1. Propali kao neki ljudi.
    (Zasluzuju to, 9. jul 2022 04:30)

    # Link komentara

  2. Nema truda.
    (Cinjenica, 9. jul 2022 04:29)

    # Link komentara

  3. Nismo jaki kao pre.
    (Da kazemo, 9. jul 2022 04:29)

    # Link komentara

  4. Ni ne treba uopste
    (lik, 9. jul 2022 04:28)

    # Link komentara

  5. Uzivaj u mazohizmu.
    (neko tamo, 9. jul 2022 04:27)

    # Link komentara

  6. Ma ne nije bas kao ti kad si igrao aktivno u proslosti pa ne prodje dalje na Ep.
    (Mare, 9. jul 2022 04:24)

    # Link komentara

  7. Cek cek, ko ono bese predsednik KSS kada smo osvajali one medalje do 2016?
    (Sinak, 8. jul 2022 16:40)

    # Link komentara

  8. "Naš budžet saveza je i po nekoliko puta manji od budžeta Izraela, Mađarske ili nekih reprezentacija koje košarkaški ne vidimo na mapi", izjavio je Tomašević za TV Prva."
    Ajde!
    Pa gospodine Tomaševiću potražite od države da vam poveća budžet i zapretite da ako to ne urade da ćete svi dati ostavke. I na kraju ako i ne povećaju i dajte ih. Tako se to radi. Ovako, kukanje i vadjenje na te jeftine fore vam ne priliči gospodine Tomaševiću!
    (Dr Dragan, 8. jul 2022 11:01)

    # Link komentara

  9. Дејане одлази!
    (Милош, 8. jul 2022 05:01)

    # Link komentara

  10. Ja mislio da kaze NIJE SMAK AKO NE OSVIJIMO ZLATO a onda citam ponovo...
    (Va nije, 7. jul 2022 21:08)

    # Link komentara

  11. Jedino takmičenje u košarci koje je bitno je NBA i OI, ostalo sve bezveze to igrači shvataju pitanje je kad će i ostali da prihvate, ovi u foteljama a i gledaoci
    (Kole, 7. jul 2022 20:15)

    # Link komentara

  12. Naravno da je smak Sveta.
    (Siniša, 7. jul 2022 17:59)

    # Link komentara

  13. Oterali su Djilasa iz saveza i sad eksperti vode kosarku, kao sto ce voditi vaterpolo. Do propasti kao i citavu drzavu.
    (kole, 7. jul 2022 17:45)

    # Link komentara

  14. Ne tice me se, cak ni ne znam tko je ovaj lik, ali moram reci da je ovo turbo sramotna izjava.
    Ako je on neki radnik u savezu- odmah mu dati otkaz.
    Iz repke protjerati svakog igraca koji to uopce pomisli.
    Koliko sam shvatio, doncic igra za slo ali vasi ne igraju za srbiju.
    Ako moze on, mogu i oni.
    Ako odbiju poziv, ma da se igra i protiv lihtenstajna, potjerati iz repke i oznaciti kao nacionalne izdajnike.
    Pa da vidimo tko ce ubuduce odbiti poziv.
    (Pijani zlotvor, 7. jul 2022 16:40)

    # Link komentara

  15. Zbog ovakvog stava i defetizma odmah ostavka, ne treba nam to... Odgovornost samo... Inace, ima da potonemo pa da nam bude uspeh sto se svake desete godine plasiramo...
    (Rozen, 7. jul 2022 13:23)

    # Link komentara

  16. Ostavka! Danas do 24:00.
    (Dragan, 7. jul 2022 12:59)

    # Link komentara

  17. Da, jeste....Ako tako misli, Tomasevic treba da podnese ostavku.
    (kizza, 7. jul 2022 12:30)

    # Link komentara

  18. Jeste , smak je. Ako ne razumete, pitajte Piksija, mi moramo da odemo na to prvenstvo.
    Nije Pesic za ovo kestenje iz vatre, proslo je njegovo shvatanje kosarke, drugaciji je mentalitet igraca. Mucno je gledati i igrace i Pesica u ovoj situaciji, a tek nasta nam lici igra, nigde veze.
    Po mom misljenju zvati alimpijevica, dati mu odresene ruke, ne zvati igrace starije od 25 godina, i kljucna stvar, oni igraci koji izbore plasman na prvenstvo, e ti igraci i idu na to prvenstvo, a ne jedni se bore , a posle dodju neke primadone da igraju. Okrenuti novi list i od nule.
    (Pera, 6. jul 2022 21:22)

    Dobra ideja, mada su vece sanse da nas apokalipsa zadesi nego ovo sto si sada napisao. Dzaba pricas nesto kada nikog ozbiljnog nema da te saslusa.
    (:X, 7. jul 2022 11:57)

    # Link komentara

  19. Ovoga po hitno smeniti, dovesti Moku Slavnica da razbuca sve ove. Sta je sa Kicanovicem, Daliagicem...zasto oni nisu u savezu? A ovi koji misle da Pesic ne valja neka odu i love zmije po Mosoru.
    (EZeljko, 6. jul 2022 21:18)

    Kakav Moka, kakav Kićanović, Dalipagić... Ti su ljudi davno dali svoje i istrošeni su, a i prevaziđeni. U kojem ti vremenu živiš?
    I da ti kažem, Pešić nije više za ovaj posao. I on je potrošen, kriv je za ovaj poraz od Belgije 100 %, niko drugi, baš Pešić je kriv. Diletantski je vodio ekipu, bez ikakvog smisla i strategije. Zadnjih 5 minuta može biti primjer na košarkaškim akademijama kako se ekipa NE VODI. To što ima rezultate u prošlosti i što ga poštujem i cijenim ne znači da ima pravo na takve greške.
    (WillyWonka, 7. jul 2022 07:45)

    # Link komentara

  20. mozda da Jokic kao veliki patriota i reprezentativac donira malo sredstava za pomoc kss kako bismo finansijski sustigli reprezentacije tipa Madjarska i Izrael, tada bi svetsko zlato bilo zagarantovano a sam plasman se nebi dovodio u pitanje.
    (blady, 7. jul 2022 07:12)

    # Link komentara

  21. Sramotna izjava!
    (ćaćo, 7. jul 2022 01:44)

    # Link komentara

  22. Pa, za vas nije, gospodine Tomaševiću. Svaka čast na klupskim uspesima! Za reprezentaciju ste bili najslabija karika. Ima nas koji pamtimo 1/2 sa penala protiv Argentine i još mnoge druge stvari. Više ste odmogli, nego što ste pomogli, kao reprezentativac zato se ne javljajte.
    (Eureka, 6. jul 2022 23:59)

    # Link komentara

  23. Tomasevicu drugacije govoris kada si u fotelji, propustili smo OI i sada treba i svetsko pa opet OI i da nam to bude cilj, plasirati se na veliko takmicenje kao i fudbaleri...sramna recenica, sta vi radite u savezu????? Kolike su vam plate i odgovornosti
    (Branimir, 6. jul 2022 23:03)

    # Link komentara

  24. Ja mislim da je jedino rješenje za Srbiju da se okupi desetak najpametnijih Srba (naučnici,akademici) i da naprave program kako da se zamjeni 7 miliona zatucanih budaletina ispranog mozga i dovedu neki novi ljudi....ovih 7 miliona dati Rusima neka ih smjeste negdje i
    u Sibir bogu iza nogu a od recimo Japanaca otkupiti 7-8 miliona Japanaca i naseliti ih ovde.....za 20 godina ovo bi bila Švicarska....a ja za ovu ideju ne tražim ništa...mene ako se sete sete....ha ha ha ha ha
    (Black Sabath, 6. jul 2022 22:41)

    # Link komentara

  25. Još da promeniš nick pa da ti dam plus.
    (flat earth, 06. jul 2022 18:45)

    Pa ne možemo svi da budemo iz sela da bi ti davao plus.
    Evo i ja sam iz kruga dvojke. A ti se sad pojedi.
    (Radijator, 6. jul 2022 22:27)

