1. Braćo Makedonci,
    žreb Vam je bio više nego nenaklonjen, to je istina...
    Ali, ako ćemo realno, ko je mislio da će Srbija pobediti u odlučujućem meču Portugal, pa još u gostima.
    Ako prođete Italiju, mislim da imate realnu šansu protiv Turaka!
    SREĆNO VAM BILO, SRBIJA I SVI NORMALNI EX-YU LJUBITELJI SPORTA NAVIJAJU SVIM ❤️ ZA VAS...
    (Chana, 28. novembar 2021 01:39)

    # Link komentara

  2. Nakon ukradenog gola u Beogradu sad i ovo. Portugal stvarno nema sreće.
    (Burgos, 26. novembar 2021 20:43)
    ---…--

    Da, toliko nemaju srece da su protiv Irske postigli golove u 89. i 96. minutu da pobede 2:1
    (The Unforgiven, 28. novembar 2021 00:06)

    # Link komentara

  3. Roki 🤣🤣🤣
    (Ja, 27. novembar 2021 22:34)

    # Link komentara

  4. Nemamo nikakva sansata da napravimo dva cuda u gostima. Pozdrav za bracu Srbe i sretna na Mundijale.
    (Makedonce, 26. novembar 2021 18:05)

    Glavu gore! Mozda vi i nemate sansu da napravite dva cuda u gostima, ali, vasi protivnici nisu bez sanse da im se dese cuda kod kuce.
    (Lovac Luka, 27. novembar 2021 19:15)

    # Link komentara

  5. Siđite s oblaka euforičari

    Pa u pravu si. Ne možemo u istu rečenicu, C.Zvezda dva trofeja, a vasi klubovi + reprezentacija nula trofeja.

    Poenta je u tome da vi sebe predstavljate kao velesilu a očigledno je da vas niko drugi ne smatra velesilom i ozbiljnim kandidatom za neki veći uspeh.
    (Mitomanija je cudo, 27. novembar 2021 18:54)

    # Link komentara

  6. Staza A, Staza B..

    kakav prevod, svaka cast.

    Prsti prsti bela staza, hoce deca Deda Mraza
    (prevodilac, 27. novembar 2021 17:18)

    # Link komentara

  7. Nije mi tako bitno ko od njih nece ici na mondijal, samo mi je bitno kako ce na kraju proci Ukrajina. Nisam rusofil i ne mrzim Ukrajinu, ali u fudbalu ih prezirem jer nema reprezentacije koja nas je vise pobedjivala. Ma i klupski. Ma i kad smo bolji, cak i tada nas ipak nekako pobede. A tako su anonimni, neatraktivni i dosadni.
    (Vranjanac, 27. novembar 2021 16:16)

    # Link komentara

  8. Ispratite sve komentare podrobnije kako biste shvatili matricu i zakljucili da vecinu komentara onih koji se predstavljaju komsijama, pise samo jedan komsija, a tada cete shvatiti koliko su takve diskusije bespotrebne.
    (Sasa, 27. novembar 2021 15:45)

    # Link komentara

  9. Glupo da favoriti igraju kod kuce.
    Dosta sto je dirigovani zreb za polufinale.
    (Dragon, 27. novembar 2021 14:50)

    # Link komentara

  10. lani je solskjaer bio viceprvak engleske bez njega ipsred jednog celzija i liverpula

    a sad s njime?na 8.mjestu

    lani je solskjaer bez njega u 38 tekmi imao 6(SEST) poraza


    sad s penaldom u 12 tekmi ima 5 (PET!) poraza


    taj igrac samo steti timovima.Gazzetta dello sport je objavila nedavno :Kako s Ronaldom unistiti dva tima u jednom ljetu?


    KAKO OVO TUMACE fanovi svog velikog ljubimca?
    (prevara, 27. novembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  11. (Jim Beglin, 26. novembar 2021 20:54) 

    Pa upravo u tom periodu je Portugal osvojio svoje 2 titule. Kroz baraže je Portugal prolazio zasluženo. Srećaje možda igrala neku ulogu, ali ne kao što neki pokušavaju da predstave.
    (wiener, 27. novembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  12. Mitomanija je čudo, 27. novembar 2021 09:07

    Englezi i nogomet ne idu zajedno Mura iz 2.slovenske lige pobjedili totenham sa 2:1 toliko o englezima
    (Istina, 27. novembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  13. @Mitomanija je čudo

    Care, kakve veze prognoze Engleza tko ce osvojiti SP ima s time da s Hrvatskom u nogometu vi ne mozete u istu recenicu?
    Gdje sam napisao da ce Hrvati osvojiti SP?
    Englezi prognoziraju vec 60 godina da ce biti prvaci svijeta, pa ih Hrvati oduvali u polufinalu SP.

    Realno, puno veci optimizam ima pravo gajiti zemlja koja je na 2/5 SP-a OSVAJALA medalje, i 2x igrala za polufinale EP, nego zemlja koja nikada grupu nije prosla na velikom natjecanju, a zadnji put je EP igrala kada je Nokia 3110 bila hit.
    Dodji k sebi.
    (Siđite s oblaka euforičari, 27. novembar 2021 10:56)

    # Link komentara

  14. @Mitomanija je čudo

    Care, kakve veze prognoze Engleza tko ce osvojiti SP ima s time da s Hrvatskom u nogometu vi ne mozete u istu recenicu?
    Gdje sam napisao da ce Hrvati osvojiti SP?
    Englezi prognoziraju vec 60 godina da ce biti prvaci svijeta, pa ih Hrvati oduvali u polufinalu SP.

    Realno, puno veci optimizam ima pravo gajiti zemlja koja je na 2/5 SP-a OSVAJALA medalje, i 2x igrala za polufinale EP, nego zemlja koja nikada grupu nije prosla na velikom natjecanju, a zadnji put je EP igrala kada je Nokia 3110 bila hit.
    Dodji k sebi.
    (Siđite s oblaka euforičari, 27. novembar 2021 10:34)

    # Link komentara

  15. Sidjite s oblaka euforicari


    Euforicaru, jesi li citao večernji? Bolje da nisi. Objavili su tekst pod naslovom “ Englezi ponovno podcjenjuju Hrvatsku! Ovo su im favoriti za osvajanje Svjetskog prvenstva”. Tekst je sa večernji.hr

    Ugledni časopis Guardian je objavio spisak 10 favorita za osvajanje SP i gle čuda velesila opet nije medju prvih 10, hahahaha.

    Ovo je njihova prognoza: 1. Brazil, 2. Francuska, 3. Nemacka, 4. Engleska, 5. Španija, 6. Argentina, 7. Belgija, 8. Italija, 9. Danska, 10. Holandija.

    Jel vas mrze zato sto ste Hrvati 😂 ili ste vi mitomani?

    Tako je bilo i pre EP. 24 reprezentacije a vi ni medju prvih 10. I bili su u pravu. Eto koliko vas cene i šta misle o vama. Vi ste sami sebe ubedili da ste neka velesila.
    (Mitomanija je čudo, 27. novembar 2021 09:07)

    # Link komentara

  16. moguce ali ste ove kvalifikacije delovali jadno. Prvi put se ne bi menjao sa vama. Nasa sredina i napad definitivno klasa iznad a sa Pavlovicem i Blekijem nazad smo izuzetno jaki u godinama koje dolaze. Fali nam realno samo desni bek. Vama fali svasta nesto posle Modriceve generacije. Tako da u narednih 10 godina nemate bolji tim od srpskog a kamo li od Francuske i ostalih velikana.
    (Bruder,

    Vasa sredina klasa iznad Hrvatske sredine? Hahahahahaha
    Kovacic Brozoviv Modric (Pasalic Vlasic)?
    Pa 2-3 reprezentacije svijeta imaju takav vezni red i ti mrtav ladan svrsta Srbiju tamo? :D

    Nemamo igrace slijedecih 10 godina, a tim nam mladji od vaseg? ( pitaj Transfermarkt) 😃
    Nije Modric Hrvatska. Pa pogledaj kakve igrace i stare i mlade imaju Hrvati i kako su se poslozili nakon Eura, ako se ne bojis?
    Modric (zamjena Kovacic i Majer).
    Tko ce mijenjati vaseg starca, Tadica?
    Pa taj vas isti tim nije uspio prosle godine na jedan Euro, a naš u najtezoj smjeni generacija igrao za 1/4 finale EP? Kako to?
    Golmani, obrana, bekovi vam ne mogu u istu recenicu.
    Kako ste primili 9 golova u 10 utakmica, a Hrvati 4 u 12 utakmica?
    Dali ste 18, a Hrvati 21 gol i vi bolji u napadu?
    Kako rekoh, samo za Vlahovica!
    Fascinantna je euforija nakon jedne velike pobjede, a bodove ste skupljali na egzotici; Kataru Jamajci Japanu Luksemburgu Irskoj Azerima…
    Vasih 5 igra LP, nasih 17..!!! A vi bolji, kako to?
    Otrijeznjenje ce vam biti jako bolno :)
    Zapisi ovaj komentar :)
    (Sidjite s oblaka euforičari :), 27. novembar 2021 07:45)

    # Link komentara

  17. Euforični Bruder,

    Ovakvu je golcinu sinoc zabio hrvatski bek Sosa (23) [link]/…to je ta buducnost koju Hrvati nemaju kako ti reče…hahahahahahaha
    (Visoko letite, nisko cete pasti, 27. novembar 2021 07:45)

    # Link komentara

  18. moguce ali ste ove kvalifikacije delovali jadno. Prvi put se ne bi menjao sa vama. Nasa sredina i napad definitivno klasa iznad a sa Pavlovicem i Blekijem nazad smo izuzetno jaki u godinama koje dolaze. Fali nam realno samo desni bek. Vama fali svasta nesto posle Modriceve generacije. Tako da u narednih 10 godina nemate bolji tim od srpskog a kamo li od Francuske i ostalih velikana.
    (Bruder,

    Vasa sredina klasa iznad Hrvatske sredine? Hahahahahaha
    Kovacic Brozoviv Modric (Pasalic Vlasic)?
    Pa 2-3 reprezentacije svijeta imaju takav vezni red i ti mrtav ladan svrsta Srbiju tamo? :D

    Nemamo igrace slijedecih 10 godina, a tim nam mladji od vaseg? ( pitaj Transfermarkt) 😃
    Nije Modric Hrvatska. Pa pogledaj kakve igrace i stare i mlade imaju Hrvati i kako su se poslozili nakon Eura, ako se ne bojis?
    Modric (zamjena Kovacic i Majer).
    Tko ce mijenjati vaseg starca, Tadica?
    Pa taj vas isti tim nije uspio prosle godine na jedan Euro, a naš u najtezoj smjeni generacija igrao za 1/4 finale EP? Kako to?
    Golmani, obrana, bekovi vam ne mogu u istu recenicu.
    Kako ste primili 9 golova u 10 utakmica, a Hrvati 4 u 12 utakmica?
    Dali ste 18, a Hrvati 21 gol i vi bolji u napadu?
    Kako rekoh, samo za Vlahovica!
    Fascinantna je euforija nakon jedne velike pobjede, a bodove ste skupljali na egzotici; Kataru Jamajci Japanu Luksemburgu Irskoj Azerima…
    Vasih 5 igra LP, nasih 17..!!! A vi bolji, kako to?
    Otrijeznjenje ce vam biti jako bolno :)
    Zapisi ovaj komentar :)
    (Sidjite s oblaka euforičari :), 27. novembar 2021 07:44)

    # Link komentara

  19. Da nije bilo srećnog remija u beogradu drugu pesmu bi mi pevali. I verovatno trazili otkaze u savezu. Ovako idemo u drugu krajnost a to je ono najgore sto moze da nam se desi ; nasa poznata nerealnost euforija i letenje,sve ce to da nam se obije o glsvu zapamtite
    (Crni, 27. novembar 2021 07:44)

