Siti ponizio Junajted!

Fudbaleri Mančester sitija ponizili su gradskog rivala Mančester junajted sa 6:3 (4:0) u derbiju devetog kola engleske Premijer lige.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Citava planeta govori kako je strmoglavi pad Juventusa i Junajteda krenuo dolaskom Ronalda samo ti govoris suprotno. Junajted bez njega dao 121 gol, a sa njim oko 65. Ne, uopste ih nije unazadio. Ja sam 🤣
    (Gazda, 2. oktobar 2022 23:58)

    O čemu ti?
    Strmoglavi pad Manhestera je krenuo odlaskom Fergusona, ulupali su para kao City i sve su gori i gori. Koje su to trofeje osvojili prije Ronalda? kakvu su to prepoznatljivu igru imali prije njega?

    O juventusovom padu bi mogao knjigu napisati, doslo je do izmjene kompletnog igračkog kadra, okosnica tj snaga juvea se raspala a to je trio barzalji, kjelini i bonući sve ispred Bufona, onda nema Pirla, Pogbe koji je sa Pirlom odlicno igrao, Marchisio...a onda dolazimo do konkurencije koja je daleko jača nego prije 5 godina.
    sta tek reći o trenerima koji su prosli kroz Juve?
    Ti u timskom sportu kriviš pojedinca, jedan igrač nije ekipa.
    Evo ti Barse, ulupali novca i napravili novu ekipu,
    nakon godinu dana od odlaska Messija su na nogama. Predviđali totalni raspad sledećih deset godina.
    (jojufff, 3. oktobar 2022 08:37)

    # Link komentara

  2. (Gazda, 3. oktobar 2022 08:22)

    Promasio penal , izgubio loptu milion puta.
    (Da dodam, 3. oktobar 2022 08:35)

    # Link komentara

  3. (Da dodam, 2. oktobar 2022 23:54)

    Pa ima jer da je PSZ pobedio Lajpcig u grupi bili bi prvi i dobili bi lakseg protivnika u osminifinala tj. neku drugoplasiranu ekipu iz grupe.

    I po cemu je Mesi veci krivac za ispadanje od Donarume koji je krivac za prvi gol. Sve do tada je PSZ bio daleko bolji tim na terenu
    (Gazda, 3. oktobar 2022 08:22)

    # Link komentara

  4. Dejan,

    Ne razumem. Kakve veze ima sad Haaland i Dortmund sa Ronaldom?
    (Gazda, 3. oktobar 2022 07:03)

    # Link komentara

  5. @gazda

    A pošto već forsiraš priču ko je dao više golova sa Ronaldom i bez njega, savetujem ti da pronađeš šta su čelnici Dortmunda izjavili za Holanda kada su ga prodali Sitiju.
    (The_Dejan, 3. oktobar 2022 00:12)

    # Link komentara

  6. (vince carter, 2. oktobar 2022 23:11)

    Nije ni Ronaldo protiv Atletika pa sta sad?

    Citava planeta govori kako je strmoglavi pad Juventusa i Junajteda krenuo dolaskom Ronalda samo ti govoris suprotno. Junajted bez njega dao 121 gol, a sa njim oko 65. Ne, uopste ih nije unazadio. Ja sam 🤣
    (Gazda, 2. oktobar 2022 23:58)

    # Link komentara

  7. (Gazda, 2. oktobar 2022 22:08)

    Kakve veze ima Leipzig sa ispadanjem PSG u osmini finala? Nisu igrali protiv njih nego protiv Reala a Messi je ubedljivo najvise kriv za ispadanje.
    (Da dodam, 2. oktobar 2022 23:54)

    # Link komentara

  8. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 23:00)

    Pa dao je 14 golova samo u LS u 3 sezone, a u Realu je u jednoj davao toliko. Sta je sporno?

    Ne znam kolike su plate u Junajtedu ali sam siguran da Ronaldo ima daleko najvecu i da ima vecu platu nego par igraca Junajteda zajedno jer znam da je njegova 30 miliona.

    Po tvojoj logici, Ferguson nije znao da spoji Runija i Ronalda s obzirom i da je Runi davao duplo vise golova kada je Ronaldo otisao iz kluba :D

    I kako ti znas da Ronaldo ima vecu zelju za pobedu od 90% tima Junajteda? Po cemu? On je bezbroj puta bio tuzan i nesretan kada mu tim pobedi, a on nije dao gol. To je za mene bolesno. On ima zelju samo za svojim golovima, a ne da tim pobedi.

    A Ronaldo je uvek bio najgori kada je trcanje u pitanju i uvek je trcao najmanje od svih isto kao i Mesi u Barseloni i uvek su imali igrace koji su to radili za njih.
    (Gazda, 2. oktobar 2022 23:50)

    # Link komentara

  9. @Gazda Mesi nije imao dva kontakta sa loptom u Madridu. Ronaldo nije unazadio ni Mancester ni Juventus. Sta vise Ronaldo je daleko bolje igrao u Junajtedu nego sto su to uradili igraci od kojih se to mnogo vise ocekivalo Alexis Sancez,Lukaku,Di Maria,Sanco i mnogi drugi. Sto se Juventusa tice,Pirlo kao pocetnik,Mauricio Sari nedorastao vodjenju Juventusa su mnogo mnogo vise uticali.
    (vince carter, 2. oktobar 2022 23:11)

    # Link komentara

  10. @gazda

    Ako je tebi Ronaldo, kada je bio mlađi, najgori bio, dovoljno si rekao.
    To što ga ti ne voliš, ne možeš da osporiš kakav je to igrač. Prosto i jednostavno.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 23:00)

    # Link komentara

  11. Pa kako u principu je davao 30-ak golova, kad si malopre napisao 14 golova za 3 sezone?
    Sančo nema 3-4 miliona platu, ima mnogo veću, a lik osim onog gola koji je dao Liverpulu, nema veze s vezom.
    Primera radi, uporedi klince Reala, Čuamenija i Kamavingu.. Deca su, nemaju možda teške mečeve u nogama, ali su izuzetni igrači koji mogu da nadmaše mnogo velike igrače. A uporedi Freda, MekTomineja i ostale iz Junajteda..
    Slažem se da mnogo igrača ispašta zbog Ronalda, ali, ti, kao menadžer, ako znaš kako da spojiš npr Dibalu i Ronalda, niko neće da ispašta.
    Ronaldo je nosio tim u Junajtedu na početku karijere, pa u Realu. Ali je poslednjih sezona postao samo gol igrač.
    Inzagi, Klose, nisu nikad bili atraktivni napadači, ali je Klose bio najbolji strelac Svetskog Prvenstva ikada, nadmašio Ronalda Zubu, a uporedi njih dvojicu..
    Elem, ono o čemu sam ja pričao, je to, da, Ronaldo iako mator, egoista i ostalo, ima veću želju nego 90% tima Junajteda da pobedi. To je suština svega, a ne to o čemu si ti počeo da pričaš.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 22:58)

    # Link komentara

  12. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 21:49)

    Majstore fudbala, Juventus je bez Ronalda osvojio 7 titula zaredom i u tih 7 godina su samo jednom dali ispod 70 golova tj. 68. A oni su i sa Ronaldom davali po 70 golova. Dakle, nikakve golove im nije doneo Ronaldo. Prvo ti nešto nauči ako hoćeš nešto da komentarišeš.

    U principu Ronaldo je davao po 30ak golova ali su svi ostali oko njega davali daleko manje, ponajvise je Dibala unisten zbog njega. Dakle, Ronaldo im je doneo isto koliko je i uzeo i ne znam zasto ti je to tesko priznati kada je to cinjenica koju nikad neces moci promeniti.
    (Gazda, 2. oktobar 2022 22:45)

    # Link komentara

  13. (Da dodam, 2. oktobar 2022 22:20)

    Pa i ispali su zato jer Mesi nije igrao u grupi protiv Lajpciga gde su napravili kiks i odigrali 2-2 i bili drugi u grupi.