    # Link komentara

  26. Jeste , smak je. Ako ne razumete, pitajte Piksija, mi moramo da odemo na to prvenstvo.
    Nije Pesic za ovo kestenje iz vatre, proslo je njegovo shvatanje kosarke, drugaciji je mentalitet igraca. Mucno je gledati i igrace i Pesica u ovoj situaciji, a tek nasta nam lici igra, nigde veze.
    Po mom misljenju zvati alimpijevica, dati mu odresene ruke, ne zvati igrace starije od 25 godina, i kljucna stvar, oni igraci koji izbore plasman na prvenstvo, e ti igraci i idu na to prvenstvo, a ne jedni se bore , a posle dodju neke primadone da igraju. Okrenuti novi list i od nule.
    (Pera, 6. jul 2022 21:22)

    # Link komentara

  27. Ovoga po hitno smeniti, dovesti Moku Slavnica da razbuca sve ove. Sta je sa Kicanovicem, Daliagicem...zasto oni nisu u savezu? A ovi koji misle da Pesic ne valja neka odu i love zmije po Mosoru.
    (EZeljko, 6. jul 2022 21:18)

    # Link komentara

  28. kako nije čoveče!?
    (zi, 6. jul 2022 21:04)

    # Link komentara

  29. jeste
    (mile, 6. jul 2022 20:09)

    # Link komentara

  30. Bese Kokoskov problem,pa onda doveden Pesic a mi opet u problemu?!
    (Zoran LFC, 6. jul 2022 19:50)

    # Link komentara

  31. E, sram te bilo, baš. Jesi li ti svestan šta si izjavio?
    (Darvin, 6. jul 2022 19:34)

    # Link komentara

  32. Sram te bilo za izgovorene reči!
    Ako ništa drugo, onda zato što narušavaš sportski duh jedne nacije.
    (Nikola, 6. jul 2022 19:30)

    # Link komentara

  33. Pa s obzirom da srbija ima mvp nba i mvp evrolige, mislim da je smak sveta, bar onog kosarkaskog.
    (brat_zna, 6. jul 2022 19:29)

    # Link komentara

  34. Ništa nije smak sveta osim smaka sveta.

    Ako kaniš pobijediti ne smiješ izgubiti. Kakvo spadalo ovaj Deki
    (Neumorni ispravljač krive Drine, 6. jul 2022 19:23)

    # Link komentara

  35. Kao igrač je uzeo brojne trofeje ni kriv ni dužan. Saigrači su pravili prevagu. Protiv slabijih protivnika je imao nekakav učinak a protiv iole boljih nije postojao na terenu. Izjavu je izlišno komentarisati.
    (soprano, 6. jul 2022 19:21)

    # Link komentara

  36. Odmah,ali odmah smeniti Pesica, dok jos nije kasno. dovesti coveka koji ce popraviti atmosferu i u drugom krugu kvalifikacija ostvariti sve pobede. Sve ostalo je propast !
    (Branko NS, 6. jul 2022 19:16)

    # Link komentara

  37. Slazem se, takodje nije smak sveta ako svi vi iz saveza podnesete ostavke...
    (nene h., 6. jul 2022 19:13)

    # Link komentara

  38. a u stvari jesteee
    (babavanga, 6. jul 2022 19:12)

    # Link komentara

  39. Meni jeste. Nije bio smak svijeta sto 20 godina ne mozemo da budemo prvaci Evrope i sto smo prosuli zadnji mundobasket. Ali ovo je dno dna i smak svijeta. Ali ako vise nismo zemlja kosarke onda mozemo i od Malte da gubimo i nece biti strasno.
    (Nemanja, 6. jul 2022 19:07)

    # Link komentara

  40. I kao igrac mi je bio ljigav.
    (Pedja, 6. jul 2022 18:53)

    # Link komentara

  41. Jeste.
    (nista o nicemu, 6. jul 2022 18:51)

    # Link komentara

  42. 4 ekipe dobijaju wild card, normalno je da ako ne odemo kroz kvalifikacije dobijmo wc. Što je veome loše pošto baca senku na užasno stanje u KSS...
    (barba, 06. jul 2022 14:51)

    Niko ne dobija wildcard jer se on ne dodeljuje.
    (klop, 6. jul 2022 18:51)

    # Link komentara

  43. “Za mene je smak sveta !
    (krugodvojkas, 06. jul 2022 18:06)”

    Još da promeniš nick pa da ti dam plus.
    (flat earth, 6. jul 2022 18:45)

    # Link komentara

  44. E za ovo je već zaslužio konopac!!!

    Pa za nas je sve osim zlata smak Kosmosa, a ne smak sveta, barabo jedna!!!
    (flat earth, 6. jul 2022 18:44)

    # Link komentara

  45. O čemu priča ovaj čovek?
    (Bruks 021, 6. jul 2022 18:44)

    # Link komentara

  46. Svi u savezu da podnesu ostavke.
    (GT, 6. jul 2022 18:43)

    # Link komentara

  47. Mene kao navijaca srce boli, ja sam odmor svoj godisnji planirao po utakmicama kosarkaske reprezentacije, da mi niko ne smeta da gledam one za koje sam znao da ce da daju sve od sebe u svakom trenutku... A ovo sto sam gledao prethodnih dana za mene je tuga, jedna zemlja kosarke da ne ode na Svetsko to je meni nezamislivo.
    Dacu vam ja analizu, previse stranaca razvijamo u svojim klubovima, slabo se radi na atletici, kosarka je postala mnogo brza, a mi sve sporiji.
    (ludak, 6. jul 2022 18:42)

    # Link komentara

  48. a sta je druze, pitam za pradedu
    (Pedja, 6. jul 2022 18:39)

    # Link komentara

  49. Nije smak sveta ne otići na svetsko???Ako nije to onda je sigurno smak sveta gubiti protiv Belgije dve utakmice?!?!Pa zar je realno da je Belgija bolja? Letonija?Finska?
    Loš rad svih u savezu to je posledica.
    (roronja, 6. jul 2022 18:37)

    # Link komentara

  50. Kako te nije sramota.
    (Jevdja, 6. jul 2022 18:36)

    # Link komentara

  51. Kolika ljiga, koliko nemoralan, koliko necastan trebas biti da bi dao izjavu da nije kraj sveta.
    Dokle god su ovakvi likovi u KSS nema nama srece ni uspeha.
    Etaloni nesposobnosti, nerada, pohlepe, samozivosti. Odvratni i nesposobni Tomasevic
    (Nebojša Berak, 6. jul 2022 18:32)

    # Link komentara

  52. Mozda nije tebi smak sveta nama kao navijacima jeste
    (Cetko, 6. jul 2022 18:32)

    # Link komentara

  53. Posto necemo...
    (Mi nolimo vola, 6. jul 2022 18:15)

    # Link komentara

  54. Vrlo zanimljivo misljenje!
    (dragan, 6. jul 2022 18:12)

    # Link komentara

  55. Za mene je smak sveta !
    (krugodvojkas, 6. jul 2022 18:06)

    # Link komentara

  56. pa i nije,
    to je bolje nego da budemo peti, zar ne?
    (wer, 6. jul 2022 17:56)

    # Link komentara

  57. @Herbert

    100% tačna ocena.
    Na žalost tako je, ili će biti u svim sferama života u Srbiji...
    (Igorka, 6. jul 2022 17:50)

    # Link komentara

  58. Za vasu informaciju, Dejan nije u savezu vec vise od 2 godine.
    ostavite coveka na miru.
    krivica je na drugom mestu.
    (joca, 6. jul 2022 17:48)

    # Link komentara

  59. jeste,jeste,a ti si jedan od glavnih krivaca!
    (?, 6. jul 2022 17:46)

