1. Novak se ne potresa šta ko misli o njemu.
    (Posmatrač, 21. oktobar 2021 17:34)

    Kako???? Pa on samo i svom imidžu misli! To je narcis koji živi od pažnje i medija.
    (Goki, 22. oktobar 2021 11:33)

    # Link komentara

  2. ...Samo, normalno, traže da se urazumi i vakciniše, zbog sebe i drugih...
    (Andrija Šrek, 21. oktobar 2021 17:01)

    Zbog čega da se vakciniše? Zbog sebe, da ne oboli? Ili zbog zajednice / države u koju ide, da joj kao vakcinisan ne prenese zarazu? Što je nerelevantno, dokazano je. Da vakcinisani lakše prenose zarazu od nevakcinisanih.
    Zbog čega onda država insistira da se neko vakciniše?
    (aj uključi mozak, budi poseban, 21. oktobar 2021 23:52)

    # Link komentara

  3. Biti isti!
    Biti POSEBAN!
    Biti SLOBODAN!
    Biti SAMO SVOJ!
    (Brzi, 21. oktobar 2021 20:12)

    # Link komentara

  4. Не дај се Легендо, поносе Србије, Мајсторе тениса, соколе наш!
    (noleisthebest, 21. oktobar 2021 18:47)

    # Link komentara

  5. Ko ga demonizuje? Poslodavac, sponzori, ma nije valjda. Taj sportista svojim izjavama i ponasanjem, zajedno sa clanovima uze i sire porodice sebi nanosi stetu skoro svaki put kad otvori usta. Pre 5,6 godina svi smo navijali za njega, danas je taj broj znacajno manji, upoznali smo ga vise nego sto je trebalo
    (Splavar, 21. oktobar 2021 18:29)

    # Link komentara

  6. Novak se ne potresa šta ko misli o njemu.
    (Posmatrač, 21. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  7. Novace, sta ce ti Pariz Torino i Devis kup.
    Ti ces jedini na vecnoj G. O. A. T. listi imati
    1000 bodova.
    (ZORAN, 21. oktobar 2021 17:05)

    # Link komentara

  8. Ne razumem.
    Niko ne "demonizuje" Đokovića.
    Samo, normalno, traže da se urazumi i vakciniše, zbog sebe i drugih. Šta je tu teško?
    (Andrija Šrek, 21. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  9. Prica je daleko od proste. Zasto bi neko ko je prelezao virus (bolest) I stekao prirodni imunitet trebalo da se vakcinise?
    To je napad na integritet svakog coveka. Ovo sa vakcinacijom je uterivanje nekih novih principa i ne tice se samo vakcine kao medicinskog sredstva.
    On kao sportista, javna licnost i pre svega covek sa integritetom (on je svetski brend, koji je pokazao i dokazao svoje standarde), uradio je upravo ono sto i treba: Ukazao je na znacaj zastite ljudskog integriteta i licnost.
    On je covek i sportista za primer.
    To sto su ovi nazovi pametnjakovici izgubili kompas, to je njihov problem.
    (@Dragon, 21. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  10. Covek je prelezao Kovid. Svi se slazu da je osoba koja je prelezala bolje zasticena nego neko sa trecom dozom vakcine. Nesto ovde nije kako treba.
    (plahi, 21. oktobar 2021 16:09)

    # Link komentara

  11. Ono što mi posebno smeta što u nekim zemljama zahtevaju i kojim vakcinama morate biti vakcinisani. Prvenstveno bi trebalo da se po tom pitanju ne politizuje, jer sa jedne strane silni apeli na svest i zbog očuvanja zdravlja, zbog čega je onda toliko važno koje dve ili tri doze je neko primijo ? To je već diskriminacija i nešto što nikakve veze nema sa sprečavanjem virusa.
    (Ljubica, 21. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  12. Osobe poput Đokovića, vrhunskog sportiste, treba da pomognu zdravstvenim vlastima i doktorima u njihovim naporima da se što više ljudi vakciniše i da se svi zaštitimo, a ne da radi suprotno. Valjda ćemo vjerovati nauci, a ne teoretiarima zavjere. I onda se čudimo što je demonizovan.
    (Commentator, 21. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  13. Ne kontam sta je tema.
    Australija ima pravila koja vrede za svakoga.
    Ko hoce da igra mora se vakcinisati.
    Ko nece ne mora.
    Vrlo prosta prica.
    (Dragon, 21. oktobar 2021 15:45)

