1. Imam ja, ali sam niko i ništa u fudbalu, i moje mišljenje se i ne računa...
    (,,,, 13. oktobar 2021 20:14)

    # Link komentara

  2. Imam ja. Stavite na tri godine.
    (John McClane, 13. oktobar 2021 20:18)

    # Link komentara

  3. Profesore,zbog vas sam zavoleo fudbal,njegovu lepotu i draž.
    Omileli ste mi tu igru,kao Dragan Stojković svojevremeno i ostali velemajstori sa naših prostora.
    Međutim,ideja vamnje na nivou rijalitija.
    Sad na svake dve,pa za desetak dvadesetak,godina,eto zbog ovog ili onog razloga,svake godine,a potom ako može i svakog meseca!
    Fudbal koliko je draž,dvoboj i neizvesnost,toliko je i iščekivanje.s
    Ne treba praviti svakodnevni rijaliti,mada novac želi da se obrće svakodnevno.
    A u fudbalu on je postao bitniji od same lopte!
    Zbog toga što ste profesor i akademski građanin,upravo se od vas očekuje da zaštitite igru,igrače,a ne kapital i novac moćnih.
    (Legolas, 13. oktobar 2021 20:21)

    # Link komentara

  4. Što se skraćivanja kvalifikacija tiče, slažem se u potpunosti. Pre nekih mesec dva, Venger je rekao da mu je najveća muka bila upravo reprezentativni prozori. Kaže treneri ne mogu da uspostave kontinuitet u radu. Mene iskreno nerviraju. Taman se zauzda liga, krene liga šampiona i onda pauza. Opet par kola, pa pauza... Kada se igraju klupska takmičenja neka se igraju samo ona. Odvojite dva, tri termina godišnje kada igra reprezentacija i to je to.
    Takođe, slažem se da se igra previše nebitnih utakmica. Ovu ligu nacija izbaciti, kvalifikacije skratiti.
    Jedino sa čime se ne slažem je svetsko prvenstvo na svake dve godine. Mislim da treba da ostane ovako - jedne godine svetsko, jedne godine kontinentalno.
    Evo jedne zanimljive ideje - kvalifikacije za svetsko prvenstvo da bude po formatu grupa kao do sada, ali da u grupama budu učesnici iz celog sveta. Pa da grupa izgleda Argentina, Srbija, Gana, Japan. Ili neka bude po regijama, pa Evropi priključite Afriku i bliski istok, Amerike zasebno i pacifik zasebno da se izbegne jet leg.
    (Otheym, 13. oktobar 2021 20:34)

    # Link komentara

  5. Svaka čast Vengera, shvatio je suštinu. Najsmednije je to što mnogi drugi to znaju ali ili neće ili ne žele to sebi da priznaju. Evropa i Južna Amerika uživaju u nekoj vrsti mazohizma time što se najviše suprotstavljaju toj ideji. Kontinentalna prvenstva ih zamaraju a oni idalje insistiraju na njima. Ovi iz Drugih asocijacija su mnogo realniji i iskreniji. To me mnogo podseća na naš slučaj to jest izbegavanje formiranje balkanske lige od strane bivših SFRJ zemalja. Bukvalno na silu igramo ova naša besmislena prvenstva zbog nekog kvazipatriotizma.
    (Aron, 13. oktobar 2021 20:41)

    # Link komentara

  6. Profesor je prolupao još tamo zadnjih desetak godina vodeći Arsenal, bio je tragikomedija samog sebe. Ovo što predlaže je van pameti. Izgleda da mu je lova udarila u glavu. Pazi, na dve godine...što ne na jednu ili svakih šest meseci.
    (Goks, 13. oktobar 2021 20:49)

    # Link komentara

  7. Ne znam, meni je gušt da se svjetsko i evropsko prvenstvo smjenjuju svake 2 god.
    Draž je u iščekivanju, kada pocne ludilo prikuje te za tv mjesec dana..Da je malo češće izgubilo bi draz veoma brzo..
    Kao sto sada imamo slučaj sa nacionalnim prvenstvima, ligama, kupovima...
    svaki dan je utakmcia i mozes danas propustiti, eto sutra nove utakmce..
    (jojufff, 13. oktobar 2021 20:59)

    # Link komentara

  8. Mnogo je to naporno, a gubi se i draž.
    Apsolutno protiv.
    (Goran, 13. oktobar 2021 21:05)

    # Link komentara

  9. Imam ja - da se igra kao i do sad, svake 4.
    (Mitar, 13. oktobar 2021 21:09)

    # Link komentara

  10. Puno se para okrece tu, zato i forsiraju na 2 god
    (dzomba, 13. oktobar 2021 21:10)

    # Link komentara

  11. Pa to je ok za business...
    (SRB über alles, 13. oktobar 2021 21:12)

    # Link komentara

  12. izgubice svaku Draz...ko i sve sto je komercijalizovano...
    (magla svuda oko nas, 13. oktobar 2021 21:27)

    # Link komentara

  13. Svetsko prvenstvo bi po mom mišljenju trebalo da se igra na 10 godina i to da ucestvuje maksimalno 8 zemalja. Mada možda bi moglo i na 20 godina i da ucestvuje samo 4 ekipe, a možda je najbolje da se igra jednom u 50 godina i to samo finalna utakmica. E to bi bila draž. Eto odgovora onima misle da se organizovanjem SP na dve godine gubi smisao.
    (Bane, 13. oktobar 2021 21:34)

    # Link komentara

  14. Arsene otišao si u penziju i sad bi da gledaš SP na svake dve godine jer ne moraš da treniraš i igraš nego samo gledaš. Pitaj fudbalere i aktivne trenere da li je tvoja ideja dobra? Samo pare da se vrte, to vam je sada najbitnije
    (Milisav Vokri, 13. oktobar 2021 21:49)

