Nema vise London Towersa, to ime nepostoji vise.2002 ga je iselio u Essex vlasnik Ed Simons a posle prodao i oni imaju naziv Essex Leopards posto su se jis ranije fuzionisali sa London Leopards.trenutno taj klub igra u ND2 ro su 2 ranga nize od BBL.
Posle tiga dugo nije bilo u Londonu tima bio je izvan londona Guilford Heat Od nekoliko godina u London se iz Milton Keys mesta doselio tim Lions i preuzeo novo ume London Lions.
Eto to je za vas koji niste upuceni u EK kosarku.
Inace Lindon Towers je isto tako primio ime kada se davno preselio iz Skotskog Livingstona u London i tada su dobili ime London Kings i igrali Euroligu prosavsi jake jvalifikacije do najboljih 8 timova a tada je igrala i Jugoplastika a od slabijih i Holandski Den Hag.
Tako da nista novo je za Engleze da se timovi u Lomdonu pojavljuju i nestaju, Pre pandeemije naglo je bulo 3. Lions, Riyals i Scorchers.Prva 2 su nosili imena Londoba a 3 je imao naziv Sarrey Scorchers.koji su bili na periferiji Londona a Lionsi su u centru Londona a Royalsi su na Cristal Palace, samo sto su se Royalsi ugasili posle 2 sezone prosle fodine.
(Znalac, 22. oktobar 2021 16:25)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Presmesan si, zvezda i skola..
(pavle, 22. oktobar 2021 15:16)
Da li im je to propala njihova NBA razvojna liga pa traže drugu uz mogućnost zarade? Izgleda da će London Towers dobiti novu šansu da pokažu koliko ne znaju.
(smeh, 22. oktobar 2021 14:14)
Zaboravite Beograd kao i bilo koji ex-Yu grad, ovdje ne postoji isplativo tziste. U NBA je prosjecna cijena ulaznica oko 100 dolara a casa pive je 10 dolara. Jedan dres kosta 150 dolara. Kod nas je dres aktuelnih drzavnih projekata oko 60 dolara. Pogledajte NBA meceve, i skoro svi navijaci imaju dres voljenog kluba. A pogledajte Evroligaske meceve, skoro niko ne nosi dres svog kluba. U Evropi evroligaski dres je oko 50 evra. U Milanu je cijena ulaznica za Olimpiju 14-180 evra, a kod nas niko niko nema da plati vise od 500 dinara. Licno mislim da FIBA Koristi NBA kao sredstvo pritiska na Evroligu. Ja licno sam protiv NBA Europe jer bi to znacilo fiksan broj klubova koji bi igrali po konferencijama, klubove bi dobili oni gradovi koji bi za to platili, i ne postoji mogucnost ni ulaska u ligu ni ispadanja. Sve u svemu za nas tu nema mjesta jer nismo finansijski zanimljivi...
(Sasha, 22. oktobar 2021 13:32)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
ako im treba tim sa najsaljivijim navijacima, nema sumnje da ce to biti onaj koji ti podrzavas
(neko ko zna, 22. oktobar 2021 12:59)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
Za London se slazem, ali Pariz? Druze, Francuzi su mnogo dali svetskoj kosarci. Uvek su imali dobre igrace i solidne klubove, a reprezentacija im je decenijama u svetskom vrhu.
(beogradski, 22. oktobar 2021 11:58)
Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope...
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Biće toga onda kada se bude izmislila teleportacija. Već zamišljam kako Radonja okuplja ekipu na osvetljena mesta i kaže "Beam me up, Scottie". :)
P.S. Ko je gledao "Zvezdane staze" i to one originalne sa Šatnerom i Nimojem, zna na šta mislim. :)
(NastyB, 22. oktobar
Rekao sam kroz neki organizovan turnir...za to ne treba teleportacija,a Radonju nisam spomenuo,vec sam naglasio propast nase klupske kosarke selidbom u B diviziju...No bitno da ti izvuces iz konteksta sta tebi odgovara pa jos pokusas biti i interesantan.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 11:50)
Košarka ne zanima nikog u Londonu, a ni Pariz nije baš košarkaški grad… ali većina ljudi iz SAD upravo ta dva grada doživljava kao najbitnije gradove Evrope, što oni po mnogo čemu i jesu, ali mislim da dugoročno, košarkaški projekti neće uspeti u tim gradovima jer to jednostavno nije sport koji oni prate i igraju generalno. Da li će to neko ukapirati ili ipak bitno da se za par godina uzme dobra lova, videćemo :)
(dečko u usponu, 22. oktobar 2021 11:49)
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
Nadam se da se samo zezaš, jer ukoliko si ozbiljan, pod HITNO ti treba lečenje... i to ozbiljno lečenje...
(panter pudlica, 22. oktobar 2021 11:38)
Ne znam stvarno kako Beograd i Kaunas idu u istu rečenicu sa Moskvom, Parizom, Londonom, Madridom, Barselonom, Minhenom...
Da me ne shvatite pogrešno ako Ameri prave takmičenje nas tu nema i kraj priče. Ne znaju oni ništa o košarci ovde i ne čudi me da će da prave klub u Londonu.
(Kole, 22. oktobar 2021 11:35)
Jokic u Areni! Realnije je da dodje u arenu kao clan NBA tima nego sto cemo ga videti u areni u dresu reprezentacije. Naravno,mislim da je mission impossible da Srbija ima NBA ekipu :)
(aca, 22. oktobar 2021 11:34)
Nisam siguran da li Englezi znaju sva košarkaška pravila. Jedan iz publike viče ofsaaajd, a neki do njega mu dobacuje: Koji bre ofsajd, vidiš da gledamo vaterpolo.
(Shigman, 22. oktobar 2021 11:00)
nazalost, nije realno. moramo da se probudimo. mi se raspadamo po svim savovima i u poslednjih 30 godina od velike drzave koja je u nekim stvarima bila medju najnaprednijima u evropi, spustili smo se prakticno na nivo albanije i moldavije. to je sada nase drustvo. i kao neka nas zovu u nba, mi smo bili prvaci... da. zvace nas kad bude jednom u pet godina neki memorijal, pa par nasih legendi da ode da baci kosku, da se smeju i slikaju. ako mislite da ce neko ozbiljan da pravi ozbiljnu pricu sa ostojom i covicem i njihovim placenim hordama laznih navijaca, samo da vas pitam, da li biste vi sa njima pravili nesto? svaka liga ocekuje da od navijaca zaradi, a ne da mora da placa navijace zbog politike. to samo kod nas ima. nema ni u grckoj i turskoj.
ako hocemo da nas postuju i traze, moramo sami sebe da pocnemo da postujemo. da pocnemo da se ponasamo pristojno, zakonito, transparentno i profesionalno. dok se budemo ponasali kao hajduci ili kao na stocnoj pijaci iz 19. veka, tako ce i da nas vide - kao olos.
(veverica, 22. oktobar 2021 10:53)
Pa ovde je prava drama što je Partizan stavio cenu 1000 dinara za ABA ligu manje od 10 evra, mi hoćemo kartu za 200 dinara ili dzaba da bude, nemamo mi veze sa ovim projektom.
(Lester Bo McCaleb, 22. oktobar 2021 10:49)
bice ludilo kad nasi navijaci odu na gostovanje u npr. Orlando pa se tamo na tribinama poskidaju do pojasa goli i naprave bakljadu, tuce sa pandurima i domacim navijacima, pljuvanje sa tribina po igracima i treneru,imitiranje zivotinja sa tribina, svinjske potkolenice na terenu...