    # Link komentara

  60. Kraj sveta nije, ali foteljaši iz saveza nema potrebe da zadrže svoje fotelje. Neko mora da preuzme odgovornost. Poenta izjave i jeste - niko nije kriv, treba da ostanemo na vlasti, kao što je slučaj sa svim neuspesima u ovoj zemlji, od politike do sporta.
    (Boston Celtics, 6. jul 2022 17:45)

    # Link komentara

  61. Imamo MVP NBA, MVP evrolige, 2 kluba u evroligi, gomilu igraca, tradiciju i ovaj ovako nesto odvali? Sram te bre bilo! Hoce li i jedan covek u KSS da barem ponudi ostavku?
    (Hrabri krojac, 6. jul 2022 17:43)

    # Link komentara

  62. Nije ni smak sveta što U20 igra B diviziju, što nijedna mladja selekcija ne osvaja medalje, što za pionire pojedinih klubova igraju stranci, ... To je ipak samo sport.
    (ST, 6. jul 2022 17:43)

    # Link komentara

  63. mora da se ide na mundobasket ...i treba zvati strance koju imaju srpski pasoš...oni bi više ginuli i zalagali se ....nego naše takozvane zvezde
    (varga stevan, 6. jul 2022 17:42)

    # Link komentara

  64. Kakve veze ima budzet saveza sa nasom igrom, sta pricas Tomasevicu, bolje se kupite i odlazite
    (Ivan, 6. jul 2022 17:42)

    # Link komentara

  65. Stvarno je nekada pametnije ćutati. U slučaju da ne odemo na SP svi odgovorni treba da popiju automatski otkaz. A to zašto naš savez nema para treba pitati državu i blizance.
    (smeh, 6. jul 2022 17:40)

    # Link komentara

  66. Jeste smak sveta ako ne možemo da se kvalifikujemo posle svih izjava o našoj superiornosti.Ispade Belgija je zemlja košarke pre Srbije.
    (ZemljaKošarke, 6. jul 2022 17:39)

    # Link komentara

  67. Pitaj nemce da li bi bio smak sveta za njih kad ne bi otišli na SP u fudbalu
    (nidža, 6. jul 2022 17:36)

    # Link komentara

  68. Ee kad je mafijas kupio pre skoro deset godina jedan klub, a država krenula da upropastava drugi, klub koji je proizvodio igrače. Od tad je sve počelo, ovima nije dato da rade s mladima, sve im te igrace skidali, da bi u drugom klubu bili forsirani stranci, a mladi domaći su dovođeni iz razloga da ih drugi ne bi imao. Strasno! E to su vam danas plodovi te politike, to sam rekao tad da će biti, sad konstatujem da sam bio upravu. Tragedija!
    (herbert, 6. jul 2022 17:34)

    # Link komentara

  69. Nažalost, jeste tragično!!! Bez izgovora.
    (Pero, 6. jul 2022 17:33)

    # Link komentara

  70. Ne sramoti se takvim izjavama, Tomasevicu. Cutanje je zlato za ljude koji razmisljaju kao ti.
    (Rece on i ostade ziv, 6. jul 2022 17:19)

    # Link komentara

  71. Meni i dalje nije jasno kako smo izgubili od Letonije i Belgije i kako smo imali onakav pad u drugom poluvremenu u obe utakmice. Svi kao sto nije igrao ovaj ili onaj. Alo ljudi, pa nama su igrali EL i EK igraci sa ozbiljnim iskustvom. Avramovic, Davidovac, Jaramaz, Marinkovic pojacani sa dva NBA igraca. Mislim, to nisu nasi top igraci ali da se ne lazemo, ovi momci sto su igrali imaju sigurno kvalitet da rutinski dobiju Letoniju i Belgiju. I dalje mislim da je problem u selektoru i savezu a ne igracima koji su igrali.
    (Gossa placa Zeljko 89, 6. jul 2022 17:19)

    # Link komentara

  72. Smak sveta je što ovakvi malokrvni dolaze da vode sportske saveze.
    (robby, 06. jul 2022 17:04)

    Ma da, 3 finala i 7 mesto na SP nam nije dovoljno. Treba to oterati, kao Saleta.
    (ja, 6. jul 2022 17:11)

    # Link komentara

  73. Nije bitno sto ne odemo Ali sto smo se osramotili izgubili smo od letonije I belgije kid ces vece ponizenje umesto da smo ih otresli ko ponjavu ti sad filozofiras. Nije propast sveta alije katrasofa da ne odesna svetsko prvenstvo gde oni salatani cu da idu. Pitam vas u savezu zasto nisu igrali guduric micic kalinic jokic milutinov lucic andjusic ajde bogdanovic povredjen.Sto su oni izuzece jesu toliko umorni Kako braca Dragic doncic oni nisu umorni
    (zdravko, 6. jul 2022 17:09)

    # Link komentara

  74. Smak sveta je što ovakvi malokrvni dolaze da vode sportske saveze.
    (robby, 6. jul 2022 17:04)

    # Link komentara

  75. Za ovo sto je rečeno dobio bi otkaz istog trenutka,šta se čeka sa analizom,da upravo ne odemo na svetsko ili je ovo pravdanje. I da ,smak sveta i nestvarno je da zemlja sa Toliko mvp-a i igrača u vrhunskim klubovima u Evroligi ne ode na prvenstvo.
    (NijeBitno, 6. jul 2022 17:04)

    # Link komentara

  76. menadzerima i trenerima je najbitnija stvar da naprave igrace koji ce dati maksimum timu ili koji ce se dobro prodati. Reprezentacija odavno vise nijednom igracu nije prioritet. Ok, i ako odu Tomasevic i Danilovic mislite da ce se nesto promeniti? Hoce, isto kao sto su svi verovali da ce biti mnogo bolje kad nakon Saleta dodje Kokoskov ili nakon Kokoskova Pesic. Sale je uzimao medalje na skoro svakom takmicenju, i nikad se nije postavljalo pitanje dal cemo se kvalifikovati, Kokoskov je bio u igri do poslednje utakmice, a sa Karijem smo otpisani 6 utakmica pre kraja kvalifikacija. Ide nam sve bolje.
    (aca, 6. jul 2022 16:59)

    # Link komentara

  77. Ovo je trenutno osrednji ABA ligas i to je problem ceo kad nemas igrace cemu se nadas??
    (Drax, 6. jul 2022 16:54)

    # Link komentara

  78. Mnoge sportiste sam mnogo postovao dok su bili igraci.
    A kad obuku odela...
    (Hrundi Bakshi, 6. jul 2022 16:53)

    # Link komentara

  79. nije,al je potvrda lošeg rada saveza,na svim nivoima,i onda....bolje da ne lupateš takvu stvar...jer kad kažeš to - rekao si da Srbija više nije zemlja košarke...
    (etmonkeyhashtag, 6. jul 2022 16:46)

    # Link komentara

  80. @aca
    Ovi MVP igrači mogli su na svježinu dobiti i Latviju i Belgiju. Zašto nisu zaigrali, boli ih ona stvar za reprezentaciju i nekakva prvenstva gdje gube dane koji su im neophodno potrebni nakon naporne sezone. Time is money!
    (Pele, 6. jul 2022 16:45)

    # Link komentara

  81. do pre par god. bih se pre kladio da ce nasi kosarkasi napraviti bolju cokoladu od najboljih belgijskih fabrika nego da ce nas pobediti u kosarci i to usred Srbije. Ne znam sta je smak sveta ako ovo nije.
    (aca, 6. jul 2022 16:44)

    # Link komentara

  82. eto kakve ljude imamo u savezu …100 godina srpske kosarke i njima je u redu ako propadnemo
    (markoni, 6. jul 2022 16:44)

    # Link komentara

  83. Eto šale niotkuda :-))))
    (loonatic, 6. jul 2022 16:42)

    # Link komentara

  84. Naravno da nije, gomila je problema kod nas u u svijetu ali...
    neko ovdje treba da stavi prst na čelo i preuzme nekada odgovornos.
    Analize se stalno trebaju raditi..zasto? Pa prevencija, sa ne dođemo u situaciju da se pitamo zasto i kako. Sistemacki se treba raditi, a mi u svemu ho ruk pa šta bude.

