1. Bez brige... Jednom cemo i mi pobediti Spance. Desice se njihov slab dan ili nesto.
    (sale, 7. avgust 2022 22:58)

    # Link komentara

  2. @koki joj lupio si ko otvoren prozor. Metropolitan area ima oko 4 milijuna, to bi ti bilo ko krug dvojke u BG. Inače LA ima malo manje od 14 milijuna kao ćemo brojati pravo.
    (Oddy, 7. avgust 2022 19:45)

    # Link komentara

  3. Imaju svoj uzrast.
    (Mare, 7. avgust 2022 17:25)

    # Link komentara

  4. Koja blamaza? Nikad u svojoj istoriji nismo ovoliko razlike izgubili u ovoj kpnkurencini! Propadanje omladinskog sporta. Zene nam igraju B diviziju u ovoj konkurenciji. muskarci ovaj katastrofalan prolaz a tako je i u drugim sportovima u omladinskim selekcijama.
    (Radisa, 7. avgust 2022 15:39)

    # Link komentara

  5. Španija da nema ove Afrikance bili bi u B diviziji izgleda
    (mladen, 7. avgust 2022 11:57)

    # Link komentara

  6. Sta ce Izrael u eurobasketu, kakve veze ima Izrael sa jevropom ?
    (Vatrogasac, 6. avgust 2022 23:00)

    Kad te pola država matičnog kontinenta ne priznaje kao državu, onda ideš da igraš tamo gde možeš.
    (Je l sad jasno?, 7. avgust 2022 11:10)

    # Link komentara

  7. Sto rece neko u komentarima svi kosevi skinuti i nemaju deca gde da igraju.

    A pre mesec dana je bila vest da su Klipersi i grad Los Angeles renovirali i sredili 350 javnih igralista za kosarku u Los Andjelesu.

    Po toj racunici, ako LA ima duplo vise stanovnika Beograd bi trebao da ima 175 javnih terena. A nema ni 10%.
    (koki, 7. avgust 2022 10:20)

    # Link komentara

  8. samoproglasena kosarkaska velesila koja nikad nista nije osvojila opet pregazena, pa dokle bre vise :D
    (mateo, 6. avgust 2022 19:16)

    kao prvo ja komentiram a kao drugo volim istinu da pisem. eto mi trineasti a vi sedmi, jel ti sad lakse.
    (mateo, 6. avgust 2022 20:39)

    mozda, trolu, ali ovo 'bre' te odaje hahahahahaha
    (Milan, 7. avgust 2022 07:57)

    # Link komentara

  9. Ma to je zavera protiv Srbije....zar ne?
    (djole, 7. avgust 2022 07:43)

    # Link komentara

  10. Srbija zemlja košarke. Kakav vic. Ovde je sve šatro, pa tako i sport.
    (Baltazar, 7. avgust 2022 07:35)

    # Link komentara

  11. Mnogo brate, mnogo..
    (ford, 7. avgust 2022 02:34)

    # Link komentara

  12. Nasu kosarku je unistila ista stvar koja je unistila i fudbal :mamini i tatini sinovi i menadzerske kombinacije. Ako boljih od ovih nemamo, onda kosarku moramo zakonom zabraniti.
    U mom kraju svako drugo dete sa kosarkaskog terena u osnovnoj skoli je bolje od ovih tatinih nabedjenih kosarkasa.
    (Sremacicar, 7. avgust 2022 00:12)

    # Link komentara

  13. Sta lupetate, ko se preplasio.Dobra je odbrana bila na momente ali izgleda da oni se u napadu odmaraju jer nemaju snage, forma nije tempirana.Problem je vec bio Izrael.Pa neka se i dalje uce na klincima samozvani kondicioni treneri pa ce tako i da bude.Gde su se oni pripremali u Staroj Pazovi u Sremu gde je bundeva nahvisa tacka.Bez planine nema nista, nase repke su bile dobre jer su sepripremale na planinama a kondicioni trener bio Karaleja, Branimir Ilic Tajler itd,Kako sadis tako i zanjes.
    (Znalac, 7. avgust 2022 00:09)

    # Link komentara

  14. Jel bio korner
    (Milos, 7. avgust 2022 00:08)

    # Link komentara

  15. Ja sam ovo govorio i za U20 ekipu, koja je pukim kvalitetom i po malo srecom osvojila B diviziju.
    Danas su nam devojke u18 izgubile od Portugalki u B diviziji, ovi klinci 04’ razbijeni i ponizeni…
    Spali smo sa konja na magarca, a pre par godina smo bili na samom vrhu.
    Ova ekipa Djokica je nesto najgore sto sam video poslednjih godina, bez da uvredim nekoga.
    Sebicni, raspucavaju se odakle ne trebaju, nema saradnje, nema price, svako igra privatnu kosarku.
    Kraj!
    (Marko, 6. avgust 2022 23:59)

