1. Atina 1995....prokletstvo koje jos traje...
    (Marco, 30. april 2022 08:18)

    # Link komentara

  2. Haha - citam ove sve komentare o vladarima (prelazim preko istih, hocu reci). Bogdanovic je inace odigrao veoma dobro, probijao se, nije samo sutirao, ulazio je ispod kosa. Akcija je bila fenomenalna, kao i njegova finta. Samo mislim da je truncicu pozurio pri izbacaju, mozda u strahu da sirena ne oznaci kraj? I bolji igraci od njega su promasivali u ovakvim situacijama. Samo inace mislim da je ovo maksimum sto ova Utah moze da postigne. Mitchell je vise ogranicen igrac nego sto se priznaje (sut za tri mu nije dovoljno dobar), a i on i Gobert se ne slazu bas najbolje.
    (PimPong, 29. april 2022 15:54)

    # Link komentara

  3. Realno tezak promasaj.
    (zmajognjeni, 29. april 2022 14:02)

    # Link komentara

  4. Haha cuj ove hrvate srbi bez crnogoraca u kanalu. Pa vise je stranaca igralo za vas (mulaomerovic,draper,lafajet) nego sto je crnogoraca igralo za srj odnosno scg u kosarci. Pa vi nemate medalju od 1995 godine.
    (Dalibor79, 29. april 2022 13:50)

    # Link komentara

  5. Takve šuteve ne promašuje samo onaj ko ih ne šutira.
    Kao što penale ne promašuje samo onaj ko ih ne šutira.
    Tako da je sve to normalno jer da nije tako ne bi oni imali 35,40 posto za tri poena vec bi imali 100 posto.
    Isto tako ne može da se uporedjuje šut u recimo 20-tim minutu i onaj u poslednjim sekundama pa još u plej ofu.
    Kao što ne može da se uporedjuje penal na 3:0 ili neki koji moraš da pogodiš.
    Isti je slucaj i sa slobodnim bacanjima.Zna se kada mora da se pogode u poslednjim sekundama da se ruka stegne.
    (Back in Black, 29. april 2022 13:41)

    # Link komentara

  6. Promašio šut za pobedu? To je tako tipično za Bogdanoviće.
    (Doca, 29. april 2022 09:38)
    U pravu si! Naš Bogdan je još gori u ovakvim situacijama.
    (Milan S., 29. april 2022 13:17)

    # Link komentara

  7. Ovo su vladari od 1360 do 1878

    Murat l 1360-89
    Bayazid l 1389-1402
    Mustafa 1402-13
    Mehmed l 1413-21
    Murat ll 1421-44
    Mehmed ll 1444-46
    Jusuf l 1446-51
    Mehmed lll 1451-81
    Bayazid ll 1481-1512
    Selim l 1512-20
    Suleyman l 1520-66
    Selim ll 1566-74
    Murat lll 1574-95
    Mehmed lll 1595-1618
    Mustafa l 1618-19
    Osman l 1619-22
    Mustafa ll 1622-23
    Murat lV 1623-40
    Ibrahim 1640-48
    Mehmed lV 1648-87
    Suleyman ll 1687-91
    Ahmed l 1691-95
    Mustafa lll 1695-1703
    Ahmed ll 1703-30
    Mahmud l 1730-54
    Osman ll 1754-57
    Ahmed lll 1757-74
    Abdul Hamid l 1774-89
    Selim lll 1789-1807
    Mustafa lV 1807-08
    Mahmud ll 1808-39
    Abdul Medžid l 1839-61
    Abdul Aziz 1861-76
    Murat V 1876-76
    Abdul Hamid ll 1876-78

    Hrvati su se razvijali pod utjecajem Beča i Vatikana, a susjedi pod utjecajem Carigrada.
    (?, 29. april 2022 11:47)
    To je vaša falsifikovana istorija i sva ta izmišljena turska imena koje navodiš kao navodne vladare Srbije.Sve vam je to pisao Vatikan i to su laži u koje vi verujete.
    (Djole, 29. april 2022 13:11)

    # Link komentara

  8. Sta ti komplekasu lupetas.
    2009 Srbija u finalu EP
    2014 Srbija u finalu SP
    2016 Srbija u finalu OI
    2017 Srbija u finalu EP
    (konjusarstvo ispralo mozak, 29. april 2022 12:33

    EP ne prate ni Obitelji košarkaša osim Srbije. Na zadnjem Euru prosjek gledatelja po utakmici 1222, a da nije bilo Finale Srbija-Slovenija bio bi prosjek 122,2 po utakmici. Veći prosjek gledatelja je na rukometnom EP-u, nego na košarkaškom.
    (?, 29. april 2022 13:01)

    # Link komentara

  9. @?