    # Link komentara

  20. Euforični Bruder,

    Ovakvu je golcinu sinoc zabio hrvatski bek Sosa (23) [link]/…to je ta buducnost koju Hrvati nemaju kako ti reče…hahahahahahaha
    (Visoko letite, nisko cete pasti, 27. novembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  21. moguce ali ste ove kvalifikacije delovali jadno. Prvi put se ne bi menjao sa vama. Nasa sredina i napad definitivno klasa iznad a sa Pavlovicem i Blekijem nazad smo izuzetno jaki u godinama koje dolaze. Fali nam realno samo desni bek. Vama fali svasta nesto posle Modriceve generacije. Tako da u narednih 10 godina nemate bolji tim od srpskog a kamo li od Francuske i ostalih velikana.
    (Bruder,

    Vasa sredina klasa iznad Hrvatske sredine? Hahahahahaha
    Kovacic Brozoviv Modric (Pasalic Vlasic)?
    Pa 2-3 reprezentacije svijeta imaju takav vezni red i ti mrtav ladan svrsta Srbiju tamo? :D

    Nemamo igrace slijedecih 10 godina, a tim nam mladji od vaseg? ( pitaj Transfermarkt) 😃
    Nije Modric Hrvatska. Pa pogledaj kakve igrace i stare i mlade imaju Hrvati i kako su se poslozili nakon Eura, ako se ne bojis?
    Modric (zamjena Kovacic i Majer).
    Tko ce mijenjati vaseg starca, Tadica?
    Pa taj vas isti tim nije uspio prosle godine na jedan Euro, a naš u najtezoj smjeni generacija igrao za 1/4 finale EP? Kako to?
    Golmani, obrana, bekovi vam ne mogu u istu recenicu.
    Kako ste primili 9 golova u 10 utakmica, a Hrvati 4 u 12 utakmica?
    Dali ste 18, a Hrvati 21 gol i vi bolji u napadu?
    Kako rekoh, samo za Vlahovica!
    Fascinantna je euforija nakon jedne velike pobjede, a bodove ste skupljali na egzotici; Kataru Jamajci Japanu Luksemburgu Irskoj Azerima…
    Vasih 5 igra LP, nasih 17..!!! A vi bolji, kako to?
    Otrijeznjenje ce vam biti jako bolno :)
    Zapisi ovaj komentar :)
    (Sidjite s oblaka euforičari :), 27. novembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  22. Da nije bilo srećnog remija u beogradu drugu pesmu bi mi pevali. I verovatno trazili otkaze u savezu. Ovako idemo u drugu krajnost a to je ono najgore sto moze da nam se desi ; nasa poznata nerealnost euforija i letenje,sve ce to da nam se obije o glsvu zapamtite
    (Crni, 27. novembar 2021 07:31)

    # Link komentara

  23. Euforični Bruder,

    Ovakvu je golcinu sinoc zabio hrvatski bek Sosa (23) [link]/…to je ta buducnost koju Hrvati nemaju kako ti reče…hahahahahahaha
    (Visoko letite, nisko cete pasti, 27. novembar 2021 05:59)

    # Link komentara

  24. (Bruder, 26. novembar 2021 23:04)

    Pavlovic. Bleki.
    Mislim, nismo dosli ovdje da se vrijedjamo ali tko su ti ljudi? Cujes li ti sebe?
    Bez zayebbantsiyye.
    Mitar miric je retardirani daleki rođžak marija mandzukica a zanimljiva je frivolna cinjenica da je roudzen na isti datum kao petkovic. Pogodi koga bi birao u igri par- nepar. I vepar.
    Tadic i sms su vasi najbolji igraci ali ni jedan od njih ne bi mogao zapoceti u prvih 11 hr. Nije kajlanje, ovo je cinjenica.
    Hr sada ima ne samo dobrih 11 nego 22, ne salim se- nikad, bas nikad... nismo imali ovakvu sirinu.
    Zasto se ne usporedjujete s bih? I oni poput vas imaju kup uefa igrace. I jedni i drugi uglavnom hrvate gledaju na tv-u.
    Pazi koju tehniku imaju nasi igraci kad rusi kazu 'idućih 10-15 minuta bilo je najteže. Hrvati su nas razbijali. U tom trenutku kroz glavu nam je prolazila misao da će nas ubiti na terenu. Očekivao sam da će zbog lokvi utakmica biti lakša, da Hrvati neće moći toliko kombinirati kao u prvom dijelu. Ispalo je da su se savršeno prilagodili i nastavili igrati svoj nogomet'. Mislim, nisu rusi kvaliteta, ali vidio sam kako nasi spanaju u doslovno nemogucim uvjetima. Sto zelim reci?
    Hrvatska A vas roka s 3-4 razlike, hrvatska B rutinski u prvom poluvremenu s gol razlike i 3 fulane 100% sanse.
    Ako ubijes đžesi đžejmsa ne znaci da si jesse james.
    Kuźiś stari moj?
    (Protujevrej Staford, 27. novembar 2021 04:41)

    # Link komentara

  25. Najzalije mi je Makedonije... Da su bili u stazi A ili B imali bi velike sanse... Ovako samo na sreću, koju im i zelim!
    (igor, 27. novembar 2021 00:47)

    # Link komentara

  26. Gde su sampioni sto su govorili da Italija I Portugal nece biti u istoj grupi? Da ce nastelovati zreb itd. Cccc
    (Kole, 27. novembar 2021 00:19)

    # Link komentara

  27. Wels bio davne 1958 na SP
    Skotska i Austrija 1998
    Ukrajina 2006

    znaci najmanje 16 godina pre.
    Neko ce od ovih ekipa najzad docekati da se ponovo nadje na SP.
    Bice tu svasta. Borice se i zubima i noktima sto se kaze...
    (Dragče, 26. novembar 2021 23:24)

    # Link komentara

  28. Definitivo nisi u pravu, na SP nece igrati jedna od najboljih ekipa sveta, ako je tebi zanimljivije da gledas recimo Skotsku umesto Italije ili Portugala onda ok.
    (rikelme, 26. novembar 2021 19:49)

    Francuzi su propustili dva Svetska prvenstva, 1990. i 1994, Portugalci isto ova dva plus 1998, Englezi propustili Euro 2008, Italijani SP 2018, Holandjani propustili 2002, 2018, EP 2016... da ne nabrajam. I da li su ta prvenstva bila nesto losija? Niko se vise ni ne seca, niti se osetio nedostatak tih ekipa, tako da se nece osetiti njihov nedostatak ni na sledecem SP.
    (as, 26. novembar 2021 23:19)

    # Link komentara

  29. Siđite s oblaka, euforičari :D, 26. novembar 2021 20:37), moguce ali ste ove kvalifikacije delovali jadno. Prvi put se ne bi menjao sa vama. Nasa sredina i napad definitivno klasa iznad a sa Pavlovicem i Blekijem nazad smo izuzetno jaki u godinama koje dolaze. Fali nam realno samo desni bek. Vama fali svasta nesto posle Modriceve generacije. Tako da u narednih 10 godina nemate bolji tim od srpskog a kamo li od Francuske i ostalih velikana.
    (Bruder, 26. novembar 2021 23:04)

    # Link komentara

  30. Italija sesta ili Portugal osma na FIFA rang listi nece ici na SP. Srbija na toj listi je na 14-tom mestu ako se racuna samo Evropa i ide na SP.
    (Somi, 26. novembar 2021 22:53)

    # Link komentara

  31. Tocno. Trofeji su ono sto se pamti a ne prolasci skupine. Nemamo trofej, to bas boli.
    (Srbija ima 4 trofeja

    Pa kako te “trofeje” nisu uzeli u obzir Bazdarevic, Vucinic ili Nemanja Matic kada su izjavili da je Srbija daleko iza Hrvatske u nogometu?
    Kako to? Kako to? :D
    (Jedna dama, 26. novembar 2021 22:40)

    # Link komentara

  32. Da Mitrovic nesto vrijedi igrao bi bar za Burnley ili Norwich u prvoj ligi!
    (Bunge, 26. novembar 2021 21:00)

    Mitrović u reprezentaciji vredi kao svi vrhunski špicevi zajedno, a njemu, ako je lepo u Fulamu, što se mene tiče neka igra tamo do kraja karijere. Hvala mu.
    (kukuruz kokicar, 26. novembar 2021 22:35)

    # Link komentara

  33. Hrvatska:
    0 nogometnih trofeja

    Srbija:
    4 nogometna trofeja
    (mate, 26. novembar 2021 21:44)

    Nigerija 6 trofeja i dva finala, a u seniorima samo jednom prošli grupu. Ima još Afričkih reprezentacija s trofejima, a u seniorima pomor u grupama.
    (?, 26. novembar 2021 21:58)

    Tocno. Trofeji su ono sto se pamti a ne prolasci skupine. Nemamo trofej, to bas boli.
    (mate, 26. novembar 2021 22:11)

    # Link komentara

  34. Hrvatska:
    0 nogometnih trofeja

    Srbija:
    4 nogometna trofeja
    (mate, 26. novembar 2021 21:44)

    Nigerija 6 trofeja i dva finala, a u seniorima samo jednom prošli grupu. Ima još Afričkih reprezentacija s trofejima, a u seniorima pomor u grupama.
    (?, 26. novembar 2021 21:58)

    # Link komentara

  35. Rusi nesretno dali gol:D Ekipa koja pređe centar samo na poluvreme zaslužuje tri autogola. Imali su sreće što je bio opći potop, pa je lopta morala ići samo u zraku, a ne po travi jer bi u tom slucaju primili najmanje tri. A pazi što želiš da ti se ne obije o glavi.
    (?, 26. novembar 2021 21:02)

    Svakli autogol jeste plod nesrecnih okolnosti, osim ako nije drugacije dogovoreno. Dalje, Rusija je odigrala odlicno, kada govorimo o defanzivi. Sto je hrabro sa njihove strane. Definitivno je da nisu imali dovoljno srece jer su se bolje od Kroasana snasli u losim vremenskim uslovima, svidjalo se tebi to ili ne. I ti mozes samo tvrditi da bi Rusi primili tri pogotka, nikako ne mozes znati. Voditi se verovatnocom potkrepljenom ekstremnom zeljom, nije nista drugo osim pretencioznog. Sta god Srbi zeleli, nece im se obiti o glavu, ukoliko budu igrali kao protiv Portugala, a dokazali su da mogu. Uzgred, Portugal je neupitno kvalitetnija selekcija od Kroasanije.
    (Sasa, 26. novembar 2021 21:53)

    # Link komentara

  36. Hrvatska :
    6 x SP
    6 x EP

    Na Sp postigla 33 gola /na 5 odigranih dosada/
    Na Ep postigla 29 golova
    (micko, 26. novembar 2021 21:21)

    Hrvatska:
    0 nogometnih trofeja

    Srbija:
    4 nogometna trofeja
    (mate, 26. novembar 2021 21:44)

    # Link komentara

  37. ko kaze da ce neko od njih uopste da igra?
    (kenozoik, 26. novembar 2021 21:38)

    # Link komentara

  38. Grupa A je bruka...
    (Halo Bing..., 26. novembar 2021 21:35)

    # Link komentara

  39. Grobar sam i želja mi je da zagrlim Piksija i kažem mu "Bravo majstore"
    (zoran vasic, 26. novembar 2021 21:23)

    # Link komentara

  40. Hrvatska :
    6 x SP
    6 x EP

    Na Sp postigla 33 gola /na 5 odigranih dosada/
    Na Ep postigla 29 golova
    (micko, 26. novembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  41. Lopta nije prešla celim obimom liniju u Bg. Var je to dokazao. A ko baci kapitensku traku mesto mu je kraj TV.
    (zed, 26. novembar 2021 21:21)

    # Link komentara

  42. Hejteri našeg tima nikako da se pomire da smo u Kataru iduće godine, prigovaraju, zakeraju o golu koji nije priznat Ronaldu u Bgd. , i da je priznat pobedom Srbije opet bi bili na istom, tj. ovi idu u baraž i ispadaju. Ircima nije priznat čist gol protiv Portugala kod kuće, i šta sad? Došao je kraj za ego tripa penaldinja, nema više pomoći sudija, Italija je mnogo bolja od njih i ide u Katar. Sve će to Manćini da posloži kako treba na kraju, jer Italija živi za dramu u kojoj uvek odigra glavnu ulogu. Forza Italia i Serbia!
    (veder, 26. novembar 2021 21:09)

