1. Bravo
    (Milos, 24. novembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  2. Ovo ce postati jako dosadno kad ode Djokovic jer ovim mladjim igracima igra zavisi nasjvise od servisa,ako ih sluzi super,a ako ne onda mucenje ide.Za razliku od Djokovica i Nadala kojima servis uopste nije jako oruzje i dominirali su jer su sa osnovne linije najbolji
    @Sonic
    Djokovic je od Zvereva osvajao vise poena sa prvim servisom, ali je zato Zverev bio znatno uspesniji sa drugim, kada se igraju duzi poeni, dakle sa osnovne linije.
    (Pera, 22. novembar 2021 15:59)

    # Link komentara

  3. Bravo
    (Milos, 22. novembar 2021 15:55)

    # Link komentara

  4. Danil samo 60% prvi servis.
    Sasa 80%.
    To je odlucilo danas.
    (Dragon, 22. novembar 2021 14:27)

    # Link komentara

  5. Mikii ,pa koliko si samo ti puta napisao ono čuveno 20/310/103.Tada nisi spominjao Nadalovu zlatnu medalju.Šampioni ste nekolicina vas ovde na sajtu ali u mržnji ,pakosti i zlobi.Veruj bolesno je to .
    (Rape, 22. novembar 2021 07:38)

    # Link komentara

  6. igrajte se deca dok se matori ne vrati...
    (roger20, 22. novembar 2021 01:09)

    # Link komentara

  7. Gambeeet
    Sve si lepo zapazio, jedino nisi mislio da Zverev, koji je deset i po godina mlađi, neće ići dalje "uz Noleta", Nolo je završio svoje. Kako ne kapiraš da je on sada najstariji na turu, to jest Starina Novak?
    (Beše njegovo, 21. novembar 2021

    Slušam to već nekoliko godina, da je Nole ili Nolo, kako ga ti zoveš, gotov. Gotov je bio kad je gubio od Taro Danijela i Ćekinata, ali je ipak nekako posle toga osvojio 8 GS i proveo još 130 sedmica na prvom mestu. Onakvu igru, kao protiv Zvereva, Novak može da ponovi, a Zverev morra da ponovi ovakvu igru da bi ga pobedio. Ako se tome doda da se GS igra na 3 doijena seta, siguran sam da Novak može da osvoji još bar 2-3 GS i to tako "gotov"
    (Tom, 21. novembar 2021 22:14)

    # Link komentara

  8. Medvedev bez sansi realno u celom finalu a Zverev cestitke na drugom zavrsnom turniru uopste godina mu izvrsna sa 6 trofeja. Bice treci odnosno jedino sto mora biti cilj jeste grend slem naredne sezone sto mu je cilj odnosno sam se izjasnio.
    (Posmatrac, 21. novembar 2021 21:59)

    # Link komentara

  9. Novak je i sam rekao da mu je fokus na GS i nastupima za zemlju, sto je vec za pet dana, tako da mi je ovde odavao utisak pripreme i cisto odrzavanja forme za Dejvis kup, pa dokle dogura dogura. Nije mu se dalo da se kida do ponoci sa ovim pa finale sutradan sa Medom, sa Zvekanom neke greske koje su cist nedostatak jasnog fokusa i motivacije.

    No, svakako fin zavrsetak sezone, onaj Pariz je bio melem na ranu i predivna pobeda pred porodicom, polufinale zavrsnog, ma milina.

    Pola ove mladjarije bi potpisalo da osvoje 3 GS u godini i da se povuku posle toga.
    (ja sam, 21. novembar 2021 21:54)

    # Link komentara

  10. Ovde treba neke stvari jasno spomenuti. Sasa ima izvanrednu sezonu, uzeo je OI i zavrsni master, sjajna sezona na sljaci, osvojio Madrid, polufinala RG i US opena, samo sitnice su ga delile od finala, besprekorno mu je stanje tela, sazreo mentalno, cisti i precizni udarci i servis, tako da se njegov rad na taktici postepeno isplacuje, i s obzirom na godine, GS titula je sledeci prirodan cilj. Po meni Sasa moze duze od Danila da bude u vrhu tenisa, ima jacu tenisku podlogu jer je Danil, tek kad je popravio kretanje postao pravi sampion. Medjutim, Danilovo telo, visina i motorika ne mogu dugo da izdrze opterecenje vrhunskog tenisera, tako da ce sve vise i vise imati problema sa niskim loptama pod noge. Takodje, zbog cistote udaraca Sasa ima bolju perspektivu.
    (Demar Derozan, 21. novembar 2021 21:49)

    # Link komentara

  11. Zanimljivo da Meda nikada nije odbranio nijednu titulu
    (ya, 21. novembar 2021 21:47)

    # Link komentara

  12. @Gambeeet
    Sve si lepo zapazio, jedino nisi mislio da Zverev, koji je deset i po godina mlađi, neće ići dalje "uz Noleta", Nolo je završio svoje. Kako ne kapiraš da je on sada najstariji na turu, to jest Starina Novak?
    (Beše njegovo, 21. novembar 2021 19:52)

    Kako bre završio svoje?

    Majstore od 4 GS on osvojio 3 a svi zajedno mladi 1GS.
    (smešno, 21. novembar 2021 21:35)

    # Link komentara

  13. U pravu si. Verovatno su poeni osvojeni prošle godine, već bili skinuti, tako da se ovi poeni dodaju.
    (Simens, 21. novembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  14. "Takođe ima i više zlatnih medalja sa Olimpijskih lgara uz četiri puta manje učešća za razliku od nekih koji se diče rekordima, "najduže nedelja na ATP listi" i "najviše puta završio godinu kao prvi na ATP listi"..."
    A bas u te tri tacke je glavna razlika. Zverev nula slemova a Novak 20. Osim toga Zverev jedno jedino finale grand slema ali u zivotu. 4 puta manje nego Novak samo ove godine.
    (Goran, 21. novembar 2021 21:33)

    # Link komentara

  15. Simens

    Zar Medvedev prosle godine nije osvojio turnir sa svim pobedama u grupi?
    (Bob, 21. novembar 2021 21:23)

    # Link komentara

  16. Najzad Novak pustio decu da se raduju ...
    (Sale 22, 21. novembar 2021 21:16)

    # Link komentara

  17. Takođe ima i više zlatnih medalja sa Olimpijskih lgara uz četiri puta manje učešća za razliku od nekih koji se diče rekordima, "najduže nedelja na ATP listi" i "najviše puta završio godinu kao prvi na ATP listi"...
    (Mikii, 21. novembar 2021 20:27)

    Pa ovaj što se diči ovim su tako nebitni rekordi. Bitnije je pobediti 7 puta u dve nedelje, nego pobeđivati 10 godina stalno, i držati prvo mesto na listi 7 godina.
    (hahahahaha ala ti je teško, 21. novembar 2021 21:11)

    # Link komentara

  18. Zverev zasluzeno dobio.Novak protiv Zvereva igrao onoliko koliko je bilo potrebno da gospodski izgubi mec.Djokovic nije hteo da se sastaje sa Medvedevim tako da ce imati veliku psiholosku prednost na AO.
    (glas razuma, 21. novembar 2021 20:47)

    Momak od 24 godine koji imao 48h slobodno, pobedio čoveka u 34 godini, koji imao slobodno 22h.

