1. Ova zvezda ne bi mojoj ekipi iz ulice dala 6 komada za poluvreme (a imamo oko 50 dinago) pa taman igrali i cirke,daj bre ljudi smesni ste,ajde Lazarevac druga liga,odma,kako vas bre nije sramota..
    (Pa da, 17. oktobar 2021 09:18)

    # Link komentara

  2. Ma koje argumente grobaru?Mislis ako si grobar,onda su argumenti na mestu,haha nemoj da se smesis.
    (Red, 16. oktobar 2021 20:04)

    Statistika ne laže. Nema tu veze da li si Grobar ili Delija... Ne treba svako da ima pristup internetu.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021

    Tako je grobaru,mani se neta,nije to za tebe.
    (Red, 17. oktobar 2021 00:24)

    # Link komentara

  3. Nauči da staviš zarez gde treba. Kasnije mogu da ti održim i čas o razumevanju statističkih podataka.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 22:38)

    Jedva cekam, prvo mi izvuci statistiku derbija izmedju Zvezde i Partizana, to me najvise interesuje.
    (Skorpion, 16. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  4. Molio bih za opširniju analizu Slavišu Žmigiča i ako može neka anegdota iz bogate karijere....odavno se ne nasmejah toliko.LOL
    (Vanja Grubač, 16. oktobar 2021 22:47)

    # Link komentara

  5. Ne brini sinko ne moze niko da ti vredja ono sto ne posedujes.
    (Skorpion, 16. oktobar 2021 19:41)

    Nauči da staviš zarez gde treba. Kasnije mogu da ti održim i čas o razumevanju statističkih podataka.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 22:38)

    # Link komentara

  6. Jel možda i Holandska liga sprdnja gde Ajaks u dva kola postigne 14 golova?
    (toto, 16. oktobar 2021 21:03)

    U Holandiji klubovi nisu državno-partijski, i ne vode ih lica sa poternice. To je valjda dovoljno.
    (Cicero, 16. oktobar 2021 22:31)

    # Link komentara

  7. Da, svi su protiv partizana i partizan je sam protiv svih!!!
    Pa, zar vas stvarno niceg nije sramota???
    Znamo da obraza nemate, ali susjed ovo sto vi pricate, to je cista patologija!!!
    Ne znam koja sifra, ali to nije ni vazno. Ovo je stvarno ozbiljno.
    (Sremac, 16. oktobar 2021 19:23)

    Ja mislim da ti ne razumeš uopšte komentare, kako mene, tako ni ostalih korisnika koji ne navijaju za CZ. Zvezda je bolja od Kolubare, za dve/tri klase minimum, ja to prvi kažem. Međutim, pristup igrača Kolubare je bio smešan, u tome je stvar. Gledao sam meč Napredak-Partizan, pa i meč Kolubara-Partizan, i zaista postoji velika razlika u načinu igre gore pomenutih ekipa protiv CZ i Partizana. Statistika ne laže, pogledaj broj faulova, opasnih napada... tih ekipa protiv CZ i protiv Partizana i sve će ti biti jasno. Danas je trener Kolubare izveo čak 6 ili 7 igrača koji uopšte nisu starteri, pa se zaista opravdano postavlja pitanje da li je predao bitku bez borbe... Ovde se ne priča o patologiji, nego o zdravom razumu, nema tu sta da se diskutuje - ovo sto sam naveo su činjenice. Nisam uopšte neko ko ne voli CZ, cenim je, ima veliku istoriju. Zaista posmatram sve ove situacije iz igla jednog prosečnog ljubitelja fudbalske igre. Sve što kažem potvrdim i podacima. Navijači CZ uopšte ne ulaze u diskusiju, nego samo vredjaju i dele minuse organizovano... To zaista nema smisla. Brani svoj klub sa argumentima, a ne ulicarskim fazonima. Sportski pozdrav! 👋
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 22:27)

    # Link komentara

  8. Bravo Zvezdo moja Crvena !!! Kao da niste imali pauzu, nije se u igri osetio nedostatak bolesnih prvotimaca. Protivniku svaka čast na onome što su pružili. To je valjda maksimum njihovih mogućnosti. Hvala što iz nemoći niste igrali grubo i niste povredili ni jednog igrača Crvene Zvezde, tako da svi mogu da izađu na teren u sledećoj utakmici zdravi i celi. Ipak je prevelika razlika između klubova jednog koji vredi pedesetak miliona evra i drugog možda jedva stotinak hiljada. Gazi Zvezdo !!!
    (hypatija, 16. oktobar 2021 22:08)

    # Link komentara

  9. Kad Bajern naduje Bohum 7:0, ili Hofenhajm Keln 5:0, ili Lajpcig Hertu 6:1 (sve se desilo u poslednjih mesec dana) onda je to jaka liga, to su jaki klubovi, tako se igra nemacki fudbal ides do kraja iako si mnogo jaci.
    Kad se desi kod nas, onda je slaba liga, namestaljka, sklanjalica, izbaciti takve klubove, itd.
    (Aleks, 16. oktobar 2021 19:12)

    Sve te utakmice sam kao veliki navijac Bajerna ispratio, neke čak i uživo i video sam veliku borbenost kod svih poraženih ekipa. Danas se od Kolubare nije videlo nista. Neka se ugledaju na Napredak, oni su bukvalno umirali na terenu protiv Partizana, a ovi kao manekeni. Ko ne vidi tu razliku, ja zaista ne znam sta da mu kažem. I nemoj molim te porediti Bajern sa CZ, u Beogradu su izresetali CZ lakše nego Bohum koji gore spominjes. Bajern je jedina ekipa u istoriji koja je osvojila LŠ sa svim pobedama, i takvu silu je smešno stavljati u istu rečenicu sa CZ. Pre 2 godine Lajpcig je igrao polufinale LŠ, Dormund konstantno u vrhu , Lever, Mens... isto odlični, i ti se usudjujes da poredis našu ligu sa njima... Kolubara ne bi igrala ni 4 Nemačku ligu.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 21:58)

    # Link komentara

  10. Ma koje argumente grobaru?Mislis ako si grobar,onda su argumenti na mestu,haha nemoj da se smesis.
    (Red, 16. oktobar 2021 20:04)

    Statistika ne laže. Nema tu veze da li si Grobar ili Delija... Ne treba svako da ima pristup internetu.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 21:51)

    # Link komentara

  11. Jel možda i Holandska liga sprdnja gde Ajaks u dva kola postigne 14 golova?
    (toto, 16. oktobar 2021 21:03)

    Mozda,akop taj isti Ajaks izgubi 4 utakmice u 4 sezone. Ne mesaj babe i zabe.
    (...., 16. oktobar 2021 21:21)

    # Link komentara

  12. Како вам само не досади увијек једно те исто писати, склањалице, филијале, кога држава финансира, ово, оно...? Стварно сте досадили "и Богу и народу". Иначе ово Звезда рутински ријешила, разлика у класи је превелика. Ја сам сигурно најмање 15 година става да нам не треба лига већа од 10 клубова. Ал схватите да је некоме овако у интересу. Џаба ми само причамо. Лијепа најава за пут у Данску гдј се надам барем боду. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. oktobar 2021 21:18)

    # Link komentara

  13. Koja sprdnja od lige je to,pa to je nevideno.Još debilnijeg imena Ling Long,nisam u životu ćuo.
    (Rade 74, 16. oktobar 2021 19:48)

    Jel možda i Holandska liga sprdnja gde Ajaks u dva kola postigne 14 golova?
    (toto, 16. oktobar 2021 21:03)

    # Link komentara

  14. Плашим се да се нису испразнили, а чека их тежак меч!?
    (Фактор мира и стабилности, 16. oktobar 2021 20:58)

    # Link komentara

  15. Lagani prelaz iz 1u2!!!!
    TERZA MAĐIJA
    (MM, 16. oktobar 2021 15:57)

    E baš si pogodio grobaru
    (Paja moler, 16. oktobar 2021 16:21)