(aca, 22. oktobar 2021 10:45)
Nisam siguran...bojim se da ce se napraviti zatvorena liga po sistemu NBA gde ce ligu zatvoriti mocni finansijski klubovi sa projektovanim budzetom kojeg mi mozemo samo da sanjamo.Prohodnost ka ligi nece postojati vec ce se ispod te lige iskristalisati jos neka takmicenja mozda i neke B divizije koje ce imati ulogu razvojnih i nazovi koledz liga po sistemu koji funkcionise u SAD.Sve mi lici na revolucionarnu promenu gde kosarka kakvu poznajemo nece vise postojati.Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope mozda kroz neki turnirski deo ali ostatak klubova koji ce imati u Evropi ulogu razvojne lige nikada krociti u evropsku NBA ligu nece.U Evropi nece biti neke pobune protiv toga jer kosarka poslednjih godina u velikom je padu po pitanju gledanosti i atraktivnosti samog sporta tako da ce ta ideja lako proci.Za nase klubove to oznacava propast i drugorazredni status.Sve su prilike da cemo imati crn scenario srpske kosarke.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Jao, ljudi, koliko istih komentara... Razmislimo malo, ako hoće da prošire NBA, neće nijedan postojeći tim ući u nju. Formiraće se, npr, tim Belgrade Eagles u kome će možda ponekad igrati poneki Srbin. Nema tu nacionalnog predznaka i manje ili više košarkaških gradova, samo zabave i biznisa, što NBA i jeste.
(zzzzz, 22. oktobar 2021 10:43)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35) # Link komentara
Мислим да Амери нису баш толики дибидуси да покушају да пренесу НБА функционисање на Европу! Већ су прописно поломили зубе на фудбалској суперлиги па верујем да неће направити исту грешку са кошарком.Ко помисли да може да оснује нови клуб у Европи и да има препуну дворану/арену већ сутрадан тај је залутао у овај дио планете.У Европи је традиција и припадност (клубу) много битнија него ли у САД-у који немају изграђен културни идентитет и све се своди на кеш и забаву.
Мислим да ће се све свести на неку врсту компромиса.И јаре и паре што би се рекло.Тренутни евролигаши ће задржати свој грб и боје али ће у тој лиги наступати под нешто другачијим именом.Тако да би то нешто изгледало као што сам већ навео на примјеру Звезде и Партизана као Belgrade Red Stars,Belgrade Partisans,Athens Rabits,Moscow Bears,Tel Aviv Foxes,Madrid Kings...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 10:35)
London i košarka....?!?!?!?!?!
Hahahah…ahah hahaha…haha h... Ma idi begaj bre!
A tek Pariz!?!
"London Mufljuzi" ili "London Lososi", kako bi se već zvao taj tim!
A zamišljam DelBoja i Rodnija kako u Raginoj Glavi gledaju zamislite to košarkašku utakmicu svog voljenog tima!?!
Engleska je bila i biće postojbina fudbala, i za nju drugi sport ne postoji, sem ragbija i kriketa! Oni to ljubomorno čuvaju i neguju, pa džabe Amerima i onom blesavom Bartomeu da ih nekako košarkaški edukuju. Zabole njih nešto za košarku! Oni svoj fudbalski tim i da je u petoj ili sedmoj ligi, prate i vole od detinjstva!
(Neo@, 22. oktobar 2021 10:32)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:32)
Poželjna destinacija je i London, verovatno zbog kvaliteta britanske košarke... :D
(Legionar, 22. oktobar 2021 09:09)
Pa ni Toronto Reptorsi nisu bili krcati kanadskim košarkašima niti su imali neku ligu kada su pristupili NBA, pa su postali šampioni. Poenta je da se napravi liga koja je finansijski samoodrživa. Ako je tebi u redu da Zvezda i Partizan dobijaju od države milione svake godine i to samo u košarci i da su stalno u gubitku, onda sa tobom nešto nije u redu. Klub ako ne zarađuje i ne plaća poreze, tj. ne donosi državnoj kasi više nego što joj uzima, onda je šteta za državu i društvo. Nijedan košarkaški klub u Evropi nije samoodrživ. Uglavnom ga finansira fudbalski klub (kao Real i Barsu), ili zasedne neki milioner pa gura svoj novac i dobija sa druge strane poreske olakšice od države (Panatinaikos, Olimpijakos, turski klubovi,...) ili države daje lovu iz budžeta, kao Zvezdi i Partizanu. Bukvalno u svakoj državi postoji model po kojem se u košarkaški klub upumpava novac da bi funkcionisao.
(brm, 22. oktobar 2021 10:26)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:17)
Taman fino,
da ljubitelji "privatizacije" dobiju svoj klub koji ima svog "gazdu",
kako bi prestali da se lože da će neko da "kupi" Zvezdu i Partizan.
Zvezda, Partizan, Borac i ostali, treba da ostanu to što jesu, predstavici ove društvene sredine i da igraju košarku koju ovaj narod voli i da gleda i da igra.
(Meni su lepše za gledanje ABA i Evroliga od NBA, 22. oktobar 2021 10:13)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
Imenjače iako nije direktna poenta u odgovoru na tvoje pitanje nego više trivija informacija podstaknuta tvojim pitanjem Pariz ima KK a to je Rasing klub Pariz kao košarkaška sekcija FK Rasinga. Ne bih naravno nikada ni znao za to nego se taj klub stalno pominje u košarkaškom cv Tonija Parkera koje tu stekao ime pre nego li će preći u San Antonio.
(Prota, 22. oktobar 2021 09:59)
London, Pariz, Madrid, Rim, mozda neki grad u Nemackoj... nebitni su timovi. Ako bi se ovako nesto nekada i ostvralilo kladim se da bi npr. Amsterdam imao mnogo mnogo vece sanse od Beograda i Zvevde i Partizana.
(aca, 22. oktobar 2021 09:40)
NBA ligi je potreban šou. A gde ćeš bolji šou nego u Areni? Ameri znaju da ulože u šou biznis i zabavu, to moramo priznati.
(Qwerty86, 22. oktobar 2021 09:39)
Gore od onog privatnika Bartomeua ne moze. Covek je naprosto upropastio evropsku klupsku kosarku jer mu je jedini i iskljucivi motiv novac. Izivljavao se na siromasnijim klubovima a forsirao bogate iskljucivo vodjen zaradom bez ikakvog osecaja za sportski deo price. Sto se mene tice daleko mu lepa kuca, pa makar ja gledao i Londonske Tornjeve i Pariske Katakombe u toj ligi.
(raikonen, 22. oktobar 2021 09:38)
Ako NBA napravi takmičenje u Evropi, ono sigurno neće biti sa postojećim timovima. Mislim da će se napraviti franšize u najvećin gradovima i ko ima para kupiće prava. Verujem da će ih biti 18 ili 16, možda 2 ili max 3 u zemljama gde se igra dovra košarka, plus London. Lično mislim da to neće biti dobro za Evropsku košarku i za košarku u opšte. Verujem da je FIBA ušla u projekat samo da napakosti Evroligi.Taj NBA sistem po mom mišljenju neće doneti ništa dobro Evropskoj košarci osim velike zarade osnivačima, koja će se naravno preliti delom na igrače. U ligu će u još većem broju dolaziti isluženi američki košarkaši. Teško da će ovo da bude dobro za reprezentacije. Nacionalna prvenstva će biti u još većem zapećku. Jednostavno koncept organizacije Evropske košarke nije za NBA.
