1. Zašto mi teramo upravu? Jasno je da je neko debelo omašio prelazni rok. Problem nije od juče, ali u ovakvoj perspektivi uraditi onakav januarski, pa letnji katastrofalan, je, u najmanju ruku sumnjivo. A ako imamo suficit u prodaji, zašto nemamo bolje igrače ili, zašto nemamo manji dug? Da je normalno, zvala bi se policija za malverzacije u državnom preduzeću, ovako ništa. Gde su pare???
    (darko, 15. avgust 2022 14:35)

    # Link komentara

  2. Lalatovic je ubo u centar. Postavio je i dva vrlo ozbiljna pitanja nad kojima se treba dobro zamisliti. Samo pazljivo procitajte. Rekao je tacnije i vise od vecine Partizanovaca. Zasto ovi nasi cute i prave se mrtvi,zasto caru ne reci da je go, to je pitanje za njih.

    Ko nije razumeo ja cu pokusati da prevedem. Zasto Partizan ima najskromniji prelazni rok u kljucnoj godini za klub? Postavite sebi to pitanje.
    Zasto Partizan u takvoj kljucnoj godini prodaje (budzasto)svoje najbolje igrace i krnji ionako tanak roster?

    Kada postavite sebi ta dva pitanja namece se, prirodno, i trece:
    Kome to odgovara i da to nije, mozda, toliko slucajno?

    Postoje teorije zavere, ali postoji i tendenciozno, maliciozno, ponasanje. Zaista postoji, verujte. A mozda je u pitanju samo diletantizam rukovodstva, ali sta ce onda oni na tim mestima? Opa, evo i cetvrtog pitanja, moram stati.
    (profesor Baltazar, 15. avgust 2022 10:24)

    # Link komentara

  3. Kako to da se ne pitaš zašto Vojvodina u kojoj si radio neće da se pojača za napad u LŠ? Da li je u ustavu zemlje zapisano da samo Partizan koji pominješ može da ugrozi Crvenu zvezdu?
    (Lalate bote, 15. avgust 2022 04:02)

    # Link komentara

  4. A zašto se niko ne zapita kako to da se niko od ostalih klubova ne pojača u prethodnih 30 godina i pokuša da uđu u LŠ? Ah, da, Srbe interesuju samo dva kluba, samo oni postoje, samo se za njih pitamo zašto ne dignu kredit. Još neko ima obraza da piše o dogovorenom prvenstvu i to navijači kluba koji je samo jednom u ovom veku bio treći.
    (nametnuti sampioni, 15. avgust 2022 04:01)

    # Link komentara

  5. No name, sta ti radis sa tim komentarima? Nijednom da ti samo jednom bude objavljen neki komentar:-D
    (Dezurni smarac, 14. avgust 2022 19:25)

    # Link komentara

  6. Partizan se nije pojačao? pa odakle je dosao Andrade? odakle je dosao Dijabate koji na prvi pogled izgleda bolje od Bukarija? partizan kao nikad u istoriji nije imala vise stranaca o cemu vi pricate?
    (exe, 14. avgust 2022 09:38)

    Slažem se da ide preterivanje. Ali Partizan ima ima 4 stranaca+ 1 Natka sa pasošem znaci svi mogu da igraju u prvenstvenom meču. 4 u protokolu sa rezervama.

    Zvezda sad ima 9 stranaca+ bar 2 sa pasošima. 5 petorica će da se hlade u prvenstvu...

    Ne zna Lalatovic kako Partizan radi...

    Od 2017/18

    Partizan prodao igrace za 60 miliona evra
    A potrosio na pojačanja 9 miliona evra

    I kako sad Lalate da uprava potroši na pojačanja za 1 sezonu koliko je za 5 sezona???

    Ne ide. :)
    (no name, 14. avgust 2022 16:57)

    # Link komentara

  7. Partizan se nije pojačao? pa odakle je dosao Andrade? odakle je dosao Dijabate koji na prvi pogled izgleda bolje od Bukarija? partizan kao nikad u istoriji nije imala vise stranaca o cemu vi pricate?
    (exe, 14. avgust 2022 09:38)

    Slažem se da ide preterivanje. Ali Partizan ima ima 4 stranaca+ 1 Natka sa pasošem znaci svi mogu da igraju u prvenstvenom meču. 4 u protokolu sa rezervama.

    Zvezda sad ima 9 stranaca+ bar 2 sa pasošima. 5 petorica će da se hlade u prvenstvu...

    Ne zna Lalatovic kako Partizan radi...

    Od 2017/18

    Partizan prodao igrace za 60 miliona evra
    A potrosio na pojačanja 9 miliona evra

    I kako sad Lalate da uprava potroši na pojačanja za 1 sezonu koliko je za 5 sezona???

    Ne ide. :)
    (no name, 14. avgust 2022 16:57)

    # Link komentara

  8. Partizan se nije pojačao? pa odakle je dosao Andrade? odakle je dosao Dijabate koji na prvi pogled izgleda bolje od Bukarija? partizan kao nikad u istoriji nije imala vise stranaca o cemu vi pricate?
    (exe, 14. avgust 2022 09:38)

    Slažem se da ide preterivanje. Ali Partizan ima ima 4 stranaca+ 1 Natka sa pasošem znaci svi mogu da igraju u prvenstvenom meču. 4 u protokolu sa rezervama.

    Zvezda sad ima 9 stranaca+ bar 2 sa pasošima. 5 petorica će da se hlade u prvenstvu...

    Ne zna Lalatovic kako Partizan radi...

    Od 2017/18

    Partizan prodao igrace za 60 miliona evra
    A potrosio na pojačanja 9 miliona evra

    I kako sad Lalate da uprava potroši na pojačanja za 1 sezonu koliko je za 5 sezona???

    Ne ide. :)
    (no name, 14. avgust 2022 16:44)

    # Link komentara

  9. Partizan se nije pojačao? pa odakle je dosao Andrade? odakle je dosao Dijabate koji na prvi pogled izgleda bolje od Bukarija? partizan kao nikad u istoriji nije imala vise stranaca o cemu vi pricate?
    (exe, 14. avgust 2022 09:38)

    Slažem se da ide preterivanje. Ali Partizan ima ima 4 stranaca+ 1 Natka sa pasošem znaci svi mogu da igraju u prvenstvenom meču. 4 u protokolu sa rezervama.

