Rodžer Federer

Nema potrebe smišljati naslov, jer – jedan je Rodžer Federer.

Milan Tomić
Pošaljite komentar
  1. Kao sto je Dzordan postao veci od kosarke, i pored toga sto je igrao kada nije bilo vise od dva kanala u tvom selu, pa si krao signale i kasete....
    (ooo,

    Na podrucju bivse Juge su se prodavale satelitske antene pa smo mogli gledati 50 i vise kanala prije nego je Dzordan postao Dzordan a ti pricas o neka dva kanala. Ko nije imao satelitsku mogao je gledati u bilo kojem kaficu u gradu.
    (Levy, 19. septembar 2022 21:53)

    # Link komentara

  2. @(plutajuci balvan, 17. septembar 2022 09:22)

    Poštovani Balvane, da biste imali kredibilitet da ocenite bilo koga, pre svega treba da poradite na sebi i izražavanju koje -tako bar deluje po Vašem komentaru- ostavlja značajan prostor za napredak. Srećno u toj misiji!
    (Kosmaj, 18. septembar 2022 09:56)

    # Link komentara

  3. "Da bi koliko-toliko približili gledanje iz ove perspektive, setićemo se Džimija Konorsa, Ivana Lendla i Džona Mekinroa, velikana ove igre, koji su se suočavali tokom većeg dela svojih karijera." Da, samo ste za "priblizavanje gledanja iz perspektive" zaboravili najveceg medju najvecima (tzv. GOAT)! Naravno - Borga. S kojim se cak i Lendl suocavao tokom ranog dela svoje karijere, a Connors i McEnroe su prakticno generacija (Connors 4 godine stariji, McEnroe 3 godine mladji). A kasnije - Beckera, Willandera i Edberga. Pa onda stavite to u perspektivu s Murray-em, Wawrinkom, Cilicem i Del Potrom...
    (nisam ja, ja je, 18. septembar 2022 08:36)

    # Link komentara

  4. ooo..
    Ti mora da si zaljubljen u Federera.Vidis ooo ,kada bacis mamac obično se upeca neka riba(som na primer).Nemislim na tebe,samo kazem?
    (Rock, 17. septembar 2022 19:07)

    # Link komentara

  5. @Bolero
    Pa i tenis je dosadna rekreativna igra.
    Prebacivanje loptice preko mreze, izmisljeno kao vid zabave za bogate matore Engleze, kao i golf.
    Mediji idu tamo gde je novac, a novac je tamo gde su ljudi.
    Mediji prate tenis, jer je tu Federer kojeg ljudi obozavaju i zbog njega prate tenis.
    Prate cak i njegove rivale, ali njega vole.
    Ko misli da je samo 15 minuta na poluvremenu vreme za marketing, glup je kao noc. Reklame na stadionu, reklame na dresovima, sponzori.... tu je marketing, a ne na poluvremenu kada svako promeni kanal, umesto da gleda reklame.
    I koga onda zabole za jednog Djokovica kojeg navijaci mrze i zvizde mu jer je los covek? Vazan je Federer kojeg ljudi sirom sveta obozavaju.
    (ooo, 17. septembar 2022 18:20)

    # Link komentara

  6. @Rock
    Nema potrebe da ti objasnjava, jer nisi sposoban da shvatis.
    Jednostavno, nemas kapacitet i to je to.
    Federer je sinonim za tenis, veci od tenisa, popularniji nego svi ostali teniseri zajedno, bogatiji, mocniji, postovaniji, uvazeniji...
    A ti mozes samo da crknes od muke.
    (ooo, 17. septembar 2022 18:16)

    # Link komentara

  7. @Oto
    A ko je tebi rekao da je citav svet imao 2 kanala, kao ti i ostatak tvoje selendre?
    Da li ti znas od kada USA ima kablovsku televiziju, od kada Evropa ima isto to?
    Mislis da su svi imali 2 kanala na kojima im se Partija obraca i uci ih zivotu?
    Federer jeste doveo tenis kao sport na neslucen nivo, a sam postao sinonim za tenis, veci od tenisa samog.
    Kao sto je Dzordan postao veci od kosarke, i pored toga sto je igrao kada nije bilo vise od dva kanala u tvom selu, pa si krao signale i kasete.
    Ti mnogo bolji klinci su prolazni, niko ih ne smatra dostojnim da se u istoj recenici nadju s Federerom, sutra niko nece ni znati ko je Djokovic, ali ce svi znati ko je RF
    (ooo, 17. septembar 2022 18:12)

    # Link komentara

  8. Niste svesni koliko je najveći... Ne sa najviše trofeja, ali najveći. GOAT
    (sale1907, 17. septembar 2022 17:53)

    # Link komentara

  9. Dzordan tenisa!
    (sale1907, 17. septembar 2022 17:48)

    # Link komentara

  10. Odličan tekst... I da, GOAT
    (sale1907, 17. septembar 2022 17:46)

    # Link komentara

  11. Kad je Federer bio u punoj snazi, tada su brojke bile itekako važne i tada se stalno kao argument potezalo kako Federer ima najviše GS trofeja i nedelja kao broj 1. Sada odjednom to ništa nije važno, važan je umetnički utisak i lepota igre, kao da je balet ili umetničko klizanje. Sutra će verovatno potegnuti kec iz rukava, Federer ima lepšu frizuru dok je udarao jednoručni bekhend. Nema sumnje da je čovek uradio dosta za tenis i niko mu to ne može oduzeti, svaka čast za karijeru. Međutim, Đoković i Nadal su jednostavno bolji teniseri.
    (srle, 17. septembar 2022 16:07)

    # Link komentara

  12. Ne znam kako vise nije dosadno da mlatite istu mantru, kako u tekstu, tako i u komentarima?! "Federer doveo tenis tu gde jeste"! Da, a svet nije gledao Bekera pre toga, Borg/Mek ranije, niko nije gledao Sampras vs Agasi? Kako se gledalo na Fed 14+, isto/jos vise se gledalo na Samprasovih 12+ !!! Nista on nije digao nigde, vec je to uradilo vise od 2 kanala na ekranima vasih malih TV prijemnika!!!!! Poklopilo se coveku internet i kablovska...ne kazem da nije bio vrhunski igrac, mozda bolji od svih koje sam nabrojao, ali reci da je on digao bilo sta se identifikuje sa poredjenjem da je LeBron veci od Majkla!!! Jer jednog smo gledali na kablovskoj, a drugog smo skidali sa VHS, vrteli antenu da bismo krali signal lokalnih tv... Fed je novorodjence novog doba, u svakom smislu, i to je to! Vrlo brzo se uvidelo da postoje i (mnogo) bolji klinci,ali legend of the first born still lasts!!! Pozdrav!
    (Oto, 17. septembar 2022 15:29)

    # Link komentara

  13. Sjajan igrac i majstor tenisa. Tu nema dileme. Mislim da je pored svih statistika, jos jedan parametar vazan. Koliko je ko radio na promociji tenisa svojim rezultatima. Nekada su to radili Borg, John McEnroe, Konors, Lendl, Beker, Edberg....U " novoj eri " to su svakako Federer, Novak i Nadal. Videcemo koliko ce tenis biti interesantan globalno, kada se Rafa i Nole penzionisu. A to ce biti veoma tezak posao i zadatak za mlade igrace
    (kimiko,

