Durent: Jokić i Dončić su anomalije

Kevin Durent, jedan od najboljih košarkaša na svetu, ušao je u raspravu oko evropskih košarkaša u NBA rekavši da su Nikola Jokić i Luka Dončić – anomalije.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Jokić je anomalija,kao Neo u Matrix-u.
    Jedan,jedini,fenomenalni...
    (Dalibor, 15. maj 2022 12:39)

    # Link komentara

  2. PAOK, 13. maj 2022 11:06)

    Cuj Janis nije Grk, a rodjen u Atini. Roditelji su mu migrirali u Grcku, oni su iz Nigerije, ali on je Grk od roditelja Nigerijaca iz Lagosa. Ne postoji cisti etnicki identitet, i sam pojam etnickog identiteta je tesko definisati,svijet je umrezen i migracije postoje i medju zivotinjama ane ljudima.
    (Boris, 14. maj 2022 10:36)

    # Link komentara

  3. Ovaj Durent je izgleda rasista, jer su njemu anomalije Jokic i Doncic ali ne i Janis koji je isto evropljanin.
    (chupavi, 13. maj 2022 08:56)

    Upravo to.
    Rasizam nije samo kad neko prica o nizoj, visoj rasi banalnim i direktnim recima. Isto to se asizam ispoljava u nesvesnim ispadima, poput ovog.

    I Janis je evropljanin koliko ja znam.
    Na sta bi se rasista Durent upecao i rekao, ah pa Janisu su roditelji iz afrike. Pa? Sta ti to znaci Durantula moj? Mislis crni su pa se podrazumeva da su superiorni prirodno?
    Eto ti podrazumevana superiornost na rasnoj osnovi. Iako je BELAC MVP a drugi (luka) ce biti isto MVP i to vrlo uskoro.
    I koga briga za to?
    Jokic je mvp samo zato sto je anomalicni belac?
    (Buha, 14. maj 2022 08:26)

    # Link komentara

  4. Jokić i Dončić su biseri, ne vrijeđaj već pokaži respect.
    (Istočna RS, 14. maj 2022 06:55)

    # Link komentara

  5. Upravo suprotno, "razredi" se preskacu u evropi, poslednjih godina i u sr sto se pokazuje nedostatkom osnovnih stvari kod igraca koji ulaze u seniorsku kosarku. Jedna od bitnijih stvari koja ih odrzava, uz naravno ogromnu bazu, je sistem, studioznost u radu, u oporavku i nacinu treninga...tako da manje vise evropa je u odnosu na njih po tom pitanju malo iznad amaterskog nivoa. A jokic i doncic su tu gde jesu prvenstveno zahvaljujuci gotovo neogranicenom TALENTU koji je kod nas isto tako podcenjen, zapostavljen zarad instant price i sitnih para
    (Jb, 13. maj 2022 17:36)

    # Link komentara

  6. Što se američke škole košarke tiče, u komentarima pre mene je sve rečeno. U evropskoj školi košarke su bile dominantne dve škole : Sovjetska- snaga, utreniranost taktika, sa izuzetkom Sabonisa i jugoslovenska - takozvana , što bi Moka rekao " organizovana improvizacija ", čiji su protagonisti bili : Ćosa, Kića, Moka, Mirza. U drugoj generaciji Kukoč i Divac, zatim Bodiroga i Đorđević, pa Teo i na kraju Jokić i Dončić. Uz nemilosrdne egzekutore - Praju, Dražena, Paspalja, Rađu, Danilovića i Stojakovića. Ta škola je ostvarila dominaciju i dala primer drugima. Na primer Španiji i Argentini. Naravno, velike zasluge idu i prof. Nikoliću, Žeravica, Novoselu, Dudi, Žocu i Kariju.
    (Bocko, 13. maj 2022 17:34)

    # Link komentara

  7. Ovaj Durent je izgleda rasista, jer su njemu anomalije Jokic i Doncic ali ne i Janis koji je isto evropljanin.
    @chupavi
    Janis se probio zahvaljujuci atletskim sposobnostima, a usput uci "basics", napreduje u tome svake godine. Luka i Jokic su primeri drugog stila igre, ne zato sto su beli vec zato sto igraju na bazi vestine, umeca, time su izborili mesto u NBA a na fizici tek rade...
    (Pera, 13. maj 2022 16:43)

    # Link komentara

  8. KD-e komentar nije bez smisla ... sao što bi pre rekao da je Jokić anaomalija ... LD je sa 16 godina bio svetski top prospect (miljama visoko i daleko od bilo kog drugog evropskog prospekta... dakle radi se o individui koja se retko radja)
    Nikola je više dokaz da se u NBA ne radi pravilno sa mladim prospektima (koji ne izgledaju kao top prospekti) ... hoću reći da se sa njim očigledno pravilno radilo u Denveru.. a drugo je što je on takav momak.. nestandardan za današnje vreme jer ne troši vreme na marketing bullshit i medijsko-mrežne reperkusije svega... nego zaljubljenik u igru i vredan do bola pa mu se još složile kockice da je u DEN naleteo na ljude koji su to prepoznali i pametno razvijali i na vreme mu dali šansu koju je očigledno zaslužio.

