Ljudi .i smo mogli da idemo ili na ameriku ili na kinu, obavezno su jače od nas tako samo opušteno i za svoju dušu....
(Rale, 28. septembar 2022 12:04)
Budes prvi u grupi i nemas problema u četvrtfinalu. Amerika i Kina ne
misle ko je protivnik. Tako je u svim sportovima.
(Mirko Jagodina, 28. septembar 2022 10:03)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Jesi ti gledao muško EP?
(nije tebi lako, 27. septembar 2022 21:57)
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Ma ok ipak mi se čini da ti kao i većina nije shvatila suštinu žreba.
Slažem se da mi nismo imali šta da kalkulišemo jer smo mogli biti samo treći ili četvrti što je potpuno svejedno.Ova naša pobeda ima na značaju jer smo direktno poslali Francusku na 4 mesto i na duel sa Kinom. Da je nas dobila Francuska bio bi krug CAN-AUS-FR gde bi Australija završila na 3 mestu pa bi oni išli na Kinu.Nije sporno da sistem nije savršen ali u velikoj meri smanjuje broj mogućih kalkulacija.Primera kalkulacija ima na stotine što u košarci , odbojci vaterpolu itd.Gotovo svi su pokušali nekim načinom da to osujete ali idealan način ne postoji. Inače slažem se sa nečijim komentarom što je naveo primer odbojke gde su SLO i PL nakon grupne faze zauzeli mesto nosioca zato što su domaćini. E to je idiotizam.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 19:30)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Već su igrali i 16 razlike za Ameriku
(Paja, 27. septembar 2022 19:28)
Smešno do bola. Trebalo je da odmaramo celu ekipu i da na teren izađemo onako lagano, da izgubimo od Francusje sa 150:3, i napravimo foru. I onako nas čeka žreb za dalje.
To će sledeći put neko i da uradi.
Ukinuti ne samo ekipu iz Fibe, nego Fibu kao poptuno prevaziđenu inertnu i nikom korisnu (osim samima sebi) organizaciju i napraviti novu.
(DrHorhe, 27. septembar 2022 19:08)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Pa sistem sa olimpijskih igara Tokijo. Pravio ga olimpijski komitet međunarodni. Naravno da je dobar sistem. Srbija nije imala sreće ali to nema veze sa sistemom takmičenja. Ako imaš ekipu za medalju šta te briga ko je protivnik u osmini finala i četvrtfinalu.Videćemo odbojkašice godinama su dobijale sve u četvrtfinalu jer su bile najjače. Sada to nije više taj tim. Vaterpolo naša reprezentacija takođe. Imali su tim uzimali medalje, kakva osmina i četvrtfinale, nije ih zanimalo sada nemaš tim i ideš kući i ćao. Mi nemamo tim za 4 najbolje. Kina i Amerika su bolje i svejedno nam je.
(Olimpijac, 27. septembar 2022 18:29)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44) # Link komentara
Genijalac i jeste. Osmislio savrseno sistem da moze da namesti svako takmicenje. Kao onaj na SP u odbojci, Slovenija druga u grupi, ali jelte kao domacin prvi nosilac u play offu pa ajde na Ukrajinu u 1/4 finalu a mi sa skoro 9-0 na Argentinu pa Brazil. Pravi sport je odavno mrtav. Ovo je samo dokaz. I to su sitne namestaljke, brukaju se. Mi kao 3 u grupi na SAD. Cemu onda grupa faza? Opet kazem, svi znaju da SAD osvajaju, ovi sto namestaju steluju da li ce biti 2 ili 3 ili 5. Kao da neke razlike ima.
(Kg, 27. septembar 2022 18:06)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Velika šteta, ali šta je tu je. Po meni prilično glup sistem. Ako si hteo da žrebaš onda lepo svih osam pa ko kome zapadne. No tako je kako.
Plan mora da bude sledeći. Marina zna to, samo treba sprovesti u delo. Devojke moraju maksimalno da se opuste. I da igraju košarku. Znači nema straha, nema suludog respektovanja. Svi znaju protiv koga igramo. Svi znaju kakve su nam šanse. Zato neću da vidim strah. Opustite se, i igrajte košarku.
Kao što kažem kad muškarci igraju u finalu. Šta ste se stegli. Ispasti ne možeš. Prangijaj. Ovo je za nas finale. U ovom trenutku. Hoću da pokažemo Amerikankama kakvu košarku znamo i umemo. A verujte mi, znaju i oni i cene nas mnogo više od nas samih.
Ne bacanje vrućeg krompira iz ruke jer je Lojd stala pored tebe, ne da gledaš kako Stjuart šutira i diviš se gracioznosti nego hoću da vidim košarku. Akcije, šutiranje, odbranu, požrtvovanost. Pa kako bude. Ne da se predajemo u svlačionici.
Poraz vam niko zameriti neće, možda samo trolovi. Nedovoljno borbe i malo zalaganja hoću ja. Iz ovakvih mečeva se uči i treba nam to iskustvo za dalje. Pripreme ove generacije počinju sad. Napred devojke pa kako bude. Samo igrajte košarku.
NAPRED SRBIJA.
(Gde ja živim, 27. septembar 2022 17:54)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
Najbolje da se ubuduce u cilju izbegavanja kalkulisanja odmah zreba konacan plasman.A jos bolje bi bilo da se u takav zreb ubace i reprezentacije koje ne ucestvuju.
(Danilo, 27. septembar 2022 17:37)
I jos jednu stvar bih rekao. Ako me pamcenje dobro sluzi na OI u Riu 2016. u odbojci su zrebani parovi tako sto su 1. isli na 4. a izmedju 2. i 3. je vrsen zreb. To je mnogo postenije i mnogo vise ima smisla. Ovi sto su bili 1. u svojim grupama dobijaju 4. kao ‘najlosije’ sto su prosli, a ovi koji su bili drugi i treci se zrebaju, ako su bas toliko hteli zreb. Sad nevezano za kosarku i to sto je USA tu neki drugi univerzum, ali zamislite ovu situaciju npr. u zenskoj odbojci gde nema ekipe koju je nemoguce dobiti. SAD bude prvi u grupi, a u grupi sa kojom se ukrstaju 3. Italija/Srbija nebitno a 4. Dominikanska Republika. I sad SAD umesto da igra zasluzeno protiv Dominikanske Republike jer su prve u grupi, izvuku zrebom Italiju/Srbiju i evidentno imaju mnogo tezi posao i nista im to prvo mesto i lupam 5 pobeda u grupi nije donelo. Svako ko barem malo mucne glavom, razumece o cemu pricam i shvatice primer koji sam dao.
(231, 27. septembar 2022 17:31)
Pretpostavka zašto žreb odlučuje protivnike je to što svi znaju da će SAD biti šampioni na kraju, te ih svi izbegavaju i kalkulišu više nego na Evropskom prvenstvu npr, tako da ovde nikakve kalkulacije ne znače sada jer ili si dovoljno dobar bio u grupnoj fazi da možeš da se nadaš utakmici protiv njih u finalu ili nisi bio dovoljno dobar pa možeš da ispadneš od njih do tada. Na kraju su najbolje prošle reprezentacije iz njihove grupe u četvrtfinalnim mečevima. Amerikanke igraju kao da su sa druge planete zahvaljujući sistemu koji imaju decenijama, ali bilo bi lepo da bilo koja reprezentacija u daljem toku takmičenjima, ako ih ne dobije, makar izgubi sa manje od 10 poena. Nismo svesni ovoga, ali ako neko uspe da dobije Ameriku sada ili na nekom od narednih takmičenja, on će učiniti toliko toga za žensku košarku da će promeniti istoriju i ukinuti primat jedne zemlje. To će biti velika stvar za sve reprezentacije, ne samo za tu koja ih dobije jednog dana. To sigurno nećemo biti mi sada, verovatno niko na ovom prvenstvu, ali će doći ta utakmica na velikom takmičenju. Našim devojkama puno sreće, one ništa nemaju da izgube, a sigurno dobijaju najveću nagradu – iskustvo! Budućnost srpske ženske košarke jeste svetla, a zaslužuje mnogo veću pažnju nego što dobija, makar zbog energije, želje i borbe!
