i ja sam morao da progutam gorku knedlu i prihvatim da je ispao iz trke za najvećeg. Na kraju će biti treći. To se zove doslednost i ne mogu protiv toga. Zato Vam kažem da tako morate pratiti kroz vreme izjave jedne osobe, a ne kombinovati više njih na način na koji Vam odgovara.
    (Robert, 7. februar 2023 09:29)

    # Link komentara

  193. Jedno je subjektivni stav bilo kog pojedinca a sasvim drugo objektivne činjenice i brojke
    (Zv, 7. februar 2023 09:27)

    # Link komentara

  194. Da i onda za 30 godina kad budu igrali neki novi klinci oni mece juriti Novakove rekorde u svim kategorijama , nego Rodzerov uticaj. Koji se od ovih sto su prestali da igraju spominje zbog uticaja, koliko bi Monika osvojila titula, nevidim da spominju nju zbog uticaja nefo Shtefi zbog titula.
    (Jasnovidac Belajski, 7. februar 2023 09:24)

    # Link komentara

  195. Svaki Djokovicev rekord moze lepo da se racionalizuje i da se shvati da njegovi rekordi i nisu nesto.Neprirodno je da covek posle 30 godina osvoji 10 GS,to dosta govori o konkurenciji, jer prosto starost je starost.Da je Djokovic 2017 imao kao sto je Federer 2011 Djokovica i Nadala ne bi video tolike titule.Sto se tice mastersa, 6 od 9 mastersa su na betonu, i plus danas se igraju na 2 dobijena seta u finalu, pre je bilo na 3 do 2007.Zamislite sta bi bilo da ima 6 mastersa na travi ili na sljaci? Sve podloge ukljucujuci i na Wimbldonu su usporeni sto odgovara Djokovicevoj igri.Takodje do 2007 nije bio isti bodovni sistem, za osvojen GS nisi dobijao 2000 bodova nego 1000 ili 1500, ne mogu tacno da se setim, a za masters 500.Tako da onaj rekord Djokovicev od najvise bodova i nije toliko veliki kad se uzme ta cinjenica u obzir.Takodje sledi da on trenurno ne bi bio prvi jer ne bi dobio 2000 bodova, bio bi drugi.Ima tu jos mnogo stvari o cemu moze da se diskutuje.Zato se gleda samo vrh igre svakog tenisera.A Federerov vrh iz 2006 i 2017 je najveci sto je iko imao, prema tome Federer je GOAT.
    (Masinac, 7. februar 2023 09:24)

    # Link komentara

  196. Da ne zaboravimo još jedan Rodžerov rekord koji drži... da je 62 nedelje (od 16 aprila 2017 do 29 jula 2018) nosio iste bele zokne sa ljubičastim cvetićima.
    (Ibanez, 7. februar 2023 09:24)

    # Link komentara

  197. Pa onda sto igrati tenis uopste, zakljucimo igru
    (Toza, 7. februar 2023 09:24)

    # Link komentara

  198. Poslednju GS titulu RF je osvojio pre 4 godine. 16 puta se odigrao GS od tada. Klinci koji su poceli da igraju u skorije vreme nemaju pojma ko je on. Neko o kome cuju od roditelja. Ta prica o RF se forsira od sponzora koji moraju da uvuku pare a njih tamo vise nema. I tako ce to jos neko vreme. Novi navijaci ce gledati samo rekorde a tu njega nece biti. Onda neki novi klinci...
    (Proka, 7. februar 2023 09:23)

    # Link komentara

  199. Ајде Новаче узми РГ и заврши причу о најбољем свих времена.