    Sa druge strane imate i Ja Moranta i Trae Yunga koji su američki dokaz da nisu baš svi perspektivni klinci izgubljeni u vremenu i prostoru.
    Relativno mladi a serious contenderi.
    (ejs*, 13. maj 2022 15:59)

    # Link komentara

  9. Govore istinu i jedni i drugi. Samo nesto je moguce sad sto ranije nije bilo, a to je da se napravi ekipa u kojoj samo igraju Evropljani koja bi bila glavni kandidat za titulu. Janis, Jokic, Doncic, Gober, Bogdanivici, itd.
    (PimPomg, 13. maj 2022 14:24)

    # Link komentara

  10. Evo durenta u denveru ili dalasu sledece godine.
    (alan hjuston, 13. maj 2022 14:03)

    # Link komentara

  11. Ne, anomalija je jedino i samo Doncic.
    Doncic sa 18 godina osvaja Eurobasket kao 2. igrac tima, Doncic sa 19 osvaja Euroligu kao 1. igrac tima, Doncic vodi polufinalu seriju protiv Phoneix-a do 7. meča.
    Jokic sa 27 nije osvojio nista a lani je bila "metla" u polufinalu protiv tog istog Phoneixa.
    (drago, 13. maj 2022 09:45)

    Košarka je isključivo TIMSKI sport. I da Dončić nije igrao u ekipama u kojima je igrao prošao bi isto kao Jokić.
    (Stari Vujadin, 13. maj 2022 13:32)

    # Link komentara

  12. Nije Evropa. To su, brate Kevine, Srbi.
    (Hum i Travunija, 13. maj 2022 13:01)

    # Link komentara

  13. Ovaj Duren je klasični kompleksaš.Veoma čudan i ograničen lik.Uzdržavam se pri tom od težih kvalifikacija na račun njegove inteligencije.
    Uglavnom Jokić i Dončić su zapravo nastavak ili bolje krem.Prirodnog niza igrača sa ovih prostora.Koji je počeo krajem 80tih.Od Divca,Rađe,Kukoča,Dražena.Preko Peđe,Radmanovica,Krstića, Dragića,Pekovića,Vučevića oba Bogdanovića i mnogih drugih.Jednostavno njih dvojica su otišli na taj nivo da mogu ne da igraju sa njima tamo,nego da igraju i dominiraju protiv njih.
    (Hombre, 13. maj 2022 12:22)

    Odlican komentar. Duran je sjajan kosarkas, neko vreme mi je bio omiljeni NBA igrac, a onda sam obratio paznju na Karija ;-)
    Jokic im narusava mit crnog snaznog centra i ne mogu da se pomire sa tim. Zato vec sada krece kampanja protiv njega da ne bi previse uticao na kriterijume i nacin igranja kosarke u buducnosti, bas kao sto ni Englezi ne bi dozvolili da se kod njih pocne da igra brazilski fudbal... jednostavno crna populacija u NBA je dominantna i izgradila je stil igre (koji pre svega pogoduje crnim igracima zbog sjajnih fizickih predispozicija) i nece lako da se odreknu istog.
    (slazem se, 13. maj 2022 12:52)

    # Link komentara

  14. Jokić i Dončić su dobili priliku da se kompletan tim podredi njima i to je njihova sreća i specifičnost. Da je kojim slučajem bio u prilici Teodosić, Vasa ili onomad Miličić bilo bi isto???
    (Dirty, 13. maj 2022 12:44)

    # Link komentara

  15. Ceo amercki sistem je zasnivan na anomalijama. Svaki veci grad ima na stotine klubova, od kojih se odabere saka klinaca, koji su inace anomalija u odnosu na druge klince. Te anomalije idu na na college, a od njih se odaberu jos manji broj anomalija koje dalje idu u NBA. Oni koji ne zavrse u NBA, dodju u Partizan. Znace sistem je zasnovan na Darwin-ovom principu istrebljenja, gde samo posebne anomalije idu dalje.
    Makar u okruzenju Boston-a, trenerski kadar maltene ne postoji. To su uglavnom priuceni koji uce sa youtube-a, i naravno, svi se loze da jednog dana postanu treneri nekakvih privatnih skola, college-a ili NBA. Na zalost, jedna od neopisanih posledica takvog 'kadrovskog' sistema je masa upropastenih klinaca sa jako dobrim potencijalom koji na kraju jednostavno odpadnu.
    (Niko Kao Ja, 13. maj 2022 12:41)

    # Link komentara

  16. Niko da se zapita kako je naglo utihnula prica “Amerika vs World” cak se jednom ako se secam na all star utakmici igralo tako.Sad niko ne sme da pomene taj duel jer znaju da niko na kugli zemaljskoj nema sanse protiv tima u kome su Jokic,Doncic,Embid,Janis,Gober….
    (Neca, 13. maj 2022 12:37)