    Mislis da ga briga? On svaku utakmicu to napise, hvala bogu srama nema da se postidi sto pise nebuloze pa ce da proba i sledecu utakmicu, jednom mora da ubode
    (Sub013, 16. oktobar 2021 20:15)

    # Link komentara

  16. Ovi sto pričaju o namestaljkama su Smejurija !! Nisu pogledali neke utakmice u nemačkoj, holandiji pa i dalje ? Pa ? Ovde nije u pitanju nameštaljka, za koga ? Za tri buzdovana sa par dinara ?? Ajde bre… prosto nema kvaliteta, od Partizana i Zvezde prime 11 golova… prosto, liga ima previše klubova za nas fudbal.
    (JPR24, 16. oktobar 2021 20:14)

    # Link komentara

  17. Može li neko naći koji je najveći rezultat za jedno poluvreme
    (DžejAr65, 16. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  18. Joj jadni vi,a kad pobedjujete sa 3,4 ili 5:0,onda ste Barcelona,niko vam se ne sklanja.
    (Red, 16. oktobar 2021 18:13)

    Da je Kolubara igrala kao Napredak ne bih ništa rekao. Ovako je sve jasno. Prestanite da nam vredjate inteligenciju, džabe vas šalju ovde da delite minuse, sve je jasno i nećete nam promeniti mišljenje. Mi iznosimo činjenice, a vi pišete neke uvrede kao ulicari. Udjite u konstruktivnu diskusiju, ja sam izneo argumente kao i neki drugi korisnici koji su dali podatke za minutazu igrača Kolubare koji su danas nastupili.
    (Robert Lewandowski,

    Ma koje argumente grobaru?Mislis ako si grobar,onda su argumenti na mestu,haha nemoj da se smesis.
    (Red, 16. oktobar 2021 20:04)

    # Link komentara

  19. Sedmica za pamcenje se desila 6.12.1953.
    Ko zna zna,a ko nezna njemu Kolubara ?
    (vuk, 16. oktobar 2021 19:52)

    # Link komentara

  20. Kad Bajern naduje Bohum 7:0, ili Hofenhajm Keln 5:0, ili Lajpcig Hertu 6:1 (sve se desilo u poslednjih mesec dana) onda je to jaka liga, to su jaki klubovi, tako se igra nemacki fudbal ides do kraja iako si mnogo jaci.
    Kad se desi kod nas, onda je slaba liga, namestaljka, sklanjalica, izbaciti takve klubove, itd.
    (Aleks, 16. oktobar 2021 19:12)

    Ajaks dade pre par kola 9 komada i niko ne kmeči da je nameštaljka.
    (toto, 16. oktobar 2021 19:51)

    # Link komentara

  21. Koja sprdnja od lige je to,pa to je nevideno.Još debilnijeg imena Ling Long,nisam u životu ćuo.
    (Rade 74, 16. oktobar 2021 19:48)

    # Link komentara

  22. Ja kao Grobar kazem da je ovo normalan rezultat.Zvezda je toliko bolja od Kolubaru.
    (Fidel, 16. oktobar 2021 19:46)

    # Link komentara

  23. Srpska liga preko 6 klubova je NEVIDJENA GLUPOST.
    Čak ni komunistički blizanci nemaju infrastrukturu, na evropskom nivou, a šta reći o ovim seoskim klubovima.
    Totalna besmislica.
    Navijam za Partizan, ali ne gledam utakmice sem derbija, a i tu je nivo jeziv. No, stara navika, pa pogledam.
    (Zoran, 16. oktobar 2021 19:42)

    # Link komentara

  24. Da je Kolubara igrala kao Napredak ne bih ništa rekao. Ovako je sve jasno. Prestanite da nam vredjate inteligenciju..........
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 19:07)

    Ne brini sinko ne moze niko da ti vredja ono sto ne posedujes.
    (Skorpion, 16. oktobar 2021 19:41)

    # Link komentara

  25. Mogli ste malo manje providno da bude...
    (Goran, 16. oktobar 2021 19:36)

    # Link komentara

  26. Nek se nejavljaju oni kojimas se kolubara sklonila iz prve partizanu jednostavno klubovi moraju imati mnogo sreče da se ovi ispromašuju a ovi pogode iz 1 šuta i to nekim odbitkom,avtogolom jednostavno to su se sudarila 2 različita planeta što se tiče fudbalskog kvaliteta da se nelažemo Kolubari nije mesto u ligi odrali bi jih i omladinci bar pola ove naše lige bez velikih poteškoča još pogledajte livadu od igrališta i zamislite da nam kolubara igra evropske utakmice pa to bi bio smehotres sa rekordnom gol razlikom koliko para toliko muzike samo 2 kluba ispunjavaju infrastrukturu i teren za nastupanje u evropi i Albanska 2.liga ima bolje terene od Srbije.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 19:32)

    # Link komentara

  27. Opet penal za zvezdu bio
    (ballball, 16. oktobar 2021 19:23)

    # Link komentara

  28. Ovo je sramotna utakmica, a to sto su blokirali kvote je dno dna. Nažalost, to može samo kod nas. Ako već neko nece da igra protiv CZ, neka gleda bar neki faul da napravi ili nešto, ovako je baš providno. Pa na ulici deca pobesne kada gube 2,3 prema 0 i igraju agresivnije, a ovi kao manekeni. Napredak protiv Partizana igrao kao da im život zavisi od te utakmice, a kod Kolubare nismo videli ni trunku želje za pobedom...
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 17:59)

    Da, svi su protiv partizana i partizan je sam protiv svih!!!
    Pa, zar vas stvarno niceg nije sramota???
    Znamo da obraza nemate, ali susjed ovo sto vi pricate, to je cista patologija!!!
    Ne znam koja sifra, ali to nije ni vazno. Ovo je stvarno ozbiljno.
    (Sremac, 16. oktobar 2021 19:23)

    # Link komentara

  29. Nek je i Zvezda nekom dala 7 golova dosta su i nju trpali sa toliko.
    (Klipan, 16. oktobar 2021 19:18)

    # Link komentara

  30. (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 17:59)
    MA samo kad si ti Lewandowski ahahahaha ha, idemo dalje da vidimo koliko pacijenata imate
    (Pantic vam je idol, 16. oktobar 2021 18:09)

    I za tebe isto važi, reci gazdi da te nauci da udjes u konstruktivnu diskusiju, mani se ulicarskih fazona. Preozbiljno ste shvatili ove komentare, ne možete da manipulišete sa nama. Jednostavno mi iznosimo argumente, a vi samo neke provikacije. Najgluplji potez koji radite je ono kada na vesti gde ima 250 komentara neki od vas dobije na kestlu obaveštenje da je Lewandowski nešto rekao protiv CZ i onda vi pošto vas mrzi da tražite moj komentar samo napišete iz cista mira ovaj Robert Lewandowski lupeta gluposti, i kao svi lajkuji, a ne znaju o čemu sam uopšte pričao. 😂 Bas je providno, bar malo to prikrijte, slab posao radite. Inače za nik možeš da staviš sta god poželiš, pa tako i ja Robert Lewandowski. Namerno sam njega stavio zato što je poznat, pa da lakše zapamtite kome treba da dajete minuse. Najjači mi je bio onaj lik sto je rekao da bi želeo da me vidi uživo... 😂 Pa neka ukuca Robert Lewandowski, pa neka gleda. 😏
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 19:17)

    # Link komentara

  31. Ova liga nema smisla gde Zvezda i Partizan prolaze kao brzi vozovi.
    (Vlado, 16. oktobar 2021 19:15)

    # Link komentara

  32. Tuga velika što nisu skresali ligu za 4 tima kako je bilo planirano. Ovo je cirkus. Kome ovo teba? Ne treba ni Zvezdi ni Kolubari a ni gledaocima. Super i PLS maksimum po 12 klubova. Srpske mogu po 16 i sve niže dole. Nemamo kvalitet za više..
    (Mile, 16. oktobar 2021 19:13)