    После могу да причају шта хоће. Меси је то решио у Катару.
    (Брус Вејн, 7. februar 2023 09:23)

    # Link komentara

  200. Lieber Dominik,

    Ti nisi ni najbolji austrijski teniser svih vremena, bolje ti je da gledas svoja posla. Bice ili Rafa ili Nole - to je to.
    (D10S, 7. februar 2023 09:23)

    # Link komentara

  201. Ako,nek uzivaju u svojim samoobmanama.
    (Smeško, 7. februar 2023 09:22)

    # Link komentara

  202. Već ste dosadni to su igrači veličine sva trojica ostavi te ih na miru
    (toma, 7. februar 2023 09:21)

    # Link komentara

  203. Šta su englezi..
    Ugurali su Mareja kao člana velike četvorke.
    A on. e da nije blizu ovoj trojici, već ne treba da se spominje u istom kontekstu sa njima..
    Daleko od toga da nije bio vrhunski igrač, ali ipak nije to ta klasa.
    (AleksandarBL, 7. februar 2023 09:21)

    # Link komentara

  204. Rodzer ima najljepse suze
    (YT Goatkovic, 7. februar 2023 09:20)

    # Link komentara

  205. Kad boljeg nemate naravno da ce vama Rodzer biti najbolji hehe...
    (varburg limuzina, 7. februar 2023 09:19)

    # Link komentara

  206. "Moja mentalna čvrstoća uvek je bila zasenjena mojom virtuoznošću, mojim udarcima, mojom tehnikom, mojom gracioznošću."
    Ono što je sigurno je da je Federer GOAT skromnosti. Ko može da zamisli da Novak kaže ovako nešto za sebe?
    (Baba Vanga, 7. februar 2023 09:18)

    # Link komentara

  207. ...ove rasprave gube svaki smisao...
    ...sad su vec u domenu narativa, legendi, mitova, herojskih napeva...
    ...marko kraljevic i troreketni federer vojvoda...
    ...alah akbar dobro biti nece kad te rodja na reketa mece...
    ...ili...
    ...polecela dva vrana gavrana, s'vimbldona polja preorana...
    ...da ne zaboravim serburski plavi dzemperic...
    (kraja, 7. februar 2023 09:18)

    # Link komentara

  208. Ne znam što se ko ljuti kad je čovjek u pravu. Digao je tenis na neki nezamislivi nivo. Iskreno toliko ga je popularizovao da je to nemoguce. Pogledajte vi koliko samo novca oni dobijaju od turnira u zadnjih 15,20 godina. Nekad je bilo nezamislivo ubačit tenisera u raspravu o najboljim sportistima ikad recimo dok Federer nije došao. On zarađuje više izvan tenisa,nešto kao Džordan. On je nešto poput Konora u UFC koji je podigao UFC na skroz drugi nivo. Pa kad je on igrao u stadioni su stalno ispunjeni bili do kraja,čovjek je sinonim za tenis,to što mi imamo boljeg od njega pa nećemo to da priznamo to je već neka druga priča. Sportski pozdrav.
    (ivan, 7. februar 2023 09:18)

    # Link komentara

  209. Ko je bio još vrhunski teniser u vreme Federera dok je osvojio najviše grend slemova maltene niko nego zapadu ne odgovara dominacija Đokovića, u sportu koji je najviše zapadnjacki orjentisan čak su i Nadala napumpali Do krajnjih granica da bi parirao Đokoviću i prošle godine zabranili dva grend slem Đokoviću i opet je uspeo i pored toga da osvoji svaki Grand Slam na kome je učestvovao
    druga varijanta su Rusi koji su sada negativci tako da ne znaju kako da izađu sa njim na kraj.
    (Rade, 7. februar 2023 09:16)

    # Link komentara

  210. Zahvaljujuci medijskoj pokrivenosti i promociji. Da je Rodzer Rus, ta pokrivenost bi bila znacajni, hm, drugacija.
    (T-Rex, 7. februar 2023 09:14)

    # Link komentara

  211. Kao što je Jordan ostao najbolji svih vremena iako statistički nije najbolji tako i Federer će ostati sledećih 100 godina najbolji i uvek novinari na zapadu njega da istaknu kao pojava koja uticala na sportsku javnost
    (Zoran, 7. februar 2023 09:13)

    # Link komentara

  212. Ista priča je i u košarci.
    Da na kraju karijere recimo Dončić ima 8 titula i volji prosek poena od Džordana, on opet ne bi bio ni u priči za najboljeg ikada.

