1. Ne razumem zasto ljudima ovde toliko smeta Embiid???Stalno vam smeta broj njegovih slobodnih bacanja i onda pricate kako Jokicu nista ne sude i kako ga kradu,pa ta dva igraca igraju u napadu potpuno drugacije-Joel je old school koji unistava ligu sa niskog posta,igra uglavnom u reketu i primarno kad dobije loptu ide na kos svom snagom,a Nikola igra na potpuno drugaciji nacin,kad dobije loptu on uglavnom trazi pas ili gadja spolja.Nikada necu moci da razumem nas narod-sta god da se desi kriv je neko drugi,mi NIKADA!
    (Marko 666, 14. novembar 2022 18:10)

    Kod Embida mi smeta sto ide iz sve snage na druge, po pravilu manje igrace od sebe, ali je zato spreman da se prenemaze i pretvara da je udaren i kada nista nema od kontakta. U ogromnom broju situacija i ne ide da postigne poene vec da iznudi faul. Ja ga zbog toga ne volim, bas kao ni Hardena, pa u velikoj meri i Karija. Zbog njih su i menjana pravila u poslednjih par godina, jer su postojeca zloupotrebljavali. U mom slucaju sve ovo nema nikakve veze sa Jokicem, vec iskljucivo i samo sa lepotom igre, moralom i fer plejom.
    (Ivan, 16. novembar 2022 00:20)

    # Link komentara

  2. Jos 4 bacanja i oborio bi i rekord po broju bacanja na jednoj utakmici
    😄
    (Lazarus, 15. novembar 2022 19:09)

    # Link komentara

  3. Odlicna siledzijska partija, sa samo 24 sl bacanja...Joka ope bolji. A MVP ce mu uzme Janis ili Luka.
    (Raci, 14. novembar 2022 18:16)

    # Link komentara

  4. Ne razumem zasto ljudima ovde toliko smeta Embiid???Stalno vam smeta broj njegovih slobodnih bacanja i onda pricate kako Jokicu nista ne sude i kako ga kradu,pa ta dva igraca igraju u napadu potpuno drugacije-Joel je old school koji unistava ligu sa niskog posta,igra uglavnom u reketu i primarno kad dobije loptu ide na kos svom snagom,a Nikola igra na potpuno drugaciji nacin,kad dobije loptu on uglavnom trazi pas ili gadja spolja.Nikada necu moci da razumem nas narod-sta god da se desi kriv je neko drugi,mi NIKADA!
    (Marko 666, 14. novembar 2022 18:10)

    # Link komentara

  5. Da, posto bi razigravao Portera kao vrsni kreator za druge. Ili si mozda mislio da bi Porter sam za sebe kreirao, posto je po tome poznat ;) i vrv bi dao 31p i bez brdo Nikolinih asistiranja sinoc. Ili si mozda mislio da veliki deo kvaliteta Mareja nije kroz, sada vec cuvenu, duo igru sa Jokicem (i obrnuto) pa bi tako i sa Embiidom :) Ili ipak da su Harden (cija je najveca uloga da razigrava i kreira za Embiida, kad je zdrav), Heris i Maxi smesani igracu za Portera i Mareja :) Mozda zamisliti na sekundicu gde bi se i kako prosetao Jokic da ima Hardena, Herisa i Maxija (svejedno vise preferiram dvojac Grumenja uz Nikolu)...

    Znakovi pitanja na ovim "pitanjima" namerno izostala. Super je Embiid, sinoc i maestralan, ali toliko povrsno posmatranje kosarke kroz npr poene Portera koji umnogome zavisi od tudje kreacije, "nervira" :)
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 10:46)

    Porter je bio projektovan za prvog pika a onda je doziveo tesku povredu.
    Ubacivao je na koledzu cesto 20-30p i nije mu trebao niko da mu kreira i asistira. Da je u nekom drugom timu imao bi 25p prosek, ovako u Denveru je treca opcija.
    Jokiceve asistencije su precenjene i u playoffu ili na EP prakticno beskorisne.
    Embidd nema tim dobar kao sto je Denver, ima rupu u odbrani i zabavljaca u napadu Hardena koji unistava igru.
    Sa Marejom i Porterom Embidd bi vec imao prsten.
    (sale, 14. novembar 2022 14:08)

    # Link komentara

  6. 24 slobodna bacanja????
    (au brate, 14. novembar 2022 11:59)


    A pobedili sa 7 razlike...
    (321, 14. novembar 2022 13:03)