    Kada je PSZ igrao finale i polufinale LS, nisu u osminifinala igrali protiv osvajaca LS :)
    (Gazda, 2. oktobar 2022 22:39)

    # Link komentara

  14. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 21:47)

    Ne ocekujem nego mi je smesno sto druge kritikujes zbog toga, a Ronaldo je najgori, a takav je bio i dok je bio mladji.

    I ja nigde nisam rekao da je Ronaldo kriv za danasnji poraz nego sam samo napisao cinjenicu da je Junajted bez Ronalda u sezoni pre dao duplo vise golova nego sa njim. Pa se sad postavlja pitanje, kakve je to golove Ronaldo doneo Junajtedu?

    A treba da nosi tim onaj ko ima daleko najvecu platu u timu i onaj ko ima vecu platu od 5-6 igraca Junajteda zajedno. Ako MekTominej ima platu 4 miliona, a Ronaldo 30 ko onda treba da nosi tim?

    Ja treba da ucim jos o fudbalu i da cutim? Pa iskren da budem ne smatram da sam neki strucnjak ali sudeci po komentarima sigurno nisam gori od tebe. Pazi ti ovo... Igraci koji imaju platu po 4-5 miliona treba da nose tim, a ne onaj sto ima 30 hahah stvarno svasta...
    (Gazda, 2. oktobar 2022 22:25)

    # Link komentara

  15. (Gazda, 2. oktobar 2022 22:08)

    Kako ih Messi nije unazadio? Bez njega igrali finale i polufinale LS a sa njim ispali u osmini finala.
    (Da dodam, 2. oktobar 2022 22:20)

    # Link komentara

  16. Sta je Messi doneo PSG?
    (Da dodam, 2. oktobar 2022 21:27)

    Pa za sada nista isto kao ni Ronaldo Juventusu i Junajtedu ali Mesi ih barem nije unazadio kao Ronaldo oba kluba
    (Gazda, 2. oktobar 2022 22:08)

    # Link komentara

  17. @gazda

    Majstore fudbala, Ronaldo je u prvoj sezoni u Juveu dao 21 gol, u drugoj 31, u trećoj 29 i to sa koliko godina?
    Prvo nešto nauči ako hoćeš nešto da komentarišeš.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 21:49)

    # Link komentara

  18. @gazda

    Momak, ti očekuješ od Ronalda, koji ima 37 godina da trči više od drugih napadača?
    Nemoj toliko da se razumeš u fudbal preklinjem te.
    O čemu ti pričaš keve ti?
    Koga treba da kritikujemo? Ronalda što sedi na klupi? Je l igrao on ili Rašford, Sančo, Malasija i ostali?
    Je l znaš koliko je Sančo plaćen?? Šta je on pokazao u Junajtedu? Koliko godina imaju MekTominej, Sančo, Rašford, Malasija, Dalo, i ostali? Pa ko treba da nosi tim, Fudbaleri u 25 godina ili u 35???
    Ajde bre dete, idi uči još u fudbalu i ćuti.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 21:47)

    # Link komentara

  19. (gazda, 2. oktobar 2022 20:45)

    Sta je Messi doneo PSG?
    (Da dodam, 2. oktobar 2022 21:27)

    # Link komentara

  20. The_Dejan,

    Doneo im golove, sam izbacio Atletiko u LŠ? I ti si samo zbog ovog napisao da im je Ronaldo doneo dosta toga? Za 3 godine samo ovo imas sto je vredno spomena? Zar je to mnogo od nekoga ko je u Realu davao po 15 golova u jednoj sezon, a u Juveu za 3 sezone samo 14, a od toga pola sa penala? Koje golove im je doneo? Juve bez njega osvojio 7 titula i nisu davali nista manje golova nego sa njim. Cak su u nekim sezonama bez njega davali i preko 80+. Jeste im doneo prolaz protiv Atletika ali im je isto tako doneo sramotu i ispadanje od Porta sa igrace vise kada je se pripao lopte i sklonuo nogu u zivom zidu zbog cega je Juve primio gol i ispao iz LŠ. I dalje ne znam sta je to Ronaldo dosta toga doneo Juventusu jer ovo sto si napisao ti i nisu neki argumenti cak i da imaju smisla.

    Takodjer, sta je to on doneo Junajtedu? Junajted bez njega bio drugi na tabeli, dali 121 gol u svim takmicenjima, bili jedan od najefikasnijih timova na svetu. Sledece sezone dolazi Ronaldo i taj isti Junajted postize gotov duplo manje golova sa njim u timu. Sta im je onda doneo? A pogledaj ti želju, trud, zalaganje Ronalda u porazima prosle sezone protiv Liverpula, Brajtona, Lesteta, ove sezone Bredforda. Sve po 4-5 komada. Ronaldo je prosle sezone bio fudbaler koji je pretrcao najmanje od svih napadaca u ligi i ti dodjes i kritikujes nekog drugog igraca Junajteda zbog toga. To je jedino sto im je doneo Ronaldo. Jedino je problem sto mu ovo nije Real pa da svi trce za njega.
    (gazda, 2. oktobar 2022 21:14)

    # Link komentara

  21. Ne zanosi se. Nije imao ko da ubaci Halanda u šansu protiv Srbije, osim u prvom i poslednjem napadu. Da su igrali iza Halanda ovi iz Citija, bilo bi mnogo ružno po Pavlovića.
    (MNOGO FINI ČOVEK, 2. oktobar 2022 21:11)

    # Link komentara

  22. Mnogi pisu o Pavlovicu u kajem Velikom klubu igra taj igrac sto Uvelicavate. Evo dolazi Katar i videcemo ko je sta je.
    (ISKRENO, 2. oktobar 2022 20:53)

    # Link komentara

  23. Ama ne poredim ja Halanda sa Ronaldinjom i Ronaldom(zubom) nego mi nije jasno kako niko u danasnjem fudbalu vise ne zna da dribla. Da li je moguce da vise ne postoje igraci koji kada vide igraca ispred sebe sete se da postoji opcija i da ga izlome nekim driblingom. U najboljem slucaju sutnu loptu pored pa pokusaju da ga pretrce a i to je retkost. Sta je sa driblingom?
    (Mrgud

    Tamo si rekao kada je Haland nekoga predriblao kao nekada Ronaldinjo a tu pišeš kako njih dvojicu ne upoređuješ.Ti ni sam ne znaš šta pišeš.
    (Ljubo, 2. oktobar 2022 20:50)

    # Link komentara

  24. Mancester Junajted i njihov Genijalni trener dans Dobili pravu Lekciju o Fudbalskoj Igri.
    (REKOS, 2. oktobar 2022 20:45)

    # Link komentara

  25. The_Dejan,

    Doneo im golove, sam izbacio Atletiko u LŠ? I ti si samo zbog ovog napisao da im je Ronaldo doneo dosta toga? Za 3 godine samo ovo imas sto je vredno spomena? Zar je to mnogo od nekoga ko je u Realu davao po 15 golova u jednoj sezon, a u Juveu za 3 sezone samo 14, a od toga pola sa penala?

    Koje golove im je doneo? Juve bez njega osvojio 7 titula i nisu davali nista manje golova nego sa njim. Cak su u nekim sezonama bez njega davali i preko 80+.

    Jeste im doneo prolaz protiv Atletika ali im je isto tako doneo sramotu i ispadanje od Porta sa igrace vise kada je se pripao lopte i sklonuo nogu u zivom zidu zbog cega je Juve primio gol i ispao iz LŠ.

    I dalje ne znam sta je to Ronaldo dosta toga doneo Juventusu jer ovo sto si napisao ti i nisu neki argumenti cak i da imaju smisla.

    Takodjer, sta je to on doneo Junajtedu? Junajted bez njega bio drugi na tabeli, dali 121 gol u svim takmicenjima, bili jedan od najefikasnijih timova na svetu. Sledece sezone dolazi Ronaldo i taj isti Junajted postize gotov duplo manje golova sa njim u timu. Sta im je onda doneo?

