Košmar na javi

Verovatno ni najvećem neprijatelju ne biste poželeli ono što se trenutno dešava u Fudbalskom klubu Partizan.

SS
Pošaljite komentar
  1. no name, 12. avgust 2022 14:40

    Hajde ti veliki i odrasli, razjasni meni malom, koji sam sigurno dosta stariji od tebe, odakle ti ti podaci. Ja sam ti poslao link, hajde i ti meni malom pošalji. I razjasni kako se dolazi do nacionalnog koeficijenta.
    (Aca, 12. avgust 2022 20:41)

    # Link komentara

  2. sramota sta se dozvoljava.navijaci postrojavaju igrace. jos da ih tuku i to je to. pa ko ce posle da dodje da igra u tom klubu i da ceka da mu neko zavrce usi. Katanac na sve. pa kad se opamete da puste da se deca igraju i treniraju.
    (zorz, 12. avgust 2022 18:10)

    # Link komentara

  3. DDa mi skupljamo, a ti se informisi malo koliko je ko sakupio! Prosle sezone vi 18,5 a Partizan 15 bodova, svi ostali 4,5, eto toliko! Veoma malo vise ste sakupili s obzirom da zvanicno dobijate 10 puta vise novca i imate 2,5 puta skuplji tim! E pa mi grobari je zelimo vise da sakulljamo bodove za vas koefocijent i vase direktno ucesce u LS!
    (navijac, 12. avgust 2022 13:08)

    Da postoji takmičenje u laganju, tu biste bili prvaci sveta. Zvezda je u mnogo težem takmičenju osvojila 18 bodova, dok je Partizan u trećerazrednom osvojio 11.
    (Mikeli, 12. avgust 2022 14:02)


    Prošle godine mi 15, vi 7. Lako proveriti (zašto mislite da se niko neće setiti da proveri vaše više nego očigledne laži?).
    [link]
    (Aca, 12. avgust 2022 13:55)

    Sve sto je čovek napisao je istina, sad sto ste uvek nepismeni valjda obojica imate 12 do 13 godina. Komplikovano je to za male zvezdaše sta je nacionalni koeficijent, a sta klupski.

    Pogedaj tu listu mali Aco Dinamo Z ispred C.zvede. A Hrvastka liga udaljena svetlosnu godinu od direktog mesta u ligi šampiona.

    Da za samo prošlu sezonu C.zvezda 18,5 a Partizan 15.5.

    Bas me interesuje da li će neki navijac da se izvini u komenatru?
    (no name, 12. avgust 2022 14:40)

    # Link komentara

  4. Da mi skupljamo, a ti se informisi malo koliko je ko sakupio! Prosle sezone vi 18,5 a Partizan 15 bodova, svi ostali 4,5, eto toliko! Veoma malo vise ste sakupili s obzirom da zvanicno dobijate 10 puta vise novca i imate 2,5 puta skuplji tim! E pa mi grobari je zelimo vise da sakulljamo bodove za vas koefocijent i vase direktno ucesce u LS!
    (navijac, 12. avgust 2022 13:08)

    Da postoji takmičenje u laganju, tu biste bili prvaci sveta. Zvezda je u mnogo težem takmičenju osvojila 18 bodova, dok je Partizan u trećerazrednom osvojio 11.
    (Mikeli, 12. avgust 2022 14:02)

    # Link komentara

  5. Da mi skupljamo, a ti se informisi malo koliko je ko sakupio! Prosle sezone vi 18,5 a Partizan 15 bodova, svi ostali 4,5, eto toliko! Veoma malo vise ste sakupili s obzirom da zvanicno dobijate 10 puta vise novca i imate 2,5 puta skuplji tim! E pa mi grobari je zelimo vise da sakulljamo bodove za vas koefocijent i vase direktno ucesce u LS!
    (navijac, 12. avgust 2022 13:08)

    Prošle godine mi 15, vi 7. Lako proveriti (zašto mislite da se niko neće setiti da proveri vaše više nego očigledne laži?).
    [link]
    (Aca, 12. avgust 2022 13:55)

    # Link komentara

  6. Ti ne kapiras? Nama nije cilj da budemo ucenici trecerazrednih takmicenja i sakuljaci koeficijenta za Fk mezimicu kako bi ona igrala LS bez kvalifikacija! Nije nam cilj da budemo pion velike zvezde i sparing partneri u domacem prvenstvu! Jasno nam je da nam je neko tu ulogu dodelio, a uprava uspesno sprovodi u delo, i necemo vise da cutimo!!!
    (navijac, 12. avgust 2022 12:21)

    Pa kako ste krenuli i nećete biti učesnici trećerazrednih takmičenja. I u njima ćete izgubiti statuse nosilaca pa ćete u drugom kolu naleteti na Fiorentinu i kraj evropske sezone u julu. Evo od srca vam to želim, a veruj mi tako će i biti samo zato što prizivate sami karmu.
    (Mikeli, 12. avgust 2022 13:54)

    # Link komentara

  7. O cemu vi pricate, nama je extra, i mi ne bi nista menjali, jos samo da ovo hrvatsko zlo ugasimo u Srbiji i da ga vratimo domovinu. Cuj da im ne zelimo, znaci samo najvece zlo da isteramo iz ove nase lepe zemlje, i da jos bolje zivimo i uzivamo.
    (bre, 12. avgust 2022 13:42)

    # Link komentara

  8. "zbog čega je istog momenta zaslužio prekršajnu prijavu po službenoj dužnosti zbog napada na zvanično lice."