    Ti si Hrvat i pričaš o nekim uspesima Hrvatske u košarci? Da li si uopšte bio u planu i programu kada ste osvojili poslednju medalju? Stvarno vas lepo opisa poznati pisac, obraz vam je kao đon debeo.
    (smeh, 29. april 2022 12:41)

    # Link komentara

  10. "Nego daj neku adresu, da odnesemo cvece na grob nekog izmisljenog hrvatskog kralja."

    Imali su Hrvati nekoliko kraljeva, opste poznatih u istoriji.

    Problem je samo sto su se svi prezivali Karadjordjevic.
    (HeadsUp, 29. april 2022 12:38)

    # Link komentara

  11. Ja cu nesto o utakmici a ne o Srbima i Hrvatima...Ako moze...

    Dalas odlican do nekoliko minuta pre kraja. Tada je Doncic resio da uzme utakmicu u svoje ruke. I sve je zabrljao.

    Neverovatno koliko i sta je sve njemu dopusteno u tom timu. On je bukvalno sinonim za privatnika. Gledam i prosto ne verujem koliku moc on ima u tom klubu. Niko nista ne sme da mu kaze.

    A on nas'o pa zas'o. Uzme loptu i davi je do nekih 7-8 sekundi do isteka napada, proba nest, i kada vidi da ne moze onda resi da doda, obicno to bude koska, ili sutira onako, bez veze. I promasi, naravno.


    Samo sreca je spasila Dalas od poraza, Cini mi se da je ovo Donciceva najlosija utakmica otkada je u NBA i ako ne promeni stav crno im se pise.
    (Hm, 29. april 2022 12:35)

    # Link komentara

  12. Ne pratim puno košarku, ali znam za jedan na OI. A Bogdanović je izborio dva sudjelovanja Hrvatske na OI-ma, dok svi vaši ultra, mega košarkaši samoproglašene košarkaške velesile od samostalnosti Srbije samo jedno. Hrvatska u finalu Srbija bez Crnogoraca u kanalu.
    (?, 29. april 2022 11:57)

    Sta ti komplekasu lupetas.
    2009 Srbija u finalu EP
    2014 Srbija u finalu SP
    2016 Srbija u finalu OI
    2017 Srbija u finalu EP
    (konjusarstvo ispralo mozak, 29. april 2022 12:33)

    # Link komentara

  13. Ne pratim puno košarku, ali znam za jedan na OI. A Bogdanović je izborio dva sudjelovanja Hrvatske na OI-ma, dok svi vaši ultra, mega košarkaši samoproglašene košarkaške velesile od samostalnosti Srbije samo jedno. Hrvatska u finalu Srbija bez Crnogoraca u kanalu.
    (?, 29. april 2022 11:57)

    Crnogorci su Srbi i to oni najprvi :) Mozes da odes u Herceg Novi, Pljevlja, Berane, Mojkovac, Podgoricu, Budvu, Bar...da ih pitas.
    Vidi se da si trol. Hrvatska nikada nije pobedila Srbiju u kosarci, jos jednom da ponovim NIKADA. Srbija je 2016 zgazila Hrvatsku u 1/4 finalu na OI i uzela srebro. O drugim medaljama necu, vi ih ni nemate skoro 30 godina.
    (srbija rep srpska c.gora, 29. april 2022 12:22)

    # Link komentara

  14. Srbija jeste bila pod Turcima, ali ne 500 vec 349 godina. Srbi su onda ustankom i borbom ponovo stekli nezavisnost, dok ste vi bili konjusari 860 godina. Nego daj neku adresu, da odnesemo cvece na grob nekog izmisljenog hrvatskog kralja.
    (i tako, 29. april 2022 11:10)

    Misliš na mitove o Marku, Kosovskom boju, Jugovićima, Nemanjićima itd?
    (?, 29. april 2022 11:35)