    # Link komentara

  43. Evo ga opet neki Hrvoje pa se buni nesto. Hrvatska se potpuno nezasluzeno kvalifikovala , Rusi su nesrecno dali autogol. Hrvatska igra je bila nula bas kao i stadion. Srbija je odigrala odlicno cele kvalifikacije, sami smo sebi dali gol u Irskoj i to je to peglanje tog famoznog nepriznatog gola Ronalda u Beogradu. Srbija je pokazala da je ubedljivo najbolja u grupi , zasluzeno je na mundijalu i kako rekoh nema nijedan poraz.
    Bas bih voleo da nam dopadne Hrvatska na mundijalu pa da ih odvalimo, jer Hrvatska nema nikakav tim zapravo. Jos igra Modric, kad on ode ostaju dunsteri.
    (Aluvial, 26. novembar 2021 20:33)

    Rusi nesretno dali gol:D Ekipa koja pređe centar samo na poluvreme zaslužuje tri autogola. Imali su sreće što je bio opći potop, pa je lopta morala ići samo u zraku, a ne po travi jer bi u tom slucaju primili najmanje tri. A pazi što želiš da ti se ne obije o glavi.
    (?, 26. novembar 2021 21:02)

    # Link komentara

  44. Mislim da su ovima iz prvog i drugog sesira smesne ekipe iz treceg i cetvrtog. Hrvatima svejedno razvaljivali su mnoge velikane sto ne bi i nas,male komsije
    (Boki, 26. novembar 2021 18:56)
    tako je..kataru iz prvog je smešna srbija iz trećeg.. srbija- katar 4:0 , katar-srbija 0:4
    očigledno ne pratiš fudbal
    (bog, 26. novembar 2021 19:51)

    Oooo jaki ste cim ste Katar razbili. Ozbiljna reprezentacija nema sta!!!
    ..dok ne pocne plakanje, pljuvanje i kmecanje nakon ispadanje iz grupe nakon drugog kola..
    Pa vama je najbolji igrac iz druge engleske lige..
    Da Mitrovic nesto vrijedi igrao bi bar za Burnley ili Norwich u prvoj ligi!
    (Bunge, 26. novembar 2021 21:00)

    # Link komentara

  45. Dođeš na svjetsko prvenstvo ukradenom pobjedom Portugalu u Beogradu i nitko ti više nije ravan.E to ne može svatko.A da je obratno?
    (Ivane, 26. novembar 2021 20:21)

    Превише пута је било обратно. На претходном СП-у Брих је донео победу Швајцарцима, а 2010 на СП-у није свирам чист пенал за Србију након што је играч Аустралије играо високо подигнутом руком у шеснаестерцу. Два пута заредом нисмо прошли групу на СП-у због грешака судија.
    (Марко, 26. novembar 2021 20:57)

    # Link komentara

  46. Gdje si ti vidio prije da je bila skupina smrti? To samo kod tebe mozda. Bas mitomanija. Cuj skupina smrti u kojoj je debitant Island?! Danska i Rusija su mnogo slabije repke od Brazila, Belgije i Francuske koje su bile u drugom dijelu knockout faze koju smo mi sretno zaobisli. Put nikad nije lak ali je mnogo lakse tako nego ovako. A ni tu Dansku ni tu Rusiju nismo umijeli slomiti bez penala. Mnogo mnogo srece, povijesne srece. Umjesto sto mitomanisemo gledajmo realno.
    (Dobrica Ćosić , 26. novembar 2021 20:09)

    Reprezentacija koja je na 7 utakmica imala najveci posjed lopte, najviše udarca na golu ne može se reći da je prošla na sreću. U grupi tri pobjede 9 bodova.

    CRO-FRA posjed lopte 66:34 posto. Udarci 14:7.
    CRO-ENG posjed lopte 56:44. Udarci 22:11.
    CRO-RUS posjed lopte 65:35. Udarci 18:11.
    CRO-DEN posjed lopte 54:46. Udarci 20:13.
    A u bizarnom finalu gubili smo 2:1., a Francuzi nisu šutnuli prema našem golu.

    Na penale nismo završili zato što nam je to bio cilj, nego zbog protivnika koji igra defanzivno. Danci i Rusi pokušali su se domoći četvrtfinala odnosno polufinala na penale.
    A koliko smo imali sreće protiv Danske, da smo čak i penal za pobjedu promašili:D
    Ne bi vi priznali sve da smo izbacili Brazil, Njemačku, Španjolsku itd. A gle čuda Rusija izbacila Španjolsku, Švedska druga u grupi izbaci Njemačku, a Engleska Švedsku mi Englesku i Rusiju. A da li smo mi krivi što su Španjolska i Njemačka ispale od Rusije i Švedske?
    (?, 26. novembar 2021 20:54)

    # Link komentara

  47. Portugal je sve baraže prošao zasluženo. Od početka veka su bili u finalu ep, polufinalu svetskog te su osvojili ep 2016 i prvo izdanje lige nacija. Svoje mečeve su gubili isključivo od Španije, Nemačke i Francuske, te jednom od Grčke. Gde su se oni to "provlačili"? Malo zemalja moze da se pohvali takvim rezultatima.
    (wiener, 26. novembar 2021 18:52)

    Prvo, lepo sam napisao da su se provlacili u kvalifikacijama mnogo puta kroz ivicu provalije. Drugo, ti pricas o 2004., 2006., a ja sam lepo napisao poslednjih 10-ak, nesto malo vise. Provlacili su se i te kako, sto na gol razlike sto na srecu u samim barazima, sto u zrebovima, sto na penale. Videli smo ih na poslednja dva takmicenja. Cim dodje jak tim ispadanje. Urugvaj 2018., Belgija 2021., uz debakl od Nemaca u grupi.
    (Jim Beglin, 26. novembar 2021 20:54)

    # Link komentara

  48. U sustini, iz Evrope i dalje na SP ide 13 reprezentacija. Jedino je baraz izmenjen, pre bi bilo po 8 grupa, gde bi pobednici isli dalje direktno i najbolja drugoplasirana ekipa i 4 ekipe iz baraza. Istina da ce na SP biti ekipa koje su kvalitetom iza nekih iz Evrope ali draz svetskog prvenstva i jeste u tome 🙂 inace ne zalim ni za jednom od ove dve ekipe sto nece biti na SP a Mitru se glava pozlatila, spasio nas je takvog krkljanca i nerviranja.
    (Edward Sanchez, 26. novembar 2021 20:48)

    # Link komentara

  49. Portugalu,uz svu njegovu kvalitetu, želim da ispadne, ali se bojim da će proći Talijane ! Portugal je jedna kalkulantska ekipa, koja već godinama ne igra na nivou svoje ofenzivne kvalitete. Oni kad vide da je na suprotnoj strani neka ofenzivno i tehnički respektabilna momčad, pogotovo ako je u formi poput Hrvatske 2016., povuku se i uništavaju igru. Nije njih stid odigrati ni najkukavičkiji bunker ! To su uradili Hrvatskoj 2016. na EP-u, jer im je sudac od početka dopustio bjesomučno fauliranje na sredini. Samom Rakitiću su 4 puta nagazili gležanj ! Isto su učinili Francuzima u finalu, a također i Španjolcima na SP 2018. u grupi. Ja razumijem kad je to radila jedna Grčka, jer oni materijal za neku drugu igru i nisu imali, ali je nedostojno jedne tako kvalitetne momčadi poput Portugala. Jedino ih je Švabo provalio ; taj njima izvadi ventil na početku, u prvih pola sata im zabije 2 gola i poslije samo nadometne 2-3 komada. Forza Italia !!!
    (djedmedjed, 26. novembar 2021 20:46)

    # Link komentara

  50. Nakon ukradenog gola u Beogradu sad i ovo. Portugal stvarno nema sreće.
    (Burgos, 26. novembar 2021 20:43)

    # Link komentara

  51. Mitrosu podići spomenik. Pa mi ne bi prošli ni jednu grupu u baražu. Taman da je smo sami sastavljali.
    (henry lee, 26. novembar 2021 18:20)

    Plasirali smo na SP ispred Portugalije, sa 6 pobeda i dve neresena, od kojih je jedna bila uz tragikomicni gol koji smo sami sebi dali u zadnjem minutu i ti pricas da ne bi imali sanse. Realno jaci smo od svih ekipa iz zreba sem Italije i Portugalije, a to sam pricao i pre utakmice sa Portugalijom, odnosno ako odemo u zreb nista strasno, jer smo jaci od svih potencijalnih protivnika. Ko je ovde jaci od nas? Vels? Makedonija? Skotska? Ceska??? Ne budi smesan. Bolje je ovako doduse, mirno gledamo kako ce da se makljaju.
    (beogradski, 26. novembar 2021 20:38)

    # Link komentara

  52. Je, doista je dobra vijest da se mozemo osobno uvjeriti koliko je Srbija trenutacno bolja od nas.
    (Pierre Woodman

    Hahahahahaha
    Jači ste za špica, izvrsnog Vlahovića. Taj bi jedini mogao igrati za ovu Hrvatsku.
    Krila imamo fenomenalna.
    Vezni red ne mozete primirisati Hrvatima, ne mogu ni puno veći, a kamoli vi.
    Obrana, bekovi, golmani su vam rupa.
    Primate ko od šale.
    Puno velikih repki nakon finala padnu (evo ti Italija), Hrvati nakon Rusije direktno izborili EP, SP i ostanak u A ligi nacija.
    I to u smjeni generacija i najgorem periodu!!!

    Primili ste 9 golova u 10 utakmica, Hrvati 4 u 12 utakmica. U vasoj grupi JEDAN, u hrvatskoj TRI ucesnika Eura! Izvlacis li zakljucak? :D

    Hrvati nakon Eura potpuno pomladili ekipu. Obrana nam je prosjek 22 godine, a gledaj sta rade. Gvardiol (19) top3 najbolja mlada stopera na svijetu
    Sosa (23) kojeg je htjela Njemacka, ali šipak. Stanisic (21) Bayern kojeg su isto htjeli Njemci, Caleta Car (25) itd.
    Golmani:
    najbolji golman LE proslu sezonu nam je na klupi, a brani golman francuskog prvaka Lillea.
    U LP nam igraju dva 19-godisnjaka Sucic i Gvardiol! Koliko vasih igra?
    Imamo 17, a vi 5 igraca u LP.

    Igrace Reala, Chelsea, Bayerna, Intera itd., a tek mladi trebaju potpisati za velike klubove. Na klupi nam igraci West hama, Borusije, Eintrachta - vama takvi igraci u prvom timu.
    Srbija bolja, u kojem to paralelnom svemiru? :D
    (Siđite s oblaka, euforičari :D, 26. novembar 2021 20:37)

    # Link komentara

  53. @Ovi sto pljunu Portugal! Italijani su slabija Ekipa ako igraju kao protiv S. Irske ima Portugal da ih cepa najmanje 2:0 !
    (Jovan, 26. novembar 2021 19:59)

    Tu si u pravu, ne bih ja Italijanima dao ulogu favorita u Lisabonu nikako. Do marta ima jos puno, i videcemo ko ce u lakvoj formi biti.
    (navijac, 26. novembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  54. @(Ivane, 26. novembar 2021 20:21)
    Evo ga opet neki Hrvoje pa se buni nesto. Hrvatska se potpuno nezasluzeno kvalifikovala , Rusi su nesrecno dali autogol. Hrvatska igra je bila nula bas kao i stadion. Srbija je odigrala odlicno cele kvalifikacije, sami smo sebi dali gol u Irskoj i to je to peglanje tog famoznog nepriznatog gola Ronalda u Beogradu. Srbija je pokazala da je ubedljivo najbolja u grupi , zasluzeno je na mundijalu i kako rekoh nema nijedan poraz.
    Bas bih voleo da nam dopadne Hrvatska na mundijalu pa da ih odvalimo, jer Hrvatska nema nikakav tim zapravo. Jos igra Modric, kad on ode ostaju dunsteri.
    (Aluvial, 26. novembar 2021 20:33)

    # Link komentara

  55. Kvalifikuju se po meni Italija, Austrija i Rusija.
    A bas je lep osecaj kad gledas kako ce da se grce u barazu, a Srbija vec obezbedila mundijal.
    (Aluvial, 26. novembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  56. Португал И Италија без Мундијала :-)
    (Македонац, 26. novembar 2021 20:27)