(objektivan, 22. oktobar 2021 09:35)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
Мислиш Илија Максимовић, из Републике Српске? :)
(NSslaninar, 22. oktobar 2021 09:32)
Хоће они Београд али неће Звезду и Партизан већ Belgrade Red Stars and Belgrade Partisans.Како они то воле да кажу франшизе.А нема шансе да буду два клуба.Можда само у почетку док не приволе неко јаче име из ЕЛ да пређе у њихово такмичење.Евентуално до 2026 би могла бити два наша клуба у том такмичењу.Тј док су јаки и богати клубови уговором везани за ЕЛ.
Реално ово са НБА је чак и горе него ли ова ЕЛ са Бертомеуом на челу.Ови потоњи су барем одустали од сулудог пројекта званог “Енглеска и кошарка”.Труде се да анимирају Париз али ни то им не иде од руке...
Биће ту више клубова од 18 колико се нагађа да ће бити.Вероватно око 30-ак баш као у НБА.Подијелиће они то на Исток и Запад.Биће по 2 меча недељно.Домаћа лига само за Б тим или јуниоре.Барем до завршнице домаћих такмичења.
Да ли наши треба да уђу у тај пројекат?Ако добијемо дугорочан уговор апсолутно подржавам.Третман који је овај простор имао од ЕЛ је најблаже речено СРАМОТАН и ред би било да прекинемо сваку сарадњу са УЛЕБ-ом.Уосталом са НБА на челу барем ће та нова лига бити профитабилна...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 09:29)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59) # Link komentara
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
London i Pariz, dva najnekosarkaskija glavna grada u Evropi ali napravice utakmice nekim prestiznim dogadjajem sa cirkusom u poluvremenu pa ce dolaziti 20.000 ljudi koji nemaju pojma u kosarci ali ce vrebati da ih uhvati kamera kako bi mahali i kreveljili se ka njoj.
U kosarci nece biti reakcije kao u fudbalu na ligu bogatih.
(Grey, 22. oktobar 2021 09:13)
Naravno da će uključiti Beograd pa nije Željko uzalud dolazio u Partizan
(Haug, 22. oktobar 2021 09:01)
Pa nije, dosao je iz ljubavi i izgubio je 10 miliona eura … Pored Albanca u ekipi to je najveci adut da Partizan-Merdita po prvi put igra ovu Evroligu ili sto da ne ide direktno u NBA …
(Slobodan, 22. oktobar 2021 09:13)
Zabole njih za Beograd, njima je cilj baš taj London da u predsezoni mogu da nakrcaju 10 utakmica u tim gradovima i da najjeftinija karta bude 150 eura... Ko će kod nas dati te pare?
(CJC, 22. oktobar 2021 09:11)
nejasna mi vest, dal NBA namerava da oformi ligu, il da se najbolji klubovi domaćih liga takmiče u nekoj takvoj "NBA" lizi. Ukoliko bi se formilara NBA-Evrope, bilo bi logično da tada budu dve ili vise manjih NBA liga, ili regionalnih liga. Donekle je to ABA liga, jer je jedne sezone uz YU klubove tu igrao i Makabi. Mislim da bi za Evropu bilo dobro da ima 4 regionalne lige.
(račun, 22. oktobar 2021 09:06)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
Da, mi smo bas trziste za NBA. Ovamo se americki gradovi muce da odrze fransizu, jer nisu dovoljno bogata trzista, a eto mi sirotinja cemo da budemo deo projekta.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:03)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59)
Париз и Лондон имају раскошне дворане и ништа осим тога,Лондон Тауерси су смијешна екипа а Париз и не знам који клуба игра тамо…
(Пеђа, 22. oktobar 2021 08:56)
Zabole njih za Beograd, njima je cilj baš taj London da u predsezoni mogu da nakrcaju 10 utakmica u tim gradovima i da najjeftinija karta bude 150 eura... Ko će kod nas dati te pare?
(CJC, 22. oktobar 2021 09:11)
Париз и Лондон имају раскошне дворане и ништа осим тога,Лондон Тауерси су смијешна екипа а Париз и не знам који клуба игра тамо…
(Пеђа, 22. oktobar 2021 08:56)
Da, mi smo bas trziste za NBA. Ovamo se americki gradovi muce da odrze fransizu, jer nisu dovoljno bogata trzista, a eto mi sirotinja cemo da budemo deo projekta.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:03)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:17)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59) # Link komentara
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
Ako NBA napravi takmičenje u Evropi, ono sigurno neće biti sa postojećim timovima. Mislim da će se napraviti franšize u najvećin gradovima i ko ima para kupiće prava. Verujem da će ih biti 18 ili 16, možda 2 ili max 3 u zemljama gde se igra dovra košarka, plus London. Lično mislim da to neće biti dobro za Evropsku košarku i za košarku u opšte. Verujem da je FIBA ušla u projekat samo da napakosti Evroligi.Taj NBA sistem po mom mišljenju neće doneti ništa dobro Evropskoj košarci osim velike zarade osnivačima, koja će se naravno preliti delom na igrače. U ligu će u još većem broju dolaziti isluženi američki košarkaši. Teško da će ovo da bude dobro za reprezentacije. Nacionalna prvenstva će biti u još većem zapećku. Jednostavno koncept organizacije Evropske košarke nije za NBA.
(objektivan, 22. oktobar 2021 09:35)
bice ludilo kad nasi navijaci odu na gostovanje u npr. Orlando pa se tamo na tribinama poskidaju do pojasa goli i naprave bakljadu, tuce sa pandurima i domacim navijacima, pljuvanje sa tribina po igracima i treneru,imitiranje zivotinja sa tribina, svinjske potkolenice na terenu...
(aca, 22. oktobar 2021 10:45)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
Мислиш Илија Максимовић, из Републике Српске? :)
(NSslaninar, 22. oktobar 2021 09:32)
London i Pariz, dva najnekosarkaskija glavna grada u Evropi ali napravice utakmice nekim prestiznim dogadjajem sa cirkusom u poluvremenu pa ce dolaziti 20.000 ljudi koji nemaju pojma u kosarci ali ce vrebati da ih uhvati kamera kako bi mahali i kreveljili se ka njoj.
U kosarci nece biti reakcije kao u fudbalu na ligu bogatih.
(Grey, 22. oktobar 2021 09:13)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35)
Хоће они Београд али неће Звезду и Партизан већ Belgrade Red Stars and Belgrade Partisans.Како они то воле да кажу франшизе.А нема шансе да буду два клуба.Можда само у почетку док не приволе неко јаче име из ЕЛ да пређе у њихово такмичење.Евентуално до 2026 би могла бити два наша клуба у том такмичењу.Тј док су јаки и богати клубови уговором везани за ЕЛ.
Реално ово са НБА је чак и горе него ли ова ЕЛ са Бертомеуом на челу.Ови потоњи су барем одустали од сулудог пројекта званог “Енглеска и кошарка”.Труде се да анимирају Париз али ни то им не иде од руке...
