1. Zar već nismo?
    (Josarian, 5. jul 2022 16:39)

    # Link komentara

  2. Pesicu ostani, molete te braca Hrvati.
    Kad vec toliko licimo jedni na druge zasto ne bi i u kosarci. Ti mi delujes kao garancija da cemo uskoro biti na istom kosarkaskom nivou
    (tender, 4. jul 2022 23:31)

    # Link komentara

  3. I ko kaže da hrvatska košarka ničemu ne služi?
    Služi kao loš primjer.
    (DražHr, 4. jul 2022 11:23)

    # Link komentara

  4. Nazalost, to je nepovratan proces.. Kvalitet i zelja su godinama sve slabiji. Bili smo nekad sila, ali delom za uspehe su zasluzne i druge drzave bivse YU. Volio bih da gresim, ali nikada vise igraci kao jedan Bodiroga, Djordjevic i ostali...
    (Grunf, 4. jul 2022 11:08)

    # Link komentara

  5. Misko Raznatovic se pita najvise.
    (PatriJota, 4. jul 2022 10:13)

    # Link komentara

  6. Kada je to Bogdan sutirao za Srbiju 1-10? Pises kako je stalno povredjes i dodajes pored njega Nedovica? Pa taj Nedovic je hronicno povredjen? Bogdan je sada prvi put operisan i ne igra. Sprdate se jer prosli put nije igrao a povredjen je igrao finale istoka i bila je kratka pauza i treba opet da igra za reprezentaciju? To nije normalno jer bi igrao lose kao i vecinu utakmica u finalu NBA. Na kraju brzo se zaboravlja da je Bogdan igrao prozore i povredio se igrajuci za Srbiju a onda se lecio i 2 meseca je kasnio da zaigra za Kingse a NBA je vec poceo? I ona se jedva vratio u formu bas zbog povrede koju je zaradio u reprezentaciji. Tu ste svi dobili amneziju..Ne secate se naprasno?
    (Fifi, 03. jul 2022 18:18)

    Bogdan Bogdanovic je u finalu SP 2014 protiv selekcije SAD sutirao trojke 1-9, zatim u finalu OI opet protiv Amera 0-7, a protiv Slovenije u finalnoj utakmici za tri je sutirao 2-12. Tri uzastopna finala, sut iza linije za tri poena 3/28, ili 10.7%. Sto bi grobari rekli, clutch igrac.
    (Kukatilo, 3. jul 2022 18:43) # L
    eto prilike za kninsku kobru, bogdan ce u nba po svojih 10m dolaraz ne moze vise, ne zna
    (pkijg, 4. jul 2022 08:53)

    # Link komentara

  7. Samo lud covek bi ocekivao neke rezultate kad vidi sta se radi ovde.
    (Drax, 4. jul 2022 08:01)

    # Link komentara

  8. Kakav je ovo tim (Dangubic, Simanic)? Gde su evroligaski igraci, da ne pominjem NBA igrace, gde su mladi igraci... Sa ovakvim timom je sve moguce i protiv Belgije a Letonija je verovatno i bolja. Srbija ima odlicne igrace ali ne igraju trenutno. Kako je moguce da Doncic i Dragic igraju za SLoveniju, pa cak i Hrvatski NBA igraci igraju.
    (Toza, 3. jul 2022 23:52)

    # Link komentara

  9. Kuki i Kukatilo i slični, hajte komentarišite boćanje, to bi vam možda leglo više. Hajte se više skinite sa Bogdanovićevog k.... Koji od vas reče da je Micić bolji igrač od Bogdana? Vi kao da ste drogirani. Bogdan je jedan od najboljih bekova koje smo imali u istoriji. Da je ostao u Evropi, vjerujem da bi redovno osvajao sve. Donio nam je 3 srebra. Spominjete njegove procente protiv amera, Litvanije... Pa on nas je dovodio u finale. I naravno, amerima se ne daju lako trice. Ali neko mora da šutne. S obzirom da je imao saigrače koji nisu mogli da dođu do šuta, on je morao da šutira i kad nije pozicija. Ali šta se vama može objasniti. Bogdan je u rangu naših najboljih bekova - Kiće, Bodiroge, Đorđevića, Danilovića. Glae sve sami Partizanovci. Znam da to vas boli. Ali eto, Bogdanova nesreća je u saigračima. On nema igrače poput Dalipagića, Paspalja ili Stojakovića. Sam nam je donio medalje.
    (Nbc, 3. jul 2022 23:26)

    # Link komentara

  10. Ako budete spominjali Zvezdu i Partizan na vestima o reprezentaciji proćićemo kao Hrvati
    (g, 3. jul 2022 23:16)

    # Link komentara

  11. A u polufinalu protiv Litvanije 2015 je sutirao trojke 1/7 (Na celom prvenstvu 13/48, 27%) i okliznuo se u odlucujucem napadu. Hocete jos malo Bogijeve statistike, ljubi vas brat? Sa svih prvenstava koja je igrao, mozda?
    (Kukatilo, 3. jul 2022 19:05)


    A kad je bio najbolji strelac SP kako je tada sutirao za 3?? Jos to napisi posto si slucajno preskocio..
    (123, 3. jul 2022 22:31)

    # Link komentara

  12. Izvor: B92

    @marko992

    Naporan si kao tetka, dokazuješ nedokazivo. Da jeste za poređenje jer želis na silu da predstaviš da Zvezda ne stvara igrače i da mu Pešić još nije dao priliku a izmislio ga je. To što ti želis da vidiš ne znači da je istina.

    Bogdanović je samo tehnički u Partizanu bio 4 godine ali nije igrao skoro 2 kod Vlade Jovanovića. Tako da je igrao dve sezone kod Vujoševića kao Bjelica dve kod Pešića. 18 i 20 ne prave suštinsku razliku. Bjelica je takođe razbijao u Zvezdi, zato je i prešao direktno u EL Baskoniju i tamo bio nosilac tima.

