1. Naravno da nije normalno da siromasna drzava poput nase izdvaja tolike pare a jedan veliki deo stanovnika radi za 300€,400€ i jedva sklapa kraj sa krajem!
    (Boro iz Pobede, 26. septembar 2021 09:02)

    # Link komentara

  2. Srbija je zaduzena, slobodno provjeri. Kod MMFa sigurno ima dug, ima i kod Rusa i Kineza dug. Srbija dobiva dosta novaca iz predpristupnih fondova EU. Taj novac dolazi i iz Hrvatske, cisto da se zna.
    (gulag, 25. septembar 2021 16:35)


    Srbija ima 28 milijardi a vi 40 milijardi, kod nas je to ispod 60 % a kod vas 90% u odnosu na BDP . Pored toga Srbija prikupi preko 60 % stranih direktnih investicija u JI Evropi. Sto se tice fondova to je sitno, nama nisu dali pare da izgradimo recimo terminal za LNG ili most kao vama.
    (...., 25. septembar 2021 20:36)

    # Link komentara

  3. Nagrade za medalje bi trebalo i MORALO da budu skromne i simbolične, bez nacionalnih penzija nakon četrdesete.
    Ali, jasno je kao dva i dva da živimo u nenormalnom društvu.
    (Ivan, 25. septembar 2021 18:03)

    # Link komentara

  4. Kako god, mi smo OSVOJILI vise medalja, da li je to jasno?! Srbija ce imati vise kilometara autoputeva od Hr, jaču ekonomiju, ostaje samo BDP po stanovniku. Tu ste bolji ali zato imate i duplo veci dug po stanovniku. Sto automatsko vodi u duznicko ropstvo. Ovaj indijanac sto uporedjuje Japan sa Hr je običan duduk.
    (...., 24. septembar 2021 21:44)

    I Srbija je zaduzena, slobodno provjeri. Kod MMFa sigurno ima dug, ima i kod Rusa i Kineza dug. Srbija dobiva dosta novaca iz predpristupnih fondova EU. Taj novac dolazi i iz Hrvatske, cisto da se zna.
    (gulag, 25. septembar 2021 16:35)

    # Link komentara

  5. Cak i Kinezi otvaraju fabrike po Srbiji jer ste jeftiniji radnici od samih Kineza. Vas vas predsjednik takve reklamira po svijetu. Eto gdje te vi tigre onaj ekonomski.. hahaha.
    (Mario, 25. septembar 2021 14:09) # Link komentara


    Opet lupetas. Prosečna plata u Boru koji su kinezi preuzeli je 100 000 dinara ili oko 860 € . Otvaraju se dve fabrike na prolece, Tojo Tires ( pneumatici ) japanska fabrika koja je kilometar dugacka i MTU nemačka fabrika za remont avionskih motora. Dolaze sofitcirane kompanije, bas zbog kvalitetne radne snage.
    (Zvrk, 25. septembar 2021 16:01)

    # Link komentara

  6. Nalupeta se ti za sve pare. Hrvatska jedina racuna u BDP prihod od turizma?? Jesi se najeo ludih gljiva?
    Pa i Srbija racuna prihod od turizma u BDP. Tacno se zna koliki je udio turizma u BDP Spanjolske, Italije i Portugala. Kako se zna ako se ne racuna. Turizam je komoarativna prednost Hrvatske i naravno da ga koristi kao i svoje more. Vasa komparativna prednost je jeftina radna snaga i najnize plate u Europi. Zato ste privlacni za jeftinu i orljavu industriju. Cak i Kinezi otvaraju fabrike po Srbiji jer ste jeftiniji radnici od samih Kineza. Vas vas predsjednik takve reklamira po svijetu. Eto gdje te vi tigre onaj ekonomski.. hahaha.
    (Mario, 25. septembar 2021 14:09)


