Bogdanović 0/10

Bogdan Bogdanović imao je očajno šutersko veče u porazu Atlanta Hoksa od Njujork Niksa 113:89.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Bogi snajper
    (Cile, 8. decembar 2022 20:44)

    # Link komentara

  2. Realno igrač za borac iz čačka
    (Slobo, 8. decembar 2022 19:16)

    # Link komentara

  3. Retko se desava bas 0-10, nije mu to trebalo, jeste povratak, ali trpece sale na racun toga dugo dugo...
    Mnogi kazu nije neki igrac. Dobar je tacno koliko je i placen, negde je izmedju startera i prve rezerve u solidnom NBA timu, nas drugi najbolji igrac, ubedljivo. Za reprezentaciju je imao puno odlicnih nastupa. Jedno je sigurno, inteligentniji je od Mareja, sigurno bi mogao, ako se uigraju, da cuda cini u paru sa Jokicem. Da on ostane zdrav, Jovic i Poku da se lepo razvijaju i bice nesto od nas na jednom od sledecih velikih takmicenja.
    (Pera, 8. decembar 2022 16:45)

    # Link komentara

  4. Kome smeta zdrav Bogdan Bogdanovic?
    (keni, 8. decembar 2022 14:37)

    # Link komentara

  5. Nesolidan
    (Vaše ime, 8. decembar 2022 14:30)

    # Link komentara

  6. Da li je realno da visoko profesionalni igrac šutira 0 od 10 za tri poena?!
    Ovo se stvarnost retko kad vidja.
    Mada, ima veru u sebe, nije prestajao da šutira, nadao se da ce uci neka, ali nije.
    Sledeće veče mora bolje Bogdane

    Pretproslo vece Stef Kari sut iz igre 3/17, znam da ni on nije za tebe bog zna kakav suter ali eto vidis desava se i drugima
    (Solarnaut, 8. decembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  7. Pa još gori je učinak imao iz igre,3/16..Znaci prokockao je ukupno 23 napada svog tima i moze se reci da je glavni krivac za poraz.
    (Žorž, 8. decembar 2022 12:47)

    # Link komentara

  8. Ovaj dečko ako ćemo iskreno nije imao dve partije u NBA da kažeš da je rasturio..a mi ga koristimo svako prvenstvo kao alibi kada ne igra jer kao da nam je Dirk Novicki lično...i kao da računamo na njegovih 30 poena kao iz šale..a stvarno je prosek, inače gotivim ga, borac je..dobar momak..radilica..sve je to ok ali kada pogledamo na kraju učinak moramo biti realni.
    (Gluteus Maximus, 8. decembar 2022 08:21)

    To je zato što njemu ne odgovara način na koji se igra u nba, dok evropski način rastura, a mi u reprezentaciji igramo na evropski način, zato nam je tako značajan.
    (2CRAZY, 8. decembar 2022 12:23)

    # Link komentara

  9. Za malo da stigne Stef Kurija
    "Stephen Curry 4th Player in NBA History to Go 0-for-11 from 3-Point Range"
    (charlie, 8. decembar 2022 12:22)

    # Link komentara

  10. Da, šuteri iz fotelje sa platom godišnjom od oko 5000 evra se smeju čoveku koji je do sada u karijeri zaradio preko 100 miliona dolara. Šta imate od toga, dao on 10/10 ili 0/10? Da nije za NBA ne bi mu davali tolike pare... U ostalom svi bi bi voleli da ste Bogi, pa makar svaku šutirali 0/20...
    (Bard Živa, 8. decembar 2022 11:59)

    # Link komentara

  11. Standardno solidan učinak.
    (zvezdale, 8. decembar 2022 11:54)

    # Link komentara

  12. Богдане, батали милионе, врати се у Европу и буди опет најбољи, онај стари.
    (Милојко, 8. decembar 2022 11:50)

    # Link komentara

  13. Pobeda nad zvezdom mu je biu hajlajt života....
    (kizos, 8. decembar 2022 11:48)

    # Link komentara

  14. Culi ovoga kaze dobar je bogi covjek.pa Niko ne prica jeli dobar Ili Los covjek nego kakav je kosarkas.u sustinu kada sve sabered I oduzmes vise je Los nego dobar kosarkas.to je istina sve ostalo filozofiranje.
    (Marco Perovic, 8. decembar 2022 11:47)

    # Link komentara

  15. za dvadeset minuta ispalio 10 trojki bez pogođene, šta da se kaže, takva je to liga, u Evropi mu nebi palo na pamet
    (da se ja pitam ja bi protero autobus ovuda, 8. decembar 2022 11:42)