    # Link komentara

  16. Kosarka u Srbiji nije vise popularna ko nekada, a sa skinutim obrucima po naseljima klinci nemaju gde ni nauciti. Dete treba vec znati s loptom pre nego sto ga primeti neki nastavnik fizickog vaspitanja, izuzetci su zaista retki. Drugo, po celom svetu stice popularnost kroz NBA prenose, a tamo se igra neka lepa i ofanzivna igra, dok nasi treneri uporno forsiraju nesto sto je pokojna YU naucila od pokojnog SSSR, a to je gusenje igre besomucnom odbranom. Ok, funkcionisalo krajem proslog i pocetkom ovog veka, Sale jos izvlacio nesto s jednom izuzetno talentovanom generacijom, moderan trener kao Kokica nije mogao. Sad je resenje onaj Sveto Metuzalem, zar ne mozemo nekog jos iskusnijeg iskopati, makar iz groba. To sto smo se naigrali kosarke, naigrali smo se. Imacemo i dalje CZ I Partizan sa pola Amera u timu, jos ce oni kao i nesto plivati po EU i EK, reprezentaciju zaboravite
    (Splavar, 6. avgust 2022 23:43)

    # Link komentara

  17. Ovde jedan lik ok Nikole Đurišića napravi Lebrona iz nekog razloga, meni nepoznatog. Dečko igra u menadžerskom timu gde mu je data sloboda koju 99% klinaca nikad nigde neće imati. Dečko je odbio zadnj tri okupljanja u svom godištu.A na svetskom prvenstvu sa U20 gde mu apsolutno nije bilo mesto je suspendovan zbog ponašanja prema Zoranu Lukiću. Prošle godine je popriličito stagnirao al ga Miško maksimalno gura.

    Tako molim te ne diži klince u nebesa kad im tamo nije mesto. Pogledaj kako su neki bolne aterirali na ovom turniru.
    (Proka, 6. avgust 2022 23:36)

    # Link komentara

  18. U godinama koje dolaze tek će se pokazati koliko nemamo sistem, trenere i školu košarke. Mi smo pukli skroz.
    (MUSELIM, 6. avgust 2022 23:30)

    # Link komentara

  19. Pogledajte statistiku igrača 4, 5,6 i 10. Šutevi od 12-15, procenat 0. To su ljudi igrači reprezentacije. Alo, neko je njih birao, kao boljih od njih nemamo. Katastrofa, tuga.
    (Pr, 6. avgust 2022 23:10)

    # Link komentara

  20. 38?
    (duledudule, 6. avgust 2022 23:09)

    # Link komentara

  21. 23 poena za 3/4.
    Ko god da je igrao, protiv koga god da su igrali.
    30 minuta nekih 10 koševa su dali.
    Tragedija kosarke
    (Milan, 6. avgust 2022 23:08)

    # Link komentara

  22. Sta ce Izrael u eurobasketu, kakve veze ima Izrael sa jevropom ?
    (Vatrogasac, 6. avgust 2022 23:00)

    # Link komentara

  23. wolwerine
    Od 2006. do sad Spanija je osvojila cak 2 SP, 2 olimpijska srebra i olimpijsku bronzu i 3 EP uz jedno srebro. Slazem se da nije na nivou SSRA i Jugoslavije, ali je izrazito impresivno. Francuska je za to vreme osvojila 2 bronze na SP, olimpijsko srebro, evropsko zlato i bronzu. Mi smo osvojili jedno srebro na SP, jedno srebro na OI i 2 srebra na EP. Rekao bih da jesu bili bolji "cak i od nas", ali ne znam u kakvom smo mi problemu bili kad smo cetvrta najbolja reprezentacija u tom periodu. Ako govoris o problemima u poslednjih 5 godina onda su mnogo bolji od nas.
    Ne znamo kakvi ce Spanci biti u buducnosti, ali ako neka reprezentacija ima i seniorske prvake sveta i snazne juniore i jaku ligu, deluje suludo otpisivati ih. Verovatno su i Brazilci i Argentinci mislili da je Jugoslavija skorojevicka ekipa i da ce ubrzo oni ponovo biti bolji.
    Dalje, ko god da je rodjen i odrastao u Spaniji i treba da igra za Spaniju. Nama ne pise na licu kao crncima da li su nam preci Avari, Tracani, Goti, Grci ili bas imamo direktnu liniju od Srba, ali je normalno da predstavljamo zemlju ciji smo gradjani.
    Na kraju, je l' si stvarno napisao da Ibaka i Gober nisu nista posebno? Ljudi su bolji od svih aktivnih Litvanaca, Hrvata i Grka osim Janisa (koji je, zapravo tip igraca koji potcenujes).
    (jsx, 6. avgust 2022 22:52)

