Novak Đoković
  1. po meni je broj nedelja provedenih na prvom mestu daleko vazniji od broja grend slemova
    (ljuboap, 7. februar 2023 09:50)

    # Link komentara

  2. 22GS
    38 Mastersa
    7 puta najbolji igrač godine
    6 puta završni masters
    375 nedelja na prvom mestu
    Osvojen svaki Masters1000
    Medjusobni dueli bolji
    Od 2000-2010 igrač decenije Rodžer a od2010-2020 Djoković -aRafa???
    7titula na najprestižnijem turniru Vimbldonu i najlepšem
    Najveća zarada od turnira
    Najveći broj poena
    Sve četiri GS u rukama
    Dvocifren brojGS na jednom turniru
    93 titule bolji od Rafe
    Šta reći Rafomanima i Federomanima: napravite niz za Rafuuuuu
    (Cobe, 6. februar 2023 23:31)

    # Link komentara

  3. Šta ste se primili? Imaće Novak najviše GS titula na kraju, bez brige, najbolji je. Tim je ovo izjavio zato što je on eto sticajem ludih okolnosti uspeo da ubode jednu GS titulu (i to bez prisustva publike) pa sebi diže cenu u odnosu na druge igrače koji nisu uspeli da osvoje GS.
    (Bro, 6. februar 2023 20:59)

    # Link komentara

  4. Kada mediji kažu "najbolji teniser sveta", da li misle na onoga ko je osvojio poslednji GS ili na onoga ko je prvi na ATP listi?

    Ako je Tim u pravu, onda se gleda samo ko je osvojio poslednji GS i to je to.
    (Intel, 6. februar 2023 18:56)

    # Link komentara

  5. GOAT je onaj ko ima najdužu kosu.
    Bjern Borg.
    Jedino realno.
    Kakve veze imaju rezultati na terenu?
    (Zdravko, 6. februar 2023 15:50)

    # Link komentara

  6. Iskreno nije mi jasno kako Nadal može da uopšte učestvuje u GOAT trci?!!Čovek može eventualno da pobedi samo u trci za Gren slem titule i ni u jednom više a Đoković već sada drži rekord u skoro svim ostalim parametrima.Drugo Đoković ima 150 nedelja provedenih više na prvom mestu nego Nadal.Od kada je Đoković prestigao Federera u broju nedelja provedenih na prvom mestu, odjednom taj parametar više nije bitan a do tada je bio najbitniji!!!Po toj logici , da bi bio GOAT Nadalu je dovoljno da drži jedan rekord a Đoković da bio bio proglašen za GOAT mora da drži maltene sve rekorde!!!A ma nemojte....
    (Srđan Svilar, 6. februar 2023 13:40)

    # Link komentara

  7. Trebalo bi gedati GS i broj nedelja na prvom mestu ATP liste.
    Dosta se taktizira sa igranjem samo GS, tako da i jedno i drugo treba uzeti u obzir.
    (pedja, 6. februar 2023 01:09)

    Da ali onda se moze doci do situacije da jedan ima 100 nedelja vise na 1 mjestu a 2-3 GS manje, i kako onda? Kako god okrenemo GS su ti koji se gledaju, moras ti i znati tempirati formu za GS, da je to tako lako onda bi svi osvajali. Isto to vazi za svaki sport, evo Belgija u nogometu je prolazila uvijek suvereno sve kvalifikacije da bi na kraju ispadali uvijek u knock out fazi i cak nisu igrali niti jedno finale, ali eto bili br 1 na tabeli. Na kraju se pamte naslovi, a tu ce Novak 99% biti bolji od Rafe, tako da kako god okrenes Novak je najjaci i najkompletniji tenisac ikada.
    (Ivar, 6. februar 2023 11:37)

    # Link komentara

  8. Na olimpijadi je trebalo da se igra u tri dobijena seta kao na GS da bi ta medalja imala svoju pravu tezinu.
    Sve OI traju minimum dve sedmice, tako da imaju vremena da organizuju turnir po GS pravilima.
    Ovako ta medalja ima vrednost malo vecu od bilo kog mastersa, samo zato sto se taj turnir igra na OI.
    (Slobo, 6. februar 2023 11:11)

    # Link komentara

  9. RAFA = G.O.A.T. Najviše GS-a plus 2 Zlatne medalje sa OI-a to niko nema.
    (mili, 6. februar 2023 09:33)

    # Link komentara

  10. Olimpijsko zlato ima nadal a novak ?
    (Biogradski fantom, 06. februar 2023 07:06)

    Tenis uopšte nije bio olimpijski sport od 1924. do 1988. Drugo, vi što potencirate olimpijsko zlato verovatno niste čuli za de Kubertena i njegovo oli pijsko geslo. Doduše, nije teško zaključiti zašto potencirate!
    (Tata brada, 6. februar 2023 07:39)

    # Link komentara

  11. Lukavi,citam tvoj konentar svidja mi se,a onda na kraju katastrofa!Nadal ima realne sanse da ima vise Slemova od Noleta???
    (darko, 6. februar 2023 07:39)

    # Link komentara

  12. Olimpijsko zlato ima nadal a novak ?
    (Biogradski fantom, 6. februar 2023 07:06)

    # Link komentara

  13. Barkli...
    Slazem se za Barklija,moj najomiljeniji igrac.Ali tenis je jedan na jedan,u kosarci se mogu slepati Losi igraci.
    (Ramones, 6. februar 2023 06:39)

    # Link komentara

  14. Najjaci su mi ovi likovi sto porede basket sa tenisom?
    (darko, 6. februar 2023 05:22)

    # Link komentara

  15. Trebalo bi gedati GS i broj nedelja na prvom mestu ATP liste.
    Dosta se taktizira sa igranjem samo GS, tako da i jedno i drugo treba uzeti u obzir.
    (pedja, 6. februar 2023 01:09)

    # Link komentara

  16. Čarls Barkli nema nijednu titulu u nba. Robert Hori ima 7 sedam titula u nba. U Nba je uvreda da neko kaze da je Robert Hori bolji igrac od Barklija. Smejali bi mu se crnci ceo dan. Razumete sta hocu da kazem.
    (barkli, 6. februar 2023 01:02)

    # Link komentara

  17. Na sve važne parametre u izboru za Goat-a u tenisu, jedan veoma bitan niko ne spominje, a to je zarada u dolarima od turnira. To je najtačniji pokazatelj nečije dominacije jer su ravnomerno rasporedjeni nagradni fondovi na Mastersima i Grend slemovima posebno kad su u razmatranju za prestižnu nagradu trojica savremenika, gde su nagrade jednake. U ovom parametru Nole apsolutno dominira i pored zabrana i kažnjavanja u periodu kad je bio prvi favorit za osvajanje Slemova.
    Mada, narativ koji se provlači od kraja ovog AO je takav da čim pređe Rafu po broju GS, od strane zapadnih medija, presudan parametar će biti zlato sa OI. Samo ako Nole i to osvoji sledeće godine, ostaje im uteha da nikad neće biti omiljen kao Rafa i Rodžer.
    (Rade pendrek, 6. februar 2023 00:57)

    # Link komentara

  18. Taknuto maknuto. Drzimo te za reč Tim, kad Djoković osvoji 23 GS na RG nema vise izmišljanja. I da se izvinis Djokovicu sto te je pobedjivao.
    (matko, 6. februar 2023 00:51)

    # Link komentara

  19. "Zašto se onda igraju ostali turniri?"

