1. Embid je uspeo u tome sto je zeleo, poslao je poruku i za MVP, i za to da je svakako trebao biti starter na All Star.
    (gox, 2. februar 2023 17:21)

    Ti si također u pravu a ja sam samo htio naglasiti da epitet "jadno" nikako ne ide uz onu Embidovu partiju. Ovde je čest narativ da Jokić igra "nezainteresirano" pa bi i protivnici shodno tome morali biti isto takvi .. inače su jadni što se dokazuju protiv takvog Nikole. Nikola Jokić je MVP najjače lige na svijetu i ako se protiv njega neće dokazivati protiv koga bi trebali?? Jokićeva nezainteresirana igra u tom meču je njegov problem a ne Embidov i osporavati onako brutalnu partiju mogu samo mudrijaši koji loptu vide samo na TV i vjerojatno ne znaju da je košarkaška lopta veča od rukometne. Žao mi je što Jokić nije prihvatio izazov u vidu tako jakog suparnika ali imaju uzvrat pa ćemo vidjeti .. naravno ako Embid doputuje jer zvijezde često preskaču gostovanje u Denveru, ili odmaraju ili glume povredu što zbog nadmorske visine što zbog neatraktivnog grada. Ove godine gotovo pola ekipa nije došlo s najboljim igračina u Denver, ali sa druge strane to nije Denverov problem nego olakotna okolnost.
    (elija, 2. februar 2023 18:00)

    # Link komentara

  2. (elija, 2. februar 2023 16:51)

    Problem je u tome sto je Jokic zaista nezainteresovan do te mere da je duboko motivisani Embiid bio previse u toj utakmici.
    Pri tom je odigrao losije prvo poluvreme od Jokica, daleko neefikasnije. Ali je nastavio u istom i jos boljem ritmu, oslobodio se cuvanja Jokica u odbrani, i fokusirao svu energiju na napad.
    Sto se Jokica tice, odigrao je jedno od najlosijih poluvremena u ovoj sezoni, potpuno pasivan.
    Ta njegova nezainteresovanost u smislu nekog takmicenja 1 na 1 ga je ovog puta i kostala utakmice.
    Nadam se da je naucio lekciju za kraj Marta i da ce upaliti motor u sledecoj utakmici, ako se naravno Embiid pojavi u Denveru posto ima obicaj da izbagava odlazak u goste.
    Od poslednjih 8 utakmica vs Denver u gostima, Embiid je samo 2x gostovao u Denveru.

    Embid je uspeo u tome sto je zeleo, poslao je poruku i za MVP, i za to da je svakako trebao biti starter na All Star.
    (gox, 2. februar 2023 17:21)

    # Link komentara

  3. Uopšte nisi u pravu. Pa koliko puta mu je falila jedan asistencija za tripl-dabl pa nije ni ulazio u igru u poslednjoj četvrtini...toliko o tome.
    (ranZo, 2. februar 2023 16:08)

    Dragi prijatelju, to o čemu ti sad pričaš, o ne igranju u " garbage time " , a što je pisalo u komentaru na koji odgovaraš su dvije potpuno različite i nepovezane stvari. Međutim da bi to netko razlikovao treba o košarci nešto i znati. Obzirom da očito ne znaš da niti jedan igrač koji drži do sebe ne ulazi u igru kad je utakmica rješena vidi se da košarku puno i ne pratiš. Da Jokić kojim slučajem uđe u igru amo reći na pola 4. četvrtine na + 25 i hvata TD jer mu fali 1 skok to bi bila velika sramota i nepoštivanje protivnika i ne bi bilo niti malo neobično da ga netko ne polomi zbog toga. Neće Nikola nikada to uraditi jer drži više do svog ugleda i časti i nepisanog fair playa nego do tog jednog pišljivog TD . Košarka se igra za pobjedu , a kad vodiš 30 razlike 3 ili 5 minuta do kraja znači da je utakmica gotova i pobjeda sigurna. Ono neki dan kad je imao 15 skokova i asista , e to je TD , i to junački , a hvatanje statistike ala Westbrook bez obzira na rezultat je nešto što Jokić sigurno neće nikada raditi, i ne treba jer je pravom navijaču 30/15/9 sasvim dovoljno ako je tim pobjedio.
    (ivica, 2. februar 2023 17:09)

