1. Šta je to čudno,to se znalo o pre olimpijade.
    Toliko federacija,ne zna se gde biju,da je srećna što je njena odabrana za OI.
    (ljubomilko, 21. februar 2022 20:33)

    # Link komentara

  2. Ako je to tacno, mnogo je. Po meni trebalo bi da bude na nivou prosecne plate u zemlji, i kako prosecna plata bude rasla, tako i Penzija. Nismo mi Svajcarska.
    (Boris, 21. februar 2022 19:23)

    Naravno da je tačno, nije teško proveriti. Zlato prema uredbi Vlade Srbije "vredi" tri prosečne neto plate iz jula prošle kalendarske godine (64.731 RSD), odnosno ukupno 194.173 RSD. Najmanje vredi bronzana medalja na EP, odnosno jednu prosečnu platu. Broj ovih penzija nije ograničen (nema konkursa, komisija i slično) i ona se dodeljuje po automatizmu čim neko osvoji medalju. Takođe, osim penzije od 40. godine života na mesečnom nivou, odmah se isplaćuje i jednokratka nagrada u iznosu od 70-90.000 evra (nisam 100% siguran za ove sume, ali mislim da je tačno, svakako su tu negde).

    Istovremeno, za nacionalna priznanja za vrhunski doprinos u oblasti kulture, tek nakon što neko prođe na konkursu - a na njega može da se prijavi pošto se konkurs raspiše, s tim što je uslov za prijavu da neko bude u pravoj, starosnoj penziji (dakle da ima najmanje oko 68 godina), dobija se tzv. nacionalna penzija u visini od jedne prosečne neto zarade. Broj dobitnika je maksimiziran na 20 po konkursu, a pre konkursa iz novembra prošle godine, prethodni je bio 2014. godine.
    (Miloš, 21. februar 2022 19:49)

    # Link komentara

  3. Onda da se uvede obaranje ruke, bacanje kamena s ramena, navlačenje konopca. Kako u jedrenju nema učešće takmičara. Treba navlačiti jedra, okretati ih u pravcu vetra. Bobom se bavi i Jamajka pa su poslednji jer treba pilotirati sa dve sajle pri brzini od 140 km na sat
    (Lucifer, 21. februar 2022 17:00)
    ---
    Hajde ne karikiraj. Znas li koliko kosta jedan moderan luk za strelicarstvo ili puska? Olimpijske igre ne smeju biti privilegija bogatih a one to sada jesu - izuzev disciplina koje prirodno leze ljudima iz Afrike dominiraju uglavnom narodi sa severne polulopte. I ono malo sportova gde ne dominiraju bogati je na putu da bude izbaceno ili je vec izbaceno.
    U bobu i jedrenju ima ucesca takmmicara ali je uticaj tehnologije jako bitan. Nemacka ulaze gomile para u razvoj novih materijala za bob sanke. Zato i jesu prvi. Koliko kosta jedna bob staza sta mislis? Koliko njeno odrzavanje? Koliko kosta jedan rasni konj koji se pojavi na OI? Olimpijske discipline treba da budu samo one koje su dostupne apsolutno svakom coveku/drustvu na planeti u skladu sa klimatskim uslovima naravno.
    Uostalom, evo disciplina sa prvih olimpijskih igara 1896 godine:
    [link]
    Takmicenje u jedrenju nije ni bilo odrzano zbog tehnickih problema svih ucesnika.
    (Dejan, 21. februar 2022 17:35)

    Da li ti misliš da je treniranje bilo kojih sportova jeftino? Skijaš celo leto trenira na glečerima, biciklisti zimi idu u toplije krajeve, Zemlje koje imaju more imaju i jedriličare. Atletika srednje i duge staze je već stvar antropologije kao i sprint i kratke staze u Jamajci. U sport se ulaže. Tradicija ima ulogu.
    (Paja moler, 21. februar 2022 19:47)

    # Link komentara

  4. Sta te briga,penzija jedno 150 000din kao da radis neku inzinjeriju...
    (pejafan, 21. februar 2022 12:53)

    Penzija za olimpijsko zlato je oko 195.000 RSD mesečno, u ovom trenutku. Čisto da se zna.
    (Miloš, 21. februar 2022 16:42)

    Ako je to tacno, mnogo je. Po meni trebalo bi da bude na nivou prosecne plate u zemlji, i kako prosecna plata bude rasla, tako i Penzija. Nismo mi Svajcarska.
    (Boris, 21. februar 2022 19:23)

    # Link komentara

  5. A ko to gleda?
    (gavran, 21. februar 2022 18:17)

    # Link komentara

  6. @Paja moler

    I još jedna dopuna...

    Mislim da ni lekar ni inženjer ne može da bude svako, jer inače ne bi toliko odustajali i svako bi bio. Obrazovanje je stvar karaktera, istog onog koji je potreban da biste postali šampion u bilo kom sportu. Mogao je i taj što mlati rukama i nogama da sedi i uči kao što smo vi i ja umesto mlaćenja nogama i rukama učili. Na kraju taj karatista od mene ima koristi, jer stvaram novu vrednost u društvu, ali ja od karatiste ama baš nikakve. Drago mi je zbog njega što je zdrav i bavi se sportom.
    (milinko, 21. februar 2022 18:11)

    # Link komentara

  7. Onda da se uvede obaranje ruke, bacanje kamena s ramena, navlačenje konopca. Kako u jedrenju nema učešće takmičara. Treba navlačiti jedra, okretati ih u pravcu vetra. Bobom se bavi i Jamajka pa su poslednji jer treba pilotirati sa dve sajle pri brzini od 140 km na sat
    (Lucifer, 21. februar 2022 17:00)
    ---
    Hajde ne karikiraj. Znas li koliko kosta jedan moderan luk za strelicarstvo ili puska? Olimpijske igre ne smeju biti privilegija bogatih a one to sada jesu - izuzev disciplina koje prirodno leze ljudima iz Afrike dominiraju uglavnom narodi sa severne polulopte. I ono malo sportova gde ne dominiraju bogati je na putu da bude izbaceno ili je vec izbaceno.
    U bobu i jedrenju ima ucesca takmmicara ali je uticaj tehnologije jako bitan. Nemacka ulaze gomile para u razvoj novih materijala za bob sanke. Zato i jesu prvi. Koliko kosta jedna bob staza sta mislis? Koliko njeno odrzavanje? Koliko kosta jedan rasni konj koji se pojavi na OI? Olimpijske discipline treba da budu samo one koje su dostupne apsolutno svakom coveku/drustvu na planeti u skladu sa klimatskim uslovima naravno.
    Uostalom, evo disciplina sa prvih olimpijskih igara 1896 godine:
    [link]
    Takmicenje u jedrenju nije ni bilo odrzano zbog tehnickih problema svih ucesnika.
    (Dejan, 21. februar 2022 17:35)