    # Link komentara

  24. Kao sto rekoh juce, prva jaca utakmica i sve smo mogli lepo da vidimo a nismo zakacili ni litvance ni tursku a ni francusku. Najociglednija stvar danas je brzina, odnosno sporost nasih igraca, spanci su duplo brzi u bukvalno svemu sto rade na terenu. Ono sta pravimo to i dobijamo. Nasa dva pleja, koji to naravno uopste i nisu, soliraju, ne prepoznaju situacije, igraju za sebe, pasa nema a zasto, zato sto ih tako uce nikitovic u dinamiku i trener curcicu u zeleznicaru i malina u borcu. Ponovo cu se vratiti na juce receno, sve ovo sto se desava krivi su treneri poltroni i neznalice, 90% njih. O ovoj utakmici stvarno ne znam sta reci osim nasmejati se kad neko ovde kaze los dan???!!! 1-24 za tri, prvih devet minuta 2pts, 13 za poluvreme, 23 na kraju trece cetvrtine, 7as za celu utakmicu i nismo dogurali ni do jednog poena za minut igre. Ovo je tuzno ali ponovicu, deca nisu kriva, treneri, savez, selekcija igraca...ljudi ovo neko gleda, skauti, neko ko se razume, sta ce misliti o nama...kao da nikog nije briga, a mozda i nije
    (Jb, 6. avgust 2022 22:25)

    # Link komentara

  25. Gledao sam mec. Neshvatljiva kolicina straha od Spanaca. Momci, poradite na karakteru svaki ponaosob ili ce nam se kosarka potpuno u bliskoj buducnosti urusiti.
    (Isandic, 6. avgust 2022 22:13)

    # Link komentara

  26. ma nema veze biće bolje...
    (Waske, 6. avgust 2022 22:12)

    # Link komentara

  27. Tesko mi je ovo da napisem ali mislim da mi zaista nismo vise zemlja kosarke. Mozda zemlja MVP-eva, koliko to nekome znacilo, ali kosarka je kolektivni sport. Kosarka je stanje duha. Da ne sirim pricu, dosta je da se pogledaju tereni po skolskih dvoristima, parkovima, naseljima... kako zvrje prazni. (Jos je gore kad vidis neke mucenike kako igraju neki hrkljus.) Kad smo BILI zemlja kosarke, na tim terenima je bilo po 5-6+ ekipa koje su igrale na ispadanje. Secam se kad sam na more isao sa basketarom. Neki fantasticni basketasi u moje vreme nikada nisu trenirali (ozbiljnu) kosarku a bili su strava.
    Uz neprikosnovene americke "inner cities" i pustopoljine, buducnost kosarke je u Africi. Tamo gde klinci nemaju iPhone ni 3 ozbiljna obroka dnevno ali imaju genetiku i san o begu iz bede. Zato mi se cini da ce u godinama koje dolaze, u evropskoj kosarci, reprezentacije Spanije, Francuske pa i Italije imati prednost u odnosu na nas. Mi cemo jos neko vreme izbacivati izuzetne pojedince, ne zahvaljujuci sistemu nego uprkos njemu; ali sumnjam da cemo ikada uspeti sve najbolje da skupimo na bilo kom takmicenju.

    Uzgred, ovo se odnosi na sve drzave bivse YU. Druga su vremena i niko vise nema pravo da bastini nasledje YU skole kosarke. Ta skola je bila cudo koje je ostalo u nekim drugim vremenima. YU je bila zemlja kosarke i to je bilo samo po sebi ocigledno. Nije bilo potrebno o tome trositi reci.
    (Kiki, 6. avgust 2022 22:07)

    # Link komentara

  28. Sramota od ovih klinaca.Dozvoliti da ih španci ovako ponize je nedopustivo za uzrast u kome se nalaze.Pa nisu igrali protiv A tima Španije.Očigledno slabo vođenje sa klupe.
    (joca, 6. avgust 2022 21:53)

    # Link komentara

  29. Mamini i tatini sinovi. Zna se ko mora da igra. Mnoga deca kvalitetnija ne mogu da dođu do izražaja jer sve je u parama.
    (Ups, 6. avgust 2022 21:49)