    # Link komentara

  14. Djokovic je vakcinisan....tako da opustite se....
    (Borisav, 21. oktobar 2021 15:21)

    # Link komentara

  15. E moj nolo
    (Milos, 21. oktobar 2021 15:20)

    # Link komentara

  16. Jel jos place pitam za druga
    (Milos, 21. oktobar 2021 15:19)

    # Link komentara

  17. Koliko malicioznih komentara tužnih i nevoljenih malih duša :) Ne mora Novak ništa, prvo to da vam bude jasno. Titula gore-dole i dalje je GOAT. Čovek je ostvaren u poslu, porodično i finansijski tako da može do kraja života da planduje na privaznom ostrvu dok se vi guzite za sledeću dozu. Koja sad ide, četvrta, peta...reci stop :)
    (Tara, 21. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  18. Zasto bi Novak Djokovic imao protekciju u odnosu na sve druge gradjane, putnike, sportiste, profesore, doktore...? Zato sto dobro udara lopticu? E pa i hirurg operise fantasticno, pa mora da se vakcinise. Pustite te price o Novaku. Svaka njemu cast. On je svoj talenat, trud i znanje milionski unovcio i svejedno mi je hoce li igrati ili ne, to jest hoce li se vakcinisati ili ne.
    (Milan Indjija, 21. oktobar 2021 14:41)

    # Link komentara

  19. Neka proba neko ko nije vakcinisani da udje u Australiju. Pa ne bi se ukrcao ni u avion u zemlji iz koje krećeš. Što se mene tiče pravila treba da budu ista za sve. Hoćeš u Australiju poštuješ pravila. Hoćeš da igraš u NBA poštuješ pravila. A ne da prodaješ teorije tipa ja bih umro da igram ali mi ne daju jer me prisiljavaju da poštujem pravila koja mi se ne sviđaju.
    Nikome se ne sviđa sve što mu se dešava u životu. Pa onda donosiš odluke u skladu sa kompromisima koje si spreman da napraviš. Ne trebaš druge da menjaju sve zbog tebe
    (Radoje, 21. oktobar 2021 14:40)

    # Link komentara

  20. @milan
    slazem se u potpunosti
    (sonja m., 21. oktobar 2021 14:33)

    # Link komentara

  21. Doci ce vreme kada ce istina biti laz, a lazovi ce govoriti istinu…cuvajte i osvestite se ljudi, samo vera u boga, sve je ovo satanizam.
    (Earth is not round, 21. oktobar 2021 14:24)

    # Link komentara

  22. Danas vest da Melburn posle 263 dana ukida mere. Zašto bi se Novak Vakcinisao kada su i vakcinisani prenosioci virusa i mogu da obole ali sa lakšim simptomima. Hipotetički pitam da je Novak vakcinisan i posle dva dana pri ulasku u Australiju ustanovi se da je pozitivan. Prošle sezone su ih držali kao u kavezu u hotelskim sobama
    (a, 21. oktobar 2021 13:43)

    # Link komentara

  23. Sjajan seting za Novaka. Njenu ovakve situacije odgovaraju. Sam protiv svih!
    (Mile, 21. oktobar 2021 13:13)

    # Link komentara

  24. Pratim i dalje ovaj sajt al ne ostavljam komentare(napravicu sad izuzetak),sta bi bilo kada bi se Novak ponovo zarazio a da pri tom nije vakcinisan?
    (Bob, 21. oktobar 2021 11:03)
    A sta bi bilo kada bi se vakcinisao,pa zatim ponovo zarazio? Verovatno bi vi "vakcina fanatici" imali objasnjenje i za to.
    (Nbg, 21. oktobar 2021 13:11)

    # Link komentara

  25. Đoka demon
    (mudri, 21. oktobar 2021 13:10)

    # Link komentara

  26. SMARATE VIŠE SA FOLIRANTOM
    (muamer, 21. oktobar 2021 13:03)

    # Link komentara

  27. Dosadni ste više da Đokovićem
    (Zeljko, 21. oktobar 2021 12:58)

    # Link komentara

  28. Sredice mu vlast preko veze da je primio :D Opustite se, ide Nole po 21. titulu :)))
    (malac, 21. oktobar 2021 12:56)