    priznaj da si ovo izmislio da ti bude lakse. u pravnom smislu postoji "sluzbeno lice" , a ne znam sta je to "zvanicno lice". zapravo znam. to nije nista, to je termin koji je izmisljen tokom pisanja ovog clanka. inace lazni fotoreporter nije "sluzbeno lice". iz uprave partizana su nehotice otkrili da je u pitanju cuvena funkcija "prijatelja kluba". znaci hulja koja je preko veze i van protokola dobila marker da nosi i izasla pored terena. e pa po sluzbenoj duznosti prijavu treba da popije onaj ko je to dozvolio, kao i sam "prijatelj kluba".
    (zigi, 12. avgust 2022 13:40)

    # Link komentara

  9. Ove godine Partizanu košarka, Zvezdi fudbal
    (g, 12. avgust 2022 13:31)

    # Link komentara

  10. Već godinama traje kompletno urušavanje JSD Partizan. Zar vam to nije jasno???
    (prof, 12. avgust 2022 11:11)

    Da, ovo je urušavanje, a kada je Zvezda uništavana, kada nije imala struju, kada su rasle pečurke na Marakani, to je tada bilo loše poslovanje...
    Nije vama lako...
    (zum, 12. avgust 2022 11:43)

    i kad je najposteniji covek u srbiji pored toliko olosa i kriminalaca u lajvu hapsen i uvodjen sa sve lisicama u onu maricu ,od svih lica sa poternice njega bez poternice su drzali u pritvoru, sta nam nije jasno, sve je nama jasno, a sad postaje i vama
    (al, sta ja znam, 12. avgust 2022 13:13)

    # Link komentara

  11. @@navijac

    Vi skupljate bodove? Hahahahaaaa.... Ljudi, umijte se hladnom vodom...
    (Faruk Hadžibegić, 12. avgust 2022 12:30)

    Da mi skupljamo, a ti se informisi malo koliko je ko sakupio! Prosle sezone vi 18,5 a Partizan 15 bodova, svi ostali 4,5, eto toliko! Veoma malo vise ste sakupili s obzirom da zvanicno dobijate 10 puta vise novca i imate 2,5 puta skuplji tim! E pa mi grobari je zelimo vise da sakulljamo bodove za vas koefocijent i vase direktno ucesce u LS!
    (navijac, 12. avgust 2022 13:08)

    # Link komentara

  12. Ово је и био дечачки сан једног човека...
    (Дух са секиром, 12. avgust 2022 13:05)

    # Link komentara

  13. Meni lepo i sve potaman, a vi kako te ?
    (Skorpion, 12. avgust 2022 13:04)

    # Link komentara

  14. Znaš za kolike pare je Zvezda prodala čuvenu generaciju iz Barija, a vi, osim Mijata, niste utopili krštenog igrača?? Tri godine kasnije Zvezda u gomili dugova a Partizan gradi Zemunelo.

    Eto, tako.
    (Lajavi krelac, 12. avgust 2022 12:35)

    Kakve to veze ima? Vi ste se odlucili za Arkana kriminalca, a mi za čoveka koji pravi pare. A on Arkan otisao od vas i pravio Obilic. Sve te pare su bile zarobljene do kraja sankcija. Tek pocetkom 96 su mogle te pare da su uzmu, to se posebno secam za Mihajlovica i Sampdoriju. A Bari bio 5 godina ranije.

    Prizivas sankcije?
    I ne igranje nasih timova u Evropi?
    Novu 91?

    Eto tako, super! Kompletni idiot!
    (no name, 12. avgust 2022 13:04)

    # Link komentara

  15. Bravo bajo. Gledaj sad kako ce Partizan da vas rasformira na svim frontovima u basketu ove godine, kao uostalom svaki minoran kosarkaski klub koji nema nikakav evropski uspeh.
    (pavle, 12. avgust 2022 11:24) Знамо ми ту причу одлично, слушамо је сваке године. Лелелел каква је само помама била кад је дошао Жоц прошле године. И шта је освојио??? Награду Румено лице године! Него, како то у кошарци Вучко ваља, омогућио вам толике паре да нас расформирате, а синоћ оно уобичајено вређање коме се сви смеју? Никако ми се неке ствари ме уклапају… А ни вама. Само ви слушајте Жекса, за кога Бучетић каже да од Партизана узимао 1000 евра по емисији (иако тврдио да не узима ништа, обичан манипулант и лажов), како је само бранио управу и неке тренере док је имао корист, с кад му забринута славина пљује на сва уста. Увек сте имали тако неке предводнике који су некад носили налепницу а сад одлепили.
    (veliki, 12. avgust 2022 12:58)

    # Link komentara

  16. Meni ekstra sto je ovako u Partizanu svakako je minoran fudbalski klub koji zadnji put pobedio u LS pre 40 godina Dinamo Berlin.
    (Aleksej, 12. avgust 2022 10:49)

    Bravo bajo. Gledaj sad kako ce Partizan da vas rasformira na svim frontovima u basketu ove godine, kao uostalom svaki minoran kosarkaski klub koji nema nikakav evropski uspeh.
    (pavle, 12. avgust 2022 11:24)

    Jel stvarno misliš da onaj što je osvojio jedini trofej prošle sezone-pijanu maloletnicu i krdo plaćenika može nešto da uradi?

    To će tek da dođe na naplatu ali što da vam se crta da 70 i nešto utakmica neće moći na individualni kvalitet da se izgura.