    # Link komentara

  57. Mnogo mi zao Makedonaca, da su upali u neku drugu grupu imali bi neke sanse. Ukrajina, Poljska (iako navijam za Ruse) i Italija su moj izbor. Ne ide dva SP bez Zabara. Videcemo, bice interesantno za pogledati tekme.
    (Purke, 26. novembar 2021 20:27)

    # Link komentara

  58. Gledajuci Kvalitete ovih Selekcija ja mislim da ce za Katar Kvalificirati Portugal,Svedska i Ukraina.
    (REKOS, 26. novembar 2021 20:21)

    # Link komentara

  59. Dođeš na svjetsko prvenstvo ukradenom pobjedom Portugalu u Beogradu i nitko ti više nije ravan.E to ne može svatko.A da je obratno?
    (Ivane, 26. novembar 2021 20:21)

    # Link komentara

  60. Zivim i radim u Italiji 20,ak godina. Pricao sam sa prijateljima Italijanima da ce im se vratiti zbog SP 2006. i onoga sto je Matrix isprovocirao Zidana na onaj nacin jer se u fudbalu sve vraca. Ne kazem da nisu zasluzili osvojiti ali ne na ciganski nacin. 2010. zadnji u grupi,ispred njih je bio cak i Novi Zeland. 2014. opet nisu prosli grupu. 2018. nisu ucestvovali a i sada im je upitno da li ce se plasirati. Ja cu svakako navijati da prodju jer su nam najbliskiji a i volim Italiju. U svakom slucaju Europski sampion ili prethodni europski sampion nece ucestvovati. Zato je fudbal i zanimljiv. Forza Italia.
    (BMF, 26. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  61. Tek poslije ovog žreba se vidi kolika je težina onog gola što je Ronaldu ukraden u Beogradu.
    (Marko, 26. novembar 2021 17:39)

    Такођер се послије истога тога ждријеба види колика је тежина згодитка који им је Митар забио на страни у деведететој минути.
    (Ненад, 26. novembar 2021 20:19)

    # Link komentara

  62. Glavno da će Vels, Škotska, Austrija ili Ukrajina ići. Ne daj bože da gledamo jake selekcije, ne... Moraju ići ovi što igraju fudbal iz 19. veka.
    (*, 26. novembar 2021 19:06)

    Portugal i Italija su bas poznati po leprsavom i atomskom fudbalu koji pleni oci i krepi dusu. Od 90 minuta, 20 provedu valjajuci se po terenu, jos 10 prigovarajuci sudijama.
    (ProkopijeElGrande, 26. novembar 2021 20:12)

    # Link komentara

  63. Prije svjetskog je to bila grupa smrti, a nakon sto ju je Hrvatska osvojila, postala je najslabija grupa ikad. Hahaha, koja mitomanija. Inace, Francuska se za razliku od Hrvatske jako namucila pobijediti tu "slabu" Argentinu u osmini finala. Također, Danska uopce nije slaba reprezentacija, a Rusi su bili tada dobri i jos domacini. Tako da nije bio nimalo lak put do finala.
    (Jos uvijek ne vjerujes, 26. novembar 2021 20:00)

    Gdje si ti vidio prije da je bila skupina smrti? To samo kod tebe mozda. Bas mitomanija. Cuj skupina smrti u kojoj je debitant Island?! Danska i Rusija su mnogo slabije repke od Brazila, Belgije i Francuske koje su bile u drugom dijelu knockout faze koju smo mi sretno zaobisli. Put nikad nije lak ali je mnogo lakse tako nego ovako. A ni tu Dansku ni tu Rusiju nismo umijeli slomiti bez penala. Mnogo mnogo srece, povijesne srece. Umjesto sto mitomanisemo gledajmo realno.
    (Tin Ujevic, 26. novembar 2021 20:09)

    # Link komentara

  64. Definitivo nisi u pravu, na SP nece igrati jedna od najboljih ekipa sveta, ako je tebi zanimljivije da gledas recimo Skotsku umesto Italije ili Portugala onda ok.
    (rikelme, 26. novembar 2021 19:49)

    Definitivno je u pravu. Uvek postoji draz kada neki veliki tim propusti SP ili EP. Ne pricamo o tome da ih propusti 10, nego jedna. Ta jedna nece pokvariti kvalitet takmicenja koja god da je. I bas je draz da gledamo neku Skotsku umesto Italije ili Portugala.
    (Deki, 26. novembar 2021 20:06)

    # Link komentara

  65. Ljudi ne shvatate..gledajte siru sliku...
    Svi ce se sada ugledati na nas kako moze da se dobije svako.italija dva kola pred kraj sigurno SP ispustila..portugal jedva kuci sa irskom.i sta sad? Makedanac bez problema moze da razmislja kako italija ni irsku nije dobila srbija dobila portugal u portugalu pa sto i mi ne bismo zaigrali i dobili.
    To je stav to je razmisljanje

    ALO BRE...SVAKO SVAKOG MOZE DA DOBIJE...samo usmeri glavu
    (ajmo ajde - DELIJE SEVER, 26. novembar 2021 20:03)

    # Link komentara

  66. Hrvatska je u Rusiji imala najlaksi dio zdrijeba u povijesti natjecanja. Danska, Rusija do polufinala a skupina sa najgorom Argentinom u povijesti punom svadja i sukoba, uz slabasni Island i losu Nigeriju. Da pjevamo sa tolikom srecom.
    Nikad vise.
    (Tin Ujevic, 26. novembar 2021 19:19)

    Prije svjetskog je to bila grupa smrti, a nakon sto ju je Hrvatska osvojila, postala je najslabija grupa ikad. Hahaha, koja mitomanija. Inace, Francuska se za razliku od Hrvatske jako namucila pobijediti tu "slabu" Argentinu u osmini finala. Također, Danska uopce nije slaba reprezentacija, a Rusi su bili tada dobri i jos domacini. Tako da nije bio nimalo lak put do finala.
    (Jos uvijek ne vjerujes, 26. novembar 2021 20:00)

    # Link komentara

  67. Ovi sto pljunu Portugal! Italijani su slabija Ekipa ako igraju kao protiv S. Irske ima Portugal da ih cepa najmanje 2:0 !
    (Jovan, 26. novembar 2021 19:59)

    # Link komentara

  68. Срцем уз Италију, Русију и Аустрију(само због Драговића наравно). ИДЕМО!
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 26. novembar 2021 19:56)

    # Link komentara

  69. Mislim da su ovima iz prvog i drugog sesira smesne ekipe iz treceg i cetvrtog. Hrvatima svejedno razvaljivali su mnoge velikane sto ne bi i nas,male komsije
    (Boki, 26. novembar 2021 18:56)
    tako je..kataru iz prvog je smešna srbija iz trećeg.. srbija- katar 4:0 , katar-srbija 0:4
    očigledno ne pratiš fudbal
    (bog, 26. novembar 2021 19:51)

    # Link komentara

  70. Uh kako volim sto jedan favorit otpada! Zasluzeno! Navijam za Italijane!
    (cxy, 26. novembar 2021 17:21)
    Definitivo nisi u pravu, na SP nece igrati jedna od najboljih ekipa sveta, ako je tebi zanimljivije da gledas recimo Skotsku umesto Italije ili Portugala onda ok.
    (rikelme, 26. novembar 2021 19:49)

    # Link komentara

  71. Mislim da su ovima iz prvog i drugog sesira smesne ekipe iz treceg i cetvrtog. Hrvatima svejedno razvaljivali su mnoge velikane sto ne bi i nas,male komsije
    (Boki, 26. novembar 2021 18:56)

    Ne vrijedi ti frende, lose mislis. Los pokusaj, znamo da si nas. Jedini razvaljeni smo mi. Ponizavaju nas Slovenci, Madjari, Tunizani, Azerbajdzanci, a o Spanjolskoj i Francuskoj da ne govorim. Sestarda i petarda sad vec tradicionalno zagarantirana. Repka koja ne moze probit jednu slabasnu Rusiju vec ju mora docekati da je sami sebi zabije je repka koja mora da strahuje i strahovat ce od svih na SP. A posebice od svog velikog susjeda koji ima neke trofeje za razliku do nas malih susjeda.
    (Dubrovnik, 26. novembar 2021 19:49)

    # Link komentara

  72. Bilo bi lepo da Makedonija prodje. Ekipa koja je najvise napredovala u zadnjih godina.
    (reflex, 26. novembar 2021 19:46)

    # Link komentara

  73. portugal ili italija???? mmozda svi?
    (muamua, 26. novembar 2021 19:36)

    # Link komentara

  74. Nisu pobedili Severnu Irsku, neće ni Severnu Makedoniju :)
    (abraksas, 26. novembar 2021 19:36)

    # Link komentara

  75. Hrvatska je u Rusiji pobijedila dva svjetska prvaka, jednog prvaka Evrope i prvska Afrike. Ali moj komentar na koji reagujete je iz svere geomtrije. Lopta je presla gol crtu i to je to. Druga je stvar da li je bio penal ili ne, to je pravna kategorija. Dosudi se ili ne. Ali gol je gol.
    (Marko, 26. novembar 2021 19:07)

    Da sudi neka elektronika, ti bi bio upravu. Sudi ziv covek: sudija. Opet je pravna kategorija a ne geometrija.
    (Izhlapjeli starac, 26. novembar 2021 19:33)

    # Link komentara

  76. Pa dobro Makedonci ce se zaustaviti u prvom krugu pakla nije strasno :)
    (Aleksandar, 26. novembar 2021 19:32)

    # Link komentara

  77. Ako Makedonci pobede bilo koje dve zemlje od Italije, Portugala i Turske i plasiraju se za Katar, ja glasam da se odmah otkaze Svetsko jer nece imati smisla i da se bas njima Makedoncima da taj pehar. Pa red je.
    (Bre!, 26. novembar 2021 19:29)

    # Link komentara

  78. Navijam za Severnu Makedoniju!
    (Ahtung, 26. novembar 2021 19:23)

    # Link komentara

  79. Hrvatska je u Rusiji pobijedila dva svjetska prvaka, jednog prvaka Evrope i prvska Afrike. Ali moj komentar na koji reagujete je iz svere geomtrije. Lopta je presla gol crtu i to je to. Druga je stvar da li je bio penal ili ne, to je pravna kategorija. Dosudi se ili ne. Ali gol je gol.
    (Marko, 26. novembar 2021 19:07)

    Hrvatska je u Rusiji imala najlaksi dio zdrijeba u povijesti natjecanja. Danska, Rusija do polufinala a skupina sa najgorom Argentinom u povijesti punom svadja i sukoba, uz slabasni Island i losu Nigeriju. Da pjevamo sa tolikom srecom.
    Nikad vise.
    (Tin Ujevic, 26. novembar 2021 19:19)

    # Link komentara

  80. Italija će pregaziti Portugal pa njih je pobjedila jedna Srbija iz kornera u zadnjoj sekundi protiv Italije nemaju šta traže.
    (Italija, 26. novembar 2021 19:18)

    # Link komentara

  81. Mitrosu podići spomenik. Pa mi ne bi prošli ni jednu grupu u baražu. Taman da je smo sami sastavljali.
    (henry lee, 26. novembar 2021 18:20)

    Piksiju treba dići spomenik jer je ekipi dao veru u sebe. Optimizam
    Gotovo svi su igrali kod Krstajica i Tumbe. I šta smo uradili?
    (Paja Moler, 26. novembar 2021 18:35)

    Obojica ste u pravu,jedno bez drugog ne ide.
    (marko992, 26. novembar 2021 19:12)

    # Link komentara

  82. Hmm ok, ajmo ovako. Da hrvati nisu imali najlakši žreb u Rusiji 2018, ne bi nikada u istoriji videli finale sp-a.
    (RuamaKursa, 26. novembar 2021 18:40)
    Hrvatska je u Rusiji pobijedila dva svjetska prvaka, jednog prvaka Evrope i prvska Afrike. Ali moj komentar na koji reagujete je iz svere geomtrije. Lopta je presla gol crtu i to je to. Druga je stvar da li je bio penal ili ne, to je pravna kategorija. Dosudi se ili ne. Ali gol je gol.
    (Marko, 26. novembar 2021 19:07)