    Nisi pogodio. Nije tenis postao popularan ni zbog Federera ni velike trojke/cetvorke nego zato sto je su ga mediji odabrali da bude tako. Neko je napisao da su fudbal i kosarka najpopularniji, pogotovo fudbal i u pravu je. Fudbal je ubjedljivo br! pa svi ostali ali je samo onih 15min na poluvremenu vrijeme za marketing za razliku od kosarke i tenisa. Golf je najbolji pokazatelj sta mediji mogu da naprave. Od igraca dosadne rekreativne igre napravise zvijezde.
    (Bolero, 17. septembar 2022 15:09)

    # Link komentara

  14. Skupljali perja..
    Ajde ti pametnjakovicu da nam objasni kako je to dotični sinonim za tenis.Tenis se igrao jedan vek pre Federera.
    (Rock, 17. septembar 2022 15:00)

    # Link komentara

  15. Al-Kapone,17,septembar 2022 13:28: Očigledno si impresioniran, i očaran pomenutim Švajcarcem...I to je OK - to je tvoje pravo! Ne spori niko ovde, da je ( verovatno) najpopularniji teniser ikada... Naravno, kada se zna KO JE sve stajao iza njega ( ROLEX i ostali najveći svetski magnati)- više od 2 decenije! Ali sinovac dragi,DOPUSTI ( i nama) običnim ljubiteljima sporta i tenisa, da smatramo da je Novak VEĆI - od njega... NE samo zbog toga što je Srbin, nego zbog toga što ga je NEKO ( zamisli?) birao, za najboljeg sportistu svijeta! Čini mi se, čak 4 puta... A,što se tiče džemperka i njegovih " meleona", srećni mu bili - njegovi su! Šta ti zemljače, imaš od toga? Čuo sam i ja, da Novak ima nešto para... Njegovi su, srećni MU bili! Samo kažem...
    (Car Dušan, 17. septembar 2022 14:31)

    # Link komentara

  16. Kad pročitam ove srceparajuće i patološke hvalospeve na račun dotičnog "tenisača" setim se istog trenutka scene iz filma Predskazanje kad se izvesna lujka obesi uz reči "It's all for you Damien" - e u tom stilu su i komentari lol - NAPRED NOLE GOATU NAJGOATIJI
    (Srbin, 17. septembar 2022 14:26)

    # Link komentara

  17. svaka čast svima,ali sinonim za tenis je Federer,nije sve u brojkama ima nešto i u doživljaju,zar ne.....umetnik
    (skupljači perja, 17. septembar 2022 08:59)

    Federer jeste sinonim za tenis. I ujedno drugi ili treci na vecnoj listi najboljih ikada (mrtva trka izmedju njega i Nadala).
    (Vrg, 17. septembar 2022 13:37)

    # Link komentara

  18. Pa sad mi nešto nije jasno. Navijači Novaka su pričali da "džemperko" neće da se penzioniše još dugo. Kao ne moze da se pomiri sa time da su mu svi rekordi poobarani. Da će da igra do 45-te da će na nosila da ga iznose sa stadiona. Znate šta je problem? Federera mnogi navijači širom sveta vole, gde god da igra. On na Wimbldonu kad igra sa nekim englezom većina publike navija za Federera nego za svog. Znači medju Nadalom i Djokovićem on je najpopularniji bez polemike. A kod Novaka je drugačije. On hoće on se trudi da bude više takoreći voljen ali ne polazi mu za rukom. Federer je svakako ispao iz GOAT trke, ali je svakako kao igrač postao veći od tenisa. Možete da ga mrzite ili ne volite ili volite, to je tako. Ove godine nije odigrao ni jedan jedini meč, a zaradio je 90 miliona dolara... Brend. On je brend...
    (Al- Kapone, 17. septembar 2022 13:28)

    # Link komentara

  19. Rodžerova istorija tenisa nije se završila ovih dana, već sramotnom predajom na RG i 0:6 na Vimbldonu.
    (UŠATI i stoka, 17. septembar 2022 13:25)

    # Link komentara

  20. Gledajte marketinšku vrednost i videćete ko je GOAT. Drugi mogu biti uspešniji ali jedan je Federer.
    (Petar Djordjevic, 17. septembar 2022 11:47)

    Гледаш у ауто видиш ауто. Гледаш у кућу видиш кућу. Гледаш у Новац видиш новац. Осака и Нишикори су са највећим уговорима тренутно. Нјабогатији фудбалер света је онај мали из Брунеја мислим. ГОАТ тиула је тачно дефинисана са око 15-так категорија, и то гледаш и видиш само једно име на врху. Новац је новац, а тенис је тенис.
    (mr, 17. septembar 2022 13:15)

    # Link komentara

  21. Bio broj 1 sa 38 godina. Nadam se da cu gledati Novaka kako obar i taj rekord. Jos nekoliko godina uzivanja u Novakovoj igri.
    (Petar, 17. septembar 2022 11:51)

    Broj 1 sa 36, nikad nije bio broj 1 sa 37, 38. Nevjerovatno kakve sve dezinformacije iznosite.
    (Milko, 17. septembar 2022 13:02)

    # Link komentara

  22. Niko nikad u istoriji tenisa nije dominirao kao Djokovic 2015 pa sve do polovine 2016. Tih godinu ipo dana, takvu dominaciju svijet tenisa vise nikad nece viditi. Ono je bilo brutalno.
    (Kole, 17. septembar 2022 12:53)

    # Link komentara

  23. Prvo moras imati 20 GS, zatim Titula

    1. Roger 20+83=103
    2. Rafa 22+70=92
    3. Novak 21+67=88

    Ovako ja vidim najboljog svih vremena.
    (Toleranti, Peje, 17. septembar 2022 09:33)

    Pa aj dobro, recimo da je tako. Al kako Djokovic da osvoji vise titula kada je u zadnje 2, 3 godine(sto zbog zabrana, sto zbog otkazivanja turnira) nije uopste imao sansu da osvoji barem 13, 14 titula. Da se korona desila tamo neke 2005, 06 i da su Federeru malo pa malo branili da igra, Federer bi sad imao oko 90 titula a ne 103. Da nije bilo korone i mjesanja politike u sport, Djokovic bi vec sad imao najmanje 99, 100 titula. To je prosto tako.
    (Mekenzi, 17. septembar 2022 12:45)

    # Link komentara

  24. Jedno veliko razocaranje za nolomane, prevedite skracenicu GOAT na srpski jezik i shvaticete da Novak to nije.
    Najveci svih vremena je prevod.
    Ko je najveci bira publika koja je jedina relevantna za to. Kao npr Dzordan. Publika iz celog sveta je odavno odlucila da je to Rodzer Federer.
    A vi nolomani nastavljajte dalje da nabrajate nedelje turnire i slicno i da se zakopavate u vasem ubedjenju i nemoci.
    Federer je GOAT hteli vi to ili ne da priznate. Tako vam je.
    (Aksilm, 17. septembar 2022 11:01)