    A pogledaj ti želju, trud, zalaganje Ronalda u porazima prosle sezone protiv Liverpula, Brajtona, Lesteta, ove sezone Bredforda. Sve po 4-5 komada. Ronaldo je prosle sezone bio fudbaler koji je pretrcao najmanje od svih napadaca u ligi i ti dodjes i kritikujes nekog drugog igraca Junajteda zbog toga. To je jedino sto im je doneo Ronaldo. Jedino je problem sto mu ovo nije Real pa da svi trce za njega.
    (gazda, 2. oktobar 2022 20:45)

    # Link komentara

  26. Još više su trebali
    (VAR, 2. oktobar 2022 20:43)

    # Link komentara

  27. Njihova stvar.
    (Burek, 2. oktobar 2022 20:06)

    # Link komentara

  28. Auuu,šta li će tek ovi krvoloci uraditi Liverpulu… Miriše na najveće poniženje u istoriji kluba.
    (Bleki, 2. oktobar 2022 19:53)

    # Link komentara

  29. Sta je to Ronaldo dosta doneo Juventusu? Nisu osvojili nista sto nisu osvajali i bez njega. Igrali su oni finale LS i 2017 protiv Reala, a i 2018 su u polufinalu pokidali i Real zajedno sa Ronaldom sa 0-3 u sred Madrida da bi sudija svirao penal za Real u stotoj minuti da Real prodje dalje. Bukvalno, tih godina su samo Real i Barsa mogli da izbace Juve iz LS. Strmoglavi pad Juventusa krece dolaskom Ronalda i to traje i dan danas. Ne znam ni zasto su ga dovodili jer im je odlicno islo bez njega samo je trebalo i malo srece u finalima
    (El clasico, 02. oktobar 2022 18:50)

    Doneo im je golove, pobede protiv nekih timova gde nije niko napravio iskorak sem njega.
    Sam je izbacio Atletiko u Torinu u LŠ kad im je dao 3 gola.
    Ali ako si čitao šta sam pisao, a očigledno nisi, ne može samo Ronaldo da igra sam, kao što ne može ni Mesi, ni Haland ni Benzema. U par slučaja Juventusu jeste falilo sreće, ali više im je falila igra, više su im falili kvalitetni igrači. Realno gledano, ne može da se kaže da je više odmogao nego pomogao Juventusu.
    Isto tako u Junajtedu doneo je prošle sezone bodove u 90-om minutu.
    Ako si gledao današnji derbi, pogledaj želju, trud, kod Sanča i Rašforda..
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 19:53)

    # Link komentara

  30. Haland nije mogao da mrdne od Pavlovica..evo danas da je Pavlovic igrao za Junajted pojeo bi Halanda🤣 Nasa reprezentacija je bolja od Norveske duplo i bilo bi senzacionalno da je i tu Haland resetao,a sto je najcrnje Haland i u takvoj Norveskoj ima prosek gola po utakmici. @bocko Rekao sam ko ima najbolju tehniku suta i ko je najbolji izvodjac..sto da pomenem Mihajlovica onda? Bekam je imao i najbolji centarsut verovatno ikada,Mihajlovic je takodje vrhunski izvodjac,bolji od malog jazavca koji je naucio da sutira slobodne udarce sa 32 godine. Pa Maradona ih je 2010 pobedjivao na treninzima reprezentacije u slobodnim udarcima,on mu je verovatno i demonstrirao koju tehniku udaranja lopte da koristi.
    (vince carter, 2. oktobar 2022 19:48)

    # Link komentara

  31. Igrali Siti Junajted,a spominje se Mesi.
    GOAT postao najbolji izvodjac slobodnjaka u istoriji i stvorio zestoke komplekse.
    Kmeeeeeee
    (Messi GOAT, 2. oktobar 2022 19:33)

    # Link komentara

  32. Kako bre ponizio?! Prvo poluvreme dobio Citi a drugo Junajted -:)
    (Red Z, 2. oktobar 2022 19:19)

    # Link komentara

  33. @Mrgud
    A zasto bi znao sta je dribling? Je l' se to broji na semaforu? Da li pobedjuje ekipa koja je napravila vise driblinga? Ne kazem da su driblinzi beskorisni, ali su sigurno najprecenjenija stvar u fudbalu. Za Halanda tek treba da vidimo koliko je dobar. Jos uvek su iza Arsenala na tabeli, a Ligu sampiona tek treba da osvoje. Medjutim, ako ovako igra sa 21, itekako ima cemu da se nada. Ovde se Alkaras svakodnevno pljuvao, a covek je vec osvojio GS i postigao vise od svih aktivnih tenisera sem Novaka i Nadala (Vavrinku i Marija ne racunam u aktivne), siguran sam da ce biti slicno i sa Halandom.
    P.S Sa Norveskom naravno da nikad nece nista uraditi, kao sto ne bi ni bilo koji igrac u istoriji, ljudi su amateri. Stvarno je smesno to mu zamerati. Moze jedino plus da mu bude sto je u takvoj sredini postao superstar, kao kad bi neko iz Cada postao vrhunski naucnik ili neko sa Bahama vrhunski skijas.
    (jsx, 2. oktobar 2022 19:18)

    # Link komentara

  34. Evo da i ja dodam nesto pametno, da strucnjaci jos vise dobiju znanja o fudbalu. Ferguson je losiji menadzer od Ten Haga jer je izgubio 6:1 od Cityja.
    (Vlada Sandviken, 2. oktobar 2022 19:10)

    # Link komentara

  35. Само се сетити да је Солшер прошле сезоне хтео да доведе Холанда, али трансфер није одобрен од стране управе. Доведен је Роналдо.
    Има нешто труло у позадини Јунајтеда, није само до играча и тренера. Још је Мурињо рекао да му је највећи успех у каријери друго место у Премијер лиги, јер нико не зна шта се дешава у Јунајтеду иза врата.
    Тај клуб је спреман за веома озбиљан рестарт, од власника, до управе, итд.
    (Аца, 2. oktobar 2022 17:56)

    Aj sad ovako. Halandovom ocu je Roj Kin, igrac Junajteda, okoncao karijeru.

    Da li mislis da bi ikada potpisao za Junajted?

    Ne bi.

    Prekini da lupas.
    (nista o nicemu, 2. oktobar 2022 19:08)

    # Link komentara

  36. (vince carter, 2. oktobar 2022 18:39)

    Mesi danas nije ni sena onog Mesija koji je zario i palio sirom Evrope i ti to vrlo dobro znas, ali generalno gledajuci u njegovoj eri, niko mu nije ni do gleznja. Takvu tehniku, brzinu, akceleraciju, dribling, levu nogu, pregled igre i zavrsni pas, zavrsnicu je imao samo Maradona. Dva najbolja igraca svih vremena dolaze iz Argentine ili bar u eri posle Pelea. Njega nisam gledao pa cu se ograditi. Ronaldo brazilski je tu jako blizu, ali on je najbolja 9-ka koju sam ikad gledao.Argentinci su kompletniji navalni igraci.Sto se tice slobodnjaka, decko ih je usavrsio do te mere, da je i tu bez premca u njegovoj eri. Niko ih ne izvodi bolje,niti ih ko zabio vise u zadnjih 10-15 godina od njega. Tehnika suta mu je savrsena. Ne bih rekao da je nivo Juninja ili Bekama, ali je jako blizu. Sa Maradonom je i tu u top 7 ili 8 izvodjaca na svetu. Dakle poenta price je da komplentniji ofanzivni igrac nije vidjen bar od doba malog zelenog. Ko god bar malo se razume u ovu igru, ko je kod bar malo objektivan, to ce ti reci. Kakav Cristiano, kakav Nejmar , Salah i ostali. Naravno, trenutno ima vec igraca koji su iznad Mesija po kvaliteti igre, ali kao sto rekoh, njegov zenit je daleko iza nas. Prema tome, ako je suditi po nicku onda pripadamo slicnim generacijama koje su rodjene 80 ih, sto dalje implicira da bi trebao biti malo objektivniji, tj zreliji u svojim komentarima. p.s. Vezano za Halanda, decko je ubica,ali "samo" klasican spic!
    (zeko, 2. oktobar 2022 19:06)

    # Link komentara

  37. Ali Oliver koji bukvalno kako zna i ume pokusava da spasi Junajted katastrofe i na kraju koliko-toliko i uspeva.
    (BRE, 2. oktobar 2022 19:05)