    Nećete uraditi NIŠTA i otićićete u AUT, isto sam rekao i prošle sezone evo isto i sada.
    (ništa lično, 12. avgust 2022 11:59)Ni ja ne bih umeo tako da ga ugasim svaka cast kralju haha
    (Aleksej, 12. avgust 2022 12:53)

    # Link komentara

  17. Onako neutralno, i jedan i drugi klub su simbol propasti Srbije u malom. Normalni navijači totalno marginalizovani, a u prvom planu horde divljaka i kriminalaca. Naravno, najveći kriminalci u skupim odelima, učaureni i zabunkerisani. Najveći deo navijača kao opijum se klanja totemu, jedni druge prozivaju za ustaško poreklo i korene, a realnost je da su oba kluba čist produkt komunizma i njegove dece. Ovo jeste košmar i katastrofa neviđenih razmera, ali sa sportom ima najmanje veze. Sport je odavno prestao da bude sport. Onog trenutka kada su igrače počeli da prodaju kao grlo, nije isključeno da ćemo uskoro da dođemo opet i do gladijatora jer narod tako voli i 'oće. Za sad su nekadašnji sportisti lajt varijanta.
    (Avanturista, 12. avgust 2022 12:52)

    # Link komentara

  18. Apsolutno netacno, svako realan zna da se prema ulozenim/dobijenim parama Partizan ne moze porediti sa Zvezdom.Uvek je razlika bila ogromna u korist komsija, sam predsednik nedavno rece "samo" 10 puta Zvezda vise dobija.Kada i Partizan priblizno isto bude dobijao od drzave "bolece" me uspeh Zvezde.Ovako je dovoljno samo biti realan i prihvatiti realno stanje.
    (marko992, 12. avgust 2022 12:26). Koliko vi grobari nemate obraza, KOLIKO LAŽETE I SPINUJETE!!! Kada je to predsednik izjavio bilo šta slično??? Daj neki link, vest, ali ne šta je neki novinar ili tviteras izmislio, već originalnu izjavu! Naravno da je nema! Vama je država TRI PUTA plaćala licencu poslednjih godina da biste igrali Evropu! Bez te licence već biste propali! A nama 2015. država NIJE PLATILA LICENCU pa ste vi igrali u kvalifikacijama za LS umesto nas i plasirali se u Ligu Evrope! Namerno zaboravljate veoma bitne i krupne stvari. Ja vam još jednom ponavljam: posle Vucica možda dodje još veći Zvezdaš koji vam neće davati ništa! Ovaj vam je dao i previše, i u FK i u KK a rezultati skoro pa NULA!
    (vss, 12. avgust 2022 12:45)

    # Link komentara

  19. Ti ne kapiras? Nama nije cilj da budemo ucenici trecerazrednih takmicenja i sakuljaci koeficijenta za Fk mezimicu kako bi ona igrala LS bez kvalifikacija! Nije nam cilj da budemo pion velike zvezde i sparing partneri u domacem prvenstvu! Jasno nam je da nam je neko tu ulogu dodelio, a uprava uspesno sprovodi u delo, i necemo vise da cutimo!!!
    (navijac, 12. avgust 2022 12:21)

    E baš zbog ovakvih stalno tražim da se neko od novinara pozabavi UEFA rang listom.

    Gospodo kada ste "dominirali" bili ste OSAMDESETI TIM Evrope...to je najbolje što ste mogli.

    Nije smetao Šamrok, Tun, Zaglebje, Artmedija i ostale Peteh Tikve, nije smetalo NIŠTA. Nije se terala Uprava jer eto ispred "mezimice" ste.

    Koliko ste mali klub baš ovo pokazuje što sam opisao...jer danas Zvezdu Vi ne interesujete jer eto je u PRVIH TRIDESET u Evropi.

    Kako ti život režira ULOGE zar ne?

    Vaša je 80to mesto, Tole, šest titule, Šeki Turković...a Zvezdina beskonačnost.
    (Retro, 12. avgust 2022 12:41)

    # Link komentara

  20. Ti ne kapiras? Nama nije cilj da budemo ucenici trecerazrednih takmicenja i sakuljaci koeficijenta za Fk mezimicu kako bi ona igrala LS bez kvalifikacija! Nije nam cilj da budemo pion velike zvezde i sparing partneri u domacem prvenstvu! Jasno nam je da nam je neko tu ulogu dodelio, a uprava uspesno sprovodi u delo, i necemo vise da cutimo!!!
    (navijac, 12. avgust 2022 12:21)

    Imali ste 5 bodova vise u proslom prvenstvu. Vise osvojenih bodova iz malih utakmica. Dosao derbi i pokazalo se ko je bolji. Nastavite da kmecite.
    (Sunce Slobode, 12. avgust 2022 12:37)

    # Link komentara

  21. @Nije tolika (sportska) tragedija kako novinari i navijaci ovo dozivljavaju, narocito ukoliko prođu Maltezane i uđu u trece evropsko takmicenje po rangu. Tu bi, uz splet srecnih okolnosti, cak i ovakav los Partizani mozda uspeo da prođu i grupu.
    (Doc. dr, 12. avgust 2022 11:53)

    Ti ne kapiras? Nama nije cilj da budemo ucenici trecerazrednih takmicenja i sakuljaci koeficijenta za Fk mezimicu kako bi ona igrala LS bez kvalifikacija! Nije nam cilj da budemo pion velike zvezde i sparing partneri u domacem prvenstvu! Jasno nam je da nam je neko tu ulogu dodelio, a uprava uspesno sprovodi u delo, i necemo vise da cutimo!!!
    (navijac, 12. avgust 2022 12:21)


    Bolje cutiti. Eno u kosarci valjda nikad jaci. Tamo se razgoropadite. Ovde tise malo
    (rahan, 12. avgust 2022 12:35)

    # Link komentara

  22. Kako može Partizna da bude pred bankrotom kad je u poslednjih 5 godina prodao igrace za 60 miliona evra, a potrošio bednih 8 miliona??? U to vreme Zvezda potrošila 30 miliona.
    (no name, 12. avgust 2022 12:11)

    Znaš za kolike pare je Zvezda prodala čuvenu generaciju iz Barija, a vi, osim Mijata, niste utopili krštenog igrača?? Tri godine kasnije Zvezda u gomili dugova a Partizan gradi Zemunelo.