    Ajde bre braco Srbi, nisu Novak i Nadal jedina dva tenisera na svetu, niti je trka za GOAT jedino sto je bitno u tenisu.
    (Ivan, 6. februar 2023 00:34)

    # Link komentara

  20. Čitam kako panteri spominju aba ligu,ma eto vam jos deset aba ligi,samo da mi osvojimo evroligu ove ili sledeće sezone.. kk Partizan i Grobarima je cilj evroliga,a vama panteri je cilj aba liga,u tome je razlika izmedju velikih klubova i malih klubova,šta da se radi,to je tako..
    (Šomi, 5. februar 2023 23:30)

    # Link komentara

  21. U trenutku kad je tadasnji "treci" NDJ,na ATP,2010,zapoceo svoj put ka istorijskoj vecnosti osvajajuci skoro sve turnire na kojima je igrao,a podseticu,da su u punoj snazi tada bili i njegovi rivali RF i RN,cinilo se da ih nikad nece ne stici nego prestici!Podsecanja radi da su i Rodzer(u tom trenutku mislim imao 14 osvojenih GS, jurio da prestigne do tada najveceg Pit Samprasa,a mladji Nadal osvojenih 8 GS!Niko nije pretpostavljao ili uzimao za ozbiljno da ce se pojaviti momak koji ce ih dosticii prestici po svemu skoro u svim rekordima koje su oni drzali! Jedini rekord koji ce zadrzati nakon spustanja zavese na karijeru trojice velicanstvenih(Federer je vec proslost),bice onaj Nadalov od osvojenih 14 GS na Rolan Garosu!
    Ovim je bespredmetno pitati se koje GOAT izmisljajuci da je onaj koji je osvojio najvise GS!? Cini se da izjednacujemo individualni sport sa timskim sto je apsurd.Kad se pritom ukljuce dame u ovu odluku,(da me pogresno ne shvatite)zakljucis da je Zapad iza toga kao skoro u svim sferama zivota planete da sebicnim stavom da ne prizna onog koji nije iz "njihove"! Izmislja se sve i svasta,od medija istih,pa tako tumacim i ovu izjavu Dominika.Svakako da je u okviru ATP najteze osvojiti GS igra se u 3 dobijena(zato dame ne mogu u isti kos),nista sporno ni netacno! Novak je u jednom trenutku bio vlasnik sva cetiri GS,sto nisu RF i RN nikad uradili! Vladati punih 12 godina na turu,uz pozitivni H2H nad njima,preko 270 nedelja 1. na ATP,meni dovoljno!
    NDJ je Goat!
    (bmiles, 5. februar 2023 23:11)

    # Link komentara

  22. Ok nolosi, sve jasno. Pa da li onda moze da se dogovorimo?Eto svi rekordi za Noloa,a Rafa neka ima najvise slemova. Jel moze? Vas ispunjava sve ostalo,svi parametri, prezadovoljni ste i sa ovim, pa jel moze onda da Rafa ima najvise slemova a Nolo neka bude Goat? Mi Rafini navijaci iz Srbije pristajemo.
    (Zaki, 05. februar 2023 18:17)

    U čije ime pregovaraš?
    (Drugo stanje svesti, 5. februar 2023 22:54)

    # Link komentara

  23. Budućnost donosi nove šampione i nove rekorde. To se ne može sprečiti.
    (Goga, 5. februar 2023 22:54)

    # Link komentara

  24. može neko od njih da osvoji i 30 gs ali uvek će za nekog biti bolji jedan ili drugi ili treći. Sve zavisi koji kriterijumi se gledaju. i Ne gledaju čak ni svi strućnjaci istim očima.
    (i ja bih, 5. februar 2023 22:52)

    # Link komentara

  25. Uvijek neko nesto dodaje ali Djokovic ce imati vise GS od Nadala na kraju karijere. Jedino ga neka velika povreda moze sprijeciti. Idemo Nole!
    (Djuro Radetich, 5. februar 2023 22:49)

    # Link komentara

  26. Čovek bukvalno želi sve moguće rekorde da sruši, ej držao je u jednom momentu 18.000 atp poena, više od 2 i 3 zajedno.

    Ova godina mu se ponovo otvara za kalendarski slam, RR je sad presudan, još kada bi rešio Nadala u finalu, i da ga isprati u penziju kako dolikuje.

    Prošla godina ga je samo još više motivisala, a ova '23 je godina Jordana.

    IDEMO NOLE DO BESKONAČNOSTI
    (Efektni komentar, 5. februar 2023 22:42)

    # Link komentara

  27. @Zar stvarno misliš da Novak moze pobjediti Rafu na RG,to je samo uspije dva puta kada je Rafa oba puta bio povredjen
    (Roberto, 05. februar 2023 21:12)

    2021. ga je pobedio, a 2022. je odlučila jedna lopta. da je Novak iskoristio set lopte i uveo meč u peti set, Novak bi dobio i na kraju osvojio titulu.
    videćemo u kakvom stanju će se pojaviti Rafa na RG, ali kontam da će Novak da dođe na 110 posto.
    (matori, 5. februar 2023 22:32)

    # Link komentara

  28. Onaj ko nije osvojio Gstaad i Acapulco i pride nije ni vakcinisan, može da ima i 30 GS titula, 500 nedelja na prvom mestu, tri "Zlatna slema" i dve Zlatne na OI, ipak neće biti GOAT. Kapishe?
    (Zoran, 5. februar 2023 22:29)

    # Link komentara

  29. Ovo je ubjedljivo najgluplja stvar.. sutra ce neki klinac doci i u nekoj bzveznoj eri nabiti 30ak slemova i cao zdravo…
    (YT Goatkovic, 5. februar 2023 22:24)

    # Link komentara

  30. GOAT je onaj o kome će se pričati i za 100 godina.
    Nekad to ne mora biti samo jedna osoba, već jedna od nekoliko osoba, kao što npr. u fudbalu postoji više fudbalera koji se mogu smatrati GOAT-om ili jednim od kandidata za GOAT titulu.

    Kako ni u fudbalu postoje različiti parametri (broj golova, broj titula u nacionalnim šampionatima, u međunarodnim takmičenjima, na svetskim prvenstvima, itd.), tako i u tenisu postoje različiti parametri koji bi mogli biti uzeti u obzir kad se razmišlja o tome ko je GOAT.

    Međutim, većina ljudi maši poentu, GOAT (Greatest Of All Times) ne mora biti najveći po svim parametrima, odnosno rezultatima, može biti npr. po percepciji publike (najviše publike na njegovim mečevima), a može biti i samo po određenim parametrima, npr. u tenisu prema broju GS titula.
    Mešutim, zašto je neki ATP1000 turnir manje vredan, ako na njemu učestvuju isti igrači iz prvih 10 na listi? Jedino što se ne igraju svi mečevi na 3 dobijena seta, ali da li to pobedu na takvom turniru čini manje vrednom? To što donosi manje poena ne znači da je lakše pobediti na tom turniru.

    Može Novak da sovoji i 30 GS-ova, miljenik publike na teniskim terenima ostaće Federer, kao i njegovi mečevi sa Nadalom i Novakom. Da li je u pitanju stil igre, elegancija kojom se kreće na terenu i naizgled stiže svaku lopticu, da li ponašanje, da li to što je švajcarac... to je nebitno.
    Ni u fudbalu ne mora kod publike biti najomiljeniji igrač sa najviše golova ili titula.
    (Veliki brat, 5. februar 2023 22:20)

    # Link komentara

  31. Onda bi goat mogao da bude bilo kako ranginan teniser jer je Kineza najvise na glasanju.
    (ceam drva, 5. februar 2023 22:17)

    # Link komentara

  32. @Milan … Ako tako gledas onda svako moze da osvoji i GS a da nije vrhunski igrac, primer su cilic, tim pa i vavrinka koji je igrao vrhunski u talasima ali ne konstantno. Slucaj sa Alkarazom je dosta specifican posto su broju 1(Novaku) oduzeli 6 000 bodova sa slemova plus ne igranje na mastersima, Medvedev isto uzdrman, lov na ruse, Zverev povredjen… Novka je npr 2011 morao da osvoji, AO, Dubai, Indian Vels, Majami, Madrid, Rim i Vimbldon i tek onda postao prvi, dakle valjano se namucio… Drugo svako moze da jednu sezonu pokida pa da ga posle nema, treba odbraniti bodove, ako je neko prvi 300 plus nedelja to govori nesto, ili ako je zavrsio sezonu kao broj jedan 5 ili 7 puta.. postoji razlog zasto Federer, Djokovic i Nadal imaju 200 odnosno 300plus nedelja na prvom mestu… na kraju krajeva Pit Sampras je sam rekao da je za njega mnogo tese bilo odbraniti prvo mesto nego uzeti slem… ova mantra o broju slemova se sada pominje samo zato sto Nadal ima realne sanse da tu bude ispred Novaka(svasta moze da se desi) inace bi apsolutno trebalo da se gleda prvo mesto pa i mastersi kao drugi najznacajniji turniri. Pozdrav!
    (Lukavi, 5. februar 2023 22:11)

    # Link komentara

  33. (Nikol Dž. Femija
    Samo sam hipotetički pomenuo iako znam pravila i u pravu ste ali ko bi na kraju krajeva mogao sumnjati u nečije povrede ako se na njih žali i vrlo je simpatično da Nadal nije nikada bio u top formi za kraj godine jer je ipak teško igrati sa najboljima. Tu su Novak i Rodžer bili najbolji. Po meni je završni turnir vredniji od GS jer ne možeš naleteti na 500 na listi.
    Novak je postavio visoko lestvicu i to će se izučavati na ozbiljnim teniskim akademijama.
    (kritična masa, 5. februar 2023 22:03)

    # Link komentara

  34. Tako je, objasnite vi teniskom svetu kroz istoriju, teniserima, strucnjacima, da je vaznije biti prvi nego osvojiti Grend slem. Opet Srbijatrija najpametnija koja uvodi nova pravila
    (Ludilo nolosa, 5. februar 2023 21:59)

    # Link komentara

  35. Ako Nadal osvoji makar još 1 GS onda ce to biti čista nameštaljka.On je čovek propao totalno fizički. Zadnjih vec koliko mečeva sve je izgubio. Čak ni Federer kad je ostario nije se toliko blamirao.Znao sam da Nadal nece moci ništa da uradi u melburnu. Sada ako ga naguraju da i udje u polufinalu na RG, to je čista prevara.On više nema snage i kvaliteta ni da igra velike turnire,ni masterse čak.Da ispadne u prvom kolu u Maleburnu a da osvoji RG,pa to je ludost.
    (Vlado, 5. februar 2023 21:46)

    # Link komentara

  36. CATAPA
    sve si objasnio, svaka čast.
    (kritična masa, 5. februar 2023 21:45)

    # Link komentara

  37. (kritična masa, 5. februar 2023 20:53)

    To ne može ni u teoriji jer su teniseri obavezni da igraju određen broj turnira svih kategorija. Oni kada se povrede moraju da imaju lekarsko opravdanje zašto ne igraju neki turnir ali kasnije taj turnir moraju da nadoknade odgovarajućim iste kategorije.