    # Link komentara

  38. Vince carter - Kako zaboravi da spomeneš Mihajlovića ? Slučajno ?
    (Bocko, 2. oktobar 2022 19:00)

    # Link komentara

  39. Pa kako je krenulo i povoljan rezultat za MU na kraju.
    (neko, 2. oktobar 2022 19:00)

    # Link komentara

  40. Sve si lepo rekao, osim ovog 15 godina...pre 15 godina bila je 2007,Kaka u životnoj formi, a Ronaldinjo i Ronaldo još uvek u fokusu. Mesi tada nije bio ni u najavi. Smanji na deset-dvanaest godina i to je to.
    (Mali Hijavata, 2. oktobar 2022 17:47)

    2007 godine je Mesi bio treci u izboru za zlatnu loptu, iza Kake i Ronalda, tako da to sto si napisao ne pije bas vodu.
    (vaza, 2. oktobar 2022 18:56)

    # Link komentara

  41. Ama ne poredim ja Halanda sa Ronaldinjom i Ronaldom(zubom) nego mi nije jasno kako niko u danasnjem fudbalu vise ne zna da dribla. Da li je moguce da vise ne postoje igraci koji kada vide igraca ispred sebe sete se da postoji opcija i da ga izlome nekim driblingom. U najboljem slucaju sutnu loptu pored pa pokusaju da ga pretrce a i to je retkost. Sta je sa driblingom?
    (Mrgud, 2. oktobar 2022 18:53)

    # Link komentara

  42. Само се сетити да је Солшер прошле сезоне хтео да доведе Холанда, али трансфер није одобрен од стране управе. Доведен је Роналдо.
    Има нешто труло у позадини Јунајтеда, није само до играча и тренера. Још је Мурињо рекао да му је највећи успех у каријери друго место у Премијер лиги, јер нико не зна шта се дешава у Јунајтеду иза врата.
    Тај клуб је спреман за веома озбиљан рестарт, од власника, до управе, итд.
    (Аца, 2. oktobar 2022 17:56)

    Nije uprava htela Holanda prosle sezone? Pa ta uprava je dovela Sanca iz tog istog Dortmunda prosle sezone, nema sanse da bi Dortmund pustio u istom roku i Holanda cak i da je Junajted hteo da ga dovede. Iz istog razloga je Siti pokusao da kupi Kejna a ne Holanda, posto nisu uspeli, godinu dana kasnije dovode Holanda.
    (hedgehog, 2. oktobar 2022 18:51)

    # Link komentara

  43. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 17:37)

    Sta je to Ronaldo dosta doneo Juventusu? Nisu osvojili nista sto nisu osvajali i bez njega. Igrali su oni finale LS i 2017 protiv Reala, a i 2018 su u polufinalu pokidali i Real zajedno sa Ronaldom sa 0-3 u sred Madrida da bi sudija svirao penal za Real u stotoj minuti da Real prodje dalje. Bukvalno, tih godina su samo Real i Barsa mogli da izbace Juve iz LS. Strmoglavi pad Juventusa krece dolaskom Ronalda i to traje i dan danas. Ne znam ni zasto su ga dovodili jer im je odlicno islo bez njega samo je trebalo i malo srece u finalima
    (El clasico, 2. oktobar 2022 18:50)

    # Link komentara

  44. Milan,

    Juventus se sa istom ekipom prosle sezone bez Ronalda plasirao u LS nekoliko kola pre kraja sezone, a sezonu pre toga sa Ronaldom se ne bi ni u LS plasirali da Napoli nije kiksao u zadnjem kolu protiv Verone.
    (El clasico, 2. oktobar 2022 18:48)

    # Link komentara

  45. Messi nije u 30 kandidata za zlatnu loptu a idolopoklonik tvrdi da mu niko nije ni blizu🤣 Covek celu karijeru igra za ekipu koja drzi loptu 80% vremena i naravno da ce da ima najvise driblinga,pa vise je lopta kod njega za deset utakmica nego sto je neko imao kontakt sa njom za celu karijeru,jos kaze neko pa njemu je bilo teze jer se ostali brane,teze da igras za jos deset majstora fudbala koji kriju loptu od protivnika,a onaj koji juri loptu se i daleko vise umara. Jedan je otiso toliko daleko da cak hoce Mesija da predstavi kao najboljeg izvodjaca slobodnjaka,kao ima najbolju tehniku..ma strasno koji su to idolopklonici koji bi njegovu pljuvacku popili. Bekam ima najbolju tehniku suta a Zuninjo je vec odavno prihvacen i ustolicen kao najbolji free kicker.
    (vince carter, 2. oktobar 2022 18:39)

    # Link komentara

  46. Prvi set 6:3.
    (Gost emisije, 2. oktobar 2022 18:36)

    # Link komentara

  47. Dosadni ste sa Ronaldom. United je sa njim imao jos veca ponizenja prosle sezone. Primali su isto po 4-5 komada, a nisu davali nijedan.Taj isti Ronaldo je zahtijevao da ide iz Uniteda i cijelo ljeto je njegov agent otvoreno tražio klub za njega. Takođe isti je odbijao i da trenira sa timom pronalazeći jeftine izgovore tipa obiteljski problemi. On i kada igra setka se po terenu. Ovo što mu Ten Hag radi je sve po zaslugama.
    (Hallandd, 2. oktobar 2022 18:33)

    # Link komentara

  48. Tvoj post o Vlahoviću i Kostiću ozbiljan je koliko i tvoje poznavanje padeža.
    (u prosečnom Juventusu, 2. oktobar 2022 16:16)
    Ne znam sta ti nije jasno, ali sigurno da Juventus trenutno nije ni u 20 klubov u evropi.
    (Miki, 2. oktobar 2022 18:28)

    # Link komentara

  49. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 17:37)

    Sta je to Ronaldo dosta doneo Juventusu? Nisu osvojili nista sto nisu osvajali i bez njega.
    Igrali su oni finale LS i 2017 protiv Reala, a i 2018 su u polufinalu pokidali i Real zajedno sa Ronaldom sa 0-3 u sred Madrida da bi sudija svirao penal za Real u stotoj minuti da Real prodje dalje. Bukvalno, tih godina su samo Real i Barsa mogli da izbace Juve iz LS. Strmoglavi pad Juventusa krece dolaskom Ronalda i to traje i dan danas.
    (Dejo, 2. oktobar 2022 18:19)

    # Link komentara

  50. Najgore sto je ovaj Ten Hag umsilio da je neki trener.......druze dokle god se Kristijano Ronaldo bavi fudbalom mora biti u startnoj postavi, mali ljudi misle da mogu nesto da menjaju a nisu svesni koliko malo znaju, pa nije ovo Nizozemska liga covece!!!
    (MU, 2. oktobar 2022 17:13)


    Ne, nego najgore je sto ti mislis da Ronaldo jos uvek moze da igra na visokom nivou, ne moze, i zato je Ten Hag pravi covek za United, jer ga ne dotice ko je kakvo ime, nego igraju samo igraci u formi, kako i treba, KRAJ.
    (cylo, 2. oktobar 2022 17:46)

    Dobro je sto danas nisu igrali igraci van forme.
    (ebay, 2. oktobar 2022 18:16)

    # Link komentara

  51. Milan, a o cemu pricas ti?

    Juventus se sa istom ekipom prosle sezone bez Ronalda plasirao u LS nekoliko kola pre kraja sezone, a sezonu pre toga sa Ronaldom se ne bi ni u LS plasirali da Napoli nije kiksao u zadnjem kolu protiv Verone.
    (Gazda, 2. oktobar 2022 18:11)

    # Link komentara

  52. A sve bi bilo drugacije da je uspeo u 20 sec da postigne gol(Vanja mu vrhunski odbranio sut).

    Tako da malo manje osporavanja Halanda.
    (Stark, 2. oktobar 2022 17:12)

    Eh da je postigao gol kažeš. Zašto nije? Jel mu neko branio? Pa da je Mitar dao glavom sa pet metara. Da je dao Vlahović zavio onaj u prvom? Sve ostaje na tome a kraj se piše. Na kraju je pisalo Vlahović, Mitrovic 2… Halaand 0. Laku noc
    (Amin, 2. oktobar 2022 18:00)

