Lewa jeste zasluzio ove godine ali ako je Lewandovski dobije samo zato jer je dao najvise golova, onda je Messi trebao dobiti 2016, 2017 i 2018 kada je imao i najvise golova i najvise asistencija i kada je po svim statistikama on bio najbolji igrac. Realno
(Kont, 29. novembar 2021 19:42)
2016 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2017 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2018 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Modrić
2021 godina:
Najviše golova: Lewandovski
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše golova van 16-erca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Najviše golova na Copa Americi: Messi
Najviše asistencija na Copa Americi: Messi
Najbolji igrač Copa Americe: Messi
Najbolji strijelac La Lige: Messi
Sta je sad? Odjednom su sad samo golovi postali mjerodavni, a 2016, 2017 i 2018 nisu bili kada je trebao dobiti Messi? Jos je Mesi 2016 godine imao 59 golova i 31 asistenciju, a Lewandovski ove godine 60 golova i 10-ak asistencija?
(Nk, 29. novembar 2021 19:43)
U koje pare da messi posle ovoga dobija zlatnu loptu, a lewandovski za najboljeg napadaca. Kako samo pokusavavaju da se operu za ovu kradju veka.
(Young Flannagan, 29. novembar 2021 19:46)
Mesi mi je drugi omiljeni igrač i po mom skromnom mišljenju drugi najbolji ikada (prvi je Ronaldo, samo deca neće shvatiti na koga mislim).
E sad kada sam to rekao.
Niko osim Leve ne zaslužuje da osvoji zlatnu loptu!
(Shomix, 29. novembar 2021 19:50)
Messibot mozes da cutis samo. Lewa se naobarao rekorda. Osvojio sta se moglo osvojiti. Ukradena mu je prosle godine. Mesiju ce da daju zbog raspale copa Americe koju nije mogao da osvoji kroz celu karijeru.
(Young Flannagan, 29. novembar 2021 19:50)
2021 godina:
Najviše golova: Lewandovski
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše golova van 16-erca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Najviše golova na Copa Americi: Messi
Najviše asistencija na Copa Americi: Messi
Najbolji igrač Copa Americe: Messi
Najbolji strijelac La Lige: Messi
(Nk, 29. novembar 2021 19:43)
Koristicu google da proverim podatke za ovu godinu.
Najviše golova: Lewandovski (Tacno)
Najviše asistencija: Thomas Muller (Netacno)
Najviše prilika stvorenih: Jonas Hofmann (Netacno)
Najviše uspješnih driblinga: Adama Traore (Netacno)
.....
Najviše golova na Copa Americi: Deli prvo mesto sa 2 druga igraca. (Netacno)
Bar je igurno da Ronaldo nikad nece postici vise golova od Mesija na Copa Americi.
(Robin Hud, 29. novembar 2021 20:08)
Haha,sto volim da citam komentare ovih hejtera,sou....Sada vise nije bitno sto je Messi izdominirao sa reprezentacijom i uzeo trofej...Iako su do skoro pricali upravo to....Nestvarni likovi.....Gledajte goata nocas kako podize 7 zlatnu loptu.
(Sinke, 29. novembar 2021 20:11)
Svi pisu da je Mesi dobio. Zbog Ronalda je sada Lewandovski uskraćen za zlatnu loptu jer je upravo on nametnuo ovakve kriterije za zlatnu loptu. Ako je Messi nije dobio 2016 zbog 59 golova i 31 asistencije bilo je očekivano da je sada neće dobiti ni Lewa zbog 60 golova i 10-ak asistencija. Jasno je da je Lewandovski žrtva Ronaldovih zlatnih lopti koje je dobijao zbog trofeja iako je Messi po svim statistikama bivao najbolji igrač 2016 i 2017 godine. Morali su je sada dati i Messiju zbog trofeja sa reprezentacijom koji je Argentina osvojila nakon 30 godina. Čak je bio najbolji strijelac, asistent i igrač takmičenja. Bio je strijelac ili asistent u svim utakmicama do finala. A Ronaldo kada je osvojio EURO 2016: nije bio ni najbolji strijelac, ni najbolji asistent, ni najbolji igrač takmicenja, nije bio strijelac ni asistent u 5 od 7 utakmica. Sve golove i asistencije je imao samo protiv Mađarske i Velsa, a dobio je ZL.
(Gazda, 29. novembar 2021 20:20)
i inako su odavno obesmislili ovu nagradu,mesiju ce dati skoro pa sigurno to ce mu biti treci put da je dobija potpuno nezasluzeno.
(Mare, 29. novembar 2021 20:28)
(Nk, 29. novembar 2021 19:43)
Ljudi su najvise ljuti jer je Levandovski POKRADEN od zasluzene zlatne lopte prosle godine,jer ocigledno france football ima nesto protiv Bajerna.
Znaci otkazali dodelu jer su francuzi odigrali koji mec manje... EJ BREEE
Da je PSG osvoji LS prosle godine dajem ruku da bi Mbape ili Nejmar dobili zlatnu loptu.
(Stefan Mitrović, 29. novembar 2021 20:32)
Ajmo Mesi po sedmu da zakucas hejtere a pogotovo Ronaldo botove u beton. 7 zlatnih lopti i 6 zlatnih kopacki. Nenadmasno. 13-9 u najvecim priznanjima . Ronaldo oduvan ! Zao mi Leve ako ne dobije, trebali su mu dati za proslu godinu.Nepravda. Medjutim i ove ako pobedi, nije nezasluzeno. I on i Mesi imaju svoje adute. Pa cemo da vidimo sta kazu kapiteni, selektori i novinari, ali po nekim info, Mesi je pobednik.
(moskic, 29. novembar 2021 20:35)
Meni je smešno samo što će Mesi da dobije zbog Kopa Amerike. Takmičenje koje se igra duplo češće nego Evropsko prvenstvo i koje se 10 puta lakše osvaja. Tamo se bukvalno zna ko će da osvoji. Imaš 2-3 dobre reprezentacije i to je to. U Evropi imaš 10 kandidata za titulu svaki put kad se održava. Još je Argentina uvek ima predobre igrače što dodatno olakšava. Ali kad bi igrali u Evropi ne bi ni grupu prošli.
(Maresi, 29. novembar 2021 20:36)
Messi osvaja jer izmedju ostalog ima najviše individualnih nagrada i kup J. Amerike koji se čekao 28 godina.. Zasluženo GOAT i 7 zlatna
(Dm, 29. novembar 2021 20:44)
2016 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2017 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2018 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Modrić
Sta je sad? Odjednom su sad samo golovi postali mjerodavni, a 2016, 2017 i 2018 nisu bili kada je trebao dobiti Messi? Jos je Mesi 2016 godine imao 59 golova i 31 asistenciju, a Lewandovski ove godine 60 golova i 10-ak asistencija?
(Nk, 29. novembar 2021 19:43)
Messi lagano, odveo je Argentinu do Copa America
(1312, 29. novembar 2021 20:09
Copa America doneo je Di Marija, Mesi je u finalu bio ubedljivo najgori na terenu. Di Maria i sjajna odbrana doneli su im i finale 2014,Mesi se u nokaut fazi nije video. A Venecuele, Ekvadore... dobijali bi i bez Mesija.
(Mali Hijavata, 29. novembar 2021 20:54)
Svaka cast Lewi, ne moze se reci da i on nije zasluzio ali... Istu takvu statistiku (cak i bolju) je Messi imao 2016, 2017 i 2018 godine pa nije dobijao zlatne lopte. Kao razlog za nedobijanje zlatnih lopti navodio se da su Ronaldo i Modric osvajali vaznije trofeje od Spanske lige, a ove godine Salah i Benzema nisu osvojili nista, Lewandovski osvojio samo Bundesligu koju bi Bayern osvojio i bez njega, a Argentina sa Messijem osvaja trofej nakon 30 godina, osvaja kup kralja sa ovim propalim timom Barcelone sto je ocigledno bio veliki uspjeh. Ako su je Ronaldo i Modric dobijali najvise zbog uspjeha sa reprezentacijom bilo je realno da je sada dobije i Messi, a ne da se svake godine mijenjaju kriteriji i prave onako kako Messiju ne odgovara.
Ibrahimovic je prije 2 godine lijepo rekao: "Messi se za zlatnu loptu nije borio sa igračima Reala nego sa Perezom (predsjednik Reala) koji ima veze u FIFA-i i UEFA-i"
(Uuuu, 29. novembar 2021 20:55)
Copa America doneo je Di Marija, Mesi je u finalu bio ubedljivo najgori na terenu. Di Maria i sjajna odbrana doneli su im i finale 2014,Mesi se u nokaut fazi nije video. A Venecuele, Ekvadore... dobijali bi i bez Mesija.
(Mali Hijavata, 29. novembar 2021 20:54) Klasican uplakani kompleksas i navijac ovog sto ne dolazi na ceremonije osim kada nije siguran da osvaja. Kmeci!