    Pa i takav imao je svoju šansu da dobije. Medvedev nije imao nikakvu šansu
    (Svaka čast, 21. novembar 2021 21:06)

    # Link komentara

  19. goran, 21. novembar 2021 20:05

    pise na sofa skoru
    Novak 11540
    Medo 8640
    2900 bodova razlike.
    Ja sam se nadao bit ce i vise ali steta nije sve onako kako zelimo.
    (ja opet, 21. novembar 2021 20:59)

    # Link komentara

  20. Onaj ko pobedi Novaka u polufinalu bilo kog turnira obicno osvaja trofej!
    Tim,Sasa 2 puta,itd....
    (bmiles, 21. novembar 2021 20:57)

    # Link komentara

  21. zna li se šta o tome koliko se Medvedev priblizio Novaku na ATP listi?
    (goran, 21. novembar 2021 20:05

    Nije se uopšte približio, nego baš suprotno. Medvedev je prošle godine osvojio ovaj turnir, sa jednim porazom u grupi. Odbranio je 900 poena, tako da je ukupno izhubio 400 poena. Novak je u odnosu na prošlu godinu osvojio dodatnih 200, tako da je uvećao razliku za 600 poena. Ne znam koliko je Zverev prišao drugom mestu. Znaćemo sutra.
    (Simens, 21. novembar 2021 20:54)

    # Link komentara

  22. Godine 2035. teniseri ce imati oko 2,5 m visine i ispaljivaće servise od oko 300 km/h.
    (Laki, 21. novembar 2021 20:52)

    # Link komentara

  23. Zar od sutra razlika izmedju Danila i Novaka nece biti 2900 bodova?Da,koliko je sad Sasa prisao Danilu?
    (Bob, 21. novembar 2021 20:51)

    # Link komentara

  24. (Mikii, 21. novembar 2021 20:27) a sta ti imas?
    (Danilo, 21. novembar 2021 20:49)

    # Link komentara

  25. Zverev zasluzeno dobio.Novak protiv Zvereva igrao onoliko koliko je bilo potrebno da gospodski izgubi mec.Djokovic nije hteo da se sastaje sa Medvedevim tako da ce imati veliku psiholosku prednost na AO.
    (glas razuma, 21. novembar 2021 20:47)

    # Link komentara

  26. Žao mi je Noveka. Šteta, velika šteta.
    (Dmitar Zvonimir, 21. novembar 2021 20:46)

    # Link komentara

  27. zna li se šta o tome koliko se Medvedev priblizio Novaku na ATP listi?
    (goran, 21. novembar 2021 20:05)

    Sad je razlika oko 2000 poena u korist Đokovića, međutim, već početkom 2022 skinuće mu 655 poena zbog ATP kupa 2019, dok će Medvedevu skinuti 500 poena u februaru 2022. U svakom slučaju, Novak će ostati još neko vreme na prvom mestu čak i ako ne igra u Australiji. Videlo se već dugo da Novaku nije bitan Završni masters, ode tamo pa ako uradi nešto uradi i ne cima se toliko, bitno da on nastavi seriju titula na grend slemovima.
    (srle, 21. novembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  28. Ja zaista ne razumem ove sto pljuju Novaka? Jel vam to dusevna hrana ili bi samo da se svdjate po komentarima? Mozete samo da mu zavidite, covek sa 34 godine kida a vi pricate gluposti
    (Tih, 21. novembar 2021 20:29)

    # Link komentara

  29. PS. ne znam da li se računaju neki bodovi iz Dejvis kupa u međuvremenu.
    (CG, 21. novembar 2021 18:27)

    Računa se ATP kup, gde Novak neće igrati.
    (Aca, 21. novembar 2021 20:28)

    # Link komentara

  30. Ovaj Zverev ima vise zavrsnih Mastersa nego Nadal. Ludilo mozga.
    (Mohikanac_'91., 21. novembar 2021 18:31)
    Takođe ima i više zlatnih medalja sa Olimpijskih lgara uz četiri puta manje učešća za razliku od nekih koji se diče rekordima, "najduže nedelja na ATP listi" i "najviše puta završio godinu kao prvi na ATP listi"...
    (Mikii, 21. novembar 2021 20:27)

    # Link komentara

  31. Nole je odradio posao, zadrzao prvo mesto. Ovaj turnir je ionako 200 puta osvajao pa moze koju tituli i mladima da ostavi :)
    (Vt, 21. novembar 2021 20:21)

    # Link komentara

  32. Zna li neko u vezi vakcine I Noleta nesto konkretno?
    (darko, 21. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  33. Zverev je po meni najtalentovaniji igrac iz ove mladje generacije. Sjetimo se jos tek kad se pojavio kakav je tenis igrao. Sjecam se finala Rima 2017. kada je Novaka na sljaci rutinski dobio u dva seta 6:4 , 6:3. Usporile su ga ove afere sa zenama, tuzbe, uticalo je to na njega dosta. Ali takodje mislim da ovi visoki igraci nece mati duzu karijeru na visikom nivou, tesko ce biti kretati se i priblizno ko danas kad udju u tridesete.
    (kaokakao, 21. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  34. Generalno Medvedev nije ništa napredovao, sve se svodi na prilično jednosmerne treninge, njegovu tenisku inteligenciju i za njega nativan stil igre.
    To je prolazilo ok ali za dalje pošto drugi ne čekaju već kao Zverev uporno rade na svim segmentima, moraće menjati trenera. Da ovim je u ćor sokaku.
    (466453, 21. novembar 2021 20:20)

    # Link komentara

  35. Osvojena 3 GS, ukupno 20

    Rekord od 37 Mastersa

    Rekord kao broj 1 na kraju godine

    Rekord po broju nedelja kao broj 1

    Rekord po pobedama nad igračima koji su iz prvih deset na rang listi

    Neverovatna sezona Novaka, jedna od najboljih u istoriji tenisa, vredi i još više pošto je sve to ostvareno sa 34 ggodine, genije

    GOAT GOAt GOAT
    (Kikujiro, 21. novembar 2021 20:16)

    # Link komentara

  36. Ovi navedeni osvajace ove turnire koje je Novak osvajao 4-5 puta.
    (dush, 21. novembar 2021 19:59)

    Jeste, a GOAT je ovaj turnir osvajao 6 puta.
    (Eto, 21. novembar 2021 20:08)

    # Link komentara

  37. Novak ovo odavno igra u fazonu ako bude bude ali ne kidam se previse ako uopste, dokle dogura.

    Sasa oseca pritisak osvajanja prvog slema, svi ga vec za to pitaju, a za pocetak mora da pobedi top 10 igraca na slemu. Plus na tri seta Novak ima svoje prednosti.