    Da je kod vas sve kao sto pricas ne bi mladi masovno isli za Irsku. Pusti te priče za malu decu, primorje vam živi a od Zg do Vukovara tuga. Zato ste i pretposlednji u EU po standardu. Moj mitomane...nemoj se ti sekirati za nas, nego za vas koje ima ispod 4 miliona.
    (Petar, 25. septembar 2021 15:57)

    # Link komentara

  7. Mare,

    Nalupeta se ti za sve pare. Hrvatska jedina racuna u BDP prihod od turizma?? Jesi se najeo ludih gljiva?
    Pa i Srbija racuna prihod od turizma u BDP. Tacno se zna koliki je udio turizma u BDP Spanjolske, Italije i Portugala. Kako se zna ako se ne racuna. Turizam je komoarativna prednost Hrvatske i naravno da ga koristi kao i svoje more. Vasa komparativna prednost je jeftina radna snaga i najnize plate u Europi. Zato ste privlacni za jeftinu i orljavu industriju. Cak i Kinezi otvaraju fabrike po Srbiji jer ste jeftiniji radnici od samih Kineza. Vas vas predsjednik takve reklamira po svijetu. Eto gdje te vi tigre onaj ekonomski.. hahaha.
    (Mario, 25. septembar 2021 14:09)

    # Link komentara

  8. "Tako si se sprdao i sa autoputevima pa cemo vas prestici, isto je bilo i za BDP...mozda se jednom zagrcnes od zavisti prema Srbiji."
    (Krsta, 25. septembar 2021 11:53)

    Ali ne kužim što ste se toliko uprli da prestignete Hrvatsku. Jel ti znaš da Srbija ima veći BDP od Monaka ? Ima i više kilometara autocesta. Pa ako to nije dokaz da ste ekonomski tigar, ne znam što jest :-)
    (grupni_flex, 25. septembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  9. Nije normalno iz vise razloga. Onaj nas sto je osvojio bronzu u streljastvu tako sto je onaj Ukrajinac ili Belorus gadjao u tudju metu i sa prvog pao na cetvrto mesto, je komotno njemu mogao da ponudi 25.000 evra da to ucini. Pod pretpostavkom da je to ucinio, a da to nije ucinio on bi ostao bez 25.000, Ukrajinac bi ostao bez 25.000, a verovatno bi za zlato dobio 5-10 hiljada evra od svoje drzave i zlatnu medalju koja je sve samo ne zlatna. To mi je prvo palo na pamet kad sam cuo da je vodeci takmicar pucao u tudju metu i tako pao ispod treceg mesta. Nista nas ne treba iznenaditi kad je novac u pitanju.
    (Slavisa V., 25. septembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  10. Susjed, ne znam sta ti pricas, ali jedno je jasno. Srbija ce ove godine stici Hr po BDP, a sledece i prestici.
    (Krsta, 25. septembar 2021 11:47) # Link komentara

    Evo meni to nije jasno pa bi te molio da mi das izracun
    (coske, 25. septembar 2021 13:14)

    # Link komentara

  11. El tigre! To smo mi!
    (NR, 25. septembar 2021 10:44)


    Ne, nama EU ne daje pare za mostove, mi ne dugujemo milijardu evra apotekama, ne zadujemo se preko mere za nove avione, nemamo duplo veci dug po glavi stanovnika, dajemo tri puta vise za medalje od petardinjosa... Susjed, ti se sprdaj. Tako si se sprdao i sa autoputevima pa cemo vas prestici, isto je bilo i za BDP...mozda se jednom zagrcnes od zavisti prema Srbiji.
    (Krsta, 25. septembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  12. Zubac, 25. septembar 2021 08:26)


    Susjed, ne znam sta ti pricas, ali jedno je jasno. Srbija ce ove godine stici Hr po BDP, a sledece i prestici. Sto automatski znaci da ce Srbija imati jacu ekonomiju. Čuveni bdp po stanovniku jeste merilo i tu ste bolji, ali i to ce za par godine biti dostizno, isto kao i duzina autoputeva koju smo vec dostigli.