    # Link komentara

  8. Tenis dugo nije bio olimpijski sport sve do Barselone 1992. To nije mnogo smetalo igracima posto je postojalo interesovanje publike, sponzora, popularnost, dobra zarada... Karate je sasvim druga prica, tesko je opstati kao nekomercijalan u doba opste jurnjave za profitom.
    (Money talks, 21. februar 2022 17:20)

    # Link komentara

  9. šta to ima veze, nisu samo Olimpijske igre. takmičenja su redovna, Evropsko, Svetsko itd.
    (ja, 90210, 21. februar 2022 17:15)

    # Link komentara

  10. Погрешан наслов. Ако овај спорт заиста у наредном периоду не буде олимпијски онда Јована не прстаје да буде олимпијска шампионка него чак остаје шампон све док неко поново не освоји то такмичење кад и ако тај спорт поново уврсте у олимпијске спортове!
    (Рашо, 21. februar 2022 17:15)

    # Link komentara

  11. A karling ili konjicki sport su planetarno popularni? Iz olimpijskih sportova teba izbaciti sve sportove koji nisu dostupni i najsiromasnijem coveku na planeti. Preskupi bob ili jedrenje u jedrilicama koje kostaju vise miliona mogu samo superbogati savezi da priuste. Koliko se ljudi zaista time bavi? Generalno sve sportove gde ne ucestvuje covek licno i neposredno ili gde ima presudnu ili znacajnu pomoc tehnologije kao npr u bobu ili jedrenju treba izbaciti. Ti sportovi nisu u duhu olimpijskog nacela jednakosti i bratstva svih ljudi sveta. Bar trecina sportova na OI je uvedena za bogate. To nije olimpijski duh, nije nikada ni bio - to je podsmevanje izvornom olimpizmu.
    (Dejan, 21. februar 2022 16:20)

    Onda da se uvede obaranje ruke, bacanje kamena s ramena, navlačenje konopca. Kako u jedrenju nema učešće takmičara. Treba navlačiti jedra, okretati ih u pravcu vetra. Bobom se bavi i Jamajka pa su poslednji jer treba pilotirati sa dve sajle pri brzini od 140 km na sat
    (Lucifer, 21. februar 2022 17:00)

    # Link komentara

  12. (ajs, 21. februar 2022 16:32)

    Zato sto olimpiska bronza vredi više od svih ostalih medalja, a te zlatna. I kad čovek osvoji olimpisko zlato, mnogi više nemaju motiva da nastave dalje.
    (amater, 21. februar 2022 16:47)

    # Link komentara

  13. Sta te briga,penzija jedno 150 000din kao da radis neku inzinjeriju...
    (pejafan, 21. februar 2022 12:53)

    Penzija za olimpijsko zlato je oko 195.000 RSD mesečno, u ovom trenutku. Čisto da se zna.
    (Miloš, 21. februar 2022 16:42)

    # Link komentara

  14. @Milunka Malina - baš mene briga za uspehe nekog xy - to ne puni frižider, novčanik niti kulturno uzdiže. DOSTA više sa tezom da se "sportisti bore za nas" - moderni gladijatori to rade ZBOG SEBE, svojih interesa i svojih ciljeva. Ako se tebi dopada karate, pa odvoj od SVOJIH para neku svotu i doniraj Jovani - ja to lično činim sa nekoliko sportista iz malih sportova koji su meni zanimljivi. A do tada, pare iz budžeta treba da idu bolesnoj deci, a ne onima koji bi da su najbolji u gađanju golubova, kako ti reče.
    (Realnosti malo, molim, 21. februar 2022 16:37)

    # Link komentara

  15. @Svet je definitivno krenuo putem bez povratka. Ova je samo jedan mali deo onoga sto nam se sprema. Karate ne, ali zato gomila suludih sportova , onih kojima mogu da se bave samo bogati, zaludni, uvrnuti. U Pekingu karling, silne vratolomije sa daskom na snegu, bob, sankanje jednosed, dvosed. Recite mi jednu reprezentaciju u karlingu van Evrope i SAD.
    (mikin, 21. februar 2022 13:17)

    A ti inače prvo što uradiš ujutru je da proveriš rezultate sa jucerašnjeg karate takmičenja!? Uz dužno poštovanje prema svima koji se bave ovim sportom, karate ne gleda niko osem porodica takmičara.
    (Lars, 21. februar 2022 16:35)

    # Link komentara

  16. Zato postoji svetsko i evropsko prvenstvo u karateu. Tamo mogu da se uzmu medalje!
    (ajs, 21. februar 2022 16:32)

    # Link komentara

  17. @dragana Auuu Dragana zeno. Tebi bas ne ide u zivotu? Mnogo si ljuta na svet. Polako, disi. Kada zavrsis racune i knjige za ovaj mesec napravicemo i tebi docek. Da proslavimo tvoj neverovatan uspeh. Mi ne pricamo o svim karatistima sveta. Pricamo o najboljoj u svom sportu. Najbolja! Najbolji! Jedan jedini na vrhu. Mislim da ces tako bolje razumeti. Najbolji hirurzi na svetu zaradjuju kao i najbolji fudbaleri sveta. Razmisli o tome. Prosecan fudbaler zaradjuje kao i prosecan doktor. Losi fudbaleri zaradjuju manje od prosecnog doktora, pa i od tebe. Verovala ili ne. A 90 posto planete su prosecni fudbaleri. Samo 1 procenat je onih koji su u vrhu. Sve ima svoju ocenu. Tako i ti, daj Boze da si prosecan knjigovodja, ali neka si i prosek, eto onda i razloga za nezadovoljstvo zivotom. Ova devojka se skolovala pa jos pored toga je i nabolja na svetu u svom sportu. Takvih kao tebe mozemo da naberemo do veceras koliko hoces, ali sampion se radja, jedan u ko zna koliko miliona. U svakom sportu. Pa nek je i bocanje i gadjanje golubova. Biti najbolji na svetu u bilo cemu je uspeh vredan ponosa i nagrade, ako uz njegovo ime stoji zastava moje zemlje. Ja sam ponosan. To dete ne ide po splavovima, ne juri sponzore, vec je 20 godina provela za nesto i imala cilj, i daj Boze da se i druga deca ugledaju na nju, i da vide da uspeh moze biti cenjen, i vrednovan. To su uzori. A ne knjigovodje.
    (Milunka Malina, 21. februar 2022 16:21)