    # Link komentara

  33. Kanga je odličan igrač ali nikako nije igrač koji treba,da izvodi penale ili slobodnjake zasad to sem Kataia nezna niko u celoj ligi loptu prebacuju preko zida i barem još metar preko prečke prosto me čudi,da niko nezna,da udari loptu a ovi stariji igrači to rade lagano bez problema.U C.zvezdi baš niko nezna da izvede slobodnjak što me strašno čudi ako neračunamo kataia ben je svega jednom u karijeri pogodio gol iz slobodnog a kolko vremena več igra u klubu neznam čemu služe trenigi.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 19:13)

    # Link komentara

  34. Kad Bajern naduje Bohum 7:0, ili Hofenhajm Keln 5:0, ili Lajpcig Hertu 6:1 (sve se desilo u poslednjih mesec dana) onda je to jaka liga, to su jaki klubovi, tako se igra nemacki fudbal ides do kraja iako si mnogo jaci.
    Kad se desi kod nas, onda je slaba liga, namestaljka, sklanjalica, izbaciti takve klubove, itd.
    (Aleks, 16. oktobar 2021 19:12)

    # Link komentara

  35. Lagana sklanjalica.

    Kako drugacije?

    A posle Danske - muk.
    (Roy74, 16. oktobar 2021 18:13)
    Ocete li vi docekati vise tu srecu, niste se radovali od ispadanja protiv Serifa a pre toga od Hofenhajma pre skoro 2 godine.
    (duledudule, 16. oktobar 2021 19:11)

    # Link komentara

  36. Cirkus !! Hitno smanjiti ligu na 10 klubova, da se barem koliko toliko ti igraci sto nešto mogu i imaju neki kvalitet nadju u užoj selekciji igrača. Ovi od Partizana poker, sad sedam komada, u 13 utakmica primili 30 golova, nisu daleko od 3 u proseku…
    (JPR24, 16. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  37. Joj jadni vi,a kad pobedjujete sa 3,4 ili 5:0,onda ste Barcelona,niko vam se ne sklanja.
    (Red, 16. oktobar 2021 18:13)

    Da je Kolubara igrala kao Napredak ne bih ništa rekao. Ovako je sve jasno. Prestanite da nam vredjate inteligenciju, džabe vas šalju ovde da delite minuse, sve je jasno i nećete nam promeniti mišljenje. Mi iznosimo činjenice, a vi pišete neke uvrede kao ulicari. Udjite u konstruktivnu diskusiju, ja sam izneo argumente kao i neki drugi korisnici koji su dali podatke za minutazu igrača Kolubare koji su danas nastupili.
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 19:07)

    # Link komentara

  38. Ova utakmica najbolje pokazuje kvalitet nase lige. I onda se mi lozimo da imamo 5 timova u evro kupovima. Odmah ima da izgubimo to mesto, jer realno nema ko da osvoji neke bodove u Evropi, pogotovo sto bi dobijali teze rivale. Inace, Kanga jos jednom pokazao da ne zna ljudski da sutne loptu. U Bugarskoj je odigrao najbolju utakmicu otkad je u Zvezdi, ali inace standardno los. Penale on sutira na ovaj nacin, pa kad pogodi okvir gola, a golman ode na drugu stranu da gol, a ovako i da je isla u gol, mislim da bi je branio golman. I Kuzmic je juce recimo odigrao odlican mec protiv CSKA, ali to ne menja stav da je generalno los.
    Nažalost istina je to oko šuta kange još sve udara vanjskom ponekad tuče sa 30-40 m. a lopta nemože da stigne do golmana ali isto tako jedini zna da prenese odigra,sačuva ili naštima šansu bez kange igra je raspad boljeg nemamo šta je tu je bez kange veruj mi nebi dobili jednu utakmicu u evropi.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 19:03)

    # Link komentara

  39. Ma mislim da paukovi podanici mogu da se sagnu Milanu Pavkovu
    (tranzicija, 16. oktobar 2021 19:00)

    # Link komentara

  40. E grobari,vi da ste nesto bitni pa vec sada bi smenili vlast.Vi grobari ste umislili da ste nesto vazno.Neverovatno
    (Laik, 16. oktobar 2021 18:58)

    # Link komentara

  41. Jel ponosan onaj sa poternice?
    (statuskan, 16. oktobar 2021 18:21)
    Ne, ponosan je limar iz parking servisa, tačnije Ostoja pauk
    (tranzicija, 16. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  42. Sad kad je i Partizan pod kontrolom i oba kluba namestaju utakmice sve je OK? Sta je s ostatkom ove napacene zemlje, s ljudima cije pare se trose na te vase klubove, s ostalim klubovima koji su robovi ovih krimi-FK decenijama unazad? Lepo, sve dok ste vi zadovoljni goleadama...
    (Dex, 16. oktobar 2021 18:43)

    Sad kad je i Partizan??? Pa ti onda imaš 10 godina sine.... Aj u krevet.
    (spock, 16. oktobar 2021 18:51)

    # Link komentara

  43. Preplatili kad su kupovali utakmicu
    (milan, 16. oktobar 2021 18:50)

    # Link komentara

  44. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!!
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)

    Dobićemo te iste Dance da biste vi igrali kvalifikacije za LŠ dogodine. Bolje bi ti bilo da budeš zahvalan umesto što pljuješ najbolji klub u državi.
    (Baba Tića, 16. oktobar 2021 18:50)

    # Link komentara

  45. Kakva liga majko mila..
    Priprema za izbore na prolece,pune i zvezda i partizan da se ne vikne na tribini nesto sto ne bi smelo..
    Ovo nema nigde..
    (Gagolino, 16. oktobar 2021 18:49)

    # Link komentara

  46. Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Kolubare koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Zvezdu bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da zvezda ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Kolubara ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
    (under armour, 16. oktobar 2021 15:27)

    Jel pricas o istim igracima koji su izgubili 0:4 od Partizana? jel su se tad borili ili sklanjali

    Daj bre nemoj da nas zesmejavas...
    (smesno, 16. oktobar 2021 15:35)

    Sad kad je i Partizan pod kontrolom i oba kluba namestaju utakmice sve je OK? Sta je s ostatkom ove napacene zemlje, s ljudima cije pare se trose na te vase klubove, s ostalim klubovima koji su robovi ovih krimi-FK decenijama unazad? Lepo, sve dok ste vi zadovoljni goleadama...
    (Dex, 16. oktobar 2021 18:43)

    # Link komentara

  47. Kada je blokirano? Na 3:0. Pa normalno da je blokirano. Nije blokirano pre početka. Ja sam on line igrao 2-2 i 4-6 na samom početku utakmice. Uloženo 1000 dinara. I mogu da puknem ako padne još jedan gol
    (Zvezda, 16. oktobar 2021 17:39) Pre utakmice.. online i uzivo je druga prica. Znalo se sve. A sta ima i da se pise, u prazno, ovo je toliko ocigledno,ne samo ovaj rezultat, nego celo prvenstvo. Mozda partizan i osvoji ligu, ali ce sigurno biti prvi bar do izbora sledece godine. Nadalje zavisi od ishoda. Ali jedno je sigurno skuplaju se glasovi i od druge polovine zemlje, kako u kosarci tako i u fudbalu. Samo slep ne vidi to.
    (Bekinho, 16. oktobar 2021 18:42)

    # Link komentara

  48. Gde na lotou...
    (Milos, 16. oktobar 2021 18:40)

    # Link komentara

  49. Eh da je Pavkov malčice brži i spremniji gde mu bio kraj.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 18:33)