    # Link komentara

  16. Šta je smetaju vam šutevi za tri poena pa bi cak i pravila menjali?
    Je li nekom u Srbiji smetao šut za tri poena u finalu EP 95-te?
    Nešto nisam primetio da se neko žalio što je Djordjevic pogodio 9 trojki?
    Ne verujem ni da bi se iko žalio da smo Italiju preokrenuli tako što bi pogodili jedno deset trojki za par minuta.
    Ne verujem da bi ikome smetao šut za tri da smo rokali po 35 puta i da smo na kraju postali prvaci Evrope.
    Koliki se secam ni trojke Gurovica,Stojakovica itd nam nisu smetale.
    Ne verujem da li se neki italijan žali što nas dva puta razbijaju šutom za tri poena.
    (Eric Cartman, 8. decembar 2022 11:38)

    # Link komentara

  17. Moj predlog oko trice je da važi 2.5 poena.
    (evo rešenja!!!, 8. decembar 2022 11:29)

    # Link komentara

  18. Da je sve dao dobili bi sa +6.🙂
    (Bane, 8. decembar 2022 11:23)

    # Link komentara

  19. Jedino je za pohvalu što ne odustaje od promašaja.
    Uporan da svi skontaju da je dečko zalutao u NBA.
    (Ivan NS, 8. decembar 2022 11:09)

    # Link komentara

  20. Nije problem bio samo Bogdan vec je kompletan tim bio ocajan.
    Kako pobediti sa šutom za tri 6 od 36?
    (Eric Cartman, 8. decembar 2022 11:08)

    # Link komentara

  21. Tacno imao decko lose vece, ali reci da je prossecan suter je smesno. Mozete cak i tu statistiku gledati, iako ona cak i ne govori sve. 38% na karijeru u NBA. Vince Carter, Kobe Bryant, Dirk, CJ, Lillard, Paul Pierce svi imaju losije procente. Od Bogdana imaju bolje procente samo elita poput Pedje, Ray Alena, Drazena, Klay-a, Steph Curry-a itd.

    Ali da komsiji crkne krava
    (jojomaster, 8. decembar 2022 11:05)

    # Link komentara

  22. Mora neki rekord da je oborio? Postoji li igrac u istoriji kosarke koji je promasio 20 trojki a nije pogodio ni jednu?
    (Vukasin, 8. decembar 2022 11:00)

    # Link komentara

  23. Cak je i od Pokua gori. Kako neko ceo zivot sutira trojke, stekao je bogatstvo na to ime i po ko zna koji put sutira ovako? Eeeej, 0 od 10! Ne razumem.
    (Vrg, 8. decembar 2022 10:43)

    # Link komentara

  24. Nije Bogi Dirk Novicki kao sto neko napisa, ali nije ni da nam ne fali kada ga nema. Nije bitno da li ubacuje 30, ali ce ubaciti dosta (svaki put jeste) i znacice na obe strane terena. U odbrani je jako dobar, u napadu takodje - dobre kretnje, moze da prenese loptu, moze da odigra 3 pozicije po potrebi. To protivnicke odbrane ne kontrolisu lako. Jednostavno daje sirinu, a to je ono sto nam je falilo sada nakon povrede Nedovica. Nevezano za reprezentaciju, 0/10 je katasrtofa za sutera, ali nije kraj sveta. Ocigledno je imao slobodu da prangija do besvesti, da nije, sasekla bi ga klupa posle 0/5. Tako da ocigledno imaju strpljenja, daju mu slobodu i tolerisu ga - sto je svakako dobar znak, jer pokazuje da je ipak bitan sraf. Imate istu situaciju sa Dobricem u Zvezdi npr, covek nije do pre nedelju dana mogao bazen da pogodi, uzasan za 2, za 3, a ni bacanja nedeljama nisu bila ni blizu njegovog proseka - ali je covek radnik, gine za tim, odlican na obe strane i to svi znaju i niko nije pravio problem kada se ispucava i kada ne ide, jer ce sut doci. Ljudi misle da je izlazak iz povrede lagan ako nije prelom ruke/noge ili ligament, ali nije nikako. Neko izadje lakse, neko teze, ali svaki strucni stab zna koga i koliko moze cekati da proradi i da li ce, ili nece imati slobodu.
    (Mladen, 8. decembar 2022 10:26)