    # Link komentara

  30. Jsx... Realno ne postoje, zlatna generacija Gadola, Navara koja je uzela manje što se i mogla je nestala, osvojiše ovo Svetsko svaka čast.. Neće njih više biti dugo, dugo nidje, Francuzi isto strašnu generaciju koja nije uzela nista vise napr od nas koji smo bili u problemima, pa smo ih u tukli, obe reprezentacije, Španija ranije ne, a sada da igraju sa Strancima.. A ovi Crnci do nekih 19,20 godina su fizički zverine za bele klince, I gaze na atketizam, a posle uglavnom ne postoje, Garuba, Ibaka,Gober,, I igrači na nižim pozicijama, koji dominiraju u mlađim kategorijama, probijaju, jedu obruč, lete, kasnije u najboljoj varijanti postaju elitni defanzivci.. Sutra nema, elegancije nema, mozga nema.. Klasični divljači.. A ovi nadi, onda litvanci, hrvati, grci.. Sutic, basketaske forice, mozak itd ismejavaju ih u seniorskoj košarci..
    (wolwerine, 6. avgust 2022 21:48)

    # Link komentara

  31. Svaka cast momcima, samo los dan danas i prvi poraz na prvenstvu. (Nikola, 6. avgust 2022 19:59)

    Kakav, care, loš dan, sa procentom šuta od 1/24 za tri poena? To se ne zove loš dan, to se zove loša ekipa koju nakantaš na basketu u kraju i ne dolazi do kraja leta više na teren! To je smešna igra i na asfaltu iza zgrade, a ne na takmičenju u kojem imaš trenera, iza kojeg stoji čitava ekipa i KSS. Glupo je i dripački osporavati dečacima uspeh polufinalni koji su postigli, ali pravdati ovakav meč lošim danom je odličan recept za loše decenije seniorske košarke.
    ( , 6. avgust 2022 21:41)

    # Link komentara

  32. Чак ни данас одбрана није била лоша као и током цијелог ЕП(60 поена Шпанци па иако су се опустили)...
    (Аки, 6. avgust 2022 21:06)

    Lako cemo se sloziti da 60 primljenih poena nije mnogo. Ali to jos ne znaci da je odbrana nije bila losa. (Sem, naravno, u poredjenju sa napadom.) Evo zasto to mislim, ako se izgubi sa 20+ razlike, a pritom se napravi samo 13 faulova ukupno (od toga na jednog igraca otpadaju 3), ako protivnik (koji je lose sutirao slobodna bacanja) za celu utakmicu izvede samo 7 slobodnih bacanja - onda u toj odbrani dosta toga fali.
    (Krsto, 6. avgust 2022 21:41)

    # Link komentara

  33. Veliki Danilovic kaze da imamo super generaciju…vidim..
    Unistio je savez sve vrednosti od kad je dosao za predsednika.
    (sima, 6. avgust 2022 21:18)

    # Link komentara

  34. Nema veze, glavu gore idemo po bronzu
    (Dejan, 6. avgust 2022 21:12)

    # Link komentara

  35. ???
    (Milos, 6. avgust 2022 21:10)

    # Link komentara

  36. Bravo
    (Milos, 6. avgust 2022 21:09)

    # Link komentara

  37. wolwerine
    Da, zaista Spanija i Francuska ne postoje u seniorskoj kosarci...
    (jsx, 6. avgust 2022 21:08)

    # Link komentara

  38. Чак ни данас одбрана није била лоша као и током цијелог ЕП(60 поена Шпанци па иако су се опустили) али исто тако напад ни на једном мечу није био добар.Ова екипа нема нападаче.Као и многи вјеровао сам у Милијашевића али и много погријешио.Ово ЕП је показало његову НЕМОЋ.Он је требао да буде вођа и најбољи.Ђуришић је Леброн у Европи у год.2004 али и Шпанцима је фалио Нуњез који је недавно био МВП на ЕП U20.Немамо у овом год.ни моћног центра.Поређење- СП U19 2013 г. Амери све згазили 40 разл.и више са нама 2 тешка меча.Наш тим Никола Јанковић,Ђоко Шалић,Стефан Пот,Кутлешић,Јован Новак,Добрић,Михајло Андрић,ЈОКИћ18год.још непознат резерва Јанковићу играчи у рангу ових данас али...плеј Мицић,центар Милутинов.Мицић надиграо и Амере,сваки меч поени,асистенције одбрана,МОЗАК тима, у идеалној петорци ,Милутинов надигран само од Амера.Остали уз њих двојицу добри.Ови нису имали вођу.Илија немоћан,остали могу бити само водоноше.Од свих који су фалили само Ђуришић је играч који прави разлику остали су нестабилни.Са њим се мора озбиљно попричати,има бубице али нетреба га олако отписати .Млад је ипак има свега 18.Још нешто прије 2 ипо год.ови момци су од свих бољих тимова у Европи губили овом разл.и ипак су у борби за медаљу и иду на СП.а тамо?? Ђуришић?? или можда Огњен Радошић поз.1 и 2 има 16 год.бољи од сваког нашег из u18.За 4 дана почиње кадетско ЕП обратите пажњу на тог момка добар у оба смјера,виртуоз,одлично грађен,није акцелерант,равнопр.са 3 год.старијима.Задња нада на поз.плеја
    (Аки, 6. avgust 2022 21:06)

