1. Никола Брдић
    (Drnch, 30. decembar 2022 22:03)

    # Link komentara

  2. Niko nije bolji od Birda
    .... to je i Jordan rekao
    (Monika Seles, 30. decembar 2022 17:52)

    # Link komentara

  3. Просто невероватно колико у Бостону поштују Јокића, не само аналитичари, него и коментатори Селтикса увек причају позитивно о њему.

    Ја сам рачунао да Бил Симонс увек истиче како је Јокић бољи од Ембида, због конкуренције Бостона и Филаделфије. Али изгледа да није само то у питању.
    Када је радио анализу екипа на западу, које конкуришу да освоје конференцију, међу њима је био и Денвер. Набројао је предности и мане тих екипа. Када је дошао Денвер на ред, рече "они имају најбољег играча, Јокића"
    (јд123, 30. decembar 2022 17:22)

    # Link komentara

  4. jednostavno pitanje, što je Jokić osvojio sa Denverom ili sa Srbijom?
    (Marko, 30. decembar 2022 16:56)

    # Link komentara

  5. Ista priča kao i sa Novakom,
    Gde ti bolji da budeš…
    (Đenka, 30. decembar 2022 16:19)

    # Link komentara

  6. Zaboravio sam cija je izjava ali isla je ovako: Da biram ko sutira za pobjedu u utakmici, biram Michaela Jordana, da trebam sut da mi spasi zivot, lopta ide Birdu. Nema dalje
    (quixver, 30. decembar 2022 15:52)

    # Link komentara

  7. Volim Jokica, ali ajde malo objektivnosti. Bird je najbolji beli kosarkas u NBA svih vremena.
    (GreyVal986, 30. decembar 2022 15:32)

    # Link komentara

  8. Prsteni. broje se prsteni, a ne statistika..
    (Kriger, 30. decembar 2022 15:27)

    # Link komentara

  9. Jel su samo meni dosadile ove gluposti oko toga ko je bolji od koga? Batalite to i uživajte u košarci, ako umete.
    (Kvaradona, 30. decembar 2022 15:09)

    # Link komentara

  10. NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)
    1. Michael Jordan* 27.91.
    2. LeBron James. 27.35.
    3. Nikola Jokić 27.10.

    NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)
    1. Michael Jordan* 9.21
    2. Nikola Jokić 8.87
    3. LeBron James 8.85


    Cifre nikada ne lažu. Na kraju utakmice (po broju postignutih poena) možete zaključiti ko je pobedio.
    Moja sućut. Plačite.
    (maSi, 30. decembar 2022 14:58)

    # Link komentara

  11. Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

    Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.
    (ej, 30. decembar 2022 12:06)

    Jos samo da shvatis da ovo nije tenis, i sve je super
    (Vasa, 30. decembar 2022 14:14)

    # Link komentara

  12. @Konstantacija u svemu ostalom je kazes Jokic bolji? Pa danas je daleko lakse imati vise asistencija,igraci su bolji suteri zar ne? Napadi se zavrsavaju u petoj sekundi,vise poseda. Jokic trenutno ima 6,4 asistencije u proseku za karijeru,Bird 6,3. Jokic ima 10,4 skoka,Bird 10. Danas i Luka Doncic moze da uhvati 20 skokova na mecu,Riki Rubio 17. Bird je u finalu 86te hvatao skokove pored Hakim Olajdzuvona i 224cm Ralph Sampsona i Kevina Mekhejla i Roberta Parisha iz svoje ekipe. Bird je izvodio svakave vrste dodavanja i Jokic nije bolji paser od njega,mogu biti samo jednaki,broj necega ne odredjuje ko je nesto bolje radio,Kevin Dzonson ima skoro deset hiljada asistencija,nije bio ni priblizno dobar paser kao Bird. Karl Malone ima 4 hiljade poena ukupno vise od Dzordan a nikada nije bio najbolji strelac pored njega. Bird je davao paseve iz jednog kontakta,iza glave,iza ledja,preko celog terena,za mene je najbolji pas ikada bas njegov kad je iza glave sa trojke bacio felsiranu loptu koja zavrsava tacno ispod kosa kod Mekhejla a pored noge odbrambenog igraca. Koliko asistencija za Birda sa kamperima za 3 poena i ovim koji su prebrzi i ulecu ili lete kao Gordon?! Jos pominjes mvp,a ovaj bio 3x i jos kasnije imao jos bolje brojke povredjen kada nije bio mvp.
    (vince carter, 30. decembar 2022 14:13)