    Mnogi su, isto kao za Federera, "urezali u kamen" da je Džordan najbolji ikada i brojevi ih uopšte ne zanimaju, nego se gleda "elegancija"
    (JeRemija, 7. februar 2023 09:12)

    # Link komentara

  213. navijam za noleta jer je nas, i drago mi je sto ce imati najvise titula od svih, ali je federer za tenis realno ono sto je majkl dzordan za basket, prosto je natrcao u pravom trenutku i imao je sve skockano da postane legenda - neutralni svajcarac sa jednorucnim bekhendom i dopadljivom igrom koji godinama razbija sve pred sobom. medijska masina je to jedva docekala, isto kao i sa dzordanom. evo veceras ili na sledecoj utakmici ce lebron postati igrac sa najvise poena u istoriji, vec moze da se kaze da je po svim statistickim parametrima najveci svih vremena, ali se 90% ljudi ne bi slozilo. sad ce neki reci, dzordan ima vise titula i to je ono sto se racuna, ali i bil rasel ima vise titula od dzordana pa ga niko ne uzima u raspravu za najboljeg ikad, jer je dzordan ono sto vecina ljudi pomisli kad pomisli na kosarku. tako je i sa federerom, ali to i dalje ne znaci da nole ne treba sve da ih odvali ove godine i uzme kalendarski slem.
    (ne znam, 7. februar 2023 09:12)

    # Link komentara

  214. Kao nekad Sampras koji je isto to radio kao i Federer i svi su ga voleli....proci ce. Prosto broj slemova ce biti manji, a i 95% ostalih rekorda nece biti njegovi, plus su ga i Nole i Rafa tukli u medjusobnim duelima.
    (majstor, 7. februar 2023 09:12)

    # Link komentara

  215. Tenis je ubedljivo najpopularniji od sportova gde se igra 1na1, i tu su brojke jasne. Nema mnogo razgovora e da je imao bolji tim, e da je igrao za bolju reprezentaciju i ostali faktori u timskim sportovima. Jasno je, Novak je goat i kraj price. To je objektivno.

    E sad, mogu da razumem zasto ce nekima federer uvek biti omiljeni i najveci.
    Za mene ce Ronaldinjo uvek biti najdrazi fudbaler, iako prema statistikama, ne ulazi u pricu za goat-a. Moze neko da mi da sve dokaze da je Mesi bolji, sto je tacno, al za mene je Ronaldinjo najbolji ikada..tako da je ok i nekome Rodzerer da bude omiljeni zbog svoje "elegancije"..al bolji teniser od Djovaka nije.
    (aabb, 7. februar 2023 09:11)

    # Link komentara

  216. I lepo kazi zato sto je Svajcarac? A meni je zao da npr. i taj Tim i mnogi drugi ne napisu,ne kazu da je Federer Novaka u 80% meceva pobedio kad Nole imao 18-22g ,a on 24-27 tkz.najboljim godinama za tenis bio. A posle 2011 mislim da nije ga pobedio u 20% meceva sto su odigrali. Da je kao Novak npr pobedjivao u 35 godina na par grem slema i sest odigranih turnira kao Nole prosle godine,nema sanse. Da je tako bilo slavili bi Feda tek. Eno Nadal Novak vrsnjak, 3-4 godine ne moze da sastavi 3 turnira za redom da dobije.
    (nestle, 7. februar 2023 09:10)

    # Link komentara

  217. Nadal je šef i Parizu , Đokovic u Melburnu Federer u Bazelu... Tim nije kategorisan !
    (analitičar samo, 7. februar 2023 09:08)

    # Link komentara

  218. Decko bolje da nesto pocnes drugo da radis jer si ocigledno sa tenisom zavrsio svoje.
    (Aleksander Veliki, 7. februar 2023 09:07)

    # Link komentara

  219. Ima bar 7-8 sportova popularnijih od tenisa. U Srbiji se do neke 2010. godine nisu ni znala pravila, a sada se tenis prati od polufinala, eventualno od 1/4 finala. 40. igraca na svetu prati samo rodbina, a vredi gledati tek nekog 7. na svetu. Tenisom su oduvek mogli da se bave samo bogatuni(u koje spada i nas Djokovic, iako pricaju da su oduvek bili sirotani). Dakle, ako neki izuzetno talentovani klinac za tenis nema para, nikad nece doci do izrazaja, sto nije slucaj sa fudbalom i kosarkom, koji su svima dostupni. I onda ovaj Tim prica kako je Federer uticao na sve sportove?! A da ne krenem o tome kako je tenis jedan od najdosadnijih sportova.
    (Perica, 7. februar 2023 09:06)