Биће ту више клубова од 18 колико се нагађа да ће бити.Вероватно око 30-ак баш као у НБА.Подијелиће они то на Исток и Запад.Биће по 2 меча недељно.Домаћа лига само за Б тим или јуниоре.Барем до завршнице домаћих такмичења.
Да ли наши треба да уђу у тај пројекат?Ако добијемо дугорочан уговор апсолутно подржавам.Третман који је овај простор имао од ЕЛ је најблаже речено СРАМОТАН и ред би било да прекинемо сваку сарадњу са УЛЕБ-ом.Уосталом са НБА на челу барем ће та нова лига бити профитабилна...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 09:29)
Pa ovde je prava drama što je Partizan stavio cenu 1000 dinara za ABA ligu manje od 10 evra, mi hoćemo kartu za 200 dinara ili dzaba da bude, nemamo mi veze sa ovim projektom.
(Lester Bo McCaleb, 22. oktobar 2021 10:49)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:32)
Nisam siguran...bojim se da ce se napraviti zatvorena liga po sistemu NBA gde ce ligu zatvoriti mocni finansijski klubovi sa projektovanim budzetom kojeg mi mozemo samo da sanjamo.Prohodnost ka ligi nece postojati vec ce se ispod te lige iskristalisati jos neka takmicenja mozda i neke B divizije koje ce imati ulogu razvojnih i nazovi koledz liga po sistemu koji funkcionise u SAD.Sve mi lici na revolucionarnu promenu gde kosarka kakvu poznajemo nece vise postojati.Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope mozda kroz neki turnirski deo ali ostatak klubova koji ce imati u Evropi ulogu razvojne lige nikada krociti u evropsku NBA ligu nece.U Evropi nece biti neke pobune protiv toga jer kosarka poslednjih godina u velikom je padu po pitanju gledanosti i atraktivnosti samog sporta tako da ce ta ideja lako proci.Za nase klubove to oznacava propast i drugorazredni status.Sve su prilike da cemo imati crn scenario srpske kosarke.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Jao, ljudi, koliko istih komentara... Razmislimo malo, ako hoće da prošire NBA, neće nijedan postojeći tim ući u nju. Formiraće se, npr, tim Belgrade Eagles u kome će možda ponekad igrati poneki Srbin. Nema tu nacionalnog predznaka i manje ili više košarkaških gradova, samo zabave i biznisa, što NBA i jeste.
(zzzzz, 22. oktobar 2021 10:43)
nazalost, nije realno. moramo da se probudimo. mi se raspadamo po svim savovima i u poslednjih 30 godina od velike drzave koja je u nekim stvarima bila medju najnaprednijima u evropi, spustili smo se prakticno na nivo albanije i moldavije. to je sada nase drustvo. i kao neka nas zovu u nba, mi smo bili prvaci... da. zvace nas kad bude jednom u pet godina neki memorijal, pa par nasih legendi da ode da baci kosku, da se smeju i slikaju. ako mislite da ce neko ozbiljan da pravi ozbiljnu pricu sa ostojom i covicem i njihovim placenim hordama laznih navijaca, samo da vas pitam, da li biste vi sa njima pravili nesto? svaka liga ocekuje da od navijaca zaradi, a ne da mora da placa navijace zbog politike. to samo kod nas ima. nema ni u grckoj i turskoj.
ako hocemo da nas postuju i traze, moramo sami sebe da pocnemo da postujemo. da pocnemo da se ponasamo pristojno, zakonito, transparentno i profesionalno. dok se budemo ponasali kao hajduci ili kao na stocnoj pijaci iz 19. veka, tako ce i da nas vide - kao olos.
(veverica, 22. oktobar 2021 10:53)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
Za London se slazem, ali Pariz? Druze, Francuzi su mnogo dali svetskoj kosarci. Uvek su imali dobre igrace i solidne klubove, a reprezentacija im je decenijama u svetskom vrhu.
(beogradski, 22. oktobar 2021 11:58)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
London, Pariz, Madrid, Rim, mozda neki grad u Nemackoj... nebitni su timovi. Ako bi se ovako nesto nekada i ostvralilo kladim se da bi npr. Amsterdam imao mnogo mnogo vece sanse od Beograda i Zvevde i Partizana.
(aca, 22. oktobar 2021 09:40)
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
Nadam se da se samo zezaš, jer ukoliko si ozbiljan, pod HITNO ti treba lečenje... i to ozbiljno lečenje...
(panter pudlica, 22. oktobar 2021 11:38)
Ne znam stvarno kako Beograd i Kaunas idu u istu rečenicu sa Moskvom, Parizom, Londonom, Madridom, Barselonom, Minhenom...
Da me ne shvatite pogrešno ako Ameri prave takmičenje nas tu nema i kraj priče. Ne znaju oni ništa o košarci ovde i ne čudi me da će da prave klub u Londonu.
(Kole, 22. oktobar 2021 11:35)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35) # Link komentara
Мислим да Амери нису баш толики дибидуси да покушају да пренесу НБА функционисање на Европу! Већ су прописно поломили зубе на фудбалској суперлиги па верујем да неће направити исту грешку са кошарком.Ко помисли да може да оснује нови клуб у Европи и да има препуну дворану/арену већ сутрадан тај је залутао у овај дио планете.У Европи је традиција и припадност (клубу) много битнија него ли у САД-у који немају изграђен културни идентитет и све се своди на кеш и забаву.
Мислим да ће се све свести на неку врсту компромиса.И јаре и паре што би се рекло.Тренутни евролигаши ће задржати свој грб и боје али ће у тој лиги наступати под нешто другачијим именом.Тако да би то нешто изгледало као што сам већ навео на примјеру Звезде и Партизана као Belgrade Red Stars,Belgrade Partisans,Athens Rabits,Moscow Bears,Tel Aviv Foxes,Madrid Kings...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 10:35)
Naravno da će uključiti Beograd pa nije Željko uzalud dolazio u Partizan
(Haug, 22. oktobar 2021 09:01)
Pa nije, dosao je iz ljubavi i izgubio je 10 miliona eura … Pored Albanca u ekipi to je najveci adut da Partizan-Merdita po prvi put igra ovu Evroligu ili sto da ne ide direktno u NBA …
(Slobodan, 22. oktobar 2021 09:13)
Nisam siguran da li Englezi znaju sva košarkaška pravila. Jedan iz publike viče ofsaaajd, a neki do njega mu dobacuje: Koji bre ofsajd, vidiš da gledamo vaterpolo.
(Shigman, 22. oktobar 2021 11:00)
Zaboravite Beograd kao i bilo koji ex-Yu grad, ovdje ne postoji isplativo tziste. U NBA je prosjecna cijena ulaznica oko 100 dolara a casa pive je 10 dolara. Jedan dres kosta 150 dolara. Kod nas je dres aktuelnih drzavnih projekata oko 60 dolara. Pogledajte NBA meceve, i skoro svi navijaci imaju dres voljenog kluba. A pogledajte Evroligaske meceve, skoro niko ne nosi dres svog kluba. U Evropi evroligaski dres je oko 50 evra. U Milanu je cijena ulaznica za Olimpiju 14-180 evra, a kod nas niko niko nema da plati vise od 500 dinara. Licno mislim da FIBA Koristi NBA kao sredstvo pritiska na Evroligu. Ja licno sam protiv NBA Europe jer bi to znacilo fiksan broj klubova koji bi igrali po konferencijama, klubove bi dobili oni gradovi koji bi za to platili, i ne postoji mogucnost ni ulaska u ligu ni ispadanja. Sve u svemu za nas tu nema mjesta jer nismo finansijski zanimljivi...