    # Link komentara

  13. Ne može Jokić da uzme titule sa ovom ekipom. Moraju da dođu još bar jedan dva ozbiljna igrača pa kad osvoji par titula možemo da pričamo da li je blizu Birda jer onaj čovek je bio i ofanzivno i defanzivni čudo kao i Džordan.
    (4k4.Dex, 30. decembar 2022 14:09)

    # Link komentara

  14. Milan

    Kako pricas gluposti. Hajde Nam pokazi gde je promena pravila kako se broje asistencije. Samo cekam da pocnu ljudi da pametuju kako su se I blokade brojale drugacije pre 40 godina.
    (Roki, 30. decembar 2022 14:03)

    # Link komentara

  15. Jokic je zver ali treba biti realan, ovo sto se sad racuna kao asistencija nekad nije bilo. Da su danasnja pravila Medzik bi imao prosek od 20 asistencija po mecu.
    (Misko, 30. decembar 2022 13:54)

    # Link komentara

  16. Jokić mora da osvoji koji prsten, da bi zacementirao status medju legendama nba. Nadam se da neće završiti karijeru kao Barkli, Karl Meloun, Stokton, nesumljivo vrhunski igrači ali bez prstena.
    (vladica, 30. decembar 2022 13:51)

    # Link komentara

  17. Polako ljudi, Simons ne poredi Jokiceva i Birdova ostvarenja, titule i br MVP, on poredi stil igre i dominaciju...Realno Jokic je nezaustavljiv, kao i Bird...
    (Raci, 30. decembar 2022 13:49)

    # Link komentara

  18. Za Birda nije.
    (Enter, 30. decembar 2022 13:41)

    # Link komentara

  19. Medzik je imao 11 asistencija po utakmici u proseku ali pravih dodavanja za kos a ne kao sad.Zamisli u fudbalu dodas Mesiju,Ronaldu on predje 30 metara predribla 2 igraca i to je kao asistencija.
    (Milan, 30. decembar 2022 13:31)

    # Link komentara

  20. Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
    (Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

    Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.
    (Marko, nis, 30. decembar 2022 12:30)
    nije Amerikancima nego samo ovom sto je rekao ,,da li si dobro" ? ali i on ima pravo na misljenje
    (Milan, 30. decembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  21. Joker,, ko da kazes da je mitrovic bolji od maradone.
    (salerno, 30. decembar 2022 13:20)

    # Link komentara

  22. @matori Lebron je prosle sezone imao bolju statistiku nego sa 26 godina,a igraci "bolji,brzi,jaci" sta mislis zasto? Statistika je neuporediva,sada je sve podredjeno ofanzivi sa mnogo otvorenog prostora i igracima koji kampuju na liniji za 3 i otvaraju prostor. Zato i Domantas Sabonis ima odlicne brojke,realno je samo ok igrac,ovde mi je Kozuki Oden odgovorio da njega u Litvaniji gusi Valanciuas,cak i da je to tacno ja sam Domantasa gledao u situacijama jedan na jedan na postu i njegovu tehniku,nije ni blizu recimo Pau Gasolu,nije ni bolji dodavac od njega,nego je broj dodavanja posledice ovakve igre i otvorenog prostora,sinoc je Dzulius Randle imao 41,7,7..on je apsolutni prosek od igraca. Onda slusamo za neke centre od pre kao za Divca kako ne bi pretrcali teren dok bi ostali vec bili na drugoj polovini a isti taj Jonas Valanciunas pomenuti igra koji je brz isto koliko sam ja Majk Tajson u boksu. Shaq je bio prebrz,ovde opisan kao Perkins. Ja vam preporucujem Utah Jazz 90s highlights,ono sto ce te videti je da nije Stokton dodavao samo Melounu i recimo coast to coast jednog centra matorog tada Antoine Kerra,igru u tranziciji,dok ovde slusamo da cak i oni najbolji nisu bili sposobni da prevedu loptu i da su ih rucnim kolicima prevozili iz odbrane u napad.
    (vince carter, 30. decembar 2022 13:19)