    # Link komentara

  25. Ne slazem se da treba trojku ukinuti, ima i ona svojih čari...Po meni je treba ograničiti, tipa odredjen broj po cetvrtini ili ukupan broj po utakmici, ili postotak u odnosu na ukupan broj suteva...Tada bi i to bio dio taktike, vodilo bi se racuna o tome, ekipe bi morale ici vise na kos, ali ostaje ti mogucnost da pogodis tricu za pobjedu, ili da stignes rezultat...Ukidanjem, jace ekipe koje bi brzo stekle prednost, smorile bi utakmicu...Svelo bi se na krljanje ispod kosa, bez povratnog pasa, jer nema vajde, jel. Ovako, opet ima i ljepote dalekog suta, al da ne bude cest, ima i taktike, a i mogucnosti da slabije ekipe kvalitetnim sutem budu u egalu...
    Pozdrav
    (Mile, 8. decembar 2022 10:22)

    # Link komentara

  26. Dodje vreme za svako pravilo, pa tako i za 3 poena, da se preispita.

    Trojka je uvedena da bi se smanjila dominacija centara u reketu i unapredila igra. Vremenom se toliko ta dominacija smanjila da centri vise nisu potebni, cak su i visak, smetaju, korisni su samo ako su sposobni da budu plejmejkeri i da kreiraju igru, dele asistencije, i gle cuda, daju trojke.

    Mozda pravilo oko trojki treba da se revidira da samo centri mogu sutiraju trojke. Tako bi prvobitni razlog uvodjenja trojki danas imao nekog smisla, da se centri i igra udalje od obruca. Ili nesta slicno, jer ovo danas lici na All Star vece u sutiranju trojki.
    (keni, 8. decembar 2022 10:19)

    # Link komentara

  27. Imam veliku toleranciju po pitanju šuta, čak i najbolji nekad imaju očajno šutersko veče. Ali ovo je previše i po mojim kriterijima. Čak ne znam kako je moguće. Dobro je imati samopouzdanje, ali loše je kad ne osjetiš da srljaš u provaliju.
    (WillyWonka, 8. decembar 2022 09:57)

    # Link komentara

  28. ovako je vec par puta imao 0/9 ili 0/10 a vecinom to bude 1/12, 2/9, 1/8, 2/13,.......rekao sam zadnji put da u zivotu nisam vidio losijeg sutera. realno za njega nije kosarka
    (mateo, 8. decembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  29. Kao što rekoh i prošli put, neverovatno je da se u našoj košarci prave ovakvi igrači koji znaju da rade samo jednu stvar a kada im to ne ide onda su bukvalno najgori igrači ikada. Šta se desilo sa našom košarkom? Zašto smo prestali da proizvodimo nove Bodiroge, Đorđeviće, Daniloviće? Ne treba da budu na njihovom nivou ali da znaju da rade i nešto drugo na terenu osim da vise na liniji za 3 poena i samo šutiraju. Zato smo i poslednji put bili prvaci pre 20 godina. Ali opušteno, za koju utakmicu će šutirati recimo 5/10 pa će opet krenuti uzdizan
    (smeh, 8. decembar 2022 09:41)

    # Link komentara

  30. Bogiju je ovo drugi ili treći meč nakon duge pauze.
    (dao je 123 kad je trebalo, 8. decembar 2022 09:40)

    # Link komentara

  31. Tek druga utakmica za Bogdana,bice bolje.
    (dusan jichici, 8. decembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  32. Slažem se oko trice da je treba ukinuti jer koš je koš kao što je gol gol nepiše se 2 gola kad neko da gol sa sredine terena ili da uvedu 2 gola sve što je izvan 16metara.
    (Slaviša, 8. decembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  33. Bogi je jedan fantastičan igrač ali za evropu realno njemu neoleži američki stil igre i nije za nba u evropi bi još uvek cepao trice u nba jednostavno nije svoj.
    (Slaviša, 8. decembar 2022 09:29)

    # Link komentara

  34. 3/16…. Dobar je momak Bogdan, ali ovo je sramota. U regularnom delu gde su odbrane na 70% ovo ne bi trebalo da se desava deklarisanom suteru.
    (Straight Outta München, 8. decembar 2022 09:13)

    # Link komentara

  35. Auuu,Bogi mora to mnogo bolje....
    (Grba, 8. decembar 2022 09:06)

    # Link komentara

  36. Čim se Bogdanović vratio Atlanta počela da se raspada i gubi.. A tako su dobro igrali bez njega.
    (leopard, 8. decembar 2022 09:05)

    # Link komentara

  37. Miško i Divac napravili prevaru veka kada su ovoga uvalili u NBA. Na kraju će da izađe kao suvi multimilioner, a nije 3 dobre partije spojio za celu karijeru.
    (Rile, 8. decembar 2022 09:00)