    # Link komentara

  29. Čovek, koji je javna osoba kao što je Nolo, ne sme sebi dozvoliti da je neutralan i nedorečen po bilo kom pitanju. Kada bi se on javno vakcinisao i pozvao sve da to urade, pomogao bi Srbiji sa hiljadama novovakcinisanih i sa tim spasio na desetine života. Dobro, bar nije antivakser koji trubi posvuda da su vakcine zlo.
    (Aki, 21. oktobar 2021 11:06)

    Naravno da ni Novak, niti bilo koja druga javna ličnost van oblasti medicine (pa verovatno ni taj tvoj Nolo) ne bi trebalo da poziva ikoga niti da se vakciniše, niti ne iz jednog jednostavnog razloga: Nije stručan za to! Neka to radi onaj čiji je to posao. A Nole nikada nigde nije izjavio da je protiv vakcinacije, samo osvaja rekorde... Idemooooo!
    (Milan, 21. oktobar 2021 12:53)

    # Link komentara

  30. Nole će ostati Novak Đoković šta god odlučio u ovoj glupoj dilemi ,a šta (smo) ćemo mi...?
    (mića, 21. oktobar 2021 12:41)

    # Link komentara

  31. @Toza
    Nikad se niko ne proziva bez razloga. Nikad.
    _____


    U kojoj državi... na kojoj planeti ti živiš?
    (DrS, 21. oktobar 2021 12:20)

    # Link komentara

  32. Malina,vidiš hiljadu puta sam pročitao da ljudi koji su za vakcinisanje stada kulturni,civilizovani,obrazovani,a ovi koji su protiv sve suprotno.Da li je slobodno isticanje mišljenja osnovno civilizacijsko dostignuće.Zašto svaki Bogovetni dan uzimaju njega u usta i prozivaju kako neće moći da igra?Da li misliš da je dovoljno reći samo nevakcinisani ne mogu ući u Australiju i tem završiti priču Ko sa ovom histeriji ne vidi ništa iza, taj je jako siromašan sa vijugama.
    (Možda, 21. oktobar 2021 12:19)

    # Link komentara

  33. Po zakonu te drzave mora da primi vakcinu i tacka..ako hoce da iga mora da primi vakcinu ako nece...nek gleda turnir sa TV-a
    (SUNĐER BOB, 21. oktobar 2021 12:18)

    # Link komentara

  34. Britanci su od svih zapadnjaka najkorektniji prema Đokoviću, a dosta njih ga i voli. Na Vimbldonu mu nikad nisu zviždali kao na US openu pa i na RG.
    (Maki, 21. oktobar 2021 12:17)

    # Link komentara

  35. Ja,evo cekam da dodjem na red za 3.dozu i niko osim moje najblize porodice ne zna da li sam se vakcinisala ili ne. Na ono odvratno pitanje:"jesi li se vakcinisala" samo se nasmjesim,a u sebi mislim :"sta te briga".
    (Cph, 21. oktobar 2021 12:11)

    # Link komentara

  36. Da su u pitanju mezimci Rodžer i Rafa ne bi se dizala buka. Očigledno je da propaganda radi da se spreči Novak da uzme jedan GS više od njihovih ljubimaca. Da li je Novak jedini nevakcinisan
    (Paja moler, 21. oktobar 2021 12:02)

    # Link komentara

  37. Prvo-ima potpuno pravo da se izjasni ili ne o tome da li je vakcinisan ili ne
    Drugo-normalno je da ga svi pitaju za isto (najbolji je u svom poslu na zemaljskoj kugli,nema sta mene da pitaju ili prozivaju)
    Trece-ako ja ili bilo koji drugi ko nije vakcinisam ne moze da udje u drzavu,ne moze ni on..posteno,kraj price
    (Vladimir Mitic, 21. oktobar 2021 11:59)

    # Link komentara

  38. Možda bi se i vakcinisao da nije upoznao Jelenu. Da se vakcinise, ona bi se momentalno razvela.
    Dok ljudi pune bolnice frajer vozi bajk po Beogradu. On da se vakcinisao odavno bi to rekao svima. Nego zna koliki će bes normalnog sveta navuci na sebe ako prizna da je antivakser.
    Zato cuti i kupuje vreme. A inteligentni ljudi i novinari su to provalili i zato ga prozivaju.
    Nikad se niko ne proziva bez razloga. Nikad.
    Al kome ja objašnjavam u zemlji nebeskog naroda i tamo gde je 80 posto stanovnistva funkcionalno nepismeno
    (Toza, 21. oktobar 2021 11:56)

