1. Ubijene nade o tituli..???" Biće dobro ako se plasiraju LŠ, mada vrlo teško.
    (cile, 27. novembar 2021 20:12)

    Neće ni Junajted u LS
    (Tap in majstor, 29. novembar 2021 11:28)

    # Link komentara

  2. (Kiki, 28. novembar 2021 11:00)


    Dobro kad su Bonući i Kijelini toliko dobri evo ove sezone će osvojiti ligu, odlično su krenuli i sjajno igraju, blistaju bez Ronalda. Samo neka tako nastave. Pozdrav i preispitaj se malo jer je zabrinjavajuće kakve stavove imaš, i ponavljam ti, pogledaj koju utakmicu pa onda komentariši.
    (cr7, 28. novembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  3. (cr7, 28. novembar 2021 10:27)

    Pa to vec postaje standardna prica da je odbrana kriva u ekipi u kojoj igra Ronaldo. Pa vi ste i u Juventusu krivili Kjelinija i Bonucija, a oni bez Ronalda osvojise EURO, a u ligi prosle sezone primili najmanje golova posle Intera. Cak ste i tada krivili odbranu tako da me i ne cudi sto sada isto radite i za Junajted.

    Ronaldo ove sezone u ligi nije izmislio nijedan gol, a vec sam ti napisao nacin na koji je davao golove.

    A ja i ne ocekujem da Ronaldo u ovim godinama trci kao kada je imao 26. Vec sam i napisao da je puno veca sramota sto Mbape hoda po terenu koji je 10 godina mladji nego sto to rade Mesi i Ronaldo.
    (Kiki, 28. novembar 2021 11:00)

    # Link komentara

  4. (kiki, 28. novembar 2021 09:33)

    Ti meni kad objasniš kako dolazak špica može da utiče na igru svoje odbrane a prvenstveno na njihovu formu, ja ću tebi reći da si u pravu. A pošto dobro znamo i ti i ja da to nema nikakvih dodirnih tačaka, prvo jer su Lindelof i Van Bisaka vrlo prosečni igrači, i pre bili i ostali. A drugo, Megvajer i Šo su sjajni, ali imali su dugu sezonu i zbog EP i imaju pravo da im forma opadne, što je kristalno jasno da se dešava u njihovom slučaju. U prevodu, mene bi bilo sramota da razmišljam kao ti, ali tvoj problem. I da, izmislio je golove, pošto samo Bruno može da ga upošljava, i Lingard koji doduše sedi na klupi, on je i te kako izmislio golove. Jer svi ostali ništa konkretno ne rade na terenu, a on je i previše golova i dao s obzirom na to da mu samo Bruno može poslati valjanu loptu i s obzirom na to da niko nije sposoban da povede akciju što sam milion puta napisao. Ali ti i dalje vrtiš svoju besmislenu priču, pogledaj malo utakmice pa komentariši. Niko pri čistoj svesti ne može navoditi trčanje nekog igrača od 36 godina kao njegov nedostatak. Čist dokaz da se nedovoljno razumeš u ovu igru.
    (cr7, 28. novembar 2021 10:27)

    # Link komentara

  5. Da li je moguce da je prosao ovakav komentar ovog muvarema? Neverovatno.
    (Željko Tomić, 28. novembar 2021 09:56)

    # Link komentara

  6. Masariko, nisu za cetiri godine igrali finale LS tri puta nego za tri godine dva puta.
    (Pirotehnicar, 28. novembar 2021 09:55)

    # Link komentara

  7. cr7,


    Pa ja tebi od samog pocetka pisem da su Ronaldo i Bruno i njihovo nezalaganje razlog zbog kojeg Junajted prima veci broj golova nego prosle sezone. Ja se smijem kladiti kada bi PSG igrao u Engleskoj ligi da bi bili sada tu negde kao i Junajted sa onakvim ponasanjem Mesija, Mbapea, Nejmara. Ja sam jos pre pocetka sezone pisao da ce PSG ispasti od prve organizovanije ekipe u LŠ, ako se oni ne uozbilje u fazi odbrane, a eto videlo smo kako su izgledali u obe utakmice protiv Sitija. I onu prvu utakmicu je Siti trebao dobiti po prikazanim prilikama.