    # Link komentara

  17. Dončić I Jokić su Dr. Mr. I ne mogu da se setim još koje titule.
    (Sale Jagodina, 13. maj 2022 12:24)

    # Link komentara

  18. Ovaj Duren je klasični kompleksaš.Veoma čudan i ograničen lik.Uzdržavam se pri tom od težih kvalifikacija na račun njegove inteligencije.
    Uglavnom Jokić i Dončić su zapravo nastavak ili bolje krem.Prirodnog niza igrača sa ovih prostora.Koji je počeo krajem 80tih.Od Divca,Rađe,Kukoča,Dražena.Preko Peđe,Radmanovica,Krstića, Dragića,Pekovića,Vučevića oba Bogdanovića i mnogih drugih.Jednostavno njih dvojica su otišli na taj nivo da mogu ne da igraju sa njima tamo,nego da igraju i dominiraju protiv njih.
    (Hombre, 13. maj 2022 12:22)

    # Link komentara

  19. Kada bi bio svestan koliko pojma nemaš o istoriji , onda se ne bi blamirao sa ovako glupim komentarima.
    (Steva, 13. maj 2022 11:45)

    # Link komentara

  20. Ovo pod anomalijama, Durent je hteo da kaže da Jokić i Dončić nisu na vreme dovoljno iskontrolisani, jer "zaštićene sestre" nikako ne bi dozvolile da im se ugrozi zarada od sporta, jer jedina druga alternativa koju "sestre" imaju su ili socijala ili kriminal, pošto "za njih" normalan posao nikako ne dolazi u obzir. Otud i sva ova povika oko MVP nagrade i želja da ubuduće samo igrači (sestre) glasaju ko je a ko nije MVP:
    (maSi, 13. maj 2022 11:37)

    # Link komentara

  21. Sto neko dole rece, Amerika je "krs", sto je tacno, ali za lenje, nesposobne, ne bas puno pametne i sisace socijalnih davanja. Za ostale je (i dalje) Mecca. To da li ce propasti, hoce jednog dana verovatno kao i sve imperije pre i posle (tipa nadolazeca Staljinisticka Rusija i nikad otisla Maovska Kina), ali ni mi ni nasi potmci nece tada biti zivi.
    (SiDjiPing, 13. maj 2022 11:28)

    # Link komentara

  22. Ovo sto rade Jokić i Dončić je i pokazatelj šta bi radio npr.Bodiroga da je igrao NBA. Često se potcenjuju evropski igrači jer su spori, ne skaču… Ne mogu svi da budu na nivou Jokića i Dončića, ali ko dostigne taj nivo i te kako ima kvalitet za NBA bez obzira na brzinu i definiciju svakog mišića pojedinačno
    (SamoKazem, 13. maj 2022 09:08)

    nije tacno. bio je i teodosic i djordjevic i navaro i mnogi pa mosa. imali su vestine i znanje, ali to jednostavno NIJE dovoljno.
    mnogo se zaboravljaju FIZIKALIJE jokica i doncica. nisu fizikalije samo vertikalni odraz. ima toliko toga. obojica su medju najsnaznijima i najvisljima na svojim pozicijama. ima li jaceg i visljeg igraca od doncica na poziciji 1? nema. ko je uopste snazniji od jokica u nba? mozda jedan-dva igraca. to sto ne izgleda kao bodibilder ne znaci da nije snazan. onda jokic je kao spor? netacno. spor je u odnosu na janisa i dzimija batlera, ali za bruka lopeza, nikolu vucevica, hasana vajtsajda, majlsa tarnera... je okretan kao cigra. sta bi jokic uradio u nba da je visok 201, umesto 211? nista. bukvalno su tolike nijanse u pitanju. od mvp-a do coveka koji ne bi nikada potpisao ugovor.
    a jokic i doncic jesu anomalije. pogledajte samo evroligu. jos je zamislite bez amerikanaca. pa to je toliko nizak nivo kosarke da ne bi moglo da se gleda. da nema amerikanaca u evroligi, zvezda bi bila prvak evrope. lako. ko nekada jugoplastika, bosna, cibona, partizan...
    (zigi, 13. maj 2022 11:10)

    # Link komentara

  23. Postoji nekoliko razloga zbog kojih se evropski igraci vracaju u Evropu

    1. Visoko plasirani igraci na draftu cesto umisle da su bogom dani pa umesto da treniraju pocnu da se zajebavaju (karakteristicno za ekipu sa Balkana), primeri Hezonja i Milicic
    2. Slabije plasirani igraci na draftu cesto ne dobiju priliku da pokazu sta znaju. Americki igrac plasiran oko 30. mesta ce pre dobiti priliku od igraca iz Evrope plasiranog oko 30. mesta. Da nije bilo sticaja okolnosti sa povredama, vrlo je verovatno da ni Jokic ne bi dobio priliku.
    3. Dokazani evropski igraci odu kasno u NBA i nisu fizicki spremni za igru koja se tamo forsira (niti su u godinama da mogu da dostignu taj fizicki nivo). Ne moze me niko ubediti da je npr. Fox (igrac na maksimalnom ugovoru) bolji od npr. Spanulisa.