    # Link komentara

  50. C.zvezdi treba 30 minuta da Pavkov izdrži na terenu i golovi dodju sami po sebi dok bez Pavkova imamo probleme sa postizanje golova trenutno imamo 2 napadača to su Francuz Dion i naš Pavkov kome istina fali kondicija i brzina pa nekako to nadoknadi izuzetnom snagom ali ako želimo parirati treba nam izuzetno brz napadač kako bi vršili pritisak zasad Dionu nikako da se otvori iako ima i brzinu i znanje da udje u šansu ali trenutno ga muči realizacija koju svi čekamo da se konačno otvori ovom Francuzu i postigne gol iz igre. Ben je igrač koji realizuje šanse i najbolje igra kad igra iza napadača nekakvog polušpica jednostavno u duelima nema šta da traži tu je moguči izbor samo Francuz Dion i najviše poluvreme igre za kondiciski nespremnog Pavkova.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 18:30)

    # Link komentara

  51. Ове године лига је најсмешнија, Партизан и Звезда могу да изгубе случајно. Не, није проблем у склањалицама, једноставно су за два копља изнад осталих, играчки, финансијски и организационо. Посебно иритира инфраструктура, ужасни стадиони,овде се играч лакше повреди него после прекршаја, а да не причам колико технички потковани играчи не могу да покажу шта знају. Све у свему, лига од десетак клубова, ФСС да исфинансира реновирање стадиона(макар терена) и да коначно крене нешто озбиљнији фудбал.
    (Стари гробар, 16. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  52. Prva liga treba da broji najviše deset klubova, a i to je nategnuto krajnje. I od njih bi se većina borila za opstanak u drugoj ligi SFRJ . Ovo je više nego sprdnja ko sve igra najviši rang.
    (Pero, 16. oktobar 2021 18:28)

    # Link komentara

  53. C.zvezda tražila ligu od 10 klubova partizan nije dozvolio,da ispadne klub od koga imaju koristi i zato imamo ovakvu ligu zato nemaju pravo da plaču kakva nam je liga a sami igraju prijateljske utakmice sad drže i sva mesta u fss umesto,da igramo sa 10 klubova i pojačamo kvalitet imamo ovakav kvalitet sa brdo klubova koje bi tukli omladinci partizana i zvezde bez poteškoča.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 18:09)

    Mislim da Srbiji treba Superliga s 12 klubova, a evo zašto je nema: [link]/
    (Istina, 16. oktobar 2021 18:23)

    # Link komentara

  54. Ova utakmica najbolje pokazuje kvalitet nase lige. I onda se mi lozimo da imamo 5 timova u evro kupovima. Odmah ima da izgubimo to mesto, jer realno nema ko da osvoji neke bodove u Evropi, pogotovo sto bi dobijali teze rivale. Inace, Kanga jos jednom pokazao da ne zna ljudski da sutne loptu. U Bugarskoj je odigrao najbolju utakmicu otkad je u Zvezdi, ali inace standardno los. Penale on sutira na ovaj nacin, pa kad pogodi okvir gola, a golman ode na drugu stranu da gol, a ovako i da je isla u gol, mislim da bi je branio golman. I Kuzmic je juce recimo odigrao odlican mec protiv CSKA, ali to ne menja stav da je generalno los.
    (Pedja, 16. oktobar 2021 18:22)

    # Link komentara

  55. Jel ponosan onaj sa poternice?
    (statuskan, 16. oktobar 2021 18:21)

    # Link komentara

  56. Kad misliš da su navijači komšije malog dotakli dno svojim primitivnim i malo je reći glupim komentarima, oni te opet iznenade i opovrgnu tvoje mišljenje, i opet na vesti o najvećem srpskom klubu.
    (Sića, 16. oktobar 2021 18:16)

    # Link komentara

  57. Gazi Zvezdo moja.
    (1Đoković, 16. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  58. Sramota! Cemu ovo izivljavanje nad Kolubarom?!
    (Neca Zvezdu keca, 16. oktobar 2021 18:14)

    # Link komentara

  59. kakva smešna sklanjalica :)
    (linolada, 16. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  60. Ovo je sramotna utakmica, a to sto su blokirali kvote je dno dna. Nažalost, to može samo kod nas. Ako već neko nece da igra protiv CZ, neka gleda bar neki faul da napravi ili nešto, ovako je baš providno. Pa na ulici deca pobesne kada gube 2,3 prema 0 i igraju agresivnije, a ovi kao manekeni. Napredak protiv Partizana igrao kao da im život zavisi od te utakmice, a kod Kolubare nismo videli ni trunku želje za pobedom...
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 17

    Joj jadni vi,a kad pobedjujete sa 3,4 ili 5:0,onda ste Barcelona,niko vam se ne sklanja.
    (Red, 16. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  61. Lagana sklanjalica.

    Kako drugacije?

    A posle Danske - muk.
    (Roy74, 16. oktobar 2021 18:13)

    # Link komentara

  62. C.zvezda tražila ligu od 10 klubova partizan nije dozvolio,da ispadne klub od koga imaju koristi i zato imamo ovakvu ligu zato nemaju pravo da plaču kakva nam je liga a sami igraju prijateljske utakmice sad drže i sva mesta u fss umesto,da igramo sa 10 klubova i pojačamo kvalitet imamo ovakav kvalitet sa brdo klubova koje bi tukli omladinci partizana i zvezde bez poteškoča.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  63. (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 17:59)
    MA samo kad si ti Lewandowski ahahahaha ha, idemo dalje da vidimo koliko pacijenata imate
    (Pantic vam je idol, 16. oktobar 2021 18:09)

    # Link komentara

  64. dakle, druga postava Zvezde neinspirisana da se dokaže i nesposobna da bobedi Kolubaru za poluvreme ! pa što onda klub plaća 32 igrača ?!
    (Djordje, 16. oktobar 2021 18:03)

    # Link komentara

  65. Ovo je sramotna utakmica, a to sto su blokirali kvote je dno dna. Nažalost, to može samo kod nas. Ako već neko nece da igra protiv CZ, neka gleda bar neki faul da napravi ili nešto, ovako je baš providno. Pa na ulici deca pobesne kada gube 2,3 prema 0 i igraju agresivnije, a ovi kao manekeni. Napredak protiv Partizana igrao kao da im život zavisi od te utakmice, a kod Kolubare nismo videli ni trunku želje za pobedom...
    (Robert Lewandowski, 16. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  66. Kakva Kolubara prva liga. Smesno. Treba prva liga da ima max 10 klubova i 4 kruga 36 utakmica. E tako se dize kvalitet a ne ovako sa trecerazrednim ekipama. To ne pomaze nikome.
    (Cacanin, 16. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  67. treba gol razlika da se stigne partizan haahha
    (boki89, 16. oktobar 2021 17:42)
    Ahahahahhahahahahahahahga
    (Purgiiiiii, 16. oktobar 2021 17:59)

    # Link komentara

  68. U nasoj super ligi postoje dva ozbiljna kluba Partizan i Zvezda.Ostali emaju taj kvalitet,Zato je danas utakmica bila neinteresantna, Jedino me interesuje ovaj novi ekstra talenat Lazetic ,prvi put je lepo bocnuo loptu ali nije usla a drugi je smestio na drugi nacin, vec sada je najbolji centarfor u Zvezdi,najraznovrsniji videli smo da zna nogom a i da prodje odbranu a kazu i da odlicno igra glavom, 2004 godiste. Vec dobija 5 miliona evra od Milana.
    (zemunski kej, 16. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  69. @@Juce kvota 1.25 danas 1.05
    (Rrr, 16. oktobar 2021 17:18)

    Pa ti se kladi juce!! Ok sala mala.
    Kvote su roba kao i svaka druga veca potraznja veca cijena odnosno manja dobit u ovom slucaju.
    Pogledaj listu isprintanu ujutro u 9 i navece i vidjeces promjene. Tako kladionice smanjuju gubitak uzrokavan losom procjenom ishoda utakmice..
    (Dejanmi, 16. oktobar 2021 17:58)