    Pa bice neki jos sigurno, trava sljaka a mozda se i za beton namesti sve fino na nekom i milina.
    (ms, 21. novembar 2021 20:06)

    # Link komentara

  38. zna li se šta o tome koliko se Medvedev priblizio Novaku na ATP listi?
    (goran, 21. novembar 2021 20:05)

    # Link komentara

  39. Ovaj Zverev ima vise zavrsnih Mastersa nego Nadal. Ludilo mozga.
    (Mohikanac_'91., 21. novembar 2021 18:31)

    Nije ludilo mozga, nego je Zverev daleko bolji igrac i dvorani. Nadal je jedan jedini turnir osvojio u dvorani i to na pocetku karijere.
    (Miki, 21. novembar 2021 19:32)

    Da ali to je Nadalova sramota , da celu karijeru gradiš na jednoj podlozi...ej nema završni masters niti će ga imati...
    (BataJegulja, 21. novembar 2021 20:04)

    # Link komentara

  40. Nole je svoje odradio zagarantovanin prvim mestom i osvojenim Parizom, realno ovo mu ne zapinje toliko...cekamo priliku za novi slem.
    (anica velickovic, 21. novembar 2021 19:44)

    Igracu tog kalibra nikad "ne zapinje" da dobija po nosu, a toga je sve vise. Koliko god vi pokusavali da opravdate ove poraze. Uzgred, ima dve sanse naredne godine, AO i RG. Ostane li praznih saka, on je sa grend slemovima zavrsio. Pa vi vidite...
    (Mikii, 21. novembar 2021 20:04)

    # Link komentara

  41. Kakva dominacija Zvereva? Covek Nikad nije pobedio igraca u top 10 na GS. Medvedev, Zverev I Cicipas su Samo jednom pobedili Novaka na GS( Medvedev sad na US open i to svi znamo pod kakvim uslovima). Pune 24,25,26 godina. Sledece 2 godine i dalje ce Novak dominirati na GS I mozda Rafa osvoji 1 RG. Ovi navedeni osvajace ove turnire koje je Novak osvajao 4-5 puta.
    (dush, 21. novembar 2021 19:59)

    # Link komentara

  42. izgleda da vazi pravilo da ne mozes da pobedis 2x istog coveka na turniru.
    (igor_t, 21. novembar 2021 19:58)

    # Link komentara

  43. Gde li je sad onaj stručnjak što je rekao da će Medvedev lagano da pobedi Zvereva u dva seta?
    (Sim69, 21. novembar 2021 19:58)

    # Link komentara

  44. Trebalo bi ukinuti drugi servis i dobilo bi se na kvalitetu i brzini primer za to je odbojka kada su ukinuli pravilo da se poen osvaja samo na svoj servis pre 40-ak mozda i vise godina.
    (Ajdemi, 21. novembar 2021 19:30)

    To pravilo je donešeno pre 21 godine, odnosno 2000 godine.
    (Djoksa, 21. novembar 2021 19:57)

    # Link komentara

  45. Novaku se 10. januara oduzima i 665 bodova sa ATP kupa, a Medi se 500 bodova sa istog turnira oduzima 7. februara.
    (Marina, 21. novembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  46. @Gambeeet
    Sve si lepo zapazio, jedino nisi mislio da Zverev, koji je deset i po godina mlađi, neće ići dalje "uz Noleta", Nolo je završio svoje. Kako ne kapiraš da je on sada najstariji na turu, to jest Starina Novak?
    (Beše njegovo, 21. novembar 2021 19:52)

    # Link komentara

  47. @goblin
    Ne postoji nikakvi propisi organizatora AO da mogu igrati samo vakcinisani, niti će to moći da kopiraju drugi GS organizatori, na delu su propisi i zakoni države. Nolomani su očekivali da zbog Srbina Novaka prebacivača država promeniti propise. Niti će zbog ovog dosadnog prebacivačča od 35 godina publika zažaliti, danas smo gledali brz i dobar tenis. Ovaj naš bi nas ugnjavio i opet bih izgubio, jer igra jedno te isto - bekhend dijagonalu i čekanje da protivnik pogreši. Serena je pravila više vinera po meču nego on na celom turniru.
    (Kraj sve bliži, 21. novembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  48. Normalno je valjda da i oni nesto osvoje...cestitke. Igraju dobro, servis jak...Nole je svoje odradio zagarantovanin prvim mestom i osvojenim Parizom, realno ovo mu ne zapinje toliko...cekamo priliku za novi slem.
    (anica velickovic, 21. novembar 2021 19:44)

    # Link komentara

  49. Ljudi, nikog ne bi trebalo otpisivati. Lako je moglo da se dogodi da Novak juce pobedi. To su vrhunski teniseri, nijanse i svako svakog moze da pobedi. I dalje mislim da je Novak N1 ali Zverev i Medvedev su mladji deset godina sto nije malo, u naletu su, pri čemu imaju razumljivo mnogo više goriva u rezervoaru. Ne možemo očekivati da Novak iz meča u mec nad njima dominira ali da im uzme skalp za jos neki Slem to sigurno moze. Sto se mene tice nek ih pobedi za 21 Slem i posle nek gubi....:)))
    (Bojan, 21. novembar 2021 19:35)

    # Link komentara

  50. Ovaj Zverev ima vise zavrsnih Mastersa nego Nadal. Ludilo mozga.
    (Mohikanac_'91., 21. novembar 2021 18:31)

    Nije ludilo mozga, nego je Zverev daleko bolji igrac i dvorani. Nadal je jedan jedini turnir osvojio u dvorani i to na pocetku karijere.
    (Miki, 21. novembar 2021 19:32)

    # Link komentara

  51. Podloga u Torinu je jednostavno prebrza, zato smo i gledali ovakav turnir. Zverev je najbolji igrač, posle 3 velikana, i to nije od juče.Njemu je glava problem, a udarci su tu oduvek.Kada je mentalno ok(kada ne pravi one bizarne duple greške na servisu) onda igra brutalno dobro, razoran servis,sjajan forhend i TAJ bekend iz kojeg ništa ne promašuje i protiv koga i Novak ponekad izgleda bespomoćno.Šta dalje,pa ono najvažnije, vakcina...Ako je istina kako tvrde ovi iz Australije da je preko 90 posto igrača već vakcinisano i da su se prijavili za AO,onda će i ostala 3 GS turnira uraditi isto ovo što radi i Australija, dozvoliće igranje samo vakcinisanima,budite sigurni u to.Pravila se neće menjati zbog Novaka(ako zaista nije vakcinisan)život će teći dalje...
    (goblin, 21. novembar 2021 19:32)

