1. Pitanje za autora ovog teksta. Na osnovu čega smatra da je Karmelo Entoni jedan od najboljih košarkaša svih vremena? Jer lično smatram da je Karmelo najprecjenjeniji igrač ikad, i imam solidne argumente za tu tvrdnju.
    (MethodManWu, 23. oktobar 2021 08:55)

    # Link komentara

  2. Kris Pol je fantastičan, kompletan plej. Moj omiljeni igrač iz sadašnjeg vremena. Ali, iz nekog prošlog vremena omiljeni igrač bio mi je takođe fantastični jednako dobri Kevin Džonson, KJ, iz Feniksa. Čak explozivniji. Energija uvek na najvišem nivou. Za mene svakako, zasigurno, zaslužuje mesto u prvih 75. Na oba kraja terena. Bili su epski dueli u tadašnje vreme. KJ je redovno npr. čuvao MJ i to vrlo dobro. Vodili su pravi rat njih dvojica. KJ je igrao više od deset sezona za svoje Sanse i bio sve vreme najbolji igrač i redovni učesnik PlejOfa. KJ je jedan od igrača koji su "menjali igru", a takvih nema puno.
    (Vlada, 22. oktobar 2021 21:01)

    # Link komentara

  3. @veder
    Niti se digla prasina,niti Jokica uopste iko stavlja na listu(iako realno vec to zasluzuje),ako je losa situacija u zemlji ne znaci da ljude ne treba da interesuju i druge stvari,da ne prate sport,doduse slazem se recimo u primeru Djokovica zna se otici u drugu krajnost,ali pratii danas NBA je znak dobrog ukusa,jedini sistem koji je preziveo,koji donosi i vise novca a zadrzao je neku draz,za razliku od npr.fudbalske LS,gde se sve svodi na 5-6 supertimova
    (gedza, 22. oktobar 2021 20:02)

    # Link komentara

  4. (NNN, 22. oktobar 2021 17:31)
    svaka čast parkeru, djinobiliju i gasolu, ali oni nikada nisu bili nosioci svojih fransiza.. i nikada nisu bili u prvoj petorci lige.. samim tim ne mogu biti na listi.. to je kao kad bi milvoki osvojio još neku titulu, pa midlton bio uvršten na listu 100 najboljih, a glavni igrač bio janis.. amerikanci ne vrednuju titule mnogo igračima koji te titule nisu izneli kao ubedljivo najbolji igrači ekipe.. u suprotnom bi i robert ori sa čak 7 titula bio na listi.. indivudualni učinci, individulane nagrade i statistika je ono što oni najviše vrednuju i tako je oduvek.. na prvi pogled, na listi nije mesto dejvisu, ali on je čak 4 puta bio prva petorka lige i samim tim su parker, djinobili i gasol sa njim neuporedivi.. gledajuće te njihove standarde, najveca greska je što na listi nema dvajta hauarda, koji je, izmedju ostalog, takodje 4 puta bio prva petorka lige ili mekgrejdi koji je 2 puta bio.. ako se ne varam, nema na listi igarača koji nije bar jednom bio u prvoj petorci lige.. to im je izgleda bio glavni parametar uz još neke druge.. svakako ne može lilard unutra (koji je to bio samo jednom), a ova dvojica pomenutih da ne budu (kao i jokić koji je Mvp i dva puta prva petorka).. ima nelogičnosti još nekih, ali se one neodnose na parkera, gdjinobilija i gasola..
    (Nemanja, 22. oktobar 2021 19:38)