    # Link komentara

  7. Čovek je imao 5 blokada u poslednjoj četvrtini!
    (NNN, 14. novembar 2022 12:55)

    # Link komentara

  8. ovaj nba je postao smejurija.
    (srbijadotokija, 14. novembar 2022 12:49)

    # Link komentara

  9. Da imam moc u EBA pali bi velike kazne,26 poena iz 27
    u poslednjoj cetvrtini mnogo
    je za Emblida.
    (dusan jichici, 14. novembar 2022 12:18)

    # Link komentara

  10. 24 slobodna bacanja????
    (au brate, 14. novembar 2022 11:59)

    # Link komentara

  11. Koliki je onda indeks korisnosti? Nigde ne piše.
    (ddd, 14. novembar 2022 11:48)

    # Link komentara

  12. "pera zdera" i sto se tice suteva koje Jokic uzima nema sanse da ima priblizno bacanja kao Embid. Pitam se ako Embidu stimuju bacanja,zasto ne bi i Lebronu Jamesu? Zasto Doncic ima vise bacanja od Karija?
    (vince carter, 14. novembar 2022 11:37)

    # Link komentara

  13. MVP,MVP,MVP!
    (Napo Leon, 14. novembar 2022 11:16)

    # Link komentara

  14. 7 blokada na jednoj utakmici, Jokic toliko nema u celoj karijeri.
    Kada hoce Embid je ubedljivo najbolji centar lige, ali cesto igra mrzovoljno, nezainteresovano.
    Da su mu Marej i Porter prosetao bi se do prstena.
    (sale, 14. novembar 2022 10:01)

    Da, posto bi razigravao Portera kao vrsni kreator za druge. Ili si mozda mislio da bi Porter sam za sebe kreirao, posto je po tome poznat ;) i vrv bi dao 31p i bez brdo Nikolinih asistiranja sinoc. Ili si mozda mislio da veliki deo kvaliteta Mareja nije kroz, sada vec cuvenu, duo igru sa Jokicem (i obrnuto) pa bi tako i sa Embiidom :) Ili ipak da su Harden (cija je najveca uloga da razigrava i kreira za Embiida, kad je zdrav), Heris i Maxi smesani igracu za Portera i Mareja :) Mozda zamisliti na sekundicu gde bi se i kako prosetao Jokic da ima Hardena, Herisa i Maxija (svejedno vise preferiram dvojac Grumenja uz Nikolu)...

    Znakovi pitanja na ovim "pitanjima" namerno izostala. Super je Embiid, sinoc i maestralan, ali toliko povrsno posmatranje kosarke kroz npr poene Portera koji umnogome zavisi od tudje kreacije, "nervira" :)

    Ali sa "Kada hoce" si pobedio. Tako NBA igraci, milionski profesionalci, malo hoceJU malo neceJU :)) Uzeo bi on MVP i prethodne dve sezone da je hteo, ali nije... Kukanje javno za istim je cisto bilo iz hobija, dosade jer da hoce, da je hteo... :)
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 10:46)

    Zaboravio si da napises da Jokića ne zanima statistika. :)
    (Srbin, 14. novembar 2022 11:03)

    # Link komentara

  15. Cek da vidimo,ovi hoce da igrac koji kampuje iza linije za 3 poena i gleda gde mu utrcavaju saigraci da bi im dobacio pas ima slican broj slobodnih bacanja sa igracem koji ide direktno u protivnike ka kosu,interesantno.
    (vince carter, 14. novembar 2022 10:42)

    Evo ga, klasicno selektivan i kako mu odgovara "vince carter". Uzima ovu utakmicu, na kojoj jeste bio Nikola vecinski iznad linije za 3p, kao argument kao da Nikola ne igra ispod kosa i isti cesto kroz kontakt napada... Naravno, ni blizu u meri kao Embiid ali daleko od toga da je normalna ovolika razlika u bacanjima. Niko nije rekao da treba da bude isti br ali jedan kao zvezda cesto ima najmanje dok drugi najvise u ligi a obojica igraju kroz kontakt (Embiid svakako vise).