    Zvezda sad ima 9 stranaca+ bar 2 sa pasošima. 5 petorica će da se hlade u prvenstvu...

    Ne zna Lalatovic kako Partizan radi...

    Od 2017/18

    Partizan prodao igrace za 60 miliona evra
    A potrosio na pojačanja 9 miliona evra

    I kako sad Lalate da uprava potroši na pojačanja za 1 sezonu koliko je za 5 sezona???

    Ne ide. :)
    (no name, 14. avgust 2022 16:44)

    # Link komentara

  10. pa ko vas sprečava da blokirate stadion, isterate te ljude, jednostavno bojkot svega...
    Vi lažete sebe godinama. Shvatite da ste jedan mali klub pored velikog. Dovodili ste vi itekako skupa pojačanja, čak i pod tom upravom. Zato ste i predmet podsmeha svima u Srbiji. Nesposobna uprava, igrači, i navijači. Samo napred sa teorijama zavere. Nula uvek ostaje nula.
    (fox
    Reci Djuri da blokira aerodrom...Sto vi niste isterali ljude pre 6-7 godina,mislim na navijace.bilo je nekih malih pokusaja,nista senzacionalno,sve dok nije dosao ON !!!E,taj je postavio coveka sa poternice,doktor covek,madjionicar ustvari, i iz nicega naoravio da klub funkcionise neometano.vratio je sve dugove bankama,isplatio sve igrace,pravio nevidjene transfere,i to sve uspesne,kupovao "na angro'po sistemu 'videcemo kako ce se pokazati za mesec -dva',i tako jednom nakupovao 40 fudbalera na platnom spisku.I sve ovo zahvaljujuci ONOM,uz njegov blagoslov i drzavnim parama.Dakle,umesto klub-drzava daje novac za opstanak i zatim prosperitet.znaci,moze se pomoci,jel?A,u onaj drugi klub ne smeju ni psonzori da dodju,jer ne i to zabranjeno.I,vi ce te nam pricate sta i kako treba da bi se uprava najurila???Pa,bre,mi smo te uprave ganjali dok smo titule osvajali,jel jasno?I,nismo isti,nikako.ako treba i u 3ligu cemo,iz pocetka,ali zdravo,i fudbalski,naravno.Moramo,jer je neko bolestan,jako bolestan.
    (..za njih nije svetinja !, 14. avgust 2022 16:26)

    # Link komentara

  11. I nije Gento nego Hento kad smo vec kod toga.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 15:35)

    # Link komentara

  12. To ti nekom drugom mozes da pises da nema pojma o spanskoj ligi, ja mogu da ti drzim lekcije noc i dan. Nije srbijanska nego srpska liga i nije Amancio nego Amansio, cuveni S. Bernabeu je pred kraj zivota priznao da je od njega bilo trazeno da potplati sudiju koji je sudio prvi mec protiv Partizana (nisu nam bila priznata dva cista gola Milosa Milutinovica) jer franko nije mogao da podnese poraz od istocnoevropskog predstavnika.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 15:34)

    # Link komentara

  13. Zvezda je 2017-e stala na noge sa smesnim timom. Naredne sezone usla u LS sa samo malo manje smesnim, ali i dalje na papiru neozbiljnim gde su igrali Milic, Srnic, V. Savic, F. Stojkovic, Jovicic, Radonjic, Borjan (tada bez velikog renomea) itd.
    Sve posle toga je neozbiljno analizirati ko ima koliko platu kad je klub igrao 2 Ls i 3 Le i samo od toga uzeo 70 miliona evra. Svima od tih igraca sa pocetka su naknadno ugovori revidirani kad su doneli klubu ogroman novac, nisu dovedeni za te pare 2017-e.
    Tako da da, to jeste spin masinerija. Evo sad je zaradjeno 11 miliona samo prolaskom Pjunika ali to je izgleda nebitno.
    (sasa, 14. avgust 2022 12:3

    2017 Smešan tim sa Radоnjićem plaćenim tad 3 miliona, Pešićem koji se vratio iz Tuluza, Benom, pa taj Jovičić koji je došao iz Ruske lige kao starter Amkara, Rodić isto, Rikardinjo, Babić, Krstičić - to su samo igrači stigli za tu sezonu + Le Talek, Donald, Kanga, Ruiz, Boaći koji su bili u klubu.

    Taj tim stajanja na noge CZ iz 2017. sa 7 stranaca je jači od ovog Partizanovog npr koji treba da se bori za LE i 2 mesto u ligi a zaradili su od LK prošle godine 6 miliona + 4 ove godine od transfera.

    E to je spin + se uhvati tima iz 2017 i opet ispadne priglup jer mu je argument o ovom sad timu kao ubogom propao, nije CZ preko noći bez dinara došla tu gde jeste i sem Erakovića nema mladog igrača iz svog pogona (Motika ni sa klupe od kad su braća iz Afrike došla).
    (El Magiko, 14. avgust 2022 15:22)

    # Link komentara

  14. @Pirotehnicar

    Srbijansku ligu komentariši, u špansku se ne mešaj, jer nemaš pojma.

    FC Barcelona je klub koji je za vreme Franka dobio najviše državnih subvencija. Evo ti članak o tome: [link]

    Inače, kad je Real Madrid osvojio 5 uzastopnih evropskih titula, politička situacija je bila najgora moguća za diktatorov režim. Izolovan, sa samo jednom ambasadom u Parizu. Titule su osvojili Di Stefano, Amancio i Gento, jer su si se igrali sa protivnicima.

    Ne mešaj babe i žabe...
    (Granota, 14. avgust 2022 15:05)

    # Link komentara

  15. Lalate, ne volim te uopšte, da ne upotrebim neku goru reč, ali što se ovoga tiče u pravu si 100%
    (sergio, 14. avgust 2022 14:43)

    # Link komentara

  16. Jel vidite vi koliko je Zvezda igrala grupnih faza evrope zaredom? Koliko je imala i pobeda i remija, ukljucujuci i najjace takmicenje. Naravno da ima od toga novca, pogledajte samo koliko je Zvezda gledanija od Partizana na tv kao i uzivo, pogledajte i koliko vise Zvezda proda dresova i suvenira.
    Eto odakle pare Zvezdi, a plus i ove godine igra grupnu fazu Evro lige ili mozda cak i LS
    (Kuki, 14. avgust 2022 13:26)