    # Link komentara

  52. Trebalo bi ukinuti drugi servis i dobilo bi se na kvalitetu i brzini primer za to je odbojka kada su ukinuli pravilo da se poen osvaja samo na svoj servis pre 40-ak mozda i vise godina.
    (Ajdemi, 21. novembar 2021 19:30)

    # Link komentara

  53. Zverev je oscilovao kroz sezonu ali je ovde bio u piku forme. Zasluženo je osvojio. Međutim! ovo je teren dizajniran za njega (i Cicipasa). Brz je a lopta deluje teško. Dakle snagatori udarca imaju prednost i visina je prednost. Plus je odskok ekstremno veliki. Dakle slajs ne pada nisko a skraćena lopta je skoro nemoguća. Ne postoje bolje okolnosti za Zvereva od ovih, plus pik forme i to je bilo to.
    (znanje-imanje, 21. novembar 2021 19:12)
    Jes, opste je poznato da Cicipas briljira na tvrdoj podlozi u zatvorenom. A makse druze...
    (Srpce, 21. novembar 2021 19:29)

    # Link komentara

  54. Neka ga, nek se poraduje, oko ovog zavrsnog su se uvek vise klali ti "mladi". Novak mi odavno tamo deluje u fazonu ako bude bude ali ne dajem se previse za to.

    Zverev nije jos pobedio top 10 igraca na slemovima, na slemovima je Novak i dalje apsolutni favorit protiv svih (bez pritiska kalendarskog slema).

    U pocetku je tako i Novak savladavao Federera i Nadala na 2 seta a na slemovima se mucio u pocetku (naravno mnogo ranije nego ovi sad sa po 25 godina), pa taman da mazne jos par komada dok ovi potpuno ne stasaju imace jos oscilacija.
    (Ok, 21. novembar 2021 19:29)

    # Link komentara

  55. Svaka čast Zverevu na tome kako je odigrao ova poslednja dva duela na završnom Mastersu - u potpunosti na kraju zaslužio titulu i time šampionski okončao ovu sezonu, kojom sveukupno treba da bude zadovoljan. Još jednom demantovao veliku većinu nas u proceni ko bi mogao rešiti ovaj finalni susret u svoju korist. Uspeo je da poveže dve "klasne", izvrsne partije, u isto toliko dana. Snaga i prvenstveno preciznost prvog servisa (opet danas na blizu 75%) uz stabilne i moćne osnovne udarce (subjektivno, ali verujem i da se dobar deo teniskih fanova i pratilaca slaže - najbolji dvoručni bekhend na turu) i odličan osećaj na mreži, čine ga vrlo verovatno najkompletnijim teniserom današnjice uz Noleta, Meda tu mora još puno da radi na šljači prvenstveno, a potom i na travi. Sledeća stanica za njega su GS turniri, na Mastersima se već i više nego dokazao. Sve u svemu, jedva čekam narednu sezonu i AO naravno, biće ljuta borba, kako već skovasmo, "Nove Velike Trojke", a nikako ni Rafu ne treba otpisivati u njegovom delu sezone, ipak je reč o jednom od najvećih boraca u svetu sporta svih vremena. Bodrimo naše za još jedan "Davis Cup" trofej, naravno!
    (Gambeeet, 21. novembar 2021 19:28)

    # Link komentara

  56. Dosla je nova generacija tenisera od 2 metra,servis je kljuc,krati poeni,nema mnogo igre....I evo sta se desi,2 seta se zavrse za sat vremena....Jednostavno tenis je srozan.
    (Simke, 21. novembar 2021 19:11)

    Ne, nego ćemo da gledamo prebacivanje loptice kao da igraju tetke iz prošlog veka i tapkanje loptice uoči servisa, dok ti se tenis ne ogadi.
    (Šaman prebacivač, 21. novembar 2021 19:28)

    # Link komentara

  57. Ovo je bilo ocekivano, podloga je prebrza bukvalno kao led. Ko ovo nije ocekivao nema pojma o tenisu.
    (Mag, 21. novembar 2021 19:26)

    # Link komentara

  58. Odavno sam čuo tu poslovicu da ne možeš jednog protivnika pobediti dvaput na istom turniru. To važi za košarku, fudbal, ali i za odbojku, tenis, vaterpolo onako, rukomet, skijanje, i svašta još od sportova.
    (STRUČNI KONSULTANT, 21. novembar 2021 19:22)

    # Link komentara

  59. Kraj svih nadanja Nadala, Federera i Djokovica da ce osvojiti jos neki GS.
    (Xman, 21. novembar 2021 18:31)

    Hhahahaha!!! Jel si to sam smislio? Stavljas Djokovica u isti kos sa Nadalom i Federerom. Djokovica koji uzima godisnje 2-3 gren slema.
    (Ivan, 21. novembar 2021 18:46)

    Hahahahah! Uzima u obliku trofeja u prodavnici suvenira. Ha hahahahahahaahah!
    (Goran, 21. novembar 2021 19:20)

    # Link komentara

  60. Kako sada tek odzvanja onih 276 puta ponavljanja rečenica Viškovića od sinoć...

    Medvedev uživa, Medvedev srećan, Medvedev trlja ruke i ostalo... sto ce pobednik meča Zvereva i Djokovica biti mrtav umoran i kako će imati lak zadatak.

    Kad ono rutinski 2 0 za sat vremena.
    (GM, 21. novembar 2021 19:16)

    # Link komentara

  61. Ova dva poslednja mastersa su pokazala da će sledeće sezone Novak biti glavni favorit da osvoji sva 4 GS, očekujem da će Novak osvojiti 3 GS, da li će biti sva četiri videćemo, videli smo na ova dva turnira da od njega zavisi a ne od Zverka i Mede, i da je i dalje najbolji.

    Za one koji ne znaju u susretima sa Medvedevim, Zverevim i Cicipasom Novak ima samo jedan poraz na Grend slem turnirima. jednu pobedu i dva poraza ima Medvedev doka ga Zverev i Cicipas nikada nisu pobedili na GS.
    (Kikujiro, 21. novembar 2021 19:15)

    # Link komentara

  62. @Zar nije završni masters u Londonu?
    (expert Kakav bre London, zar nije u Sangaju? Nesto ne stigoh da pratim poslednjih par godina.....
    (Dr. Voja K, 21. novembar 2021 19:15)

    # Link komentara

  63. Zverev je oscilovao kroz sezonu ali je ovde bio u piku forme. Zasluženo je osvojio. Međutim! ovo je teren dizajniran za njega (i Cicipasa). Brz je a lopta deluje teško. Dakle snagatori udarca imaju prednost i visina je prednost. Plus je odskok ekstremno veliki. Dakle slajs ne pada nisko a skraćena lopta je skoro nemoguća. Ne postoje bolje okolnosti za Zvereva od ovih, plus pik forme i to je bilo to.
    (znanje-imanje, 21. novembar 2021 19:12)