    Hrvoje u vidu zagonetača nam je malo pomahnitao ovde. Sreća njegova pa priča Srpski jezik da možemo da ga lepo razumemo, kao i sve ostale hrvate.
    (Švaler, 29. april 2022 12:13)

    # Link komentara

  15. A šta je Srbima ostalo, sjećanje na trojke od prije 100 godina i prečka koja se i danas trese.
    (?, 29. april 2022 09:44)

    Vi ni to nemate... inače srećna ti godišnjica Kecmanove trojke.
    (Švaler, 29. april 2022 10:05)

    Počeli su i Zvezdaši da se hvale Kecmanovom trojkom. Lepo, lepo.
    (Masariko, 29. april 2022 11:44)

    Počeli su Srbi da se hvale Kecmanovom trojkom gosn KEŠ.
    (Švaler, 29. april 2022 12:12)

    # Link komentara

  16. Hrvati su se razvijali pod utjecajem Beča i Vatikana, a susjedi pod utjecajem Carigrada.
    (?, 29. april 2022 11:47)

    Da budu konjušari što i danas jesu... Što se tiče spiska vladara, molim te edukuj se i prihvati gorku istinu da se Ban Jelačić bio Srbin rođen u Srbiji. Toliko ste žalosni jer uporno pokušavate da izmislite da ste neko i nešto a zapravo niste niko i ništa, bez istorije, jezika i identiteta.
    (Švaler, 29. april 2022 12:10)

    # Link komentara

  17. Hrvati su se razvijali pod utjecajem Beča i Vatikana, a susjedi pod utjecajem Carigrada.
    (?, 29. april 2022 11:47)
    Pa tako je, uvek je Hrvatima glvni grad bio na slovo B. Bec, Budimpesta, Beograd, Berlin.
    Neka su Srbi bili i 1000 godina, sami su se izborili i stekli nezavisnot. Vi ste bili i ostali konjusari i pre pada Srba pod Turke i posle toga. Kada su srbi dizali ustanke, borili se u Balkanskim ratovima, na Ceru, Kolubari...vi i dalje konjusari. Nego zasto smarate na srpskim portalima, jos o kosarci i istoriji ej?
    (nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi, 29. april 2022 12:09)

    # Link komentara

  18. Pa kao sto sam reko ovaj zna samo za poraze protiv srba. Ma kada bi on igrao protiv neke ekipe u kojoj igra neki igrac kome je neki cukun deda bio srbin opet bi izgubio. Da li drago moze da nam izbroji koliko poraza bogdanovic ima protiv srbije.
    (Dalibor79, 29. april 2022 09:45)

    Ne pratim puno košarku, ali znam za jedan na OI. A Bogdanović je izborio dva sudjelovanja Hrvatske na OI-ma, dok svi vaši ultra, mega košarkaši samoproglašene košarkaške velesile od samostalnosti Srbije samo jedno. Hrvatska u finalu Srbija bez Crnogoraca u kanalu.
    (?, 29. april 2022 11:57)

    # Link komentara

  19. Hrvati ne pogadjaju trojke u poslednjoj sekundi. Oni ih samo primaju, to je dobro poznata istina.
    (Realno, 29. april 2022 11:48)

    # Link komentara

  20. Srbija jeste bila pod Turcima, ali ne 500 vec 349 godina. Srbi su onda ustankom i borbom ponovo stekli nezavisnost, dok ste vi bili konjusari 860 godina. Nego daj neku adresu, da odnesemo cvece na grob nekog izmisljenog hrvatskog kralja.
    (i tako, 29. april 2022 11:10)