    Ako neki ćaća stvori sportistu mi se onda busamo u prsa..oeee evo ga hajmo da ga izmuzemo do besvjesti!

    sistem bajo moj, sistem..ali onda bi trebalo raditi, a ne samo primati platu!
    (jojufff, 6. jul 2022 16:39)

    # Link komentara

  85. naravno, bitno da ste se vi svi nagurali po pozicijama i imate redovna primanja
    (Nisbe, 6. jul 2022 16:36)

    # Link komentara

  86. Uprava napolje!
    (Outsider pravi, 6. jul 2022 16:33)

    # Link komentara

  87. Није смак света, али треба да буде смак свих у савезу, јер човека који је правио успехе сте отерали, а сада већ ево 4 година ни пласман не може да се обезбеди. Надајмо се да ће бити части па да сви поднесу оставке. Тачније, видећемо ко има части.
    (mr, 6. jul 2022 16:30)

    # Link komentara

  88. Razlozi su prosti, nijednom nismo uspeli da okupimo kompletnu ekipu, a o pripremama i da npisem, fali nam stalno od 10 do 15 igraca pa zato igraju kosarkasi koji inace nbi ni blizu bili reprezentacije.
    Oni se skupe danas a sutra vec igraju?
    Fiba je napravila zaveru da se uniste ekipe SRB, ESP i FR kao dominantne u Evropi..
    Eto u Nisu, nismo imali Micica, Milutinova, Tea, Jokica, Bogdanovica, Lucica, a to vam je skoro pa 1.petorka..
    Medjutim ako smo 3 min pre kraja vodili 13 p ipak je nejasno, kako smo to mogli da izgubimo i sa ovom ekipom?
    (C i n i k, 6. jul 2022 16:28)

    # Link komentara

  89. JESTE APSOLUTNI SMAK SVETA
    (maki, 6. jul 2022 16:28)

    # Link komentara

  90. A odgovornost? Ima li u KSS-u odgovornosti? Zašto ne kažete da ćete dati ostavke i odreći se debele love zbog neuspeha? Licemeri
    (Aha, 06. jul 2022 15:24)


    A trener, njega si namerno zaboravio. Nije nam valjao Sale, sad gledajte.
    (ja, 6. jul 2022 16:27)

    # Link komentara

  91. Sramota je biti 7 na svetu. Zato je Sale i otišao. Naravno da je sarkazam u pitanju.
    (petar, 6. jul 2022 16:26)

    # Link komentara

  92. Zasto bi Danilovic podnosio ostavku?? Pa nije on kriv sto mi nemamo vise dobre igrace. Nas narod izgleda i dalje misli da je ovo doba Jugislavije pa da imamo velike igrace. Izuzev 3-4 igraca, koji nisu tu, ostali su cist prosek tako da ovo sve je i ocekivano a bice jos gorih rezultata.
    (danny, 6. jul 2022 16:23)

    # Link komentara

  93. Nije sramota
    Ali isto tako je korektno podneti ostavku ako dva puta omanes.
    (Dejan Mihajlovic, 6. jul 2022 16:23)

    # Link komentara

  94. Ovaj izjavio ovako nešto i ostade "živ".Čoveče kako te nije sramota?!
    Ti bi trebalo kao sportski radnik-funkcioner da se iskidaš živ,da bukvalno ne spavaš od stresa,da se boriš.Umesto toga ti se ovako nalupetaš.Tužno..Ma jok ladovina.Pozdrav zemljo košarke.Ko zadnji ode nek ugasi svetlo!
    (Hombre, 6. jul 2022 16:22)

    # Link komentara

  95. Jeste, smak sveta je, za sve nas koji od malih nogu pratimo košarkaške selekcije SR Jugoslavije i Srbije. Sramota bre..
    (Boris, 6. jul 2022 16:20)

    # Link komentara

  96. Јел овај нормалан?
    (com, 6. jul 2022 16:20)

    # Link komentara

  97. Kad su se neki ljudi vratili u Srbiju ,da tu pokažu svoju ljubav prema domovini ,svi njegovi navijači su rekli "Kosarka se vratila kuci" ,a ono promasila svoj dom i otišla negde ,gde su pokazivali više ljubavi prema njoj. Mi ćemo igrati za pare ,za narodne pare,i vodice nas ljudi koji su oduvek samo o parama razmišljali .
    Sad znam da je prednje teško objaviti i, najlakše je napisati " ako ne idemo na mundibasket nije propast sveta " za nas jeste.
    (Fljamurtari, 6. jul 2022 16:20)

    # Link komentara

  98. jel ovo onaj što je uvek mašio ključna bacanja?
    (Xzibit, 6. jul 2022 16:17)

    # Link komentara

  99. Mali budžet , a dati su milioni evra za organizaciju 2 predolimpijska turnira.
    (Navras, 6. jul 2022 16:15)

    # Link komentara

  100. Sram te bilo!
    (Giga Moravac, 6. jul 2022 16:14)

    # Link komentara

  101. Ovako je bilo i na prethodnih nekoliko kvalifikacionih ciklusa - odlucila je poslednja utakmica. Tako ce biti i sada.
    (Osveta Otpisanih, 6. jul 2022 16:14)

    # Link komentara

  102. u tri najjaca svetska klupska takmicenja imas MVP igrace i kazes da nije smak sveta ako ne odes na svetsko prvenstvo na kojem ce nastupati 32 reprezentacije? Ok matori?
    (aca, 6. jul 2022 16:13)

    # Link komentara

  103. nije smak sveta ali je sramota
    (posmatrač bb, 6. jul 2022 16:11)

    # Link komentara

  104. Duda Ivković se prevrće u grobu.
    (mm, 6. jul 2022 16:11)

    # Link komentara

  105. A da ti i tvoj pajtos Danilović odete iz saveza i da se bavite nečim drugim. Niste vi za košarku
    (Mudrac, 6. jul 2022 16:08)

    # Link komentara

  106. Nije katastrofa.....E PA JESTE
    (Borislav, 6. jul 2022 16:08)

    # Link komentara

  107. Prosečan igrač je bio. Ni kao funkcioner nije bolji.
    (soprano, 6. jul 2022 14:56) # Link komentara

    Ima više trofeja nego ti godina. Ne možeš igračku karijeru da mešaš sa funcionerskom.
    (Gug, 6. jul 2022 16:05)

    # Link komentara

  108. Vreme je da i Danilovic podnese ostavku.
    (Saša, 6. jul 2022 16:04)

    # Link komentara

  109. MVP NBA, MVP Evrolige i finala EL, MVP Eurocupa…
    Pa nismo mi neki Kamerun pa da se da takva izjava.
    (MJordan, 6. jul 2022 16:03)

    # Link komentara

  110. Sprema nas za ispadanje. Kakva sramota! Ovi iz KSS su stvarno odlepili
    (Borkes, 6. jul 2022 16:00)

    # Link komentara

  111. Jeste smak sveta!
    (I love you 3000, 6. jul 2022 15:59)

    # Link komentara

  112. Мислим да нико није ни потенцирао да ако се не оде на сп, али у Србији илити заиста ЗЕМЉИ КОШАРКЕ, да после бламаже на свом терену изгубиш од Белгије, то је већ да се стави прст на челу и пре свега размисли о самом врху, руководству наше кошарке
    Они сами, вероватно им није ни на крај памети, да не дај боже понуде оставке, или нешто слично
    И сад ће у неким наредним данима да се јављају бивши кошаркаши, који ће као и Дејан Томашевић испричати да је наше време прошло и да треба да се уздамо у ово што имамо
    Па замислите да овако нешто доживи ватерполо....на стуб срама би ишли сви одреда
    (Зоран, 6. jul 2022 15:57)