(Negativni, 29. novembar 2021 21:00)
kad zna da ne dobija, onda ga nema nigde. ili se nada nagradi, dodje pa kad ne dobije onda se duri pa nece da pozdravi pobednika.
a kad dobije onda se dere ko nenormalan i ko dete od 6 godina ko sto je zadnji put uradio.
i ovo je uzor mladim generacijama? jel ste vi deco normalni?
pa ovo je nivo najgore dvolicnosti sto on radi.
mnogo, ali mnogo bezobrazno i prema kolegama fudbalerima i prema iskrenim ljubiteljima fudbala i prema svima sto gledaju ovo veceras.
(netko, 29. novembar 2021 21:03)
Kada je Nosić mogao da dobije Zlatnu loptu, pored Mesija i Ronalda koji su kidali i nosili svoje timove, onda može svako. Cirkuz. Realno Salah, pa nekoliko mesta prazno.
(henry lee, 29. novembar 2021 21:06)
Bravo cris sto nisi dosao da ucestvujes u ovome veceras leglo dvolicnih leglo mafije leglo svega sto nije sport zato si ti ce gevara fudbala maradona i ostalih koji su ostali najvecih zato sto su se borili sami za pravdu ovome si jos vise porastao u ocima ja bi im vratio sve zl lopte
(ja, 29. novembar 2021 21:10)
U koje pare da messi posle ovoga dobija zlatnu loptu, a lewandovski za najboljeg napadaca. Kako samo pokusavavaju da se operu za ovu kradju veka.
(Young Flannagan, 29. novembar 2021 19:46)
To je i najrealnije!
Levandovski je klasican napadac-golgeter.
Mesi je free-roll-plejmejker i golgeter
(EEE, 29. novembar 2021 21:16)
Evo ga opet ovaj sto laze...
Di Marija cak nije ni bio starter za Argentinu na Copa America a na SP 2014 se povredio u osminifinala...ukupno na SP i Copi, Di Marija je imao ucinak od 2 goal i 0 asistencija...
Mesi je na SP 2014 i Copi 2021 imao ucinak od 9 golova i 7 asistencija...
Neznam sta pokusavas, ali ti jako lose ide trolovanje, reci da je Di Maria vodio Argentinu je jednako reci da je Luka Jovic bio glavni napadac Srbije.. dakle NOTORNA LAZ!!!
Da si bar rekao Mascerano ili Lautaro...ali gde nadje Di Mariu sto je bio rezervni igrac ili povredjen na vecinu utakmica...xd
(Milos, 29. novembar 2021 21:18)
2019 Firmino osvojio LS i bio jedan od glavnih igraca Brazila na Kopa Americi koju je Brazil osvojio, 2019 Dani Alves osvojio sve titule u Francuskoj i proglasen najboljim igracem Kopa Amerike... ali tada Kopa Amerika nije bila bitna, bitna je bila Mesijeva La Liga a isti taj Mesi bio najgori igrac Kopa Amerike te godine.
(kkk, 29. novembar 2021 21:19)
Kada je Nosić mogao da dobije Zlatnu loptu, pored Mesija i Ronalda koji su kidali i nosili svoje timove, onda može svako. Cirkuz. Realno Salah, pa nekoliko mesta prazno.
(henry lee, 29. novembar 2021 21:06)
Keep it real bato. Kad 2021 spominjes 18 znam da imas komplekse 'odavde pa do vjecnosti'.
Messi uzima, cim je lewa 'najbolji napadac'.
Neka pati koga smeta/messi je prvak svijeta!
Ciro, majstore, ciro majstore!
(Pijani zlotvor, 29. novembar 2021 21:29)
Mesi osvojio jednu kopu, od jedno 10 koje je igrao.
Od kako znam za fudbal najveci favoriti za Kopu su Brazil i Agentina.
Roberte pokraden si najstrasnije!
(Lord, 29. novembar 2021 21:30)
niko nije odskocio zadnjih godinu dve. realno, nikom je ne bih dao. lewa je daleko od onog sto ja zamisljam kao "zlatnu loptu"
(dt, 29. novembar 2021 21:31)
како одговориш на коментар,никако да укапирам
(gerrad, 29. novembar 2021 21:20)
-Iskopiras (copy) tekst od komentara na koji hoces da odgovoris
-Udjes da sekciju gde se pise komentar
-Nalepis (paste) komentar koji si iskopirao
-i onda ispod napises svoj komentar
-i posaljes komentar
-to je to
(Matrix, 29. novembar 2021 21:32)
Evo ga opet ovaj sto laze...
Di Marija cak nije ni bio starter za Argentinu na Copa America a na SP 2014 se povredio u osminifinala...ukupno na SP i Copi, Di Marija je imao ucinak od 2 goal i 0 asistencija...
Mesi je na SP 2014 i Copi 2021 imao ucinak od 9 golova i 7 asistencija...
Neznam sta pokusavas, ali ti jako lose ide trolovanje, reci da je Di Maria vodio Argentinu je jednako reci da je Luka Jovic bio glavni napadac Srbije.. dakle NOTORNA LAZ!!!
Da si bar rekao Mascerano ili Lautaro...ali gde nadje Di Mariu sto je bio rezervni igrac ili povredjen na vecinu utakmica...xd
(Milos, 29. novembar 2021 21:18)
Klasičan statističar-lažov. A koja je Mesijeva statistika u nokaut fazi 2014? Ukoliko se sećam, jedan gol u penal seriji i to je to. Da je stvarno najbolji, rešio bi finale kao što su to radili najbolji pre njega, ali on je svetlosnu godinu iza Pelea, Maradone, Ronalda i Zidana.
Top 10 poteza pijanog Ronaldinja više vrede nego cela njegova karijera.
(Mali Hijavata, 29. novembar 2021 21:40)
Bmk za svima. Mitrović nas odveo na SP i za mene je car kao i svi koji su igrali kvalifikacije na čelu sa Piksijem.
(ŠOKI P. F. C. PRIJEDOR, 29. novembar 2021 21:50)
Pa mesiju daju dzaba se svi lozimo,providno je i ocigledno odavno vec,osvojio rasoalu kopa ameriku kao da je osvojio tri svetska za redom,sramota pola tih zlatni lopti sto je osvojio nije zasluzio i to svi znaju.
(Mare, 29. novembar 2021 21:57)
Koja prevara od nagrade. Lewa je i za prošlu godinu zaslužio, trebalo je i to da se uzme u obzir. Onda ne bi bilo nikakve dileme. Mesi je sjajan igrač, ali objektivno nije zaslužio(ne pišite kako je bilo u prošlosti i da li je zaslužio više nagrada, pričam samo o ovoj godini).
(Čovek, 29. novembar 2021 21:57)
Kakva nepravda prema Levandovski.. jos jedna poklonjena zlatna lopta.. dobio kopa amerika pa brate i ja bi dobijao ako se igra svake godine.. ova zlatna lopta totalno izgubio smisao.. jedno poklon od sneider druga od xavi i sad treca od leve
(Presheva, 29. novembar 2021 21:59)
2019 Firmino osvojio LS i bio jedan od glavnih igraca Brazila na Kopa Americi koju je Brazil osvojio, 2019 Dani Alves osvojio sve titule u Francuskoj i proglasen najboljim igracem Kopa Amerike... ali tada Kopa Amerika nije bila bitna, bitna je bila Mesijeva La Liga a isti taj Mesi bio najgori igrac Kopa Amerike te godine.
(kkk, 29. novembar 2021 21:59)
Messi lagano, odveo je Argentinu do Copa America
(1312, 29. novembar 2021 20:09)
16+ … -41
Strucnjaci mi lupaju minus, ja sam rekao da Mesi osvaja. Laku noc strucnjaci, a strucnjaci su ronaldovi fanovi. Mesi je osvojio 7(sedmu) zlatnu loptu!!!!
(1312, 29. novembar 2021 21:59)
Ovo je druga najveća sramota u istoriji fudbala, posle dodele zlatne lopte Modriću umesto Ronaldu 2018. A možda je i veća
(Miličić Darko NBA šampion, 29. novembar 2021 22:00)
Kralj King najveći ikada. Sedma zlatna lopta. Kako ce ovo preživeti Penaldo i njegovi botovi. Nema im spavanja. Hahahahahaha.
(Pall Mall, 29. novembar 2021 22:01)
E moram priznati iako mi je Messi antipatičan do bola da mi je drago što je osvojio pre Lewandowskog, jer ono je zaista prevara od igrača, nista lik ne radi samo stoji i ceka i pritom igra u najslabijoj ligi na svetu. Ali najvise od svega mi je drago zbog onoga sto komentarise ovde pod imenom "Robert Lewandowski". Taj nece preziveti ovo izgleda, a jos mu i Lejkersi nece osvojiti titulu, hahahah. Auu kako mi je drago. Retko ogavan komentator.
(auu, 29. novembar 2021 22:01)
Vec 7-8 godina imamo ovu Nepravdu oko dodele Z.Lopte. Za ovu bruku se danima se Spremali od kada presao u PSZ To se znalo,Francuzi bili i ostali Velike Pi..de
(PRISHTINALIJA, 29. novembar 2021 22:01)
Pokradose onomad Snajdera,pa pokradose par puta Cavija i Inijestu i sve to da bi hobitu dali,sad i prosle godine pokradose Lewandovskog,besmislena nagrada koju vise niko ne zarezuje i ne postuje.