    Da,GOAT znaci najveci svih vremena,a ne najpopularniji....Dzordan je u svojoj eri,a to je era kada je Nba liga bila najjaca sa mnogo pravih superstarova osvojio najvise titula i mvp nagrada...u najjacoj tenijskoj eri Federer je imao rekorde za koje se mislilo da niko nece uspeti da ih dostigne,pogotovo broj nedelja na prvom mestu...u eri velike trojke,Federerovi svi rekordi su dostignuti i prestignuti...Federer jeste najveci idol,najpopularniji,najtalentovaniji,najomiljeniji,ali da bi neko bio najveci svih vremena mora imati i najbolje rezultate,posto se u sportu prvo to gleda,pa onda tek ostalo.Nije najbolji na svetu onaj koji ima najvise navijaca i popularnost,vec onaj koji ima najvise uspeha na terenu u svakom sportu.
    (macconi, 17. septembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  25. Fudbal i kosarka su 30 puta popularniji pa opet ovaj ima jace ugovore od svih sportista. To samo govori kolko je on mocan, jak brend i voljen. Nece sponzori da ti daju tek tako novac jer eto najlepse prebacujes lopticu. Vec ti daju koliko im donosis zaradu. A on zaradjuje trenutno dopli vise od novaka i rafe zajedno i to dok osvajaju titule a on ne.
    (Ivan, 17. septembar 2022 12:42)

    # Link komentara

  26. Bravo Milane za tekst, tako se postuju legende. Postovanje. Samo da srki ne procita ovo….
    I da ima puno manje titula a ne jednu, bio bi najveci za mene. 237 nedelja u nizu, dok nadal ima nesto vise od 200 ukupno. 23 polufinala i 10 finala u nizu na slemovima, 36 cetrvtfinala, 10 halea koji trrba da bude masters. On ima vise rekorda nego nole i nadal zajedno. E sad zamislite karijeru koja nadmasuje ovakve dve karijere zbirno. Mislim na sve parametre koji se prate. Ako se vec hvatate za brojke koje samo novaku odgovaraju.
    (Autoru svaka cast, 17. septembar 2022 12:41)

    # Link komentara

  27. Jedno veliko razocaranje za nolomane, prevedite skracenicu GOAT na srpski jezik i shvaticete da Novak to nije.
    Najveci svih vremena je prevod.
    Ko je najveci bira publika koja je jedina relevantna za to. Kao npr Dzordan. Publika iz celog sveta je odavno odlucila da je to Rodzer Federer.
    (Aksilm, 17. septembar 2022 11:01)

    Ta publika se vodi cistim emocijama, a ne objektivnim sagledavanjem cinjenica. Tako da publika (barem sto se tice tenisa) nikad nece biti relevantna da odluci ko je GOAT.
    (Deksi, 17. septembar 2022 12:38)

    # Link komentara

  28. Interesantno da Federer kad god je gubio od Djokovica i Nadala na GS, to je uvjek bilo u polufinalu ili finalu, znaci nikad cetvrtfinale, osmina finala.. cak 21 takav poraz je zabiljezio Federer. Razumijem ja Federerovu leprsavost, stil igre, ljepota tenisa.. al dajte ljudi, ova dvojica su ga otresla 21 put u samim zavrsnicama GS. Takav lik jednostavno ne moze da bude GOAT. Kraj price, THE END.
    (kiza, 17. septembar 2022 12:35)

    # Link komentara

  29. obozavam te Rodger, pusa iz Nisa
    (Sandra1989, 17. septembar 2022 09:21)

    Dzabe, dzemperko voli samo svoju Mirku.
    (Eve, ene.

    Pa i Novak voli samo svoju Jelenu. A mozda ti znas nesto sto mi ne znamo.
    (Andjelija, 17. septembar 2022 12:32)

    # Link komentara

  30. Mozete govoriti sta hocete, al Djokovic i Nadal su rak rana Federerove karijere. Sam podatak da je od 11 poraza u finalima cak 10 je bilo od njih dvojice. Znaci Federeru nikad problem nisu predstavljali Wawrinka, Marej, Rodik i ostali, al kad u polufinalu i finalu naleti na onu dvojicu, epilog se unapred znao. Nevjerovatan zvuci podatak da je Federer izgubio cak 10 finala i 11 polufinala od Djokovica i Nadala. Ipak je previse gubio od njih dvojice da bi se Federer nazivao GOATom. Bas je previse od gubio od njih.
    (Filip, 17. septembar 2022 12:28)

    # Link komentara

  31. 3 × 40:15! A, posebno Wimbldon 2019- te, tačka na sve i kraj. (mogao je da utiša besnu publiku, bar malo, ali nije)
    (ŽT, 17. septembar 2022 12:19)

    # Link komentara

  32. @Bio broj 1 sa 38 godina. Nadam se da cu gledati Novaka kako obar i taj rekord. Jos nekoliko godina uzivanja u Novakovoj igri.
    (Petar, 17. septembar 2022 11:51)

    u proleće 2018. je poslednji put bio prvi i tad je imao 36 ipo godina. u avgustu je napunio 37.
    (matori, 17. septembar 2022 12:18)

    # Link komentara

  33. Pele-Borg, Maradona-Sampras, Ronaldinjo-Federer, Mesi-Djokovic. Jedino ne znam sa kim da povezem R9, da li neko mozda ima neku dobru ideju:-D Kristijano Ronaldo-Nadal, nekako mi je i to logicna veza iako je Nadal daleko vece ime u tenisu nego sto je CR7 u fudbalu.
    (Dezurni smarac, 17. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  34. Bio broj 1 sa 38 godina. Nadam se da cu gledati Novaka kako obar i taj rekord. Jos nekoliko godina uzivanja u Novakovoj igri.
    (Petar, 17. septembar 2022 11:51

    Nije bio prvi sa 38.godina, ovaj se malo zaneo u pisanju.
    Nije mi jasan Federer, zasto nije umrtvio to povredjeno koleno i nastavio da igra bez problema, nego se zlopati po operacijama i banjama evo skoro 3 godine. Zasto nije trazio savet od njegovog naslednika na mestu ultimativne najk pudlice i time sebi skratio muke i produzio karijeru?
    (antiDebil, 17. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  35. Bio broj 1 sa 38 godina. Nadam se da cu gledati Novaka kako obar i taj rekord. Jos nekoliko godina uzivanja u Novakovoj igri.
    (Petar, 17. septembar 2022 11:51

    Nije bio prvi sa 38.godina, ovaj se malo zaneo u pisanju.
    Nije mi jasan Federer, zasto nije umrtvio to povredjeno koleno i nastavio da igra bez problema, nego se zlopati po operacijama i banjama evo skoro 3 godine. Zasto nije trazio savet od njegovog naslednika na mestu ultimativne najk pudlice i time sebi skratio muke i produzio karijeru?
    (antiDebil, 17. septembar 2022 12:17)

    # Link komentara

  36. Zbogom najdrazi neprijatelju …
    (CH, 17. septembar 2022 12:09)

    # Link komentara

  37. Za mene, Federer je najbolji teniser svih vremena, a Novaku želim da postane najuspešniji teniser svih vremena.
    (Vasilije, 17. septembar 2022 12:06)

    # Link komentara

  38. RF je igrao male turnire za po milion dolara, samo da učestvuje. A možda i zbog ljubavi prema publici, nije nemoguće. Ali teško.
    (1, 17. septembar 2022 12:02)