    # Link komentara

  70. Kakav smo mi gigant kad nase vesti ovako prate navijaci komsijskog kluba...sinoc nas prate u kosarci veceras fudbal, cak nam prate i gol razliku...hvala grobari
    (MrC, 16. oktobar 2021 17:55)

    # Link komentara

  71. Sedam standardnih prvotimaca nema, izveden je B tim.
    Igra se kladionica, juri se Partizanova gol razlika.
    Bolest...
    (Loki, 16. oktobar 2021 17:14)

    Nedostajali su Mesi, Nejmar, Ronaldo,Mbape,Ramos I Donaruma na golu. E, sa njima na terenu Zvezdi ne bi bilo bas tako lako.
    (Brane, 16. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  72. Zvezda je lagano dati i dvanaest golova,toliko o kvalitetu klubova koji igraju tacnije koji su zalutali u ovu ling long ligu.
    (Zoran YNWA, 16. oktobar 2021 17:52)

    # Link komentara

  73. Nije ovo ništa čudno, i Partizan je pobeđivao Zvezdu sa 7:1.
    (Kadinjača, 16. oktobar 2021 17:51)

    # Link komentara

  74. Trpaj Zvezdo sve u nizu titula je tako blizu
    (Svi na stadion, 16. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  75. Nepristojno je 6 komada. To je kao da u gostima sipaš 6 sarmi i POJEDEŠ IH.
    (Četri je puna kapa, 16. oktobar 2021 17:50)

    # Link komentara

  76. Bravo Mare care! Više minuta za ovog momka, ionako mučimo muku sa napadačima.
    (killy81, 16. oktobar 2021 17:49)

    # Link komentara

  77. Fenomen@ bravo ja stalno govorim da je to grobarska logika!
    (MIRO, 16. oktobar 2021 17:45)

    # Link komentara

  78. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36)
    Komentar poslat u 16:36, znaci pri rezulktatu 0-5. A, koliku bi ti kvotu voleo da ti daju za 2-2 pri rezultat 0-5?

    @pera,
    pa najbolje da ti na 0-6 daju da uplatis 2-2 6+.
    vi grobari ste hit.
    (gtrovci, 16. oktobar 2021 16:46)

    2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36). Јел 6+ прво полувреме или? Кад неко овако масно излаже то је гробар 1/1! Него, боље овима из Колубаре да не изађу у другом - биће службено 0-3 пар форфе.
    (veliki strumf, 16. oktobar 2021 16:43)

    Ne znam ko je ludji ja sto komentarisem ili vi koji mislite da zvezda i partizan ne namestaju utakmice. Ne mogu da verujem da postoje ljudi koji su toliko ostrasceni da se vode mantrm mi grobari vi delije i te fore danas i u ovakvom drustvu.
    (Pera, 16. oktobar 2021 17:45)

    # Link komentara

  79. treba gol razlika da se stigne partizan haahha
    (boki89, 16. oktobar 2021 17:42)

    # Link komentara

  80. Zvezda dobila prvo, a Kolubara drugo poluvreme...znači...nerešeno.
    (Fenomen, 16. oktobar 2021 17:41)

    # Link komentara

  81. Svi ovi pacijenti što spominju gol razliku samo se nadam da su bezobrazni da nisu toliko bas glupi jer gol razlika je gotovo pa nebitna!
    (MIRO, 16. oktobar 2021 17:41)

    # Link komentara

  82. @under armur. 
    Skroz si u pravu ovo je sastav od redovnih izmena i igrača koji uopšte ne igraju.
    (92 Game over, 16. oktobar 2021 17:14)

    Ceo sastav promenjen jer su imali tri poraza u nizu. A šta je trebalo da trener uradi? Mb
    (a, 16. oktobar 2021 17:40)

    # Link komentara

  83. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav. 
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36) cemu minusi u pravu je, culo se po kladionicarskim krugovima pa je brze bolje blokirana. Ali nema ko da istrazuje namestaljke.
    (Bekinho, 16. oktobar 2021 17:16)

    Kada je blokirano? Na 3:0. Pa normalno da je blokirano. Nije blokirano pre početka. Ja sam on line igrao 2-2 i 4-6 na samom početku utakmice. Uloženo 1000 dinara. I mogu da puknem ako padne još jedan gol
    (Zvezda, 16. oktobar 2021 17:39)

    # Link komentara

  84. Gasite ovu ligu.
    (SDGE, 16. oktobar 2021 17:37)

    # Link komentara

  85. Da, da, Zvezdi se sklanjaju i igraju jadno, ali kad ste ih dobili sa 4:0 tada su igrali na nivou Mančester Junajteda i Reala, ali ste ih vi vrhunskom igrom sa puno truda uspeli na jedvite jade da dobijete.

    Zaista žalim što nisam grobar, kako bi mi bilo lepo u glavi.
    (Lajavi krelac, 16. oktobar 2021 16:51)

    Prvih pola sata su trcali ko ludi do 0-1,ima na netu pa proveri..
    (kukuruz liga bez briga, 16. oktobar 2021 16:55)

    Fudbaleri koji trce? To jos u zivotu nisam video
    (Rakita, 16. oktobar 2021 17:35)

    # Link komentara

  86. Sviđaju mi se dimenzije ovog terena, da se uradi dobra podloga i da se zameni trava bio bi odličan teren, veliki!
    (MIRO, 16. oktobar 2021 17:34)

    # Link komentara

  87. Prvih pola sata su trcali ko ludi do 0-1,ima na netu pa proveri.
    (kukuruz liga bez briga, 16. oktobar 2021 16:55)


    Sada su prvih 7 minuta "trcali ko ludi do 0-1". Ima na netu pa proveri.
    (SrbEUin, 16. oktobar 2021 17:29)

    # Link komentara

  88. Ne postoji fudbal u Srbiji samo zbog Partizana i Zvezde.Kao kad bi neko pacijentu prvo isekao noge, pa ruke, jer dovoljna je glava.Ljudi, glavni problem u Srbiji je neravnomerni razvoj privrede, a fudbal je samo tamo gde ima privrede i para, što gradjane u siromašnim krajevima čini gradjane drugog reda.Treba ravnomerno razviti zemlju a ne smanjivati ligu ,jer ćemo smanjivanjem uništiti i onako skroman igrački potencijal.
    (Baš zato što te znamo, 16. oktobar 2021 17:27)

    # Link komentara

  89. Odlučili da se dogovore sa filijalom da im pomognu da dostignu Partizanovu gol razliku.
    (ja, 16. oktobar 2021 17:20)

    Sve naše filijale. A treneri Kolubare uvek bili partizanova škola. Jeli treba da ih nabrajam?
    (Zvezda, 16. oktobar 2021 17:25)

    # Link komentara

  90. Sredinom gol razliku, a lako ćemo za bodove.
    (Fenomen, 16. oktobar 2021 17:22)

    # Link komentara

  91. Odlučili da se dogovore sa filijalom da im pomognu da dostignu Partizanovu gol razliku.
    (ja, 16. oktobar 2021 17:20)