    Sta je poenta - Durentova izjava je po principu: mali broj Evropljana uspe u NBAu jer nemaju kvalitet, americki igraci uspevaju jer su kvalitetniji, sto nije potpuno tacno.
    (Wabbit, 13. maj 2022 11:08)

    # Link komentara

  24. Razlika je u sledecem. Kada si talentovan u Evropi od tebe pokusavaju napraviti dobrog igraca, da ga takticki pripremaju za EL ili NBA i daju mu mrvice u finansijama. Kada si talentovan u Americi takodje rade na tebi da naprave od tebe vrhunskog igraca ali te isto posmatraju kao proizvod koji treba dobro da se "proda", da se zaradi novac, marketing, gledaju im harizmu, kakvu frizuru ima,lobira se u medjima, "hajpaju" se gdje se god moze, cijeli tim im organizuje pr na drustvenim mrezama i sve to djeci od po 16,17 godina. Ovamo Jokic dolazi malene iz sume direkt u NBA, bez opterecenja medija, njegovo je samo da igra. Jednostavno je i njima tamo drugaciji, ali ga niko nije ucio sta treba da kaze pred kamerom i sl.

    Sve u svemu kakva je postala NBA sve je redje i gledam, sve je postalo izvjestaceno. Lik gleda da uhvati skok jer mu se broji u statistici, po trojica skacu u reketu a nidje protivnickih igraca. Sa druge strane igraci koji budu epizodisti u NBA dodju u EL i budu mvp. Ipak je jos uvijek velika razlika izmedju kosarke u Americi i ostaku svijeta.
    (Dream, 13. maj 2022 11:08)

    # Link komentara

  25. Čuj anomalije... Šta, treba da pošaljemo u NBA deset takvih MVP kandidata i onda smo kul? Kakve su anomalije Novicki i Manu, koji je takođe odrastao u evropskoj košarci? Janisa ne računam, on je ipak američka škola fizikalija, ali začudo izuzetno prizeman momak, živ bio. Samo vi pravite zvezde od nekih Zajona i Moranta pre nego što prohodaju, jer volite takav praznoglavi šoubiz. Sve što ima mozga vas plaši, i tu leži zec. Zato se već koraci ne sviraju, samo da je više poena i da isto tako praznoglava raja kaže na osnovu toga da je bila dobra tekma...
    (fokus, 13. maj 2022 09:17)

    Janis je odrastao na ulicama Atine.Zivot slican zivotu tamnoputih igraca iz Amerike.Sreca pa niju upao u kriminalni milje.Mnogi migranti u Grckoj se bave kriminalom tj. vecina.Janis je pametan i priseban.Pomaze i humanitarno.Nije Grk,ali je za Grcku uradio mnogo vise od korumpiranih politacara.
    (PAOK, 13. maj 2022 11:06)

    # Link komentara

  26. Čuj anomalija, pre bih rekao matrix za vas amere
    (bb king, 13. maj 2022 11:04)

    # Link komentara

  27. Jokić je anomalija,kao Neo u Matrix-u.
    Jedan,jedini,fenomenalni...
    (Dalibor, 13. maj 2022 11:04)

    # Link komentara

  28. istina je da mogu tamo da uspeju (da budu all star igraci, ne epizode) samo ako odu bas mladi.. do 21. godine.. samo oni koji su do tad otisli napravili su vrhunske karijere, sto za americke standarde podrazumeva da budu vodje fransize..
    (nemanja, 13. maj 2022 10:48)

    # Link komentara

  29. Mislim da je rekao prvo Luka pa onda Jokić. Čisto da se zna koga više vole i čije ime se više pominje jer je igrač atraktivan a Ameri to vole. E sad a opet se zna ko je MVP
    (pančo, sančo, 13. maj 2022 10:48)

    # Link komentara

  30. Mislim da je ova rasprava bezvezna,obzirom da americka nacija ne postoji,crnci su pripadnici africkih nacija,belci su potomci evropljana osvajaca,osim malog broja potomaka americkih indijanaca koji su se vec utopili i asimilovali u prethodne dve grupacije! A Jokic i Doncic su izvanredni i vanserijski talenti,kojima ova dvojica ne mogu prici,pa iz puke zavisti iznose ovakve komentare!
    (OPRM OK, 13. maj 2022 09:59)

    Pa onda i mi ne postojimo kao nacija. I mi smo konglomerat Ramzesovih hordi, Seldžuka, Slovena, Kelta, Ilira, a u poslednje vreme izgleda da su se i pavijani umešali.
    (Mali Hijavata, 13. maj 2022 10:46)

    # Link komentara

  31. I Kobi i Kevin Garnet!!!
    (djura jbt, 13. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  32. Istina je negde između. Jedini uslov da Evropski igrač uspe u NBA je da ode tamo što mlađi da bi imao vremena da se adaptira na igru pre svega koja je drugi Svet u odnosu na Evropsku košarku a potom na njihov način življenja, ideologiju. Bukvalno je drugi sport u pitanju.
    (smeh, 13. maj 2022 10:43)

    # Link komentara

  33. Ko je odgledao Swagger na Apple TV, zna o cemu Nagra prica, izgleda da se Durant uvredio jer je serija delimicno zasnovana na njegovom odrastanju
    (Pop Cira, 13. maj 2022 10:40)