    # Link komentara

  18. Vaterpolo je sport koji je popularan u 5,6 evropskih država. Jednostavno, ljudima nije zanimljivo da to gledaju i zato će biti izbačen. Nije nikakva zavera u pitanju.
    (asd, 21. februar 2022 15:38)
    --
    A karling ili konjicki sport su planetarno popularni? Iz olimpijskih sportova teba izbaciti sve sportove koji nisu dostupni i najsiromasnijem coveku na planeti. Preskupi bob ili jedrenje u jedrilicama koje kostaju vise miliona mogu samo superbogati savezi da priuste. Koliko se ljudi zaista time bavi? Generalno sve sportove gde ne ucestvuje covek licno i neposredno ili gde ima presudnu ili znacajnu pomoc tehnologije kao npr u bobu ili jedrenju treba izbaciti. Ti sportovi nisu u duhu olimpijskog nacela jednakosti i bratstva svih ljudi sveta. Bar trecina sportova na OI je uvedena za bogate. To nije olimpijski duh, nije nikada ni bio - to je podsmevanje izvornom olimpizmu.
    (Dejan, 21. februar 2022 16:20)

    # Link komentara

  19. Karatea nema a ima Carling.....uzas
    (SrpskaSparta, 21. februar 2022 13:09)


    A kakve veze ima karate (sport za letnje OI) sa karlingom (sport za zimske OI)?
    Poređenje ti nema veze sa vezom.
    (lupa, 21. februar 2022 16:19)

    # Link komentara

  20. Ako je jedini motiv bavljenja nekim sportom ucesce na OI, onda bolje da nisu ni pocinjali da se njime bave. Ako se vestina ne voli sama po sebi i ucesca na prvenstvima tog sporta nisu dovoljan motiv, sve je gubljenje vremena.
    (Y, 21. februar 2022 16:13)

    # Link komentara

  21. Još gore je to sto mi u muskoj odbojci na 2 uzastopne Olimpijade nismo bili, daj Boze da se plasiramo u Pariz ali biće jako teško s obzirom da samo 4 ekipe iz Evrope imaju pravo učešća ali postoje neke priče da će možda taj broj uvecati…
    Problem je nedostatak mladih talenata jer dečaci nisu zainteresovani za odbojku.
    (Il, 21. februar 2022 16:10)

    # Link komentara

  22. @asd A hokej?
    (Сале, 21. februar 2022 16:09)

    # Link komentara

  23. @lol Pa ajmo onda tvojom logikom da ispratimo ovako, trenutno je najslusanija trep narodna muzika kod nas, najgledanija je zadruga, najpopularnije mesto za odmor Paralia, najvise se voze automobili stari 15+ godina. Da li to znaci da je ovo nabrojano i najkvalitetnije i da je to ono sto svima treba? Karate nije takmicarski sport, on nema publiku. Publika nije merilo kvaliteta. Bah ne drzi koncerte, u pozoristu ili na koncertu filharmonije, nemas 50 000 gledalaca kao na koncertu narodnog pevaca. I sta to znaci? Da onda ne treba da postoji nista drugo. Svasta.
    (Citaj malo vise, 21. februar 2022 16:07)

    # Link komentara

  24. Može da se nađe motiv, al se ovde ne radi o njenom penzionisanju nego o programu radi koji zahteva veliki tim ljudi i svakodnevni rad celog tima. Pa moraju od nečega da žive ti ljudi. Da je ona sama pa ajde, al ona pored toga ima 3 trenera minimum i medicinsku podršku. Ko će da plati taj program? Karate je solo sport i imamo reprezentaciju po različitim disciplinama, al OI su nešto sasvim drugo.
    (Vuk, 21. februar 2022 14:26)

    Pa jel moj problem od čega će oni da žive? "Program zahteva"? A to što niko živ ne prati taj njihov program, što nema ni gledalaca ni sponzora za dosadni sport koji nikoga ne interesuje, to nema veze. Jel moraju baš time da se bave? Zašto, zato što vole? Misliš da sam ja knjigovođa zato što sam od detinjstva to sanjala?
    (Dragana, 21. februar 2022 16:00)

    # Link komentara

  25. Реално, девојка годинама толико доминира, не зна за кикс, тако да ми је ово сасвим разумљива одлука. Доживотна олимпијска, вишеструка светска и европска шампионка, узела је и одбранила све што се могло. Прешла игрицу неколико пута, нема даље.
    (my way, 21. februar 2022 15:50)

    # Link komentara

  26. Penzije nek ostanu ali da vaze od 55.
    (Svet, 21. februar 2022 15:47)

    # Link komentara

  27. Po komentarima srb ima 5 miliona karatista, na hiljade borilista su svaki dan prepuni gledalaca i boraca... :)
    (lol, 21. februar 2022 15:46)

    # Link komentara

  28. @milinko

    Lekar, inženjer može da bude svako sve zavisi koliko greješ stolicu ali olimpijski pobednik ne može da bude svako. Treba da se poklope kockice. Što se nisi bavio sportom pored učenja i bio sportista koji osvaja medalju na OI. Ja sam završio medicinu, docent na Medicinskom fakultetu u Beogradu pa se ne žalim što će neko sa 40 godina da dobije tu nacionalnu penziju. Nije to trening od dva sata. Mnogo više. Koje pare je zaradio neki olimpijski šampion u ovakvim sportovima?
    (Paja moler, 21. februar 2022 15:46)

    # Link komentara

  29. Kriminalno je da je "skejtbording" olimpijski sport, a karate kao borilačka veština više nije. Nažalost radi se samo kako vecima odgovara...
    (Jaime Lannister, 21. februar 2022 12:51)


    MOK je doneo odluku da domaćini OI mogu da ubace neke sportove koji oni hoće i koji će se održavati samo na tim njihovim OI. Japanski OK je odlučio da uvede nekoliko sportova između ostalog i karate.
    Francuski OK se odlučio za neke druge sportove i to je tako.
    Karate je uveden samo privremeno i odmah se znalo da će teško odražavati na sledećim.
    (lupa, 21. februar 2022 15:44)

