Novak Đoković
  1. Ђокер Ноле би требао да се коначно уозбиљи, и као "спортиста" прихвати ПРАВИЛА која тренутно важе за СВЕ па и за њега...
    Зашто би он био изузетак?!
    Нико њега не приморава да се вакцинише, и било би крајње време да престане да "терорише" планету, и да малтретира нас који смо вакцинисани, будући да ми никога не "тероришемо" нити невакцинисане овако и на овај начин малтретирамо, нити пак омаловажавамо.
    Он у времену пандемије, када људи широм планете УМИРУ, није свестан своје одговорности као јавна личност.
    СРАМОТА!
    (Milan, 10. avgust 2022 20:06)

    # Link komentara

  2. Odavno je Novak u politici, ne uvek u svoju korist. To je primetila manjina njegovih fanova.
    (Cica, 10. avgust 2022 11:41)

    # Link komentara

  3. 95% ovih što pljuju Ameriku su do 2020. istu celivali u bulju. Sad im ne valja.
    Da li je odluka Amera o ulasku u zemlju za nevakcinisane dobra ili loša uopšte nija bitno. Pa nisu oni LajkovaC i Surdulica pa da pljuju po sopstvenim pravilima.

    Milenijanci, obrišite sline za početak, ako ste to sposobni. Administratore, ne budi slindža...
    (hvala Bogu te nisam englez, 9. avgust 2022 19:41)

    # Link komentara

  4. Čovek boluje od ortoreksije, kome do ovog otkrića nije bilo jasno šta on tu izvodi eto odgovora. A i videlo se da ima neki poremećaj u glavi, zdrav čovek ovako nešto sebi ne bi dozvolio. Ako se boriš za neku tamo slobodu onda u toj borbi istraješ, ptihvatiš i posledice, ne uzimaš samo onaj deo koji tebi odgovara a za drugi deo kmečiš preko raznoraznih likova. Borac za slobodu? Čiju slobodu, svoju ličnu? U toj borbi gaziš i preko tvojih istomišljenika, samo da TI i samo TI dobiješ, ovi ostali ne moraju još im preko toga pljucneš u lice.
    (dobro bre, 9. avgust 2022 18:08)

    # Link komentara

  5. Omraženi Zapad ispunjava najslađe želje. Ne vakcinišeš se a igraš. A drugi se vakcinišu. Kud ćeš lepše. To mogu da ti ispune samo oni. Još ti plate što su ispunili željicu.
    (Moca, 9. avgust 2022 17:07)

    # Link komentara

  6. A da li vaze ruske i kineske vakcine na tlu Severne Amerike ili i tu vazi pravilo da ne vaze?
    (Bob, 09. avgust 2022 14:01)

    Važi samo lažno uverenje sa Batuta.
    (no6o, 9. avgust 2022 16:39)

    # Link komentara

  7. Jasno je da hoće da igra nevakcinisan putem političkog izuzeća od pravila koje važi za sve druge. Drugim rečima, neće da prihvati posledice svoje odluke da se ne vakciniše. Toliko o "slobodi izbora". Običan prevarant.
    (Baja, 9. avgust 2022 16:23)

    # Link komentara

  8. Vakcinacija je uglavnom obavljena u proleće 2021, tako da je dejstvo vakcina isteklo. Tako su nevakcinisani Đoković i vakcinisani teniseri ista pretnja kao i on, ako su uopšte pretnja. To znači da oni koji su vakcinisani 2021 treba opet da se vakcinišu, jer je dejstvo starog vakcinisanja isteklo. Drugo je nešto u pitanju.
    (Topogi, 9. avgust 2022 15:42)