    # Link komentara

  34. Bilo kako bilo ali sa ovih naših mikro Balkanskih prostora iznedrilo se dosta vrhunskih sportista.Tenis,vaterpolo,košarka,rukomet,streljaštvo,odbojka.Da ne nabrajam imena i ostale sportove ali je to impozantno za ovako malu i relatino u odnosu na druge nerazvijenu sredinu.
    (Moki, 13. maj 2022 10:37)

    # Link komentara

  35. Ajde!!
    Mi u Srbiji smo ispravni, volimo da pomazemo, delimo, nismo prevaranti, nego sve olicenje postenja i cestitosti. Sve u duhu pravoslavlja i porodicnih vrednosti. Ma divota jedna..
    (Toma, 13. maj 2022 10:11)

    Nazalost, prozdire nas takav nacin zivota. Pogotovo od kada je internet postao lako dostupan svima.
    (kaokakao, 13. maj 2022 10:31)

    # Link komentara

  36. A da Amerika propada...to već ne znam u kojem ti svetu živiš. Verovatno sam malo stariji od tebe, i slušam o propadanju Amerike već 30 godina, a svi ljudi tamo beže iz svojih super naprednih i razvijenih zemalja.
    (đole, 13. maj)

    Pa propada vec vise od 30 godina. Veliki delovi Amerike vise lice na zemlju treceg sveta, javni dug im je ogroman, sve zavisi od stampanja dolara, medjurasni odnosi su nikad gori, a % belaca koji su stvorili Ameriku kao velesilu svake godine je manji. 30 godina je nista - Rimska imperija je propadala 200 godina, ne urusava se svetska velesila za par godina.
    (Milan, 13. maj 2022 10:28)

    # Link komentara

  37. Obratite paznju na poslednju recenicu u tekstu.
    Ona je bukvalno najtacnija :-)
    (McGrady, 13. maj 2022 10:27)

    # Link komentara

  38. Većina igrača iz Evrope koji su u NBA uglavnom dominiraju visinom (krila i centri), malo koji evropljanin je na poziciji beka, pleja... Dražen, Danilović, Đorđević, Teodosić (ovde samo nabrajam bivše NBA igrače sa ovih prostora) i još mnogi nisu se snašli, a Divac, Rađa, Kukoč, Sabonis, braća Gasol, Gober...imaju zapaženije karijere u NBA. Drugo SAD je teritorija sa preko 300 mil stanovnika, upadljivog i privlačnog života, gde se odlično plaćaju igrači i o njima vodi računa, pa je normalno da ostatak sveta (7 milijardi ljudi) želi tamo da se skući! Treće i sami SAD igrači u NBA ligi su "ljubomorni" tj čuvaju sebe i svoju braću, i često se potcenjuju evropski (beli) igrači. A i forsira se Šou-biznis što je većina ovde kometrisala.
    (boxi, 13. maj 2022 10:23)

    # Link komentara

  39. (OPRM OK, 13. maj 2022 09:59)

    Gresite americka nacija je starija od srpske, jer se nacija i vezuje za Americku i Francusku revoluciju, srpska je nastala posrednom bas pod uticajima tih revolucija u 18. veku uz pomoc Dositeja, ostalih prosvetitelja itd.
    (Malo istorijskog konteksta nije na odmet, 13. maj 2022 10:17)

    # Link komentara

  40. Neretko se dešavalo da igrači koji su bili odlični NBA igrači, Amerikanci, kada dođu u Evropu, ne moga vola da ubodu, a vrate se u NBA, odmah preporod.
    (Dag Kristi, 13. maj 2022 10:17)

    # Link komentara

  41. (brm, 13. maj 2022 09:06)

    Amerika je krs zemlja za zivot. 50 miliona ej 50 nema zdravstvenu zastitu!!!!Ako poredimo USA sa iole ozbiljnijim evropskim drzavama, dolazimo do zakljucka da niko normalan ne bi odabrao pre USA od Svedske, Austrije, Svajcarske, Norveske, Nemacke…Dovoljno je samo da zabodes nasumicno neku tacku na Google Maps i vidis te puteve, naselja, prljavstinu…Nije USA samo NY i LA…Pre 5 godina sam bio u Milvokoju, Cikagu,Detroitu. Iskreno nisam mogao da dodjem sebi koliko se sve raspada kada odmaknes od centra…
    (Straight Outta München, 13. maj 2022 10:15)

    # Link komentara

  42. ...Janisa ne spominje jer je on igrač po američkom kalupu (pre svega atleta), za razliku od Jokića i Dončića koji su "spori i ne skaču visoko".
    (Možda je nešto drugo, 13. maj 2022 09:34)

    Sine pa nije košarka "kamena s'ramena"
    Zato ih ovi naši i delju
    (tata, 13. maj 2022 10:14)

    # Link komentara

  43. tuzno je da u se u stvari evropska skola kosarke lagano gasi i pretvara u pripremu za NBA....
    (maximus decimus meridius, 13. maj 2022 10:14)

    # Link komentara

  44. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08)
    Ajde!!
    Mi u Srbiji smo ispravni, volimo da pomazemo, delimo, nismo prevaranti, nego sve olicenje postenja i cestitosti. Sve u duhu pravoslavlja i porodicnih vrednosti. Ma divota jedna..
    (Toma, 13. maj 2022 10:11)