    # Link komentara

  220. Uticao je ali u pocetno slabijoj konkurenciji kada se i nauzimao trofeja.
    (Kenny Dalglish, 7. februar 2023 09:05)

    # Link komentara

  221. Treba nalraviti razliku iznedju best i greatest…Nole je najbolji/najkompletniji teniser ikada, ali Rodzer je najbitniji igrac za tenis ikada.
    (sasa the king, 7. februar 2023 09:04)

    # Link komentara

  222. Тешке глупости човек прича,па зашто се онда уопште такмичити !
    (Декизма, 7. februar 2023 09:04)

    # Link komentara

  223. Naravno Nole je naš I jeste najbolji teniser ikada. Medjutim, ovo sto rece Tim ima smisla. To će vam potvrditi starija generacija koja je tenis pratila pre velike trojke. Federer je zaista neko ko je maksimalno popularizovao sport, posebno na tom primarnom nivou proste zabave za publiku. Postao je sinonim za tenis i to jeste nešto što će ostati zauvek. Naročito, što tu sliku kreiraju zapadnjaci.
    (uros, 7. februar 2023 09:02)

    # Link komentara

  224. Uuuuu uvek ce biti onaj koji je uzeo 12 GS i skoro 300 nedelja do 2007 kada mu je konkurencija bio stari safin i slicni njemu.

    Covek Djokovica nije pobedio na GS od 2012g.

    Nadal i Djokovic su za klasu bolji teniseri, ali djokovic je br.1 bez ikakve sumnje.

    U ovoj eri 3 najveca epska meca u svakom je bio akter djokovic toliko o tome ciji su mecevi bili najbolji za gledanje.

    Jos nesto, Rodzer kako igra jednorucni bekend onse oslanja puno na slajs a od slajsa nema goreg i dosadnijeg udraca a to je na mecu toliko puta znao raditi.

    Sad malo kme kme kme, jer vam nista nije ni ostalo Djokovic vam je sve uzeo.
    (aca, 7. februar 2023 09:02)

    # Link komentara

  225. Ово је у суштини све тачно. Међутим, трка се води ко ће бити НАЈБОЉИ, а не НАЈУТИЦАЈНИЈИ. А већ сада су бројке и параметри јасни ко је најбољи у историји...
    (Били Д Кид, 7. februar 2023 09:02)

    # Link komentara

  226. I naš Lajović je baš fin momak.
    (Lole, 7. februar 2023 09:01)

    # Link komentara

  227. Ako se ne varam nedavno se oglasio i Gaske sa sličnom konstatacijom. Još samo fali Wawrinka da se oglasi pa da kvalitetno izvođenje jednoručnog bekenda bude proglašeno kao glavni parametar pri određivanju GOAT-a.
    Idemo dalje.
    (Borkes, 7. februar 2023 09:01)

    # Link komentara

  228. Smesno. U eri u kojoj ima najveci uticaj, ne 1 nego 2 igraca imaju duplo bolje rezultate od njega i medjusobni skor. Tim hoce da kaze da je Federer goat jer je imao najveci uticaj na ovu dvojicu da ga zgaze. Sto jes jes, u pravu je covek
    (Milanche, 7. februar 2023 08:59)

    # Link komentara

  229. И даље покушавам да схватим какав је то маестрални утицај Рођа имао на тенис. Био је то најпопуларнији појединачни спорт на планети деценијама пре његове појаве. Је л' осмислио неке нове ударце, технике, промењена нека правила на његов предлог, о чему се ради?
    (питам за друга, 7. februar 2023 08:59)

    # Link komentara

  230. Ovo isto je svojevremeno Maradona rekao Đokoviću lično.
    (Dd, 7. februar 2023 08:58)

    # Link komentara

  231. Јесте Мерцедес први, а БМВ/АЛФА спортски, а Ферари најбржи, али ако се гледа карактер - нема бољи ауто од Југа - он једини има карактер!
    (Rajko, 7. februar 2023 08:57)