    # Link komentara

  5. Mislim da na listi ne treba da bude ni Karmelo. Covek je vrhunski napadac. I to je sve. Los saigrac, los odbrambeni igrac, nikada nista nije osvojio osim na koledzu. On je najverovatnije izabran zbog svojih partija na Olimpijskim igrama. Ako gledamo generalno, MekGrejdi je bio makar jednak sa Entonijem u pogledu napada, a daleko kompletniji igrac sve skupa - mnogo bolja kontrola lopte, pregled igre, odbrana, sve. Ako je Karmelo na listi, onda mora i MekGrejdi da bude tu. A i pre MekGrejdija ima puno sjajnih igraca koji nisu na ovoj listi, a koje je autor mahom naveo. Koliko je i prisustvo Dzejmsa Hardena na ovoj listi opravdano cemo da vidimo u narednim godinama, sada kada se konacno zabijanje u odbrambenog igraca ne nagradjuje slobodnim bacanjima za napadaca. Ako nastavi da reseta istim tempom, onda kapa dole.
    (Milan, 22. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  6. Čekajte ljudi da ne idemo sad iz krajnosti u krajnost. Da se ne pojavi sad neko i kaže "eh kako je Yao Ming igrao". Valjda u svakom sportu treba postojati neki rezultati, predvodnici koji će ići do samog kraja. Jesu Vince i T-Mack bili dobri, ali od njih su bolji gotovi svi igraci sa spiska, a imaju i rezultate. Sa tim u vezi ovde nema mesta ni Lilardu, Melu, Hardenu i još nekima. Trenutno mi je najveća nepravda uvrštenje Lilarda umesto Kleja, a šta tek reći za Parkera, Đinobilija, Gasola.
    (Albion, 22. oktobar 2021 18:01)

    # Link komentara

  7. Toni Parker pre svih!
    Čovek ima 4 titule uz to je jednom bio MVP finala (ima više titula nego što je Lilard dobio plej-of serija).
    (NNN, 22. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  8. Dragan Borca je taj koji ce odrediti ko ce kad da se rodi i kakve ce uslove imati. I sad je Bill Russell kriv sto je igrao 60tih i sto nije imao 10 licnih trenera,nutricionista,moderne teretane,moderne prevoze na meceve,moderne metode i sad ce Dragan pojmas Borca da nam objasni da je zbog toga Andre Dramond bolji igrac od Rassella a ne shvata da bi Russell sa modernim uslovima bio spejs satl za mnoge jer je po talentu i mentalitetu to i bio,pobednik! Kaze slowmotion kosarka 60tih a tad se najbrze igralo,Wilt Cemberlen u svom prajmu sto mozete pogledati na videu 61-67 je bio spremniji,brzi i skocniji od svih sadasnjih visokih igraca,Robin Lopez i Adams su startni centri danas sta vise reci. 90% tvrdi da prati Nba kosarku a nisu videli da je neki centar mogao da prevede loptu coast to coast do prekjuce i Jokica. Sad ukucajte Shaquile O Neal coast to coast i izaci ce vam 4 razlicita videa gde Shaq kao voz prevodi loptu ili Shaq blazing speed video,gde ima cak i kad na perimetru crosoverom prolazi cuvari pa ce se najbolje videti koliko nemaju pojma ovi sto misle da je Shaq samo zbog snage bio dobar i poredjenja sa Dramondom ili Deandreom. U modernom vremenu stariji igraci bi mogli da budu jos bolji i spremniji nego sto su bili. A primera gde sportisti igraju u razlicitim erama sam davao 100 puta. Borca najgori ikada!!!
    (vince carter, 22. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  9. Pogledao letimicno i nisam video Pita Maravica. Ako njega nema onda cemu ta lista?
    (Proka, 22. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  10. Alo ljudi da nema Trejsija Mekgrejdija, covjek je jedan od najvecih umjetnika u kosarci ikad, letio je po terenu, pa onda Vins Karter itd...zestoki propusti uz postovanje legendama, ali...
    (Banjaluka, 22. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  11. Slažem se da je lista vrlo amaterska, po meni treba napraviti tačne kriterijume i reći on je zbog tih dostignuća ušao na listu. Prvo igrači koji nisu odigrali 10 sezona od kojih je 5 bilo i plejof, ne trebaju se nalaziti na spisku. Dejvis je za prvih 7 sezona samo dva puta igrao plejof, i to samo 14 utakmica, jako loše za jednog od najboljih svih vremena. Još zavisi i gde igraš, LAL je tu najviše forsiran. Peđa Stojaković je za 13 sezona preskočio ukupno 2 plejofa, 17 poena prosečno u karijeri za 13 sezona i ukupno preko 900 utakmica u NBA ligi sa plejof i all star mečevima. Još pored toga ima i NBA prsten i zlata sa reprezentacijom da svetskih i evropskih prvenstava. Igrač koji je zaslužio mesto među 75 svih vremena, ali nije bio dovoljno atraktivan jer je igrao najveći deo karijere u Kingsima i brzo je zaboravljen. Ta statistika u Bostonu ili LA je dovoljna za top 75 ali eto nekima nije. Zato ne volim te liste jer nisu realne, niti mogu da budu.
    (HipHop, 22. oktobar 2021 16:54)