    # Link komentara

  45. Pa sta nije istina?
    (Jovana Jeremic popunjen profil, 13. maj 2022 10:04)

    # Link komentara

  46. Mislim da je ova rasprava bezvezna,obzirom da americka nacija ne postoji,crnci su pripadnici africkih nacija,belci su potomci evropljana osvajaca,osim malog broja potomaka americkih indijanaca koji su se vec utopili i asimilovali u prethodne dve grupacije! A Jokic i Doncic su izvanredni i vanserijski talenti,kojima ova dvojica ne mogu prici,pa iz puke zavisti iznose ovakve komentare!
    (OPRM OK, 13. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  47. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08)

    Evo svi beze iz Amerike kako je propala, uzas.
    (Cheda, 13. maj 2022 09:38)

    zapravo najbogatiji kupuju nekretnine daleko od amerike sada
    (bla, 13. maj 2022 09:59)

    # Link komentara

  48. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08) Reče neko iz zemlje Srbistana da je Amerika nakaradna i propada haahahaha
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 13. maj 2022 09:55)

    # Link komentara

  49. Nikola Jokić je sve samo ne anomalija.Košarka u Srbiji je pravilo a ne izuzetak od pravila.I kad na velikim takmičenjima ne osvajamo medalje,mi smo zemlja košarke.Prošle godine ne odosmo na OI a imali smo MVP-ja u NBA,Evroligi i Evrokupu.Da se vratim na Jokića,možda je prošle godine bio anomalija,a sa osvajanjem novog MVP priznanja,postao je pravilo ili što je reče legendarni Muta,normalna stvar.
    (Da,da, 13. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  50. Čista ljubomora izlazi iz ove izjave i mržnja i ništa drugo.
    (Jovan, 13. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  51. Doncic i Jokic su iz Evrope zato sto su beli, ali Janis i Gober nisu - zato sto su crni?
    (analiza, 13. maj 2022 09:54)

    # Link komentara

  52. Kakv je NBA dovoljno govori da je jedan Zagorac draftovan, a lik realno je u rangu KLS lige.
    (Mare, 13. maj 2022 09:53)

    # Link komentara

  53. Ne, anomalija je jedino i samo Doncic.
    Doncic sa 18 godina osvaja Eurobasket kao 2. igrac tima, Doncic sa 19 osvaja Euroligu kao 1. igrac tima, Doncic vodi polufinalu seriju protiv Phoneix-a do 7. meča.
    Jokic sa 27 nije osvojio nista a lani je bila "metla" u polufinalu protiv tog istog Phoneixa.
    (drago, 13. maj 2022 09:45)

    Dončić ima pomoć saigrača a Jokić ne. Lako je kad u timu imaš par saigrača koji ti svake večeri isporuče od 15 do 20 poena a nekad bude i 25-30. Kad se to desilo u Denveru? Kad Marej nije povredjen da.
    (Mare, 13. maj 2022 09:52)

    # Link komentara

  54. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08)

    U Americi ima dosta loših i dosta dobrih stvari. Drugačiji je sistem, nekome odgovara a nekome ne. To je individualna stvar. Ako si ambiciozan, pametan i uporan, bolje ćeš proći u Americi. Ako želiš da sa što manje cimanja živiš što opuštenije, biće ti bolje u Evropi, jer su bolja socijalna davanja i generalno zaštita ljudi na svakom nivou...samim tim i veći porezi.

    A da Amerika propada...to već ne znam u kojem ti svetu živiš. Verovatno sam malo stariji od tebe, i slušam o propadanju Amerike već 30 godina, a svi ljudi tamo beže iz svojih super naprednih i razvijenih zemalja.
    (đole, 13. maj 2022 09:49)

    # Link komentara

  55. U pravu je...
    pa koji to mladi igrac sad igra u Evropi, jednostavno potrefilo se dobra generacija, sve manje ce ih biti, o nasoj kosarci da i ne pricamo, to je uskoro istorija
    (Vlad, 13. maj 2022 09:48)

    # Link komentara

  56. Ne, anomalija je jedino i samo Doncic.
    Doncic sa 18 godina osvaja Eurobasket kao 2. igrac tima, Doncic sa 19 osvaja Euroligu kao 1. igrac tima, Doncic vodi polufinalu seriju protiv Phoneix-a do 7. meča.
    Jokic sa 27 nije osvojio nista a lani je bila "metla" u polufinalu protiv tog istog Phoneixa.
    (drago, 13. maj 2022 09:45)

    # Link komentara

  57. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08)

    Evo svi beze iz Amerike kako je propala, uzas.
    (Cheda, 13. maj 2022 09:38)

    # Link komentara

  58. Ovaj Durent je izgleda rasista, jer su njemu anomalije Jokic i Doncic ali ne i Janis koji je isto evropljanin.
    (chupavi, 13. maj 2022 08:56)

    Janisa ne spominje jer je on igrač po američkom kalupu (pre svega atleta), za razliku od Jokića i Dončića koji su "spori i ne skaču visoko".
    (Možda je nešto drugo, 13. maj 2022 09:34)