    Kada pređete,mislim,33 godine(ne 30 nego više)onda imate mogućnost da igrate manje turnira ali i tada imate određen broj koji morate da odigrate a opet ako ste povređeni morate da imate lekarska opravdanja zašto ne igrate.

    Upravo zato što je igranje turnria važno jer i ti turniri moraju da postoje i da se skuplja novac i radi na propagiranju tenisa ZAPAD CENI PRVO MESTO,osim kada su tu neki drugi a posebno Srbi to se omalovažava javno ali ne i u okviru organizacije Atp i Wta.

    BITI PRVI JE VAŽNIJE OD GREN SLEMA JER GOVORI O KONSTANTNOJ AKTIVNOSTI TENISERA ILI TENISERKE,GOVORI O TOME DA IGRA STALNO I DA JE USPEH STALAN, jer gren slemovi su samo 4 turnira u Zapadnim zemljama koji im donose novac pa im podižu sportsku vrednost inače su lakši od drugih jer možete da dobijete i 500.na listi što ne možete na manjim turnirima.

    NAJJAČE JE I NAJVAŽNIJE U SVETU TENISA BITI PRVI NA KRAJU GODINE I TO JE UBEDLJIVO NAJTEŽE POSTIĆI. A videli smo to nedavno kada je Novak gubio u završnici veliki broj bodova i VIDELI SMO KOLIKO SU SE KRVAVO BORILI NADAL I MAREJ DA BUDU PRVI NA KRAJU be prezajući da rizikuju zdravlje pa i karijeru.

    Monika i JJ su bile No1 i na kraju jedine naše.
    (Nikol Dž. Femija, 5. februar 2023 21:43)

    # Link komentara

  38. Federer i Nadal su imali tokom karijere ogromnu reklamu i propagandnu mašineriju, što Novaku nedostaje ... Oni ( Federer i Nadal ) su samo znatno popularniji kod publike, ali, što se tiče uspeha na terenu, jasno je da je tu Novak u znatnoj prednosti u odnosu na obojicu, i teško da će ga Nadal, kao još aktivni igrač, dostići u većini parametara. Kad se kaže G.O.A.T. ( najbolji ikada ) mora se misliti na uspehe na terenu, a to nema veze sa činjenicom ko je najpopularniji ...
    (Bane, 5. februar 2023 21:38)

    # Link komentara

  39. Zar stvarno misliš da Novak moze pobjediti Rafu na RG,to je samo uspije dva puta kada je Rafa oba puta bio povredjen
    (Roberto, 5. februar 2023 21:12)

    Na svim sledecim turnirima gde budu i Rafa i Nole, uglavnom Nadal nece ni stici da igra sa Novakom,pobedice ga neko drugi. Na sledecem RD Nadal je dosta slabiji nego ikada a Nole možda slabiji 10% od svoje najbolje forme. Nadal ce se zaželeti da igra sa Novakom ali nece imati prilike jer Nole ce igrati finala i polufinala a Nadal ce uglavnom proci kao u Melburnu sada. Njemu je najbolje da završi karijeru. Nece mu biti dobro ako pokuša da se napumpa do sledeceg RG.
    (Vlado, 5. februar 2023 21:38)

    # Link komentara

  40. Ovi što smaraju sa time da je "olimpijska medalja najvažnija" najsmešniji su u ovoj priči. Dakle, Sampras nema olimpijsku medalju. Sa druge strane, Mark Rose je osvojio zlatnu medalju u singlu 1992. godine. Pomenuti Rose ne samo da nikada nije osvojio GS, nego nikada nije bio ni u funalu nekog GS. Plafon mu je bilo (jedno jedino) polufinale (Rolan Garosa). I, po pomenutim pametnjakovićima, više vredi Roseova zlatna medalja, nego Samprasovih 14 GS. How yes no!
    (Beli sportista, 5. februar 2023 20:17) # Link komentara

    Olimpijska medalja 2019. nije ni bila na listi velikih titula, od strane samog Atp-a, postoje slike, postovi koje su objavljivali tada za veliku trojku uporedno. Ubacili su naknadno da bi Nadal imao nesto sto ova dvojica nemaju.
    (Irving, 5. februar 2023 21:35)

    # Link komentara

  41. (PlayBoy, 05. februar 2023 21:22)

    Primer da rang lista ne pokazuje stvarno stanje je Alkaras. Jel Alkaras bio najbolji teniser prošle godine? Ne bi se složio. Zašto bi sada Alkaras bio bolji od npr Medvedeva koji ima manje nedelja na prvom mestu i isto jedan GS? Prvo mesto nakratko se može dostići veštom kalkulacijom.
    (milan, 5. februar 2023 21:33)

    # Link komentara

  42. Goat je onaj koga najviše vole i koga izglasaju. Ostali su teniseri.
    (Verica, 5. februar 2023 21:32)

    # Link komentara

  43. Čemu onda služi ATP lista ako ne kao najobjektivniji statistički parametar kada je u pitanju najbolji igrač na turu,dakle sama ATP lista je dizajnirana da odgovori na pitanje ko je najbolji,ako je neko prvi na listi on po automatizmu mora biti naibolji,ako je najduze vremena proveo kao broj jedan to je najubedljiviji parametar da je GOAT,slažem se da su GS titule bitne ali one su bitne samo zato sto daju najviše poena na ATP listi koja je univerzalan i najbitniji parametar u tenisu,jako me nerviraju idioti koji to ignorisu samo zato što je neko iz istočne Evrope GOAT.
    (PlayBoy, 5. februar 2023 21:22)

    # Link komentara

  44. Ahaaa sad su toliko uporni sa slemovima, hmmmm.

    A kada je rajko pretekao samprasa onda se cekalo da bi bio "goat" da predje i u nedeljama.
    (Aca, 5. februar 2023 21:21)

    # Link komentara

  45. Samo opušteno, Nole će ga matirati sad na RG i priča oko GOAT-a će se žavršiti...
    (djape, 5. februar 2023 20:32)
    Zar stvarno misliš da Novak moze pobjediti Rafu na RG,to je samo uspije dva puta kada je Rafa oba puta bio povredjen
    (Roberto, 5. februar 2023 21:12)

    # Link komentara

  46. federer apsolutno najveci covek tenisa i sinonim za sport kao Dzordan za kosarku...medjutim bas kao i lebron, novak ima bolju statistiku i zato je bolji teniser na kraju dana
    (Rodzer the Grejt, 05. februar 2023 19:37)

    A koliko bese nedelja ima Rodja? 310 ili 310, kao sto pise na torti?
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 21:08)

    # Link komentara

  47. Nadal mora prvo na listi da prestigne Federera. Zapad čak ne sme javno ni da kaže da je Nadal prešao Federera. Imam utisak da njih dvojica idu u paketu protiv ovog trećeg.
    (kritična masa, 5. februar 2023 20:59)

    # Link komentara

  48. Tacno. Na kraju ce se samo na to gledati. Sampras isto bio GOAT, niko nije pito da je Borg imo 12 sa 25 godina i presto igrati. Nole ce imati 25-28 plus OI 2028 u Los Angeles sa 40 godina i sve price ce biti gotove. Kraj karijere. GOAT. Ali, Jordan, Djokovic, Maradona u toj liste ce se naci sa jos Mesijm i Pelé.
    (Sampras38, 5. februar 2023 20:59)

