Novak Đoković
  1. a ovo se sve federerovi pijuni oglasavaju, dok je federer drzao sve rekorde iz frizidera nam je izlazilo kako ih on drzi, kako su oni bitni, pa covece on je imao i reklame za rolex gde pise koliko gs titula ima, a sad odjednom nije bitno
    (..., 30. novembar 2021 12:30)

    # Link komentara

  2. Nece, a nece ni Federer. Rafa ce biti najbolji. Vamos rafa!
    (Misko, 30. novembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  3. Nema veze, uvek ce biti moja ljubav, a to je najvaznije!
    (Bob, 30. novembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  4. Nije tesko reci, tesko je priznati sebi. Covek je GOAT vec nekoliko godina, sada samo pomera granicu i lestvicu i takmici se sam sa sobom.
    (Revolt aka Pirotehnicar, 30. novembar 2021 12:34)

    # Link komentara

  5. Neki likovi ne mogu da se pomire sa cinjenicama!
    Jedno je ko se tebi svidja, a drugo je kad se kaze Goat onda se gledaju rezultati, a tu je Novak najbolji!
    (Bane, 30. novembar 2021 12:35)

    # Link komentara

  6. Osvojio tri titule, tu sam stao.. jos jedan pateticni Rodjin bot..
    (GoatNole, 30. novembar 2021 12:35)

    # Link komentara

  7. Nije teško
    Zna se hteli vi to da priznate ili ne
    I slazem se ne zbog broja GS titula vec svega ostalog gde je Novak najbolji ...
    (zzz, 30. novembar 2021 12:35)

    # Link komentara

  8. jos jedna stvar. ovi placenici brkaju dva pojma. Goat i favorite. gonzalez i gaske izgleda dobili isti scenario da nauce
    (..., 30. novembar 2021 12:35)

    # Link komentara

  9. Ko si ti, da govoris o necemu?

    Koliko uze GS titula, koliko si bio na prvom mjesru, ni okusio te visine, ali prica je tu?
    (Ekskalibur, 30. novembar 2021 12:36)

    # Link komentara

  10. Milenko iz Gornjeg Lajkovca je fudbalski GOAT, nista nikada nije uzeo, ali igraaaaaa...
    (Hose, 30. novembar 2021 12:37)

    # Link komentara

  11. plakacete vi još dugo!
    (inženjer, 30. novembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  12. Djokovic ce srusiti sve rekorde, ali Federer ima najlepsi dzemper.
    (Ivke, 30. novembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  13. Баш неки значајни фактори...
    (mlekadžija, 30. novembar 2021 12:39)

    # Link komentara

  14. I Mesi je srusio sve moguce rekorde al zna se ko je GOAT!
    (nikiliki, 30. novembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  15. On je sad GOAT gonzalesuuu ahahaha
    (veljko, 30. novembar 2021 12:41)

    # Link komentara

  16. SMARATE!!!
    (šumadinac, 30. novembar 2021 12:41)

    # Link komentara

  17. E moj nolo
    (Milos, 30. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  18. Sta je objektivan covek, prosto neverovatno. Znaci, Novak ce drzati sve relevantne rekorde, ali ipak Rodja. Zanimljivo. Da je posten rekao bi da ce Novak biti, ili vec jeste, GOAT, ali da se njemu ipak vise svidja stil igre Federera. I Barsa iz najboljih godina sredine 2000ih je verovatno najbolji klub ikada u fudbalu, pa ja ipak vise volim da gledam Dortmund iz tog perioda. Sto ne znaci da je tadasnji Dortmund bolji od tadasnje Barse. Mozda nije idealna paralela, ali je princip isti.
    (Arthur Dent, 30. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  19. Ne zna se ko je ludji od ovih Federerovaca
    (Sonic, 30. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  20. Najveći svih vremena u tenisu, za razliku od ostalih sportova, je vrlo objektivna kategorija. Dakle, obaranje svih rekorda koje je Novak oborio, uskoro više GS od druge dvojice, kao i pozitivan međusobni skor sa njima su jasan pokazatelj da je Novak najveći. E sad, za mene može Troicki biti najbolji svih vremena jer mi se sviđa njegov bekhend, ali to ne menja objektivne činjenice.
    (Rust, 30. novembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  21. Jok ti ces da budes GOAT.
    (Michael Clayton, 30. novembar 2021 12:44)

    # Link komentara

  22. Gonzales je u pravu - to su pre svega 3 najveća igrača ikada. Ostalo je manje bitno.
    Inače ne znam šta se dešava... Te samo da se zahvalim komentatoru @kraja. Naročito njegov CDC link potvrđuje da je sve što sam preneo od starijih lekara istina. Nisam ni znao du u stvari ima i napisano. Veliko hvala!
    (znanje-imanje, 30. novembar 2021 12:45)

    # Link komentara

  23. Sve je jasno već u prvoj rečenici "nekadašnji peti igrač sveta". Tu se završava sva diskusija.
    (Zdravko, 30. novembar 2021 12:45)

    # Link komentara

  24. nece, jer vec to jeste.
    (tumbas jr, 30. novembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  25. Mozda za tebe i to je ok ali za vecinu poznavalaca tenisa jedino merilo su titule i rekordi. Posto Novak vec sad ima najbolju statistiku on je najbolji igrac u istoriji tenisa i to je kraj prica. Kada neko bude oborio rekorde Novaka, taj ce oreuzeti titulu. Do tada molim za tisinu.
    (Jovan, 30. novembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  26. Samo u tenisu u poslednje vreme postoji ta fora da se gleda nekakav umetnički dojam. Brojevi gospodo, brojevi! Oni govore sve.
    (golub pismonoša, 30. novembar 2021 12:46)

    # Link komentara

  27. Đoković već jeste GOAT, a i svi najvažniji rekordi su već njegovi. Svi koji misle da Đkoković nije još, ili ntkada neće biti GOAT, neka odgovore samo na jedno jednostavno pitanje - po kom kriterijumu?
    (Vladan, 30. novembar 2021 12:47)

    # Link komentara

  28. Idi druze gledaj balet, znas kakvih lepih poteza ima
    (antibot, 30. novembar 2021 12:47)

    # Link komentara

  29. Zašto se ondah igra uopšte turniri? Trebalo bi samo exebicija pa da vidimo ko lepše udara
    (svaba, 30. novembar 2021 12:49)

    # Link komentara

  30. Nole je vec GOAT a ti mozes i dalje da volis Federera. Gledaj i uzivaj!
    (Dragutin Gavrilovic, 30. novembar 2021 12:49)

    # Link komentara

  31. "...Rafa trči svuda, iako ga sve boli..."

    Šta bre :D?!?
    (Gonzales vs Brzi Gonzales kojeg sve boli, 30. novembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  32. Nije tesko reci ko je najbolji, lako je.. vrlo je lako..
    (Didier11, 30. novembar 2021 12:51)

    # Link komentara

  33. Da neko drugi drži sve rekorde onda bi to bilo dovoljno da ga smatraju najboljim... Ali pošto je Srbin, pravoslavac onda može da ima duplo više svega osvojenog od drugih, i neće biti dovoljno, već će se ostavljati da izbor bude po ličnim simpatijama...
    (Branislav, 30. novembar 2021 12:51)

    # Link komentara

  34. U sustini rekao je istinu, a da nije ni svestan. Djokovic je najbolji, a njegov omiljeni je Federer. Kao sto je u fudbalu najbolji Maradona recimo, a moj omiljeni je Anri, zbog gracioznosti i nacina igre.
    (Kralj Rone, 30. novembar 2021 12:51)

    # Link komentara

  35. Srušiće sve rekorde ali neće biti GOAT nego će to biti Kirjos ili Rubljev možda ?? Šta puštate ove budale i šta oni lupetaju ??
    (nekretnine vračar, 30. novembar 2021 12:51)

