1. ocigledno nismo. sto je jos gore, necemo to sebi da priznamo i da pocnemo da radimo i resavamo probleme, nego se ponasamo nadmeno i kao bogom dani...
    (veverica, 13. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  2. Mozda za tebe nismo elita, ali smo jos uvek i bicemo zauvek elita za Hrvatsku kosarku ne elita nego svemirci, seti se samo prokletstva iz Atine. Sportski pozdrav.
    (copex, 13. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  3. Toni,bitno je da smo mi vama Hrvatima noćna mora u košarci.
    (Temi balije, 13. oktobar 2021 09:55)

    # Link komentara

  4. Ako kaze srpska reprezentacija, tu je u pravu. nismo na nivou. Ali on je rekao da Srbi nisu na nivou, tu nije u pravu. Jer Srbi drze sve MVP nagrade.
    (DJ, 13. oktobar 2021 09:56)

    # Link komentara

  5. "Ne znam, ali očito ni Srbi nisu više elita kao što su bili. Sada nisu uspeli da se plasiraju na Olimpijske igre", odgovorio je Kukoč, 

    Ne samo sada, od samostalnosti Srbije od moguča četiri izborili su samo jedan nastup na OI, a Hrvatska dva. Toliko o samoproglašenoj košarkaškoj velesili.
    (NED/ARG-SCG 18+ Bukkake:D, 13. oktobar 2021 09:58)

    # Link komentara

  6. Čuj nismo elita, MVP NBA LIGE, Jokić.
    MVP EVROLIGE, Micić.
    Petrušev, jedan od najjačih mladih centara Evrope, Milutinov, tu je nova nada Jović iz Mege.
    Minimum još 10 igrača skoro na svakoj poziciji koji su vrhunske klase.

    Hrvati nisu elita, DUGO, mi jesmo, rezultati individualni i ekipni to govore, desi se kiks, ali se desi i Americi na SP pa ? Jaka stvar
    (VOSAK, 13. oktobar 2021 10:00)

    # Link komentara

  7. Ма шта наприча... Срби нису више елита... ОК... Ал кад рече да су они навикли на успехе и да не може стално... Па које успехе... 1992... Ои финале против амера кад нама није дозвољено да играмо... 1993 бронза и бекство с постоља од којег се неће опоравити...
    (Думе, 13. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  8. Sine, 68 utakmica sa vama da igramo dan za dan, ni jednu ne bi prisli ni do -20, za vas smo vasiona, a ne elita!
    (beogradjanin, 13. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  9. Normalno da nismo samo je to tesko priznati, a dovoljno je samo pogledati ove mlade igrace i vidi se da tu nema nijedan igrac kao bogdanovic ili teodosic

    Svi oni juce sto je pesic pozvao su dobri samo za aba ligu ali nema tu igraca koji ce nam donositi medalje
    (cole, 13. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  10. у задњих 4 такмичења, 3 сребра и један неуспјех...Сматрам злонамјерним овај коментар Кукоча у покушају да нас изједначи са њима...Кикс на квалификацијама за олимпијаду не мора да значи ништа, али ми имамо континуитет...
    (skywalker, 13. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  11. Potpuno je u pravu.Pogledajte sastave domaćih klubova.Mnogo stranaca,trazi se instant rezultat a mladi domaći igrači nemaju šansu da se probiju.Jedino Mega ima mlade igrače ali oni se ne bave osvajanjem titula nego proizvodnjom kvalitetnih igrača (domaćih i stranih naravno) ,što je njihovo pravo.
    (Vojvodina Katalonija, 13. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  12. Jedan podatak za Tonija i ljubitelje kosa.

    Srbija je za manje od deset godina 1995-2002 uzela vise zlata i medalja od SFRJ u zlatnom dobu od 1980 -1991

    Samo u periodu od 2014 -2021 imala je vise uspeha od Hrvatske za celu njenu istoriju.

    Naime,Hrvatska nikada nije uzela zlato ,nije igrala finale SP i EP .

    Srbija je i dalje aktualni vicesampion sveta i Evrope !
    Jedna lasta ne cini prolece , kao sto ni jedan izostanak ne ponistava prethodno.
    (borivoje, 13. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  13. BELI DZORDAN !!!
    (code47, 13. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  14. Dal nismo ELITA imali smo MVP NBA,EL,EK i ženskog EP dakle sve…druga je stvar što neko nece da igra za reprezentaciju,a ima tu i mladih igrača koji dolaze ko Petrušev ali svima je PRIROTET NBA A NE REPREZENTACIJA…nazalost!!!
    (gremlin je dosao da kaze sta mu je na duši,plagijator može...., 13. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  15. U Ciboni su shvatili sta je potrebno. Nas trener
    (Sasa, 13. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  16. Nismo elita, ali imamo 3 MVP prosle godine...
    (mich, 13. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  17. Za vas smo ultra mega giga elita...toliko
    (Mladson, 13. oktobar 2021 10:05)

    # Link komentara

  18. jesmo elita, ppgotovo za vas ... ali ima mnogo mesetara pa malo zastajkujemo, ali ...
    (Goran NS, 13. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  19. Čovek reako istinu...jos kad za reprezentaciju nece da igraju najbolji kosarkasi..
    (SUNĐER BOB, 13. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  20. Ajde toni
    Imamo najboljeg igraca na svetu MVP
    I najboljeg u evropi MVP
    Jos i ako je zeljko najbolji trener tj najtrofejniji
    Sta treba vise
    (kalcokera, 13. oktobar 2021 10:09)

    # Link komentara

  21. Jesmo elita, i nismo otisli uglsvnom zbog premora. Vidis vasi igraci apsolutno svi ako izuzmemo Bogdanovica su nebitni za svoje timove. Dok kod nas 9 od 10 igraca ili su glavni motor svog tima ili su prvi pratioci glavnog
    (vaksi, 13. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  22. Čovek je u pravu, ma koliko nas to bolelo.. Imamo 3 MVP ali ne plasirati se na Olimpijske igre je sramota. Idemo dalje, biće bolje...
    (Prc, 13. oktobar 2021 10:11)

    # Link komentara

  23. Наравно да нисмо. Одавно већ нисмо "земља кошарке".
    (Куп је битан, 13. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  24. Imaju NBA petorku, slažem se, ali im je kvalitet iste očajan. Bogdanović je paklen igrač, Šarić i Zubac dobri. Ostala dvojica ne bi napravili prevagu ni u Evropi. Slažem se da nismo više elita, ali zato je i doveden Kari.
    (Dag Kristi, 13. oktobar 2021 10:12)

    # Link komentara

  25. Kad srbi nisu elita onda vi niste ni za razvojnu nba ligu na sta ste spali.

    Srbija osvojila najvise medalja od samostalni i to ubedljivo, hvali ta zlatna ali ce i ona doci.
    (marko, 13. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  26. U pravu je Tonči. Nažalost, već vidim da će ovo što je izjavio, izazvati bujicu negativnih komentara, uvreda i slično. Što je žalosno, zaista. Ponavljam, u pravu je Tonči. Činjenica. Mogli bismo je čak okarakterisati kao empirijsku. Ako se nešto ozbiljno ne promeni, Srbija će od "zemlje košarke" postati sprdnja.
    (Low Key Lyesmith, 13. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  27. Ma dajte ljudi, MPV svih najjacih liga u svetu je Srbin, Jokic, Micic, Teodosic...

    Imamo mi igrace i trenere al nemamo sistem, a jos manje zalaganje i volju da se igra.

    Zato ce Gasol ostati upamcen kao najbolji evropski kosarkas, jer je skoro uvek igra za Spaniju (iako je Katalonac).
    (chupavi, 13. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  28. Za tebe kompleksašu elita na kvadrat,vječito ih omalovažavaš, a oni te i dalje vole, to ne shvatam. H2H Hrvatska - Srbija 0:4. Biće da je to ono što te boli
    (Ivan OL 91, 13. oktobar 2021 10:13)

    # Link komentara

  29. Sad je njemu iz hr reper za svoje neuspehe to sto SRB nije otisla na OI ?
    Ja ne znam bas ko je ovaj ali lupeta gluposti.
    Glavni krivac su tzv prozori, najbolji igraci ne mogu da igraju kvalifikacije,SRB sada igra sa potpuno nepoznatim igracima kvalifikacije..
    SRB nije otisla na OI ali je samo 1 utakmicu odigrala kompletna a i nju bez 3 standardna igraca..
    (SRB über alles, 13. oktobar 2021 10:14)

    # Link komentara

  30. Ajde toni
    Imamo najboljeg igraca na svetu MVP
    I najboljeg u evropi MVP
    Jos i ako je zeljko najbolji trener tj najtrofejniji
    Sta treba vise
    (kalcokera, 13. oktobar 2021 10:09)
    Nauči da ne mešaš klubsku košarku sa nacionalnom MVP to je nagrada za cirkus
    (komi, 13. oktobar 2021 10:16)

    # Link komentara

  31. Nažalost u pravu je
    (Lim, 13. oktobar 2021 10:17)

    # Link komentara

  32. Onda ni CRO nije elita u fudbalu,uboli slucajno finale SP i polufinale 98.
    (da, 13. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  33. Glupo je uopste pricati da li smo elita ili ne. Pored 3 MVP igraca u najboljim ligama sveta, nasi klubovi su vodeci u ABA ligi po budzetima, organizaciji, broju navijaca. Na OI se nismo plasirali zbog FIBA pravila o kvalifikacijama, gde smo bili spreceni da igamo u najboljem sastavu silom prilika. Brzo cemo mi nazad na postolja kao reprezentacija. Izbacujemo koliko toliko mlada igrace skoro pa redovno. Nismo kao sto smo nekada bili do 2002, ali od tada je proslo dosta godina. Srbija je bila, jeste i bice elita u ovom sportu.
    (Gossa placa Zeljko, 13. oktobar 2021 10:19)

    # Link komentara

  34. sam sebi skocio u usta.
    mi jesmo elita, ali fiba/uleb svadja nas kosta izostanka rezultata.
    sam je to rekao...
    Mi imamo 3 tima koja mogu da se bore za medalje ali sta ces kad ni prvih 3 petorki ne mozes da okupis na dve tri nedelje...
    (Ako su ruze, procvetace..., 13. oktobar 2021 10:21)

    # Link komentara

  35. Sport če u razvijenim zemljama rapidno da pada u svakom smislu. Jer nove generacije su fizički neaktivne, samo su na ekranima i fizička aktivnost ih ne interesuje. U razvijenim zemljama samo stranci igraju. Jer sport je težak i zahtjevan, traži se velika disciplina, predanost, rad a motiv za to imaju samo najsiromašniji jer u tom vide spas iz svoje bijede. Zato države sa puno iseljavanja i nikakvog doseljavanja nemaju šansu za neke sportske rezultate. Ovo šta sad imamo su vjerovatno zadnje generacije koje imaju koliko toliko motivaciju i koje su osjetile neko siromaštvo. Generacija od 2010. nema u memoriji rat, sankcije, prazne samoposluge, redukcije struje... Oni imaju sve, i hranu, i struju, i markiranu odjeću, i pametne telefone, bogate tv programe, internet, ne izlaze na dječje igralište, jedu šta požele, meso, mlijeko, povrće, voće, čokolade, poslastice, mnogo sjede i leže... Teško da imaju motivaciju za sport i naporan rad i disciplinu, nemaju ni mišiće ni volju.
    (ekran generacija, 13. oktobar 2021 10:23)

    # Link komentara

  36. Micic MVP EL
    Jokic NBA
    Teo EK...
    NIKAD VIDJENO.
    (Ramoness, 13. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  37. Тони, помири се са тим да си обичан менаџер, твоје време је давно прошло! Био сам присутан у Марусију, када си из излаза према свлачионици, потајно гледао, како разбијамо Литванију у финалу Еп 1995.Ми побеђујемо, ви кукавички силазите са постоља, тако да твоја озлојеђеност тим догађајем, никад неће проћи... испаде Рађа много бољи човек од тебе... И још нешто... Србија, иако је у репрезентативној кошарци подбацила, опет је дала актуелне МВП-је у свим могућим такмичењима!
    (Bajo moj, 13. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  38. nek ste vi elita vazda bili
    (milanche, 13. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  39. Bilo bi dobro pročitati tekst do kraja, pre nego ostrašćeno uđemo u SRB vs HR prepucavanje i ističemo ko ima pojedinačne igrače MVP nivoa. Kukoč između ostalog i to spominje u intervjuu.
    (Marko, 13. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  40. Možemo imati 33 MVP-ja, nemamo više pleja i to je kraj svake priče. Teo nas je vukao 10 godina, sad ni on ne može a ni u najavi neki novi.
    To je Hrvatima oduvek problem, imaju 4 odlična igrača a na pleju Ukić... I šta ti vrede 4 odlična igrača kad nema ko da ih organizuje?
    (CJC, 13. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  41. Srbija nije elita u košarci?! Jedna od najglupljih izjava ikada!
    (Maverick, 13. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  42. Ne vidim da je bilo sta pogresno rekao. Ja nicim sto je rekao nisam uvredjen.
    (srba, 13. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  43. Kako nismo, nikad nismo bolje pojedince imali. MVP NBA, MVP EL. Plej i centar. Glava i rep. Kalina je najbolja trojka u EL ako se gleda igra u oba pravca, a da izjava dobije ba tezini, kazem to kao veliki Partizanovac. Bogdanovic je vrhunski bek. Imamo vrh igrace. Rezultat je izostao jer nemamo tim. A i pola njih se nije moglo ili htelo odazvati.
    (Keynes, 13. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  44. Ako Srbija nije elita u kosarci , onda je ta elita sacinjena samo od reprezentacije USA.
    (Rounder, 13. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  45. Sad je njemu iz hr reper za svoje neuspehe to sto SRB nije otisla na OI ?
    Ja ne znam bas ko je ovaj ali lupeta gluposti.
    Glavni krivac su tzv prozori, najbolji igraci ne mogu da igraju kvalifikacije,SRB sada igra sa potpuno nepoznatim igracima kvalifikacije..
    SRB nije otisla na OI ali je samo 1 utakmicu odigrala kompletna a i nju bez 3 standardna igraca..
    (SRB über alles, 13. oktobar 2021 10:14)

    O tvojoj "stručnosti" da bilo šta komentarišeš o košarci govori ova rečenica "Ja ne znam bas ko je ovaj ali lupeta gluposti."
    (Pravi stari Čačanin, 13. oktobar 2021 10:28)

    # Link komentara

  46. Ako je neko objektivan i neostrascen to je Kukoc . Jel smo ispali iz kvalifikacija za OI ? Jesmo! Pa čovek je samo to rekao a to je istina . Čemu vredjanje i MVP priznanja kao merilo? Kakve veze ima to što su Jokici Vasa MVP sa tim što mi nismo bili na OI. Košarka je timski sport.
    (Mile, 13. oktobar 2021 10:29)

    # Link komentara

  47. Koliko su naporni ovi navijači reprezentacije! Sad i sa legendarnim Kukočem polemišu! On je uvek bar uvek igrao za našu reprezentaciju dok vaše nacionalističke vođe nisu rasturile državu. Šta sad njemu zamerate? Nismo se plasirali na OI iako su kvalifikacije bile u Beogradu i to smo ispali od prosečne Italije, a i sa Filipinima je bilo povuci-potegni! To elitni tim ne radi tako...
    (Imay, 13. oktobar 2021 10:29)

    # Link komentara

  48. Nista lose nije rekao ! Treba se pogledati u ogledalo i reci istinu !
    (R2s2, 13. oktobar 2021 10:29)

    # Link komentara

  49. Po mom misljenju u punom sastavu i sa Pesicem na klupi, rep Srbije je odmah iza USA, a u Evropi smo no1. Ok, ima naravno tu rep koje imaju elitne igrace i imaju sanse da nas dobiju poput Francuske, Australije, Kanade, Litvanije, Slovenije, Spanije... Ali je Srbija favorit protiv svih, osim USA.
    (Keynes, 13. oktobar 2021 10:31)

    # Link komentara

  50. A što je to slagao reprezentacija Srbije nije ni na domaćem terenu mogla uzeti EP jer ih hladno dobiše Slovenci, Italija ih dobi u Beogradu i ode na OI. Već poprilično dugo nema vrhunski dometa. Zvezda i Partizan ako prođu prvi krug natjecanja u drugom odmah ispadaju. Igrače Srbija ima to sporno nije ali rezultati su vrlo tanki.Silazna putanja je realnost.
    (Zodiac, 13. oktobar 2021 10:31)

    # Link komentara

  51. Srbi,kakvi god da su, za hrvate su profesori kosarke.
    (Madridista, 13. oktobar 2021 10:32)

    # Link komentara

  52. kako nisu elita srbi haraju aba ligom redovni i jaki ucesnici euro lige ,najvise igraca u nba a to sto se nismo plasirali je zato sto nisu hteli da se odazovu igrao je 5 sastav i bice sve teze se plasirati jer najbolji nece da igraju kvalifikacije i ne treba vec srbiju treba uvek ubaciti direktno na turnir jer sada kao sto vidite svetska kosarka gubi time sto nas nece gledati a i grali bi za medalju
    ovako glupim kvalifikacijama nas nema to ti je kao da se amerika nije kvalifikovala
    (OLD TRAFORD, 13. oktobar 2021 10:33)

    # Link komentara

  53. Toni je polovicno u pravu. Nemamo repku kakvu smo nekad imali, sve je to sad neko mucenje i na silu. Kad su morali Karija da vade iz penzije da proba da sredi malo stvari, a Hr kosarka je odavno na dnu...
    (Kraljevcanin, 13. oktobar 2021 10:37)

    # Link komentara

  54. Mozda za tebe nismo elita, ali smo jos uvek i bicemo zauvek elita za Hrvatsku kosarku ne elita nego svemirci, seti se samo prokletstva iz Atine. Sportski pozdrav.
    (copex, 13. oktobar 2021 09:53)

    Bas je sportski...
    (VotR2, 13. oktobar 2021 10:38)

    # Link komentara

  55. Dobro, onda je u regionu elita HR, BIH, Makedonci, Albanija....
    Toni, nikada ni jedna tvoja izjava za mene neće biti "neprijateljska", ali brate izgovoriti reč "elita" je malo nesrećno odabrano. Da si rekao "dominacija", nekako bi to lepše pasovalo. Ali dobro. Živ ti nama bio.
    (raw reality, 13. oktobar 2021 10:39)

    # Link komentara

  56. Kukoc je rekao sustinu i sve je tacno. Na zalost…
    (realno objektivan, 13. oktobar 2021 10:39)

    # Link komentara

  57. Ma dajte ljudi, MPV svih najjacih liga u svetu je Srbin, Jokic, Micic, Teodosic...

    Imamo mi igrace i trenere al nemamo sistem, a jos manje zalaganje i volju da se igra.

    Zato ce Gasol ostati upamcen kao najbolji evropski kosarkas, jer je skoro uvek igra za Spaniju (iako je Katalonac).
    (chupavi, 13. oktobar 2021 10:13)

    MVP je lepa titula, ali se svaku sezonu bira novi MVP.
    To ti kao kod MC Donalds kad biraju staff of the week. To nista ne znači.
    (Sale, 13. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  58. Za vas smo uvek i u svemu bili ULTRA MEGA ELITA...
    (Žurkolomac, 13. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  59. Овај пролупао… ??? Тони,ми смо земља кошарке. ?
    (mile, 13. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  60. U pravu je samo u delu da sada svi igraju košarku i da onaj 20. nosilac može da pobedi prvog.
    (Patak, 13. oktobar 2021 10:43)

    # Link komentara

  61. skroz dobra i tačna analiza koja nama laicima pomaže da razumemo šta se dešavalo u savremenoj košarci. Živ bio Toni!
    (milan, 13. oktobar 2021 10:43)

    # Link komentara

  62. Рече овде неко да не зна ко је уопште овај. Кукић је кошаркашки бисер оне генерације. Неко ко је освојио оно првенство за младе са осталим бисерима, ко је имао топ каријеру... Кукић је изданак југо школе кошарке.

    Изјава на месту.
    (Аца, 13. oktobar 2021 10:44)

    # Link komentara

  63. Mozda je bio dobar igrac i neki ga gotive zbog toga.

    Ali kao licnost, jako iskomplksiran lik. Brdo nebitnih izjava umesto da kaze nesto konkretno, da se vidi sta pametno i konstruktivno moze da kaze, predlozi.

    Sedis kuci i komentarises... Uzmi nesto da radis, da vidimo kakav si u poslu, pusti igracku karijeru.
    (GM, 13. oktobar 2021 10:44)

    # Link komentara

  64. Najsmešnije je da ovakvu vest komentraiše neko ko se pita "ko je on", ili ga omalovažava na bilo koji način. Za nas koji pamtimo mnogo lepša vremena, i legendarne generacije jugoslovenske košarke, Toni je svakako u prvih 5, i kao igrač i kao čovek (potražite na youtube kada mu ceo Pionir aplaudira u finalnoj utakmici, a Partizan gubi sa 20 razlike). Rekao je šta misli, i potpuno se slažem, trebalo bi samo imenovati uzrok koji je doveo do ovakvog stanja - besomučni upliv kapitala u najlepšu igru na svetu, gašenje centara koji su iznedrili generacije dobrih košarkaša (kod nas, pre svih, Čačak i Kraljevo), napuštanje naše škole košarke i dovođenje stranaca sumnjivog kvaliteta. MVP su farsa, ne treba ih ni pominjati kao adut
    (Darko, 13. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  65. Ne znam zasto napadate Kukoča. Ajde da pogledamo zadnja 2 velika takmičenja: Srbija je bila 5. na SP 2019 i nije se kvalifikovala na Olimpijadu 2020. E, sad, ako to neko smatra dobrim rezultatom onda Kukoč nije u pravu. Tačno je da Srbija ima mnogo veći potencijal za dobar rezultat i povratak u vrh svjetske košarke nego Hrvatska.
    (Mariborcan1970, 13. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  66. Kakav je Toni bio igrac, igracina.
    (duledudule, 13. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  67. Naučite prvo da čitate ceo tekst, a ne naslov, pa onda komentarišite
    (Mikica, 13. oktobar 2021 10:49)

    # Link komentara

  68. Имамо можда и најбоље појединце икада, али смо изгубили култ репрезентације.
    (Комша, 13. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  69. Skroz je pravu. Misle da je dovoljno da se samo pojaviš ako si NBA igrač i da si već pobedio. To nam se obilo o glavu.
    (Rale, 13. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  70. I ovaj ima kompleks od Srba...
    (panter pudlica, 13. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  71. Za vas smo streptomicin.
    (Japanski car, 13. oktobar 2021 10:59)

    # Link komentara

  72. I Hrvati nisu onako jadni kao što su bili. Sad su jadniji...
    (mr.p, 13. oktobar 2021 11:00)

    # Link komentara

  73. Čovek nije rekao da Srbi kao pojedinci nisu elita. Jasno je da se govori o reorezentaciji. Odmah šovinistički komentari. Ajde ljudi dosta više
    (Vracarac, 13. oktobar 2021 11:03)

    # Link komentara

  74. Ovi svaki bozji dan pričaju i pišu o Srbima.
    (Ložač kotlare, 13. oktobar 2021 11:04)

    # Link komentara

  75. Srbija je nazadovala u kosarci kiksom sa Italijom i neodlasku na OI u Tokijo.Kukoc je samo realan.Kosarku svi igraju na svetu razlike gotovo da nema.Prozori i sistem kvalifikacija i takmicenja je jako los tako da onemogucava da npr Srbija dodje u najjacem sastavu.
    (DEMOL, 13. oktobar 2021 11:04)

    # Link komentara

  76. "Ja ne znam ko je ovaj ali lupeta gluposti"

    majko moja
    (nema ovde leba, 13. oktobar 2021 11:05)

    # Link komentara

  77. Izjava veze sa vezom nema. U zadnjih 5-6 godina smo igrali 3 velika finala ,vrlo često sa okrnjenim sastavom.
    (Guns N Roses, 13. oktobar 2021 11:08)

    # Link komentara

  78. Његова изјава показује његове жеље. Нисмо сила ако нам фали 12 од 15 најбољих играча, а и од та 3 од 15ак најбољих двојица су играли ровити. Довољно смо јаки да на следећем ЕП освојимо медаљу са само ЕЛ играчима.
    Мицић,
    Гудурић,
    Клинић,
    Смајилагић,
    Милутинов.
    Ако буду играли Богдан и/или Јокић, имамо добре шансе за злато. Дакле, ми смо после САД убедљиво, али убедљиво најквалитетнија репрезентација на свету. Наравно, није довољно имати само сиров квалитет, треба то укомпоновати. Све то важи ако нам не фали неколико најбољих играча.
    (aco, 13. oktobar 2021 11:11)

    # Link komentara

  79. Zabranite strance...pustite nasu decu da igraju!!!
    (srba, 13. oktobar 2021 11:12)

    # Link komentara

  80. Željko Obradović - najbolji evropski trener ikada

    Nikola Jokić - NBA MVP

    Bogdan Bogdanović - najbolji strelac poslednjeg SP (ukupan broj poena)

    Vasa Micić - MVP Evrolige

    Miloš Teodosić - MVP regularnog dela Evrokupa

    Filip Petrušev - MVP ABA
    (Šta još?, 13. oktobar 2021 11:25)

    # Link komentara

  81. Haaaaaaaa.. 3xMVP..srebro na SP i EP.. Susjedi samo ste bolji u ljubomori, mnogo bolji.
    (Bole bgd, 13. oktobar 2021 11:27)

    # Link komentara

  82. Ovo onaj što je sišao sa postolja.
    (Guns N Roses, 13. oktobar 2021 11:29)

    # Link komentara

  83. Upravu je covek.Srbija je izgubila kult reprezentacije.Kosarkasi postaju lovci na pare kao fudbaleri i ostali starletani.
    (Bond, 13. oktobar 2021 11:29)

    # Link komentara

  84. Ahahaha malo si ljubomoran aaaa?
    (veljko, 13. oktobar 2021 11:35)

    # Link komentara

  85. "Srbija je i dalje aktualni vicesampion sveta i Evrope !
    Jedna lasta ne cini prolece , kao sto ni jedan izostanak ne ponistava prethodno.
    (borivoje, 13. oktobar 2021 10:02)"

    Eh, dragi Borivoje...

    Komšija ima 10x više od mene, i daleko je ispred, ali ipak...
    Njegovi roditelji su imali više od mojih ne 10, nego 500x...
    Ja se nisam proslavio, ali oni su na nizbrdici, a odavno više nisu elita i ako ja to glasno konstatujem, šta treba da mi kažu: "mi imamo 10x više nego ti"?

    Prava reakcija bi bila da se zapitaju gde su bili, a gde su sada, a ne da se porede sa mnom koji sam autsajder u toj priči...

    Sve najbolje Borivoje!
    (Gorivoje, 13. oktobar 2021 11:38)

    # Link komentara

  86. Da, 2016. na OI smo bili elita, a do polufinala stigli pobedom nad Kinom, Venecuelom i Hrvatskom. Jedina rapsodija bila u polufinalu sa Australijom i uzeli srebro. A sad nismo elita, jer smo u nekom nenormalnom vremenu, sa zbrda-zdola sklepanim timom izgubili kljucan mec u kvalifikacijama za OI. I pre 2 godine od Argentine, jer, eto, nije bio dan, poklopilo se. Ne zaboravite da smo nakon toga nalupali SAD, koliko god nebitan mec bio, oduvali smo ih. Tako da, kvalitet nije upitan, jesmo elita. Ali, pitanje je kakva nam je buducnost, kako u igrackom, tako prvenstveno u trenerskom kadru. Uz duzno postovanje Kukocu, ciji sam poster od 2m imao u sobi kao klinac, mislim da mu je percepcija o potrazi za "dobrom generacijom" totalno pogresna. Imaju je i sad, ali nemaju trenera, nemaju SISTEM. Sistem je ono sto pravi igrace, tim i rezultate. Kad klince, kroz visegodisnji rad u mladjim kategorijama naucis osnovama, usadis im pravila, naucih ih filozofiji "skole kosarke", naucis ih kretnje, akcije, uz kvalitetne trenere, nema veze kad je on i odakle dosao, iz Feniksa, Jute ili odakle. Kad dodje u reprezentaciju, on ce da zna sta i kako treba da radi. Zato Pesic zna sta radi i zasto zove ove "anonimuse" sad. Vodi racuna o svim starosnim kategorijama, temeljno radi. Plasim se samo sta ce biti kad nam odu on i Zeljko Obradovic, jer, realno, posle njih, mi nemamo vrhunskih i trofejnih trenera.
    (Dragan, 13. oktobar 2021 11:42)

    # Link komentara

  87. Tacno, zbog previse stranaca u svim nasim Aba ekipama i to godinama tako
    (Vlad, 13. oktobar 2021 11:44)

    # Link komentara

  88. Pogledaj FIBA rang listu pa izbroj prvih 10 koje su elitne... i umesto da kažeš tvojima gorku istinu, ugledajte se na njih pogledajte kako oni mogu, ti srozavaš druge da bi opravdao svoje.
    (Joni, 13. oktobar 2021 11:45)

    # Link komentara

  89. Imamo tim za najveće domete, problem su kvalifikacije gde ne igraju najbolji. Zato se dešava da autsajderi pobeđuju u kvalifikacijama jer izlaze sa svojim najboljim timom jer nemaju igrače u NBA u Evroligi
    (Zeljko, 13. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  90. Nasi ljudi navikli na uspehe. Kraj vica
    (Joker, 13. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  91. Svidjalo se to nekome ili ne Kukoč je u pravu.Naša košarka ide putem fudbala i za koju godinu bićemo drugorazredna evropska ekipa.Osnovni razlog je loš rad sa mladim igračima , jer sa decom rade nestručni , polukvalifikovani treneri , zatim činjenica da naši igrači ne dobijaju šansu u srpskim timovima , lakše je uzeti stranca i onda treneri pred vlasanicima klubova , od kojih većina ima refleks obogaćenog tezgaroša , ima alibi.Novine od momaka koji nisu odigrali jednu valjanu sezonu prave NBA zvezde i stvaraju im pogrešnu sliku.Zatim menadžeri , guđše svakog mladog igrača koji ima neki potencijal , ukoliko ne potpiše za njihovu agenciju.Nekada su igrači dobijali šansu od trenera da nose igru sa 18 m 19 ili 20 godina , danas u reprezentaciju ulaze sa 25 kao talenti.To je način na koji je propala italijanska košarka a mi ih sledimo.I na kraju reprezentaciju više niko ne poštuje , dodje na pripreme kada hoće i kada mu odgovara.Jer reprezentacija je ključ , ona animira i mobiliše mlade da treniraju košarku.Šta oni da misle kad vide da Jokić ne želi da igra na Olimpijadi ali se uredno opija po Somboru.Ono što je Duda Ivković uradio 90-ih kada je održao reprezentaciju na okupu je nestalo i to je problem.Pešić će po mjegovim izjavama da ide okolo i moljaka igrače -Jokića - i dr da igraju , što je uvredljivo i za reprezentaciju i za njega.Dokle fgod su našoj deci košarkaški uzor stranci a ne naši igrači tonućemo.
    (Sony, 13. oktobar 2021 13:20)

    # Link komentara

  92. Da, Srbi nisu elita, Jokić MVP NBA, Micić MVP Eurolige...
    (Baš zato što te znamo, 13. oktobar 2021 13:23)

    # Link komentara

  93. Pa i nije nista slagao. Na zadnjem svetskom odmah ispali a na OI se nismo ni plasirali .Zrenutno samo slovenci..
    (Igor Sulic, 13. oktobar 2021 13:28)

    # Link komentara

  94. @Somy
    Ne slažem se sa tobom.Mi smo država od 6mil stanovnika, živi se u teškim uslovima pa za sport nema para, uz to nismo ni interesantno sportsko tržišteAli srazmerno toj situaciji, imamo mnogo kvalitetnih igrača po svetu.Najbolji u NBA i Euroligi su Srbi.Reci mi koja to zemlja, da iz izuzmemo SAD ima?Koji to tim u El ima toliko domaćih igrača kao Zvezda?Partizan u EK favorit...Regionalnu ligur Srbi dobijaju 20 godina... pa stani malo, razmisli.
    (Baš zato što te znamo, 13. oktobar 2021 13:35)

    # Link komentara

  95. O tvojoj "stručnosti" da bilo šta komentarišeš o košarci govori ova rečenica "Ja ne znam bas ko je ovaj ali lupeta gluposti."
    (Pravi stari Čačanin, 13. oktobar 2021 10:28)


    Nemam pojma ko je ali naknadno videh da je kosarku igrao pre 20 i kusur godina, niti ga znam niti me zanima, ako je to tebi pitanje "strucnosti" onda ok, ne vidim ijedan razlog da bi me zanimao bilo ko iz nekadasnje ex Yu, samo ne znam sta imas da napises o stupidnoj izjavi ovog tvog "idola" i u kom delu je tvoj idol "strucan"?
    Malo je komicno da se javljas da meni repliciras jer ja nisam dao ovakvu glupu izjavu nego tvoj "idol", tako da ujke postedite nas vasih glupiranja, nebitni ste.
    Ujedno,ti si "cacanin" ko sto sam ja marsovac..
    (SRB über alles, 13. oktobar 2021 13:35)

    # Link komentara

  96. pa vi ste?
    (Dragan, 13. oktobar 2021 13:41)

    # Link komentara

  97. Mozda. Ali ipak netacno, da se ne lazemo i ne tesimo po novinama i portalima, mislim vi hrvati. Ima statistika, rang liste, osvojene medalje i ostalo. Svugde smo u vrhu. Ali jedno je sigurno. Hrvatska ni na jednoj listi, niti medalja niti MVP-a. Ma nista. Prema tome ne znam cemu ovo? Da se omalovazi nesto iz Srbije? Pa tesko "prijatelju" srce i hrabrost se pokazuju na terenu a hrvati su svoju hrabrost pokazali silaskom sa postolja pre vise decenija i od tada NULA. To je realnost. Bolna za vas ali ipak realnost...
    (Milos, 13. oktobar 2021 13:51)

    # Link komentara

  98. Mi nismo elita a vama…..
    (bbdf, 13. oktobar 2021 13:53)

    # Link komentara

  99. Vise nemam zelju ni da ih gledam.Treba da razmisljam jel se neko posvadjao u svlacionici,jel je neko povredjen ili nije,jel ce doci da igra ili nece.Ma bole me patka.
    (Najbolji je opancarev lepak, 13. oktobar 2021 13:55)

    # Link komentara

  100. Nije problem kvalitet nego nedolazak tih kvalitetnih a možemo na tome mnogo da zahvalimo i jednom menadžeru koji je Srbiju pretvorio u poligon za zaradu
    (..., 13. oktobar 2021 13:59)

    # Link komentara

  101. Mi imamo potencijal da budemo mnogo bolji. Prema tome to sto nismo trenutno u spicu svetske kosarke, ne znaci da necemo ponovo tamo stici, za razliku od komšija kojima bi bilo pametnije da se zabrinu za svoje dvoriste.
    (Si, 13. oktobar 2021 14:01)

    # Link komentara

  102. @Čovek nije rekao da Srbi kao pojedinci nisu elita. Jasno je da se govori o reorezentaciji. Odmah šovinistički komentari. Ajde ljudi dosta više
    (Vracarac

    Nisam procitao ni jedan sovinisticki komentar. Komentarise se, pa u najmanju ruku cudna izjava Kukoca, za koju bi cak i rekao da je sovinisticka. Pa valjda su ti pojedinci koji su osvojili MVP-e Srbi i deo nase kosarkaske reprezentacije i samim tim je i tim elitni sa takvim igracima, posto su osvojili najvece nagrade koje postoje u svetu. Sta ima elitnije od toga? Silazak sa postolja kao Hrvati? Ma daj..
    (Milos, 13. oktobar 2021 14:05)

    # Link komentara

  103. Jok,Vi ste.🤣🤣🤣🤣
    (Vlada, 13. oktobar 2021 14:07)

    # Link komentara

  104. Pogrešio je jedino u tome što je neuspeh u kvalifikacijama za OI, gde smo igrali sa trećim timom, iskoristio za poređenje sa neuspesima Hrvatske košarke. Jedna lasta ne čini proleće, kao što ni jedan neuspeh (opravdan ili ne) ne podrazumeva da neko više nije dominantan. Da, ne možemo do najvećih odličja lako kao ranije jer su drugi napredovali, ali i dalje smo u samom vrhu svetske i evropske košarke.
    (Igor78, 13. oktobar 2021 14:35)

    # Link komentara

  105. MVP MBA lige je Srbin
    (Neplivač, 13. oktobar 2021 14:37)

    # Link komentara

  106. A kukocu je kao zao sto vise nismo elita?? Naucicu vas nesto o Hrvatima,posto ih,na zalost,jako dobro poznajem: nikada,ali nikada,ne smete da im verujete,jer su svi oni isti!! Upamtite ovu lekciju!
    (Oliver, 13. oktobar 2021 14:43)

    # Link komentara

  107. Sve je lepo Toni objasnio.
    (Demar Derozan, 13. oktobar 2021 14:48)

    # Link komentara

  108. Košarku ne čini samo odlazak ili ne odlazak na oi, već igrači, uspeh timova, treneri i dr., a tu smo miljama ispred suseda.
    (H2H, 13. oktobar 2021 14:50)

    # Link komentara

  109. Cemu sve to Kukoc?? Mislis da cete sa takvim izjavama da podignete nivo kosarke u Hrvatskoj i opravdate svoje neuspehe? Nivo koji je istini za volju na najnizim granama ikad. Omalovazavanje srpske kosarke i igraca nije lepo, jer su oni svojim znojem i zalaganjem dosli do tih prestiznih nagrada i isto tako reprezentacija u zadnjih deset godina do medalja i finala. Vrhunski treneri, zaboravio si ko te trenirao? Ne moze uvek zlato i nekada se izgubi i ne plasira, sport je to, ali reci da Srbija nije u vrhu je u najmanju ruku zlonamerno.
    (M., 13. oktobar 2021 14:55)

    # Link komentara

  110. Reprezentacija iz perioda 90ih postavila je visok standard i mnogo generacija će proći dok se ne pojavi nova koja će ih nadmašiti.
    To ne znači da smo loši i ne treba ići u kukumavčenje kojima smo skloni, ali situaciju treba pogledati trezveno.
    Velika kriza uhvatila je našu reprezentaciju posle SP 2002. i to je trajalo do 2009. Od tada smo osvojili 2 evropska i 2 svetska, kao i olimpijsko srebro. Dakle možemo.
    Elita nismo, i tu je Kukoč upravu, jer smo morali glat proći kvalifikacije letos.
    Plus, nenormalno veliki broj stranaca u domaćoj ligi. Kakva je to bila liga 90ih u moru sankcija i svega. Moraće se krenuti ispočetka i sa mladima. Jačati kult reprezentacije.
    (da se obrazujemo, 13. oktobar 2021 15:02)

    # Link komentara

  111. Zato što nema više klinaca ili jako mali broj njih da pikaju basket svi su na društvenim mrežama i tome sl.
    (Pivke, 13. oktobar 2021 15:06)

    # Link komentara

  112. Normalno da nismo samo je to tesko priznati, a dovoljno je samo pogledati ove mlade igrace i vidi se da tu nema nijedan igrac kao bogdanovic ili teodosic

    Svi oni juce sto je pesic pozvao su dobri samo za aba ligu ali nema tu igraca koji ce nam donositi medalje
    (cole, 13. oktobar 2021 10:01)

    U pravu si. To što smo aktuelni svetski i evropski vicešampioni svrstava nas na samo dno, zar ne? Ko sve nema internet u Srbiji.
    (maxim i divizija, 13. oktobar 2021 15:08)

    # Link komentara

  113. Slusaj ovog kukoca genijalca. To rece on koji pripada narodu koji nikada,bukalno nista nije postigao u kosarci a i u sportu. Psi laju karavni prolaze.
    (Nikola, 13. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  114. To kaže dok Srbi drže MVP nagrade u NBA, Evroligi, Evrokupu. Ono sa Italijom je bilo daleko id elite, tu se slažemo ali hrvati konstantno imaju politiku "da komšiji crkne krava". On na pitanje o hrvatskoj priča o Srbiji, u čemu je problem?
    (nepismeni, 13. oktobar 2021 15:09)

    # Link komentara

  115. Ne vidim da je bilo sta pogresno rekao. Ja nicim sto je rekao nisam uvredjen.
    (srba, 13. oktobar 2021 10:27)

    I ja nisam uvređen jer lupeta gluposti. Baš kao i svi koji misle da je rekao nešto pametno.
    (oslobođeni fizičkog, 13. oktobar 2021 15:12)

    # Link komentara

  116. @vracarac
    Vodi ga kuci
    (Mare, 13. oktobar 2021 15:15)

    # Link komentara

  117. Da, da, hrvatinski kraljevi i košarkaši, pa amebe

    hahahahahahaha...
    (ban Kulin, 13. oktobar 2021 15:38)

    # Link komentara

  118. Srbija sa 11 medalja od raspada SFRJ (95,96,97,98,99,01,02,09,14,16,17) nije elita, ali zato došestaci u fudbalu sa dve medalje jesu sila. Argumenti u komentarima su "nemate rezultate poslednjih godina". U poslednjih 7 imamo 3 srebrne medalje (2014, 2016, 2017). Njihovi fudbaleri posle srebra 2018 nisu uradili ništa (LN, EP petarda od Španije), ali tada ti rezultati nisu bitni, bitna je samo 2018. Hajde sad još malo botujte i lupajte +-, uzalud vam trud...
    (glineni golubovi, 13. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  119. Zato što nema više klinaca ili jako mali broj njih da pikaju basket svi su na društvenim mrežama i tome sl.
    (Pivke, 13. oktobar 2021 15:06)

    Upravo zbog toga što se karijera više ne pravi pikanjem basketa u kraju već silnim vježbanjem i velikim ulaganjima i odricanjem.
    (Crna ovca, 13. oktobar 2021 15:42)

    # Link komentara

  120. Ali zato Hrvati ....
    (Ombre, 13. oktobar 2021 15:53)

    # Link komentara

  121. Da se zna:
    Najtrofejnija momčad Jugoslavije je imala pet Hrvata u pocetnoj postavi.
    Godina 1970, Ljubljana, hala “Tivoli”.
    Na parketu se izmjenjuju:
    Daneu, Žorga (Slovenija),
    Plećaš, Tvrdić, Ćosić, Skansi, Šolman, Jelovac (Hrvatska),
    Simonović, Čermak, Rajković i Kapičić (Srbija).
    Ali mislim da je i Dragutin Čermak Hrvat, a Kapičić Crnogorac.
    Jugoslavija : SAD 70 : 63.
    Jugoslavija prvak svijeta. Ponajvise na krilima Hrvata.
    (1970., 13. oktobar 2021 15:53)

    # Link komentara

  122. Toni u pravu 100 posto.
    Ali ne zato što nema kvalitetnih igrača, već zato što nema igrača sa velikim srcem. Kad je Djordjević šutirao trojke u ključnim momentima, za to ne treba samo tehnika, već i srce junačko.
    Takvih više nema. Srčanost, mašta, zezanje, to ne postoji više. Klubovi su hteli čist biznis, i to se na žalost razbija nacionalnim timovima o glavu.
    Jer "Boj ne bije ljuto oružje, već boj bije srce u junaka".
    Ima Dončić malo toga (skloni smo verovati da je to njegov srpski gen) i niko više od košarkaša iz "regiona".
    (USA mama, 13. oktobar 2021 16:01)

    # Link komentara

  123. "Srbija je za manje od deset godina 1995-2002 uzela vise zlata i medalja od SFRJ u zlatnom dobu od 1980 -1991"

    "Srbija je i dalje aktualni vicesampion sveta i Evrope !"

    (borivoje, 13. oktobar 2021 10:02)

    OI80 - 1.
    EP81 - 2.
    SP82 - 3.
    EP83 - 7.
    OI84 - 3.
    EP85 - 7.
    SP86 - 3.
    EP87 - 3.
    OI88 - 2.
    EP89 - 1.
    SP90 - 1.
    EP91 - 1.
    12 takmicenja, 10 medalja (4/2/4)

    EP95 - 1.
    OI96 - 2.
    EP97 - 1.
    SP98 - 1.
    EP99 - 3.
    OI00 - 6.
    EP01 - 1.
    SP02 - 1.
    8 takmicenja, 7 medalja (5/1/1)

    Jeste vise zlata, ali vise medalja nikako.

    Vicešampioni Evrope smo samo zato sto je poslednje EP bilo 2017. a vicesampioni sveta su Argentinci (2019.)
    (SerŽilijen, 13. oktobar 2021 16:28)

    # Link komentara

  124. Stvari stoje upravo suprotno. Što si više elita, to su ti šanse da se izblamiraš neplasiranjem na neko takmičenje veće. Stvari su proste, države koje imaju puno dobrih igrača u NBA i Evroligi na ove FIBA prozore šalju drugi, treći, peti ešalon, uz po kojeg boljeg igrača, koji je u tom trenutku slobodan. Ako i uspeju da se plasiraju, na takmičenjima onda igraju baš tako, kako je u tekstu naveo, igrači koji su sezonu odigrali u najjačim klubovima i ligama sveta, neverovatnu količinu utakmica. I to, po pravilu, što je bolji igrač, to je umorniji (velika minutaža). I onda se za 5-6 dana vide, odigraju 2-3 utakmice i vozi. Slabije reprezentacije igraju u kontinuitetu i imaju priliku da stvore hemiju. I ne pričam ovo kao opravdanje za Srbiju, jer se nijedan favorit nije plasirao na OI (Grčka, Litvanija itd...). Spomenuta Slovenija nije igrala na svetskom prvenstvu jer se nije plasirala, a bila je aktuelni evropski šampion. Da li će neka od elitnih reprezentacija napraviti neki rezultat zavisi od sreće i od trenutne inspiracije vrhunskih igrača. U neku ruku je lakše i onima koji igru zasnivaju na jednom do 2 igrača. Vreme dugih priprema, visinskih, ovih, onih, dugih treninga je prošlo. Košarka je biznis.
    (Nenad, 13. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  125. Rang lista najboljih reprezentacija u kosarci FIBA sajt.

    [link]

    Srbija sesta u svetu i cetvrta u Evropi. Ako to nije elita neznam sta je. Hrvatska 21.

    Zenska reprezentacija deveta u svetu i cetvrta u Evropi. Hrvatska 29. Mislim da je tu kraj rasprave.
    (Sasa Ivanovic, 13. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  126. Koji kompleksi ko ovih hrvata. Mi o njima ne mislimo ne primecujemo ih. Da se sami ne jave ne bi znali da postoje. A oni bon stop samo misle i pricaju o nama. Smesni su. Ali ako to mi bas odgovara da je tako.
    (Nikola, 13. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  127. Da ponovim opet ono što non stop ponavljam mi smo prespora reprezentacija.Naši igraci su spori i sa takvim igracima moze da se igra ona stara košarka a ne ova savremena.MVP ovaj,MVP onaj dzaba sve kada smo mi kao skup prespori.Jokic je spor ali on u Deneveru ima igrace koji su munje i to nije problem,Bogdanovic isto tako.Mozeš da funkcionišeš ako imaš recimo dva spora pa ajde ali mi brate mili bukvalno nemamo niti jednog brzog igraca.Bjelica,Teo,Bobi, ma to je sve pusti puže rogove.I onda dodje Kampaco brz ko struja i oduva nas jer nema ko da ga cuva.Pri tom ne mislim samo na klasicnu brznu vec brzina šuta,brzina ruku,brzina razmišljanja.Ne možeš da igraš dobru odbranu sa sporim igracima.I to se vidi vec par godina.Jednostavno brze reprezentacije nas oduvaju.Ako se ovako nastavi procicemo kao u rukometu gde svi igraju savremen rukomet a mi zaglavljeni u 80-tim.
    (Back in Black, 13. oktobar 2021 16:33)

    # Link komentara

  128. Rak rana naše košarke su treneri i to svih kategorija, kako naši tako i ovi što rade kod nas.Od elite i košarkaške avangarde postali su to sto jesu.Pre bi se ubili nego što bi se posvetili,radili i dali priliku mladom igraču.Mladi i ako nekim slučajem dodaju do klupe na njoj ostanu da sede a poznato je da NIKO NIKADA NIJE POSTAO IGRAČ GLEDAJUĆI DRUGE KAKO IGRAJU.
    Niko me ne može ubediti da Srbija sa sedam miliona stanovnika nema talenata a Slovenija sa dva miliona pliva u njima.
    (MILOJKO, 13. oktobar 2021 16:43)

    # Link komentara

  129. @Sony
    A da li smo mi ovakvi kakvi smo danas zasluzili da imamo sampionsku reprezentaciju?Devedesetih smi bili skroz drukciji kao nacija,manje frustrirani,apaticni,iskompleksirani iako su bile godine rata i sankcija i nije bilo drustvenih mreza,mediji barem sportski nisu jurili senzacije,tada bi ovo sa Jokicem proslo nezapazeno,danas coveka nakon maltene spojene 2 sezone,napora i odgovornosti kakvom niko nikada od nasih igraca nije mogao ni da pomisli,plus radja mu se dete,hocemo da obesimo javno jer propusta jedno leto,i nikom nije bitno sto je covek sa MVP titulom ostvario najveci uspeh u istoriji kosarke sa ovih prostora jer je postao broj jedan u konkurenciji najboljih igraca sveta,gotovo konsenzus je da on nikad vise ne treba da bude pozivan u reprezentaciju.Kao sto je bio konsenzus da Sasa Djordjevic mora da leti nakon SP,dakle ne da ode vec da leti,jer je nikakav trener kome se samo posrecilo,svako drugi bu uzimao zlata.Videli smo posle kako.Isto kao sto su pod pritiskom javnosti u fudbalu terani Antic,Mihajlovic,Muslin,znamo svi sta je bilo posle.Ali zato politicarima nista ne zameramo,svaki dan afere za aferom,nema veze,nasi su.I onda jedan Jokic ili neko drugi treba da "ginu",rizikuju zdravlje,zrtvuju svoju mladost i na kraju opet nam nece valjati,nek svako malo podje od sebe pa tek onda moze ocekivati nesto od drugih.
    (maksa, 13. oktobar 2021 16:50)

    # Link komentara

  130. @Sony
    A da li smo mi ovakvi kakvi smo danas zasluzili da imamo sampionsku reprezentaciju?Devedesetih smi bili skroz drukciji kao nacija,manje frustrirani,apaticni,iskompleksirani iako su bile godine rata i sankcija i nije bilo drustvenih mreza,mediji barem sportski nisu jurili senzacije,tada bi ovo sa Jokicem proslo nezapazeno,danas coveka nakon maltene spojene 2 sezone,napora i odgovornosti kakvom niko nikada od nasih igraca nije mogao ni da pomisli,plus radja mu se dete,hocemo da obesimo javno jer propusta jedno leto,i nikom nije bitno sto je covek sa MVP titulom ostvario najveci uspeh u istoriji kosarke sa ovih prostora jer je postao broj jedan u konkurenciji najboljih igraca sveta,gotovo konsenzus je da on nikad vise ne treba da bude pozivan u reprezentaciju.Kao sto je bio konsenzus da Sasa Djordjevic mora da leti nakon SP,dakle ne da ode vec da leti,jer je nikakav trener kome se samo posrecilo,svako drugi bu uzimao zlata.Videli smo posle kako.Isto kao sto su pod pritiskom javnosti u fudbalu terani Antic,Mihajlovic,Muslin,znamo svi sta je bilo posle.Ali zato politicarima nista ne zameramo,svaki dan afere za aferom,nema veze,nasi su.I onda jedan Jokic ili neko drugi treba da "ginu",rizikuju zdravlje,zrtvuju svoju mladost i na kraju opet nam nece valjati,nek svako malo podje od sebe pa tek onda moze ocekivati nesto od drugih.
    (maksa, 13. oktobar 2021 17:21)

    # Link komentara

  131. Toni 100% u pravu covek.
    Kakvi MVP, pa Vasa Micic ne moze da pridje Djordjevicu, Jokic nije Divcu ni do kolena.
    Realno mi nemamo onaj igracki kvalitet koji smo nekada imali.
    Osvojili smo srebra radom, borbom, na krilima stare skole.
    (kongo, 13. oktobar 2021 17:27)

    # Link komentara

  132. "Da ponovim opet ono što non stop ponavljam mi smo prespora reprezentacija. Naši igraci su spori i sa takvim igracima moze da se igra ona stara košarka a ne ova savremena. MVP ovaj, MVP onaj dzaba sve kada smo mi kao skup prespori." - Bravo za komentar, to se lako da primetiti i ne znam stvarno ko su ovi strucnjaci koji ti dadose minuse. Spanci i Argentinci nas rasturise samo na brzinu. Valjda ce Kari selektovati brze igrace jer ovako nikako ne ide. Mada mislim da je problem selekcija u mladjim kategorijama, kako sam cuo forsiraju visoke, cesto spore igrace a one nize zapostavljaju. Nesto tu debelo ne stima.
    (mile, 13. oktobar 2021 17:31)

    # Link komentara

  133. @kongo
    Narocito Jokic nije do kolena Divcu,najbolji igrac lige nije do kolena max.cetvrtom-petom igracu u svojim klubovima,ah da,trava je nekad bila zelenija,danas bi Dzordan davao 300 poena,jel da nostalgicari
    (bg leprikoni, 13. oktobar 2021 18:08)

    # Link komentara

  134. Narocito Jokic nije do kolena Divcu,najbolji igrac lige nije do kolena max.cetvrtom-petom igracu u svojim klubovima,ah da,trava je nekad bila zelenija,danas bi Dzordan davao 300 poena,jel da nostalgicari
    (bg leprikoni, 13. oktobar 2021 18:08)

    Obicno ne ulazim u polemiku sa klincima, ali tebi cu odgovoriti.
    Jokic je MVP, tj. najkorisniji a ne najbolji igrac lige. To je utesno priznanje i obicno ga jure oni koji nemaju sanse ista drugo osvojiti.
    Divac je na papiru mozda bio 4.-5. opcija, ali na terenu uvek komadant u napadu i odbrani. U Jokicevim godinama bio je sila, daleko elegantniji od Jokica i bolji igrac. Jokic na svojoj strani ima statistiku u danasnjoj kecerskoj ligi koju ne treba komentarisati.
    Osim toga jedno srebro sa SP, gde je bio u drugom planu.
    Divac je osvojio brdo medalja, bio nezamenljiv u reprezentaciji, u NBA odigrao mnogo jakih playoff utakmica i u poznim godinama bio vazan sraf zamalo pa sampionskog Sacrementa.
    Ko je sve to pratio, kao ja, nikada ne moze staviti Jokica ispred legendarnog Divca.
    Ko boluje od statistike, po njemu je Westbrook najbolji ikada, Jokic najbolji trenutno u NBA, K. Love najbolji skakac.
    Znas koliko bi K. Love uhvatio skokova u napadu protiv recimo P. Juinga? 0
    E toliko bi isto Jokic ubacio poena preko Juinga u playoffu.
    Dobro, postigao bi mozda 10p,ali stvar je u tome da se ne moze porediti fizicki zahtevna kosarka sa snaznim odbrana, sa ovim pozorištem danas.
    (kongo, 13. oktobar 2021 18:55)

    # Link komentara

  135. @kongo
    Daleko sam ti ja od klinca iako bih voleo da jesam,i meni je bio veci gust da pratim kosarku pre dvadesetak godina kada nisam imao obaveza,ali sigurno necu lamentirati nad tim vremenom pljujuci danasnjicu jer to ne odgovara stvarnosti,trenutno smo u zlatnoj eri kosarke jer je apsolutno prirodno da sa razvojem nauke i ljudskog tela i sport uznapreduje,tu je i faktor globalizacija,danas svi najbolji igraci sveta igraju NBA,u Divcevo vreme ih je bilo desetak neamerikanaca.Jokiceva MVP titula regularnog dela sampionata je sve samo ne utesna nagrada jer u nju ulazi 9 meseci kontinuiteta i ona je vaznija od MVP plej ofa jer tu ipak ulogu igra kvalitet tima,ispade po tebi Midlton bolji od Jokica.I nije on dobio titulu zbog statistike,vec zbog uticaja na rezultat svog tima shodno kvalitetu istog,niko kao on ne vuce skoro sam raspali Denver do blizu vrha vec par sezona,i kao apsolutno najbolji igrac je tu vec uspesniji od Divca koji je imao jaci tim od danasnjeg Denvera i slabiji ucinak.A sto se reprezentacije tice,bukvalno babe i zabe,nekad je reprezentacija kao konkureniju imala koledz Amere,Sovjete,donekle Spaniju i Grcku,a Divac uvek uz sebe 11 vrhunskih saigraca,danas Jokica u petorci prate Bjelica i Guduric koji obruc nisu umeli da pogode na Svetskom.Prosto razocaranost jer nije igrao ovo leto je u navijackim glavama odjednom umanjila Jokiceve kvalitete gde se utrkuju u omalovazavanju njegovih dostignuca,sve to plus neizleciva nostalgija i dobijemo ovakav tvoj komentar.
    (bg leprikoni, 13. oktobar 2021 19:54)

    # Link komentara

  136. @mile
    Nisu nas rasturili na brzinu vec na veci roster i nase pogresno koriscenje Jokica,i mi ako zelimo uspeh jedino svrsishodno jeste da se igra sto vise prilagodi njemu,kad se takav igrac iskoristi kako treba nema zime,ovako Kampaco ispao Ajverson licno protiv nas,naravno od same pomisli na ovo se ljudima dize kosa na glavi jer je Jokic "izdajnik" ali realno ne bi trebalo biti problema sa njim dogodine oko ucesca,jer je prvi put od nekog dobio ruku podrske,do sada je bio kolateralna steta odnosa savez-Misko i tretiran od Danilovica i ostalih kao strano telo,naravno treba sveze krvi,zahvaliti se ovima iznad 30(sem mozda Lucicu,eventualno Nedovicu),sa mladjima ce biti i brzine,svakako bolje nego na Svetskom
    (blaza, 13. oktobar 2021 20:11)

    # Link komentara

  137. @ 1970

    Izvini , a šta su Nikola Plećaš i Ratko Tvrdić ?
    A Jelovac - slovenac ili ... ?
    Mislim , ako je Kapičić ( rodjen u Bgd ) crnogorac , onda daj da drugačije odredimo nacionalni sastav reprezentacije .
    Ostavimo teprezentaciju Jugoslavije na miru, tema je neka druga. Odnosi se na period posle raspada.
    (Sever - severozapad, 13. oktobar 2021 23:52)

    # Link komentara

  138. Prvo sto mi pade na pamet koliko je Toni u pravu...mene uopste ne zanima ovaj Partizanov projekat, za pocetak. A za Partizan sam poceo da navijam zbog KK Partizan, iako mi je otac Zvezdas i tajio sam koliko sam mogao i koliko dugo sam mogao... Praja i Kica i ekipa... Kako da se ljudi tamo loze na basket kad nema mladih ljudi iz tih zemalja? To je sad neki biznis, sta li. Neka pada i jedna od najvecih najveca legendi KK Partizana, Obradovic, u vatru, jednostavno me ne zanima. OK, tu je ekipa od nekih sasvim OK kosarkasa sa svih strana svijeta i sve je to lijepo i sareno i atraktivno- ali nema blage veze sa onim kako sam zavolio kosarku. YU kosarka je bila, uz RNR, najbolji proizvod Jugoslavije. To je bilo nesto kako ljudi razmisljaju i rade i uz to se bave sportom. To je bio prozor u ono fino u Jugoslaviji, kao i u svijetu. Sad je sve to jednostavno sport i marketing i to. Da me neki politicki korektan idiot ne "shvati pogresno", jer oni to vole da rade, to im je posao- recimo hrvatski tamnoputi fudbaler Eduardo je bio izuzetno zanimljiv za gledanje. Jer, on se rodio u jednom podneblju, stasavao u Hrvatskoj, i bio je spoj svega i svacega zanimljivog i korisnog (i na zalost, karijera mu je bas nesretno stala zbog povrede). Nije to isto kao kada okupis profije u kasnim 20-ima, bilo u Hrvatskoj ili Srbiji ili gdje li vec. To je tvornica, show business, nista nalik necemu sto moze da nalozi nove klince da se posvete. Dugorocno katastrofa za kosarku na ovim prostorima.
    (KK Partizan, 14. oktobar 2021 04:08)

    # Link komentara

  139. Sve je tacno rekao,istina ziva
    (Danilo, 14. oktobar 2021 05:42)

    # Link komentara

  140. Сигуран сам да Тони није мислио ништа лоше. Уосталом, он сам платио је високу цену током лудих деведесетих, јер му је мајка Српкиња из Книна, иако је увек пазио шта прича и никада никога није увредио. Тако да не тражите код Тонија никакве скривене “намере”, сигуран сам да је све изговорено било без икакве подлости. Београд и Србија увек су поштовали овог великог играча, једног од највећих свих времена у овом спорту!
    (Велики играч и исти такав човек!, 14. oktobar 2021 16:05)

    # Link komentara

  141. Srbi su najelitniji u istoriji,ali je problem reprezentacija Srbije.
    (Što te biju ovi dobri ljudi?, 14. oktobar 2021 17:16)

    # Link komentara

  142. Nije pitanje da li je mislio nesto lose. Stvarno nije. Pitanje je pogresne klasifikacije Srbije. Ukoliko se Srbija nije plasirala na OI, to ne znaci da nije i dalje vrhunska selekcija, jer jeste. Nisu se odazvali neki od glavnih igraca a i ostali, dok oni koji su igrali, nisu pokazali zavidno zalaganje. Nije me strah za Srbiju u kosarci, vise me brine ova ekonomska situacija, kontinuirani rast cena nakon malo manjeg rasta minimalca i plata uopste....
    (Sasa, 14. oktobar 2021 22:31)

    # Link komentara

  143. A može li neki intervju sa neom legendom srpske košarke? Recimo Kića, Praja, Bodiroga ili ćemo svaki dan čitati šta misli Rađa a šta Kukoč. Da je Dražen živ, vjerovatno ne bi ostalo prostora ni za jednu vijest o srpskim košarkašima. Volio bih da znam kada je poslednji intervju nekog srpskog velikana objavljen u hrvatskim novinama. Teški autošovinisti i izgleda da nam nema povratka.
    (nbc, 15. oktobar 2021 12:54)

    # Link komentara

  144. Ovi komentari da je Kukoč ljubomoran,sujetan ili iskompleksiran su jadni i smješni!lik he igrao i bio jedan od naj boljih u NAJBOLJOJ EVROPSKOJ EKIPI(zvanicno najbolji klub 20.veka na starom kontinentu),u najboljoj NBA ekipi ikada,u drigoj najboljoj reprezentaciji ikada iza Dream tima 92!plus more invidualnih nagrada itd.i ničim nije omalovažio srpsku rep. Niti nikoga iz Srbije.Kukiju se nema šta zamjeriti.A obožava ga 90% ljubitelha košarke u Srbiji
    (Legenda hrv,Yu,evropske i svjetske kosarke, 15. oktobar 2021 23:14)

    # Link komentara

  145. D.Petrović,Kukoč,Paspalj,Đorđević,Perasović,Divac,Rađa,Savić,Zdovc,Danilović,Komazec,Sretenović VS DREAM TIM.Nikad odigrana vajveća košarkaska tekma ikada
    (1992 Barcelona, 15. oktobar 2021 23:36)

    # Link komentara