    Ovo su vladari od 1360 do 1878

    Murat l 1360-89
    Bayazid l 1389-1402
    Mustafa 1402-13
    Mehmed l 1413-21
    Murat ll 1421-44
    Mehmed ll 1444-46
    Jusuf l  1446-51
    Mehmed lll 1451-81
    Bayazid ll 1481-1512
    Selim l 1512-20
    Suleyman l 1520-66
    Selim ll 1566-74
    Murat lll 1574-95
    Mehmed lll 1595-1618
    Mustafa l 1618-19
    Osman l 1619-22
    Mustafa ll 1622-23
    Murat lV 1623-40
    Ibrahim 1640-48
    Mehmed lV 1648-87
    Suleyman ll 1687-91
    Ahmed l 1691-95
    Mustafa lll 1695-1703
    Ahmed ll 1703-30
    Mahmud l 1730-54
    Osman ll 1754-57
    Ahmed lll 1757-74
    Abdul Hamid l 1774-89
    Selim lll 1789-1807
    Mustafa lV 1807-08
    Mahmud ll 1808-39
    Abdul Medžid l 1839-61
    Abdul Aziz 1861-76
    Murat V 1876-76
    Abdul Hamid ll 1876-78

    Hrvati su se razvijali pod utjecajem Beča i Vatikana, a susjedi pod utjecajem Carigrada.
    (?, 29. april 2022 11:47)

    # Link komentara

  21. Njemu ove trojke u poslednjoj sekundi ne idu. Ili ih ne da, ili kad ih da Kecman ga posle poklopi sa parkinga.
    (Masariko, 29. april 2022 11:45)

    # Link komentara

  22. A šta je Srbima ostalo, sjećanje na trojke od prije 100 godina i prečka koja se i danas trese.
    (?, 29. april 2022 09:44)

    Vi ni to nemate... inače srećna ti godišnjica Kecmanove trojke.
    (Švaler, 29. april 2022 10:05)

    Počeli su i Zvezdaši da se hvale Kecmanovom trojkom. Lepo, lepo.
    (Masariko, 29. april 2022 11:44)

    # Link komentara

  23. Dešava se. Ali ja ni u nekoj nižerazrednoj ligi u Evropi ne mogu da zamislim da bi i jedna ekipa dozvolila da im neki igrač ima ovako otvoren šut za pobedu u zadnjoj sekundi.
    (Che, 29. april 2022 10:06)

    Slažem se. Mislim da bi svaki nižerazredni evropski klub razvalio ove NBA šarlatane.
    (Masariko, 29. april 2022 11:43)

    # Link komentara

  24. Svaki put komentarišem kad se potegne pitanja porekla na osnovi prezimena. Ja imam prezime koje odma asocira da sam Mađar. Moj deda koji nosi takođe moje prezime kaže da je njegov deda bio Mađar. I on, i otac i ja smo kršteni u pravoslavnoj crkvi. U Mađarskoj sam bio jednom na ekskurziji. S ponosom nosim moje prezime, i čak mi je drago što je drugačije. Ali zašto bi ja onda trebao da budem Mađar? Da se npr. prezivam Spasojević, a da mi je rođena majka Hrvatica iz Varaždina niko živ nebi znao na osnovu prezimena da sam 50% Hrvat. Tako ni Bogdanović ne mora da bude Srbin.
    (Che, 29. april 2022 11:39)

    # Link komentara

  25. Srbija jeste bila pod Turcima, ali ne 500 vec 349 godina. Srbi su onda ustankom i borbom ponovo stekli nezavisnost, dok ste vi bili konjusari 860 godina. Nego daj neku adresu, da odnesemo cvece na grob nekog izmisljenog hrvatskog kralja.
    (i tako, 29. april 2022 11:10)

    Misliš na mitove o Marku, Kosovskom boju, Jugovićima, Nemanjićima itd?
    (?, 29. april 2022 11:35)

    # Link komentara

  26. Dobar je Bogdan,odličan šuter
    (Jagodić.kistanje, 29. april 2022 11:16)

    # Link komentara

  27. Ako bi nešto priznavao Bojan, pošto je u pitanju 500 godina, onda bi trebao priznati da je Turčin i možda bi ga Alah pogledao.
    (?, 29. april 2022 10:15)

    Srbija jeste bila pod Turcima, ali ne 500 vec 349 godina. Srbi su onda ustankom i borbom ponovo stekli nezavisnost, dok ste vi bili konjusari 860 godina. Nego daj neku adresu, da odnesemo cvece na grob nekog izmisljenog hrvatskog kralja.
    (i tako, 29. april 2022 11:10)

    # Link komentara

  28. Da je Srbin, pogodio bi u nekoj ligi/ligama cije reprezentacije USA (u najjacem sastavu, a bogami i ne uvek najjacem) na Olimpijsdkim igrama sve rastavi u setnji do zlatne medalje (cast Argentini 2004 protiv USA tima oslabljenog LeBronom) . Pozdravlja vas airball-Stojakovic protiv Lakersa u sedmoj tekmi 2002. godine. Pozdravlja vas i super clutch Sale (GOAT Air Bircevic) Djordjevic koji je iz te iste NBA lige leteo posle 2 min da bi harao u gore opisanim ligama. Dok Bojan igra relativno zapazenu ulogu u svom timu niz godina i takmici se u play offu neki su leteli iz kojekakvih Portlanda, San Antonia podvijenih repova da bi bili face u ligama ciji su predstavnici topovsko meso za NBA reprezentacije na Olimpijskim igrama.
    (SiDjiPing, 29. april 2022 10:22)

    27 godina nemate medalju u kosarci, nikada u istoriji Srbiju niste dobili, ne znate sta je to pobeda protiv NBA ekipe u sred Amerike, kunete se u Drazena Petrovica koji je po ocu Srbin Hercegovac, nemate MVP-ija NBA lige...al bitno da redovno dolazite na srpski sajt. Inace Stojakovic je izasao iz povrede tada, inace NBA sampion, ALL Star igrac, jedan od najboljih sutera.
    (nemojte nam to raditi, to mogu samo Srbi, 29. april 2022 11:06)

    # Link komentara

  29. Srbin i Srbin su bili akteri, ali je malo veći Srbin pobedio.
    (Švaler, 29. april 2022 10:56)

    # Link komentara

  30. Da je Srbin, pogodio bi u nekoj ligi/ligama cije reprezentacije USA (u najjacem sastavu, a bogami i ne uvek najjacem) na Olimpijsdkim igrama sve rastavi u setnji do zlatne medalje (cast Argentini 2004 protiv USA tima oslabljenog LeBronom) . Pozdravlja vas airball-Stojakovic protiv Lakersa u sedmoj tekmi 2002. godine. Pozdravlja vas i super clutch Sale (GOAT Air Bircevic) Djordjevic koji je iz te iste NBA lige leteo posle 2 min da bi harao u gore opisanim ligama. Dok Bojan igra relativno zapazenu ulogu u svom timu niz godina i takmici se u play offu neki su leteli iz kojekakvih Portlanda, San Antonia podvijenih repova da bi bili face u ligama ciji su predstavnici topovsko meso za NBA reprezentacije na Olimpijskim igrama.
    (SiDjiPing, 29. april 2022 10:22)

    # Link komentara

  31. E pa da si lepo priznao da si Srbin, Bog bi te pogledo i lopta bi ušla... Ovako teška priča.
    (Švaler, 29. april 2022 09:39)

    Ako bi nešto priznavao Bojan, pošto je u pitanju 500 godina, onda bi trebao priznati da je Turčin i možda bi ga Alah pogledao.
    (?, 29. april 2022 10:15)

    # Link komentara

  32. Ne valja kada srce stane....
    (Bero Rakun, 29. april 2022 10:08)

    # Link komentara

  33. Dešava se. Ali ja ni u nekoj nižerazrednoj ligi u Evropi ne mogu da zamislim da bi i jedna ekipa dozvolila da im neki igrač ima ovako otvoren šut za pobedu u zadnjoj sekundi.
    (Che, 29. april 2022 10:06)

    # Link komentara

  34. A šta je Srbima ostalo, sjećanje na trojke od prije 100 godina i prečka koja se i danas trese.
    (?, 29. april 2022 09:44)

    Vi ni to nemate... inače srećna ti godišnjica Kecmanove trojke.
    (Švaler, 29. april 2022 10:05)

    # Link komentara

  35. kineski snajper
    (emilijooouuu, 29. april 2022 10:05)

    # Link komentara

  36. Pogledajte blok koji pravi Klarkson. Pa ovo je komedija od suđenja.
    (alter, 29. april 2022 09:25)

    Komedija samo zato sto je ovaj bacio ciglu. Inace je svinjarija.
    (dule, 29. april 2022 09:58)