    Za ekonomiju kojoj turizam doprinosi sa 24% u BDP i koja je na pragu prezaduzenosti ( duplo veci dug po glavi u odnosu na Srbiju) sve je to malo. Vi ste zemlja koja ekonomiju bazira na turizmu. Srbija ekonomiju bazira na industriji. Srbija prikupi 60% stranih direktnih investicija za jugoistočnu Evropu. I to ti je pokazatelj u kom smeru ide Srbija.
    (Krsta, 25. septembar 2021 11:47)

    # Link komentara

  13. El tigre! To smo mi!
    (NR, 25. septembar 2021 10:44)

    # Link komentara

  14. (Mario, 24. septembar 2021 19:10)

    Srbija je pre 10 godina imala ukupan BDP 28 milijardi evra, danas ima 50 milijardi. Hrvatska je tada imala 49, danas ima 53. Drugo Hrvatska je jedina zemlja u svetu koja racuna turizam u BDP, to niko ne radi. Izbaci tih 6 milijardi i Srbija je vec pretekla. Ali naravno treba imati u vidu da je hr i duplo manja. Takođe to treba imati u vidu i kada se gleda per capita BDP. Recimo per capita Slovenije je duplo veci od Hr. S obzirom sto se Hr puno naslanja na turizam zato i tavori vec neko vreme jer je svoj maksimum dostigla. S druge strane Srbije je okrenuta industriji i IT, samo IT izvoz u Srbiji je 4-5 puta veci nego u HR i to je ono sto se gleda kao se trazi rast. I na kraju nadodaj na to da je Hr u EU a Srbija nije i da Hr ima pristup 20x vecem fondu. Sve u svemu trend je da Srbija raste brze. I da ce u narednih 10 godina prestici po ukupnom BDPu a verovatno i jako se pribliziti po per capita a verovatno i tu prestici. Ako Srbija odradi dobro proci ce kao Rumunija kada je ušla u EU a verovatno i bolje. Hr je bila bolja od Rumunije kada su ulazili u EU, danas je Rumunija nesto sto Hr vise ne može stići i da hoće. A i Bugari vas polako stižu. To je upravo zbog toga jer puno pricate, a malo radite. Sama činjenica da Vas je Rumunija toliko presisala govori koliko je malo urađeno u prethodnom periodu.
    (Mare, 25. septembar 2021 09:33)

    # Link komentara

  15. Rejting vam je smece, doslovno se tako oznacava. Usporedba s Japanom je kao kad se vi poredite s nama. Niste ista liga ni blizu nama niti cete bit za tvog zivota :)))
    (Mario, 24. septembar 2021 19:10)


    Rejting Srbije je BB+ a vas samo jedan iznad BBB- . Srbija je proslo godinu ptikupila vise od pola stranih direktnih imvesticija u JI Evropi. Skoro tri puta vise od vas. Ti bas nemas pojma.

    Zato sto smo bolji i dajemo vise od vas za sportiste, dok vi molite Evropu da vam izgradi most.
    (Nenad, 25. septembar 2021 08:29)

    # Link komentara

  16. Realno svaki iznos koji dobiju sportisti je dobrodosao, jer medalje obicno osvajaju sportisti iz tzv "malih" sportova, tj iz reda ne toliko popularnih gdje pripreme i sve ostalo kosta mnogo novca pa im ovo dodje kao neka premija na ulozeno. Sto se tice ekonomije tu je situacija jasna, Hrvatska je daleko ispred Srbije po svemu. Najsmesniji su oni koji kazu da turizam nije konstantna ekonomija,naravno da jeste. Turizma je uvek bilo i tu je da ostane. Izvoz je manje vise na istom nivou, takodje i cuveni BDP, stim sto njih ima skoro duplo manje, sto kazuje da su duplo produktivniji, a i plate i standard prati te trendove. Mi smo na putu da ih stignemo, ali to sve ide uzasno sporo, stici cemo ih za 20-30 godina. Takodje, vazan parametar je to koliko ljudi radi za minimalac u obe drzave, taj podatak je takodje neuporediv. Nas problem je takodje to sto su rasprodali skoro sve resurse pa imamo situaciju da je najveci izvoznik firma koja crpi sirovinu iz zemlje i isto prodaje kao gotov proizvod a u vlasnistvu je stranaca, takvih primera je na desetine. Ono sto mi treba da gledamo je kvalitet zivota i standard, a ne suplje price vrha drzave.
    (Zubac, 25. septembar 2021 08:26)