    # Link komentara

  12. Dražen bi bio na listi da nije poginuo, taj je bio lud, i taman ga je krenulo...
    (ANALiticar, 22. oktobar 2021 16:53)

    # Link komentara

  13. Još bi izbacio Paul Pierce i Reggie Miller. Miller je šesti igrač, Pierce nije bio zvijezda ni na college. Ne vidim ni po čemu je Kevin McHale toliko strašan igrač, pa on nije ni nosio ekipu. Zanimljiv ali top 75 nije. Njega usporediti njega Waltonom je smiješno. Worthya shvaćam, imao je jedno strašni finale i bio je strijelac par excellence, Mislim ovo je kao da čupaš zube, od osmijeha na kraju par krnjataka ostane.
    (prigovori, 22. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  14. Zanimljivo niko da napise 75.br je MALO.. :)
    (staravolina, 22. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  15. Lista je presmesna pogotovo kada njoj nema cak ni Dikembea Mutomba,
    Peni Hardaveja, Vinsa Kartera... na listi nije cak ni najbolji strelac citavih 80-ih Alex English...
    (Batistuta, 22. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  16. Ovakve liste se izbacuju svaki cas da bi se ljudi zaludjivali glupostima i svadjali po internetu, kako fali ovaj onaj...da izbace listu top 1000 igraca u istoriji nba, opet bi se isti idioti javljali da napisu, kakva sramota stavili mo bambu, a nisu radmanovica
    (Citac vesti, 22. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  17. @
    A joj Dwayne Wade i Kevin Garnett. Wade je odigrao 5 sezona da bi sljedećih 10 bio u polupenziji. Garnett je bio loš otkad je došao kao rookie. Kao neki stretch 5 a niti šutira niti zna post, tipičan igrač koji je viši od ostalih pa se prodaje na srednjoškolsku slavu. Zato i ne idu na college, jer kad bi svi išli vidjelo bi se koliko ne vrijede. Ovako sada možda odigraju 1 ili 2 utakmice protiv konkurencije.

    ...…..

    Ajoj tebi sta pricas, saberi se, dal si realan ?
    D.Wade posle MJa i Kobija najbolja dvojka u istoriji kosarke... daleko ispred Klajd Drekslera.
    A sto se Garneta tice bukvalno cini mi se da nema igraca u istoriji NBA koji ima priblizne kombinovane ofanzivne + defanzivne statistike. 25K poena, 14K skokova, 5K as, 2K blokada. Ni Dankan, ni Hakim, ni Sakil. Njegovim (fizickim) padom, pala je i dinastija Seltiksa 2008.
    (Stefan COYG, 22. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  18. Izostaviti Vinsa i Trejsija...majko moja sta ovi rade. Po meni Lilard je zasluzio da se tu nadje ali za Dejvisa je prerano.
    (Marko, 22. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  19. Kakav Davis, Anthony i Lillard bre? Tracy i Vince lagano pre njih, Grant Hill takođe. Budalaština.
    (mighty banana, 22. oktobar 2021 16:41)

    # Link komentara

  20. Ove liste i služe da se sukobe mišljenja, pa bukvalno pitajte 100 trenera u Americi trenutno i svaki će napraviti drugačiju listu... Besmislica, apsolutno nigde i ni u čemu ne možeš napraviti ni top 5, a kamoli 100 nečega svih vremena.
    (drama, 22. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  21. Ne bih se slozio da se omalovazava kosarka od pre, mnogo vise se omalovazava danasnja kosarka 🙄

    Kada bi neko citao godinu dana komentare na B- 92 a da nije upucen u kosarku pomislio bi da Jokic ne bi mogao 10 koseva dati Juingu ili Robinsonu.

    Mislim da je vec postalo i glupo porediti igrace iz razlicitih era jer je danasnji sport totalno druga dimenzija, video igrica. Pogotovo za sport sedamdesetih pa i osamdesetih. Ajd devedesete i nekako.