    # Link komentara

  232. Sta kaze Duda Sela...trebalo bi i njegovo misljenje čuti.
    (poznavalac, 7. februar 2023 08:57)

    # Link komentara

  233. Ha,ha,ha.Zamisljam kako Timovi sledbenici,pokusavaju da obore ,već oborene rekorde.
    Možda im je tako lakse,manje truda im treba,a možda da se prvo isplaču,da im krene.
    (Jarić T Živadin, 7. februar 2023 08:54)

    # Link komentara

  234. Sva buduća deca kad krenu da se bave sportom, cilj je da se juri aura. Kakvi crni trofeji. Prođe ti život Novače u pogrešnom cilju
    (Igra bez granica, 7. februar 2023 08:52)

    # Link komentara

  235. Između Latina i Slovena, ovaj Švaba onako iskreno bira Švabu. Pošto schwein essen was schwein weiß. Nikad se to neće promeniti. Džaba se foliramo, čuj Federer promenio i ostale sportove....ccc koje?
    (Igor, 7. februar 2023 08:49)

    # Link komentara

  236. UFC je u dosta silaznom trendu jer takmicari pobednici nisu iz velikih zemalja, iz velikih jezickih grupa. Sada vracaju Mc Gregora samo da bi bilo interesovanja veceg. Tako je i u tenisu, Nadal je u spanjolskoj grupi jezika koji prate 800 miliona ljuda, Fed je svajcarac sa bogatim sponzorima, male sportiste iako budu simpaticni niko ne sljivi. Drugo su Jokic i Doncic jer oni igraju stalno u SAD—u , ne putuju u London ili Pariz, NOVAC je taj koji odrrdjuje popularnost
    (djenka, 7. februar 2023 08:49)

    # Link komentara

  237. Samo neka Novak dobaci do 25GS i ok. Eto uticaj na igru, umiranje u lepoti ostavljam zeki Rodzeru. Jer vec sad 22 je vece od 20 znate onu pricu godinama hejtersku.
    A Nadal pjeva labudovu pjesmu na sljaci jos ako sanira tijelo i to je to od njega.
    Vec je ukrao jedan AO 2022 Novaku i on to zna inace sad bi skor bio vec 21 RN 23 NDj.
    Boli zapadnjake, razbucao je Nole sve njihove zamisli i zelje. A tek ce da boli...
    (Kanidja PG, 7. februar 2023 08:49)

    # Link komentara

  238. Dobro, istina. Samo, prema tim arsinima, Lejver je veci od Federera. Sve to nije osnova za GOATness. Koliko god pleli narativ, brojke su jedine merodavne.
    (haylee, 7. februar 2023 08:47)

    # Link komentara

  239. Da ne bude zabune, veliki sam Novakov navijac. Ali ovo je poprilicno tacno, Roger je dosao u momentu kada nije bilo superzvezde u tenisu, i neosporno je da ima tu neku harizmu i eleganciju u igri iako je nama istovremeno antipatican i bezlican, mi smo naprosto balkanci i imamo drugi senzibilitet :)
    Tim pre je Novak jos veci, jer je u eri takvog igraca, kao i Rafe uspeo da ih stigne i prestigne, i izbori se svojim rezultatima za status teniskog GOAT. To je sportski uspeh koji ga po meni svrstava u top 10 ili top 5 sportista svih vremena!
    Svaka cast Rogerovoj harizmi i eleganciji, ali Novakova sportska dostignuca su ono sto je jos facinantnije.
    (Vladimir, 7. februar 2023 08:47)

    # Link komentara

  240. Pa zar nije pre 2 dana rekao da je broj GS titula jedini merilo za polemiku o GOAT tituli?
    (Nejm, 7. februar 2023 08:45)

    # Link komentara

  241. Sve i da je u pravu, za dvadeset godina, trideset godina ce se zaboraviti ovakva prica vec samo gledati rekordi. A i sada je ova prica zbog nekih govora koji jos uvek traju. Ovo ne treba shvatiti "licno" zbog Novaka. Nebuloznim izjavama ovog tipa je ostecen i Rafa, koji takodje ima vise titula od Rodzera.
    (Zagor, 7. februar 2023 08:45)

