1. Od Belgije? Majko rodjena
    (Cigan, 29. novembar 2021 23:01)

    # Link komentara

  2. Pravićete vi Saleta od blata.
    (henry lee, 29. novembar 2021 21:10)

    # Link komentara

  3. Daleko od toga da je Belgija neka velesila, ali su vrlo dobra ekipa. Mnogo pobjeda su napravili nad favoritima zadnjih nekoliko godina kroz krugove kvalifikacija. I Srbija sa ovim trecim ili cetvrtim timom, sigurno nije kvalitetnija reprezentacija, mozda za nijansu. Ali ako se uzme u obzir da je ova Belgija uigrana, da je to manje vise jedan te isti tim godinama, a Srbija neuigrana jer u ovom trecem ili cetvrtom timu uvijek ima mnogo promjena i nestalnih igraca, onda rezultat i nije preveliko iznanadjenje.
    (delboj, 29. novembar 2021 11:41)

    # Link komentara

  4. BEDA
    (Milorad Damnjanovic, 29. novembar 2021 09:33)

    # Link komentara

  5. @auuu

    U pravu si, nisam bio potpuno precizan. Veliki igraci su potreban ali ne i dovoljan uslov za uspeh. Ipak, sa losim igracima nema uspeha.
    S druge strane, Djordjevic samo jedno nije radio, gubio od MNOGO slabijih reprezentacija kako si ti rekao. Izgubio je od USA 2014 i 2016 od Litvanije 2015 od Slovenije 2017 od Spanije i Argentine 2019. Koja je od ovih ekipa MNOGO slabija os Srbije?
    (Scipion, 29. novembar 2021 09:02)

    # Link komentara

  6. nisam rekao da je pesic losiji trener od djordjevica i ne mislim tako.

    zatim, trenerska karijera sase djordjevica, bez obzira na patolosku potrebu pojedinaca da je ospore, je daleko od nikakve.

    zatim, daleko od toga da je sasa djordjevic uvek imao reprezentaciju u najjacem sastavu. ako je ono sto je igralo finale sp najjaci sastav ili ono sto je igralo finale ep onda dobro.

    sto se tice toga da smo potrosili coveka koji je mogao da bude deset godina selektor, tako je, potrosili smo legendu sasu djordjevica i na pravdi boga ga oterali ko kera
    (petar markovic, 28. novembar 2021 21:06)

    Nikakva je. Da nije nikakva ne bi dobio relativno brz otkaz u svakom klubu. Njegova jedina motivacija za bavljenjem trenerskim poslom je finansijska, pošto je neuspešnim ulaganjima spiskao sve što je zaradio dok je igrao. Neka neko pita Danilovića koliko je plaćao Đorđevića, a koliko Kokoškova i Pešića.
    Imao je najjači sastav u datom trenutku na svakom takmičenju za koje ga slavite. Sporadični otkazi i povrede se ne računaju. Da li u tom trenutku najjača postava igra ABA ili NBA je nebitno. Poslednja dvojica su prinuđeni da skupljaju ekipu na terenčetu ispred zgrade.
    Sašu Đorđevića niko nije potrošio i oterao, otišao je sam posle sedam godina.
    (Otis Thorpe, 29. novembar 2021 00:28)

    # Link komentara

  7. Поновићу још једном. Бранио сам Ђорђевића. И Кокошкова. И сада ћу Пешића. То су људи који знају кошарку, а неки овде мисле да знају боље од њих. Интересантно је да се нико не меша у партије врхунских шахиста, а сви мисле да могу боље да виде од врхунских тренера који се тиме баве цео живот... Као неко ко је био и озбиљан кошаркаш и озбиљан шахиста, тврдим да су оба посла једнако компликована. Али је разлика што би се глупи коментари на шаховски партију одмах видели, а на кошаркашку тактику не... И онда свако може да прича.
    Нису проблем тренери него менаџери. Крај приче.
    (Све је јасно, 29. novembar 2021 00:16)

    # Link komentara

  8. Katastrofa od igre. Pod hitno oterati Đorđevića da se spase što se spasti može. Sa ovakvim vedetama poteklim iz naše jake lige gde se samopregorno radi ne napraviti tim je stvar elementarnog neznanja. Kako ćemo na crtu Amerima na Olimpijadi?
    (Zeleni Zub, 28. novembar 2021 18:27)

    Тако је. Ђорђевић само упропаштава наше таленте. Кокошкова што пре за селектора. Избацити Бирчу, јер ко ће против Сколе? Јокић је тата за Сколу, а греје клупу. Обавезно и Даниловића напоље!
    (Мики и Шиља, 28. novembar 2021 23:50)

    # Link komentara

  9. Petre, taj tvoj selektor ima sjajnu igračku i nikakvu trenersku karijeru. I sve što je igrao, igrao je u najjačem sastavu. Kokoškov nikad nije imao člana petorke sa kojim je tvoj selektor postizao rezultate. Poenta mog komentara je da nije problem bio u selektoru, već u tome da igraju trećepozivci. I da smo uzaludno potrošili čoveka koji je mogao da bude uspešan selektor sledećih deset godina. Ako misliš da je Pešić lošiji trener od tvog selektora, onda nemaš pojma, jednostavno rečeno.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 20:56)

    Sta ti nalupa. Djordjevic je finale SP igrao sa 8, OSAM igraca iz ABA lige, finale EP je igrao bez 7 igraca koji su uzeli srebro na OI zbog njihovih otkaza, finale je igrao sa 10 igraca jer su se Jovic i Lazic povredili na turniru.
    (beogradski, 28. novembar 2021 22:48)

    # Link komentara

  10. "Beogradski blizanci, CZ i PAR, su ruku-pod-ruku, GROBARI srpske kosarke." Skroz tacno, a rekao bih i da se su sa ABA ligom uspesno ugaseni kosarkasi centri u unutrasnjosti. U Zvezdi i Partizanu su domaci mladi igraci dobijali zadnjih godina sansu na kasicicu. Dule Vujosevic, covek pravio igrace za francusku reprezentaciju. Od mladjih trenera apsolutno se niko nije nametnuo zadnje decenije, tj. i oni koji su obecavali su potroseni. Tako da je situacija tuzna, a Savez nastavlja po starom, nema nikoga sa vizijom, nema naznaka reformi i modernizacije.
    (srle, 28. novembar 2021 22:06)

    # Link komentara

  11. Neuigranost je glavni razlog poraza, ipak upitan je kvalitet ovih igraca, nema veze , tek je pocetak kvalifikacija, podrska Kariju, s nadom da se vidi da bez 3-5 iskusnih igraca koji bi pomogli mladjim igracima se ne moze vrsiti smena generacije
    (Demar Derozan, 28. novembar 2021 21:10)

    # Link komentara

  12. Petre, taj tvoj selektor ima sjajnu igračku i nikakvu trenersku karijeru. I sve što je igrao, igrao je u najjačem sastavu. Kokoškov nikad nije imao člana petorke sa kojim je tvoj selektor postizao rezultate. Poenta mog komentara je da nije problem bio u selektoru, već u tome da igraju trećepozivci. I da smo uzaludno potrošili čoveka koji je mogao da bude uspešan selektor sledećih deset godina. Ako misliš da je Pešić lošiji trener od tvog selektora, onda nemaš pojma, jednostavno rečeno.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 20:56)

    nisam rekao da je pesic losiji trener od djordjevica i ne mislim tako.

    zatim, trenerska karijera sase djordjevica, bez obzira na patolosku potrebu pojedinaca da je ospore, je daleko od nikakve.

    zatim, daleko od toga da je sasa djordjevic uvek imao reprezentaciju u najjacem sastavu. ako je ono sto je igralo finale sp najjaci sastav ili ono sto je igralo finale ep onda dobro.

    sto se tice toga da smo potrosili coveka koji je mogao da bude deset godina selektor, tako je, potrosili smo legendu sasu djordjevica i na pravdi boga ga oterali ko kera
    (petar markovic, 28. novembar 2021 21:06)

    # Link komentara

  13. Недостаје још Бирчевић. Заиста тешки антиталенти, није ми јасно како су увијек имали мјеста и у репрезентацији и у Партизану.
    (Vule, 28. novembar 2021 21:05)

    # Link komentara

  14. @Scipion
    Treba umeti i sa dobrim kosarkasima.
    Recimo, Djordjevic je sa Jokicem, Bogdanovicem, Bjelicom, Teodosicem itd. gubio od mnogo slabijih selekcija i nikada nije osvojio zlato.
    Obradovic i Pesic su sa jakim selekcijama uzimali zlatne medalje.
    Mi nemamo zlato vec 20 godina. Kosarkaska nacija...
    (auuu, 28. novembar 2021 20:58)

    # Link komentara

  15. Bukvalno si sve omasio. Problem nase kosarke je prvenstveno ocajna kretnja u odbrani, prolazenje oko blokova, lateralne kretnje i slicno. Nama svaka ekipa koja nas pobedi saspe baraz trojki, jer celu utakmicu mogu da igraju pik i da im usled nase spore odbrane i preuzimanja igraci ostaju sami na sutu. A mi se lozimo tipa "da su bacili ves masinu, uletela bi"...
    Bukvalno je trebalo i proslu utakmicu da izgubimo. Isto smo izgubili i od Italijana u prethodnim kvalifikacijama. Pogledajte svaki poraz nase ekipe, to samo slep ne vidi.
    Tipican primer takve ocajne odbrane su prakticno svi nasi najbolji igraci: Teodosic, Bjelica, Bogdanovic, Jokic, Marjanovic...
    Sta vredi sto si madjionicar da izmislis kos, kad te urnise svaka ekipa trojkama.
    (Pogan, 28. novembar 2021 19:32)

    Čemu to konstantno provlačenje Jokića kroz blato? Jokić je uvek bio statisatički dobar defanzivac, a to što na oko deluje da ne igra odbranu ne znači da je stvarno ne igra. Ove sezone je jedan od najboljih defanzivaca u NBA.
    (Locutus, 28. novembar 2021 20:57)

    # Link komentara

  16. I posle ne valja Kokoškov.
    Ne igra selektor.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 18:55)

    ne valja. ne valja ni pre ni posle. inace, zanimljivo da ovaj premudri narod nesto nije bio pun razumevanja za selektora koji je na 5 takmicenja igrao 3 finala, jedno polufinale i najgori rezultat mu bio stravicno 5. mesto na svetskom prvenstvu, sram ga bilo zlotvora
    (petar markovic, 28. novembar 2021 20:28)

    Petre, taj tvoj selektor ima sjajnu igračku i nikakvu trenersku karijeru. I sve što je igrao, igrao je u najjačem sastavu. Kokoškov nikad nije imao člana petorke sa kojim je tvoj selektor postizao rezultate. Poenta mog komentara je da nije problem bio u selektoru, već u tome da igraju trećepozivci. I da smo uzaludno potrošili čoveka koji je mogao da bude uspešan selektor sledećih deset godina. Ako misliš da je Pešić lošiji trener od tvog selektora, onda nemaš pojma, jednostavno rečeno.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  17. Fali Smajli, da je igrao naš najbolji igrač pobeda ne bi ni došla u pitanje. Bez njega-teško!
    (King, 28. novembar 2021 19:50)

    Dečko koji nema mesta na klupi ni u jednom timu u NBA da bude najbolji u reprezentaciji?! Ne znam da li je žalosnije ako je ovo tačno ili ako nije tačno.
    (Locutus, 28. novembar 2021 20:51)

    # Link komentara

  18. "smeh"... pa koliko se secam "legenda" le branko nijednom se selektoru nije zahvalio na pozivu rekao da "ima boljih".... inace prosek karijere LEGENDE je 3-4 kosa po utakmici....
    (udba je zakon, 28. novembar 2021 20:44)

    # Link komentara

  19. I posle ne valja Kokoškov.
    Ne igra selektor.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 18:55)

    ne valja. ne valja ni pre ni posle. inace, zanimljivo da ovaj premudri narod nesto nije bio pun razumevanja za selektora koji je na 5 takmicenja igrao 3 finala, jedno polufinale i najgori rezultat mu bio stravicno 5. mesto na svetskom prvenstvu, sram ga bilo zlotvora
    (petar markovic, 28. novembar 2021 20:28)

