1. Ma ajde molim te!
    A otkud tebi ovoliki minusi iz ove drzave, da nisu od Efesa?
    (Bata, 30. jun 2022 13:23)

    Већи је успех кад вас пет хиљада успете да се поделите на десет хиљада група навијача, ситница је да ударите четерес' минуса

    Интернет ратници...
    (Алекса, 4. jul 2022 17:06)

    # Link komentara

  2. Da se gleda po učinku država bi mogla sve pare da da Efesu, ali se ne gleda, nego treba da se gleda šta žele ljudi koji plaćaju porez. A većinu u ovoj zemlji ne zanimaju uspesi nekog drugog tima, koji god da su, pa ni Efesa. Nas interesuje Zvezda...

    Svaka dalja rasprava je bezveze...

    Koga interesuje Efes, ili Partizan, nek skupi prilog za njih...
    (Mrgud, 28. jun 2022 22:11)


    Ma ajde molim te!
    A otkud tebi ovoliki minusi iz ove drzave, da nisu od Efesa?
    (Bata, 30. jun 2022 13:23)

    # Link komentara

  3. Za gospodina sto razmislja van "kutije"
    Vecinom se slazem sa komentarom ali uz jednu opasku.
    Vas potop je krenuo posle trojke Nolana Smita. Te godine ste imali kvalitetan tim i sami ste krivi za odlazak na niske grane.
    (Max, 29. jun 2022 09:15)

    # Link komentara

  4. Očigledno je da Srbija nije dovoljno bogata zemlja da bi dala 20-ak miliona eura da bi joj 2 tima u isto vreme igrala EL kao neprofitabilno takmičenje.

    Da je normalna zemlja, prednost bi imala ekipa koja je pomela ovu drugu i uzela sva 3 trofeja, a ne obrnuto.
    (rrr, 28. jun 2022 14:10)
    Da se gleda striktno po učinku Zvezda ne bi trebalo da postoji( mada zli jezici će reći da ne postoji) a Partizan bi posle one ere gde je sa krš timovima i jedva punoletnim igračima pravio čuda po evropi trebao doživotno da ima budžet od bar po 10 miliona evra godišnje. Ali avaj ovde stvari tako ne funkcionišu. Setimo se samo kako su se u tek vaskrsloj Zvezdi koje tada nigde nije bilo ni na mapi a kamoli da je uzimala trofeje odjednom volšebno pojavili Šilb, Nelson, Dženkins, pa posle Vilijams, Kalinić, Jović, Kinsi, Miler, dok je Partizan sveden na nivo Vrapca, Stefana Pota i Bože i Đumića. Ali to je tada verovatno bilo sve ok...
    (Faustino Asprilja, 28. jun 2022 16:41

    Da se gleda po učinku država bi mogla sve pare da da Efesu, ali se ne gleda, nego treba da se gleda šta žele ljudi koji plaćaju porez. A većinu u ovoj zemlji ne zanimaju uspesi nekog drugog tima, koji god da su, pa ni Efesa. Nas interesuje Zvezda...

    Svaka dalja rasprava je bezveze...

    Koga interesuje Efes, ili Partizan, nek skupi prilog za njih...
    (Mrgud, 28. jun 2022 22:11)

    # Link komentara

  5. Само што смо ми могли да кажемо - 'Ово никад није било!' Ви на то немате право.
    (thinking out of the box, 28. jun 2022 19:45)

    Предуслов за размишљање ван оквира је наравно размишљање.
    Тако је, у тим годинама су вама одлазили играчи после једне сезоне, али се знало да све што вреди на тржишту Србије мора да дође код вас, а за преко сте имали пара колико сте желели. И са свом том логистиком, ето вас на стандардном последњем месту у групи.

    Али ни то није спорно. Да за тај ваш смешни клуб навија било ко други осим вас који сматрате да сте авангарда, зато што вас има мало, а у ствари сте смејурија, зато што вас има много мало, све би било ок.

    Проблем који ја имам са вама и вашим ставом је да кад Звезда добија паре од државе, мора и Партизан да добије исто или више од Звезде, упркос томе што у овој држави, већину становника не занима успех или неуспех Партизана ништа више него успех Реал Мадрида или Бурсе (са ким год да се поредите односно на чијем год да сте нивоу). Има пар ликова који навијају за РМ или за Бурсу или за Партизан, али сигурно је да Србија већински жели да гледа Звезду. И кажем, није спорно да ви играте, освајате, радите шта год, али је спорна та бедна комунистичка уравниловка - и нама исто, или више јер смо ми битни.

    Нисте битни. Нама нисте. Ником нисте. Само себи. А то није за финансирање од стране државе, али јесте за злоупотребу те исте државе.
    (Алекса, 28. jun 2022 22:08)

    # Link komentara

  6. Ovde postoje ljudi koji zive u iluziji da je Davidovac 5 godina igrao za minimalac u Zvezdi, da Dobric i dalje igra za neku sicu, da je Lazic celu karijeru proveo u istom klubu za topli obrok, da je Kalinic letos odbio Barsu i dosao u Zvezdu iz velike ljubavi i slicno...
    (Sasa, 28. jun 2022 21:53)

    # Link komentara

  7. Ovi sto forsiraju pricu da Radonjic, Kalinic, Davidovac, Holnis i ostali odlaze zbog Partizana, kako to neko cini Partizanu uslugu i slicno... pa odlazili su i ranijih godina, prva dva pomenuta,a i ostali, samo sto tome nista pridavali znacaj kao sada, jer je Partizan bio na kolenima.
    (nbgd, 28. jun 2022 21:19)

    # Link komentara

  8. Jel bar Lazic ostaje?
    (Semenkar sa Dorcola, 28. jun 2022 20:48)

    # Link komentara

  9. Taman dostignu neki nivo i da nadograde tim sa par dobrih igraca njima odu najbolji igraci i trener. Nesto nije dobro u klubu ,atmosfera i rukovodioc kluba koji sebe uvek stavlja u prvi plan. Videcemo ko ce jos da ode i ko dolazi .Nije ovo dobro .
    (zemunskikej, 28. jun 2022 20:23)

    # Link komentara

  10. @SrbEUin
    Пријатељу,
    као мантру понављаш кошаркашку, спортску и економску логику једног Дулета Вујошевића у временском периоду 2012-2014.
    Да обновимо градиво: КК Партизан тих година није могао у својим редовима да задржи (из истих разлога као сада Звезда)
    једног Бертанса, Милосављевића, Лучића, Богдановића, Вестермана, Ловерња, док Звезда у своје редове доводи Јовића,
    Калинића, Кузмића, Мицића, Дангубића, да не помињемо вишегодишње уговоре са квалитетним странцима: Ђенка, Цирбес и братија.
    Партизан ниједног странца није могао да потпише на више од годину дана (често само на други део сезоне),
    ни за једног Дангубића (Гробара по опредељењу) није био конкурентан. При томе КК ЦЗ је тек кренула у УППР и имала је дуг
    који је сигурно био близу 15 милиона евра, док је КК Партизан пар година пре тога био учесник фајнал-фора.
    У исто време, Телеком одбија да исплати уговорено спонзорство Партизану и да продужи уговор за наредни трогодишњи период
    док Вујошевић не оде.
    Занимљиво је да и јутрос Човић као да прича неке давно испричане, Вујошевићеве приче. Врти се иста плоча,
    само са друге стране брда. Окрeнуо се новчић, замениле се улоге, заиграла мечка, много незгодна мечка.
    Што се осталог тиче, све се слажем са тобом - није ни фер, ни спортски, ни заслужено.
    Само што смо ми могли да кажемо - 'Ово никад није било!' Ви на то немате право.
    (thinking out of the box, 28. jun 2022 19:45)

    # Link komentara

  11. Da se gleda striktno po učinku Zvezda ne bi trebalo da postoji( mada zli jezici će reći da ne postoji) a Partizan bi posle one ere gde je sa krš timovima i jedva punoletnim igračima pravio čuda po evropi trebao doživotno da ima budžet od bar po 10 miliona evra godišnje. Ali avaj ovde stvari tako ne funkcionišu. Setimo se samo kako su se u tek vaskrsloj Zvezdi koje tada nigde nije bilo ni na mapi a kamoli da je uzimala trofeje odjednom volšebno pojavili Šilb, Nelson, Dženkins, pa posle Vilijams, Kalinić, Jović, Kinsi, Miler, dok je Partizan sveden na nivo Vrapca, Stefana Pota i Bože i Đumića. Ali to je tada verovatno bilo sve ok...
    (Faustino Asprilja, 28. jun 2022 16:41)

    Zli jezik je i tvoj, druze.
    Jer Zvezda je ugasena onda kada je to prethodna vlast resila da uradi.

    A da je pravde, koju spominjes, to nikada nije smelonda se dozvoli, kao sto nije smelonda se dogodi gasenje i drugih kosarkaskih centara da bi postojao samo jedan jedini josarkaski klub u ovoj zemlji.
    Svi znamo koji je to klub.
    (zum, 28. jun 2022 19:13)

    # Link komentara

  12. "@ШОМИ - Земља је од онога ко живи на њој. Ал без обзира ми никад не требамо одустати од Косова."
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 28. jun 2022 19:09)

    # Link komentara

  13. Klasicna zamena teza..unistili Zvezdu pa traze sve za sebe od drzave...
    Inace ta Evroliga i ova,sadasnja su odnos kao Intertoto kup i Liga Sampiona...
    Marusi,Orlean, Nanter,Budeveljnik, Sarloa, Prokom, London Tauersi,Aek...to su timovi koji su tada igrali...
    (urke, 28. jun 2022 17:16)
    Sve ekipe koje danas igraju igrale su i tada manje više. Da ne pričam o tome kakve budžete je u godinama dominacije imao Partizan a kakve danas ima Zvezda. Partizan je svake godine ostajao bez najboljih igrača. Novica, Peković, Tripković, Veličković, svi su oni odlazili posle prve ponude. A koliko dugo su u Zvezdi već Dobrić, Davidovac da ne pričam što ste i strance poput Dženkinsa zadržavali po dve, tri sezone. Da ne pričam o vraćanju igrača tipa Kalinić što je nepojmljivo bilo.
    (Faustino Asprilja, 28. jun 2022 17:33)

    # Link komentara

  14. Eto koliko vi dugo pratite kosarku ! Napisao si da je Partizan kada je Zvezda posovajala sve u timu imao (citiram) : Bertrans, Lovernj, Leo, Milutinov, Salo, Gagi, Tepara, Bogi, Murić, Mačvan, Klobucar,Kinsi,Dalo i Dulo sigurno nisu bili jeftiniji od Zvezdinog tima !

    Partizanov sastav u toj sezoni 14/15 izgledao je ovako po brojevima : Pavlovic,Tepic,Aranitovic,Kuzeoglu,Muric,Marinkovic,Dalo,Milutinov,Milosaljevic,Macvan,Djumic,Gagic,Andric,Glisic,Luka Bogdanovic,Djoko Salic !

    Te sezone,Partizan su napustili : Lovernj,Bogdanovic,Bertanas,Lucic,Musli,Vesterman !

    Ostale gluposti da je Zvezda zaradjivala svoj budzet,ne bih da komentarisem !