(Sasha, 22. oktobar 2021 13:32)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Gore od onog privatnika Bartomeua ne moze. Covek je naprosto upropastio evropsku klupsku kosarku jer mu je jedini i iskljucivi motiv novac. Izivljavao se na siromasnijim klubovima a forsirao bogate iskljucivo vodjen zaradom bez ikakvog osecaja za sportski deo price. Sto se mene tice daleko mu lepa kuca, pa makar ja gledao i Londonske Tornjeve i Pariske Katakombe u toj ligi.
(raikonen, 22. oktobar 2021 09:38)
Košarka ne zanima nikog u Londonu, a ni Pariz nije baš košarkaški grad… ali većina ljudi iz SAD upravo ta dva grada doživljava kao najbitnije gradove Evrope, što oni po mnogo čemu i jesu, ali mislim da dugoročno, košarkaški projekti neće uspeti u tim gradovima jer to jednostavno nije sport koji oni prate i igraju generalno. Da li će to neko ukapirati ili ipak bitno da se za par godina uzme dobra lova, videćemo :)
(dečko u usponu, 22. oktobar 2021 11:49)
Imenjače iako nije direktna poenta u odgovoru na tvoje pitanje nego više trivija informacija podstaknuta tvojim pitanjem Pariz ima KK a to je Rasing klub Pariz kao košarkaška sekcija FK Rasinga. Ne bih naravno nikada ni znao za to nego se taj klub stalno pominje u košarkaškom cv Tonija Parkera koje tu stekao ime pre nego li će preći u San Antonio.
(Prota, 22. oktobar 2021 09:59)
London i košarka....?!?!?!?!?!
Hahahah…ahah hahaha…haha h... Ma idi begaj bre!
A tek Pariz!?!
"London Mufljuzi" ili "London Lososi", kako bi se već zvao taj tim!
A zamišljam DelBoja i Rodnija kako u Raginoj Glavi gledaju zamislite to košarkašku utakmicu svog voljenog tima!?!
Engleska je bila i biće postojbina fudbala, i za nju drugi sport ne postoji, sem ragbija i kriketa! Oni to ljubomorno čuvaju i neguju, pa džabe Amerima i onom blesavom Bartomeu da ih nekako košarkaški edukuju. Zabole njih nešto za košarku! Oni svoj fudbalski tim i da je u petoj ili sedmoj ligi, prate i vole od detinjstva!
(Neo@, 22. oktobar 2021 10:32)
nejasna mi vest, dal NBA namerava da oformi ligu, il da se najbolji klubovi domaćih liga takmiče u nekoj takvoj "NBA" lizi. Ukoliko bi se formilara NBA-Evrope, bilo bi logično da tada budu dve ili vise manjih NBA liga, ili regionalnih liga. Donekle je to ABA liga, jer je jedne sezone uz YU klubove tu igrao i Makabi. Mislim da bi za Evropu bilo dobro da ima 4 regionalne lige.
(račun, 22. oktobar 2021 09:06)
Poželjna destinacija je i London, verovatno zbog kvaliteta britanske košarke... :D
(Legionar, 22. oktobar 2021 09:09)
Pa ni Toronto Reptorsi nisu bili krcati kanadskim košarkašima niti su imali neku ligu kada su pristupili NBA, pa su postali šampioni. Poenta je da se napravi liga koja je finansijski samoodrživa. Ako je tebi u redu da Zvezda i Partizan dobijaju od države milione svake godine i to samo u košarci i da su stalno u gubitku, onda sa tobom nešto nije u redu. Klub ako ne zarađuje i ne plaća poreze, tj. ne donosi državnoj kasi više nego što joj uzima, onda je šteta za državu i društvo. Nijedan košarkaški klub u Evropi nije samoodrživ. Uglavnom ga finansira fudbalski klub (kao Real i Barsu), ili zasedne neki milioner pa gura svoj novac i dobija sa druge strane poreske olakšice od države (Panatinaikos, Olimpijakos, turski klubovi,...) ili države daje lovu iz budžeta, kao Zvezdi i Partizanu. Bukvalno u svakoj državi postoji model po kojem se u košarkaški klub upumpava novac da bi funkcionisao.
(brm, 22. oktobar 2021 10:26)
Jokic u Areni! Realnije je da dodje u arenu kao clan NBA tima nego sto cemo ga videti u areni u dresu reprezentacije. Naravno,mislim da je mission impossible da Srbija ima NBA ekipu :)
(aca, 22. oktobar 2021 11:34)
NBA ligi je potreban šou. A gde ćeš bolji šou nego u Areni? Ameri znaju da ulože u šou biznis i zabavu, to moramo priznati.
(Qwerty86, 22. oktobar 2021 09:39)
Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope...
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Biće toga onda kada se bude izmislila teleportacija. Već zamišljam kako Radonja okuplja ekipu na osvetljena mesta i kaže "Beam me up, Scottie". :)
P.S. Ko je gledao "Zvezdane staze" i to one originalne sa Šatnerom i Nimojem, zna na šta mislim. :)
(NastyB, 22. oktobar
Rekao sam kroz neki organizovan turnir...za to ne treba teleportacija,a Radonju nisam spomenuo,vec sam naglasio propast nase klupske kosarke selidbom u B diviziju...No bitno da ti izvuces iz konteksta sta tebi odgovara pa jos pokusas biti i interesantan.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 11:50)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
ako im treba tim sa najsaljivijim navijacima, nema sumnje da ce to biti onaj koji ti podrzavas
(neko ko zna, 22. oktobar 2021 12:59)
Da li im je to propala njihova NBA razvojna liga pa traže drugu uz mogućnost zarade? Izgleda da će London Towers dobiti novu šansu da pokažu koliko ne znaju.
(smeh, 22. oktobar 2021 14:14)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Presmesan si, zvezda i skola..
(pavle, 22. oktobar 2021 15:16)
Taman fino,
da ljubitelji "privatizacije" dobiju svoj klub koji ima svog "gazdu",
kako bi prestali da se lože da će neko da "kupi" Zvezdu i Partizan.
Zvezda, Partizan, Borac i ostali, treba da ostanu to što jesu, predstavici ove društvene sredine i da igraju košarku koju ovaj narod voli i da gleda i da igra.
(Meni su lepše za gledanje ABA i Evroliga od NBA, 22. oktobar 2021 10:13)
Nema vise London Towersa, to ime nepostoji vise.2002 ga je iselio u Essex vlasnik Ed Simons a posle prodao i oni imaju naziv Essex Leopards posto su se jis ranije fuzionisali sa London Leopards.trenutno taj klub igra u ND2 ro su 2 ranga nize od BBL.
Posle tiga dugo nije bilo u Londonu tima bio je izvan londona Guilford Heat Od nekoliko godina u London se iz Milton Keys mesta doselio tim Lions i preuzeo novo ume London Lions.
Eto to je za vas koji niste upuceni u EK kosarku.
Inace Lindon Towers je isto tako primio ime kada se davno preselio iz Skotskog Livingstona u London i tada su dobili ime London Kings i igrali Euroligu prosavsi jake jvalifikacije do najboljih 8 timova a tada je igrala i Jugoplastika a od slabijih i Holandski Den Hag.