    # Link komentara

  23. Jako je glupo sto neki broje titule da bi dokazivali ko je bolji igrac.To bi trebalo da se racuna u posebnoj rubrici,ko je trofejniji a ko je bolji,uporedjujes individualne vrednosti i statistiku.Po tome je Jokic vec sada bolji od Birda,definitivno.Bird je jedino bolji suter,tu nema dvoumljenja,iako je i Jokic odlican za svoju visinu i za poziciju petice jedan od najboljih svih vremena.U svemu ostalom je Jokic ispred Birda,asistencije,uhvacene lopte,vec dva puta MVP nagrada,smisao za igru...
    (Konstatacija, 30. decembar 2022 13:18)

    # Link komentara

  24. Likovi kažu da u Birdovo vreme košarka je bila makljaža i da svaki poen se morao zaradi, i da zato ne može Jokić da se poredi sa Birdom. Pa šta? Hoće da kažu da se Jokić ne bi tukao za svaki poen? Odustao bi od košarke!? Smešno. Tek u to vreme bi izluđivao protivnike. Bio bi veća veličina nego danas, u to grubo vreme zbog upotrebe svog mozga.
    (zare, 30. decembar 2022 13:10)

    # Link komentara

  25. Placite
    (Milos, 30. decembar 2022 13:03)

    # Link komentara

  26. Fenomen

    Nisi u pravu. Ovde je rec o sposobnostima igraca, ne o uspehu. A za to nisu merilo titule.
    (Roki, 30. decembar 2022 12:59)

    # Link komentara

  27. hoćeš reći da su Karl Maloun, Stokton i Barkli ništa?
    (matori, 30. decembar 2022 12:21)

    Hoću reći da NISU u razmatranju za najboljeg svih vremena.
    Bird jeste. Medžik jeste. Vilt jeste, uprkos manjku titula, a uprkos osvojenim titulama Bil Rasel nije.
    Šek nije u konverzaciji iako je bio toliko dominantan, ali Karim recimo jeste.

    Da se razumemo vrlo jasno, da sastaviš najbolji tim u istoriji košarke taj tim bi imao Džordana, a zna se kome bi išla lopta u odlučujući momentima.

    Kakav bre crni Jokić, ljudi, mislio sam prvobitno da se sprdate.
    Jokić nije u najboljih 20 centara svih vremena. Diskutabilno nije ni najbolji centar svog vremena, gde ima ukupno 3 krštena centra. O čemu govorimo?
    (Franko Gavrić Mlađi, 30. decembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  28. Koliko god bilo tesko zamisliti da je Nikola bolji ofanzivno od takve kosarkaske velicine kao sto je bio Bird, jer sve nekada i sve pre je bilo bolje nego sada (jel tako?), moze biti i istinito kroz ozbiljniju analizu ofsnzivnih opasnosti obojice. E sad, to sto je Leri ptica bio jako poseban karakter i fajter "poganog" jezika, pa kao takav i na taj nacin ostavio neizbrisiv, istorijski uticaj na NBA i kosarku generalno, to je druga tema i taj uticaj je neuporediv u odnosu na medijski i karakterno dosta povucenijeg Nikolu. Svega tu ima sto gradi nostalgicarima ali i realistima utisak pri ovako besmislenom poredjenju igraca.