    Da vam Zeljko nije platio Kalinica i kasnije Gudurica i da vam Bolden nije otisao iz FMP u NBA ne bi videli corav dinar
    (urke, 28. jun 2022 17:23)

    # Link komentara

  15. Očigledno je da Srbija nije dovoljno bogata zemlja da bi dala 20-ak miliona eura da bi joj 2 tima u isto vreme igrala EL kao neprofitabilno takmičenje.

    Da je normalna zemlja, prednost bi imala ekipa koja je pomela ovu drugu i uzela sva 3 trofeja, a ne obrnuto.
    (rrr, 28. jun 2022 14:10)
    Da se gleda striktno po učinku Zvezda ne bi trebalo da postoji( mada zli jezici će reći da ne postoji) a Partizan bi posle one ere gde je sa krš timovima i jedva punoletnim igračima pravio čuda po evropi trebao doživotno da ima budžet od bar po 10 miliona evra godišnje. Ali avaj ovde stvari tako ne funkcionišu. Setimo se samo kako su se u tek vaskrsloj Zvezdi koje tada nigde nije bilo ni na mapi a kamoli da je uzimala trofeje odjednom volšebno pojavili Šilb, Nelson, Dženkins, pa posle Vilijams, Kalinić, Jović, Kinsi, Miler, dok je Partizan sveden na nivo Vrapca, Stefana Pota i Bože i Đumića. Ali to je tada verovatno bilo sve ok...

    Klasicna zamena teza..unistili Zvezdu pa traze sve za sebe od drzave...
    Inace ta Evroliga i ova,sadasnja su odnos kao Intertoto kup i Liga Sampiona...
    Marusi,Orlean, Nanter,Budeveljnik, Sarloa, Prokom, London Tauersi,Aek...to su timovi koji su tada igrali...
    (urke, 28. jun 2022 17:16)

    # Link komentara

  16. ada, mislis na Gista koji je u Zvezdu dosao kao veteran sa 35 godina ili na Gista koji je u najboljim godinama dosao za stipendiju u Partizan iz prebogate ruske Lokomotive? Inace, tada ste brojali koseve domacih igraca i spinovali o budzetu na svakom mogucem portalu. Prosle sezone vam je sve vraceno sa kamatom, a i sledece ce.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 17:07)

    # Link komentara

  17. (SrbEUin, 28. jun 2022 16:15)

    Eto koliko vi dugo pratite kosarku ! Napisao si da je Partizan kada je Zvezda posovajala sve u timu imao (citiram) : Bertrans, Lovernj, Leo, Milutinov, Salo, Gagi, Tepara, Bogi, Murić, Mačvan, Klobucar,Kinsi,Dalo i Dulo sigurno nisu bili jeftiniji od Zvezdinog tima !

    Partizanov sastav u toj sezoni 14/15 izgledao je ovako po brojevima : Pavlovic,Tepic,Aranitovic,Kuzeoglu,Muric,Marinkovic,Dalo,Milutinov,Milosaljevic,Macvan,Djumic,Gagic,Andric,Glisic,Luka Bogdanovic,Djoko Salic !

    Te sezone,Partizan su napustili : Lovernj,Bogdanovic,Bertanas,Lucic,Musli,Vesterman !

    Ostale gluposti da je Zvezda zaradjivala svoj budzet,ne bih da komentarisem !

    Da vam Zeljko nije platio Kalinica i kasnije Gudurica i da vam Bolden nije otisao iz FMP u NBA ne bi videli corav dinar !
    (JDAleksandar, 28. jun 2022 17:03)

    # Link komentara

  18. Ne znam sta se cudite sto igraci odlaze,Davidovac celu karijeru u Zvezdi u Srbiji,normalno da mu je zelja da se otisne preko i to kad te trazi jedan gigant kao sto je CSKA i plus plata 800k godisnje to se ne odbija. Kalinic u najboljim godinama,pa normalno da ce da ide u Barsu ako ga vec traze,covek je odavno prerastao Aba ligu. Holins kao i svi stranci koji prodju kroz nase klubove afirmisu se i pokupe ih veci citaj bogatiji timovi iz Evrolige. Nama samo preostaje da trazimo neke nove amere za manje novca i da ih kroz minutazu i slobodu u igri afirmisemo kroz Evroligu da bi eventualno sledece sezone potpisali za nekog drugog. Grobari da budu srecni sto realno nijedan drugi Evroligas nece za Pantera da da vecu platu,a nije igrac tipa Larkin,Micic itd da pravi toliku razliku pa ce samo i iskljucivo iz tog razloga i ostati jos jednu sezonu inace isto bi otisao kao svojevremeno iz Zvezde u Armani. Zvezdi ce najveci problem biti nadograditi domace jezgro jer odlaskom Davidovca i Kalinica i vrlo moguce Dobrica gubimo kostur ekipe a domacih igraca takvog kvaliteta ni na vidiku a da su dostupni i sem dovlacenja stranaca diskutabilnog kvaliteta nista drugo nam ne preostaje.
    (Da..a, 28. jun 2022 17:00)

    # Link komentara

  19. Očigledno je da Srbija nije dovoljno bogata zemlja da bi dala 20-ak miliona eura da bi joj 2 tima u isto vreme igrala EL kao neprofitabilno takmičenje.

    Da je normalna zemlja, prednost bi imala ekipa koja je pomela ovu drugu i uzela sva 3 trofeja, a ne obrnuto.
    (rrr, 28. jun 2022 14:10)
    Da se gleda striktno po učinku Zvezda ne bi trebalo da postoji( mada zli jezici će reći da ne postoji) a Partizan bi posle one ere gde je sa krš timovima i jedva punoletnim igračima pravio čuda po evropi trebao doživotno da ima budžet od bar po 10 miliona evra godišnje. Ali avaj ovde stvari tako ne funkcionišu. Setimo se samo kako su se u tek vaskrsloj Zvezdi koje tada nigde nije bilo ni na mapi a kamoli da je uzimala trofeje odjednom volšebno pojavili Šilb, Nelson, Dženkins, pa posle Vilijams, Kalinić, Jović, Kinsi, Miler, dok je Partizan sveden na nivo Vrapca, Stefana Pota i Bože i Đumića. Ali to je tada verovatno bilo sve ok...
    (Faustino Asprilja, 28. jun 2022 16:41)

    # Link komentara

  20. Zvezda ipak kao i uvek sve osvaja...
    (Dragan Kostolac, 28. jun 2022 16:40)

    # Link komentara

  21. KAd su bili gist odzo faje perperoglu,dva brauna ,beron djenka,tad je bilo ok nije se brojao kos domacih igraca i budzet ekipa....
    (ada, 28. jun 2022 16:21)

    Vi tada brojali nama, sada mi vama.
    (Peki, 28. jun 2022 16:39)

    # Link komentara

  22. gradjanin opasnih namera, evo vidite gospodo s kim imamo posla. Tipcan predstavnik KKP, prica o osvajanju EL posle sezone bez ijednog trofeja i istorijskog plasmana u top 16 Cipiripija. Na sve to u nedostatku bilo kakvih realnih argumenta, primenjuje tehniku pokusaja vredjanja uz los humor po uzoru na Kursadzije. Ne brini Will, dzaba menjas nikove, vredjas i ostavljas po 30 komentara na vesti o Zvezdi. Necu ja nigde, bicu tu da iznosim cinjenice i argumente koje te toliko nerviraju da izazivaju opasne frustracije sa opasnoscu da predju u nesto vise.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 16:36)

    # Link komentara

  23. KAd su bili gist odzo faje perperoglu,dva brauna ,beron djenka,tad je bilo ok nije se brojao kos domacih igraca i budzet ekipa....
    (ada, 28. jun 2022 16:21)

    # Link komentara

  24. On nije nikako igrač za Barselonu tamo jedino može da bude ekonom ekipe .....
    (lov i šumarstvo, 28. jun 2022 16:21)

    # Link komentara

  25. željko za đžabe,a i zašto da ga plate kad ih dere ko stigne?
    panter zbog željka.
    Ledej zbog pantera.
    Avramović za sarmice.
    smailagić za semenke.
    lesor za kikiriki.
    a 10 miliona evra će da podele penzionerima.
    grobarska logika.
    (malo znanja ,nije na odmet, 28. jun 2022 16:20)

    # Link komentara

  26. Šta je ovo ? Svi vam beže ? Holins, Davidovac, pa sad i ovaj Mozgavac… konje sledeći ? Dobrić ? No dobro, tu je uvek LeBranko !
    (JPR24, 28. jun 2022 16:15)

    # Link komentara

  27. Kada je Zvezda poosvajala sve i preuzela primat, KKP nije imao ništa manji budžet od nje: Bertrans, Lovernj, Leo, Milutinov, Salo, Gagi, Tepara, Bogi, Murić, Mačvan, KLOBUČAR, Kinsi, Dalo i Dulo sigurno nisu bili jeftiniji od Zvezdinog tima. Zvezda je od tada osvajavši sve titule u Srbiji i ABI svojim rezultatima zarađivala sve svoje naredne budžete, koji uprkos tome nikada nisu bili dominantno veći od KKP-ovog budžeta. Poslednje tri sezone čak znatno manji.
    Sezone 2017 posle plasmana u top 8, na ulasku u sezonu kada se F4 igrao u BG, Zvezda je bila prinuđena da rasproda ceo tim (ostali samo Lazić i Danguba) jer joj je AV uskratio budžet. Umesto da nagradi klub za uspešne rezultate i pomogne mu da se tim sačuva i pojača za napad na F4, On se nameračio da otera Čovu i preuzme klub.
    Kad u tome nije uspeo, preuzeo je KKP. Od tada se u taj klub trpaju enormne (rezultatima nezaslužene) državne pare, kojima se kupuje glasačko telo i ućutkaju skandiranja sa tribina.
    Kao u feudalnom sistemuovde se prihodi dobijaju po osnovu porekla (ili voljom vladara) a ne prema ostvarenim rezultatima. Umesto da se budžet za narednu sezonu dobije prema rezultatima iz protekle sezone, deli se prema rezultatima od pre 30 godina. Zašto KKP dobija veći budžet ako ima slabije rezultate? Sada država forsira klub koji to nije zaslužio na sportskom terenu, već prema partijskim (Vođinim) interesima.
    Totalno sportski nezasluženo.
    Ako preuzme primat, KKPlastikan nek ostvariti pravo na veći budžet.
    (SrbEUin, 28. jun 2022 16:15)

    # Link komentara

  28. Odosmo dodjavola...
    (BokeeLee, 28. jun 2022 16:14)

    # Link komentara

  29. Partizan će vladati narednih 10 godina.
    (2CRAZY, 28. jun 2022 15:55)

    # Link komentara

  30. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Isto slucajno kao sto je bilo u predhonih deset godina. Takodje je slucajno unisten VK i FK.
    (ja, 28. jun 2022 15:36)

    # Link komentara

  31. shofer@
    Ne znam da li radi dzabe ali je vrlo moguce da radi za neku mizernu platicu,tj.da njegovi pomocnici imaju vecu platu od njega,pare mu ne trebaju a trenutno ne postoji ekipa u Evropi koja bi mu ponudila uslove koje on zahteva(plata+budzet),to mogu da ponude mozda par ekipa,Barsa,Real I Armani a oni imaju dugogodisnje trenere I odlicne trenere.Po meni samo bi Makabi mogao to da priusti,ali je I pitanje dal je vredno otici u Izrael.
    (kralj, 28. jun 2022 15:33)

