1. Cekamo hudinija da se dokaze u velikim utakmicama. Na SP ce da bude kao i obicno, kraj posle grupne faze.
    (Negativni, 28. septembar 2022 12:33)

    srvarno si bre negativni :)
    (neutralni felš, 28. septembar 2022 12:45)

    Nije to onaj originalni Negativni, već imitator sa maznutim nikom.
    (Futre, 28. septembar 2022 19:30)

    # Link komentara

  2. Митровић није само бројке већ је пре свега добар човек и врло етичан спортиста и родољуб. Осим 50 голова у репрезентацији било је ту и неких голова пре. У Партизану и младој репрезентацији најчешћи аситент био је Андрија Живковић који многима смета. Момак који је потенцијалом требало да буде Робен. Центаршутом Живковић, периферним видом, погађа Митровића у главу. Екипа није само збир квалитетних играча. Битна је уиграност. Дакле, неке синапсе (везе) постоје међу играчима: Сергеј - Живковић - Вељковић - Радоњић - Максимовић а сада и Бабић ("новозеланђани"), Тадић- Митровић-Костић (6 -7 година играју заједно у А тиму) , Илић - Лазовић (Верона), Костић - Јовић (Ајнтрахт)... Пикси зна да је то капитал јер класичних припрема више нема због претрпаног календара такмичења.
    (обс, 28. septembar 2022 17:45)

    Radonjic nije bio na Novom Zelandu.
    (Pirotehnicar, 28. septembar 2022 18:03)

    # Link komentara

  3. Митровић није само бројке већ је пре свега добар човек и врло етичан спортиста и родољуб. Осим 50 голова у репрезентацији било је ту и неких голова пре. У Партизану и младој репрезентацији најчешћи аситент био је Андрија Живковић који многима смета. Момак који је потенцијалом требало да буде Робен. Центаршутом Живковић, периферним видом, погађа Митровића у главу. Екипа није само збир квалитетних играча. Битна је уиграност. Дакле, неке синапсе (везе) постоје међу играчима: Сергеј - Живковић - Вељковић - Радоњић - Максимовић а сада и Бабић ("новозеланђани"), Тадић- Митровић-Костић (6 -7 година играју заједно у А тиму) , Илић - Лазовић (Верона), Костић - Јовић (Ајнтрахт)... Пикси зна да је то капитал јер класичних припрема више нема због претрпаног календара такмичења.
    (обс, 28. septembar 2022 17:45)

    # Link komentara

  4. Vodimo sinoc 2:0 poslednjih deset minuta mi grizemo na svakom delu terena i ne damo protivniki da lako primi loptu da napravi pas da kreira bilo sta. Kad se setim u doba Bata Djore i njegovih trenera kad se vodi 1:0 zabije se autobus u 16 i samo dziganje napred ako se koja lopta odbije nasim igracima. Taj zovek je bio zivo blato ex-yu i srb fudbala. Sve sto je ikada rekao ili uradio ili ucio nekoga je bilo pogresno.
    (kent, 28. septembar 2022 17:33)

    # Link komentara

  5. Dogodine u Milanu!
    (Pirotehnicar, 28. septembar 2022 17:10)

    # Link komentara

  6. Da svi znaju od Enkoridža do Vladivostoka ko je Mitrović.
    (zvezdale, 28. septembar 2022 12:52)

    Mitar je naravno vrhunski napadač ali od Enkoridža do Vladivostoka i nema baš mnogo udaljenosti :)
    (Denny Crane, 28. septembar 2022 15:55)

    A, on samo u desno zna da meri.
    (Aleks, 28. septembar 2022 16:54)

    # Link komentara

  7. Jović je bolji.
    (Filip Višnjić, 28. septembar 2022 16:16)

    # Link komentara

  8. jeste da su brojke ne stvarne, ali da napomenem da je mitrovic zadnjih 57 utakmica koje je odigrao za rep. postigo ukupno 47 golova.
    (dalibor79, 28. septembar 2022 15:57)

    # Link komentara

  9. Da svi znaju od Enkoridža do Vladivostoka ko je Mitrović.
    (zvezdale, 28. septembar 2022 12:52)

    Mitar je naravno vrhunski napadač ali od Enkoridža do Vladivostoka i nema baš mnogo udaljenosti :)
    (Denny Crane, 28. septembar 2022 15:55)

    # Link komentara

  10. Koji Konseisao?

    Dragane Babicu, u pravu si za obe stvari.