    # Link komentara

  64. Zverev osvojio Us open? a vi kako te?
    (Sensual makarena, 21. novembar 2021 19:12)

    # Link komentara

  65. Dosla je nova generacija tenisera od 2 metra,servis je kljuc,krati poeni,nema mnogo igre....I evo sta se desi,2 seta se zavrse za sat vremena....Jednostavno tenis je srozan.
    (Simke, 21. novembar 2021 19:11)

    # Link komentara

  66. @ (Deja_Vu, 21. novembar 2021 18:58) #

    Da se ukine drugi servis, to vise na tenis ne bi licilo. Ustvari, ne bi se moglo ni igrati uopste
    (Riki, 21. novembar 2021 19:11)

    # Link komentara

  67. serviseri da slave ove sto stavljaju super brze podloge

    da je bila malo sporija niko od ovih ne bi prošao.
    (man, 21. novembar 2021 18:47) # Link komentara

    Zato su na Indijan Velsu poispadali u trecem kolu ko bele lale, kukali ko suri pilici kako je prespora podloga.

    Novak ima sanse na slemovima jer su na tri seta a ovi "mladi" osecaju pritisak isto jer ih svi prozivaju sto do 25-te nisu osvojili slem jos. Dobro, Meda je to resio isto, ali jedan ko nijedan.
    (da, 21. novembar 2021 19:06)

    # Link komentara

  68. Medvedev se psihicki raspao pod pritiskom, jer mu je ovo bilo potrebno u trci za Atp 1 za Novakom. Sad vise ne moze da ugrozi Novaka na AO sta god da se desi. A posle ide sezona sljake gde je Djokovic mnogo bolji od Medvedeva. Tako da sledeca samsa za Medvedeva tek moze biti tamo negde na Wimbledonu. O svemu tome je Medvedev i suvise razmisljao, i pritisak nije izdrzao. Neka malo osete ovi mladji sa cime se Novak nosio 14 god
    (posmatrac, 21. novembar 2021 19:05)

    # Link komentara

  69. Kada se sve sabere i oduzme, Novak ce imati 1975 poena prednosti pred AP, mozda malo manje, ako bude igran ATP cup i Danil ostvari dobar rezultat. Da li je to dovoljno da ostane prvi, naravno ne, ako ne bude igrao a Danil uzme AO. Do zavrsetka AO je Novak siguran i 357 nedelja na No1 bar. Posle toga, dosta nepoznanica, jer jos ni kalendar za 2022. godinu nije dat.....
    (Hak Fin, 21. novembar 2021 19:05)

    # Link komentara

  70. Zar nije završni masters u Londonu?
    (expert, 21. novembar 2021 19:02)

    # Link komentara

  71. Ovaj Zverev ima vise zavrsnih Mastersa nego Nadal. Ludilo mozga.
    (Mohikanac_'91., 21. novembar 2021 18:31) # Link komentara

    Grigor Dimitrov ima vise zavrsnih mastersa od Nadala.
    (goran, 21. novembar 2021 19:00)

    # Link komentara

  72. ... menjati pravila tenisa tj. serviranja... postaje jako dosadno gledati dominaciju visokih igrača koji uglavnom odlično serviraju... Zverev i odlično igra, ali je ipak glavno njegovo iružje servis...
    (budala, 21. novembar 2021 18:59)

    # Link komentara

  73. Bukvalno godinama sam predlagao "ekser" za peškir, ali su me "poslušali" tek zahvaljujući koroni. Drugo što sam predlagao je "tepsija" za loptice, a treće i najvažnije je: UKINITE DRUGI SERVIS!
    Ne zbog Novaka ili ne znam koga, već zbog vraćanja draži tenisu. Sve više je jakih i brzih servisa - skoro bez mogućnosti riterna, a sve manje nadigravanja.

    Svaka čast Zverevu na još jednom ZT.
    (Deja_Vu, 21. novembar 2021 18:58)

    # Link komentara

  74. Razbucao? Izgubio u grupi od Medvedeva, sa Novakom je par poena odlučilo. Pre bi se reklo da je igrao najbolje kad je bilo najpotrebnije.
    (Player7, 21. novembar 2021 18:40)

    A da je tako Nolo pobedio kao sto uvek pobedjuje onda bi ste rekli kako je on mentalna gromada i da se sprda sa svima, igra koliko treba i ostale gluposti.
    (Kaiser Roger, 21. novembar 2021 18:57)

    # Link komentara

  75. Zverev dokazao klasu a pre svega mentalnu snagu jer je igrao najbolje kada je trebalo.
    (Markobg, 21. novembar 2021 18:57)

    # Link komentara

  76. Kraj svih nadanja Nadala, Federera i Djokovica da ce osvojiti jos neki GS.
    (Xman, 21. novembar 2021 18:31) # Link komentara

    Zašto? Pa Novak je juče na avtopilotu imao set loptu u prvom, odlučile su dve loptice, a Zverev ne može bolje od ovog...Rekao bi da je Medvedev porazom od Novaka i Zvereva ugašen za AO...
    (dare slovenac, 21. novembar 2021 18:44)

    Niko nije ugasen,do AO ima dosta,bice svasta,ali mislim da je Nole favorit.
    (Srbin SLO, 21. novembar 2021 18:55)

    # Link komentara

  77. Mislim da je Novaku trava najveca sansa za novi GS. Na betonu bice puno teze. Cak mislim da na sljaci ima iste, ako ne i vece sanse nego na betonu. I ove godine je bilo tesko na betonu sa ovim finalistima, a iduce bice jos teze. Vjerujem da ce se njih dvojica plus Cicipas smjenjivati na celu kao Edberg, Beker i Vilander nekada. Volio bi da Novak izdrzi na broju 1 to pola iduce godine i prestigne Stefi Graf. A ako se sutra povuce, ili ne uspije, mi treba opet da budemo ponosni na sve sto je uradio.
    (Slobodan, 21. novembar 2021 18:49)

    # Link komentara

  78. serviseri da slave ove sto stavljaju super brze podloge



    da je bila malo sporija niko od ovih ne bi prošao.
    (man, 21. novembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  79. Ma kakav spektakl oduvaće ga Medvedev. Zverev samo protiv Novaka servira onako ludački, ne pravi duple i ne greši. Eno vam primer samo protiv Medvedeva u grupnoj fazi.
    (Player7, 21. novembar 2021 16:21)

    Si nesto rekao? 😁
    (Mudrac, 21. novembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  80. AО ће показати право стање и смер у будућности,искрено очекујем још много од Нолета,2-3 ГС ове године,треба да скине терете неких рекорда и да сав фокус иде на ГС турнире и по неки мастерс за душу.Ноле ће играти док буде конкурентан онда повлачење.
    (нс бој, 21. novembar 2021 18:47)