    Zdovc je skoro dao intervju kada je bio u Beogradu da su skoro svi reprezentativci Jugoslavije pusili😬

    Pre 30-40 godina NBA je crpila talente sa svojih koledza, sada crpi iz celog sveta, mnogo veci "bunar" za talente i mnogo vise vrhunskih igraca.

    Bolje da prave liste po dekadama tako je puno realnije. Ovako ispada smesno da je tamo neko iz sezdeset i neke iz sloumousn poluamaterske kosarke bolji od kosarkasa iz 21.veka.
    (Dragan Borca, 22. oktobar 2021 16:40)

    # Link komentara

  22. Pa ne znam baš, i Moncrief i Howard su zapravo imali dosta kratak vrhunac, izduvali se pre tridesete, onda je Bernard King ipak više zaslužio, a i neki drugi. Po čemu je recimo Grant Hill imao lošiju karieru od Howarda? Bio dominantan 5-6 sezona do povrede, a nakon toga još dugo igrao kao sasvim solidan igrač.
    A između centara i jedan Artis Gilmore je bio po meni bolji centar od Howarda. Pogledajte njegove snimke, isplati se. Imao je tu nesreću da igra u vreme Kareema, inače sličan tip igrača, samo na nešto nižem nivou. Čak je koristio i sky-hook.
    (hmhm, 22. oktobar 2021 16:39)

    # Link komentara

  23. Alex English. Toliko od mene.
    (Napolitanac, 22. oktobar 2021 16:38)

    # Link komentara

  24. Toni Kukoc
    (kb9, 22. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  25. A joj Dwayne Wade i Kevin Garnett. Wade je odigrao 5 sezona da bi sljedećih 10 bio u polupenziji. Garnett je bio loš otkad je došao kao rookie. Kao neki stretch 5 a niti šutira niti zna post, tipičan igrač koji je viši od ostalih pa se prodaje na srednjoškolsku slavu. Zato i ne idu na college, jer kad bi svi išli vidjelo bi se koliko ne vrijede. Ovako sada možda odigraju 1 ili 2 utakmice protiv konkurencije.
    (antidan, 22. oktobar 2021 16:14)

    # Link komentara

  26. Погрешили су у томе што нису поставили јасне критеријуме. За играче попут Џордана, Леброна, Вилта, Меџика, Бирда и Шека је јасно да морају бити на листи пошто су били заштитни знак НБА лиге и мењали су америчку кошарку. За остале треба одредити мерило. Код Американаца је то обично статистика, али она је вредна само онда кад показује драстично другачији резултат од онога што ми голим оком видимо. Иначе је крајње сумњива. Ето, помиње се Двајт као рекордер у блокадама: ту треба имати у виду конкуренцију коју је имао у најбољим данима, али и тип кошарке - данашња игра не фаворизује игру под кошем (већ шут за три поена), и сасвим је логично да данашњи центри имају мање блокада у просеку него друго, па и у Вилтово или Двајтово време. Даље, на листи је много играча који су класични кошгетери, каквих има у свакој генерацији на десетине (Лилард, Вилкинс, Дрекслер, Кармело), али који кошарци нису донели ништа ново. Исто важи за центре типа Јуинг. Требало је направити такав критеријум да један део чине они који су били заштитни знак НБА, један део они који су мењали игру (и ту би онда свакако морао бити и Јокић, поред Данкана, Карија, Меџика, Маравича, Родмана...), а један део они који су били напросто толико добри да су у једном моменту доминирали, типа Хаким. Овако ти је на листи Харден који је био трећа опција у Оклахоми, резултатски ћорак у Хјустону, а сад није прва опција ни у Бруклину, Дејвис који је без Леброна ништа, или Вестбрук, обични набијач статистике у осредњим тимовима.
    (Иван, 22. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  27. Lilard? Vestbruk? Karmelo? A nema MekGrejdija i Kartera? Uz Ajversona ne znam ko je više obeležio 2000-te. Jel ovu listu sastavljao klinac 2006. godište?
    (Joni, 22. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  28. Sve je to super ali mjesto br1 zauvijek Majkl Dzordan.
    (NE DAM IME, 22. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  29. Nisam gledao Bernarda Kinga, po ovim statističkim podacima čovek je morao upasti na listu. 15 godina, 2 očito teško povređen i opet brutalne brojke.
    (CJC, 22. oktobar 2021 16:02)