    # Link komentara

  20. Svaka čast Ivanu za komentar.
    (Siniša Milosavljević, 28. novembar 2021 20:26)

    # Link komentara

  21. Mičite Danilovica što pre....
    (MYNX, 28. novembar 2021 20:23)

    # Link komentara

  22. @Ratlukgeng

    U principu to sto si napisao stoji ali si izostavio ono najvaznije, svi uspesi Pesica i Obradovica su vezani za velike kosarkase koje su imali u svojim timovima. Nemoguce je da je Obradovic bio bolji trener na pocetku karijere, kada je 1992, 1994 i 1995 bio prvak evrope nego danas. Kao pocetnik je u prve tri godine uzeo tri trofeja a kao veliko trenersko ime, u poslednjih 10 sezona, samo jedan. Razlika je u Djordjevicu, Danilovicu, Viljakampi, Sabonis, Arlaukasu. Isto vazi i za Pesica, kada je bio u Bormiju vodio je 3 buduca clana HOF a danas Trifu, Dangubu i Zagorca. Velika je razlika.
    (Scipion, 28. novembar 2021 20:14)

    # Link komentara

  23. (Иван, 28. novembar 2021 19:39),

    u redu selektore, posto te nismo prepoznali, najljubaznije te molim da mi(nam) nabrojis 4 igraca na pr. koji nisu, a trebali su da budu pozvani. Posle toga mi(nam) objasni, kako da postavimo igru u odbrani i napadu, posto bivsi i sadasnji selektor to ne znaju.
    (U uvo sam se pretvorio, 28. novembar 2021 20:03)

    # Link komentara

  24. Можда ће звучати чудно али мене од овог пораза више боли нешто друго што сам гледао у последња 3 дана.Проћи ћемо ми некако на СП заборавиће се ова брука.Ових дана је одигран квалифик.турнир АБА лиге за јуниоре.Углавном су то играчи 2004-2005 год.мањи број 2003 г.Мега је ту најјача далеко али...осим Ђуришића(и он да поради на шуту) ни Мега ни Борац ни Партизан који су били ту немају ништа вриједно.У Меги главну ријеч поред Ђуришића води тандем из ЦГ Богавац- Грбовић остали скромни неназире се ниједан " велики" играч .Борац је кадетски првак Србије али његови играчи могу достићи ниво Аврамовића и ништа више.Партизанов први играч Станковић бек шутер не може погодити ниједну једину трицу.Партизанови јуниори гробље и да их није покосио вирус скроз су лоши.Звезда нешто мудрује није учествовала а свакако је фабрика за уништавање талената.У Динамику има понеки играч али свеукупно стање није имало сјајно.На све то Пешић држи Јовића на клупи да гледа како незналице дају Белгији 6 кошева за четвртину.
    (Аки, 28. novembar 2021 19:56)

    # Link komentara

  25. Panter ima naše državljanstvo, jos jednom.
    Nemamo dvojku osim Bogdana, ali nećemo da zovemo čoveka koji je dokazao da se bori kao lav u Srpskim klubovima, dovoljno mlad takodje.
    (Mihail, 28. novembar 2021 19:55)

    # Link komentara

  26. Fali Smajli, da je igrao naš najbolji igrač pobeda ne bi ni došla u pitanje. Bez njega-teško!
    (King, 28. novembar 2021 19:50)

    # Link komentara

  27. Менаџери, лош квалитет, регионална лига, странци... Ма наш главни проблем је недостатак икакве дугорочне стратегије!

    Прво је селектор био Ђорђевић у оваквим прозорима. Сви смо се чудили шта чинити, то је било још увеј ново за нас.

    Онда је селектор био Кокошков. Ништа нисмо променили, и даље смо губили од екипа које могу само да сањају о учешћу на СП или ОИ.

    Сада је селектор Пешић. А све је остало исто. Немамо препознатљиву игру, НЕМАМО ФИЗИОНОМИЈУ!!! Један наш члан петорке игра брзо, други игра споро. Једном је адут одбрана, други је играч мање у њој. Један само уме да дода, друго не уме ништа да погоди. Један другом сметају. Нити играмо одбрану као питбули, нити играмо напад као Балти. Крајњи резултат: нико није врхунски шутер, нико није топ дефанзивац, играју као гомила која се малопре скупила на баскету. Е, за то је крив селектор, за то је крив савез. Није Загорац проблем: он не уме, па не уме. Проблем је онај ко њега одабере и постави да игра нешто што он не уме. И то не једном, него двапут, трипут... Какву то поруку шаље младима? Није битно колико си талентован (као Јовић, Ђуришић), шансу ће ионако по хиљадити пут добити антиталенат Раде. У нормалној организацији, тај исти Загорац би добио једну шансу, у пошто би је упрскао, морао би да буде МВП свега и свачега да би је поново заслужио. Код нас ће стално добијати шансе, без обзира на то да ли их заслужује. И не само он. А ми ћемо после да кукамо: "нема бољих", "уа ФИБА", "неуиграни смо"...
    (Иван, 28. novembar 2021 19:39)

    # Link komentara

  28. (Brat, 28. novembar 2021 19:10)

    Bukvalno si sve omasio. Problem nase kosarke je prvenstveno ocajna kretnja u odbrani, prolazenje oko blokova, lateralne kretnje i slicno. Nama svaka ekipa koja nas pobedi saspe baraz trojki, jer celu utakmicu mogu da igraju pik i da im usled nase spore odbrane i preuzimanja igraci ostaju sami na sutu. A mi se lozimo tipa "da su bacili ves masinu, uletela bi"...
    Bukvalno je trebalo i proslu utakmicu da izgubimo. Isto smo izgubili i od Italijana u prethodnim kvalifikacijama. Pogledajte svaki poraz nase ekipe, to samo slep ne vidi.
    Tipican primer takve ocajne odbrane su prakticno svi nasi najbolji igraci: Teodosic, Bjelica, Bogdanovic, Jokic, Marjanovic...
    Sta vredi sto si madjionicar da izmislis kos, kad te urnise svaka ekipa trojkama.
    (Pogan, 28. novembar 2021 19:32)

    # Link komentara

  29. Dangubić, Zagorac... Kladim se da je u Srbiji propalo bar 50 većih talenata od njih. Kad je neko jedinstveni talenat kao Teodosić, Jokić, tu nema dileme o uspehu, ali ovakvi kao Zagorac i Dangubić su samo uzeli mesto nekima koji su zasluzli više, zato što ih je neko forsirao.
    (Stefan Simonovic, 28. novembar 2021 18:00)

    Zagorac je bio odlican u Megi jos kao klinac, prosto ne znam sta mu se desilo da ovako postepeno propadne da vise maltene nije ni za KLS, a za Dangubica mislim da je ocigledno da su ga gurali zbog fizikalija misleci da mogu da ga nauce da igra kosarku, ali je on dokazao da to nije tacno...
    (palop, 28. novembar 2021 19:30)

    # Link komentara

  30. Eventualni neuspeh reprezentacije smanjiće interesovanje za ovaj sport, smanjiće se baza a samim tim lagano i kvalitet pa onda i interesovanje inoklubova za naše igrače. Ovo je isključivo posledica nerazumnog dovodjenja stranih igrača čak i u klubove koju igraju samo KLS. Strani igrači se dovode i u mladje selekcije. Kad se sve ovo desi, počećemo skoro od nule i možda za 10ak godina probati da ponovo dohvatimo priključak najboljima.
    (ST, 28. novembar 2021 18:25)

    Pre nekoliko godina tim moga sina igra kvalifikacije za Kvalitetnu ligu KSS u kadetskom uzrastu. (Ulazna generacija kadeta, decaci od 14/15 godina.) Igraju protiv jednog malog kluba sa periferije (da ne pominjem ime ne bi li objavili ovaj komentar) u kome igraju 3 Afrikanca. Momci kao od brega odvaljeni, atlete, skocni, brzi, sa laziranim godinama rodjenja. Kada su dvojica u igri - egal; cim uvedu svu trojicu, nasi posustaju. Nekoliko godina kasnije vidim neke od njih u KLS sa srpskim drzavljanstvima. E vidite, to je kraj! Ima jedan klub u KLS (da ne imenujem iz pomenutog razloga) koji je pre dve godine imao 7-8 fakticki-stranaca u rosteru. To je katastrofa za srpsku kosarku. Pogledajte sta radi Zalgiris, ovi Letonci koje gledamo sa visine a pored kojih smo se provukli kroz iglene usi, posledajte sta u fudbalu radi Bajern - najbolji timovi u drzavi moraju biti inkubatori za domace talente. Kod nas je sve obrnuto, i onda se cudimo. Beogradski blizanci, CZ i PAR, su ruku-pod-ruku, GROBARI srpske kosarke.
    (Missouri, 28. novembar 2021 19:19)

    # Link komentara

  31. Teo penzija. Ni šuta, ni odbrane ni racionalnosti,ni odgovornosti. To ne može biti lider.
    (No name, 28. novembar 2021 19:17)

    # Link komentara

  32. @dejan

    Vidiš, nekada davno neki igrači su se zahvaljivali na pozivu ali su govorili da trenutno ne zaslužuju da igraju za istu i da selektor treba da nadje drugog igrača. To je što se kaže sportska kultura koja je izumrla sa pojavom rijaliti generacije. Tako su svi koje si naveo trebali da urade. Pogotovo Dangubić i Zagorac jer ljudi igraju očajno. A i što se nerviraš što nema igrača iz Zvezde? Zar nije Partizan košarka i institucija i da tamo igraju samo najbolji igrači? Tako se barem priča a ono teren pokazuje suprotno.
    (smeh, 28. novembar 2021 19:16)

    # Link komentara

  33. @dejan

    Vidiš, nekada davno neki igrači su se zahvaljivali na pozivu ali su govorili da trenutno ne zaslužuju da igraju za istu i da selektor treba da nadje drugog igrača. To je što se kaže sportska kultura koja je izumrla sa pojavom rijaliti generacije. Tako su svi koje si naveo trebali da urade. Pogotovo Dangubić i Zagorac jer ljudi igraju očajno. A i što se nerviraš što nema igrača iz Zvezde? Zar nije Partizan košarka i institucija i da tamo igraju samo najbolji igrači? Tako se barem priča a ono teren pokazuje suprotno.
    (smeh, 28. novembar 2021 19:16)

    # Link komentara

  34. Mislim da imamo 2 problema sto se tice nase kosarke.. prvo, sistem nase kosarke, kako ucimo decu i generalno svi nasi treneri forsiraju tu neku rvacku igru.. opstrukcija i odbrana.. ubijanje talenta vec u mladjim selekcijama. Igramo sporo i na malo koseva.. moderna kosarka se igra brzo i sa dosta sutera i igraca sto su opasni po kos u istom vremenom na terenu.. danas u nasoj kosarci prolaze vise oni igraci sa misicima i sto trce nego talenti.. na to dodas da nasi treneri samo urlaju i ne daju nikakvu slobodu i tako ubijaju talenat vec od 10te godine. Drugi problem, menadzeri i kombinacije.. ne prolaze najbolji klinci i igraci vec u mladjim kategorijama nego ko ima boljeg menadzera ili je neciji sin.. zivela Srbija
    (Brat, 28. novembar 2021 19:10)

    # Link komentara

  35. Baš nam je nedostajao Panter.
    (sreckol, 28. novembar 2021 19:09)

    # Link komentara

  36. Od dolaska Danilovica svi selektori su krivi čak i oni koji su sa trećom reprezentacijom bili drugi.prestali smo da osvajao medalje pa da idemo na velika takmičenja a sad ni kvalifikacije nećemo prolaziti.Da pitamo Sloveniju sta nam treba
    (Bekcic Jevta, 28. novembar 2021 18:04)

    Glupost velika,savez je kriv sto Jokic nece da igra(OI),sto se neki igraci bave politikom,sto graci Zvezde ne ucestvuju(konstatujem,ne napadam),sto damo 6 koseva u cetvrtini....-NEMAMO VISE TOLIKO KVALITETNIH KOSARKASA.
    Naravno ni Pesic nije kriv,nista se ne moze preko noci.
    I dalje zivimo u proslom vremenu,tj.previse dobro pamtimo dobru i veliku bazu a zaboravljamo da dobrih trenera je jako malo.
    Savez sa tim nema nikakve veze.
    (marko992, 28. novembar 2021 19:07)

    # Link komentara

  37. "...Slede 2 meča sa Slovačkom, to bi trebalo rutinski da dobijemo ..."