    JPR24, odbrana nam uopste nije toliki problem kad igraju Veljkovic i Pavlovic i kad brani Vanja, naprotiv.

    Šomi, ako bukvalno mislis samo na Srbiju, to je OK.
    (Dezurni smarac, 28. septembar 2022 14:53)

    Kako god, ja pričam generalno, i oni au imali neke mečeve gde je bilo panike kad navali protivnik ! Sinoc uopšte, niko, to je važno, to je potrebno !
    (JPR24, 28. septembar 2022 15:54)

    # Link komentara

  11. Vest je o Mitrovicu, tu nema sta vise da se doda, covek je igrama i golovima zapusio usta svim sumnjicavima i kriticnima.

    Ono sto je mene juce impresioniralo je kako se odsustvo Sergeja nije osetilo u igri. On je jedini uz Tadica koji ima kreaciju, plus fizikalije da moze da pokrije veliki deo terena, a ume itekako da bude gol igrac.

    Uhvatio sam sebe u mislima ovih dana "joj samo da se niko od kljucnih igraca ne povredi do SP". Sad sam opusteniji, jer je Piksi stvarno oformio ekipu od dvadesetak igraca koji su svi u stanju da odgovore njegovoj filozofiji igre "do sansi kroz posed" ili "mi igramo nasu igru, protivnik nek razmislja o nama".

    Pozitivno je i sto je odbrana juce pokazala da nisu dunsteri kao sto se dosta o tome pisalo ovde u komentarima. Pavlovic je posebno pokidao i demantovao sve kritike.

    Jedino mi je upitno igranje malog Zivkovica, on je sitne gradje, u par navrata je cak vidno bilo da ima problema sa prijemom visokih lopti, sto je nedopustivo za profi fudbalera. Ali to je samo moje misljenje, ako Piksi misli da treba da igra, verujem mu i podrzavam.
    (Ako dune vetar, 28. septembar 2022 14:44)

    Videlo se da nisu samo Sergej i Tadic kreativci, imas Lukica i Ilica. Primi ti dobro loptu levom nogom kad igras po desnoj strani, nece ti uvek poci za nogom.
    (Zeljko Tomic, 28. septembar 2022 15:37)

    # Link komentara

  12. @straight
    bekovi vise ni ne postoje. bolje sto ih nemamo. sada su to leteca krila poput robertsona, conseisaa, dzejmsa, chilvela, alonza, kostica, zivkovica.

    problem je sto lazovic i radonic to nisu, pa nema ko da menja kostica i zivkovica. letece krilo najvise trci na terenu posto pokriva celu stranu i moze maksimum 60min da igra (45+15 posle odmora.)
    (sima, 28. septembar 2022 13:25)

    Koji Konseisao?

    Dragane Babicu, u pravu si za obe stvari.

    JPR24, odbrana nam uopste nije toliki problem kad igraju Veljkovic i Pavlovic i kad brani Vanja, naprotiv.

    Šomi, ako bukvalno mislis samo na Srbiju, to je OK.
    (Dezurni smarac, 28. septembar 2022 14:53)

    # Link komentara

  13. Vest je o Mitrovicu, tu nema sta vise da se doda, covek je igrama i golovima zapusio usta svim sumnjicavima i kriticnima.

    Ono sto je mene juce impresioniralo je kako se odsustvo Sergeja nije osetilo u igri. On je jedini uz Tadica koji ima kreaciju, plus fizikalije da moze da pokrije veliki deo terena, a ume itekako da bude gol igrac.

    Uhvatio sam sebe u mislima ovih dana "joj samo da se niko od kljucnih igraca ne povredi do SP". Sad sam opusteniji, jer je Piksi stvarno oformio ekipu od dvadesetak igraca koji su svi u stanju da odgovore njegovoj filozofiji igre "do sansi kroz posed" ili "mi igramo nasu igru, protivnik nek razmislja o nama".

    Pozitivno je i sto je odbrana juce pokazala da nisu dunsteri kao sto se dosta o tome pisalo ovde u komentarima. Pavlovic je posebno pokidao i demantovao sve kritike.