    # Link komentara

  113. Ovo je sramota za jednu košarkašku naciju, a to što pričaš su nebuloze. Nego se vi lepo spakujte i nestanite, to je krivica celog saveza i organizacije.
    (Laki69, 6. jul 2022 15:56)

    # Link komentara

  114. sta ovaj prica, pobogu!!!!
    Sram te bilo!!!!
    Ostavke svih u KSS
    ("Z"nalac, 6. jul 2022 15:55)

    # Link komentara

  115. Atina je mali grad, mali grad,mali grad..
    (Meraklija, 6. jul 2022 15:53)

    # Link komentara

  116. Gospodina Tomasevica zamoliti da momentalno da ostavku! Svako ko ovako razmislja ne zasluzuje da bude deo KSS-a. Mozemo pokrenuti i peticiju za njihove ostavke, jer se vidi da nesto debelo nije u redu sistemski. Ko je za neka lupi lajk
    (Radetzky, 6. jul 2022 15:52)

    # Link komentara

  117. Gospodina Tomasevica zamoliti da momentalno da ostavku! Svako ko ovako razmislja ne zasluzuje da bude deo KSS-a. Mozemo pokrenuti i peticiju za njihove ostavke, jer se vidi da nesto debelo nije u redu sistemski. Ko je za neka lupi lajk
    (Radetzky, 6. jul 2022 15:52)

    # Link komentara

  118. Srami se Dejane!
    (Zeleni Zub, krajnje bistrog uma, 6. jul 2022 15:51)

    # Link komentara

  119. Nije smak sveta kao ni to da vam ukinemo budžet i smenimo. Zar ne?
    (Neutralna Srbija, 6. jul 2022 15:50)

    # Link komentara

  120. Nije smak sveta?
    Pa nije jer npr Fince ne dotiče ili Škote.
    Ali za Srbiju je ro tragedija - to je vracanhe dva koraka nazad i rusenje svega što smo radili od kako je Duda počeo da vraca srpsku košarku gde joj je i mesto.

    Pročitao sam samo naslov.
    Za tekst bi mi trebao Ranisan ili tako nešto.
    (Komša, 6. jul 2022 15:49)

    # Link komentara

  121. Naslov clanka treba da bude - uraditi analizu ako se ne plasiramo na SP.
    (miki, 6. jul 2022 15:49)

    # Link komentara

  122. Ma da, zašto bi bio smak sveta da jedna od najvećih i najtrofejnijih košarkaških zemalja ne ode na Svetsko prvenstvo. To je baš normalno...
    (društvance iz predgrađa, 6. jul 2022 15:47)

    # Link komentara

  123. I to izjavi funkcioner u savezu gde prima masne pare... E sad razmislite gde smo kao društvo. U normalnom društvu, ne da bi odma leteo, nego bi bio sankcionisan, debelo, i nikad vise ne bi primirisao tom savezu u životu.
    (Czv, 6. jul 2022 15:47)

    # Link komentara

  124. sramota
    (lanmi, 6. jul 2022 15:45)

    # Link komentara

  125. Užasno loš spin.To bi bila blamaža neviđenih razmera za našu košarku i morale bi da lete glave jer je to nepogrešiv pokazatelj lošeg rada.
    (BgHQ, 6. jul 2022 15:06)

    Koji konkretno los rad kada igramo sa 4 postavom ???
    (hours of love, 6. jul 2022 15:44)

    # Link komentara

  126. A ti si inače zadužen za Beogradske toplane... Jel da?
    (Stanko, 6. jul 2022 15:44)

    # Link komentara

  127. Iskreno mislim da bi bilo bolje kao u odbojci npr, da se za odlazak na SP gleda prema rang listi reprezentacija, znaci prvih 10 automatski idu a ostali u kvalifikacije. Neko ce reci da je to mozda "neposteno" ali zato vi u odbojci imate preteske kvalifikacije za OI, gde samo 4 evropske ekipe idu, dok američki kontinet(Severna i Juzna Amerika) daju 5 ekipa. Prosle godine u Tokiu su zato bili Venecuela, Kanada i Tunis(kao 1 africka ekipa) a nasih nije bilo...
    (Il, 6. jul 2022 15:43)

    # Link komentara

  128. kako vas nije sramota?
    (nm, 6. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  129. Ja bih rekao da je rang veleizdaje da zemlja košarke presedi bilo kakvo prvenstvo, ali opet ja nisam Dejan Tomašević..
    (Obrad, 6. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  130. Sram te bilo Dejane!!!
    (maximus, 6. jul 2022 15:39)

    # Link komentara

  131. A sto se vi ne pokupite i odete?
    (Stari cigan, 6. jul 2022 15:38)

    # Link komentara

  132. Smak sveta će biti ako vi ostanete na funkcijama a mi se ne plasiramo na svetsko prvenstvo. Možda više nismo šampioni u košarci ali ste vi sigurno svetski šampioni u neradu i čuvanju svojih fotelja za koje ste se izgleda zavarili. More...
    (Petar P, 6. jul 2022 15:38)

    # Link komentara

  133. Ma ništa nije smak sveta, ustvari šta uopšte gledamo košarku? Pa da..ništa nemora.
    (Oftalmolog, 6. jul 2022 15:37)

    # Link komentara

  134. Ovde ljudi zaboravljaju da smo i 2006.god dobili wild card od FIBA za to SP.
    Možda jednom delu populacije to ok, navikli da moljakaju za WC ali u suštini pustoš smo već tada doživeli...OI Atina, EP Srbija i neodlazak na SP regularnim putem...to je ubedljivo najsramniji period košarkaške reprezentacije.

    Ako ne odemo nije smak Sveta već smo takve neuspehe preživljavali.
    (Mohikanac, 06. jul 2022 15:25)


    Porediš babe i žabe, tad nismo mogli više, raspad tima, neki neće neki pred penzijom, SAD IMAMO PRAKTIČKI DVA JAKA TIMA i mi ovo doživljavamo, PRVI SMO FAVORITI ZA OSVAJANJE EP po svim kladionicama na svetu zbog Jokića, Micića, i mi ovo sve sad trpimo, daj bre druže
    (VOSAK, 6. jul 2022 15:37)

    # Link komentara

  135. Tomašević i Danilović ... Kad neko da 2 izjave u 5 godina i ne preuzima odgovornost za sunovrat košarke.
    Jednostavno ne postoje ljudi.
    Da li imate imalo obraza?
    (nc nc, 6. jul 2022 15:35)

    # Link komentara

  136. Au druže, kakva izjava, jel realno ovo ???
    Nije smak sveta, samo ćemo time propustiti i sledeće OI, što će značiti DVE UZASTOPNE OLIMPIJSKE IGRE propuštene, to je SRAMOTA epskih razmera bre !!!