    Škola argumenata, bez frustracija, samo ljubav prema svom klubu. Za razliku od škole Tegeltije i Pantića kojoj očigledno pripadaš.
    (basketaš, 03. jul 2022 20:02)

    Ako je neko naporan to si ti, tvoja "ljubav" prema Partizanu je vise nego ocigledna.Jos malo poradi na toj skoli ljubavi koju si ocigledno dobio iz klupa vase legende.Cinjenice su da je bolji igrac (Andjusic) skoro isteran iz Partizana jer je Dule prepoznao talenat kod Bogdanovica koji vam je to vise puta na terenu i demonstrirao.To sto vi od igraca koje niste stvorili na silu hocete da napravite vasim je vas problem, odnosno i na ovaj nacin pokazujete koliki vam je kompleks Partizana.
    Posto si me apostrofirao kao takvog, i dalje cekam odgovor o mom prisvajanju nekog baseg igraca.
    (marko992, 3. jul 2022 20:11)

    # Link komentara

  13. @marko992

    Naporan si kao tetka, dokazuješ nedokazivo. Da jeste za poređenje jer želis na silu da predstaviš da Zvezda ne stvara igrače i da mu Pešić još nije dao priliku a izmislio ga je. To što ti želis da vidiš ne znači da je istina.

    Bogdanović je samo tehnički u Partizanu bio 4 godine ali nije igrao skoro 2 kod Vlade Jovanovića. Tako da je igrao dve sezone kod Vujoševića kao Bjelica dve kod Pešića. 18 i 20 ne prave suštinsku razliku. Bjelica je takođe razbijao u Zvezdi, zato je i prešao direktno u EL Baskoniju i tamo bio nosilac tima.

    Škola argumenata, bez frustracija, samo ljubav prema svom klubu. Za razliku od škole Tegeltije i Pantića kojoj očigledno pripadaš.
    (basketaš, 3. jul 2022 20:02)

    # Link komentara

  14. basketaš, 03. jul 2022 19:10

    Objasni tvoju izuzetnu logiku da je 18 godina vise od 20 i da je cetiri godine manje od dve godine.
    Vidi se cija si skola.
    (marko992, 3. jul 2022 19:28)

    # Link komentara

  15. Tvojom izuzetnom logikom ni Partizan nije napravio Bogdanovića, jer je puni igrački potencijal i doprinos doživeo u Fenerbahčeu i sada Atlanti. Znači Željko ga je stvorio i Nejt Mekmilan, a ne Dule Vujošević. Okej.

    Nisi ti gledao Bjelicu, niti imaš pojma kako je igrao. Bukvalno je nosio Zvezdu sa Kešeljom protiv ozbiljnog EL Partizana, igrao sjajno i u Aba ligi, KLS-u, Evrokupu. Svi su tada znali da će Beli biti čudo igrač i za Nba ligu. I bio je. Uz Teodosića je doneo renesansu košarke.
    (basketaš, 03. jul 2022 19:10)

    Bogdanovic je razbijao u domacem prvenstvu, znas to dobro i sam.Bjelica je bio igrac u nastajanju.Vrlo, vrlo ti je glupo poredjenje.
    Jos cekam da odgovoris na pitanje o priavajanju igraca?
    (marko992, 3. jul 2022 19:24)

    # Link komentara

  16. Najjaci su ovi sto mi daju minuse na suve brojeve koje sam iskopirao sa Fibinog sajta. Znam da vam je tesko da prihvatite, ali matematika je egzaktna nauka.
    (Kukatilo, 3. jul 2022 19:23)

    # Link komentara

  17. @marko992

    Tvojom izuzetnom logikom ni Partizan nije napravio Bogdanovića, jer je puni igrački potencijal i doprinos doživeo u Fenerbahčeu i sada Atlanti. Znači Željko ga je stvorio i Nejt Mekmilan, a ne Dule Vujošević. Okej.

    Nisi ti gledao Bjelicu, niti imaš pojma kako je igrao. Bukvalno je nosio Zvezdu sa Kešeljom protiv ozbiljnog EL Partizana, igrao sjajno i u Aba ligi, KLS-u, Evrokupu. Svi su tada znali da će Beli biti čudo igrač i za Nba ligu. I bio je. Uz Teodosića je doneo renesansu košarke.
    (basketaš, 3. jul 2022 19:10)

    # Link komentara

  18. Bogdan Bogdanovic je u finalu SP 2014 protiv selekcije SAD sutirao trojke 1-9, zatim u finalu OI opet protiv Amera 0-7, a protiv Slovenije u finalnoj utakmici za tri je sutirao 2-12. Tri uzastopna finala, sut iza linije za tri poena 3/28, ili 10.7%. Sto bi grobari rekli, clutch igrac.
    (Kukatilo, 03. jul 2022 18:43)

    A u polufinalu protiv Litvanije 2015 je sutirao trojke 1/7 (Na celom prvenstvu 13/48, 27%) i okliznuo se u odlucujucem napadu. Hocete jos malo Bogijeve statistike, ljubi vas brat? Sa svih prvenstava koja je igrao, mozda?
    (Kukatilo, 3. jul 2022 19:05)

    # Link komentara

  19. 13

    @marko992

    Naravno da je Pešić napravio Bjelicu. U ga Zvezdu doveo iz doslovce amaterskog kluba iz Austrije. Dao mu punu slobodu gde je igrao od 1-4. Smejali mu se još tada da je izlapeo jer je klinac sa 209 igrao plejmejkera.
    Baskonija kasnije i Obradović su već imali gotovog igrača sa 23-24 godine. Kod Dude je već igrao sa 21-22, odmah nakon Zvezde.

    Izgleda da je baš teško priznati da je Zvezda učestovala u stvaranju igrača, ne priznaje se nijedan. Za par godina likovi poput tebe će pričati da ga je napravio Partizan. Ono sve od Teodosića, Jokića do Lebrona Džejmsa.
    (basketaš, 03. jul 2022 17:36)

    Naravno da ga Pesic nije mogao napraviti, nema to nikakve veze sa Zvezdom ni bilo cim drugim.Pesic jeste ucestvovao u njegovom stvaranju koje ce tek za 2.3 godine nakon Zvezde postati vidljivo.Sta po tebi zreba da priznam kada sam ga gledao, Bjelica je bio talentovan kosarkas i kada je odlazio, bez ozbiljnijeg ucinka u Zvezdi.Iako je vec imao 22 godine.
    Likovi poput mene nikada nece pisati gluposti koje si naveo i prisvajati igrace koje Partizan nije stvirio.
    Navedi JEDAN takav primer a da je vezan za mene.
    Javi se da mi "objasnis".
    (marko992, 3. jul 2022 18:55)

    # Link komentara

  20. Kada je to Bogdan sutirao za Srbiju 1-10? Pises kako je stalno povredjes i dodajes pored njega Nedovica? Pa taj Nedovic je hronicno povredjen? Bogdan je sada prvi put operisan i ne igra. Sprdate se jer prosli put nije igrao a povredjen je igrao finale istoka i bila je kratka pauza i treba opet da igra za reprezentaciju? To nije normalno jer bi igrao lose kao i vecinu utakmica u finalu NBA. Na kraju brzo se zaboravlja da je Bogdan igrao prozore i povredio se igrajuci za Srbiju a onda se lecio i 2 meseca je kasnio da zaigra za Kingse a NBA je vec poceo? I ona se jedva vratio u formu bas zbog povrede koju je zaradio u reprezentaciji. Tu ste svi dobili amneziju..Ne secate se naprasno?
    (Fifi, 03. jul 2022 18:18)

    Bogdan Bogdanovic je u finalu SP 2014 protiv selekcije SAD sutirao trojke 1-9, zatim u finalu OI opet protiv Amera 0-7, a protiv Slovenije u finalnoj utakmici za tri je sutirao 2-12. Tri uzastopna finala, sut iza linije za tri poena 3/28, ili 10.7%. Sto bi grobari rekli, clutch igrac.
    (Kukatilo, 3. jul 2022 18:43)

    # Link komentara

  21. e moj Pešiću, koga briga...sve se vrti oko para i samo su pare važne.
    (Simo, 3. jul 2022 18:34)

    # Link komentara

  22. @323
    Da, upravo savez treba da pravi igrače. Tako što organizuje takmičenja, uslove za razvoj košarke, da stvara nove trenere. Igrač ne nastaje magično sa 20g, već se stvara godinama.
    (drvobradi, 3. jul 2022 18:23)

    # Link komentara

  23. (Kuki, 3. jul 2022 16:02)

    Kada je to Bogdan sutirao za Srbiju 1-10? Pises kako je stalno povredjes i dodajes pored njega Nedovica? Pa taj Nedovic je hronicno povredjen? Bogdan je sada prvi put operisan i ne igra. Sprdate se jer prosli put nije igrao a povredjen je igrao finale istoka i bila je kratka pauza i treba opet da igra za reprezentaciju? To nije normalno jer bi igrao lose kao i vecinu utakmica u finalu NBA. Na kraju brzo se zaboravlja da je Bogdan igrao prozore i povredio se igrajuci za Srbiju a onda se lecio i 2 meseca je kasnio da zaigra za Kingse a NBA je vec poceo? I ona se jedva vratio u formu bas zbog povrede koju je zaradio u reprezentaciji. Tu ste svi dobili amneziju..Ne secate se naprasno?
    (Fifi, 3. jul 2022 18:18)

    # Link komentara

  24. Све је почело онда када је створена мржња према Звезди од стране "генерала", па покушај гашења најтрофејнијег српског клуба и клуба који је донео кошарку на ове просторе. Међутим, како то није успело, онда се кренуло са новим државним пројектом званим Жељко Обрадовић на уштрб српске кошарке и репрезентације. И то је једина истина. На вашу жалост, Звезда постоји и постојаће баш као и српска кошарка. А ви понављате да не постоји, јер је тако вама лакше пошто сте јелте задојени мржњом. Никаква љубав према Партизану, само мржња према Звезди. На сву срећу и нашу радост, нисмо исти. Срећно вечерас против Белгије селекторе!
    (Лаик, 3. jul 2022 18:04)

    # Link komentara

  25. Касно је сада. Уништењем домаће лиге зарад јадранске уништен је темељ, база играча, а тиме и српска кошарка. Успостављен је монопол пар клубова из 2 града, сада само Београда и лепо је што Пешић говори да све треба ставити под српску заставу, али касно је. Деценијама већ то понављам и говорим да наша кошарка умире. Мука ми је била када су овде АБА 2 и ограничење броја странаца спомињани као решење. Тешке ране се не лече фластером. Без јединственог националног првенства нема кошарке, тачка.
    (my way, 3. jul 2022 17:53)

    # Link komentara

  26. Mene je žao Katić Raška, a vi kako hoćete. Najkorisniji igrač KLS.
    (Rustem Paša, 3. jul 2022 17:46)

    # Link komentara

  27. Mnogi od nas su pisali i govorili da se perfidnim urušavanjem najtrofejnijeg sportskog društva u Srbiji (ranije i Jugoslaviji) od 2011. urušava i sport u Srbiji generalno. Sada to samo uzima danak. Ne možeš ti da od privatnih klubova bez navijača i istorijata očekivati da proizvodi igrače za reprezentaciju. Mislim, možeš, ali onda imaš ovo što imamo sada u košarci, vaterpolu, odbojci... naším najtrofejnijim sportovima.
    (Aleksej je bilde, 3. jul 2022 17:37)

    # Link komentara

  28. @marko992

    Naravno da je Pešić napravio Bjelicu. U ga Zvezdu doveo iz doslovce amaterskog kluba iz Austrije. Dao mu punu slobodu gde je igrao od 1-4. Smejali mu se još tada da je izlapeo jer je klinac sa 209 igrao plejmejkera.
    Baskonija kasnije i Obradović su već imali gotovog igrača sa 23-24 godine. Kod Dude je već igrao sa 21-22, odmah nakon Zvezde.

    Izgleda da je baš teško priznati da je Zvezda učestovala u stvaranju igrača, ne priznaje se nijedan. Za par godina likovi poput tebe će pričati da ga je napravio Partizan. Ono sve od Teodosića, Jokića do Lebrona Džejmsa.
    (basketaš, 3. jul 2022 17:36)

    # Link komentara

  29. Čista demagogija. Sami ste gledali šta se radi, ćutali, držali strane svima. Da nije tako, ne biste bili na funkcijama.

    Hajde, lepo pogledajmo kako rade oni koji imaju rezultata. Mahom bogatije države, čiji klubovi uglavnom nisu poludržavna vlasništva. Ne može sport da bude drugačiji od društva u kome deluje. Bolja organizacija, profitabilnost, regularni uslovi, manjak upliva politike i kriminala. To je neki zdravi početak. Ovakve priče mogu da se čuju na svakom koraku, bilo da je u pitanju Pešić ili deda na Kalemegdanu. Nisu problem Zvezda i Partizan, koliko činjenica da se ne gleda napred. Sve za kratkoročne uspehe, da se ušićari koja medalja ili pobeda u evroligi. Finale Abba lige je izgledalo kao bojno polje. O čemu dalje da pričamo.
    (Cicero, 3. jul 2022 17:22)

    # Link komentara

  30. Sam si za to kriv, ucestvovao si u unistavanju domace kosarke.
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 15:45)

    Kako, tako sto je bio trener Zvezde, ma nemoj? Da ste uspeli da ugasite Zvezdu kao sto ste hteli sve bi vam bilo ok, makar Vujosevic izgubio sve utakmice sa sve Bodirogom, Stojakovicem i ostalima. Da ne pricam o najmracnijem periodu nase kosarke dok je Partizan vedrio i oblacio, tj. gepekovao i otimao. Kasnije pojavom Teodosica i Bjelice koga je licno Pesic napravio na igraca uspeli smo da se vratimo u svetski vrh.
    (Kukavica, 03. jul 2022 16:16)

    Ne bih rekao da je Pesic napravio igracem Bjelicu, pre bi istina bila da je ucestvovao u njegovoj izgradnji stavljajuci ga i na pozicije koje mu ne odgovaraju (plej) da bi poboljsao kretanje.Tek nakon odlaska iz Zvezde je eksplodirao.Jednostavno mu je bilo potrebno vreme da se u potpunosti izgradi, u njegovom slucaju ono je doslo nesto kasnije nego sto je uobicajeno.
    (marko992, 3. jul 2022 16:55)

    # Link komentara

  31. @Kukavica
    Hahaha koji trol
    Btw zvezda je ugasena
    Dok je paetizan gepekovao, Srbija je imala mlade ozbiljne igrace koji su igrali f4 EL, nakon toga evo kako je. A Bjelicu je stvorio Z. Obradovic u Feneru, kao i mnoge druge, iako taj Bjelica nista spec.
    P. S. Niko ne moze da zabrani fmp kako cemo da se zovemo
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 16:47)

    # Link komentara

  32. Kuki, 03. jul 2022 15:58

    Po kojim parametrima je Nedovic u rangu Bogdanovica?Micic u reprezentaciji tek treba da pokaze da je neki bitan faktor.Po igrama u reprezentaciji u proteklom periodu Bogdanovic je nas najbolji igrac.Jokic je sigurno nas najbolji igrac ali je, prvenstveno nespremnost, glavni razlog losijeg ucinka.
    (marko992, 3. jul 2022 16:44)

    # Link komentara

  33. Slažem se sa gospodinom Pešićem. Ranije su CZ i Partizan razvijali mlade domaće igrače, a sada dovuku strance koji napreduju, a onda odlaze u druge klubove i igraju za svoj nacionalni tim. Naši igrači im služe kao peškir podrška sa klupe, niti napreduju, niti dobijaju pristojnu minutažu. Derbiji služe kao povod za tuču navijača i izdavanje saopštenja uprave dva kluba, kao i prepucavanja preko medija. Mora se nešto menjati!
    (Grobarka, 3. jul 2022 16:41)

    # Link komentara

  34. Nedopustivo je da selektor kakvo god ime da je širi defetizam pred bilo koju utakmicu a kamoli pred Evropsko koje sledi. Srbija je zemlja kosarke i tako ce ostati zauvek. To je finta, to su tereni, poligoni, decija igralista sirom Srbije...
    (Edition, 3. jul 2022 16:39)

    # Link komentara

  35. Kad je već sve u Beogradu, onda je lakše da se svi okupe na treninzima.
    (Prase u Teheranu, 3. jul 2022 16:37)

    # Link komentara

  36. Ako Pešića ne promenimo, proći ćemo kao Hrvatska.
    Poštovanje za sve što je uradio, ali nije sramota otići u penziju sa 72 godine.
    (kickers, 3. jul 2022 16:35)

    # Link komentara

  37. Sam si za to kriv, ucestvovao si u unistavanju domace kosarke.
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 15:45)

    Kako, tako sto je bio trener Zvezde, ma nemoj? Da ste uspeli da ugasite Zvezdu kao sto ste hteli sve bi vam bilo ok, makar Vujosevic izgubio sve utakmice sa sve Bodirogom, Stojakovicem i ostalima. Da ne pricam o najmracnijem periodu nase kosarke dok je Partizan vedrio i oblacio, tj. gepekovao i otimao. Kasnije pojavom Teodosica i Bjelice koga je licno Pesic napravio na igraca uspeli smo da se vratimo u svetski vrh.
    (Kukavica, 3. jul 2022 16:16)

    # Link komentara

  38. Najperfidniji i najlosiji lik u srpskoj kosarci. Daj idi vise u penziju i povedi ostale zvezdase sa sobom. Upropastili ste srpsku kosarku najstrasnije. Uzeo si novac pa barem cuti, ili vrati pare pa pricaj price.
    (Dokle vise, 3. jul 2022 16:10)

    # Link komentara

  39. Ma sta mi naprica, a da malo preuzmes odgovornost i kažeš ja sam kriv, igramo staromodnu košarku, treba neko drugi da bude trener! Isto kao i Savic u vaterpolu, čim počnu da gube utakmice kreće demagogija i vađenje na Peru, Miku, Ziku... Mada, tako nam i treba, imali smo trenera koji nam je doneo 3 medalje sa 4 velika takmičenja i to nam nije bilo dovoljno... Hvala zvezdaskom lobiju na tome
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 3. jul 2022 16:09)

    # Link komentara

  40. (bravo Pesicu, 03. jul 2022 14:27)

    Obzirom na najveći broj pluseva, bojim se ni vi a ni ostali niste razumeli šta je Pešić hteo da kaže.

    Ne treba nama jak Partizan i Zvezda u Evroligi svake godine. Nama treba jaka Vojvodina, Hemofarm, Borac, FMP, Radnički, Spartak, Zdravlje...
    (Marko, 3. jul 2022 16:07)

    # Link komentara

  41. Ja sam dovoljno star da se sećam Pešića kao igrača sarajevske Bosne. Od tada se puno, puno stvari promenilo, previše za tako malo godina. Jugoslavije nema već 30 godina. Prvi igrači, koji su otišli u NBA su bili Divac, Rađa, Kukoč, Dražen... i svi smo bili ponosni na njih. Počela su prva otkazivanja zbog zabrane klubova, premorenosti igrača. I na kraju taj famozni ULEB, koji ne šiša FIBA. Klubovi su vlasnici igrača. Igrači igraju 80, 90 utakmica godišnje. Nekad su igrali duplo manje. Daj bože da naši reprezentativci igraju u svojoj zemlji, kao većina Španaca, Turaka, Grka, osim onih u NBA Nije sve do nas. Svijet i sport su se potpuno izmenili. Patriotizam se ne plaća, osim ovim Amerikancima što igraju za zemlje, koje ponekad ne znaju naći na mapi.
    (Predo, 3. jul 2022 16:06)

    # Link komentara

  42. Mislim da imamo neloliko problema u reprezentaciji.

    Prvo, izgleda da nemamo bas mnogo vrhunskih igraca u reprezentaciji. Imamo Jokica, mozemo reci Micica i to je to. Nedovic i Bogdanovic su verovatno sledeci, ali su daleko od vrhunskih. Bogdan zna da odigra odlicno, ali zna i da sutira 10:1.
    Nedovic precesto povredjen. Ova dva igraca mogu da povuku po neku utakmicu mozda, ali su daleko od vrhinskih igraca i nosioca igre. Kalinic moze da bude glavni u Zvezdi, ali u ozbiljnijem jacem timu moze da bude sporedan igrac sa sedam osam poena u proseku. Verovatno bi korisniji bio u odbrani. Bjelicu i Marjanovica je suvisno komentarisati. Teodosic odlican za Evro Kup, ali za igru na nekom visem nivou daleko. Milutinov moze da bude dobra zamena Jokicu. Imamo nekoliko mladih igraca kao sto su Jovic, DJurisic, Petrusev, Pokusevski, Koprivica... ali za njih cemo tek videti.

    Drugi problem je mnogo veca konkurencija. Sad svi igraju kosarku. Pa u ovom trenutku moramo da strepimobi od Belgije. Letoniju nisam pomenuo zato sto je to ozbiljna kosarkaska nacija.

    Treci problem, a mozda i najvaznii je atmosfera u tima, za koju mislim da je jako losa. Kosarkasice su pokazale kakva atmosfera treba da bude. Igraci moraju da savladaju svoje sijete. Zna se ko su najbolji igraci. I oko njih mora da se vrti igra, a svi ostali mora da pomazu, kao sto je to slucaj sa Slovenijom.
    (Kuki, 3. jul 2022 16:02)

    # Link komentara

  43. "Sve se to poprilično promenilo i sve se svelo na Partizan ili Zvezdu. Sve se svelo na Beograd. Svi sportovi su u Beogradu i sve važne stvari se dešavaju u Beogradu"

    To je suština problema, iako mnogi to ne žele da priznaju, a na žalost nije problem od juče, već traje decenijama. Dok se sport ne decentralizuje i postane nezavisan od države i njenog novca, neće se tu ništa promeniti.
    (nowave7, 3. jul 2022 16:00)

    # Link komentara

  44. Pa zato si ti tu da ih motovises i da rade i da se uozbilje da ih treniras i sastavis taktiku ili si postavljen za selektor kao gledalac da pratiš utakmice sa trenersko klupa!
    (Maki Kavasaki, 3. jul 2022 15:59)

    # Link komentara

  45. Mislim da imamo neloliko problema u reprezentaciji.

    Prvo, izgleda da nemamo bas mnogo vrhunskih igraca u reprezentaciji. Imamo Jokica, mozemo reci Micica i to je to. Nedovic i Bogdanovic su verovatno sledeci, ali su daleko od vrhunskih. Bogdan zna da odigra odlicno, ali zna i da sutira 10:1.
    Nedovic precesto povredjen. Ova dva igraca mogu da povuku po neku utakmicu mpzda, ali si daleko od vrhinskih igraca i nosioca igre. Kalinic moze da bude glavni u Zvezdi, ali u ozbiljnijem jacem timu moze da bude sporedan igrac sa sedam osam poena u proseku. Verovatno bi korisniji bio u odbrani. Bjelicu i Marjanovica je suvisno komentarisati. Teodosic odlican za Evro Kup, ali za ogru na nekom visem nivou daleko. Imamo nekoliko mladih igraca kao szo su Jovic, DJurisic, Petrusev, Pokusevski, Koprivica... ali za njih cemo tek videti.

    Drugi problem je mnogo veca konkurencija. Sad svi igraju kosarku. Pa u ovom trenutku moramo da strepimobi od Belgije. Letoniju nisam pomenuo zato sto je to ozbiljna kosarkaska nacija.

    Treci problem, a mozda i najvaznoji je azmosfera u tima, za koju mislim da je jako losa. Kosarkasice su pokazale kakva atmosfera treba da bude. Igraci moraju da savladaju svoje sijete. Zna se ko su najbolji igraci. I oko njih mora da se vrti igra, a svi ostali mora da pomazu, kao sto je to slucaj sa Slovenijom.
    (Kuki, 3. jul 2022 15:58)

    # Link komentara

  46. Pomoć države klubovima, pogotovo vodećim, usloviti uspesima reprezentacije. Neplasiranje na svetska i evropska, nagraditi sa 0 pomoći. Sve ispod 10-og mesta na FIBA listi takodje svesti na 0,00 din pomoći. To će ih navesti da stvaraju igrače i da ih zadrže bar do 23 god.
    (ST, 3. jul 2022 15:53)

    # Link komentara

  47. Pešić priča samo ono što je shvatio nakon ove 2 utakmice - naša reprezentacija nema nikakav kvalitet ako se izuzmu NBA igrači i Vasa Micić. Ne znam hoće li Teo više igrati, pa njega ne računam.
    A glavni problem je što Partizan i CZ godinama jure nekakve rezultate i dovode strance čak i da budu rezerve nekim drugim strancima. Mora da se smanji dozvoljen broj stranaca, mi jednostavno moramo dati šansu mladim igračima da igraju i Evroligu kako bi napredovali. Ovako svi čekamo da Miško pošalje nekoga na draft, pa poslije da gatamo da li će taj igrati za reprezentaciju.
    Uostalom, mi uopšte nemamo mladih niskih igrača koji bi u nekoj skoroj budućnosti mogli da nam donesu neku medalju sa bilo čega.
    (Ogi, 3. jul 2022 15:51)

    # Link komentara

  48. Da bi se nešto promenilo inicijator tih promena mora da bude košarkaški savez. Klubovi postoje da bi se takmičili i jurili rezultate, oni nemaju nikakav interes da prave igrače zbog reprezentacije ako klub od toga ima više štete nego koristi, ali ako klub pravi igrače zbog sebe i ima koristi od toga korist će imati reprezentacija i tu treba tražiti neko zajedničku saradnju. Problemi u košarci su još što pre svega u Evropi od košarke nema para a i deca nisu toliko zainteresovana da igraju košarku ako nemaju koristi od toga.
    (Razvan Rac, 3. jul 2022 15:51)

    # Link komentara

  49. Ne razumem, jer Zvezda sada zabranila Dobricu i Mitrovicu da igraju?
    (Xima, 3. jul 2022 15:49)

    # Link komentara

  50. @Bocko
    Samo da ode Vujosevic i sve ce biti ok?
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 15:45)

    # Link komentara

  51. Sam si za to kriv, ucestvovao si u unistavanju domace kosarke.
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 15:45)

    # Link komentara

  52. Aha, sva sreca igrali su i pobedjivali amatere kao sto su Reggie Miller, Paul Pierce, Shawn Marion, Ben Wallace i ostali ananimusi. Takodje i Ginobili, Fernandes, Sconochini, Scola, Nocioni... su bili ekipa koju bi pobedio svaki trener. Bas kad imas takvu ekipu punu zvezda kao sto smo mi imali ti je neophodan dobar trener inace takvi igraci bez toga vrlo lako mogu da postanu raspasana banda, krenuo je Radmanovic pa je zavrsio bez medalje. Koji smo mi narod, dok nam je bio Djordjevic pljuvali smo ga kako nema pojma, sad kukamo da se vrati. Sada umesto da damo podrsku legendarnom Kariju koji je toliko zaduzio nasu kosarku, koji ima kosarku u malom prstu, ko je uspeo da privoli Jokica da se vrati, koji prica o realnim problemima bez dlake na jeziku i koji pokusava da popravi stvari, mi posle jednog poraza bez 10 najboljih igraca jedva cekamo da pljujemo, sta ce biti ako se kvalifikujemo i uzmemo medalju, jel ce da vas bude sramota? Nece.
    (Sub013, 3. jul 2022 15:13)

    Dva poraza, izgubili smo i od Belgije, ako nas rebnu i u Nisu u drugu fazu kvalifikacja idemo sa skorom 1-3 i mozemo da zaboravima odlazak na SP. O medalji da ne pricamo. Kari jeste bio sjajan trener ali nema neke rezultate vec skoro 20 godina, od stare slave se ne zivi.
    (Serbissimo, 3. jul 2022 15:40)

    # Link komentara

  53. Pre je bila čast igrati za reprezentaciju, nešto što svi sanjaju. A sada im reprezentacija služi da bi se bolje prodali. Sve je u novcu. Da se plaća igranje za reprezentaciju, kao što se selektoru plaća, da vidite kako bi svi igrali i kako bi jedva čekali da dođu...
    (,,, 3. jul 2022 14:06)

    U pravu si za čast, ali za prodaju si skroz promašio (i dobio gomilu pluseva). Da je igranje za reprezentaciju bitno za prodaju igrača, svi mladi bi se gurali da igraju (a ne guraju se).

    Nekada igrač nije mogao da izađe iz države do 27. ili 28. godine. Jedini način da se proda "preko bare" bio je da odigra svetsko prvenstvo ili olimpijske igre, da sve od sebe i nada se da će ga neko primetiti. Sam Željko Obradović je često pominjao kako je uvek u ekipi hteo da ima nekoliko igrača iz domaćeg prvenstva jer oni najviše "grizu".

    Danas reprezentacija skoro uopšte nema uticaj na prodaju igrača. Evo primer Jokića, Pokuševskog pa i ovog malog Jovića. Mislim da nisu imali ni minut u seniorskoj reprezentaciji pa su sa 19 godina otišli u NBA. Danas se sve prati preko interneta, niko nema vremena da čeka svetsko prvenstvo ili olimpijske igre. Ugovori se rešavaju preko tvitera.
    (Locutus, 3. jul 2022 15:37)

    # Link komentara

  54. To Jokicu kazi, a ne nama!!!!
    (Under KV, 3. jul 2022 15:10)

    Pre ce biti Danilovicu kome je isteko mandat odavno.
    (Paja, 3. jul 2022 15:35)

    # Link komentara

  55. Vamos Pešiću!
    (Dante, 3. jul 2022 15:26)

    # Link komentara

  56. I ko je kriv za to?
    Ja koliko se secam ti si ucestvovao u srozavanju domace kosarke..
    (moralni gmizavac, 3. jul 2022 15:25)

    # Link komentara

  57. Mislim da je košarka uopšte u Evropi upala u svojevrsno " vrzino kolo ". NBA ima svoja pravila, a tamo odlaze najbolji igrači, dok nerazumevanje između ULEB- a i FIBA samo vodi ka daljem urušavanju evropska košarke. Mi u Srbiji smo dodatno pogođeni odnosima Zvezde i Partizana, kao i njihovom odnosu prema ostalim klubovima. Plus Mega, koja forsira mlad igrače, ali iz ličnih interesa, koji se uglavnom ne poklapaju sa interesima srpske košarke. Trenutno ne vidim izlaz, možda ima neko ko može da predloži neku dobru stvar ?
    (Bocko, 3. jul 2022 15:24)

    # Link komentara

  58. Ona zemlja je imala 20 miliona ljudi, ova 6,5 miliona. Koja zemlja, pogotovo ovako siromašna, ima para za više od 2 jaka kluba?

    Govoriti da nemamo bolju ligu i igrače od Letonije i Belgije je ipak samo opravdanje. Reprezentacija sa kojom igraš bi trebalo da razbije Letoniju, pogotovo ovako oslabljenu Letoniju, sa 20 razlike u pola noći i da da više od 59 poena.
    (Ostin a, 3. jul 2022 15:19)

    # Link komentara

  59. Много тога је погрешно.Себичност
    пре свега.Бодирога,Ражњатовић,...
    Суштина су лоши плејмејкери.Све их
    више увозимо за клубове.Домаћи се
    губе и постају несигурни.
    (a, 3. jul 2022 15:19)

    # Link komentara

  60. Ako cemo iskreno, i Pesic i Zelimir su postali "legendarni" treneri reprezentacije jer su sve to bili vrhunski igraci kojima i nije bio potreban trener...Djordjevic, Danilovic, Bodiroga, Paspalj, Divac...Ove moze da vodi i Slobodan Klipa...
    ($$$, 3. jul 2022 14:20)

    Aha, sva sreca igrali su i pobedjivali amatere kao sto su Reggie Miller, Paul Pierce, Shawn Marion, Ben Wallace i ostali ananimusi. Takodje i Ginobili, Fernandes, Sconochini, Scola, Nocioni... su bili ekipa koju bi pobedio svaki trener. Bas kad imas takvu ekipu punu zvezda kao sto smo mi imali ti je neophodan dobar trener inace takvi igraci bez toga vrlo lako mogu da postanu raspasana banda, krenuo je Radmanovic pa je zavrsio bez medalje. Koji smo mi narod, dok nam je bio Djordjevic pljuvali smo ga kako nema pojma, sad kukamo da se vrati. Sada umesto da damo podrsku legendarnom Kariju koji je toliko zaduzio nasu kosarku, koji ima kosarku u malom prstu, ko je uspeo da privoli Jokica da se vrati, koji prica o realnim problemima bez dlake na jeziku i koji pokusava da popravi stvari, mi posle jednog poraza bez 10 najboljih igraca jedva cekamo da pljujemo, sta ce biti ako se kvalifikujemo i uzmemo medalju, jel ce da vas bude sramota? Nece.
    (Sub013, 3. jul 2022 15:13)

    # Link komentara

  61. Neeeee...samo to ne.
    (Siniša Milosavljević, 3. jul 2022 15:13)

    # Link komentara

  62. To Jokicu kazi, a ne nama!!!!
    (Under KV, 3. jul 2022 15:10)

    # Link komentara

  63. Одговор за "браво Пешићу".Најчешће и највећи проблеми у свакој делатности,па и у спорту су проблеми знања (незнања),системи вредности,карактери и моралне особине.Ја изузетно ценим људе којима је Србија увек на првом месту.А клупско опредељење може постојати,а не мора,и оно (ако постоји) треба да буде највише на стотом месту приоритета.Да волимо све своје и увек навијамо за сваки српски клуб кад игра са било којим страним клубом.Док је некад постојао "Спортал-портал" написао сам мој став и препоруку текстилним произвођачима,да дизајнирају и направе навијачке шалове-половина дужине црвено-бела,половина црно-бела.Ем што је јак везујући фактор,ем би се (претпостављам) енормно продавао.И био би врло практичан.Кад идеш на утакмицу Партизана савијеш половину црвено-белог шала у круг,држиш у руци и машеш црно-белим делом,навијаш за Партизан.Кад идеш на утакмицу Звезде,савијеш у круг црно-бели део шала и навијаш за Звезду.После пар месеци ће мало по мало,све већи број навијача махати целим шалом-без савијања и нормализоваће се ситуација-барем постепено међу навијачима.А Полиција да елиминише криминал из клубова.А ово што је рекао Пешић,на жалост,сурова је истина и најтачнија дијагноза стања.Поздрав свим људима с љубављу за кошарку а којима је нетрпељивост и нетолеранција страни појам.
    (Стари Звездаш, 3. jul 2022 15:07)

    # Link komentara

  64. Za poćetak ti da odeš u penziju a KSS da vrati Đorđevića za selektora,druga opcija Alimpijević!!!
    (Rade74, 3. jul 2022 15:06)

    # Link komentara

  65. Пешић је у праву и сви прави тренери то знају. Кога занима нека погледа и упореди регистрационе правилнике кошаркашких савеза Србије и Словеније и све ће му бити јасно.Овде су интереси појединаца изнад интереса државе.
    (тренер, 3. jul 2022 14:55)

    # Link komentara

  66. Alibi
    (Danilo, 3. jul 2022 14:50)

    # Link komentara

  67. Evo ga jos jedan Dejan Savic. Sad nek nam krene pricu o mladjim kategorijama.... Alo, druze, imas sasvim solidne igrace! Prihvatio si se posla i znao si unaprijed kakva je situcaija! Cuti i radi ili daj ostavku! Mani nas pricama o Jokicu i pisete li cirilicom ili latinicom! Prica je ko djeci u skoli, kad im je za sve neuspjehe kriv profesor koji ih mrzi!
    (mojnemenito, 3. jul 2022 14:48)

    # Link komentara

  68. Čovek nas vodio do tri velika finala, a kad je posle toga bio peti na SP, najurili smo ga kao najgoreg ološa.
    Sad ne možemo da se plasiramo na veliko takmičenje. Neku karmu smo očigledno navukli.
    (Randy Marsh, 3. jul 2022 14:47)

    # Link komentara

  69. O cemu ti pricas????? Partizan odbije da igra domace prvenstvo i dobije kaznu 15 hiljada evra!!!!! O cemu dalje da se diskutuje?
    (Straight Outta München, 3. jul 2022 14:43)

    # Link komentara

  70. To je tačno ! Ali kora žešće ! Mora savez da radi kako treba i svoj posao !
    (JPR24, 3. jul 2022 14:27)


    Sta to savez treba da radi? Da igra, da dovodi igrace iz NBA? Da li je savez obezbedio uslove za treninge, smestaj, putovanja i sve ostalo sto treba igracima? Da li savez treba da stvara igrace? Objasni mi sta treba da radi osim recenice da savez treba da radi svoj posao? Prvo navijace ne ineresuje reprezentacija. Da li to shvatas? Samo se prepucavaju CZ/Partizan? Ko je iz kog kluba i kako je igrao?? Dok je tako, nema nista od Srbije i reprezentacije.
    (323, 3. jul 2022 14:43)

    # Link komentara

  71. Ko mu to iz Partizana nedostaje? BG je bio i bice centar kosarke a i vecine sportova. Šta tu nije jasno. A ako se plasi da kaze nesto izmedju redova, to je njegov problem, mada, to ne bi trebalo da bude problem za coveka sa toliko godina.
    (View, 3. jul 2022 14:41)

    # Link komentara

  72. Polako mi ubijaju želju da gledam košarku naši košarkaši kad vidim da nemaju želju da igraju ponašaju se kao da ih teramo da igraju
    (Marko, 3. jul 2022 14:40)

    # Link komentara

  73. Pa kako da se promene kada drzavni projekat, nebitno dal su to jedni ili drugi, pokupuju istrosene zvezde na 1+1 god, ne zarade dinara na njima, ne forsiraju nase klince, mladi igraci nemaju jake utakmice, i sta ocekujemo? Nasi treneri ne mogu da dodju do izrazaja u srb, zivimo na starim zvezdama, obradovic, pesic itd, aman daj alimpija i neka ga savetuje taj zeljko, dusko ivanovic, kari, dule, daj ovog sto je trenirao cibonu do skora iz fmp-a, daj vladu jovanovica, miloja… nazadujemo
    I treba da prodjemo kao hrv
    (borchacity, 3. jul 2022 14:39)

    # Link komentara

  74. (ljuba, 03. jul 2022 14:27)

    Tebi mnogo toga nije jasno, a na prvom mestu sta je rekao sto cemo tako proci.
    (vlada, 3. jul 2022 14:36)

    # Link komentara

  75. Pesicu, prvo ti objasni sta se desilo u drugom poluvremenu i kako si vodio tim? Sta si uradio da to sprecis, pa makar izgubili sa 2 poena razlike?? Sta si uradio jer 6,7 min. nismo mogli kos da damo? Koja je postava bila forsirana na terenu? Sta se desilo od trenutka kada je Bobi popio bananu?? Potseticu, od tog trenutka su poceli da nas razbijaju i prave razliku na terenu? Jedino se slazem sa tobom da nam buducnost u kosarci nije svetla.. Postovacu te kada cujem logicno objasnjenje jer , ti si selektor? Istorija, proslost i tvoji rezultati su proslost. Ovo je sada sadasnjost. Ti kao da nisi znao kada si se kandidovao da budes selektor kakvo je stanje u nasoj kosarci?? Pusti vise tu demagogiju jer ako si veliki trener , zasto gubimo utakmice na ovakav nacin?? Vodimo u prvom poluvremenu, igramo dobro i onda rasulo??Bravo treneru.
    (321, 3. jul 2022 14:35)

    # Link komentara

  76. Danilovićuuuuuuuu!?!?
    (nc nc, 3. jul 2022 14:31)

    # Link komentara

  77. Nije mi jasno zašto je Pešić nezadovoljan. Pa on je birao po njemu najbolje igrače za reprezentaciju, nije neko drugi.
    A pošto je trener valjda bi trebalo da zna napraviti koncept igre koji će da pobeđuje.
    Trener i treba tamo gde svi igrači nisu vrhunski. Tad trener pokazuje svoje umeće i znanje.
    Kad imate vrhunske igrače lako je biti trener.
    (ljuba, 3. jul 2022 14:27)

    # Link komentara

  78. To je tačno ! Ali kora žešće ! Mora savez da radi kako treba i svoj posao !
    (JPR24, 3. jul 2022 14:27)

    # Link komentara

  79. "Mora da se zaboravi crveno-bela zastava ili crno-bela zastava."

    Kljucna recenica.

    Kao navijac Partizana sam ovo mnogo puta rekao, i apsolutno sam srecan sto oba kluba igraju Evroligu ove godine - znam da mnogima zvuci neverovatno, ali mi je draze nego da samo Partizan igra istu.
    Potpuno mi je nejasna logika navijaca iz oba tabora, koja se inace deklarisu kao veliki Srbi, da zele PRE SVEGA da drugom timu bude sto losije. Hej, bre, to je takodje srpski tim, navijajte protiv njega iz sve snage u medjusobnim susretima, ali kada je u pitanju medjunarodno takmicenje, treba da ih tretirate kao vase.
    Moja cesta izreka je bila: voleo bih da Partizan i Zvezda igraju svake godine finale Evrolige i da Partizan pobedjuje, ali ne svaki put... na svake tri Partizanove titule, jedna Zvezdina, jer zelim da i Zvezda, kao srpski tim, ima medjunarodne rezultate.
    Tako ja razmisljam, ali mozda sam lud, ili samo mator...
    (bravo Pesicu, 3. jul 2022 14:27)

    # Link komentara

  80. Samo sebi pravi alibi..sa istim mukama je Đorđević je prosao dalje..a ti da li ces?
    (SUNĐER BOB, 3. jul 2022 14:22)

    # Link komentara

  81. I sta Pesic konkretno predlaze da se uradi?...Jel ovo postalo moda, pa cim se dozivi poraz, selektor pocne da kuka i prica kako to nije vise kao sto je bilo pre...Pre neki dan Savic, sad Pesic...Sad cekam i onog mucenika Kolakovica...Sve zavisi od generacije...Sta vredi Spancima sistem, pare, kad nova generacija nece ni da primirise uspesima generacije Gasola & company...
    Ako cemo iskreno, i Pesic i Zelimir su postali "legendarni" treneri reprezentacije jer su sve to bili vrhunski igraci kojima i nije bio potreban trener...Djordjevic, Danilovic, Bodiroga, Paspalj, Divac...Ove moze da vodi i Slobodan Klipa...
    ($$$, 3. jul 2022 14:20)

    # Link komentara

  82. Mozda bolje da vratimo Djordjevica. S njim kako god da krene uvijek zavrsimo u vrhu.
    (Nemanja, 3. jul 2022 14:09)

    # Link komentara

  83. Au, ne daj Bože
    (Bx, 3. jul 2022 14:06)

    # Link komentara

  84. Pre je bila čast igrati za reprezentaciju, nešto što svi sanjaju. A sada im reprezentacija služi da bi se bolje prodali. Sve je u novcu. Da se plaća igranje za reprezentaciju, kao što se selektoru plaća, da vidite kako bi svi igrali i kako bi jedva čekali da dođu...
    (,,, 3. jul 2022 14:06)

    # Link komentara