    # Link komentara

  92. Juce kvota 1.25 danas 1.05
    (Rrr, 16. oktobar 2021 17:18)

    # Link komentara

  93. Ja mislio ovo kup...
    (Hamurabi, 16. oktobar 2021 17:17)

    # Link komentara

  94. Razlika u klasi.
    Zvezda dominantna a jos i htela lopta u gol.
    Kolubara je ekipa koja prvi put igra prvu ligu, ekipa koja će se boriti za opstanak. Ovaj ubedljiv poraz ne treba da destabilizuje igrače Kolubare. Mozda je ovakav poraz i dobar da se pojačaju na polusezoni i izbore opstanak.
    Ovaj meč za igrače Kolubare trebao je biti veliki meč a oni su izgoreli od zelje..... Zivim nedaleko od Lazarevca i znam da je ceo grad bio u nekoj euforiji pred meč.
    -Nista strasno, gubio je veliki Brazil od Nemaca veoma ubedljivo.
    Na kraju isto mu dođe izgubio sa 1 prema 0 ili 6 prema 0.
    Zvezda izgubi u kosarci od Cska 2 razlike, svejedno dal je bilo 10 ili 2 poraz je poraz.... Ta gol ili kos razlika tek postaje bitna ba kraju ako se timovi poklope na tabeli, tek tada.
    (zoran, 16. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  95. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36) cemu minusi u pravu je, culo se po kladionicarskim krugovima pa je brze bolje blokirana. Ali nema ko da istrazuje namestaljke.
    (Bekinho, 16. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  96. @under armur.
    Skroz si u pravu ovo je sastav od redovnih izmena i igrača koji uopšte ne igraju.
    (92 Game over, 16. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  97. Sedam standardnih prvotimaca nema, izveden je B tim.
    Igra se kladionica, juri se Partizanova gol razlika.
    Bolest...
    (Loki, 16. oktobar 2021 17:14)

    # Link komentara

  98. Pa da, kako bismo inace ovaj tim koji je u ravni sa Bajernom mogli da pobedimo, ili pak razbijemo?
    (vp, 16. oktobar 2021 17:11)

    # Link komentara

  99. Ne od deset, već nam treba liga od osam klubova. Prva četiri da idu u Evropu i poslednja četiri ( dva plus dva kluba) da se bore za opstanak kroz baraž (treći i četvrti otpozadi) i direktno ispadanje u drugu ligu (prvi i drugi otpozadi). Četvorokružni sistem sa 28. kola, pa da vidimo onda kako će taktizirati protiv Zvezde i Partizana.
    (Mister No, 16. oktobar 2021 17:10)

    # Link komentara

  100. Ovo ide iz dvojke u keca
    (bot, 16. oktobar 2021 17:08)

    # Link komentara

  101. C.Zvezda tražila ligu od 10 klubova partizanovi foteljaši tražili,da nam liga ostane ovako neujednačena sa pola klubova koje mogu tuči omladinci zvezde,partizana i još ponekih klubova.Liga od 10 plus prva 2 najbolja kluba iz omladinske lige za poboljšanje kvaliteta evo jednog od predloga za poboljšanje kvaliteta Srbske lige.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 17:06)

    # Link komentara

  102. Neće biti lako, ali valjda ćemo sačuvati ovu minimalnu prednost.
    (Fenomen, 16. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara

  103. što bi rekli grobari merilo je Evropa...čekaj ili više nije...
    (est, 16. oktobar 2021 17:04)

    # Link komentara

  104. još jedan dokaz da ligu treba smanjiti na 12 klubova.
    (darko, 16. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  105. Sest suteva na gol....ekipa primi gol u osm minutu i do kraja poluvremena ne napravi faul....hahahahahah
    (Hahahahaha, 16. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  106. Hej, ali Partizan ima bolju gol razliku. Ne brinite, samo cemo to da sredimo.
    (Ludilo, 16. oktobar 2021 17:03)

    # Link komentara

  107. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!! 
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)

    Nama se vraća i protiv Ludogoreca, cele prošle sezone
    (Zvezda, 16. oktobar 2021 17:02)

    # Link komentara

  108. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    a sta tacno znaci gol razlika kada ce Zvezda osvojiti bar 7 bodova vise od drugoplasiranog na kraju?
    (vlada, 16. oktobar 2021 16:46)
    I vise od 7 bodova vise ce osvojiti od treceplasiranog. Posto ce sama biti drugoplasirana.
    (VSA, 16. oktobar 2021 17:02)

    # Link komentara

  109. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    Em glup, em iskompleksiran
    (Tutankamon, 16. oktobar 2021 17:01)

    # Link komentara

  110. Mora se stići Partizan sa gol razlikom
    (King, 16. oktobar 2021 16:44)

    Tako je, jer vi ste posteni a mi moramo neposteno...
    (mr.wolf, 16. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  111. Ko je prvi na tabeli
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:37)

    Jos malo purgeru !
    (Partizan osnovan u Zagrebu, 16. oktobar 2021 17:00)

    # Link komentara

  112. Nije ovo prava Kolubara. Rezervni sastav. Pravi su igrali protiv Partizana
    (Zvezda, 16. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  113. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!!
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)

    Nemoj da places, jos samo 4 u drugom poluvremenu i to je to !
    (Partizan osnovan u Zagrebu, 16. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  114. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36)
    Komentar poslat u 16:36, znaci pri rezulktatu 0-5. A, koliku bi ti kvotu voleo da ti daju za 2-2 pri rezultat 0-5?
    (Pera Magic Mitic, 16. oktobar 2021 16:59)

    # Link komentara

  115. Tebi je Lazarevac zaseok?
    Izvini velegradjanine!
    (Miskec, 16. oktobar 2021 16:27)

    Lazarevac ili kako ga u svetu nazivaju, balkanski Pariz.
    (Stranac, 16. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  116. jel ima neka uplata u kladionicama?
    (neša, 16. oktobar 2021 16:58)

    # Link komentara

  117. Trebalo je da imamo ligu od 10 klubova ali su to sprečili ljudi iz fk partizana sad imaju pokrivene sve pozicije kako u prvenstvu tako i fss Jednostavno smanjenjem klubova opovečao bi se kvalitet ali su ljudi koji sede na 2.stolice sprečili jer jim odgovara ovakva liga sa izuzetno lošim kvalitetom.Mogli bi da napravimo ligu sa 10 plus 2 najbolja omladinska kluba tako da bi imali 12-13 klubova od toga bilo bi dosta mladih igrača koji mogu biti potencijalni reprezentativci Srbije garantujem kvalitet lige bi se izuzetno poboljšao.
    (slaviša šmigič, 16. oktobar 2021 16:57)

    # Link komentara

  118. Iiii jel još tvrdite da je Kolubari mesto u 1. ligi...???
    Kolubara je srpskoligaški klub...
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  119. Zvezdas sam ali daj bre ljudi,ova liga ne sme da ima vise od deset klubova mada je i to uzasno mnogo,ovi ljudi se razlikuju od svih ostalih samo zato sto nisu parkirali autobus ispred gola i stradase,inace su po (ne)kvalitetu isti kao i ostatak lige.Uostalom najbolji pokazatelj zbivanja u nasem fudbalu su patlidzani koji sa onim raspalim timom ne mogu da izgube utakmicu u ovom jadu od prvenstva
    (urke, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  120. Ova Kolubara ništa posebno, prosečna ekipa na nivou partizana!
    (POP, 16. oktobar 2021 16:48)

    Mislis zvezde? Ko je drugi?
    (kukuruz liga bez briga, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  121. Ova Kolubara ništa posebno, prosečna ekipa na nivou partizana! 😎
    (POP, 16. oktobar 2021 16:56)

    # Link komentara

  122. Ovako će da prođe i komšija mali,plus minus jedan.
    (KK partizan drugoligaš, 16. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  123. Kao kup utakmica haha.
    (Aleksej, 16. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  124. PAOK





    5 gola? Sine,vrati se u osnovnu školu!
    (Dušan, 16. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  125. Aj' što u Evropi redovno nekog ispetardiramo, nego smo počeli i u domaćem prvenstvu!
    (Vlada, 16. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  126. Da, da, Zvezdi se sklanjaju i igraju jadno, ali kad ste ih dobili sa 4:0 tada su igrali na nivou Mančester Junajteda i Reala, ali ste ih vi vrhunskom igrom sa puno truda uspeli na jedvite jade da dobijete.