    # Link komentara

  17. Te nagrade nisu pokazatelj stanja u ekonomijama.Jednostavno je u istocnoj drzavi novac motiv da sportisti pruze maksimum,dok je u zapadnoj neupitna ljubav prema domovini.Jedni su taj svoj potencijal dobrano potrosili pa je potreban dodatni,dok su drugi jos pod visokim kapacitetom.Ali i jedni i drugi su ljudi.A ljudima je u genima da se uporedjuju sa drugim predstavnicima iste vrste.
    (Padjine969, 25. septembar 2021 08:22)

    # Link komentara

  18. Ko o cemu Hrvati o BDP-u cak i na sportske vijesti.
    U taj BDP im ulaze i usluge, citaj turizam, a pricaju o nekakvoj proizvodnji?!
    More koje imaju platili tako sto su prodali vjeru za veceru i jos se time ponose! To mogu samo oni.
    (air, 25. septembar 2021 03:54)

    # Link komentara

  19. A, izvinte, jer ovde o vaterpolu reč ili....?
    (Siniša Milosavljević, 25. septembar 2021 00:22)

    # Link komentara

  20. Naravno da je to u redu. Mi smo 3 puta bolji od vas.
    (SODOFF, 25. septembar 2021 00:01)

    # Link komentara

  21. Japan je 20 puta zaduzeniji nego Hrvatska pa nemaju 20 puta vece plate. Nemas pojma kako dug utice na privredu. Prestani da lazes sebe i druge.
    (Mario, 24. septembar 2021 17:26)


    Ono kad poredis ekonomiju od 5 hiljada milijardi dolara sa ekonomijom od 50 milijardi hahahahaaaa...glupinjos.
    (Nenad, 24. septembar 2021 22:12)

    # Link komentara

  22. Nisam znao da je 8 medalja vise od 9. Klasicna hrvatska mitomanija.
    (...., 24. septembar 2021 16:35)

    Nije rekao da je Hr osvojila više medalja, nego da je po medaljama ispred Srbije. Jer jedno zlato vrijedi više od 2 bronce. Pogledaj tablicu medalja. Prvo se broje zlata.
    (Mitomanija 24/7, 24. septembar 2021 17:52)


    Kako god, mi smo OSVOJILI vise medalja, da li je to jasno?! Srbija ce imati vise kilometara autoputeva od Hr, jaču ekonomiju, ostaje samo BDP po stanovniku. Tu ste bolji ali zato imate i duplo veci dug po stanovniku. Sto automatsko vodi u duznicko ropstvo. Ovaj indijanac sto uporedjuje Japan sa Hr je običan duduk.
    (...., 24. septembar 2021 21:44)

    # Link komentara

  23. Mešaš babe i žabe. Autoput je dat u koncesiju, sam si rekao. Imate 44 milijardi evra duga a Srbija 28 milijardi, manje vise, skoro duplo duga imate po glavi stanovnika. Dalje, taj dug vam je skoro 90 % u odnosu na BDP, ulazite u rang zaduzenih zemalja. Sto se mene tice samo se vi zaduzujte za recimo dug prema veledrogerijama, nove avione itd.