    # Link komentara

  242. Ovo sad polako prelazi u paranoju jer je svima jasno da će biti samo jedan najbolji jer će taj jedan postaviti rekorde koji će se juriti. Niko u budućnosti neće juriti da ima kako Tim kaže tu auru i koje je jedinica mere za tu auru ?
    Matematika je egzaktna nauka gde je 2+2=4.
    Novak će na kraju biti priznat od svakoga ko drži do sebe, a to je najvažnije. Ne treba da traži priznanje od ljudi koji igraju kako im drugi svira pa iako mu muzika ne paše.
    (kritična masa, 7. februar 2023 08:45)

    # Link komentara

  243. Sve su to vrhusnki sportisti, ali brojevi na kraju dana su nepromenjiva.
    (Super Max, 7. februar 2023 08:44)

    # Link komentara

  244. Znači najbolji u uticaju na tenis. Pre je bilo 17>12,pa 20>17. Pa 305 nedelja. I sada to nije bitno nego kakav uticaj imaš i kakva si osoba. Hahaha. Koliko vidim i Gren Slem titule će postati nebitne. Pa i Sampras je bio kul lik. Što on nije najbolji.
    (Garnet, 7. februar 2023 08:44)

    # Link komentara

  245. A ima i najviše osvojenih turnira u Bazelu. Legitimni GOAT.
    (DJ Ape, 7. februar 2023 08:42)

    # Link komentara

  246. Vidim, na tebe je baš uticao...
    (Deki, 7. februar 2023 08:42)

    # Link komentara

  247. Rodžer je podigao nivo tenisa protiv Rodika i ostale ekipe. Novak je podigao nivo tenisa protiv Rodžera i Nadala. A taj tenis, Domeniče, nećeš nikada dostići.
    (The_Dejan, 7. februar 2023 08:41)

    # Link komentara

  248. Glupost? Svaki period je imao svoje "neprevazidjene" veličine,pa su opet prevazidjene!!! Šta reći za period Lejvera,ili Konorsa,ili Samprasa naravno Federera,a sada Noleta??? Ne vrti se sve u zadnjih 25 god. Time,postoji vreme pre toga,a biće i posle 2023!!!
    (Aleksa22, 7. februar 2023 08:41)

    # Link komentara

  249. Zar nije juče rekao ko ima najviše slemova on je GOAT???
    (Bane, 7. februar 2023 08:39)

    # Link komentara

  250. E pa sad možemo tu napraviti mnogo kategorija kao npr.
    - ko ima najlepšu frizuru
    - ko ima najbolju opremu
    - ko ima najšarenije patike
    itd....
    ali je jedino merilo uspeh na terenu i titule i to je ono što se vaga.
    Dosta više sa filozofiranjem, Fed ima 20GS a Nole I Rafa po 22GS + Mastersi itd... tako da je to za sada a Nole I Rafa nastavljaju a Fed je u penziji pa ćemo videti na kraju.
    Srećno
    (Dejan, 7. februar 2023 08:38)

    # Link komentara

  251. rodjer će biti uvek onaj koji najlepše plače.
    (Dragan Debeli, 7. februar 2023 08:37)

    # Link komentara

  252. Istorija će da kaže ko je bio najveći. Ne navijači.
    (zare, 7. februar 2023 08:37)

    # Link komentara

  253. Vidi se po titulama koliko si stručan...
    (Darko, 7. februar 2023 08:36)

    # Link komentara

  254. ae bezi bre
    (vicenco, 7. februar 2023 08:36)

    # Link komentara

  255. ma rod lejver je najjaci
    (petar markovic, 7. februar 2023 08:35)

    # Link komentara

  256. ja bih predložio Zivojinovica, jer kako je debelu levu ruku razvio (da bude duplo jaca od desne), nikad nikada. iti ce niti je ;)
    (otto, 7. februar 2023 08:35)

    # Link komentara

  257. Austrija i Svajcarska. Ovo podseca na glasanje na Evroviziji, pa svaka zemlja svojim komsijama da po 10 poena :)))
    (nnn, 7. februar 2023 08:35)

    # Link komentara

  258. Austrija i Svajcarska. Ovo podseca na glasanje na Evroviziji, pa svaka zemlja svojim komsijama da po 10 poena :)))
    (nnn, 7. februar 2023 08:35)

    # Link komentara