    # Link komentara

  39. Sve te brojke na stranu ali elegancija sa kojom je on udarao lopticu, plesao po terenu, takav se jos dugo nece roditi. Jedini igrac koji ne stenje dok udara lopticu govori o lakoci sa kojom je igrao. Taj napadacki stil igre je ono sto je moje oko zelelo da vidi a ne besumično vracanje loptice protivniku. Teniser koji je izmislio udarac u tenisu-čip end čardz. I jos mnogo toga zbog cega ga ja smatram najvecim svih vremena. I da, kako je izgledao kad se pojavi na Vimbldonu u belom sakou :)
    (Nesko, 17. septembar 2022 11:57)

    # Link komentara

  40. Bio broj 1 sa 38 godina. Nadam se da cu gledati Novaka kako obar i taj rekord. Jos nekoliko godina uzivanja u Novakovoj igri.
    (Petar, 17. septembar 2022 11:51)

    # Link komentara

  41. Gledajte marketinšku vrednost i videćete ko je GOAT. Drugi mogu biti uspešniji ali jedan je Federer.
    (Petar Djordjevic, 17. septembar 2022 11:47)

    # Link komentara

  42. GOAT
    (Milos, 17. septembar 2022 11:46)

    # Link komentara

  43. Nema potrebe smišljati naslov, jer – jadan je Rodžer Pederer a Nole je GOAT
    (nole GOAT, 17. septembar 2022 11:36)

    # Link komentara

  44. Nakon njegovog odlaska, tenis vise nece biti isti. Postoje pojedinci koji ce se pamtiti vecno i koji ce se uvek spominjati. Sumaher je legenda Formule 1 i uvek ce se samo njega secati, Majkl Dzordana u kosarci, a Federera u tenisu.To su legende, kompletne i potpune licnosti u svakom smislu.Secam se kao juce da je bilo kada se igrao Dejvis kup mec Srbija-Svajcarska. Neverovatno je videti toliko nasih ljudi koji su dosli samo zbog njega i koji su hteli da dodju do njegovog autograma.Bio sam jedan od tih srecnika koji je u toj nameri i uspeo. Zao mi je, kao i mnogima u svetu, sto ga vise necemo videti.Nismo bas ocekivali ovakav kraj, ali mislimo da je zasluzio.Secam se kada su ga upravo u prenosu meca protiv Djokovica na Vimbldonu na B92, otpisivali davne 2013.godine i rekli kako je njegova era gotova i kako ce se povuci u skorijoj buducnosti.On je nastavio i narednih 9 godina da igra i pokupi jos neki GS.Hvala ti na svemu i verujem da ce taj poslednji mec, iako nije takmicarskog tipa, biti jedan od najemotivnijih ikad.
    (Daniel, 17. septembar 2022 11:36)

    # Link komentara

  45. Pojedinci koji i na ovakve tekstove i na vesti o kraju profesionalne karijere Rodzera Federera uporno guraju Novaka u svojim komentarima samo pokazuju kakvi su i da uopste ne vole tenis. 5 puta u nizu Vimbldon, 5 puta u nizu US Open, veliki povratak nakon prve operacije kolena i odmah osvajanje Australian opena. 10 Halea. Zamislite da je to masters 1000, koliko bi onda imao tih mastersa? Zasto je Monte Karlo masters a ovaj ne? Kakav bi bio ucinak velike trojke da je postojao makar jedan takav masters na travi a makar jedan masters manje na sljaci? Ostavite hvalospeve za Novaka kad on bude najavio kraj profesionalne karijere jer ce se i to desiti. Dovoljno ste vredjali i omalozavali Rodzera citave jedne decenije a i vise, ostavite ga makar sada.
    (Daca, 17. septembar 2022 11:34)

    # Link komentara

  46. Ovi sto govore da je Federeru mana sto ima vise manjeg ranga turnire ne znaju da je to zapravo prednost za Federera.Jer dok je Federer igrao te manje turnire Djokovic i Nadal su manje igrali i cekali GS pogotvu Nadal.A na tim turnirima Federer je pobedjivao najjace tenisere tog trenutka.U Bazelu je pobedjivao Djokovica, Nadala, Del Potra itd.U Dubai Djokovica, Nadal, itd.Nisu to turniri tek tako.Ali bitno je da srbin ponizi nekog.Pogledajte svako sezonu zasebno, i videcete da je Federer igrao svake sezone vise meceva od ove ostale sve do svoje 36 godine odnosno 2017, sto je i logicno.Ova dvojica su razvila rivalatvo gde se samo gledaju GS i oboje su cesto izbegavali da igraju na svim turnirima.Federer je zato voljen, jer igra svuda tokom cele sezone, postuje svoje navijace.Pogotovu zadnjih godina zbog korone, bukvalno ova dvojica samo GS igraju i spremaju se za to, sto je malo neljudski i izforsirano.pustite mi komentar.
    (Kaiser Roger, 17. septembar 2022 11:33)

    # Link komentara

  47. @Aksilm
    Čestitam, postali ste majka.
    (Darvin, 17. septembar 2022 11:26)

    # Link komentara

  48. Sve je počelo s Rafom,s njim će se i završiti.Goat sa Majorke je definisao tenis kao igru antičkih heroja.Mesto na vrhu Olimpa je rezervisano za Rafu a "večito trećem" su ostaju "piramide".
    (Perivoje, 17. septembar 2022 11:21)

    # Link komentara

  49. Šteta što nije mogao doživotno da igra tenis kao što je vladala engleska kraljica. Oboje su ovom svetu bili podjednako bitni, živeli i borili su se samo za lične interese.
    (Cile Mile, 17. septembar 2022 11:18)

    # Link komentara

  50. He he,kockasti,nisi dovoljno upućen u tenis.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 10:41)

    He he, nisam kockast, a kad ATP bude napravio GOAT listu javi se.
    (turski klozetari, 17. septembar 2022 11:15)

    # Link komentara

  51. Kad se gledaju brojke, Novak je najbolji bez premca. Pa Rafa.
    Al kad se ne gledaju brojke, već ostalo dato tenisu - onda je deda na vrhu. Takođe bez premca.
    (Randy Marsh, 17. septembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  52. Федерер ГОАТ свакако.
    (говњекаdžija, 17. septembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  53. Кад стартује Тел Авив? Зна ли се шта?
    (говњекаdžija, 17. septembar 2022 11:14)

    # Link komentara

  54. Autor teksta,njegov covek bez dileme plus ga i podmitio za svaki slucaj!
    (Bob, 17. septembar 2022 11:02)

    Tebe je Srki odavno podmitio.
    (no7o, 17. septembar 2022 11:13)

    # Link komentara

  55. Najbolji i najveći, Federer. Sve ostalo je pristrasnost.
    (Misa, 17. septembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  56. Dojadiste više i Bogu i ljudima.
    (poslao komentar, 17. septembar 2022 11:11)

    # Link komentara

  57. Prestao da igra tenis, sada je trener Zvezde.
    (Davor, 17. septembar 2022 11:07)

    # Link komentara

  58. Nikad mi nije ni jedan Novakov poraz toliko teško pao kao Rodikov u tom finalu jer je baš bio zaslužio da ga osvoji. Dominirao je u celom meču i razvaljivao Rodžera al se ovaj izvukao na volšeban način preko dva tajbreka i u 5. setu 16-14 spasivši čak i nekoliko meč lopti čini mi se.
    (dakiliz, 17. septembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  59. Autor teksta,njegov covek bez dileme plus ga i podmitio za svaki slucaj!
    (Bob, 17. septembar 2022 11:02)