    # Link komentara

  53. Само се сетити да је Солшер прошле сезоне хтео да доведе Холанда, али трансфер није одобрен од стране управе. Доведен је Роналдо.
    Има нешто труло у позадини Јунајтеда, није само до играча и тренера. Још је Мурињо рекао да му је највећи успех у каријери друго место у Премијер лиги, јер нико не зна шта се дешава у Јунајтеду иза врата.
    Тај клуб је спреман за веома озбиљан рестарт, од власника, до управе, итд.
    (Аца, 2. oktobar 2022 17:56)

    # Link komentara

  54. Auh, koja dominacija Sitija nad Junajtedom i veoma ubedljiva pobeda! Nekada neizvestan derbi mančesterskih rivala u poslednjih par sezona pretvorio se u puku formalnost za moćni Siti koji totalno dominira nad inferiornim nekada velikim Junajtedom. A današnja tekma, šta reći, ovo je bila igra mačke i miša zaista, jedna velika dominacija Sitija i ponižavanje velikog gradskog rivala, te rutinska ubedljiva pobeda 6:3! Brutalno nema šta, alal vera moćnim Građanima!
    (Ivan Veljković, 2. oktobar 2022 17:47)

    # Link komentara

  55. ...Zato uvijek kazem da je Messi vec 15 godina ubjedljivo najbolji fudbaler na svijetu i niko mu nije ni blizu.
    (Simke90, 2. oktobar 2022 17:25)

    Sve si lepo rekao, osim ovog 15 godina...pre 15 godina bila je 2007,Kaka u životnoj formi, a Ronaldinjo i Ronaldo još uvek u fokusu. Mesi tada nije bio ni u najavi. Smanji na deset-dvanaest godina i to je to.
    (Mali Hijavata, 2. oktobar 2022 17:47)

    # Link komentara

  56. Najgore sto je ovaj Ten Hag umsilio da je neki trener.......druze dokle god se Kristijano Ronaldo bavi fudbalom mora biti u startnoj postavi, mali ljudi misle da mogu nesto da menjaju a nisu svesni koliko malo znaju, pa nije ovo Nizozemska liga covece!!!
    (MU, 2. oktobar 2022 17:13)


    Ne, nego najgore je sto ti mislis da Ronaldo jos uvek moze da igra na visokom nivou, ne moze, i zato je Ten Hag pravi covek za United, jer ga ne dotice ko je kakvo ime, nego igraju samo igraci u formi, kako i treba, KRAJ.
    (cylo, 2. oktobar 2022 17:46)

    # Link komentara

  57. Druze moj, taj Juventus je pre dolaska Ronalda bio 7x sampion i igrali su finala LS. Dolaskom Ronalda sve je se raspalo. Tako je to kada sve podredis jednom igracu. I ovde ne krivim Ronalda, treba kriviti onoga ko ga je doveo jer on tada nije bio ni potreban Juventusu. Bilo im je bolje da su doveli neke druge igrace na drugim pozicijama
    (Minoraur, 02. oktobar 2022 17:22)

    Druže moj, igrali su finale sa Barsom.
    Naravno da ne treba podrediti igru, tim, jednom igraču, ali doneo je on dosta Juventusu. Nije on uopšte upropastio Juventus, već oni sami sebe, i to isključivo zbog ovoga što si ti rekao, zato što nisu dovodili igrače na drugim pozicijama, koja su im itekako ključna. Rabio ne može da nosi sredinu, isto tako Danilo odbranu. Mnogo igrača im fali, da bi to bio " stari " Juventus.
    Tad su bili konkurentni kad su stigli do finala sa Barsom, a nakon toga ide strmoglavi pad.
    Osvajali titule u Italiji jesu, ali, koju konkurenciju si imali??? Zato u Evropi ništa nisu poradili. Evo sada igra Vlahović koji je opasan napadač, ali, šta je on za sada uradio? Ništa. Juventus igra katastrofa očajno. Zato to nemaju konkretne igrače, nego stagnirane. Plus, trener forsira odbrambeni stil.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 17:37)

    # Link komentara

  58. Minoraur


    molim te covece. gde je sada juventus pored tima kojeg nema niko u italiji.


    o čemu pričaš ti. taj ronaldo nosio sam juventus kakav god on bio. sta radi juventus sada i kako oni igraju. tih 7godina je odavno proslo
    (milan, 2. oktobar 2022 17:36)

    # Link komentara

  59. Svaka cast Halandu ali on samo udara po lopti. Setim se Ronalda i Ronaldinja i DRIBLINGA. Zna li iko od svih fudbalera danas sta znaci dribling? Ronaldinjo je mogao na pola yerena uzeti loptu i predriblati 5 igraca, sam je mogao da napravi sebi sansu. Haland Javoru iz Ivanjice ne bi dao go ako ga neko ne hrani dobrim loptama. Kad je Haland poslednji put predriblao nekoga?
    (Mrgud, 2. oktobar 2022 16:38)

    Ne znam stvarno o čemu pričaš?
    Momak je trenutno top centarfor i fantastičan igrač,i to će ti reći svaki neostrašćeni ljubitelj fudbala.
    Momak ima neverovatnu eksplozivnost i sjajno kretanje u prostoru bez lopte, plus ima i zavidnu tehniku,i odličnu kontrolu lopte s obzirom na njegovu visinu,i to je nešto što ga izdvaja iz mora centarfora tog tipa na svetu.
    I glupo je da ga porediš sa Ronaldom i Ronaldinjom jer nisu isti tipovi igrača. Haland zbog svoje visine nije taj tip igrača koji će da dribla od polovine do gola,ali zato je u šesnaestercu prosto "Babaroga" što je i danas pokazao.
    Plus pored toga Ronaldo i Ronaldinjo su fenomeni koji se dese jednom u sto godina, i sa njima se definitivno niko ne može porediti .
    (Goran, 2. oktobar 2022 17:34)

    # Link komentara

  60. Ovaj mali Haland ce biti upamcen kao veca legenda nego Mesi i Ronaldo zajedno, vidi se iz aviona.
    (Robin Hud, 2. oktobar 2022 17:33)

    # Link komentara

  61. Pep nikad nece biti Ser Alex, a onaj drvoseca iz Norveske nikad nece biti fudbaler ! Osvojice Pep mnogo titula, i dace drvoseca mnogo golova, ali protiv koga ce na kraju da igraju kad pokupuju sve ?
    E onda u LŠ dođe Real i bude "čorba" !!!
    (shomyana, 2. oktobar 2022 17:32)

    # Link komentara

  62. (M., 2. oktobar 2022 16:54)

    Jel pricas o Ronaldu koji na utakmicama trci manje od golmana? Sa razlogom je na klupi. Da je on igrao bilo bi jos gore kao i protiv Liverpula prosle sezone
    (Mama, 2. oktobar 2022 17:31)

    # Link komentara

  63. Haland lijepo rekao prije koji dan da je nezaustavljiv... Žali Bože Odegarda i njega što su u reprezentaciji sve ostali panjevi...
    (jova, 2. oktobar 2022 17:30)

    # Link komentara

  64. (Goran, 2. oktobar 2022 17:03)

    Nisu mogli da nauče Ezil, a kamoli ovo. Pogotovo ekipa iz komentara: sad će infantilci samo tebi u inat da ga nazivaju Haland do sudnjeg dana. Vide da to nekog pogađa i eto odjednom smisla njihovim životima. Inače, prijatno me je iznenadio Andrijašević (koji je, uzgred, očajan komentator) kada je, prilikom prenosa Bajerna, nazvao Čupo Motinga Šupo Motan, kako bi i trebalo.
    (*, 2. oktobar 2022 17:30)

    # Link komentara

  65. Govorim o atmosferi prijatelju. Nigde nisam napisao da bi dobili utakmicu, ali reći kako on smeta i kvari atmosferu je jadno.
    (Nikola, 2. oktobar 2022 16:24)