    # Link komentara

  36. 40:15.
    (LakiCZV, 30. novembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  37. Јок, него ће чекати на твоје признање!
    (Kralj mača, 30. novembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  38. Brojevi sve govore. Koga je danas briga kako su igrali Viljas, Borg, Mekinro, Vilander, Agasi, Sampras... O tim igračima će se uvek pričati sa velikim poštovanjem, a kako li će tek o najboljem svih vremena?
    (Vinston Smit, 30. novembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  39. Pa ovo nema logike.... osoba koja je prva u svemu je najbolja ikada, zar ne?
    (BBR, 30. novembar 2021 12:55)

    # Link komentara

  40. Ako sruši sve rekorde onda je goat- jasno da ne može jasnije biti
    (11, 30. novembar 2021 12:56)

    # Link komentara

  41. Ljudi ne kapiraju, GOAT je taj koji je po statiscici najbolji i to je ocigledno Novak. Koga ti volis ili si zaljubljen to ovde nema sta da trazi. Poz iz nemacke i izvinite za moj srpski
    (Chuck Norris, 30. novembar 2021 12:57)

    # Link komentara

  42. Rodžer jeste umetnik na terenu, ali Nole i Rafa su ga bukvalno preslišali u skoro svakoj kategoriji.
    ([srpski komentar], 30. novembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  43. Novak više neće nastupati na GS turnirima.
    Može igrati neke amaterske turnire jer bez primljene vakcine nema šta da traži na ATP turnirima
    (ЕхБебо, 30. novembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  44. Vec je sve receno o ovakvim likovima. Kultura ulizistva i politicke pogodnosti dostize svoju kulminaciju zahvaljuci socijalnim medijima.
    U svim sportovima se koriste kvantitativni dokazi da je neko najbolji, NBA se razbi od statistike, mislite da bi neko Stefu Kariju rekao da je najbolji da ne ubacuje preko 30 koseva svaki put... Ili da bi Mesi, Ronaldo i ostali dobijali Zlatne lopte bez golova i titula...
    Jedino u tenisu, zbog cinjenice da je Novak iz nebitne Srbije postigao najbolje rezultate, pokusavaju da omalovaze vrednost brojeva...
    Ali ne vredi... za 10 godina niko nece pricati o estetici, samo ce se rezultati brojati, a Nole ce biti najbolji... Osim, ako se neko ne odluci da falsifikuje i rezultate.
    (jad i beda, 30. novembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  45. Y pravu je, GOAT se ne bira po broju osvojenih titula i oborenih rekorda, vec po tone ko se bitnome fernandu gonzalesu svidja kao igrac. Potpunpo legitimno. Novak je osvojio 2021 za godinu dana sve sto je veliki gonzales u svojoj velikoj karijeri ukupno i jos je plakao razocaran na kraju takve sezone.
    Toliko o vaznosti ove izjave velikog gonzalesa, velikog kao univerzum.
    (Js, 30. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  46. ovo je toliko besmisleno da je to smesno. Najbolji svih vremena se postaje ako ti se svidja kako neko igra.
    isti broj GS (za sad), najvise nedelja na 1.mestu(znatno vise od drugog), univrzalni igrac dokazan na svim podlogama(svaki gs min 2x), u medjusobnim duelima bolji i od nadala i od federera, drzao 4 gs u jednom momentu, umalo kalendarski slem, i jos gomila rekorda , mastersi, bodovi u jednoj godini, marsovski tenis u nekim sezonama. i to sve potres i kazes, ne svidja mi se.
    give a credit where credit is due or stfu.
    (bob, 30. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  47. znači da zaključimo: Nole će imati sve rekorde u tenisu ali neće biti GOAT zato što se Gonzalesu više sviđa Federer :D
    (pop, 30. novembar 2021 13:01)

    # Link komentara

  48. Zvezda je pobedila u Bariju ali je Olimpik sampion. Otprilike to prica ovaj covek. Brate Novak presao igricu. Kakav Rodzer kakvi bakraci. Pa lindra ge vec 10 godina gde god ga sretne.
    (dejan, 30. novembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  49. Uz dužno poštovanje Federeru, jer je on i dalje veliki igrač, ali nije sve u stilu igre. To su Đoković i Nadal bezbroj puta pokazali. Jedan se oslanja na inteligenciju i mentalni sklop, dok drugi pristupa na snagu i izdržljivost kao pravi gladijator. Ja koliko znam, draž sporta predstavljaju epske bitke između dva protivnika, a ne neka tamo izložba u muzeju ili pozorišna predstava.
    (Kaizo Mario 64k, 30. novembar 2021 13:08)

    # Link komentara

  50. Hoce to
    (Milos, 30. novembar 2021 13:09)

    # Link komentara

  51. GOAT, odnosno najveći svih vremena, je isto što i rekorder. Ta "titula" je privremena, jer će, kad-tad neko, nadmašiti i taj rekord.
    (Ahtung, 30. novembar 2021 13:10)

    # Link komentara

  52. ….. Federer može da ti bude omiljen koliko hoćeš …. ali samo brojke govore ko je GOAT ! …. a to je Novak Đoković !!!! svidelo se to drugima ili ne !
    (boban, 30. novembar 2021 13:12)

    # Link komentara

  53. Kako za koga. Naravno da je lepota u oku posmatrača, ali ovde niko o tome i ne govori. Najuspešniji u ovom sportu je ipak veoma merljiva kategorija, a u ovom specifičnom slučaju je čak merljivo i to ko je definitivno najbolji, pošto se čak trojica (bez diskusije najuspešnijih u jednom sportu) takmiče u isto vreme, međusobno se boreći za najveće titule. Tenis (kao individualni sport) je zaista jedan od retkih sportova gde je prilično jednostavno zaključiti ko je najuspešniji, a u ovom slučaju čak i najbolji svih vremena. U svim ostali sportovima vode se beskonačne diskusije, i to je mnogo teže, a verovatno i nemoguće utvrditi (razne zemlje, timovi, epohe...).
    (posmatrač, 30. novembar 2021 13:17)

    # Link komentara

  54. Gonzo, baš si me razočarao.
    (Sasa, 30. novembar 2021 13:17)

    # Link komentara

  55. "Đoković će srušiti sve rekorde, ali neće biti GOAT."

    OK, a ko će onda biti? Moj komšija Krune što svaki put u gluvo doba noći lupa i ne mogu da spavam od njega? Ne znam za vas, ali on mi deluje kao ozbiljan kandidat.
    (Ren Hoëk, 30. novembar 2021 13:18)