    # Link komentara

  59. Dirk Novicki i Toni Parker pa Jočić, Dončić i Janis su mega zvezde iz Evrope i najbolji Evropski igrači ikada koji su igrali u NBA. Samo pogledajte njihove individualne učinke i naprednu statistiku oni jednostavno kidaju koliko su dobri. Niko nikada od toliko Evropljana nije imao sezonu za sezonom tako dobre brojeve.
    (Zuja, 13. maj 2022 09:32)

    # Link komentara

  60. "Аномалија је појава или објекат који су чудни, необични или јединствени. Такође може значити и одступање од већ успостављених правила или трендова." izvor: Vikipedija

    Znači, izuzeci koji odstupaju od pravila.
    (Satoshi Nakamoto, 13. maj 2022 09:27)

    # Link komentara

  61. @chupavi Tu je i Gobert visestruki DPOY
    @Djoka Black men can't think, to je isto to samo druga strana medalje :)
    (SiDjiPing, 13. maj 2022 09:24)

    # Link komentara

  62. Ali isto tako, koliko je Americkih igraca ostalo ispod crte?
    (Mikele, 13. maj 2022 09:22)

    # Link komentara

  63. I jedan i drugi su u pravu, mada kvalitet košarkaša iz SAD opada. Pogledajte tim SAD iz 2019. Završili sedmi, umalo da izgube i od Turaka u grupi. Na Olimpijadi su uzeli zlato, ali ni blizu dominantno a da su bili bez Durenta možda bi i tu visila pobeda. Uporedite te timove sa onima iz 2014 i 2016 protiv kojih je Srbija igrala, sve sami superstar igrači u nastajanju. Videlo se iz aviona koliko su dobri. 4g već nijedan Amerikanac nije uzeo MVP, što je najgore nemaju nikoga ni u prva 3.
    Najbolji američki igrači ispod 30 su Buker, Tejtum, Morant, Tre Jang, Mičel, Adebajo. Ništa specijalno.
    (drvobradi, 13. maj 2022 09:22)

    # Link komentara

  64. Obojica su u pravu.
    Međutim, zbog daleko većeg broja evropskih igrača koji nisu uspeli u NBA, i pored te navedene "školovanosti" koja se ovde pominje, Durent je ipak više u pravu.
    Ne može se samo na osnovu dva-tri izuzetna primera donositi ovakav zaključak. Još uvek nema ni govora o nekom trendu.
    Naravno, ovu Durantovu glupost (ima ih on povremeno) oko agende, ne treba ni komentarisati.
    (posmatrač, 13. maj 2022 09:21)

    # Link komentara

  65. Nije evropski vec srpski nacin...
    (deSpot, 13. maj 2022 09:19)

    # Link komentara

  66. Evo primer, da je micic dosao u nba, verovatno bi se vratio za godinu dve. Bez prave šanse. Zamislite da je otišao u npr filadelfiju ali da je imao slobodu i loptu kao harden. Da li bi se i onda vratio? Hoću da kažem, da masa evropljana ne dobije šansu kao ameri. Zato i jesu jokic i doncic anomalije, zato što su dobili šansu. A dobili su je jer su previše dobri.
    (jonny deep, 13. maj 2022 09:19)

    # Link komentara

  67. Da, a onda ako uzmeš broj igrača koji dolaze iz Evrope i uporediš sa brojem igrača koji dolaze iz SAD, vidiš da ta priča itekako ima smisla, i da pomenuta dvojica i nisu "anomalije".
    Problem kod američkih igrača je rani odlazak sa koledža, gde se zapravo u Americi oni uče smislenoj košarci. Otkako većina igrača provede samo jednu godinu, prerano dolaze u NBA, za šta nisu ni fizički, ni mentalno, ni košarkaški spremni. I zato su evropski igrači, oni vrhunski, tu u prednosti. Bird je stigao u NBA sa 23 godine (pauzirao jednu posle srednje, pa 3 na koledžu), Jordan sa 21 (3 na koledžu), Shaq sa 20 (ali bio 3 na koledžu), Magic takođe 20 (2), a "anomalije" su bili igrači poput Kobija, koji je došao u NBA iz srednje, sa nepunih 18. Sada provedu jednu ili idu odmah u G ligu.
    Dakle - one, but NOT (enough) done.
    (terza, 13. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  68. Evropljani se vracaju jer ne mogu da se snadju u novom svetu ne-vrednosti i potrosackog odnosa. U USA je sve predimenzionirano i vestacko.
    (Kiki, 13. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  69. Čuj anomalije... Šta, treba da pošaljemo u NBA deset takvih MVP kandidata i onda smo kul? Kakve su anomalije Novicki i Manu, koji je takođe odrastao u evropskoj košarci? Janisa ne računam, on je ipak američka škola fizikalija, ali začudo izuzetno prizeman momak, živ bio. Samo vi pravite zvezde od nekih Zajona i Moranta pre nego što prohodaju, jer volite takav praznoglavi šoubiz. Sve što ima mozga vas plaši, i tu leži zec. Zato se već koraci ne sviraju, samo da je više poena i da isto tako praznoglava raja kaže na osnovu toga da je bila dobra tekma...
    (fokus, 13. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  70. Da je evropski sistem bolji ne bi u Evroligi igrao toliki broj Amerikanaca.
    (Eko, 13. maj 2022 09:17)