    Ja ne mogu da verujem da posle ove sramote u Čairu KSS nije ni pomislio na ostavku...
    (VOSAK, 6. jul 2022 15:35)

    # Link komentara

  137. Ovde isto smena generacija kao u vaterpolu? Sve objasnili u dve reci i idemo dalje kao da se nista nije desilo.
    (Indulgencija, 6. jul 2022 15:35)

    # Link komentara

  138. Izjava u stilu - "Nek je živa glava"
    (Acamar, 6. jul 2022 15:34)

    # Link komentara

  139. Sramota.
    (ja, 6. jul 2022 15:33)

    # Link komentara

  140. a to sto ostajemo i bez OI u Parizu? Jel to smak?
    (mladen, 6. jul 2022 15:32)

    # Link komentara

  141. To rekose i fudbaleri 2003 pred EP....
    (Hagiano, 6. jul 2022 15:32)

    # Link komentara

  142. Ostavka!
    (Aleksandar Đorđević, 6. jul 2022 15:32)

    # Link komentara

  143. Ostavka!
    (Alek, 6. jul 2022 15:31)

    # Link komentara

  144. Da jeste smak sveta zato sto imamo igrace koji to mogu lagano da ostvare. A zasto oni ne igraju, koliko je kriv savez a koliko oni, to je vec drugo pitanje. To je kao da Brazilci ili Nemci kazu, nije smak sveta ako ne igramo svetsko prvenstvo u fudbalu.
    (Zulu, 6. jul 2022 15:31)

    # Link komentara

  145. Ne secam se kada je neko kod nas priznao sopstvenu gresku, licni neuspeh ili podneo ostavku zbog losih rezultata. Nemamo taj obicaj uvek su nam drugi krivi.
    (Nikad izvini, 6. jul 2022 15:31)

    # Link komentara

  146. Tomaševića su pronašli da baš sada izjavi nešto ovako što će malo da relativizuje trenutno stanje. Kad Pešić kaže da mi i nismo baš nešto u košarci, kako li je jednom prosečnom dečaku od 11 godina kada to pročita a deda i tata su mu pričali kako smo nekada bili no. 1 i to usred rata? Ne znam da li obojica razmišljaju, kako oni, što jednog dana bi trebalo da nas naslede, ove njihove interpretacije, treba da shvate?
    (džordž, 6. jul 2022 15:30)

    # Link komentara

  147. Kaze da je budzet premali?
    Pa da li to znaci da je omrazeni Djilas imao veci budzet 2011. do 2016.?
    (Udah, 6. jul 2022 15:29)

    # Link komentara

  148. Imaš mvp nba lige i mvp final four evrolige, a kažeš nije strašno ako ne odeš na sp?
    (Bili Piton, 6. jul 2022 15:28)

    # Link komentara

  149. Naša košarka je u krizi zadnjih 20 godina, samo mi recite kad smo poslednji put uzeli zlato?
    (mare, 6. jul 2022 15:28)

    # Link komentara

  150. Naravno da jeste smak sveta. Nasa zemlja je oduvek bila poznata kao zemlja kosarke, igraci su sa ponosom trcali da igraju za svoju zemlju. Divac kao prvi nas igrac u NBA je trcao iz Amerike na bilo koju nasu utakmicu, nije ni pomisljao da kaze da je umoran i da mora da se odmori. Danas imamo najboljeg igraca NBA Jokica, ciji je tim ispao odmah, ima 2.5 meseci odmora, ali mu ni to nije dovoljno. Za klub se igra za pare, a igranje za svoju zemlju je cast i tu se ne zaradjuje. Ne sumnjam da su s enasi igraci trudili koji su igrali, ali je neverovatno da mi nemamo igrace koji su sposobni da pobede jednu Belgiju, za koju sam siguran da niko ne zna jednog njihovog igraca,koji su anonimusi u ovom sportu. Od ovoga nije daleko situacija kada cemo se pribojavati i kad igramo protiv Luksemburga, pa cemo reci kako je u celom svetu napredovao sport, kako svi sad znaju, imali smo problema itd.
    (Pedja, 6. jul 2022 15:28)

    # Link komentara

  151. Sram te bre bilo Dejane!!!
    Pre tri godine je oteran selektor jer je bio 5. na svetu. A sad nije problem ako se ne plasiramo...
    (Randy Marsh, 6. jul 2022 15:26)

    # Link komentara

  152. Nije frka, mi inace nismo nesto ambiciozni zasto bi kosarka bila izuzetak.
    (genetika, 6. jul 2022 15:26)

    # Link komentara

  153. Bukvalno nije, u sportskom zargonu naravno da jeste.
    Sramotna izjava!
    (marko992, 6. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  154. Sigurno je da nije smak sveta, ali je ogromna sramota.
    Šta je to odgovornost u zemlji Srbiji...
    (Goran, 6. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  155. Време је да одете.Бодирига је "побегао" на време.Ражњатовић ће морати мало да се примири.
    Цела та стара гарда (Пешић,Обрадовић,Даниловић,Човић...) у историју.Да дођу млађи и крену
    од базе.Плејмејкера.Сама реч каже,праве игру.Ако то немаш,можеш да ...гледаш на ТВ.
    (a, 6. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  156. Ovde ljudi zaboravljaju da smo i 2006.god dobili wild card od FIBA za to SP.
    Možda jednom delu populacije to ok, navikli da moljakaju za WC ali u suštini pustoš smo već tada doživeli...OI Atina, EP Srbija i neodlazak na SP regularnim putem...to je ubedljivo najsramniji period košarkaške reprezentacije.

    Ako ne odemo nije smak Sveta već smo takve neuspehe preživljavali.
    (Mohikanac, 6. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  157. A odgovornost? Ima li u KSS-u odgovornosti? Zašto ne kažete da ćete dati ostavke i odreći se debele love zbog neuspeha? Licemeri
    (Aha, 6. jul 2022 15:24)

    # Link komentara

  158. E Tomasevicu, uporedjujes KS sa vaterpolo savezom. Kamo te lepe srece da ste.kao oni. Kazes, i kod njih smena generacija, a oni s tom novom generacijom osvojise 5. mesto na Svetskom prvenstvu. A vi ne mozete ninkvalifikacije da prodjete. O cemu ti covece pricas, pogubili ste se skroz.
    (vlada, 6. jul 2022 15:24)

    # Link komentara

  159. Nije smak sveta ni da vi ppodnesete ostavke, kao ni da prestanemo finansirati Zvezdu i Partizan od budžetskih para i sport vratimo pravim sportistima, odakle god oni dolazili.
    (Miki, 6. jul 2022 15:22)

    # Link komentara

  160. Nije smak sveta ni da vi ppodnesete ostavke, kao ni da prestanemo finansirati Zvezdu i Partizan od budžetskih para i sport vratimo pravim sportistima, odakle god oni dolazili.
    (Miki, 6. jul 2022 15:22)

    # Link komentara

  161. Slazem se da nije smak sveta ako ne odemo na svetsko. Realno ako bi neko nuklearnim bombama sravnio Evropu sa zemljom ne bi bio smak sveta, bio bi smak evropskog kontinenta.

    Da li bi bila tragedija? Da. A posto pokusavas da prebacis odgovornost sa saveza, onda se zapitaj zasto u kvalifikacijama nisu igrali najbolji igraci. Gde je Lucic, Kalinic, gde je Milutinov, Micic, etc?

    Precenili ste se, jer ste verovali da je ovaj roster na celu sa Pesicem dovoljan. Slazem se da treba uraditi analizu npr zasto Doncic i Dragic igraju, a gore pomenuti ne.

    Prihvati Dejane odgovornost. Ovo je neuspeh vas koji vodite igrace (trener & savez), nemoj odmah alibi da trazis i stara prica da analiziramo razloge.