    # Link komentara

  32. Sad kad Kalinic objasni Spancima da Katalonija nije Spanija i da Kosovo nije Srbija
    (Pojedinci stvarno nemaju blama, 28. jun 2022 14:42)
    Prvo ide intro sa video klipom i desnicom,a tek kasnije live intervju.
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 15:32)

    # Link komentara

  33. U sezoni 20/21 u KK Zvezda je osvojila Triplu krunu i bez Kalinica i bez Holinsa i bez Woltersa realan je jedino nedostazak Davidovca za sledecu sezonu.
    (B93, 28. jun 2022 15:31)

    # Link komentara

  34. covek se na vrhuncu vratio i do je za jedno veliko postovanje! secam se proslog leta kad je dosao Zoc i kada su krenuli da dovode pojacanja,sedim sa par drugara grobara,puna im usta,oci im se cakle..ovaj jedan otvara vesti i rece Kalinic u Zvezdi...istog trenutka nastaje muk,neprocenjivo!
    (kblo7063, 28. jun 2022 15:26)

    # Link komentara

  35. Postace drugi igrac nas za Kataloniju a da igra tamo.
    (Vremesan, 28. jun 2022 15:24)

    # Link komentara

  36. gasi se fmp 1. da li će fmp 2 promeniti ime u zvezda?
    (loko, 28. jun 2022 15:10)

    # Link komentara

  37. Људи, на страну навијачке страсти али да Жоц ради за џабе?! Па молим вас..
    (shofer, 28. jun 2022 15:07)

    # Link komentara

  38. kako ovo da se desi najtrofejnijem kralju šjake?
    (ej!, 28. jun 2022 14:56)

    # Link komentara

  39. wilde cart ugasio efeNpe
    (hehe, 28. jun 2022 14:55)

    # Link komentara

  40. Rudonja je rumenka odvalio na terenu dva puta u Kupu i ABA ligi, pa je Rumenko morao da pobegne iz KLS-a da bi bio odvaljen i treci put. Bol je lecio na prednjem sedistu necijeg auta. A to sto nekome drzava daje 3 miliona evra za licencu i garancije za budzet i dalje ne znaci sa ce taj isti Rumenko da osvoji bilo sta sledece sezone.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 13:58) # Link komentara

    Samo nemoj da skocis sa sedmog sprata, sve sto te bili moze da se izleci. Danas je medicina uznapredovala.

    PS. Rekao bih da je tvoj najveci bol sto je Zeljko dosao da radi u Partizan za dz a mogao je da bira klub na planeti zemlji gde ce da radi za milione. Komentar ti je krajnje bolestan.
    (Karaburac, 28. jun 2022 14:51)

    # Link komentara

  41. Gossa placa Željko@
    to i dalje ne menja cinjenicu da si ti jedan iskomleksirani krezavi panter, kome je Partizan unistio zivot, pa frustracije leci ovde...a ti, i tebi slicni uopste ne kapirate sustinu i velicinu Partizana, mi panteru gledamo da osvojimo EL , a ne da nas napucavaju ko kantu u njoj, mislis da je nama cilj neki smesni klub iz zeleznika da rusimo ili da se sa njim merimo, dal si lud?! Za nas ne postojite vise kao zvezda i tacka! a o ovom klubu za koji sad peniš ovde, čuće se za pad dana, kad vam gazda odleprša iz kluba, i pocnu da izlaze razne istine o vama...do tada, leci komplekse kod tate i mame, i ne smaraj nas ovde svakog casa nesrećni čoveče...
    (građanin opasnih namera, 28. jun 2022 14:49)

    # Link komentara

  42. Ovo i nije tako strasno,strasno ce biti ako ode i Dobric e onda ste gotovi.Voleo bih ovog decka u Partizanu
    (sale, 28. jun 2022 14:46)

    # Link komentara

  43. Sad kad Kalinic objasni Spancima da Katalonija nije Spanija i da Kosovo nije Srbija
    (Pojedinci stvarno nemaju blama, 28. jun 2022 14:42)

    # Link komentara

  44. Milion ipo evra godisnje narod Srbije placa ovog Kalinica,taj isti kaze da Kosovo nije Srbija.. Dakle mi Srbi smo ozbiljni glupanderi,pa ovo je neverovatno
    (Šomi, 28. jun 2022 14:39)

    # Link komentara

  45. Priznajem da je i Partizan menjao tim cesto, nekada se dogodilo da zadrze glavne igrace jos jednu godinu ali retko. Ali na F4 je prva petorka bila Mekejleb, Veseli, Roberts, Maric i Kecman, bio je te godine i Palasio jedno vreme, a bili su i Lucic, Rasic itd…
    (zmajognjeni, 28. jun 2022 13:50)

    Vedeta fenjeraša turske lige Bo Mekejleb, kao netalentovan igrač otpušten iz Olimpije Jan Veseli, Zvezdin otpadak Roberts, do Partizana kompletni anonimus Marić, matori Kecman.

    Rašić jeste stigao iz šampionske Albe, ali kao igrač sa 4.9 poena u proseku.
    Luča je imao 21 godinu na startu te sezone, Sava Lešić 22.

    Tu su bili Darko Balaban, Slavko Vraneš, Strahinja Milošević, Aleksandar Mitrović, Pera Božić.

    Zvezda bre kupuje već decenijama domaće reprezentativce. To je u ovoj meri nezabeleženo u istoriji Srpske košarke. Nije Zvezda napravila Kalinića, Jovića, Marjanovića i ostale, već je kupila formirane reprezentativce.

    Zvezda je čak uzimala igrače koji joj nisu trebali, samo zato što su bili na meti Partizana. To je bolest.
    (Alijansa, 28. jun 2022 14:38)

    # Link komentara

  46. A Covke namesta Radonju na medijima,unapred priprema navijace kako se šatro Radonja dvoumi a ponudjen mu ugovor,koji je to prevarant..
    (Šomi, 28. jun 2022 14:30)

    # Link komentara

  47. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21) # Link komentara

    Još jedna od neverovatnih laži koje je DB poturio omladini. Koje crne diktatore ste vi obarali?

    Verovatno nikada nisi čuo sledeću pesmicu- JUL, JUL , SPS, Nova Demokratija, Zvezdo Crvena to je tvoja partija! Arkan vas je držao u šaci , niko nije smeo ni da pomisli da nešto kaže protiv vlasti a kamoli da skandira.
    (matori 2, 28. jun 2022 14:29)

    # Link komentara

  48. Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)


    :)))))
    malo vas loži, samo da bi vas posle više bolelo...

    toćke, toćke, toćkice što se tiče - ako si ti zadovoljan periodom posle te izjave, ko sam ja da ti sreću kvarim...
    (mladići borovi, devojke jele, 28. jun 2022 14:26)

    # Link komentara

  49. Baš se ismejah, onako dobro.

    Dok jedni razvijaju teorije zavere na nivou teletabisa sa druge strane brda drugi se baire i prete klubom, trenerom koji bio 16. u Kupu Jašara Ahmedovskog.
    Zvezdaši šta vas muči i ko vam drma kavez?
    Pa imao je rumeni i prošle sezone igrače i uradio šta pa ništa, ništa neće uraditi ni sada.
    I prošle sezone ste kukali "Lazarević, Mitrović, Kuzmić...a tamo Panter, Ledej, Avramović..." pa šta je bilo?
    Tegijevci vas ovde spinuju a realnost kaže da ste dobili tri trofeja oni niti jedan, igra vam tim zasluženo EL a oni igraju na klečanje, šta vas bre toliko nervira?
    Lično osećam se odlično kao navijač kluba koji je uzeo sve iako je to bilo nekom drugom namenjeno.
    Iskorak u EL, ozbiljno? Dajte ljudi pustite te baljezgarije, Jesekavičijus potrošio 100mil u dve sezone i uradio ništa. Rumeni potrošio 250mil Feneru za jednu titulu u sedam sezona.

    Opustite se, ovo je sport ali i biznis, nešto može parama a sve češće rumeni ne mogu ni parama, uživajte u tome što vaš klub obrisao patos sa njihovim najjačim adutom.
    (ništa lično, 28. jun 2022 14:24)

    # Link komentara

  50. Plačite sa mnom jesenje kiše...
    (Ljuba Aličić, 28. jun 2022 14:23)

    # Link komentara

  51. Ovo što se dešava i što će se možda dešavati do početka iduće sezone je sve posledica prethodnih sezona.Došlo se do trenutka da domaći igrači koji su tu godinama kao nosioci, žele da promene sredinu, odu u bolje klubove, za bolje ugovore.Zaslužili su sve to i treba ih razumeti.U medjuvremenu, niko od novih domaćih igrača nije stasao da ih zameni.Ceh onakvog promašaja od ekipa i menjanja trenera prethodnih sezona zamaskiran je spletom različitih okolnosti, a najviše zahvaljujući treneru Radonjiću koji se vratio i osnovi u dobrim domaćim igračima.Odavno je Zvezda prerasla okvire ABA lige tako da je i sa takvim često lošim procenama uspevala da se izvuče i nije sporno da je rezultatski sve zasluženo. Ipak, upravo završena sezona je vrhunac ove generacije igrača i ništa drugo ne preostaje ili da se ponovo vraćaju domaći stariji igrači i igrači skloni povredama ili da se ponovo pravi ekipa sa mnogo stranih igrača.Za trenera Radonjića sam siguran da želi da ostane, ali pod uslovom da mu se veći deo ekipe ne rasproda i garantuju pojačanja.Kad tad mora da se menja ova ekipa i smene generacije uz rizik i veliko pitanje kako će se to odraziti i izgledati.Ovo je kako kažu moderna košarka gde nema mesta za mladje igrače koji nisu ektratalentovani i jedni u milion. Čak i oni ne idu u Zvezdu i Partizan već gledaju da što pre odu van. Kod nas se ne može priuštiti ni jedna vrhunska petorka, a kamoli vrhunskih 12 i 15 igrača.Bilo kako bilo verujem da će se napraviti dobra ekipa za napad na domaće trofeje.Za Evroligu, videćemo...
    (nikolabg, 28. jun 2022 14:23)

    # Link komentara

  52. @Vlada

    Prosto je, predsednik mnogo voli Željka. Skoro pa više od projekta Beograda na vodi.