    # Link komentara
    Preporučujem (+5)
    Ne preporučujem (-1)

    (+5+1)веверице. Па све да сабереш то што си навео па и да додаш бабе и жабе не можеш да никако да добациш до гумицом обрисаних 26 000 000 евра, веверице.
    (Веверице север, 14. avgust 2022 14:30)

    # Link komentara

  17. Imaš li ti šta drugo da radiš ili ti je pored noćne i dnevna mora- Partizan?!
    (vladad, 14. avgust 2022 14:19)

    # Link komentara

  18. Koja gromada ovoga mi krsta
    (DCHH, 14. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  19. Jel vidite vi koliko je Zvezda igrala grupnih faza evrope zaredom? Koliko je imala i pobeda i remija, ukljucujuci i najjace takmicenje. Naravno da ima od toga novca, pogledajte samo koliko je Zvezda gledanija od Partizana na tv kao i uzivo, pogledajte i koliko vise Zvezda proda dresova i suvenira.
    Eto odakle pare Zvezdi, a plus i ove godine igra grupnu fazu Evro lige ili mozda cak i LS
    (Kuki, 14. avgust 2022 13:26)

    # Link komentara

  20. Dovedite za trenera Nolana Smita
    (Cirkus, 14. avgust 2022 13:21)

    # Link komentara

  21. ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 11:40)

    Partizan i Srbija ne mogu u istu rečenicu.

    Naime, radi se o klubu koji je osnovan u 32. zagorskoj brigadi, pa potom preseljen u Beograd.

    To su činjenice, koliko god da su vam neprijatne.
    (Na žalost, 14. avgust 2022 12:24)

    Daj nam neki dokaz tih tvojih cinjenica, kako je tamo osnovan i sta je to preseljeno u Beograd?
    (Dzoni-1970-, 14. avgust 2022 12:59)

    # Link komentara

  22. Ne ide to tako, treba dozvola za to, nismo mi Zvezda pa da nam se otpisu krediti Agro banke 17 mil evra i Marfin banke 5 mil evra. Nas je Marfin banka ganjala godinama za dug u KK. Za Zvezdu moze sve i otpisi kredita i uppr i sponzori, moze da trosi besomucno i nikom nista
    (Admiral, 14. avgust 2022 12:44)

    # Link komentara

  23. Ja znam da bi ti voleo da Zvezda stipendira svoje mlade igrače i tako ima uspehe i da dolaze svi ovi stranci i Pešići jer je vole (Dragovićeva ljubav košta 800-900 hiljada godišnje) ali nemojmo kao da su Burza, Sikima i Slavoljub Djordjević izborili skorašnje uspehe a ne debelo plaćeni strani i domaći igrači bez kojih u modernom fudbalu nema uspeha.
    (gg3+, 14. avgust 2022 11:20)

    Zvezda je 2017-e stala na noge sa smesnim timom. Naredne sezone usla u LS sa samo malo manje smesnim, ali i dalje na papiru neozbiljnim gde su igrali Milic, Srnic, V. Savic, F. Stojkovic, Jovicic, Radonjic, Borjan (tada bez velikog renomea) itd.
    Sve posle toga je neozbiljno analizirati ko ima koliko platu kad je klub igrao 2 Ls i 3 Le i samo od toga uzeo 70 miliona evra. Svima od tih igraca sa pocetka su naknadno ugovori revidirani kad su doneli klubu ogroman novac, nisu dovedeni za te pare 2017-e.
    Tako da da, to jeste spin masinerija. Evo sad je zaradjeno 11 miliona samo prolaskom Pjunika ali to je izgleda nebitno.
    (sasa, 14. avgust 2022 12:38)

    # Link komentara

  24. jedan covek je obecao da ce unistiti partizan , i to je jedino obecanje koje je ispunio.
    (borivoje surdilovic, 14. avgust 2022 11:57)

    Nije mogao da trpi sve vase uspehe u zemlji i evropi... Pogotovo one iz najmracnijeg perioda Srbije...
    (Sremacicar, 14. avgust 2022 12:30)

    # Link komentara

  25. @ Pirotehničar. Obraz đon,sad si našao da kukaš,a kad ste osvajali šest titula u nizu sve je bilo pošteno.Bahato dovođenje Klea i omalovažavanje Zvezde do krajnjih granica.E pa još ćete da patite.
    (Da se zna, 14. avgust 2022 10:45)
    Tako je. I danas pamtim kada mi je poznanik govorio da je laž da je potrebna jaka Zvezda i da je uopšte potrebna. To je bilo pred gašenje Kk Z. Tako da me baš briga za njih sve je od njih počelo
    (Zvezdaš, 14. avgust 2022 12:28)

    # Link komentara

  26. ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 11:40)

    Partizan i Srbija ne mogu u istu rečenicu.

    Naime, radi se o klubu koji je osnovan u 32. zagorskoj brigadi, pa potom preseljen u Beograd.

    To su činjenice, koliko god da su vam neprijatne.
    (Na žalost, 14. avgust 2022 12:24)

    # Link komentara

  27. U Partizanu se nikada tako nije razmisljalo, pa ni sada... Uvek su govorili sta ako mi damo za pojacanja a ne udjemo u LS... Tako je bilo i dok smo dominirali, bitno nam je bilo samo da budemo bolji od Zvezde i nista vise, zato smo sad ovde i gde jesmo...
    (Dzoni-1970-, 14. avgust 2022 12:07)

    Ako si Grobar, objasni gde nam je Linglong i zasto nece biti sponzor? Nije vise sponzor lige tako da to ne moze i ne sme da bude prepreka.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 12:21)

    # Link komentara

  28. U Partizanu se nikada tako nije razmisljalo, pa ni sada... Uvek su govorili sta ako mi damo za pojacanja a ne udjemo u LS... Tako je bilo i dok smo dominirali, bitno nam je bilo samo da budemo bolji od Zvezde i nista vise, zato smo sad ovde i gde jesmo...
    (Dzoni-1970-, 14. avgust 2022 12:07)

    # Link komentara

  29. Pardon, u rukometu '09, '11 i '12. Od '08 do '12 (pocevsi sa 2008-om), zvezda je bila prva samo (po jednom) u rukometu i odbojci, u rukometu je osvojila dve pre toga (od toga jednu veoma sumnjivu i neregularnu jer su na pocetku sezone imali odlozenih prvih sedam-osam kola) dok su u odbojci osvojili jos cetiri posle toga. Naravno, pisem o vezanim tj. titulama u nizu. Takodje, ovo sve pod uslovom da je to uopste zvezda u kosarci, rukometu i vaterpolu kao sto nije, jedino se vise ne secam kad su u rukometu prvi put bili ugaseni.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 12:06)