    Razlog je prostor, ovaj tim sa ovim trenerom nije bio sposoban da pobedi prethodne meceve.Ko je procenio suprotno?
    (Savez, 6. jul 2022 15:21)

    # Link komentara

  162. Sa takvim stavom bolje i da ne idemo.
    Pozajmite od Miška za budžet.
    (MilanToplica, 6. jul 2022 15:21)

    # Link komentara

  163. Ma jok, treba da se ponosite time !
    (Jelenski rog, 6. jul 2022 15:21)

    # Link komentara

  164. Cuj nije hahahahhah katastrofa je ne samo smak sveta.
    (Basket Decak, 6. jul 2022 15:20)

    # Link komentara

  165. ne mogu da verujem da je covek izjavio to...kao kad bi lekar svom pacijentu rekao : vidi,mozda te ja i izlecim, ali nije smak sveta ako umres,zivot ide dalje,umiru ljudi svaki dan...strasno...Srbija je zemlja gde niko nikad nije preuzeo odgovornost, i odgovarao za nesto...
    (Yen, 6. jul 2022 15:16)

    # Link komentara

  166. Jeste Dejane, nemojte da tražite opravdanja i izgovore. Ceo Savez da podnese ostavke, momentalno. Dok nije prekasno, ako već nije...
    (mr.p, 6. jul 2022 15:16)

    # Link komentara

  167. Šta nam uradi FIBA...
    (2CRAZY, 6. jul 2022 15:15)

    # Link komentara

  168. Nije smak sveta ali je veliki blam kao posledica sramotnog vođenja Košarkaškog saveza. Kako je moguće da naših deset najboljih košarkaša u sred leta, kada nema nikakvih takmičenja, ne mogu da igraju za reprezentaciju? Većina povređena?! Ma nemojte! Košarkaši su paženi i maženi od našeg društva a kako mu vraćaju. Ovi momci koji su igrali kvalifikacije nisu krivi, krivi su oni koji nisu došli. Šta rade Tomašević i Danilović? Pustili su naše "vedete" da sami odlučuju da li treba ili ne treba da igraju za reprezentaciju.

    Sramota!!!
    (Topogi, 6. jul 2022 15:15)

    # Link komentara

  169. Zanemarimo što nam nekoliko igrača neigra. Reprezentacija koja je igrala je za 50 klasa bolja od oslabljene Letonije i Belgije. Niti Letonci i Belgijanci igraju više zajedno, niti su na klupama vrhunski stručnjaci niti imaju bolje škole košarke.

    Čak i tu jednu pobedu protiv Letonije na domaćem terenu smo izvukli jedva, pobedili ih sa 1 razlike slobodnim bacanjem 2 sekunde pre kraja.
    (Ostin A, 6. jul 2022 15:13)

    # Link komentara

  170. Naravno da nije.

    Ovo je bitno onima koji nemaju decu i koji nemaju normalan posao pa se kao nesto potresaju.

    A s'obzirom na to u kom sastavu igramo, nije ni sramota, jer je ovo otprilike 4 postava reprezentacije.
    (hours of love, 6. jul 2022 15:13)

    # Link komentara

  171. Jeste !!!
    (Ja, 6. jul 2022 14:44)

    Nije !!!
    (Ti, 6. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  172. Nije smak sveta ni ako ti odes iz KSS..
    (SPP, 6. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  173. nije nije. isti ovaj narod je selektora koji je na 5 takmicenja igrao 3 finala i jedno polufinale hteo da lincuje jer je na sp bio 5. a na tom istom prvenstvu dobio amere i izgubio jedino od finalista takmicenja.
    (petar markovic, 6. jul 2022 15:11)

    # Link komentara

  174. Zna li neko,dai je plasman na svetsko direktno povezan sa učešćem na OI?Odnosno ako ne odemo na svetsko da li postoji način da igramo na Olimpijadi?
    (Napo Leon, 6. jul 2022 15:10)

    # Link komentara

  175. Za tebe bi trebalo da bude!

    Bruka od izjave.
    (keni, 6. jul 2022 15:10)

    # Link komentara

  176. Kako moze covek u toj funkcij tako nesto da kaze? Ostavka i nista drugo!
    Nije FIBA blesava da zaposli ovog foliranta koji je umisljen da zna svoj posao i daje najpametnij od svih ostalih! Zasto neprica o igracima kao O Kalinicu, Micicu itd?
    (gogibre, 6. jul 2022 15:07)

    # Link komentara

  177. Užasno loš spin.To bi bila blamaža neviđenih razmera za našu košarku i morale bi da lete glave jer je to nepogrešiv pokazatelj lošeg rada.
    (BgHQ, 6. jul 2022 15:06)

    # Link komentara

  178. Свака част Томашевићу што си играо за нашу репрезентацију.Али,не само ти,него сви ви из КСС се понашате као ухлебљени богаташи као социјални случајеви.Без иоле вредних резултата рада КСС,без прихватања одговорности,кривице за неуспехе разних кошаркашких селекција Србије,без морала и карактера.Ја не знам да ли ти менаџери пишу изјаве,али питам се,да ли си ти свестан својих речи и реченица.Како те бре није срамота,да кажеш,да није смак света ако се не пласирамо за ОИ,Светко првенство,Европско првенство?Па зашто сте ви ту где јесте,као крпељи,бескорисни.Па шта ће нам онда такав КСС и прављење репрезентација?Не знам ко вас је довео (изабрао,поставио) нити ко вас и како може најурити.И то све комплет,цео садашњи КСС метлом.
    (Zoran, 6. jul 2022 15:04)

    # Link komentara

  179. Томашевић каже да су и други колективни спортови у кризи и драго ми је да је неко покренуо то питање (мада мислим да се нико неће на то осврнути у медијима). Међутим, постоји једна ствар по којој се кошарка разликује од осталих спортова: ми ту имамо најбољег играча на свету!

    Не можеш причати приче како данас сви играју кошарку и слично док имаш најбољег на свету: ти си самим тим у почетној предности спрам свих других. И ако ту предност не искористиш, то значи да нешто не радиш на прави начин! Ако имаш Јокића, за тебе мора бити циљ највиши, не можеш причати како неће бити трагедија ако не одемо на СП, па макар тај Јокић играо само два меча у квалификацијама. Ко је фаворит на сваком такмичењу које играш с Николом ако не ти? Полазиш ваљда од оног шта с њим можеш да добијеш, а не шта можеш да добијеш с Ристићем.

    Друга ствар, тај најбољи играч је настао код нас, ту се формирао као играч, Дакле, могу се и даље у Србији правити кошаркашки драгуљи. Овде смрди у савезу: наша два последња селектора бирала су играче као да уопште не прате таленте по Србији. Ђорђевић је на крилима неочекиваног успеха 2014. форсирао опробане снаге, па се ни он није освртао на развој клинаца. Репрезентација се данас понаша као клубови: неће да форсира клинце, него место њих бира Куриџе или Борише, од којих видиш да нема велике вајде. Трагедија ће бити ако не одемо на СП и због тога: да смо бар у тим квалификацијама створили неку нову базу, него ти игра Боби!? О чему мисле ти људи у савезу?
    (Иван, 6. jul 2022 15:04)

    # Link komentara

  180. ma jok samo opusteno.
    (Zop, 6. jul 2022 15:03)

    # Link komentara

  181. Al je bruka velika
    (Danilo, 6. jul 2022 15:02)

    # Link komentara

  182. isto tako nije sramota podneti ostavku
    (darko Radar lazić, 6. jul 2022 15:02)

    # Link komentara

  183. Mislim da nije smak sveta.
    Ali je jednako smaku sveta.
    (Panter, 6. jul 2022 15:02)

    # Link komentara

  184. E moj imenjace e moj Dejana gusite sport koji treba deca da treniraju i da imaju motiv i uzore za to. Vi ste se obezbedili
    (B93, 6. jul 2022 15:01)

    # Link komentara

  185. Срамна изјава. Уместо да дате отказ сви комплет у савезу, ви још нешто мудрујете. На то си стигао, да упоређујеш српску репрезентативну кошарку са мађарском и израелском?
    (Аца, 6. jul 2022 15:01)

    # Link komentara

  186. I nakon neuspeha protiv Italije najavljena je bila duboka analiza i na kraju nikom ništa. Meni se čini da se iz nekog razloga sve gura pod tepih. A bilo bi lepo da se predsednik KSS nekada izjasni po tom pitanju. Možda su se ambicije KSS promenile zbog malog budžeta koji Tomašević ističe a da javnost niko nije obavestio o tome, možda više nije cilj da se plasiramo na svako veliko takmičenje...
    (čini mi se rođače da je standard pokvario ljude, 6. jul 2022 15:01)