    # Link komentara

  39. Svako snosi odgovornost za svoje reči i dela. Novak spada u onaj deo sveta koji ne veruje kovid vakcinama, Novak pokušava da razruši ATP i dira u njihove prihode. Sigurno je da se time zamera mnogima i da oni imaju čime da uzvrate.
    Ne možeš ti da pričaš i radiš šta hoćeš, a da posle, preko svoje PR službe, tražiš po novinama da te ne diraju!? To je rizik koji nosi izražavanje stava!
    Za Novaka će priča oko vakcinacije i Australije biti ozbiljan ispit, s obzirom koliko mu znače GS turniri. Lično verujem da će se vakcinisati, ali ne mRNk vakcinom, već klasičnom.
    (Mige, 21. oktobar 2021 11:43)

    # Link komentara

  40. Samo pokazuju ko su. Danas je nemoguce nositi "masku", a da se ne primeti.;-)
    (Demaskiranje, 21. oktobar 2021 11:39)

    # Link komentara

  41. Prima Nolo bocu u Sokocu! Idemo Aus Open!
    (DELIJA bosanceros, 21. oktobar 2021 11:32)

    # Link komentara

  42. Apsolutno nije tacno da iko u Australiji more ista da plati ako nije dva puta vakcinisan, cak stavise od 1-og decembra nevakcinisani ce imati ista prava kao i vakcinisani, i moci ce da putuju van zemlje i ulaze u nju kao i vakcinisani, sa tim da ce morati 14 dana u karantin po povratku u zemlju a vakcinisani ne.
    (Neno, 21. oktobar 2021 11:31)

    # Link komentara

  43. Da li bi to bilo I kod Federera?
    (Raja, 21. oktobar 2021 11:31)

    # Link komentara

  44. Hahahah!
    (Bob, 21. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  45. Briga ga više vremena za bosanske piramide i španske šamane.
    (Nenad, 21. oktobar 2021 11:26)

    # Link komentara

  46. Čovek, koji je javna osoba kao što je Nolo, ne sme sebi dozvoliti da je neutralan i nedorečen po bilo kom pitanju. Kada bi se on javno vakcinisao i pozvao sve da to urade, pomogao bi Srbiji sa hiljadama novovakcinisanih i sa tim spasio na desetine života. Dobro, bar nije antivakser koji trubi posvuda da su vakcine zlo.
    (Aki, 21. oktobar 2021 11:06)

    # Link komentara

  47. Pratim i dalje ovaj sajt al ne ostavljam komentare(napravicu sad izuzetak),sta bi bilo kada bi se Novak ponovo zarazio a da pri tom nije vakcinisan?
    (Bob, 21. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  48. Novak je imao kovid i ima prirodni imunitet koji je jači od zaštite vakcinacijom.

    Oni koji se vakcinišu mogu oboleti od kovida i širiti zarazu.

    Uistinu ga demoniziraju i to mora prestati. Nije ni on bez mane. Adria tour je bio teška glupost. Ali generalno je reč o dobroj osobi i vrhunskom šampionu.
    (Mina, 21. oktobar 2021 11:01)

    # Link komentara

  49. u srednji vek
    (pravac, 21. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  50. Zdravlje ljudi ne služi da Nole obara rekorde. Kada prestane sam sebe da demonizuje, prazno potrošačko društvo će ga rado prigrliti.
    (Mile, 21. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  51. Vidjet ćemo hoće li Đoković uspjet idržat pritisak kao Kyrie Irving. Ako uspije i napravi tu žrtvu da ne ode u Australiju, svaka čast.
    (Topnik, 21. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  52. Molim vas, samo bez podrske Novaku. Videli smo kako igra kad mu ne zvizde(finale US). Njegovo pogonsko gorivo je inat. Molim vas jos tri godine zvizdite i vredjajte a posle kako hocete.
    (miki, 21. oktobar 2021 09:35)

    Pa on iz inata tvrdi da je Srbin mada DNK pokazuje da nije
    (Umišljenost naša vrlina, 21. oktobar 2021 10:50)