    # Link komentara

  4. čuj debakl protiv embida...pa igrali su protiv Jokića jedini cilj je bio da se embid pokaže protiv Jokića i tako je i bilo...cela utakmica se vratila oko njega sve lopte išle njemu imao čovek 40 šuteva...tako da je to jadno da mora da se dokazuje na taj način!
    (coaBeč, 2. februar 2023 16:08)

    Ništa jadno u tome nema, osim tvog komentara koji je jadan da jadniji ne može biti. Embid je bio agresivan , imao dobar šut, hrpu skokova, imao ukradenih lopti, blokada i asistencija , imao veliki +- . Od kad je jadno da zabiješ 47 koševa uz 18 skokova i tvoj tim na krilima tvojih koševa dobije utakmicu, samo u glavama takvih kao ti. Naravno da je bio motiviran, sa druge strane te čeka dvostruki MVP , svatko sa imalo sportske strasti bi bio motiviran..ali obzirom da je Jokić sa druge strane svi su jadni jer se idu dokazivati. Možda bi se Embid trebao napaliti na Deandre Jordana ili Javal McGeea ali nikako na Jokića. Zašto ne objasniš kako to da Jokić nije bio motiviran a sa druge strane je jedini centar u ligi koji se s njim može nositi, sretnu se dva puta godišnje, ako i toliko , Jokić nezainteresiran a ti nam objašnjavaš da je to normalno , a ovo kako je Embid pristupio utakmici potpuno glupo i jadno. Mora da su u tvom kraju trenirali balet i klizanje, muški sport sigurno nisu. Jokić je bolji igrač od Embida ali Kameruncu za utakmicu sa Denverom možemo samo čestitati i pohvaliti ga , nikakav pridjev " jadno " uz onakvu igru ne priliči.
    (elija, 2. februar 2023 16:51)

    # Link komentara

  5. Nije on izgradio personu da ga baš briga nego je on ta persona stvarno. Vili košarku i konje, ostalo ga ne zanima.
    (4k4.Dex, 2. februar 2023 16:10)

    Politika ga pomalo zanima, pa mu nije problem da podrži koga treba.
    (Dikan, 2. februar 2023 16:48)

    # Link komentara

  6. Prestani da lazes sebe, novinare i nas citaoce ovih redova. Reci napokon iskreno da svaki mec igras za TD koji ti je drazi od pobede tvog tima.
    (miroslav, 2. februar 2023 16:45)

    # Link komentara

  7. Bole ga uši :)

    Elem, kad krenu poređenja sa Vestbrukom i tripl dablovima, setite se samo da Jokić ima jedno (minimum) 30 utakmica (mrzi me sad da kopam) u kojima mu je falila SAMO jedna asistencija, skok ili poen za tripl dabl. Sa druge strane, 2017/18, kada je Vestbruk pred kraj sezone jurio svoj drugi uzastopni tripl dabl prosekm, pred poslednji meč, nedostajalo mu je 17 skokova da bi imao i skokove u dvocifrenoj kategoriji. Na kraju meča je imao (drum rolls please).... 20 skokova. A takođe ima i ovaj klip:

    [link]

    Pa vi sami procenite ko je stat padder, a ko ne.
    (objavitemikomentar, 2. februar 2023 16:42)

    # Link komentara

  8. Kakva ladovina od čoveka
    (Nikola, 02. februar 2023 09:18) Upravo. Reprezentacija Srbije najbolje zna.
    (Aragorn, 2. februar 2023 16:18)

    # Link komentara

  9. Nije on izgradio personu da ga baš briga nego je on ta persona stvarno. Vili košarku i konje, ostalo ga ne zanima.
    (4k4.Dex, 2. februar 2023 16:10)