    # Link komentara

  39. Los znak za buducnost, kad nasi udju u mec sa vrsnjacima, a izgledaju preplaseno kao da igraju protiv seniora Spanije.
    (Ukakihsemajko, 6. avgust 2022 21:05)

    # Link komentara

  40. Gledao sam naravno utakmicu a i ostale naše utakmice na celom prvenstvu.
    Pratim mlađe selekcija već nekoliko godina i smatram da je ovo jedna od najgorih generacija a trener na ne pričam.
    Nekada su naši treneri slali u svlačionicu kada bi igrač u 5 sekundi uzeo slobodan šut za tri poena a ovi klinci šutaju pod blokom iz stepbeka u 5 sekundi i niko ništa ne kaže.Verovatno gomila trajnih sinova koji su morali da igraju.
    Broj 17 mi je upao u oko,nažalost negativno
    (sumljivo lice, 6. avgust 2022 20:58)

    # Link komentara

  41. Jako bi se začudio kada bi malo proguglao i video da su mladi prvaci sveta prosle god...
    Da je polufinale EP u kosarci gde nije igralo par bitnih igraca isto lose ???

    Zna se zasto spominjes kosarku i vaterpolo ali ispadas smesan sine. Barem je internet danas dostupan i sve informacije na njemu
    (Batko, 6. avgust 2022 19:50) #

    Vidis Batko, nisi uopste u pravu. Biti prvak u mladjim selekcijama (sto si procitao na netu) nije uvek pravi pokazatelj stanja. U vaterpolu bar 4 deteta od 15 su tu preko debele veze. Treneri imaju pokrice jer su prvi. Ali zato 20 dece napusti zbog toga vaterpolo jer je razocarano a mozda bi bili nosioci igre u seniorskoj reprezentaciji. I zato ce uskoro i vaterpolo da se urusi i to ne kao kosarka vec kao rukomet u totalu…
    (Daulex, 6. avgust 2022 20:50)

    # Link komentara

  42. Možete da kritikujete Miška Raznatovića koliko hoćete, ali on je jedna svetla tačka u našoj košarci. Zašto? Mladim igračima koji imaju talenta daje šansu da se probiju, dok u državnim klubovima rade veze, deca bogatih i moćnih moraju da igraju, iako često nisu talentovani.
    (Marko, 6. avgust 2022 20:45)

    # Link komentara

  43. @ (Branko, 06. avgust 2022 20:23)

    Svaka čast majstore.
    5x sam čitao tvoj komentar.
    Potpisujem svaku reč.
    (Levi bek, 6. avgust 2022 20:43)

    # Link komentara

  44. mateo u najboljem slučaju završićete trinaesti,odakle ti ideja da komentarišeš bilo šta?
    (Dejan, 6. avgust 2022 19:45)


    kao prvo ja komentiram a kao drugo volim istinu da pisem. eto mi trineasti a vi sedmi, jel ti sad lakse.
    (mateo, 6. avgust 2022 20:39)

    # Link komentara

  45. Dobro je ovo gledajući ceo turnir; A divizija, u 4 najbolje bez 4-5 vodećih igrača, izboreno SP sledeće godine... ali trebali ste da gledate devojke, isto 2004/05-o
    naletele na moćni Portugal...
    očaj živi.
    (Milutin, 6. avgust 2022 20:37)

    # Link komentara

  46. Bili nekada" zemlja košarke"..... I dalje ima dobre dece, ali sve otišlo u komercijalu, treneri za rad u klubovima se angažuju sa buvljaka..... za 100 eura mesečno( za rad sa mladima tri termina po sat vremena nedeljno) sa decom rade sklekove i taktiku sa neta.... mladje selekcije osvojiće po neku medalju ali u B konkurenciji. U Savezu potpuna anemija, riditelji su menadžeri a menadžeri roditelji i pa, pa....Sve je jasno, strašno propadanje sporta i dece.... Spas im je ako odu , pa nešto nauče u inostranstvu..... Španija dobra ali biju nas : Island i ostali ribari. STRAŠNO
    (Petar, 6. avgust 2022 20:37)

    # Link komentara

  47. Srbija zemlja kosarke...
    (PatriJota, 6. avgust 2022 19:53)

    Tvoj komentar je sarkastican hoces da kazes da nismo zemlja kosarke
    Ovo je polufinale, igracemo za bronzu, plus smo igrali oslabljeni ovu utakmicu. Veliki uspeh je igrati polufinale a verujem da cemo uzeti bronzu. Srbija je zemlja kosarke.
    (Mare, 6. avgust 2022 20:34)