    # Link komentara

  9. Naravno da je ovo sa pravilima i zakonima oko Covida politicko pitanje. Unutarpoliticko pitanje. Ja se pitam cije bi trebalo biti pitanje ako ne politicko. Sve su drzave imale neke mjere, policijski sat, razne zabrane itd..i svaka ih je drzava krojila kako je htjela. I Srbija je krojila svoje propise kako je htjela, sigurno nije pitala Amerikance sto ce i kako ce raditi regulative i koja ce pravila imati a koja nece. Sad svi nesto mudruju jer i Ameri imaju svoja pravila. Odnose se samo na strance.. ok, u cemu je problem. Trebalo bi nekog sportasa strane zemlje staviti iznad zakona da bi sve bilo u redu. Ja se pitam tko je ovde lud. Mozda njihov zakon ne valja, ne zanima me, daleko su preko pola svijeta ali ovoliko lobirati za izmjenu kojoj je jedina svrha da jedan igrac od njih 200-300 moze nastupiti na nekom turniru je van svake pameti. Ne pasu ti njihova pravila, okrenes glavu i ides svojim putem.. ali ne,odbijas jedini prihvatiti stvarno stanje, lice si otpora i slobode a sa druge strane svaki dan cupas novog politicara da lobira za tebe jer posto poto zelis i ovce i novce.. ali ako nista drugo imas navijace koji te podrzavaju bez obzira na sve..
    (Ilija, 9. avgust 2022 15:30)

    # Link komentara

  10. Ljudi,da se ne lazemo,da je Federer rekao da nece da se vakcinise,bila bi mu sirom otvorena vrata i na Us Openu,i u Australiji,i pokrenula bi se velika kampanja da Federer zaigra na gren slemovima.....I tu se sva prica zavrsava,valjda je svim sve jasno.
    (Sinke, 09. avgust 2022 13:40)

    ALI, jedno veliko ALI..

    Federer je vakcinisan. Tako da ti je komentar glup do bola.
    (Toma, 9. avgust 2022 15:16)

    # Link komentara

  11. @mag

    A ti si ga testirao? Što bre ljudi tako bezočno lažete, mislim stvarno...

    @sempervivum

    Suština je da svaka država ima svoje zakone, ti zakoni su na snazi (da li se to nekome svidja ili ne) i moraju da se poštuju, svako se od malena vaspitava da bude pošten, kulturan, da se pridržava propisa (što u životu što u saobraćaju, svuda i sve) šta je stobom, ti bi da masa bude razularena, da svako radi šta hoće i šta mu odgovara, da ne poštujemo ni zakone, ni institucije, da ne bismo bili ponizni? Eto npr svi znamo da vezanje pojasa u automobilu nije opasno i ne utiče ni u kom pogledu na ostale učesnike u saobraćaju, ako ti ne vežeš to je rizik samo za tene, ali propis je takav da nevezivanje pojasa znači prekršaj u saobraćaju i plaća se kazna. I sad ti ako platiš tu kaznu treba da galamiš da nikoga nisi ugrozio, da je to tvoja stvar, lični izbor, itd. Ako imaš kapacitet da razumeš ok...
    (ohoho, 9. avgust 2022 15:14)

    # Link komentara

  12. Ljudi,da se ne lazemo,da je Federer rekao da nece da se vakcinise,bila bi mu sirom otvorena vrata i na Us Openu,i u Australiji,i pokrenula bi se velika kampanja da Federer zaigra na gren slemovima.....I tu se sva prica zavrsava,valjda je svim sve jasno.
    (Sinke, 9. avgust 2022 13:40)

    Pa da se ne lazemo. Federer nikada ne bi dozvolio da dodje u takvu situaciju u koje sebe Djokovic dovodi, jer mu to kultura, tj. civilizacijski nivo ne dozvoljavaju. Tvoje spekulacije kako bi se
    u Melburnu i Njujorku poneli prema navakcinisanom Federeru su samo spekulacije, ali za mediokritete poput tebe to nisu spekulacije, to su istine o kojima se ne diskutuje.
    (Hunting hunters and fishermen, 9. avgust 2022 15:10)