    I opet ti ponavljam, statistika pretrcanih km je iz LŠ, a ne iz liga.

    Bruno je cak i najveci problem u svemu tome jer je vezni igrac i on treba i mora da trci u oba pravca.

    Megvajer, Lindelof, Van Bisaka i Šo su prosle sezone bili drugi bez Ronalda, a sa njim su koji? Jedva cekam kraj sezone da vidim koliko ce Junajted osvojiti bodova sa Ronaldom, da vidimo koliko ih je Ronaldo unapredio :) A cak su u prva kola imali 7 od 9 bodova bez njega. Da je Ronaldo za Junajted igrao od pocetka sezone sada bi se borili za neko 15-o mesto na tabeli.

    Koji gol je Ronaldo sam izmislio ove sezone? Onaj prvi protiv Njukastla je dao nakon nekog odbitka sa peterca, za drugi mu je suigrac poslao loptu u prazan prostor nakon cega je izasao sam na golmana. Protiv Vesthema i Totenhema je dao golove na asistencije Brune.
    (kiki, 28. novembar 2021 09:33)

    # Link komentara

  8. Firza Juve!!! A vi servi možete ga du...i
    (Muamer, 28. novembar 2021 02:14)

    # Link komentara

  9. Mislim da osoba koja neironično izjavi da su Ronaldo i Bruno problem, stvarno treba da se zapita da li je slep pored oba oka. Ajde za ovog prvog mogu da razumem, kompleksi su to, ali za Bruna ovo reći, koji je čisti genije, e to stvarno ne mogu da shvatim. Pa to niko normalan ne bi ni pomislio a kamoli izjavio. Bruno je taj koji i najviše radi i jedini napravi neku akciju iz koje Ronaldo može da realizuje gol, drugi niko nije sposoban ni blizu nešto da napravi. I to je problem u ovom Junajtedu, što samo Bruno, Ronaldo i De Hea nešto rade. I posle dođe neko i kaže da šalju sve lopte na Ronalda. A ko to šalje? Mene samo zanima ko? Jedva da pokrenu neku akciju prema golu protivnika a kamoli da šalju lopte Ronaldu. Rekao sam već, i ponoviću, pravo je čudo kako je i dao ijedan gol, izmislio ih je doslovno. A plus napisati da je Ronaldo kriv za primljene golove, pa to je stvarno smešno. Možda lik samo troluje jer mi je neverovatno da neko to ozbiljno misli.
    (cr7, 28. novembar 2021 00:55)

    # Link komentara

  10. (kiki, 27. novembar 2021 23:59)

    Pa što ne reče na početku to čoveče, da je Ronaldo (špic) kriv za primljene golove! Da si to odmah rekao, davno bih prekinuo raspravu, jer mi je ispod časti da ulazim u polemiku sa ljudima koji se nedovoljno razumeju. Mada s obzirom na to da si na svaki moj konstruktivan komentar odgovarao ponavljanjem jednog te istog - koliko je ko pretrčao u totalno drugačijim ligama, od kojih jedna nije nije više ni u prvih 5, davno je trebalo da shvatim. Ništa onda, Megvajer, Lindelof, Van Bisaka i Šo sjajni, Ronalda izbaciti iz ekipe jer ne čuva svoj gol kako treba.
    (cr7, 28. novembar 2021 00:32)

    # Link komentara

  11. (Miloš, 27. novembar 2021 23:25)

    Nisu to nikakvi argumenti koje on iznosi vec podmetanje licnih zakljucaka kao da su argumenti.
    (Ivan, 28. novembar 2021 00:25)

    # Link komentara

  12. Obližnji Torino je 183km udaljen.
    Milano tek 55km.
    (dr POP, 28. novembar 2021 00:12)

    # Link komentara

  13. (Boixos nois, 27. novembar 2021 23:11)

    Ali zato ucestuje u kreaciji napada svoga tima dok Ronaldo ne.
    (kiki, 28. novembar 2021 00:01)

    # Link komentara

  14. (cr7, 27. novembar 2021 23:09)

    Ja nisam pricao o ligama nego sam postavio statistiku o pretrcanim kilometrima u LŠ. Za lige ti podaci nepostoje.