    # Link komentara

  30. Та математика важи код малог Перице. Звезда мора и ове и следеће године да уђе у лигу шампиона да би била у малом минусу, јер буџет не чине само доведени играчи, по речима самог Терзића буџет је 50 милиона...
    (Бобан, 14. avgust 2022 12:03)

    # Link komentara

  31. Za srpski fudbal je bilo bolje da ove godine osvoji Partizan i da direktno uđe u LŠ. A Zvezda je svakako kvalitetna, pa će lako ući i kroz doigravanje. Pa bismo imali dva predstavnika.
    (Masariko, 14. avgust 2022 10:13)

    A jos bolje bi bilo da recimo Pazar osvoji i udje direktno u LS, Cukaricki bude drugi pa kroz poraze dodje do LK, a Partizan i Zvezda sa treceg i cetvrtog mesta dodju do LE i LK, jer imaju kvalitet pa ce lako uci i kroz doigravanje, tako bi imali cetiri predstavnika...
    (M.R., 14. avgust 2022 12:01)

    # Link komentara

  32. Tužni Partizan i to trpi,
    Lalat mačak da ga krpi.

    Barica nije u stanju da prođe klub sa Farskih ostrva. Zašto se uopšte hvata za mikrofon?
    (Obrad, 14. avgust 2022 12:00)

    # Link komentara

  33. jedan covek je obecao da ce unistiti partizan , i to je jedino obecanje koje je ispunio.
    (borivoje surdilovic, 14. avgust 2022 11:57)

    # Link komentara

  34. Prosto moram nešto da kažem.Čitam o ulaganjima parama i dovođenju stranaca.Nikad ni jedan zvezdaš ne sme da zaboravi Velikog Vladana Milojevića. Čovek je došao u rasturenu Zvezdu 2017 kad ne osvojismo "viđenu" titulu.I onda kreće najlepše razdoblje Zvezde u 21 veku.Čovek sa Zvezdom ulazi u LE i LŠ od prvog kola kvalifikacija što nikome u Evropi nije pošlo za rukom.Kakve je igrače on imao u odnosu na današnju Zvezdu.Usadio je igračima Zvezde da ginu za taj dres,da budu odlučni i drski protiv moćnog Liverpula jer oni jesu Liverpul ali mi smo Zvezda.Ovo sad je sve sjajno ali bez Milojevića,malo sreće i one bravure Borjana u zadnjim minutima protiv Krasnodara sad bi se klali sa Kairatom i Černomorecom.
    (Istina, 14. avgust 2022 11:56)

    # Link komentara

  35. Pešić ne može imati veliku platu,jer jednostavno nije kvalitet npr. Dragovića ili Borjana koji sigurno imaju veću platu, zasluženo.
    (Krajišnik, 14. avgust 2022 11:55)

    # Link komentara

  36. Navijači dovedeni sa zvezdinog severa, uprava kao da navija za zvezdanu?? Daj da dovedemo i Lalata, čini mi se da je on spas za nas??
    (Južni front, 14. avgust 2022 11:45)

    # Link komentara

  37. Garivoje@bili bi vi drugi,al da nema Cuke,Vose i Tsc-a….ovako….teska prica
    (oz, 14. avgust 2022 11:44)

    # Link komentara

  38. Kuco, Partizan nema nijednu jedinu titulu ni i jednom jedinom sportu vec sedam godina. Samo ragbi koji se kod nas rekreativno igra. Za to vreme Zvezda se naosvajala svih mogucih titula. I samo malo vece pare usle u kosarku, Partizan je odmah mezimac. Nismo svi teletabisi, samo slepcu nije jasno sta se desava od kada je ova vlast.
    (Brat, 14. avgust 2022 10:52)

    Brate, ovo nije tacno, bili smo prvaci u fudbalu i vaterpolu, a bili bismo i u kosarci dva-tri puta da nas nisu pokrali (i korona sprecila), a bogami i u odbojci '15 no to je vec van tih sedam godina i to je posebna prica. Cak i u rukometu smo jedne godine bili veoma blizu titule. Sa druge strane, oni uzimaju samo u fudbalu i kosarci (ponekad u hokeju), cekali su vise od cetiri decenije da to povezu, u vaterpolu su uzeli ono sto su mogli i to im je to, u rukometu su jad i beda, u odbojci su nas '12 sprecili da ponovimo pet titula u svih pet najvaznijih sportova i vezali pet titula, od onda ih ni tu nema. Za razliku od njih, mi smo 2008-2012 vezali titule u fudbalu, kosarci, vaterpolu i hokeju (u fudbalu jos jednu posle toga, u kosarci sest
    pre toga i dve posle toga, u vaterpolu jednu pre toga), u rukometu
    smo uzeli '08, '09 i '12, a u odbojci (samo) 2011. Takodje, imali
    smo i hokej u kojem smo vezali 11 titula od 2006. do 2016, imali i zensku kosarku u kojoj smo vezali cetiri titule od 2010. do 2013. ZIVEO PARTIZAN I MAJKA SRBIJA!
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 11:40)

    # Link komentara

  39. Nista nije bilo posteno, i tada ste krali samo sto ste mnogo manje para i moci imali pa vam to nije bilo dovoljno.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 11:06)

    Sve je bilo pošteno dok vam je pola lige sedelo u upravi, i Tole na čelu FSS, a to što u Evropi niste postigli ništa je čist maler.
    (zvezdaš, 14. avgust 2022 11:40)

    # Link komentara

  40. I derbi se konstantno namešta, već godinama.
    (Pitanje za grobare, 14. avgust 2022 11:37)

    # Link komentara

  41. Da li se to Lalatović već sada nudi Partizanu jer će izgleda uskoro dobiti otkaz? Kakav bi tek to bio cirkus. Verovatno bi Partizan imao najgledanije konferencije.
    (smeh, 14. avgust 2022 11:36)

    # Link komentara

  42. Zvezda dovede Kangvu iz kluba koji je ispao iz ruske lige - skup igrac, Zvezda placa itd.
    Partizan dovede Andradea iz sjajnog Karabaga - Partizan se nije pojacao, ne ulaze se...
    Zvezda vrati Pesica, oni dovedu Pavlovica, ista pruca.
    Zvezda dovede Bukarija rezervistu Nanta, oni dovedu Diabatea koji je igrao za Lester, ista prica.
    Konstantna spin masinerija i omalovazavanje Zvezdinih uspeha.
    (sasa, 14. avgust 2022 09:26)

    Zvezda da na platu golmana, levog beka i jednog centralnog defanzivca 2 miliona godišnje - Partizan plati toliko svih 5 stranaca godišnje (koji bi trebali da su najbolji igrači) + Fejsu (koji bi trebao da je najbolji domaći igrač).