Tako da nista novo je za Engleze da se timovi u Lomdonu pojavljuju i nestaju, Pre pandeemije naglo je bulo 3. Lions, Riyals i Scorchers.Prva 2 su nosili imena Londoba a 3 je imao naziv Sarrey Scorchers.koji su bili na periferiji Londona a Lionsi su u centru Londona a Royalsi su na Cristal Palace, samo sto su se Royalsi ugasili posle 2 sezone prosle fodine.
(Znalac, 22. oktobar 2021 16:25)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59) # Link komentara
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
Naravno da će uključiti Beograd pa nije Željko uzalud dolazio u Partizan
(Haug, 22. oktobar 2021 09:01)
Pa nije, dosao je iz ljubavi i izgubio je 10 miliona eura … Pored Albanca u ekipi to je najveci adut da Partizan-Merdita po prvi put igra ovu Evroligu ili sto da ne ide direktno u NBA …
(Slobodan, 22. oktobar 2021 09:13)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Zamislite Partizan/Zvezdu sa istim budžetima kao Cska/Fener/Real/Efes... ovo deluje malo nerealno ali 'ajde da vidimo, bukvalno ne znam šta da mislim, i za i protiv sam.
(Luther, 22. oktobar 2021 08:59)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
Presmesan si, zvezda i skola..
(pavle, 22. oktobar 2021 15:16)
Ako NBA napravi takmičenje u Evropi, ono sigurno neće biti sa postojećim timovima. Mislim da će se napraviti franšize u najvećin gradovima i ko ima para kupiće prava. Verujem da će ih biti 18 ili 16, možda 2 ili max 3 u zemljama gde se igra dovra košarka, plus London. Lično mislim da to neće biti dobro za Evropsku košarku i za košarku u opšte. Verujem da je FIBA ušla u projekat samo da napakosti Evroligi.Taj NBA sistem po mom mišljenju neće doneti ništa dobro Evropskoj košarci osim velike zarade osnivačima, koja će se naravno preliti delom na igrače. U ligu će u još većem broju dolaziti isluženi američki košarkaši. Teško da će ovo da bude dobro za reprezentacije. Nacionalna prvenstva će biti u još većem zapećku. Jednostavno koncept organizacije Evropske košarke nije za NBA.
(objektivan, 22. oktobar 2021 09:35)
Nisam siguran da li Englezi znaju sva košarkaška pravila. Jedan iz publike viče ofsaaajd, a neki do njega mu dobacuje: Koji bre ofsajd, vidiš da gledamo vaterpolo.
(Shigman, 22. oktobar 2021 11:00)
Da, mi smo bas trziste za NBA. Ovamo se americki gradovi muce da odrze fransizu, jer nisu dovoljno bogata trzista, a eto mi sirotinja cemo da budemo deo projekta.
(Danko, 22. oktobar 2021 09:03)
nejasna mi vest, dal NBA namerava da oformi ligu, il da se najbolji klubovi domaćih liga takmiče u nekoj takvoj "NBA" lizi. Ukoliko bi se formilara NBA-Evrope, bilo bi logično da tada budu dve ili vise manjih NBA liga, ili regionalnih liga. Donekle je to ABA liga, jer je jedne sezone uz YU klubove tu igrao i Makabi. Mislim da bi za Evropu bilo dobro da ima 4 regionalne lige.
(račun, 22. oktobar 2021 09:06)
Париз и Лондон имају раскошне дворане и ништа осим тога,Лондон Тауерси су смијешна екипа а Париз и не знам који клуба игра тамо…
(Пеђа, 22. oktobar 2021 08:56)
Gore od onog privatnika Bartomeua ne moze. Covek je naprosto upropastio evropsku klupsku kosarku jer mu je jedini i iskljucivi motiv novac. Izivljavao se na siromasnijim klubovima a forsirao bogate iskljucivo vodjen zaradom bez ikakvog osecaja za sportski deo price. Sto se mene tice daleko mu lepa kuca, pa makar ja gledao i Londonske Tornjeve i Pariske Katakombe u toj ligi.
(raikonen, 22. oktobar 2021 09:38)
Ne znam stvarno kako Beograd i Kaunas idu u istu rečenicu sa Moskvom, Parizom, Londonom, Madridom, Barselonom, Minhenom...
Da me ne shvatite pogrešno ako Ameri prave takmičenje nas tu nema i kraj priče. Ne znaju oni ništa o košarci ovde i ne čudi me da će da prave klub u Londonu.
(Kole, 22. oktobar 2021 11:35)
Druze sta da zamisljamo imate veci budzet od Fenera, a priblizan sa Realom i Efesom samo sto za razliku od njih igrate Evrokup.
(nista o nicemu, 22. oktobar 2021 09:17)
Nadam se da se samo zezaš, jer ukoliko si ozbiljan, pod HITNO ti treba lečenje... i to ozbiljno lečenje...
(panter pudlica, 22. oktobar 2021 11:38)
London i Pariz, dva najnekosarkaskija glavna grada u Evropi ali napravice utakmice nekim prestiznim dogadjajem sa cirkusom u poluvremenu pa ce dolaziti 20.000 ljudi koji nemaju pojma u kosarci ali ce vrebati da ih uhvati kamera kako bi mahali i kreveljili se ka njoj.
U kosarci nece biti reakcije kao u fudbalu na ligu bogatih.
(Grey, 22. oktobar 2021 09:13)
Zabole njih za Beograd, njima je cilj baš taj London da u predsezoni mogu da nakrcaju 10 utakmica u tim gradovima i da najjeftinija karta bude 150 eura... Ko će kod nas dati te pare?
(CJC, 22. oktobar 2021 09:11)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:17)
bice ludilo kad nasi navijaci odu na gostovanje u npr. Orlando pa se tamo na tribinama poskidaju do pojasa goli i naprave bakljadu, tuce sa pandurima i domacim navijacima, pljuvanje sa tribina po igracima i treneru,imitiranje zivotinja sa tribina, svinjske potkolenice na terenu...
(aca, 22. oktobar 2021 10:45)
Zaboravite Beograd kao i bilo koji ex-Yu grad, ovdje ne postoji isplativo tziste. U NBA je prosjecna cijena ulaznica oko 100 dolara a casa pive je 10 dolara. Jedan dres kosta 150 dolara. Kod nas je dres aktuelnih drzavnih projekata oko 60 dolara. Pogledajte NBA meceve, i skoro svi navijaci imaju dres voljenog kluba. A pogledajte Evroligaske meceve, skoro niko ne nosi dres svog kluba. U Evropi evroligaski dres je oko 50 evra. U Milanu je cijena ulaznica za Olimpiju 14-180 evra, a kod nas niko niko nema da plati vise od 500 dinara. Licno mislim da FIBA Koristi NBA kao sredstvo pritiska na Evroligu. Ja licno sam protiv NBA Europe jer bi to znacilo fiksan broj klubova koji bi igrali po konferencijama, klubove bi dobili oni gradovi koji bi za to platili, i ne postoji mogucnost ni ulaska u ligu ni ispadanja. Sve u svemu za nas tu nema mjesta jer nismo finansijski zanimljivi...
(Sasha, 22. oktobar 2021 13:32)
Taman fino,
da ljubitelji "privatizacije" dobiju svoj klub koji ima svog "gazdu",
kako bi prestali da se lože da će neko da "kupi" Zvezdu i Partizan.