    # Link komentara

  15. Denis napast je imao fantasticne ideje, kao i Pera Kojot super genije.
    O idejama u polju tehnike ne bih ovaj put.
    (Bero Rakun, 13. oktobar 2021 22:11)

    # Link komentara

  16. Razocarao me prihvativsi milione iz Saudijske Arabije da podrzi ovu ideju.. Zar nije bilo bolje da je ostao legenda? Ovako samo kalja ugled i leti za parama koje vec ima u izobilju,steta...
    (Car, 13. oktobar 2021 22:13)

    # Link komentara

  17. Na 3 godine mozda i da, al na svake 2 godine, sto je previse previse je.
    (Stefan, 13. oktobar 2021 22:23)

    # Link komentara

  18. Pre nego sto neko i iznese bilo kakvu ideju, prvo ce tebi i ljudima sa kojima si razgovarao da postavi vrlo jednostavno pitanje- A zasto ne zelite da stvari ostanu ovakve kakve jesu? Koji su motivi? Koji su razlozi? I sta je to sto vi zelite da promenite? Kao i sta ce igranje na svake dve godine da donese fudbalu kao igri?
    Vama ce da donese duplo vecu zaradu. Ali sta fudbal ima od toga?

    A kad vec pitas za ideju. Pa evo ja imam jednu koja je bolja, pade mi na pamet dok sedim na wc solji. Elem, ako zelite zaista da pomognete fudbalu kao igri, izbacite toliki protok novca i kolicinu novca koji se u njemu okrece, vratite ga opet na nivo igre koja se igra iz ljubavi i spaja ljude, a ne profesije u kojoj igraci izgledaju kao roboti. Ko zeli pare, neka uci skolu ili neka ide na zanat. A fudbal je sport i on se ne radi, vec se igra. I konacno, vratite fudbal obicnim, malim ljudima.

    Zabole me sto neces ovo da procitas. Jer nisam ja neki specifikuum. Pametnijih ideja od ove “tvoje” imaju milioni ljudi sirom sveta koji stvarno vole fudbal, ali njihov glas ne moze da se cuje jer ste ga ugusili vi za koje je fudbal samo biznis. Imate monopol nad ovom igrom i svakoga ko ima drugacije misljenje satanizujete u medijima, ili mu prosto ne dozvolite da njihovo misljenje dopre do javnosti.
    (Puh, 14. oktobar 2021 00:14)

    # Link komentara

  19. Uhvatio ga neki kasni klimaks
    (coa28, 14. oktobar 2021 00:16)

    # Link komentara

  20. Mene fudbal ne zanima on je odavno iskvaren sa prevelikim parama i nerealnim ulaganjima u infrastrukturu koja ce tesko da se isplate pa se dizu cene karata i TV prenosa da se iscedi zadnji dinar od gledaoca i navijaca...A i sta ce Ronaldo sa 20 godina u Mancesteru i Mesi sa 16 u Barseloni a Argentina na drugom kraju sveta...To je kvarno i beskrupulozno otimanje dece da bi neki megalomanski klub profitirao.Koja je svrha da neki PSG i Barselona igraju protiv recimo Olimpijakosa ili Sahtjora ili eto Zvezde..Kad imaju budzet kao cela prva liga Grcke zajedno.Gde je tu ferplej je li to takmicenje uopste...
    (Drax, 14. oktobar 2021 00:27)

    # Link komentara

  21. I kako onda uklopiti to sa Evropskim? Na svakih x kad se poklopi igraju se i Svetsko i Evropsko? Ili i Evropsko na 2 pa onda ispadne da je jedne godine Evropsko, druge Svetsko. Koga bi to zanimalo da gleda? Nikoga...izgubilo bi svaku car.
    (Marko, 14. oktobar 2021 00:53)

    # Link komentara

  22. Skraćene kvalifikacije, pokazaće se, znače da će nekoliko reprezentacija biti stalni učesnici SP. Nešto poput hokeja. Manji broj učesnika na završnom turniru i sve u tom pravcu. Tako da ta ideja, favorizuje velike zemlje. Kao i u mnogim sportovima gde dominiraju bogate nacije, gotovo nemoguće se plasirati. Loša ideja sa podvalom u najavi.
    (Konfučije, 14. oktobar 2021 04:46)

    # Link komentara

  23. Slazem se da nesto mora da se uradi po pitanju kvalifikacija i Lige Nacija. Previse je komplikovano i pretrpano bespotrebnim utakmicama. Nemam neku maestralnu ideju kako to resiti, ali mislim da nesto treba da se promeni.
    Sto se tice SP i EP, to treba da ostane na svake 4 godine, pa da se smenjuju. Kad ubacimo takmicenja ostalih kontinenata, razne lige i kup takmicenja + OI, previse je svega. Jesu fudbaleri fizicki mozda najspremniji sportisti, ali nisu masine, i ne treba ih trositi toliko, jer cemo izgubiti draz i lepotu sporta i u samim igracima.
    Pored ubijanja igraca, klubovi ce poceti da im brane da igraju za reprezentacije ili ce ih uslovljavati kao NBA. A i sami igraci nece hteti da igraju svako takmicenje, kad mogu da sacekaju "samo" 2 godine, pa da odigraju sledece. I zamislite da jedno prvenstvo ima CR-a, Nejmara i Halanda, dok drugo ima Mesija, Mbapea i Levandovskog. Zar nije bolje da ih gledamo svake cetvrte godine, sve zajedno kako sa svojim reprezentacijama rade to sto rade najbolje, umesto da gledamo izmesane sastave, sa nekim klincima koji mozda nista nece uraditi posle svoje 20. godine?
    (Duke, 14. oktobar 2021 09:16)

    # Link komentara