(Košarka, 27. septembar 2022 17:26)
Ovo je najpokvarenija nameštaljka, ali šta znaju devojčice ko i šta je Amerika. Devojčice, samo hrabro, polako dugi napad bez jurcanja. Pamet u glavu, kao muškarci mu Indijanopolisu. Od danas trenirajte samo trojke i bez žurbe. Napravite taktiku da je jedna uvek slobodna za šut trojku.
(Mito, 27. septembar 2022 17:23)
Nisi uopste shvatio poentu ali ne mogu da te iskuliram. Francuskinje sigurno nisu kalkulisale protiv nas upravo zbog toga sto ni mi ni one nisu znale s kim ce igrati 1/4 finale. Poenta price je da se boris u grupi za bolju poziciju, dobijes jakog protivnika, i onda na kraju to nista ne vredi jer te kuglice posalju na USA koja je prva u onoj grupi a ti izborio 3. mesto. Ako vec hoce da rade ovaj sistem, trebalo je onda biti kao na OI znaci da imas 4 nosioca, i 4 tima koja nisu nosioci i onda ih spajas. E tu onda ne bi niko nikako mogao da kalkulise jer da je takav sistem bio na SP kao na OI prosle godine, mi bismo u opciji za rivala imali i Australiju i Kanadu pored Kine i USA. Ovako je samo napravljen cirkus.
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Ja vecu nebulozu u zivotu nisam video..pola utakmica u grupi je potpuno nebitno,a za one sto lupetaju kako bi izgubili i od Kine-zadnjih 5 smo protiv njih dobili,zadnji put na OI.
(teska nepravda, 27. septembar 2022 17:14)
Fiba radi sve da upropasti kosarku. Ako smo treci u grupi nema logike da idemo na prvog, a cetvrtoplasirani na drugog. Sa ovakvim sistemom takmicenja, propast kosarke je zagarantovana.
(nemanja, 27. septembar 2022 17:10)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Zbog kalkulisanja.
(Salle, 27. septembar 2022 17:08)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
mali li je i ovo uspeh?! medju 8 najboljih... dosta neiskusnu ekipu imamo ali ne treba odustajati. samo napred pa šta bude
(sale, 27. septembar 2022 16:51)
Prvo, čestitam genijalcima propale FIBE koji su izmislili ovakav način ukrštanja u četvrtfinalu pa su naše dobile "kosku", u vidu brutalne ekipe SAD.I drugo, mogli bi i da naprave takmičenje bez SAD tima. Dajte im odmah zlatnu medalju, a neka se druge ekipe bore za srebro,bronzu,itd. Amerikanke nisu izgubile nijedan jedini meč 30 godina,još od Olimpijskih igara u Barseloni 1992.godine. Ko da ih pobedi?
(Navras, 27. septembar 2022 16:43)
Zaista šteta što već sada idemo na USA, ali utoliko je ovo veći uspeh!
Moram samo da naglasim da mi imamo drugu najstariju reprezentaciju na prvenstvu, sa 28 godina! To što Marina priča ona misli na to da su igračice neiskusne ... samo nekoliko je novih, sve ostale su preko 30!
Ali, šteta sad ...
(Dragon, 27. septembar 2022 16:42)
Žreb je žreb, ne možeš birati koga ćeš izvući, ali realno i da smo izvukli Kinu ne bi prošli... Devojke su ostvarile uspeh ulaskom u 8 najboljih i to je to.....
(Petar, 27. septembar 2022 16:39)
@“Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)”
Па и ја сам тако прво мислио. А после, кад погледаш колико се штимује пласман у групи да би се избегли тешки противници, можда и није (толико) глупо. Жреб може да обрне само позиције 1-2 и 3-4, тако да,… не знам.
А ми смо уболи Америку. То је нажалост крај.
(А. Петров, 27. septembar 2022 16:36)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti. (231, 27. septembar 2022 15:42)
Ne lupetaj, pa hvala Bogu da se dve prvoplasirane ekupe po grupama ne mogu sastati do finala , konkretno USA i AUS.Kao i prvoplasirana i drugoplasirana ekipa iz iste grupe. Šta ti tu nije jasno ? Prednost žreba je što je sada teže manipulisati i kalkulisati sa rezultatima u grupi vezano za drugo,treće i četvrto mesto.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 16:22)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
USA je ubedljivo najbolja na svetu,i mi realno nemamo apsolutno nikakve sanse.to bi bila svetska senzacija da ih pobedimo...inace tu mi je nesto sumnjivo oko ovoga zreba.imam osecaj nekog namestanja nekih selekcija da ne igraju jedno protiv drugog!!!namestili su nam ispadanje!!!favorizuju se USA i Australija!!!!
(dd, 27. septembar 2022 16:13)
Kakav je ovo žreb?Zar ne ide 1-4,2-3,3-2,4-1?Ja,stvarno ne razumem,kakve eksperimente pravi FIBA.Do sada se igralo normalno,i sada oni izmišljaju toplu vodu,pa slabije sa jedne,a jače sa druge strane.Neka je Bodirogi bude Bog u pomoći.Sa ovima iz FIBE nema dogovora.Da je po starom igrali bi sa Kinom.Neka kažem da bismo prošli,ali vidi se iz aviona da će sve zemlje iz Evrope,plus Portoriko ispasti sa velikom razlikom i da će u polu finalu igrati AUS-China,a sa druge strane Kanada-SAD.Sve namještaju da finale igraju domaćin Australija-SAD.Kakva muljaža.U svakom slučaju,naše trebaju da uživaju,već su napravile ogroman uspeh sa obzirom na tim sa kojim smo došli i koliko igračica fali.
(Ivan, 27. septembar 2022 16:12)
Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)
Što reče Marina ona trenira devojčice. Smena generacije. Uspeh je i medju osam. Samo četiri iz Evrope. Bih se obrukala. Možda je nesretan poraz protiv Kanade mogao da nas odvede i više
(Paja, 27. septembar 2022 16:06)
Svaka cast devojkama za uspeh,ulazak medju 8 najboljih na svetu.Pritom pobedile Francusku,Japan,Mali,tesno izgubile od Kanade.Pogledajte 8 najboljih selekcija,skoro sve bogate,ozbiljne drzave i sportske nacije.
(Stara kuka, 27. septembar 2022 16:03)
Kakve kuglice, šta je bre ovo? Zar ne igraju po plasmanu prvi sa četvrtim, tj drugi sa trećim iz druge grupe?! Debilizam na kvadrat.
Ova FIBA je prsla načisto...
(iskreno, 27. septembar 2022 16:00)
ahahahaha ovako su nas sećam se prezalili unapred i 2002. Ali tada su zvezde bile bas na nasoj strani.
Ma ljudi ne bi mi verovatno nista napravili ni protiv Kine ali barem ce te klinke imati jedno iskustvo koje se retko nudi...igranje protiv najboljih. I da nas ubiju 30 i kusur razlike pa sta, videcemo barem gde smo trenutno u duelu protiv najboljih na planeti.
(Boža vampir, 27. septembar 2022 15:59)
Devojke , svaka cast! Kad pogledam ko su ostali timovi, jos vise sam ponosan! Uzivajte protiv najboljih, pa ako je pedeset razlike, nek bude pedeset. Nije do vas, one bi sve dobile sa tom razlikom, vazno je da vi slobodno igrate.
(Joe, 27. septembar 2022 15:47)
Pita ovde neko za nelogičnost FIBA rang liste. Totalno naopako sistem bodovanja. Na koeficijent utiču i prijateljske, znači nezvanične utakmice. Marina ne polaže u takvim utakmicama na rezultat, nego na uigravanje. Već duže vreme unazad imamo dosta poraza u takvim utakmicama. Inače potpuno se slažem da je samo pominjanje Turske (u obe konkurencije) uvreda za košarku, a kamo li plasman na list. Šta se desilo sa Španijom niko živi ne zna. One čak nisu stigle ni do završnih kvalifikacija.