(Ide Gas, 29. novembar 2021 22:02)
RIP tzv zlatna lopta. Lewandovski vec dve godine zasluzuje iako nisam navijac Bayerna. Samo se setite njihovog medjusobnog obracuna od 8-2
(gevara, 29. novembar 2021 22:02)
Ja ne znam sta vi gledate, pa Mesi igra kao strina. Ronaldo je malo korisniji od njega, ali je i on strina. Lewa je doktor i treba mu dati nagradu. Iako je po mom misljenju ova nagrada glupost, vise politicki nego sta drugo, kao evrosong, u rangu su.
(stefan beograd, 29. novembar 2021 22:02)
Mesi je 2018. imao ubedljivo najviše golova i asistencija pa nije uzeo Zlatnu loptu. Potpuno zasluženo ove godine. Mesiiiiii!
(Sab, 29. novembar 2021 22:03)
Klinci ne ložite se nagrada je tamo gde joj je i mesto već poslednjih 14-15 godina. Ovo je izbor za NAJBOLJEG igrača sveta a to Messi svakako jeste u ovom dugom periodu.
(Pera, 29. novembar 2021 22:03)
Sramota! Pa on ne moze da se sastavi ove godine! Danas vise niko nista ne vrednuje objektivno, samo je bitan marketing odnosno pare. Trenuto postoji bar 5-7 boljih igraca od Mesija i Ronalda. Ovo je superliga dodele nagrade za najboljeg igraca - bez ikakvih objektivnih kriterijuma i merila.
(Nemanja, 29. novembar 2021 22:03)
Mesi poslednje 3-4 godine ne postoji u fudbalu, otisao u penziju pre 4 god…otkud njemu ovo da dodele? Platili arapi? Deo ugovora? Svakako nije zasluzio bi u top20 da bude….srozavanje drugih igracina koje su zasluzile ovo priznanje. Nakon poraza patlidzana od stocara iz Estonije ovo je druga najveca bruka u poslednjih 20 godina.
(Bruka, 29. novembar 2021 22:04)
Samo kada nije Levandovski koji nabija boraniju svaki vikend u Bundesligi. Sto ne ide u Englesku da ga stavi van Dijk u mali dzep!
(FCB Vizemeister dahoam, 29. novembar 2021 22:04)
Znalo se da Mesi uzima, dovoljno je bilo pogledati kvote i to je to. Jos kad sam video da su uveli ovu nagradu za najboljeg napadaca, kao utesnu za Levu, bilo je ocigledno. Da li je zasluzio ili nije potpuno je irelevantno, ova nagrada je odavno izgubila svaki smisao. Najbolji je igrac kog sam ja video, ali sto se mene tice Leva je bio najbolji u poslednje dve godine. p.s. Verujem da ce Leva dobiti Fifinu nagradu kao utehu.
(Euler, 29. novembar 2021 22:05)
Sramota, nakon kradje Snajdera, Riberija, Van Dajka, sada mozemo da dodamo i Levandovskog i to puta 2. Prosle godine nisu delili ZL iz samo njima poznatih razloga, a sada su je dali coveku koji nije postojao na terenu oko 200 dana u ligi. Od danas defintivno ova nagrada za mene vise nema smisao, neka je daju Ronaldu i Mesiju do kraja njihovih karijera, ionako nista ne vredi kada je na ovakav nacin osvojena. A ovo ponizavanje Leve sa onom kutijom za najboljeg napadaca koju su sklepali 2 sata pre dodele, ne znam sta da kazem sem bruka i sramota. Najtuznije je sto ce se Mesijevi i Ronaldovi fanovi diciti sa ovim pokradenim Zlatnim loptama.
(Robert Lewandowski, 29. novembar 2021 22:05)
A dobro, ovo je samo još jedan dokaz da je ova nagrada izgubila svaki smisao, jer nije prvi put da se ovako nešto dešava...šteta, vrhunski igrači ostadoše uskraćeni za, nekada, jako važno priznanje.
(Dr Hitch, 29. novembar 2021 22:05)
Ово је награда за најбољег играча света У ПРОШЛОЈ СЕЗОНИ, а не свих времена. И ово је крађа, али после Инијесте и Снајдера, златна лопта је изгубила кредибилитет.
(Боки, 29. novembar 2021 22:06)
Kakva nepravda prema Levandovski.. jos jedna poklonjena zlatna lopta.. dobio kopa amerika pa brate i ja bi dobijao ako se igra svake godine.. ova zlatna lopta totalno izgubio smisao.. jedno poklon od sneider druga od xavi i sad treca od leve
(Presheva, 29. novembar 2021 21:59) Stari penaldovac prica da bi i on osvojio hahahah
(Negativni, 29. novembar 2021 22:09)
Da je pravde Maldini bi bio najbolji iggrac u istoriji sporta,covek nema sta nije osvojio sa Milanom.A ove nagrade samo idu napadacima a odbranu ko sisa
(miki, 29. novembar 2021 22:10)
2016 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2017 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2018 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Modrić
Sta je sad? Odjednom su sad samo golovi postali mjerodavni, a 2016, 2017 i 2018 nisu bili kada je trebao dobiti Messi? Jos je Mesi 2016 godine imao 59 golova i 31 asistenciju, a Lewandovski ove godine 60 golova i 10-ak asistencija?
(Iihhu, 29. novembar 2021 22:10)
Lewandowski sa golovima sa 2 metra nikako ne moze da bude najbolji igrac na svetu!
Najbolji strelac da, najbolji igrac NE!
(Nemanja, 29. novembar 2021 22:11)
Čovek bude prvak sa Italijom i osvoji titulu prvaka Evrope sa limitiranim klubom kakav je Čelzi i titula za najboljega igrača ode ovome ljigavcu koji da je pravi sportista nikada je ne bi uzeo jer je nije ni zaslužio isto kao i u Barseloni što nije zaslužio.Čovek se samo šeta po terenu i ništa ne igra sem što čeka neki penal ili slobodnjak.Jedva čekam da ovaj ljigavac više nestane iz fudbala jer ovo što prave od njega je isto što rade sa Federerom u tenisu.To toliko postaje neukusno da mi se povraća.
(Ljubo, 29. novembar 2021 22:12)
Messi je sa Argentinom osvojio Copa America, najbolji strijelac i asistent, osvojio sa Barcom spanski kup i najbolji strijelac lige sa 30 golova. Upravo je odveo Argentinu na SP.
(oko, 29. novembar 2021 22:12)
Vi sto proveravate statistiku, gleda se sezona 2020-2021 a ne cela 2021, Mesi je dobio nagradu zbog učinka u Barsu prošle sezone kao i u dresu Argentina, slazem se da drugi deo godine u PSGu mu nejde onako kako smo navikli, ali to nije relevantno za ovu nagradu
(lbg12, 29. novembar 2021 22:13)
Prvi put od Papena 1991, sjecam se tog golgetera Francuske i Olimpik Marselja, sjecam se najava kako ce da zabije het trik protiv Zvezde u finalu u Bariju 1991, na kraji Zvezda osvojila a ovi ni gol nisu dali.
Te godine je zlatnu loptu trebao da dobije ili Pančev ili Savicevic ali su je dali Papenu koji je posle otisao u Milan ali nikad nije bio klasa kao Dejo genije.
(mirko, 29. novembar 2021 22:13)
Messi je imao izuzetno uspješnu 2021. godinu u kojoj je osvojio svoj prvi veliki trofej s Argentinom - Copa Americu, a pored toga je bio jedina svijetla tačka u lošoj sezoni Barcelone.
(car, 29. novembar 2021 22:14)
Nije vama stalo toliko da uzme Levandovski koliko vam je stalo da ne uzme Messi...e bas zbog takvih ljudi mi je jos vise drago sto je Messi osvojio.
(Konan, 29. novembar 2021 22:14)
Ladno su mu dali Zlatnu loptu zbog raspale Kopa Amerike koja se igra 2 puta u 3 godine. Ta Kopa Amerika je takmičenje nivo malo iznad Lige Evrope. Na Kopa Americi imate Brazil i Argentinu i to je to, i još se igra gotovo svake godine. Znači sprdačina šta su uradili sa ovogodišnjim izborom za Zlatnu Loptu.
(Marko, 29. novembar 2021 22:14)
Sramota! Pa on ne moze da se sastavi ove godine! Danas vise niko nista ne vrednuje objektivno, samo je bitan marketing odnosno pare. Trenuto postoji bar 5-7 boljih igraca od Mesija i Ronalda. Ovo je superliga dodele nagrade za najboljeg igraca - bez ikakvih objektivnih kriterijuma i merila.
(Nemanja, 29. novembar 2021 22:03)
Da malo pratis fudbal, shvatio bi da se ne prate samo poslednja dva-tri meseca za dodelu Zlatne lopte, nego kvalitet igraca tokom godine, u kojoj je Mesi izdominirao u svakom segmentu, uprkos tome sto igra free roll, ne igra klasicnog napadaca i da samo zavisi od golova.