    Nikola je tiha voda koja breg roni - bez buke protivnika rastavi na komade, odakle hoces i cime god da izaberes dok je Leri ptica bio kobac koji ne bira nacine da te glasno napadne, "ponizi" i pobedi, sa prljavim (a ipak smekerskim) stavom i tri znaka uzvika :)
    (Pera Ždera, 30. decembar 2022 12:55)

    # Link komentara

  29. @slaviša. Ja znam da ti nisi najpametniji dečko. Ne možeš imati najbolje advanced stats u istoriji košarke a da si loš u odbrani. Pogotovo još ako igraš na poziciji centra. Jokić je itekako dobar u odbrani, još kad zapne. Nije rim protektor, a sve ostalo je dobro.
    (realno, 30. decembar 2022 12:51)

    # Link komentara

  30. “Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
    (Joker, 30. decembar 2022 10:48) “

    Da, toliko im je teško da ga priznaju da su ga dvaput zaredom izabrali za MVP, drugi put kad je njegov tim bio 6. na Zapadu. I sve u konkurenciji Janisa, Embida, Stefa Karija, Luke, Dza Morena itd.
    (Marko, nis, 30. decembar 2022 12:30)

    # Link komentara

  31. @Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
    (sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

    nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.
    (matori, 30. decembar 2022 12:26)

    # Link komentara

  32. @Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
    (sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

    nije uporedivo. Nikola je došao u ligu 3 godine mlađi, ali sa 25, 26 godina, Nikola ima bolju statistiku.
    (matori, 30. decembar 2022 12:26)

    # Link komentara

  33. @Slavisa Slazes se sa izjavom da bi Bird bio osrednji igrac da nije belac? Cudesno je koliko belci sami sebe stavljaju ispod crnaca u komentarima🙈 Ako te interesuje to je rekao "predobri Ajzea Thomas" zbog cega je sazvana konferencija gde su bili on i Bird,gde se Thomas izvinio a Birda nije bilo ni briga za to,gospodski je reagovao,ima snimak. I nije rekao da bi bio osrednji nego "da ne bi bio tako dobar da nije belac",sto nema nikakvog smisla. Covek je dominirao,cak i sa povredom ledja je igrao dobro zadnjih 5 godina i posle kidanja Ahilove tetive 89te kada je propusto sezonu a ta njegova "timcina" zavrsila kao osma i pociscena u prvoj rundi. 1991 kada je sa frakturom lobanje napustio odlucujuci mec playoffa sa Milerovom Indianom u prvoj cetvrtini pa se vratio u zadnjoj na svoju odgovornost i sa 30,10,9 odveo Boston dalje je pokazao koliki je sampion. A ovi dvostruki arsini kako je sada sve napredovalo a sa druge strane Birdovi saigraci su vanzemaljci a Jokicevi kante,pravo licemerje. U Birdovo vreme pitanje kada i u kojim godinama bi Jokic zavrsio u Nba i sa kojom ulogom u timu. Sigurno je da tada ne bi bio pripremljen kao sada. A kako se izvlace iz konteksta ove izjave sa kim je igrao Bird kao da su Mekhejl i Parish bili superstarovi od prvog dana. On je bez njih okrenuo 29-53 boston u 61-21 i igrao finale konferencije,bez DJ-a,ejndza,Woltona je uzeo prvu titulu a sa ovima kao neiskusnim igracima. Birdove asistencije su jedne od najboljih ikada,Bird passing skills video.
    (vince carter, 30. decembar 2022 12:25)

    # Link komentara

  34. @(Franko Gavrić Mlađi, 30. decembar 2022 11:25)

    hoćeš reći da su Karl Maloun, Stokton i Barkli ništa?
    (matori, 30. decembar 2022 12:21)

    # Link komentara

  35. Uporedite prve cetri sezone Birda i Jokica, pa da vidimo kakvi su potencijali Jokica. Sad je vreme da napadne prsten. Mislim da sa ovom ekipom sada moze.
    (sasa the king, 30. decembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  36. Kad treba prebace u drugu, vezu par trojki, daju par nemogucih koseva, i eto njihov tim vodi. Po tome su isti, samo je Bird lajavi ubica, a Jokic tihi ubica.
    (tocka, 30. decembar 2022 12:08)

    # Link komentara

  37. Vrlo je sličan Bird-u po karakteristikama i inteligenciji, samo različite pozicije. Mada, kada osvoji tri titule možemo da ih uporedjujemo, čemu talenat bez trofeja.