    # Link komentara

  48. Nije problem izgubiti.Nije problem ni izgubiti 20 razlike.Ali dati 38 poena u juniorskoj konkurenciji,e to je tragicno.Potpuno pogresan sistem vrednovanja igraca,koji dovodi do pogresne selekcije.
    (Miroslav, 6. avgust 2022 20:27)

    # Link komentara

  49. Mi smo zemlja u kojoj se gaje visokorizicne iluzije o nekakvoj velicini pa su padovi bolniji nego sto bi trebali biti
    (telve, 6. avgust 2022 20:25)

    # Link komentara

  50. Ovo je za neverovati: 1 od 24 za 3P! Jel se ovo skupilo drustvo iz kraja il ova ekipa ima trenera? Imaju neke kontrolne treninge? Imali su pripreme par nedelja? Najlakse je odapeti trojku. Ali jedan je Stef Kari. Secam se kada je trojka uvedena zvali smo je idiot-linija. Cujem neki dan od sina koji trenira u mladjim kategorijama da treneri zabranjuju da se sutiraju "duge" dvojke. Kao to nije pametan izbor suta. A onda zavrsite sa navodno najtalentovanijim momcima koji, posle 10+ godina treninga, sutiraju 1/24 za 3P! Ovo se nekad resavalo samarcinom. Da su ovih 24 napada zavrsavali ne sutirajuci za 3P, da su poentirali tek svaki treci od ta 24 suta (sto, priznacete, nije neki podvig za 2P) razlika bi bila za 13 poena manja; sa 50% - 19 poena manja! Ali da odigras dobar napad za 2P treba znati znanje; da odapnes trojku uz procenat suta 4% treba samo bezidejnost, nabedjenost i bezobrazluk. Alo bre, testirajte ih na treninzima; ko ne sutira rutinski barem 50% za 3P na treningu (i lud i pijan i probudjen u pola noci), NEMA PRAVO da uzima sut za 3P na utakmici. Jer taj koji na treningu ima 50% na utakmici nece pogoditi tek mozda svaki 4 il 5 sut za 3P. On nema sut za 3P u svom repertoaru i nema sta da pokusava.
    (Branko, 6. avgust 2022 20:23)

    # Link komentara

  51. Nije problem u talentu vec u glavama sportista. Kada ti jos kao klinac mislis da si za 2 klase bolji od ostatka sveta i tako nadobudan izadjes na duel ekipi koja mozda nema toliki talenat ali naporno trenira i bude hladan tus!
    (Posmatrac, 6. avgust 2022 20:21)

    # Link komentara

  52. Svaka cast momcima, samo los dan danas i prvi poraz na prvenstvu. Kad pogledate vrlo verovatno ce Slovenija biti drugi finalist. Tu istu Sloveniju smo mi demolirali u prvom kolu, bilo je maksimum + 27.Nekad je bitan i zreb da se izbegnu najbolji
    (Nikola, 6. avgust 2022 19:59)

    # Link komentara

  53. 38 poena sta reci
    (reks, 6. avgust 2022 19:58)

    # Link komentara

  54. Vise nismo zemlja kosarke
    (zmajognjeni, 6. avgust 2022 19:58)

    # Link komentara

  55. Pa u rukometu ekipa da vise golova.
    (Hrundi Bakshi, 6. avgust 2022 19:56)

    # Link komentara

  56. Nikada se Spanija, kao sportska nacija, ne sme potceniti, bez obzira u kom sastavu dolazi. Treba se setiti seniorskog SP 2019. i nacina na koji je Skariolo vodio relativno oslabljen tim do zlatne medalje. Nasi momci moraju da podignu glavu i pokusaju da sutra osvije bronzu sto nije lose.
    (Demar Derozan, 6. avgust 2022 19:54)

    # Link komentara

  57. Lagano ljudi Španija je za klasu jača od svih.. Ima Dva Crnca minimum, koji u zube nose ostale igrače sada i dominiraju,ne može ima niko nista, i za par godina u seniorskoj košarci neće postojati ta dva igrača, zato je Španija sada "klasa" iznad svih, pa tako uglavnom i Francuzi u mlađim kategorijama.. Napomena fali nam par najboljih igrača u ovoj generaciji, i Djurisic koji je Jordan za sve igrače u ovom godištu.. Tako da sve je ovo odlicno!!!
    (wolwerine, 6. avgust 2022 19:53)

    # Link komentara

  58. Srbija zemlja kosarke...
    (PatriJota, 6. avgust 2022 19:53)

    # Link komentara

  59. To je taj razvoj najtrofejnijeg sporta u proteklih 10 godina.Vaterpolo da ne pominjem.
    (Nikiton, 6. avgust 2022 19:11)

    Jako bi se začudio kada bi malo proguglao i video da su mladi prvaci sveta prosle god...
    Da je polufinale EP u kosarci gde nije igralo par bitnih igraca isto lose ???