    # Link komentara

  30. Ali zato se uvodi ples na sipki!
    (z, 21. februar 2022 15:42)

    # Link komentara

  31. Uskoro će eliminisati i vaterpolo!
    Zapadnjaka čim nema u vrhu u nekom sportu, izmišljaju novi!?
    (Vizantinac, 21. februar 2022 14:46)

    Vaterpolo je sport koji je popularan u 5,6 evropskih država. Jednostavno, ljudima nije zanimljivo da to gledaju i zato će biti izbačen. Nije nikakva zavera u pitanju.
    (asd, 21. februar 2022 15:38)

    # Link komentara

  32. Битно да су увели скејтбординг као олимпијски спорт.
    (Xisco, 21. februar 2022 15:13)

    Zamisli ti to... uveli ono što zanima ljude a izbacili ono što ih ne zanima. Koliko puta u životu si bio da gledaš neko takmičenje u karateu?
    (asd, 21. februar 2022 15:32)

    # Link komentara

  33. Molim komentatore da razumeju da to sto karate nece biti olimpijski sport nema veze sa samim sportom vec sa organizacijom samog sporta. Prvo, ima vise stilova karatea. Koji od njih odabrati za olimpijski? Drugo, svaki stil ima po nekoliko svetskih federacija. Cak i da se odabere stil, koju federaciju odabrati kao reprezentativnu? Trece, nema svaka federacija savez koji je njen clan u svakoj drzavi. U karateu na zalost vlada potpuni haos. Sve ovo znaci da trenutno postoji X drzavnih, X kontinentalnih i X svatskih sampiona. Ko je od njih "pravi"? Na prosloj olimpijadi su pronasli neko resenje posto se odrzavala u japanu a karate je japanski tradicionalni sport. Ocigledno je da je to resenje neodrzivo. Na zalost
    (markonjero, 21. februar 2022 15:31)

    # Link komentara

  34. Bitno da brejkdens bude olimpijski sport.
    (..., 21. februar 2022 15:17)

    # Link komentara

  35. "karate je po veštini Bog Otac za Tekvondo"

    Hmmmm...
    (ex, 21. februar 2022 15:16)

    # Link komentara

  36. Битно да су увели скејтбординг као олимпијски спорт.
    (Xisco, 21. februar 2022 15:13)

    # Link komentara

  37. Ostajemo godisnje bez 50000 - 100 000 radno sposobnog stanovnistva. Jedna sampionka, vise ili manje...
    (Sasa, 21. februar 2022 15:12)

    # Link komentara

  38. Jedna drevna vještina, raširena po cijelom svijetu, ne može u olimpijski program, a neki izmišljeni sportovi mogu. Nemam ništa protiv tih novih sportova, neka i njih, ali da imaju prednost nad karateom, to ne razumijem.
    (WillyWonka, 21. februar 2022 15:05)

    # Link komentara

  39. Jovana hvala ti za uspeh koji si ostvarila na OI! izgubio sam glas vrišteći kada si izlazila na terasu i mislim da je tvoja medalja nesto posebno! imaces zauvek mesta u srcima pravih ljubitelja sporta! sve najbolje ti zelim u zivotu... TI SI NASE ZLATO, NAS PONOS!
    (mandingožoel, 21. februar 2022 15:04)

    # Link komentara

  40. Nacionalna penzija stupa na snagu kada se napuni 40 godina
    (Johny, 21. februar 2022 14:12)

    Naravno, ali danas/sutra će neko osvojiti medalju sa 20 i prestati da se bavi sportom jer je obezbedio penziju.
    (znanje na poklon, 21. februar 2022 15:02)

    # Link komentara

  41. što se tiče nacionalnih penzija u sportu, pod hitno ih treba ukinuti. Onda nećemo više imati fenomen prestanka bavljenja sportom i povlačenja iz reprezentacije sportista u 20-im godinama. Odrediti premije za olimpijske, svetske i evropske medalje, kolike god da su, ali ukinuti nacionalne penzije.
    (znanje na poklon, 21. februar 2022 13:54)

    Ако то укинемо, или ако укинемо награде за медаље, вратићемо се на онај бедан успех који смо имали на Олимпијским играма 1992, 1996, 2000, 2004, 2008 и 2012. Ево како нам се кретао број медаља по Олимпијадама од распада СФРЈ:
    1992. 3
    1996. 4
    2000. 3
    2004. 2
    2008. 3
    2012. 4
    2016. 8
    2020. 9
    (Марко, 21. februar 2022 14:54)

    # Link komentara

  42. Steta. Karate je fenomenalan sport i vestina ali nema love uprkos masovnosti. A lova je jedino vazna. Na neki nacin, drago mi je da se ne iscrpljyje psiho fizicki sto je danas imperativ profi sporta. Zbog love.
    (True, 21. februar 2022 14:51)

    # Link komentara

  43. a imaju e-games CS GO.... kuda ideš ludi svete?
    (spahia nezir, 21. februar 2022 14:51)

    # Link komentara

  44. Стварно нисам никада пратио карате али ако је вожња BMX-а олимпијски спорт, онда не видим зашто не би и карате био.
    (ivan, 21. februar 2022 14:49)

    # Link komentara

  45. Uskoro će eliminisati i vaterpolo!
    Zapadnjaka čim nema u vrhu u nekom sportu, izmišljaju novi!?
    (Vizantinac, 21. februar 2022 14:46)

    # Link komentara

  46. Mi ćemo u budućnosti svakako imate problema ako nešto pod hitno ne počnemo menjati. Svet se menja, mladi žele skejt, snowboard, basket i mnoštvo drugih dinamičnijh sportova. U svetu fudbal sve više igraju devojčice nego dečaci ali mi tu činjenicu nećemo nikako da prihvatimo. Mi živimo u nekom pararelnom svetu i vreme je već počelo da nas gazi.
    (Sasa, 21. februar 2022 14:45)

    # Link komentara

  47. Velika nepravda prema svima nama koji nismo sportisti je da se nacionalna penzija sportistima isplaćuje posle 40 godine života. Svi ti sportisti su i dalje u punoj snazi u 40 godini, svi drže neke škole pune dece (još zamisli kad vodi olimpijski i svetski šampion). Ako su bili olimpisjki šampioni zaradili su i neke pare, nek ih ulože, vrte, umnože. Ako nemaju nekoga da treniraju jel nema za njih mesta da rade u Olimpijskom savezu ili nekom klubu?

    Sad ima onaj iz mase što pištavim glasom se dere "alionajetreniralaceoživotiodricalasesvegadabibilatoštojeste"...