    Zaista žalim što nisam grobar, kako bi mi bilo lepo u glavi.
    (Lajavi krelac, 16. oktobar 2021 16:51)

    Prvih pola sata su trcali ko ludi do 0-1,ima na netu pa proveri..
    (kukuruz liga bez briga, 16. oktobar 2021 16:55)

    # Link komentara

  127. Posto je evidentno da ce borba za titulu biti neizvesna, neko se setio da ce biti kljucna i gol razlika. Zato se ovo i desava.
    (Cinik, 16. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  128. Ne znam zašto uopšte polemisati sa ovim kompleksašima koji su u Nevolji...ipak smo mi za njih druga dimenzija. Treba ih ignorisati pa neka pišu šta žele...tako će im patnja biti još veća.
    (Fenomen, 16. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  129. Iako će biti komentara da u drugom poluvremenu Zvezda treba da ,, smanji gas" , vjerujem da se poštovanje sportskog protivnika pokazuje fer - plej ponašanjem, a ne potcenjivanjem istog! Zvezda igra nepogrešivo : Rodić i Gajić razigravaju raspoložene napadače. Falko je veoma inspirisan i borben i pokazuje da vrednuje ukazanu priliku . Jedino je za kritiku nonšalantno izveden jedanaesterac Kange.Tako da i u drugom poluvremenu očekujem još koji pogodak u mreži ( zaista atipično ,, anemičnih" ) domaćina iz Lazarevca . Naravno, Stanković će dati šansu mlađim igračima da daju doprinos u ovoj pobjedi.
    (Mladen cg, 16. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  130. 0:6 na poluvremenu bez Degeneka, Sanoga i Kataia, Kolubara nema ni 1 sut i van okvira, sad ce neko reci amateri, Al onda uzmete i vidite da nam je Ludogorets 1 sutnuo u okvir gola bez nasa 4 najbolja igraca na svom terenu, od kojih su 3 u odbrani.

    Realno mozemo da idemo na svih 6 pobeda u grupi Lige Evrope, pa na Prolece da izbacimo i neko jace Evropsko ime od Brage, recimo Lester, Sosiedad, PSV...

    U januaru dolazi Ohi, Rodic sve bolji i bolji, asistira, dao Gol Bragi, realno nam fali samo ozbiljan desni bek, i to je tim za Grupnu fazu Lige Sampiona !
    (PAVKOV, 16. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  131. strašno kakve ti ideje padaju na pamet, posle prva 3 meča po 40tak hiljada navijača, sledećih 5 bi bilo po 30k, pa onda 20k, 15k, 10k i poslednjih nekoliko utakmica od koliko si naveo došli bi samo oni najuporniji, njih par stotina, ljudi bi se zasitili derbija za ceo život , i opet ništa od kvalitetnog fudbala nebi videli u svih 30 mečeva, ili vrlo malo...
    (Djordje, 16. oktobar 2021 16:52)

    # Link komentara

  132. (under armour, 16. oktobar 2021 15:27)

    Da, da, Zvezdi se sklanjaju i igraju jadno, ali kad ste ih dobili sa 4:0 tada su igrali na nivou Mančester Junajteda i Reala, ali ste ih vi vrhunskom igrom sa puno truda uspeli na jedvite jade da dobijete.

    Zaista žalim što nisam grobar, kako bi mi bilo lepo u glavi.
    (Lajavi krelac, 16. oktobar 2021 16:51)

    # Link komentara

  133. Pod hitno smanjiti broj klubova u ligi.

    Nema nikakve logike da se igraju ovakve utakmice u "super" ligi jer je ova Kolubara blago receno ocajna.

    Prve dve lige zajedno ne bi smele da imaju vise od 24 ekipe, a i to je realno previse...
    (chupavi, 16. oktobar 2021 16:50)

    # Link komentara

  134. Bar 10 komada
    (Ne zvao se ja Lorimer, 16. oktobar 2021 16:50)

    # Link komentara

  135. Auu koje rasturanje 💪 Idemo do deset komada
    (Dare_cz, 16. oktobar 2021 16:48)

    # Link komentara

  136. Rodić i Ivanić su na prodaju.
    (Đura, 16. oktobar 2021 16:48)

    # Link komentara

  137. Ova Kolubara ništa posebno, prosečna ekipa na nivou partizana!
    (POP, 16. oktobar 2021 16:48)

    # Link komentara

  138. Ko je prvi na tabeli
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:37)

    Vazno ko je na kraju prvi,a to sigurno necete biti vi.
    (Red, 16. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  139. Švabo trener ahahahahaha !
    (Partizan osnovan u Zagrebu, 16. oktobar 2021 16:47)

    # Link komentara

  140. "Ovakav i slične klubove po zaseocima i varošicama treba izbaciti iz lige koja treba da ima 10 klubova! Dosta i suviše za 6 miliona stanovnika.
    (Miki, 16. oktobar 2021 16:09)"
    Tebi je Lazarevac zaseok?
    Izvini velegradjanine!

    Kakav zaseok … metropolitan
    (Bane, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  141. Pera





    Šta god da si igrao,daj bože da padneš...
    (Dušan, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  142. Ako posle poluvremena u kom Zvezda vodi 6:0 još uvek nekom nije jasno da ligu treba skratiti i da nema dovoljno kvaliteta za 16 klubova, ja onda stvarno ne znam
    (Nenad, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  143. @pera,
    pa najbolje da ti na 0-6 daju da uplatis 2-2 6+.
    vi grobari ste hit.
    (gtrovci, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  144. Gledajte grobari, ovako ce vama biti sledeci put. 5 komada lagano. Jedino sto je namesteno u ovoj ligi je to da vas do sada Zvezda ne busi redovno 3 gola razlike jer je razlika u kvalitetu igrackog kadra drasticna u korist Zvezde.
    (ko-ometator, 16. oktobar 2021 16:36)

    Hahaha pa ako vam svirnu 5 penela,mozda date 5 gola u derbiju.
    (PAOK, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  145. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    a sta tacno znaci gol razlika kada ce Zvezda osvojiti bar 7 bodova vise od drugoplasiranog na kraju?
    (vlada, 16. oktobar 2021 16:46)

    # Link komentara

  146. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!!
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)

    Izvinjavamo se sto dajemo golove, mnogo nam je žao što smo ti povredili osećanja:(
    (Pih, 16. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  147. Ovo smo zahvaljujući fmp u dobili
    (mačva, 16. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  148. ali grobari pricaju o namestanju utakmice, verovatno gledaju snimak Kolubara-partizai
    (gtrovci, 16. oktobar 2021 16:45)

    # Link komentara

  149. Kao protiv Bajerna 6:0 bilo
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  150. Mora se stići Partizan sa gol razlikom
    (King, 16. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  151. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!!
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)
    Kao sto se vratilo protiv Liverpula? Lecite se… Zvezda je velikan, a vi ste samo slaba konkurencija… uvek bili.
    (ko-ometator, 16. oktobar 2021 16:44)

    # Link komentara

  152. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36). Јел 6+ прво полувреме или? Кад неко овако масно излаже то је гробар 1/1! Него, боље овима из Колубаре да не изађу у другом - биће службено 0-3 пар форфе.
    (veliki strumf, 16. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  153. Da se i gol razlika popravi, samo TRPAAAAAAAAJ !
    (Partizan osnovan u Zagrebu, 16. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  154. Sledeće godine povećati Super ligu na 24 kluba, vidi se da ne manjka kvaliteta...
    (Pipin Mali, 16. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  155. Vratice vam se ovo protiv Danaca!!!
    (Grobar, 16. oktobar 2021 16:42)

    # Link komentara

  156. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    Nije ti lako...
    (Sića, 16. oktobar 2021 16:41)

    # Link komentara

  157. Ko je prvi na tabeli
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:37)

    # Link komentara

  158. Оставите нешто и за данце. 😉
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. oktobar 2021 16:37)