(1+1=2, 27. septembar 2022 15:46)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti.
(231, 27. septembar 2022 15:42)
Ipak ispadamo u četvrtfinalu. Samo da se ne obrukamo protiv SAD. Ako bude 20 razlike super. Svaka čast devojkama za rezultate do sada.
(srle, 27. septembar 2022 15:40)
Их бре Богосављев! Ништа вруће куглице, ово оно. Где баш на Америку… Добро, биће то лепо искуство. Задовољан сам како су се наше девојке бориле на овом првенству.
(veliki strumf, 27. septembar 2022 15:40)
Se'em ti se u ovo žrebanje, budeš treći i umesto kao i uvek ukrštanje sa drugim iz suprotne grupe ti izvučeš najjači tim na šampionatu. Ubiće nas Amerikanke nažalost.
(Petarlfc, 27. septembar 2022 15:40)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Too, konačno žreb po mom ukusu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 15:40)
Sve te devojke,svu tu žensku decu koje sada kuješ u nebesa,pazi,čuva,selektuje,brine,kroz MK takmičenja godinama i godinama prati jedino Ana Joković sa svojim saradnicima. Mi to iz košarke znamo,red je selektorka da i Ti to jednom naglasiš i javno kažeš. Red je !!!
(Trener, 27. septembar 2022 15:34)
U ženskoj košarci smo tek 2 put na svetskom prvenstvu i nemamo medalju sa ovog takmičenja. Veliki uspeh je ovo. Iskreno se nadam da će i odbojkašice uspeti da dođu do četvrtfinala na svetskom prvenstvu. Bio bi lep uspeh za devojke iz obe reprezentacije.Obe ekipe su bez par važnih igračica u odnosu na prethodnu godinu tako da je ovo uspeh. Opet kažen košarkašice su u četvrtfinalu a nadam se da će i odbojkašice uspeti, mada je teži sistem u odbojci ide ukrštanje grupa i mnogo utakmica ima kao i putovanja na relaciji Poljska i Holandija što je van pameti. Napred Srbija!
(Bora Beograd, 27. septembar 2022 15:27)
Devojkama sve cestitke na 2 velike pobede , prvi put u ovom sastavu, gde su Nogic, Raca predstavljene kao " naslednice" tandema Vasic-Bruks.
Sto se tice 1/4 , naravno da bih voleo da izbegnemo Ameriku, ali Kina je drugi favorit prvenstva i gledajuci ih ne bih rekao da imamo neke velike sanse, ali svakako vece u odnosu na USA.
E sad imam jedno pitanje za nekog ko zna da mi objasni rejting listu FIBa.
Srbija koja je Evropski prvak aktuelni i 4. na OL , znaci 4 na svetu na listi 10.( deseta!!)
a jos veci paradoks da je u Evropi 5. na listi , ispred nas su Spanija, Francuska, Belgija i slusajte sad... Turska.
Spanija koja na na Ep nije usla ni u 7, na Ol zavrsila kao 6. a na Sp se nije ni plasirala.
Belgija koja nikad nije uzela ni jednu medalju, a Tursku ne bih ni komentarisao...
Jedini konstantni smo Mi i Francuska.
Nesto najnelogicnije sto sam ikad video... ako moze neko da objasni. hvala.
Srecno devojke u nastavku!
(pacimirovic, 27. septembar 2022 15:19)
Ne treba ni govoriti ko je bolja opcija. Protiv Kine se i te kako moze, protiv Amerike je tezak poraz zagarantovan. Ako dobiju Kinu u cervrtfinalu, medalja je sasvim izvesna.
(Mikii, 27. septembar 2022 15:19)
Kakva je ovo glupost, zasto eksperimentisu sa ovim zrebom. Ako smo treci, idemo na drugoplasiranog iz druge grupe sta je tu problem...
(zzbz, 27. septembar 2022 15:19)
Svejedno je ko će nam doći, jer ove devojke su napravile veliki uspeh ulaskom među 8 na svetu, za razliku od vaterpolista, odbojkaša, košarkaša…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 27. septembar 2022 15:03)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Ja sam mislio da na zrebu mogu da izvuku i prve dve ekipe iz nase grupe. Potencijalni ribali bi trebalo da su USA, Kina, Aus, Kanada?
(rale, 27. septembar 2022 14:38)
Devojkama sve cestitke na 2 velike pobede , prvi put u ovom sastavu, gde su Nogic, Raca predstavljene kao " naslednice" tandema Vasic-Bruks.
Sto se tice 1/4 , naravno da bih voleo da izbegnemo Ameriku, ali Kina je drugi favorit prvenstva i gledajuci ih ne bih rekao da imamo neke velike sanse, ali svakako vece u odnosu na USA.
E sad imam jedno pitanje za nekog ko zna da mi objasni rejting listu FIBa.
Srbija koja je Evropski prvak aktuelni i 4. na OL , znaci 4 na svetu na listi 10.( deseta!!)
a jos veci paradoks da je u Evropi 5. na listi , ispred nas su Spanija, Francuska, Belgija i slusajte sad... Turska.
Spanija koja na na Ep nije usla ni u 7, na Ol zavrsila kao 6. a na Sp se nije ni plasirala.
Belgija koja nikad nije uzela ni jednu medalju, a Tursku ne bih ni komentarisao...
Jedini konstantni smo Mi i Francuska.
Nesto najnelogicnije sto sam ikad video... ako moze neko da objasni. hvala.
Srecno devojke u nastavku!
(pacimirovic, 27. septembar 2022 15:19)
Kakva je ovo glupost, zasto eksperimentisu sa ovim zrebom. Ako smo treci, idemo na drugoplasiranog iz druge grupe sta je tu problem...
(zzbz, 27. septembar 2022 15:19)
Se'em ti se u ovo žrebanje, budeš treći i umesto kao i uvek ukrštanje sa drugim iz suprotne grupe ti izvučeš najjači tim na šampionatu. Ubiće nas Amerikanke nažalost.
(Petarlfc, 27. septembar 2022 15:40)
Svejedno je ko će nam doći, jer ove devojke su napravile veliki uspeh ulaskom među 8 na svetu, za razliku od vaterpolista, odbojkaša, košarkaša…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 27. septembar 2022 15:03)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti.
(231, 27. septembar 2022 15:42)
Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)
Devojke , svaka cast! Kad pogledam ko su ostali timovi, jos vise sam ponosan! Uzivajte protiv najboljih, pa ako je pedeset razlike, nek bude pedeset. Nije do vas, one bi sve dobile sa tom razlikom, vazno je da vi slobodno igrate.
(Joe, 27. septembar 2022 15:47)
Ipak ispadamo u četvrtfinalu. Samo da se ne obrukamo protiv SAD. Ako bude 20 razlike super. Svaka čast devojkama za rezultate do sada.
(srle, 27. septembar 2022 15:40)
Их бре Богосављев! Ништа вруће куглице, ово оно. Где баш на Америку… Добро, биће то лепо искуство. Задовољан сам како су се наше девојке бориле на овом првенству.
(veliki strumf, 27. septembar 2022 15:40)
Pita ovde neko za nelogičnost FIBA rang liste. Totalno naopako sistem bodovanja. Na koeficijent utiču i prijateljske, znači nezvanične utakmice. Marina ne polaže u takvim utakmicama na rezultat, nego na uigravanje. Već duže vreme unazad imamo dosta poraza u takvim utakmicama. Inače potpuno se slažem da je samo pominjanje Turske (u obe konkurencije) uvreda za košarku, a kamo li plasman na list. Šta se desilo sa Španijom niko živi ne zna. One čak nisu stigle ni do završnih kvalifikacija.
(1+1=2, 27. septembar 2022 15:46)
Velika šteta, ali šta je tu je. Po meni prilično glup sistem. Ako si hteo da žrebaš onda lepo svih osam pa ko kome zapadne. No tako je kako.
Plan mora da bude sledeći. Marina zna to, samo treba sprovesti u delo. Devojke moraju maksimalno da se opuste. I da igraju košarku. Znači nema straha, nema suludog respektovanja. Svi znaju protiv koga igramo. Svi znaju kakve su nam šanse. Zato neću da vidim strah. Opustite se, i igrajte košarku.