    I to je realna priča a ne omalovažavanje Zvezdinih uspeha koje sigurno nije imala sa Orlandićima onomad.

    Spin je npr da je Diabate igrao u Lesteru jer dečko ima celih 830 minuta za njih i to pre 5 godina poslednji meč (rezervista Nanta odigrao 1000+ minuta tamo prošle godine), a još gori spin je da su Pešić i Pavlović isto jer je jedan bio rezerva Brondbija sa 800ak minuta u svim takmičenjima prošle sezone a drugi bio među najboljim špicevima u Turskoj.

    Ja znam da bi ti voleo da Zvezda stipendira svoje mlade igrače i tako ima uspehe i da dolaze svi ovi stranci i Pešići jer je vole (Dragovićeva ljubav košta 800-900 hiljada godišnje) ali nemojmo kao da su Burza, Sikima i Slavoljub Djordjević izborili skorašnje uspehe a ne debelo plaćeni strani i domaći igrači bez kojih u modernom fudbalu nema uspeha.
    (gg3+, 14. avgust 2022 11:20)

    # Link komentara

  43. sa bunkerom na stadionu...
    zatvoren bunker = ne radi bankomat
    (Avangarda bez srama, 14. avgust 2022 11:19)

    # Link komentara

  44. Nista nije bilo posteno, i tada ste krali samo sto ste mnogo manje para i moci imali pa vam to nije bilo dovoljno.
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 11:06)

    # Link komentara

  45. U tome i jeste problem... Sto su oni verovatno i uzeli 7 mil. za pojacanja, 5 stavili u dzep misleci "Lako cemo do Lige Evrope, po imenima smo bolji od svih... i na kraju cemo biti u plusu 4-5 miliona cak i ako ne prezimimo tamo"... Nisu ulozili u pojacanja i sto je jos gore nisu ulozili u trenera i sad ne izlaze na svetlost dana dok ne ispeglaju to sto su stavili u dzep! I tako svake godine... Nekad im prodje, a nekad ne, koga je briga i cega da se boje. Jedino lose sto moze da im se desi je da navijaci vicu "Uprava napolje" ili da ne dolaze na stadion. Iako su svi ti klubovi "javna svojina" potpuno je netransparentno kako trose "javni" novac.
    (Dejan, 14. avgust 2022 10:59)

    # Link komentara

  46. Neki jos uvek ne shvataju ili ne zele da shvate ko donosi odluke u Partizanu,i sta je krajnji cilj svega toga..
    (zicers, 14. avgust 2022 09:40)

    Cia, Vatikan, Masoni
    (Ask, 14. avgust 2022 10:58)

    # Link komentara

  47. Kuco", polako. Par igraca je placeno preko milion, uglavnom su svi dovedeni na free transfer. Otkud ti znas da nikom plata nije ispod 700k? Evo i ja sam "kuco" cuo da u Partizanu nikom plata nije ispod 800k.
    Gobelja može da ima i 4 miliona jer je 6 puta sa Zvezdom igrao grupe i doneo klubu preko 100 miliona kuco.
    Nego reci nam kako stoje plate i dugovi u Kk Partizan kuco? Sto tamo ne histerisete kad su vam dovodili Pantera, Ledeja, Lesora, Exuma, Nanelija, Papapetrua i Zeljka od 3 miliona, kuco?
    (sasa, 14. avgust 2022 10:10)

    Kuco, Partizan nema nijednu jedinu titulu ni i jednom jedinom sportu vec sedam godina. Samo ragbi koji se kod nas rekreativno igra. Za to vreme Zvezda se naosvajala svih mogucih titula. I samo malo vece pare usle u kosarku, Partizan je odmah mezimac. Nismo svi teletabisi, samo slepcu nije jasno sta se desava od kada je ova vlast.
    (Brat, 14. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  48. Pa što od uprave Borca BL ne traži da pozajme lovu i dovedu mu (u Borac) 5 slobodnih stranaca na nivou "večitih", uzme titulu u BiH, digne vrednost timu i pokuša izboriti barem Ligu Konferencija? Onda prodaju recimo 2-3 igrača, vrate dugove i dovedu nove slobodne igrače. Onda kad bude i više publike na stadionu, dođu još neki sponzori, prihodi od UEFA, onda se uloži u fudbalsku školu, a u prvi tim dovede nekoliko ozbiljnih igrača koji su rođeni u BL i okolini. Kako se toga nije setio?
    (Evo rešenja, 14. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  49. @ Pirotehničar. Obraz đon,sad si našao da kukaš,a kad ste osvajali šest titula u nizu sve je bilo pošteno.Bahato dovođenje Klea i omalovažavanje Zvezde do krajnjih granica.E pa još ćete da patite.
    (Da se zna, 14. avgust 2022 10:45)

    # Link komentara

  50. Za srpski fudbal je bilo bolje da ove godine osvoji Partizan i da direktno uđe u LŠ. A Zvezda je svakako kvalitetna, pa će lako ući i kroz doigravanje. Pa bismo imali dva predstavnika.
    (Masariko, 14. avgust 2022 10:13

    Te kvalifikacije će biti nemoguće proći jer se ne ide "stazom šampiona" gde igraju prvaci, već se igra sa npr. Viljarealom, Totenhemom, Interom... Šanse da se tu prođe su jedno 10% ako se posreći žreb.
    (Hamurabi, 14. avgust 2022 10:26)
    Vidi se da si veliki poznavalac fudbala i da znaš da iz najjačih liga u Evropi klubovi ne idu u kv.za Lš već se prva četiri plasiraju direktno.
    (Kulinar, 14. avgust 2022 10:40)

    # Link komentara

  51. Ovaj još nije otišao iz Borca?
    (doping test za trenere, 14. avgust 2022 10:33)

    # Link komentara

  52. Nije se pojačao Partizan zato što znaju da ne smeju da uzmu titulu(pogotovo ove sezone kad je LŠ u pitanju)....komšinica ima minimum 50 miliona budzet,svi se sklanjaju....zašto onda da bacaju pare i pojačavaju se....
    (tttttt, 14. avgust 2022 09:00)

    Sta pricas bre ti?