    Isto kao Džordana i Lebrona, 6 naspram 4.
    (ej, 30. decembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  38. "Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
    (Luka, 30. decembar 2022 10:45)"

    U čemu, u asistencijama? Tvrdiš da je Bird bio bolji asistent od Jokića? Ili samo nisi čitao članak?
    (hmmm, 30. decembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  39. Dokle ćete gurati priču o 89 TD kad je pre neki dan napravio 83.
    (Aman dokle više, 30. decembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  40. Danilovic, Nacionale....
    (dovla, 30. decembar 2022 11:45)

    # Link komentara

  41. 83 TD3
    (kristo, 30. decembar 2022 11:45)

    # Link komentara

  42. Nije poredio Jokica sa Lerijem kao ful paketom, samo prica o asistencijama i realno kad se pogledaju sve asistencije Jokica za ovih 7.5 sezona niko nije ni blizu, osim Magica koji je vise afektirao posle pasa al aj jedan je Magic. Dok je Leri isto bio neverovatan za asistencije al nije toliko potencirano zbog najboljeg suta ikada do pojave Stefa bolesnika.
    (konj veselko, 30. decembar 2022 11:44)

    # Link komentara

  43. Kad pogledate gde je Bird igrao Boston ondašnji i sa kakvim igračima u timu bilo mu je lakše da se nametne i da uzme prsten. Pogledajte ekipu Denvera osim Jokica tu nema dva tri krstena igrača u ekipi. Za ove partije koje pruža svaka mu čast. Nijedan centar nije ovako racionalno igrao toliki poeni skokovi razigryvanje o asistencijama je izlišno govoriti. Pa lik ima 90 tripldabla koji je to centar napravio za period koliko je Jokic preko bare. Sve pohvale i njemu i Doncicu za partije koje pružaju u NBA. Obojica buckasti nisu atletski građeni kao Ameri ali rasturaju od utakmice do utakmice. I pretendiraju da budu dva najbolja ne Amerikanca ikada u NBA. Znam fale im prsteni ali njihove ekipe su solidne rekao bih za takav poduhvat sa rosterom igrača koji možda nisu za sam vrh. Naksrecniji bih bio da ih vidim kao tandem u jednoj ekipi.
    (Del Boj, 30. decembar 2022 11:43)

    # Link komentara

  44. Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
    (Joker, 30. decembar 2022 10:48)

    Nije ga zbog toga pitao da li mu je dobro vec zato sto je Bill Simmons iz Bostona i Larry Bird mu je omiljeni igrac
    (straniplacenik, 30. decembar 2022 11:41)

    # Link komentara

  45. @Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom ...

    Taj koji je rekao da je Jokić bolji od Birda je takođe Amer tako da ...
    (Peki, 30. decembar 2022 11:39)

    # Link komentara

  46. Tica
    (Zoki, 30. decembar 2022 11:37)

    # Link komentara

  47. Kad igra nole
    (Milos, 30. decembar 2022 11:31)

    # Link komentara

  48. je ili nije, meni fascinantnije to da ga uopce poreduju sa njim. kakva cast, bravo majstore!
    (Zokara, 30. decembar 2022 11:28)

    # Link komentara

  49. Dakle počelo su da ga ubrajaju u pet najboljih svih vremena. A tek je na sredini svog igrackog veka.
    (Mare, 30. decembar 2022 10:49)

    Bukvalno niko nigde. Jedini igrači u zadnjih deset godina koje bilo ko bilo gde razmatra za GOAT naslov su Stef Kari i LeBron Džejms. To je to.