    # Link komentara

  49. Ok, onda je Bil Rasel najveći u istoriji košarke, nije Džordan.
    (memento, 5. februar 2023 20:56)

    # Link komentara

  50. A šta ako bi se pojavio igrač koji bi igrao isključivo samo GS i pritom ih osvajao i imao ih recimo 23 komada ? Tog igrača bi videli samo 4 puta godišnje i da li bi on bio najbolji?
    (kritična masa, 5. februar 2023 20:53)

    # Link komentara

  51. Goat tenis lista je najmjerodavnija. Ko sumnja u nju nek malo progugla o njoj...
    (nesko, 5. februar 2023 20:36)

    # Link komentara

  52. Dobro, u redu, neka bude broj gs. Baš da vidimo.
    (Rale, 5. februar 2023 20:36)

    # Link komentara

  53. Samo opušteno, Nole će ga matirati sad na RG i priča oko GOAT-a će se žavršiti...
    (djape, 5. februar 2023 20:32)

    # Link komentara

  54. To "GOAT" je izmišljeno radi Federera, a najsnažniji argument je bio Federerov broj osvojenih slemova. I dok ih je imao najviše, niko nije ni izmišljao druge kriterijume. E onda je nastao problem kad su ga Nadal i Novak stigli i prestigli. Naročito kad je Novak osvojio 3, zamalo sva 4 u sezoni. Tad su mediji naklonjen Federeru i (utešno) Nadalu nagazili papučicu da izmišljaju druge, sve nebuloznije kriterijume. Pa tako "pretendent x" mora da obori rekorde Štefi Graf da bi bio goatiji od Federera ili (utešno) Nadala. Kad i to "pretendent x" ispuni, izmiisliće novi nebulozni uslov.

    To se u Srbiji zove "konkurs sa slikom". Alo bre, nema nikakve veze što nepoželjan kandiidat ima bolje kvalifikacije od onoga koji treba da bude primljen i koji (vrlo verovatno) već radi taj posao. Konkurs je i raspisan samo da bi se postojeće stanje legalizovalo. Ako ne ide, poništiće konkurs: "Nema GOAT-a, nije niko!".

    Dakle & ergo, ipso facto, Đoković NIKADA neće dobiti radno mesto "GOAT-a". Federer je v.d. GOAT i verovatno će to biti do svoje ili smrti kompanije "ATP". Osim ako nešto ozbiljno ne zasere pa dobije otkaz. Pa baš mi u Srbiji bi trebalo bolje nego iko da znamo kako ta šema funkcioniše. To "GOOAT" nije tek neka titula (kako naivni shvataju), to je radno mesto zastupnika kompanije "ATP".
    (CATAPA, 5. februar 2023 20:30)

    # Link komentara

  55. Ово губи сваки смисао. Када би Новак следеће године освојио златни слем (4 ГС плус олимпијско злато), хејтери би узвратили да Надал, осим злата у синглу, има и злато у дублу на ОИ. Никад краја аутошовинистичком лудилу...
    (Дигитални варварин, 5. februar 2023 20:29)

    # Link komentara

  56. Vi momci da ste Noletu zahvalni sto vas cini boljim a vi ovako. Zalosno
    (Zokara, 5. februar 2023 20:20)

    # Link komentara

  57. Realno, ako Djokovic ostane sa najvise slemova, a hoce, nece moci niko nista da mu kaze u narednih 50 godina kad se opet pojavi njemu ravan, pogotovo sto drzi rekorde u apsolutno svakoj bitnoj kategoriji. Fedalovci ce se iznutra pojesti jer ce Novak drzati svaki rekord za koji sada tvrde da odredjuje GOAT-a. Pa evo pogledajte Federera. Kad je imao najvise slemova svi su to odredjivali kao glavni kriterijum, a sad se hvataju na neku velicinu i stil igranja.
    (Oki, 5. februar 2023 20:18)

    # Link komentara

  58. Ovi što smaraju sa time da je "olimpijska medalja najvažnija" najsmešniji su u ovoj priči. Dakle, Sampras nema olimpijsku medalju. Sa druge strane, Mark Rose je osvojio zlatnu medalju u singlu 1992. godine. Pomenuti Rose ne samo da nikada nije osvojio GS, nego nikada nije bio ni u funalu nekog GS. Plafon mu je bilo (jedno jedino) polufinale (Rolan Garosa). I, po pomenutim pametnjakovićima, više vredi Roseova zlatna medalja, nego Samprasovih 14 GS. How yes no!
    (Beli sportista, 5. februar 2023 20:17)

    # Link komentara

  59. Menjaju se parametri u zavisnosti ko vodi. Polako, necete vise imati sta da izmislite, i zvucacete smesno i sami sebi dok izgovarate nametnute floskule.
    (NoleGoat, 5. februar 2023 20:15)

    # Link komentara

  60. goat ce na kraju ivek biti federer jer eto, ima najlepsi bekend i forhend za oko
    (dt, 5. februar 2023 20:12)

    # Link komentara

  61. (LeLibtard, 5. februar 2023 19:03)
    Moze. Fer. 22 > 20. Nema spora. Matematika je egzaktna. Isto tako Stockton ima vise asistencija od Medzika, a K.Malone poena od Jordana. Bil Gates ima vise love nego sto je Tesla ikad imao a Niki Minaj je bila duze na top listama nego Mozart itd itd. Kapirate poentu ;)


    Ne bas da budem iskren
    (Aca, 5. februar 2023 20:06)

    # Link komentara

  62. Svako ko prati tenis navija za svog favorita i za njega misli da je GOAT, sa selektivnim kriterijumima koji eto, baš njegovog favorita čini GOATom. Postoji GOAT lista sa izbalansiranim vrednovanjem svih relevantnih uspeha u tenisu, gde se dobijaju adekvatni poeni za osvajača, finalistu i polufinalistu gren slema, pobednika i finalistu mastersa i završnog mastersa, broj nedelja na prvom mestu ATP liste, ukupan broj pobeda i trofeja...Pravednije vrednovanje od ovog ne postoji. Na toj listi trenutno stanje (Federerovo zauvek stanje) je sledeće:
    1. Novak Đoković 1023 poena
    2. Roger Federer 928 poena
    3. Rafael Nadal 890 poena
    Kada se uzme u obzir da se za najveće dostignuće, osvajanje gren slema dobija 8 poena, lako se da zaključiti da su ove razlike relativno velike, a poredak za sva vremena.
    (dovlajoe, 5. februar 2023 19:59)

    # Link komentara

  63. Ок. Значи слемови су најважнији. Да се кладимо да ће да промјене причу када Ноле буде имао више ГС од Надала? Онда ће ићи изјаве типа: има више слемова јер је Надал повређен, јер је Федерер у пензији, јер је Алкарас још млад па стасава, јер је ово, јер је оно. Неће они Нолету никада признати да је најбољи.
    (Ја, 5. februar 2023 19:57)

    # Link komentara

  64. Dobri su i Fedo i Nado, ali najbolji je Novak.
    (Mico, 5. februar 2023 19:53)

    # Link komentara

  65. Moze. Fer. 22 > 20. Nema spora. Matematika je egzaktna. Isto tako Stockton ima vise asistencija od Medzika, a K.Malone poena od Jordana. Bil Gates ima vise love nego sto je Tesla ikad imao a Niki Minaj je bila duze na top listama nego Mozart itd itd. Kapirate poentu ;)
    (LeLibtard, 5. februar 2023 19:03)

    Ma dobra ti je poenta samo Djoker Nole ce verovatno imati jos 4-5 komada do penzije i neka posle neko kaze Federer kad je recimo 25-27 prema 20 to bi bio ceo jedan Rod Lejver razlike ili Boris Beker sa oko 5 GS-a.
    (Drax, 5. februar 2023 19:45)

    # Link komentara

  66. Ako su toliko vazni GS sta onda igrate masterse, pogotovo zavrsne na kojim ucestvuje 8 najboljih na kraju godine. Ne bi me iznenadilo da ti zapadni maloumni licimeri kazu da je, na primer, Nadal bolji jer najvise igra na snagu. Ujratko, traze bilo kakav razlog da ponize Novaka, jer on jednostavno nije njihov. On je Srbin i to mu ne mogu oprostiti.
    (Pera, 5. februar 2023 19:44)

    # Link komentara

  67. Ja bih voleo da samo jedan od ove dvojice osvoji barem za 1 titulu vise, jer ako ostanu na istom, ima da se ubijem slusajuci ceo zivot ko je goat...
    (Ccc, 5. februar 2023 19:42)

    # Link komentara

  68. federer apsolutno najveci covek tenisa i sinonim za sport kao Dzordan za kosarku...medjutim bas kao i lebron, novak ima bolju statistiku i zato je bolji teniser na kraju dana
    (Rodzer the Grejt, 5. februar 2023 19:37)