    # Link komentara

  60. Jedno veliko razocaranje za nolomane, prevedite skracenicu GOAT na srpski jezik i shvaticete da Novak to nije.
    Najveci svih vremena je prevod.
    Ko je najveci bira publika koja je jedina relevantna za to. Kao npr Dzordan. Publika iz celog sveta je odavno odlucila da je to Rodzer Federer.
    A vi nolomani nastavljajte dalje da nabrajate nedelje turnire i slicno i da se zakopavate u vasem ubedjenju i nemoci.
    Federer je GOAT hteli vi to ili ne da priznate. Tako vam je.
    (Aksilm, 17. septembar 2022 11:01)

    # Link komentara

  61. Tolerantni ,možeš ti da gledaš kako hoćeš,ali ja gledam isključivo velike titule.Novak pa i Rafael nisu baš puno igrali tih malih turnira koje je igrao RF.Broj titula Novak može rapidno da uveća u narednih 5 godina ,igra serije 250 i dođe do cifre 200 titula i svi se pravimo ludi o strukturi tih titula.Tupučan si primer ljudi koji okreću glavu na činjenice...naravno kao i svi ostali navijači RFa i Rafaela.
    (Q, 17. septembar 2022 11:01)

    # Link komentara

  62. @Prvo moras imati 20 GS, zatim Titula

    1. Roger 20+83=103
    2. Rafa 22+70=92
    3. Novak 21+67=88

    Ovako ja vidim najboljog svih vremena.
    (Toleranti, Peje, 17. septembar 2022 09:33)

    a kojih titula?
    to je važno!
    Novak ima 10 velikih titula više, a nije završio karijeru. i što neko reče nedavno: da li je lakše osvojiti slem ili biti prvi na listi?
    u open eri ima 58 osvajača slemova i 28 ljudi koji su bili na prvom mestu makar jednu nedelju. e sad razmisli kako je biti prvi 373 nedelje. Rodžer je bio prvi 310 nedelja, a Rafa 209 ( ili 204 nisam siguran).
    (matori, 17. septembar 2022 10:56)

    # Link komentara

  63. Tekst o Rodzeru Federeru. Povlacenju iz tenisa. Penzija njegova. Momenat kad se pise saml o njemu. Normalno i kulturno pravilo.
    Ali Nolomanija navalila i ovde u komentare. Dijagnoza teska. Bolest
    (bas bas kontrabas, 17. septembar 2022 10:55)

    # Link komentara

  64. Federer nije najuspesniji teniser. To je verovatno Djokovic. Ali Federer jeste najveci teniser, to zna teniski svet.

    A ko je najbolji teniser? Ko najbolje igra tenis od njih trojice? Kao sto npr. Mesi igra bolje fudbal od Ronalda. E, to stvarno ne znam. To bi trebao da nam kaze neko ko se do tacnina razume u tenisku tehniku, udarce, kretanje itd.

    Za mene je Federer najbolji u ofanzivi, Djokovic u defanzivi, a Rafa je u oba aspekta specifican i genijalan.
    (Ognjen, 17. septembar 2022 10:53)

    # Link komentara

  65. Roger Federer




    pa svi ostali.

    Новак Ђоковић.


    ... па сви остали.
    (НеКо, 17. septembar 2022 10:29)
    (Svako, 17. septembar 2022 10:51)

    # Link komentara

  66. Федерер и Надал су велики само зато што имају право да се помињу у истој реченици са највећим - Ђоковићем.
    (Боске, 17. septembar 2022 10:50)

    # Link komentara

  67. GOAT
    (DELIJA bosanceros, 17. septembar 2022 10:49)

    # Link komentara

  68. Najveći je ipak Alkaras
    (Saša, 17. septembar 2022 10:47)

    # Link komentara

  69. Odlican tekst!
    (NBG, 17. septembar 2022 10:44)

    # Link komentara

  70. Nolobotovi, kadar nevera.
    Zar ovakav tekst da se pojavi na njihovom bunjištu.
    (Bravo Milane za članak, 17. septembar 2022 10:42)

    # Link komentara

  71. He he,ne pokazuje zvanična GOAT lista tako.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 09:52)

    He he, ne postoji zvanična GOAT lista.
    (turski klozetari, 17. septembar 2022 10:20)

    He he,kockasti,nisi dovoljno upućen u tenis.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 10:41)

    # Link komentara

  72. Тенис није уметничко клизање да се оцењује уметнички утисак. Док је Федерер имао највећи број ГС титула, тај параметар се узимао као најважнији (једини) за проглашење најбољег икад. Кад су га Рафа и Новак престигли, пренебрегава се број освојених ГС а истиче се популарност, елеганција....неоспорно велики шампион али не и ГОАТ. Уосталом свако има ораво на свој избор....
    (mlekadžijа, 17. septembar 2022 10:40)

    # Link komentara

  73. Najveci ikada, veci od igre koju je igrao.... Dzordan, Valentino, Tom, Roni, Usein, Rozder... Ne moze nikako to biti Novak. Nemojte se ljutiti.
    (Bruce Wayne, 17. septembar 2022 10:38)

    # Link komentara

  74. Najbolji teniser ikada koliko god osvojili titula Nadal i Alkaras.
    (Rasim Np, 17. septembar 2022 10:38)

    # Link komentara

  75. Sad racunati neke celendzere od 250 poena je izlisno.
    (Zgembo Adislić, 17. septembar 2022 09:50)

    Ko ono ide na čelendžer od 250 poena u Tel Avivu, kad je izlišno ?
    (Samo jako, 17. septembar 2022 10:36)

    # Link komentara

  76. He he,ne pokazuje zvanična GOAT lista tako.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 09:52)

    Posle toliko godina, još nisi shvatio, da ne postoji zvanična goat lista, nesretniče ?
    (pogledaj dom svoj, pa tek onda preko plota, 17. septembar 2022 10:34)

    # Link komentara

  77. U istoriji pamćenja, statistike se zaboravljaju, ostaje ukupan utisak i prva asocijacija, a to je da je Federer igrao najlepsi i najbolji tenis i da je apsolutno prvi ispred svih statistika
    (vukica, 17. septembar 2022 10:33)

    # Link komentara

  78. Rodzer brze misli od druge dvojice koji igraju na misice. Svima se desava da pogrijese kad smecuju ali sto novak zna zakucati u svoju stranu mreze u tome je GOAT bez premca. Realno njegova igra je dosadna kakav je i sam.
    (Uvlakac Travojed, 17. septembar 2022 10:30)

    # Link komentara

  79. Новак Ђоковић.


    ... па сви остали.
    (НеКо, 17. septembar 2022 10:29)

    # Link komentara

  80. legenda
    (koja će se brzo zaboraviti, 17. septembar 2022 10:29)

    # Link komentara

  81. (plutajuci balvan, 17. septembar 2022 09:22)

    Ово "плутајући" ти је потпуно беспотребно.
    ПС.Кад већ тако карактеришеш Новака,који је по мени,субјективно,најпоштенији у конференцијама након изгубљеног меча,сети се Роџера и УС опена 2011,и шта је рекао како он мисли да онакав форхенд играју момци тинејџери и како он тако никад не би одиграо,замисли господског држања!? Или кад је по личном признању баш на ББС рекао како му је Новак рекао како се краљевске породице правилно поздрављају.Багаљивко кажеш.
    (Стева, 17. septembar 2022 10:25)

    # Link komentara

  82. @Mare

    Naravno da možeš da budeš bolji, i bolji je.
    (No7o, 17. septembar 2022 10:24)

    # Link komentara

  83. Za Toleranti, Peje:

    Da, 103 titule od kojih 49 sa turnira iz serije 250 i 500, koje je morao da igra zbog sponzora.