    Pa i Belgiju smo trebali rutinski da dobijemo kad ono corak. Nema veze
    I Pesic nam je promasaj kao i Kokoskov. Ma svi osim Teodosica koji je
    uvijek prvi na listi selektora i kvazi selektora koji se ovde javljaju.
    (Ubiratan, 28. novembar 2021 18:24)

    Nismo trebali da ih pobedimo rutinski. Pobedom bi, vrlo verovatno, osigurali 1.mesto u grupi. Ovi Belgijanci su u kvalifikacijama za EP koje su zavrešene pre nekih 8 meseci, bili 1.u grupi ispred Litvanije i Češke. Npr. Litvance su pregazili u Belgiji, naš u ovom Monsu, 25 poena razlike, a vodili su i 38 poena razlike. Za tu Litvaniju igralo je nekih 6-7 standardnih reprezentativaca Litvanije koji su u reprezentaciji i kada su u najjačem sastavu (Kalnietis, Kuzminskas, Motiejunas, Dimsa, Butkevičijus, Masijulis, Bendžijus....). Češku su pobedili u gostima 28 poena razlike.
    (mihajlo, 28. novembar 2021 19:07)

    # Link komentara

  38. Mi ako nismo u top sastavu, ne licimo ni na sta. A i tada je pitanje na sta bi licili i dal bi bili favoriti na jacim takmicenjima. Belgija nas dobija, ej!
    (kaokakao, 28. novembar 2021 19:03)

    # Link komentara

  39. A gde je Marko Lukovic? Igra sjajno u Spaniji i bolji je od pola nase ekipe.. ne mogu da shvatim kako neki igraci su forsirani a godinama igraju slabo.. menadzeri, sistem, savez, sta je u pitanju ne znam...
    (Boy, 28. novembar 2021 18:56)

    # Link komentara

  40. I posle ne valja Kokoškov.
    Ne igra selektor.
    (Otis Thorpe, 28. novembar 2021 18:55)

    # Link komentara

  41. #coach

    Pa kad vec spominjes juniore, sto ne napisa da je Partizan zavrsio utakmicu s 2( DVA) igraca a igrao s ukupno 6 zbog stomacnog virusa.
    Vazno je da se pljune pa kud puklo da puklo a uvek ima nekog ko ce da poveruje u nebulozu
    (zip Niš, 28. novembar 2021 18:49)

    # Link komentara

  42. Dangubić, Zagorac... Kladim se da je u Srbiji propalo bar 50 većih talenata od njih. Kad je neko jedinstveni talenat kao Teodosić, Jokić, tu nema dileme o uspehu, ali ovakvi kao Zagorac i Dangubić su samo uzeli mesto nekima koji su zasluzli više, zato što ih je neko forsirao.
    (Stefan Simonovic, 28. novembar 2021 18:00)

    Ne slažem se baš, Dangubić i Zagorac nisu ispunili očekivanja, ali obojica su bili veliki talenti. Pogotovo Dangubić je kao junior posedovao izuzetne fizičke predispozicije, ne znam da li smo u poslednjih 30 godina imali skočnijeg beka/krilo. To se ne propušta, iz takvog materiala jednostavno pokušaš napraviti igrača. Zbog tog potenciala su ih i uzeli na NBA draftu, znači i Amerikanci su videli nešto u njima. Ako bi razvili konstantan šut za tri i osećaj za igru, oni bi danas igrali NBA ligu, a ovako su igrači zadatka u Europi.
    A i Teodosić u FMP i Jokić u Megi su sa 19 godina dobili odrešene ruke i baš mnogo se ih forsiralo, da nije bilo tako, možda ne bi isplivali.
    (Milan11, 28. novembar 2021 18:44)

    # Link komentara

  43. Realna situacija u nasoj kosarci. Par talenata na pozicijama visokih igraca, Sveta Pesic izvucen iz naftalina, bekovi slabi, glavni plej rodjeni gubitnik. Skola kosarke se oslanja na odbranu kao pre 5 decenija, a svet je napredovao. Dovoljno je pogledati jednu NBA utakmicu, bez obzira ko igra. Videli smo na OI da su svi cetvrtfinalisti daleko ispred nas. Sto pre shvatimo, bice nam lakse. Kosarka je na Balkanu proslost
    (Splavar, 28. novembar 2021 18:38)

    # Link komentara

  44. Ne mogu prosto da verujem da dobijenu utakmicu izgubimo. Zagorca, Trifunovića, Ristića, Novaka ne želim da komentarišem. Kad je Petrušev iz Istanbula došao da odigra utakmicu zašto u isti avion nije seo i Micić, zašto nije mogao Dobrić koji je u Beogradu, mi moramo da imamo u timu makar 3 Evroligaška igrača da bi dobili ove amatere košarkaške. Odbrana je i u prvom poluvremenu bila katastrofa, samo što su oni promašivali a u drugom pogađali. Iskreno mi smo trebali i u Beogradu da izgubimo od Letonije, radovali su se svi pa i Kari kao da je dobio Francuze, jednom rečju tuga i jad, da li može bolje od ovoga sa ovim timom mislim da ne može. teo jeste majstor ali u odbrani ne može 1 na 1 ni amatera da sačuva. Aleksa u odbrani ok, u šutu blagi užas, Petrušev solidan. Ako smo mi spali da jagodić-Kuridža nosi kvalifikacije onda daj odmah da odustanemo i ćao.
    (Kedi, 28. novembar 2021 18:35)

    # Link komentara

  45. teo nas uništio. vratite đorđevića.
    (bogi, 28. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  46. Zagorac i Trifunovic nisu dorasli, Teo je legenda puno je ucinio ranije, i to je to, treba mu se zahvaliti.
    Odbrana losa, treba da uce od Radonje, Milojevica i drugih.
    Stvarno lose, glupo igramo.
    (Master Yoda, 28. novembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  47. Ajme sramote, ne morate bas u kosarci da nas kopirate.
    (nogomet, 28. novembar 2021 18:28)

    # Link komentara

  48. Eto, a taman pomisliš da su neke stvari nemoguće!
    (Gišonja, 28. novembar 2021 18:28)

    # Link komentara

  49. Katastrofa od igre. Pod hitno oterati Đorđevića da se spase što se spasti može. Sa ovakvim vedetama poteklim iz naše jake lige gde se samopregorno radi ne napraviti tim je stvar elementarnog neznanja. Kako ćemo na crtu Amerima na Olimpijadi?
    (Zeleni Zub, 28. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  50. Mozemo mi da zalimo za propustenom sansom da pobedimo Belgiju, ali je cinjenica i da je prekid zbog nestanka struje na pocetku 4/4 uticao na ritam utakmice. Do tada smo potpuno kontrolisali utakmicu ali nismo uspeli da je prelomimo; posle prekida nismo postojali na terenu, a Belgija se potpuno vratila u igru (a takvi prekidi cesto izazivaju promenu odnosa snaga na terenu). Nije opravdanje za poraz, ali jeste uticalo na kretanja u poslednjoj cetvrtini.

    I treba prestati podsmevati se porazima od Belgije, Gruzije, Finske i drugih. Mi jednostavno nismo vise kosarkaska velesila (i svejedno je da li je na klupi Djordjevic, Kokoskov, Pesic ili bilo ko drugi - mucenje ce uvek biti). Mi nemamo bolje igrace od ovih kojih su igrali danas, liga nam je slaba a novih mladih talenata i nema toliko (ako zaboravimo na ove u Evroligi i NBA). Nista ne bi bilo bolje ni da smo danas pobedili, mucenje u kvalifikacijama ce se nastaviti..
    (mc, 28. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  51. teo je promašio ne zagorac i dangubić
    (e panteri, 28. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  52. Eventualni neuspeh reprezentacije smanjiće interesovanje za ovaj sport, smanjiće se baza a samim tim lagano i kvalitet pa onda i interesovanje inoklubova za naše igrače. Ovo je isključivo posledica nerazumnog dovodjenja stranih igrača čak i u klubove koju igraju samo KLS. Strani igrači se dovode i u mladje selekcije. Kad se sve ovo desi, počećemo skoro od nule i možda za 10ak godina probati da ponovo dohvatimo priključak najboljima.
    (ST, 28. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  53. Kari treba u zasluzenu penziju i to odmah!Neko mladji treba da preuzme nasu kosarku.Sa ovakvom postavom ,nemozemo na Svetsko prvenstvo.I Letonce smo dobili na srecu.
    (yoya, 28. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  54. "...Slede 2 meča sa Slovačkom, to bi trebalo rutinski da dobijemo ..."

    Pa i Belgiju smo trebali rutinski da dobijemo kad ono corak. Nema veze
    I Pesic nam je promasaj kao i Kokoskov. Ma svi osim Teodosica koji je
    uvijek prvi na listi selektora i kvazi selektora koji se ovde javljaju.
    (Ubiratan, 28. novembar 2021 18:24)

    # Link komentara

  55. Prvi poraz od dve odigrane utakmice?! Ma nije strašno!
    (deni, 28. novembar 2021 18:21)

    # Link komentara

  56. Uvijek nezgodna Belgija hahahah.
    (TedThüringen, 28. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  57. Da li je potrebno trositi reci na reprezentaciju koja za 10 minuta da samo 6 poena?
    (ultrasrbin, 28. novembar 2021 18:19)

    # Link komentara

  58. Za reprezentaciju ima neke nade, ali Partizan ima ozbiljne probleme. Trifunović, Dangubic, Avramovic i Zagorac su ozbiljno ograničeni, bilo da ih vodi Pešić ili Obradović.
    (drvobradi, 28. novembar 2021 17:29)

    Spominjes ovu trojicu mozda si upravu.Ali Avramovica koji na obe utakmice daje dosta poena cuti ne blamiraj se.Kuridza na jednoj dobar a sad se ne vidi Mnogo nedostaju Smajlijevi poeni.
    (Branko, 28. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  59. Ne znam šta ste zapenili na Zagorca, Dangubu,Tea....Šta treba da kažu kad ih pozovu u reprezentaciju- mi ne znamo da igramo,ili smo matori,pa se nećemo odazvati. Pustite ljude miru,ja bih prvi zapenio da znam nekog ko je trenutno ako ne bolji,bar iskusniji od njih,a da može da dođe.Navedite tačno imena igrača za koje mislite da su mogli da igraju umesto njih.Iz NBA ne mogu da dođu,ovaj vajni patriota i prijatelj Srba sa Kosova ne da nijednog igrača za reprezentaciju,a mogli bi da pomognu Dobrić i eventualno Davidovac,a o Kaliniću i da ne govorim(tad nije bio povređen).Ali pošto se te velike zvezde trenutno bore za 16. mesto u Evroligi, reprezentacija nije bitna. I onda udri po ovima što su se odazvali.Kažu to je ta Partizan reprezentacija.Pa ja bih voleo da tu ima i zvezdaša,i to umesto ovih,ali šta da radimo kad su iz simbola srpstva udarili rampu.Ovi nisu nikom uzeli mesto pa da me nerviraju,nego su tu gde su zato što drugih nema ili im je zabranjeno da dođu.Jedan Šengelija je pravo sa evroligaške utakmice,kasno uveče,pravo iz svlačionice seo u avion,i odigrao meč za svoju reprezentaciju u podne.Ali to je samo neki CSKA,oni nemaju neke ambicije u Evroligi,za razliku od ovog našeg giganta.
    (dejan, 28. novembar 2021 18:16)

    # Link komentara

  60. @Manijak Znaci i Partizan ti je nula ?
    (svk, 28. novembar 2021 18:14)

    # Link komentara

  61. Garant, petorica gledaoca iz prvog reda bi postigli vise od tri kosa sto je zapravo sest poena od ovih zgubidana!
    (SomborAC, 28. novembar 2021 18:14)