    Pa evo, jel mislite da se jedan lekar nije svega odricao ceo život? Jedan inženjer? Ona je radila po dva treninga dnevno, ja sam danima i noćima učio. Bilo ko ko se naporno školovao za nešto i radi krvave poslove, mislite da se manje usavršavao od nje? Mi svi treba da crknemo do 65 godine i da se nadamo trećini njene penzije, a za to vreme da joj svi mi plaćamo penziju za šta? Za par dobro odrađenih borbi koje ne zanimaju ni užu porodicu? Ja bih bio najbolji na svetu u onome šta radim, samo što mi nemamo takmičenje.

    Velika lakrdija...
    (milinko, 21. februar 2022 14:41)

    # Link komentara

  48. Vrhunski sport je inače jako štetan po onoga ko se njim bavi. Naravoučenije je logično.
    (Popović, 21. februar 2022 14:40)

    # Link komentara

  49. "A što se tiče nacionalnih penzija u sportu, pod hitno ih treba ukinuti. Onda nećemo više imati fenomen prestanka bavljenja sportom i povlačenja iz reprezentacije sportista u 20-im godinama." (znanje na poklon) Da, samo ćeš onda imati fenomen prestanka bavljenja sportom sa 16 godina. U gomili sportova je ta nacionalna penzija jedini način da se čoveku isplati to što je posvetio decenije treniranju, umesto da stekne neko drugo zanimanje, od koga će živeti i podizati porodicu. Jednokratne premije za medalju su lepe, ali sigurno se neko neće baviti 20 godina karateom zbog jednokratne premije za koju možda može da kupi auto ili 10 kvadrata stana. Drugo, zanemaruješ osnovnu stvar u članku: karate više nije olimpijski sport. Onog momenta kad se to desilo, globalno je splasnulo interesovanje medija, sponzora, a i država se vraća u režim da je baš briga da li će neko ubuduće u tom sportu osvajati medalje ili ne. Ako misliš da grešim, raspitaj se koliko je kod nas bilo osvajača medalja u karateu, pre Jovane, a da nisu dobili ništa. Dakle, državu ne zanimaju preterano buduće medalje u tom sportu, ergo nema razloga da štitimo državni interes u karatu, on više ne postoji. I u tom smislu je odluka logična: najveće i najpriznatije takmičenje je ukinuto i nikad više ne neće biti u prilici da ponovi taj vrhunac, a šta god drugo da uradi (skoro) nikog više nije briga, i čemu onda?!
    (Jes, 21. februar 2022 14:37)

    # Link komentara

  50. Tekvobdo i Karate su 2 razlicita sporta, ne mozes se tek tako prebaciti na drugo a ceo zivot treniras jedno.
    (@Doberman, 21. februar 2022 14:34)

    # Link komentara

  51. Suština bavljenja sportom nije ni penzija,ni gledanje u druge sportove.
    Uvek ima dovoljno motiva za sve one koji sport vole i njime se bave. Ako ne znaju koji su to motivi,neka pitaju one koji to znaju.
    (princeza, 21. februar 2022 13:09)

    Da ako nisi olimpijski šampion, iako je sport amaterski.
    (stevo, 21. februar 2022 14:32)

    # Link komentara

  52. @sirogojno Tekvondo po broju federacija članova je posle FIFE (fudbal) je najbrojniji, 210 federacija + izbeglice. Svetska tekvondo federacija je više olimpijska nego bilo koja druga, prvi su omogućili izbeglicama da nastupaju i učestvuju na OI.
    Od Tokija 2020+1 je i paraolimpijski sport!
    (Bellamy, 21. februar 2022 14:29)

    # Link komentara

  53. Verovatno penzija počinje da se prima tek po završetku karijeri, tu bih tražio glavni motiv nekoga ko se bavi ovim neprofitabilnim sportom.
    (Skakavac, 21. februar 2022 13:57)

    Netacno. Nacionalna sportska penzija pocinje da tece tek od 40. godine zivota. Tako da mozes je ti zaraditi sa 20 godina i 21 prestati da igras, neces je opet videti pre 40. godine.
    (Jumko, 21. februar 2022 14:27)

    # Link komentara

  54. Kojom logikom je konjicki sport proglasen olimpijskim? Gde se tu zaista vidi trud i rad i telesno nprezanje pojedinca tj coveka licno? Dzokej samo jase tog konja, dresira ga i brine o njemu tim ljudi a trci i skace, jelte, konj. Tom logikom formula 1, karting, akrobatsko letenje malim avionima, jedrilicarstvo mogu biti olimpijski sportovi. Cudi me zasto jedrilicarstvo vec nije kad jedrenje jeste. Princip je veoma slican.
    (Deus, 21. februar 2022 14:27)

    # Link komentara

  55. Imaćemo motiva sve dok traje budžetska podrška.
    To su pravi ljubitelji sporta.

    Svaka čast na osvojenom, i zasluženoj državnoj penziji, ali ovo kao da je medijska kuknjava za benefitima, dodatnoj podršci države kada Olimpijski Komitet ukida sport iz zvaničnog programa...Zar ne postoje druga takmičenja osim olimpijskih igara - više nisu bitna svetska i evropska prvenstva, ne može se naći motiv u edukaciji mlađih naraštaja i sl....
    (Petar, 21. februar 2022 13:52)

    Može da se nađe motiv, al se ovde ne radi o njenom penzionisanju nego o programu radi koji zahteva veliki tim ljudi i svakodnevni rad celog tima. Pa moraju od nečega da žive ti ljudi. Da je ona sama pa ajde, al ona pored toga ima 3 trenera minimum i medicinsku podršku. Ko će da plati taj program? Karate je solo sport i imamo reprezentaciju po različitim disciplinama, al OI su nešto sasvim drugo.
    (Vuk, 21. februar 2022 14:26)

    # Link komentara

  56. Odlicno, istorija pripada Srbiji.

    Basket, odbojka, vaterpolo, tenis... sada karate.