    Ajd' iznesi podatke o ukupno osvojenim tzv. velikim titulama (GS, OI, ZM i Masters titule)
    (Neško, 17. septembar 2022 10:24)

    # Link komentara

  84. Sjajan igrac i majstor tenisa. Tu nema dileme. Mislim da je pored svih statistika, jos jedan parametar vazan. Koliko je ko radio na promociji tenisa svojim rezultatima. Nekada su to radili Borg, John McEnroe, Konors, Lendl, Beker, Edberg....U " novoj eri " to su svakako Federer, Novak i Nadal. Videcemo koliko ce tenis biti interesantan globalno, kada se Rafa i Nole penzionisu. A to ce biti veoma tezak posao i zadatak za mlade igrace
    (kimiko, 17. septembar 2022 10:23)

    # Link komentara

  85. Priznajem da sam bio veliki Rodzerov fan dok nisam prvi put cuo za Novaka (kada je osvojio Amesfort, svoj prvi ATP turnir). Tada sam znao da konacno od Bobe Zivojinovica imamo igracinu koja moze da napravi monstruoznu karijeru. Nadal mi je najmanje omiljen iz Big 3 iz vise razloga, pogotovu ove godine gde je zestoko omanuo sa ponasanjem i izjavama, narocito one vezane za Djokovica.

    Voleli Federera ili ne, on je redefinisao ovaj sport. Prosto covek je ubilackim tenisom dominirao terenima nekoliko uzastopnih sezona, tenis je dobio na popularnosti koja je bila urusena krajem proslog i pocetkom ovog veka. Federer je promenio sve to. Toliko je bio dominatan da je Nadal, uz sav svoj talenat i rad, morao da steluje nacin igre da bude potpuna kontra Rodzeru. I uspeo je u tome, dugo RF nije mogao da se prilagodi Nadalovom top-spinu, izgubio je sve meceve na Rolan Garosu iako je i tamo mogao da uzme 4-5 komada. Sustina je, da nije bilo ovakvog Federera, Nadal i Djokovic nikad ne bi otkljucali 100% svog talenta i 100% svoje radne etike.

    Federer nije najbolji u istoriji ove igre, to je Novak Djokovic. Po svim teniskim parametrima. Ali Federer ostaje najveci, covek koji je digao ovaj sport iz pepela i uveo ga u Zlatnu eru.
    (helikopter, 17. septembar 2022 10:23)

    # Link komentara

  86. He he,ne pokazuje zvanična GOAT lista tako.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 09:52)

    He he, ne postoji zvanična GOAT lista.
    (turski klozetari, 17. septembar 2022 10:20)

    # Link komentara

  87. Ovo nije klizanje pa da se ceni utisak i lepota.
    Nole je po svim statistikama ubedljivo broj 1, Nadal
    je 3 a rođa je tek 3
    (Zvezdaš nikad delija, 17. septembar 2022 10:18)

    # Link komentara

  88. Nemamo iste kriterijume. Za nekoga su najvazniji pojmovi elegancija, pare, fanovi, Švajcarska... Za mene GOAT je neko ko se najviše trudio, radio, igrao na najvišem nivou najduže vremena, osvojio najvise GS titula i nedelja na prvom mjestu. Neko ko ima pozitivan h2h sa najvećim rivalima, teniske epske spektakle, najdužu dominaciju, najbolje mečeve, neoborive rekorde za sva vremena. Stav i karakter.
    (Djordje, 17. septembar 2022 10:18)

    # Link komentara

  89. svaka čast svima,ali sinonim za tenis je Federer,nije sve u brojkama ima nešto i u doživljaju,zar ne.....umetnik
    (skupljači perja, 17. septembar 2022 08:59)

    Pa ko kaže da nije sinonim za tenis? 99% ljudi će da složi da jeste. On je sinonim za eleganciju i lakoću igranja tenisa. Sve deluje jednostavno kad ga gledaš. Ali da je najbolji i da je GOAT to nije. Ispred njega su i Nadal i Novak. Ne možeš da budeš najbolji ako i Nadal i Novak imaju pozitivan skor protiv tebe. Sećam se kad je H2H izmedju Nadala i Federera bio 23-9 u korist Nadala. Federer je to popravio od 2015 pa na ovamo, jer je vezao 6-7 pobeda. I opet to deluje dosta loše. O mastersima neću ni da govorim. I još mnogo drugih statističkih kategorija.
    (Mare, 17. septembar 2022 10:17)

    # Link komentara

  90. @plutajući balvan: količina inteligencije u tvom komentaru sasvim odgovara tvom nick name-u.
    (Gloria, 17. septembar 2022 09:35)

    Nolo osvaja USO ove godine bez izgubljenog seta !
    (Gloria, 17. septembar 2022 09:48)

    Koji USO, USO je zavrsen, mislis na VISOKO Open verovatno?
    (Stanko Stanimirovic, 17. septembar 2022 10:13)

    # Link komentara

  91. Meni će u sećanju uvek ostati ona finala Vimbldona sa Nadalom 2007 i 2008 kao i finala AO 2009 i 2017. I ono finale Vimbldona sa Rodikom 2009. Znam da će neki reći " a finale 2019 ". Da, to takodje. Polufinale OI u Londonu sa Del Potrom, kakav je to meč bio. Pa plava šljaka u Madridu, tad je on osvojio. Hopman i Lejver kupovi koje je igrao poslednjih godina. Egzibicija u Kejptaunu sa Nadalom nekako je bila kao "tačka na i" jedne velike karijere iako to tad nismo znali. Svako će naći nešto po čemu će ga pamtiti, ja sam izdvojila ovo. Nadala sam se da će uspeti da se vrati sledeće godine i završi karijeru na Vimbldonu ali ipak je ispalo drugačije a možda je tako i bolje. Dolaze nove snage, novi igrači ali Rodžer Federer će zauvek imati mesta u srcu svakog pravog ljubitelja tenisa ako ostavi po strani navijačke strasti.
    (Dragana, 17. septembar 2022 10:12)

    # Link komentara

  92. A sada okači dzemper i ugasi svetlo.
    (dirty sanchez, 17. septembar 2022 10:08)

    # Link komentara

  93. obozavam te Rodger, pusa iz Nisa
    (Sandra1989, 17. septembar 2022 09:21)

    Dzabe, dzemperko voli samo svoju Mirku.
    (Eve, ene... koje bre?, 17. septembar 2022 10:08)

    # Link komentara

  94. Za Federera sam uvek govorio da je virtuoz na reketu i igranju tenisa kao što je primera radi, neko virtuoz na violini. Bravo umetniče teniske igre i hvala ti za neverovatne i nestvarne prizore koje si nam prikazivao godinama svojom teniskom genijalnošću.
    (cole, 17. septembar 2022 10:03)