    Radonjić nije smeo da Željku povredi sujetu, oduzme trofeje i javno ponizi kao trenera. Sve ostalo je istorija. Uživajte, hteli ste ovo.
    (rna njojze, 28. jun 2022 13:58)
    Moze da voli Zeljka koliko hoces, zna se za koga navija. Lako se proveri u broju osvojenih trofeja od kad su na vlasti. Kratko o Zeljku. Najveci trener u istoriji Evropske kosarke imao je brdo teskih poraza, ne zna se broj. Zasto bi se uzbudio zbog poraza od dobrog trenera i dobre ekipe? Ne kapiram. Javno ga ponizio? U cemu? Dobio zato sto je bio bolji, posteno osvojio trofeje. Gde je tu potistenost?
    (Losmi, 28. jun 2022 14:21)

    # Link komentara

  53. Spominjes rezervne igrace kao da su oni bitni, oni uopste nisu ni igrali to je kao da mi spominjemo Keselja, Filipa Covica,Ristica itd
    (ko o cemu, 28. jun 2022 12:40)

    Druze moj, opet su Filip Covic, Keselj i drugi klasa za Ratkovicu, Djumica i druge koji su dolazili da budu rezerve u Partizanu.
    (KROJF, 28. jun 2022 14:19)

    # Link komentara

  54. Prosto je, predsednik mnogo voli Željka. Skoro pa više od projekta Beograda na vodi.

    Radonjić nije smeo da Željku povredi sujetu, oduzme trofeje i javno ponizi kao trenera. Sve ostalo je istorija. Uživajte, hteli ste ovo.
    (rna njojze, 28. jun 2022 13:58)

    Vlada, Rudonja je rumenka odvalio na terenu dva puta u Kupu i ABA ligi, pa je Rumenko morao da pobegne iz KLS-a da bi bio odvaljen i treci put. Bol je lecio na prednjem sedistu necijeg auta. A to sto nekome drzava daje 3 miliona evra za licencu i garancije za budzet i dalje ne znaci sa ce taj isti Rumenko da osvoji bilo sta sledece sezone.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 13:58)

    Kmeeeeee, kmeeeeeee
    (Vlada, 28. jun 2022 14:19)

    # Link komentara

  55. Dobar potez, on je jedini krsten domaci igrac koji je igrao finale Aba lige, postao je klasa kroz rad sa Zocem u Feneru, znacice dosta za jos cvrscu igru Barse pod Sarasom, ne bi bilo pametno da je odlucio da se penzionise u provincijskoj Zvezdi
    (Demar Derozan, 28. jun 2022 14:16)

    # Link komentara

  56. Zamislite vest, da Branko Lazić odlazi u neki drugi evroligaški tim... Ehh to bi bila vest-bomba!
    (Da li Srbin sam uopšte?!, 28. jun 2022 14:14)

    # Link komentara

  57. Partizan je svake godine menjao KOMPLETAN tim pod Vujoševićem, i svake godine je dominirao.
    Svi najbolji igrači odlazili su SVAKE godine. Na fajnal 4 otišao je sa Banetom Đekićem, Sinovecom, Vranješom, i td.

    @Nemojte se više brukati, života

    Dominirao Partizan, svi odlazili, kao da je svake godine igrao F4 a ne jednom u 15 god a prvih pet god nisu prošli grupu i imali 3-4 pobede u sezoni i to u lakšem sistemu nego što je ovaj danas.
    (Razvan Rac, 28. jun 2022 14:13)

    # Link komentara

  58. Konačno je došlo vreme da se ugasi ovaj monstrum od kluba!
    (vođa, 28. jun 2022 14:12)

    # Link komentara

  59. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)

    Miško, pa njegova slika visi u službenim prostorijama FK Crvena zvezda. O čemu dalje da pričamo?
    (Marko, 28. jun 2022 14:11)

    # Link komentara

  60. Očigledno je da Srbija nije dovoljno bogata zemlja da bi dala 20-ak miliona eura da bi joj 2 tima u isto vreme igrala EL kao neprofitabilno takmičenje.

    Da je normalna zemlja, prednost bi imala ekipa koja je pomela ovu drugu i uzela sva 3 trofeja, a ne obrnuto.
    (rrr, 28. jun 2022 14:10)

    # Link komentara

  61. Najjace ovi sto teraju Covica a to je njegov privatni klub :D
    (crna ovca drustva, 28. jun 2022 14:09)

    # Link komentara

  62. bingo: I ti se javljaš posle Burse tuti frutija, i Lijetkabelisa!? IQ=0,0%!!
    (SAŠA FRANKFURT, 28. jun 2022 14:06)

    # Link komentara

  63. Jesi samo priglup ili otezano shvatas napisano i izgovoreno?Radonja je predjasnji vec,pa magistar samo sto ti nije jos nacrtao?
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 13:35)

    Priglup nisam, znam da čitam. A isto tako znam kada se pribegava uvredama.
    (Aca, 28. jun 2022 14:05)

    # Link komentara

  64. @Pedja J7

    политички сте настали 2011, политички се и гасите. природан процес.
    (Печењара ЕПС, 28. jun 2022 14:05)

    # Link komentara

  65. Ne moze se na ovakav nacin graditi tim ,ko ce igrati ,najbolji igraci odose. .
    (no name, 28. jun 2022 13:42)

    Svake godine nam odlaze, i svake godine pokrpimo nekako tim za male pare, i uglavnom sacinjen od Srba i opet uzmem triplu krunu. Ne brini. Bice sve ok. Mene samo brini sta se desava u vrhu, ali otprilike da Covic odlaze u FMP a Bata dolazi kod nas. Tek ce tad da procvetamo ako se to desi. Bice svako finale Zvezda-FMP.
    (Bua, 28. jun 2022 14:04)

    # Link komentara

  66. Zvanični podaci iz APR-a:

    Plate u KK CZV - eur 6.2 mio + strucni štab eur 1.1 mio (plaćaju i Sašu Obradovića)
    Plate u KK PAR - eur 4.3 mio + strucni štab eur 0.4 mio

    Ukupan budžet KK CZV - eur 10.78 mio
    Ukupan budžet KK PAR - eur 6.59 mio
    (ads, 28. jun 2022 13:16)

    Hahahaha. I ti verujes u to, iako tvoj klub nikada nije izbacio ni jedan jedini legit izvestaj za taj isti APR, niti se o tome oglasio medijima. Jeste, Obradovic, Ledej, Panter, dosli ljudi za kikiriki, bukvalno postoje podaci o njihovim ugovorima, zvanicni, ne-nasa-lopovska-drzava podaci koji se lako mogu proveriti. Ali ajde, nema smisla bukvalno da ulazim u ovakvu pricu sa vama, ljudi koji 10 godina + funkcionisu tako sto veruju sta god im se proda jer bukvalno ne poznaju koncept transparentnog finansiranja.
    (Sabre, 28. jun 2022 14:02)

    # Link komentara

  67. Čekajte, šta je sad ovo? Zar nije Rudonja trebalo da pošalje Željka u Rumuniju a Panter, Ledej i ostali da pobegnu glavom bez obzira? Kad će više takve vesti?
    (Vlada, 28. jun 2022 13:42)

    Poslao ih je ove godine po burek. Ali previse para primaju da bi otisli. A obraza nemaju, odavno poznato.
    (Kg, 28. jun 2022 14:01)

    # Link komentara

  68. @rke joke

    Синак како мислиш напоље из клуба? то је докторово приватно власништво, фи сте само формално спортско друштво.
    (Печењара ЕПС, 28. jun 2022 14:01)

    # Link komentara

  69. Zar iko veruje da je stvarna izlazna klauzula iz Zvezde 100.000.EU? Pa Čović je mnogo slabijim igračima i kod manjih transfera uzimao znatno više para....Ovde nešto strašno ,,smrdi,,.
    (nesa, 28. jun 2022 13:41)

    A sta ti tacno "smrdi". Ocigledno je potpisao ugovor, da u slucaju da zeli da druge sezone ode u neki klub taj klub mora da plati 100.000. Moglo je da bude i nula dinara.
    (resto, 28. jun 2022 14:01)

    # Link komentara

  70. (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 12:17)
    Nažalost stvari baš tako stoje. Setimo se da smo kukali za centra i beka šutera i da smo se pitali šta im bi da u Evroligu uđu bez tih pozicija. Posle potpisaše i Cirbesa i Markovića a mi se pitali zbog čega. Tada nismo ni bili svesni da je klub bio u mnogo većim problemima nego što smo mogli i da zamislimo. Finansijskim sa jedne a sa druge strane je pravljena strašna kampanja da Partizan sve osvaja i da je to kraj za baš klub. Pod strahovitim pritiskom osvojili smo sve a Partizan ništa. I kada je bilo realno da se radujemo osvojenim titulama i da razmišljamo o tome kako da ovaj tim uz bolji budžet još samo malo pojačamo i da konačno napadnemo top 8 Evrolige, stiže grom iz vedra neba i sada razmišljamo o tome da li nam se to klub raspada. Da, samo nije iz vedra neba. Ko pažljivo prati sve oko Zvezde može da se seti šta je Čović izjavljivao u pogledu njegovog budućeg angažovanja i zdravlja. Već tada se naslućivalo da stvari u klubu ne stoje najbolje. Problemi sa nedovođenjem kvalitetnih igrača na upražnjena mesta je bio još jedan nagoveštaj problema. Onda ta histerija koja je napravljena oko Željka i Partizana, a kap koja je prelila čašu je što je Partizan i posle svih neuspeha ove sezone nagrađen vajld kardom z Evroligu. E sad da me pogrešno ne shvatite, nemam ništa protiv toga ali razmislite malo. Partizanov debakl ove sezone se kompenzuje pozivnicom za Evroligu koja košta 500.000€. Ko je to platio? Partizan, koji je u dugovima do guše a najviše za porez državi? Neće biti. Treba znati da je obavezan budžet za Evroligu za sledeću sezonu minimum 7.5 miliona evra. I pored pozivnice od 500.000€ koju su platili moraju iako su u dugovima do guše da obezbede još 7.5mil.€. I obezbedili su već jer da nisu ne bi plaćali vajld kard. Ko, kako i zašto, da ne nagađamo jasno je. Šta našli su sponzora? Gde u Srbiji ima takvih sponzora, pa još za dva kluba. Jasno je ko im je obećao pare a i jasno je da nama niko nije još ništa nije obećao i da zbog toga svi beže u sigurnije luke, od igrača do trenera. Srbija ne može da ima dva Evroligaša u košarci jer mi za to nemamo ovde dovoljno para. Zvezda je počela da propada onog trenutka kada je Partizan ušao u Evroligu. Dok smo se mi borili za titule oni su se bori za novac, uticaj i vajld kard. Mi smo uspeli u našim ciljevima a oni u svojim. Zato mi sada imamo velikih problema a oni likuju. Videćemo, nismo se još predali.
    (Petar P, 28. jun 2022 14:01)

    # Link komentara

  71. Na jesen u Partizanu stečaj.
    (goran, 28. jun 2022 12:11)

    Taman da se uradi UPPR pa bez dugova i posle fuzije sa Mladosti Zemun da se krene sveže, ako je CZ posle svog magičnog UPPRa ovoliko digla renome Partizan ima da osvoji 20 domaćih titula uzastopno i bar 5-6 F4 EL.
    (ZvezdaSirija, 28. jun 2022 14:00)

    # Link komentara

  72. @Vlada

    Prosto je, predsednik mnogo voli Željka. Skoro pa više od projekta Beograda na vodi.