    Jedino mi je upitno igranje malog Zivkovica, on je sitne gradje, u par navrata je cak vidno bilo da ima problema sa prijemom visokih lopti, sto je nedopustivo za profi fudbalera. Ali to je samo moje misljenje, ako Piksi misli da treba da igra, verujem mu i podrzavam.
    (Ako dune vetar, 28. septembar 2022 14:44)

    # Link komentara

  14. Najbolji centarfor u istoriji koga je Srbija imala,a Boga mi i sire.. Ne samo sto daje golove,nego se i vraca pomaze odbrani,uklizava,ma fantastican je nas Mitar..
    (Šomi, 28. septembar 2022 14:21)

    # Link komentara

  15. Bez preterivanja, napad nam je u top 5 na svetu, lakoca kojom ovi momci postizu golove je cudesna.
    Da imamo sada Vidica, Ivanovica i Kolarova pozadi, bili bi sila.
    Ovako, sto se odbrane tice, sta im bog da, a ako budu igrali hrabro kao mladi Pavlovic sinoc, sigurno ce biti nagradjeni za trud.
    Zanimljivo Svetsko nas ceka i zelim momcima da budu najprijatnije iznenadjenje tamo! Uzdravlje
    (ntibazonkiza, 28. septembar 2022 12:45)


    Odbrana nam je problem, zato Piksi i forsira napred, ali sinoc smo ipak i u odbrani videli nešto pozitivno, doduše čak i vrlo pozitivno ! Osim odlične partije Pavlovića, Golman je imao i dve važne odbrane u pravim momentima, no to može biti i samo bljesak u jednoj partiji sto se kaže, ono sto je daleko pozitivnije je kolektiv koji se vraćao, i sama odbrana koja nije niti jednom pokazala znak panike, to je često bio problem, protivnik malo krene i panika i padne gol, sinoc ne, fokus, i to malo sto su Norvežani pokušali naši su čistili bez gluposti, bez rizika, tačno onako kako treba, to je ono sto nismo videli u odbrani još od vremena Antica ! Nadam se da će tako i ostati, sto više moguće, ipak ide SP, a tu protivnici neće biti Norveska, i igrace se sigurno maksimalno na svakoj utakmici !
    (JPR24, 28. septembar 2022 14:20)

    # Link komentara

  16. da mi neko objasni zašto on nije u nekom većem klubu? Verujem da treneri vide i znaju nešto što mi ne možemo da vidimo, ali čovek jednostavno daje golove.
    (Dejan, 28. septembar 2022 13:55)

    Zato što je on old school cenrafor i teško ga je uklopiti u današnje vrhunske ekipe, koje igraju brz fudbal ivisoki presing . Teoretski on ne može da se uklopi u takav fudbal...ali reprezentacije nam pokazuje da je teorija jedno a praksa drugo...on je prosto unikatan igrač.
    da je rođen 20 godina ranije, bio bi centrafor nekog velikog kluba.
    (dux, 28. septembar 2022 14:16)

    # Link komentara

  17. al kako ruzan dres ovaj novi beli na slici izgleda kao da nosi portiklu
    (kilijan, 28. septembar 2022 14:14)

    # Link komentara

  18. (Negativni, 28. septembar 2022 13:04)
    Kao što si video, od Halanda je bolji.
    (Zoran, 28. septembar 2022 14:07)

    # Link komentara

  19. razni igraci nisu postigli ni 10posto od onoga sto je Mitar, a igraju u vecim timovima i za 10x vece pare, zasto je to tako ne znam, al da je nepravda-jeste!
    (crni_redstar, 28. septembar 2022 14:07)

    # Link komentara

  20. Mitro je nestvaran. Ranije me je znao nervirati u reprezentaciji, davao je golove, ali je znao promašiti par zicera, pa bi obično igrali nerešeno ili gubili, a mogli smo sa lakoćom pobediti. Ali sada je pravi terminator, naš Benzema.
    (Obrad, 28. septembar 2022 14:02)

    # Link komentara

  21. A da mi neko objasni zašto on nije u nekom većem klubu? Verujem da treneri vide i znaju nešto što mi ne možemo da vidimo, ali čovek jednostavno daje golove.
    (Dejan, 28. septembar 2022 13:55)