    # Link komentara

  56. Kako to misli? Usein Bolt istrci 9.58 sec na 100 m ali neko je istrcao 9.92 ali elegantnije ili je imao lepsu opremu. Pa ne moze tako.
    (wtf, 30. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  57. Jel' neko naručio picu?
    (Loznica, Gučevo, Cer..., 30. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  58. Kakvo nezrelo mišljenje.
    (sudija, 30. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  59. Nek gledaju međusobne duele ....
    (Lex, 30. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  60. Do pojave Napoleona vojskovode su ratovale taktickim operacijama manjih bitaka da protivnika dovedu u podredeni polozaj i potpisu mir ugodan za pobednika,onda je Boneparte svojim silovitim udarima razbijao protivnike,uz ogromne ljudske zrtve prekinuo taj sahovski rat,e to je Novak,te lepe jednorucne bekende on razara svojim dvorucnim projektilima,voleje neutralise preciznim snajperskim pasingsotovima,lepota manevra nestaje u dimu topova i marsiranjem pesadije uz juris konjice,istorija smatra Bonepartu za jednog od najvecih vojskovoda sveta,Novak nije jedan od najboljih,on jeste najbolji,u svim merilima,od osvojenihbturnira do medusobnih duela sa nekima od najboljih,nema deobe prvog mesta u niti jednom sportu,sportasi cesto dele bronzu na najvecim takmicenjima,zlato jos nikad nisu delila dva sportasa,Novak na prvom mestu,a posle kako kome drago
    (celinc, 30. novembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  61. Zamisljam finale GS uz klasicnu muziku. Teniseri lebde kao leptirici dok u ritmu prebacuju lopticu.
    A ne kao neki lud srbin, koji je igrao kao manijak.
    (dirty sanchez, 30. novembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  62. Ma bitno da je jedini parametar za GOAT-a, dok je Federer imao najviše titula, bio upravo broj psvojenih GS.
    Ovo sad je smejurija šta izjavljuju, sad odjednom to nije navažnije. Hahaha
    (Nole fan, 30. novembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  63. Čak se i slažem da rekordi u principu nisu nužno jedino merilo. Teoretski neko može osvojiti više turnira jer je recimo imao par godina dužu karieru ili manje povreda, a da bukvalno nikada nije bio bolji.
    Ali ako uporedimo vrhunce Djokovića i Federera, onda mislim da je Novak u najboljem izdanju ipak bio dominantniji od Federera u najboljoj formi.
    (milan11, 30. novembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  64. Da ga Djoković i Nadal nisu toliko puta ponižavali na Gren Slemovima i da je Federer igrao u nekom drugom vremenu, onda bi možda i razumio ovakve izjave. Al čovječe Federer je po svim statističkim parametrima ubjedljivo najgori igrač u krugu "Velike trojke", Federer u tim njihovim duelima ima ubjedljivo najloši skor i statistiku. Pa kako onda da takav čovjek bude GOAT, kako..??
    (žika, 30. novembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  65. Sad su svi poceli da pricaju bajke o ljepoti, gracioznosti, bla bla bla. Statistika govori ko je GOAT a ne necije licne preference.
    (Sasha, 30. novembar 2021 13:23)

    # Link komentara

  66. Videli ste sinoc sta zapadna spin masinerija radi sa mesijem..e tako je to bilo sa federerom deceniju dve..i dalje je...tesko je sad ubediti ljude drugacije..oni koji misle svojom glavom za njih je sve jasno ali vecina ljudi vole vise tv od daljinskog nego lebac..Pa evo vam najveci dokaz- federer je nevidjeno broj puta proglasen za najfer igraca na atp..novak naravo nijednom jer se ponasa kako se ponasa,ali ferer,del potro,nisikori itd itd..nijednom???? naravno nijednom jer spinovanje za gospodina savrsenog ne sme da se narusi..
    (Maksa, 30. novembar 2021 13:23)

    # Link komentara

  67. Najbolji je najbolji, a omiljeni igrač je nešto sasvim drugo!

    Po meni, najbolji svih vremena je Dragan Stojković Piksi, a najomiljeniji igrač je Srboljub Stamenković Srba!
    (Ahtung, 30. novembar 2021 13:25)

    # Link komentara

  68. Neće.
    (Domaćin, 30. novembar 2021 13:27)

    # Link komentara

  69. GOAT, odnosno najveći svih vremena, je isto što i rekorder. Ta "titula" je privremena, jer će, kad-tad neko, nadmašiti i taj rekord.
    (Ahtung, 30. novembar 2021 13:10)

    Hoće, to je neizbežno. Ali će, po svemu sudeći, proći MNOGO vremena pre nego što se taj neko pojavi.
    (Внимание na tvoj Achtung!, 30. novembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  70. E moj nolo
    (Milos, 30. novembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  71. Ponavljaj tu mantru, možda i poveruješ.
    (draganTenis, 30. novembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  72. Posle sinocnog proglasenja najboljeg igraca na svetu ne moze nista da ne dotakne
    (Haris, 30. novembar 2021 13:29)

    # Link komentara

  73. bla bla bla
    Najbolji je onaj koji ima najbolje rezultate.
    Zemlja je možda okrugla ali za mene će zauvek biti ravna ploča koju nose slonovi....
    Radprava je tog tipa.
    (Idi begaj, 30. novembar 2021 13:30)

    # Link komentara

  74. Ja mislim da ti nikada nećeš biti najbolji i da nikada nećeš ništa osvojiti.Takvo je moje mišljenje.Ej jednoručni bekend i servis volej igra.Pa čoveče božiji taj jednoručni bekend i servis volej igra su pokazali koliko su efikasni baš protiv Đokovića ali pošto ti nisi objektivan već radiš u PR službi licemera iz Bazela isto kao i onaj ljigavi Rišar Gaske.Malo objektivnosti vam ne bi škodilo.
    (Ljubo, 30. novembar 2021 13:30)

    # Link komentara

  75. Oximoron
    (bre, 30. novembar 2021 13:30)

    # Link komentara

  76. Čovek lepo objasnio,...postoji nešto što je postojalo pre statistike...lepota igre.Ja lično mrzim statistiku, ali da li je Đoković goat, to je individualno, kao što bi i trebalo da bude. Novinari izbacili radi rasprave.
    (Salle, 30. novembar 2021 13:31)

    # Link komentara

  77. Vec sad je GOAT pa jos Srbin pride .. ih .. :)
    (Simonovic, 30. novembar 2021 13:33)

    # Link komentara

  78. Da se nije zaljubio?!
    (Brejk, 30. novembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  79. Isto tako ste se svi pricali pre 10 god.u pogledu toga ko ce imati najvise GS i govorili kako niko ne moze da prestigne RF pa eto vam ga sad ...
    (ivan, 30. novembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  80. ATP and Mirka like this...
    (Djordje NS, 30. novembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  81. Pa tu nema onda da ne bude. To se jedino i gleda za GOAT trku. Ko će za 50, 100, 500 godina znati bilo šta drugo osim rezultata. možete vi da se tešite glupostima do sutra jer i to ste počeli tek skoro kad je Novak postao i zvanočno GOAT. Do tada je bilo neće uzeti GS ili neće biti najduže nedelja prvi ili neće imati najviše mastersa ili međusobni duel itd... a on u svemu iole bitnom najbolji.
    (4k4.Dex, 30. novembar 2021 13:37)

    # Link komentara

  82. Samo vi i možete da ga volite, razumljivo vaš je
    (Comviq, 30. novembar 2021 13:38)

    # Link komentara

  83. Ok, onda dajte te alternative faktore za GOAT, pa da ih stavimo u formulu :) Šta ti je zapadni svet, može i crno da proglasi belim...
    (vlada, 30. novembar 2021 13:39)

    # Link komentara

  84. Opet mesaju babe i zabe. Omiljeni teniser je omiljeni, najbolji (greatest of all time - GOAT) je najbolji.
    (realno, 30. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  85. GOAT. podrazumeva da igracmora da ima i ljudske kvalitete. RF i NADAL ih imaju.
    (Lola, 30. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  86. Bill Russell je GOAT
    (Opa, 30. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  87. Za 100 godina ljudi nece da znaju kako je „plesao“ po terenu rodja, znace se STATISTIKA! Sto znaci, kad neko ukuca u google, ili pita pametne uredjaje ili sta ce vec da postoji, odgovor ce da bude Novak Djokovic! Shvatam da u demokratiji svako ima pravo da iskaze misljenje, ali neki ljudi treba to da zadrze za sebe kao ovaj Gonzalez.
    (stan, 30. novembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  88. Meni je Sampras najdraži ali 3 tenisera imaju bolje rezultate od njega. Najbolji je Novak. Ako ćemo o eleganciji, Edberg mi je elegantniji od Federera.
    (Mina, 30. novembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  89. I meni je Risar Gaske goat….kakva je to lepota pokreta
    (oz, 30. novembar 2021 13:42)

    # Link komentara

  90. @Branislav

    apsolutno je nebitno sto je pravoslavac.
    mislis da to nekoga zanima sem srba?
    ukusi su razliciti, nekome se svidja ovaj ili onaj. ali to nije zbog toga sto je pravoslavac idiote napaceni
    (bahhab, 30. novembar 2021 13:43)