    Jokić, Embid, Dončić su boranija. Bukvalno ništa nigde nisu osvojili. Čak ni Janis nije u tom razgovoru, niti će ikada biti, a on za razliku od Joke ima titulu koju je doneo svom timu kao najbolji igrač.
    (Franko Gavrić Mlađi, 30. decembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  50. Sa ovakvom odbranom Jokiča Denver sigurno nije sposoban da dobije Partizan ili C.Zvezdu.
    (Slaviša, 30. decembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  51. kome je zabavno da gleda lbj, on jeste vrhunski kosarkas, ali u njegovoj kosarci nema nicega zabavnog, samo fizikalije, jedino ako racunaju novi handshake svaku utakmicu, onda da, vrlo je zabavan
    (ultra boban, 30. decembar 2022 11:25)

    # Link komentara

  52. Jokic i Bird ne treba uopste da se porede. Drugacije pozicije, drugi tip igraca, drugaciji timovi. Jedan Boston koji je istorija NBA i jedan Denver. Pa stavi Jokica u Boston danas pa da vidis titula. U Denveru nece niko da igra.
    (Pop, 30. decembar 2022 11:23)

    # Link komentara

  53. Ako je Lari ptica Jokić je za sada ptiče. Mora jos dosta kulje i mleka da pojede. Mora da osvoji neki prsten da bi bio u ozbiljnoj priči. Ali svakim danom je sve veći i veći. I Dončić brzo grabi ka vrhu. Gledace se ko je šta osvojio i drago mi je što su tako uspešni. Po meni su vec pretekli Divca, Pedju i sve ostale legionare iz ex ju.
    (fenomen, 30. decembar 2022 11:21)

    # Link komentara

  54. Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
    (Luka, 30. decembar 2022 10:45) Može da prevrne još koliko hoće guma, statističar nikada neće biti u istoj rečenici kao Bird. Ende
    (Aragorn, 30. decembar 2022 11:15)

    # Link komentara

  55. Obožavam komentare milenijaca.Ne mogu da znaju,nisu pravu košarku videli u životu.
    (deniro, 30. decembar 2022 11:13)

    # Link komentara

  56. Leri je igrao sa nekoliko HoF igraca. Nikola ima jednog sa AllStar nivoa i to sa takmicenja u zakucavanju.
    (Oxoxoposum, 30. decembar 2022 11:10)

    # Link komentara

  57. Sečam se da je jedan poznati igrač jednom prilikom reko da bi Bird bio osrednji igrač da nije u to vreme bio belac potpuno se složem sa ovakvom izjavom a jokič mora nešto da radi na sebi jer mu je odbrana užas ako nepopravi odbranu onda ni nezaslužuje mvp titule kako kažu đabe ste krečili.
    (Slaviša, 30. decembar 2022 11:09)

    # Link komentara

  58. Sve ok, samo Joka potrebuje prsten ili pak dva, što bi bilo idealno na kraju.
    (daj bre, 30. decembar 2022 10:57)

    # Link komentara

  59. Dakle počelo su da ga ubrajaju u pet najboljih svih vremena. A tek je na sredini svog igrackog veka.
    (Mare, 30. decembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  60. Neverovatno koliko je Amerima tesko da priznaju koliko je Jokic dobar,evo ovaj se smeje sto ga covek uporedio sa Birdom i rekao neke cinjenice a pre neki dan u emisiji Barkli nije hteo da prizna da je Jokic vec u 15 najboljih centara u istoriji(pa krenuo da nabraja i shvatio da je vec sada medju 6)....da je Jokic Amerikanac vec sada bi svi u NBA govorili o jednom od najboljih centara u istoriji,ovako definitivno mora uzeti prsten pa da im onda zacepi usta zauvek!
    (Joker, 30. decembar 2022 10:48)

    # Link komentara

  61. Ni blizu
    (Deda, 30. decembar 2022 10:45)

    # Link komentara

  62. Mora još mnogo mleka da pije da bi sustigao Pticu.
    (Luka, 30. decembar 2022 10:45)

    # Link komentara