    Ostalo sto si napisao nema veze sa vezom, pogotovo da se poredis sa Japanom :)))
    (...., 24. septembar 2021 17:39)

    Jesi prirodno glup ili se samo trudis. Istardki ipsilon je 10 % autoputeva u Hrvatskoj i jedini je pod koncesijom. Vas dug je s daleko vecom kamatnom stopom i vraca se bez problema. Vi se zaduzujete po nepovoljnim lihvarskim stopama ibtek vas cekaju oroblemins vracanjem. Rejting vam je smece, doslovno se tako oznacava. Usporedba s Japanom je kao kad se vi poredite s nama. Niste ista liga ni blizu nama niti cete bit za tvog zivota :)))
    (Mario, 24. septembar 2021 19:10)

    # Link komentara

  24. "i onda su postali milioneri :)))"
    (js, 24. septembar 2021 18:00)

    Ja navijam za vas da tako i bude :-)
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 18:25)

    # Link komentara

  25. . s tim da mi gradimo ili cemo zapoceti jos mnogo mnogo, km autoputeva...
    Za par godina hr ce biti u svemu gora od Srbije, bukvalno..."
    (111, 24. septembar 2021 17:30)

    This time next year :-))))))))
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 17:49)


    i onda su postali milioneri :)))
    (js, 24. septembar 2021 18:00)

    # Link komentara

  26. Nisam znao da je 8 medalja vise od 9. Klasicna hrvatska mitomanija.
    (...., 24. septembar 2021 16:35)

    Nije rekao da je Hr osvojila više medalja, nego da je po medaljama ispred Srbije. Jer jedno zlato vrijedi više od 2 bronce. Pogledaj tablicu medalja. Prvo se broje zlata.
    (Mitomanija 24/7, 24. septembar 2021 17:52)

    # Link komentara

  27. "... s tim da mi gradimo ili cemo zapoceti jos mnogo mnogo, km autoputeva...
    Za par godina hr ce biti u svemu gora od Srbije, bukvalno..."
    (111, 24. septembar 2021 17:30)

    This time next year :-))))))))
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  28. Prvo putevi nisu dati u koncesiju osim istarskog ipsilona koji ne cini ni 150 km. To je ti je prva laz!

    Druga laz, nemamo duplo vise duga od vas. Uostalom sta dug znaci. Hrvatska se zaduzuje po bitno povoljnijim stopama kamate nego Srbija jer ima bolji kreditni rejting prema svim rejting kucama. Znaci i s manjim dugom vasa kamata je veca i samim time vise vracate iako ste manje sredstava uzeli. Vibse zaduzujete kod Kineza sto je najnepovoljnije. Za koju godinunce vam pocezi uzimati zemlju nanime duga. Samo cekaj da vidis kakav je zapravo prijatelj dji ping pong.
    Japan je 20 puta zaduzeniji nego Hrvatska pa nemaju 20 puta vece plate. Nemas pojma kako dug utice na privredu. Prestani da lazes sebe i druge.
    (Mario, 24. septembar 2021 17:26)



    Mešaš babe i žabe. Autoput je dat u koncesiju, sam si rekao. Imate 44 milijardi evra duga a Srbija 28 milijardi, manje vise, skoro duplo duga imate po glavi stanovnika. Dalje, taj dug vam je skoro 90 % u odnosu na BDP, ulazite u rang zaduzenih zemalja. Sto se mene tice samo se vi zaduzujte za recimo dug prema veledrogerijama, nove avione itd.

    Ostalo sto si napisao nema veze sa vezom, pogotovo da se poredis sa Japanom :)))
    (...., 24. septembar 2021 17:39)

    # Link komentara

  29. "Sto ja tebi da postavljam Link?
    Ne znam ni sto ti odgovaram al ajde..
    Evidentno je da ce Srbija imati mnogo vise km ..."
    (koja ti je to logika, 24. septembar 2021 17:26)

    Sve si rekao. Ne znaš što odgovaraš ali Srbija će imati jednoga dana :-).
    To ti se buraz moj jednom riječju zove mitomanija.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 17:38)

    # Link komentara

  30. SRB über alles, 24. septembar 2021 16:27)

    Potukomo se oko svih tih cifara a o onoj najvaznijoj ni reci. Nizak prirodni prirastaj i emigracija. Za 50 godina nece ni biti srba i hrvata na ovim prostorima a vi o nekim statistikama.
    (Koza, 24. septembar 2021 17:14)