    # Link komentara

  22. Čestitke fudbalerima na prikazanoj igri u prošle 2 utakmice.Cestitke i selektoru na hrabrosti i viziji.
    Moje pitanje njemu glasilo bi:Mister Pixi,zar nije bolje uigravati formaciju sa Lazovićem kao wingback-om,neko Živkovićem,koji evidentno nema te predispozicije.Deluje kao višak,a u stvari nam pravi manjak.Slažem se,probaju se varijante,ali za SP su nam u formaciji sa 2 napadača,neophodni brzi bočni igrači koji mogu špartati 90 m.
    Drugo,zašto ne proba Maksimovića sa SMS-om u kombinaciji?Lukić jeste jači,ali Maksimović je brži,pa se time dobija polivalentnost u paru sa Sergejem.
    (Dragan Babić-Čarapan, 28. septembar 2022 13:48)

    # Link komentara

  23. Свака му част а те бројке има само да се повећавају. И једно запажање, колико је љепши овај дрес од прошле године од овог сада, најмање пет пута.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. septembar 2022 13:43)

    # Link komentara

  24. Uvek smo imali stopera za bacanje, a sada smo tu najtanji… Desni, levi bek, posle Kolarova i Ivanovica, to ne postoji u sepskom fudbalu.
    (Straight Outta München, 28. septembar 2022 13:03)

    @straight
    bekovi vise ni ne postoje. bolje sto ih nemamo. sada su to leteca krila poput robertsona, conseisaa, dzejmsa, chilvela, alonza, kostica, zivkovica.

    problem je sto lazovic i radonic to nisu, pa nema ko da menja kostica i zivkovica. letece krilo najvise trci na terenu posto pokriva celu stranu i moze maksimum 60min da igra (45+15 posle odmora.)
    (sima, 28. septembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  25. Samo da ostane zdrav, ostalo ce se videti. Samo hrabro protiv Brazila i bice povoljan rezultat.
    (kakvo ime bre, 28. septembar 2022 13:24)

    # Link komentara

  26. Mitar je klasa! Igrač koji uvek daje 100% i koji je igrao i sa razbijenom glavom, bolovima... I za reprezentaciju a i za klub! Takvih više nema! Želim Mitru dobro zdravlje i da još mnogo godina donosi radost svima nama!
    (Kačanga, 28. septembar 2022 13:20)

    # Link komentara

  27. Klasičan drugoligaš, sem Lutonu i Čarltonu gola nikome dati ne može.

    Kopiran komentar od jednog komentarora od pre godinu dana...
    (Bard Živa, 28. septembar 2022 13:14)

    # Link komentara

  28. Mitar je kao što neko reče pored Duće nosio tim i kada nije išlo dobro ali nekako ne mogu da se otmem utisku da smo kritikama pogurali i ostale igrače da se u njima razvije plamen, volja, želja, pravi odnos prema sportu i normalnost, posebno mlađoj generaciji. Ne kažem da su gledaoci odigrali neku odlučujuću ulogu ali svakako je dobro nekad fudbalere i uopšte sportiste ne gledati kao Bogove i povlađivati im u svakoj situaciji. Ovi momci definitivno zaslužuju status zvezda sada i nadam se da će se fudbalerima kod nas ubuduće biti ukazano veće poštovanje.
    (Dubioza, 28. septembar 2022 13:12)

    # Link komentara

  29. @negativni, prvo ste pričali ček da ga vidimo u premijer ligi, pa ček protiv jakih timova, pa onda ček protiv jakih reprezentacija... Dok vi čekate da ga vidite, on obara rekorde i puni sve redom. Od Norveške i Portugala, do Liverpula i Totenhema. A zamislite Mitra u recimo Sitiju, koliko bi dao golova u sezoni sa Brujneom iza sebe? :)
    (Dakidak, 28. septembar 2022 12:53) Koliko? Ma bio bi bolji od Leve i Halanda zajedno. Hahahaha
    (Negativni, 28. septembar 2022 13:04)

    # Link komentara

  30. Uvek smo imali stopera za bacanje, a sada smo tu najtanji… Desni, levi bek, posle Kolarova i Ivanovica, to ne postoji u sepskom fudbalu.
    (Straight Outta München, 28. septembar 2022 13:03)

    # Link komentara

  31. Vreme je za odlazak u jedan izmedju velikana Evrope, da spali sve obrane sveta...
    (Jeseničan, 28. septembar 2022 12:57)

    # Link komentara

  32. Uh, kako bi mu kockasti dres dobro stajao. Mora da ima neka prababa za papire :)

    Šalu na stranu, brutalan napadač, svaka čast, imate vjerojatno najjači napad na svijetu trenutno - Vlahović, Mitrović i Jović (šteta što ga je ona sponzoruša udaljila od vrhunskog nogometa), a sve ispred nogometnog genijalca Tadića.