    Sve smo ih pogasili.
    (X, 21. februar 2022 14:23)

    # Link komentara

  57. Samo u Srbiji se pale na karate. Jedan sport sto federacija. Kako je naš Nenad Lalović od rvanja koji su hteli da izbace sa OI napravio sistem da se ulaže novac i da je sport gledljiv. Isto i sa džudoom. Pune dvorane. Prošle nedelje bio Grand slam u Parizu u Bersiju. Puna dvorana. Ove nedelje u Tel Avivu. Takodje puna dvorana. Ostaju sportovi koji su markentiški interesantni. Neko ovde napisa kritiku za beach voley. A to je sport gde se karte najbrže prodaju. Treba uvesti i fudbal na pesku
    (Kaiser, 21. februar 2022 14:21)

    # Link komentara

  58. @Dejan
    Zasto potcenjivati jedan sport u odnosu na drugi? Karate za pocetak nije ni sport, vec borilacka vestina, mnogi karate majstori su protiv toga da se karate prevori u sport. Pogledaj sta se desilo sa tekvondom i dzudom, koliko je pretvaranje tih borilackih vestina u sport uticalo na ucenje istih. Tekvondo po WTF lici na macevanje nogama, a kvon u imenu je pesnica, koju niko ne sme da upotrebi u mecu kako treba (pitanje je da li i zna).
    (drvobradi, 21. februar 2022 14:16)

    # Link komentara

  59. Devojka je u karateu uradila sve što može da se uradi i sada razmišlja šta će dalje u životu, a tu se čini da je dalje bavljenje sportom ćorsokak. Japanci su želeli karate na Olimpijadi i time su mu privremeno podigli značaj, ali je to sada ponovo "drugorazredni" sport.
    (ŠtaSeMože, 21. februar 2022 14:14)

    # Link komentara

  60. što se tiče nacionalnih penzija u sportu, pod hitno ih treba ukinuti. Onda nećemo više imati fenomen prestanka bavljenja sportom i povlačenja iz reprezentacije sportista u 20-im godinama. Odrediti premije za olimpijske, svetske i evropske medalje, kolike god da su, ali ukinuti nacionalne penzije.
    (znanje na poklon, 21. februar 2022 13:54)

    Nacionalna penzija stupa na snagu kada se napuni 40 godina
    (Johny, 21. februar 2022 14:12)

    # Link komentara

  61. Sta te briga,penzija jedno 150 000din kao da radis neku inzinjeriju...
    (pejafan, 21. februar 2022 12:53)

    evo ja sam inzenjer i placam ogroman porez drzavi (ogroman jer iznosi preko 62% moje zarade, a ne jer mi je i zarada ogromna), ali buduca penzija ove devojke je jedna od (rethih) stavki koje cu sa apetitom da platim!
    (veverica, 21. februar 2022 14:12)

    # Link komentara

  62. Karling je vrhunski zimski sport
    ---
    Karling je zimski sport nalik botjanju uz metlanje vode ispred "kugle" (ono sto igraju i nasi ljudi kuglama gde god nadju mesta). Karlingom se aktivno bavi verovatno ne vise od 100 hiljada ljudi na planeti ako i toliko a karateom bar 200-300 miliona. Jos ce biti i amaterski boks ukinut kao olimpijski sport. Amaterskim boksom se bavi jos vise ljudi. Ma vidi ti cuda, sve sportovi u kojima zapadnjaci osvajaju nula do jedne medalje na OI. Ali zato skakanje po trambulini moze, voznja rolea i skejtborda takodje...jahanje konja tj preskakanje prepona. Na koji je to nacin ispit tela i duha doticnog ucesnika? Ispit za konja jeste, ali za jahaca - tesko.
    (Deus, 21. februar 2022 14:11)

    # Link komentara

  63. Svaka njoj čast, ali mislim da karatea ne treba ni da bude na OI. U suštini je to bezvezan sport. Naravno, ne treba da bude ni plesa.
    (delboj, 21. februar 2022 14:10)

    # Link komentara

  64. Da Srbija ima predstavnike u skejtbordu, onda bi bilo super što su ga promovisali u olimpijski sport, ovako je glupo i dosadno. Zato su karate i tekvondo su strašno zanimljivi.
    (Petar, 21. februar 2022 14:06)

    # Link komentara

  65. Ma treba ukinuti sve zdrave, stare sportske discipline i uvesti samo e-sports na Olimpijadu.
    Da mladi sedeći kod kuće za tastaturom mogu da jačaju mišiće šake i stražnjice.

    Rvanje, najstarija olimpijska sportska disciplina posle atletike, je takođe ukinuta.Na redu je atletika!
    Stari Grci i Pjer de Kuberten rotiraju u grobu.
    (Laki 1956, 21. februar 2022 14:03)

    # Link komentara

  66. a zasto zemlja ne finansira zlato ili se nema novca za jednog sampiona koja je zaduzila zemlju dok postoji? *plaky*
    (Ribolovac s'morave, 21. februar 2022 14:02)

    # Link komentara

  67. (mikin, 21. februar 2022 13:17)

    Karling je olimpiski sport još od Nagana '98, a bio je i među sportovima na prvim zimslim igrama.
    I snoubord je tu isto od Nagana...
    (John, 21. februar 2022 14:02)

    # Link komentara

  68. Verovatno penzija počinje da se prima tek po završetku karijeri, tu bih tražio glavni motiv nekoga ko se bavi ovim neprofitabilnim sportom.
    (Skakavac, 21. februar 2022 13:57)

    # Link komentara

  69. Pare su postale najvaznije u svakom sportu. I zato imamo da se karate izbacuje sa olimpijade, ali zato imamo egzibiciju za rekrativce kao sto su odbojka na pesku, basket 3x3, a najnoviji izum je i brejkdens. Cudi me zasto ne ubace i takmicenje u klikerima.
    (Pedja, 21. februar 2022 13:57)

    # Link komentara

  70. zato ce ubaciti video igrice,da mozes da jedees hamburgere iz Meca i pijes Colu... Na zavrsenim Zoi samo je falila disciplina pravljenje sneska belica
    (satelit, 21. februar 2022 13:55)

    # Link komentara

  71. Karate nikada neće biti olimpijski sport zato što ne postoji krovna organizacija (kao što je FIFA u fudbalu, FIBA u košarci, itd.). Naime, u karateu ima nekoliko organizacija, koje se međusobno ne priznaju, pa imamo paradoks da u svetu postoji 10, 15 ili 20 svetskih šampiona u istom trenutku. Na OI u Tokiju je napravljen izuzetak jer je u pitanju zemlja u kojoj je nastao karate, tako da je karate "nasilno" ubačen da bi se ispoštovali kultura i tradicija, a verovatno se negde vodi da su pobednici bili olimpijski šampioni samo jedne od tih organizacija, ili samo jedne od mnogih vrsta karatea, koje su najverovatnije iz Japana.