    Eto, tako.
    (Lajavi krelac, 12. avgust 2022 12:35)

    # Link komentara

  23. Navodno se ne bavite nama, a na sve nacine se bavite i to ne samo (na) recima nego i veoma konkretnim i vidljivim delima. Za razliku od JSD koji je na konopcima i grca, sdcz vec odavno nema nekoliko svojih velikih sekcija sto je nesto sto vise ne moze da se vrati, promeni i ispravi, a da su oni prosli kroz ono kroz sta mi prolazimo te da smo mi imali takve budzete i logistiku ukljucenu da na sve nacine pomogne jednoj, a unisti drugu stranu (nesto se ne secam da su Partizanovci hteli da biraju upravu fkcz), ostali bi im mozda samo macevanje i bridz ako i to uopste. Upad u prostorije usred noci, slanje aviona za trenera (bozovica), zvezdin dres za makrona (i za jos jednog politicara, zaboravio sam kog), ucenjivanje KKP da igra Fibinu LS jer ce u suprotnom reprezentacija ispastati, odredjivanje termina u najgorim vremenskim prilikama sto leti sto zimi, prebijanje navijaca na stadionu i hali u sijaset navrata, friziranje izvestaja kako bi javnosti bilo prikazano da drzava daje prijednak iznos oboma sportskim drustvima, podbadanje i otvorene prozivke od strane cz/"cz" u fudbalu, kosarci, rukometu, vaterpolu i hokeju sto na racun Partizana sto na racun saveza, dodatno ponizavanje FKP krajnje neiskrenim nudjenjem sponzora koji bi davao samo dva miliona evra godisnje (gde se dede ta prica, nema je vise), ovakvih primera imate koliko hocete...
    (Pirotehnicar, 12. avgust 2022 12:32)

    # Link komentara

  24. Želim vam da se ugasite u košarci, a u fudbalu da tavorite u sredini tabele, da vas svake godine napucavamo.
    (Libelula, 12. avgust 2022 12:30)

    # Link komentara

  25. @navijac

    Vi skupljate bodove? Hahahahaaaa.... Ljudi, umijte se hladnom vodom...
    (Faruk Hadžibegić, 12. avgust 2022 12:30)

    # Link komentara

  26. Šta bulaznite? Prošle godine igrali knock-out fazu LK, prezimili u Evropi, do zadnjeg kola jurili titulu i osvojili bi je da su pobedili derbi. Ove godine će opet igrati LK, sledeće godine čak kvalifikacije za LŠ

    Daleko je dno i košmar. Daleko...

    Ništa nije toliko sporno i mučno za partizane kao Zvezdin uspeh. Ali takav kompleksaski odnos i tolika frustracija prema rivalskom klubu objektivno ne znači dno. Moraju da se naviknu na Zvezdu koja se iščupala i vratila gde pripada. I da se ugledaju na nju.

    Partizan će verovatno ove godine igrati kvalifikacije za LŠ. Kakvo crno dno...

    Malo se uzburkale strasti jer su najveći neprijatelji kluba nazovi "navijači" kluba tipa Žeks Pantić i slični koji u medijima samo otežavaju svom klubu ovu situaciju. U kakvom je kanalu tek bila CZ pa evo je sada rešeta prvaka LS ili finalistu LE. Nije pad bio preko noći pa neće ni rast.
    (Tarmi Rićmi, 12. avgust 2022 11:44

    Apsolutno netacno, svako realan zna da se prema ulozenim/dobijenim parama Partizan ne moze porediti sa Zvezdom.Uvek je razlika bila ogromna u korist komsija, sam predsednik nedavno rece "samo" 10 puta Zvezda vise dobija.Kada i Partizan priblizno isto bude dobijao od drzave "bolece" me uspeh Zvezde.Ovako je dovoljno samo biti realan i prihvatiti realno stanje.
    (marko992, 12. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  27. Srce mi na mestu. Nikad necu zaboraviti izivljavanje i omalovazavanje Zvezde 10 godina unazad. Veliki nadmocni Partizan Koji je iza sebe imao T...ta a zvezdi nudili katanac. Ploca ima drugi kraj. Uzivam u ovoj agoniji koja ce potrajati. Ovo je tek pocetak. Niko pametan nece hteti da dodje u klub koji je pred bankrotom i preti mu najnizi rang. Raspad krece upravo sad. Uzivajte i lecite dusu vi, koji ste pre 10 godina to proziveli.
    (I TREBA, 12. avgust 2022 11:25)

    Ne treba lagati da vecini navijaca C.Zvezde treba denacifikacija i čak izbacivanje svi nasih klubova iz Evrope. Kako ste krenuli srušićete i reprezentaciju.

    Kako može Partizna da bude pred bankrotom kad je u poslednjih 5 godina prodao igrace za 60 miliona evra, a potrošio bednih 8 miliona??? U to vreme Zvezda potrošila 30 miliona.

    Sve se tebi pomešalo u tom "glupavom mozgu" C.Zvezda nije igrala tada uopšte Evropu za vreme T.....ta.

    Agonija navijaca Partizana bice igrati neko drugorazredno evropsko takmicenje, dok vi 5 godina zaredom igrate Ligu Sampiona kao prvak drzave, a sve uz to pomoc Partizana!

    Ali ako je zbog Terzic C.Zvezde potrebno srusiti i reprezentaciji samo napred.