Za predproslu sezonu Levandovski je zasluzio, a za ovu je Mesi i to je to.
(yyyy, 29. novembar 2021 22:15)
Levandovski ili Benzema,neko od njih dvojice zaslužio je "Zlatnu loptu".Dve velike karijere, makar jedna da dobije ovo veliko priznanje.Salaha niko i ne pominje(7 mesto????? ) a čovek igra nestvarno...
(goblin, 29. novembar 2021 22:15)
Farsa. Svi znamo da je Mesi odlican igrac, ali nista nije osvojio. A ovi sto ginu za klub i osvajaju titule, nikom nista. France Football je opcinjen Mesijem. Ostali ne treba ni da ucesvuju. Sta treba Lewandowski da uradi da osvoji nagradu?
(Vrabac, 29. novembar 2021 22:15)
Pa koji djavo ovo dodeljuju!!???
trebalo samo Mesija i Ronalda da pozovu i da im dodele po jednu..
Kakve veze sto je LEVANDOVSKI bio zakon za obojicu ove godine, to se ionako ne gleda!!!!
Preziva se na SKI, takvi koji njih asociraju na istocnu evropu, ne dobijaju nagradu
(Dachazvezda, 29. novembar 2021 22:15)
Sramota, nakon kradje Snajdera, Riberija, Van Dajka, sada mozemo da dodamo i Levandovskog i to puta 2. Prosle godine nisu delili ZL iz samo njima poznatih razloga, a sada su je dali coveku koji nije postojao na terenu oko 200 dana u ligi. Od danas defintivno ova nagrada za mene vise nema smisao, neka je daju Ronaldu i Mesiju do kraja njihovih karijera, ionako nista ne vredi kada je na ovakav nacin osvojena. A ovo ponizavanje Leve sa onom kutijom za najboljeg napadaca koju su sklepali 2 sata pre dodele, ne znam sta da kazem sem bruka i sramota. Najtuznije je sto ce se Mesijevi i Ronaldovi fanovi diciti sa ovim pokradenim Zlatnim loptama.
(Robert Lewandowski, 29. novembar 2021 22:05)
sve to u redu, ali je i sam van dajk izjavio ko je bio najbolji u 2019.
(zico, 29. novembar 2021 22:16)
Opet poklonjena Zlatna lopta, ali zlatnim slovima je upisano da je dobio četiri ZL, a da te četiri godine nije uzeo LŠ, 2010,2012,2019,2021! Lažna i politička nagrada što reče Leva, za 90% nas on ima dve ZL,zamislite najbolji napadač, a drugi dobije ZL,prevaro od nagrade, bar znamo što je Mesi otišao u PSG,gde da propuste da posle Papena neki igrač iz njihove lige ne osvoji nagradu, tačno 30 godina od tad. SRAMOTA PO 4X VEĆ za Mesija,kao i 2013,2018!!
(M., 29. novembar 2021 22:17)
Zbog Ronalda je sada Lewandovski uskraćen za zlatnu loptu jer je upravo on nametnuo ovakve kriterije za zlatnu loptu. Ako je Messi nije dobio 2016 zbog 59 golova i 31 asistencije bilo je očekivano da je sada neće dobiti ni Lewa zbog 60 golova i 10-ak asistencija. Jasno je da je Lewandovski žrtva Ronaldovih zlatnih lopti koje je dobijao zbog trofeja iako je Messi po svim statistikama bivao najbolji igrač 2016 i 2017 godine. Morali su je sada dati i Messiju zbog trofeja sa reprezentacijom koji je Argentina osvojila nakon 30 godina. Čak je bio najbolji strijelac, asistent i igrač takmičenja. Bio je strijelac ili asistent u svim utakmicama do finala. A Ronaldo kada je osvojio EURO 2016: nije bio ni najbolji strijelac, ni najbolji asistent, ni najbolji igrač takmicenja, nije bio strijelac ni asistent u 5 od 7 utakmica. Sve golove i asistencije je imao samo protiv Mađarske i Velsa.
(Lll, 29. novembar 2021 22:19)
Mesi je pokazao u psg na koje je mestu kao fudbaler... Previse izvikan... Cim promeni sredinu nista... Kada si najbolji onda si najbolji svudam... Svima je lako da bude najbolji kada je imao cavija, inijesu, ronaldinja... Pa I ja bi bio najbolji... Pokazao je u psg sta je najbolji... Gde bi bio tek da je otisao u eng... Pa ne bi se video ni tokom pauze...
(slavko, 29. novembar 2021 22:19)
Postujem Ronalda. Messija jos vise ali ovaj izbor je izgubio svaki smisao. Svi ( vecina) u Srbiji je osporavala Modricev izbor. Volio bih da mi sad neko od dezurnih filozofa objasni po kojim parametrima je Messi bolji od R. Levandovskog? Da sam na mjestu Leve vratio bih nagradu i objavio da idem u nogometnu penziju. Zaradio je stotine miliona €. Nece umrijeti od gladi. Trebao bi te sve jalnuse poslati u tri lepe i reci neka igraju sami i da sami sebe nagradjuju. Sramota i nepravda.
(Max, 29. novembar 2021 22:20)
Sada je stavljena tacka na i. Pored Pelea, Maradone i pravog Ronalda, najveci fudbalski genije svih vremena.
Bez dalje diskusije. Uzivanje je gledati bilo koji klub za koji igra ovaj covek. Praznik fudbala! Ostali budu i prodju, ali majstori ostaju zauvek!
(Helborag, 29. novembar 2021 22:21)
Messi je sa Argentinom osvojio Copa America, najbolji strijelac i asistent, osvojio sa Barcom spanski kup i najbolji strijelac lige sa 30 golova. Upravo je odveo Argentinu na SP.
(oko, 29. novembar 2021 22:12) Ma se slazemo bi da je dobio cooa amerika.. al da se igralo i svetsko pervenstvo svake sigurno i to bi dobio.. al svetsko se igra svake 4 god copa amerika svake god ko jedan turnir kod mene u gradu ima ga svake god
(Presheva, 29. novembar 2021 22:21)
Da sam Mesi i da sam čovek od integriteta zvanično bih je dao Levandovskom, odbio bih da je primim a to što je poručio Levandovskom da je zslužio prošle godine je glupo i licemerno, baš jadno, dno.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 22:21)
Čovek bude prvak sa Italijom i osvoji titulu prvaka Evrope sa limitiranim klubom kakav je Čelzi i titula za najboljega igrača ode ovome ljigavcu koji da je pravi sportista nikada je ne bi uzeo jer je nije ni zaslužio isto kao i u Barseloni što nije zaslužio.Čovek se samo šeta po terenu i ništa ne igra sem što čeka neki penal ili slobodnjak.Jedva čekam da ovaj ljigavac više nestane iz fudbala jer ovo što prave od njega je isto što rade sa Federerom u tenisu.To toliko postaje neukusno da mi se povraća.
(Ljubo, 29. novembar 2021 22:12)
Druže nisi u pravu... On je samo bio deo dobrog tima. Kao sto je Italija kao tim igrala dobro nisu imali igrača koji se posebno isticao da kažeš e on će da osvoji titulu za najboljeg igrača.
(Pogba, 29. novembar 2021 22:24)
Messi overio zlatne lopte, njemu ni pre nije bilo toliko bitna ta nagrada, ali sad vise ne treba ni da ucestvuje za tu nagradu, lik je najbolji u istoriji, gledao sam u prenosu sta pricaju argentinci za njega u njegovom rodnom gradu i nakon sto je posle toliko godina uspeo argentini da osvoji bitan trofej, Maradona i on bogovi, jos ako uspe svetsko i to je sve...Maradona je jedan, Messi je jedan.
(Geco, 29. novembar 2021 22:24)
Hahahahaha :D
Tačno sam preosetio da će njemu dati, čoveka nema na terenu niti je išta pokazao ove sezone.
Lewandovski je briljirao i prošle i ove godine.
(Dobrivoje, 29. novembar 2021 22:24)
Nek mu daju jos 16 tih lopti i onako je za ovo vreme u psg-u bacio takvu ljagu na karijeru da ni 10 tih odavno obesmisljenih lopti mu nece pomoci.
(Ide Gas, 29. novembar 2021 22:25)
Kada je on u pitanju nista me ne iznenadjuje. covek je uzeo nagradu za najboljeg igraca SP 2014 iako je bilo minimum 7-8 boljih od njega.
(Da dodam, 29. novembar 2021 22:25)
Pored toliko namjestaljki kojih sam se nagledao u sportu jedna zlatna zlatna lopta manje/vise. Fudbal i kosarku vec odavno gledam ako nemam pametnijeg posla.
(Matijevic, 29. novembar 2021 22:26)
Eno dokaza jel Brazilski sportski radnik osuđen na 25 godina zbog kupovine glasova za OI u RIU- 2016.godine..gdje je Platini, Sep Blater.., Messi - to je prevara .., bruka i sramota
(Đenka, 29. novembar 2021 22:26)
Čovek se samo šeta po terenu i ništa ne igra sem što čeka neki penal ili slobodnjak.Jedva čekam da ovaj ljigavac više nestane iz fudbala jer ovo što prave od njega je isto što rade sa Federerom u tenisu.To toliko postaje neukusno da mi se povraća.