    # Link komentara

  81. Kraj svih nadanja Nadala, Federera i Djokovica da ce osvojiti jos neki GS.
    (Xman, 21. novembar 2021 18:31)

    Hhahahaha!!! Jel si to sam smislio? Stavljas Djokovica u isti kos sa Nadalom i Federerom. Djokovica koji uzima godisnje 2-3 gren slema.
    (Ivan, 21. novembar 2021 18:46)

    # Link komentara

  82. Kraj svih nadanja Nadala, Federera i Djokovica da ce osvojiti jos neki GS.
    (Xman, 21. novembar 2021 18:31) # Link komentara

    Zašto? Pa Novak je juče na avtopilotu imao set loptu u prvom, odlučile su dve loptice, a Zverev ne može bolje od ovog...Rekao bi da je Medvedev porazom od Novaka i Zvereva ugašen za AO...
    (dare slovenac, 21. novembar 2021 18:44)

    # Link komentara

  83. Нова велика тројка: Медведев, Зверев и Ђоковић, ако изгура још коју сезону.
    (ivan, 21. novembar 2021 18:44)

    # Link komentara

  84. Realno Zverev ih sve razbuco na ovom turniru i zasluzeno ce uzeti titulu
    (Mali Mrav, 21. novembar 2021 18:20)

    Razbucao? Izgubio u grupi od Medvedeva, sa Novakom je par poena odlučilo. Pre bi se reklo da je igrao najbolje kad je bilo najpotrebnije.
    (Player7, 21. novembar 2021 18:40)

    # Link komentara

  85. Apsolutno zasluženo pobeda Zvereva. U naletu je igra u životnoj formi. Kad treći na ATP listi dobije prvog i drugog onda mu treba odati priznanje. Ubitacan servis.Medo nije znao sta ga je snašlo nije bio u mogućnosti da ih vraca. Ubi ga covek sem tako. Duge noge ruke razoran servis i defanzivo i ofanzivno prejak. U onim dugim razmerama udaraca retko gresi i osvaja poene. Posle iscrpljujece borbe xa Novakom imao je manje vremena za odmor od Danila ali to se nije osećalo u finalu. Mislim da ce ovaj dvojac biti u budućnosti ljuti protivnici za presto kao sto je bila velika trojka zadnjih 15 godina. Sve čestitke Zverevu na osvojenom završnom mastersu.
    (Pall Mall, 21. novembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  86. Kolika ce biti razlika na listi izmedju Novaka i Danila ako Zverev pobedi?
    (Bob, 21. novembar 2021 17:38)
    Razlika će biti 2900 bodova u korist Novaka na kraju sezone.
    (miodrag, 21. novembar 2021 18:39)

    # Link komentara

  87. Prvo finale završnog Mastersa posle 2005.gde su oba učesnika mlađa od 25 godina. Vreme je konačno da mlađa generacija preuzme svetski vrh.
    (Jelena, 21. novembar 2021 17:20

    Najmlađi iz ere istorijskih asova za 6 meseci navršava 35 i ulazi u 36-u. Prošlo je 16 godina od te 2005. Pa ti sad vidi, da li biologija čini svoje ili je zaista do mlađarije.
    (dominus, 21. novembar 2021 18:38)

    # Link komentara

  88. A koliko ste pisali da neće imati šanse Zverev u finalu. Odigrao je defanzivu bolje nego Đoković i Medvedev. Nije imao slabe tačke. Svaka čast.
    (Đorđe, 21. novembar 2021 18:38)

    # Link komentara

  89. Baš nemoć Mede, Zverev samo nastavio gdje je stao jučer, manje-više isti nivo. Ne bi me začudilo da "poleti" nakon ovoga i najavi još jedan iskorak u sljedećoj sezoni (osvajanje prvog Slama)
    (CroFed, 21. novembar 2021 18:38)

    # Link komentara

  90. Prvo finale završnog Mastersa posle 2005.gde su oba učesnika mlađa od 25 godina. Vreme je konačno da mlađa generacija preuzme svetski vrh.
    (Jelena, 21. novembar 2021 17:20) # Link komentara

    To je sasvim normalno, pa niko nije vjecan a da li ce se to desiti iduce godine ili za koju godinu videcemo..jos se tu pitaju Nole i Rafa
    (Djenka, 21. novembar 2021 18:38)

    # Link komentara

  91. Format turnira kao stvoren za Sašu. Sa obzirom na njegovu nekonstantnist na slemovima, u grupi uvek ima jedan loš dan koji bi inače značio eliminaciju, ovako preživi i proigra u završnici. Prošli put kad je osvojio, imao je raspad od meča protiv Novaka u grupi pa ga je posle pobedio u finalu, isto sada poraz od Mede u grupi i sad ubedljiva pobeda u finalu
    (Соко сиви, 21. novembar 2021 18:37)

    # Link komentara

  92. Cemu frka sto necemo gledati Novaka vise u finalima?

    Dovoljno je postigao. Stigao do vrha. Kandidat za sportistu veka. Bez mrlje. Itd…

    Zar treba kao Fed??

    Najbolje da se povuce ako ga nece na AO. Otisao na vrhuncu plus ostao dosledan principima.
    (ime, 21. novembar 2021 17:54)

    Nema ni 3 nedelje kako je Novak igrao finale Pariza i osvojio ga o čemu ti trućaš majke ti naravno ne treba kao Federer da kalja svoje ime i da ga dobijaju nedostojni ali još je on daleko od toga draće on sve njih barem još neko vreme.
    (Nebojša, 21. novembar 2021 18:36)

    # Link komentara

  93. Fantastična dva meča Saše Zvereva! Podseća po snazi igre na 100% - nog Wawrinku. Samo ovom igrom pobedjuje se Novak! Problem po njih je što ni Stan nekada, ni Zverev do sada nisu konstantni, pa da na duže ugrožavaju Novaka!
    (Stara kajla, 21. novembar 2021 18:36)

    # Link komentara

  94. @Mina
    Inace je bas zabavno gledati 10-15 godina jedne te iste likove,svemu dodje kraj,ko voli tenis nastavice i dalje da ga prati,ko je pratio samo zbog Novaka nek se polako presaltuje na NBA i Jokica,jer ce ovo postajati realnost,jos na AO ce biti neki favorit ako uopste ode tamo,nakon toga verovtno ga Meda prestize na rang listi i mladjarija konacno preuzima primat,super stvar sto je uopste dovde i dosao,da se izjednaci u titulama sa onom dvojicom sto mnogi nisu ocekivali,ali za to je zadnje atome snage iskoristio i bice u buducnosti sve slabiji,ovi drugi sve jaci,prirodan proces
    (hercegovac, 21. novembar 2021 18:35)

    # Link komentara

  95. Бесконачно досадан тенис. Публика се сморила за све паре!
    То је "будућност" тениса...
    (Фигаро, 21. novembar 2021 18:34)