    P.s Ja nemam nikakav problem da PIKSI bude igrac sa kojim smo najdalje otišli na Svetskom prvsenstvu. Da nije bilo crvenog kartona, u 25 min. Otišli bi i dalje od četvrfinala, jer ne bi ispali na penale!
    (no name, 12. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  28. шта је све то наспрам тога да је сада већинска Србија срећна, а поготово онај најбољи од њих! коначно може да се похвали да је нешто што је започео изгурао до краја. изгледа да му је то био једини мотив и једини разлог зашто се и прихватио посла.
    (SEXaS, 12. avgust 2022 11:56)

    Samo se ti teši.
    (Sasa, 12. avgust 2022 12:26)

    # Link komentara

  29. Teško je kad se dodirne dno, ali to je jedini način da se krene na pravi put oporavka. Dok god se levitira tu negdje na ivici prividnog uspjeha, neće se upaliti alarm, a ovi će uvijek imati neko opravdanje da kažu, eto nije nam se dalo, zamalo... Kad se dođe do dna, kad pukne, tek onda može da se krene nazad. Slično se desilo sa košarkaškim klubom. Bez jakog Partizana nema jake Zvezde. Pozdrav od Zvezdaša...
    (diplinž, 12. avgust 2022 12:23)

    # Link komentara

  30. Partizan mora da se konsoliduje i prođe ove Maltežane,ma ne da prođe nego da dobije obe utakmice kad je već imao toliko sreće da igra sa njima.Plasman u LK donosi 2,9 miliona,a svaka pobeda pola miliona,a s obzirom da će skoro sigurno biti prvi šešir,a da će u LK biti raznih Škupija,Šamroka,Žalgirisa...,može da se nakrcka 4-6 miliona,čime bi se obezbedile plate i moglo dovesti minimum 3-4 igrača,jer sa postojećim igračkim kadrom ni Gvardiola i Klop zajedno ne bi znali šta da rade.Ako to ne uspe i ostane bez plasmana i tih para neće imati ni za plate i ono nešto malo što vredi tipa Rikardo,Dijabate će put pod noge poput Asana,Zdjelara i bukvalno može da se sprema katanac,što bi realno bio totalni fijasko.
    (Milan, 12. avgust 2022 12:22)

    # Link komentara

  31. @Nije tolika (sportska) tragedija kako novinari i navijaci ovo dozivljavaju, narocito ukoliko prođu Maltezane i uđu u trece evropsko takmicenje po rangu. Tu bi, uz splet srecnih okolnosti, cak i ovakav los Partizani mozda uspeo da prođu i grupu.
    (Doc. dr, 12. avgust 2022 11:53)

    Ti ne kapiras? Nama nije cilj da budemo ucenici trecerazrednih takmicenja i sakuljaci koeficijenta za Fk mezimicu kako bi ona igrala LS bez kvalifikacija! Nije nam cilj da budemo pion velike zvezde i sparing partneri u domacem prvenstvu! Jasno nam je da nam je neko tu ulogu dodelio, a uprava uspesno sprovodi u delo, i necemo vise da cutimo!!!
    (navijac, 12. avgust 2022 12:21)

    # Link komentara

  32. Meni ekstra sto je ovako u Partizanu svakako je minoran fudbalski klub koji zadnji put pobedio u LS pre 40 godina Dinamo Berlin.
    (Aleksej, 12. avgust 2022 10:49)

    Bravo!
    (Govnareksej, 12. avgust 2022 12:15)

    # Link komentara

  33. Znate kako, do pre nekoliko godina i u Zvezdi je bilo ovako, možda i gore i tada su se neki sladili i pevali ku*va umire. Tada nikog u zemlji nije bilo briga. Sada se diže takva galama, kao da smo im mi ukrali nešto. Pa lošim radom se došlo do ovoga,kakve ste sve igrače prodali, a dovodite boraniju. I ko je tu kriv?
    (Giga Moravac, 12. avgust 2022 12:14)

    # Link komentara

  34. zahvaljujci ovakvoj upravi Zvezdi je bilo lako da bude prva,
    (Zoran, 12. avgust 2022 12:14)

    # Link komentara

  35. Srce mi na mestu. Nikad necu zaboraviti izivljavanje i omalovazavanje Zvezde 10 godina unazad. Veliki nadmocni Partizan Koji je iza sebe imao T...ta a zvezdi nudili katanac. Ploca ima drugi kraj. Uzivam u ovoj agoniji koja ce potrajati. Ovo je tek pocetak. Niko pametan nece hteti da dodje u klub koji je pred bankrotom i preti mu najnizi rang. Raspad krece upravo sad. Uzivajte i lecite dusu vi, koji ste pre 10 godina to proziveli.
    (I TREBA, 12. avgust 2022 11:25)

    Ne treba lagati da vecini navijaca C.Zvezde treba denacifikacija i čak izbacivanje svi nasih klubova iz Evrope. Kako ste krenuli srušićete i reprezentaciju.

    Kako može Partizna da bude pred bankrotom kad je u poslednjih 5 godina prodao igrace za 60 miliona evra, a potrošio bednih 8 miliona??? U to vreme Zvezda potrošila 30 miliona.

    Sve se tebi pomešalo u tom "glupavom mozgu" C.Zvezda nije igrala tada uopšte Evropu za vreme T.....ta.

    Agonija navijaca Partizana bice igrati neko drugorazredno evropsko takmicenje, dok vi 5 godina zaredom igrate Ligu Sampiona kao prvak drzave, a sve uz to pomoc Partizana

    Ali ako je zbog Terzic C.Zvezde potrebno srusiti i reprezentaciji samo napred.