    # Link komentara

  53. Pa i on je Srbin, što bi onda prestala?
    (Broj 1, 21. oktobar 2021 10:50)

    # Link komentara

  54. Nole je absolutno u pravu! Svaki čovek na planeti bi morao biti slobodan,i imati pravo na svoje mišljenje!
    To,da ga zapadni fašisti mrze i demonizuju,samo govori o njima i njihovoj navodnoj demoNkratiji!
    Da sam na mestu Noleta,sve bih ih poslao u 3 P.M. i zaključio karijeru,ne bih sebi dozvolio takva poniženja od zapadnih debila i psihopata!!!
    Nole,čuvaj sebe i svoju porodicu,rekordi su potpuno nebitni,za Srbiju si napravio ogromno,makar više nikada ne igrao na ATP!!!
    (Don Kihot, 21. oktobar 2021 10:49)

    # Link komentara

  55. Djole, mnogi te mrze ali ti se i dive istovremeno. Može li bolje i više ;-). Samo ti nastavi tako.
    (karlos de la serbia, 21. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  56. Kad bude razdelio po svetu 344 vakcine protiv GOATA , prestaće i demonizacija.
    (Krik, 21. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  57. Zasto place nase Nolo?
    (Moggio, 21. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  58. Jel on to place na ovoj slici? Pitam za druga.
    (Dare, 21. oktobar 2021 10:26)

    Kazi drugu da place.
    (Nidza, 21. oktobar 2021 10:42)

    # Link komentara

  59. Samo su dve stvari beskonačne, svemir i ljudska glupost, a nisam siguran za ovo prvo." Albert Einstein
    Naš dobri Djoković je to sad još jednom potvrdio. Kao da se druži Kyrie Erwing-om… šteta
    (Miloš, 21. oktobar 2021 09:27)

    I ti ubode bas ovo drugo!
    (EUFORIJA, 21. oktobar 2021 10:38)

    # Link komentara

  60. Koja demonizacija??! Pa sam svojim potezima navlači bes sveta. U vreme najgoreg karantina sa ženom se glupirao po mrežama a onda organizovao turnir dok su svi sedeli u 4 zida pred 10.000 ljudi. Najveći je sampion ali vecito postiže autogolove
    (hugo, 21. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  61. Jel on to place na ovoj slici? Pitam za druga.
    (Dare, 21. oktobar 2021 10:26)

    Evo, i ja plačem kada čitam tvoj i slične komentare. Mnogo mi je žao što još nije pronađen lek za takav stepen imbecilnosti.
    (Matori Laki, 21. oktobar 2021 10:34)

    # Link komentara

  62. Kad je najveci antivakser on i njegova zena..pogledajte njegovo ponasanje nece da kaze..budi frajer pa reci..naravno da nece da kaze kad je antivaser..zato ga i ne vole..niko nije protiv njega nego je on sam sebi najveci protivnik..Kazes lepo necu da se vajcinisem..i ne idem na Australijan open i kraj..Pravila vaze za sve.nije ti to Srbija
    (donatelo, 21. oktobar 2021 10:00)

    Zasto bi on to javno izjavio? Njegova licna stvar! Ti si verovatno primio vakcinu pa si se hvalio na sva usta. Dokle smo mi dosli kao narod da nam je vazno sta je drugi uradio.
    (EUFORIJA, 21. oktobar 2021 10:33)

    # Link komentara

  63. Posto vi imate pravo da tvrdite I mislite da ce vam vakcine naskoditi I u svakakve teorije zavera i ja imam pravo da kazem da je Novak samo teniser, doduse najbolji u svom poslu ali zato veoma intelektualno ogranicen... ne u smislu inteligencije mada je I to upito posto veruje u moc piramida, pepe imazu, itd.itd.ali svakako je ogranicen itekako u pogledu obrazovanja, boze zdravlja da ima zavrsenu osnovnu skolu.
    (Ccc, 21. oktobar 2021 10:05)

    Coveku koji je kulturan, obrazovan, lepo vaspitan,poligloti,kaze neko kojem je najveci uspeh da napise komentar na vest o Noletu...
    (EUFORIJA, 21. oktobar 2021 10:30)

    # Link komentara

  64. Da li može neko da mi kaže zašto Novak ili bilo ko mora javno da kaže da li jeste ili nije vakcinisan. Iako je javna ličnost nije dužan da bude ničiji promoter ni vaxera ni antivaxera. Postoji još mnogo tenisera koji nisu vakcinisani a jedan od njih je i Tsisipas koji je protiv i neka njega malo stave na tapet.
    (Kritična masa, 21. oktobar 2021 09:57)

    Cicipas, Zverev i Medvedev su izjavili da ce se vakcinisati budu li morali i oko toga nema debate, ali ovaj nas odbija da diskutuje uopste o tome da li je ili nije vakcinisan i ako nije da li namerava. Mulja nesto u maniru tipicnog Srbina i zato ide na zivce cak i nama, njegovim navijacima.
    (Nikola N., 21. oktobar 2021 10:28)

    # Link komentara

  65. Postoji još mnogo tenisera koji nisu vakcinisani a jedan od njih je i Tsisipas koji je protiv i neka njega malo stave na tapet.
    (Kritična masa, 21. oktobar 2021 09:57) #

    Jeste, mogli bi još neke tenisere da pitaju i analiziraju...