    Kao sto rekoh, upravo su Bruno i Ronaldo glavni problem Uniteda. Prošle sezone kada nije bilo Ronalda, United je mnogo lakše nadomjestio nezalaganje Brune, a sada nadomjestiti nezalaganje i Ronalda ide već mnogo teže. Od kako je Ronaldo došao, United svaku treću utakmicu prima po 4-5 golova u ligi. 4 od Lestera, 4 od Vatforda, 5 od Liverpula. Mozda je bas zato Bruno utakmicu protiv Viljareala poceo sa klupe i usao je tek u 66 minuti. Da su pametni to bi trebali napraviti i protiv Celzija. Ili on ili Bruno neka pocnu sa klupe.

    Kako izgleda ekipa kada 3 igraca ne igraju odbranu smo videli i u utakmici Siti - PSG.
    (kiki, 27. novembar 2021 23:59)

    # Link komentara

  15. Neverovatno koliko Mesijevci pricaju o Ronaldu.
    (Cinker, 27. novembar 2021 23:59)

    # Link komentara

  16. Samo Zvezda da ne uzme titulu!
    (NR, 27. novembar 2021 23:41)

    # Link komentara

  17. Gazda napiše argumentiranu analizu Ronaldovog učinka a na to odmah stiže odgovor: Mesi je nevidljiv otkako je stigao u PSG.
    Klinci bez obzira na broj godina. Adolescenti kojima je Ronaldo homoerotski moment. Samo to još ne kapiraju.
    (Miloš, 27. novembar 2021 23:25)

    # Link komentara

  18. (Kinez, 27. novembar 2021 22:41)

    Pa i Junajted je prosle sezone pobedio Siti u gostima sa 0-2, a sa Ronaldom sada gube sa 2-0 i to kod kuce.
    (Gazda, 27. novembar 2021 23:20)

    # Link komentara

  19. Dosadni ste vise sa tim ronaldom i mesijem koje su najvece prevare u sportu.Jedva cekam da se penzijojosu da ih ne gledamo vise a i vas napaljenih klinaca
    (miki, 27. novembar 2021 23:13)

    # Link komentara

  20. (Kiki, 27. novembar 2021 22:15)

    Messi ne pomaze ni kod prekida.
    (Boixos nois, 27. novembar 2021 23:11)

    # Link komentara

  21. (Kiki, 27. novembar 2021 22:43)

    A čekaj, gde nisi uporedio? Dao si najnebulozniji argument ikada, i uporedio koliko trči fudbaler od 36 godina u Premijer ligi i trčanje fudbalera u Ligi 1 koji su 2, 7 i 14 godina mlađi? A svi znamo kakvi su inteziteti igre u obije lige. Pročitaj lepo šta sam napisao pa dako sam shvatiš koliko to uopšte nije validno što pišeš. Ne znam kad je trčanje postalo merilo kakav je ko igrač, ali u nedostatku drugih argumenata, moraš se uhvatiti za nešto. I eto, da ne gledaš Ronalda godinama je to što kao “dokaz” navodiš reči Modrića. A dobro znamo i ti, i Modrić i ja da su Ronaldo i Benzema isto, tip igrača koji se uvek vraćaju u odbranu. Da si gledao bar 2 utakmice, a ne ko ja sve, znao bi o čemu se radi. Dobro, s godinama se svakako manje trči ali ti očigledno nemaš kapaciteta da shvatiš da neko sa 36 godina ne može isto da trči kao neko sa 26 i da se čuva snaga i energija.
    (cr7, 27. novembar 2021 23:09)

    # Link komentara

  22. Ronaldo i ne treba igrati odbranu, ali Utd treba igrati sa dva napadača. Svi danas forsiraju formaciju sa jednim napadačem, a Ser Alex je činio čuda sa dva. Runi se vraćao i igrao odbranu, Berbatov ostajao čekao loptu. Tu nije bilo mesta za jednog Teveza, koji bi se isto tako vraćao u odbranu. Dakle, samo kopirati SAFov princip Rašforda pomiriti sa krila u napad, mlad, brz, nek se više zalaže.
    (Albion, 27. novembar 2021 23:09)

    # Link komentara

  23. Zasto nije Rolando dao gol???…??
    (ilan, 27. novembar 2021 22:55)

    # Link komentara

  24. (cr7, 27. novembar 2021 22:10)

    Prvo i osnovno, Ronaldo nikad nije voleo da igra odbranu i vraca se vecinom samo kod prekida ili kornera. Modric je sam rekao prosle godine da su se Ronaldo i Murinjo jednom skoro potukli na poluvremenu kada se Ronaldo nije hteo vratiti u odbranu nakon izgubljene lopte.