    # Link komentara

  95. Dzentlmen i umetnik u tenisu...
    (Dm, 17. septembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  96. Legenda je Federer, nema sumnje. Stil igre, elegancija, tehnika na visokom nivou. Da je ljudski bio skromniji i ponizniji bio bi vecan. Za mene najveci gospodin i dzentlmen u belom sportu je Borg definitivno. Bio je kralj i vladar tenisa godinama a nije to nikada isticao, veliki sampion. Prva i jedina svetska zvezda tenisa koja je utabala put svim ostalima pa i Federeru, Novaku i Rafaelu. U rangu Maradone i Alija. Federer je nivo ispod navedenih.
    (Che, 17. septembar 2022 09:59)

    # Link komentara

  97. Po meni, evo najiskrenije, rasprava može da se vodi samo da li je Federer istorijski broj 1 ili broj 2. Naravno to pitanje se postavlja između njega i Novaka. Federer da bude broj 3 ili uopšte iza Nadala neće da može.
    Uz svo dužno poštovanje Nadalu ne mogu dati to zvanje jer čovek nema Veliku titulu u kalendaru posle US Opena, on kao da ne igra taj deo sezone evo već preko deset godina. Takav je osećaj. Čovek koji je ispadao u ranim rundama Vimbldona 5 godina zaredom, nema ga ni na Indijan Velsu/Majamiju, to mu nikad nije bio prioritet. Šljaka i US Open su njegov deo sezone. Pa nije uzalud 370 odnosno 310 naspram 204 nedelje. To je dobar pokazatelj.
    (Соко сиви, 17. septembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  98. Kompletan igrač, kralj tenisa ! Zasluženo ide i penziju sa 41 god. jer danas na turnirima i grand slemovima imamo igrače i sa 17 god.
    (cole, 17. septembar 2022 09:58)

    # Link komentara

  99. GOAT
    (eto, 17. septembar 2022 09:20)

    He he,ne pokazuje zvanična GOAT lista tako.
    (bečki konjušari, 17. septembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  100. Zaboraviće ga kao Samprasa i Bjorga. Pamtiće ga samo ko ga gledao.
    (Nišlija, 17. septembar 2022 09:52)

    # Link komentara

  101. Prvo moras imati 20 GS, zatim Titula

    1. Roger 20+83=103
    2. Rafa 22+70=92
    3. Novak 21+67=88

    Ovako ja vidim najboljog svih vremena.
    (Toleranti, Peje, 17. septembar 2022 09:33)

    Ako odigraju 50 meceva a Novak ima 27 prema 23 u svoju korist.Najvise nedelja kao najbolji tj br 1.Vise GS turnira,vise Masters.Novak ima svaki GS i svaki masters najmanje po 2 puta i niko vise to nema.Sad racunati neke celendzere od 250 poena je izlisno.
    (Zgembo Adislić, 17. septembar 2022 09:50)

    # Link komentara

  102. @plutajući balvan: količina inteligencije u tvom komentaru sasvim odgovara tvom nick name-u.
    (Gloria, 17. septembar 2022 09:35)

    Nolo osvaja USO ove godine bez izgubljenog seta !
    (Gloria, 17. septembar 2022 09:48)

    # Link komentara

  103. Za mene Federer, Nadal i Djokovic su za tenis isto sto i Pelé, Maradona i Mesi za fudbal.
    (Mamers N'goj, 17. septembar 2022 09:45)

    # Link komentara

  104. Lepota igre je faktor koji se prilično selektivno posmatra kod nas. Sve zavisi od toga o kome se radi. Recimo, potpuno nebitan faktor u slučaju Rogera (uz argumente kako to nije balet ili umetničko klizanje), ali i nešto što se konstantno isticalo tokom ovog Evropskog u košarci - naša reprezentacija igrala najlepše.
    (Robert, 17. septembar 2022 09:45)

    # Link komentara

  105. Federer je Najveći i zbog toga što je stvorio Nadala i Novaka, on im je tata. Federera niko nije stvorio, Samprasa je prestigao na pola karijere i nastavio dalje. On je taj koji je bio opsesija ovoj dvojici koji su se ubijali treninzima, statističarima, guruima i "šumećim tabletama" raznih boja da bi dostigli njegov nivo.
    (Miloš, 17. septembar 2022 09:41)

    # Link komentara

  106. @No1e

    Federer je GOAT No2o je Nolo.
    (Војвода Момчило, 17. septembar 2022 09:40)

    # Link komentara

  107. za nolobotove

    Ko je bolji atleticar ?


    Preporucujem: Usain Bolt sa 8 olimpijskih zlata

    Ne preporucujem: Amerikanac Carl Lewis sa 9 olimpijskih zlata
    (dr.Roddick, 17. septembar 2022 09:40)

    # Link komentara

  108. @ plutajuci balvan

    Sa tim nekim pseudo-uzvisenim razmisljanjem i potrebom da drugima nameces sta ce i kako ce da se ponasaju, da bi zasluzili neko tvoje postovanje (ko god ti bio), ljigavo do bola zvuci samo ovaj tvoj komentar. I to toliko, da osecam kako mi klizaju prsti po tastaturi dok ti ovo kucam.
    (Tensse, 17. septembar 2022 09:38)

    # Link komentara

  109. Daleko najgluplja stvar ikada je rasprava o najboljem svih vremena. Mislim da je to oduzelo draž svim prekrasnim mečevima velike trojke i počelo se samo o tome pričati umjesto da se uživalo u svakom poenu. Mislim da oni koji zaista vole tenis nikada nisu o tome niti razmišljali nego su uživali a oni koji su upali u zamku tih rasprava ce za koju godinu zaliti sto nisu vise cijenili onu dvojicu za koje ne navijaju. Voljeti tenis a mrziti magiju koju je Federer proizvodio je jednostavno nemoguce bez obzira koliko neko volio Noleta ili Nadala
    (Drazen, 17. septembar 2022 09:16)

    Pa to propaganda radi kako bi što više ljudi pratilo.. Prelako je.
    (Predator, 17. septembar 2022 09:37)

    # Link komentara

  110. @plutajući balvan: količina inteligencije u tvom komentaru sasvim odgovara tvom nick name-u.
    (Gloria, 17. septembar 2022 09:35)

    # Link komentara

  111. Prvo moras imati 20 GS, zatim Titula

    1. Roger 20+83=103
    2. Rafa 22+70=92
    3. Novak 21+67=88

    Ovako ja vidim najboljog svih vremena.
    (Toleranti, Peje, 17. septembar 2022 09:33)

    # Link komentara

  112. Legenda, gospodin, najlepši tenis. :)
    (Smuleco, 17. septembar 2022 09:32)

    # Link komentara

  113. Sad,za 50 ili 150 godina,Novak,Rodžer i Rafa će uvek biti u istoj rečenici.Njih trojica su učesnici a svi mi svedoci zlatne,najveće ere tenisa.Toliko su podigli nivo tenisa da je taj sport zbog njihove želje,posvećenosti i odricanja postao "više od igre" Kako god se trka u trofejima završila,sva trojica će imati ono nešto,zbog čega ih moramo posmatrati kolektivno.Rodžeru želim da uživa sa porodicom i naravno,gde god se pojavi biće ovacije.
    (Stanje stvari, 17. septembar 2022 09:28)

    # Link komentara

  114. Patriotizmu nema mesta, jednostavno najlepši tenis koji sam ikada gledao...a pratim tenis preko 30 godina...
    (Pufta, 17. septembar 2022 09:26)