    # Link komentara

  62. Hvala Teu,Pešiću,hvala Zagoru,Dangi i ostalim.Da se ne ljubimo.
    (hasbulla magomedov, 28. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  63. Iako je legenda Pešić nije dobro vodio tim kad se lomio rezultat.
    Takođe Teodosić može mnogo bolje.
    Moramo da se pomirimo sa činjenicom da nismo u košarci ono što smo bili.
    (Aleksandar, 28. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  64. Fiba unistila kosarku ovim kvalifikacijama… sad kao igra nas treci tim. Bar 7-8 igraca ne bi bilo ni pozvano na pripreme reprezentaciji da igraju najbolji igraci. I sad kao oni se bore, rizikuju povrede a posle nece biti pozvani ni na pripreme… a ovaj Zagorac umislio da je Jordan; nije mi jasno kako su on i Trifunovic pozvani. Nemaju blage veze. A inace ne znam da li je neko vide rezultat juniorske ABA lige u prethodnom kolu Partizan- Zadar 46:102. To isto treba da snas sve zabrine, ko ce da igra u budicnosti. Danilovic i ekipa sve unistise. Bitno da se izbacuju po novinama klipovi Danilovicevog sina kako pogadha trojke sa 13 godina. Pa kad mu bacaju loptu i sve akcije idu na njega, naravno da ce da ubide nesto
    (coach, 28. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  65. Ovaj poraz nam komplikuje situaciju zato sto se bodovi prenose u sledece kolo, sada moramo pobediti u Letoniji sto ce biti teze. Dobra stvar je sto se te utakmice sa Letonijom i Belgijom igraju krajem juna i pocetkom jula, pa cemo biti skoro kompletni sa svim igracima na raspolaganju. Losa stvar je sto ce i Letonci biti kompletni tada...
    (navijac, 28. novembar 2021 18:12)

    # Link komentara

  66. Za one koji gledaju kosarku ali je ne razumeju: 4/4 je skolski primer kako izgleda kada trener ispusti dizgine. Ovo se, npr. Marini Maljkovic, nikada ne bi desilo.
    (Bumo vidli, 28. novembar 2021 18:11)

    # Link komentara

  67. bvb
    Proslo je 157 godina i 274 dana od te utakmice, smorili ste sa tim branjenjem Tea.
    Ne nego je proslo 11 godina, 2 meseca i 20 dana ili ti pre 4099 dana.
    (Cepidlaka, 28. novembar 2021 18:10)

    # Link komentara

  68. Od malena ihraju sablonsku kosarku, bez ideje kad je frka.. svi prosek.. mnogi postali kosarkasi preko veze jer one bolje u kadetima nije imao ko da pogura. Trece, i ovde se igra za kladionice a ne samo u fudbalu...
    (Aba, 28. novembar 2021 18:09)

    # Link komentara

  69. Pa šta ako smo izgubili,totalno nebitna stvar, ima da se igra još koliko hoćeš
    (Papa het, 28. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  70. Zagorac igrao 2 utakmice. Na obe utakmice mu index u minusu, samo 1 poenu u proseku uz 4 promasaja, 4 faula, 3 izgubljene lopte. Opsti je utisak da bi ekipa bila jaca da Zagorac nije ustajao sa klupe.
    (primorska, 28. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  71. Vidim ovde i dalje mnogi ne shvataju da je teren jedino merilo a na njemu ja na zalost ne vidim gde smo mi to toliko bolji od belgije da smo lagano "trebali"da dobijemo. Ovi igraci koji su tu(svaka cast na zelji, dolasku, borbenosti) su prosecni evropski igraci i mi tako i igramo, na 50-50 smo sa vecinom. Nemamo sutera???!!!, nemamo krilo, koncepcijski mi smo zalosni, kao imamo sve a istina je da nemamo gotovo nista. I da ne zaboravimo b.bogdanovic ce uskoro 30 god a sta mi radimo, igramo cvrstu i jaku odbranu a koseve daju protivnici. Cak smo i 4/4 bili dobri, primili smo samo 19pts. Igra se zove kosarka i cilj igre je ipak prvo dati kos, a nama to sve teze ide. I na kraju sistem nam je gotovo sigurno nepovratno unisten
    (Jb, 28. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  72. Da mi je neko pre 20 godina rekao da cemo doziveti vreme u kojem gubimo od Belgije u kosarci ili jedva pobedjujemo Letoniju,ja bih mu rekao da je lud. Tuzno je sta smo doziveli. Ko je kriv,zasto,kako,zbog cega..ostavljam kompetentnijim od mene da analiziraju.
    (Oliver, 28. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  73. Je li ono beše košarka nacionalni sport u Srbiji?? Lepo lepo
    (Džuvegija, 28. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  74. ajmo pavijani, ajmo svi u glas:

    kaaariii odalzi!
    grobar srBske kosarke!
    dajte vec jednom neku nasu legendu, moku ili karadzica!
    (wer, 28. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  75. @Ginga

    Verovatno imas 15 godina i nemas pojma gde nam je bio fudbal i gde nam je bila kosarka.
    (Jay, 28. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  76. Teško bez Birče.
    (spock, 28. novembar 2021 17:32)

    Pa što njega nisu zvali? Jel on u Evroligi ili NBA pa nije mogao da igra?
    (ja, 28. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  77. Ovaj poraz je iskljucivo krivica Svetislava Pesica i nikoga drugog.Ponasa se kao Majk Meloun,uvijek ista rotacija i izmjene vec dogovorene unaprijed.Najbolji primjer za to je Balsa Koprivica koji nije odigrao niti jedan jedini minut u ove dve utakmice i bolje da bi bilo da je ostao u Beogradu da trenira nego ovo sto se radi sa reprezentacijom u zadnje vrijeme gdje se mladi igraci ostavljaju po strani,a prednost imaju igraci od 34 godine(Jagodic-Kuridza) i poslije se nego pita gdje se izgubila generacija.Pogresno se radi u savezu i tu se svaka prica zavrsava oko reprezentacije.
    (Rajko Malic, 28. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  78. Toliko o zemlji kosarke :D
    (Apatrid, 28. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  79. Jedna Rec Sramota ...
    (marko, 28. novembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  80. Od dolaska Danilovica svi selektori su krivi čak i oni koji su sa trećom reprezentacijom bili drugi.prestali smo da osvajao medalje pa da idemo na velika takmičenja a sad ni kvalifikacije nećemo prolaziti.Da pitamo Sloveniju sta nam treba
    (Bekcic Jevta, 28. novembar 2021 18:04)

    # Link komentara

  81. To je što je, nemamo bolje u ovom trenutku.
    Meni je žao Dangubića i Zagorca, trude se momci, bore se ali ne znaju više od toga. Teodosić i Petrušev odlični u napadu ali rupe u odbrani, valjda su zato Zagorac i Dangubić toliko vremena proveli na terenu da bi pokrili te defanzivne rupe. Ristić i Trifunović tanki. Jagodić-Kuridža dobar. Avramović me pozitivno iznenadio, dobar u oba pravca. Ove dve utakmice je odigrao odlično.
    Koliko god ja voleo kapitena, ipak mislim da bi trebao da se uzdrži od poslednjeg šuta. Razumem da je najiskusniji i da je verovatno najbolji šuter u ovom sastavu ali osim one trojke protiv Španije ne sećam se da je rešavao utakmice. Trebalo je gurati loptu pod koš jer smo imali još 40s. Da li je to odluka selektora ili je kapiten sam odlucio, to ne znam, ali smatram da je odluka bila pogrešna.
    U svakom slučaju, hvala momcima što su se odazvali i što su se borili.
    (Diletant, 28. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  82. Hvala Teodosiću, najvećem luzeru u istoriji košarke. Da li je on nekada pogodio trojku kada je bilo bitno?
    (ja, 28. novembar 2021 17:18)

    Ocigledno nisi gledao kos preko Garbahose...
    (bvb, 28. novembar 2021 17:26)

    Ok, jednom je pogodio, čestitam mu. Pritom šut je bio na nerešeno, da je promašio bio bi produžetak, tako da nije bio preveliki pritisak.
    (ja, 28. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  83. Želim Sokoškova.😂
    (Rhyzm, 28. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  84. Dangubić, Zagorac... Kladim se da je u Srbiji propalo bar 50 većih talenata od njih. Kad je neko jedinstveni talenat kao Teodosić, Jokić, tu nema dileme o uspehu, ali ovakvi kao Zagorac i Dangubić su samo uzeli mesto nekima koji su zasluzli više, zato što ih je neko forsirao.
    (Stefan Simonovic, 28. novembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  85. Meni nikad nece biti jasno kako se ovaj Zagorac prosvercovao u profesionalnu kosarku...vjerovatna placa da bi igrao!
    (Sasha, 28. novembar 2021 17:59)

    # Link komentara

  86. Da smo oddbiljna reprezentacija,kao nekad,u njoj bi mogli da igraju Teo(15min),da napravi zalihu,i Petrusev kap solidna cetvorka,zabisi kako ga krene i kakav je protivnik.Eventualno Avramovic,kao igrac zadatka kada treba da se stegne ofbrana.Ostali ne bi bili ni na sirem spisku...
    (Aca bg, 28. novembar 2021 17:58)

    # Link komentara

  87. Hvala Teodosiću, najvećem luzeru u istoriji košarke. Da li je on nekada pogodio trojku kada je bilo bitno?
    (ja, 28. novembar 2021 17:18)

    Ocigledno nisi gledao kos preko Garbahose...
    (bvb, 28. novembar 2021 17:26)

    Da, ali kada je to bilo? 2009? 2010?
    Teo je inače čitavu karieru isti - par genialnih poteza, više-manje loša odbrana i nekoliko nerezonskih šuteva po utakmici. Realno i taj šut protiv Španaca je bio katastrofalna odluka, ali je pogodio i ispao heroj. Mnogo više puta nije, pitaje recimo navijače CSKA. Teo najbolje funkcioniše kad je okružen sa igračima koji mogu da sakriju njegove nedostatke u odbrani i maksimalno iskoriste njegove kvalitete (bekovi i krila koji utrčavaju, centri koji su dobri u pikenrol igri), i tu je Sale odradio odličan posao.
    A Pešić na kraju neće biti ništa uspešniji od Kokoškova, kojeg se prebrzo potrošilo.
    (milan11, 28. novembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  88. Žao mi je dece koja gledaju ovakvu košarku. Lično nikada ne bih zavoleo košarku i trenirao je da su u to vreme igrali ovakvi amateri. Tuga velika. Žalosno je što FIBA radi ovo košarci. Kome je uopšte u interesu ovako nešto? Reprezentacija treba da bude skup najboljih igrača a ne onih koji su dostupni u tom trenutku. Šta li rade u tim klubovima i čemu uče ove igrače? Jesu uopšte stigli do igranja izmedju 2 obruča ili još uvek uče pravila košarke? Nekada smo sa drugom postavom ovakve drali bez ikakve muke a sada će biti povuci potegni da se plasirano na SP.
    (smeh, 28. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  89. kakvi luzeri
    (lajavi krelci, 28. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  90. Da ne ulazimo u ludilo između EL i FIBE, jake reprezentacije ne mogu igrati ni sa trećim timom. Srbija kao nosiouc i u svetskim i u evropskim razmeri a mora da dobije Belgiju koja je u 5 kvalitetno grupi. Znaci moramo ih dobiti i sa trećim timom. Samo neka mi neko objasni da Jovic, najbolji igrač Mege ne dobije ni sekund u ove dve utakmice. Neverovatno.
    (dule, 28. novembar 2021 17:54)

    # Link komentara

  91. @Tisa, samo Tisa

    Izvanredan komentar
    (Kiki, 28. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  92. Kakav trener, kakvi bakrači. Kad ispustiš +14 u poslednjoj 1/4 znači da si loš tim, loši igrači. Više nismo sila u košarci, to je to.
    (z’brda, 28. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  93. Treneri, kao i igrači, bez obzira što fizička sprema nije faktor, imaju svoj zenit i svoj sumrak karijere. Imaju uspone i padove u karijeri. Pešić je veliko ime, njegovo košarkaško znanje je neupitno ali je nestručno očekivati da on bude onaj Pešić od pre 20 godina.
    On to nije, jednostavno istrošio se, stariji je, manje je motivisan...

    Isto kao i Željko Obradović, da je u svom vrhuncu a ne padu karijere, ne bi bio u Srbiji. To je istina a vi mi lupajte minuse.

    Mnogi kvaliteti koje imaju obojica su večni, i siguran sam da mogu da mnogo pomognu srpskoj košarci, ali sama njihova pojava i biografija nije nikakav garant za uspeh (trofej).