    # Link komentara

  69. Po zapadnim kriterijumima goat je onda još uvek Serena sa 23 osvojena slema pošto im je Nole očigledno oborio Štefin rekord po provedenim nedeljama na prvom mestu. Kako se samo nisu setili da to objave.:)
    (tenis, 5. februar 2023 19:22)

    # Link komentara

  70. Ljudi, lepo vidite sajt "tennis goat list" gde su svi parametri i norme u tenisu. I to je to. Sve što je svaki igrač napravio. I tu sve piše!
    (sijalica, 5. februar 2023 19:17)

    # Link komentara

  71. Zašto se onda igraju ostali turniri?
    Zašto se sakupljaju bodovi na ATP listi?
    Malo je tužno gledati i slušati sve njih kada ovako govore.
    Sve je bitno, a ima dosta nivoa na osnovu kojih bi određivali najboljeg. Slemovi su bitni, ali ne i jedini bitni, ATP Mastersi, nedelje provedene na prvom mestu, završetak sezone na istom su takođe važni.
    Novak je apsolutni i neupitni najbolji teniser u istoriji, po svim parametrima.
    (predrag, 05. februar 2023 17:32)

    jel ti hoces da kazes da se svi ostali turniri igraju samo zato da bi se znalo ko je goat??pa nisu svi igraci u trci za najboljeg ikad.Kakvu glupost si napisao da je to prosto neverovatno a i dobi 150 pluseva
    (di je glava Lajovicu, 5. februar 2023 19:06)

    # Link komentara

  72. Samo je bitno postaviti kriterijum po kojem Novak moze da ne bude GOAT na kraju.

    Sta bi bilo da je prosle godine igrao AO i USO? Vec bi verovatno imao 23 ili 24 titule, a Rafa 21 titulu. Da li bi tada ocenjivali umetcnicki dojam kao jedinu kategoriju?
    (Ivan, 5. februar 2023 19:04)

    # Link komentara

  73. Moze. Fer. 22 > 20. Nema spora. Matematika je egzaktna. Isto tako Stockton ima vise asistencija od Medzika, a K.Malone poena od Jordana. Bil Gates ima vise love nego sto je Tesla ikad imao a Niki Minaj je bila duze na top listama nego Mozart itd itd. Kapirate poentu ;)
    (LeLibtard, 5. februar 2023 19:03)

    # Link komentara

  74. Aj sto veličaš nekoga ko nije ni blizu, nego što lažeš.
    (Rđa, 5. februar 2023 17:57)

    Djokovic, Federer, Nadal, Medvedev, Zverev, Tsitsipas pobjedjeni od strane Dominika Thiema 32 puta !!! Koji je to po tebi bio bolji mladi igrac...
    (Riki, 5. februar 2023 19:01)

    # Link komentara

  75. To je glupost da je br GS osvojenih jedini pokazatelj. To jesu najveci turniri ali zamislimo recimo u fudbalu da se igra samo Liga šampiona i ništa više.Najrealnija stavka kvaliteta nekog tenisera je broj nedelja provedenih na prvom mestu. To je odraz svega.Ne možeš biti prvi ako nemaš rezultata.To je slično kao bodovanje u američkoj NBA ligi.Tamo su realni pokazatelji i zato se jedino kod njih i igra prava košarka.Košarka po Evropi i van Amerike je smešna.Njihovo bodovanje za MVP je sasvim realno.Naši bi bodovali samo koliko neki košarkaš postigne koševa.Tako i u tenisu,ako bi se merio samo broj osvojenih GS titula,to je kao u košarci da meriš samo broj koševa datih ili u fudbalu broj dati golova.Onda Maldini i Belodedic,ili Vidic ne bi bili nikakvi igrači jer su dali malo golova.
    (Vlado, 5. februar 2023 18:58)

    # Link komentara

  76. kada bi pitali Thiema, Medvedeva, Cicipasa, Wawrinku, Delpa, Raonića, Murraya, Tsongu.., svi bi rekli da su najbolji tenis odigrali protiv Novaka, jedino bi Roger i Rafa slagali...
    (milko, 5. februar 2023 18:53)

    # Link komentara

  77. Goat može biti samo onaj koji je već puno puta jeo travu na centralnom terenu posle osvojenog Vimbldona.
    (Pera, 5. februar 2023 18:52)

    # Link komentara

  78. A secam se vremena kad je 300+ nedelja za RF bilo nedostizno i to je bio glavni argument zasto je on GOAT. Sada odjednom bitni i rekordi u zenskom tenisu, pa eto ni nedelje vise nisu bitne…
    Licemerije na max
    (Pavk3, 5. februar 2023 18:51)

    # Link komentara

  79. gs-ovi, mastersi, nedelje na vrhu, bodovi, završni turniri, head to head... sve je NOLO uzNeo
    (baba vidosava, 5. februar 2023 18:49)

    # Link komentara

  80. Dominik Tim je bio najveci konkurent Nolou otkad se vratio u vrh na Vimbldonu 2018. Od tada Tim ima skor 3-2 protiv Noloa. Dobio ga je 2x na zavrsnom mastersu (2019, 2020) i u polufinalu RG 2019. Nolo je dobio finale AO 2020 u 5 setova i polufinale Madrida 2019 u 2 tajbrejka. Znaci jedva.
    (Toroman, 5. februar 2023 18:20) # Link komentara

    Dobio je ono čudno polufinale RG kada su neznam koliko puta prekidali meč zbog vremenskih uslova i te masterse kada je Novak praktički bio več na dopustu...Da je Dominik igrao tenis života 2020 na AO je istina..ali opet Novak je taj
    (dare slovenac, 5. februar 2023 18:46)

    # Link komentara

  81. Zasto su ovi zapadnjaci univerzalno glupi. Ne moze GOAT da bude onaj ko ima najvise GS naslova vec onaj koji drzi vecinu najvaznijih teniskih rekorda. Recimo, Nadal im 2 GS naslova vise od Federera ali Nadal je u svim ostalim teniskim rekordima u poredjenju sa Federerom - teniski patuljak! E zato ne moze Nadal ni da bude u trci za GOAT-a vec ostaje veciti treci, ravno iza Federera koji ostaje veciti drugi.

    (Novak GOATović!!!, 5. februar 2023)

    A ti si pametan? Novak osvajanjem istog broja Slemova sa Nadalom svakako izbija na prvo mesto, plus ima i pobedu vise u medjusobnom skoru. Ali ono sto je upitno kod tebe tako pametnog, je kako Federera stavljas ispred Nadala, sa dva Slema osvojena manje, i to je veliki broj istih osvojio dok Nadal i Novak jos nisu ni poceli da igraju, plus se igralo tri puta u godini na podlozi koja njemu vise odgovara nego prvom od njegovih najvecih rivala. I onda ono, mozda cak i jos bitnije, kako moze da bude ipred sa ogromnom razlikom u medjusobnim duelima u korist Nadala, i to je u poslednjih par duela nesto smanjio razliku, inace dok su oboijica bili u prajmu i na nekom vrhuncu, razlika je bila jos pogubnija u korist Nadala. Tako da ne znam kako to on, osim po tvojoj pametnoj logici, moze da bude ispred direktnog rivala, koji od njega ima veci broj pobeda u medjusobnim duelima, a posebno u finalima gde se odlucivalo direktno za titule, kao i veci broj osvojenih turnira ukupno? I jos je taj isti rival sve to postigao kao nesto mladji.
    (A on tako pametan, 5. februar 2023 18:45)

    # Link komentara

  82. Po meni je GOAT onaj koji je osvojio najviše poena.
    (Joca, 5. februar 2023 18:45)

    # Link komentara

  83. Rafael Rafa Nadal je 14x osvojio najtezi turnir u tenisu i tu svaka polemika prestaje. Taj turnir niko nije osvojio ni vise od 5x. Ende
    (Pedroni, 05. februar 2023 18:19)

    Znaci po tebi je, recimo, Mats Wilander bolji teniser od Pit Samprasa? Posto ima 3RG a Sampras nijedan! Je l??
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 18:43)