    # Link komentara

  10. čuj debakl protiv embida...pa igrali su protiv Jokića jedini cilj je bio da se embid pokaže protiv Jokića i tako je i bilo...cela utakmica se vratila oko njega sve lopte išle njemu imao čovek 40 šuteva...tako da je to jadno da mora da se dokazuje na taj način!
    (coaBeč, 2. februar 2023 16:08)

    # Link komentara

  11. Nije bio tako kul kada je odbijao da se slika sa fanovima na aerodromu posle evropskog prvenstva, lično video svojim očima, treba da ga bude sramota
    (djole, 2. februar 2023 16:08)

    # Link komentara

  12. @Svaka čast, ali nije tačno da je to došlo samo od sebe. Nikola itekako zna dozirati statističke parametre, malo je forsirao asistencije u zadnje vrijeme i to je to. Uzima u prosjeku tri šuta manje nego prošle godine, kako bi više asistirao. Ja ga podržavam, ali treba i on biti iskren, taman posla da nije znao.
    (WillyWonka, 02. februar 2023 14:55)

    Uopšte nisi u pravu. Pa koliko puta mu je falila jedan asistencija za tripl-dabl pa nije ni ulazio u igru u poslednjoj četvrtini...toliko o tome.
    (ranZo, 2. februar 2023 16:08)

    # Link komentara

  13. Зашто би фолирао реакцију због "маркетинга" кад човек нема ни инстаграм, не занимају га друштвене мреже и ПР тимови...
    (Данило, 2. februar 2023 15:51)

    # Link komentara

  14. Nezamislivo je da neko u toku same utakmice razmislja o broju asistencija, koseva, skokova... Posle debakla protiv Emblida dva dana nigde tekstova i evo sad po pet dnevno. Dva dana dovoljno da se ponizavanje zaboravi. Toliko pamcenje u srba traje.
    (Milos, 2. februar 2023 15:18)

    # Link komentara

  15. S jedne strane deluje simpaticno ali. On zaradjuje desetine, stotine miliona od ovoga sto radi i ne bi bilo lose da pokaze da mu je stalo. Eto neka odglumi da mu je stalo. Zamislite da vi smatrate neku nagradu ogromnom a tome kome treba da je urucite ne znaci nista. Da li bi onda ipak razmislili da je date nekom drugom?
    (Nikola, 2. februar 2023 15:15)

    # Link komentara

  16. Svaka čast, ali nije tačno da je to došlo samo od sebe. Nikola itekako zna dozirati statističke parametre, malo je forsirao asistencije u zadnje vrijeme i to je to. Uzima u prosjeku tri šuta manje nego prošle godine, kako bi više asistirao. Ja ga podržavam, ali treba i on biti iskren, taman posla da nije znao.
    (WillyWonka, 2. februar 2023 14:55)

    # Link komentara

  17. (Specialac, 2. februar 2023 09:51)

    I ja sam Jokića kritikovao zbog neigranja za reprezentaciju, ali sad kad je pristao da igra i kad sam video sa kim mora da igra (čast izuzecima Teodosiću i Bogdanoviću) i da (na primer) jednostavno nema kome da na slepo doda loptu kao što radi u NBA, sve sam razumeo i ne zameram mu ništa.
    (Nenad, 2. februar 2023 14:52)

    # Link komentara

  18. Na stranu skromnost jer Jokić stvarno djeluje takav , ipak je primjetno da forsira dodavanja više nego ranije, zbog TD prosjeka , smanjio je broj šuteva zbog toga. Protiv Phile je doslovno bacio nekoliko lopti u bunar pokušavajući dodati gdje nije bila situacija za to. Stanje stvari je nalagalo da pokuša nižeg i starijeg Tuckera napadati i tražiti koševe jer je utakmica počela izmicati iz ruku ali je Jokić forsirao nešto drugo i pogubio niz lopti kad se lomio susret. Ne znači ovo što sam napisao da ja njega sad mrzim ili nešto tako jer to nije točno, maksimalno ga uvažavam i smatram najboljim igračem u ligi ali da ponekad forsira asistencije to je također točno. Kažem ponekad, naravno ne uvjek, i sigurno zna koja mu je statistika i trudi se imati TD prosjek.Ipak je on centar u momčadi koja ima dobrog playa i 6-8 asistencija je realno da ima, kao i kroz cijelu karijeru..ove godine lovi TD prosjek i to nije sramota kazati niti je napad na njega. Jokić kojeg ja gledam godinama nikad nije bacao tako riskantna dodavanja kao što to čini danas
    (Brico, 2. februar 2023 14:48)