    # Link komentara

  91. Haha.
    (MileR, 30. novembar 2021 13:43)

    # Link komentara

  92. Ja mislim da se ukine tenis i da se izabere najbolji svih vremene zašto to biranje bas u ovom trenutku i sta to znači svih vremena, znaci buduce vreme ne postoji ili šta?
    (daree, 30. novembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  93. samo će se cifre spominjati. sve će se ostalo zaboraviti.
    a jedan dobar holivudski biografski film (a scenario je već do sada izuzetno zanimljiv) će sve to zapečatiti.
    (ende, 30. novembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  94. Slazem se, Federer je igrac sa najlepsim stilom tenisa, kao i Ronaldinjo u fudbalu, pa nije GOAT. Neka prica ko sta hoce, ali ko ostvari najbolje rezultate u ovoj trci, bice GOAT, a nazalost mnogih to ce biti Nole.
    (Vucko, 30. novembar 2021 13:47)

    # Link komentara

  95. Komplekse nikad nećete izlečiti.Trpaj Nole neka pocrkaju.
    (Ha ha ha, 30. novembar 2021 13:48)

    # Link komentara

  96. Ako se gledam statistika Nole je goat a ako se gleda lepota igre onda nije, ali ako se gleda lepota igre onda ni u drugim sportovima goat nisu igrači koji su proglašeni za to.
    (Bolontiku, 30. novembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  97. @nikiliki
    Čovek ima 0 mundijala, tako da ne može biti najbolji...
    (Marko, 30. novembar 2021 13:54)

    # Link komentara

  98. Sad sam razresio dilemu,moj komsija Stanojlo je GOAT....elegantno igra tenis bez premca,a i trenirao balet pride,pa mozete misliti...
    (Miloje PetrovIc, 30. novembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  99. Kao sto je Bazel je najbolji turnir ikada.
    (Procenitelj imovine, 30. novembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  100. Ovi što pametuju da je lepota presudna i neki stil i lepota udaraca,elegancija trčanja i ponašanja je bulšit.Za sve sportove generalno su validni REZULTATI.
    (advokat, 30. novembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  101. Sad svi pričaju o "umjetničkom dojmu" što bi rekla Milka Babović...
    Do juče su gledali brojke, a sad im nije jasno ko je GOAT..

    Polako shvatiće :)
    (zax, 30. novembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  102. "Pre deset godina, ideja da neko može da osvoji deset grend slem titula bila je neverovatna, asada imamo trojicu sa po 20, to je sjajno", rekao je Čileaanac za Tenis 365.

    Te 2011. Federer je već imao 15, a Nadal 10 Grend slem titula. Toliko o stručnosti Čileanca.
    (Dule Astro, 30. novembar 2021 14:09)

    # Link komentara

  103. Lolo ali ti ih nemaš,prema tome nisi merodavan da iznosiš mišljnje.
    (Rape, 30. novembar 2021 14:09)

    # Link komentara

  104. GOAT. podrazumeva da igracmora da ima i ljudske kvalitete. RF i NADAL ih imaju.
    (Lola, 30. novembar 2021 13:40)

    Bas su tu najtanji!
    (antiDebil, 30. novembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  105. Na ovakve izjave samo ih treba podsetiti na izjavu Samprasa.Kada se pojavi neko merodavniji od njega koji ima drugačije mišljenje možemo diskutovati.
    (GAJA, 30. novembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  106. Eh Gonzi, Gonzi, lupaš gluposti Gonzi.

    Pa savremeni svijet izmislio toliko statističkih parametara u tenisu da se izmjeri i utvrdi ko je najbolji, a ti o jednoručnom bekendu i stilu igre.

    RF vrhunski teniser, u najboljem slučaju po njega 3. najbolji teniser ikada.
    (Neško, 30. novembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  107. Ne shvatam zasto se u pricu o GOAT uplice i Novak.
    On je jos uvek aktivan, ima bar jos 4-5 godina tenisa u nogama.

    Borg, Sampras, Lejver, Fed, Nadal… tu trazite GOATa. Za sad.

    A za 5 gidina cemo vidimo…
    (i ovo, 30. novembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  108. tom logikom Bolt nije Goat posto nije trcao kao balerina!?!!?!
    (salgar, 30. novembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  109. Ženu u koju sam zaljubljen i koja mi se sviđa, nije najbolja i najljepša na svijetu, ali meni je ona cijeli svijet.
    (T67, 30. novembar 2021 14:16)

    # Link komentara

  110. Pa Gonzales bilo je mnogo miseva u Meksiku, a samo je jedan pobjedio, to je bio brzi Gonzales!!
    U sportu je tako, samo egzaktni rezultati, stotinka ili manje dijele te od najboljeg!!
    Novak je vec GOAT, da li ce ga ko preteci to je pitanje!!
    Kada budu na takmicenju za MISS onda odlucuj o ljepoti!!!
    (Orson Vels, 30. novembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  111. Nikoga ne zanima ali ipak preko 100 komentara.hahaahaha
    (Kaiser Roger, 30. novembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  112. Kao sto je Bazel je najbolji turnir ikada.
    (Procenitelj imovine, 30. novembar 2021 14:02)

    Zašto Bazesl a ne Vimbldon, Federer ima osam titula. Titule je osvajao kad je bio mlad, a nije ih uzimao posle tridesete, uz pomoć Mohanđija, Rtnja i bosanskih piramida.
    (Ovo nije za cenzuru, 30. novembar 2021 14:20)

    # Link komentara

  113. Nema vise lestvica za Novaka, on se dokazao. Nije GOAT? Mnogi se ne bi slozili. I to ne samo ovde Srbiji, kako neki tvrde, vec i u svetu. Tako da on ima rezultate i svoju publiku, a ostali mogu i ne moraju da se slazu.
    (A, 30. novembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  114. postoji samo jedan parametar, a to je rezultat. ostalo je sve subjektivna stvar.
    (vujica, 30. novembar 2021 14:23)

    # Link komentara

  115. Federer bi stvarno ispao velik, kada bi sam čestitao Đokoviću, može da sačeka još jedan GS, a i nemora
    (borko, 30. novembar 2021 14:25)

    # Link komentara

  116. Osvojiće sve a neće biti Goat?Ko će onda biti,Đenaro Gatuzo?!
    (Baš,baš, 30. novembar 2021 14:26)

    # Link komentara

  117. Tvrditi da NOVAK nije goat je isto kao da je zemlja ravna ploca,ali ima nas svakakvih, sta ces.
    (de jan, 30. novembar 2021 14:28)

    # Link komentara

  118. Pa nije tenis umetnicko klizanje i balet. Svaki sport u kojem imas direktnog protivnika i bodove znaci da imas i pobednika a tako i najboljeg sa najvise titula.
    (Moram reci, 30. novembar 2021 14:28)

    # Link komentara

  119. Ovo je komentar na nivou, moze Francuska da osvoji svetsko i evropsko prvenstvo u fudbalu ali nikad nece biti najbolji u evropi ili svetu. Koja glupa logika u toj teniskoj zajednici i navijacima. Onaj ko ima najvise titula, pobeda i rekorda je najbolji i tacka. Svidelo se to nekome ili ne. Pobogu vise.
    (Neko, 30. novembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  120. E za ovu izjavu si zasluzio sendvic od RF.
    (Djenka, 30. novembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  121. Djokovic - Borg - Nadal - Federer - Sampras - Mekinro - Lendl - Konors - Edberg - Vilander - Beker - Agasi. 4 Amerikanca, 3 Svedjanina, 1 Spanac,
    1 Svajcarac, 1 Nemac, 1 Ceh i 1 Srbin.
    (Zeljko Tomic, 30. novembar 2021 14:31)

    # Link komentara

  122. За мене је Ноло ГОАТ.
    (говњекаdžija, 30. novembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  123. Ноле неће бити ненадмашив само у приходу од реклама и маркетингу што је највећа предност у свету меке моћи, сви који тврде супротно су зависници од спин позорнице белосветског хибриса..
    (Бранко, 30. novembar 2021 14:40)