    Tu nema nista sporno, slazem se. Samo ima jedna stvar koja je problematicna u vezi njega. Kao sto vidis, svaki ozbiljan klub ga je odbio ove sezone. On je taj tip igraca koji zahteva lopte, zahteva da bude u centru igre i da uvek bude glavni egzekutor. To je imalo smisla kada je u Realu bio na vrhucu karijere i kada je postizao brdo golova dok su ostali kreatori igre radili za njega. On je sada star i nije u stanju da igra na tom nivou. Ako njemu nije dan i ako se on ne snadje na terenu, zasigurno ce se odraziti na rezultat i na igru tima. Dok na primer u ekipama Sitija ili Arsenala, koje igraju jako raznovrsno, ce uvek neko od igraca da zasija i donese pobedu ako neki drugi zakaze. Ronaldo nije igrac za takav sistem. Ne bih previse dovodio u pitanje odluke trenera Junajteda, ipak je covek profesionalac i sigurno zna sta radi.
    (Samo kazem, 2. oktobar 2022 17:29)

    # Link komentara

  66. Ogranicene glave,a ima ih nazalost mnogo,nikako da shvate razliku izmedju najboljeg napadaca na svijetu i najboljeg fudbalera na svijeu....Najbolji fudbaler svijeta mora da sadrzi sve vrhunske aspektre u igri,da bude dribler,kreator igre,asistent,da daje golove,da postize golove iz slobodnjaka,itd...Zato uvijek kazem da je Messi vec 15 godina ubjedljivo najbolji fudbaler na svijetu i niko mu nije ni blizu.
    (Simke90, 2. oktobar 2022 17:25)

    # Link komentara

  67. Pa dobro, izvuce se Junajted sa ova 3 gola. Ovako mu dodje kao da su izgubili prihvatljivih 3:0...
    (fanfan, 2. oktobar 2022 17:25)

    # Link komentara

  68. (The_Dejan, 2. oktobar 2022 16:58)

    Druze moj, taj Juventus je pre dolaska Ronalda bio 7x sampion i igrali su finala LS. Dolaskom Ronalda sve je se raspalo. Tako je to kada sve podredis jednom igracu. I ovde ne krivim Ronalda, treba kriviti onoga ko ga je doveo jer on tada nije bio ni potreban Juventusu. Bilo im je bolje da su doveli neke druge igrace na drugim pozicijama
    (Minoraur, 2. oktobar 2022 17:22)

    # Link komentara

  69. Najgore sto je ovaj Ten Hag umsilio da je neki trener.......druze dokle god se Kristijano Ronaldo bavi fudbalom mora biti u startnoj postavi, mali ljudi misle da mogu nesto da menjaju a nisu svesni koliko malo znaju, pa nije ovo Nizozemska liga covece!!!
    (MU, 2. oktobar 2022 17:13)

    # Link komentara

  70. Videli smo Halanda u timu Norveške. Strahinja ga strpao u mali džep. Ovde ima opake saigrače koji mu isporuče loptu na peterac. Slep bi tu postigao gol.
    Junajted seoska ekipa.
    (Zoran, 2. oktobar 2022 16:28)

    Ko nas je resio u 1 utakmici kad smo bili domacini protiv Norveske?Ah da taj Haland!

    A sve bi bilo drugacije da je uspeo u 20 sec da postigne gol(Vanja mu vrhunski odbranio sut).

    Tako da malo manje osporavanja Halanda.
    (Stark, 2. oktobar 2022 17:12)

    # Link komentara

  71. Haland 14 gol i mislim 2 asis
    posle 8 kola
    (dusan jichici, 2. oktobar 2022 17:12)

    # Link komentara

  72. Svaka cast Halandu ali on samo udara po lopti. Setim se Ronalda i Ronaldinja i DRIBLINGA. Zna li iko od svih fudbalera danas sta znaci dribling? Ronaldinjo je mogao na pola yerena uzeti loptu i predriblati 5 igraca, sam je mogao da napravi sebi sansu. Haland Javoru iz Ivanjice ne bi dao go ako ga neko ne hrani dobrim loptama. Kad je Haland poslednji put predriblao nekoga?
    (Mrgud, 2. oktobar 2022 16:38)

    Zato što Haland nije vezni igrač već klasični centarfor za razliku od Ronaldinja koji je univerzalni igrač i za to je i najbolji igrač koji je svet ikada video.Nemoj da upoređuješ ono što se ne može uporediti.
    (Ljubo, 2. oktobar 2022 17:11)

    # Link komentara

  73. Neko slobodnjak sa 20 metara,neko ne moze ni da izbori mesto u startnih 11.
    (Grejac klupe, 2. oktobar 2022 17:06)

    # Link komentara

  74. Haland je ista verzija Ronalda iz Reala....Tap iin golovi,jako vjest u sesnestercu....Nikada Ronaldo nije bio na nivou Messija,nikada.
    (Simba, 2. oktobar 2022 17:06)

    # Link komentara

  75. Jel igrao Penaldo???
    (????, 2. oktobar 2022 17:04)

    # Link komentara

  76. Najgora ekipa u istoriji fudbala gledajući uložena sredstva.
    (metalstorm, 2. oktobar 2022 17:04)

    # Link komentara

  77. Norvežani dva AA kada stoje jedno pored drugog izgovaraju O ! Znači nije Haland neg HOLAND! Budući da je trenutnojedan od najboljih igrača na svjetu bilo bi korektno da naši sportski novinari i komentatori nauče kako se on preziva!
    (Goran, 2. oktobar 2022 17:03)

    # Link komentara

  78. Bio jednom jedan Junajted...
    Žao mi je samo Fergija. Nije to zaslužio! Da se na njegove oči ruši u prah i pepeo ono što je godinama gradio!
    (Ostoja, 2. oktobar 2022 16:04)

    Nije kraj.
    (marko77, 2. oktobar 2022 17:02)

    # Link komentara

  79. Nista neočekivano. Ovaj City je supertim koji bi razbio i Fergijev Mančester. A vi se smijete što je Foden na onoj listi najvrednijih igrača.
    (Obrad, 2. oktobar 2022 17:01)

    # Link komentara

  80. Prihvatljiv poraz na kraju,ali cak i da je ostalo 6:1,nista ne bi znacilo.Duga je sezona...
    (marko77, 2. oktobar 2022 16:59)

    # Link komentara

  81. Prihvatljiv poraz na kraju,ali cak i da je ostalo 6:1,nista ne bi znacilo.Duga je sezona...
    (marko77, 2. oktobar 2022 16:59)

    # Link komentara

  82. gazi gazi mencesta junajted..
    (madridista, 2. oktobar 2022 16:58)

    # Link komentara

  83. Ovako je penaldo unistio i Juventus i ne mogu da se oporave jos uvek.
    (dusan, 02. oktobar 2022 16:28)

    Druže moj, Juventus je uništen fudbalski već par sezona. Dok je Ronaldo bio u Juventusu, davao je golove, sad Juventusu nema ko da da gol.
    A da ne pričamo o njihovoj igri koja je ravna katastrofi.
    Zato ne piši neke gluposti ako se ne razumeš u fudbal.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 16:58)

    # Link komentara

  84. Eto im penal u nadoknadi, a dobili su drugo poluvreme 3-2 sad ce strucnjaci da kazu kako je to dobro.
    (zx spect, 2. oktobar 2022 16:55)

    # Link komentara

  85. Ono kada navijačima Sitija više i nije zanimljivo gledati ovo istorijsko ponižavanje, pa napuštaju stadion u 60.min. Bruka od Junajteda i plac majke božije
    (Dex, 2. oktobar 2022 16:55)

    # Link komentara

  86. Pepu treba zabraniti da se bavi ovim sportom. Prešao je igricu.
    (Goks, 2. oktobar 2022 16:55)

    # Link komentara

  87. Ronaldo problem i dalje?
    Daj čoveku da igra raspali umišljeni treneru koji si rešio zbog svojih kompleksa da završiš karijeru jednom od najvećih ikada!
    Daj ostavku ako imaš malo morala posle ove šestice!
    (M., 2. oktobar 2022 16:54)