    # Link komentara

  19. (znanje-imanje, 2. februar 2023 09:46)

    Zaboravio si jednu jako bitnu stavku, a to je Džamal Marej(ili Mari, kako ti je draže). Taj čovjek je najslabija karika u Denveru. Već godinama pokušava da se nametne kao vođa, iako je i pticama na grani jasno ko je vođa. Džamal konstantno šutira više od Jokića, svaku utakmicu, a u igri 2 na 2 sa Jokićem je u skoro 90% slučajeva on taj koji završava akciju, iako Jokić ne maši "flouter" na kad dobije povratni pas. Plus na sve to, Džamal ne postoji u odbrani. Pa zamisli samo situaciju u kojoj bi recimo Džru Holidej šutirao više od Janisa i bio čovjek manje u odbrani. Bio bi trejdovan prvom prilikom.
    (MethodManWu, 2. februar 2023 14:46)

    # Link komentara

  20. Zamisli imas coveka koji je 211 cm, sutira 70%, trojke blizu 40% (da se ne postidi ni stef kari), najbolji je passer svih vremena medju visokim igracima (ako ne i uopste), dvostruki je mvp (na putu da bude i treci put) i vidi buducnost... I jos uvek nemas titulu. Kakvi su to njegovi saigraci bili... I kakvi su to krsevi AKO ni ove godine ne uzmu prstenje.
    (vrg, 2. februar 2023 14:45)

    # Link komentara

  21. Super braon mantil
    (Trasista, 2. februar 2023 14:40)

    # Link komentara

  22. Bravo za našeg Nikolu. U svakom slučaju bravo za igru mada je tačan podatak da trenutno ima 9,98 prosek qasistencija po meču. Na sledećoj utakmici mu treba 11 asistencija i to je prosek po meču tačno 10,00.
    Bravo za Jokića
    (Nebojša, 2. februar 2023 14:32)

    # Link komentara

  23. Super rezultat. Mada je tačan podatak da mu je prosek asistencija 9.98.u sledećoj utakmici mu treba 11 asistencija i onda će prosek po meču biti 10.00. U svako slučsju bravo za našeg Nikolu
    (Nebojša, 2. februar 2023 14:28)

    # Link komentara

  24. CAR
    (Yen, 2. februar 2023 13:37)

    # Link komentara

  25. MVP čiji se dres ne prodaje čudno.
    (bakicar, 2. februar 2023 13:01)

    # Link komentara

  26. Pretvorio se u običnog statističara a bio dobar kosarkas!
    (Đjure, 2. februar 2023 13:00)

    # Link komentara

  27. Skromnost je vrlina a ne mana i foliranje.
    Dvojica, trenutno najboljih i najdominantnijih sportista na svetu su Srbi. Obojica k'o ispod istog čekića: Pristojni, porodični ljudi, bez afera, maximalno fokusirani, inteligentni...
    (tata, 2. februar 2023 10:19)

    Da su najbolji - verovatno jesu, ali tu prestaje svaka sličnost između Đokovića i Jokića.
    (Locutus, 2. februar 2023 12:52)

    # Link komentara

  28. За оне који мисле да се фолира имам питање/задатак...
    Који би кошаркаш преседео на клупи последњу четвртину а треба му скок или асистенција за трипл-дабл? Онај што јури статистику, сигурно не.
    Молим само искрене одговоре...
    (Тата, 2. februar 2023 12:43)