    Uzeli ste 98 bodova prosle godine i nije vas sramota da laprdate i dalje o namestaljkama?

    Jedini razlog izgubljene titule ste vi sami i poraz u derbiju.

    Ali to je jedina utakmica koju niste mogli da zatvorite, zato ste je i izgubili.

    Gde to ima sa je drugi tim u Evropi sa 98 poena i bez poraza sa svima osim protiv Zvezde?
    (nista o nicemu, 14. avgust 2022 10:28)

    # Link komentara

  53. Za srpski fudbal je bilo bolje da ove godine osvoji Partizan i da direktno uđe u LŠ. A Zvezda je svakako kvalitetna, pa će lako ući i kroz doigravanje. Pa bismo imali dva predstavnika.
    (Masariko, 14. avgust 2022 10:13

    Te kvalifikacije će biti nemoguće proći jer se ne ide "stazom šampiona" gde igraju prvaci, već se igra sa npr. Viljarealom, Totenhemom, Interom... Šanse da se tu prođe su jedno 10% ako se posreći žreb.
    (Hamurabi, 14. avgust 2022 10:26)

    # Link komentara

  54. Nisu ni oni blesavi u upravi Partizana.Znaju da tih 7 mil nece stici po kvalitetu Zvezdu.
    Treba im jedno 30-50 mil za obeštecenje i servisiranje u istoj godini da bi se primakli Zvezdi.
    I to nije garant.
    Tih 7 mil je ništa.
    Pa npr odvoj 7 mil koliko je dala Zvezda za Motiku,Bukarija,tu je i onaj italijan...ništa slabija nije...
    Treba tona para i vremena,koji oni nemaju za uigravanje..
    (mile, 14. avgust 2022 10:14)

    # Link komentara

  55. Lalate, kam tu Partizan! Još nam samo ti fališ pa da cirkus bude kompletan.
    (Masariko, 14. avgust 2022 10:14)

    # Link komentara

  56. Sve ovaj zna i sve je njemu savrseno jasno, ali, pravi se da je nevest kao englez i naivan kao mala francuska sobarica- nije nama sve poznato i jasno od 2014. nego jos od 2012, a da smo mali klub, odavno bi nas ugasili, kroz ovako nesto (pa i gore, budimo realni, ali, ne navijajmo za real) je prolazila samo jos Barselona dok je jedan tamo "cika" bio na vlasti u Spaniji, bolje da ne pisem sta su radili njenim celnicima, ali, nema kluba u Srbiji koji bi izdrzao ovakvu torturu, potpisujem!!!
    (Pirotehnicar, 14. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  57. Za srpski fudbal je bilo bolje da ove godine osvoji Partizan i da direktno uđe u LŠ. A Zvezda je svakako kvalitetna, pa će lako ući i kroz doigravanje. Pa bismo imali dva predstavnika.
    (Masariko, 14. avgust 2022 10:13)

    # Link komentara

  58. Jesi ti realan kućo???
    Koliko je Partizan platio za njih a koliko Zvezda???????
    Samo Motika kojeg ne pominješ je plaćen 2.5mil...Bukari 1.5...niko nije plaćen ispod milon i to obeštećenje...plata nikom nije ispod 700.000 godišnje...Vama bre Gobelja ima 400.000...imate 20 igrača sa primanjima preko 50.000 mesečno i ti si ovde našao da pametuješ...Dug vam je 60mil a pričate o parama Uefe,pa što ne vratite dug,pa zato što vam se može kako kaže Terzinjo...Ni Sveti Petar ne zna koliko se CRNIH PARA ispod žita gura,a takvih para Duh i njegovi kumovi,braća i prijatelji imaju na milijarde!!!!
    (UltraKop MileniumnTeam, 14. avgust 2022 09:53)

    "Kuco", polako. Par igraca je placeno preko milion, uglavnom su svi dovedeni na free transfer. Otkud ti znas da nikom plata nije ispod 700k? Evo i ja sam "kuco" cuo da u Partizanu nikom plata nije ispod 800k.
    Gobelja može da ima i 4 miliona jer je 6 puta sa Zvezdom igrao grupe i doneo klubu preko 100 miliona kuco.
    Nego reci nam kako stoje plate i dugovi u Kk Partizan kuco? Sto tamo ne histerisete kad su vam dovodili Pantera, Ledeja, Lesora, Exuma, Nanelija, Papapetrua i Zeljka od 3 miliona, kuco?
    (sasa, 14. avgust 2022 10:10)

    # Link komentara

  59. Secam se jedne godine partizan zadnje kolo kvalifikacija. Fali odbrana, sa njima treniraju rajkovic ( dok je jos bio dobar ), i neki lik iz intera odlican stoper. I oni nece nikoga da dovedu, jer nema tala sa tim igracima.
    I onda se vode filozofijom. Ako udjemo u ls top. Ide 10m plus neki igrac vamo tamo eto 15m, za ulozenih 0. Jer su te godine igrace doveli samo na ugovor. Ako ne igramo plej of za ligu evrope valjda ce nas bog pogledati i na zrebu uzvuci neke litvance. Ako ne, sta je tu je, ide neki mladi igrac za 3m i svima top
    (Bobac, 14. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  60. Nije se pojačao Partizan zato što znaju da ne smeju da uzmu titulu(pogotovo ove sezone kad je LŠ u pitanju)....komšinica ima minimum 50 miliona budzet,svi se sklanjaju....zašto onda da bacaju pare i pojačavaju se....
    (tttttt, 14. avgust 2022 09:00)

    Bravo lalate eskobare ti si se jedini toga setio...a da ti nije palo na pamet da je uprava tu po zadatku
    (butcherboy, 14. avgust 2022 09:03)

    ajde dogovorite se medjusobno.
    (lol, 14. avgust 2022 10:06)

    # Link komentara

  61. I meni je neshvatljivo kako tebe trpe u Borcu BL, mani se filozofiranja i gledaj u svoje dvorište! Još gori su oni koji se pale na tvoje izjave!
    (Komentator, 14. avgust 2022 10:02)

    # Link komentara

  62. Otisli I tražili odlazak jojica,Markovica,Miljkovica otd doveli strance umesto njih I kazu da se uprava namerno nije pojačala ahahah koliko ste vi prsli
    (auuu, 14. avgust 2022 10:01)