    # Link komentara

  88. Sudija pokazuje na penal da makar malo popravi rezultat u korist ove krsine od tima Junajteda.
    (Amin, 2. oktobar 2022 16:53)

    # Link komentara

  89. Ten Hag je srecan dali smo 3 komada.Nema veze sto je sudija izmislio penal da se smanji bruka Utd-a.
    (Ronaldo, 2. oktobar 2022 16:52)

    # Link komentara

  90. Evo vec je 6-2 a svega minut do kraja. Na sta je United spao.
    (Ja, 2. oktobar 2022 16:49)

    # Link komentara

  91. Kakva kanta od kluba, i za 5 god će da bude ista priča, da im treba rekonstrukcija od uprave do igrača, i za 5 god se ništa neće promeniti, od uprave do igrača, odgovor bi bio da se navijači skupe ispred stadiona, protestuju, ne idu na utakmice, al a obzirom da su odavno komercijala čisto sumnjam da će do toga doći, mogu samo da se nadaju nekoj promeni
    (bnr, 2. oktobar 2022 16:48)

    # Link komentara

  92. Posle centaršuta Holanđanina?! De Brujne Holanđanin?!
    (Milan, 2. oktobar 2022 15:58)

    Belgija je stvorena na teritoriji Holandije, to ce ti svaki Holandjanin reci.
    (fisherman's friend, 2. oktobar 2022 16:44)

    # Link komentara

  93. (Mare, 2. oktobar 2022 15:44)

    Sa Ronaldom su primali po 4-5 golova i od Bredforda, Lestera, Brajtona...
    (Rame, 2. oktobar 2022 16:39)

    # Link komentara

  94. Čas fudbala
    (Nbgd, 2. oktobar 2022 16:39)

    # Link komentara

  95. Vlasnici MU nemaju interes da kupuju prave igrače dok god vrijednost dionica raste.
    Njima su cilj pare a ne ugled i trofeji.
    Po tome se razlikuju Amerikanci i normalni ljudi.
    (Miloš, 2. oktobar 2022 16:38)

    # Link komentara

  96. Svaka cast Halandu ali on samo udara po lopti. Setim se Ronalda i Ronaldinja i DRIBLINGA. Zna li iko od svih fudbalera danas sta znaci dribling? Ronaldinjo je mogao na pola yerena uzeti loptu i predriblati 5 igraca, sam je mogao da napravi sebi sansu. Haland Javoru iz Ivanjice ne bi dao go ako ga neko ne hrani dobrim loptama. Kad je Haland poslednji put predriblao nekoga?
    (Mrgud, 2. oktobar 2022 16:38)

    # Link komentara

  97. Koja bruka je Junajted, ovo ne lici na klub od odlaska Fergusona.
    (Vucko, 2. oktobar 2022 16:37)

    # Link komentara

  98. Da mi je neko rekao da je Pavlović bolji od 70 % odbrambenih igrača Premijer lige...….. ludilo čoveče!
    (statuskan, 2. oktobar 2022 16:0

    Ma da 1 utakmica je pogotovo neki dokaz...
    (Stark, 2. oktobar 2022 16:35)

    # Link komentara

  99. I onda kazu Francuska ili Njemacka liga losa.....A Siti u Premijer Ligi svakom daje po 5-6 golova
    (Simba, 2. oktobar 2022 16:35)

    # Link komentara

  100. Junajted ima jake igrace samo na papiru, ne igraju imena, vec zalaganje na terenu. Siti je premocan, Junajted prelos i eto ovakvog rezultata...
    (nemanja, 2. oktobar 2022 16:35)

    # Link komentara

  101. Sve se vrti u krug. Nekada je Junajted mucio Siti, sada Siti to radi. 6 komada za sada.
    (NR, 2. oktobar 2022 16:35)

    # Link komentara

  102. Eriksen čuva Halanda kod kornera, koja momčad.
    (Netijak, 2. oktobar 2022 16:35)

    # Link komentara

  103. Čitao sam u komentarima da je Janis prevara i da nikada nece osvojiti prsten. Lebron!? Kazu cista prevara. Kazu ljudi da je i Gvardiola prevara,za Halanda-prevara,neretko sam nailazio na komentare u kojima se navodi da su kako Mesi tako Ronaldo najobicnije prevare. Evo sad sam naučio da je i Ten Hag najobičnija holandska prevara od trenera.
    (Frax, 2. oktobar 2022 16:32)

    # Link komentara

  104. Za sada 5-1 u setovima hoce biti 6 da vidimo moguce i vise.
    (REKOS, 2. oktobar 2022 16:28)

    # Link komentara

  105. Ovako je penaldo unistio i Juventus i ne mogu da se oporave jos uvek.
    (dusan, 2. oktobar 2022 16:28)

    # Link komentara

  106. Videli smo Halanda u timu Norveške. Strahinja ga strpao u mali džep. Ovde ima opake saigrače koji mu isporuče loptu na peterac. Slep bi tu postigao gol.
    Junajted seoska ekipa.
    (Zoran, 2. oktobar 2022 16:28)

    # Link komentara

  107. Halandu su se sve kockice poklopile....Uz to sto je nevjerovatan golgeter i ima sjajan osjecaj za gol,dosao je u vanserijsku ekipu koja ima nevjerovatne igrace na sredini terena poput De Brujina....I onda samo reseta bez prestanka....Nije lako ovo sto rai,jer da jeste,svako bi postizao ovoliko golova....Ali isto tako,da Haland igra u losijem timu,ne bi dao ni pola ovih golova,jer ne bi bilo toliko iskreiranih prilika za njega.
    (Sinisa, 2. oktobar 2022 16:27)

    # Link komentara

  108. Kakav MU kakvi bakraci. Od odlaska Fergija to je drugorazredna ekipa u svetu fudbala. Menjali su se treneri kupovali igraci ali sve uzalud. Nema ih nigde na mapi Evrope. Potonuli su. Otud i ovaj rezultat iz prvog poluvremena. Zato ne treba preuvelicavati njihov tim niti igru niti ovo moze da lici na derbi. Siti je ispred njih vec godinama kvalitet klub igra titule trofeji u Engleskoj.
    (Pall Mall, 2. oktobar 2022 16:25)

    # Link komentara

  109. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 2. oktobar 2022 15:44) # Link komentara

    Pa i jesu bolji bez njega
    (DejaP, 02. oktobar 2022 15:59)

    Evo baš se vidi.
    (Nikola, 2. oktobar 2022 16:24)

    # Link komentara

  110. Dosadni ste sa Ronaldom. I da igra i da ne igra, isto bi ih Siti demolirao.
    (Samo kazem, 02. oktobar 2022 16:04)

    Govorim o atmosferi prijatelju. Nigde nisam napisao da bi dobili utakmicu, ali reći kako on smeta i kvari atmosferu je jadno.
    (Nikola, 2. oktobar 2022 16:24)

    # Link komentara

  111. Svjetske klase igraju u City, Real i da ne nabrajam, a prosječni igrači u prosječan Juventus.
    (?, 2. oktobar 2022 15:49)

    Tvoj post o Vlahoviću i Kostiću ozbiljan je koliko i tvoje poznavanje padeža.
    (u prosečnom Juventusu, 2. oktobar 2022 16:16)

    # Link komentara

  112. Ovaj United je postao kantara obicna od kluba i tima. Taj klub više nikad ništa neće osvojiti. Vratili se tamo gdje su uvijek bili…sredina tabele i suvi prosijek.
    (Amin, 2. oktobar 2022 16:15)

    # Link komentara

  113. Da mi je neko rekao da je Pavlović bolji od 70 % odbrambenih igrača Premijer lige...….. ludilo čoveče!
    (statuskan, 2. oktobar 2022 16:08)

    # Link komentara

  114. Bio jednom jedan Junajted...
    Žao mi je samo Fergija. Nije to zaslužio! Da se na njegove oči ruši u prah i pepeo ono što je godinama gradio!
    (Ostoja, 2. oktobar 2022 16:04)

    # Link komentara

  115. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 2. oktobar 2022 15:44) 