    Radonjić nije smeo da Željku povredi sujetu, oduzme trofeje i javno ponizi kao trenera. Sve ostalo je istorija. Uživajte, hteli ste ovo.
    (rna njojze, 28. jun 2022 13:58)

    # Link komentara

  73. Vlada, Rudonja je rumenka odvalio na terenu dva puta u Kupu i ABA ligi, pa je Rumenko morao da pobegne iz KLS-a da bi bio odvaljen i treci put. Bol je lecio na prednjem sedistu necijeg auta. A to sto nekome drzava daje 3 miliona evra za licencu i garancije za budzet i dalje ne znaci sa ce taj isti Rumenko da osvoji bilo sta sledece sezone.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 13:58)

    # Link komentara

  74. Maa, kad zagrmi sad sever …oh, wait..
    (miko brasnjovic, 28. jun 2022 13:58)

    # Link komentara

  75. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)

    E pa sve mi se cini da mi necemo ni poceti da pevamo. I sve i da im je i dao pare oni i dalje to isto pevaju. Verovatno je nasa logika, zasto onda uopste i da pevamo. Ili nam jednostavno on odgovara dok nas drzi u fudbalu iznad njih.
    (Maestral, 28. jun 2022 13:56)

    # Link komentara

  76. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56) # Link komentara

    Prosle godine ste maznuli Kaljinici Barseloni, da li je tada bio obezbedjen veliki budzet ili vam dolazili igraci sasvim slucajno?
    A sta reci za predhodnih 10 g, Bogu plakati.
    (Dusan Uros, 28. jun 2022 13:53)

    # Link komentara

  77. Kljuc katanac, kako se danas sladis na nasim vestima Will Molsey, tako ces uskoro i da places. To sto si izasao iz rupe posle triple krune sa najvecim i silnim F4 pojacanjima gde vas je Radonja pregazio ko plitak potok, pa bi sada malo da nam na nasim vestima smenjujes trenera i upravu se zove bolest. Za tu bolest je najbolji lek Kalemegdan u junu.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 13:53)

    # Link komentara

  78. Ovi i su i do sad bili kanta za napucavanje u EL a ove sezone će porušiti sve moguće negativne rekorde.
    (bingo, 28. jun 2022 13:50)

    # Link komentara

  79. Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    Partizan je svake godine menjao KOMPLETAN tim pod Vujoševićem, i svake godine je dominirao.
    Svi najbolji igrači odlazili su SVAKE godine. Na fajnal 4 otišao je sa Banetom Đekićem, Sinovecom, Vranješom, i td.

    Nemojte se više brukati, života ti.
    (Alijansa, 28. jun 2022 12:35)

    Priznajem da je i Partizan menjao tim cesto, nekada se dogodilo da zadrze glavne igrace jos jednu godinu ali retko. Ali na F4 je prva petorka bila Mekejleb, Veseli, Roberts, Maric i Kecman, bio je te godine i Palasio jedno vreme, a bili su i Lucic, Rasic itd…
    (zmajognjeni, 28. jun 2022 13:50)

    # Link komentara

  80. Dule je ugasio Zvezdu a Žoc će ugasiti FMP!
    (linolada, 28. jun 2022 13:49)

    # Link komentara

  81. Пантери, прерано паничите. Објективно, једини озбиљан хендикеп би био одлазак Радоње и Калиноглуа. Давидовац ће фалити и треба вам добра замена за њега. Све остало може да се надокнади. Отишло је пар мање битних играча, као и из Партизана. Обавезни буџет за играње ЕЛ је 7 милиона. За те паре може да се састави солидна и конкурентна екипа за АБА лигу. За озбиљан пласман у ЕЛ је премало али ви сте навикли на Ф17. Написаћу моје прогнозе. Убеђен сам да ће Петрушев код вас, јер нама треба искуснији центар. Не знам зашто али јавља ми се да ће и Боби поново да вам дође. Остало, слично Холинсу и плеју, у рангу 200-300 хиљада лако ћете наћи. Па ни нама још нико није дошао. Имаћемо слично лове и ове године. Шта сте се смрзли? Наша предност ће бити уиграност екипе, као ваша прошле сезоне. Тешко је уклопити велику број нових играча.
    (Хоће стока..., 28. jun 2022 13:49)

    # Link komentara

  82. Sve ce se svesti na sledece: Partizan ce dominirati u kosarcu, Zvezda u fudbalu. A mozda je tako i najpostenije. Mi (Zvezdasi) sem u EL i na derbiju nemamo publiku i navijace kao komsije. Ista situacija, samo obrnuta, je u fudbalu
    (vlajko, 28. jun 2022 13:48)

    # Link komentara

  83. (JDAleksandar, 28. jun 2022 12:25)

    Eurohoops, na koji se pozivao, za Pantera objavio 3 miliona, za Kalinića 2,4 (za dve godine). Da li je to 100 ili 300 hiljada godišnje razlike? Kalinić ostao jednu godinu, Panter ostaje.
    (Beca, 28. jun 2022 13:47)

    # Link komentara

  84. Prvi put kad drzava ne da za sezonu 15-20 miliona FMPu, ugasice se i taj drugi pokusaj kosarkaskog kluba, sa najvecim uspehom TOP 9 i najvecom legendom kluba LeBrankom.
    Onda sledi novih "Ne pratim kosarku" decenija, dve.
    (DisorderPFC, 28. jun 2022 13:45)

    # Link komentara

  85. Čekajte, šta je sad ovo? Zar nije Rudonja trebalo da pošalje Željka u Rumuniju a Panter, Ledej i ostali da pobegnu glavom bez obzira? Kad će više takve vesti?
    (Vlada, 28. jun 2022 13:42)

    # Link komentara

  86. Ne moze se na ovakav nacin graditi tim ,ko ce igrati ,najbolji igraci odose. .
    (no name, 28. jun 2022 13:42)

    # Link komentara

  87. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)

    Koje na primer?
    (MMM, 28. jun 2022 13:42)

    # Link komentara

  88. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    Spominjes rezervne igrace kao da su oni bitni, oni uopste nisu ni igrali to je kao da mi spominjemo Keselja, Filipa Covica,Ristica itd
    (ko o cemu, 28. jun 2022 12:40)

    Bane Ratkovica, sezona 2016/17, 26 utakmica u ABA ligi, prosečno 17.1 minut po meču.
    Đoko Šalić, sezona 2017/18, 20 utakmica u ABA ligi, prosečno 15.8 minuta po meču.
    Božo Đumić, sezona 2015/16, 23 utakmice u ABA ligi, prosečno 13.5 minuta po meču.

    Da, pomenuti igrači nisu bili nosioci Partizana ni u jednom trenutku, ali su bili legitimni članovi rotacije sa solidnom minutažom i ulogom, tako da ti poređenje i nema baš pokrića.
    (sgdp, 28. jun 2022 13:41)

    # Link komentara

  89. Zar iko veruje da je stvarna izlazna klauzula iz Zvezde 100.000.EU? Pa Čović je mnogo slabijim igračima i kod manjih transfera uzimao znatno više para....Ovde nešto strašno ,,smrdi,,.
    (nesa, 28. jun 2022 13:41)

    # Link komentara

  90. Zaradio sam dovoljno novca i pomislio sam zašto se ne bih vratio bliže kući. Sada dolazimo o delu o karantinu i korona vremenu kada sam shvatio – ne daj bože da mi se dogodi nešto u porodici, roditeljima, sestri, babi… Želeo sam da budem malo bliže njima i dostupniji, da nisam u Španiji ili Rusiji. Ovako mogu da sednem u kola da dođem i to je motivacija, uz pozive Dejana Radonjića i Nebojše Čovića koje sam pomenuo. Video sam da se vratio Luka Mitrović i po mom mišljenju se stvorila dobra atmosfera. Prijatelji su mi tu na sat vremena, da li u Novom Sadu ili Subotici. To su sve stvari koje mnogo bolje shvatam, njihov značaj, mnogo bolje nego pre vremena korone kada sam sve olako prihvatao. Nije samo bitno da igraš negde i zarađuješ, već postoje i međuljudske stvari koje su možda i presudne u životu’’, istakao je Nikola kalinic

    Ljubav ce spasiti svet :-)
    (Jb, 28. jun 2022 13:40)

    # Link komentara

  91. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)
    A sta vas je sprecavalo do sad? Ultrakop? heheh
    (King, 28. jun 2022 13:39)

    # Link komentara

  92. Takodje ni doticni Covic,ni mediji ne pominju da Crvena Zvezda mora da placa dva trenera,posto uz redovnu platu Radonjica,ide i redovna plata Sase Obradovica ! 350k + 550k za Obradovica !
    (JDAleksandar, 28. jun 2022 12:25)
    Merenje budzeta kad ne placate porez nije relevantno. Dugujete za porez ogromnu kolicinu novca i nikom nista, sto bi rekao Cova(koji ce vas jebati i ove godine) tako i mi mozemo da funkcionisemo.
    (duledudule, 28. jun 2022 13:09)
    Sve migu da shvatim ali da ti je idol Nebojsa Čovic?!?
    Tuzan je to zivot onda…
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 13:38)

    # Link komentara

  93. Pa 100k eu? Moguvja da ga kupim...a pravi se fama..neverovatno da barselona placa nekog reprezentativca toliko smesne pare..
    (Wlado, 28. jun 2022 13:37)

    # Link komentara

  94. Od prica kako Holins i Kalinic uz Radonjica ostaju i kako se pravi nesto vise u EL i licitiranja sa Bjelicom, Nedovicem, Guduricem, Petrusevim stigosmo do toga da je jako realno da ce nam petorka biti Markovic, Ivanovic, Lazarevic, Vajt i Kuzmic jbt...
    (bvb, 28. jun 2022 12:33)

    Samo da Radonja ostane. Biće i neko pojačanje, kostur je tu, uštimovaće on i izvući max iz njih.
    (Aca, 28. jun 2022 13:13)
    Jesi samo priglup ili otezano shvatas napisano i izgovoreno?Radonja je predjasnji vec,pa magistar samo sto ti nije jos nacrtao?
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 13:35)

    # Link komentara

  95. Raspadosmo se bez Kaline, Davidovca i Radonje.
    (Dusanovo carstvo!, 28. jun 2022 13:34)

    # Link komentara

  96. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)


    pa zasto sada ne vicete nesto kontra onoga sto bdi nad najdubljim stadionom u regionu? sta vas u tome sprecava?
    (ntt, 28. jun 2022 13:33)

    # Link komentara

  97. raspada se efempe. ostaće samo branimir lazić najbolji strelac u istoriji kluba.
    (pop, 28. jun 2022 13:32)

    # Link komentara

  98. Izgleda da je vreme da filip nasledi tatu...
    (Jb, 28. jun 2022 13:31)

    # Link komentara

  99. Na jesen u Partizanu stečaj.
    (goran, 28. jun 2022 12:11)
    A ćokson stecajni upravnik kao kod vas kad ste se ugasili?
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 13:30)

    # Link komentara

  100. ads,znaci Radonja radi za preko milion po sezoni a Obradovic za 400k evra? Da li je realno da ti stvarno ovo pises i verujes?
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 13:29)

    # Link komentara

  101. vaspitace ga jasikivicius
    (gokuns, 28. jun 2022 13:26)

    # Link komentara

  102. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53

    Za platu od prethodne sezone ga i nisu hteli. Sad kada je to uzeo, došla Barsa i ponudila slične uslove ali ne da se bori za top 12 nego da se gazi sa najboljima za F4 i normalno da je prešao. Koliko mu se ostajalo govori izlazna klauzula od 100k koju može da plati svaki do jednog od klubova iz EL, EK a bogme i većina iz oba FIBINa takmičenja.
    (GP2, 28. jun 2022 13:25)

    # Link komentara

  103. Napolje iz svog kluba? Pa on ga je kupio! Kako je stekao novac, svi znamo i to je druga tema, ali ga je kupio! lol
    (Nedžad Kalinić, 28. jun 2022 12:02))

    Au,pa ti izgleda treniraš glupost, plus prirodno talentovan za istu.