    # Link komentara

  63. to sto je neko skupo placen ili dosao na pozajmicu ili slobodan ne znaci da se neko nije pojačao. ..
    (lupate gluposti, 14. avgust 2022 09:59)

    # Link komentara

  64. Neki jos uvek ne shvataju ili ne zele da shvate ko donosi odluke u Partizanu,i sta je krajnji cilj svega toga..
    (zicers, 14. avgust 2022 09:40)

    iluminati..
    (Manager, 14. avgust 2022 09:58)

    # Link komentara

  65. Nije bas tako Lalate. Doveli su Diabatea, Andradea, Pavlovica, Filipovica, Sehovica... Pominju se i Ljajic i Cumic.
    Sa druge strane ko je cuo za Kangvu dok nije došao u Zvezdu pa da se od njega pravi skup igrac?
    (sasa, 14. avgust 2022 09:21)

    Jesi ti realan kućo???
    Koliko je Partizan platio za njih a koliko Zvezda???????
    Samo Motika kojeg ne pominješ je plaćen 2.5mil...Bukari 1.5...niko nije plaćen ispod milon i to obeštećenje...plata nikom nije ispod 700.000 godišnje...Vama bre Gobelja ima 400.000...imate 20 igrača sa primanjima preko 50.000 mesečno i ti si ovde našao da pametuješ...Dug vam je 60mil a pričate o parama Uefe,pa što ne vratite dug,pa zato što vam se može kako kaže Terzinjo...Ni Sveti Petar ne zna koliko se CRNIH PARA ispod žita gura,a takvih para Duh i njegovi kumovi,braća i prijatelji imaju na milijarde!!!!
    (UltraKop MileniumnTeam, 14. avgust 2022 09:53)

    # Link komentara

  66. U danasnje vreme je moderno mrzeti Partizan, donosi poene u socijalnom darvinizmu kakav vlada u nasem drustvu.
    (Fiju, 14. avgust 2022 09:50)

    # Link komentara

  67. Lalat pcelica.
    (Pokondirena Tikvica, 14. avgust 2022 09:46)

    # Link komentara

  68. Jel shvataju navijaci jsd da te price da se neko nije pojačao namerno I ako imate jaci tim nego prosle sezone, da je uprava poslata da tako radi I da uništi partizan ste pricali i za upravu kk partizan? sve apsolutno isto od reci od reci, I sada puj pike ne vazi?
    (Hero, 14. avgust 2022 09:44)

    # Link komentara

  69. pazi...uprava po zadatku?
    pa ko vas sprečava da blokirate stadion, isterate te ljude, jednostavno bojkot svega...
    Vi lažete sebe godinama. Shvatite da ste jedan mali klub pored velikog. Dovodili ste vi itekako skupa pojačanja, čak i pod tom upravom. Zato ste i predmet podsmeha svima u Srbiji. Nesposobna uprava, igrači, i navijači. Samo napred sa teorijama zavere. Nula uvek ostaje nula.
    (fox, 14. avgust 2022 09:41)

    # Link komentara

  70. Neki jos uvek ne shvataju ili ne zele da shvate ko donosi odluke u Partizanu,i sta je krajnji cilj svega toga..
    (zicers, 14. avgust 2022 09:40)

    # Link komentara

  71. zadužili su se oni već gdje god su mogli
    ([], 14. avgust 2022 09:40)

    # Link komentara

  72. Privatizujte klub klub ko sto svi rade, nisam na nicijoj strani al vidim po komentarima kako inat radi.
    (Mile, 14. avgust 2022 09:40)

    # Link komentara

  73. Partizan se nije pojačao? pa odakle je dosao Andrade? odakle je dosao Dijabate koji na prvi pogled izgleda bolje od Bukarija? partizan kao nikad u istoriji nije imala vise stranaca o cemu vi pricate?
    (exe, 14. avgust 2022 09:38)

    # Link komentara

  74. Svaki grobarski komentar je copy paste, uprava postavljena da uništi jsd ,rade na zadatku itd a sve isto pricali I za Ostoju Mijailovica, kako vas bre nije blam?
    (Jonas, 14. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  75. Neshvatljivo ti? Pa to ti je jasan pokazatelj u cijem interesu radi ova uprava, kao i ko mora da bude prvak ove godine. Titula je resena onog trenutka kada se saznalo da ce prvak ici direktno u LS, dakle jos prosle sezone!
    (navijac, 14. avgust 2022 09:23)

    Radi u interesu Partizana. Cela navala su vam skupi stranci. Nisu vam valjali Jojic i Markovic pa su doveli Andradea i Diabatea. Sacuvali sve ostalo osim Zdjelara koji je hteo da ide.
    (sasa, 14. avgust 2022 09:35)

    # Link komentara

  76. šta ti je neshvatljivo kad vlastodršci postave upravu

    mezimica mora biti prva a imaju opravdanje da nije do njih
    (rot, 14. avgust 2022 09:33)

    # Link komentara

  77. Moj Lalate nama je sve jasno od 2014.
    (Alex81, 14. avgust 2022 09:31)

    # Link komentara

  78. Bravo lalate eskobare ti si se jedini toga setio...a da ti nije palo na pamet da je uprava tu po zadatku
    (butcherboy, 14. avgust 2022 09:03)


    Nije se pojačao Partizan zato što znaju da ne smeju da uzmu titulu(pogotovo ove sezone kad je LŠ u pitanju)....komšinica ima minimum 50 miliona budzet,svi se sklanjaju....zašto onda da bacaju pare i pojačavaju se....
    (tttttt, 14. avgust 2022 09:00)

    Koliko ste vi otisli u aut to je prosto fascinantno...
    (ZvezdasSrb, 14. avgust 2022 09:30)

    # Link komentara

  79. Meni je bilo kasno 2014. da sledi uništenje. Jednom kad odu delije iz Humske, biće opet poštene borbe.
    (Vlada, 14. avgust 2022 09:12)

    Od 2006-e do 2014-e Partizan u grupnim fazama 1 pobeda, 6 remija, 25 poraza.
    Od tada do danas 2 proleca i jos 2 za dlaku ispustena. Unistenje?
    (sasa, 14. avgust 2022 09:29)