    Po Filadelfiju bi mozda bilo i bolje da i Embiid zna po koju da kreira sa kapice ili linije za 3p jer ovakvom eksploatacijom fizickom (28 suteva itd) on uglavnom presedi 30% sezone dok Jokic, stalno dostupan, uz samo 4 suta, tom svojom kreacijom kroz "kampovanje" iza linije za 3 dovodi svoj tim do cela zapada (Fila je 7ma na Istoku) i svestranije, timske, po prsten neophodne kosarke.
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  16. 7 blokada na jednoj utakmici, Jokic toliko nema u celoj karijeri.
    Kada hoce Embid je ubedljivo najbolji centar lige, ali cesto igra mrzovoljno, nezainteresovano.
    Da su mu Marej i Porter prosetao bi se do prstena.
    (sale, 14. novembar 2022 10:01)

    Da, posto bi razigravao Portera kao vrsni kreator za druge. Ili si mozda mislio da bi Porter sam za sebe kreirao, posto je po tome poznat ;) i vrv bi dao 31p i bez brdo Nikolinih asistiranja sinoc. Ili si mozda mislio da veliki deo kvaliteta Mareja nije kroz, sada vec cuvenu, duo igru sa Jokicem (i obrnuto) pa bi tako i sa Embiidom :) Ili ipak da su Harden (cija je najveca uloga da razigrava i kreira za Embiida, kad je zdrav), Heris i Maxi smesani igracu za Portera i Mareja :) Mozda zamisliti na sekundicu gde bi se i kako prosetao Jokic da ima Hardena, Herisa i Maxija (svejedno vise preferiram dvojac Grumenja uz Nikolu)...

    Znakovi pitanja na ovim "pitanjima" namerno izostala. Super je Embiid, sinoc i maestralan, ali toliko povrsno posmatranje kosarke kroz npr poene Portera koji umnogome zavisi od tudje kreacije, "nervira" :)

    Ali sa "Kada hoce" si pobedio. Tako NBA igraci, milionski profesionalci, malo hoceJU malo neceJU :)) Uzeo bi on MVP i prethodne dve sezone da je hteo, ali nije... Kukanje javno za istim je cisto bilo iz hobija, dosade jer da hoce, da je hteo... :)
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 10:46)

    # Link komentara

  17. Cek da vidimo,ovi hoce da igrac koji kampuje iza linije za 3 poena i gleda gde mu utrcavaju saigraci da bi im dobacio pas ima slican broj slobodnih bacanja sa igracem koji ide direktno u protivnike ka kosu,interesantno.
    (vince carter, 14. novembar 2022 10:42)

    # Link komentara

  18. Embid će biti novi MVP.
    (Dragan, 14. novembar 2022 10:40)

    # Link komentara

  19. 7 blokada na jednoj utakmici, Jokic toliko nema u celoj karijeri.
    Kada hoce Embid je ubedljivo najbolji centar lige, ali cesto igra mrzovoljno, nezainteresovano.
    Da su mu Marej i Porter prosetao bi se do prstena.
    (sale, 14. novembar 2022 10:01)


    Jeste, Embid je bas dobar. U svemu je najbolji. Bolji je od jokica, sve bi bolje uradio od njega. Inace, sve bi Embid bolje uradio i van kosarke. Sigurno bi i tvoju porodicu bolje izveo na put nego ti
    (amko, 14. novembar 2022 10:40)

    # Link komentara

  20. Imaju li obraza pojedinci pitam se?
    kave veze ima Jokić sa ovom partijom Embida. Šta, ne sme nijedan igrač da odigra dobru utakmicu u NBA, a da se ne jave dezurni jokićevci da omalovažavaju.
    Kakve glave. :)
    (Donato, 14. novembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  21. 7 blokada na jednoj utakmici, Jokic toliko nema u celoj karijeri.
    Kada hoce Embid je ubedljivo najbolji centar lige, ali cesto igra mrzovoljno, nezainteresovano.
    Da su mu Marej i Porter prosetao bi se do prstena.
    (sale, 14. novembar 2022 10:01)

    # Link komentara

  22. Ubedljivo najbolji centar u NBA!
    (Bole, 14. novembar 2022 08:41)

    Klasican centar (mada je i on daleko od toga ali blizi od ostalih elitnih), da, najbolji. Najbolji visoki igrac, ne. Videli smo sinoc i jednu drugaciju igru, ipak raznovrsnijeg i boljeg igraca sa pozicije 5, kako sa kapice diktira igru i sa 14 asistencija a sa amo 4 suta dobija Bulse (uz fantasticnu igru saigraca, koji su ispratili njegovo dirigovanje), za poluvreme.