    Dosadni ste sa Ronaldom. I da igra i da ne igra, isto bi ih Siti demolirao.
    (Samo kazem, 2. oktobar 2022 16:04)

    # Link komentara

  116. Haland živi od dobre veze.
    U Norveškoj ne može da pipne kada ga pritisnu.
    (Koja svitac, 2. oktobar 2022 16:02)

    # Link komentara

  117. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 2. oktobar 2022 15:44) # Link komentara

    Pa i jesu bolji bez njega
    (DejaP, 2. oktobar 2022 15:59)

    # Link komentara

  118. Ma kriv je Megvajer
    (dusan, 2. oktobar 2022 15:59)

    # Link komentara

  119. Posle centaršuta Holanđanina?! De Brujne Holanđanin?!
    (Milan, 2. oktobar 2022 15:58)

    # Link komentara

  120. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 02. oktobar 2022 15:44) Ma on bi im pomogao ahahah. MLS igrac. Sta sve necu da procitam ovde
    (Bogi, 2. oktobar 2022 15:56)

    # Link komentara

  121. Megvajer..???
    (MKD-4, 2. oktobar 2022 15:56)

    # Link komentara

  122. To je Realna snaga M.Junajteda bez pomoc Sudija. Ali Siti u drugom Polovreme ima da smanji ritam i imace MALO MILOSTI ZA KOMSIJE.
    (REKOS, 2. oktobar 2022 15:56)

    # Link komentara

  123. (Sinke, 02. oktobar 2022 15:47)
    Potroše se kao i Bajern pa omoguće Realu da osvoji pet titula u zadnjih deset godina.
    (Opssss, 2. oktobar 2022 15:56)

    # Link komentara

  124. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 02. oktobar 2022 15:44)

    I sa njim i bez njega isti rezultat. Ma i da igraju sa 12, ne verujem da bi bilo egal.
    (Miloš, 2. oktobar 2022 15:55)

    # Link komentara

  125. Početak, Dalo 6 grešaka u minut i po, loša postavka, faul, karton, pušta igrača samog da skoči, presecaju mu pas, ne izlazi na Silvu... Onda pre gola Sančo seče pas i umesto da krene otvorenim autoputem ka golu on zastaje, gubi loptu i 20 sekundi kasnije primaju gol. Mogao je sudija odmah svirati kraj.
    Erikson dečko - svaka čast na svemu posle onog ali Brentford je krajnji limit za njega.
    De Hea - po onako postavljenom zidu kod slobodnjaka se vidi koliko ga zabole uvo za Junajted i fudbal generalno.
    (Betonka, 2. oktobar 2022 15:54)

    # Link komentara

  126. Таман кад сам помислио да је овај Јунајтед напредовао под Тен Хагом након победе над мојим вољеним Арсеналом, деси се ово. Размонтирали су их и пука је срећа спасла Јунајтед петарде јер су и КДБ и Бернардо, па и Грилиш промашили зицере. Бруно и Ериксен не постоје у одбрани, Варан преспор изгледа повређен, Мектомини трчи, али пас не уме да погоди, предња тројка невидљива у контранападима. Све похвале и за Аканџија какав штопер, каква мирноћа и снага. Можда се деси да буде трка између Пепа и његовог ученика Артете до краја сезоне једино ми Арсенал мој делује способно да се трка са овом машином која је тим Ситија.
    (Aleksa, 2. oktobar 2022 15:53)

    # Link komentara

  127. Opet mrtvilo u Unitedu... izasli na teren samo da izadju....
    Od prvog minuta se videlo da nisu mentalno u utakmici i da im sledi potop.
    Da su usli motivisano kao protiv Liverpula ili Arsenala pa i da bude nizvesno.
    Ovako, tacno se vidi da su slabiji od konkurencije, jer ako zele rezultat mora da daju 120% mogucnosti.
    Ovi kvalitetniji timivi, prakticno, ako United nije na 120% , mogu da igraju laganicu...
    (GEOS, 2. oktobar 2022 15:52)

    # Link komentara

  128. Zakljucak-Nek Junajted kupi Pavlovica i eto im resenje za Halanda, mlad je, talentovan,brz,cvrst, besprekoran i bolji je od ovog drvoreda u odbrani sto imaju (Izuzev Varana koji je jedini kvalitetan).
    (Delija sa severa, 2. oktobar 2022 15:52)

    # Link komentara

  129. Ne znam samo ko veruje u priču da Ronaldo kvari atmosferu u Junajtedu..
    Pa pogledajte Sanča, Rašforda, oni se šetaju po terenu.. Nemaju želju mi za šta.
    Kakav god da je, Ronaldo ima veću želju od cele prve postave Junajteda. Kazemiro na klupi, MekTominej ima prednost pre njega..
    10 treba da im da Siti, da se opasulje u Junajtedu.
    (The_Dejan, 2. oktobar 2022 15:51)

    # Link komentara

  130. Ten Hag koja je to prevara, jos jedna u nizu Holandski podvala… Junajted voline imali su Potera koji je po stilu fudbalu najblizi Gvardioli i Klopu od svih trenera u svetu…
    (T.I., 2. oktobar 2022 15:51)

    # Link komentara

  131. Trenutno je 4:0 na poluvremenu. Ako ne spuste ručnu u drugom delu, ovo ide preko 7 komada u mreži Junajteda.
    Nisam ljubitelj ni jednih ni drugih, ali činjenica je da Siti igra kao mašina.
    (90, 2. oktobar 2022 15:51)

    # Link komentara

  132. Navijaci Junajteda napustili stadion tokom prvog poluvremena…. Neprocenjivo
    (Ernst Stavro Blofeld, 2. oktobar 2022 15:50)

    # Link komentara

  133. Ko protiv petoligaša da igraju…bukvalno nisu isti sport…
    (gremiln onaj jedini i pravi kome je samo ACM u glavi…., 2. oktobar 2022 15:50)

    # Link komentara

  134. Svjetske klase igraju u City, Real i da ne nabrajam, a prosječni igrači u prosječan Juventus.
    (?, 2. oktobar 2022 15:49)

    # Link komentara

  135. A ovi sto pricaju za Ronalda ako nije problem da mi objasnite samo sta bi ronaldo ovde promenio posto je kamper u napadu kad loptu ne bi dotakao ?
    (..., 2. oktobar 2022 15:49)

    # Link komentara

  136. Siti i Gvardiola su cudo kada je u pitanju kontinuitet rezultata i razbijanja protivnika....Ali definitivno neki sivi oblak se nadvije nad Gvardiolom kada dodje zavrsnica Lige Sampiona....I to traje godinama...To je tesko objasniti.
    (Sinke, 2. oktobar 2022 15:47)

    # Link komentara

  137. Jedno je sigurno, a to je da ce City dati još golova Junajtedu.
    14 naspram samo 2 šuta Junajteda sve govori.
    Za dve klase iznad njih je City, De Brujne genijalac igre.
    (Aragorn, 2. oktobar 2022 15:44)

    # Link komentara

  138. Ma Ronaldo kvari atmosferu u ekipi. Hahahaha. Izbacili coveka iz startne postave misleci da su bolji bez njega. Eto im.
    (Mare, 2. oktobar 2022 15:44)

    # Link komentara

  139. Kakav je car Haland,kaze pre neki dan samo neka mi De Brujne posalje loptu i ja sam tu da utrcim i tako i bea.
    (Aleksandar, 2. oktobar 2022 15:43)

    # Link komentara

  140. Ovaj Haland je bukvalno zver. A Junajted resetovan na fabricka. Daleko su oni od titule miljama. Verovatno ce se do kraja sezone kretati tu negde izmedju 5. i 7. mesta.
    (Realno, 2. oktobar 2022 15:43)

    # Link komentara

  141. Meč još nije završen. Nije gotovo 3:0 ako neko ne gleda, ima jos 50 min do kraja, da znate. Inace Junajted je zreo za sedam komada danas.
    (Papara, 2. oktobar 2022 15:43)

    # Link komentara

  142. Gde je taj Haland za Norvesku?

    Prevara!

    Vlahovic and Mitrovic>>>Haland!
    (Grobar, 2. oktobar 2022 15:41)

    # Link komentara