    Ronaldo je ove sezone u LS pretrcao 6km vise od Mesija, a ima 1 utakmicu vise odigranu. Toliko o njegovom zalaganju i borbi na terenu.

    A utakmica protiv Sitija ne znaci bas nista. Gvardiola je napravio stroj i Mesi i Ronaldo ce biti samo posmatraci i sledeci put kada budu igrali protiv njih.

    I gde sam ja usporedio Englesku i Francusku ligu?
    (Kiki, 27. novembar 2021 22:43)

    # Link komentara

  25. (Kiki, 27. novembar 2021 22:15)

    Mislis pricamo o timu koji je prosle sezone izbacio branioca titule Bajern.
    (Kinez, 27. novembar 2021 22:41)

    # Link komentara

  26. gazi
    (buzga, 27. novembar 2021 22:36)

    # Link komentara

  27. (Kinez, 27. novembar 2021 21:53)

    Pricamo o timu koji prosle sezone nije mogao da osvoji ni Francusku ligi.
    (Kiki, 27. novembar 2021 22:15)

    # Link komentara

  28. (Kiki, 27. novembar 2021 21:46)

    Ajde druže molim te, upoređuješ najzahtevniju ligu na svetu sa farmerskom ligom. Najviše komentarišu oni koji ni ne gledaju, ti kao da ne znaš da je odbrana Junajteda preloša. Nemaju loše igrače, Megvajer je jedan od najboljih štopera prošle sezone, ali lik je upao u lošu formu i to je to. Kao i Šo. Pritom ta priča Ronaldo se ne vraća u odbranu je nešto najgluplje ikada. To i što trči, trči na svojoj polovini terena i non stop je u odbrani, njega nema u napadu jer nema ko da povede akciju. Pogledaj i utakmicu protiv Sitija pa ćeš videti o čemu pričam.
    (cr7, 27. novembar 2021 22:10)

    # Link komentara

  29. (Kiki, 27. novembar 2021 21:42)

    Tako je PSG bi ispao u grupi. Pitam se imali nekog da nije Messijev fan a da veruje u to.
    (Kinez, 27. novembar 2021 21:53)

    # Link komentara

  30. Cr7,

    Kada PSG izgubi utakmicu to je zato što Messi, Neymar i Mbappe ne igraju odbranu, a kada United izgubi utakmicu onda je kriv Solskjer, a ne Bruno Fernandez i Ronaldo koji neće da igraju odbranu. To je logika fanova Ronalda. Na službenoj stranici UEFA-e imate statistike za svakog igrača o pređenoj udaljenosti i situacija je sljedeća... Ronaldo u 431 minuti ima 38,9km, Bruno u 363 minute ima 36,4km, Neymar u 360 minuta ima 42,1km, Mbappe u 410 minuta ima 39,1km, Messi u 360 minuta ima 33,1km. Neymara možete pljuvati koliko god hoćete ali treba mu cestitati ove sezone jer se samo on od ove petorice bori za svoj klub. Neymar je ove sezone u ligi prvaka igrao isto kao i Messi, a pretrcao je 9km vise od njega, Neymar je ove sezone igrao 70 minuta manje od Ronalda, a već je sada pretrčao 3km više od njega. Upravo su Bruno i Ronaldo glavni problem Uniteda. Prošle sezone kada nije bilo Ronalda, United je mnogo lakše nadomjestio nezalaganje Brune, a sada nadomjestiti nezalaganje i Ronalda ide već mnogo teže. Od kako je Ronaldo došao, United svaku treću utakmicu prima po 4-5 golova u ligi. 4 od Lestera, 4 od Vatforda, 5 od Liverpula. Inače, Mbappea pa i Brunu treba da bude sramota zbog ovakvog nezalaganja na terenu. Messi i Ronaldo su u njihovim godinama letili po terenu.
    (Kiki, 27. novembar 2021 21:46)