    # Link komentara

  38. Vratio se i ukanalio mi prvog favorita. Putuj igumane.
    (Obrad, 8. decembar 2022 08:56)

    # Link komentara

  39. Aaaaaj boga ti. Loše veče. I onako igraju 82 utakmice u 210 dana. Ima vremena za popravni. Bogi je veliki čovek.
    (Ime, 8. decembar 2022 08:55)

    # Link komentara

  40. to je taj cuveni sut preko metle. :D
    (tutankamon, 8. decembar 2022 08:55)

    # Link komentara

  41. Ono njegovo sto se kaze
    (Boki, 8. decembar 2022 08:53)

    # Link komentara

  42. Posto se kosarka svela ne besomucno ispucavanje, sta je tu cudno, jedan dan sve pogodis drugi promasis. To se zove izivljavanje nad loptom i igrom, ali to je moderno. Najpametniji potez bi bio ukinuti 3 poena. To je unistilo kosarku.
    (pribil, 8. decembar 2022 08:52)

    # Link komentara

  43. Ovako bi nas ukanlio na prvenstvu da je bio prisutan. Hvala Bogu nije.
    (bVb, 8. decembar 2022 08:45)

    # Link komentara

  44. Od kada je promenio sut da bi bio brzi opala je i preciznost.
    Steta!
    (glupi zmaj, 8. decembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  45. Haubica, darn it
    (John ali ne Bon, 8. decembar 2022 08:36)

    # Link komentara

  46. Sa 10 krugova u raspucavanju Bogi lider ekipe u plus minusu.
    (7.24m stojeći stav, 8. decembar 2022 08:30)

    # Link komentara

  47. Samo da proverim da li se i dalje lozite na pracenje likova kojima je omiljen predmet u skoli bio fizicko? Ocekujete inteligentne odluke, dobre procene, strategiju i taktiku? Nece moci... Ako nesto lose uradis 5x, treba da stanes i da predas drugom ko zna. Ako to uradis 10x, nesto sa tvojim intelektom skripi.
    (Licimur, 8. decembar 2022 08:30)

    # Link komentara

  48. Spreman je za trajd!
    (gogibre, 8. decembar 2022 08:30)

    # Link komentara

  49. ono kad dobijes platu ko tadic, mitrovic i vlahovic zajedno i sutiras 0 od 10)))

    to se zove deal
    (miks, 8. decembar 2022 08:30)

    # Link komentara

  50. Strašno ...
    (Bek šuter, 8. decembar 2022 08:29)

    # Link komentara

  51. jel operisao ruke ili noge, nejasno totalno? vratice se samopouzdanje ali ovo je bas lose...
    (vukan, 8. decembar 2022 08:26)

    # Link komentara

  52. Buahahahahahahaha... salim se, bice to bolje. Bice na 23% do kraja sezone, ajmo Bogi!
    (Lars, 8. decembar 2022 08:25)

    # Link komentara

  53. Da li je realno da visoko profesionalni igrac šutira 0 od 10 za tri poena?!
    Ovo se stvarnost retko kad vidja.
    Mada, ima veru u sebe, nije prestajao da šutira, nadao se da ce uci neka, ali nije.
    Sledeće veče mora bolje Bogdane.
    (samo kazem, 8. decembar 2022 08:25)

    # Link komentara

  54. Šta je tu čudno on tako vazda.
    (Xaris, 8. decembar 2022 08:23)

    # Link komentara

  55. Suvi ispodprosek.
    (Xaris, 8. decembar 2022 08:23)

    # Link komentara

  56. Ovaj dečko ako ćemo iskreno nije imao dve partije u NBA da kažeš da je rasturio..a mi ga koristimo svako prvenstvo kao alibi kada ne igra jer kao da nam je Dirk Novicki lično...i kao da računamo na njegovih 30 poena kao iz šale..a stvarno je prosek, inače gotivim ga, borac je..dobar momak..radilica..sve je to ok ali kada pogledamo na kraju učinak moramo biti realni.
    (Gluteus Maximus, 8. decembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  57. Agent010
    (trol, 8. decembar 2022 08:20)

    # Link komentara

  58. Bogi se zapalio ? Pa jel izaso iz povrede ili nije ? Proslo kolo jeste ovo izgleda nije ?
    (Paja, 8. decembar 2022 08:20)

    # Link komentara

  59. Snajper.
    (sarajevo.ba, 8. decembar 2022 08:18)

    # Link komentara