    # Link komentara

  115. Federer cak ni u plakanju nije vise najbolji. Titulu PLACLJIVKA nosi sada neko drugi, neko ko je lestvicu intenziteta plakanja, ridanja i kukanja postavio na jedan drugi nivo, mnogo visi od Federerovog. O kome se radi? Pogadjajte 3x.
    (Stanoycha, 17. septembar 2022 09:26)

    # Link komentara

  116. Nije GOAT. Ali je iznad tenisa, kao Roni u snukeru. Kao Šumaher u formuli. Takvi se ne zaboravljaju.
    (Predator, 17. septembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  117. GOAT
    (Skywalker, 17. septembar 2022 09:25)

    # Link komentara

  118. FedEx imao najveci pad na berzi u istoriji na isti dan kad je FedErer okoncao karijeru.
    (plutajuci balvan, 17. septembar 2022 09:23)

    # Link komentara

  119. aj malo o grand slemovima da vas naucim. izuzev konorsa, u 80im i 90im su karijere trajale po 10godina, sada traju po 20god. naravno da ova trojica od 20x4=80 slemova imaju po 20, a mekenro, lendl po 7,8.
    Isto tako ce alkasar da igra 25god tj 100 slemova i sigurno ce osvojiti 25 (jedan godisnje u proseku) i dovoljno da prestigne Nadala, tako da slemovi ne mogu da budu merilo.

    Ostavstina je najbitnija. Na mene je najveci svih vremena bio Sampras, za mog starijeg brata Lendl, a Federer je na mog sina. Novak jos nije ta kategorija, ali ima sanse ako nauci da se ponasa. Moze jos da se vakcinise i da igra jos 5 godina barem, ali treba da se postara da skine taj amblem ljigavka. Treba da prestane da salje ljubav publici posle meca. Treba da manje prica o sebi, a ne juce pise poruku Federeru i u prvoj recenici pominje sebe (ljigavo do bola). Treba da posle poraza nauci da posle komplimenta koji da polrotivniku ne kaze ALI! Treba da nauci roditelje da se ponasaju. Treba zeni da uplati neku seansu kod nekog skupog šrinka. Ima tu dosta toga sto No2o treba da sredi.
    (plutajuci balvan, 17. septembar 2022 09:22)

    # Link komentara

  120. obozavam te Rodger, pusa iz Nisa
    (Sandra1989, 17. septembar 2022 09:21)

    # Link komentara

  121. GOAT
    (eto, 17. septembar 2022 09:20)

    # Link komentara

  122. svaka čast svima,ali sinonim za tenis je Federer,nije sve u brojkama ima nešto i u doživljaju,zar ne.....umetnik
    (skupljači perja, 17. septembar 2022 08:59)

    Dok je Fedi dominirao u brojkama, bile su vrlo važne. Svaki pokušaj drugacijeg mišljenje je gasen nekom brojkom. Sad kad je pregazen, značajno, ubedljivo, brojkama po svim aspektima, sad brojke nisu važne. Nema da može. Srećno u penziji.
    (No1e, 17. septembar 2022 09:19)

    # Link komentara

  123. Daleko najgluplja stvar ikada je rasprava o najboljem svih vremena. Mislim da je to oduzelo draž svim prekrasnim mečevima velike trojke i počelo se samo o tome pričati umjesto da se uživalo u svakom poenu. Mislim da oni koji zaista vole tenis nikada nisu o tome niti razmišljali nego su uživali a oni koji su upali u zamku tih rasprava ce za koju godinu zaliti sto nisu vise cijenili onu dvojicu za koje ne navijaju. Voljeti tenis a mrziti magiju koju je Federer proizvodio je jednostavno nemoguce bez obzira koliko neko volio Noleta ili Nadala
    (Drazen, 17. septembar 2022 09:16)

    # Link komentara

  124. Bez namjere da umanjim lik i djelo RF. U igračkom smislu, na terenu, Federer je treći najbolji teniser u Open eri. Razlozi:

    -Većinu GS titula uzeo na početku karijere u veoma slaboj konkurenciji do pojave RN a potom i NĐ,
    -Zadnje 3 GS titule od ukupno 4 u 2. deceniji XXI vijeka uzeo iskoristivši povredu i odsutnost NĐ,
    -Lošiji međusobni skor sa NĐ i RN, posebno sa RN,
    -Nikada nije pobjedio RN na RG, čak ni pružio mu dostojan otpor za razliku od NĐ,
    -Nikada nije uzeo masterse u Rimu i Monte Carlu,
    -Nikada nije uzeo OI u singlu,
    -Ima manje osvojenih GS titula od NĐ i RN,
    -Ime 8 manje osvojenih masters titula od RN i i čak 10 od NĐ, a takmičio se 5,6 godina duže od istih itd itd..

    A reklame, ugovori, sponzori, mediji, korporacije, biznis, brendovi, mitovi, sinonimi tipa"otac tenisa", "tenis=Federer" itd itd... su pojave i tvorevine koje su kreirane vam teniskog terena od strane većeg broja subjekata i ne mogu biti toliko mjerodavne i presudne.
    (Neško, 17. septembar 2022 09:14)

    # Link komentara

  125. Braaavo za naslov teksta!
    (Dr Vlada, 17. septembar 2022 09:14)

    # Link komentara

  126. definitivno top 3 najvecih ikada. Meni licno najbolji posle novaka ( po mnogo cemu je ispred Nadala )
    ostace upamcen i po najvecem broju uzastopnih nedelja kao teniski br 1 ( najveca dominacija ikada u nesto slabijoj eri doduse ), njegova 2006 je posle Novakove 2015 najuspesnija sezona ikada i kada bi se prevela na ovaj sistem bodovanja imala bi preko 16000 bodova ( novak je 2015 e dostigao 16950 ako se ne varam )
    naravno tu su 20 slemova , 8 Vimbldonskih titula, najlepsi i najgraciozniji tenis ikada, bez sumnje. preko 100 titula...

    ovaj covek ne zasluzuje nista drugo osim postovanja i divljenja. veliki gospodin i sportski ambasador van terena ( kad ste njega videli sa nekom starletom itd )


    zbog velikog rivalstva sa Novakom dobijao je dosta hejta ovde i dosta ljudi nije umelo da uziva u teniskom stilu ovakvog majstora koji sumnjam da ce ikada biti ponovljen.
    (pera detlic, 17. septembar 2022 09:14)

    # Link komentara

  127. Bravo za clanak… Dosledan sampionu kakav je bio Rodjer. Hvala za sve. Bez njega tenis nece biti isti
    (Čalma, 17. septembar 2022 09:09)

    # Link komentara

  128. Placljivko i dzemperko u ovoj zemlji u kojoj se kultura deli na kašičicu i zapravo je subkultura a rijaliti mainstream koji gleda pola nacije
    (jazavac, 17. septembar 2022 09:07)

    # Link komentara

  129. Ostaje velika praznina iza Federera. Maestro kakav se neće ponoviti.
    (Topnik, 17. septembar 2022 09:02)

    # Link komentara

  130. svaka čast svima,ali sinonim za tenis je Federer,nije sve u brojkama ima nešto i u doživljaju,zar ne.....umetnik
    (skupljači perja, 17. septembar 2022 08:59)

    # Link komentara