    # Link komentara

  30. Ove liste su beskorisne dosta igraca je totalno precenjeno idealan primer Karmelo Entoni strelac strelac a nigde nikakvi rezultati cele karijere.
    (Drax, 22. oktobar 2021 15:47)

    # Link komentara

  31. Nisam pogledao listu do kraja ali ovo je moj spisak za 25 godina unazad:
    Novicki, Ajverson, Kobe, Kari, Lebron, Vejd, Entoni, Dankan, Mekgrejdi, Vestbruk, Janis, Kavaj, Alen, Karter, Dejvis, Durant, Harden, Pol, Kajri, Neš, Parker, Hill, Hauard, Peni H (ako nije biran ranije), Tauns , Grin

    Embid Joka Luka Jang za 25 g
    (Harold&Kumar, 22. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  32. sve nekako bih i mohao shvatit ali za Karmela to nikako
    (nikola, 22. oktobar 2021 15:16)

    # Link komentara

  33. Ali da nema Bernarda Kinga, neverovatno zaista. Malo je čudno za Trejsija i Kartera, ali opet zavisi ko gleda i šta se bira. Dejvis i Lilard možda tek za 25 godina da se uvrste, ovo sad je debilizam.
    (Fox, 22. oktobar 2021 15:14)

    # Link komentara

  34. Svaka čast za tekst, posebno za Monkrifa. Njegov Milvoki je bio verovatno najbolji tim 80ih koji nije dobacio do finala.

    Što se Lilarda tiče, opet nema realnih argumenata zašto je on na listi a ne npr. Bernard King, Aleks Ingliš, T-Mac ili Karter, svi su oni isto bili sjajni igrači, strelci itd, ali bez mnogo uspeha u plejofu. Što bi Ameri rekli, "recency bias".

    I za kraj, sa liste top 25 igrača proglašenih onomad 1971 dosta njih nije završilo i na top 50 listi, pa ne bih imao protiv da je to i sada bio slučaj (poštovanje staroj školi, ali neki igrači kasnije su imali prosto bolje karijere, ne vezano za to kakav je stil bio igre tada ili bilo šta drugo)
    (despot boric, 22. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  35. Sidni Monkrif nista bolji ili gori od Lilarda. Igrao 11 sezona. Da li je pravedno ili nije pitaj boga.
    Trejsi Megrejdi jeste sigurno bio najpopularniji kosarkas na planeti u jednom trenutku, ali da li je zasluzio i to je diskutabilno pitanje buduci da nikada nije prosao prvu rundu plej-ofa.
    Ali za jednog igraca sam 100% siguran da je izostavljen, a morao je biti na listi. Half man half amazing, najbolji danker svih vremena, besprekoran atleta, najvise sezona u
    istoriji NBA lige.
    (Imba, 22. oktobar 2021 15:06)

    # Link komentara

  36. Mogla bi se lista starijih igrača i proširiti ako je cilj 75. Ovako je 25 garantirano novih sto je loš kriterij jednako kao i taj prema kojem se prvih 50 ne bi diralo. Mislim da su neki s liste poznatiji po tome što nisu gledani nego što jesu, tj opravdavaju ih samo brojke, jer kako recimo uzeti Dwighta ili Cartera, pa i Iversona, ili D. Willkinsa dok su drugi ušli po dojmu kvalitete iz gledanja npr. Payton. Ili zašto Chris Mullin a ne Kiki koji je u prosjeku davao preko 25. Ne znam. Nisam ni pročitao listu tj jesam ali sam pozaboravljao. A opet subjektivno, Dirk mi je bezveze, kao i Tim Duncan što je stvar afiniteta prema razdobljima i svi trebaju biti zastupljeni
    (ništa o ničemu, 22. oktobar 2021 14:59)

    # Link komentara

  37. Toni Parker
    (Dylan Dog, 22. oktobar 2021 14:54)

    # Link komentara

  38. Uvijek ce biti rasprave ko god da je na listi. Vjerovatno je sporno i za prvih 25 izabranih, pa 50, pa sad opet .. Sta bi bilo da se bira prva petorka, kakve bi tu rasprave bile. Tako je kad se bira bez nekog kriterijuma. Kad imas kriterijume, onda nema spora. Tipa da se boduju titule, statistika... Vjerovatno i ta lista ne bi bila ona najbolja, ali bar se ne bi mogli buniti. Meni licno npr. nikada ne bi na listi bio Denis Rodman.
    (kaokakao, 22. oktobar 2021 14:37)