(Ljubo, 29. novembar 2021 22:12)
Ocigledno pratis fudbal preko flashscore-a, sofascore*a, itd.
Da se seta. seta se poslednjih nekoliko utakmica, malo je u padu forme, ali sve pre tih nekoliko meceva se gledalo ulazilo u obzir za dodelu Zlatne lopte za ovu godinu u kojoj se itekako se nije setao, nego je dominirao u svakom segmentu.
Da se dodeljuje Zlatna lopta samo za poslednji mesec, onda bi trebalo da je daju Aleksandru Mitrovicu.
(Eeee, 29. novembar 2021 22:35)
Mesi je za mene najbolji svih vremena, ali ovu nagradu nije zasluzio. Levandovski i Kante su pruzili puno vise ove godine. Ali, ima uticaja i sto je presao u PSZ. Veca bruka je ipak bila onda kada je dodeljena Papenu.
(garda, 29. novembar 2021 22:36)
Gazdama Arapima bas stalo da njihov najnoviji proizvod bude sto bolje markentiski promovisan. Francuzi pomogli braci Arapima da uspeju, a i oni da se pohvale da iz njihove lige posle skoro 30 godina, i tada na silu nezasluzeno dodeljene lopte Papenu, neko dobije loptu.
(FRANS FUDBAL, 29. novembar 2021 22:38)
Da sam Mesi i da sam čovek od integriteta zvanično bih je dao Levandovskom, odbio bih da je primim a to što je poručio Levandovskom da je zslužio prošle godine je glupo i licemerno, baš jadno, dno.
(Kikujiro, 29. novembar 2021 22:21)
Rekao je da je zasluzio i za proslu i na kraju je dodao i za ovu godinu!
(Tojeto, 29. novembar 2021 22:39)
pa dobro i zasluzio je.Odveo je Argentinu na krov sveta na svetskom prvenstvu.Evo sa Barsom je opet bio prvak Evrope.Sa Psgom ce verovatno biti glatko.Dao je 1000.golova u sezoni.
(es, 29. novembar 2021 22:43)
Meni je najsmesnije sto Mesijevci pominju to sto je osvojio Kopa Ameriku. Pa koga briga za to takmicenje ? Sem nas koji dugo pratimo fudbal i sport niko i ne zna da postoji to takmicenje. Cuj Mesi osvojio Kopa Ameriku LOL
(Marko, 29. novembar 2021 22:43)
Ovako,neko moje objektivno mišljenje. Zlatna lopta se dodjeljuje za kalendarsku godinu,ne gleda se učinak u sezoni već se gleda kalendarska godina. Učinak Mesija kakav god da je,vidi se tek sad kad je otišao iz Barse a ona je trenutno praktično na sredini tabele a prosle godine samo zbog njega se do kraja borila za ligu,čovjek se kažu ne vraće u odbrani,ne trudi se i slicno,pa čovjek oduvijek igra tako,jbg takav je igrač,ne pamtim da su se Ronaldinjo,Zidan,Bađo i ostale klase nešto više trudile i zalagale u odbrani i slicno,to su majstori i od njih to i ne očekujem. Što se tiče ove godine,iskreno ne znam ko je zasluzio,niko mi se nije toliko odvojio od ostalih da kažem da je zasluzio da osvoji nagradu,znam da je Levandovski zaslužio prošle godine ali ove nije se toliko odvojio,ne može mjerilo bit titula u Njemackoj,nikad mi titula sa Bajernom u Njemackoj nije bila neko mjerilo ili priznanje kad osvojiš tamo titulu a jaci si od svih bukvalno za duplo ali zbog onoga fijaska od prošle godine trebali su njemu da je daju. Žoržinjo kazete,čovjek je dobar igrac koji je imao godinu đe je osvojio titulu sa Italijom i Čelzijem ali da je nešto plijenio igrom,nije sigurno,Kante je osvojio titulu lige šampiona sa Čezijem ali opet kazem po meni niko se nije toliko odvojio do drugih da osvoji zlatnu loptu. Gleda se individualni učinak u toku godine i tu su bez premca bili Levandovski i Mesi,eee sad što je Mesi osvojio tu titulu sa Argentinom,predpostavljam da je to odlučilo. Ovi što kukaju za Snajdera,te godine je trebao Iniesta da osvoji a ne Snajder,Snajder je bio dobar,igrao je dobro cijele sezone ali Iniesta je taj koji je zaslužio bio i to je najveća nepravda ikad što se zlatne lopte tiče.
(Ivan, 29. novembar 2021 22:45)
Portugal da igra na copa america ne bi nikad osvojio nista. Penaldo ne bi imao 3 gola tamo, jer se tamo igra na silu i na snagu sa jakim mesarskim odbranama. Nema tiketake i evropske elegancije i demokratije, tamo se kolju za svaku loptu.
Mozda su juznjaci tehnicki sad gori od evropljana, al po snazi i zelji bogami nisu.
Sa onakvim startovima penaldo bi se valjao jos 3 meseca nakon takmicenja po terenu. Eno mesija prosli put zamalo nisu totalno izlomili.
Mnogo vi ovde omalozavate juznoamericki fudbal.
(Netko, 29. novembar 2021 22:46)
Kad FIFA kaze Mesiju zlatna lopta ima da je dobije. Kod njih moze sve pa i
rukom mozes dati gol kad citav svijet gleda.
(Armando, 29. novembar 2021 22:46)
Odje se niko ne pita zasto na primer Suarez u karijeri nije dobio zlatnu loptu,a nista nije losiji napadac od Levandovskog...Igrao u Premijer Ligi i u Spaniji....Sad ispade da je Lebandovski najbolji golgeter i da je morao dobiti jednu zlatnu loptu.
(Asteriks, 29. novembar 2021 22:48)
Levandovski je apsolutno zaslužio nagradu prošle sezone, zašto ona nije dodeljivana to je apsolutna glupost, kod svakog ljubitelja fudbala Levandovaki jeste osvajač zlatne lopte, to što mu ona nije formalno uručena je nebitno, on nije imao realnu konkurenciju, medjutim za 2021. zaista nije bilo realno da je osvoji, dao je najviše golova ali to dugo već nije prvo na listi za uporedjivanje, sam Mesi je 2 puta bio najbolji strelac i još je imao daleko veći broj asistencija pa nije osvajao zlatnu loptu, prosto za tu nagradu moraš imati neki veliki trofej što Budnesliga koju bi Bajern osvojio sa bilo kojim napadačem prosto nije, sa druge strane po trofejima to bi bio Žoržinjo ali zaista nije realno da igrač kvaliteta Žoržinja osvoji zlatnu loptu, te je Mesi logičan izbor jer u najvećoj meri popunjava i kategorije sjajne sezone po individualnoj igri i ima veliki trofej gde je bio najbolji strelac i asistent turnira ( copa america )
(ghh, 29. novembar 2021 22:52)
Lewa jeste zasluzio ove godine ali ako je Lewandovski dobije samo zato jer je dao najvise golova, onda je Messi trebao dobiti 2016, 2017 i 2018 kada je imao i najvise golova i najvise asistencija i kada je po svim statistikama on bio najbolji igrac. Realno
(Huhhh, 29. novembar 2021 22:56)
NajIskrenije Od Snajdera,Cavija,Injeste,VanDika,Sallah i Veceras Levandovski Svi ovi Sjajni Fudbaleru su UKRADENI Barem po jednu Z,Loptu narocito Cavi,Injesta i Levandoski ova Trojka mogla dobiti sasvim Zasluzeno po 2 Z.Lopte. Zato dodelu vec godinama nije ni Prvedno uopste pratiti Prenos jer Gledati Nepravdu u Direktnom Prenosu stvarno je Tesko za one koji Prate i Znaju o Fudbalu. Ja vise necu Gledati Nikada vise.
(REKOS, 29. novembar 2021 22:56)
Veoma pouzdan izvor: psg platio mesiju loptu... Dogovor da lobiraju... Zato je dosao... Tako vam je to u zivotu... Pravde retko ima...
(cile, 29. novembar 2021 22:57)
lepo kažu doktori da je šetnja po terenu najbolji sport.
(miki, 29. novembar 2021 22:32)
Prijatelju, eto predlazem tebi da sa tom setnjom, eto ne moras, uzmi trci i probaj da postignes isti broj golova kao Mesi, ali da bi to uradio, na primer morao bi u 15 sezona da das po 50+ golova. Pa ti sad razmisli sta bi bilo kad bi Mesi potrcao.
(Matrix, 29. novembar 2021 22:59)
Dejo Savićević i Darko Pančev su žrtve frans fudbala 1991 god,kao što je danas Robert Levandovski! Da je Pančev sa zapadne hemisfere ponio bi bar 3 zlatne kopačke i jednu zlatnu loptu,a Dejo Savićević.......bolje da ne pričam! Uzeo bi sve! Eto toliko! Nek oni daju zlatnu loptu kome god hoće,to je njihovo pravo!!!!!