    # Link komentara

  29. Najvece legende Joker i Nole!!!!
    (max, 2. februar 2023 12:08)

    # Link komentara

  30. Otpeva im "U tem Somboru"
    pa mozda ce razumeti nesto.
    (dusan jichici, 2. februar 2023 12:01)

    # Link komentara

  31. Vrhunski marketing, ali vrhunski. Izgradio ga na stavu, baš me briga za ličnu statistiku dok ekipa pobedjuje. Da li ga je briga za individualnu statistiku. Pa naravno. Nikola ovo maestralno radi.
    (Goks, 2. februar 2023 11:41)

    # Link komentara

  32. Ne prevodite "win games" kao "pobedjivanje utakmica". Moze se pobediti U UTAKMICI, bukvalizujete s engleskog, ne mora sve doslovce. Ako vec zelite taj princip da koristite, mozete " resiti utakmicu u svoju korist". Pobedjuje se protivnik, a ne utakmica.
    (Scotch & Soda, 2. februar 2023 11:04)

    # Link komentara

  33. @Macijauskas slično ima i Lebron, kada je igračima Toronta pričao gde treba da stoje kad su zvali akcije. To je odlika izuzetno visokog IQ-a košarkaškog. I može da bude demorališuće po protivničke igrače, članovi tadašnjeg Toronta to i danas prepričavaju.
    (nikks98, 2. februar 2023 10:29)

    # Link komentara

  34. Moguće je da ima malo i "glume". Izgradio je personu koju baš briga i sad samo ide sa tim stavo. Nije čovek glup, mora malo marketinga jer zna se šta ljudi vole.

    Opet kad ga gledaš stvarno imaš utisak da ga bole uši za ceo spektakl. Ona utakmica protiv Džezera kad je dao 33 za poluvreme i imao 47 poena na 2 minuta pre kraja očekujem prvu od 50, on čovek ode sede na klupu i lagano. Razumeš da ne treba forsirati i ne daj Bože izazvati povredu, ali opet ti zaigra oko jer znaš da bi neki pojeli samo da imaju priliku za tako nešto.

    Neobičan jeste, skroman jeste. Međutim, prija to negde u dubini. Bar malo. Samo nek je živ i zdrav pa za 10-ak godina da gledamo ulazak u Hall of Fame, a gospođa i Ognjena u prvom redu.

    Samo jako Debeli.
    (Gde ja živim, 2. februar 2023 10:28)

    # Link komentara

  35. Lično mislim da se malko i folira, ne u potpunosti ali malo sigurno. Nema šanse da mu ne znači.
    (Milan, 02. februar 2023 09:43)

    Skromnost je vrlina a ne mana i foliranje.
    Dvojica, trenutno najboljih i najdominantnijih sportista na svetu su Srbi. Obojica k'o ispod istog čekića: Pristojni, porodični ljudi, bez afera, maximalno fokusirani, inteligentni...
    (tata, 2. februar 2023 10:19)

    # Link komentara

  36. Koiko puta treba Jokic treba da ponovi da mu statistike nisu najbitnije cak ni MVP priznanja.On je timski igrac na prvom mestu i vaznije su mu asistencije i odbrane nego postizanje koseva.Jedino sto bi zeleo je taj osvojen prsten kao slag na tortu.
    (Miodrag, 2. februar 2023 10:10)

    # Link komentara

  37. Jel se sjećate UTAH zadnjih par sezona? uvijek prvi a onda i play offu ispadnu u prvoj rundi.
    (Marko, 2. februar 2023 10:04)

    # Link komentara

  38. Car.
    (delboj, 2. februar 2023 10:02)

    # Link komentara

  39. @fenomen, zato što NBA zaokružuje na jednu decimalu, a on ima 9,977… Ima još jedna interesantna statistika, +/- gde je cela prva petorka Denvera u prvih 20, a četvorica u prvih 5!
    (Neba, 2. februar 2023 10:00)