    # Link komentara

  84. ---------"Zasto su ovi zapadnjaci univerzalno glupi. Ne moze GOAT da bude onaj ko ima najvise GS naslova vec onaj koji drzi vecinu najvaznijih teniskih rekorda. Recimo, Nadal im 2 GS naslova vise od Federera ali Nadal je u svim ostalim teniskim rekordima u poredjenju sa Federerom - teniski patuljak! E zato ne moze Nadal ni da bude u trci za GOAT-a vec ostaje veciti treci, ravno iza Federera koji ostaje veciti drugi."---------

    da, ali zato su izmislili svakakve rekorde i sad piše npr da federer ima 300 rekorda dok novak ima 240 a rafa 190. (lupam brojeve primera radi). a od thih 300 pa jedni 280 su totalno besmisleni. npr najivše četvrtfinala na turnirima ATP250, najviše četvrtfinala na turnirima na tepihu, pa najviše polufinala na grand slamovima. mislim ti rekordi su ok samo koliko da se zna za njih, a po značaju su nula jedna velika. Šta mu to vredi. i onaj Santoro je imao najviše učešća na grand slemovima pa nikad nije prošao tipa drugo kolo. čak i federerov rekord uzastopnih sedmica na prvom mestu po mom mišljenju uopše nije toliko važan rekord, šta mu to znači kad će novak imati 100 sedmica više od njega ukupno, i kakva je razlika izmedju Novakovih 240 sedmica koje nisu uzastopne i 240 federerovih koje jesu uzastopne? jedini rekord u muškoj konkurenciji koji je značajan a da ga federer poseduje je 8 Wimbledona i ništa više nema.
    (Xzibit, 5. februar 2023 18:38)

    # Link komentara

  85. Sve se gleda. A Novak je najbolji... pa u svemu!
    (gloria, 5. februar 2023 18:37)

    # Link komentara

  86. (Novak GOATović!!!, 05. februar 2023 17:38)

    Ne slazem se sa tobom da Nadal bolje stoji u GS titulama od Federera... Ima 8 mastersa vise i ono sto je meni bitno ako poredimo tu dvojicu ima izrazito bolji medjusobni skor! Ubedljiviji je protiv Rodzera od Novaka i ubedljivi je nego Novak protiv njega... Po meni nikako Federer ne moze da bude ispred Nadala po vecnoj listi jer ga je mnogo puta Nadal pobedjivao na svim podlogama a na sljaci Federer maltene da nije imao sanse! I nikada ga nije dobio na RG!
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 18:35)

    # Link komentara

  87. Goat je najbolji ikada, ne samo statisticki. Igrac sa najvise slemova bice - igrac sa najvise slemova i to je to. Goat svakako nije zvanicna titula koja se dodeljuje nego nezvanicni utisak ljubitelja nekog sporta bez obzira odakle su. Za mene to su Jordan, Maradona, Roni O Saliven, Tiger Woods, Felps i - Federer. Za nekog je ova lista drugacija i samo u sprskim medijima postoji trka za goat titulu.
    (#10kapiten, 5. februar 2023 18:32)

    # Link komentara

  88. Pa GS titula nikako nije merilo za GOAT-a zato sto to nikako nije najteze ostvarivo tenisko dostignuce. O tome govori i statistika da GS titulu u singlu (kod muskaraca) ima nekih 60-ak ljudi, dok je do broja 1 na ATP listi uspelo da stigne samo 28 ljudi u istoriji. Znaci, duplo je teze doci do broja jedan nego osvojiti GS titulu. A jos je teze od broja jedan, biti broj jedan na kraju godine! A najteze od svega je drzati rekord po broju godina zavrsenih kao broj 1. Ko li drzi sve te rekorde da mi znati?

    :)
    (Novak apsolutni GOAT, misevi u rupe!, 5. februar 2023 18:31)

    # Link komentara

  89. Aj što veličaš nekoga ko nije ni blizu, nego što lažeš.
    (Rđa, 5. februar 2023 17:57)

    Kad je Tim igrao najbolji tenis pobjedjivao je Nadala, Federera, Djokovica, Medvedeva, Zvereva i to na razlicitim turnirima. To nije radio niko, niti je i jedan mladi igrac koji se pojavio u zadnjih dvadeset godina igrao bolje od njega. A ti se malo raspitaj ako nisi pratio tenis do sad prije nego pocnes nekoga da vrijedjas.
    (Marko, 5. februar 2023 18:29)

    # Link komentara

  90. Uzalud Nolou sva ta foliranja i urlanja kada nije niti ce biti GOAT!
    To ce ipak biti jedan jedini i neponovljivi Rafael Nadal!
    Sa osvojenim RG,W i USO ove sezone Rafa ce staviti tacku za vjek vjekova!
    (S. Galanski & P. Larkinson, 05. februar 2023 17:58)

    Za ovaj komentar ni minus nije potreban. Rafa je fantasičan i najbliži Noletu. Ali da osvoji sva 4 ove godine, mislim da je u domenu naučne fantastike.
    (Djordje, 5. februar 2023 18:28)

    # Link komentara

  91. Dok je vladao Federer bilo je svih računica broj ovog broj onog onda broj godina onda nedelja kao prvi ili broj 1.onda došli i mastersi i zlatni slem pa masters top 8.kojeg Nadal nije nikad osvojio onda je počela zakulisna igra gde su počeli da se javljaju ovakvi beznačajni likovi jer je Novak rušio sve moguče rekorde jedino se Nadal drži sa brojem slemova uz pomoč Bill Gatesa i zato idu te jazvac priče jer nemaju više za šta da se uhvate a znaju da dolazi Pariz i Nadal sigurno dobro terenira kao poslednjih 10.mečeva Nadal je protiv Novaka igrao samo na pesku sa svih ostalih tvrdih podloga je pobegao znate več zašto jer bi mogao da se izjednači u međusobnim duelima ovako Novak bi bio neuhvatljiv za Nadala.
    (Slaviša, 5. februar 2023 18:27)

    # Link komentara

  92. Posto je trenutno 22:22 GOAT je onaj koji ima najvise nedelja kao broj 1, onaj koji ima vise mastersa 1000, onaj koji ima osvojene sve masterse 1000 (pa jos svaki po 2 puta), onaj koji ima vise osvojenih zavrsnih mastersa 6:0, onaj koji je vise puta zavrsio godinu kao broj 1, onaj koji ima bolji medjusobni skor. Sta sad se nista vise ne racuna sem GS titula? Hvataju se za slamku spasa jos jedinu koja im je preostala. Zato Novak mora da spreci Nadala na ovogodisnjem RG-u da dodje do 23.-e titule i time bi ubio dve muve jednim udarcem. Racunam da je Nadalu ova godina zadnja u karijeri u kojoj jos moze da se nada nekoj vecoj tituli. Od sledece godine drasticno ce se promeniti stvari kod njega.
    (varburg limuzina, 5. februar 2023 18:26)

    # Link komentara

  93. Ne treba zaboraviti i to da Nole ima najviše osvojenih drugih gemova u prvom setu kada se meč igrao tri ili više setova, a da set nije završen taj brejkom, i da je set imao 9 ili više gemova, pri čemu na kraju seta nijedan teniser nije koristio pauzu za toalet, a takođe nije tražen nijedan čelendž u drugom setu tog meča.
    (Marx, 5. februar 2023 18:22)

    # Link komentara

  94. To onda znaci:

    1.Kort
    2.S.Vilijams
    3.Graf
    4.Nadal
    5.Nolo

    Uzalud Nolou sva ta foliranja i urlanja kada nije niti ce biti GOAT!
    To ce ipak biti jedan jedini i neponovljivi Rafael Nadal!
    Sa osvojenim RG,W i USO ove sezone Rafa ce staviti tacku za vjek vjekova!
    (S. Galanski & P. Larkinson, 05. februar 2023 17:58)

    Ahahaha…haha

    Ako Nadal uzme RG budi zadovoljan, ako uzme RG i Wimbledon, ja cu ti platiti letovanje...
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 18:22)

    # Link komentara

  95. Kriterijum ce biti onaj gde su Rafa ili Rodzer bolji od Novaka…
    (Straight Outta München, 5. februar 2023 18:21)

    # Link komentara

  96. Dominik Tim je bio najveci konkurent Nolou otkad se vratio u vrh na Vimbldonu 2018. Od tada Tim ima skor 3-2 protiv Noloa. Dobio ga je 2x na zavrsnom mastersu (2019, 2020) i u polufinalu RG 2019. Nolo je dobio finale AO 2020 u 5 setova i polufinale Madrida 2019 u 2 tajbrejka. Znaci jedva.
    (Toroman, 5. februar 2023 18:20)

    # Link komentara

  97. Rafael Rafa Nadal je 14x osvojio najtezi turnir u tenisu i tu svaka polemika prestaje. Taj turnir niko nije osvojio ni vise od 5x. Ende
    (Pedroni, 5. februar 2023 18:19)

    # Link komentara

  98. Fedalovic je GOAT
    (Riki, 5. februar 2023 18:19)

    # Link komentara

  99. (Vrg, 5. februar 2023 17:53)

    A sad vise nije ni 22:21 za Nadala, da je pravde, bilo bi najmanje 24:21 za Novaka.
    (Dezurni smarac, 5. februar 2023 18:17)

    # Link komentara

  100. Djokovic nikad ne bi pobjedijo Tima 2020 da nije laziro povredu da bi narusijo ritam protivnika
    (Ja, 5. februar 2023 18:17)