    Neki to ne shvataju. Kariju i momcima bez obzira na sve puna podrška, tek smo počeli i gore glavu. Bez pritiska.
    (Ratlukgeng, 28. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  94. Dobili pravu utakmicu jedva.Drugu izgubili! Nismo se kvalifikovali za olimpijadu. Nećemo se kvalifikovati za svjetsko prvenstvo!!!Ako ne igraju najbolji igrači nemamo nikakvu šansu !Sa njima možda možemo dobiti neku utakmicu.Nekad smo bili svjetski prvaci. Nekad bilo.Sad se spominjalo.
    (Goran, 28. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  95. Srbija je kvalitetom puno bolja od Hrvatske, ali kad vidim da vam u reprezentaciji igra Jagodić Kuridža, koji je prije jedva igrao u Ciboni, nije bome dobro ni kod Vas..
    (Marko, 28. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  96. Poraz na dusu selektora.Trebao je Teu da sugerise da posle napada ostaje ispod protivnickog koša,korisniji je tako nego u odbrani…
    (tuga, 28. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  97. Sve je to iz razloga što je ovo zemlja košarke! Belgija! Ho, ho, ha, ha!!
    (judd trump, 28. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  98. Ludi nisu mogli da pogode ništa a uspeli su da nas pobede.Pa ovo je za Ginisa.Da li je normalno da Trifunovic, Zagorac i Dangubić, koji nemaju mesta ni u Partizanu igraju za reprezentaciju???Pa ako nema ko da igra, ne trebamo ni da igramo
    (Bumerang, 28. novembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  99. Sad nam je košarka ono što je bio fudbal, a fudbal je ono što je bila košarka.
    (Ginga, 28. novembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  100. Загорац је катастрофа, човек увек успори напад, игра неку превазиђену кошарку, али ко сме то да каже, одмах се јављају ови да га бране, они да га пљују. Аврамовић је слаба копија Недовића, а Недовић никада није био међу 5 најважнијих играча репрезентације Србије. То довољно говори о Алекси.

    Ово је слаба екипа, од које је Белгија била боља, а и Летонија је лако могла да нас победи. Једини вредни пажње били су: Смаилагић који није играо други меч, Теодосић који још може да буде користан, Петрушев који је за Ристића класа, и Јовић као једини потенцијал (уз Ђуришића). Бар да смо добили неког од клинаца! Али не, ићи ћемо са Трифом који ни у Партизану не може да игра, са Загорцем који је очај још од оне утакмице против Будућности која га је прославила, Дангубићем који је у нападу неупотребљив...

    Што се тиче Теа, свако ко тврди да је боље да он води репрезентацију него Јокић је кошаркашки аналфабета! Од момента када почне напад (скока у одбрани), преко транзиције, до поставке и реализације напада, Николу немаш где да осујетиш, а Теа можеш у милион фаза: пријему лопте од центра, преношењу, код постављања блокова, у шуту... Он не може више ни Белгију да реши.

    Све је ово иди-ми-дођи-ми. Челници нашег савеза морају најпре да се договоре с Николом хоће ли се он дугорочно одазивати. Ако он не може то да гарантује, треба бацати у ватру младе: Јовића, Ђуришића, Милијашевића... Какав Новак, Загорац...!
    (Иван, 28. novembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  101. Ljudi,mi imamo jako slabu ligu.Osim Teodosića,Petruševa,i Avramovića,nemamo igrače za A tim.Niko nije kriv,to je prosto tako.A sa druge strane velika je krivica FIBE.Ko normalan igra kvalifikacije za SP,ako je bio prvak Evrope?
    (Ivan, 28. novembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  102. Teo je bivsi kosarkas, hvala mu za sve, ali dosta je i to bi trebalo sam da kaze.
    (Joca, 28. novembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  103. Ne razumem gde su ziveli svi ovi razocarani komentatori prethodnih godina. Sta vas je tacno zacudilo u ove dve utakmice? Sa Djordjevicem smo gubili od Nemacke, Izraela i Estonije sa Kokoskovom od Gruzije i Svajcarske sada s Pesicem od Belgije. Nije do selektora, nemamo igrace. Pljujete Teodosica a bez njega bismo vec u prvom poluvremenu izgubili.
    (MikiP, 28. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  104. Pitam ljude koji prate kosarku, bez ikakvih klupskih potpucavanja - znam da ne igraju najbolji, ali zar mi zaista nemamo bolje kao zamene od Zagorca, Radanova, Novaka, Trifunovica, Dangubica, Ristica...? Ja te ljude gledam u klubovima - pao ni ne samo da ne spadaju medju nosioce igre, vec su i u poprilicno tankoj formi, vecina...I gde je nama sut? Od 12 igraca samo 2 mogu da sutnu i zabiju trrojku. Unistili su na stranci, unistila nas je trka Zvzede i Partizana i milionski budzeti za strance. Ja kad vidim ZAgorca, Trifunovica, Dangubica - a partizanovac sam - izgubim volju da gledam dalje. Videste li kako Novak gubi lopte u vodjenju, u sta se pretvorio Radanov? Tuzno. Nama treba Kuridza sa 35 godina jer ne mozemo naci pristojnu cetvroku?! Sistematski smo unistili kosarku u Srbiji.
    (nenad, 28. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  105. Ljudi polako, sta se uhvatili pljuvanja a loptu na kos sutnuli niste. Polako, treba prihvatiti da su porazi sastavni dio i zivota i sporta. Sta odmah pljujemo, ti ljudi su dali sve za kosarku i kosarka njima nesporno ali ako se zalazu i ako su tamo gdje jesu ajde podrska, najlakse je i pljuvati i biti general poslije bitke. Vidim pljuju i Tea pa majku mu kakav smo mi to narod. Samo procitam komentare i uvidim da i ne zasluzujemo bolje.

    U svakom slucaju podrska momcima, bice bolje, sjetite se da smo gubili i od velesile finske pa smo naredno prvenstvo uzeli srebro. Polako ljudi ako mislite da oni ne znaju da igraju ajde da vidim vas.
    (ojha, 28. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  106. Vodili smo desetak razlike, a onda je ušao Teodosić...
    (Fenomen, 28. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  107. Cim se forsiraju igraci Partizana to ispadne ovako
    (nista o nicemu, 28. novembar 2021 17:46)

    # Link komentara

  108. Ke blamaž...
    (partizanovac067, 28. novembar 2021 17:44)

    # Link komentara

  109. od belgiju bato
    (sok od zove orla, 28. novembar 2021 17:44)

    # Link komentara

  110. Ко очекује пласман Србије, земље која је уништила своју лигу и тиме базу играча, на Светско првенство, тај се баш не разуме у кошарку. За њега и јесте овај абалигашки монополски муљ због којег су прави љубитељи одавно одустали од некада нашег националног спорта број 1. Елем, момци су направили подвиг, да подвиг, победом над Летонијом, а није било реално да им то пође и други пут за руком и то на гостовању у Белгији. Пружили су нам они шансу силним промашајима, у једном периоду су једва обруч успевали да погоде. Тада смо и повели двоцифреном разликом, али фалило је квалитета да би то било могуће одржати. Српска кошарка не умире како ја скоро 2 деценије понављам. Она је, након толико времена и дуге и тешке болести зване регионална лига уместо националне, на моју велику жалост умрла. Срећом, ту су други спортови и да се ни у једном овај погубни пут не понови.
    (my way, 28. novembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  111. Jel bio luzer i kad je Španiji dao onu trojku?
    (zzzzz, 28. novembar 2021 17:32)

    Hahahahah to je bukvalno jedini bitan kos u zivotu sto je dao. A promasio je 50 puta i za reprezentaciju i u CSKA i u Oliju. Svaka cast sto se odaziva na poziv, ali realno bolje i da ne igra.
    (Bradilic, 28. novembar 2021 17:42)

    # Link komentara

  112. Amaterski pristup u poslednjoj četvrtini. Kad jednoj Belgija ne možeš da das vise od 6 koševa u poslednjoj deonici. Bruka i sramota. Pravile su se greške u serijama. Treba drugi roster igrača ova ekipa je prestanka i za ovakve reprezentacije. Osim dva tri igrača ovi ostali ocaj zivi. Oni ne mogu da igraju ni u Srpskoj ligi a ne za prvi tim. Ovo realno C ekipa Srbije.
    (Pall Mall, 28. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  113. Ovaj poraz ide debelo na racun Pesica. Tvrdoglavo koristeci isti roster igraca, Pesic je dozvolio da se nasa igra u napadu u 4/4 svede na glavinjanje vidno umornog Tea kroz odbranu Belgijanaca, bez protoka lopte i bez igre. Trener je najveci krivac sto nismo uzeli jos dva izuzetno vazna boda za drugi krug kvalifikacija, kada smo vec onako srecno prosli protiv Letonije. Vec na poluvremenu sam imao los predosecaj, bez obzira na ubedljivo vodjstvo, jer tesko je dobiti utakmicu na ovom nivou sa samo tri efikasna igraca (Teo, Avramovic i Petrusev). Imati u timu Jovica i (mislim) Rebica a ne koristiti ih ni minut je po meni neobjasnjivo, pogotovo sto su Zagorac, Trifunovic i Dangubic bili na svom uobicajenom, veoma niskom nivou, a Novakov ucinak je bio nula. Uz sve to, nasi su igrali ocajnu odbranu, kao i protiv Letonije: uvek predaleko od protivnika i uvek za korak kasno. Belgijanci cak nisu morali ni da igraju nesto posebno, ubacivali su ono sto su u prethodnim cetvrtinama promasivali. Ristic u odbrani jos i nekako, ali u napadu totalno bezopasan, a nacin na koji sutira je blagi uzas. Ostaje nejasno zasto Apic ili Ilic nisu povedeni u Belgiju, pogotovo posle povrede Smailagica.
    (Tisa, samo Tisa, 28. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  114. Vrati se Kokoskove?
    (moralni gmizavac, 28. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  115. Tipičan primer kako trener gubi utakmicu. Sa Pešićem ne stižemo na svetsko prvenstvo.
    (ametnaković, 28. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  116. Bravo Belgija!!
    (Cala Calesijana, 28. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  117. B L A M !!!!!!!!!
    (sr, 28. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  118. Nazalost to je odraz snage danasnje srpske kosarke. nema vise kvalitetnih igraca kao u proslosti. Kad se pogleda kakve su talente izbacili (glavni klubovi) u zadnjih 4, 5 godina i nije izenadjenje ovaj poraz. protiv Letonije su se izvukli.
    Zato navikavajte se na ovakve ishode u buducnosti. Sportski pozdrav.
    (Vince, 28. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  119. To je ta Partizanova reprezentacija...
    (Dušan, 28. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  120. bvb
    Proslo je 157 godina i 274 dana od te utakmice, smorili ste sa tim branjenjem Tea. Covek je poznat kao najveca luzercina u istoiji €L. Pogodio jednom ili dva puta kad se lomi, a zaboravljate da je promasio hiljadu puta...

    Covek je CARINIO loptu u 4/4. Totalno ugusio Avramovica u istoj cetvrtini. Uzme loptu, istrosi vreme i zabode se na 45 stepeni pa mora da restartuje napad. Promasio dosta dodavanja, a kada su saigraci sami na 3 poena ignorise ih. Odbrana mu je standardno bila KATASTOFALNA, pusta igrace da se setaju pored njega i onda ih obavezno faulira (uglavnom bez potrebe). Igrace na trojkama cuva sa distance od 2m da ga slucajno ne zaraze.