    Ova partija Embiida je neverovatna i mnogo bolja, upecatljivija od Nikoline sinoc ali svaki u ulozi i partiji sta je potrebno svom timu da pobedi. Jednom je bilo dovoljno 4 suta drugome 28 i 24 bacanja. Svakako svaka cast Embiidu i neka ostane zdrav citavu sezonu.
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 09:53)

    # Link komentara

  23. Svaki napad zavrsavaju on ili Harden,ostali samo posmatraju. Cirkus NBA
    (max, 14. novembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  24. Ja navijam za Jokaru normalno
    Ali smarate mnogo. Normalno da je imao 24 bacanja kad je lopta bila samo kod njega.
    24 bacanja pa 24 bacanja
    Odigrao je kidacku partiju i to je to
    (123123, 14. novembar 2022 09:17)

    Nije bas normalno, pogotovo kada se radi o igracu koji cesto ide na snagu ka kosu, gde pola faulova svirano njemu mogu da budu i faulovi u napadu od njega, takve situacije se ne sviraju nikome ako oba igraca, pogotovo centra idu na snagu. Odstrani tih 24 bacanja, tj umanji malo i plus jos neki kos koji je mogao da bude isto faul sa njegove strane i utakmicu bi zavrsio sa opet sjajnih recimo 40 poena ali bi onda imao procenat suta dosta manji, jer su ti faulovi bili na njegovim promasajima i imao bi 34-35 suta. Sa tolikim brojem suteva njegov broj poena ne bi bio nikakav poseban ucinak, jer skoro bilo koji all-star igrac da uzme 30+ suteva po mecu bi imao 40-50 poena u Nba. Sa druge strane imas Jokica dvostrukog mvp-a kome se sviraju gluposti i 2 poslednje utakmice mvp lige presedeo veci deo na klupi zbog faulova ... i ubacio 31 poena sa 15 suteva i ogranicenom minutazom. Mislim toliko o poredjenju, efikasnost Jokica je na mnogo vecem nivou, Embid jeste fizicki nadmocniji i izgleda sposobniji kao igrac, ali na kraju dana efikasnost za ekipu i tim je uvek na strani Jokica, zato je i dobio dvaput mvp nagradu ispred Embida.
    (voodoo, 14. novembar 2022 09:50)

    # Link komentara

  25. 59p,10sk,8ass,7 blokada uz preko 60% suta i dodju ljudi pominju Jokica pa posle kazu zasto ja vredjam te licemere,zamislite da ne Jokic kad ima neku besnu statistiku a Denver izgubi oni to glorifikuju a ovde licemeri dolaze sa raznim glupostima,igrac koji napada reket a dominantan je ce logicno imati bacanja i bas mi je drago sto je dao 60 poena sa samo jednom pogodjenom trojkom zbog ovih ispranih mozgova koji nista ne razumeju sto se tice trojki.
    (vince carter, 14. novembar 2022 09:47)

    # Link komentara

  26. Ne vidim uopste cari kosarke u tom NBA, igra se bezbroj utakmica, uglavnom rezultat nije bitan, pobedili ili izgubili isto je, nikakav pritisak, nema tu timske igre, uglavno se sve svodi na soliranje, mozda kad bas nema izbora pa dobaci nekom loptu, jos ako imas zvezdu u timu, onda se sklonis i pustis da on zavrsava napad. Donekle to kvari Denver zbog Jokica koji asistira i razigrava ostale igrace. Sampion vec ima 8 poraza, pri dnu je, Lakerse nakantava ko stigne, na zacelju su i niko nista, good job i ides dalje. U Evropi lete glave posle par poraza, svi mecevi su pod tenzijom i napeti, kao da igras za goli zivot. Naravno, evropski timovi nisu ni blizu Amerima, ali vise gledam Evroligu nego NBA, jednostavno zanimljivije i tacka.
    (Brada_BG, 14. novembar 2022 09:44)

    # Link komentara

  27. Embid je prevara i svi igraci koji m nisu nebeski su prevare.
    (Eric Cartman, 14. novembar 2022 09:34)

    # Link komentara

  28. Dajte mu vise taj MVP da ne place...
    (nikola milenkovic, 14. novembar 2022 09:30)

    # Link komentara

  29. Ja navijam za Jokaru normalno
    Ali smarate mnogo. Normalno da je imao 24 bacanja kad je lopta bila samo kod njega.
    24 bacanja pa 24 bacanja
    Odigrao je kidacku partiju i to je to
    (123123, 14. novembar 2022 09:17)