(Šarke RS, 29. novembar 2021 22:59)
Mene Mesi podseca na Novaka Djokovica, dominiraju 7-8 meseci, pa budu u padu, i nakon toga ih ljudi kritikuju, ali tako je uvek bilo i bice, svi zele da vide pad najboljih.
(mdasd, 29. novembar 2021 23:02)
Morate prvo da naucite sta znaci lep fudbal i sta znaci najbolji igrac na terenu...nije dovoljno samo da punis mreze da bi bio najbolji...
(Trenne, 29. novembar 2021 23:03)
toliki je mesijev ovogodišnji doprinos fudbalu, da sam bio ubeđen da je okačio kopačke o klin, kad ono - zlatna lopta?!
lukica "iđe tadić, a kazemiro, načo i ja sama sami" modrić da mu pozavidi!
(mladići borovi, devojke jele, 29. novembar 2021 23:04)
Zaista sam očekivao da će Leva da osvoji, jer mi se činilo da nije imao baš neku konkurenciju po meni bi isto bilo nezasluženo da su osvojili tipa Žoržinjo ili Benzema prvi jer je bio deo šrafa ali se nije toliko istakao a drugi recimo ništa nije osvojio a takodje nije bio ni najbolji strelac ali zar iko više očekuje pravdu u fudbalu.
(Denny Crane, 29. novembar 2021 23:05)
Pored igračkih kvaliteta,bitno je i koliko će sponzori igrača donijeti novca putem oglašavanja bilo gdje(Frans fudbal,Fifa,Uefa).Neko mi neko dokaže da neko u tom svijetu smije da se zamjeri Najku i Pepsiju.Kad bi Branko Đurić odigrao bar jednu utakmicu bilo gdje,dobio bi angažman bar u Cvajti jer da se njega pita svi bi vozili Kiu.To je jednostavno tako uvijek bilo i ostaće.
(Kak' je to krasno..., 29. novembar 2021 23:06)
Najveća prevara modernog svetskog fudbala je Messi! Najmanje 3 zlatne lopte je uzeo potpuno nezasluženo. I ovog puta je tako...
(Djordje NS, 29. novembar 2021 23:08)
Koja ovo sprdacina...
2010 vesli snajder a dobije pacov.
2012 ronaldo a dobije pacov.
2014 najbolji igrac SP miler a dobije pacov
2016 suarez a dobije pacov
Evo sad opet dobija tudje nagrade pacovcina.
Uefalona, dzaba projekat vam je propao...
(Mudrac, 29. novembar 2021 23:14)
како одговориш на коментар,никако да укапирам
(gerrad, 29. novembar 2021 21:20)
Ni ja nisam znao, dobar odgovor si dobio
Inače ovo je vise nego bruka od izbora, pre bih dao Gobelji nego njemu ili ronaldu. Ove godine sigurno nije zaslužio, kao i neke od ranije
(cifa, 29. novembar 2021 23:16)
Najveća prevara modernog svetskog fudbala je Messi! Najmanje 3 zlatne lopte je uzeo potpuno nezasluženo. I ovog puta je tako...
(Djordje NS, 29. novembar 2021 23:08)
Sedma a Ronaldo samo 5, nikada neces preboleti ovo.
(Damir, 29. novembar 2021 23:20)
During his speech Messi said to Lewandowski: "Everyone knows and we all agree that you were the winner last year. Hopefully France Football will give you the Ballon d'Or 2020. We all believe you deserved it and I hope you can have it at home."
(Danijel, 29. novembar 2021 23:24)
Morate prvo da naucite sta znaci lep fudbal i sta znaci najbolji igrac na terenu...nije dovoljno samo da punis mreze da bi bio najbolji...
(Trenne, 29. novembar 2021 23:03)
Inzaghi ima vise golova od Ronaldinja u Ligi Sampiona, a svi znamo ko je bolji fudbaler!
(Matrix, 29. novembar 2021 23:26)
nije samo obožavaocima ronalda, već svakom normalno poštovaocu fudbalu je ovo postalo degutantno...dodeli nagradu jer je kao osvojio sa reprezentacijom trofej...što nisu 2010. ili 2012. dodelili ćaviju ili inijesti, kad je barsa bila na vrhuncu, a španija sve osvojila...ima takvih primera još
kao što rekoh, svakom sa strane je ovo postalo degutantno, ovo forsiranje mesija i ronalda
(alan ford, 29. novembar 2021 23:27)
Ali penaldovi fanovi koji pisu da je Levandovski trebao da osvoji, a Mesi imao vise trofeja od njega prosle sezone hahahahah
(Kosta, 29. novembar 2021 23:28)
Ja mu je ove godine ne bih dao iako je po svim statističkim merilima, osim u golovi bio bolji od Lewe.
Po meni je greška da fudbalske nagrade dajemo samo na temelju pukih statistika. Fudbal je više od toga, esencija, zanos, umeće driblinga, deca u transu pored svojih idola. Zadnje vreme ne mogu ni da gledam robotizam City-a, Liverpoola...sve ko po špagi. Daj mi Ronaldinha da se naježim od svakog poteza. Zbog te romantike pratim uglavnom Južnoamerički fudbal. I nemojte se zavarati, za tu "nebitnu" Copa Americu diše 300 milijuna ljudi.
(Marko, 29. novembar 2021 23:32)
Apsolutno svi znaju da je Messi cudo od fudbalera,jedinstven,unikatan,ali zasto to ne zele da priznaju, to je vec za analizu...
(Svi znaju da je Messi najbolji, 29. novembar 2021 23:32)
Mesi je imao 4 zlatne lopte dok Ronaldo 1 dok se nije pocelo sve raditi sa stigne Mesija po broju ZL. Kada je Ronaldo imao golove onda su bitni golovi, a kada ima trofeje onda su bitni trofeji, Zasto Mesi nije dobio 2016 godine kada je dao 59 golova i imao 31 asistenciju ako je zlatna lopta individualna nagrada? Ronaldo je 2013 godine dobio samo radi golove zar ne? Svake godine se menjali kriteriji za zlatnu loptu i pravili se onako kako Ronaldu odgovara samo da stigne Mesija po broju zlatnih lopti.
(Dohjkk, 29. novembar 2021 23:38)
Messi je kralj ove igre i najbolji je igrač zadnjih 12 godina. Čarolija je prava reč. Jedan na jedan sa bilo kojim igračem na svetu je nezadrživo. Aj uzdavlje
(zed, 29. novembar 2021 23:38)
Aleksandar Mitrovic ne postigne gol za odlazak na E.Prvenstvo. Krecu komentari: "Veze Mitrovic sa fudbalom nema" "Koje drvo" "Ne zna ni penal da sutne"
Aleksandar Mitrovic postigne gol za odlazak na S.Prvenstvo. Krecu komentari: "Mitrovic nas najbolji igrac" "Uvek je tu kad treba" "Dominira"
Da nije Mitrovic postiga gol za odlazak. Komentari bi bili : "Nemamo mi ekipu za svetsko" "Piksi je bio vrhunski igrac, ali trener ne"
Djokovic ne osvoji US open, za 4-ti grend slem u nizu. Krecu komentari: "Gubitnik" "Nikad ne odigra kad treba" "Evo zasto ne moze da bude najbolji svih vremena"
Balkanci su ipak najcudniji sto se komentarisanja tice.
U ovom slucaju dodela nagrade se dodeljuje za proslu sezonu, a ne za poslednjih mesec ili dva, gde je glasanje bilo vec zakljucano.
Ko skapira, skapirao je.
(cinjenica, 29. novembar 2021 23:42)
Tako je,care,nek crknu svi dusmani!Pele,Krojf, Maradona,Van Basten,Ronaldo Nazario,Ronaldinjo i Mesi!!!!Sedmorica veličanstvenih!!!
(Mare, 29. novembar 2021 23:43)
Bruka i sramota... Ovo forsiranje Mesija i Ronalda je - bolesno! Ako Levandovski sa svojih 114(!) golova na zvaničnim utakmicama, u prošloj i ovoj sezoni, nije NAJBOLJI? Ovaj Libertadores Kup, postade preko noći bože mi oprosti - kao neko NBA takmičenje... LAKU NOĆ!
(Car Dušan, 29. novembar 2021 23:54)
Mesi je poseban igrac. Jedinstven u istoriji fudbala, a statistika to potvrdjuje. A mimo statistike je on jedan od najinteligentnijih fudbalera ikada...Citirao bi Andjelotija: Postoje dva tipa fudbalera: Jedni trce a drugi prave razliku. Mesi je treci tip: Pravi razliku, kreira, asistira, daje golove!
(Trilavko, 29. novembar 2021 23:58)
Salah zasluzuje zlatnu loptu. Igra poziciju krila, a uprkos tome postize vrhunske golove, asistira, dribla, itd.
Levandovski je klasican napadac i golgeter.