    # Link komentara

  96. Ova dva Rusa su u najboljoj formi trenutno.
    (Hanibal, 21. novembar 2021 18:34)

    # Link komentara

  97. ....budući dvojac za vrh uz sjajne Tima i Cicpasa. Neka nova četvorka, naravno kad najbolji kaže - od mene dosta.
    (FV_80_GV, 21. novembar 2021 18:34)

    # Link komentara

  98. Zašto bi se Novak povlačio?! Od sledeće godine može samo sa sebe da skine teret prvog favorita na turnirima. Uz malo sreće u završnici turnira da izbegne neko teško polufinale on može uzeti još par GS turnira. Ko ima bolji dan taj će pobediti. U pitanju su nijanse. Treba imati kontinuitet. Pa jedan Čilić je osvojio GS. Da je Nole igrao protiv njega bilo bi 3:0 ali nije. Hoću da kažem da i krajnji osvajač mora imati i malo sreće uz naravno znanje.
    (motamkablove, 21. novembar 2021 18:33)

    # Link komentara

  99. Kraj svih nadanja Nadala, Federera i Djokovica da ce osvojiti jos neki GS.
    (Xman, 21. novembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  100. Ovaj Zverev ima vise zavrsnih Mastersa nego Nadal. Ludilo mozga.
    (Mohikanac_'91., 21. novembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  101. Sada cemo se naslusat Zvereva i strucnjaka…a covek osvojio olimpijske i finalni masters…dva turnira koje niko iz sveta tenisa ne igra ozbiljno
    (dare slovenac, 21. novembar 2021 18:31)

    # Link komentara

  102. Ne znam iskreno zasto mnogi ne vole Zvereva. Meni je on nekako kul, mislim i da je dobar momak, eto, ponekad izgleda malo nadobudno ali sam siguran da je dobar momak. A i postao je odlican teniser. Sa ovakvim servisom, a tek kretanjem, koje je iznenadjujuce fenomenalno, on je kompletan teniser. Prejak forhend, kao i jak, cvrst bekend. Bas zelim da kada Novak zavrsi karijeru, on i Medvedev dijele vecinu titula. Dobri i korektni momci, kako na, tako i van terena.
    (Zoki, 21. novembar 2021 18:29)

    # Link komentara

  103. Višković ceo turnir filozofira kako je Zverev iscrpljen, iznuren te mentalno te fizički a on razbuca sve i osvoji titulu. Biće pravo malo čudo ukoliko Zverev sledeće godine ne osvoji svoj prvi GS. Novaku će biti pakleno teško na AO ukoliko bude učestvovao.
    (Kutikula, 21. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  104. Svakako za Đokovića je bolje da Zverev pobijedi.

    Nakon ovog turnira,

    Đoković 11540
    Medvedev 8640

    Znači razlika je 2900 bodova.

    Čak i ako Đoković ne bude igrao AO, zbog vakcine, i ako Medvedev osvoji AO 2022.

    Đoković ostaje na 1. mjestu za 100 bodova više od Medvedeva.

    Đoković
    10940 + 600 (tri pobjede u grupi) - 2000 (ako ne bude igrao AO) = 9540


    Medvedev
    7640 + 1000 (finale Torina) - 1200 (bodovi iz AO 2021) + 2000 (ako osvoji AO 2022.) = 9440

    Znači Đoković bi ostao na 1. mjestu, i ako ne bude igrao AO 2022.

    PS. ne znam da li se računaju neki bodovi iz Dejvis kupa u međuvremenu.
    (CG, 21. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  105. Dva raspadnuta tenisera u finalu, a pre neki dan taj Zverev se raspao isto protivu raspadnutog Medvedeva, a apojedinci pljuju Djokovica koji ima 35 godina, i kao takav tog istog Zvereva mogao da dobije tog Zvereva, prvi set egal kojeg mogao da dobije I Djokovic, drugi set 6:4 za Djokovica.
    (Milorad, 21. novembar 2021 18:27)

    # Link komentara

  106. Dva bek sutera-rivalstvo buducnosti!
    (Bob, 21. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  107. Realno Zverev ih sve razbuco na ovom turniru i zasluzeno ce uzeti titulu
    (Mali Mrav, 21. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  108. Konacno da Zveki i protiv drugih servira bez greske,ne samo protiv Novaka.
    U sustini ovo je dobro za Novaka, Daniil mu je sad dosta iza po bodovima.
    Samo bih zapazio da je servis sad vec postao kljucni segment igre sto mi se iskreno ne svidja. Kad se samo sjetim Nadala i Novaka eto na RG ove godine npr...to su brate mecevi...Ne znam kome je intersatan mec ove dvojice i slicnih bandera
    (Gjsksn, 21. novembar 2021 18:20)

    # Link komentara

  109. .... Najbolje da se povuce ako ga nece na AO. Otisao na vrhuncu plus ostao dosledan principima.
    (ime, 21. novembar 2021 17:54)

    Nole se vakcinisao. Obelodaniće se ovo naredne nedelje ili u decembru.
    Principi su principi, ali karijera je karijera. I ja bih se vakcinisao ako bih želeo da osvojim više od 20 GS titula.
    Samo tako postaje GOAT.
    Zato se i vakcinisao, a tako i treba.
    (Optimista pripravnik, 21. novembar 2021 18:17)

    # Link komentara

  110. Prvo finale završnog Mastersa posle 2005.gde su oba učesnika mlađa od 25 godina. Vreme je konačno da mlađa generacija preuzme svetski vrh.
    (Jelena, 21. novembar 2021 17:20)

    Da, vreme cini svoje i to je prirodan proces ali se nadamo da Novak osvoji jos neki GS i masters jer nismo sigurni koliko jos moze Nadal pa da slucajno ne prestigne Novaka. Oboje su na 20 GS a Novak ima samo jedan masters vise sto znaci da skoro izjednaceni. Kad bi bili sigurni da Nadal vise ne moze da osvoji GS i masters, Novaku bi bio dovoljan jos taj jedan GS. Sledeca godina ce biti kljucna jer se ocekuje povratak Nadala. Mladji ce sve vise i vise osvajati GS i masterse a Novak i Nadal ce voditi zadnju bitku za najboljeg svih vremena.
    (milan, 21. novembar 2021 18:13)

    # Link komentara

  111. meni ovo uzasno za gledanje, pogotovo sto znam da zverev ne oseca umor od sinoc sto znaci da je i djokovic iskoristio set loptu juce u prvom danas bi uhvatio uspavanog medvedrva i pobedio. ovako je samo probudio zvereva jos vise.
    (..., 21. novembar 2021 18:11)

    # Link komentara

  112. Idemo Zvereev.
    (Kopriva, 21. novembar 2021 18:07)

    # Link komentara

  113. Ne sumnjam da ćemo gledati dobar tenis u finalu, ali meni je svaki turnir bez Novaka dosadan.
    (Djido, 21. novembar 2021 16:29)
    A ja svaki turnin bez Novaka i ne gledam.
    (Kvazi Teniski Fantast, 21. novembar 2021 18:06)

    # Link komentara

  114. Nemac razbija Rusa kao tanjire u grckoj kafani. Rus je uvukao rogove i bori se za vazduh nezajuci sta ga je snaslo.
    (lalo, 21. novembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  115. Ovo ce postati jako dosadno kad ode Djokovic jer ovim mladjim igracima igra zavisi nasjvise od servisa,ako ih sluzi super,a ako ne onda mucenje ide.Za razliku od Djokovica i Nadala kojima servis uopste nije jako oruzje i dominirali su jer su sa osnovne linije najbolji
    (Sonic, 21. novembar 2021 17:56)

    # Link komentara

  116. Cemu frka sto necemo gledati Novaka vise u finalima?

    Dovoljno je postigao. Stigao do vrha. Kandidat za sportistu veka. Bez mrlje. Itd…

    Zar treba kao Fed??