Kao što kažem kad muškarci igraju u finalu. Šta ste se stegli. Ispasti ne možeš. Prangijaj. Ovo je za nas finale. U ovom trenutku. Hoću da pokažemo Amerikankama kakvu košarku znamo i umemo. A verujte mi, znaju i oni i cene nas mnogo više od nas samih.
Ne bacanje vrućeg krompira iz ruke jer je Lojd stala pored tebe, ne da gledaš kako Stjuart šutira i diviš se gracioznosti nego hoću da vidim košarku. Akcije, šutiranje, odbranu, požrtvovanost. Pa kako bude. Ne da se predajemo u svlačionici.
Poraz vam niko zameriti neće, možda samo trolovi. Nedovoljno borbe i malo zalaganja hoću ja. Iz ovakvih mečeva se uči i treba nam to iskustvo za dalje. Pripreme ove generacije počinju sad. Napred devojke pa kako bude. Samo igrajte košarku.
NAPRED SRBIJA.
(Gde ja živim, 27. septembar 2022 17:54)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44) # Link komentara
Genijalac i jeste. Osmislio savrseno sistem da moze da namesti svako takmicenje. Kao onaj na SP u odbojci, Slovenija druga u grupi, ali jelte kao domacin prvi nosilac u play offu pa ajde na Ukrajinu u 1/4 finalu a mi sa skoro 9-0 na Argentinu pa Brazil. Pravi sport je odavno mrtav. Ovo je samo dokaz. I to su sitne namestaljke, brukaju se. Mi kao 3 u grupi na SAD. Cemu onda grupa faza? Opet kazem, svi znaju da SAD osvajaju, ovi sto namestaju steluju da li ce biti 2 ili 3 ili 5. Kao da neke razlike ima.
(Kg, 27. septembar 2022 18:06)
Kakve kuglice, šta je bre ovo? Zar ne igraju po plasmanu prvi sa četvrtim, tj drugi sa trećim iz druge grupe?! Debilizam na kvadrat.
Ova FIBA je prsla načisto...
(iskreno, 27. septembar 2022 16:00)
Ne treba ni govoriti ko je bolja opcija. Protiv Kine se i te kako moze, protiv Amerike je tezak poraz zagarantovan. Ako dobiju Kinu u cervrtfinalu, medalja je sasvim izvesna.
(Mikii, 27. septembar 2022 15:19)
U ženskoj košarci smo tek 2 put na svetskom prvenstvu i nemamo medalju sa ovog takmičenja. Veliki uspeh je ovo. Iskreno se nadam da će i odbojkašice uspeti da dođu do četvrtfinala na svetskom prvenstvu. Bio bi lep uspeh za devojke iz obe reprezentacije.Obe ekipe su bez par važnih igračica u odnosu na prethodnu godinu tako da je ovo uspeh. Opet kažen košarkašice su u četvrtfinalu a nadam se da će i odbojkašice uspeti, mada je teži sistem u odbojci ide ukrštanje grupa i mnogo utakmica ima kao i putovanja na relaciji Poljska i Holandija što je van pameti. Napred Srbija!
(Bora Beograd, 27. septembar 2022 15:27)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Svaka cast devojkama za uspeh,ulazak medju 8 najboljih na svetu.Pritom pobedile Francusku,Japan,Mali,tesno izgubile od Kanade.Pogledajte 8 najboljih selekcija,skoro sve bogate,ozbiljne drzave i sportske nacije.
(Stara kuka, 27. septembar 2022 16:03)
Fiba radi sve da upropasti kosarku. Ako smo treci u grupi nema logike da idemo na prvog, a cetvrtoplasirani na drugog. Sa ovakvim sistemom takmicenja, propast kosarke je zagarantovana.
(nemanja, 27. septembar 2022 17:10)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
I jos jednu stvar bih rekao. Ako me pamcenje dobro sluzi na OI u Riu 2016. u odbojci su zrebani parovi tako sto su 1. isli na 4. a izmedju 2. i 3. je vrsen zreb. To je mnogo postenije i mnogo vise ima smisla. Ovi sto su bili 1. u svojim grupama dobijaju 4. kao ‘najlosije’ sto su prosli, a ovi koji su bili drugi i treci se zrebaju, ako su bas toliko hteli zreb. Sad nevezano za kosarku i to sto je USA tu neki drugi univerzum, ali zamislite ovu situaciju npr. u zenskoj odbojci gde nema ekipe koju je nemoguce dobiti. SAD bude prvi u grupi, a u grupi sa kojom se ukrstaju 3. Italija/Srbija nebitno a 4. Dominikanska Republika. I sad SAD umesto da igra zasluzeno protiv Dominikanske Republike jer su prve u grupi, izvuku zrebom Italiju/Srbiju i evidentno imaju mnogo tezi posao i nista im to prvo mesto i lupam 5 pobeda u grupi nije donelo. Svako ko barem malo mucne glavom, razumece o cemu pricam i shvatice primer koji sam dao.
(231, 27. septembar 2022 17:31)
mali li je i ovo uspeh?! medju 8 najboljih... dosta neiskusnu ekipu imamo ali ne treba odustajati. samo napred pa šta bude
(sale, 27. septembar 2022 16:51)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
Najbolje da se ubuduce u cilju izbegavanja kalkulisanja odmah zreba konacan plasman.A jos bolje bi bilo da se u takav zreb ubace i reprezentacije koje ne ucestvuju.
(Danilo, 27. septembar 2022 17:37)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44)
Što reče Marina ona trenira devojčice. Smena generacije. Uspeh je i medju osam. Samo četiri iz Evrope. Bih se obrukala. Možda je nesretan poraz protiv Kanade mogao da nas odvede i više
(Paja, 27. septembar 2022 16:06)
Ja vecu nebulozu u zivotu nisam video..pola utakmica u grupi je potpuno nebitno,a za one sto lupetaju kako bi izgubili i od Kine-zadnjih 5 smo protiv njih dobili,zadnji put na OI.
(teska nepravda, 27. septembar 2022 17:14)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Too, konačno žreb po mom ukusu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 15:40)
Prvo, čestitam genijalcima propale FIBE koji su izmislili ovakav način ukrštanja u četvrtfinalu pa su naše dobile "kosku", u vidu brutalne ekipe SAD.I drugo, mogli bi i da naprave takmičenje bez SAD tima. Dajte im odmah zlatnu medalju, a neka se druge ekipe bore za srebro,bronzu,itd. Amerikanke nisu izgubile nijedan jedini meč 30 godina,još od Olimpijskih igara u Barseloni 1992.godine. Ko da ih pobedi?
(Navras, 27. septembar 2022 16:43)
Sve te devojke,svu tu žensku decu koje sada kuješ u nebesa,pazi,čuva,selektuje,brine,kroz MK takmičenja godinama i godinama prati jedino Ana Joković sa svojim saradnicima. Mi to iz košarke znamo,red je selektorka da i Ti to jednom naglasiš i javno kažeš. Red je !!!
(Trener, 27. septembar 2022 15:34)
ahahahaha ovako su nas sećam se prezalili unapred i 2002. Ali tada su zvezde bile bas na nasoj strani.
Ma ljudi ne bi mi verovatno nista napravili ni protiv Kine ali barem ce te klinke imati jedno iskustvo koje se retko nudi...igranje protiv najboljih. I da nas ubiju 30 i kusur razlike pa sta, videcemo barem gde smo trenutno u duelu protiv najboljih na planeti.
(Boža vampir, 27. septembar 2022 15:59)
Smešno do bola. Trebalo je da odmaramo celu ekipu i da na teren izađemo onako lagano, da izgubimo od Francusje sa 150:3, i napravimo foru. I onako nas čeka žreb za dalje.
To će sledeći put neko i da uradi.
Ukinuti ne samo ekipu iz Fibe, nego Fibu kao poptuno prevaziđenu inertnu i nikom korisnu (osim samima sebi) organizaciju i napraviti novu.