    # Link komentara

  124. Polako sa kritikama... Pa to je isti onaj Gonzalez koji je dupetom obrisao liniju zato što mu se nije svidela sudijska odluka (polufinale RG) a komentatori ovde mu aplaudirali zbog toga. Uostalom, čovek je naglasio da je to njegovo mišljenje, da on tako posmatra stvari... I ko mu to može zabraniti..? Samo je odgovorio na novinarsko pitanje.
    (Djoksa, 30. novembar 2021 14:43)

    # Link komentara

  125. Vala lupaš ko Maksim po diviziji.
    U svakom sportu, i svakoj sferi života, se brije rezultati, dakle šifre.
    Znači da ajo Nole osvoji najviše trofeja lako se izračuna ko je GOAT.
    (Rade Piket, 30. novembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  126. RAFA = G O A T
    (muamer, 30. novembar 2021 14:45)

    # Link komentara

  127. Naravno, postoje subjektivna i objektivna merila. Objektivna merila su brojevi i statistika, i ona su jedina merodavna. Subjektivna merila su ona ko se kome više sviđa, za koga navija i tako dalje. Meni se može dopadati i kako igra jedan klinac iz ulice, i za mene on može biti GOAT, bez obzira što nikad niko za njega nije ni čuo. Za takve statistika i brojevi su brutalni i neumoljivi, kao naučne, genestke i istorijske činjenice za ove nove nacije u potrazi za sopstvenim identitetom.
    (reckless Miladin, 30. novembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  128. Стручњаци и техничари, читајте пажљиво:
    "ГОАТ је онај који има највише ГС титула и највише оборених рекорда. Ово је бре спорт, о каквој лепоти ти причаш. Замисли прваку света у кошарци кажеш ниси најбољи јер немаш леп шут у фудбалу му кажеш не играш атрактивно у тенису не удара лепо и грациозно лоптицу нема везе што погађаш не важи се..... Овај наш Србин што је већи грађанин света од свих вас заједно по свему што ради је најбољи тенисер свих времена и ТАЧКА "
    (Djida Mova, 30. novembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  129. Fernando, nemoj se sramotiti. Zna se ko je najveći - NOLE, a svatko može reći ko mu je najdraž. Ali to nema veze sa kategorijom najbolji.
    (Rade, ZG, 30. novembar 2021 14:47)

    # Link komentara

  130. A oi
    (Milos, 30. novembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  131. On vec i jeste GOAT , sad to sto oni nece da prihvate, to je njihov problem.Rezultati i brojevi i titule sce govore.
    (Dalibor, 30. novembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  132. Ovo je OK izjava.

    Novak stvarno ima najbolje rezultate i izvukao je maksimum iz svojih mogucnosti.

    Igraci kao Sampras, Beker i Federer su svakako talentovaniji od njega iako su imali slabije rezultate.
    (Pier, 30. novembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  133. @Šta puštate ove budale i šta oni lupetaju ??
    (nekretnine vračar, 30. novembar 2021 12:51)

    Balavac, svoje porodicne komplekse i rasprave mozes da ostavis za sebe, ne moras ovde da ih oslikavas. I da stojis mirno kada spominjes Fernanda Gonzalesa. Ocigledno reket u ruke uhvatio nisi, a posto si tenis poceo da pratis 2011-e onda logicno nisi ni cuo za "Celicni Forhend".

    Ja licno postujem misljenje ovog coveka. Svako ima pravo na svoje misljenje a pogotovo igrac koji je uz Delpa imao jedan od najboljih forhenda svih vremena. Njemu se vise svidja Federerov stil igre jer ga podseca ne sebe a i na taj klasicni stil 80ih, 90ih i 2000ih. Njemu je Federer bolji igrac i ja to razumem. Medjutim, kao sto neko rece, za 100 godina nikog nece zanimati kako je ko igrao i koliko je bio voljen od strane publike, vec ce se samo gledati rekordi. Ukoliko Djokovic zavrsi sa 1 GS titulom vise od Nadala i Federera, bice zvanicno i najveci svih vremena.
    (Jovan, 30. novembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  134. Pa nije tenis izbor za najlepsi udarac, prijatelju. Na terenu pokazes ko je je bolji, ko ima vise poena, titula, bolji u medjusobnom skoru, razumes?
    (Bole, 30. novembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  135. Okej Srbi W Klicko je bolji od Tajsona posto brojevi ne lazu.
    (avc, 30. novembar 2021 14:56)

    # Link komentara

  136. Pa nije tenis umetnicko klizanje i balet. Svaki sport u kojem imas direktnog protivnika i bodove znaci da imas i pobednika a tako i najboljeg sa najvise titula.
    (Moram reci

    Nije klizanje ali nije ni takmicenje u urlanju, lomljenje reketa gadjanje sudija lopticom, ukratko kocijaskom ponasanju. Njegovi fanovi su isti ili gori pa je i logicno da ga podrzavaju.
    (Iver pada tamo gde je klada, 30. novembar 2021 14:57)

    # Link komentara

  137. Kako smarate sa ovakvim vestima da nema dalje. Koga briga sta kaze tamo neki koji Novaku nije ni do kolena. Jos prica poput “ Ronaldo jeste vrh al nece biti goat, Mesi bolje sutira, iz kolena spoljnom fels noktom od malog prsta “. Vest se zove nece biti goat a argument takvog tipa. Krs.
    (Szivk24, 30. novembar 2021 14:58)

    # Link komentara

  138. Mogu oni da sanjaju da neće biti goat ali istorija tu činjenicu neće moći zanemariti i buduće generacije će to morati znati i poštovati
    (ludi brka, 30. novembar 2021 15:03)

    # Link komentara

  139. Vise od decenije vlada tenisom pored zivih Nadala i Federera. Puno brate da bi se zakljucilo da je recimo Federer bolji od Novaka.
    (Vlade, 30. novembar 2021 15:05)

    # Link komentara

  140. Za 20 godina neki klinac ce otići na Wikipediju i pogledati ko je šta ostvario u svetu tenisa. Tamo nema kategorija: plesanje po terenu, ćarlijanje kosice na vetru i slično. Tamo su tabele a na svim tim tabelama Novak je #1. End of story.
    (zanovetalo, 30. novembar 2021 15:12)

    # Link komentara

  141. Hahaha
    (Zdravko Tuvić, 30. novembar 2021 15:12)

    # Link komentara

  142. Bitno je šta kaže Pit Sampras.
    (srle, 30. novembar 2021 15:13)

    # Link komentara

  143. Racunaju se samo titule...sve ostalo su nagadjanja i mlataranja bezveze.
    (anica velickovic, 30. novembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  144. Moze li neko da mi kaze dal je goat Bubka ili Duplantis?
    (Bob, 30. novembar 2021 15:23)

    # Link komentara

  145. Meni se jako svidja Adrijana Lima,ali neće nikada biti GOAT!!!
    U odnosu na nju Fed je čista nula!!!
    (Don Kihot, 30. novembar 2021 15:24)

    # Link komentara

  146. Rasprava o ukusima. Meni se recimo nikada nije svidjao Nadal sa svojim spinovanim cetvorospratnim lopticama. Ali ako uzmemo rezultate Federer ipak ne moze da bude veci teniser od Nadala jer ovaj ima bolji skor u skoro svim parametrima. Dejvis kup, Olimpijske igre, Grend slem turniri egal a da ne pominjem medjusobni mecevi (H2H) gde je Rafael oduvao Svajcarca kad god je hteo.
    (natalija, 30. novembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  147. Pitam ponovo: koja to igra može da se igra a da ne sadrži lepotu u sebi?Dosadni ste s ovim "umjetničkim dojmom" u klizanju, taj "dojam" postoji i u tenisu, a pitam, ali niko ne odgovara, ko proglađšava goata i na osnovu kojih kriterijuma. Ja kažem da ne postoji najbolji na svetu ali postoji najvići. Ako Federer i kad ne igra ima 90 miliona godišnje a Novak i kad osvaja titule ima 34 miliona, tu ti je odgovor ko je veći, ne možeš današnji tenis da odvojiš od novca. Novac je danas merilo svih stvari. Samo što ti u svojoj nolomanskoj glavi to ne razumeš, ti si ubeđen da su nedelje na listi najvažnije. Šta će biti sa nedeljama i ATP titulama kad jednog dana ne bude ATP-a? Ništa nije večno i bogomdano. Pozdrav za male nolomane.
    (Nema ovde šta da se cenzuriše, gospodo, 30. novembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  148. Стручњаци и техничари, читајте пажљиво:
    "ГОАТ је онај који има највише ГС титула и највише оборених рекорда. Ово је бре спорт, о каквој лепоти ти причаш. Замисли прваку света у кошарци кажеш ниси најбољи јер немаш леп шут у фудбалу му кажеш не играш атрактивно у тенису не удара лепо и грациозно лоптицу нема везе што погађаш не важи се..... Овај наш Србин што је већи грађанин света од свих вас заједно по свему што ради је најбољи тенисер свих времена и ТАЧКА "
    (Djida Mova, 30. novembar 2021 14:47)

    Ne, GOAT = Greatest Of All Time

    Greatest znači otprilike najveći (ne u smislu veličine), najsjajniji. I to može da se tumači na razne načine. Neko može bi veličanstven na terenu, neko može juriti brojeve, ali rasprava o tome ko je goat nema smisla, mogu se samo davati lična subjektivna mišljenja, i neki novi rekord tu nema šta promeniti.
    (Goran, 30. novembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  149. Nije klizanje ali nije ni takmicenje u urlanju, lomljenje reketa gadjanje sudija lopticom, ukratko kocijaskom ponasanju. Njegovi fanovi su isti ili gori pa je i logicno da ga podrzavaju.
    (Iver pada tamo gde je klada,

    Jumko svakako nije pao dalje od klade, ali zato sendviči uredno isporučeni na adresu
    (Ljiljana, 30. novembar 2021 15:35)

    # Link komentara

  150. 5ti teniser sveta… mnogi sebi daju za pravo mnogo vise nego sto imaju pravo…
    (sale, 30. novembar 2021 15:39)

    # Link komentara

  151. Pravo je pitanje kako je Novak, koji je u čisto teniskom smislu najbolji, uspio iziritirsti širu tenisku javnost, da su na neki način svi protiv njega. Čak i u matičnoj zemlji ima značajnu "opoziciju" što je stvarno nevjerojatno.
    (panzer general, 30. novembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  152. “Brojevi kazu sve, statistika kaze sve” rekose ljudi koji su do prosle godine pricali (kad je novak zaostajao 4 slema)kako je sve to nebitno za GOATA.
    (Hakiim, 30. novembar 2021 15:45)

    # Link komentara

  153. Јок ти ћеш
    (Јован, 30. novembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  154. Tacno
    (Milos, 30. novembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  155. E moj nolo
    (Milos, 30. novembar 2021 15:49)

    # Link komentara

  156. GOAT = Greatest Of All Time

    Greatest znači otprilike najveći (ne u smislu veličine), najsjajniji. I to može da se tumači na razne načine. Neko može bi veličanstven na terenu, neko može juriti brojeve, ali rasprava o tome ko je goat nema smisla, mogu se samo davati lična subjektivna mišljenja, i neki novi rekord tu nema šta promeniti.
    (Goran, 30. novembar 2021 15:33)

    Netacno. Ovo ti je sajt pa gledaj sam. [link]
    (dejan, 30. novembar 2021 15:54)

    # Link komentara

  157. Fernando Gonzales, nekada peti teniser sveta.
    Nekada peti teniser sveta.
    Peti teniser. Sveta.
    Je merodavan da daje sudove, kako, sta.
    (Aleks, 30. novembar 2021 15:57)

    # Link komentara

  158. Greska, bice GOAT (najvise GS, mastersa, nedelja, bolji medjusobni skor sa najomiljenijima Nadal i Federer u svojoj eri uzeo vise GS nego obojica pomenutih zajedno) samo nece biti najomiljeniji svih vremena! A izmedju ta dva je VELIKA razlika! Meni je npr omiljena teniserka i ona koja je po meni igrala najlepsi tenis Na Li ali daleko od toga da je najbolja svih vremena po dostignucima pored Graf, Navratilove, Serene! Najomiljeniji je stvar ukusa GOAT je najbolji po rezultatima! Tenis je individualni sport i ne moze se reci kao u fudbalu da je neko bolji ali je imao losije saigrace pa je manje osvojio!
    (iceman, 30. novembar 2021 16:12)

    # Link komentara

  159. za mene je Nole Goat
    (sok od zove orla, 30. novembar 2021 16:16)

    # Link komentara

  160. Nisu kompetenni Francuzi, Englezi, Ameri, Španci. Šta oni znaju o tenisu. Oni tenis igraju tek nešto više o sto godina.
    Kompetentni su moji Srbi, jer je još Knez Lazar igrao tenis sa dvorskom svitom, a koristio dvoručni bekhend.:)
    (Donato, 30. novembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  161. U narednih 100 godina će se možda pojaviti klinac kapaciteta da uzme 30 slemova...Treba mu odmah poručiti da ne gubi vreme jureći statistike jer neće nikad imati tu "gracioznost"
    (nebojša, 30. novembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  162. Ako cemo tako monfis je najbolji svih vremena
    (Baba, 30. novembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  163. Donato,kompetentan je Pit Sampras.Valjda se slažemo tu?
    (GAJA, 30. novembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  164. U eri Ive Karlovica,Endi Rodika,Davidenka,Federer je najbolji igrac svih vremena...Svaki gren slem koji je uzeo Nole ima tri puta vecu tezinu od Federerovih titula....
    (PAJO, 30. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  165. Znači GOAT može biti svako od teniskih velikana, dobro.
    Ali gospodo, rekorder može biti samo jedan. = No1e =
    (sportetika, 30. novembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  166. Netacno. Ovo ti je sajt pa gledaj sam. [link]
    (dejan, 30. novembar 2021 15:54)

    Dejane, ovo je sajt portala Ultimate tenis. Ne znači ništa.
    (Mali Dejan ne zna da čita, 30. novembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  167. 'Alo, novinari, ne kaže se Đoković, nego No1e, Naš Ponos, Naša Dika :-)
    (A10, 30. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  168. Donato,kompetentan je Pit Sampras.Valjda se slažemo tu?
    (GAJA, 30. novembar 2021 16:58)

    Naravno da je Sampras kompetentan. I naravno da svi znaju da je Novak prestigao Federera i Nadala. Samo su se malko ljutnuli zato sto ne moze nista da se uradi po tom pitanju. :)
    (A, 30. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  169. Pa on vec sad nije GOAT, a tek ce da ne bude!
    (ZvezdanaJESterac, 30. novembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  170. Ko je kome omiljeni igrač je stvar ukusa, a GOAT je stvar unapred definisanih rekorda.
    I meni se svi]a Monika Beluči, ali ona nije ni izdaleka najbolja glumica.
    (rebro, 30. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  171. Čovek ništa loše nije rekao. Za njega je Federer najbolji. Niti je on sudija niti član neke komisije koja odlučuje. Šta odma penite? Jel Roki Marćano veći od Muhameda Alija? Ima mnogo bolji skor i nikada nije poražen.
    (Ples sa kukovima, 30. novembar 2021 17:50)

    # Link komentara

  172. Netacno. Ovo ti je sajt pa gledaj sam. [link]
    (dejan, 30. novembar 2021 15:54)

    Svako može da napravi takav sajt i na neki svoj način boduje ko je goat. Inače za taj sajt znam odavno, ali nije ni na koji način i ni po čemu zvaničan.
    (Goran, 30. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  173. U narednih 100 godina će se možda pojaviti klinac kapaciteta da uzme 30 slemova...Treba mu odmah poručiti da ne gubi vreme jureći statistike jer neće nikad imati tu "gracioznost"
    (nebojša

    Ne, skroz izvrtanje cinjenica. Pazi ovako, za gracioznost se slazem da je nebitna. Ali, kad se gleda goat mora da ae uzme ko je najvise uradio za taj sport. A to su ova trojica najvise, a pre svega federer i to ubedljivo najvise. Tenis je toliko podignut da sad samo moze da pada jer trojka nije kompletna. A taj sto ce da osvoji 30 slema, bolje da uvede nesto revolucionarno u tenis. Uostalom, pricate za tu gravioznost kao da ke rwzlika u slemovima 10 ili vise u korist novaka a ono imaju po 20. Pa dajte malo realnosti, koga god da izaberete ne mozete da pogresite od njih trojice. To sto ste vi ovde ostrasceni je nesto drugo.
    (Hakiim, 30. novembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  174. Čovek je potpuno u pravu. Nisu bitne ni titule ni to koliko je neko na prvom mestu ni..... Treba uzeti u obzir i frizuru, boju ociju,glas ali i ozbiljnije parametre kao sto su to da li je zemlja porekla velika,anglosaksonska,hriscanska,
    zatim članica Natoa i ako podržava lgbt kao i rodnu raznolikost npr.3 rod pa ukidanje naziva otac i majka i tome slično.
    (mali radojica, 30. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  175. Aahahaha, nasmeja me Gonzalez..voleo sam da ga gledam kako igra.. sećam se jedne situacije kada je u raspravi sa glavnim sudijom oko spornog traga na šljaci obrisao isti sopstvenim dupetom iz revolta. Sjajan je bio. Novak gotovo ne promašuje a Rafa trči svudge na terenu iako ga sve boli. 😂
    (Vidi, 30. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  176. Gonzales(najjaci forhend svih vremena) kao profi teniser nije kompetentan da iznese misljenje ali je zato srdjan djokovic kompetentan jel tako?
    (Jeks, 30. novembar 2021 18:23)

    # Link komentara

  177. Naprotiv lako je reći ko je GOAT, jer dok je Federer držao rekorde i imao bolji h2h proglašen je za GOAT, tako da po istom principu je to sad Novak,a kome se čiji stil igre više sviđa je lična stvar
    (Vladimir, 30. novembar 2021 18:24)

    # Link komentara

  178. Naprotiv lako je reći ko je GOAT, jer dok je Federer držao rekorde i imao bolji h2h proglašen je za GOAT, tako da po istom principu je to sad Novak,a kome se čiji stil igre više sviđa je lična stvar
    (Vladimir, 30. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  179. Ko tebe pita koga vise volis ili mene ili bilo koga.
    Najbolji je onaj koji je osvojio najvise i to vazi za sve sportove ne samo tenis.
    Glupost, ti vise volis, bas je to merodavno.
    (Milan, 30. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  180. Neće biti da neće biti, on je već sada......
    (Miloje, 30. novembar 2021 18:28)

    # Link komentara

  181. Neće biti GOAT ali će držati sve rekorde.
    (Halo Bing, 30. novembar 2021 18:28)

    # Link komentara

  182. Jos jedan u nizu "has been" ili "niko i nista" tipova komentarise najveceg ikada.
    (Mike, 30. novembar 2021 19:00)

    # Link komentara

  183. Hakim,kako se to meri ko je koliko uradio za tenis.Borg je možda uradio najviše,možda Mekinro ili Konors.Šta je to konkretno ,broj pratilaca,zarađen novac od sponzora itd,itd.Slažem se da je marketinški najjači ima iza sebe jaku mašineriju.Zaboravljaš da je Novak mnogo bolji po mastersima,nedeljama,završenim godinama na br.1,međusobnom skoru,sve je osvojio u tenisu i to najmanje dva puta ,svaki turnir .U međusobnom skoru u svakom parametru je Novak bolji ili
    su jednaki sem po broju setova RF ima jedan više ako je to uopšte bitno.Tako da nije baš mala razlika ...ali ok ti gledaj kako ti volja.
    (Gaja, 30. novembar 2021 19:01)

    # Link komentara

  184. Шта све тај човек булазни! Новак је сада најбољи свих времена и када би се одмах "пензионисао"?
    (Коле, 30. novembar 2021 19:07)

    # Link komentara

  185. Volim kako zvuci nekada 98 teniser na svetu
    (Mnogo dobro, 30. novembar 2021 19:11)

    # Link komentara

  186. Nekada 5i... Lično mišljenje nebitne osobe koja nije objektivna ni po čemu.
    Nekima je Stef Kari najbolji ikad, ali Jordan je Jordan gospodo.
    (Japanski car, 30. novembar 2021 19:13)

    # Link komentara

  187. To što ovaj priča je isto, kad bi za tenisera koji je izgubio sa 2:0, rekao da je za njega on bio bolji i nije izgubio. Statistika je neumoljiva.
    (Dick, 30. novembar 2021 19:26)

    # Link komentara

  188. Ljudi, zašto se ložite na ove gluposti? Ko ima najbolje rezultate je goat, sve ostalo je mlaćenje prazne slame. Da, Novak je morao da učini puno više od federera i nadala, ali je on to zaslužio i to se i na zapadu poštuje. Jedino antivakceri koji veruju da postoji zavera protiv Novaka zbog nevakcinisanja to mogu da negiraju. Ja se lično nadam da se on neće izglupirati zbog toga jer ne treba da propušta prilike zbog praznoverja. Nije više najmlađi.
    (wiener, 30. novembar 2021 19:30)

    # Link komentara

  189. Mančester Junajted je najbolji tim na Dvijetu. Bema veze sto Real Madrid osvaja daleko vise titula LS. Koga je to briga. Ule Gunar Sulšjer he najboljintreber na Dvijetu bez obzira stonje dobio otkaz i sto Gvardiola osvaja Lige Sampiona kad trenira klub plavih boja ili plavo zutih. Liverpool nikada nece biti bolji k?ub of Junajtrda i da fa pobjrdjuje 5:0 dvakr godine.
    Nema potrebe igrati fudbal, Junajted je po meni vec sad najbolji. Igranje za bodove je ionako basmisleno u fudbalu.
    (Chisho, 30. novembar 2021 19:35)

    # Link komentara

  190. Luciana Aymar je Argentinka i najbolja je hokejašica na travi, osvojila je sve što se moglo i osam puta birana za najbolju igračicu sveta, verovatno je goat !?

    Ona je supruga Fernanda Gonzalesa koji je osvojio 11 titula od 250 i zlato na OI u dublu kao i obožavani mu Federer, a ima i još srebro i bronzu u singlu, što je zanimljivo da u tekstu nije navedeno. Tri titule ima u dublu. Zanimljivo je i to da njegova supruga sa svim silnim medaljama i priznanjima nema samo zlatnu olimpijsku ali eto, ima on u dublu jednu.

    Fernando je bio lepuškast i zanimljiv, a odličan tenis je igrao, čovek je imao karakter čvrt i borben kao i svećina latinoameričkih igrača, strastven tip.

    Čudno bi bilo i zabrinjavajuće po Novaka da je rako nešto drugo do Federer, tačno se zna ko je ko i ko je kakav.Super je sve to.
    (Nikol Dž. Femija, 30. novembar 2021 19:42)

    # Link komentara

  191. GAJA


    Razlika uopste nije tolika da bi bilo jednoglasno. Vidim kad neko kaze hamilton najbolji u f1 ovde se ismeva a statisticki jeste najbolji. Dakle gledate kako vam odgovara.
    Tenis nije zavod za statistiku. Ni Majkl Dzordan nema sve rekorde ali mu pise tamo da je najzasluzniji za to sto je danas kosarka. U najmanju ruku je to Federer za tenis. Uosyalom, analiziraj ti brojke. Uzalud, kad izadjes na teren i koga pozdrave fanovi u celom svetu taj je goat.
    Opet kazem, toliko su dobri da ne mozes da pogresis bilo kog da odaberes. A ako ze vec hvatas za brojke, treba da znas da Rod Lejver ima najjace brojke ikad i jos neki iz stare garde. Pa ako kazes najbolji svih vremena onda racunaj i to vreme.
    (Hakiim, 30. novembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  192. GAJA


    Razlika uopste nije tolika da bi bilo jednoglasno. Vidim kad neko kaze hamilton najbolji u f1 ovde se ismeva a statisticki jeste najbolji. Dakle gledate kako vam odgovara.
    Tenis nije zavod za statistiku. Ni Majkl Dzordan nema sve rekorde ali mu pise tamo da je najzasluzniji za to sto je danas kosarka. U najmanju ruku je to Federer za tenis. Uosyalom, analiziraj ti brojke. Uzalud, kad izadjes na teren i koga pozdrave fanovi u celom svetu taj je goat.
    Opet kazem, toliko su dobri da ne mozes da pogresis bilo kog da odaberes. A ako ze vec hvatas za brojke, treba da znas da Rod Lejver ima najjace brojke ikad i jos neki iz stare garde. Pa ako kazes najbolji svih vremena onda racunaj i to vreme.
    (Hakiim, 30. novembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  193. Odlican komentar.
    Sa kojim se potpuno slazem!
    Velicina Fedexa, tehnika i lakoca igre je NENADMASNA!
    Tu brojke nista ne pomaze.
    Mada ne treba zaboraviti broj svih titula.
    500 i 250 se isto racunaju!
    1000 ne vredi vise od 2x500 ili 500+250.
    (Dragon, 30. novembar 2021 20:48)

    # Link komentara

  194. Rekord je samo jedan parametar.
    (Beauty, 30. novembar 2021 22:55)

    # Link komentara

  195. Izvanredno razmišljanje i poređenje. Teško je odlučiti ko je GOAT. Osim broja trofeja ima mnogo drugih faktora.
    (49, 30. novembar 2021 23:35)

    # Link komentara

  196. Naravno da Nole neće biti GOAT (nije naš Nole koza) a za najvećeg svih vremena... Ajde ljudi što ga ocrniste meni deluje iskren. Pa šta od trofeja ima Maradona? Ronaldihno i Ronaldo imaju dosta trofeja ali neki tamo zevzek iz Bajerna ima više trofeja i postignutih golova i šta sad? On je bolji od njih? Mogu da se složim da će Novak imati najviše trofeja ali Federer zaista ima lepši stil igre od bilo koga kog sam gledao. To što mi volimo Novaka pa i za svakog Portugalca Ronaldo je najveći svih vremena. Biće dovoljno da obori rekord po broju GS i broju nedelja na prvom mestu. Te podatke niko ne može da zaobiđe i uvek će morati da ga spomenu.
    (Vaše ime, 30. novembar 2021 23:46)

    # Link komentara

  197. I kad svi ti nolemrzci odu ostat će statistika i tu će tzv lepota nestati. Pozdrav
    (Goran, 1. decembar 2021 10:12)

    # Link komentara

  198. Za one kojima su suva statistika i brojevi jedino merilo: Karl Malone je bolji igrac (ne uzimamo timske uspehe jer su kolektivni nego samo licnu statistiku pojedinca-dakle jabuke i jabuke) od Kobija, Birda, Medzika, Jordana, Chamberlaina, sve ovo vreme i od Lebrona, Olajuwona itd... jer eto ima vise poena od njih. Miroslav Klose isto jer je najbolji strelac svetskih prvenstava - znaci najbolji igrac koji je ikad aigrao SP itd....kontate poentu
    (SiDjiPing, 1. decembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  199. Fernando i ti si bio brz, lepršav, temperamentna čigrica, ali niko te ne pamti čoveče...
    (Veliki red, 1. decembar 2021 19:33)

    # Link komentara

  200. Ma sta naprica ovaj bivsi veoma "uspesni" teniser.Ajde da ispustjem njegovo misljenje,ali kontradiktorno je a svodi se opet na umetnicki dojam,sto se nigde ne boduje.Po meni najatraktivniji tenis igra Monfis ali mu to nije bilo dovoljno da se okiti bilo kojim GS trofejem! Dok je RF drzao rekord po nedeljama na prvom mestu i osvojenim GS nije niko govorio o jednorucnom bekendu,volej servisu i svim elementima s kojima je plenio!? Ali prenebregnuti cinjenicu da u eri atomskog tenisa i prisustvo trojice zaista izvanrednih igraca,jedan uspeva da H2H vodi protiv obojice,a uz to 10 godina suvereno vlada ruseci sve rekorde koji postoje to bi trebalo da bude odlucujuci faktor! Osvoji li Novak vise GS od obojice prica o GOAT treba da bude zavrsena,pogotovo sto obojica rivala kubure sa povredama i stariji su!Sto se "tvog" Rodjera tice priznajemo mu da je pocetkom novog milenijuma bio najbolji dok se nisu pojavili Rafa i Novak.Od tada pocinje Federerova silazna putanja.Od 2010. Novak dominira a to je jedino merodavno pogotovo sto su tada sva trojica bila u najboljim godinama,uz cinjenicu da je Novak stariji nego sto je tada bio Federer.kad je dominirao.Ponistiti sve parametre i odluciti po licnim simpatijama ili lepoti igranja je APSURD! Cemu onda ova polemika!? Brojke govore i ona su jedina merila svidjalo se to nekom ili ne,usput jedina istina u bilo kojem sportu!
    (bradina, 1. decembar 2021 20:48)

    # Link komentara

  201. STO ON JE VECI OD GOATA I ZA NAS I ZA SVE JE BIG GOAT
    (MIMA, 1. decembar 2021 22:41)

    # Link komentara

  202. Па теби је најдражи Федерер. Треба поштовати свачији избор, али је најбољи онај ко је то показао и на терену.
    (Vule, 2. decembar 2021 11:19)

    # Link komentara

  203. Naravno da Nole neće biti GOAT (nije naš Nole koza) a za najvećeg svih vremena... Ajde ljudi što ga ocrniste meni deluje iskren. Pa šta od trofeja ima Maradona? Ronaldihno i Ronaldo imaju dosta trofeja ali neki tamo zevzek iz Bajerna ima više trofeja i postignutih golova i šta sad? On je bolji od njih? Mogu da se složim da će Novak imati najviše trofeja ali Federer zaista ima lepši stil igre od bilo koga kog sam gledao. To što mi volimo Novaka pa i za svakog Portugalca Ronaldo je najveći svih vremena. Biće dovoljno da obori rekord po broju GS i broju nedelja na prvom mestu. Te podatke niko ne može da zaobiđe i uvek će morati da ga spomenu.
    (Vaše ime, 30. novembar 2021 23:46)

    ---…--

    Žao mi je da informišem gospodina ali za razliku od "nekog tamo zevzeka" teniseri igraju 1-na-1. Tako da nema stranog učinka ili kvaliteta saigrača da utiču. Nole šiba i Federera i Nadala kao da su mu stvarno koze, evo već 10 godina. I ja sam više gotivio Tajsona, ali je Lenoks Luis mnogo veći bokser što se istoriskih pojmova tiče...zato što ga je izubijao kad su se borili medjusobno. A to što je Majk tabao anonimuse pre nego što je Luis sazreo, nije Luisova krivica.
    (SMeJUrija, 2. decembar 2021 12:28)

    # Link komentara

  204. Nisu kompetenni Francuzi, Englezi, Ameri, Španci. Šta oni znaju o tenisu. Oni tenis igraju tek nešto više o sto godina.
    Kompetentni su moji Srbi, jer je još Knez Lazar igrao tenis sa dvorskom svitom, a koristio dvoručni bekhend.:)
    (Donato, 30. novembar 2021 16:27)
    E jesi pokvaren i zloban do srzi. Jadna li je tvoja majka
    (Bane, 2. decembar 2021 23:43)

    # Link komentara