    # Link komentara

  80. Zvezda dovede Kangvu iz kluba koji je ispao iz ruske lige - skup igrac, Zvezda placa itd.
    Partizan dovede Andradea iz sjajnog Karabaga - Partizan se nije pojacao, ne ulaze se...
    Zvezda vrati Pesica, oni dovedu Pavlovica, ista pruca.
    Zvezda dovede Bukarija rezervistu Nanta, oni dovedu Diabatea koji je igrao za Lester, ista prica.
    Konstantna spin masinerija i omalovazavanje Zvezdinih uspeha.
    (sasa, 14. avgust 2022 09:26)

    # Link komentara

  81. od 14 komentara 10 je o tome kako svevisnji ili Cia ne da Partizanu da bude prvi...pogledahte ko vam igra zadnjih 7-8 godina. aman vi ste krivi...samo vi i uprava na celu sa belivukom.
    (anakin, 14. avgust 2022 09:26)

    # Link komentara

  82. Sto mora da bude ove godine prvi kad i gra kvalifikacije za LS, ako ne moze da bude prvi moze da bude drugi da pobedi neke maltezane ili armene itd i udje u istu LS.
    Znaci ima sansu da igra LS i on titra, tj.uprava
    (anti Rola, 14. avgust 2022 09:25)

    # Link komentara

  83. Neshvatljivo ti? Pa to ti je jasan pokazatelj u cijem interesu radi ova uprava, kao i ko mora da bude prvak ove godine. Titula je resena onog trenutka kada se saznalo da ce prvak ici direktno u LS, dakle jos prosle sezone!
    (navijac, 14. avgust 2022 09:23)

    # Link komentara

  84. Сасвим логично размишљање. У најбитнијој сезони ти имаш најслабији тим. Па, и није толики ризик, јер и друго место доноси квалификације за лш, што је загарантовано учешће у неком европском такмичењу. Просто невероватно.
    (kimikg, 14. avgust 2022 09:22)

    # Link komentara

  85. Nije bas tako Lalate. Doveli su Diabatea, Andradea, Pavlovica, Filipovica, Sehovica... Pominju se i Ljajic i Cumic.
    Sa druge strane ko je cuo za Kangvu dok nije došao u Zvezdu pa da se od njega pravi skup igrac?
    (sasa, 14. avgust 2022 09:21)

    # Link komentara

  86. Meni je sve jasno.
    Izvezli su nam "navijače" , upravu, verovatno i ostalu ekipu da bi nas sistemski uništili
    (Vanzemljajac, 14. avgust 2022 09:19)

    # Link komentara

  87. Stručnjak a sa borcem kuburi ,5 tekmi 7 bodova jedva
    (Koks, 14. avgust 2022 09:18)

    # Link komentara

  88. Ovaj Lalatović je najpametniji, keve mi Darinke.
    (Jugguja, 14. avgust 2022 09:15)

    # Link komentara

  89. Sad si me razocarao. Kao drug i kao komunista.
    (evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti, 14. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  90. Meni je bilo kasno 2014. da sledi uništenje. Jednom kad odu delije iz Humske, biće opet poštene borbe.
    (Vlada, 14. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  91. Čak i Lalatu više stalo da Partizan bude normalan fudbalski klub nego samoj upravi. Rasterajte ovu svoju upravu kako znate i umete, i nađite ekipu kojoj je stalo do Partizana, osposobite se, i iduće godine da ste ušli u Ligu Šampiona zajedno sa nama. Pozdrav od mene, i svih mržnjom nezadojenih Zvezdaša.
    (Aleksis Sanco Panco, 14. avgust 2022 09:12)

    # Link komentara

  92. Не иде му никако у Бањалуци али ето остао му је филозофски став о фудбалу.
    (Лалате брате, 14. avgust 2022 09:11)

    # Link komentara

  93. Simptomaticno je da se Partizan najslabije pojacao i implicirano najlosije startovao u jednoj sezoni u poslednjih 15 godina, a ulog nikada veci - direktan plasman u LS.

    Jasno je da sampion po direktivi mora biti Zvezda i da je sezona vec zatvorena (doduse ona je i najzasluznija za direktan plasman u LS naredne sezone te i nemam nista protiv takvog scenarija) ali mi smo morali da se pojacamo za kvalifikacije u LS. Da oformimo dobar tim. Ili su ove bitange pristale na drugo mesto te da izguraju godinu u laganom ritmu i bez ulaganja.

    Uostalom kompenzuje se kosarka sve mi se cini - Partizan ni iz cega vaskrsao uz milione, Zvezda limitirana.
    (Garivoje, 14. avgust 2022 09:11)

    # Link komentara

  94. Ono kad nas Lalat spasava :)
    (Halo Bing..., 14. avgust 2022 09:10)

    # Link komentara

  95. I ako ga ne volim, ovaj put je u pravu. Ali kao i uvek ovde je problem uprava, koja neće da ode...kao i navijači...nekada je bilo "kad ustane kuka i motika"...a sad sve poltroni vlasti koji imaju interes da muzu klub jer odavno država plaća sve gubitke, pa je lako krasti.
    (Vukvucko, 14. avgust 2022 09:08)

    # Link komentara

  96. E moj tralatovicu pa ti nisi normalan!!! Da dodju Mpape i Ronaldo mi nemozemo biti prvi. Druge stvari odlučuju!!!
    (crni, 14. avgust 2022 09:08)

    # Link komentara

  97. Bravo lalate eskobare ti si se jedini toga setio...a da ti nije palo na pamet da je uprava tu po zadatku
    (butcherboy, 14. avgust 2022 09:03)

    # Link komentara

  98. Ne treba njima pozajmica, evo sad će pare od Sadika.
    (Hamurabi, 14. avgust 2022 09:01)

    # Link komentara

  99. Nije se pojačao Partizan zato što znaju da ne smeju da uzmu titulu(pogotovo ove sezone kad je LŠ u pitanju)....komšinica ima minimum 50 miliona budzet,svi se sklanjaju....zašto onda da bacaju pare i pojačavaju se....
    (tttttt, 14. avgust 2022 09:00)

    # Link komentara

  100. Lalat bi nas bolje vodio od Vučelića Vazure i Vuletića!
    (poznavalac ©®, 14. avgust 2022 08:58)

    # Link komentara

  101. Strucnjak
    (Kukatilo, 14. avgust 2022 08:56)

    # Link komentara

  102. a znaš zašto je to tako?
    (ja i samo ja, 14. avgust 2022 08:54)

    # Link komentara