    # Link komentara

  83. SP 2026 sa 48 rep. ... tako da će iz evrope ići 18 do 20 pa će ići po 2 iz 10 skupina !
    (Panac, 26. novembar 2021 19:06)

    # Link komentara

  84. Glavno da će Vels, Škotska, Austrija ili Ukrajina ići. Ne daj bože da gledamo jake selekcije, ne... Moraju ići ovi što igraju fudbal iz 19. veka.
    (*, 26. novembar 2021 19:06)

    # Link komentara

  85. Makedonija i Turska u međusobnom duelu odlučuju ko ide na svetsko prvenstvo.
    (innbecilo, 26. novembar 2021 19:03)

    # Link komentara

  86. Ajmo Italija!
    (beograd_92, 26. novembar 2021 19:03)

    # Link komentara

  87. Opala… nisu namestili da se ovi izbegnu. Makedonija teško da moze u jednom meču proci Italiju, dok Portugal kako igra, i Turci mogu da ih odlepe. No kako god, navijacu ionako za pobednika Italija-Makedonija.
    (JPR24, 26. novembar 2021 19:03)

    # Link komentara

  88. Nije u Zenevi, nego u Cirihu.
    FIFA je u Cirihu, a UEFA u Nionu. Zeneva nema veze sa fudbalom
    (Teal, 26. novembar 2021 19:03)

    # Link komentara

  89. Znaci da je Ronaldo odigrao svoju poslednju utakmicu na SP,a da nije to ni znao.Malo plakanja i prebolece.
    (humanista, 26. novembar 2021 19:01)

    # Link komentara

  90. Sjajna vest za hrvate!
    I sada su u drugom sesiru ali ovo ucvrscuje njihovu poziciju a to ce da znaci i laksi zreb nego nama
    (Darko, 26. novembar 2021 18:26)
    hrvatska u drugom šeširu:
    brazil, hrvatska , srbija , gana
    hrvatska u trećem šeširu :
    katar, usa, hrvatska, arabija
    .. koji bi hrvati izabrali?
    (vuk,

    Mislim da su ovima iz prvog i drugog sesira smesne ekipe iz treceg i cetvrtog. Hrvatima svejedno razvaljivali su mnoge velikane sto ne bi i nas,male komsije
    (Boki, 26. novembar 2021 18:56)

    # Link komentara

  91. Ja bio siguran da od Mitrovog gola ne moze sladje?...
    (velibor, 26. novembar 2021 18:54)

    # Link komentara

  92. Podici spomenik sudiji koji nije priznao Ronaldu gol u 1. utakmici s Portugalom....
    (Armin, 26. novembar 2021 18:40)

    Isti taj sudija na toj istoj utakmici nije svirao cist penal za Srbiju kada je Danilo igrao rukom u senaest.
    (Aspera, 26. novembar 2021 18:54)

    # Link komentara

  93. (Jim Beglin, 26. novembar 2021 18:33)

    Portugal je sve baraže prošao zasluženo. Od početka veka su bili u finalu ep, polufinalu svetskog te su osvojili ep 2016 i prvo izdanje lige nacija. Svoje mečeve su gubili isključivo od Španije, Nemačke i Francuske, te jednom od Grčke. Gde su se oni to "provlačili"? Malo zemalja moze da se pohvali takvim rezultatima.
    (wiener, 26. novembar 2021 18:52)

    # Link komentara

  94. Darko, 26. novembar 2021 18:26)
    hrvatska u drugom šeširu:
    brazil, hrvatska , srbija , gana
    hrvatska u trećem šeširu :
    katar, usa, hrvatska, arabija
    .. koji bi hrvati izabrali?
    (vuk, 26. novembar 2021 18:36)

    Haha pa naravno da je bolje bit s Brazilom i Srbijom u šeširu nego s Katarom i Arabijom. Znaš li ti uopšte kako to funkcioniše?
    (Igor, 26. novembar 2021 18:51)

    # Link komentara

  95. Ovde neki pišu da ne bi kroz baraž otišli. Mi ne bi bili nosioci pa je tako mogućnost da se izbegne na primer Italija jer da smo izgubili od Portugala oni ne bi bili u baražu. Osim italije sa svima je moglo da se igra. Prva u gostima a onda žreb za domaćinstvo druge utakmice
    (Kaiser, 26. novembar 2021 18:08)

    Mi bismo bili nosioci. Nosioci su odredjivani po ucinku u kvalifikacijama, ne po reputaciji ili nekakvoj rang listi. Prvi nosilac je bio Portugal sa 17, pa Skotska, isto sa 17 ali losijom gol razlikom, Italija i Rusija sa po 16, itd. Sve i da smo izgubili od Portugala i mi bismo imali 17 poena i bolju gol razliku od Skotske.
    (ProkopijeElGrande, 26. novembar 2021 18:51)

    # Link komentara

  96. Jedva čekam kuknjavu kad puknu na SP i vrate se kući posle nedelju dana.
    (Brandt, 26. novembar 2021 18:26)

    Pa dobro, sve je to samo dobra zabava. Gledaćemo sve utakmice i uživati. Ne treba to shvatati toliko tragično. Držim palčeve za Makedonce. Onda ću gledati sve 3 repke iz Ex YU i uživati
    (flccc, 26. novembar 2021 18:50)

    # Link komentara

  97. DOBRA VIJEST ZA NAS JER ISPADANJEM ITALIJE ILI PORTUGALA ostajemo u 2.bubnju i mozemo dobiti srbiju iz 3.bubnja
    (vicePRVAK SVIJETA SP 2018., 26. novembar 2021 18:22)

    Je, doista je dobra vijest da se mozemo osobno uvjeriti koliko je Srbija trenutacno bolja od nas.
    (Pierre Woodman, 26. novembar 2021 18:49)

    # Link komentara

  98. da sudija nije pokrao portugala sad bi srbi ispali od turske
    nebi ni docekali talijane
    (bez imalo dileme, 26. novembar 2021 18:26)

    Hmm ok, ajmo ovako. Da hrvati nisu imali najlakši žreb u Rusiji 2018, ne bi nikada u istoriji videli finale sp-a.
    (RuamaKursa, 26. novembar 2021 18:40)

    Točno. Svi to u Hrvatskoj dobro znamo.
    (Pijani zlotvor, 26. novembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  99. 'ajde dobro, od sada se grupa zove staza, razumljivo....
    (Smajli koji koluta ocima, 26. novembar 2021 18:46)

    # Link komentara

  100. ima da prodjemo grupu kao i do sada sto smo je prolazili. Ali dobro, lepo je učestvovovati na takvoj smotri.Radujem se sp kako god
    (dejan, 26. novembar 2021 18:46)

    # Link komentara

  101. strucnjaci, da nismo pobedili Portugaliju, zavrsili bi kao nosioci i to se znalo jos pre pocetka famozne utakmice u Lisabonu. Nosioci su odredjivani na osnovu ucinka u ovim kvalifikacijama... dakle ne bi mogli na Italiju i drustvo u polufinalu
    (ns, 26. novembar 2021 18:45)

    # Link komentara

  102. prika iz susjedstva

    Citiracu komentar od jednog objektivnog Hrvata koji je napisao na ovom sajtu. Nadam se da se neće ljutiti.

    “Uvijek je Srbija imala izvrsnu individualnu kvalitetu. Ta usporedba kako sa nekim jačim repkama kako Srbija nema puno nogometaša u onih 10 top klubova Europe je nebitna. Pa nije ni Hrvatska prije 10 godina imala više od dva igrača u top klubovima pa je igrala sjajno pod Bilićem. Ne morate imati 15 nogometaša samo po Bayernu, Cityu, Juventusu, Barci i PSG, da bi uspjeli. Trebate imati izbornika prije svega.”

    mario, 15. novembar 2021 11:04
    (Brick in the wall, 26. novembar 2021 18:43)

    # Link komentara

  103. Italijani placaju za 2006tu, osvojili su to ni sami ne znaju kako
    (DM32, 26. novembar 2021 18:41)

    # Link komentara

  104. Podici spomenik sudiji koji nije priznao Ronaldu gol u 1. utakmici s Portugalom....
    (Armin, 26. novembar 2021 18:40)

    # Link komentara

  105. da sudija nije pokrao portugala sad bi srbi ispali od turske
    nebi ni docekali talijane
    (bez imalo dileme, 26. novembar 2021 18:26)

    Hmm ok, ajmo ovako. Da hrvati nisu imali najlakši žreb u Rusiji 2018, ne bi nikada u istoriji videli finale sp-a.
    (RuamaKursa, 26. novembar 2021 18:40)

    # Link komentara

  106. Ne verujem da će Italijani da dozvole da ne odu na dva SP zaredom. Ne mogu da verujem da će Vels imati pristojnu šansu da ode, a da Italijani ili Portugalci ne idu, ipak su oni top 10 svetskog fudbala, prethodna dva Evropska Šampiona. Ne mogu da smislim Velšane od kako je onaj mesar razbio nos stopalom Tadiću a cela njihova pogana ekipa na čelu sa jednom od odvratnijih pojava u svetu sporta Bejlom, skočila na sudiju što je prekinuo igru. Mitar je i tad bio heroj, čovek je suvo zlato reprezentacije
    (Skoba, 26. novembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  107. Sjajna vest za hrvate!
    I sada su u drugom sesiru ali ovo ucvrscuje njihovu poziciju a to ce da znaci i laksi zreb nego nama
    (Darko, 26. novembar 2021 18:26)
    hrvatska u drugom šeširu:
    brazil, hrvatska , srbija , gana
    hrvatska u trećem šeširu :
    katar, usa, hrvatska, arabija
    .. koji bi hrvati izabrali?
    (vuk, 26. novembar 2021 18:36)

    # Link komentara

  108. Mitrosu podići spomenik. Pa mi ne bi prošli ni jednu grupu u baražu. Taman da je smo sami sastavljali.
    (henry lee, 26. novembar 2021 18:20)

    Piksiju treba dići spomenik jer je ekipi dao veru u sebe. Optimizam
    Gotovo svi su igrali kod Krstajica i Tumbe. I šta smo uradili?
    (Paja Moler, 26. novembar 2021 18:35)

    # Link komentara

  109. Iz staze A i B od 8 ekipa jedva 3 tima možeš da zamisliš da igraju neki dobar fudbal na SP. Švedska, Ukrajina, Poljska zbog Leve i to je to. Voleo bi i Austriju zbog brata Dragovića, mada oni uvek kilave a imaju talenta u timu.
    Vels, Škoti ili Rusi ako odu znaš da će služiti za gol razliku, ništa tamo neće uraditi. Pre će Česi ali imaju težak zadatak protiv Šveda.