    # Link komentara

  37. Bogdanović za titulu?
    (Čoban, 29. april 2022 09:49)

    # Link komentara

  38. Pa kao sto sam reko ovaj zna samo za poraze protiv srba. Ma kada bi on igrao protiv neke ekipe u kojoj igra neki igrac kome je neki cukun deda bio srbin opet bi izgubio. Da li drago moze da nam izbroji koliko poraza bogdanovic ima protiv srbije.
    (Dalibor79, 29. april 2022 09:45)

    # Link komentara

  39. A šta je Srbima ostalo, sjećanje na trojke od prije 100 godina i prečka koja se i danas trese.
    (?, 29. april 2022 09:44)

    # Link komentara

  40. bojan bogdanović i luka dončić, hrvat i slovenac. kakva deformacija uma...
    (spahia nezir, 29. april 2022 09:41)

    # Link komentara

  41. E pa da si lepo priznao da si Srbin, Bog bi te pogledo i lopta bi ušla... Ovako teška priča.
    (Švaler, 29. april 2022 09:39)

    # Link komentara

  42. Promašio šut za pobedu? To je tako tipično za Bogdanoviće.
    (Doca, 29. april 2022 09:38)

    # Link komentara

  43. Bogdan sniper
    (bojaaan, 29. april 2022 09:35)

    # Link komentara

  44. Sada nam je svima dokazao da smo pogrešili jer smo ga smatrali Srbinom.
    Da je Srbin, pogodio bi ovo...
    (viper, 29. april 2022 09:34)

    # Link komentara

  45. Fenomenalna akcija! Svih pet igrača odradilo je svoje kako bi igrač ostao sam na šutu. Navijao sam za Dalas u ovoj seriji, ali greota da se ovakva akcija ne nagradi jer to je u suštini čista košarka koju svi volimo.
    (Jim Beam, 29. april 2022 09:33)

    # Link komentara

  46. "To mogu samo Srbi!"
    Lepo reče onomad jedan hrvatski komentaror...
    (serbian_spirit, 29. april 2022 09:32)

    # Link komentara

  47. Pogledajte blok koji pravi Klarkson. Pa ovo je komedija od suđenja.
    (alter, 29. april 2022 09:25)

    # Link komentara

  48. ".. to mogu samo Srbi"
    (Vlada, 29. april 2022 09:24)

    # Link komentara

  49. Оно кад хрвату даш шут за победу 😂. То само Срби погађају у кошарци 😀.
    (Пеђа, 29. april 2022 09:20)

    # Link komentara

  50. Da je ucio od Saleta, pogodio bi.
    (123, 29. april 2022 09:18)

    # Link komentara

  51. Ostalo bi tačno 0,6sec do kraja. Finney Smith koji nije udvojen na izvodjenju auta bi šutnuo sa skoro celog terena i u stilu Kecmana pogodio trojku od table. Sudije bi gledale ponovljeni snimak i priznale bi koš, umesto davanje tehničke greške zbog preranog ulaska/slavlja klupe Jute na teren.
    (leandro, 29. april 2022 09:17)

    # Link komentara

  52. Wide open
    (ikac klisa, 29. april 2022 09:16)

    # Link komentara

  53. Doncic odlican u drugom poluvremenu pri razigravanju i akcijama gdje jedan igrac dalasa ostaje sam za 3 poena gdje utice direktno ili indirektno na poene. Nisu imali rjesenja za njega i takve akcije, preslikano od prosle tekme na Jutinom terenu. Dalas ide potpuno zasluzeno dalje.

    Ali djecko po svaku cijenu zeli da bude junak, pati od toga lik. Srljaao je na kraju gubio lopte davio i masao ko lud umjesto da je nastavio da radi ono sto je radio odlicno pri preokretu.

    Bio bi glavni tragicar da je Babo pogodio, svaki put sut je tipa 8 od 22 i niko to ne spominje.

    Naletili su na neprepoznatljivu ocajnu Jutu porusene hemije unutar ekipe jos od drugog dijela sezone ali finix ce ih pocistit glatko sa 4 0.
    (Dragan RS, 29. april 2022 09:08)

    # Link komentara

  54. Jbg pogodio je za 94:94 ! A nakon toga su još 2x promašivali Jazzeri... i jednom korake ! Na poluvremenu su vodili 12 razlike... ali i tada sam znao da će izgubiti ( kvota 4,6 ) jer su luzerski tim !
    (Somborac, 29. april 2022 09:04)

    # Link komentara