    Ako nisi spreman, nemas snage ili jednostavno vise ne mozes da ponudis svojih 100% - NEMOJ DA IGRAS.
    (Kozuki Oden, 28. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  121. Da smo dobili večeras bili bi 90 posto već na SP, ovako sledi mučenje i muke žive. Takvi su ti "prozori", verovatno jedna od najbizarnijih pojava u istoriji sporta.Potpuno je realno da Belgija i V.Britanija osiguraju plasman a da se za poslednje mesto borimo mi, Grci, Letonija i Turska, nestvarno... Da bukvalno omogućavaš drugorazrednim ekipama da odlaze na velika takmičenja. Ako mislimo da idemo na SP moraće i drugi igrači iz EL(Micić, Nedović,Lučić, Kalinić...) da se malo žrtvuju i urade ovo što je uradio Petrušev. Ali opet ako ćemo realno i ovo večeras što je imao Pešić trebalo je da bude dovoljno za Belgiju.Slede 2 meča sa Slovačkom, to bi trebalo rutinski da dobijemo i onda možda 2 ključna meča za plasman na SP kada bi mogli da budemo kompletni.
    (goblin, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  122. Odlazi Pesicu..
    Bruka
    (moralni gmizavac, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  123. Očajna timska igra i realno limitiran saztav Srbije koji bolje od ovoga tesko i da moze ali pitanje za one koji pljuju odredjene igrace ofanzivno jesu li zadovoljni kako Teodosić šeta u odbrani i da li moze i sporije ili su zadovoljni i ovako?Isto pitanje vazi i za selektora.
    (tuga, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  124. Zaista sramota. Ne treba da igramo ni ove ni bilo kakve kvalifikacije, ako su ovo utakmice koje ne mozemo da dobijemo bar sa 20 razlike. Glupo je reci kao danas svi znaju da igraju kosarku i tome slicno. Bez omalovazavanja, ali ako treba da strepimo protiv Letonije ili Belgije, onda zaista ne treba ni igrati. Razumem ako najbolji igraci ne zele da igraju, onda neka lepo otkazu kvalifikacije. Jer ako igraju neki drugi igraci, pa izbore plasman, onda ni prema njima ne bi bilo fer da na takmicenju igraju neki koji se nisu ni pojavili u kvalifikacijama.
    (Pedja, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  125. Teo, Zagorac. Bruka ..Nikad ih vise ne pozvati..
    (zoran, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  126. Teodosic prosuo sve sto je dobro uradio u obe utakmice.Divljao u zadnjoj četvrtini,svaki koš pao preko njega.Reprezentacija nema beka šutera,a ni krilo koje može da pogodi.Mnogo je nedostajao Smailagić,mada,ovo je moralo da se dobije.Bilo je i spornih sudskih odluka,ali sami su krivi sto su im dali mogucnost da kradu.Na zalost nema perspektive sa Zagocem,Dangubicem,Trifunovicem,Radanovim,Novakom,Risticem...Kuridzu i Tea ne racunam,njima svaka cast sto se odazivaju u 35 godini.
    (Kartonka za vanka, 28. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  127. Taman se spremam da napišem kako su naučili lekcije, kako smo zategli odbranu, kako smo lepršavi u napadu i mi sve prospemo. Ugasi se struja, ugasismo se i mi.

    Prosto neverovatno kako smo odigrali drugo poluvreme, a posebno 4. četvrtinu. Sve ofrlje, sve na silu, sve isforsirano do maksimuma.

    Počelo je dobro. Teo kao dečkić u Stef Kari fazonu dominirao, Petrušev lagano, Avramović kao da se sprema za NBA. Odbrana, energija, lucidnost, sve kako treba. Ali ne znamo da zatvorimo utakmicu. Uvuče se neki strah, svaki najmanji kontakt nervira i izbacuje iz takta. Belgijanci se naložili sa 2 zakucavanja krenuli da sipaju i nadoknadiše sve promašaje iz prvog dela. Teo krenuo da preteruje sa trojkama jer niko drugi nit šutira nit pogađa. Nažalost upropastio je onu fenomenalnu asistenciju o kojoj bi se pričalo para dana da smo pobedili (i ovako ćemo, ali bilo bi lepše :).

    Neću pojedinačno da krivim, samo ne mogu da razumem da ja koji odigram s vremena na vreme amaterski basket imam lepši i bolji šut od Dangubića, Radanova i Zagorca. Nije mi jasno. Trenirajte momci i Rade malo manje komplikovanja ljubi te brat.

    Šteta, ovo je moralo da bude 15+ razlike, a sad opet moramo navrat nanos.

    Idemo dalje, napred Srbija.
    (Gde ja živim, 28. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  128. Celu poslednju cetvrtinu jurimo trojku pored zivog Petruseva!
    Pa da su spustali loptu na njega i ovaj dao svaki drugi kos, odrzali bismo prednost i pobedili. Neshvatljivo i od Karija i od Tea...
    (Mare, 28. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  129. A posle pljuju Bogdanovića, posprdno ga nazivaju kineski snajper, a čovek nas skoro sam vuče zadnjih 7 godina. Kad njega nema - raspad!
    (b., 28. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  130. Felaini baš napredovao, počeo i da zakucava.
    (iDroid, 28. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  131. ....Teodosić, ne može da diše, igra odbranu, trči. Ovaj gubitak nije katastrofa već užas. Iz gotovog veresija...
    (Ćabarakandi, 28. novembar 2021 17:24)

    Pobogu, sta si ti gledao? Teodosic je igrao odlicno prve tri cetvrtine ali je najzasluzniji za poraz zbog katastrofalne igre u poslednjoj; i u napadu a pogotovio u odbrani. Prebroj koliko koseva je u zavrsnici palo direktno preko njega. Njegovi "lenji" faulovi nas redovno uvode u bonus. O igri u napadu u 4. cetvrtini ne treba govoriti - cisto divljanje i hazarderska improvizacija. Ja ovo u zivotu nisam video a kosarku gledam pola veka.
    (Krsto, 28. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  132. Dva przimena, dve reči…… Dangubić, Zagorac…. Kao beton liga ispred solitera…..
    (Gedora, 28. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  133. 19-6 za Belgiju u poslednjoj cetvrtini. Das 3 kosa tj. 6 poena za 10 minuta. Zasluzeno izgubili. Sta je, tu je, idemo dalje.
    (Uros, 28. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  134. Nema ništa od njih.
    (željko, 28. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  135. Abramović , Trifunović Danguba Zagor šta reći!???
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 17:20)

    Sta reci? Milos Teodosic...na primer.
    (Pećko Pivo, 28. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  136. I prosli put su zahvaljujuci 2,4 sekunde pre kraja u se provukli.Smejurija nemojte se sramotiti vise.
    (Jelesije Zemljoradnik, 28. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  137. znaci, kad cujem ona dva iritirajuca glasa da prenose kosarku smuči mi se i sport i život...koji maleri, ko ih bre vise namesta da vode i da komentarisu ovaj sport...muka mi je od vas
    (građanin opasnih namera, 28. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  138. Navijam za Partizan 100 puta sam napisao da Dangubić i Zagorac ne znaju da igraju i nisam mogao da verujem da su obadvoje pozvani za reprezentaciju. Ima mlađi i bolji od njih.
    (zox, 28. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  139. Sva sreca sto je Slovacka u nasoj grupi, i da 3 reprezentacije prolaze od 4.
    (Kerkez, 28. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  140. Rutinski.
    (baden, 28. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  141. Poslednju cetvrtinu kako su odigrali nasi,pa to je sramota.. Ja kao veliki Grobar hocu da kazem da Zagorac vise nije ni za komentar,on je izgubljen slucaj,Trifunovic ne zna gde je,Dangubic se bori ali kosarkaski ogranicen,Teodosic kao i uvek,na kraju uprska sve,Avramovic jos i najbolji ali 4. cetvrtinu se i on izgubio,Petrusev i Kuridza ok mada mogu i bolje,i Pesic se na kraju izgubio..
    (Pa da, 28. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  142. Dangubic?
    (Bodinn, 28. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  143. Bože Gospođe, pa ovi pojma nemaju.
    Koja blamaza!
    (Kopenhagen, 28. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  144. Sudbina naše reprezentacije za naredne godine. Bogdan umesto Tea, Smajli koji će takođe činiti okosnicu rezentacije i to je to. Nekog novog ni na vidiku. Dangubic, Zagorac i Trifunović nisu zaslužili i tu su da popune brojno stanje. Isti slučaj sa Davidovcem, Dobric em, Mitrovicem koji su u ozbiljnim košarkaškim godinama a neku jaču ligu neće nikada videti. Kuridza... ko je njega pozvao!?
    (TIGER, 28. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  145. Hvala Teodosiću, najvećem luzeru u istoriji košarke. Da li je on nekada pogodio trojku kada je bilo bitno?
    (ja, 28. novembar 2021 17:18)

    Jel bio luzer i kad je Španiji dao onu trojku?
    (zzzzz, 28. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  146. Sale, izvini.
    (Randy Marsh, 28. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  147. Teško bez Birče.
    (spock, 28. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  148. Danas svi igraju kosarku
    (dzivdzan zbori, 28. novembar 2021 17:25


    Mozda ali danas samo velesile u basketu ne mogu da igraju ne sa A timom nego ni sa B timom...
    (C i n i k, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  149. Najveća ikada prevara u bilo kom sportu je Zagorac, on je stvarno toliko loš, iz godine u godinu sve veće razočaranje,ne mogu da verujem da taj čovek živi i to jako jako lepo od košarke, i nije ga sramota zbog toga, u svakom kvartu u Bg, ima takvih bar 10.Sramota.
    (Dzigi, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  150. samo jedna rec> SRAMOTA!
    (chopp, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  151. Ovo je sramota ,Pesicu sa cime su zasluzili dres reprezentacije Zagorac, Dangubic i Trifunovic? Sram vas bilo.
    (rade43, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  152. Šteta što smo izgubili. Bolje bi bilo da smo pobedili.
    (bata kale, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  153. Teodosic kroz celu karijeru masta da bude igrac kalibra Van Rosom, da resava kada se lomi, da je najhrabriji kada je svima srce u petama, da pogadja u polsednjim sekundama…veceras jos jedno svedocanstvo da on nije taj kalibar. Moze da odusevi asistencijom ali nije faktor da se resi utakmica. Jednostavno NIJE.
    (Bojan, 28. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  154. Nenormalno je, dobijena utakmica da se izgubi?
    El neko zna kako dalje, ajmo neku peticiju da Fiba promeni ovaj cirkus i mucenje, bolesno je sta su uradili mocnici u kosarci, valjda im je bio cilj da potpuno anonimusi postanu "sile u kosarci" ili sta?
    Neka ENG ili BEL da idu dalje a GR ili SRB da ne mogu ni da se kvalifikuju?!
    (C i n i k, 28. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  155. sramota i bruka
    (biban, 28. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  156. sta ocekivati od ekipe u kojoj igra Rade Zagrac ..... nemam nista protiv Rade kao coveka , ali njegova igra je ...ne znam ni kako bih se izrazio....
    (Arenas, 28. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  157. Ljudi sta je ovde čudno, kog da pobedimo sa ovim igračima Zagorac i ostali. Nažalost mi nikad vise nećemo biti kompletno sa najboljim igračima uvek će neko otkazati ali ovo sto trenutno igra je smehoteka, taj zagorac nije ni za drugu ligu. Menadžeri rade svoj poso svaka im cast
    (yuba liga, 28. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  158. Ovo je Karijev poraz. Čitavu četvrtinu igra samo jedan te isti napad , na Tea pa šta on uradi. Oni udvajanjem na njemu drže odbranu a ostali naši igrači i kad dobiju loptu čekaju da se Teo oslobodi da bi mu je dodali?
    (matori, 28. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  159. Za reprezentaciju ima neke nade, ali Partizan ima ozbiljne probleme. Trifunović, Dangubic, Avramovic i Zagorac su ozbiljno ograničeni, bilo da ih vodi Pešić ili Obradović.
    (drvobradi, 28. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  160. Kao što su grobosi komentarisali u prethodnoj utakmici : "Vidi se pečat najboljeg Evropskog trenera, jer i reprezentacija koristi uigrane Partizanove akcije"

    A mislio sam da je to lupetanje, kad ono živa istina...
    (NastyB, 28. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  161. Samo 4 poena u poslednjih 10 minuta, da li je ikada bilo gore???
    (kiza, 28. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  162. Dovoljno je reći Rade Zagorac.
    (Tuturututu, 28. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  163. Teo upropastio i izađi iz reprezentacija.
    (iks, 28. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  164. Pešićevo je vreme prošlo,ne priličimu u ovim godinama da se blamira
    (miki, 28. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  165. Ne vredi se nervirati jer ovi igraci su losi i nista to nece promeniti.Mogu da treniraju i igraju godinama zajedno pa ce i dalje biti losi.To im je limit.Losi igraci...losa reprezentacija.Trenutno je takvo stanje i svaka buduca pobeda je uspeh i to je to.Ali i dalje je to nasa reprezentacija i treba podrska.To sto su losi ne znaci da ih treba pljuvati vec jednostavno prihvatiti ovo bar dok je ovaj sastav na okupu.
    (Rob74, 28. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  166. To je taj novi početak, novi projekat, sa poletnim entuzijastičnim trenerom i sa Zagorcem i Dangubićem, čestitke Daniloviću.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  167. Загорцу, Дангубићу, Трифуновићу, Новаку забранити да се баве кошарком.Ову утакмицу је изгубио Теодосић својим форсирањем шута мада га донекле разумем јер ту нико други и не може да да кош..
    (Милан, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  168. Dangubić, Zagorac i Trifunović??? Ako nam je budućnost košarke ovaj Trifunović, crno nam se piše? Jedino Avramović odigrao nešto. Teo ovde nema sa kim da igra, svi stoje i gledaju šta će on da uradi, a on sve upropasti?
    (Džoni, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  169. Au, ja ne verujem koliko nisko smo pali. Izgubiti od Belgije u kosarci. Zbogom srpska kosarko. Vise ne postojis.
    (DisorderPFC, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  170. Nadam se da su ovo poslednje kvalifikacije u istoriji koje se poklapaju s evroligaškim mečevima.