    P.s Ja nemam nikakav problem da PIKSI bude igrac sa kojim smo najdalje otišli na Svetskom prvsenstvu. Da nije bilo crvenog kartona, u 25 min. Otišli bi i dalje od četvrfinala.
    (no name, 12. avgust 2022 12:11)

    # Link komentara

  36. Dobra analiza i sve napisano.
    (mrgud, 12. avgust 2022 12:11)

    # Link komentara

  37. "Navijači" uzimaju dresove od fudbalera?!?!
    Policija, sud?
    (Normalno, 12. avgust 2022 12:10)

    # Link komentara

  38. meni samo nije jasno ko i na osnovu cega igrace tipa jovica i bazdara proglasi talentima,guraju se na silu da bi se prodali,sta oni to urade na terenu da neko makar jednom kaze e ovaj stvarno vredi,a nije da nedobijaju sansu,neka idu na neko kaljenje pa ako se dokazu vratite ih,da je neko od njih stvarno takav vanserijiski talenat pokazao bi u najmanju ruku igru kao dijabate,i analiza za ocene igraca je realna, napokon neko da kaze istinu za jovica a ne da ih hvale bukvalno za nista,a tek ubacivanje lutovca kad juris rezultat je genijalni potez vrsnog trenera
    (nesa80, 12. avgust 2022 12:09)

    # Link komentara

  39. Mnogo ste jaki , hahahahahahah !
    (otrov, 12. avgust 2022 12:09)

    # Link komentara

  40. Meni ekstra sto je ovako u Partizanu svakako je minoran fudbalski klub koji zadnji put pobedio u LS pre 40 godina Dinamo Berlin.
    (Aleksej, 12. avgust 2022 10:49)

    Bravo bajo. Gledaj sad kako ce Partizan da vas rasformira na svim frontovima u basketu ove godine, kao uostalom svaki minoran kosarkaski klub koji nema nikakav evropski uspeh.
    (pavle, 12. avgust 2022 11:24)

    Jel stvarno misliš da onaj što je osvojio jedini trofej prošle sezone-pijanu maloletnicu i krdo plaćenika može nešto da uradi?

    To će tek da dođe na naplatu ali što da vam se crta da 70 i nešto utakmica neće moći na individualni kvalitet da se izgura.

    Nećete uraditi NIŠTA i otićićete u AUT, isto sam rekao i prošle sezone evo isto i sada.
    (ništa lično, 12. avgust 2022 11:59)

    # Link komentara

  41. "zbog čega je istog momenta zaslužio prekršajnu prijavu po službenoj dužnosti zbog napada na zvanično lice. Ma šta on pre toga njemu govorio ili ne"

    Trazite prekrsajnu prijavu za odgurivanje?
    (molim?, 12. avgust 2022 11:58)

    # Link komentara

  42. шта је све то наспрам тога да је сада већинска Србија срећна, а поготово онај најбољи од њих! коначно може да се похвали да је нешто што је започео изгурао до краја. изгледа да му је то био једини мотив и једини разлог зашто се и прихватио посла.
    (SEXaS, 12. avgust 2022 11:56)

    # Link komentara

  43. igrači da su pamerni bi trebali da odmah traže radkid ugovora i pravac u inosranstvo ili druge klubove. Ovo je sumrak sporta kao i impotentne države. Dokle više Vučelić i bratija na čelu klubova? Čime su to zaslužili? Korupcija i poltronstvo. Nije u pitanju Partizan, on treba da bude veliki klub. Bez jakog Partizana nema ni jake Zvezde. Isti smo narod, nemojte ga deliti na tako ružan i primitivan način.
    Zvezdaš od rođenja!
    (Gaga, 12. avgust 2022 11:55)

    # Link komentara

  44. Svetozar Marković u Olimpiakosu nikad nije odigrao niti jedan zvaničnu utakmicu. Kao pozajmica igrao u kipru u ekipu AEl gde je igrao svega 8 utakmica.ovog igraća naduvali ko balona.
    (Nenad, 12. avgust 2022 11:55)

    # Link komentara

  45. Nije tolika (sportska) tragedija kako novinari i navijaci ovo dozivljavaju, narocito ukoliko prođu Maltezane i uđu u trece evropsko takmicenje po rangu. Tu bi, uz splet srecnih okolnosti, cak i ovakav los Partizani mozda uspeo da prođu i grupu.
    (Doc. dr, 12. avgust 2022 11:53)

    # Link komentara

  46. Taj jugo-komunizam je ionako oduvek imao ograničen rok trajanja.
    (Pera, 12. avgust 2022 11:52)

    # Link komentara

  47. Malo je samo ih smeniti. Za ovo stanje neko mora da odgovara! Pred Bogom, sudom ili armijom navijaca. Svejedno.
    (zorzo, 12. avgust 2022 11:51)

    # Link komentara

  48. Katanac.
    (Adam, 12. avgust 2022 11:51)

    # Link komentara

  49. "Kosmar na javi..." Kakvi naslovi..Ispali smo jer nismo imali normalnu izmenu, jer imamo 11 konkuretnih igraca, dok sa druge strane jedan drzavni klub ima 50igraca i tri tima da sastavi..Drugo ispali smo od kiparskog tima, pa zar nije onomad taj isti drzavmi klub ispao od kiparskog predstavnika Omonije pa se nije digla prasina? I zar nije taj Aek zamalo prosao Mitjeland, tim koji je prosle godine pobedio taj drzavni klub u gostima, pa to nije bio kosmar..?
    (SSSSP, 12. avgust 2022 11:47)

    # Link komentara

  50. Sad se svi pametnjakovići javljaju da analiziraju i pišu o partizanu. Pustite, rešiće to neko ko treba da reši. Samo podižete tenziju danima ovakvim textovima i onda se čudite otkud onakva reakcija navijača Partizana...
    (jop, 12. avgust 2022 11:47)

    # Link komentara

  51. Ja se dobro secam kada su Partizanovci zeleli da se Zvezda ugasi...
    (Stark, 12. avgust 2022 11:05)

    Да је среће да се угасила Крцунова љубимица.
    (Грађанин непокорни, 12. avgust 2022 11:46)

    # Link komentara

  52. Šta bulaznite? Prošle godine igrali knock-out fazu LK, prezimili u Evropi, do zadnjeg kola jurili titulu i osvojili bi je da su pobedili derbi. Ove godine će opet igrati LK, sledeće godine čak kvalifikacije za LŠ

    Daleko je dno i košmar. Daleko...