    # Link komentara

  101. Ok nolosi, sve jasno. Pa da li onda moze da se dogovorimo?Eto svi rekordi za Noloa,a Rafa neka ima najvise slemova. Jel moze? Vas ispunjava sve ostalo,svi parametri, prezadovoljni ste i sa ovim, pa jel moze onda da Rafa ima najvise slemova a Nolo neka bude Goat? Mi Rafini navijaci iz Srbije pristajemo.
    (Zaki, 5. februar 2023 18:17)

    # Link komentara

  102. Zapadnjaci mogu da kazu i da je 1+1=3.
    Koga briga za njih?
    (Vrg, 5. februar 2023 18:13)

    # Link komentara

  103. Ne slazem se: greatest of all times (GOAT) je neko ko statisticki bodi u vecini ili svim parametrima tenisa kao sporta. Slemovi mogu biti prvi i najbitniji faktor, ali mora da se gleda koliko nedelja je provedeno na #1, koliko ukupno trofeja ima sa najbitnijih turnira, i tako dalje...
    (sale, 5. februar 2023 18:12)

    # Link komentara

  104. Ne bih se složio.Teže je biti No.1 jednu nedelju nego uzeti 1GS.Samo 1 igrač u istoriji je bio bar 1 nedelju No.1 a nije uzeo ni jedan GS (Rios) a mnogi su uzeli bar 1GS a nikada nisu bili No.1 ni jednu nedelju.Samo u ovoj Novakovoj eri to su DelPotro, Vavrinka, Tim i Čilić a finale su još igrale njih desetina. To znači ako ti uzmeš 20GS na jednoj podlozi a na svih ostalih 5 znači da si jednodimenzionalan igrač i nikada neĉeš imali više nedelja kao No.1 kao onaj ko je uzeo 22GS titule ravnomjerno raspoređene na svim podlogama i naravno da je bolji igrač od onog prvog.Zato je Nole toliko bolji od Nadala i zato je po meni čak i Fed bolji od Nadala.
    (Tennis, 5. februar 2023 18:09)

    # Link komentara

  105. I to će Novak da vam otme , pošto nećete da date milom...

    Gazi ih Novače do kraja !

    P.S.
    Ove godine Novak ponovo u Njujork dolazi sa 3 ovogodišnja slema .
    Samo ovog puta Meda neće moći da učini ništa !
    (Čeki opinionista del cazzo, 5. februar 2023 18:08)

    # Link komentara

  106. @Ja
    Koliko ja znam nole je ove godine u Australiji sve mečeve igrao u večernjem terminu na RLA… Ne sećam se da su ijednom igracu ikad to ucinili, toliko o tom favorizovanju Nadala i sličnih priča po našim medijima
    (Crni, 5. februar 2023 18:08)

    # Link komentara

  107. Polemika oko tog čuvenog GOAT tenisera će trajati večno. Nikada se neće moći odrediti ko je GOAT jer će svako imati svoje argumente za i protiv. Ako gledamo samo statistiku tu je stvar jasna, brojke su neumoljive i onaj ko ima više titula taj je GOAT mada i tu ima puno parametara naravno, jer podjednako važno sa osvojenim Slemovima je i broj nedelja na No1 jer taj broj jasno dokazuje koliko je neko bio dominantni vladalac svetskim tenisom, i naravno važan je i broj osvojenih Slemova kao elitnim teniskim turnirima. I sada kada se sve to sabere dobija se GOAT ali mnogo je tu parametara, polemika će uvek biti, po meni sva trojica su GOAT jer su vrh svetskog tenisa, nikada pre njih nije bilo takvih asova niti će ih u skorijoj budućnosti biti, jedinstveni su, svi oni imaju svoje posebnosti gde dominiraju nad drugom dvojicom i niti jednog ne treba potceniti iza druge dvojice, svi su GOAT naravno.
    (Ivan Veljković, 5. februar 2023 18:04)

    # Link komentara

  108. Najbitnija je olimpijada a tu nolo slabo stoji
    (Uzinolotokrtina, 05. februar 2023 17:50)

    Onda je Marej GOAT!???
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 18:02)

    # Link komentara

  109. Као што је испао Сампрас па онда Федерер, тако ће и Надал, само полако, стрпите се.
    На крају, шта год рачунате, биће Новак најбољи у свим категоријама.
    Лепо онај другар више пута понављаше: " Ене, мој ће Ноле све да ве победи"!!!
    (špric, 5. februar 2023 18:02)

    # Link komentara

  110. Mislim da je GOAT onaj koji ima najbolju igru, a ne mora čak imati ni najviše trofeja. Po mnogim statistikama je CR7 bolji od starog Ronalda, ali sigurno je da nije bolji igrač.
    Kod velike trojke je matematike poprilično čista, ali ipak sa druge strane i nije. Rodžer nije igrao sa najboljim novakom kada je imao 25 godina, imao je gotovo 30. Novak je kasnije počeo da pobeđuje, ali je imao dosta turnira gde je igrao pasivno i defanzivno, a ipak ih osvajao. Ako gledamo od 2011 ka ovamo, Novak je dominantan u odnosu na Nadala i Federera i verujem da je imao uslove kakve su oni imali, ta 2011 bi došla još ranije. Jeste čovek bolji, ima ipak pozitivan skor, mada je često igrao na oko najružniji tenis i osvajao GS iako niti u jednom meču nije imao više vinera od protivnika.
    Zaključak je da je Novak Goat, ali da to nije neka velika razlika. Realno i u fudbalu, košarci se polemiše ko je GOAT, tenis nije tu ništa drugačiji. Da je i Rodžer godište kao Nole, Rafa i Marej, bilo bi realnije poređenje.
    (Student, 5. februar 2023 18:01)

    # Link komentara

  111. Dobro se secam kad je Tim osvojio svoj jedini GS.
    Znamo i ko je tad odstranjen sa turnira.
    Nebitno.
    Ono glavno o cemu sam hteo da pisem je njegov intervju za austrijske medije par meseci posle trijumfa.
    Otprilike covek izjavio kako je celi zivot posvetio tenisu,dok su njegovi drugari uzivali u zivotu on je svakodnevno satima trenirao.
    Kaze,ispunio sam sad sve svoje snove (osvajanjem GS) i zelim da mnogo vise vremena provodim sa drustvom i povratim barem nesto od onog sto sam propustio,jer vise nisam pod pritiskom da moram osvajati najvece titule.
    Istog trenutka sam pomislio,brate,od ovog momka nema nista.
    I bi tako.
    Upravo ga Coric pocistio u Dejvis kupu(7:6,6:2).
    Sa takvim razmisljanjem ne mozes biti veliki sampion,mada je imao tu nesrecu da se nadje u jednoj od nekoliko izgubljenih generacija koju je pomela i samlela velika trojka.
    (Ja sam, 5. februar 2023 18:00)

    # Link komentara

  112. To onda znaci:

    1.Kort
    2.S.Vilijams
    3.Graf
    4.Nadal
    5.Nolo

    Uzalud Nolou sva ta foliranja i urlanja kada nije niti ce biti GOAT!
    To ce ipak biti jedan jedini i neponovljivi Rafael Nadal!
    Sa osvojenim RG,W i USO ove sezone Rafa ce staviti tacku za vjek vjekova!
    (S. Galanski & P. Larkinson, 5. februar 2023 17:58)

    # Link komentara

  113. Posle velike trojke, bolji igrac mladi se nije pojavio u tenisu sto se tice igre. Hvala Bogu sto trenutno ne igra svoj najbolji tenis, ne bi se ni Novak dobro proveo. Vise puta ga je razbio na razlicitim turnirima i njega i Nadala i Federera.
    (Marko, 05. februar 2023 17:25)

    Aj što veličaš nekoga ko nije ni blizu, nego što lažeš.
    (Rđa, 5. februar 2023 17:57)

    # Link komentara

  114. Imam neki osecaj da ce nolomani da se sloze jer ce Nolo verovatno imati najvise, ali kada smo to pricali pre 3 g da je to glavni parametar, nisu se slagali sa njim. A uvek je bilo da je najbitnije ko ima najvise Gs titula. Principijelni nolomani.
    (Slave, 5. februar 2023 17:19)

    Pa i nije samo Gren slem najbitniji,sve se treba uzimati u obzir,Gren slemovi,mastersi.,međusobni skor,broj nedelja na prvom mestu,koliko je ko godina završio kao broj jedan.Ne može neko biti najbolji ako ima jedan Gren slem više a pri tome imati 160 nedelja manje na prvome mestu.Onda po tome bi trebalo ukinuti sve turnire i igrati samo 4 Gren slema.I to kako ti govoriš Nolomani je nešto ružno,sramota me je umesto tebe što pišeš Srpskim jezikom,bolje bi ti pristajalo da pišeš Germanskim jezikom.
    (Ljubo, 5. februar 2023 17:57)