    Zašto košarkaške legende, ugledni treneri, igrači i sportski novinari ne apeluju da se ovo promeni? Zašto ne pokrenu neku akciju?
    (Košarka nam ispašta. Zašto ćutite?, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  171. Ja sam mislio da je ovaj Petrusev neki dobar igrac, a on realno ne moze Smajliu ni patike da nosi...
    (navijac, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  172. Zagorac...mene je sramota kako igra...
    (dragavej, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  173. Srbija vodi 12 i onda nas Belgija pregazi u zadnjoj cetvrtini. Sramota… Nema veze ko igra
    (jap, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  174. tako smo glupo i bezveze odigrali zadnjih 3 minuta da je to za nepoverovati.
    Umesto da idemo na ulaz i da isceniramo faul za slobodna bacanja (falio jos jedan faul za ispunu bonusa) mi se glupiramo. Petrušev jedini sto je decko odigrao kako treba, hrabro i smireno. Svaka mu cast. Teodosic po starom. Ne shvata lik da kada mu ne ide da ne treba da srlja. Ono dodavanje njemu kad je lopta otisla u aut glupo i komentarisati. Pa jel lopta mora da ide Teodosiću? Jel on jedini u ekipi?
    Iz aviona se videlo da oni mogu samo da idu na 3 poena i umesto da to branimo mi im ladnodozvoljavamo sut za 3.
    Ovo nije strasno. Ali samo ako nesto naucimo iz ovoga.
    (Dragče, 28. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  175. kad ti igraju zagorac dangubic tu je garant poraz pa mozes i da vodis sa 20 razlike
    (hars, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  176. Teo odbrana nikakava Avramović zadnji napad gubi loptu sam baca u aut tu se vidi da nije igrac ali grevota i sa ovakvim timom da ispusis 12plus bruka.Belgija sila u kosarci ali danas svako igra
    (vlaca, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  177. Šest poena za 10 min protiv Belgije. Koliko treba da si netalentovan za ovako nešto?! Dobar deo ovih momaka nema psihu za pobednički mentalitet.
    (ST, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  178. Ajde Teodosicu polako u penziju!
    Nalozio se da odlucuje na osnovu one 3 protiv Spanaca.
    Ne znam da li je jednu posle toga pogodio kad je gusto!!
    Lepo je kaciti gifove kad je svez al on odavno vise nije za ozb kosarku!
    (Grobar, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  179. Kako su Novaka pustili iz NBA da igra za reprezentaciju?
    (2S, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  180. Nema hleba gde su Zagorac i Dangubic. Covek moze samo od muke da se smeje njihovim potezima.
    (Sima Strahota, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  181. Hvala Teodosiću, najvećem luzeru u istoriji košarke. Da li je on nekada pogodio trojku kada je bilo bitno?
    (ja, 28. novembar 2021 17:18)

    Ocigledno nisi gledao kos preko Garbahose...
    (bvb, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  182. Trebo je Milojević za selektora!!!
    (mile, 28. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  183. Jaka stvar... izgubicemo i u Letoniji, jednostavno nemamo bas neki veliki izbor igraca, krpimo tu nesto...
    (marko, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  184. Јокићу, немој да играш са оваквим БИТАНГАМА!!!!
    (Драгивоје, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  185. Baš tužno...nema znanja,želje,volje...
    (sramota, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  186. Danas svi igraju kosarku
    (dzivdzan zbori, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  187. Je li igrao Lukaku?
    (EU, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  188. Teodosić po običaju kad ne ide siluje (setimo se samo kako je ugrobario CSKA protiv Olimpijakosa u finalu F4, gde je svojim silovanjem prosuo +20 za CSKA i Printezis im zapečatio sudbinu), a ovi ostali su ekipa običnih luzerčina. Većina ih igra za Partizan i svako realan može primetiti da Obradović čak i da ima čarobni štapić neće s njima moći išta napraviti.
    (Medison, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  189. Samo cu reci jednu reč, tj. dve Jagodić-Kuridža..
    (Bane, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  190. Avramovic kako ne moze da poveze dve recenice kad prica tako i na terenu ne moze da poveze dva dobra poteza ali zato tri i vise glupih poteza veze kao od sale. Zagorac po obicaju igra a da se ne oznoji.
    (Mihajlo, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  191. Zagorac ulazi na plus 12 i posle 2 min smo u egalu. I to kazem kao Grobar! Boze sacuvaj….
    (gogibre, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  192. Ha, ha, ha, a joj ko sve igra za "reprezentaciju".
    (3M, 28. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  193. .... i ovo malo volje da se prati igra reprezentacije... ubijate....
    trener - komedija....
    igrači - tragedija....
    savez - bruka
    bre
    (drug sa fakulteta, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  194. ....Teodosić, ne može da diše, igra odbranu, trči. Ovaj gubitak nije katastrofa već užas. Iz gotovog veresija...
    (Ćabarakandi, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  195. Ovo je samo jedan mali dokaz da ne može svako da nosi dres Srbije pa makar i ne prošli kvalifikacije,ako je već Pešić selektor!!!
    (mile, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  196. Zamislite da u fubalu ne igraju najbolji. Zato je to sport broj 1, koliko god ja obozavao kosarku.
    (VotR2, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  197. SRAM VAS BILO ! 6 poena u poslednjoj četvrtini !! BRUKA !
    (VUK, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  198. Ovo je stvarno sramota. Vodimo 12 razlike na poluvremenu izgubimo utakmicu. Odbrana katastrofa, u prvom poluvremenu je isto bila užasna ali oni nisu pogađali. Ako Teodosić stane nema ko da preuzme da igra. Užas.
    (Kedi, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  199. Koliko smo jadni strašno!
    (Urke, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  200. Teodosić kakav buzdovan
    (Marko, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  201. Dokle god bude Zagorac igrao duze od 2 minuta po mecu, svaku cemo izgubiti. Bolje da igramo sa 4 igraca nego sa Zagorcem kao petim igracem.
    (pdj, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  202. Pokaza Belgija crno beloj reprezentaciji gde joj je mesto.
    (Luka, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  203. BRAVO MOMCI!!!

    HVALA VAM!!!

    IDEMO DALJE!!!
    (code47, 28. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  204. Šok i vjeverica a Sarapa sudi
    (Q, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  205. Ovu utakmicu je izgubio Teodosic,vreme za pozdrav...
    (smeker, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  206. Rekreativci
    (miro(s)lav, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  207. Одавно нисам овакав смехотрес. Кад је Пешић увео Трифуновића, Загорца и Новака да играју сузе. Каква пропаст српске кошарке. Таленти несрећне државе Давидовац, Загорац, Трифуновић, Лазић, Дангубић,.....потпуни крах, уништење.
    (Србија, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  208. Teodosic zeli da bude junak utakmice,iz nemoguce pozicije izmedu dva igraca pogodi trojku,a Kuridza sam kao duh ceka loptu koju docekati nece,jer kapiten hoce da bude mangup
    (celinc, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  209. Bruka.
    (MCV, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  210. Katastrofalna igra u drugom poluvremenu. Ok nisu imali mnogo za pripreme, ali osnove odbrane nigde ! I ovi kao Letonci šut na maltene 70%… blagi užas.
    (JPR24, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  211. Raspad sistema. Vodiš a onda te nestanak struje poremeti. Ali u ovom trenutku nemamo bolje.Čudi me gde je pola igrača iz institucije gde su uigrani da nam je odbrana slaba
    (Pitam, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  212. Bruka i sramota.
    (Slavko Vrekic, 28. novembar 2021 17:23)

    # Link komentara

  213. Vodiš protiv Belgije 14 razlike a onda zadnju četvrtinu ubaciš 6 poena 10 sekundi do kraja i izgubiš ...... ovaj Dangubić ne može u Tamišu da igra a on reprezentativac ......
    (Ofinger, 28. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  214. Vrati se Kokoškove sve ti je oprošteno!
    (metalstorm, 28. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  215. Kad Teodosic trazi loptu da odluci utakmicu….znam koliko je sati.
    (sasa the king, 28. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  216. Sramotno. Zagorac nije ni za ABA 2.
    (igor, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  217. Ulazimo u zadnju 4.nu sa + 7 i da izgubimo?!
    (C i n i k, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  218. Svetska velesila u košarci - Belgija.
    (Urke, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  219. Teo sta nam to radis? I Avram, mora dati Teu, i onda aut. Ovo nije samo Milosev poraz, i Kari nosi veliku zasluga. Bas mi je zao.
    (Doktor, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  220. Teo ocaj, ZAKOPAO nas u 4/4...
    (Kozuki Oden, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  221. debakl sa debaklom
    (kare, 28. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  222. Теодосић узима два претешка шута за три, без разлога, на 40 секунди до краја. Његов пораз. Он као најискуснији и мозак ове екипе мора да смири, да одигра лепо пик и да спустимо на -1, а не оно што је урадио.
    (Јам Дармар, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  223. стидите се, професионалци
    стидите се!
    (Драгивоје, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  224. Sramota!!!!!!
    (vlado, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  225. Jednostavno nesposobni ,trener i svi drugi
    (vladimir, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  226. Sramota
    (nikola simić, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  227. Abramović , Trifunović Danguba Zagor šta reći!???
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  228. E moj Pesicu. Teo standardno.
    (Cuyoshi, 28. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  229. Odigrali ljudi na Teodosica.
    (Miljenkus, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  230. E jada ovoga...ove kosarke...
    (ivan, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  231. Koji luzeri. Ovaj Teodosić je katastrofa. Stalno siluje šuteve.
    Izgubismo.
    (Redov, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  232. Kokoškova ste oterali, zašto?
    (Alien, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  233. Teodosic suta dve trojke preko ruke na minus 3, 40s do kraja.. KATASTROFA!!
    Napad za izjednacenje Avramovic baca loptu u aut....
    (svasta, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  234. Sram vas bilo, ma koji pešić, menjaj bagru
    (nikola simić, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  235. Ovo je nasa buducnost, tuzno...
    (Pera, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  236. Šta radi ovaj Teodosić...nečuveno.
    (Fenomen, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  237. Izgubismo dobijen mec.
    (Milan, 28. novembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  238. Hvala Teodosiću, najvećem luzeru u istoriji košarke. Da li je on nekada pogodio trojku kada je bilo bitno?
    (ja, 28. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  239. Jadno ali to je trenutni domet.
    (TreeJ, 28. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  240. Jedna od onih utakmica kad potcenimo protivnika.
    (DukiNS, 28. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  241. Dangubić, ej Dangubić reprezentativac??????????........
    (Nosonja, 28. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  242. Dangubic i Zagorac.... šta reći. Pesic je premator i ne zna gde bije. Sada vidim zašto Jokic ne igra više za Srbiju.
    (bogdan_solidan, 28. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  243. Najveci i najlepsi utisak utakmice je publika. Toplo mi je oko srca kako se zabavljaju!
    (Stefan bgd, 28. novembar 2021 17:16)

    # Link komentara

  244. Ovaj Zagorac je nula od igrača - navijam za Partizan inače...
    (Manijak, 28. novembar 2021 17:07)

    Jeste, ali bar se momak bori i odaziva se pozivu. Šta da radimo kada nemamo bolje...
    (ja, 28. novembar 2021 17:15)