    Both the men's ATP and women's WTA tours have urged players to get vaccinated but some have voiced reservations.Russian men's US Open champion Daniil Medvedev and German world number four Alex Zverev have expressed skepticism, although their vaccination status remains unknown. (CNN, juče).
    (A, 21. oktobar 2021 10:28)

    # Link komentara

  66. Ja mislim da je sam kriv što je uopšte govorio šta misli o vakcini. Ovo je jedna veoma kontroverzna tema i bolje bi bilo da je ćutao. A ne razumem vas koji mislite da Australija treba njemu da popusti zato što je sportska ličnost. Takva su im pravila, ne bi bilo uredu popuštaju nekim ljudima kad svi ostali moraju da se vakcinišu.
    (malina, 21. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  67. Jel on to place na ovoj slici? Pitam za druga.
    (Dare, 21. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  68. Nolo, hvala ti puno za Tokijo. Pokazao si kako se postuje zastava, grb i reprezentativni kolega. Pa nisi ti Jokic.
    (Koleginica, 21. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  69. Đoković je trebao da ćuti a ne da smatra nešto o vakcinama. Zna se da ima lošu reklamu u svetu i zna se da ce ga zbog svake izjave razvlačiti. Njegova reč je jaka i nije na mestu da on govori o takvoj temi. Pa on nije hteo da se operiše jer je mislio da moze na prirodan način da reši problem lakta. na kraju je ipak morao pod nož. Čudne stavove ima. Neka igra tenis i samo to neka radi.
    (kopiranosatvitera, 21. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  70. CCC: Nole je od tebe obrazovaniji 10 puta, pogledaj njegov razgovor, a pogledaj ostalih ljudi, sve ce ti biti jasno. Izvini intelektualac ako sam te uvredio.
    (Shumi, 21. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  71. Samo im je važno da li ne Novak vakcinisan. Za druge tenisere to je nebitno. Samo Novak, Novak,Novak.
    Drugi mogu reći da jesu ili nijesu, nije bitno. Mogu da ništa ne kažu. Ali Novak ne.
    Tek kad je tema vakcinacija, Novak im je uzor, pa mora.
    Da reklamira neku od zapadnih vakcina...radi bolje prodaje.
    A da li Rafu pitaše o vakcini, da li Rogera pitaše, Marija..?
    Pa ne, oni kako hoće, njima na volju.
    Nemoj im Nole popustiti ni za milimetar. Ionako ti AO ništa ne znači. Tražiče oni tebe.
    (lol, 21. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  72. Nitko ga ne zove u Australiju ako nece da postiva zakone zemlje koju ide posjetiti. Sto je tu cudno.
    (Jovan, 21. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  73. Posto vi imate pravo da tvrdite I mislite da ce vam vakcine naskoditi I u svakakve teorije zavera i ja imam pravo da kazem da je Novak samo teniser, doduse najbolji u svom poslu ali zato veoma intelektualno ogranicen... ne u smislu inteligencije mada je I to upito posto veruje u moc piramida, pepe imazu, itd.itd.ali svakako je ogranicen itekako u pogledu obrazovanja, boze zdravlja da ima zavrsenu osnovnu skolu.
    (Ccc, 21. oktobar 2021 10:05)

    # Link komentara

  74. Kad je najveci antivakser on i njegova zena..pogledajte njegovo ponasanje nece da kaze..budi frajer pa reci..naravno da nece da kaze kad je antivaser..zato ga i ne vole..niko nije protiv njega nego je on sam sebi najveci protivnik..Kazes lepo necu da se vajcinisem..i ne idem na Australijan open i kraj..Pravila vaze za sve.nije ti to Srbija
    (donatelo, 21. oktobar 2021 10:00)