(DrHorhe, 27. septembar 2022 19:08)
Pretpostavka zašto žreb odlučuje protivnike je to što svi znaju da će SAD biti šampioni na kraju, te ih svi izbegavaju i kalkulišu više nego na Evropskom prvenstvu npr, tako da ovde nikakve kalkulacije ne znače sada jer ili si dovoljno dobar bio u grupnoj fazi da možeš da se nadaš utakmici protiv njih u finalu ili nisi bio dovoljno dobar pa možeš da ispadneš od njih do tada. Na kraju su najbolje prošle reprezentacije iz njihove grupe u četvrtfinalnim mečevima. Amerikanke igraju kao da su sa druge planete zahvaljujući sistemu koji imaju decenijama, ali bilo bi lepo da bilo koja reprezentacija u daljem toku takmičenjima, ako ih ne dobije, makar izgubi sa manje od 10 poena. Nismo svesni ovoga, ali ako neko uspe da dobije Ameriku sada ili na nekom od narednih takmičenja, on će učiniti toliko toga za žensku košarku da će promeniti istoriju i ukinuti primat jedne zemlje. To će biti velika stvar za sve reprezentacije, ne samo za tu koja ih dobije jednog dana. To sigurno nećemo biti mi sada, verovatno niko na ovom prvenstvu, ali će doći ta utakmica na velikom takmičenju. Našim devojkama puno sreće, one ništa nemaju da izgube, a sigurno dobijaju najveću nagradu – iskustvo! Budućnost srpske ženske košarke jeste svetla, a zaslužuje mnogo veću pažnju nego što dobija, makar zbog energije, želje i borbe!
(Košarka, 27. septembar 2022 17:26)
Ovo je najpokvarenija nameštaljka, ali šta znaju devojčice ko i šta je Amerika. Devojčice, samo hrabro, polako dugi napad bez jurcanja. Pamet u glavu, kao muškarci mu Indijanopolisu. Od danas trenirajte samo trojke i bez žurbe. Napravite taktiku da je jedna uvek slobodna za šut trojku.
(Mito, 27. septembar 2022 17:23)
Nisi uopste shvatio poentu ali ne mogu da te iskuliram. Francuskinje sigurno nisu kalkulisale protiv nas upravo zbog toga sto ni mi ni one nisu znale s kim ce igrati 1/4 finale. Poenta price je da se boris u grupi za bolju poziciju, dobijes jakog protivnika, i onda na kraju to nista ne vredi jer te kuglice posalju na USA koja je prva u onoj grupi a ti izborio 3. mesto. Ako vec hoce da rade ovaj sistem, trebalo je onda biti kao na OI znaci da imas 4 nosioca, i 4 tima koja nisu nosioci i onda ih spajas. E tu onda ne bi niko nikako mogao da kalkulise jer da je takav sistem bio na SP kao na OI prosle godine, mi bismo u opciji za rivala imali i Australiju i Kanadu pored Kine i USA. Ovako je samo napravljen cirkus.
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Već su igrali i 16 razlike za Ameriku
(Paja, 27. septembar 2022 19:28)
Kakav je ovo žreb?Zar ne ide 1-4,2-3,3-2,4-1?Ja,stvarno ne razumem,kakve eksperimente pravi FIBA.Do sada se igralo normalno,i sada oni izmišljaju toplu vodu,pa slabije sa jedne,a jače sa druge strane.Neka je Bodirogi bude Bog u pomoći.Sa ovima iz FIBE nema dogovora.Da je po starom igrali bi sa Kinom.Neka kažem da bismo prošli,ali vidi se iz aviona da će sve zemlje iz Evrope,plus Portoriko ispasti sa velikom razlikom i da će u polu finalu igrati AUS-China,a sa druge strane Kanada-SAD.Sve namještaju da finale igraju domaćin Australija-SAD.Kakva muljaža.U svakom slučaju,naše trebaju da uživaju,već su napravile ogroman uspeh sa obzirom na tim sa kojim smo došli i koliko igračica fali.
(Ivan, 27. septembar 2022 16:12)
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Ma ok ipak mi se čini da ti kao i većina nije shvatila suštinu žreba.
Slažem se da mi nismo imali šta da kalkulišemo jer smo mogli biti samo treći ili četvrti što je potpuno svejedno.Ova naša pobeda ima na značaju jer smo direktno poslali Francusku na 4 mesto i na duel sa Kinom. Da je nas dobila Francuska bio bi krug CAN-AUS-FR gde bi Australija završila na 3 mestu pa bi oni išli na Kinu.Nije sporno da sistem nije savršen ali u velikoj meri smanjuje broj mogućih kalkulacija.Primera kalkulacija ima na stotine što u košarci , odbojci vaterpolu itd.Gotovo svi su pokušali nekim načinom da to osujete ali idealan način ne postoji. Inače slažem se sa nečijim komentarom što je naveo primer odbojke gde su SLO i PL nakon grupne faze zauzeli mesto nosioca zato što su domaćini. E to je idiotizam.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 19:30)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Zbog kalkulisanja.
(Salle, 27. septembar 2022 17:08)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
Žreb je žreb, ne možeš birati koga ćeš izvući, ali realno i da smo izvukli Kinu ne bi prošli... Devojke su ostvarile uspeh ulaskom u 8 najboljih i to je to.....
(Petar, 27. septembar 2022 16:39)
Pa sistem sa olimpijskih igara Tokijo. Pravio ga olimpijski komitet međunarodni. Naravno da je dobar sistem. Srbija nije imala sreće ali to nema veze sa sistemom takmičenja. Ako imaš ekipu za medalju šta te briga ko je protivnik u osmini finala i četvrtfinalu.Videćemo odbojkašice godinama su dobijale sve u četvrtfinalu jer su bile najjače. Sada to nije više taj tim. Vaterpolo naša reprezentacija takođe. Imali su tim uzimali medalje, kakva osmina i četvrtfinale, nije ih zanimalo sada nemaš tim i ideš kući i ćao. Mi nemamo tim za 4 najbolje. Kina i Amerika su bolje i svejedno nam je.
(Olimpijac, 27. septembar 2022 18:29)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti. (231, 27. septembar 2022 15:42)
Ne lupetaj, pa hvala Bogu da se dve prvoplasirane ekupe po grupama ne mogu sastati do finala , konkretno USA i AUS.Kao i prvoplasirana i drugoplasirana ekipa iz iste grupe. Šta ti tu nije jasno ? Prednost žreba je što je sada teže manipulisati i kalkulisati sa rezultatima u grupi vezano za drugo,treće i četvrto mesto.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 16:22)
USA je ubedljivo najbolja na svetu,i mi realno nemamo apsolutno nikakve sanse.to bi bila svetska senzacija da ih pobedimo...inace tu mi je nesto sumnjivo oko ovoga zreba.imam osecaj nekog namestanja nekih selekcija da ne igraju jedno protiv drugog!!!namestili su nam ispadanje!!!favorizuju se USA i Australija!!!!
(dd, 27. septembar 2022 16:13)
@“Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)”
Па и ја сам тако прво мислио. А после, кад погледаш колико се штимује пласман у групи да би се избегли тешки противници, можда и није (толико) глупо. Жреб може да обрне само позиције 1-2 и 3-4, тако да,… не знам.
А ми смо уболи Америку. То је нажалост крај.
(А. Петров, 27. septembar 2022 16:36)
Zaista šteta što već sada idemo na USA, ali utoliko je ovo veći uspeh!
Moram samo da naglasim da mi imamo drugu najstariju reprezentaciju na prvenstvu, sa 28 godina! To što Marina priča ona misli na to da su igračice neiskusne ... samo nekoliko je novih, sve ostale su preko 30!
Ali, šteta sad ...
(Dragon, 27. septembar 2022 16:42)
Ja sam mislio da na zrebu mogu da izvuku i prve dve ekipe iz nase grupe. Potencijalni ribali bi trebalo da su USA, Kina, Aus, Kanada?