    # Link komentara

  30. Kao da ga je čuvao najniži igrač Jute?
    (bobo mk, 14. novembar 2022 09:14)

    # Link komentara

  31. Dobro odigrano nema sta, za nba standard ali to je samo način igre, kako igraju u nba, zbog cega gledam sve manje. Branili su ga tako, mislim snimci sve govore, nekoliko puta su ga bukvalno guzili??? odbrana nikakva, samo solo partije.
    (Mario, 14. novembar 2022 09:13)

    # Link komentara

  32. igračina je on..očekivano
    (tompus, 14. novembar 2022 08:54)

    # Link komentara

  33. Joel Embiid je ove godine dokazao da je najbolji i najdominantniji centar NBA lige i to bez konkurencije.
    Tačka!!!
    (MVP, 14. novembar 2022 08:48)

    # Link komentara

  34. Свака част за партију. Али не могу да се отмем утиску да једна екипа која се бори за плејоф, дозволи себи да јој један играч убаци 26п, док остали додају свега 1 поен.
    (Nikonik, 14. novembar 2022 08:44)

    # Link komentara

  35. +|- , +25 pored tolikih brojki u bacanja itd… Lala +29 sa deset minuta manje i nije morao ni da se znoji ! Kad znaš znaš..
    (JPR24, 14. novembar 2022 08:42)

    # Link komentara

  36. Ubedljivo najbolji centar u NBA!
    (Bole, 14. novembar 2022 08:41)

    # Link komentara

  37. Uff .. jeste OGROMAN br bacanja ALI i da oduzmemo i 15 od 20 pogodjenih imao bi 45 poena!! Dobri procenti iz igre, takodje! Monstruozna partija, svaka cast.
    (Pera Ždera, 14. novembar 2022 08:38)

    # Link komentara

  38. Samo on ima tu privilegiju da šutira 24 slobodna bacanja! Svašta mu sviraju....
    (ZliZo, 14. novembar 2022 08:37)

    # Link komentara

  39. 24 slobodna bacanja - jednom igracu.
    (Marko, 14. novembar 2022 08:35)

    # Link komentara

  40. Nerazumljivo da sudije ne dosude jos koje slobodno bacanje kako bi mogao da ubaci 60 poena, jer ipak samo 24 slobodna bacanja nije dovoljno. Na celoj prosecnoj EL utakmici igraci izvedu oko 25 bacanja.
    (yo_dorro, 14. novembar 2022 08:33)

    # Link komentara

  41. Ali, 24 slobodna bacanja...
    (Veselnik, 14. novembar 2022 08:29)

    # Link komentara

  42. Svaka cast… Ovo je stvarno monstruozna partija.
    (Straight Outta München, 14. novembar 2022 08:27)

    # Link komentara

  43. Centri koji su postigli preko sto poena na dve uzastopne utakmice:

    Joel Embiid (2022)
    DeMarcus Cousins (2016)
    David Robinson (1994)
    Bob McAdoo (1975)
    Wilt Chamberlain (86 puta)

    Fantasticna statistika :)
    (Goran, 14. novembar 2022 08:25)

    # Link komentara

  44. Ma nema tu košarke kada je toliki fokus na jednog igrača. NBA iz godine u godinu prerasta u sve veći i veći cirkus. Zabava za milione. ZAM fazon hahah
    (Euro dizel 222din, 14. novembar 2022 08:22)

    # Link komentara

  45. Malo su mu dali bacanja, najbolje da ih ima 20 još pre početka utakmice, pa vidite kakve bi tek onda cifre bile ;)
    (otto, 14. novembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  46. Bukvalno je Jokara imao slicne brojeve samo sto je on zapravo imao tripl double.
    (LFC, 14. novembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  47. 24 slobodna bacanja,ma daj.
    (Jevdja, 14. novembar 2022 08:21)

    # Link komentara

  48. Кад му дође Јокара, видећемо ко је главни!
    (шиле, 14. novembar 2022 08:20)

    # Link komentara

  49. Jokara 8 poena, ali 14 asistencija. Tako se gradi tim. Uz malo sreće, ova ekipa konačno ima dobar plejof potencijal, jer je najbolji igrač svestan da postizanje preko 50 poena nikuda ne vodi. Embid je imao 24 bacanja. Ali, ne sporim, to je veliko individualno dostignuće.
    (Gik, 14. novembar 2022 08:19)

    # Link komentara

  50. Tacno. Niko nikad nije izveo 25 bacanja
    (pavle, 14. novembar 2022 08:09)

    # Link komentara