    A što se tiče nacionalnih penzija u sportu, pod hitno ih treba ukinuti. Onda nećemo više imati fenomen prestanka bavljenja sportom i povlačenja iz reprezentacije sportista u 20-im godinama. Odrediti premije za olimpijske, svetske i evropske medalje, kolike god da su, ali ukinuti nacionalne penzije.
    (znanje na poklon, 21. februar 2022 13:54)

    # Link komentara

  72. Imaćemo motiva sve dok traje budžetska podrška.
    To su pravi ljubitelji sporta.

    Svaka čast na osvojenom, i zasluženoj državnoj penziji, ali ovo kao da je medijska kuknjava za benefitima, dodatnoj podršci države kada Olimpijski Komitet ukida sport iz zvaničnog programa...Zar ne postoje druga takmičenja osim olimpijskih igara - više nisu bitna svetska i evropska prvenstva, ne može se naći motiv u edukaciji mlađih naraštaja i sl....
    (Petar, 21. februar 2022 13:52)

    # Link komentara

  73. prestrojka na taekwondo, jedino logično.
    (doberman, 21. februar 2022 13:46)

    # Link komentara

  74. @Srpska Sparta.
    Karling je vrhunski zimski sport i ne treba porediti sa karateom gde ima nekoliko federacija koje se bore za OI.
    A naša šampionka ne treba da odustane već da se takmiči na svetska i evropska prvenstva i turnire gde može da vidi sveta i upoznaje nove ljude ko i da zaradi nove pare i medalje.
    (todos, 21. februar 2022 13:32)

    # Link komentara

  75. Ej brejkdens olimpijski sport umesto karateа!
    Uzas
    (roditeljka, 21. februar 2022 13:32)

    # Link komentara

  76. Ali zato ima snouborda, skejtera, karlinga,… narkomanski sportovi i balavurdija primaju olimpijske medalje, teatar apsurda u svemu pa i u sportu.
    (WWIII, 21. februar 2022 13:30)

    # Link komentara

  77. Problem kod karate i Olimpijskih igara je što ima milion saveza, grupa, veština, stilova... Odavno im je rečeno da treba da se ujedine i naprave neki standard, i da će biti sigurno u programu Olimpijksih igara, jer je karate jako popular svuda u svetu. Ipak to teško ide izgleda, a za ove igre su dozvoli nekom savezu da zbog domaćina Japana, održi takmičenje. Tako je i u problemu bilo rvanje zbog mnogo razjedinjenosti, ali je Putin uspeo da ih ujedini i očuva na OI. Naravno šteta za sport, a i šteta za Jovanu, i mnogo naših talentovanih sportista
    (Gatsby, 21. februar 2022 13:28)

    # Link komentara

  78. Karate je za olimpijski pokret potpuno nebitan sport. Ubacili ga jer su igre održane u Tokiju. Što je karate važniji od Aikidoa, Sambo,Kendo. Džiju džicu od koga su nastali svi borilački sportovi kao na primer Džudo. Bolje da ostane rvanje nego karate
    (Johny, 21. februar 2022 13:28)

    # Link komentara

  79. Većina komentatora ne razume odluke MOK-a. Boks, izbačen zbog netransparentnosti, dopinga i veze sa mafijom. Dizanje tegova izbačeno zbog skandala da je većina takmičara dopingovano a da federacija ništa nisu radile po pitanju da se to promeni. Karate, godinama rat izmedju raznih karate federacija, stilova, nestandarizovan sport. MOK je pokušao sa WKF-om ali izgleda ne ide. Pogledajte npr. IJF koliko radi na popularizaciji i standardizaciji judo kao sporta. Hteo je MOK da izbaci i judo ali nisu mogli zbog cifara. Rio 2016 po prisustvu publike najpopularniji sport bio je judo. U Tokiju tek. A sledi Pariz gde je judo medju najpopularnijim sportovima oduvek.
    Prema tome ne radi se o sportu kako sportu nego i federacijama, organizovanosti, sponzorima,... Tekvondo je sport koji apsolutno ne zaslužuje da bude u olimpijskom programu jer već ima dovoljno borilačkih sportova a karate je po veštini Bog Otac za Tekvondo. Ali Tekvondo je korejski, Samsung i ostali sponzori...
    (Sirogojno, 21. februar 2022 13:26)

    # Link komentara

  80. Posto nece biti olimpijski sport , odlicna odluka i u pravo vreme povlacenje, jer je i olimpijski sampiom i svetski i evropski! Da radi od jutra do sutra, plus to treba da prate i drugi ljudi a bez finansija sigurno nece. Na kraju i bez motiva. Da se dokazuje na vrhunskim takmicenjima a vec ih je osvajala kao zlatna?? Zasto? Nema svrhe a mora da ulaze veliki rad. I ljudi pored nje. Sve najj u zivotu sampionko velikog srca.
    (ccc?, 21. februar 2022 13:24)

    # Link komentara

  81. 26 godina, obezbedila penziju posle 40. godine. Koji bre karate.
    (Kukatilo, 21. februar 2022 13:23)

    # Link komentara

  82. Karate je bio u Japanu zbog viševekovne tradicije te države u tom sportu.
    Pre toga ga nikad nije bilo, ispravite me slobodno, ako ga je bilo pre 2. svetskog rata.
    U Parizu 2024. godine ga sigurno neće biti, već se zna spisak svih sportova, to je zaključeno i više nema menjanja.
    U Los Anđelesu 2028. godine ga izvesno neće biti, jer Amerikancima nije zanimljiv. Već postoji najava sportova za te OI.
    U Brizbejnu 2032. godine ne verujem da će biti karatea, jer u Australiji nije rasprostranjen sport. Pre očekujte onaj njihov ragbi na terenima okruglih dimenzija.
    Na žalost je tako, karate nije među stalnim olimpijskim sportovima i samo od organizatora zavisi da li će ga uvrstiti na listu.
    (got, 21. februar 2022 13:23)

    # Link komentara

  83. Ispravna odluka
    (Delija, 21. februar 2022 13:22)

    # Link komentara

  84. Zato imaju skejtovi, penjanje "climbing", surfovanje..
    (Pera Realno, 21. februar 2022 13:22)

    # Link komentara

  85. "karate neće biti u programu Olimpijskih igara u Parizu 2024. godine. Izvesno je da ga neće biti ni u Los Anđelesu 2028."