(rale, 27. septembar 2022 14:38)
Budes prvi u grupi i nemas problema u četvrtfinalu. Amerika i Kina ne
misle ko je protivnik. Tako je u svim sportovima.
(Mirko Jagodina, 28. septembar 2022 10:03)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Jesi ti gledao muško EP?
(nije tebi lako, 27. septembar 2022 21:57)
Ljudi .i smo mogli da idemo ili na ameriku ili na kinu, obavezno su jače od nas tako samo opušteno i za svoju dušu....
(Rale, 28. septembar 2022 12:04)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Ja sam mislio da na zrebu mogu da izvuku i prve dve ekipe iz nase grupe. Potencijalni ribali bi trebalo da su USA, Kina, Aus, Kanada?
(rale, 27. septembar 2022 14:38)
Dajte Amerikanke odmah kao i u Indijanapolisou u četvrtfinalu, izbacimo njih i otvoren nam je put do zlata.. Nadam se Americi na žrebu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 14:38)
Too, konačno žreb po mom ukusu!
(Loznica, Gučevo, Cer..., 27. septembar 2022 15:40)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti. (231, 27. septembar 2022 15:42)
Ne lupetaj, pa hvala Bogu da se dve prvoplasirane ekupe po grupama ne mogu sastati do finala , konkretno USA i AUS.Kao i prvoplasirana i drugoplasirana ekipa iz iste grupe. Šta ti tu nije jasno ? Prednost žreba je što je sada teže manipulisati i kalkulisati sa rezultatima u grupi vezano za drugo,treće i četvrto mesto.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 16:22)
Pa sistem sa olimpijskih igara Tokijo. Pravio ga olimpijski komitet međunarodni. Naravno da je dobar sistem. Srbija nije imala sreće ali to nema veze sa sistemom takmičenja. Ako imaš ekipu za medalju šta te briga ko je protivnik u osmini finala i četvrtfinalu.Videćemo odbojkašice godinama su dobijale sve u četvrtfinalu jer su bile najjače. Sada to nije više taj tim. Vaterpolo naša reprezentacija takođe. Imali su tim uzimali medalje, kakva osmina i četvrtfinale, nije ih zanimalo sada nemaš tim i ideš kući i ćao. Mi nemamo tim za 4 najbolje. Kina i Amerika su bolje i svejedno nam je.
(Olimpijac, 27. septembar 2022 18:29)
Ovo je najpokvarenija nameštaljka, ali šta znaju devojčice ko i šta je Amerika. Devojčice, samo hrabro, polako dugi napad bez jurcanja. Pamet u glavu, kao muškarci mu Indijanopolisu. Od danas trenirajte samo trojke i bez žurbe. Napravite taktiku da je jedna uvek slobodna za šut trojku.
(Mito, 27. septembar 2022 17:23)
Smešno do bola. Trebalo je da odmaramo celu ekipu i da na teren izađemo onako lagano, da izgubimo od Francusje sa 150:3, i napravimo foru. I onako nas čeka žreb za dalje.
To će sledeći put neko i da uradi.
Ukinuti ne samo ekipu iz Fibe, nego Fibu kao poptuno prevaziđenu inertnu i nikom korisnu (osim samima sebi) organizaciju i napraviti novu.
(DrHorhe, 27. septembar 2022 19:08)
Svejedno je ko će nam doći, jer ove devojke su napravile veliki uspeh ulaskom među 8 na svetu, za razliku od vaterpolista, odbojkaša, košarkaša…
(Loznica, Gučevo, Cer…, 27. septembar 2022 15:03)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Devojkama sve cestitke na 2 velike pobede , prvi put u ovom sastavu, gde su Nogic, Raca predstavljene kao " naslednice" tandema Vasic-Bruks.
Sto se tice 1/4 , naravno da bih voleo da izbegnemo Ameriku, ali Kina je drugi favorit prvenstva i gledajuci ih ne bih rekao da imamo neke velike sanse, ali svakako vece u odnosu na USA.
E sad imam jedno pitanje za nekog ko zna da mi objasni rejting listu FIBa.
Srbija koja je Evropski prvak aktuelni i 4. na OL , znaci 4 na svetu na listi 10.( deseta!!)
a jos veci paradoks da je u Evropi 5. na listi , ispred nas su Spanija, Francuska, Belgija i slusajte sad... Turska.
Spanija koja na na Ep nije usla ni u 7, na Ol zavrsila kao 6. a na Sp se nije ni plasirala.
Belgija koja nikad nije uzela ni jednu medalju, a Tursku ne bih ni komentarisao...
Jedini konstantni smo Mi i Francuska.
Nesto najnelogicnije sto sam ikad video... ako moze neko da objasni. hvala.
Srecno devojke u nastavku!
(pacimirovic, 27. septembar 2022 15:19)
Žreb je žreb, ne možeš birati koga ćeš izvući, ali realno i da smo izvukli Kinu ne bi prošli... Devojke su ostvarile uspeh ulaskom u 8 najboljih i to je to.....
(Petar, 27. septembar 2022 16:39)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
@“Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)”
Па и ја сам тако прво мислио. А после, кад погледаш колико се штимује пласман у групи да би се избегли тешки противници, можда и није (толико) глупо. Жреб може да обрне само позиције 1-2 и 3-4, тако да,… не знам.
А ми смо уболи Америку. То је нажалост крај.
(А. Петров, 27. septembar 2022 16:36)
Kakva je ovo glupost, zasto eksperimentisu sa ovim zrebom. Ako smo treci, idemo na drugoplasiranog iz druge grupe sta je tu problem...
(zzbz, 27. septembar 2022 15:19)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Jesi ti gledao muško EP?
(nije tebi lako, 27. septembar 2022 21:57)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
Najbolje da se ubuduce u cilju izbegavanja kalkulisanja odmah zreba konacan plasman.A jos bolje bi bilo da se u takav zreb ubace i reprezentacije koje ne ucestvuju.
(Danilo, 27. septembar 2022 17:37)
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Ma ok ipak mi se čini da ti kao i većina nije shvatila suštinu žreba.
Slažem se da mi nismo imali šta da kalkulišemo jer smo mogli biti samo treći ili četvrti što je potpuno svejedno.Ova naša pobeda ima na značaju jer smo direktno poslali Francusku na 4 mesto i na duel sa Kinom. Da je nas dobila Francuska bio bi krug CAN-AUS-FR gde bi Australija završila na 3 mestu pa bi oni išli na Kinu.Nije sporno da sistem nije savršen ali u velikoj meri smanjuje broj mogućih kalkulacija.Primera kalkulacija ima na stotine što u košarci , odbojci vaterpolu itd.Gotovo svi su pokušali nekim načinom da to osujete ali idealan način ne postoji. Inače slažem se sa nečijim komentarom što je naveo primer odbojke gde su SLO i PL nakon grupne faze zauzeli mesto nosioca zato što su domaćini. E to je idiotizam.
(Tex Willer, 27. septembar 2022 19:30)
Što reče Marina ona trenira devojčice. Smena generacije. Uspeh je i medju osam. Samo četiri iz Evrope. Bih se obrukala. Možda je nesretan poraz protiv Kanade mogao da nas odvede i više
(Paja, 27. septembar 2022 16:06)
Sve te devojke,svu tu žensku decu koje sada kuješ u nebesa,pazi,čuva,selektuje,brine,kroz MK takmičenja godinama i godinama prati jedino Ana Joković sa svojim saradnicima. Mi to iz košarke znamo,red je selektorka da i Ti to jednom naglasiš i javno kažeš. Red je !!!
(Trener, 27. septembar 2022 15:34)
Ne treba ni govoriti ko je bolja opcija. Protiv Kine se i te kako moze, protiv Amerike je tezak poraz zagarantovan. Ako dobiju Kinu u cervrtfinalu, medalja je sasvim izvesna.
(Mikii, 27. septembar 2022 15:19)
USA je ubedljivo najbolja na svetu,i mi realno nemamo apsolutno nikakve sanse.to bi bila svetska senzacija da ih pobedimo...inace tu mi je nesto sumnjivo oko ovoga zreba.imam osecaj nekog namestanja nekih selekcija da ne igraju jedno protiv drugog!!!namestili su nam ispadanje!!!favorizuju se USA i Australija!!!!