    Zna se zasto spominjes kosarku i vaterpolo ali ispadas smesan sine. Barem je internet danas dostupan i sve informacije na njemu
    (Batko, 6. avgust 2022 19:50)

    # Link komentara

  60. Zasto nije igrao Jokic ?
    (zbunjen, 06. avgust 2022 19:20)

    Nije ni Koturovic igrao! Zasto ?
    (v p, 6. avgust 2022 19:46)

    # Link komentara

  61. To je realno stanje nase kosarke. Nekada smo jedva cekali da pocne EP. Sada me strah i da razmisljam o tome.
    (60:38, 6. avgust 2022 19:46)

    # Link komentara

  62. Treba gledati sa pozitivne strane,primili su samo 60 poena.
    (Aleksandar, 6. avgust 2022 19:45)

    # Link komentara

  63. mateo u najboljem slučaju završićete trinaesti,odakle ti ideja da komentarišeš bilo šta?
    (Dejan, 6. avgust 2022 19:45)

    # Link komentara

  64. RokNrolla
    bez nekoliko IZDAJICA koji nisu hteli da igraju za reprezentaciju?
    (gifs, 6. avgust 2022 19:43)

    # Link komentara

  65. To je buducnost, a i sadasnjost naseg sporta. Sad nam smetaju igraci poreklom iz afrike (kao da ih nisu imali poslednjih 30godina) i sto njihovi igraci izgledaju starije 😂😂 Uopste nije do sistemskog urusavanja najuspesnijih sportskih institucija, samo spin, samo jako pfffff
    (Tor, 6. avgust 2022 19:42)

    # Link komentara

  66. Mi ne volimo sport, mi volimo da pobedjujemo. Nikada, niko nije rekao bolju stvar.
    (Mogul, 6. avgust 2022 19:42)

    # Link komentara

  67. Čitam da je nekima ovde do šale na račun naše reprezentacije, posebno im je zanimljiv rezultat tj naših 38 poena za celu utakmicu. Plašim se da apsolutno ništa nije smešno jer sam ja čitajući rezultat prvo pomislio da se radi o ženskoj košarci ili o rezultatu prvog poluvremena...
    (arhitekt, 6. avgust 2022 19:37)

    # Link komentara

  68. aba liga...
    (Niški, 6. avgust 2022 19:37)

    # Link komentara

  69. Bruka ovako izgubiti u polufinalu prvenstva... Najgore je što smo na sreću ovde i došli, a ispale su bolje ekipe od nas Francuska, Litvanija, Italija...
    Da se Španci nisu opustili posle +30 mogli su da nas ostave na 20 poena na kraju, toliko ništa nismo znali...
    Nemam odgovor zašto ovako nista ne znamo čim nas pritegne neka malo jača odbrana... A videćete, za bronzu gubimo od Slovenaca koje smo u grupi pobedili sa dvadeset razlike...
    (Rokabili, 6. avgust 2022 19:36)

    # Link komentara

  70. Gledao sam utakmicu. Iz nekog razloga naši izgledali preplašeno. Selektor Djokic bez energije da nesto promeni. Spanci realno nisu toliko bolji.
    Loš pristup utakmici je razlog, bez zelje i fajterske energije.
    (mile, 6. avgust 2022 19:33)

    # Link komentara

  71. Prvo cestitke svim momcima koji su izborili plasman na Svetsko Prvenstvo sledece godine sto je zapravo i bio primarni cilj, Spanija je nenormalno jaka u ovom uzrastu i ovaj poraz je bio ocekivan i sa vecom razlikom cak, jer nasi su umorni i celo prvenstvo igraju sa standardnih 8 u rotaciji, umor i trema su ih pojeli svakako nisu imali sanse, da smo dosli u punom sastavu sa Djurisicem, Vudragovicem, Matovicem, Stosicem i Borovicaninom to bi bila egal utakmica mozda bi cak i pobedili, no oni su odbili poziv da igraju tako da igrali smo sa onime sto smo imali i premasili ocekivanja
    (Djordje, 6. avgust 2022 19:32)

    # Link komentara

  72. Sve više padamo. Nema više kvalitetnog rada sa mladim kategorijama. Decu uče profesori fiskulture ili bivši lokalni košarkaši. Kampovi su zlo i mesto gde se otima novac roditeljima. Kakav je to rad kada ima 50-60 dece u smeni. Klubovi na lokalu nemaju novca. Španija je nedavno osvojila titulu u U16 a osvojiće i ovde. Njihova skaut služba dovodi igrače iz Afrike ali i regiona. Primer Mirotić
    (Zvezda, 6. avgust 2022 19:32)