    Sretno na SP
    (TrenerZg, 28. septembar 2022 12:56)

    # Link komentara

  33. Čestitke Mitroviću sa nadom da ostane u formi bar do kraja svetskog prvenstva.
    (Vojislav, 28. septembar 2022 12:55)

    # Link komentara

  34. Cekamo hudinija da se dokaze u velikim utakmicama. Na SP ce da bude kao i obicno, kraj posle grupne faze.
    (Negativni, 28. septembar 2022 12:33)

    Kome da se dokazuje? On se dokazao. Na kraju njegova igra zavisi od tima a kada dobije loptu u sansi, zna se sta sledi. Mitrogol..
    (321, 28. septembar 2022 12:54)

    # Link komentara

  35. @negativni, prvo ste pričali ček da ga vidimo u premijer ligi, pa ček protiv jakih timova, pa onda ček protiv jakih reprezentacija... Dok vi čekate da ga vidite, on obara rekorde i puni sve redom. Od Norveške i Portugala, do Liverpula i Totenhema. A zamislite Mitra u recimo Sitiju, koliko bi dao golova u sezoni sa Brujneom iza sebe? :)
    (Dakidak, 28. septembar 2022 12:53)

    # Link komentara

  36. Mitro je dobri duh reprezentacije. Održavao je plamen i kada se sve raspadalo sa raznim dunsterima. Bukvalno pola košarkaša mogu da uče kako se podjednako grize i klubovima i u reprezentaciji. Te priče ne valja mu ovo, nema mu ovoga onoga su alibi za kukavice.

    Ti daj svojih 100% pa kako bude. A to Mitar radi evo već skoro 10 godina. Daće Bog pa će nagraditi na SP, zaslužio je svetsku scenu i slavu poput velikih golgetera. Da svi znaju od Enkoridža do Vladivostoka ko je Mitrović.
    (zvezdale, 28. septembar 2022 12:52)

    # Link komentara

  37. Bez preterivanja, napad nam je u top 5 na svetu, lakoca kojom ovi momci postizu golove je cudesna.
    Da imamo sada Vidica, Ivanovica i Kolarova pozadi, bili bi sila.
    Ovako, sto se odbrane tice, sta im bog da, a ako budu igrali hrabro kao mladi Pavlovic sinoc, sigurno ce biti nagradjeni za trud.
    Zanimljivo Svetsko nas ceka i zelim momcima da budu najprijatnije iznenadjenje tamo! Uzdravlje
    (ntibazonkiza, 28. septembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  38. Koliko se secam, Mitar je bio nas najbolji strelac u kvalifikacijama za predhodno SP ili gresim?
    (123, 28. septembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  39. Cekamo hudinija da se dokaze u velikim utakmicama. Na SP ce da bude kao i obicno, kraj posle grupne faze.
    (Negativni, 28. septembar 2022 12:33)

    srvarno si bre negativni :)
    (neutralni felš, 28. septembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  40. Mi cemo izgleda da vratimo 442 formaciju u zivot sa ovom dvojicom i tadicem
    (Pera85, 28. septembar 2022 12:44)

    # Link komentara

  41. secam se kad je Savo prestigao Mitica po broju golova, mnogi su mu zvizdali na stadionu. Ubi nas klubarstvo
    (aca, 28. septembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  42. igranje za srbiju njega preporodi
    (amin, 28. septembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  43. Mitro's on fire!!!
    (na na na na na na na na na na na naaaaa, 28. septembar 2022 12:37)

    # Link komentara

  44. Cekamo hudinija da se dokaze u velikim utakmicama. Na SP ce da bude kao i obicno, kraj posle grupne faze.
    (Negativni, 28. septembar 2022 12:33)

    # Link komentara