(e, 29. novembar 2021 23:58)
Marketing je cudo. Konacno francuzi dobili ZL. Ako mi verujete neznam kad sam poslednji put gledo utakmicu 90 min. Posle 20 min postane dosadno. A onda idem odgledam 3 seosku ligu, teren, ko oranica, gde ljudi igraju za gajbu piva i vise uzivam i nasmijem se
(sportdetective, 30. novembar 2021 00:01)
Nije ovo ništa u odnosu na onu godinu kada su oteli Zlatnu Loptu Van Dajku. Niko je te godine nije zasluzio više od njega. Ipak, mališan je morao obarati istorijske rekorde jer je zlatna koka UEFE, odnosno najveći evropski fudbalski proizvod.
Samo marketing, marketing, marketing...
(Never Mind, 30. novembar 2021 00:10)
Kada pogledate statistiku, Levandovski je lider u golovima, Mesi u svim ostalim. Medjutim, za golove je nagrada Zlatna kopacka ili, od ove godine, najbolji strelac u dodeli Frans Fudbala koju je Levandovski i pokupio. Razlika izmedju Mesija i Levnadovskog je ta sto je Levandovski bio najbolji golgeter sveta, a Mesi drugi najbolji golgeter i vrhunski plejmejker, veznjak... Na ukupnom nivou, Mesi i Levandovski apsolutno zasluzuju da se nadju u top 3, a o pobedniku su odlucivale sitnice. Price tipa Kopa Amerika je takmicenje u kojem se takmice samo 2 ozbiljnje ekipe pada u vodu, jer se isto to moze reci i za Bundesligu gde je jos i gore - takmici se jedna ozbiljnja ekipa u kojoj Levandovski cak i igra. Istina je da bi verovatno sa Levandovskim Bajern prosao PSG u LS i to stvarno pokazuje njegov uticaj na igru, ali isto tako se moze posmatrati Barselona prosle sezone sa Mesijem i sada. Nebo i zemlja. Obojica su veoma bitni za svoje ekipe, obojica imaju vrhunsku statistiku i jedina razlika je to sto je Mesi osvojio malcice znacajnije takmicenje nego Levandovski i to je ono sto je najverovatnije i presudilo. Ko god da je osvojio, ne bi bila nepravda. Samo hejteri mogu da pljuju i jednog i drugog. Vrhunski igraci i svaka im cast za proslu godinu. Sta je bilo, bilo je. Sada se okrecemo sledecoj godini, pa se vidimo za godinu dana kada ce se polemisati oko drugih kandidata.
(Iskreno misljenje, 30. novembar 2021 00:20)
Inzaghi ima vise golova od Ronaldinja u Ligi Sampiona, a svi znamo ko je bolji fudbaler!
(Matrix, 29. novembar 2021 23:26)
Za dati gol je bio Inzaghi, covjek je zivio za golove i bio je bolji od 90% danasnjih napadača. Borio se protiv onakvih odbrambenih igraca u Italiji.
Lessi i penaldo bi u onakvoj ligi popasli trave samo tako!
(jojufff, 30. novembar 2021 00:23)
Na LFC portalima grohotom ismevaju glasanje za Zlatnu Loptu. Posebno izdvajaju to kako je Ronaldo kod izbora jedno mesto ispred Salaha, koji je završio tek sedmi. Cenim ja Ronalda, dao je mnogo, ali u poslednje dve godine nije u istoj ligi sa Salahom.
I ne, nisam ni slep ni ostrašćen. Ove sezone Salah je najbolji na svetu i to ne tvrdim samo zato što sam pristalica LFC. Videćemo kakvo ce glasanje biti, jedva čekam.
(LiverBird, 30. novembar 2021 00:30)
Pravedno. Iako bi omjer trebao biti najmanje 8:4 u korist Messija, ako ne i više. Najbolji igrač ikad. Messi uzme loptu, predribla momčad i dadne gol. I tako svaku utakmicu. Xavija, Rakitića i Iniestu je trebao kao mantinele. Ronaldo to ne može sam. On nasušno treba Kroosa, Özila i Modrića koji su mu organizirali igru, te davali pasove s očima i Benzemu da odvlači dva igrača. Messi - sve na tehniku, preciznost i lukavstvo, Ronaldo - sve na snagu, silu i brzinu. Driblinzi i slobodni udarci su najveći pokazatelji klase, a tu je Messi suvereni doktor. CR7 ima kvotu slobodnjaka od 7,2 %, Messi ima 40 %. Jedan broji korake ko kauboj, opali loptu iz sve snage i moli da joj pogodi felš kako bi uopće ušla. Često ode nebu pod oblake. Ovaj drugi šutira precizno iz koraka bez ikakvog cirkusa. Ako i promaši, onda je svaki put vrlo blizu. Razlika u klasi...
(djedmedjed, 30. novembar 2021 00:35)
to je ocekivano i nezasluzeno,ali je jevrej i zato je dobio zlatnu loptu,salah i levandovski su vise pokazali ove godine nego jevrej mesi...
(aki, 30. novembar 2021 00:47)
Sramota!
Kakav messi I ronaldo lewandowski daleko najbolji vec dve sezone a te price da je samo golgeter I da ima srece sto igra za bajern su smesne covjek otvara prostor namjesta sanse zadrzava loptu kad treba toliko tog ide preko njega uostalom vidi se kad ga nema u timu kako se I mocni bajern muci a uostalom trpa covjek I za reprezentaciju koja je prosjecna ekipa, ali to vam je marketing nije prvi igrac koji je bio najbolji u sezoni a ostao bez trofeja kad se samo setim inijeste kako je igrao 2010 ili riberija koji je bio nezaustavlji 2013. Ipak su glavni faktori lobiji klubova I novac.
p.s. nemam nista protiv mesija I Ronalda ljudi su tate fudbala samo iznosim cinjenice
(aleks, 30. novembar 2021 01:14)
Poređenja radi, Mesi je osvojio 613, a drugoplasirani Robert Levandovski 580.
Ljudi nijanse su odlučivale! Uopšte nije bila ubedljiva pobeda Mesija. Levandovski je zaslužio, ali eto ima i ljudi koji misle da je to Mesi. Većina je odlučila i to je to.
(Eee, 30. novembar 2021 01:27)
apsolutno nezasuzeno ... po prikazanom prethodne godinenije smeo biti ni u izboru za istu a kamoli da je osvoji ... ihracko otkrovonje rethodne godine i jedan od najzasluznijih za uspeh svog tima je golman Celzija, a tu je i Gundogan koji je vukao svoj tim celu prethodnu godinu, pa cak je i Lukaku bio daleko zapazeniji od Mesija, al pdavnp pvp priznanje nema nikakvog smisla
(marica, kriv, razumevanje..., 30. novembar 2021 01:28)
Koga briga za ovu besmislenu nagradu.
Bitno je Levo da razbucas PSZ ako se sretnete u LS.
Nadam se da ce to da se desi.
Tu ce se vidi sve.
(Golski, 30. novembar 2021 02:02)
Postovanje za sve umetnike ove igre, ali lik kada god nije povređen je nasa sreca sto mozemo da ga gledamo uzivo I zbog toga je zasluzio i vise od ovih sanja od nagrada. Savršen, ali mutacija. U svakom slučaju hvala mu. I da, Messi nije zvezda, ne ume jebiga...
(total, 30. novembar 2021 02:15)
Mesi kada je osvojio Kopa Ameriku:
- najbolji strelac takmicenja
- najbolji asistent takmicenja
- najbolji igrac takmicenja
- bio je strelac ili asistent u svim utakmicama do finala
Ronaldo kada je osvojio EURO:
- nije bio ni najbolji strelac takmicenja
- nije bio ni najbolji asistent takmicenja
- nije bio ni najbolji igrac takmicenja
- nije bio ni strelac ni asistent u 5 od 7 utakmica
Smesno je porediti Mesija i Ronalda.
A Portugal osvojio EURO preko Austrije, Islanda, Madjarske, Velsa, Poljske, Hrvatske i Francuske.
A Argentina osvojila Kopa Ameriku preko Cilea, Urugvaja, Bolivije, Paragvaja, Ekvadora, Kolumbije i Brazila.
Pogledajte samo protiv kojih je velesila Portugal igrao na tom EURU.
Ako je mogao dobiti Ronaldo 2016 i Mesi zasluzuje sada. Jos je te godine Ronaldo u LS davao golova samo protiv Malmoa, Volfsburga, Rome, Sahthara, a nijedan gol nije dao protiv PSG, Citya i Atletica. A Mesi je te godine imao daleko najboju statistiku. 60 golova i 30 asistencija. Bolju nego Leva ove godine..
(Kkrjjr, 30. novembar 2021 05:48)
Manjina, koja podrzava Mesija, stalno potencira da ostali mrze Mesija, sto nije tacno. Srbi mrze nepravdu, a ona.je vise puta ispoljena u korist Mesija. Kada nekog, mocni sponzori, na racun dtugihh, Inijesta, Cavi, Levandovski..., promovisu taj ne zasluzuje postovanje. Dobar je fudbaldr ali sugurno.ne medju prvih 20-30 u istoriji. Trofeji sa Bsrsom su vise zasluga supertma KatalomacA, koji mu je bio podredjen, nego njegova. Koliko su Barselonini igraci igrali za njega najbolje se vidi ssda u PSZ-u, gde to nije slucaj. Prosecne igre pruza za Parizane. Sa Argentinom nista nije osvojio mnogo vise je izgubio. Argentinci su, sa nikad boljim igracima, 15 godina bez trofeja, jer su ceo tim podredili njemu. Ovogodisanje prvenstvo J. Amerke je drugorazredno takmicenje, na kome bi i Vels stigao do polufinala, a mozda i osvojio. Na kraju njega ni Argentinci ne postuju mnnogo, za njih su mnogo veci heroji.nacije del Potro, Djinobili, Skola... a sto se tice fudbala samo.je jedan fudbalski bog, Maradona.