    Svet je definitivno krenuo putem bez povratka. Ova je samo jedan mali deo onoga sto nam se sprema. Karate ne, ali zato gomila suludih sportova , onih kojima mogu da se bave samo bogati, zaludni, uvrnuti. U Pekingu karling, silne vratolomije sa daskom na snegu, bob, sankanje jednosed, dvosed. Recite mi jednu reprezentaciju u karlingu van Evrope i SAD.
    (mikin, 21. februar 2022 13:17)

    # Link komentara

  86. kako je krenulo na kraju će lupanje glavom o zid biti olimpijski sport....
    (optimista, 21. februar 2022 13:17)

    # Link komentara

  87. Da objavimo rat olimpijskom komitetu. Pa ne mogu oni tako. Da ih napadnemo bombardujemo normalno.
    (Zoran, 21. februar 2022 13:17)

    # Link komentara

  88. @Jaime Lannister
    Ne, ne, kriminalno je da je brejkdens olimpijski sport. Skejtbording makar lici na sport.
    (Mare, 21. februar 2022 13:17)

    # Link komentara

  89. Sta te briga,penzija jedno 150 000din kao da radis neku inzinjeriju...
    (pejafan, 21. februar 2022 12:53)

    svetski sampion je jedan, a inzenjera imas milione.
    budi najbolji na planeti u bilo cemu i isplatice se i tebi. ajde!
    (vrg, 21. februar 2022 13:12)

    # Link komentara

  90. Suština bavljenja sportom nije ni penzija,ni gledanje u druge sportove.
    Uvek ima dovoljno motiva za sve one koji sport vole i njime se bave. Ako ne znaju koji su to motivi,neka pitaju one koji to znaju.
    (princeza, 21. februar 2022 13:09)

    # Link komentara

  91. Karatea nema a ima Carling.....uzas
    (SrpskaSparta, 21. februar 2022 13:09)

    # Link komentara

  92. Ju, ja pre ulaska na prvu pomislih da ce da prebegne pod zastavu druge zemlje...Rek'o kako sad to. Ocekivano nazalost. Devojka je ostvarila najveci san koji moze da ostvari u svom sportu, a to je na prvom mesto ucesce a onda i zlatna medalja na Olimpijskim igrama. Lakrdijom kojom su karate izbrisali ne samo sa narednih nego najmanje sa naredna dva izdanja OI dovodi vrhunske karatiste kakva je Jovana u ocekivanu poziciju da nema vise motiva da se bavi karateom. Realno sta njoj znaci jos nekoliko godina treniranja u prazna zarad ponekog Svetskog ili Evropskog prvenstva kada to nije to saznanjem da na OI vise nece imati prilike ni da ode. Ovako bi ipak mogla da stremi ka odbrani zlatne medalje, mozda i ka cilju da postane prva koja bi spojila tri, ali kad toga nema, sve ostalo postaje besmisleno pomalo. To je nazalost sudbina takvih sportova kao sto je karate, njima su Olimpijske igre sve, ne moze se to meriti sa kosarkom, tenisom ili plivanjem i mnogim drugim sportovina. Sta god odluci, pamticemo je kao olimpijsku sampionku i devojku koja je uspela da donese zlato u prakticno jedino sansi koju je karate davao svojim takmicarima, a to je velika stvar!
    (Mali Hijavata, 21. februar 2022 13:05)

    # Link komentara

  93. Union - Nikola Tesla... Ok.

    Svakako, užasno ako se ovako ostvari sve.
    (Vasko de Gama, 21. februar 2022 13:04)

    # Link komentara

  94. Trenirali bi 4 godine za to jedno takmičenje, i onda opet tako čekali 4 godine za još jedno takmičenje?

    Karate bi trebalo da bude na Olimpijskim igrama, jer koje sve sportove tamo imamo, gde se izmišljaju sportovi, samo da se nešto događa.

    Ali je i realnost da karate nije uopšte medijski dobro praćen, nema publiku, nema sponzore, i onda tako nema ni novca... Tako da mislim da je ipak nedostatak novca u tom sportu razlog da se prekine karijera, jer su videli da ne mogu da žive od novca koji dobiju na turnirima...
    (,,,, 21. februar 2022 13:01)

    # Link komentara

  95. Bave se sportom 30 godina - karate bude ubacen na JEDNE olimpijske igre - povlace se jer nema motiva bez olimpijskih igara.

    Svaka cast
    (Zeljko, 21. februar 2022 13:01)

    # Link komentara

  96. Hvala devojci na zlatu koje je donela za Srbiju.
    A mi ćemo morati da kupimo u inostranstvu nekog novog olimpijskog šampiona.
    (Panter, 21. februar 2022 12:58)

    # Link komentara

  97. Karate, plemenit borilacki sport sa izuzetno jakim moralnim kodeksom kojim se bave stotine miliona ljudi sirom sveta nije olimpijska disciplina ali voznja skejtborda, rolera, karling, skakanje po trambolini ili jahanje konja jesu... Zemljo otvori se.
    (Dejan, 21. februar 2022 12:56)

    # Link komentara

  98. Iskreno, krajnje je vreme bilo.

    Potpuno nebitan sport je u pitanju i jedini razlog zasto smo ga mi u Srbiji uopste i pratili je sto je neko "nas" dobar u njemu. Nas kult sunarodnika je ono sto je nju ucinilo popularnom, a ne ljubav prema sportu.

    Postovanje devojci na dostignucu, ali to je jednostavno tako.
    (anon, 21. februar 2022 12:55)

    # Link komentara

  99. Borilački sport koji se svodi na vrištanje i pipkanje, a ako malo jače udariš protivnika sleduje ti diskvalifikacija.
    Sa druge strane, boks koji je tu oduvek neopravdano ukidaju, ne vidim da se kolege borci bune.
    (Darko, 21. februar 2022 12:55)

    # Link komentara

  100. Totalna besmislica je da ima toliko cudnih sportova koji se uklapaju u koncept Olimpijskih Igara, a za karate tu nema mesta. Stvarno cudno.
    (Dok, 21. februar 2022 12:54)

    # Link komentara

  101. Sta te briga,penzija jedno 150 000din kao da radis neku inzinjeriju...
    (pejafan, 21. februar 2022 12:53)

    # Link komentara

  102. razumem devojku. Podrška od srca!
    (miki, 21. februar 2022 12:53)

    # Link komentara

  103. Obezbedila je nacionalnu penziju u svakom slucaju.
    (Posmatrac, 21. februar 2022 12:51)

    # Link komentara

  104. Kriminalno je da je "skejtbording" olimpijski sport, a karate kao borilačka veština više nije. Nažalost radi se samo kako vecima odgovara...
    (Jaime Lannister, 21. februar 2022 12:51)

    # Link komentara