Zvezda, Partizan, Borac i ostali, treba da ostanu to što jesu, predstavici ove društvene sredine i da igraju košarku koju ovaj narod voli i da gleda i da igra.
(Meni su lepše za gledanje ABA i Evroliga od NBA, 22. oktobar 2021 10:13)
nazalost, nije realno. moramo da se probudimo. mi se raspadamo po svim savovima i u poslednjih 30 godina od velike drzave koja je u nekim stvarima bila medju najnaprednijima u evropi, spustili smo se prakticno na nivo albanije i moldavije. to je sada nase drustvo. i kao neka nas zovu u nba, mi smo bili prvaci... da. zvace nas kad bude jednom u pet godina neki memorijal, pa par nasih legendi da ode da baci kosku, da se smeju i slikaju. ako mislite da ce neko ozbiljan da pravi ozbiljnu pricu sa ostojom i covicem i njihovim placenim hordama laznih navijaca, samo da vas pitam, da li biste vi sa njima pravili nesto? svaka liga ocekuje da od navijaca zaradi, a ne da mora da placa navijace zbog politike. to samo kod nas ima. nema ni u grckoj i turskoj.
ako hocemo da nas postuju i traze, moramo sami sebe da pocnemo da postujemo. da pocnemo da se ponasamo pristojno, zakonito, transparentno i profesionalno. dok se budemo ponasali kao hajduci ili kao na stocnoj pijaci iz 19. veka, tako ce i da nas vide - kao olos.
(veverica, 22. oktobar 2021 10:53)
НБА сања пуне дворане са 20.000+ седећих места, где су сви платили карту 100+ долара, courtside карте добијају познати, пије се пиво од 30 долара и онда све то у еврићима један на један. Доведеш дете, девојку, дечка, пословног партнера, мало машете сунђер прстићем и кад се утакмица заврши, размишљаш зашто нисте били на kiss-cam.
Не занима их Звезда у Арени ни најмање. 20.000 лудака који вриште све време, пуше и унели би зидарца за сваки случај нису баш за kiss-cam....
Водио ја Амера пре пар година...одушевио се на крају, али прво је било зашто стојимо, зашто пуше, зашто вриште и да ли ћемо изаћи живи одатле. Адреналин који је доживео на крају се не види на телевизији и није циљ те организације....
(Aleksa, 22. oktobar 2021 10:32)
London i košarka....?!?!?!?!?!
Hahahah…ahah hahaha…haha h... Ma idi begaj bre!
A tek Pariz!?!
"London Mufljuzi" ili "London Lososi", kako bi se već zvao taj tim!
A zamišljam DelBoja i Rodnija kako u Raginoj Glavi gledaju zamislite to košarkašku utakmicu svog voljenog tima!?!
Engleska je bila i biće postojbina fudbala, i za nju drugi sport ne postoji, sem ragbija i kriketa! Oni to ljubomorno čuvaju i neguju, pa džabe Amerima i onom blesavom Bartomeu da ih nekako košarkaški edukuju. Zabole njih nešto za košarku! Oni svoj fudbalski tim i da je u petoj ili sedmoj ligi, prate i vole od detinjstva!
(Neo@, 22. oktobar 2021 10:32)
Košarka ne zanima nikog u Londonu, a ni Pariz nije baš košarkaški grad… ali većina ljudi iz SAD upravo ta dva grada doživljava kao najbitnije gradove Evrope, što oni po mnogo čemu i jesu, ali mislim da dugoročno, košarkaški projekti neće uspeti u tim gradovima jer to jednostavno nije sport koji oni prate i igraju generalno. Da li će to neko ukapirati ili ipak bitno da se za par godina uzme dobra lova, videćemo :)
(dečko u usponu, 22. oktobar 2021 11:49)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
Za London se slazem, ali Pariz? Druze, Francuzi su mnogo dali svetskoj kosarci. Uvek su imali dobre igrace i solidne klubove, a reprezentacija im je decenijama u svetskom vrhu.
(beogradski, 22. oktobar 2021 11:58)
NBA ligi je potreban šou. A gde ćeš bolji šou nego u Areni? Ameri znaju da ulože u šou biznis i zabavu, to moramo priznati.
(Qwerty86, 22. oktobar 2021 09:39)
Jokic u Areni! Realnije je da dodje u arenu kao clan NBA tima nego sto cemo ga videti u areni u dresu reprezentacije. Naravno,mislim da je mission impossible da Srbija ima NBA ekipu :)
(aca, 22. oktobar 2021 11:34)
Da ali da li uzeti klub sa neograničenim budžetom i nikakvim rezultatima kao što je partizan iza kog stoji država ili uzeti Zvezdu koja ima i rezultat i školu i sistem ali nema pare?
(..., 22. oktobar 2021 12:10)
ako im treba tim sa najsaljivijim navijacima, nema sumnje da ce to biti onaj koji ti podrzavas
(neko ko zna, 22. oktobar 2021 12:59)
Poželjna destinacija je i London, verovatno zbog kvaliteta britanske košarke... :D
(Legionar, 22. oktobar 2021 09:09)
Pa ni Toronto Reptorsi nisu bili krcati kanadskim košarkašima niti su imali neku ligu kada su pristupili NBA, pa su postali šampioni. Poenta je da se napravi liga koja je finansijski samoodrživa. Ako je tebi u redu da Zvezda i Partizan dobijaju od države milione svake godine i to samo u košarci i da su stalno u gubitku, onda sa tobom nešto nije u redu. Klub ako ne zarađuje i ne plaća poreze, tj. ne donosi državnoj kasi više nego što joj uzima, onda je šteta za državu i društvo. Nijedan košarkaški klub u Evropi nije samoodrživ. Uglavnom ga finansira fudbalski klub (kao Real i Barsu), ili zasedne neki milioner pa gura svoj novac i dobija sa druge strane poreske olakšice od države (Panatinaikos, Olimpijakos, turski klubovi,...) ili države daje lovu iz budžeta, kao Zvezdi i Partizanu. Bukvalno u svakoj državi postoji model po kojem se u košarkaški klub upumpava novac da bi funkcionisao.
(brm, 22. oktobar 2021 10:26)
Ovo će biti gore od EL,čim on apostrofira London i Pariz(inače u svetu poznati gradovi kao rasadnici onog najkvalitetnijeg u basketu)
(Bruks 021, 22. oktobar 2021 10:03)
Ljudi ovde izgleda da nista ne kapiraj. U evropskoj NBA nema Partizan, Zvezde, CSKA, Fenerbahcea, Olimpijakosa i td. Pravi se nova liga i novi klubovi koji ce novac dobijati iz TV prenosa i sponzorstava. Beograd i Kaunas iako su mali/siromasni gradovi mogu da napunem dvorane. Vlasnici klubova bice bogatasi da l Evropljani, Rusi, Americanci ili Kinezi.. Hvala Bogu da se zavrsi era prepucavanja izmedju grobara, cigama, lalosa, meraklija...
(Opet ja, 22. oktobar 2021 09:35) # Link komentara
Мислим да Амери нису баш толики дибидуси да покушају да пренесу НБА функционисање на Европу! Већ су прописно поломили зубе на фудбалској суперлиги па верујем да неће направити исту грешку са кошарком.Ко помисли да може да оснује нови клуб у Европи и да има препуну дворану/арену већ сутрадан тај је залутао у овај дио планете.У Европи је традиција и припадност (клубу) много битнија него ли у САД-у који немају изграђен културни идентитет и све се своди на кеш и забаву.