(Papuanovogvinejac, 30. novembar 2021 05:51)
2016 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2017 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2018 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Modrić
Sta je sad? Odjednom su sad samo golovi postali mjerodavni, a 2016, 2017 i 2018 nisu bili kada je trebao dobiti Messi? Jos je Mesi 2016 godine imao 59 golova i 31 asistenciju, a Lewandovski ove godine 60 golova i 10-ak asistencija? Messi nije zasluzio ovu ZL ali koliko je jos puta Mesi trebao dobiti zlatnu loptu, a nije je dobio jer su se gledali samo trofeji?
(Lljdkjd, 30. novembar 2021 06:21)
Postovanje za sve umetnike ove igre, ali lik kada god nije povređen je nasa sreca sto mozemo da ga gledamo uzivo I zbog toga je zasluzio i vise od ovih sanja od nagrada. Savršen, ali mutacija. U svakom slučaju hvala mu. I da, Messi nije zvezda, ne ume jebiga...
(total, 30. novembar 2021 02:15)
Netacno.
(nista o nicemu, 30. novembar 2021 06:36)
Smejurija. Levandolski gleda u ledja Mesiju. Salah sedmi. Uopste nebitno. Ne zasluzuje ni dve recenice na ovom portalu a ne toliku stranicu.
(Miks, 30. novembar 2021 06:50)
Iskreno ja ne vidim veliku razliku u klasi izmedju Mesija i naseg Tadica . Mozda ranije , danas ne , tako da moj glas ide nasem kapitenu , koji ce , nadam se sa Ajaksom na krov Evrope , a sa nasom reprezentacijom na krov sveta .
(Andrea Djani, 30. novembar 2021 06:58)
Realno nije zaslužio. Više je zaslužio proteklih godina kada je penaldo veštački guran, pa Modrić...
Ove godine definitivno to nije. Ova nagrada definitivno odavno nema veze sa mozgom.
(davor, 30. novembar 2021 07:03)
Ne sporim da je Mesi odlican igrac ali je zasluzio zlatnu loptu otprilike kao ja sto sam je zasluzio......prvi deo sezone je bio blago je receno katastrofalan, hteo je da ode, pa nije uspeo i onda se bukvalno vukao po terenu, posle nesto bolji ali nista specijalno, osvojio Kopa Amerika, takmicenje koje je po rangu dosta slabije od LS i EP, koje je samo kao primer uzeo Zorzinjo....plus je bilo jos mnogo tu kandidata kao na primer onda i Levadovski....
(E, 30. novembar 2021 07:08)
Iako je Mesi jedan od najboljih fudbalera svih vremena,koji je potpuno zasluženo osvojio sve prethodne nagrade,ovu nikako nije zasluzio i bilo je makar 10 fudbalera boljih od njega.
Ali,ne čudi nista,sve je vise u svijetu ovako,pristrasnost ,lobiji i novac.
(Žorž, 30. novembar 2021 07:21)
Tužno i smesno....benzema,leva,salah,tadic,zorzinjo.....svi zaslužili pre njega,i još po neki...kažite mi molim vas po čemu je on ove godine zasluzio zlatnu loptu pre levandovskog,ili salaha?pa nas tadic pokazao vise od njega,upečatljiviju sezonu imao....ovo nema vise nikakve svrhe
(žile, 30. novembar 2021 07:28)
Poređenja radi, Mesi je osvojio 613, a drugoplasirani Robert Levandovski 580.
Ljudi nijanse su odlučivale! Uopšte nije bila ubedljiva pobeda Mesija. Levandovski je zaslužio, ali eto ima i ljudi koji misle da je to Mesi. Većina je odlučila i to je to.
(Eee, 30. novembar 2021 01:27)
Si stvarno toliko ograničen?
(Dag Kristi, 30. novembar 2021 07:30)
da je i malo moralan predao bi nekom drugom svi su je zaslužili a on najmanje gde god da je igrao ove sezone je luzer.
(za sva vremena, 30. novembar 2021 07:32)
Uvek sam mislio da je Ronaldo bolji od Mesija i dalje to mislim.Ali ako je neko doneo odluku da Mesiju dodeli zlatnu loptu to je u redu.Fudbal je igra u kojoj postoji milion nepravdi od dosudjenih i nedosudjenih penala,nepriznatih golova ili nezasluzenih iskljucenja,navijanja sudija protiv Zvezde i da ne nabrajam.Zato volim fudbal!
(beli, 30. novembar 2021 08:02)
Argentina ne bi nikad igrala ni finale u Brazilu 2014, ni dva finala kopa amerike tih godina da nije bilo Mesija...u finalu su nijanse bile...Iguanin da je pogodio bio bi besmrtan...i ovako je...
(Dusko, 30. novembar 2021 08:33)
Messi je zaslužio 100% i najbolje ocenjen od strane UEFA jer je naj kompletniji igrač, sa najviše individualnih trofeja, plus timski trofeji kao Kup J.Amerike..glasovi su presudila od strane fudbalskih znalaca širom sveta da veći broj golova Levandovskog nije dovoljno za pobedu.
Sramota za ovako uglavnom negativno komentare na račun najvećeg genijalac u fudbalu
(Dm, 30. novembar 2021 08:40)
2016 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2017 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Ronaldo
2018 godina:
Najviše golova: Messi
Najviše asistencija: Messi
Najviše prilika stvorenih: Messi
Najviše uspješnih driblinga: Messi
Najviše golova iz slobodnih udaraca: Messi
Najviše nagrada za igrača utakmice: Messi
Zlatna lopta: Modrić
Sta je sad? Odjednom su sad samo golovi postali mjerodavni, a 2016, 2017 i 2018 nisu bili kada je trebao dobiti Messi? Jos je Mesi 2016 godine imao 59 golova i 31 asistenciju, a Lewandovski ove godine 60 golova i 10-ak asistencija? Messi nije zasluzio ovu ZL ali koliko je jos puta Mesi trebao dobiti zlatnu loptu, a nije je dobio jer su se gledali samo trofeji?
(Mngh, 30. novembar 2021 08:45)
Ovde ima ljudi koji stvarno misle da je Levandovski vise zasluzio, sto je ok, a ima i onih kojima je bitno samo da diskredituju Messija u ovoj prilici, jer ih ovo mnogo pogodilo, ili zbog toga sto ga ne vole nikako, ili zbog toga sto najvise vole njegovog bivseg najveceg rivala Ronalda...nije to tolika razlika koliko te dve udruzene sile prikazuju ovde, mnogi fudbaleri i treneri, komentatori, su izneli svoje misljenje da Messi zasluzuje, i to je bilo mnogo pre dodele Zlatne Lopte...nije se znalo ko ce osvojiti sve do zadnjeg momenta.
(Danijel, 30. novembar 2021 08:46)
Zlatna lopta za esenciju,bit, suštinu najpopularnije igre sa loptom na svetu!Sve ostalo su puka naklapanja i nagvazdanja...
(Marko, 30. novembar 2021 09:13)
Ko li uopšte daje ovom fudbaleru, nagradu za najboljeg fudbalera. Niti on zaslužuje, niti je ranije zasluživao zlatnu loptu. Postoje igrači koji su bolji u svakom pogledu. On može da igra i da dribla, samo mnogo slabije igrače od sebe, a kada igra za svoju zemlju,a protiv mnogo boljih igrača, tada ga nema nigde. Ne znam da li to ljudi vide ili su slepi. Pa, uporedite njegovog zemljaka i verovatno najboljeg fudbalera u istoriji, Maratonu i sve će biti jasno.
(Deja, 30. novembar 2021 11:54)
Argentina ne bi nikad igrala ni finale u Brazilu 2014, ni dva finala kopa amerike tih godina da nije bilo Mesija...u finalu su nijanse bile...Iguanin da je pogodio bio bi besmrtan...i ovako je...
(Dusko, 30. novembar 2021 08:33)
Decko, nisi ti gledao SP 2014. U nokaut fazi Mesi nije dao nijedan gol. U osmini finala pobedili su Svajcarsku posle produzetaka 1:0, gol je postigao Di Maria. U cetvrtfinalu Belgiju 1:0, gol je dao Iguain, u polufinalu su izbacili Holandiju na penale, posle produzetaka je bilo 0:0. I u finalu su izgubili od Nemacke 1:0 posle produzetaka. Dakle 4 utakmice po 90 minuta i jos 6 produzetaka po 15 minuta - za 450 minuta nije dao nijedan gol. Tu je Argentina stigla u finale zahvaljujuci vrlo jakoj odbrani.
(Milan, 1. decembar 2021 07:47)