    # Link komentara

  40. Pršti entuzijazam.
    (tocka, 2. februar 2023 09:55)

    # Link komentara

  41. Prvi put odbio reprezentaciju zbog ugovora (individualna stvar), drugi put odbio reprezentaciju jer je kao bio umoran posle MVP sezone gde je bukvalno igrao totalno nebitne utakmice i rizikovao povrede samo da bi osigurao MVP titulu. I sad prosipa prica kako mu nista to nije vazno, samo da denver pobedi hahah dobro je
    (Specialac, 2. februar 2023 09:51)

    # Link komentara

  42. Isti ovaj "uuuuuuu" stav mu treba pa da je sreće ali pre svega pameti da ne ide na AllStar. Dobiju li GSW samo treba da odrađuju ostatak sezone i rotiraju pauze 6 glavnih igrača, pre svega Jokića. Onda imaju ne 8% nego 20% šansi za titulu. Ovi oko PI zone i oko 50% pobeda moraju da se cimaju do kraja. Prosto mi je neshvatljivo da Nikola preduslove za titulu nije još skontao. 1 - da otkači trenera, ali to ajde manje-više. 2 - menadžer s mozgom: gle pao mu je s neba i već su zato 1. na tabeli. Za titulu treba isto tako još malo mozga i 3 - raspored snaga a ne lipsavanje pred PO. Čudim se jer bi taj rezon trebao da ide u istom paketu kao i "uuuuuuuu".
    (znanje-imanje, 2. februar 2023 09:46)

    # Link komentara

  43. Lično mislim da se malko i folira, ne u potpunosti ali malo sigurno. Nema šanse da mu ne znači.
    (Milan, 2. februar 2023 09:43)

    # Link komentara

  44. Bravo Nikola, izrastao si u pravog Jokera.
    (Joker, 2. februar 2023 09:38)

    # Link komentara

  45. Bas ga briga... Sta bi tek bilo da mu je imalo stalo do statistike i kosarke uopste...
    (Vlada, 2. februar 2023 09:35)

    # Link komentara

  46. Kakva reakcija. Pogledao sam ovo od sinoć preko 20 puta i svaki puta se nasmijem. Ubjedljivo najinteligentiji igrač u NBA. U intervjuu sa Edinom i Koletom kad ga pitaju koliko mu treba vremena da zapamti akciju, kaže vrlo kratko, jedno pokazivanje samo. Pa onda nakon toga priča da poznaje i akcije većine drugih timova, da zna i znakove za pozivanje akcija tih drugih timova itd. Da je tako prepoznao i prošle godine u play offu onaj pokušaj lob pasa protiv GSW kada je igračima sa klupe gestikulirao šta da brane jer svi očekuju da će se ići na šut za 3p na Karija ili Tompsona. To ne može apsolutno niko drugi osim njega. Većina igrača ne poznaje ni akcije svog tima, a kamoli drugih timova u ligi... Svaka čast za sve Nikola! Takav se pojavljuje jednom samo!
    (Macijauskas, 2. februar 2023 09:34)

    # Link komentara

  47. Vestbrukove tripl dablove ne treba uzimati u obzir jer nisu realni.
    Saigrači su se sklanjali od lopte kako bi on skupljao skokove i nabijao statistiku.
    (Gospodin Popara, 2. februar 2023 09:31)

    # Link komentara

  48. Najnoviji mim.
    (Ime, 2. februar 2023 09:31)

    # Link komentara

  49. Skromnost mu je jedna od vrlina..i da juri statistiku,kako ovde neki kažu,kez bi mu bio od uveta do uveta na tu vest..a on ništa,mrtav hladan..
    (Tom i ja, 2. februar 2023 09:28)

    # Link komentara

  50. Kako to, juče mu falila jedna da bi bio na proseku od 10 a danas ima dovoljno?
    (fenomen, 2. februar 2023 09:25)

    # Link komentara

  51. Kakva ladovina od čoveka
    (Nikola, 2. februar 2023 09:18)

    # Link komentara

  52. King!
    (C he, 2. februar 2023 09:17)

    # Link komentara