Мислим да ће се све свести на неку врсту компромиса.И јаре и паре што би се рекло.Тренутни евролигаши ће задржати свој грб и боје али ће у тој лиги наступати под нешто другачијим именом.Тако да би то нешто изгледало као што сам већ навео на примјеру Звезде и Партизана као Belgrade Red Stars,Belgrade Partisans,Athens Rabits,Moscow Bears,Tel Aviv Foxes,Madrid Kings...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 10:35)
Хоће они Београд али неће Звезду и Партизан већ Belgrade Red Stars and Belgrade Partisans.Како они то воле да кажу франшизе.А нема шансе да буду два клуба.Можда само у почетку док не приволе неко јаче име из ЕЛ да пређе у њихово такмичење.Евентуално до 2026 би могла бити два наша клуба у том такмичењу.Тј док су јаки и богати клубови уговором везани за ЕЛ.
Реално ово са НБА је чак и горе него ли ова ЕЛ са Бертомеуом на челу.Ови потоњи су барем одустали од сулудог пројекта званог “Енглеска и кошарка”.Труде се да анимирају Париз али ни то им не иде од руке...
Биће ту више клубова од 18 колико се нагађа да ће бити.Вероватно око 30-ак баш као у НБА.Подијелиће они то на Исток и Запад.Биће по 2 меча недељно.Домаћа лига само за Б тим или јуниоре.Барем до завршнице домаћих такмичења.
Да ли наши треба да уђу у тај пројекат?Ако добијемо дугорочан уговор апсолутно подржавам.Третман који је овај простор имао од ЕЛ је најблаже речено СРАМОТАН и ред би било да прекинемо сваку сарадњу са УЛЕБ-ом.Уосталом са НБА на челу барем ће та нова лига бити профитабилна...
(Comment moments, 22. oktobar 2021 09:29)
Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope...
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Biće toga onda kada se bude izmislila teleportacija. Već zamišljam kako Radonja okuplja ekipu na osvetljena mesta i kaže "Beam me up, Scottie". :)
P.S. Ko je gledao "Zvezdane staze" i to one originalne sa Šatnerom i Nimojem, zna na šta mislim. :)
(NastyB, 22. oktobar
Rekao sam kroz neki organizovan turnir...za to ne treba teleportacija,a Radonju nisam spomenuo,vec sam naglasio propast nase klupske kosarke selidbom u B diviziju...No bitno da ti izvuces iz konteksta sta tebi odgovara pa jos pokusas biti i interesantan.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 11:50)
Jao, ljudi, koliko istih komentara... Razmislimo malo, ako hoće da prošire NBA, neće nijedan postojeći tim ući u nju. Formiraće se, npr, tim Belgrade Eagles u kome će možda ponekad igrati poneki Srbin. Nema tu nacionalnog predznaka i manje ili više košarkaških gradova, samo zabave i biznisa, što NBA i jeste.
(zzzzz, 22. oktobar 2021 10:43)
London, Pariz, Madrid, Rim, mozda neki grad u Nemackoj... nebitni su timovi. Ako bi se ovako nesto nekada i ostvralilo kladim se da bi npr. Amsterdam imao mnogo mnogo vece sanse od Beograda i Zvevde i Partizana.
(aca, 22. oktobar 2021 09:40)
Nisam siguran...bojim se da ce se napraviti zatvorena liga po sistemu NBA gde ce ligu zatvoriti mocni finansijski klubovi sa projektovanim budzetom kojeg mi mozemo samo da sanjamo.Prohodnost ka ligi nece postojati vec ce se ispod te lige iskristalisati jos neka takmicenja mozda i neke B divizije koje ce imati ulogu razvojnih i nazovi koledz liga po sistemu koji funkcionise u SAD.Sve mi lici na revolucionarnu promenu gde kosarka kakvu poznajemo nece vise postojati.Vremenom ce se mozda doci I do meceva NBA ekipa sa ovim iz Evrope mozda kroz neki turnirski deo ali ostatak klubova koji ce imati u Evropi ulogu razvojne lige nikada krociti u evropsku NBA ligu nece.U Evropi nece biti neke pobune protiv toga jer kosarka poslednjih godina u velikom je padu po pitanju gledanosti i atraktivnosti samog sporta tako da ce ta ideja lako proci.Za nase klubove to oznacava propast i drugorazredni status.Sve su prilike da cemo imati crn scenario srpske kosarke.
(Dejan CZ, 22. oktobar 2021 10:43)
Pa ovde je prava drama što je Partizan stavio cenu 1000 dinara za ABA ligu manje od 10 evra, mi hoćemo kartu za 200 dinara ili dzaba da bude, nemamo mi veze sa ovim projektom.
(Lester Bo McCaleb, 22. oktobar 2021 10:49)
Ja juče napisa, ali mi niste objavili komentar da NBA već ima zavrtanu ideju da u Beogradu napravi franšizu koja ve se najverovatnije zvati Belgrade Sparrows. Nije problem novca, jer će vlasništvo nad ekipom imati Elon Musk jer obožava Srbe i Teslu.
(Bane, 22. oktobar 2021 09:05)
Мислиш Илија Максимовић, из Републике Српске? :)
(NSslaninar, 22. oktobar 2021 09:32)
Da li im je to propala njihova NBA razvojna liga pa traže drugu uz mogućnost zarade? Izgleda da će London Towers dobiti novu šansu da pokažu koliko ne znaju.
(smeh, 22. oktobar 2021 14:14)
Imenjače iako nije direktna poenta u odgovoru na tvoje pitanje nego više trivija informacija podstaknuta tvojim pitanjem Pariz ima KK a to je Rasing klub Pariz kao košarkaška sekcija FK Rasinga. Ne bih naravno nikada ni znao za to nego se taj klub stalno pominje u košarkaškom cv Tonija Parkera koje tu stekao ime pre nego li će preći u San Antonio.
(Prota, 22. oktobar 2021 09:59)
Nema vise London Towersa, to ime nepostoji vise.2002 ga je iselio u Essex vlasnik Ed Simons a posle prodao i oni imaju naziv Essex Leopards posto su se jis ranije fuzionisali sa London Leopards.trenutno taj klub igra u ND2 ro su 2 ranga nize od BBL.
Posle tiga dugo nije bilo u Londonu tima bio je izvan londona Guilford Heat Od nekoliko godina u London se iz Milton Keys mesta doselio tim Lions i preuzeo novo ume London Lions.
Eto to je za vas koji niste upuceni u EK kosarku.
Inace Lindon Towers je isto tako primio ime kada se davno preselio iz Skotskog Livingstona u London i tada su dobili ime London Kings i igrali Euroligu prosavsi jake jvalifikacije do najboljih 8 timova a tada je igrala i Jugoplastika a od slabijih i Holandski Den Hag.
Tako da nista novo je za Engleze da se timovi u Lomdonu pojavljuju i nestaju, Pre pandeemije naglo je bulo 3. Lions, Riyals i Scorchers.Prva 2 su nosili imena Londoba a 3 je imao naziv Sarrey Scorchers.koji su bili na periferiji Londona a Lionsi su u centru Londona a Royalsi su na Cristal Palace, samo sto su se Royalsi ugasili posle 2 sezone prosle fodine.
(Znalac, 22. oktobar 2021 16:25)