    Ništa nije toliko sporno i mučno za partizane kao Zvezdin uspeh. Ali takav kompleksaski odnos i tolika frustracija prema rivalskom klubu objektivno ne znači dno. Moraju da se naviknu na Zvezdu koja se iščupala i vratila gde pripada. I da se ugledaju na nju.

    Partizan će verovatno ove godine igrati kvalifikacije za LŠ. Kakvo crno dno...

    Malo se uzburkale strasti jer su najveći neprijatelji kluba nazovi "navijači" kluba tipa Žeks Pantić i slični koji u medijima samo otežavaju svom klubu ovu situaciju. U kakvom je kanalu tek bila CZ pa evo je sada rešeta prvaka LS ili finalistu LE. Nije pad bio preko noći pa neće ni rast.
    (Tarmi Rićmi, 12. avgust 2022 11:44)

    # Link komentara

  53. Već godinama traje kompletno urušavanje JSD Partizan. Zar vam to nije jasno???
    (prof, 12. avgust 2022 11:11)

    Da, ovo je urušavanje, a kada je Zvezda uništavana, kada nije imala struju, kada su rasle pečurke na Marakani, to je tada bilo loše poslovanje...
    Nije vama lako...
    (zum, 12. avgust 2022 11:43)

    # Link komentara

  54. Sećate se pre nekih osam godina kada su navijači partizana doveli narikače da oplakuju Crvenu zvezdu? Kako se sve okrene vrlo brzo. Srecom mi smo dostojanstvi i veliki klub i ne bavimo se onima manjim od nas.
    (Plačete li i sada?, 12. avgust 2022 11:41)

    # Link komentara

  55. Navijam za CZ ali zao mi je Partizana kad ga gledam onako anemicnog.Zaista mora da se promeni mnogo toga da bi gledali dobar derbi jer ovaj Partizan nije dostojan derbija.
    (reflex, 12. avgust 2022 11:36)

    # Link komentara

  56. Želim im da se ugase kao sportsko društvo.
    (marko, 12. avgust 2022 10:48)

    И? Ти од тога имаш шта?
    Малограђанштина која пише овде, која навија, која као управља, све маргиналац до маргиналца. Ликови који желе туђу несрећу, карикатуре које навијају и које су шатро кримоси ал` искључиво у крду, управљачи по партијско удбашком кључу и климачи главом. Три категорије увек присутне и гласне, а капацитет за било шта конструктивно раван нули.
    (mr, 12. avgust 2022 11:31)

    # Link komentara

  57. Dosta bre vise o ovim glupostima. Pišite nesto o ostalim klubovima u Srbiji. Nisu Partizan, Zvezda u Beogradu Srbija.Prekinuti svako finansiranje iz Budžeta.
    (Željko, 12. avgust 2022 11:30)

    # Link komentara

  58. Skidanje ili traženje dresova, kritika, uvek bilo, po zasluzi. Ništa neobično.
    (Loranov tata iz Goznice, 12. avgust 2022 11:27)

    # Link komentara

  59. Smeniti kompletnu upravu, postaviti prinudnu koja ce obezbediti posten izbor nove uprave gde ce doci posteni i nekompromitovani ljudi od integriteta koji ce raskinuti sve veze sa huliganima u vidu "navijackih grupa" koji blate i unistavaju klub vec desetak godina !
    (Hrabra i postena uprava, 12. avgust 2022 11:27)

    # Link komentara

  60. Procitah - “Košmar u najavi”
    (Mačak, 12. avgust 2022 11:13)
    00

    Nisi pogrešio, karma tek treba da odradi svoje. Ovo je tek početak.
    (Mikeli, 12. avgust 2022 11:26)

    # Link komentara

  61. Srce mi na mestu. Nikad necu zaboraviti izivljavanje i omalovazavanje Zvezde 10 godina unazad. Veliki nadmocni Partizan Koji je iza sebe imao T...ta a zvezdi nudili katanac. Ploca ima drugi kraj. Uzivam u ovoj agoniji koja ce potrajati. Ovo je tek pocetak. Niko pametan nece hteti da dodje u klub koji je pred bankrotom i preti mu najnizi rang. Raspad krece upravo sad. Uzivajte i lecite dusu vi, koji ste pre 10 godina to proziveli.
    (I TREBA, 12. avgust 2022 11:25)

    # Link komentara

  62. Meni ekstra sto je ovako u Partizanu svakako je minoran fudbalski klub koji zadnji put pobedio u LS pre 40 godina Dinamo Berlin.
    (Aleksej, 12. avgust 2022 10:49)

    Bravo bajo. Gledaj sad kako ce Partizan da vas rasformira na svim frontovima u basketu ove godine, kao uostalom svaki minoran kosarkaski klub koji nema nikakav evropski uspeh.
    (pavle, 12. avgust 2022 11:24)

    # Link komentara

  63. AEK zasluženo ide dalje. Ne znam samo što naši nisu lepo prišli i čestitali prolazak nego glume neke šokirane veličine. A peglanje od strane navijača je najcrnje dno.
    (MMM, 12. avgust 2022 11:24)

    # Link komentara

  64. ... suvišno pitanje "šta dalje" a znamo da je sledeće ispadanje iz kvalifijacija za treću ligu Evrope.(liga konferencije)
    (Bukač, 12. avgust 2022 11:23)

    # Link komentara

  65. Već godinama traje kompletno urušavanje JSD Partizan. Zar vam to nije jasno???
    (prof, 12. avgust 2022 11:11)

    Kad na sve probleme koje klub ima, igračke i organizacione, dodamo i ove nebuloze koje navijači uporno ponavljaju tek tad shvatiš u kakvom se kanalu Partizan nalazi.
    (Coa, 12. avgust 2022 11:22)