    # Link komentara

  115. Vidi sine, da ovoga ne izbaciše onda sa US Opena, ne bi ti video Slem sem na TVu.
    (Rđa, 5. februar 2023 17:56)

    # Link komentara

  116. Imam neki osecaj da ce nolomani da se sloze jer ce Nolo verovatno imati najvise, ali kada smo to pricali pre 3 g da je to glavni parametar, nisu se slagali sa njim. A uvek je bilo da je najbitnije ko ima najvise Gs titula. Principijelni nolomani.
    (Slave, 5. februar 2023 17:19)

    Niko nije sporio da su slemovi glavni parametar, ali nije jedini!
    Ne moze Nadal sa 22:21 u slemovima da obrise 374:209 za Novaka u nedeljama na vrhu. To je smesno.
    A pored ovoga Novak vodi i sa 6:0 u zavrsnim mastersima (najvrednijem turniru posle slema), ima vise mastersa i to tako da ih je osvojio sve po najmanje dva puta. Ima bolji medjusobni skor, drzao je sva 4 slema u isto vreme, imao najvise ATP bodova, ima najbolji procenat pobeda i ukupno i kada je rec o mecevima sa top 10 teniserima, itd, itd.
    Jednostavno Novak i Rafa su neuporedivi odavno, a sada tek.
    (Vrg, 5. februar 2023 17:53)

    # Link komentara

  117. Korektna i suštinski tačna izjava. Mislim da ljudi nisu ni svesni koliko napora i truda iziskuje osvojiti jedan Grend Slem, pre svega fizičkog, pa i mentalnog, a bogami i tehničkog. Novak Đoković, ali i ostala dvojica su u prethodnih 20 godina učinili da to izgleda lako, a nije. Federer je izuzetan, Nadal je sjajan ali ipak je samo jedan najbolji.
    (Nikola, 5. februar 2023 17:50)

    # Link komentara

  118. Najbitnija je olimpijada a tu nolo slabo stoji
    (Uzinolotokrtina, 5. februar 2023 17:50)

    # Link komentara

  119. GOAT-a cini statistika unutar odredjenog sporta. Svaki parametar u toj statistici nosi odredjen broj bodova. Skup svih bodova nam daje igraca koji je najbolji. Sad sto nekog ne zanima statistika vec misljenja to je njegova licna stvar.
    (banja luka, 5. februar 2023 17:45)

    # Link komentara

  120. Pa GS titule jesu najbitnije ali daleko od toga da samo one trebaju da se gledaju! Kada imas dvojicu ili trojicu u igri kao sto je ovde slucaj izmedju Novaka i Nadala, donedavno i Federera, onda treba uzeti u obzir vise stvari, i nedelje na prvom mestu i masterse i medjusobne susrete... Bez toga ne bi moglo! Ovako je dosta povrsno!
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 17:43)

    # Link komentara

  121. Слемови су им битни, јер Надал не води у другим категоријама. Иначе би говорили како је све битно. Овако надају се да Ноле неће престићи Надала у укупном броју ГС. Биће још саплитања, нарочито послије Ролн Гароса ако то Ноле освоји. Жреб ће све показати. Опет Надал игра термине који му одговарају, опет више одмора од Нолета и све тако.
    (Ja, 5. februar 2023 17:42)

    # Link komentara

  122. Sta se desilo sa ovim covekom, jel imao neke ozbiljne povrede ili je malo i psihicki pukao nesto?
    (Sou Bisnis, 5. februar 2023 17:41)

    # Link komentara

  123. Zasto su ovi zapadnjaci univerzalno glupi. Ne moze GOAT da bude onaj ko ima najvise GS naslova vec onaj koji drzi vecinu najvaznijih teniskih rekorda. Recimo, Nadal im 2 GS naslova vise od Federera ali Nadal je u svim ostalim teniskim rekordima u poredjenju sa Federerom - teniski patuljak! E zato ne moze Nadal ni da bude u trci za GOAT-a vec ostaje veciti treci, ravno iza Federera koji ostaje veciti drugi.

    Uzimanje osvojenih GS titula kao jedinog validnog kriterijuma za GOAT titulu, a istovremeno obezvredjivanje ostalih rekorda poput broja nedelja na broju jedan, broj godina zavrsenih kao broj jedan, ukupan broj zavrsnih mastersa, Mastersa 1000, velikih titula, osvajanje svih mastersa, svih GS titula, drzanje sve 4 GS titule istovremeno plus zavrsni masters... itd. To su sve rekordi koji su ekstremno teski za osvajanje, a kada neko sam samcat drzi sve te rekorde onda je jasno da imamo APSOLUTNOG GOAT-a i ne moze sad tu neki Nadalčić uopste da ulazi u tu pricu, pogotovo zato sto je ilegalno usao u Australiju prosle godine nakon samo 6 dana od negativnog kovid testa, a trebalo je da prodje 15 dana pre ulaska, i nakon sto su mu uklonili glavnog konkurenta kojeg na hard court terenima spanac nije pobedio 8 i po godina (danas je to 9 i po godina!).

    Ljudi, Federer je ponizen, Nadal je ponizen, nema tu vise sta da se prica o teniskom MEGA CARU jer zna se ko je to!!!
    (Novak GOATović!!!, 5. februar 2023 17:38)

    # Link komentara

  124. Jedan od retkih istinitih komentata koji se mogu naći. Nivo tenisa koji je igrao protiv Novaka na AU i protiv Rafe na RG je bio neverovatan, ali ipak nedoovljan za titulu. Bilo bi lepo da ga vidimo na vrhu kada odu Nole i ekipa…
    (brs976, 5. februar 2023 17:34)

    # Link komentara

  125. Zašto se onda igraju ostali turniri?
    Zašto se sakupljaju bodovi na ATP listi?
    Malo je tužno gledati i slušati sve njih kada ovako govore.
    Sve je bitno, a ima dosta nivoa na osnovu kojih bi određivali najboljeg. Slemovi su bitni, ali ne i jedini bitni, ATP Mastersi, nedelje provedene na prvom mestu, završetak sezone na istom su takođe važni.
    Novak je apsolutni i neupitni najbolji teniser u istoriji, po svim parametrima.
    (predrag, 5. februar 2023 17:32)

    # Link komentara

  126. Posle velike trojke, bolji igrac mladi se nije pojavio u tenisu sto se tice igre. Hvala Bogu sto trenutno ne igra svoj najbolji tenis, ne bi se ni Novak dobro proveo. Vise puta ga je razbio na razlicitim turnirima i njega i Nadala i Federera.
    (Marko, 5. februar 2023 17:25)

    # Link komentara

  127. Tako se oduvek i gledalo... Sampras je bio Goat do Federera, pa Federer, pa sad videcemo ko ce biti...
    (Realno, 5. februar 2023 17:25)

    # Link komentara

  128. Pa nista onda, hajde da se zatvore svi ostali teniski turniri. Ne znam stvarno čemu poenta da se igraju?

    GOAT je onaj ko se izborio da bude najbolji u najžešćoj eri tenisa i najjačoj konkurenciji. Docice za nekoliko decenija neki klinac koji neće imati dostojne protivnike, i prećiće 30 GS titula I oboriti dosta rekorda, ali neće mentalno, ni fizički, a ni po posvećenosti prići nivou koji je imao Novak Djoković tokom velikog dela svoje karijere.
    (arch, 5. februar 2023 17:24)

    # Link komentara

  129. Ne bih rekao samo slemovi, ali da su vazni, jesu.

    Naravno, treba uzeti u obzir i turnire masters serije. Broj sedmica kao broj jedan, koji znace neku konstantu itd.

    Kako god, mislim da ce se sada mnogi sloziti da je Federer (za kojeg vec duze vrijeme govorim da je po meni treci u tom poredku) ispao iz te trke sa -2 u slemovima, sa zaostatkom u mastersima, sa minusom u h2h sa obojicom....
    (Dado, 5. februar 2023 17:24)

    # Link komentara

  130. Imam neki osecaj da ce nolomani da se sloze jer ce Nolo verovatno imati najvise, ali kada smo to pricali pre 3 g da je to glavni parametar, nisu se slagali sa njim. A uvek je bilo da je najbitnije ko ima najvise Gs titula. Principijelni nolomani.
    (Slave, 5. februar 2023 17:19)

    # Link komentara

  131. A ako imaju isto, onaj ko vise narusava prirodna dobra svoje drzave. Znaci Nolo Kalemegdan Goat.
    (Patriota, 5. februar 2023 17:16)

    # Link komentara