    # Link komentara

  71. Cirkus je počeo kad su spustili minimalac godina za ulazak u NBA. To jest kad su dopustili da neki čak preskaču koledž. O tome je pričalo dosta veterana pre par godina, koji su bas spominjali evropljane koji imaju bolje znanje osnove i taktike nego mladi ameri koji umesto da to nauče definitivno na koledžu oni to uče prvi par sezona u NBA… Sad sto se neki evropljani ne snadju tonje druga stvar, ritam igre, stil igre itd itd…
    (JPR24, 13. maj 2022 09:16)

    # Link komentara

  72. Istina je negde između, ali mislim da je bliža ovome što je rekao Durant, koliko god se to nama ne dopadalo ili kojim god je motivom on bio vođen kada je to rekao jer ipak je malo je smešno reći da je NBA prelaka za evropske igrače.
    (M, 13. maj 2022 09:15)

    # Link komentara

  73. Све дока нас амери редом шуре на олимпијада и светским, зна се ко је најбољи. АЛи је очигледно да се јаз смањио, и да су натерани почетком 90-тих да убаце Џордана и остале. После тога када су се опуштали доживели су шок. Остаје питање да ли су други напредовали или су они пали.
    (mr, 13. maj 2022 09:11)

    # Link komentara

  74. Da se ne lazemo. Oboje su u pravu.
    (Dylan Dog, 13. maj 2022 09:10)

    # Link komentara

  75. Sistem zivita u Americi jenjednostavno pogrešan i nakaradan.
    Sebicnost i licni uspeh iznad svega...zato i propadaju...sve je naglavacke.
    Isto vazi i za igrace, obojica su u pravu...
    (Neko, 13. maj 2022 09:08)

    # Link komentara

  76. Ovo sto rade Jokić i Dončić je i pokazatelj šta bi radio npr.Bodiroga da je igrao NBA. Često se potcenjuju evropski igrači jer su spori, ne skaču… Ne mogu svi da budu na nivou Jokića i Dončića, ali ko dostigne taj nivo i te kako ima kvalitet za NBA bez obzira na brzinu i definiciju svakog mišića pojedinačno
    (SamoKazem, 13. maj 2022 09:08)

    # Link komentara

  77. Slažem se sa Durentom u jednom delu. Sećam se da je Dončić sa 14 godina u Realu u finalu juniorske Evrolige dominirao nad Zvezdinim klincima od 17-18 godina, a videlo se i da je za 3 klase bolji od svojih kolega iz Reala koji su isto imali oko 17-18. Za Jokića svi treneri ističu da je imao taj talenat od kad je uhvatio loptu u ruke. Svaki potez, kretnja, sve što mu je pokazano ikada na treningu, on je uvek iz prve to ukapirao i kretao da radi kao da je vežbao mesecima. Te stvari se zaista ne uče, i nema osnova koje će ti pomoći da budeš na tom nivou. Ono za šta je ova instagram stranica u pravu je da američki igrači koji imaju taj nivo talenta, često ne budu trenirani pravilno da ga maksimalno iskoriste, već se ide da se što pre unovči njihov potencijal i preskoče neke bazične stvari.

    Sa druge strane, tamo je drugačije shvatanje života. Većina tih dečaka dolazi iz teškog siromaštva, i kad neko porodici dečaka od 13-14 godina krene da vitla velikim novcem oko glave, naravno da će dosta stvari da se poremeti. U Evropi u košarci nije toliki novac od sponzora da bi neko talentovanom košarkašu pominjao milione. Ali možemo u Evropi tu paralelu da povežemo sa fudbalom, gde talentovana deca sa 14-15 godina i njihovi roditelji prerano potrče za solidnim novcem, iako bi dugoročno bilo bolje da ostane još 3-4 godine da se razvija u matičnom klubu. Ali, kad se nema, i kad ti menadžeri svašta napričaju...bolje ptica u ruci nego golub na grani.
    (brm, 13. maj 2022 09:06)

    # Link komentara

  78. Pa i gomila amera dođe u Evropu, pa se ne snađe. Šta to treba da znači onda? Anomalija je ja bih rekao u glavi ovog kevina. Oduvek mi je bio antipatičan, a i loš je kao osoba. Dokazao ko zna koliko puta.
    (društvance iz predgrađa, 13. maj 2022 09:05)

    # Link komentara

  79. srbija prvak sveta - sve je to normalno
    (hehe, 13. maj 2022 09:04)

    # Link komentara

  80. White man Can't jump, ali zato imaju klikere!
    (Đoka, 13. maj 2022 08:59)

    # Link komentara

  81. Ovaj Durent je izgleda rasista, jer su njemu anomalije Jokic i Doncic ali ne i Janis koji je isto evropljanin.
    (chupavi, 13. maj 2022 08:56)

    # Link komentara

  82. Lici mu na guranje agende.
    Kevine drzi se lopte,pokazao si i u proslosti da ti bilo sta sem samog terena nije jaca strana.
    (Mladen, 13. maj 2022 08:53)

    # Link komentara