    # Link komentara

  13. Postalo je više degutantno pričati o tome da li će se Đoković vakcinisati ili se neće vakcinisati. Pravila su jasna - ako mora vakcina neka je primi ili neka sjedi kući.
    (Commentator, 9. avgust 2022 15:01)

    # Link komentara

  14. Nije to politicko pitanje nego licno ali su neki napravili politicko
    (mr.crni, 9. avgust 2022 15:01)

    # Link komentara

  15. Nadal je u Australiji igrao, a da je bio pozitivan na testu, tako da...
    (Mag, 9. avgust 2022 14:36) 

    Nijw igrao pozitivan, nego je dosao nakon prelezeane korone i obaveznog desetodn3vnog karantina u Spaniji. Yako da... nemojte da lazete.
    (@Mag, 9. avgust 2022 15:00)

    # Link komentara

  16. "To trenutno znači da Đoković ne može da igra."

    No1e nije zaražen, te može da igra, tačno je da No1e, zbog propisa koji trenutno važe, ne može da uđe u SAD, dok na primer nevakcinisani amerikanac Tenis Sandgren može igrati na US openu.
    (Tačnije.., 9. avgust 2022 14:55)

    # Link komentara

  17. Samo najvecim budalama nije jasno da je ovo stvar para i kontrole.

    Ono sto je najbolesnije u celoj stvari jeste to da 90% vakcinisanih podrzava to da se nevakcinisani ubijaju u pojam, bar je to tako na zapadu.
    Zbog toga skoro niko ni ne napada ovo BESMISLENO pravilo i ponavljaju kao ovce "pravila su pravila".
    Jesu, sve dok nekom tamo to tako odgovara. Juce je australijska kriket igracica igrala mec zarazena u sred AUS.

    Jedna velika sramota i povratak covecanstva 100 god unazad.

    Ovo ide mnogo dalje od Novaka kojeg ubijaju u pojam I TO NE SLUCAJNO.
    (Nije Real nego Madrid!, 9. avgust 2022 13:49) 

    A i to sto govoris neistine nije slucajno.
    (@Nije Real nego Madrid!, 9. avgust 2022 14:51)

    # Link komentara

  18. Ali Đoković još uvek nije vakcinisan, a još i ponavlja da neće. Dobro zna da je uslov za ulazak u USA (kao što je znao i za Australiju ali je hteo sa lažnom potvrdom pa ga provalili), vakcina ali...JA NEĆU VAKCINU A VI MORATE DA ME PUSTITE..Da uprostim deci koja ne shvata ništa. Đoković bi da udje u avion za USA ali da ne kupi kartu, ovi mu kažu da je kupi ali on odbija, uporno pokušava da udje moli, kumi, šalje razne likove da da lobiraju za njega, igra čak i na kartu ,,znate vi ko sam ja" jok, ovi ni da čuju, kupi brate kartu i eto tebe u avionu slobodno, ne...NEĆU DA KUPIM KARTU ALI HOĆU U AVION PO SVAKU CENU. I zamisli ,,zlobnici" mu ne daju sram ih bilo. I sad se ne postavlja pitanje zašto on ne učini sebi i kupi tu kartu nego pitanje svih pitanja je zašto mu ovi ne učine i ne puste u taj avion, pa šta ako nije kupio kartu, pa šta ako neće da je kupi, njegovo pravo je da ne kupi itd...
    (1234, 9. avgust 2022 14:48)

    # Link komentara

  19. Nije to nikakvo političko pitanje, već je pitanje poštovanja pravne države i "snalažljuvosti".
    (niko, 9. avgust 2022 14:43)

    # Link komentara

  20. (Aragorn, 09. avgust 2022 14:12)

    Nadal je u Australiji igrao, a da je bio pozitivan na testu, tako da...
    (Mag, 9. avgust 2022 14:36)

    # Link komentara

  21. Jesu, sve dok nekom tamo to tako odgovara. Juce je australijska kriket igracica igrala mec zarazena u sred AUS.

    Jedna velika sramota i povratak covecanstva 100 god unazad.