    Btavo za tebe !
    (Batko, 28. jun 2022 13:25)

    # Link komentara

  104. pa dokle lebdač da reketira sve živo za vaš novi f18?
    bukvalno odvaja od usta a vi mu tako vraćate, ccc...
    (cirkus, 28. jun 2022 13:25)

    # Link komentara

  105. Ako nekog trazi Barselona i ako je to tacna informacija, taj ide tamo i tu nema sta da se prica...veliki klub koji ce ponuditi veci ugovor svakome koga zeli i koji je svake godine medju prvim favoritima za osvajanje Evrolige...Trebao je i prosle sezone da predje tamo,ali zbog privatnih razloga nije...Zvezda osvaja Aba ligu godinama,i samo igra Evroligu...kada se prica o Evroligi onda je stalno kukanje kako imamo ubedljivo najmanji budzet,takmicenje bogatih i slicno...pri tome ambicija nije samo ucestvovanje zato sto svake godine smo tamo..jeste tacno,svi tamo su puni para,al sta cemo mi onda tamo ako za sve ove godine nismo povecali budzet i ambiciju...nije ovo isto kao u fudbalu gde je ulazak u ligu sampiona ogroman uspeh,cilj siromasnijih klubova,a prolazak grupe za siromasnije klubove u rangu osvajanja trofeja...ovo je liga koja se igra cele godine,i ako ne mozes da napravis tim koji ce nekad da uradi nesto vise od samog ucesca,realno sta ces tamo.
    (macconi, 28. jun 2022 13:25)

    # Link komentara

  106. Kako uzivam u vasem raspadu!

    Hoce li zvezdaska moderacija nekad objaviti moj komentar?!
    (Grobar, 28. jun 2022 11:53)

    Nismo ni sumnjali kada je rec o navijackoj populaciji sa najvise mrznje i demagogije na nasoj planeti.
    Medjutim opet cete morati dobro da se potrudite za titulu koju cekate evo jos malo pa deceniju!
    (Tuzni ste, 28. jun 2022 12:09)

    Mi na svoju novu titulu čekamo od 1992. godine. Zadovoljavati se ABA ligom je smešno. Ili jesi ili nisi. Željko će svoju desetu titulu uzeti tamo gde je uzeo i prvu i onda može mirno u penziju. A vas ne razumem. Kakve veze ima Partizan sa ovim vašim raspadom. Pre će biti da vas je neko lagao sa excell tabelama i da stanje nije baš onakvo kako stvarno jeste. Reći da za Radonjića nemaš 100.000 više nego što mu nudiš je ipak priča za malu decu. Evo toliko je CZV dobila na ime odštete za Kalinića, taman da se pokrije Radonjić.
    (Maza, 28. jun 2022 13:23)

    # Link komentara

  107. Igra se "Peder" glavom,nije problem dok groblje nešto peva,problem je kad Delije počnu,rušili smo mi i jače diktatore...
    (s, 28. jun 2022 13:21)

    # Link komentara

  108. Od prica kako Holins i Kalinic uz Radonjica ostaju i kako se pravi nesto vise u EL i licitiranja sa Bjelicom, Nedovicem, Guduricem, Petrusevim stigosmo do toga da je jako realno da ce nam petorka biti Markovic, Ivanovic, Lazarevic, Vajt i Kuzmic jbt...
    (bvb, 28. jun 2022 12:33)
    Bolje i to nego Bane Djekic,Djoko Šalic i Adin Vrabac?
    Jel tako?
    (Ključ-katanac-ko se javi Ćoki!, 28. jun 2022 13:20)

    # Link komentara

  109. JDAleksandar, 28. jun 2022 12:25)

    Arena? Obradoviću se plaćalo dok nije prešao u Monako. Naš najvredniji igrač odlazi, vaš ostaje? Kako? Hajde da vidimo neku vašu excel tabelu
    (Aca, 28. jun 2022 13:19)

    # Link komentara

  110. Svetski prvaci prelaznog perioda u transu.
    (glupantrop, 28. jun 2022 13:18)

    # Link komentara

  111. (Sabre, 28. jun 2022 12:16)

    Zvanični podaci iz APR-a:

    Plate u KK CZV - eur 6.2 mio + strucni štab eur 1.1 mio (plaćaju i Sašu Obradovića)
    Plate u KK PAR - eur 4.3 mio + strucni štab eur 0.4 mio

    Ukupan budžet KK CZV - eur 10.78 mio
    Ukupan budžet KK PAR - eur 6.59 mio
    (ads, 28. jun 2022 13:16)

    # Link komentara

  112. Od prica kako Holins i Kalinic uz Radonjica ostaju i kako se pravi nesto vise u EL i licitiranja sa Bjelicom, Nedovicem, Guduricem, Petrusevim stigosmo do toga da je jako realno da ce nam petorka biti Markovic, Ivanovic, Lazarevic, Vajt i Kuzmic jbt...
    (bvb, 28. jun 2022 12:33)

    Samo da Radonja ostane. Biće i neko pojačanje, kostur je tu, uštimovaće on i izvući max iz njih.
    (Aca, 28. jun 2022 13:13)

    # Link komentara

  113. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Partizan je u svoje vreme toliko para imao, da je nakon F4 u Parizu ostao bez svih nosilaca igre, samo sa tada jos uvek klincem Bogdanovicem. I ti pricas da smo mi u to vreme lezali na parama. Da smo lezali na parama, da smo mogli da zadrzavamo, Veselog, Bertansa, Dzavaia, Marica bar jos sezonu-dve mi bi imali jos nekoliko titula prvaka Evrope. Vama je osovina kluba zajedno igrala 5-6 godina, samo ste strance menjali. Partizan to sebi nije mogao da priusti nijedne jedine godine.
    (Pobrilof, 28. jun 2022 13:12)

    # Link komentara

  114. Partizan je svake godine menjao KOMPLETAN tim pod Vujoševićem, i svake godine je dominirao.
    Svi najbolji igrači odlazili su SVAKE godine. Na fajnal 4 otišao je sa Banetom Đekićem, Sinovecom, Vranješom, i td.

    Nemojte se više brukati, života ti.
    (Alijansa, 28. jun 2022 12:35)

    E NATO, daj stvarno nemoj.da se brukas...dominirao??? Gde na deobi poslednjeg mesta u grupi???

    A da je menjao ceo tim jeste, posto su svi resursi ove drzave bili angazovani da mu se napuni tim...da bi dominirao nad Zvezdom.

    Neverovatno je kakav lobi imate...saka jada a arlaucete kao da vam je beli vuk jos na slobodi
    (Mrgud, 28. jun 2022 13:11)

    # Link komentara

  115. Što bi se kod nas na Islandu reklo : Rvaku mireu, rvaku sise ga !
    Kalina je pokupio šta je još od para maznula Legenda i sada paljba dalje. Pametan dečko, sada može da daje izjeve o nezavisnoj Kataloniji a ne mora da podmićuje botove sa tribina preko popova
    (matori 2, 28. jun 2022 13:11)

    # Link komentara

  116. Sabre Cekaj,da li te je bar malo sramota za ove lazi koje ovde prosipas? Sram te bre bilo!
    (Šomi, 28. jun 2022 13:10)

    # Link komentara

  117. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    Polako. Ne zaboravi vaše likovanje prošle sezone... Dolazi Žoc, dolazi Panter, Ledej... Prvaci ABA, EK, KRK... Kako se završilo? Polako.
    (Aca, 28. jun 2022 13:10)

    # Link komentara

  118. Ostace iz ljubavi....
    (KiM je Srbija, 28. jun 2022 13:09)

    # Link komentara

  119. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    Spominjes rezervne igrace kao da su oni bitni, oni uopste nisu ni igrali to je kao da mi spominjemo Keselja, Filipa Covica,Ristica itd
    (ko o cemu, 28. jun 2022 12:40)

    Ko nije igrao? Salic bio prvi centar, Djumic drugi, a Ratkovica prvi plej. I takvi su vas dobili 1-2 puta. Sad da vas vidim kada Partizan bude imao duplo jaci tim, kao vi tada, kako cete se pokazati.
    (Subotica, 28. jun 2022 13:09)

    # Link komentara

  120. Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    Kukanje ostavljamo vama, to vam je glavni adut uvek bio.

    Odlaze neka deca, dolaze neka druga. Mora se jednom u rekonstrukciju tima.

    A sto se tice vaseg tima, nepojmljivo je da drzava isto ulaze u svoj klub koji jedva da ima navijace kao u klub za koji navija vecina Srba. Ne igra se kosarka zbog Robije i njegovog krvnog pritiska nego zbog nas koji gledamo, a vecina nas nema potrebu da gleda vas...
    (Mrgud, 28. jun 2022 13:07)

    # Link komentara

  121. A drzava vec dala 9,5 miliona evra na prosecan abaligaski klub (6,5 miliona evra na dug za porez i 3 miliona evra za ucesce u EL). Sramota je da bar malo ne pomognu i najtrofejniji srpski klub
    (Zvezda sampion, 28. jun 2022 13:05)

    # Link komentara

  122. Potpišite Iliju Beloševića.
    (Noam Čovkins, 28. jun 2022 13:02)

    # Link komentara

  123. Blago vama ako verujete da je Partizan razlog odlazak Kalinica, Holinsa, Davidovca i eventualno Radonjica. Na poslednjih 5 objava o Crvenoj Zvezdi, na svakoj ste se zalili na Partizan
    (Mile, 28. jun 2022 13:01)

    # Link komentara

  124. Čoviću idi opet na jutarnji pa se zahvali predseniku i pljuni po "stručnom štabu". Imamo sigurno para i svima su ponuđeni ugovori ali eto svi naprasno odlaze u paketu.