    # Link komentara

  75. Нема трајног имунитета против ковида. Вакцина не штити од заразе, нити даљег преношења. Сви ће се у једном тренутку заразити. И то не једном. Преживеће они отпорни и то је цела прича. Идеја да ћемо се сви заувек вакцинисати на сваких шест месеци је будалаштина. Нисмо то радили ни са једном заразом до сада, па нећемо ни са овом.
    (питам за друга, 21. oktobar 2021 09:59)

    # Link komentara

  76. Znači nije bitno da l imaš koronu (PCR), nego je bitno da si vakcinisan, iako mozda imas koronu, jer te vakcina ne štiti od zaraze?
    (legenda, 21. oktobar 2021 09:58)

    # Link komentara

  77. Da li može neko da mi kaže zašto Novak ili bilo ko mora javno da kaže da li jeste ili nije vakcinisan. Iako je javna ličnost nije dužan da bude ničiji promoter ni vaxera ni antivaxera. Postoji još mnogo tenisera koji nisu vakcinisani a jedan od njih je i Tsisipas koji je protiv i neka njega malo stave na tapet.
    (Kritična masa, 21. oktobar 2021 09:57)

    # Link komentara

  78. bas dobra Noletova odluka da ne kaze dal jeste ili nije vakcinisan. Sada je vruc krompir i u njihovim rukama. Ne znaju na cemu su i nije im svejedno, ne moze niko da pravi prognoze ko ce , sta ce, s'kim ce , kad se takve stvari ne znaju... Pretpostavljam da im je bitno da procene koliko ce tu biti ulaznica, reklama , prava za ovo ,ono itd. Ipak je on bitna karika u tom lancu. Nije " Bog" , moze bez njega, ali vrv bolje sa njim... ako nece da se vakcinise ima pravo na to , ali snosi odgovornost i posledice i to je samo na njemu. A ovi sad mogu na kladionicu prvo da postave kvote da li je vakcinisan ili nije, pa da li ce da igra ili nece, pa tek onda ko ce koje mesto da osvoji...
    (zex, 21. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  79. I zavere protiv Đokovića treba da prestanu!!!
    (Miloš, 21. oktobar 2021 09:49)

    # Link komentara

  80. Melburn će ostati bez plakanja Nola. Ameri su imali više sreće...
    (Momcilo, 21. oktobar 2021 09:47)

    # Link komentara

  81. Sta koga briga, hoce li se Djokovic vakcinsati ili ne, i hoce li uopste ici u Australiju? Ne znam da li negde ima vise strucnjaka nego u kometarima na ovom portalu? 'oladite malo, nije vam dosao pred kucni prag da vas ubedjuje da se ne vakcinisete ili obratno!
    (tuga, 21. oktobar 2021 09:47)

    # Link komentara

  82. i pored svega sto je doziveo na svakom koraku ka uspehu je najbolji ikad, neverovatan decko i uspeh..
    (Nenad Ilic, 21. oktobar 2021 09:44)

    # Link komentara

  83. Novak je najveci igrac svih vremena!
    (Kaiser Roger, 21. oktobar 2021 09:43)

    # Link komentara

  84. Molim vas, samo bez podrske Novaku. Videli smo kako igra kad mu ne zvizde(finale US). Njegovo pogonsko gorivo je inat. Molim vas jos tri godine zvizdite i vredjajte a posle kako hocete.
    (miki, 21. oktobar 2021 09:35)

    # Link komentara

  85. I treba da ga zabrane. Vakcine su najveći civilizacijski pomak čoveka. Odbiti vakcinu je isto kao vracanje u srednji vek. Je l treba da se odreknemo vakcina i da vratimo bolesti koje su ubijale 3 od 4 novorođena deteta? Za to se zalažu svi koji su protiv vakcina.
    (srba, 21. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  86. Zar nole nema potvrdu da je prelezao.
    (Citac izmedju redova, 21. oktobar 2021 09:29)

    # Link komentara

  87. “Samo su dve stvari beskonačne, svemir i ljudska glupost, a nisam siguran za ovo prvo." Albert Einstein
    Naš dobri Djoković je to sad još jednom potvrdio. Kao da se druži Kyrie Erwing-om… šteta
    (Miloš, 21. oktobar 2021 09:27)

    # Link komentara

  88. Koji glupi komentar, na sanse da će se javno mišljenje o Novaku promjeniti ako on sam sebe ne pokuša promjeniti, pošto je to za njega nemoguće ovakve kokntari su bezkorisni.
    (Zgubidan, 21. oktobar 2021 09:24)

    # Link komentara