    Ovo ide mnogo dalje od Novaka kojeg ubijaju u pojam I TO NE SLUCAJNO.
    (Nije Real nego Madrid!, 9. avgust 2022 13:49)

    Evo, ti si tipican primer antivaksera koji masovno barataju sa poluinformacijama, dezinformacijama, obmanama i lazima. Australijska kriket igracica igrala je u Engleskoj, u Birmingemu ako se ne varam, a ne u Australiji. U VB vaze trenutno drugacija pravila sto se korone ticu od onih koja vaze u SAD, Kanadi i Australiji. Da je u Engleskoj drugacije nego u SAD, Kanadi ili Australiji mogao si i po tome da zakljucis da su cak i nevakcinisanom dozvolili da igra na Vimbldonu.
    (Sto juznije to tuznije, 9. avgust 2022 14:31)

    # Link komentara

  22. Наравно да је политичко питање. Суштина је да треба васпитати масу да поступа онако како надлежни кажу, без обзира што вакцине очигледно не служе као заштита здравља.
    Сви видимо да је и у Америци (као и Аустралији) небитно да ли си болестан, битније је да си вакцинисан.
    Новак се успротивио тој врсти апсурдне понизности и зато неће играти.
    (sempervivum, 9. avgust 2022 14:03)

    Da, nece igrati.
    (Harry, 9. avgust 2022 14:17)

    # Link komentara

  23. Da su Nadal i Federer u pitanju da nisu vakcinisani, svuda bi igrali i pored propisa i zabrana drzava.
    Svo licemerstvo se ogleda u Noletovom slučaju!!! Mržnja i bes takođe.
    Potpuno im je nebitan čovek, zdrav još manje ako nije ispružio ruku.
    (Aragorn, 9. avgust 2022 14:12)

    # Link komentara

  24. Наравно да је политичко питање. Суштина је да треба васпитати масу да поступа онако како надлежни кажу, без обзира што вакцине очигледно не служе као заштита здравља.
    Сви видимо да је и у Америци (као и Аустралији) небитно да ли си болестан, битније је да си вакцинисан.
    Новак се успротивио тој врсти апсурдне понизности и зато неће играти.
    (sempervivum, 9. avgust 2022 14:03)

    # Link komentara

  25. @Sinke
    Zašto bi se Federeru otvorila vrata, a Novaku ne? Inače, pošto nisi ništa obrazložio, ovo što se napisao deluje besmisleno. Nagađaš i lupaš. Prvo i prvo, Federer nikada sebe ne bi doveo u ovakvu situaciju. A Novak neka ne insistira na igranju, neka ne moljaka i neka ne uvlači u svoj privatni slučaj političare, zaista je dugutatno.
    (Čika Džo, molim te pusti me, 9. avgust 2022 14:03)

    # Link komentara

  26. A da li vaze ruske i kineske vakcine na tlu Severne Amerike ili i tu vazi pravilo da ne vaze?
    (Bob, 9. avgust 2022 14:01)

    # Link komentara

  27. Samo Bog zna koliko je sportista sa lažnim, tzv. Kovid sertifikatima. Novak je hteo pošteno i to me sad obija o glavu. Mogao je da odglumi i plati sertifikat, štaviše, mogao je da učini uslugu farmaceutskom lobiju i slika se dok prima, npr. Fajzerovu vakcinu, a da u stvari primi placebo. Sve je to mogao, ali bi išao protv sebe. Čak i da sada završi karijeru, njegovo vreme slave tek dolazi!
    (Legionar, 9. avgust 2022 13:53)

    # Link komentara

  28. Samo najvecim budalama nije jasno da je ovo stvar para i kontrole.

    Ono sto je najbolesnije u celoj stvari jeste to da 90% vakcinisanih podrzava to da se nevakcinisani ubijaju u pojam, bar je to tako na zapadu.
    Zbog toga skoro niko ni ne napada ovo BESMISLENO pravilo i ponavljaju kao ovce "pravila su pravila".
    Jesu, sve dok nekom tamo to tako odgovara. Juce je australijska kriket igracica igrala mec zarazena u sred AUS.