    # Link komentara

  73. 38? prosek manje od poena po minutu... sramota.
    (yo_dorro, 6. avgust 2022 19:29)

    # Link komentara

  74. To je zato što se košarka igra samo u Beogradu, jedino se Čačak koprca, ali to je malo.
    (Kvante, 6. avgust 2022 19:27)

    # Link komentara

  75. Bravo momci za polufinale!
    (Realni10, 6. avgust 2022 19:25)

    # Link komentara

  76. Ovi spanci izgledaju bar 5 godina stariji od nasih. Par igraca im izgleda kao da imaju 30 godina
    (istoricar, 6. avgust 2022 19:23)

    # Link komentara

  77. Ne znam koliko je vaš gledalo utakmicu, ovo je otprilike statistika: 13/22 sl bacanja, 1/24 šut za 3, ne znam koliko je za 2, ali je procenat nizak... Španci imali 49 skokova, o broju asistencija i ostalim stvarima bolje da ne govorim. Jedina dobra stvar je što smo u 4, sve ostalo je jako zabrinjavajuće. Ono što sam primetio, posebno kod Španije i Italije, naturalizacija kreće već u ovom uzrastu ili ranije (Afrikanci, itd...)
    (Dominacija, 6. avgust 2022 19:23)

    # Link komentara

  78. Zabrinjavajuce ! Bitno da nam se mentalitet rada ne menja dok svet modernizuje kosarku, mi se tu jos uvek palimo da smo zemlja kosarke. Ako je tako, onda smo je bas zakopali ! Morace onda prava revolucija da bi se otkopola ! Sta je tu potrebno za to ? Da li su nam potrebni dobri radnici ili dobra alatkta ili jedno i drugo ?
    (Daca Francuz, 6. avgust 2022 19:21)

    # Link komentara

  79. Zasto nije igrao Jokic ?
    (zbunjen, 6. avgust 2022 19:20)

    # Link komentara

  80. Sad se piše i komantariše a do sada nigde nikog ... bravo za momke koji su izborili svetsko prvenstvo bez 4-5 najtalentovanijih u ovoj generaciji , falio je kvalited da bi se moglo parirati spancima, napadacki nismo imali sta da ponudimo
    (RokNrolla, 6. avgust 2022 19:17)

    # Link komentara

  81. naši nabeđeni šuteri, ,ilijašević, ćurčić, radaković.... pogledajte samo statistiku [link]
    (gifs, 6. avgust 2022 19:17)

    # Link komentara

  82. samoproglasena kosarkaska velesila koja nikad nista nije osvojila opet pregazena, pa dokle bre vise :D
    (mateo, 6. avgust 2022 19:16)

    # Link komentara

  83. u jednom momentu je bilo 23:54. Ne znam sta se desilo. Reci da su losi, a do polufinala dosli bez poraza, ne moze se reci. Dal je ova Spanija dvije klase iznad svih, ne znam. Nidam gledao utakmicu pa ne mogu da sudim.
    (kaokakao, 6. avgust 2022 19:11)

    # Link komentara

  84. To je taj razvoj najtrofejnijeg sporta u proteklih 10 godina.Vaterpolo da ne pominjem.
    (Nikiton, 6. avgust 2022 19:11)

    # Link komentara

  85. Sto nisu igrali drugo poluvreme?
    (El Doctore, 6. avgust 2022 19:09)

    # Link komentara

  86. Ceska u finalu? Koliko znam oni i Nemacka razigravaju od 9-16 mesta, a Turska-Slovenija je drugo polufinale
    (genije, 6. avgust 2022 19:07)

    # Link komentara

  87. Kakav tuzan rezultat
    (kakogod, 6. avgust 2022 19:07)

    # Link komentara

  88. Sramota na sta lice ovi momci, 2 igraca znaju da spuste u dribling, o sutu da ne pricam.... uzas uzas
    (sss, 6. avgust 2022 19:05)

    # Link komentara

  89. Spanski cigani
    (nnn, 6. avgust 2022 19:05)

    # Link komentara

  90. 38 poena bravo
    (šeriff, 6. avgust 2022 19:04)

    # Link komentara

  91. E, svašta...koji rezultat.
    (Nikola, 6. avgust 2022 19:03)

    # Link komentara

  92. Ispod 10.poena po četvrtini,pa to je sramotno stvarno...
    (Baša Mrkalj, 6. avgust 2022 19:03)

    # Link komentara

  93. Pokrali nas.
    (Strelac, 6. avgust 2022 19:01)

    # Link komentara