    # Link komentara

  159. Mogli su Deki,Milijaš,Marović,Mrkela da uskoče da bude malo neizvesnija tekma.
    (Komičar, 16. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  160. Nasa liga bi trebalo da ima 6 klubova, mislim da je i to mnogo.
    Ovo su ipak amaterske ekipe!!
    (mare, 16. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  161. 2-2 6+ blokirano, sportski pozdrav.
    (Pera, 16. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  162. Gledajte grobari, ovako ce vama biti sledeci put. 5 komada lagano. Jedino sto je namesteno u ovoj ligi je to da vas do sada Zvezda ne busi redovno 3 gola razlike jer je razlika u kvalitetu igrackog kadra drasticna u korist Zvezde.
    (ko-ometator, 16. oktobar 2021 16:36)

    # Link komentara

  163. Daj jos jedan penal pa nek ide zivot.
    (Sah mat, 16. oktobar 2021 16:35)

    # Link komentara

  164. Da li uopšte ima smisla da Zvezda i Partizan igraju ovakvu ligu gde su toliko superiorni. Mnogo bi bilo bolje da igraju odvojeno 30 mečeva medjusobno pa ko je bolji bio bi šampion. Benefiti su svake nedelje pun stadion, svi mečevi jaki samim tim i bolji prolaz u Evropi.Ionako ostali timovi služe da popune broj, nažalost.
    (sasatnt, 16. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  165. vadi prvotimce dejane dok se ne povrede
    (alo, 16. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  166. cirkus. čist faul nad igračem domaćih, ali Grujić mora da obavi zadatak
    (železnik, 16. oktobar 2021 16:08)
    Koji zadatak purgi ahahahaha, protiv kolubare. Ma ne mogu da dočekam derbi je prvo na bajsetu pa ces da pišeš Zeleznik ovo ono kad vas budemo otresli kao slinu o pod
    (tranzicija, 16. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  167. grobarska paranoja i na 4-0! ove je stvarno tesko dobiti, treba namestiti i platiti sve od sudije do golmana... no, kad oni melju ovakvu boraniju sve je ok.
    (jevropa, 16. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  168. Je l' na 7-0 disk?
    (Betolingar Misdongard, 16. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  169. Jel bio korner
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:11)

    Dva !
    (Popusismikurac, 16. oktobar 2021 16:32)

    # Link komentara

  170. Švabo Aj ti POLAKOTE gore na Dren, jebo fudbal nije ovo za tebe
    (Hidža, 16. oktobar 2021 16:30)

    # Link komentara

  171. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    da popravljanje gol razlike na ovoj oranici nam je prioritet nad prioritetima... u kom svetu vi zivite
    (aman vise, 16. oktobar 2021 16:30)

    # Link komentara

  172. u dobroj smo formi taman pred Dance
    (exe, 16. oktobar 2021 16:28)

    # Link komentara

  173. "Ovakav i slične klubove po zaseocima i varošicama treba izbaciti iz lige koja treba da ima 10 klubova! Dosta i suviše za 6 miliona stanovnika.
    (Miki, 16. oktobar 2021 16:09)"
    Tebi je Lazarevac zaseok?
    Izvini velegradjanine!
    (Miskec, 16. oktobar 2021 16:27)

    # Link komentara

  174. em zatvorili utakmicu i pre početka em dogovorili i popravljanje gol razlike
    (mister Deki, šerif moldavski, 16. oktobar 2021 16:24)

    # Link komentara

  175. pustila nas Kolubara... inace ih nikad ne bi dobili :((
    (pih, 16. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  176. Na 10-0 izbaciti prvotimce i sacuvati ih za LE.
    (Kg, 16. oktobar 2021 16:22)

    # Link komentara

  177. golman kolubare. najgori u Srbiji definitivno
    (au, 16. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  178. Lagani prelaz iz 1u2!!!! 
    TERZA MAĐIJA
    (MM, 16. oktobar 2021 15:57)

    E baš si pogodio grobaru
    (Paja moler, 16. oktobar 2021 16:21)

    # Link komentara

  179. cirkus. čist faul nad igračem domaćih, ali Grujić mora da obavi zadatak
    (železnik, 16. oktobar 2021 16:08)

    jel grujić dao 3 gola za zvezdu?
    (aman, 16. oktobar 2021 16:19)

    # Link komentara

  180. Kakva je ovo sprdnja i zajebancija na ovoj oranici ... hahahaha
    A ovi aj što ne umeju, nego što i ne smeju...
    Gasi bre više mešalicu
    (+41, 16. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  181. cirkus. čist faul nad igračem domaćih, ali Grujić mora da obavi zadatak
    (železnik, 16. oktobar 2021 16:08)

    prvi faul, drugi ofsajd, treci los polozaj merkura u odnosu na saturn, prosvletli nas za 4 i 5? hahahahahaha!!!!!
    (djura, 16. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  182. cirkus. čist faul nad igračem domaćih, ali Grujić mora da obavi zadatak
    (železnik, 16. oktobar 2021 16:08)

    Sudija nije Danilo "Grobari Cokot" Grujic kao sto si naveo vec Srdjan Jovanovic, jedan od vidjenijih iz svog naselja na Partizanovom jugu kao klinac.

    To su te nezavisne sudije koje favorizuju drzvani projekat FSS Partizai.

    Zamisli kakav je faul kad ga oni sviraju.
    (nista o nicemu, 16. oktobar 2021 16:18)

    # Link komentara

  183. Jel bio korner
    (Milos, 16. oktobar 2021 16:11)

    # Link komentara

  184. Ovakav i slične klubove po zaseocima i varošicama treba izbaciti iz lige koja treba da ima 10 klubova! Dosta i suviše za 6 miliona stanovnika.
    (Miki, 16. oktobar 2021 16:09)

    # Link komentara

  185. cirkus. čist faul nad igračem domaćih, ali Grujić mora da obavi zadatak
    (železnik, 16. oktobar 2021 16:08)

    # Link komentara

  186. "Напред Звезда леее...!"
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 16. oktobar 2021 15:58)

    # Link komentara

  187. Lagani prelaz iz 1u2!!!!
    TERZA MAĐIJA
    (MM, 16. oktobar 2021 15:57)

    # Link komentara

  188. ne znam zbog čega je degenek na klupi ,pogotovo sto ne igra Sanogo koji je osigurac na srediniti terena, Stankovic ponovo nepotrebno rizikuje
    (maxxx, 16. oktobar 2021 15:26)



    Pa ko će znati ako ti ne znaš?
    (Loznica, Gučevo, Cer…, 16. oktobar 2021 15:54)

    # Link komentara

  189. zvezda protiv zvezde
    (Teodor Teja, 16. oktobar 2021 15:52)

    # Link komentara

  190. Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Kolubare koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Zvezdu bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da zvezda ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Kolubara ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
    (under armour, 16. oktobar 2021 15:27)

    Jel pricas o istim igracima koji su izgubili 0:4 od Partizana? jel su se tad borili ili sklanjali

    Daj bre nemoj da nas zesmejavas...
    (smesno, 16. oktobar 2021 15:35)

    # Link komentara

  191. Preporučujem svima da udju na aplikaciju rezultati, i pogledaju pojedinacno za igrace iz prve postave Kolubare koliko su igrali minuta u ovoj sezoni... Prosek vecini oko 20-30 minuta po utakmici, a dosta njih je presedelo i veliki broj utakmica na klupi... Takodje, pre par dana je kvota na Zvezdu bila 1.30 a danas je negde oko 1.06... Svima je jasno da zvezda ovo dobija, ali bi bilo lepo da se Kolubara ne sklanja bas ovoliko providno... Pozdrav
    (under armour, 16. oktobar 2021 15:27)

    # Link komentara

  192. Srecno zvezdo
    (zvezdas, 16. oktobar 2021 15:27)

    # Link komentara

  193. ne znam zbog čega je degenek na klupi ,pogotovo sto ne igra Sanogo koji je osigurac na srediniti terena, Stankovic ponovo nepotrebno rizikuje
    (maxxx, 16. oktobar 2021 15:26)

    # Link komentara