    Jedna velika sramota i povratak covecanstva 100 god unazad.

    Ovo ide mnogo dalje od Novaka kojeg ubijaju u pojam I TO NE SLUCAJNO.
    (Nije Real nego Madrid!, 9. avgust 2022 13:49)

    # Link komentara

  29. Pa koliko god to zvuci malo klishe, ali Federeru se nikad ne bi desilo da dodje u ovu situaciju, ili bi bio vakcinisan ili bi lazirao nesto, svakako ne bi isao uz vetar.. ali eto mi smo takav narod.
    (cca, 9. avgust 2022 13:49)

    # Link komentara

  30. @sinke
    Ali Federer to ne bi rekao...
    (mn, 9. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  31. Zamislite da je Federer na Djokovicevom mjestu. Prosto nezamislivo da mu nebi dopustili da igra AO i USO. Takodje da je korona bila tamo neke 2006, 07.. znaci nema sanse da bi otkazali taj Wimbldon. A ona diskfalifikacija sa USO, to je slag na tortu.
    (Filip, 9. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  32. Vakcinisan sam sve po ps-u, međutim pričati o obavezi vakcine leta 2022 je apsurd. Ko je želeo uzeo je, dalo je dovoljan efekat, smanjila se smrtnost itd. Sada već nije bitno ko je primio a ko nije. Novi sojevi niču kao pečurke i stvar se odavno vrti u krug.

    Na kraju dana nije dejstvo vakcine večno. Onaj koji je primio u zimu 2021 je u istom rangu kao i Novak i bilo ko bez vakcine. Čuvena struka je svuda po svetu zakazala i drže se protokola bez imalo efekta. Forma bez suštine. U takvom svetu živimo nažalost.
    (tenisman, 9. avgust 2022 13:48)

    # Link komentara

  33. Ljudi,da se ne lazemo,da je Federer rekao da nece da se vakcinise,bila bi mu sirom otvorena vrata i na Us Openu,i u Australiji,i pokrenula bi se velika kampanja da Federer zaigra na gren slemovima.....I tu se sva prica zavrsava,valjda je svim sve jasno.
    (Sinke, 09. avgust 2022 13:40)

    Realno da ne moze realnije !
    (billy, 9. avgust 2022 13:44)

    # Link komentara

  34. I ovo je vama tenis.?? Pa tenis odavno vise nije tenis. Ovo sto se desava u tenisu u zadnje 2 godine, to se nikad nije desavalo. Naravno najveca zrtva tu je Djokovic. Djokovic je tu vjerovatno ostecen za ciste 4 GS titule. Naravno, zapadni licemjeri uopste ne pricaju o nepravdama koje su ucinjene Djokovicu. Zato Djokovic ako i pored svih nepravdi koje su mu ucinjene, ako i pored tih svih nepravdi na kraju bude imao najvise GS, onda ce biti smijesno diskutovati o tome ko je GOAT.
    (Milos, 9. avgust 2022 13:43)

    # Link komentara

  35. "Ali Đoković još uvek nije vakcinisan."

    Da, ali pritom je onima koji su vakcinisani zaštita od vakcina davno istekla i - nikom ništa.
    (asdgs, 9. avgust 2022 13:43)

    # Link komentara

  36. Ljudi,da se ne lazemo,da je Federer rekao da nece da se vakcinise,bila bi mu sirom otvorena vrata i na Us Openu,i u Australiji,i pokrenula bi se velika kampanja da Federer zaigra na gren slemovima.....I tu se sva prica zavrsava,valjda je svim sve jasno.
    (Sinke, 9. avgust 2022 13:40)

    # Link komentara