    # Link komentara

  39. Nisam ulazio u analizu da li neko ne treba da se nađe na listi najboljih, ali se uopšte ne slažem da bi bilo ko iz ankete trebalo da se nađe na listi, sem možda Parkera. Po mom mišljenju, pogrešno je birati najbolje pojedince u nekom timskom sportu kakav je košarka, samo na osnovu individualnih kriterijuma kakvi su statistika, ili učešće na Olstar utakmicama. Ipak tu treba uključiti i neke druge stvari koje otkrivaju koliko je neko bio zaista dobar.

    Primera radi, lična statistika jeste bitna i svakako bi na listu trebalo uključiti igrače koji imaju dobre statističke kategorije, a posebno ako se radi i o ofanzivnim i o defanzivnim kategorijama (zato igrač skromne statistike kao što je Vins Karter nikada ne bi mogao da se nađe na listi najboljih svih vremena), međutim, još značajnije je šta je neki igrač osvojio i koliko je doprineo timskom uspehu - dakle, na listu najboljih bi trebalo uključiti samo one koji su bili NBA, konferencijski ili divizijski šampioni, i to ako su direktno doprineli uspehu tima u tim sezonama - npr. bili MVP regularnog dela, plejofa ili, najbolje, finalne serije, ili su u tim sezonama dospeli u neku od najboljih petorki, ili učestvovali na Olstar utakmici.

    Ono što je takođe bitno je kolektivna svest o tome koliko je neko bio dobar i značajan igrač. Ovo pogotovo važi za bivše igrače - ne može da dospe na listu najbolji igrač koji nije ušao u Kuću slavnih, niti mu je matični klub povukao dres.

    Iz ankete, ove kriterijume ispunjava jedino Parker.
    (ja, 22. oktobar 2021 14:32)

    # Link komentara

  40. Sve je to politika i subjektivnost, osim 20-tak koje niko normalan ne bi mogao da izbaci. Kakav crni Vestbruk, kakav Dejvis (pola karijere nije igrao zbog povrede, inace je savrsenstvo od igraca i ima vremena) To je sto nam bode oci sad jer njih gledamo, neko bi od ostalih izbacio ko zna koliko i ubacio svoje favorite. Opustite se, em je nebitno em je to sve zabava za sirotinju (tj. vecinu nas).
    (Paja iz Vrcina, 22. oktobar 2021 14:18)

    # Link komentara

  41. Sjajan tekst, jos ako je autorski - tek onda svaka cast
    (Sloba, 22. oktobar 2021 14:15)

    # Link komentara

  42. Ne razumem po čemu je ovo toliko bitna stvar da se digla tolika prašina, da li je neko u 75.najboljih NBA košarkaša?! Za Srbe izgleda da je važnije da li je Jokić među 75.najboljih nego da li će biti leba da se jede sutra, kako nam napredno ide sve od sns ruke!
    (veder, 22. oktobar 2021 14:11)

    # Link komentara

  43. Sramota je izostavito Dvajta Hauvarda, najboljeg centra još od Šeka. Bitno da su ubacili Lilarda koji ništa veliko nije postigao i svojoj karijeri da bude deo ovog privilegovanog društva
    (Miličić Darko NBA šampion, 22. oktobar 2021 14:10)

    # Link komentara

  44. Aleks Ingliš je morao biti tu, a i Monkrif. Ne slažem se za Hauarda, nije mu tu mesto. Dejvis i Lilard da, ali još je rano.
    (DukiNS, 22. oktobar 2021 14:10)

    # Link komentara

  45. Vestbruk, Lilard OUT
    Manu, Parker IN

    Eventualno Jokic ali je moooozda jos rano. To bi onda povuklo argumente i za Rouza (ne uporedjujem ih) itd...

    Ima tu jos mozda igraca (npr Rondo, Tompson... ) ali svakako pre pomenute dvojice (Vestbruk, Lilard) pa vrv i Dejvisa.
    (Pera Ždera, 22. oktobar 2021 13:59)

    # Link komentara