    Sa druge strane šteta za ukrštanje Italijana i Portugalaca, apsolutno im je mesto na SP. Jedan tim će sigurno jako faliti. Braći Makedoncima ostaje da uživaju, otputuju u Italiju i odigraju za svoju dušu. Ko zna, zveknuli su Švabe možda se desi novo čudo.
    (zvezdale, 26. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  110. Znaci da nismo pobedili Portugaliju u gostima igrali bi prvo protiv Turske, pa najverovatnije Italije. Tesko bi bilo. U Kataru samo da izbegnemo Mesija u grupi, a realno voleo bi Engleze i Hrvate, one nabedjene da posaljemo kuci :)
    (eX, 26. novembar 2021 18:14)

    Srbija ne bi zauzela mesto Portugala jer ne bi bila povlašćena reprezentacija. Ko zna na koga bi naleteli. Gostovali bi prvu utakmicu
    (NY, 26. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  111. Ima nesto u vezi Portugala sto je jako iritirajuce, nevezano sada za ovo sto smo im mi napravili u Lisabonu. To sada na stranu. Poenta je da se Portugal poslednjih 10-ak i vise godina stalno provlaci u svim situacijama, ali kad kazem "provlaci" zaista to tako mislim. Na SP 2010.godine su otisli tek preko baraza i to tako sto su izvukli Bosnu i pobedili je dva puta sa po 1:0, ali su u prvom mecu u Lisabonu Bosanci pogodili dve stative i jednu precku ili obrnuto, manje bitno. Na sledece EP 2012. su opet otisli preko baraza i opet preko Bosne ali tako sto su pukom srecom uopste zavrsili u samom barazu jer ih je spasila bolja gol razlika od Norveske u grupi sa kojom su imali isti broj bodova pa su tako zavrsili drugi. Pa su onda opet na SP 2014.godine, treci put uzastopno opet se provukli preko baraza na veliko takmicenje, protiv Svedske. I onda, dolazi vrhunac! Cuveno EP 2016. koje osvajaju tako sto prolaze prelaku grupu (Island, Madjarska, Austrija) sa sva tri neresena rezultata, prolaze 1/8 u produzecima, 1/4 penalima i na kraju osvajaju EP u produzecima. Dakle u 7 meceva, pobedili su sluzbeno samo jedan!!! U polufinalu Vels. Dakle, uporno i uporno su se provlacili godinama gradeci jednu visoku reputaciju u svetu fudbala. Mislim da im je vreme da jednom ispadnu konacno, svemu mora da dodje kraj jednom.
    (Jim Beglin, 26. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  112. Ako se Portugalci reše ovih starih onda im se šanse veoma povećavaju u prolaz ali i na SP.
    Ako se ne reše teško će da se plasiraju. Imaju kvalitet ali neki igrači su potrošeni. Imaju oni jakih mladih igrača koji su u senki zaslužnih seniora. Portugalci se moraju rešiti neki 7 igrača i onda stvorit novu ekipu za pobede.
    (rs, 26. novembar 2021 18:32)

    # Link komentara

  113. Portugal će biti domaćin i protiv Turske i protiv Italije, ako prođu obe selekcije naravno.Videćete koliko je teško dobiti ih u Lisabonu i kakav je podvig napravila Srbija.
    (goblin, 26. novembar 2021 17:32)


    Slazem se.
    Na stadionu Benfike nisu, sem onomad protiv SRB, izgubili nikad...
    (C i n i k, 26. novembar 2021 18:32)

    # Link komentara

  114. A ja jedva čekam finale Makedonija - Portugal....
    sa sve kokicama i pivom :)))) i navijanje za braću makedonce koji u poslednjoj minuti daju gol i odlaze na SP ..... :)))))
    ("ne okreci se sine", 26. novembar 2021 17:33

    Sve ok ali ispade da je PORT neka jadna ekipa?
    Oni jesu sa nama takvi bili ali zbog toga sto im mi nismo dali da igraju, nsm gledao sev Mk ali nverujem da mogu bas da pobede PORT, cini mi se da nki komentatori preteruju...sev Mk ima 2 ili 3 poraza u grupi, PORT igra kod kuce a ima i izuzetnu ekipu, nbih se kladio protiv PORT nikako...
    (C i n i k, 26. novembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  115. Svi o portugal italija a portugal nece ni tursku proci.
    (gadni, 26. novembar 2021 18:30)

    # Link komentara

  116. Mitre sine sve ti ljubim, spasao si nas baraza sa Italijanima gde bismo 95% ispali
    (frenki, 26. novembar 2021 17:35)


    Nznm odakle ti ideja da bi ispali od IT?
    Nznm ni da li si gledao ekipu SRB kroz kvalifikacije?
    SRB igra fantastican fudbal, ni 1 utakmicu nije izgubila, izuzetna pas igra sa visokim presingom, to ne odgovara IT, vrlo tesko da bi nas IT pobedila, vrlo tesko,ako ces realno...
    (C i n i k, 26. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  117. da sudija nije pokrao portugala sad bi srbi ispali od turske
    nebi ni docekali talijane
    (bez imalo dileme, 26. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  118. Коначно прво место у групи добило на важности,тако и треба.Раније прво место било више ствар престижа а сад ваља искрварити за њега.
    (нс бој, 26. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  119. Jedva čekam kuknjavu kad puknu na SP i vrate se kući posle nedelju dana.
    (Brandt, 26. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  120. Sjajna vest za hrvate!
    I sada su u drugom sesiru ali ovo ucvrscuje njihovu poziciju a to ce da znaci i laksi zreb nego nama
    (Darko, 26. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  121. Dva poslednja prvaka Evrope jedni protiv drugih 7 baražu.
    (wiener, 26. novembar 2021 17:33)
    Kojih 7? Samo sa po jednim igraju pa ako pobede onda međusobno u finalu.
    (GOSPODIN PRE SVEGA, 26. novembar 2021 18:26)

    # Link komentara

  122. @Napo Leon
    Ne boj se. Ne secas se pola metra lopte u nasem golu? Ne mrze nas toliko koliko vi mislite. Po tom golu bih rekao da nas vole.
    (Slave, 26. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  123. Legendarni “Andro” i treba “manje elite, više zdravog nogometa”? Šta to znači, koji je smisao komentara? Srbi su zdravi nogomet, a Portugal ili Italija su nezdravi? Pa pobjedi svaki put u kvalifikacijama, prođi, to je mjerilo. Vidim da kreću bajke zbog jednog plasmana na prvenstvo, makar bilo u gostima protiv dobre ekipe (očigledno ipak u lošijoj formi). Molim zemljake iz Hrvatske da se ne štekaju komšijama, pogotovo s nekakvim glupostima o “zdravom” nogometu. Ne pamtim dasu Srbi oduševljavali na prvenstvima tehnikom, napadom, atrakcijom. Više stoperima i s par zadnjih veznih. Možda iznenade na sljedećem prvenstvu, iako, sumnjam. Nema tu kvalitete za više dobrih rezultata…
    (prika iz susjedstva, 26. novembar 2021 17:57)

    Treba ti nacrtat? Manje elite znači da imamo (zaslugom Srbije) jednu ekipu manje koju će suci gurat ka finalu. Kamo sreće da su Srbi izbacili Francusku prije Svetskog u Rusiji. Mozda bi se mi i okitili tim zlatom. I sam znas koliko je sudjenje bilo "neutralno" u tom finalu. O toj eliti pricam. Ne zanima me hoce li Srbija ili Slovenija ili Makedonija rusit snove i otimat zaradu velikima, ali dobro je za nogomet da se to događa.
    (Andro, 26. novembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  124. ko baci kapitensku traku ovako prodje
    (Deki, 26. novembar 2021 18:24)

    # Link komentara

  125. a mozda i Portugal i Italija!
    Malo postovanja!
    (3i3i, 26. novembar 2021 18:24)

    # Link komentara

  126. Da nebudem prorok kao mnogi na ovom portalu ali verujem da ce biti jznenadjenjavec u prvoj rundi baraza!Uz napomenu da cu svim srcem navijati za bracu Makedonce!
    (bradina, 26. novembar 2021 18:22)

    # Link komentara

  127. DOBRA VIJEST ZA NAS JER ISPADANJEM ITALIJE ILI PORTUGALA ostajemo u 2.bubnju i mozemo dobiti srbiju iz 3.bubnja
    (vicePRVAK SVIJETA SP 2018., 26. novembar 2021 18:22)

    # Link komentara

  128. Portugal je smesan tim jos od ep-a.
    Zasluzuju Italijani, forza Azurri!
    (Rade, 26. novembar 2021 18:22)

    # Link komentara

  129. Mitrosu podići spomenik. Pa mi ne bi prošli ni jednu grupu u baražu. Taman da je smo sami sastavljali.
    (henry lee, 26. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  130. Svaka cast nasim momcima sto su nas spasili ove bede :)
    (lol, 26. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  131. IT je favorit.
    Cestitam igracima SRB, mozda sada neki bolje shvataju koliki su momci uspeh napravili...
    (C i n i k, 26. novembar 2021 18:19)

    # Link komentara

  132. Više stoperima i s par zadnjih veznih. Možda iznenade na sljedećem prvenstvu, iako, sumnjam. Nema tu kvalitete za više dobrih rezultata…
    (prika iz susjedstva, 26. novembar 2021 17:57)

    Tocno. Hrvatska vise nema ni blizu kvalitete za dobre rezultate. Ovaj sretan odlazak na SP preko autogola protivnika je posljednji vrijedan rezultat hrvatske repke sljedecih godina.
    (Antex, 26. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  133. bice gadno
    (kladzom do bola, 26. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  134. 2 bivše republike SFRJ na Svetskom prvenstvu,a treća (Makedonija) ima šanse,kakve-takve,da se nađe tamo.
    Ako je sport bio jedan od razloga da nas razbiju,bolje da su nas ostavili zajedno,ovako uzimamo potecijalno 3 mesta iz Evrope.
    (Dragan Babić-Čarapan, 26. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  135. Portugalija je ostarila.
    Glavni igrači su im prestari.
    Kad se bude igralo prvenstvo imaće godina:
    - napadač Ronaldo 37
    - golman Rui Patrisio 34
    - odbrana Pepe 39
    To je za penziju. Ne može to da juri po terenu kao oni od 25-26 i mlađe. A jedan od najvažnijih elemenata u fudbalu na SP i EP turnirima je fizička sprema a tek onda tehnika. Zato jer je ritam utakmica jak i jake su emocije, igraju se produžeci, pucaju se penali i igrači se neverovatno troše. Ne moze se to fizički da izdrži, a posebno u ekstremnim temperaturama u junu i julu, što 2022. nije slučaj ali ako bude velika vlaga to je još gore nego velika temperatura i suvo. To ni mlađi neče moći da izdrže a stariji mogu samo da čekaju na svojoj poziciji pa ako šta uspe uspe. Zato bi mogle da profitiraju momčadi koje igraju bunker, a napadaćke će se potrošiti, pa produžeci, pa penali. Da sam selektor slagao bi ekipu za odbranu i bunker uz jednog jakog napadača iz kontre.
    (selektor u mašti, 26. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  136. Nešto me strah,da nas ne izbace zbog nečega i ubace poraženog od Italije i Portugala
    Sa ovom nafijom iz FIFA,sve je moguće
    (Napo Leon, 26. novembar 2021 18:18)

    # Link komentara

  137. Ako Portugal ne ode na svetsko, to ce biti totalni fijasko najbolje generacije u njihovoj istoriji i mrlja na kraju Ronaldove karijere. Verujem da ce kroz zemlju propasti od muke ako ne ode u Katar, a moje je misljenje da bi oni vec tamo bili i direktno da upravo on nije igrao, da se povukao iz reprezentacije. Portugal ima sjajnu ekipu, ali nemaju igru. Vec dobro poznat sindrom iz Juventusa a evo i iz Uniteda. Ocigledno je da postaje uteg u svojim ekipama. Igraju svi za njega i nema igre. Ali gde da se on penzionise, pa kako ce drugacije nabijati statistiku protiv Andore , Malte i Luksemburga? Ako Portugal ne ode na kraju, Ronaldo ce biti najveci krivac za to. Mogu samo zamisliti njegovu facu ako najveca smotra svetskog fudbala bude odrzana bez njega. Hoce li opet bacati kapitensku u tom slucaju? U svakom slucaju hvala mu sto jos uvek igra za Portugal jer ubedjen sam da bi bez njega oni bili dosta bolji i da bi onda mi morali u baraz. Hvala ti sto se nisi video protiv Srbije. Jos jedna stvar. Zadnja dva velika takmicenja, portugalci su ispadali vec u osmini finala. Dakle, nesto ili neko koci ovu sjajnu generaciju.
    (Gagijeva_ raja, 26. novembar 2021 18:16)

    # Link komentara

  138. Znaci da nismo pobedili Portugaliju u gostima igrali bi prvo protiv Turske, pa najverovatnije Italije. Tesko bi bilo. U Kataru samo da izbegnemo Mesija u grupi, a realno voleo bi Engleze i Hrvate, one nabedjene da posaljemo kuci :)
    (eX, 26. novembar 2021 18:14)

    # Link komentara

  139. ratlukgeng Koji ćemo to mi da navijamo za s.makedoniju? Gde piše da mora da se navija za njih?
    (BOKI M, 26. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  140. Napred, Vels.
    (Alien, 26. novembar 2021 18:11)

    # Link komentara

  141. kakva namestaljka ... sto ITA i POR nisu zajedno u grupi ..nego dobijaju slabije timove..mogli su i San Marino da im daju..
    (bgd011, 26. novembar 2021 17:52) # Link komentara