(dd, 27. septembar 2022 16:13)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44) # Link komentara
Genijalac i jeste. Osmislio savrseno sistem da moze da namesti svako takmicenje. Kao onaj na SP u odbojci, Slovenija druga u grupi, ali jelte kao domacin prvi nosilac u play offu pa ajde na Ukrajinu u 1/4 finalu a mi sa skoro 9-0 na Argentinu pa Brazil. Pravi sport je odavno mrtav. Ovo je samo dokaz. I to su sitne namestaljke, brukaju se. Mi kao 3 u grupi na SAD. Cemu onda grupa faza? Opet kazem, svi znaju da SAD osvajaju, ovi sto namestaju steluju da li ce biti 2 ili 3 ili 5. Kao da neke razlike ima.
(Kg, 27. septembar 2022 18:06)
Kakve kuglice, šta je bre ovo? Zar ne igraju po plasmanu prvi sa četvrtim, tj drugi sa trećim iz druge grupe?! Debilizam na kvadrat.
Ova FIBA je prsla načisto...
(iskreno, 27. septembar 2022 16:00)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Jesi gledao evropsko prvenstvo? Jesi primetio kako su neki odigrali poslednje kolo, pre osmine finala? E, da ne bi bilo tako i stelovanje protivnika pre eliminacionih utakmica, sada ce se protivnici izvlaciti zrebom! Jos bi bolje bilo da su ih svih 8 stavili u isti sesir, pa ko kome zapadne u cetvrtfinalu! U grupama da se samo bore za prolaz u eliminacioni deo!
(sir oliver, 27. septembar 2022 16:55)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Zbog kalkulisanja.
(Salle, 27. septembar 2022 17:08)
Zaista šteta što već sada idemo na USA, ali utoliko je ovo veći uspeh!
Moram samo da naglasim da mi imamo drugu najstariju reprezentaciju na prvenstvu, sa 28 godina! To što Marina priča ona misli na to da su igračice neiskusne ... samo nekoliko je novih, sve ostale su preko 30!
Ali, šteta sad ...
(Dragon, 27. septembar 2022 16:42)
Ne mogu da verujem koliko glup žreb. Pa zašto se igra za plasman u grupi ako će svakako biti žreb, koja je poenta?
Baš me zanima da vidim kretena koji sve to tako genijalno smislio. Francuska lošija od nas dobila lakšeg protivnika. Glupost neviđena.
(davor, 27. septembar 2022 16:11)
Neverovatno, boris se, pobedis, zasluzis trece mesto i na kraju ipak igras sa USA. Cinjenica je da nam ne bi bile velike sanse ni protiv Kine, ali sa USA nema ni promil sanse. No dobro, svakako ce ta utakmica biti veliko iskustvo za sve devojke i barem mogu igrati totalno bez pritiska. Jos jedna smesna strana ovog zreba je da, gle cuda, domacin Australija ne moze sa USA da igra do finala. Nadam se da ce ih Belgija izbaciti.
(231, 27. septembar 2022 15:42)
Čemu ove budalaštine oko izvlačenja?! Zar nije oduvek bilo da prvi ukršta sa četvrtim,drugi sa trećim... ko više izmišlja gluposti,po pravili sve debilskije i lošije.
(Realno, 27. septembar 2022 16:16)
Их бре Богосављев! Ништа вруће куглице, ово оно. Где баш на Америку… Добро, биће то лепо искуство. Задовољан сам како су се наше девојке бориле на овом првенству.
(veliki strumf, 27. septembar 2022 15:40)
Ipak ispadamo u četvrtfinalu. Samo da se ne obrukamo protiv SAD. Ako bude 20 razlike super. Svaka čast devojkama za rezultate do sada.
(srle, 27. septembar 2022 15:40)
Svaka cast devojkama za uspeh,ulazak medju 8 najboljih na svetu.Pritom pobedile Francusku,Japan,Mali,tesno izgubile od Kanade.Pogledajte 8 najboljih selekcija,skoro sve bogate,ozbiljne drzave i sportske nacije.
(Stara kuka, 27. septembar 2022 16:03)
U ženskoj košarci smo tek 2 put na svetskom prvenstvu i nemamo medalju sa ovog takmičenja. Veliki uspeh je ovo. Iskreno se nadam da će i odbojkašice uspeti da dođu do četvrtfinala na svetskom prvenstvu. Bio bi lep uspeh za devojke iz obe reprezentacije.Obe ekipe su bez par važnih igračica u odnosu na prethodnu godinu tako da je ovo uspeh. Opet kažen košarkašice su u četvrtfinalu a nadam se da će i odbojkašice uspeti, mada je teži sistem u odbojci ide ukrštanje grupa i mnogo utakmica ima kao i putovanja na relaciji Poljska i Holandija što je van pameti. Napred Srbija!
(Bora Beograd, 27. septembar 2022 15:27)
ahahahaha ovako su nas sećam se prezalili unapred i 2002. Ali tada su zvezde bile bas na nasoj strani.
Ma ljudi ne bi mi verovatno nista napravili ni protiv Kine ali barem ce te klinke imati jedno iskustvo koje se retko nudi...igranje protiv najboljih. I da nas ubiju 30 i kusur razlike pa sta, videcemo barem gde smo trenutno u duelu protiv najboljih na planeti.
(Boža vampir, 27. septembar 2022 15:59)
Kakav je ovo žreb?Zar ne ide 1-4,2-3,3-2,4-1?Ja,stvarno ne razumem,kakve eksperimente pravi FIBA.Do sada se igralo normalno,i sada oni izmišljaju toplu vodu,pa slabije sa jedne,a jače sa druge strane.Neka je Bodirogi bude Bog u pomoći.Sa ovima iz FIBE nema dogovora.Da je po starom igrali bi sa Kinom.Neka kažem da bismo prošli,ali vidi se iz aviona da će sve zemlje iz Evrope,plus Portoriko ispasti sa velikom razlikom i da će u polu finalu igrati AUS-China,a sa druge strane Kanada-SAD.Sve namještaju da finale igraju domaćin Australija-SAD.Kakva muljaža.U svakom slučaju,naše trebaju da uživaju,već su napravile ogroman uspeh sa obzirom na tim sa kojim smo došli i koliko igračica fali.
(Ivan, 27. septembar 2022 16:12)
Se'em ti se u ovo žrebanje, budeš treći i umesto kao i uvek ukrštanje sa drugim iz suprotne grupe ti izvučeš najjači tim na šampionatu. Ubiće nas Amerikanke nažalost.
(Petarlfc, 27. septembar 2022 15:40)
Ja vecu nebulozu u zivotu nisam video..pola utakmica u grupi je potpuno nebitno,a za one sto lupetaju kako bi izgubili i od Kine-zadnjih 5 smo protiv njih dobili,zadnji put na OI.
(teska nepravda, 27. septembar 2022 17:14)
Ma koje su to fore o sprečavanju kalkulisanja, pa ovo je jos gore. Na ovaj nacin ne nagradjujes trud i uspeh. Nase su dosle sa mnogo slabijim i podmladjenim sastavom, kao takve iznenadile Francusku i bile trece i ti im das da igraju protiv SAD. To nije posteno. A i ako ekipe vide da im je svejedno da li su treci ili cetvrti mogu poslednje kolo da odigraju opusteno, a to automatski nije sportski i moze da utice na raspored drugih ekipa.
(Djole, 27. septembar 2022 17:41)
Sistem takmicenja je katastrofa,sto rece neko voleo bi da vidim tog genijalca sto je ovo izmislio,ali ako nista drugo pokazali smo ko je glavni u Evropi.
(dr, 27. septembar 2022 17:44)
Velika šteta, ali šta je tu je. Po meni prilično glup sistem. Ako si hteo da žrebaš onda lepo svih osam pa ko kome zapadne. No tako je kako.
Plan mora da bude sledeći. Marina zna to, samo treba sprovesti u delo. Devojke moraju maksimalno da se opuste. I da igraju košarku. Znači nema straha, nema suludog respektovanja. Svi znaju protiv koga igramo. Svi znaju kakve su nam šanse. Zato neću da vidim strah. Opustite se, i igrajte košarku.
Kao što kažem kad muškarci igraju u finalu. Šta ste se stegli. Ispasti ne možeš. Prangijaj. Ovo je za nas finale. U ovom trenutku. Hoću da pokažemo Amerikankama kakvu košarku znamo i umemo. A verujte mi, znaju i oni i cene nas mnogo više od nas samih.
Ne bacanje vrućeg krompira iz ruke jer je Lojd stala pored tebe, ne da gledaš kako Stjuart šutira i diviš se gracioznosti nego hoću da vidim košarku. Akcije, šutiranje, odbranu, požrtvovanost. Pa kako bude. Ne da se predajemo u svlačionici.
Poraz vam niko zameriti neće, možda samo trolovi. Nedovoljno borbe i malo zalaganja hoću ja. Iz ovakvih mečeva se uči i treba nam to iskustvo za dalje. Pripreme ove generacije počinju sad. Napred devojke pa kako bude. Samo igrajte košarku.
NAPRED SRBIJA.
(Gde ja živim, 27. septembar 2022 17:54)
Fiba radi sve da upropasti kosarku. Ako smo treci u grupi nema logike da idemo na prvog, a cetvrtoplasirani na drugog. Sa ovakvim sistemom takmicenja, propast kosarke je zagarantovana.
(nemanja, 27. septembar 2022 17:10)
Nisi uopste shvatio poentu ali ne mogu da te iskuliram. Francuskinje sigurno nisu kalkulisale protiv nas upravo zbog toga sto ni mi ni one nisu znale s kim ce igrati 1/4 finale. Poenta price je da se boris u grupi za bolju poziciju, dobijes jakog protivnika, i onda na kraju to nista ne vredi jer te kuglice posalju na USA koja je prva u onoj grupi a ti izborio 3. mesto. Ako vec hoce da rade ovaj sistem, trebalo je onda biti kao na OI znaci da imas 4 nosioca, i 4 tima koja nisu nosioci i onda ih spajas. E tu onda ne bi niko nikako mogao da kalkulise jer da je takav sistem bio na SP kao na OI prosle godine, mi bismo u opciji za rivala imali i Australiju i Kanadu pored Kine i USA. Ovako je samo napravljen cirkus.
(231, 27. septembar 2022 17:21)
Prvo, čestitam genijalcima propale FIBE koji su izmislili ovakav način ukrštanja u četvrtfinalu pa su naše dobile "kosku", u vidu brutalne ekipe SAD.I drugo, mogli bi i da naprave takmičenje bez SAD tima. Dajte im odmah zlatnu medalju, a neka se druge ekipe bore za srebro,bronzu,itd. Amerikanke nisu izgubile nijedan jedini meč 30 godina,još od Olimpijskih igara u Barseloni 1992.godine. Ko da ih pobedi?
(Navras, 27. septembar 2022 16:43)
Pita ovde neko za nelogičnost FIBA rang liste. Totalno naopako sistem bodovanja. Na koeficijent utiču i prijateljske, znači nezvanične utakmice. Marina ne polaže u takvim utakmicama na rezultat, nego na uigravanje. Već duže vreme unazad imamo dosta poraza u takvim utakmicama. Inače potpuno se slažem da je samo pominjanje Turske (u obe konkurencije) uvreda za košarku, a kamo li plasman na list. Šta se desilo sa Španijom niko živi ne zna. One čak nisu stigle ni do završnih kvalifikacija.
(1+1=2, 27. septembar 2022 15:46)
Ko je gledao Kinu (a znam, mało vas je), zna da je potpuno svejedno: SAD ili Kina. Usput, KIneskinje su jedine koje već na ovom prvenstvu mogu da dobiju Amerikanke. Nisu favoritkinje, ali mogu, ako im se sve poklopi. Marini i djevojkama za sve što su do sada uradile naklon do poda!
(Mića, 27. septembar 2022 18:05)
Mogu, ali u stonom tenisu. Razbice ih Amerikanke ako se sretnu.
(kaokakao, 27. septembar 2022 18:34)
Već su igrali i 16 razlike za Ameriku
(Paja, 27. septembar 2022 19:28)
Devojke , svaka cast! Kad pogledam ko su ostali timovi, jos vise sam ponosan! Uzivajte protiv najboljih, pa ako je pedeset razlike, nek bude pedeset. Nije do vas, one bi sve dobile sa tom razlikom, vazno je da vi slobodno igrate.
(Joe, 27. septembar 2022 15:47)
mali li je i ovo uspeh?! medju 8 najboljih... dosta neiskusnu ekipu imamo ali ne treba odustajati. samo napred pa šta bude
(sale, 27. septembar 2022 16:51)
Ljudi .i smo mogli da idemo ili na ameriku ili na kinu, obavezno su jače od nas tako samo opušteno i za svoju dušu....
(Rale, 28. septembar 2022 12:04)
I jos jednu stvar bih rekao. Ako me pamcenje dobro sluzi na OI u Riu 2016. u odbojci su zrebani parovi tako sto su 1. isli na 4. a izmedju 2. i 3. je vrsen zreb. To je mnogo postenije i mnogo vise ima smisla. Ovi sto su bili 1. u svojim grupama dobijaju 4. kao ‘najlosije’ sto su prosli, a ovi koji su bili drugi i treci se zrebaju, ako su bas toliko hteli zreb. Sad nevezano za kosarku i to sto je USA tu neki drugi univerzum, ali zamislite ovu situaciju npr. u zenskoj odbojci gde nema ekipe koju je nemoguce dobiti. SAD bude prvi u grupi, a u grupi sa kojom se ukrstaju 3. Italija/Srbija nebitno a 4. Dominikanska Republika. I sad SAD umesto da igra zasluzeno protiv Dominikanske Republike jer su prve u grupi, izvuku zrebom Italiju/Srbiju i evidentno imaju mnogo tezi posao i nista im to prvo mesto i lupam 5 pobeda u grupi nije donelo. Svako ko barem malo mucne glavom, razumece o cemu pricam i shvatice primer koji sam dao.
(231, 27. septembar 2022 17:31)
Pretpostavka zašto žreb odlučuje protivnike je to što svi znaju da će SAD biti šampioni na kraju, te ih svi izbegavaju i kalkulišu više nego na Evropskom prvenstvu npr, tako da ovde nikakve kalkulacije ne znače sada jer ili si dovoljno dobar bio u grupnoj fazi da možeš da se nadaš utakmici protiv njih u finalu ili nisi bio dovoljno dobar pa možeš da ispadneš od njih do tada. Na kraju su najbolje prošle reprezentacije iz njihove grupe u četvrtfinalnim mečevima. Amerikanke igraju kao da su sa druge planete zahvaljujući sistemu koji imaju decenijama, ali bilo bi lepo da bilo koja reprezentacija u daljem toku takmičenjima, ako ih ne dobije, makar izgubi sa manje od 10 poena. Nismo svesni ovoga, ali ako neko uspe da dobije Ameriku sada ili na nekom od narednih takmičenja, on će učiniti toliko toga za žensku košarku da će promeniti istoriju i ukinuti primat jedne zemlje. To će biti velika stvar za sve reprezentacije, ne samo za tu koja ih dobije jednog dana. To sigurno nećemo biti mi sada, verovatno niko na ovom prvenstvu, ali će doći ta utakmica na velikom takmičenju. Našim devojkama puno sreće, one ništa nemaju da izgube, a sigurno dobijaju najveću nagradu – iskustvo! Budućnost srpske ženske košarke jeste svetla, a zaslužuje mnogo veću pažnju nego što dobija, makar zbog energije, želje i borbe!
(Košarka, 27. septembar 2022 17:26)
Budes prvi u grupi i nemas problema u četvrtfinalu. Amerika i Kina ne
misle ko je protivnik. Tako je u svim sportovima.
(Mirko Jagodina, 28. septembar 2022 10:03)