    # Link komentara

  187. Jeste smak sveta, jer se nazivamo zemljom košarke! A kakva je to zemlja košarke koja propušta OI i SP? Kad ste videli da brazilci ne igraju SP u fudbalu? Nikad!
    (Capitano, 6. jul 2022 15:01)

    # Link komentara

  188. "Neće biti tragicno ni ako se ne ode na Svetsko prvenstvo."
    BIĆE TRAGIČNO
    "Mnogo bi potrebnije bilo napraviti analizu zašto nam se to dešava"
    NAPRAVITE ANALIZU JOŠ OD KVALIFIKACIJA ZA OI, ZAPIŠITE I SKLANJAJTE SE VI NA ČELU SA PREDSEDNIKOM KKS. NE PEŠIĆ I REPREZENTATIVCI.
    (DCHH, 6. jul 2022 15:00)

    # Link komentara

  189. nije smak sveta i da vi svi podnesete ostavke
    (gifs, 6. jul 2022 14:59)

    # Link komentara

  190. Srbija ce se plasirati na SP, kroz dramu i na mala vrata, ali ce se plasirati. Mnogi zaboravljaju da koliko god deluje teska situacija sa 1-3, i Letonija i Belgija igraju sa Grckom i Turskom po dva meca i neko ce nekom tu skresavati pobede. Ako Letonija i Belgija dobiju Grcku i Tursku, mi mozemo biti ispred Grcke i Turske i obrnuti, ako Grcka i Turska ne dozvole iznenadjenja protiv Letonija i Belgije, osigurace prva dva mesta a nama otvoriti put za to trece i plasman. Dakle, iako je prvobitno situacija izgledala katastrofalno, mi imamo realno sanse da odemo na SP.
    (Darko, 6. jul 2022 14:59)

    # Link komentara

  191. Jeste sramota...smeniti ceo vrh KSS!
    (veljko, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  192. On nije sav svoj. Kako ga nije sramota. Još uzima u usta vaterpoliste koji su za jednu utakmicu ostali bez borbe za medalju.

    Tomaševiću, tebe i danilovića treba motkom (i to zna se kojom) najuriti iz naše košarke.
    (hvala Bogu te nisam englez, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  193. Ma gde nije.
    (deda, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  194. Jeste, jer je nevidjena sramota izgubiti od ekipa sa dna kao sto su Letonija i Belgija. Sram te bilo. Da imate i malo stida, vec biste svi dali otkaz!
    (Johnny, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  195. Nije, samo da neko od vas ne ostane bez drzavnog posla. To bi bila katastrofa
    (Zlija, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  196. Jeste, jer je nevidjena sramota izgubiti od ekipa sa dna kao sto su Letonija i Belgija. Sram te bilo. Da imate i malo stida, vec biste svi dali otkaz!
    (Johnny, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  197. I posle se svi pitaju što pojedinci ne žele da igraju, iz raznoraznih razloga.. Pa i ne treba, sa ovakvom bagrom u savezima.. ni u jednom sportu..
    (Ivan Gavrilović, 6. jul 2022 14:58)

    # Link komentara

  198. Najuriti iz saveza svakog ko kaže ovako nesto!!!
    (marenzano, 6. jul 2022 14:56)

    # Link komentara

  199. Prosečan igrač je bio. Ni kao funkcioner nije bolji.
    (soprano, 6. jul 2022 14:56)

    # Link komentara

  200. Da se nisi usudio da porediš ovu generaciju košarkaša sa vaterpolistima.
    (ja, 6. jul 2022 14:56)

    # Link komentara

  201. Sramota je ne uzeti zlato na evropskom i srebro na svetskom. Ako to ne planiraju ne moraju uopste ni ici. Kakve veze ima hocemo li ici ili ne ako ne uzmemo medalju? Sto se mene tice ne moraju uooste ici ako misle da ne mogu uzeti medalju.
    (Nikola, 6. jul 2022 14:55)

    # Link komentara

  202. Nije..da bi sacuvali svoje fotelje, pozicije, pare.
    (SUNĐER BOB, 6. jul 2022 14:55)

    # Link komentara

  203. Jezik pregrizo, to se ne izgovara! Svasta!
    (Momir, 6. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  204. Како није аман заман
    (Komentatori, 6. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  205. nije da si ispao od svetskih sila ovako je sramota,ili vise niko ne zna sta je sramota?!
    (ja ivan, 6. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  206. Nije ni smak sveta ako date ostavke!
    (perke, 6. jul 2022 14:54)

    # Link komentara

  207. Nije smak sveta, samo bi SVI do jednog iz saveza (ukljucujuci i kafe kuvaricu) trebali da se povucete i iz saveza i iz kosarke
    (Nele, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  208. Mene bi bilo sramota da tako nesto izjavim.

    Nije sramota dati ostavku!
    (perke, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  209. Za tebe tek treba izmisliti izraz šta si.
    (Siniša, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  210. .... onda u redu!
    (ZliZo, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  211. Da li ti i predsednik KSS-a uopste razmisljate o ostavkama i zasto ne?
    (Gossa placa Zeljko 89, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  212. Pa nije,ali bruka jeste.
    (Mat, 6. jul 2022 14:53)

    # Link komentara

  213. Nije smak sveta!? Pa prosle godine nismo otisli na Olimpijske igre, kako nije smak sveta?
    (srbija, 6. jul 2022 14:52)

    # Link komentara

  214. Treba da budete samokriticni. Ej, ovaj zaboravi Avramovica na klupi, ne iskoristi tajmaut. Do tri minuta pred kraj meca vodimo 13 i tada smo uigrani a za tri minuta damo 2 poena e onda nismo uigrani oni imaju kontinuitet... Ljudski je reci pogresio sam priznati i sebi i drugima. Tada je lakse oprostiti nego kad kazes ja ne mogu bolje. Mozes mozes jos kako ali koji su razlozi sto nisi itako dalje i tako dalje. Naravno da nije smak sveta ali je sramota jer nemate trunke stida...
    (Marko, 6. jul 2022 14:52)

    # Link komentara

  215. Covece, da li si svestan sta pricas? Favoriti smo za zlato na evropskom prvenstvu, a nije smak sveta ako se ne plasiramo na svetsko. Pa, ako ne odemo na svetsko prvenstvo, Olimpijske igre 2024 mozemo samo da sanjamo.
    (Avram, 6. jul 2022 14:52)

    # Link komentara

  216. 4 ekipe dobijaju wild card, normalno je da ako ne odemo kroz kvalifikacije dobijmo wc. Što je veome loše pošto baca senku na užasno stanje u KSS...
    (barba, 6. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  217. Kako su fotelje opasna stvar,da je sportista u penziji i da je dao intervju prvi bi rekao da ce biti sramota ako se ne ode na SP al ovako posto je tu fotelja onda se traze izgovori!Tomasevicu neuspeh je ako se ne uzme medalja na SP,a sramota i bruka je ako se ne ide na isto to SP!
    (Nije tesko biti fin, 6. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  218. Nije baš da nije!
    (Bre!, 6. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  219. Smak sveta nije, ali smak svetskog jeste. :)
    (Stefan, 6. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  220. Treba da budete samokriticni. Ej, ovaj zaboravi Avramovica na klupi, ne iskoristi tajmaut. Do tri minuta pred kraj meca vodimo 13 i tada smo uigrani a za tri minuta damo 2 poena e onda nismo uigrani oni imaju kontinuitet... Ljudski je reci pogresio sam priznati i sebi i drugima. Tada je lakse oprostiti nego kad kazes ja ne mogu bolje. Mozes mozes jos kako ali koji su razlozi sto nisi itako dalje i tako dalje. Naravno da nije smak sveta ali je sramota jer nemate trunke stida...
    (Marko, 6. jul 2022 14:51)

    # Link komentara

  221. Nije, ali je sramota.
    (neko iz mase, 6. jul 2022 14:49)

    # Link komentara

  222. Jeste !!!
    (Ja, 6. jul 2022 14:44)

    # Link komentara