    # Link komentara

  245. Teodosić pravi laktom očigledan faul u napadu, sudije sviraju faul nad njim, hvala.

    Ne može da mi ne bude drago kada izgubi repr. u kojoj igraju Zagorac i Dangubić.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 17:15)

    # Link komentara

  246. Uvek ista stvar, kad će se opametiti
    (nikola simić, 28. novembar 2021 17:14)

    # Link komentara

  247. Sve koseve primamo preko Milosa... Teo je dobar ali ne treba siliti. U odbrani je najslabija karika.
    (Doktor, 28. novembar 2021 17:14)

    # Link komentara

  248. Devet razlike,Pesic drzi Trifunovica i Zagora,totalni raspad sistema,njih dvojica niti igraju odbranu,a u napadu ne znaju i ne umeju,vracaj Kuridzu covece,izgorecemo kao papir,e moj Pesicu,za skoro 7 minuta momcad ti je zabila 2 kosa
    (celinc, 28. novembar 2021 17:13)

    # Link komentara

  249. Ali ono kad igraš sa Trifunovićem i Zagorcem u odlučujućim momentima...
    (Rokabili, 28. novembar 2021 17:12)

    # Link komentara

  250. Ne vredi. Oni mogu da pobede i da izgube, ali kod većine igrača se vidi neinteligencija, strah i nedovoljna pokretljivost. To što ima-ima.
    (Porter, 28. novembar 2021 17:09)

    # Link komentara

  251. Ajmo Belgija pobedite ovu sramotu: Novak, Zagorac, Dangubić, Radanov, Trifunović

    Petrušev u odbrani ne postoji, ne postoji, tuga.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 17:09)

    # Link komentara

  252. ovo je bezveze kad nema najboljih ovi nemaju pojma u kosarci nema veze sa kosarkom
    (erik, 28. novembar 2021 17:08)

    # Link komentara

  253. Ovaj Zagorac je nula od igrača - navijam za Partizan inače...
    (Manijak, 28. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  254. Pocetak 4. cetvrtine kada trebas da slomis protivnik a tebi na parketu petorka Novak, Trifunovic, Dangubic, Zagorac, Ristic koja ne bi moga kos da da ni u KLS ligi. Siguran sam da smo imalibolja resenja od penzionera Pesica na klupi.
    (Joe, 28. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  255. Black out?
    (veljko, 28. novembar 2021 17:07)

    # Link komentara

  256. Ostavite momke na miru! Kriticari, gde ste bili u Pioniru kada su nasi momci igrali? Bitno je napuniti tribine kada igraju vasi cenjeni i precenjeni klubovi, ubacivati predmete na teren, skandirati... Plus, sto vise iskritikovati selektore i igrace, dok je Pionir bio skoro prazan, vise su se culi letonski navijaci, nego nasi.
    (Lana, 28. novembar 2021 17:03)

    # Link komentara

  257. Eto vam Belgije i zapada
    (Hf, 28. novembar 2021 16:58)

    # Link komentara

  258. Što Jokić ne igra?
    (Marko, 28. novembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  259. 56 46 mi odlicna odbrana odlicna kontra dangubic igracu u ruke... Pa ulazi zagor, smeh.
    (Stefan bgd, 28. novembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  260. Ljudi, sta lupate minuse, da li su zaista Dangubic i Zagorac ili recimo Lazic iz zvezde vredni reprezentacije Srbije? Nema ovo veze sa zvezdom i partizanom. Jednostavno njih dvojica su amateri na terenu trenutno. Trude se, to stoji, ali džaba...
    (Stefan bgd, 28. novembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  261. 00
    @Nedelja 28.11.2021 | 14:30
    Hocemo Jagodic-Kuridzin dres u prodaji!!!
    (neko iz mase, 28. novembar 2021 15:33)

    Bitno je da Zagorov dres ide ko alava!? Kapiten!!! Jadan je klub gde on gra.
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 15:47)

    - Шта си овим уопште хтео да кажеш, да ли знаш? Човек је питао озбиљно, јер је у ових неколико дана Јагодић-Куриџа показао да је мега-цар и прирастао нам је свима за срце. То што си ти огрезао у клубаштво и свуда видиш непријатеље је јако озбиљан проблем, и тешко се исправља нажалост.
    (Leogane, 28. novembar 2021 16:23)

    A ti tumačiš ko je šta milio !?

    Da da
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 16:40)

    # Link komentara

  262. ima da izgubi od ovih amatera iz belgije
    (bobba, 28. novembar 2021 16:38)

    # Link komentara

  263. ovde vredi samo teo i petrusev ostali vrlo vrlo losi igraci katastrofa
    (deki, 28. novembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  264. Razumem da selektor može da pogreši sa selekcijom i pozivom u ovim "prozorima" ali brate kao igrač ako si čovek i svestan svojih "mogućnosti" kaži lepo brate nisam ja za ovo nek igra neko drugi bolji. Neću da imenujem zna se.
    (Troy, 28. novembar 2021 16:29)

    # Link komentara

  265. Mogu da igraju ozbiljniju kosarku samo Teo…Petrusev…Avramovic i Kuridza. Ostali samo da sluze za roster i odmaranje ovih igraca. Zagor Dangubic nesto u odbrani nula u napadu. Ristic 2 puta ispod kosa nije sposoban da pogodi. Bitno je pobediti ali je problem kada su na klupi ova 4 igraca. Avramovic odlican u odbrani. Ima 3 ukradene lopte. Dobar u napadu 13 poena. Jedino jedna trojka od 5 pokusaja. To je nadoknadio ukradenim loptama. Teo odlican. Asistencije i 3 trojke. Petrusev neresiv problem za njihovog centra. Ne treba zuriti u napadu pa sutirsti za 3. Tu samo Teo pogadja i Avramovic samo jedna trojka. To je to. Bez zurbe kroz akciju i dobijamo ovo.
    (ccc?, 28. novembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  266. @Nedelja 28.11.2021 | 14:30
    Hocemo Jagodic-Kuridzin dres u prodaji!!!
    (neko iz mase, 28. novembar 2021 15:33)

    Bitno je da Zagorov dres ide ko alava!? Kapiten!!! Jadan je klub gde on gra.
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 15:47)

    - Шта си овим уопште хтео да кажеш, да ли знаш? Човек је питао озбиљно, јер је у ових неколико дана Јагодић-Куриџа показао да је мега-цар и прирастао нам је свима за срце. То што си ти огрезао у клубаштво и свуда видиш непријатеље је јако озбиљан проблем, и тешко се исправља нажалост.
    (Leogane, 28. novembar 2021 16:23)

    # Link komentara

  267. Gledati Zagorca i Dangubića TO JE povraćanje od košarke, zgadi ti se ova divna igra.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 15:47)
    gledaj dobrića i branimira lazića u el. super im ide
    (linolada, 28. novembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  268. Sta Ristic radi Boze ti sacuvaj.
    (Slavko Vrekic, 28. novembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  269. Gledati Zagorca i Dangubića TO JE povraćanje od košarke, zgadi ti se ova divna igra.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 15:47)
    a zašto gledaš? gledaj zvezdu u evroligi i poraze od 30 razlike :D
    (vuk, 28. novembar 2021 16:20)

    # Link komentara

  270. Cestitamo nasoj reprezentaciji. Valjda cu danas videti saradnju na relaciji Teo - Koprivica. Inace, Petrusev klasa. Stvarno se nadam takvom Koprivici.... Mileticu 🙄
    (Doktor, 28. novembar 2021 16:20)

    # Link komentara

  271. Да ли неко зна сајт на ком може да се прати пренос ?
    Хвала
    (ПМП, 28. novembar 2021 15:40)

    Eon.com :)
    (Vaše ime, 28. novembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  272. Avramovic i Teo briljantni.
    (Šankerista, 28. novembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  273. Radanov i Dangubic cuvaju jedan drugog,a Ristic i Zagor legende,kada oni igraju gledaoci placu,suza suzu stize
    (celinc, 28. novembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  274. bravo momci.. tako se igra srcem za srbiju!!
    (pop, 28. novembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  275. Dajte bre vise dosadni ste sa Zagorom I Dangubom, Srbija vodi 12
    (Aki-man, 28. novembar 2021 16:19)

    # Link komentara

  276. Zagorac i Dangubic, MISTERIJA!
    (RuamaKursa, 28. novembar 2021 16:18)

    # Link komentara

  277. Dati sansu Jovicu i Koprivici!
    (PredragDrobnjak, 28. novembar 2021 16:12)

    # Link komentara

  278. Kari, sve je u redu ali daj malo i Koprivicu...
    (Doktor, 28. novembar 2021 16:12)

    # Link komentara

  279. U neka srećnija vremena ove kvalifikacije smo mogli da igramo sa juniorima
    (oz, 28. novembar 2021 16:09)

    # Link komentara

  280. Imamo ko zna koliko sport programa i nigde prenos. Igra reprezentacija i ne pričam o hokeju nego o košarci i niko ne prenosi. ŽALOSNO
    (SonGoran, 28. novembar 2021 16:05)

    # Link komentara

  281. Ovaj Ristic je teška bukva od igrača.
    (bogdan_solidan, 28. novembar 2021 16:04)

    # Link komentara

  282. Zakorac i Dangubic najveći talenti srpske košarke.
    (bogdan_solidan, 28. novembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  283. Dangubic i Zagorac kao da imaju kosarkasku amneziju, ne znam kako to da nazovem. Imam druga koji nikad sutnuo na kos nije al ima zelju da igra basket, oni me na njega podsecaju... Uzas zaista.
    (Stefan bgd, 28. novembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  284. Jovic zasluzuje prostor pre Radeta koji mi je kao grobaru jako drag ali trenutno ne zasluzuje minute u reprezentaciji.
    (PredragDrobnjak, 28. novembar 2021 15:58)

    # Link komentara

  285. zagorac i dangubic veze u kosarci nemaju
    (ivan, 28. novembar 2021 15:57)

    # Link komentara

  286. zagorac sta reci
    (ogor, 28. novembar 2021 15:56)

    # Link komentara

  287. Gledam ove skromne Belgijance, njih Letonija ima da pocepa.
    (zare, 28. novembar 2021 15:55)

    # Link komentara

  288. Avramovic- Petrusev.. Avramovic- Petrusev. Prosto.
    (323, 28. novembar 2021 15:52)

    # Link komentara

  289. Šteta što ne daje šansu Koprivici, dečko bi to sigurno bolje iskoristio od Zagorca.
    (anunaki, 28. novembar 2021 15:51)

    # Link komentara

  290. Napred Moja Srbijo !!!!
    (N Sad, 28. novembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  291. Links?
    (Carl, 28. novembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  292. Да ли неко зна сајт на ком може да се прати пренос ?
    Хвала
    (ПМП, 28. novembar 2021 15:40)
    vipbox.lc
    (zare, 28. novembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  293. Nedelja 28.11.2021 | 14:30
    Hocemo Jagodic-Kuridzin dres u prodaji!!!
    (neko iz mase, 28. novembar 2021 15:33)

    Bitno je da Zagorov dres ide ko alava!? Kapiten!!! Jadan je klub gde on gra.
    (naše će sene ..., 28. novembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  294. Gledati Zagorca i Dangubića TO JE povraćanje od košarke, zgadi ti se ova divna igra.
    (Kikujiro, 28. novembar 2021 15:47)

    # Link komentara

  295. Раде од Загораца, трећина човек, две трећине airball, кошарку тренирао редовно, бесплатно али џабе
    (Алекса, 28. novembar 2021 15:46)

    # Link komentara

  296. Ristic,Radanov,Trifunovic,nisu ni za Dinamik,sreca vuku Avram i Petruscev
    (celinc, 28. novembar 2021 15:45)

    # Link komentara

  297. Да ли неко зна сајт на ком може да се прати пренос ?
    Хвала
    (ПМП, 28. novembar 2021 15:40)

    # Link komentara

  298. Hocemo Jagodic-Kuridzin dres u prodaji!!!
    (neko iz mase, 28. novembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  299. Petrushev, reprezentativac u sledecih 10 godina... Top class!
    (Pero, 28. novembar 2021 14:50)

    # Link komentara