    Najbolje da se povuce ako ga nece na AO. Otisao na vrhuncu plus ostao dosledan principima.
    (ime, 21. novembar 2021 17:54)

    # Link komentara

  117. Da je malo sporija podloga bila Novak bi ovaj master sigurno osvojio..Ocekujem da na svim turnirima bude ovako brza podloga jer samo tako Novak moze da bude ugrozen...
    (PAJO, 21. novembar 2021 17:54)

    # Link komentara

  118. Навијам за Зверева.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 21. novembar 2021 17:47)

    # Link komentara

  119. Ko li navija za Zverea, osim rodbine, Nemci teško, Rusi još manje.
    (zare, 21. novembar 2021 17:43)

    # Link komentara

  120. Definitivno dobijamo novo rivalstvo.
    (Simke, 21. novembar 2021 17:40)

    # Link komentara

  121. Medvedev je bolji igrač i imao je više vremena da se odmori za ovaj meč. Ipak, Zverev je u naletu, dobio je Novaka i nema šta da izgubi. Ako ga servis bude služio mislim da dobija večeras. Na stranu što igra mnogo lepše za oko, (Medvedev stvarno ‘lopata’ i ima ružan stil), treba dodati i to da je Saša u boljoj formi. Ustalio se i mentalno, što mu je uvek i nedostajalo, tako da je sada u stvari najbolji na turu kad su u pitanju mečevi na 2 dobijena seta. Za GS mečeve su Nole i Meda bolji. Neka pobedi hrabriji i bolji.... i neka pobedi tenis!!
    (Dobros-AV, 21. novembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  122. Kolika ce biti razlika na listi izmedju Novaka i Danila ako Zverev pobedi?
    (Bob, 21. novembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  123. Мораћемо у будуће да се навикавамо на финала без Новака, мада ће финала без најбољег на свету бити увек дозирана са неком сетом што најбољег нема. Јер финала у којима је учесник Новак одишу неком атмосфером где сви једва чекају да га виде и они који га обожавају као ја или они који га не воле попут Виландера, али му се са поштовањем клањају за оно што је урадио за тенис уопште. Новак је јединствен и то не може нико да му оспори. За ове тенисере и бивше и будуће без да икога потцењујем Новакова игра је за два копља изнад њих.
    (ostali samo dugmići, 21. novembar 2021 17:36)

    # Link komentara

  124. Ja sve dok nisam pogledao ovu vest mislio da je Nvak pobedio juče Zverinu.
    (Panter, 21. novembar 2021 17:35)

    # Link komentara

  125. Dobri su ovi dečki ali mi dosadno gledati.

    Kako će nam nedostajati Velika trojka...
    (Mina, 21. novembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  126. Prednost dajem Zverevu. U boljoj je formi i posle pobede nad Noletom ima i samopouzdanje.
    Meda neće ni set da mu uzme ... znači: 2:0 za Sašu bez problema.
    (Optimista pripravnik, 21. novembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  127. Medvedev je favorit u finalu.
    (Posmatrac, 21. novembar 2021 17:21)

    # Link komentara

  128. Prvo finale završnog Mastersa posle 2005.gde su oba učesnika mlađa od 25 godina. Vreme je konačno da mlađa generacija preuzme svetski vrh.
    (Jelena, 21. novembar 2021 17:20)

    # Link komentara

  129. Nadam se da će Medvedev pobediti jer je Zverev izbacio Novaka. Zato navijam svim srcem protiv Zvereva.
    (Frozen Throne 123, 21. novembar 2021 17:13)

    # Link komentara

  130. Viškovića još uvek bole Olimpijske igre
    (sakupljač minusa, 21. novembar 2021 17:10)

    # Link komentara

  131. I odmoran Zverev imao bi dosta problema i za nijansu manje šanse da pobedi, a nakon sinoćnjeg meča sigurno je vraški iscrpljen i ne očekujem danas neko uzbuđenje. Možda, ali samo možda uspe da uzme prvi set ali ništa više od toga. Medvedev do nove titule. Interesantno kako su se stvari u njihovom rivalstvu potpuno zaokrenule i, nakon početne dominacije Nemca, Rus je preokrenuo i kontroliše H2H. Ipak, verujem da će u budućnosti biti još tumbanja i da njihovo rivalstvo neće postati jednostrano.
    (Robert, 21. novembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  132. Ma kakav spektakl oduvaće ga Medvedev. Zverev samo protiv Novaka servira onako ludački, ne pravi duple i ne greši. Eno vam primer samo protiv Medvedeva u grupnoj fazi.
    (Player7, 21. novembar 2021 16:21)
    Pa nije ga Mevedev dobio 6-0 6-0, vec je bio vrlo tesan mec, koji se zavrisio u tajbrejku treceg seta rezultatom 8-6. Daleko od toga da Zverev nema sanse danas.
    (Tn, 21. novembar 2021 16:44)

    # Link komentara

  133. Prednost dajem Mwdvedevu. Odmorniji je i zna kako da izadje na kraj. S druge sttane, sasa je vec osvajao ovo i iako je umoran od sinoc to moze da mu bude vetar u ledja jer je savladao najboljeg. Mislim da je Sasa najbolji teniser na turu, ali od toga ga deli mentalna snaga. Nema pobedu na slemu protiv top10 igraca(0-13). Koliko je psihicki nestabilan dokaz je privatni zivot i gluposti koje pravio. A takodje na terenu se jasno vidi sve to. Da je sredio glavu, vec sad bi imao par slemova. Kako god, nek pruze dobar mec svejedno mi je ko osvaja.
    (Downtown, 21. novembar 2021 16:37)

    # Link komentara

  134. Ma kakav spektakl oduvaće ga Medvedev. Zverev samo protiv Novaka servira onako ludački, ne pravi duple i ne greši. Eno vam primer samo protiv Medvedeva u grupnoj fazi.
    (Player7, 21. novembar 2021 16:21)

    # Link komentara