    Pa nismo svi imbecili koji se lože na tvoje laži. Napolje iz kluba, dosta je bilo. Previše.
    (rke koke, 28. jun 2022 11:55

    Mi i ovo sve sto smo osvojili, treba da zahvalimo pre svega Covicu. On je i bez nas dva puta osvojio ABA ligu, a mi bez njega nista. I sada nesumnjam da će naći rešenja za sve.
    Jednostavno i Davidovac, Kalinić i Holins su dobili mnogo više od onoga što može da im da Zvezda(finansijski) i hvala im za sve.
    (realan zvezdas, 28. jun 2022 13:01)

    # Link komentara

  125. Između igranja u Barsi i toga da vas Delije reketiraju šta bi ste izabrali?
    (BgHQ, 28. jun 2022 12:59)

    # Link komentara

  126. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)



    Vi ćete nekom da prebacujete za bilo šta, dužni ste državi za porez 10 puta više od Zvezde, nikada niste podneli nijedan finansijski izveštaj o svojim poslovanjima, 15 godina ste uz pomoć svojih DOSmanlijskih vlasti temeljno radili na finansijskom i sistematskom uništavanju sportskog društva Crvena Zvezda, košarkaški klub vam je bio jedna od prvih meta, uzvikivali ste najogavnije uvredljive pesme, psovke i raune druge uvrede sa tribina, širili ste mržnju i zlo! Vi ste izmislili licemetje, primitivizam i kriminal u sportu u Srbiji, prostačine i seljačine!
    (///, 28. jun 2022 12:53)

    # Link komentara

  127. Do juce pricali kako Davidovac ima 200k. A juce Covic izjavi kako odlazi za duplo vise novca u CSKA - 800k.
    Cuvena Coviceva matematika.
    (Sale, 28. jun 2022 12:52)

    # Link komentara

  128. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    Ne, nego zato što je dobio 2,4 miliona evra za 2 godine.
    (Rudonja, 28. jun 2022 12:31)

    Ali lazi da Kalinic prima 2.4 miliona, tako ste I za Holinsa pricali pa ode u Makabi za 600.000 , u lazi su kratke noge
    (ko o cemu..., 28. jun 2022 12:52)

    # Link komentara

  129. zašto se višestrukim učesnicima F18 ne obezbedi veći budžet?!!
    (zašto?, 28. jun 2022 12:50)

    # Link komentara

  130. Radonjić sada garantovano odlazi. Njegov i Kalinićev uslov je bio da se ima para za respektabilan tim, ali je očigledno slavina zavrnuta i para će biti tek toliko da se krpi tim a sad teško i da se skrpi kad moraš da dovedeš više od pola ekipe. Ovo samo u banana državi može da se desi da se ekipa koja je osvojila duplu triplu krunu raspadne praktično preko noći. Ali dobro, sve se zna, a mogla bi malo da radi i ulica a nas ima poprilično. Sad ćemo mi malo da mu pevamo...
    (Džoni, 28. jun 2022 12:49)

    # Link komentara

  131. Prestanite da pljujete po Čoviću i rukovodstvu, ovo su normalne situacije kad imate konkurenciju u bogatim klubovima! Odlaze nam igrači u najbolje ekipe, to je dokaz koliko smo cenjeni u Evropi kao klub i kakve smo rezultate imali! Davidovac je dugo u Zvezdi, zaslužio je da zaradi neku lovu, Holins je legionar i ide tamo ko više nudi, Kalina je klasa za sebe! Prvo da rešimo trenera za par dana pa onda kreće formiranje ekipe! Vidim, žale se neki što je ostao Vajt, nije im dovoljno dobar! Boljih ima ali za mnogo više para, za Zvezdu je dobar! Napravićemo ponovo solidnu ekipu, u inat drugima!
    (evropejac, 28. jun 2022 12:45)

    # Link komentara

  132. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    Ne, to je Kalinic koji je dosao u Zvezdu zato sto je imao ugovor na 1.5 milion. Daleko od toga da ga niko nece, ali nemaju svi toliko para.
    (resto, 28. jun 2022 12:27)

    Znaci konacno priznajete da vas Lidej i Panter imaju 1.5 miliona evra platu?
    (Kosjan, 28. jun 2022 12:44)

    # Link komentara

  133. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    Ne, to je Kalinic koji je dosao u Zvezdu zato sto je imao ugovor na 1.5 milion. Daleko od toga da ga niko nece, ali nemaju svi toliko para.
    (resto, 28. jun 2022 12:27)

    Znaci konacno priznajete da vas Lidej i Panter imaju 1.5 miliona evra platu?
    (Kosjan, 28. jun 2022 12:44)

    # Link komentara

  134. 7. mesto u ABA ligi i eto para za EC WC, Željka, dva F4 igrača, najboljeg strelca španske lige, NBA igrača itd. i onda vrhunac aparthejda WC za EL. Dok se Zvezda raspada i nema 650k evra da da Holinsu partizan već drugu sezonu isplaćuje milku i po panteru. I nakon svega navijači partizana imaju obraza da nazivaju nekoga državnim projektom.
    (zzzzz, 28. jun 2022 12:42)

    # Link komentara

  135. Ne znam zašto ljudi ovde paniče. Šta je problem?

    Ako ode Radonjić doći će neko drugi. Zvezda igra EL pa ne vidim toliku dramu oko bilo čega. Imaće solidan budžet jer mora da ima bar taj minimum. Za taj minimum može da se formira solidan tim.
    Doći će drugi igrači i imaće neku drugu koncepciju i kompoziciju tima.
    Domaći igrači su dugo u klubu i završavaju neki ciklus, kad tad mora doći do toga.
    Igrači koji odlaze su dobili bolje uslove koje Zvezda ne može da isprati tako je bilo i ranije tako će biti uvek.
    Samo duduci mogu da misle da Zvezda može Holinsu dati 600k, Davidovcu 800k, Kaliniću 1m+...to su maštarije, spinovi i gluposti. Mogu da se dovedu korisni igrači, možda neko ispod radara i to je to.
    Isto je sa trenerom...Alimpijević je pokazao da može sa 7,8 basketara da dođe do finala EC...nisu uvek novci presudni.

    Usput čime su Zvezdaši nezadovoljni, šta to Zvezda nije osvojila ili gde je to moglo bolje sem par pobeda više u EL što opet ne bi promenilo sezonu koja je odlična, tri trofeja.
    Što se tiče Čovića evo i danas vam je rekao "izvolite sedite i vodite klub ako znate bolje..."... a njegovo ovde na portalu "isterivanje" svi znamo ko najviše želi.
    (Mohikanac, 28. jun 2022 12:41)

    # Link komentara

  136. Nećemo mi ni igrati EL.
    (Džoni, 28. jun 2022 12:40)

    # Link komentara

  137. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    Spominjes rezervne igrace kao da su oni bitni, oni uopste nisu ni igrali to je kao da mi spominjemo Keselja, Filipa Covica,Ristica itd
    (ko o cemu, 28. jun 2022 12:40)

    # Link komentara

  138. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Nije slucajno. Okrece se kolo srece, zar ne?
    (Rema, 28. jun 2022 12:39)

    # Link komentara

  139. Ljudi pola reprezentacije nam igra u nba a pola u barsi cska panati i ostalim velikanima
    (Savo Vrdnik, 28. jun 2022 11:52)

    A ispadamo u kvalifikacijama. Go figure.
    (Alijansa, 28. jun 2022 12:36)

    # Link komentara

  140. Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    Partizan je svake godine menjao KOMPLETAN tim pod Vujoševićem, i svake godine je dominirao.
    Svi najbolji igrači odlazili su SVAKE godine. Na fajnal 4 otišao je sa Banetom Đekićem, Sinovecom, Vranješom, i td.

    Nemojte se više brukati, života ti.
    (Alijansa, 28. jun 2022 12:35)

    # Link komentara

  141. Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    Pa i mi smo igrali LS pa su nam igraci odlazili u EL klubove. Sta hoces da kazes? Kakve veze imaju rezultati tima sa pojedincima? Mesi moze celu sezonu da igra za Javor iz Ivanjice i opet ce otici u veliki klub. Bas imate dara za lipanje gluposti.
    (Salamander, 28. jun 2022 12:34)

    # Link komentara

  142. Od prica kako Holins i Kalinic uz Radonjica ostaju i kako se pravi nesto vise u EL i licitiranja sa Bjelicom, Nedovicem, Guduricem, Petrusevim stigosmo do toga da je jako realno da ce nam petorka biti Markovic, Ivanovic, Lazarevic, Vajt i Kuzmic jbt...
    (bvb, 28. jun 2022 12:33)

    # Link komentara

  143. Retko antipatican kosarkas,jedino mu Simonovic parira.
    (Bizon, 28. jun 2022 12:31)

    # Link komentara

  144. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    Ne, nego zato što je dobio 2,4 miliona evra za 2 godine.
    (Rudonja, 28. jun 2022 12:31)

    # Link komentara

  145. Raspad sistema.
    (MilosNS, 28. jun 2022 12:29)

    # Link komentara

  146. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    Ne, to je Kalinic koji je dosao u Zvezdu zato sto je imao ugovor na 1.5 milion. Daleko od toga da ga niko nece, ali nemaju svi toliko para.
    (resto, 28. jun 2022 12:27)

    # Link komentara

  147. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Isplaci se bice ti lakse,
    Neka kroz suze izadje bol.
    (Salamander, 28. jun 2022 12:25)

    # Link komentara

  148. Vidim da ovde neki opet placu i pominju Partizan,budzet i ko nama odlazi ili dolazi.

    Budzet Partizana je i ove sezone bio manji od budzeta Crvene Zvezde i to ni manje ni vise nego za 1,8 miliona eura.

    Crvena Zvezda je ove sezone opet dobila vise para od drzave,ukljucujuci i grad,inkasirala je 5,1 milion eura,dok je Partizan dobio 3,8 miliona !

    Eurohoops koji je objavio primanja Pantera i na koji se svi pozivaju,objavio je primanja i Nikole Kalinica koji ima za 100k manje od Pantera.

    Takodje ni doticni Covic,ni mediji ne pominju da Crvena Zvezda mora da placa dva trenera,posto uz redovnu platu Radonjica,ide i redovna plata Sase Obradovica ! 350k + 550k za Obradovica !
    (JDAleksandar, 28. jun 2022 12:25)

    # Link komentara

  149. @Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    - Не сећам се да се ико од вас жалио када је ситуација била обрнута. Ничија није до зоре горела.
    (Leogane, 28. jun 2022 12:22)

    # Link komentara

  150. Hahaaa. Sjećam se, i prošle godine u ovo doba, ili malo kasnije, hrvati sve osvojili... Na kraju, aparthejd...
    (Faruk Hadžibegić, 28. jun 2022 12:21)

    # Link komentara

  151. Deda, Holins i Kalina, tri ključne pozicije i na tržištu naći zamene za njih a da ne koštaju boga oca će biti ekstremno teško, još na to kad dodamo da nam treba bar dva centra, plej, još jedan bek, PREKO POLA TIMA menjamo čoveče, užas...
    Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    Tim gore. Takve igrace ste imali I opet patos Evrolige
    (DrMr, 28. jun 2022 12:20)

    # Link komentara

  152. Da se slucajno neko ne drzne i dirne u najveceg svih vremena. Lepo rasturiti ekipu posletriple krune da se slucajno ne desi brukanje opet. Sledeci su Radonjic i Dobric. Svaka cast, napredno!
    (bvb, 28. jun 2022 12:20)

    # Link komentara

  153. Koji je smisao politike koju vodi KKCZ? Jeste uspeh osvojiti titule ali nijednom nismo bili konkurentni u EL, nijednom nismo obradovali navijace. Neka vodi FMP sada malo, odlican je on menadzer, nema tu spora, da od malo napravi mnogo ali postoje i druge mogucnosti. Samo je uspeh vazan. Secam se jedne godine FMP kad je bio mozda i favorit za osvajanje domace lige i on pred polufinale proda dva najbolja igraca nekoj turskoj ekipi i naravno ne osvoje titulu. Ako je ovo istina vreme je da ode. Ako zvezda ne moze da bude konkurentna barem jednom neka ide.
    (Milan, 28. jun 2022 12:19)

    # Link komentara

  154. I treba da ide, nista posebno nije odigrao. Od 5 finalni on je jednu odigrai dobro. Sigurno 5 neizvjesnih evroligaskih utakmica je on licno izgubio. Druga stvar Radonjicu svaka cast za ove dve sezone. Ali on nigdje ne moze raditi uspjesno kao u Zvezdi. Zato sad ako ode nikad ne treba da se vrati. Covic ne moze sam, sta ovo radi Vucic nije mi jasno.... Nije problem moze se igrati i EK ali Vucicu ostace da si ih vratio iz mrtvi, zaboravio si kad smo derbi zavrsavali sa 4 igraca. Prezivjeli smo i gore. Nek se zna da je Rumeni sa 10miliona ove godine uzeo NISTA. Vucko zvani zec sad nek pojaca...
    (gagi, 28. jun 2022 12:19)

    # Link komentara

  155. Otvara se prostor za jos jedan kambek Čovića juniora alijas Fiće.
    (fenomen, 28. jun 2022 12:18)

    # Link komentara

  156. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Je l ti to nesto poznato? Ili i ti pratis kosarku od 2011.?
    (KROJF, 28. jun 2022 12:18)

    # Link komentara

  157. katanac...
    (Jovan, 28. jun 2022 12:18)

    # Link komentara

  158. ZvezdaSrb,
    Bez brige,doci ce vama kao i nama,Bozo Djumic,Ratkovica i Djoko Salic kao pojacanja,pa se borite.Licemeri.Da stavite tacku na crno-beli svet,jel tako?Uzivali ste u toj legendinoj prici i izjavi.Sad kukajte i pisite saopstenja.
    (milos, 28. jun 2022 12:18)

    # Link komentara

  159. Kako uzivam u vasem raspadu!

    Hoce li zvezdaska moderacija nekad objaviti moj komentar?!
    (Grobar, 28. jun 2022 11:53)

    Uzivaj kao i prosle godine, do juna meseca. Pozdrav.
    (libero, 28. jun 2022 12:17)

    # Link komentara

  160. Uzas ako je ovo istina. Ocigledno da nam se tim raspada, ako ode Radonja to je onda propast. I Covic je verovatno blizu da ode, tako da nemam pojma sta ce nam se desavati sa klubom u sledecoj sezoni. U potpunoj smo neizvesnosti, dosta jakih udaraca koje ne znam kako cemo da prezivimo. Ocigledno da nam je receno da mora ovako, ali dobro idemo dalje sta da se radi. Ja cu svakako biti uz tim i momke ko god bude na klupi, upravi ili terenu. Boricemo se koliko god mozemo u to nema dileme.
    (Gossa placa Zeljko 83, 28. jun 2022 12:17)

    # Link komentara

  161. Kako uzivam u vasem raspadu!

    Hoce li zvezdaska moderacija nekad objaviti moj komentar?!
    (Grobar, 28. jun 2022 11:53)

    Hoce da bi mogli da ti se smejemo jadni mali covece :) Koliko god se mi raspadali a u vas ulagali, opet cete biti tuzni komsija mali koji ce na kraju sezone izvisiti. Ni ove godine vam Rumenoglu i duplo skuplji tim nije pomogao, mislis da ce sledece?! I da cak i ako to bude to nesto znaci, sem da ste politicki dovedeni tu gde jeste, bez ikakve sportske zasluge, za razliku od nekad?!
    (Sabre, 28. jun 2022 12:16)

    # Link komentara

  162. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    Sada vidiš kako je bilo nama pre osam godina.Sve vam se vraća,polako samo polako.
    (Rade74, 28. jun 2022 12:13)

    # Link komentara

  163. Na jesen u Partizanu stečaj.
    (goran, 28. jun 2022 12:11)

    # Link komentara

  164. Sa srecom Kalina..
    Bitno da je White potpisao, sto ne moze da se sastavi... A i ovog Covica iskreno ne mogu vise da gledam, daj dovedite nekog sportskog predsednika..
    (Svilena buba, 28. jun 2022 11:57)
    Čović je vlasnik kluba,on samo može da ga proda ili pokloni nekome.
    (Igor, 28. jun 2022 12:11)

    # Link komentara

  165. KK raspad
    (sampion evrope 92, 28. jun 2022 12:10)

    # Link komentara

  166. Ali mi smo mezimica nate...jel tako kazu licemeri
    (Matori, 28. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  167. Zar nije bila prica proslog leta kako je dosta Evrope,vreme je za porodicu,prijatelje,Zvezdu...sta se sada promenilo?
    (Zapazanje, 28. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  168. Nosio celu sezonu na plećima. Očekivalo se da radi sto ne treba.
    Ali opet izdrzao je muški.
    Svakom Zvezdašu treba da je drago kada igrač ode u klub kao sto je Barsa.
    Poželimo mu sreću i zdravlje.
    (Aragorn, 28. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  169. Ma ne, nije ovo plansko razbijanje tima i teranje Radonjića po komandi sa vrha.

    Sad se tek vidi efekat triplete i Radonjićevih pobeda nad Obradovićem. Ne sme se dirati u najskuplji projekat. To je pravi državni udar.

    Dejo majstore, idi i ostavi ih da se valjaju u "svojoj košarci" sami sa sobom. Ti si svoje dokazao i podvukao. Završiće se i ovo ludilo.
    (cccc, 28. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  170. Kako uzivam u vasem raspadu!

    Hoce li zvezdaska moderacija nekad objaviti moj komentar?!
    (Grobar, 28. jun 2022 11:53)

    Nismo ni sumnjali kada je rec o navijackoj populaciji sa najvise mrznje i demagogije na nasoj planeti.
    Medjutim opet cete morati dobro da se potrudite za titulu koju cekate evo jos malo pa deceniju!
    (Tuzni ste, 28. jun 2022 12:09)

    # Link komentara

  171. Nema novca za dva srpska tima u evroligi, daj da smanjimo troškove u jednom.
    Ako ga ne možeš pobediti, uništi ga.
    Ipak je taj tim osvojio trofeje, a očigledno nije smeo.
    (Grunf, 28. jun 2022 12:08)

    # Link komentara

  172. A Delije cute, tri trofeja a trener odlazi? pa gde to ima osim u nakaradnoj drzavi
    (Sramota..., 28. jun 2022 12:08)

    # Link komentara

  173. Sve vise mislim da je Kalina terao kontru Zocu i da je dosao da izmire neke dugove iz proslosti
    (Kali the greek, 28. jun 2022 12:04)

    # Link komentara

  174. Kolko vidim raspade se tim...
    Ocigledno je "presecen dovod", tacnije preusmeren samo na Rumenoglua.

    Osvajali su 13 u nizu, to je bila dominacija. Sa sve Tadićem i zasučenim rukavima, dok peva huliganske pesme.

    E sad kad Zvezda osvaja u nizu - nije dominacija, to je zbog politike, iako su redovno počišćeni na parketu, kao i ove godine.
    I evo, raspade se zbog politike sve što je stvarano 15 godina...
    (Pedja J7, 28. jun 2022 12:03)

    # Link komentara

  175. To bi bilo to. Radonjića ne računajte, odlazi.

    Čoviću idi opet na jutarnji pa se zahvali predseniku i pljuni po "stručnom štabu". Imamo sigurno para i svima su ponuđeni ugovori ali eto svi naprasno odlaze u paketu.

    Pa nismo svi imbecili koji se lože na tvoje laži. Napolje iz kluba, dosta je bilo. Previše.
    (rke koke, 28. jun 2022 11:55)

    Napolje iz svog kluba? Pa on ga je kupio! Kako je stekao novac, svi znamo i to je druga tema, ali ga je kupio! lol
    (Nedžad Kalinić, 28. jun 2022 12:02)

    # Link komentara

  176. Ee, moj Kalina.
    Stvarno sam stekao utisak, posto si se vratio posle 5 sezona preko, da nije sve u parama.
    Msm nije da si ovde igrao za dz. Sigurno si imao u sezoni bar 600 hiljada.
    Sledecu da te pojacaju za 100, to je brate moj milka i 300.
    Msm.o cemu mi pricamo.
    Ali svakako si mi omiljen igrac ove generacije u reprezentaciji Srbije.
    Ziveo Kalina.
    (bolje sutra, 28. jun 2022 12:01)

    # Link komentara

  177. još jedan potez protiv Dejana Radonjića koji obožava Kalinu !!!
    (ne damo Deja !!!, 28. jun 2022 12:00)

    # Link komentara

  178. Raspada se Zvijezda crkvena kojoj poklanjaju titule.
    (Roy 74, 28. jun 2022 12:00)

    # Link komentara

  179. Sa srecom Kalina..
    Bitno da je White potpisao, sto ne moze da se sastavi... A i ovog Covica iskreno ne mogu vise da gledam, daj dovedite nekog sportskog predsednika..
    (Svilena buba, 28. jun 2022 11:57)

    # Link komentara

  180. Dok se drugima obezbedjuje skup budzet I ni jedan bitan igrac ne odlazi čak I najskuplji, nekome odlaze igraci I treneri, sasvim slučajno zar ne.
    (ZvezdasSrb, 28. jun 2022 11:56)

    # Link komentara

  181. To bi bilo to. Radonjića ne računajte, odlazi.

    Čoviću idi opet na jutarnji pa se zahvali predseniku i pljuni po "stručnom štabu". Imamo sigurno para i svima su ponuđeni ugovori ali eto svi naprasno odlaze u paketu.

    Pa nismo svi imbecili koji se lože na tvoje laži. Napolje iz kluba, dosta je bilo. Previše.
    (rke koke, 28. jun 2022 11:55)

    # Link komentara

  182. Je l to onaj Kalinic sto je u CZ zato sto ga vise niko nece?
    (Miskec, 28. jun 2022 11:53)

    # Link komentara

  183. Kako uzivam u vasem raspadu!

    Hoce li zvezdaska moderacija nekad objaviti moj komentar?!
    (Grobar, 28. jun 2022 11:53)

    # Link komentara

  184. Ljudi pola reprezentacije nam igra u nba a pola u barsi cska panati i ostalim velikanima
    (Savo Vrdnik, 28. jun 2022 11:52)

    # Link komentara

  185. neko ugasi svijetla kad krene
    (Ovo ono, 28. jun 2022 11:52)

    # Link komentara

  186. Očerupaše nas najjači klubovi....
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    # Link komentara

  187. Deda, Holins i Kalina, tri ključne pozicije i na tržištu naći zamene za njih a da ne koštaju boga oca će biti ekstremno teško, još na to kad dodamo da nam treba bar dva centra, plej, još jedan bek, PREKO POLA TIMA menjamo čoveče, užas...
    Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    # Link komentara

  188. Deda, Holins i Kalina, tri ključne pozicije i na tržištu naći zamene za njih a da ne koštaju boga oca će biti ekstremno teško, još na to kad dodamo da nam treba bar dva centra, plej, još jedan bek, PREKO POLA TIMA menjamo čoveče, užas...
    Inače, kako rekoše, u sezoni gde brukamo Srbiju u Evroligi, jedan ide u Makabi, drugi u CSKA a treći u Barselonu, šta reći...
    (VOSAK, 28. jun 2022 11:52)

    # Link komentara

  189. Nece se tamo naigrati, kao što nije ni u Valensiji, kakav će tamo biti cirkus kad počne da se zabacuje
    (King, 28. jun 2022 11:51)

    # Link komentara