    Covece, uozbilji se....
    (Milan, 26. novembar 2021 18:10)

    # Link komentara

  142. Meni je zao da otpadne jedna od 2 ekipe koje po realnoj snazi trebaju biti na SP. Bez obzira na sve, obe ekipe imaju top individualce i jesu uprskale u kvalifikacijama ali to nije razlog da jednu ne vidimo na SP. Iskreno bas zato sto je Srbija tamo, ja sam navijao da budu najjaci svetski timovi kako bi Srbija odmerila snagu sa najjacima a nemam dilemu da je ovaj tim odlican i voleo bih da se pamti da je Srbija prosla u npr 1/4f pobedama nad takvim ekipama. Isto tako navijam da se pored BRA i ARG, kvalifikuju iz J.Amerike Urugvaj i Kolumbija a da Čileanci idu u baraz jer Ekvador, Peru, Bolivija i Paragvaj koji su jos u igri ipak nemaju tu jacinu.
    (Boksi, 26. novembar 2021 18:09)

    # Link komentara

  143. Ovde neki pišu da ne bi kroz baraž otišli. Mi ne bi bili nosioci pa je tako mogućnost da se izbegne na primer Italija jer da smo izgubili od Portugala oni ne bi bili u baražu. Osim italije sa svima je moglo da se igra. Prva u gostima a onda žreb za domaćinstvo druge utakmice
    (Kaiser, 26. novembar 2021 18:08)

    # Link komentara

  144. Makedonija je usla u polufinalu svetskog sa Italijom, a ako pobedi igra u finalu sa Portugalom...Nema potrebe da ide u Katar...Bolje utakmice, zdravlje!
    (Trilavko, 26. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  145. Kako su samo deceniju i više unazad prelako predvidljivi ili ipak šmekersko naštelovani ovi žrebovi za sva Uefina/Fifina takmičenja. Tačno smo znali svi da će biti jedna paklena staza i da će je najverovatnije činiti Portugal i Italija, da će jedna biti onako osrednjeg kvaliteta Rusija/Poljska-Švedska/Češka i da će jedna biti skandalozno slaba Škotska/Ukrajina-Austrija/Vels gde realno 3/4 ekipe ovde nemaju kvalitet ni za prošireni EP a kamoli SP. Isto tako je i u Ligi Šampiona/Ligi Evrope i u grupama i u nokaut fazi bude jedna ili dve grupe ili staze smrti, par osrednjih i jedna ili dve presmešno slabih. Providni su do bola.
    (Rile, 26. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  146. Tek poslije ovog žreba se vidi kolika je težina onog gola što je Ronaldu ukraden u Beogradu.
    (Marko, 26. novembar 2021 17:39)

    Thompsone ti li si?
    (Vuk91, 26. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  147. Sport je to. Sve je moguce. Tako da braco Makedonci, bez previse filozofiranja - rasturite ih sve i vidimo se u Katru!
    (Srba, 26. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  148. Poljska, Italija i Škotska bi trebalo.
    (pavle, 26. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  149. S obzirom da se Italija nije kvalifikovala prosli put,bilo bi previse da se to desi 2 puta za redom...Cini mi se da Portugal nece gledati Mundijal.
    (Sinke, 26. novembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  150. Nemamo nikakva sansata da napravimo dva cuda u gostima. Pozdrav za bracu Srbe i sretna na Mundijale.
    (Makedonce, 26. novembar 2021 18:05)

    # Link komentara

  151. Украјина, Италија и Русија.
    (Квасник_Mиле, 26. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  152. (jeti, 26. novembar 2021 17:34)

    Vec se desilo proslog puta, uz njih nije bilo ni Holandjana. Evropa zasluzuje bar 16 mesta od 32, a ako se ovo prosiri na 48, Evropa mora imai bar 20 mesta. Iz ovog baraza, od 12 ekipa, apsolutni kvalitet za SP imaju Portugal, Italija, Rusija, Svedska, Vels, Turska. Ukrajina, Polsjka i Ceska.
    (beogradski, 26. novembar 2021 17:40)

    I ti mi pratis fudbal, stavis Rusiju iza Portugala i Italije a ne stavis Škotsku. Kad smo kod toga ko ima kvalitet pored dve ocigledne reprezentacije tu su i vrv Poljska Turska Švedska i Škotska, eventualno Vels. Ukrajina, Rusija, Ceska, Austrija su buranija, Severna Makedonija donekle zasluzuje.
    (pavle, 26. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  153. Bilo bi lepo da bude - Portugal i Italija bez Mundijala.
    (ProkopijeElGrande, 26. novembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  154. Srbi,Srbi pa sto ste to uradili CR7?! :D Jeste li vi svjesni da cete mozda uci u povijest portugalskoga nogometa?! CR7 je rekao da poslije SP ide u nacionalnu mirovinu, te ako ga na bude na SP to bi znacilo da je to, kraj. Portugal i pored velike individualne kvalitete nikada nece biti ista repka bez njega i moguce je da nastupi crni period portugalske reprezentacije narednih godina poslije takvog udarca. Ali ozujak ce nam dat odgovor. Cestitke susjedi i vidimo se u Qataru, to je najvaznije.
    (Ivan Livno CRO, 26. novembar 2021 18:01)

    # Link komentara

  155. Poljska vs Rusija ce biti paklen mec. Interesantno da 2 poslednja prvaka Evrope moraju da izbace jedno drugog sa Svetskog kupa, bravo sa nas tim koji je to sve preskocio bez poraza.
    (ElHombre, 26. novembar 2021 18:01)

    # Link komentara

  156. @beogradski
    Dobar zreb za Ruse. Nadam se prolazu brace.

    bas ce im biti lako protiv Poljaka. Nista lakse ni protiv Svedske tj Ceske. Tu svu oni svi slicnog kvaliteta. Najujednacenija grupa bez dileme
    (ns, 26. novembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  157. Pa ovde mnogi pisaše da će sigurno da nameste odvojeno Italiju i Portugal, kad ono... :D
    (Randy Marsh, 26. novembar 2021 17:59)

    # Link komentara

  158. Portugal ostaje bez vize za Katar i Santos dobija otkaz.
    Vec vidim to.
    (Dragan, 26. novembar 2021 17:59)

    # Link komentara

  159. Legendarni “Andro” i treba “manje elite, više zdravog nogometa”? Šta to znači, koji je smisao komentara? Srbi su zdravi nogomet, a Portugal ili Italija su nezdravi? Pa pobjedi svaki put u kvalifikacijama, prođi, to je mjerilo. Vidim da kreću bajke zbog jednog plasmana na prvenstvo, makar bilo u gostima protiv dobre ekipe (očigledno ipak u lošijoj formi). Molim zemljake iz Hrvatske da se ne štekaju komšijama, pogotovo s nekakvim glupostima o “zdravom” nogometu. Ne pamtim dasu Srbi oduševljavali na prvenstvima tehnikom, napadom, atrakcijom. Više stoperima i s par zadnjih veznih. Možda iznenade na sljedećem prvenstvu, iako, sumnjam. Nema tu kvalitete za više dobrih rezultata…
    (prika iz susjedstva, 26. novembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  160. Tek poslije ovog žreba se vidi kolika je težina onog gola što je Ronaldu ukraden u Beogradu.
    (Marko, 26. novembar 2021 17:39)

    Ajde bre dosta, taj Ronaldo je igrao u sred Lisabona i nije šutnuo dva puta na gol za celu utakmicu? O čemu pričamo? A šta bi bilo da nismo mi dali onaj nesrećni autogol u Dablinu, a šta bi bilo da tom Portugalu nisu svirali penal u 90+ nadoknadi? Pa ti i taj Ronaldo pričate o prvoj utakmici u kvalifikacijama pobogu.
    (Oftalmolog, 26. novembar 2021 17:57)

    # Link komentara

  161. znas kad bi mi otisli da smo bili u barazu?-nikad.A Portugal izgleda pusi skroz,to bude kad kuci igras na bod.
    (Nikola, 26. novembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  162. Navijam za Poljsku, Škotsku i Makedoniju!
    (SM, 26. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  163. Ko se seća 2018. zna da Italija nije igrala ni SP u Rusiji, lako može da se desi da dva puta za redom Italija ne igra SP.
    (Lošmi, 26. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  164. Zbog Piksija nece biti Italija ili Portugal na Svetsko Prvenstvo
    (Daki, 26. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  165. Ala smo izbegli pakao!
    Svaka cast Piksi, svaka cast ekipo, tek cemo biti svesni koliko je velik uspeh uradjen!
    (Gastarbeiter, 26. novembar 2021 17:55)

    # Link komentara

  166. Gde su svi oni koji su govorili da nema sanse da budu portigal i italija zajedno u grupi, da je zreb namešten itd.

    Bar da kazu da su pogrešili.
    (горан, 26. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  167. Роналдо мора отићи, ипак је то легендин последњи мундијал. Исто важи и за Месија.
    (ivan, 26. novembar 2021 17:53)

    # Link komentara

  168. Jedva cekam mart i ratno finale Portugal-Italija uz pice i klopu uz svest da je Srbija na SP a jedna od dve sile nece biti! Kakav osecaj!
    (Mali Hijavata, 26. novembar 2021 17:22)

    Nece ne doci do tog meca :)
    (Toluca, 26. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  169. Steta sto nece obe reprezentacije da odu SP,meni je mnogo bitniji kvalitet reprezentacija nego imena,dve fudbalske velesile a jedna ne ide,onda dodju neki africki I azijski indijanci na SP.
    (kralj, 26. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  170. kakva namestaljka ... sto ITA i POR nisu zajedno u grupi ..nego dobijaju slabije timove..mogli su i San Marino da im daju..
    (bgd011, 26. novembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  171. igubice portugal od turske
    (bg, 26. novembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  172. Iskreno, svim srcem uz hrabre Makedonce, voleo bih baš sad jer se unapred razmišlja da li će Portugal ili Italija dalje, da prođu Makedonci.
    Isto kao što se u našoj grupi raspravljalo o tome ko će u baraž, a prvo mesto se "znalo unapred".
    Iako bi bila jedna od najvecih senzacija u istoriji fudbala, mi ćemo da navijamo upravo za to!

    A ovi što kukaju kako prvenstvo "nije isto" bez jakih ekipa bi verovatno voleli da vide SuperLigu i u reprezentacijama.
    (Ratlukgeng, 26. novembar 2021 17:51)

    # Link komentara

  173. Treba da se cudo desi- ali zasto da se ne desi!

    Austrija, Svedska i Makedonija

    To bi bio Mundijal gde bi igraci iz svih Jugoslovenskih republika bili predstavljeni!
    (Drndo Maroje, 26. novembar 2021 17:50)

    # Link komentara

  174. Hahahahahah ne vjerujem, Portugal ili Italija ne ide na SP.
    (cile, 26. novembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  175. @Miroslav Celic:

    Ne samo to. Slušao sam Ronalda, kad je dao izjavu nakon utakmice sa Srbijom. Lik je hladno rekao "imamo DVE utakmice pred svojom publikom u baražu, tako da tu moramo dokazati snagu".

    Ja sve manje verujem u slučajnosti u žrebovima...
    (Granota, 26. novembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  176. Velika steta sto jedna od dve ovako kvalitetne reprezentacije nece ici na SP!!!!
    (E, 26. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  177. svedska
    italia
    ukrajina
    (vicePRVAK SVIJETA SP 2018., 26. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  178. Najlakša B grupa.
    I svaka od 4 može da prođe.