    # Link komentara

  31. (VotR2, 27. novembar 2021 20:22)

    Samo sam čekao zvižduk za kraj utakmice i brže-bolje “potrčao” da ostavim komentar i da čitam šta iskompleksirane osobe sad mogu da izmisle o Ronaldu. Hvala što pitaš! :)
    (cr7, 27. novembar 2021 21:45)

    # Link komentara

  32. (Puh, 27. novembar 2021 20:19)

    Ti da gledaš utakmice Junajteda znao bi da lopte ne idu na njega, ne zato što neko neće, nego zato što nema ko da ih šalje, pored mrčenog Bruna. Znači tamo svi igraju kao da im nije do života. A tebi je lakše da pokupiš mišljenje nekog ko se ne razume nego da sam pogledaš i proceniš ili si jednostavno kompleksaš. Ronaldo je i te golove u Junajtedu što je dao bukvalno izmislio, niko ne zna kako je pored onakvog tima uspeo da izvuče nešto. I manite se tih priča Junajted ove i prošle sezone, problem je bio Ole i to ne od ove godine već odavno. Samo što vi ne pratite pa i ne znate. Eto ako i pored novog trenera bude isto stanje, onda jeste problem u Ronaldu. A tebi savet, malo gledaj utakmice, u suprotnom ne bi ostavljao nebulozne komentare.
    (cr7, 27. novembar 2021 21:43)

    # Link komentara

  33. (Kinez, 27. novembar 2021 21:13)

    Pa da Mesi nije doneo pobede PSGu protiv Sitija i Lajpciga pitanje je da li bi prosli grupu. Bez njega taj isti Lajpcig nisu mogli da pobede u drugoj utakmici
    (Kiki, 27. novembar 2021 21:42)

    # Link komentara

  34. Dace Bog tako i Zvezda da prodje!
    (Neca Zvezdu Keca, 27. novembar 2021 21:37)

    # Link komentara

  35. Atalanta = nemački mentalitet uz katenačo!
    (Dušožder, 27. novembar 2021 21:34)

    # Link komentara

  36. Sad im treba jedan kao Mitar is ponora da iščupa!
    (Nemanja, 27. novembar 2021 21:26)

    # Link komentara

  37. Ismejavali su Mesija kod onih teskih poraza u Evropi sa barsom a onda se desi i Ronaldu slicno nesto. U Juventusu nije mogao nista u Evropi, cak sta vise sramotno su ispadali svake godine u ranoj fazi i to od slabijih protivnika a sad se i u Unitedu blamira gubeci sa 4 ili 5 razlike, cak i od nekih Watforda. U reprezentaciji opet nije otisao direktno na svetsko. Ali nije do njega. Prema tome, jasno je da su Mesijevi fanovi bili u pravu jer je barsa zaista bila u kanalu zadnjih godina, sto se moze videti i posle njegovog odlaska gde im ide jos gore. Ali to CR fanovi nisu prihvatali tada i sada kad se isto to desava, izvinite molim vas, ali mora isto vaziti i za Ronalda. Dakle, kao sto je Mesi bio krivac za sve neuspehe u barsi, sada je i Ronaldo glavni krivac za neuspehe u Juventusu i Unitedu, kao i Portugalu.
    Jeste hteli da tako postavimo stvari? E pa onda cemo tako da se i igramo sada. Mesi bio kriv za sve, okej nije problem. Onda je i Ronaldo kriv za sve zar ne? Mesi bio mekusac kad je plakao, okej nije problem. Onda je i Ronaldo mekusac koji nije pravi vodja! Mesi utajivac poreza, ok nije problem, jeste . Ali onda je i Ronaldo isto tako zar ne? I to utajio jos vise.
    (Legionar, 27. novembar 2021 21:23)

    # Link komentara

  38. Atalanta šampion!
    (micko, 27. novembar 2021 21:14)

    # Link komentara

  39. (Gazda, 27. novembar 2021 20:51) #

    Pa Messi nevidljiv od kada je dosao u PSG.
    (Kinez, 27. novembar 2021 21:13)

    # Link komentara

  40. Pirlo je bio bolji !!
    (Bojke, 27. novembar 2021 21:09)

    # Link komentara

  41. Cr7,

    Manchester United 0 - 1 Aston Villa, Ronaldo nevidljiv
    Manchester United 1 - 1 Everton, Ronaldo nevidljiv
    Leicester City 4 - 2 Manchester United, Ronaldo nevidljiv
    Manchester United 0 - 5 Liverpool, Ronaldo nevidljiv
    Tottenham Hotspur 0 - 3 Manchester United, Ronaldo 1 gol
    Manchester United 0 - 2 Manchester City, Ronaldo nevidljiv
    Watford 4 - 1 Manchester United, Ronaldo nevidljiv
    Portugal 1 - 2 Srbija, Ronaldo nevidljiv

    Junajted sa Ronaldom u ekipi ima u zadnjih 7 utakmica, 1 pobedu, 1 neresenu i 5 poraza, a Ronaldo je postigao samo 1 gol. U 800 odigranih minuta u ligi Ronaldo ima samo 4 gola. Mislim da bi fanovima Ronalda bilo najbolje da sute barem neko vreme dok se ne zaboravi sve ovo :D

    A bez njega je Junajted prosle sezone bio drugi, ove sezone su opet sjajno usli u sezonu, u 3 kola su osvojili 7 od 9 mogucih bodova, a onda je Ronaldo poceo da "igra" i da "vuce ekipu"...
    (Gazda, 27. novembar 2021 20:51)

    # Link komentara

  42. pa bi ja sve mlade savetovao da se manu kocke i kladionice jel ce im unistiti zivote pre ili kasnije
    (Aca, 27. novembar 2021 20:44)

    # Link komentara

  43. Atalanta je sve samo nije italijanska ekipa!
    Da,po geografiji i ligi.
    Sve ostalo,su upornost i trka nemačkog mentaliteta,prefinjenost španske škole fudbala.
    Prelepo,unapred.
    (Legolas, 27. novembar 2021 20:06)

    Italijani su promjenili stil zadnjih godina, postali su najefikasnija liga od liga petice cini mi se.
    Igraju svi napadački osim Juventusa, ali oni su u remontu totalnom.
    To su prenijeli i na reprezentaciju.

    Rece neko da ce ekipa prodisati odlaskom Ronalda, a njima sada Bonucu najbolji strijelac sa 3 gola.
    to sto pumpaju Ronalda loptama, pa koliko ja znam fudbal se i igra da dođeš u priliku da spremis sansu napadacu da zabije gol??
    zato i jesu najviše placeni i najcjenjeniji.
    Da je lako zabiti gol zabijao bi ga svako!
    (jojufff, 27. novembar 2021 20:41)

    # Link komentara

  44. (Puh, 27. novembar 2021 20:19)

    Pad im je krenuo kada su doveli Sarija, on je oterao neke odlicne igrace poput Kansela, Spinacole, Mandzukica, Emrea Dzana i od tada potop.
    (Kinez, 27. novembar 2021 20:40)

    # Link komentara

  45. Bravo Atalanta!!!
    (Đuka, 27. novembar 2021 20:33)

    # Link komentara

  46. Što je dobar ovaj Juventus bez Ronalda, preporodili se. Samo sad čekam komentare na vestima o Junajtedu kako Ronaldo kvari igru nekog kluba i kako Juventusu ide bolje bez njega.
    (cr7, 27. novembar 2021 20:01)

    Inace Manchester blista ove sezone...
    (esco, 27. novembar 2021 20:32)

    # Link komentara

  47. Nije valjao Ronaldo :)
    (hala madrid, 27. novembar 2021 20:28)

    # Link komentara

  48. Crno beli uvek najbolji u svim sportovima, ali nisu uvek prvaci.
    (Delija poreklom iz Radzastana, 27. novembar 2021 20:26)

    # Link komentara

  49. Što je dobar ovaj Juventus bez Ronalda, preporodili se. Samo sad čekam komentare na vestima o Junajtedu kako Ronaldo kvari igru nekog kluba i kako Juventusu ide bolje bez njega.
    (cr7, 27. novembar 2021 20:01)

    Ti se prvi javio za svaki slucaj?
    (VotR2, 27. novembar 2021 20:22)

    # Link komentara

  50. Koji Skudeto ?? Sledeće godine igraju Cipiripi kup sa Parizanom Čukaričkim i Florom.......
    (Ofinger, 27. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  51. Što je dobar ovaj Juventus bez Ronalda, preporodili se. Samo sad čekam komentare na vestima o Junajtedu kako Ronaldo kvari igru nekog kluba i kako Juventusu ide bolje bez njega.
    (cr7, 27. novembar 2021 20:01)

    U Juventusu je sve krenulo naopako onog momenta kad su ga doveli.
    To sto su sad jos gori samo je logican sled dogadjaja.

    A to sto si ti zaslepljen Ronaldom, tvoj je problem.
    On vec 5 godina nije igrac koji pravi prevagu, vec je igrac koji pre svega juri svoju statistiku.

    To sto daje golove i navodno “izvlaci” United, je ne zato jer je on dobar nego je United ocajan, jer im se igra zasniva na tome da sve lopte i svi napadi idu na Ronalda, umesto da imaju takticku postavku i da koriste sve kvalitete koje imaju.

    Tako i Juventus.
    Ljudi bili sila i strah i trepet, kako u Italiji, tako i u Evropi. On dosao, oni izgubili identitet, nema vise igre koja ih krasi, nema taktike, nema nicega, samo lopte na Ronalda da on da sto vise golova, da se pare ulozene u njega vrate.

    E pa evo im sada. I njima i Unitedu. Paceri
    (Puh, 27. novembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  52. Raspad Juventusa je počeo kada su odlično uklopljen tim svojim rukama sahranili i doveli Ronalda. Da se razumemo, Ronaldo je zver od igrača bio, jedan od najboljih, ali prvo što je ostario, drugo što tako kvariš harmoniju ekipe koja je j četiri godine tri puta igrala finale LŠ.
    (Masariko, 27. novembar 2021 20:17)

    # Link komentara

  53. "Ubijene nade o tituli..???" Biće dobro ako se plasiraju LŠ, mada vrlo teško.
    (cile, 27. novembar 2021 20:12)

    # Link komentara

  54. kad ja odigram tiket obavezno suprotan tim obori neki rekord star 126 godina
    (samoobjektivno, 27. novembar 2021 20:08)

    # Link komentara

  55. Atalanta je sve samo nije italijanska ekipa!
    Da,po geografiji i ligi.
    Sve ostalo,su upornost i trka nemačkog mentaliteta,prefinjenost španske škole fudbala.
    Prelepo,unapred.
    Juventus,a i Bonući pricao o tome skoro,je svoj identite gradio i na žalost ne odustaje od toga,na postavci u prostoru,markaciji,sitnim faulovima.
    Zastareo je Juve.
    Igra Bata Đorin najgori fudbal,vec duze vreme.Mnogi ne uspeju da ga dobiju unazad neko vreme,što je pravo čudo,jer dominiraju i promašuju sanse.
    Zato kad im se namesti neki Čelzi,sledi demontaža i domaći zadatak.
    Neshvatljivo da sa tolikim milionima ulaganja,evolucijom igre,da se klubovi vuku sa tom statičnom i nemaštovitom igrom.
    Atalanta sve suprotno,sklopljen tim,jasan,kompaktan,lep u svakom delu igre,efikasan skroz,i sve to daje rezultate.
    (Legolas, 27. novembar 2021 20:06)

    # Link komentara

  56. Nazad u Seriju B gde im je i mesto, opet su krali i muljali ovoga puta sa transferima, najgori klub na svetu i boje su im robijaske.
    (Reds YNWA, 27. novembar 2021 20:06)

    # Link komentara

  57. Što je dobar ovaj Juventus bez Ronalda, preporodili se. Samo sad čekam komentare na vestima o Junajtedu kako Ronaldo kvari igru nekog kluba i kako Juventusu ide bolje bez njega.
    (cr7, 27. novembar 2021 20:01)

    # Link komentara

  58. Koji skudeto, daj Boze da dobace do Evrope.
    (ludo burazere, 27. novembar 2021 20:00)

    # Link komentara

  59. Ali nada da ide u seriju B raste svakim danom :))
    (Supermen, 27. novembar 2021 19:59)

    # Link komentara