    # Link komentara

  66. Jedan navijač partizana je pre par dana napisao kako bi želeo da partizan ispadne u Evropi, kako Zvezdi ne bi sakupljao bodove za Evropu. Po broju lajkova taj komentar je bio dosta podržan od strane grobara. I eto vidite kako se se sve to vraća i kako karma odrađuje svoje. Sve što se sada dešava je posledica onoga što se dešavalo za vreme Toleta i vraća se duplo. Sećate se četiri godine, godine duge? Sećate li se a ja imam tugu pet godina dugu? Pesama u svlačionici partizana? Godine propadanja vam tek slede.
    A što se zvezde tiče, ne treba njoj niko da sakuplja bodove, ona skuplja sebi i srpskom fudbalu dovoljno. Dovoljno da igra ligu šampiona direktno bez kvalifikacija.
    (Meklejn, 12. avgust 2022 11:18)

    # Link komentara

  67. Sve je to normalno, što bi Muta rekao.
    (Pero, 12. avgust 2022 11:15)

    # Link komentara

  68. Procitah - “Košmar u najavi”
    (Mačak, 12. avgust 2022 11:13)

    # Link komentara

  69. Već godinama traje kompletno urušavanje JSD Partizan. Zar vam to nije jasno???
    (prof, 12. avgust 2022 11:11)

    # Link komentara

  70. Svako može da piše šta hoće. AEK je u ovom trenutku kvalitetnija ekipa. Ekipa treba da se stvara, a ne da se kupuje. Ne možete menjati trenera i upravu posle šest kola. Treba im dati, recimo 4, pa i više godina, neki ciklus i to bi bilo OK. Ovako menjate trenere po dva tri puta u toku godine je bez veze. Pritisak publike, javnosti i bezveznih novinara je kontraproduktivna. Ali nažalost sve nam je tako, javnost koja nema veze sa bilo kakvim poslom vrši pritisak, mediji to prihvataju i tako vrše pritisak na ljude koji rade svoj posao, bilo to u sportu, poljoprivredi, komunalnim preduzećima i ostalim strukama. Nažalost demokratija nam je donela da poslove vode izabrani ljudi , a ne oni koji znaju.
    (Aleksandar Radulovic, 12. avgust 2022 11:09)

    # Link komentara

  71. Kako se dopušta ograničavanje slobode kretanja (u ovom slučaju igrača Partizana). Gde su oni “policajci u civilu” sto zavrcu ruke demonstrantima u Beogradu i Novom Sadu? Jesu li na tribinama ili u bunkeru ili gde već? Demonstracija nesposobne države, rekao bih - rezultat je sinocne utakmice.
    (Zeljko, 12. avgust 2022 11:09)

    # Link komentara

  72. Neće ovi pustiti fotelju, jer im ne da ON!Kratko i jasno!Riba smrdi od glave
    (kibo, 12. avgust 2022 11:08)

    # Link komentara

  73. kljuc,kljuc,katanac....
    (branko loznicanin, 12. avgust 2022 11:05)

    # Link komentara

  74. Ja se dobro secam kada su Partizanovci zeleli da se Zvezda ugasi...
    (Stark, 12. avgust 2022 11:05)

    # Link komentara

  75. Problem je kod nas sto se poredimo jedni sa drugima. Ako ide Zvezdi nemora da ide i Partizanu.
    Drugi put-Kolo srece se okrece.
    (ZORAN, 12. avgust 2022 11:04)

    # Link komentara

  76. Realno partizan nije za ligu evrope kao sto ni zvezda nije za ligu sampiona.
    (Milos, 12. avgust 2022 10:59)

    # Link komentara

  77. "zbog čega je istog momenta zaslužio prekršajnu prijavu po službenoj dužnosti zbog napada na zvanično lice. Ma šta on pre toga njemu govorio ili ne"

    a otkad fotograf moze da vredja pored terena neprestano? Da li je on zaslužio prijavu?
    (recite, 12. avgust 2022 10:52)

    # Link komentara

  78. Не знам чему оволико писаније и податресање око Партизана. Ја сам прилично задовољан како све то изгледа.
    (Мијалко, 12. avgust 2022 10:51)

    # Link komentara

  79. Meni ekstra sto je ovako u Partizanu svakako je minoran fudbalski klub koji zadnji put pobedio u LS pre 40 godina Dinamo Berlin.
    (Aleksej, 12. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  80. Kad vidiš ove političare u upravi prosto mi dođe da povraćam
    A zvezdaš sam. Samo privatizacija , i to marš sa stadiona, imam puno dguraga i grobara ali na urakmice se ne ide zbog majmuna sa juga, kao kod nas sa severa, Ej tebi će neko da određuje šta ćeš da pevaš. Pa došao sam da gledam fudbal ne da mi neko naređuje šta i kako.
    Uprava koja je krala sebi u džep od pojačanja i svega katastrofa. Oterali ste ASANA jer ga niste plaćali ???? pa katastrofa
    (Dušan Savić, 12. avgust 2022 10:49)

    # Link komentara

  81. Želim im da se ugase kao sportsko društvo.
    (marko, 12. avgust 2022 10:48)

    # Link komentara

  82. Realan tekst.
    (Dule Pacov, 12. avgust 2022 10:47)

    # Link komentara

  83. Iko ostani
    (Ivica, 12. avgust 2022 10:46)

    # Link komentara

  84. Kad igra nole sta se desilo
    (Milos, 12. avgust 2022 10:45)

    # Link komentara

  85. Nenad Tomovic!
    (Marko, 12. avgust 2022 10:42)

    # Link komentara

  86. Ziveo partizan
    (Milos, 12. avgust 2022 10:38)

    # Link komentara