    Najteža C. Navijam za Makedonce.
    (Ajmo Bugari, 26. novembar 2021 17:48)

    # Link komentara

  179. Што се тиче Србије, било би добро да испадну Велс и Шведска зато што су боље рангирани од нас.
    (Куп је битан, 26. novembar 2021 17:47)

    # Link komentara

  180. "Nakrcali u C dve najbolje selekcije, a ove dve ostale grupe smesne. Mundijal nece biti isti bez Italije ili Portugala.
    (Vlado, 26. novembar 2021 17:32) # Link komentara"

    Na Mundijal se ide na osnovu rezultata, a ne na osnovu stare slave. Meni su smorovi i Italijani i Portugalci. Bilo bi najbolje za fudbal da ne odu ni jedni ni drugi.
    (Pero, 26. novembar 2021 17:47)

    # Link komentara

  181. Koliko sam uspio vidjeti, Portugal je domacin i polufinale i finala. Vidjecemo da li ce Turska ili Italija ih uspjeti dobiti u gostima, tu ce se najbolje pokazati kakav podvig je Srbija napravila u Lisabonu.
    (mario, 26. novembar 2021 17:46)

    # Link komentara

  182. Руси напред, остали стој..
    (Радиша, 26. novembar 2021 17:45)

    # Link komentara

  183. На страну Португал који директно није отишао изгубивши од нас у директном дуелу. Против Србије која генерално и реално гледајући има сасвим солидну репрезентацију и још бољег тренера.
    Али Италија, потпуно разочарење. Две меч лопте за одлазак у Катар нису искористили, превише брате. Морали су, поготово што су претходно СП пропустили. Навијам за њихов пролаз, некако би ми више фалили у Катару.
    (ацос, 26. novembar 2021 17:44)

    # Link komentara

  184. A sta ako odlucuju Turska i Mkd ko ide? Samo pitam
    (Pokondirena tikvica, 26. novembar 2021 17:44)

    # Link komentara

  185. Jedna od dve glumacke reprezentacije nece ici na SP. Odlicno!!!
    (Klppl, 26. novembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  186. svim srecem uz Azure
    (est, 26. novembar 2021 17:42)

    # Link komentara

  187. reko jos odavno da je Portugal zavrsio pricu, voleo bih isto tako I Italija da prodje, ali realno tesko.......
    (lajavi krelci, 26. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  188. Hvala ti premnogo gosn. Dragane Stojkoviću!
    (Aleks, 26. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  189. Hvala Susjedi sto ste direktno jednu velesilu eliminirali. To je svima jedan problem manje na prvenstvu. Uvijek sam govorio da nam poored Hrvatske treba jos par jakih reprezentacija na Balkanu, evo upravo iz ovog razloga. Manje elite, vise zdravog nogometa.
    (Andro, 26. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  190. Iz ove A grupe ne treba niko da ide!
    (diplinž, 26. novembar 2021 17:41)

    # Link komentara

  191. Ne daj Boze SP bez Italije, to ne bi bilo to.
    (jeti, 26. novembar 2021 17:34)

    Vec se desilo proslog puta, uz njih nije bilo ni Holandjana. Evropa zasluzuje bar 16 mesta od 32, a ako se ovo prosiri na 48, Evropa mora imai bar 20 mesta. Iz ovog baraza, od 12 ekipa, apsolutni kvalitet za SP imaju Portugal, Italija, Rusija, Svedska, Vels, Turska. Ukrajina, Polsjka i Ceska.
    (beogradski, 26. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  192. Naprijed braćo Makedonci, HR uz Makedoniju!!!
    (Mislav, 26. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  193. Srbija i Švajcarska, dve male zemlje, zapržile čorbu fudbalskim velesilama Portugalu i Italiji. Obe te reprezentacije su imale sve u svojim rukama u poslednjem kolu, podsećam Italija je promašila penal za pobedu protiv Švajcarske na svom terenu a Portugalu je na domaćem terenu bio dovoljan samo bod za prolaz protiv Srbije. Prosto uživanje je gledati sada baraž. Bila bi dobra fora da finale igraju Makedonija i Turska, a potom da u Istanbulu bude fešta za prolaz na Svetsko prvenstvo.
    (srle, 26. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  194. Tek poslije ovog žreba se vidi kolika je težina onog gola što je Ronaldu ukraden u Beogradu.
    (Marko, 26. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  195. Škodska,Rusija i Italija
    (2022, 26. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  196. Nešto se sećam da su svi "znali" da nema šanse da se sastanu Italija i Portugalija, da će žreb biti namešten, itd itd. Naravno da prolaze braća Makedonci!
    (Karlo Prvi, 26. novembar 2021 17:37)

    # Link komentara

  197. Jedva cekam mart i ratno finale Portugal-Italija uz pice i klopu uz svest da je Srbija na SP a jedna od dve sile nece biti! Kakav osecaj!
    (Mali Hijavata, 26. novembar 2021 17:22)

    Italija je krs od ekipe, izbacice ih Makedonci. Portugal ide na SP. Dobar zreb za Ruse. Nadam se prolazu brace.
    (beogradski, 26. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  198. Italija se isto potrošila ali Portugalija je totalno propala.
    Rusi ako se ne prepadnu mogu uz dosta muke da prođu Šveđane, ali biće teško.
    (Roki3, 26. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  199. Austrija, Svedska/ Poljska, i ondak ko zna.
    (Baca, 26. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  200. Obzirom da u svakom sportu navijam za autsajdere ovaj put sam za Turke ili Makedonce.
    (autsajder, 26. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  201. Mitre sine sve ti ljubim, spasao si nas baraza sa Italijanima gde bismo 95% ispali
    (frenki, 26. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  202. Ukrajina, Rusija, Turska!!!
    (1312, 26. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  203. Znaci sačekali bi nas Žabari da smo isli u baraž. Ne bi prosli lako
    (ZnaOnKoSam, 26. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  204. Ozbiljne reprezentacije su vec overile vizu za Katar. Boranija, nek se zabavlja u barazu.
    (cika pera, 26. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  205. Hvala ti Mitre... jos jednom.
    (Kraljevcanin, 26. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  206. Ne daj Boze SP bez Italije, to ne bi bilo to.
    (jeti, 26. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  207. Јао Митровићу неваљалче :)
    (NSslaninar, 26. novembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  208. Velika šteta. Obe reprezentacije imaju kvalitet i zaslužuju da ih gledamo tamo.
    Ne znam zašto bi nekome bilo zanimljivije da gleda neku centralno-američku ekipu (Honduras, Kostarika...) nego Italiju ili Portugal.
    Ranije je Evropa davala 15, sada izgleda 13 reprezentacija. Broj učesnika se povećava, ali se ujedno smanjuje iz Evrope i Južne Amerike, a šampioni su uvek iz te dve zone. Trebalo bi da bide smotra najboljih, a neki će sigurno nedostajati, dok će učestvovati neke fudbalski nezanimljive ekipe
    (beeble, 26. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  209. Tačno sam znao da će Makedonce baciti lavovima, gore nije moglo za braću. Bitno da se guraju kilavi Vels i Škotska, uvek i svuda.
    (fudbaloman, 26. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  210. Dva poslednja prvaka Evrope jedni protiv drugih 7 baražu.
    (wiener, 26. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  211. uhhhh ala smo imali srece,realno prosli bi turke ali bi bilo tesko sa italijom.
    (zoran, 26. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  212. "Jedva cekam mart i ratno finale Portugal-Italija uz pice i klopu uz svest da je Srbija na SP a jedna od dve sile nece biti! Kakav osecaj!
    (Mali Hijavata, 26. novembar 2021 17:22)"

    A ja jedva čekam finale Makedonija - Portugal....
    sa sve kokicama i pivom :)))) i navijanje za braću makedonce koji u poslednjoj minuti daju gol i odlaze na SP ..... :)))))
    ("ne okreci se sine", 26. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  213. Portugal će biti domaćin i protiv Turske i protiv Italije, ako prođu obe selekcije naravno.Videćete koliko je teško dobiti ih u Lisabonu i kakav je podvig napravila Srbija.
    (goblin, 26. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  214. Nakrcali u C dve najbolje selekcije, a ove dve ostale grupe smesne. Mundijal nece biti isti bez Italije ili Portugala.
    (Vlado, 26. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  215. AZURIIIII IDUUU DALJEEEEEE,TO SU ISKUSNI ZABARI.
    (pavle, 26. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  216. Bio bih najsrecniji da Portugal ispadne. Kroz zadnja tri cetiri ciklusa gotovo uvek igraju baraz i provuku se uz pomoć sreće ili sudija. Vreme je da malo odmore da uz tv prate SP od kuce.
    (Pall Mall, 26. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  217. kako glup sistem
    upropastice fudbal skroz
    (ćela vranjska banja, 26. novembar 2021 17:32)

    # Link komentara

  218. Kakva je ovo potencijalna katastrofa za Italijane. U situaciji su da propuste dva SP zaredom! I to kao aktuelni prvaci Evrope! Nezamislivo za jednu od tri najuspesnije fudbalske nacije uz Brazil i Nemacku!
    (Randy Marsh, 26. novembar 2021 17:27)

    Ako bi Italija propustila Katar ne samo da bi dva SP zaredom produvala, nego bi na 4 zaredom bila totalno neuspesna. U Brazilu 2014. i JAR 2010., nisu grupu prosli. Tezak udarac za njih.
    (aca, 26. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  219. Idu:
    Švedska
    Wels
    Italija
    (ZZ, 26. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  220. Ko sme u 10 marke da Portugal / Italija dobijaju Severnu Makedoniju u prvoj utakmici ...
    (Miroslav Celic, 26. novembar 2021 15:40)

    DOBRO DRUGU NISAM PROGNOZIRAO hahahahaahahahahh ... Bice Hit duel ako pobede prvu pa se nadju u direktnom duelu , al ono kapiram da hoce... mada ko zna danas vise nesto
    (Miroslav Celic, 26. novembar 2021 17:31)

    # Link komentara

  221. Ukrajina, Poljska i Portugal idu na SP.
    (Lošmi, 26. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  222. Ajmo Italija!!! Žao mi za makedonci ali jednostavno nije realno
    (Luther, 26. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  223. Mitre pozlatila ti se glava!
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 26. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  224. Ako nista za Portugal je dobro sto ce barem dobiti novog selektora nakon sto se ne plasiraju na S.P koji nece igrati bunker pred 60000 svojih navijaca protiv ekipe koju je pregazila jedna Ukrajina 5:0
    (Pero, 26. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  225. Mali Hijavata, kakav osjecaj?
    (Pierre Woodman, 26. novembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  226. A možda neće ići ni Italija,a ni Portugal.
    (VojČan, 26. novembar 2021 17:29)

    # Link komentara

  227. Tipujem u stazi A na Ukrajinu, stazi B na Poljsku i stazi C na Portugal.
    (Milos, 26. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  228. Poslastica za sve nas ! Posebno za nas Srbe. Dve prljave i uvek plačljivo foliranstke ekipe jedna na drugu, ma biće spektakl ,spremicu kokice. Šanse podjednake ima da gori.
    (Aleks, 26. novembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  229. Kakva je ovo potencijalna katastrofa za Italijane. U situaciji su da propuste dva SP zaredom! I to kao aktuelni prvaci Evrope! Nezamislivo za jednu od tri najuspesnije fudbalske nacije uz Brazil i Nemacku!
    (Randy Marsh, 26. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  230. Idemo Portugal!
    (Djordje NS, 26. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  231. Kakav je to osećaj znajući da je Srbija odgovorna za odsustvo jedne od dve fudbalske sile hahahahahaha.
    (Vesela Masina, 26. novembar 2021 17:27)

    # Link komentara

  232. baj baj Rolando hahahah
    (Mare, 26. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  233. Zao mi Makedonaca.
    (Boki, 26. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  234. Ronaldo kadar nevera
    (Papir, 26. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  235. Piše se Švedska.
    (gledatelj_cirkusa, 26. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  236. Hi hi al' smo zapržili čorbu Potrugalu ali i Italiji.
    (Kaha Kaladze, 26. novembar 2021 17:25)

    # Link komentara

  237. Napred Italija!
    (jetski, 26. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  238. Cekam komentare kako ce prvenstvo izgubiti draz i kako treba da prepustimo mesto velikanu. Takvi su bili komentari 2018 kada je Italija ispala
    (banat, 26. novembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  239. Jedva cekam mart i ratno finale Portugal-Italija uz pice i klopu uz svest da je Srbija na SP a jedna od dve sile nece biti! Kakav osecaj!
    (Mali Hijavata, 26. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  240. By by Portugal ??!!!
    (Bik Koji Sedi, 26. novembar 2021 17:22)

    # Link komentara

  241. Grohotom se smejem, hahahaha
    (Dani 87, 26. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  242. Uh kako volim sto jedan favorit otpada! Zasluzeno! Navijam za Italijane!
    (cxy, 26. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara