Hrvatska u teškoj situaciji

Reprezentacija Hrvatske našla se u teškoj situaciji u finišu kvalifikacija za Svetsko prvenstvo u Kataru.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Sve cine ne bi li oni bili prvaci svet u fudbalu, sta je zavist doprvaka ahahah
    (Marko, 13. oktobar 2021 14:44)

    # Link komentara

  2. Ajntraht Zenit Lajpcig Wolfsburg Luton Town Besiktas Glasgov Rendzers Rubin Kazanj Osijek....???

    Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1, 12. oktobar 2021 10:55)

    Real, Bayern, Chelsea, 2x Inter, Dortmund, Milan ...
    (Susjed, 12. oktobar 2021 20:08)

    # Link komentara

  3. Slovaci su razbili Ruse sa 650 vs 150 dovavanja, 76 vs 24 % posjeda, 27 udarca vs 5 itd. Ali su izgubili 0-1 a protiv nas uzeli bod jer su a) jaki a b) Dalic u Osijeku igrao Slavoncima Vidom(!) i Barisicem(!!) umjesto Carom i Sosom te c) imali su i nesto srece posto smo ipak tesko dominirali utakmicu (10 udaraca u okvir samo). Cak protiv Slovence su Rusi bili samo izjednaceni, ali su opet pobjedili, oni su na prvom mjestu samo zbog naseg kiksa protiv Slovenije i zbog puke srece protiv Slovacke i Slovenije.

    Ako sve ide po svojem, u Splitu cemo im uvaliti za svaku vremensku zonu po jedan. Vise se bojim lakocemo-pristupa protiv Malte, jer vidim ti bodovi su vec zabiljezeni. No Rusi su tako losi da bi laganini mogli izgubiti od Cipra.
    (Susjed, 12. oktobar 2021 19:47)

    # Link komentara

  4. Bez ikakve provokacije ; ali hrvatska nogometna reprezentacija je ne samo u regionu, nego i šire, institucija ! Puno se toga poklopilo ; sjajna generacija Čileanaca ponikla još u Jugoslaviji, ozbiljna nogometna tradicija, te opčinjenost sportom, a posebno nogometom. Tu su i nezaobilazne Sportske Novosti, koje budnim okom prate sve što se zbiva i koje su korektor javnog mišljenja kad zatreba. Rušili su velike, shvatili vlastitu vrijednost, te došli do jednog nivoa samosvijesti koju ostale ex-yu reprezentacije još uvijek samo traže ! Tome su se od početka pridružili i navijači. Zajedno smo jači. Ta samosvijest je očita kad je stani-pani : baraž EP 2012 - 3:0 usred Istanbula, baraž SP 2014 s 1o igrača protiv Islanda, kvalifikacije SP 2018 - odlučujuća u Ukrajini, te demontaža Grka u baražu... To je drugi nivo
    (djedmedjed, 12. oktobar 2021 19:15)

    # Link komentara

  5. Ko realan i objektivan može upoređivati naš i hrvatski fudbal. Oni se ponose svojom reprezentacije izgradili su kroz decenije kult reprezentacije igraju skoro svako veliko takmičenje i prave od tih takmičenja opštenarodna veselja jer prave rezultate. Imaju ozbiljne igrače koji nose timove kao Real Čelzi Bajern Inter Lajpcig Milan Atalantu Lil dok su naši najbolji u neupotedivo slabijim klubovima. Nemamo godinama reprezentaciju i služimo za zezanje i sprdnju a četvrt veka nismo bili na euro dok na mundijale tek ponekad odemo.
    (Kole, 12. oktobar 2021 18:53)

    # Link komentara

  6. Tzv Croata,
    Svasta si ti tu nadrobio, za medalju.
    Nauci hrvatski malo bolje, puno grijesis u pokusaju.
    A Hrvatsku ceka fantasticna generacija, mozda i najbolja do sada. Iako su Hrvati imali 2-3 sjajne generacije, to je vec tradicija.
    Kult, kao posljedica istih.
    A malo reprezentacija na svijetu moze se pohvaliti da ima kult reprezentacije. Pozdrav ili ćao :)
    (Cinjenice, 12. oktobar 2021 16:31)

    # Link komentara

  7. AKO NEMOŽE O POBJEDIT, RUSIJU. NE TREBAMO IČI NA, SP.
    (željko, 12. oktobar 2021 16:12)

    # Link komentara

  8. Hrvati su majstori kad treba, kad je stani pani, onda odigraju neprikosnoveno!
    (Maro, 12. oktobar 2021 15:39)

    # Link komentara

  9. Opasno ce nam biti protiv malte, mozda i teze nego protiv rusa. Ne bi bilo prvi put da se tamo opecemo, a i ljudi su izvukli bod kod cipra u 98. min, to im je dodatni elan. Ako dobijemo maltu, dobit cemo i ruse, teskom mukom. Ovi sto lupetaju kako imamo duzu klupu nego u rusiji i kako smo cak i jaci, to su psihijatrijski slucajevi. Imamo samo jednog igraca koji je bolji nego sto je bio 2018., a to je kovacic. Ostali ili u mirovini, ili ni sjene nekadasnjih igraca jer godine cine svoje. Talenti postoje, ali smijesno je pricati o svijetloj buducnosti jer dalek je put do vrhunskih ostvarenih igraca. Kod malih drzava to se poklopi nikad il jednom u 50 godina(u nasem slucaju svakih 20 godina sto je cudo) Zato manje mitomanije, imat cemo uvijek tvrd orah od reprezentacije, ali vrhunski rezultati na velikoj sceni je za sad nerealno ocekivati. Odlazak na mundijal ce biti vrhunski uspjeh, ali bit ce tesko.
    Sto se tice srbije, nakon dugo vremena imaju izbornika koji nije poltron, a i poslozili su dobru ekipu, trenutno igracki i kvalitativno jace od nase. No njihov problem je prvenstveno gubitnicki mentalitet. Sad konacno idu u dobrom smjeru, imaju dobru generaciju, ali trebat ce prolit puno gorkih suza dok ne steknu potrebno iskustvo gubljenja i dobivanja velikih utakmica, tek tad se slazu kockice za vrhunski rezultat. Mi smo to odavno prosli, i suze i veselje, zato smo tu u ogromnoj prednosti nad njima. To se ne stize tako lako.
    Protiv portugala imaju sansu jer nitko ne ocekuje njihovu pobjedu, a to je uvijek dobro jer nema pritiska. Cisto igracki mogu parirat portugalu, ali ovi su premazani svim mastima, treba to znat prezivjet. Mislim da ce ipak otici u doigravanje, a tamo ce se vidjet kakvog su kova. Moja procjena, hrvatska teskom mukom prva u skupini, srbija kroz doigravanje ide na mundijal.
    (croata, 12. oktobar 2021 14:34)

    # Link komentara

  10. Razbiće ih Hrvati ko saksiju. Kao što smo ih i mi tukli 6:1.
    (z’brda, 12. oktobar 2021 14:24)

    # Link komentara

  11. Koja teška situacija ? Jeste ono sinoc bio kiks, mada su i Slovaci igrali solidno.. Ali Hrvatska je ništa manje u istoj situaciji kao i mi, samo sto oni igraju verovatno odlučujuću utakmicu sa Rusima, a mi sa Portugalom, oni kod kuće, mi u Portugalu… Oni igraju fudbal i znaju zapeti kad je potrebno, naši još i dalje ne znaju šta igraju !
    (JPR24, 12. oktobar 2021 13:37)

    # Link komentara

  12. ljudi poistovećuju ovu Hrvatsku sa Hrvatskom od pre 3 godine.. ova sada je duplo slabija i po imenima i po igri.. i Modrić više nije onaj stari.. Idu Hrvati u baraž a tamo je sve moguće..
    (pop,

    Jedini deficit nam je 9-ka u odnosu na Rusiju.
    Ne znam sta ste se uhvatili Modrica, pokazali smo puno puta da bez njega odigramo cak i bolje s Kovacicem.
    Hrvatska sada ima širu klupu nego u Rusiji. Strasne bekove Stanisica i Sosu (21 i 23god), strasnog Gvardiola na stoperskoj (19) i vrlo dobrog Caleta Cara (25). Sinoc je problem bio Vida, preestar i trom.
    Plus, vezni nikada jaci i konkurencija je tu ogromna, a sinoc je debitirao jos jedan wunderkid Sucic (19) iz Salzburga. Uz Kovacica, Brekala, Vlasica, Brozovica, nikad vise obecavajuca ekipa. Imamo i tri djecaka u Bayernu B (Vidovica 9-ku tešu za A ekipu, jos nema ni 18, pa Marusic stoper, pa Zvonarek se prikljucuje od ljeta Bayernu B, a tek mu 16)…Znaci, smjena generacija urodit ce vecim ocekivanjima nego u Rusiji. Zivi bili, pa vidjeli.
    (Cinjenice, 12. oktobar 2021 13:34)

    # Link komentara

  13. Malo manje o hrvatijancima i malo više o nama
    (Pitam, 12. oktobar 2021 13:12)

    # Link komentara

  14. Hrvati ce se plasirati na prvenstvo, dobri su. Imaju mlade i sasvim dobre igrace. Nazlost. Ne volim ih nikako, uvek navijam protiv njih, i tako ce biti dok sam ziv. Ali treba biti realan i objektivan. Dobri su, cak i sad su top15, ako ne top10 na svetu.

    Sto se nas tice, ne razumem zasto su nas svi vec otpisuju, a kidamo se sa Portugalijom za prvo mesto. Pa ni taj baraz nece biti toliko strasan. Bicemo nosioci, sto znaci da ce nam u tom polufinalu doci slabije rangirana reprezentacija. Na kraju krajeva, portencijalni protivnici su, bar trenutno, Svedska-Spanija, Svajcarska, Ukrajina, Ceska, Skotska, Norveska, Hrvatska-Rusija, Albanija-Poljska, Rumunija.

    Ja ovde vidimo samo 3 reprezentacije koje su favoriti protiv nas, a to su Svedska, Spanija i Hrvatska. Sa ostalima mozemo da igramo, vecinu smo vec i pobedjivali.

    Pobedjivali smo ranije Rumuniju, Norvesku, Cesku, Skotsku, Svajcarsku, Rusiju, Albaniju, igrali neresene utakmice sa Poljacima, Spancima, Hrvatima, Ukrajincima. I gubili smo od istih, stoji. Poenta price je da mozemo sa ovim ekipama da igramo.

    Licno mislim da su nam sanse 50-50. Mislim i da mozemo da pobedimo Portugal tamo. Isto tako mislim da ova reprezentacija ima potencijal i buducnost i siguran sam da cemo se plasirati na naredno Evropsko prvenstvo, cak i ako ne odemo na ovo Svetsko.
    (beogradski, 12. oktobar 2021 13:09)

    # Link komentara

  15. Može pitanje? Zbog čega tolika briga šta će Hrvatska da uradi u nekom sportu na sajtu televizije iz Srbije? Ovo je Srbija a ne Jugoslavija.
    (smeh, 12. oktobar 2021 13:03)

    # Link komentara

  16. kakva teska situacija? igraju doma sa raspalom Rusijom. Kockasti idu kao prvi na SP
    (nislika, 12. oktobar 2021 12:54)

    # Link komentara

  17. Nije loše malo se peckati čisto zabave rade. Sa druge strane Hrvati ne mogu da veruju koliko je Srba za njih navijalo na svetskom prvenstvu.
    Iskreno, gledao sam utakmicu sinoć, Hrvati imaju sjajajn tim, primili su kiks golove zbog rupa u odbrani, posebno sa desne strane terena. Mislim da dobijaju Rusiju i prolaze dalje. Nadam se da ćemo i mi uspeti da iznenadimo Portugal a onda i da zaigramo najzad jedni rotiv drugih na svetskom prvenstvu.
    (Nes, 12. oktobar 2021 12:51)

    # Link komentara

  18. Akom mi neodemo u Katar za koga cete vi da navijate onda na SP?
    (hrvoje, 12. oktobar 2021 12:49)

    # Link komentara

  19. Ne vidim šta je tu teško. Dve utakmice još, obe moraju da se dobiju. Bolji prolazi odmah. A i da se ide u baraž, Hrvati bi to trebali da opeglaju. Mi smo u sličnoj poziciji. Na pobedu samo i biće.
    (Vuk, 12. oktobar 2021 12:48)

    # Link komentara

  20. Da, bas smo u teskoj situaciji. Isto nam je kao Portugalu.
    (Hajduk, 12. oktobar 2021 12:38)

    # Link komentara

  21. ljudi poistovećuju ovu Hrvatsku sa Hrvatskom od pre 3 godine.. ova sada je duplo slabija i po imenima i po igri.. i Modrić više nije onaj stari.. Idu Hrvati u baraž a tamo je sve moguće..
    (pop, 12. oktobar 2021 12:35)

    # Link komentara

  22. A mi smo u lakoj situaciji.Oni odlucuju o sebi na svom terenu a mi na terenu u Portugalu.Samo se brinemo sta drugi rade.Gledajte ljudi svoja posla!!!
    (beli, 12. oktobar 2021 12:32)

    # Link komentara

  23. Molim? Koja teska situacija? Samo trebamo dobit rusiju i to je to. U biti nista drugacije ne bi bilo ni da smo jucer dobili slovacku. Da, odgovarao bi nam remi, ali mi ne znamo igrat na remi. Ovako se zna, moramo u napad od prve sekunde.
    (Pijani zlotvor, 12. oktobar 2021 12:28)

    # Link komentara

  24. Cak i da budu drugi, proci ce baraz bez pola muke. nisu dominantni kao kad su bili drugi na svetskom prvenstvu, ali su i u ovom sastavu dobri.
    (hm, 12. oktobar 2021 12:24)

    # Link komentara

  25. Sto se tice Srbije ona je svoje nade zavrsila sa Irskom.To je bio jedini put nadanja da Irci Portugalu otkinu bod.To se nije desilo a izjednacujuci gol Iraca protiv nas u potpunosti oslikava sav izgled nase reprezentacije.Ocekivati pobedu u Portugaliji je nebuloza nad nebulozama.Nekom teskom srecom mozda se mogao i ocekivati neki neresen rezultat mada je i to u dometu naucnefantastike a o pobedi mogu da sanjaju samo dokoni ljudi.
    (kutak za sporni trenutak, 12. oktobar 2021 12:09)

    # Link komentara

  26. A mi smo u fantastičnoj poziciji. Pitajte naše reprezentativce da li bi više voleli da rešavaju poslednje kolo protiv Portugala u gostima, ili protiv Rusa na krcatoj Marakani. Mislim da bi 100% njih odabralo ovo drugo.
    (Dag Kristi, 12. oktobar 2021 12:08)

    # Link komentara

  27. ronaldo ne igra protiv srbije da bi se sačuvao za baraž sa hrvatima!!!
    (mladići borovi, devojke jele, 12. oktobar 2021 12:05)

    # Link komentara

  28. Aha

    Rusija je lošija od nas i dobit ćemo ih 2 razlike. U zadnje vrijeme igramo odlično i Slovaci sinoć nisu stradali samo pukom srećom (recimo 2 stative smo pogodili).

    Kg

    Ako suci ne bi pomislili cisti gol Portugalu za pobjedu protiv nas onda bi možda i ispali iz sansi za prvo mjesto.
    Sto se ostalog tice, Rusija i Slovacka su za klasu jače ekipe od Irske a Slovenija od Luksemburga i Azerbajdzana.
    Gdje ste zadnjih 25 godina? Nigdje. A gdje smo mi? 2. i 3. na svijetu.
    Realnost je da sa 1. mjesta idemo na SP a vi ispadate u barazu.
    Možemo i kroz baraz, nije problem. Tu smo najjači.
    Lijepo mi je vidjeti koliko ste iskompleksirani.
    (drago, 12. oktobar 2021 12:00)

    # Link komentara

  29. Baraž: Srbija-Hrvatska
    (Miroslav, 12. oktobar 2021 11:51)

    # Link komentara

  30. to ti mislis kazes jos 100god hahaha vama kada ode luka modric vas vise nema nigde.Gledao sam juce utakmicu pa samo ste opasni kada je lopta kod njega.Vidi se da ste duplo gora reprezentacija nego 2018 godine a jos vam tek sledi pad.Dok je Srbija mnogo napredovala od kada je dosao Piksi i mislim da trenutno i igramo bolje od vas.A veruj mi Piksi nece tako lako dati portugalu da ode u Katar
    (boki89,

    Eklatantan primjerak pisanja mitova :D
    Mi smo bez Modrica fenomenalni, igra se ne bazira na njemu i svi ginu na terenu da ga nadomjeste. Sada Hrvatska ima jacu klupu nego u Rusiji. Top bekove (Sosa i Stanisic), top stopera Gvardiola i dobrog Caleta Cara. Imaju redom 23, 21, 19 i 25 godina. Da li si cuo za Luku Sucica (19), mladog nasljednika Modrica iz Salzburga koji je debitirao sinoc? Uz Kovacica, Vlasica, Brekala, Brozovica itd. Deficit je 9-ka. Pakleni tim ce to biti, nikakav pad, bit ce bolja Hrvatska nego u Rusiji.
    Sto reci o Srbiji? Odigrajte 5-6 utakmica protiv dobrih reprezentacija, a ne trecerazrednih, pa cemo vidjeti kako stvarno stojite :D
    (Finale SP, 12. oktobar 2021 11:50)

    # Link komentara

  31. šta u teškoj situaciji, otićiće na SP preko baraža. Mogu da pobede bilo kog kada je važno.Nedao nam bog da padnemo na njih u baraž.
    (goksi, 12. oktobar 2021 11:44)

    # Link komentara

  32. Mi smo u puno težoj. 
    Nijedan Rus ne bi imao mesta u portugalskoj reprezentaciji, a jos im idemo na noge.
    (Volim i ja vas, 12. oktobar 2021 10:47)

    Lakše je igrati u gostima kada nemaš šta da izgubiš a mnogo možeš da dobiješ. Portugal ima tešku u gostima protiv Irske gde može da kiksne
    (Zvezda, 12. oktobar 2021 11:43)

    # Link komentara

  33. Kad su Slovaci odigrali nereseno kao gosti ne vidim nijedan razlog da to isto ne učini i Rusija. Videcemo.
    Što se tice Srbije samo jedan scenario je vodi u Katar a sanse su minimalne. Da Portugal odigra nereseno protiv Luxemburga ( naucna fantastika) ili protiv Irske što je takodje bar polu naucna fantastika a da Srbija nakanta Azerbejdzan 4,5 razlike minimum i da nam u poslednjoj utakmici protiv Portugala jedan bod bude dovoljan za prvo mesto. Ostalo, da kroz baraz prodjemo tu ne postoje nikakve sanse. Kad nismo prosli Skotsku kući o cemu da pricamo. A i nekako ako gledamo brojke isli smo u JAR 2010 pa u Rusiju 2018 tako da je prirodno da idemo 2026. A ja sam po prirodi umereni optimista. Bez obzira na ovo izlaganje svim srcem uz Srbiju i da me demantuju.
    (fenomen, 12. oktobar 2021 11:42)

    # Link komentara

  34. Ajntraht Zenit Lajpcig Wolfsburg Luton Town Besiktas Glasgov Rendzers Rubin Kazanj Osijek....???

    Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1, 12. oktobar 2021 10:55)
    Ne, Real, Čelzi, Bajern, Inter...
    (donnie, 12. oktobar 2021 11:41)

    # Link komentara

  35. Hrvatska jest kiksnula protiv Slovačke i dobro je prošla, mogli su Slovaci iščupati sva tri boda zamalo.
    (Vedar)

    68:32 posjed, 9:2 udaraca u okvir u korist Hrvatske. Dvije stative, ponisten gol za 3:2.
    I kako je to onda Slovacka mogla iscupati 3 boda sa 2 udarca u okvir gola?
    (Davor, 12. oktobar 2021 11:41)

    # Link komentara

  36. istoj situaciji je kao i Srbija. Jer obe momčadi moraju da pobijede u zadnjoj utakmici i to glavnog rivala i favorita. Srbija mora da pobijedi Portugaliju u gostima, a Hrvtska mora da pobijedi Rusiju kod kuće. Portugalija je ofanzivna momčad i protiv nje je lakše igrati ali je tehnićki jača od Rusije. Rusi su defanzivna momčad i teze je igrati protiv njih ali su slabija momčad od Portugalije, Hrvatska je jača od Srbije. ali može se desiti da se Srbija plasira odmah a da Hrvatska ide u baraž. U baražu bi Hrvatska bila nositelj ali ni to ne znači mnogo jer to nije klub pa da domaći teren mnogi znači jer svi moraju doputovati, niko nije kod kuće i svi suumorni od putovanja.
    (tralala, 12. oktobar 2021 10:53)

    Lakše se ide na SP kroz grupu nego kroz baraž. Deset Drugoplasiranih u baražu.dve runde baraža. A tamo Italija ili Švajcarska, Španija ili Švedska, Norveška ili Turska, možda i Portugal itd. A iz Baraža samo tri ekipe idu na SP
    (Hawai, 12. oktobar 2021 11:40)

    # Link komentara

  37. Ako je njihova situacija teska, onda je nasa nemoguca......
    (buducnost je svetla, 12. oktobar 2021 11:39)

    # Link komentara

  38. Ovo je izuzetno veliki problem za čovečanstvo, koji prevazilazi kosmičke okvire.
    (roarrr, 12. oktobar 2021 11:35)

    # Link komentara

  39. Hrvati su ubedljivo najslabija reprezentacija od svih koji ce u baraz.Da su imali tezu grupu borili bi se za cetvrto mesto sa reprezentacijama kalibra Finske i Bugarske
    (The call of Valhalla, 12. oktobar 2021 11:35)

    # Link komentara

  40. Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1, 12. oktobar 2021 10:55)
    Ajde sad lijepo pročitaj za koji novac odu igrači iz Hrvatske,a za koliko iz Srbije,pa nam napiši kolika je razlika.
    (mario, 12. oktobar 2021 11:34)

    # Link komentara

  41. Ne vidim zašto je Hrvatska u teškoj situaciji. Realno, kvalitetnija su reprezentacija od Rusije i imaju veće šanse za pobedu u direktnom okršaju.
    Čak i da dospeju u baraž, imaju najveće šanse za plasman u Katar.
    Problem Hrvatske je što se igrači dosta troše igrajući u vrhunskim klubovima.
    (čovek, 12. oktobar 2021 09:46

    Ajntraht Zenit Lajpcig Wolfsburg Luton Town Besiktas Glasgov Rendzers Rubin Kazanj Osijek....???

    Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1,

    Real Madrid, Inter, Leipzig, Bayern, Chlesea itd.
    Vas tamo nema. Ne postojite.
    Ali svacam tvoju bol :D
    (Balon d’or, 12. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  42. U mnogo tezoj situaciji smo mi nego Hrvatska!
    Lakse je pobediti Ruse kuci nego Portugal u gostima!
    (dragan, 12. oktobar 2021 11:30)

    # Link komentara

  43. hahaha, aj nabroj te vrhunske klubove. Isti nivo onih gde naši igraju. Modrića i Perišića koji su na zalasku karijere i svakako van bilo kakve top forme kad izuzmeš, ostaje ti bukvalno Kovačić i Brozović da nešto valjaju, ostalo sve je naša klasa ili ispod. Navala je dve klase ispod. Jedino gde su jači su bekovi i mooožda centralni vezni. Dosta mitomanije. Svakako druga klasa evropskog fudbala po kvalitetu, opet kao i mi. Juče se to lepo videlo sa jadnim Slovacima.
    (joca,

    Real Madrid, Chelsea, Bayern, Inter…gdje Srbi igraju u tim klubovima, reci nam, strucnjace :D
    Zasto bi se izuzimali Modric i Perisic, kada ce igrati u Qataru?
    A do tada u velike klubove mogu i vjerojatno ce preci jos Sucic, Gvardiol, Ivanusec itd…
    Kako god okrenes, bit ce paklena ekipa u Qataru, plasiramo li se.
    A mora se desiti cudo da se ne plasiramo. :)

    P.S. Ti “jadni” Slovaci su za vas klasa. Redovito na Euro, a ti ih gledas na tv-u, jer ne mozes uzivo :D
    (Ne tuguj, 12. oktobar 2021 11:29)

    # Link komentara

  44. Ne bojte se za Hrvate. Dobit će obe 100%. Zadnju s Rusima igraju na Poljudu pred 35 000 torcidaša.
    (Che, 12. oktobar 2021 11:27)

    # Link komentara

  45. Ako Ruse ne možemo pobjedit kod kuće ni nismo za svjetsko prvenstvo.
    (Iga, 12. oktobar 2021 10:42)

    slažem se, to je pošteno, ako ne možeš pobijediti ruse, turke ili tako nekog na domaćem terenu , nemaš za čim žaliti, nisi za svjetsko prvenstvo, šta bi bilo onda njemačka nedajbože francuska , treba bit malo i realan. a ako ih pobijediš onda se možeš nadat uz sreću do 1/4 finala što bi bilo i više nego ok. srbi vi ste u teškoj situaciji to je realno ali ne odustajte ! good luck !
    (tadija, 12. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  46. Ne vidim zašto je Hrvatska u teškoj situaciji. Realno, kvalitetnija su reprezentacija od Rusije i imaju veće šanse za pobedu u direktnom okršaju.
    Čak i da dospeju u baraž, imaju najveće šanse za plasman u Katar.
    Problem Hrvatske je što se igrači dosta troše igrajući u vrhunskim klubovima.
    (čovek, 12. oktobar 2021 09:46

    Ajntraht Zenit Lajpcig Wolfsburg Luton Town Besiktas Glasgov Rendzers Rubin Kazanj Osijek....???

    Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1,

    Real Madrid, Inter, Leipzig, Bayern itd.
    Ali Srbi ko Srbi, vide samo ono sto zele vidjeti :D
    (Balon d’or, 12. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  47. Haha ta nikakva Rusija se poigravala sa ovom Slovackom sto joj ovi tvoji jedva bod uzese.
    (Hunting, 12. oktobar 2021 10:27)

    Baš su se poigravali s 24% posjed lopte i jedan šut u okvir g?la, a mi jedva izvukli bod sa 70% posjed lopte i 10 udarca u okvir gola i dvije stative. A Slovačka dva udarca u okvir, dva gola. A protiv Rusa su imali 27 udarca na golu.
    (qw, 12. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  48. Hrvatska imala 20 udaraca na gol od toga 9 u okvir gola Slovaci 6 od toga 2 u okvir gola i oba gola. Hrvatska posed lopte 67 Slovacka 33 kornera 10 3 mnogo bolja ubedljivija promasivali su velike sanse jer nemaju pravog ubicu strelca jos od Mandzukica sto im se sada vraca negativno. Ipak u zadnjoj utakmici protiv Rusije na svom Poljudu su veliki favoriti jer pobeda i vodi na SP za razliku od nas koji ne smemo izgubiti u Lisabonu sto je realno nemoguca misija za nas.
    (Bole, 12. oktobar 2021 11:23)

    # Link komentara

  49. I da je sinoc Hrvatska pobijedila, u Splitu bi morala dobiti Ruse. Uz opciju remija.
    Poznavajuci nas mentalitet, mi ne znamo igrati na remi, pa bi mozda i kiksnuli.
    Ovako igra samo pobjeda Rusa, na domacem terenu pred najludjom publikom.
    Pa neka mi netko objasni kako je to onda Hrvatska u losoj situaciji? :D
    (Jedna dama, 12. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  50. Treba bit realan. Gledajući komentare, Srbe iznimno veseli povremni kiks Hrvatske, što je čak i normalno. Međutim, pitam se kakve emocije proživljavaju kada Hrvati dobro igraju, što je češće. Mogu mislit kakav je kolektivni osjećaj u Srbiji bio onih par dana između polufinala i finala u Rusiji.., vjerujem da nije bilo lako, da je strepnja i anksioznost bila golema. Al i to je normalno.
    Što se ovih kvalifikacija tiče, realno je da Hrvatska dobije Maltu u gostima i realno je da doma dobiju nikad goru Rusiju, istu onu Rusiju kojoj su Slovaci držali loptu u Moskvi preko 70% i imali preko 28 udaraca prema golu. O čemu mi ovdje pričamo?! Tako da su šanse da će Hrvatska ić izravno u Katar nekih 75-80%.
    Što se Srbije tiče, dobit će Azerbajđan, izgubit il igrat neriješeno s Portugalom, dok će Portugalci razvalit Luksemburg i možda imat problem u Dublinu. Vama su šanse nekih 25% da će te izravno otići u Katar. Kad se sve baci na papir, veće su vam šanse otići u Katar kroz dodatne kvalifikacije ili kako bi ste vi rekli, "baraž".
    Uglavnom, nema straha za Hrvate, bojim se d aće i dalje uveseljavat nas a
    deprimirat vas.., al što će te, možda za nekih 100 godina ne bude tako..
    (Jovanče, 12. oktobar 2021 10:32)

    to ti mislis kazes jos 100god hahaha vama kada ode luka modric vas vise nema nigde.Gledao sam juce utakmicu pa samo ste opasni kada je lopta kod njega.Vidi se da ste duplo gora reprezentacija nego 2018 godine a jos vam tek sledi pad.Dok je Srbija mnogo napredovala od kada je dosao Piksi i mislim da trenutno i igramo bolje od vas.A veruj mi Piksi nece tako lako dati portugalu da ode u Katar
    (boki89, 12. oktobar 2021 11:20)

    # Link komentara

  51. rocky

    Vrhunski kluobovi u kojima igraju Hrvati su Chelsea Inter Bayern Leipzig Atalanta Milan West ham tako da sa postovanjem treba pricati o klubovima u kojima igraju hrvatski reprezentativci.
    (Milan, 12. oktobar 2021 11:18)

    # Link komentara

  52. Naši ne mogu pobediti Portugaliju,a Hrvatska može Rusiju da pobedi
    (ceca, 12. oktobar 2021 11:14)

    # Link komentara

  53. Situacija nije uopšte teška, komšije samo treba da dobiju Ruse kući od kojih su za klasu bolji. Ovi sto pišu da je Hrvatska los tim i da im igrači igraju u smešnim klubovima treba da se zapitaju za svoje zdravlje. Livakovic Sosa Gvardiol Caleta Car Stanisic Brozović Modric Kovačic Vlasic Perišić Kramaric. Meni ova postava zaista zvuči sjajno. Gotovo svi igrači iz postave igraju u ligama petice i dobar deo njih je medju boljima u svom timu.
    (Robert Lewandowski, 12. oktobar 2021 11:14)

    # Link komentara

  54. Koji naslov Hrvati u teškoj situaciji, jedno je jasno Hrvatska ce biti prva i ide na svjetsko, dok ce Srbija ostati doma!
    (Ivan Livno CRO, 12. oktobar 2021 10:22)

    Tako ce biti kako si rekao, tako da cemo se mi ponovo pred TV ekranima uz pivo i slani kiki-riki nasladjivati nad svakim vasim porazom.
    (Eugen, 12. oktobar 2021 11:04)

    # Link komentara

  55. Kakvoj teškoj situacij.
    Igramo protiv malte i Rusije na poljudu zadnju.
    Ako Ruse ne možemo pobjedit kod kuće ni nismo za svjetsko prvenstvo.
    (Iga, 12. oktobar 2021 10:42)

    Ruse bi trebao svako biti u stanju pobediti, ne samo kod kuce. Rusi su najantifudbalskija nacija na ovoj planeti. Jedna od retkih koja 90 min. igra, a da pri tome 2-3 x sutira na gol protivnika. Sve ostalo je stupidno dodavanje u nedogled i beskraj.
    (Nikola PO, 12. oktobar 2021 11:01)

    # Link komentara

  56. Ne vidim zašto je Hrvatska u teškoj situaciji. Realno, kvalitetnija su reprezentacija od Rusije i imaju veće šanse za pobedu u direktnom okršaju.
    Čak i da dospeju u baraž, imaju najveće šanse za plasman u Katar.
    Problem Hrvatske je što se igrači dosta troše igrajući u vrhunskim klubovima.
    (čovek, 12. oktobar 2021 09:46

    Ajntraht Zenit Lajpcig Wolfsburg Luton Town Besiktas Glasgov Rendzers Rubin Kazanj Osijek....???

    Vrhunski klubovi ... xaxaxa
    (Rocky 1, 12. oktobar 2021 10:55)

    # Link komentara

  57. U istoj situaciji je kao i Srbija. Jer obe momčadi moraju da pobijede u zadnjoj utakmici i to glavnog rivala i favorita. Srbija mora da pobijedi Portugaliju u gostima, a Hrvtska mora da pobijedi Rusiju kod kuće. Portugalija je ofanzivna momčad i protiv nje je lakše igrati ali je tehnićki jača od Rusije. Rusi su defanzivna momčad i teze je igrati protiv njih ali su slabija momčad od Portugalije, Hrvatska je jača od Srbije. ali može se desiti da se Srbija plasira odmah a da Hrvatska ide u baraž. U baražu bi Hrvatska bila nositelj ali ni to ne znači mnogo jer to nije klub pa da domaći teren mnogi znači jer svi moraju doputovati, niko nije kod kuće i svi suumorni od putovanja.
    (tralala, 12. oktobar 2021 10:53)

    # Link komentara

  58. U istoj situaciji je kao i Srbija. Jer obe momčadi moraju da pobijede u zadnjoj utakmici i to glavnog rivala i favorita. Srbija mora da pobijedi Portugaliju u gostima, a Hrvtska mora da pobijedi Rusiju kod kuće. Portugalija je ofanzivna momčad i protiv nje je lakše igrati ali je tehnićki jača od Rusije. Rusi su defanzivna momčad i teze je igrati protiv njih ali su slabija momčad od Portugalije, Hrvatska je jača od Srbije. ali može se desiti da se Srbija plasira odmah a da Hrvatska ide u baraž. U baražu bi Hrvatska bila nositelj ali ni to ne znači mnogo jer to nije klub pa da domaći teren mnogi znači jer svi moraju doputovati, niko nije kod kuće i svi suumorni od putovanja.
    (tralala, 12. oktobar 2021 10:53)

    # Link komentara

  59. A mi Portugal... U gostima... Bas laka situacija za nas.
    (Alek, 12. oktobar 2021 10:53)

    # Link komentara

  60. Ja ne razumijem to u teskoj situaciji. Pobijedis Maltu i pobijedis Ruse. Nista senzacionalno a i ako zelis na SP onda to nebi trebao biti problem. Ili Jesi Ili nisi
    (Zalutali, 12. oktobar 2021 10:51)

    # Link komentara

  61. @čovek
    hahaha, aj nabroj te vrhunske klubove. Isti nivo onih gde naši igraju. Modrića i Perišića koji su na zalasku karijere i svakako van bilo kakve top forme kad izuzmeš, ostaje ti bukvalno Kovačić i Brozović da nešto valjaju, ostalo sve je naša klasa ili ispod. Navala je dve klase ispod. Jedino gde su jači su bekovi i mooožda centralni vezni. Dosta mitomanije. Svakako druga klasa evropskog fudbala po kvalitetu, opet kao i mi. Juče se to lepo videlo sa jadnim Slovacima.
    (joca, 12. oktobar 2021 10:50)

    # Link komentara

  62. Prolaze Hrvati lagano..Nasa repka je u teskoj situaciji...oni ce direktno a mi kroz baraž...
    (SUNĐER BOB, 12. oktobar 2021 10:30)

    Ne znam ja dečko koja je tvoja "repka" ali znam da se u Srbiji kaže reprezentacija, a reprezentacija Srbije prolazi lagano!
    (Blaster, 12. oktobar 2021 10:48)

    # Link komentara

  63. ma kakva teška situacija.
    sinoć su imali deset stopostotnih šansi.
    na sledećoj će pogadjati.Perišić,Modrić,...
    jaka su ekipa.
    (miroslav, 12. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  64. Mi smo u puno težoj.
    Nijedan Rus ne bi imao mesta u portugalskoj reprezentaciji, a jos im idemo na noge.
    (Volim i ja vas, 12. oktobar 2021 10:47)

    # Link komentara

  65. Ми смо у тежој
    (прле, 12. oktobar 2021 10:43)

    # Link komentara

  66. Kakvoj teškoj situacij.
    Igramo protiv malte i Rusije na poljudu zadnju.
    Ako Ruse ne možemo pobjedit kod kuće ni nismo za svjetsko prvenstvo.
    (Iga, 12. oktobar 2021 10:42)

    # Link komentara

  67. Hrvatska jest kiksnula protiv Slovačke i dobro je prošla, mogli su Slovaci iščupati sva tri boda zamalo. Što se tiče Rusa oni igraju fudbal iz pedesetih prošlog veka kao i Srbi, tako da na Poljudu nemaju nikakve šanse protiv Hrvatske. Prvo mesto Rusi mogu da osvoje samo srećom, da modri kiksnu sa Maltom, bude nerešeno, i onda krljanje u Splitu, pa ako Rusi s novim trenerom iščupaju nerešeno odoše u Katar kao prvi, al' sumnjam u ovakav ishod. Rusi verovatno kao drugi idu u baraž. Srbija kao druga u baražu ispada, na žalost mi još nismo organizovali solidnu reprezentaciju usprkos nekolicini odličnih fudbalera koji igraju u najjačim evropskim ligama. Jednostavno, mi nemamo kult reprezentacije kao u vaterpolu i doskora u košarci, sve ostalo je samo šarena laža, ili kosmička sreća da nas posluži pa Portugal izgubi bod protiv Luksemburga, a mi se prošlepamo u Lisabonu do nerešenog rezultata, teško, skoro nemoguće, ali... uvek postoji ono ali?
    (veder, 12. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  68. @ Bane
    Hrvatska zadnju utakmicu kvalifikacija ( Hrvatska- Rusija) ne igra u Zagrebu vec u Splitu. Sve osim pobjede Hrvatske bi znacilo da bi igraci tog 14.11 morali spavati na stadionu i nakon toga ga napustiti pod jakim obezbjedjenjem specijalnih policijskih snaga. Ali to je malo vjerovatna mogucnost. HR reprezentativci su vise puta dokazali da se znaju nositi sa pritiskom i da najbolje igraju onda kada moraju.
    (Max, 12. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  69. Haha ta nikakva Rusija se poigravala sa ovom Slovackom sto joj ovi tvoji jedva bod uzese.
    (Hunting, 12. oktobar 2021 10:27)
    Kad nam to kaže netko iz mega jake sile u nogometu onda je to tako.
    (mario, 12. oktobar 2021 10:41)

    # Link komentara

  70. Pitajte svoje frendove Ruse u kakvoj su situaciji...
    Btw, Slovaci su ih razbili u tok tekmi, jučer se provukli protiv Slovenaca (VAR). Protiv nas imaju šanse za prolaz, 30% recimo.
    (Susjed, 12. oktobar 2021 10:39)

    # Link komentara

  71. Treba bit realan. Gledajući komentare, Srbe iznimno veseli povremni kiks Hrvatske, što je čak i normalno. Međutim, pitam se kakve emocije proživljavaju kada Hrvati dobro igraju, što je češće. Mogu mislit kakav je kolektivni osjećaj u Srbiji bio onih par dana između polufinala i finala u Rusiji.., vjerujem da nije bilo lako, da je strepnja i anksioznost bila golema. Al i to je normalno.
    Što se ovih kvalifikacija tiče, realno je da Hrvatska dobije Maltu u gostima i realno je da doma dobiju nikad goru Rusiju, istu onu Rusiju kojoj su Slovaci držali loptu u Moskvi preko 70% i imali preko 28 udaraca prema golu. O čemu mi ovdje pričamo?! Tako da su šanse da će Hrvatska ić izravno u Katar nekih 75-80%.
    Što se Srbije tiče, dobit će Azerbajđan, izgubit il igrat neriješeno s Portugalom, dok će Portugalci razvalit Luksemburg i možda imat problem u Dublinu. Vama su šanse nekih 25% da će te izravno otići u Katar. Kad se sve baci na papir, veće su vam šanse otići u Katar kroz dodatne kvalifikacije ili kako bi ste vi rekli, "baraž".
    Uglavnom, nema straha za Hrvate, bojim se d aće i dalje uveseljavat nas a
    deprimirat vas.., al što će te, možda za nekih 100 godina ne bude tako..
    (Jovanče, 12. oktobar 2021 10:32)

    # Link komentara

  72. Više se bojim Malte u gostima nego Rusa u Splitu.
    Ako dobijemo Maltu na SP smo.
    Rusi neće znati što je je snašlo...
    (Hr, 12. oktobar 2021 10:31)

    # Link komentara

  73. Prolaze Hrvati lagano..Nasa repka je u teskoj situaciji...oni ce direktno a mi kroz baraž...
    (SUNĐER BOB, 12. oktobar 2021 10:30)

    # Link komentara

  74. Haha oni u teskoj sto nikakvu Rusiju treba da pobede kuci, a mi u super sto nam treba pobeda u gostima protiv Portugala.
    (Xman, 12. oktobar 2021 10:05)
    Haha ta nikakva Rusija se poigravala sa ovom Slovackom sto joj ovi tvoji jedva bod uzese.
    (Hunting, 12. oktobar 2021 10:27)

    # Link komentara

  75. Najslabija karika hrvatske reprezentacije je Dalic. Zato ja nisam uveren da ce Hrvatska tuci Ruse u Splitu. Rekao bih da su sanse 70:30 u korist Rusa.
    (Zika, 12. oktobar 2021 10:26)

    # Link komentara

  76. U puno laksoj od Vas. Portugal sa danasnjom pobjedom i 2 remija ide na SP. Vi da bi ste prošli morate njih pobijedili u gostima sto su šanse 10%.
    Mi moramo pobijediti Maltu i Rusiju doma sto su šanse 60% da dobijemo zadnju.
    (drago, 12. oktobar 2021 10:08)
    Kolike ste sanse onda davali sebi protiv Slovaka, 246%? Sanse nema Rusiji bod da uzmete.
    (Aha, 12. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  77. 1. Hrvatska ako i ode u baraz( Tj. Ne pobedi Rusiju kuci,sto je malo verovatno) i dalje ima velike sanse da kroz baraz produ dalje,jer su nosioci tj. imaju prednost domaceg terena u prvoj utakmici(druga se odredjuje zrebom)
    2.Srbija jako tesko moze dobiti Portugal u gostima,a u barazu inaju jos manje sanse.
    (Realnost!, 12. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  78. Hrvatska ce se plasirati na SP a Srbija nece. Treba li jos nesto tu dodati?
    (Kaiser Roger, 12. oktobar 2021 09:58)
    Srbija ce se plasirati na SP a Hrvatska neće. Nista vise dodati.
    (Car Nole, 12. oktobar 2021 10:25)

    # Link komentara

  79. Hrvatska je odigrala strasno losu utakmicu. Dala drugi gol iz poprilicno srecnog karambola. Ima jos utakmica i njima do Rusije i nama do Portugala. Portugal recimo igra sa Irskom pre nas. Irci ce ih pustiti da se samo prosetaju Dablinom? Ma da.
    (Mirko, 12. oktobar 2021 10:24)

    # Link komentara

  80. Hrvati u teskoj situaciji jer moraju da pobede Ruse kuci, a mi smo u fenomenalnoj situaciji jer moramo da pobedimo Portugal u gostima.

    Sve sam cuo, od sad pratim samo golf i snuker.
    (Rounder, 12. oktobar 2021 10:07)
    Cekaj koliko je tesko shvatiti da Hrvatska nema sanse da pobedi zahuktalu Rusiju kod kuce s obzirom da nije mogla da savlada deset puta slabiju Slovacku kod te iste kuce tj. doma.
    (Siroma, 12. oktobar 2021 10:24)

    # Link komentara

  81. Jesmo mi normalni. Ljudi igraju kod kuce protiv Rusa. Pregazice ih kao plitak potok.
    (ATG, 12. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  82. Koji naslov Hrvati u teškoj situaciji, jedno je jasno Hrvatska ce biti prva i ide na svjetsko, dok ce Srbija ostati doma!
    (Ivan Livno CRO, 12. oktobar 2021 10:22)

    # Link komentara

  83. U puno laksoj od Vas. Portugal sa danasnjom pobjedom i 2 remija ide na SP. Vi da bi ste prošli morate njih pobijedili u gostima sto su šanse 10%.
    Mi moramo pobijediti Maltu i Rusiju doma sto su šanse 60% da dobijemo zadnju.
    (drago, 12. oktobar 2021 10:08)

    Sve sto si rekao je tacno. Samo nisi precizirao cinjenicu da smo mi bili u vasoj grupi, poslednje dve utakmice bi igrali rezervisti jer nismo vec bili na SP, kao i cinjenicu da ste bili u nasoj grupi do sad biste obezbedili baraz a izgubili i teorijske sanse za prvo mesto. Jer nije slovacka trenutno nista jaca od Luksemburga a vi ne mozete ni kuci pobediti protiv nje.
    (Kg, 12. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  84. To su lepe vesti za ovako sumorno i kišoviti jutro!
    (Sima, 12. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  85. Hahaha. A mi smo u ekstra situaciji!!!
    (Hrundi Bakshi, 12. oktobar 2021 10:18)

    # Link komentara

  86. Pa vi igrate danas i bavite se Hrvatskom, svasta.
    (nogomet, 12. oktobar 2021 10:17)

    # Link komentara

  87. U puno laksoj od Vas. Portugal sa danasnjom pobjedom i 2 remija ide na SP. Vi da bi ste prošli morate njih pobijedili u gostima sto su šanse 10%.
    Mi moramo pobijediti Maltu i Rusiju doma sto su šanse 60% da dobijemo zadnju.
    (drago, 12. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  88. Neko će se smejati ali po meni Luksemburg je igrao bolje od nas.
    (Momčilo, 12. oktobar 2021 09:42)

    Evo, ja ti se ne smejem.
    (Nikola PO, 12. oktobar 2021 10:08)

    # Link komentara

  89. Hrvati u teskoj situaciji jer moraju da pobede Ruse kuci, a mi smo u fenomenalnoj situaciji jer moramo da pobedimo Portugal u gostima.

    Sve sam cuo, od sad pratim samo golf i snuker.
    (Rounder, 12. oktobar 2021 10:07)

    # Link komentara

  90. I sreca se potrosi, a koliko ih pratim imali su je na pretek. Po zakonu verovatnoce uvek neka kao do mog jaka ekipa preskoci mondial. Tako da ujake necemo gledati i Katru
    (Apis, 12. oktobar 2021 10:07)

    # Link komentara

  91. Hrvatska u teškoj situaciji ko Portugal.
    (cxy, 12. oktobar 2021 10:05)

    # Link komentara

  92. Haha oni u teskoj sto nikakvu Rusiju treba da pobede kuci, a mi u super sto nam treba pobeda u gostima protiv Portugala.
    (Xman, 12. oktobar 2021 10:05)

    # Link komentara

  93. Hrvati retko kad ne pobede slabiju reprezentaciju od sebe. Kod njih se ne bacaju bodovi protiv Estonije, Azerbejdžana, Kazahstana, Jermenije. Izuzetak je Slovenija u ovom ciklusu. Neće ih baciti ni protiv Rusije. Znaju ljudi da igraju pod pritiskom, prošli put su na svetsko otišli kroz baraž pa su bili drugi na svetu. Ne brinem se ja za njih.
    (Gagi, 12. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  94. Mile, 12. oktobar 2021 09:33)@

    A vi i mi smo kao tu negdje pa uspoređuješ?
    (el pecador, 12. oktobar 2021 10:04)

    # Link komentara

  95. pojma nemate. Hrvatska je u grupi povladcenih. Nema sanse da se sastane sa nekom od nabrojanih reprezentacija
    (Sasha, 12. oktobar 2021 10:02)

    # Link komentara

  96. Nismo ni mi u boljoj od njih situaciji.
    (major gavrilović, 12. oktobar 2021 10:01)

    # Link komentara

  97. Vi se još ložite i ne shvaćate da će jedna Rusija biti prebivena, jer je morala biti i da će sve biti kao i zadnjih trideset godina?
    (čombe, 12. oktobar 2021 09:59)

    # Link komentara

  98. Hrvatska ce se plasirati na SP a Srbija nece. Treba li jos nesto tu dodati?
    (Kaiser Roger, 12. oktobar 2021 09:58)

    # Link komentara

  99. Mi navijači smo već navikli na ovakve scenarije. Na koncu kad je najnapetije onda naši izvuku sve iz sebe (ne kažem da isto neće uraditi i Rusi) i realno je naša repka favorit za osvajanje skupine.
    (Davor, 12. oktobar 2021 09:53)

    # Link komentara

  100. Teška situacija? Dobit Maltu u gostima i Ruse doma i to u Splitu, na Poljudu? Smiješno.., pa Rusima je teže, to svakako..
    (Jovanče, 12. oktobar 2021 09:51)

    # Link komentara

  101. Ne vidim zašto je Hrvatska u teškoj situaciji. Realno, kvalitetnija su reprezentacija od Rusije i imaju veće šanse za pobedu u direktnom okršaju.
    Čak i da dospeju u baraž, imaju najveće šanse za plasman u Katar.
    Problem Hrvatske je što se igrači dosta troše igrajući u vrhunskim klubovima.
    (čovek, 12. oktobar 2021 09:46)

    # Link komentara

  102. razbice ih Hrvati.Rusija je dekadencija fudbala.
    (dak, 12. oktobar 2021 09:46)

    # Link komentara

  103. Znači Hrvati su u teškoj situaciji a mi smo kao u boljoj poziciji od njih. Jel to znači da je lakše pobediti Ronald i ekipu nego Rusiju. Ja bih rekao da smo i jedni i drugi u teškom položaju ali da smo mi u težoj situaciji. Realno je da ćemo i jedni i drugi u baraž. A i Portugal treba da pobedi Luksemburg. Neko će se smejati ali po meni Luksemburg je igrao bolje od nas.
    (Momčilo, 12. oktobar 2021 09:42)

    # Link komentara

  104. Hrvati uvek kad je gusto odigraju dobru utakmicu, uopšte ne sumnjam da pobediti Ruse u Splitu
    (cane, 12. oktobar 2021 09:41)

    # Link komentara

  105. Sami odlucuju o svojoj sudbini potrebne su im pobede u gostima kod Malte i kuci protiv Rusije da bi se plasirali u Katar. Koliko je to tesko to je na njima ipak puno je laksa situacija njima nego nama koji ne smemo izgubiti od Portugala na njihovom terenu.
    (Milan, 12. oktobar 2021 09:40)

    # Link komentara

  106. Pa i nije baš preteška situacija, pobede nejaku Maltu i blago iznadprosečnu Rusiju kod kuće i nema šta da mozgaju. A čak i da ne uspeju, imaju solidne šanse kroz baraž da prođu.
    (sgdp, 12. oktobar 2021 09:37)

    # Link komentara

  107. "U tim dodatnim kvalifikacijama mogle bi se naći reprezentacije Srbije, Bosne i Hercegovine, Švedske, Švajcarske, Češke, Škotske, Norveške, Poljske, Makedonije.

    Vjerujem da idemo kao prvi, ali ako kojim slučajem budemo drugi, ovdje su jedino Švedska i Švicarska neugodne, a ostale gazimo kao plitak potok.
    (:D, 12. oktobar 2021 09:37)

    # Link komentara

  108. Rusija, nakon ovakvog razvoja dogadjaja, je izraziti favorit u ovoj grupi. Ne sumnjam da će, ukoliko bude potrebe, dobiti i pobednički koktel u poslednjoj utakmici u zagrebu, jer su u spravljanju koktela najbolji na svetu. Go go Russia
    (Bane, 12. oktobar 2021 09:35)

    # Link komentara

  109. Hrvati su u boljoj poziciji nego mi zato što mi idemo Portugalu a njima Rusi gostuju. A i realno Portugal je bolji od Rusa. Biće interesantno.
    (Mile, 12. oktobar 2021 09:33)

    # Link komentara

  110. Nista tezoj od nas...
    (mich, 12. oktobar 2021 09:33)

    # Link komentara

  111. pa sto su teskoj? 2 pobede ih vode direkt na prvenstvo bas kao i nas
    (igla, 12. oktobar 2021 09:31)

    # Link komentara

  112. Хаха, чуј тешка ситуација. Свако ко иоле познаје репрезентативни фудбал у Хрвата зна да ће они лагано добити све до краја.
    (Ричи, 12. oktobar 2021 09:29)

    # Link komentara