    Istina.
    To je teska istina,ja se nadam da bi neke mere populacione politike mozda dale reultate za 5 do 10 godina u SRB ali isti ako ne i gori problem ima D, ali posto je D pacifikovama i zato jer ima ogromne potrebe za radnom snagom, D uvozi emigrante, ali to nisu Nemci i bz obzira dal imaju drzavljanstvo..
    Ali da jeste problem i ne samo u Srb to je tacno.
    (SRB über alles, 24. septembar 2021 17:34)

    # Link komentara

  31. Sto se tice autoputeva bezite nam 300 km, ali zato mi nismo dali autoputeve u koncesiju kao vi . Jos jedno, mi ne dugujemo veledrogerijama milijardu evra.
    (...., 24. septembar 2021 16:43)


    Ne beze nam u duzini autoputeva, kod njih 1200 a kod nas trenutno je cca isto toliko s tim da mi gradimo ili cemo zapoceti jos mnogo mnogo, km autoputeva...
    Za par godina hr ce biti u svemu gora od Srbije, bukvalno...
    (111, 24. septembar 2021 17:30)

    # Link komentara

  32. Što se Eurostata tiče, molim te stavi link. Evo samo toliko, pokaži gdje to piše.
    A što se autocesta tiče, web stranica putevi-srbije.rs kaže 924km.
    Ono, pa kako vam nije neugodno toliko lagati ???
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 16:59)


    Sto ja tebi da postavljam Link?
    Ne znam ni sto ti odgovaram al ajde..
    Ne znam iz koje godine ti je podatak za autoputeve, ja sam nasao na site Putevi 1152 km trenutno, a u izgradnji je 120 km Pojate/Preljina, zatim Kuzmin/Raca 18 km, Ruma /Sabac/Loznica 90 km, Fruskogorski koridor mislim oko 60 km, potom je trenutno uvodjenje izvodjaca u deonicu Nis/Merdare oko 80 km, brza saobracajnica ( po nomenklaturi je to isto autoput) Kg/Batocina 25 km, Ruma/Sabac/Loznica autoput duzine 80 km se radi, autoput ka Cg duzine 120 km, autoput ka Visegradu duzine oko 100 km, autoput Bgd/Zrenjanin 150 km ce se raditi sledece godine itd..
    A kod vas kolko se secam, duzina autoputeva je 1200 km?
    Evidentno je da ce Srbija imati mnogo vise km autoputeva od vas jer vi i ne gradite nista trenutno sem mosta sto vam je platila EU ka Peljescu..
    A o brzim prugama drugi put...
    (koja ti je to logika, 24. septembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  33. Ne znam sta tebi nije jasno, po ukupnom BDP cemo vas stici. Jeste daimate vise po glavi stanovnika, ali zato imate i duplo vise duga po glavi. Kaj sad pa to?! Neko ce reci nema veze, ali ima veze. Nije isto kad imas dug u iznosu od 90% plate ( BDP) ili kad je taj procenat ispod 60.

    Sto se tice autoputeva bezite nam 300 km, ali zato mi nismo dali autoputeve u koncesiju kao vi . Jos jedno, mi ne dugujemo veledrogerijama milijardu evra.
    (...., 24. septembar 2021 16:43)

    Prvo putevi nisu dati u koncesiju osim istarskog ipsilona koji ne cini ni 150 km. To je ti je prva laz!

    Druga laz, nemamo duplo vise duga od vas. Uostalom sta dug znaci. Hrvatska se zaduzuje po bitno povoljnijim stopama kamate nego Srbija jer ima bolji kreditni rejting prema svim rejting kucama. Znaci i s manjim dugom vasa kamata je veca i samim time vise vracate iako ste manje sredstava uzeli. Vibse zaduzujete kod Kineza sto je najnepovoljnije. Za koju godinunce vam pocezi uzimati zemlju nanime duga. Samo cekaj da vidis kakav je zapravo prijatelj dji ping pong.
    Japan je 20 puta zaduzeniji nego Hrvatska pa nemaju 20 puta vece plate. Nemas pojma kako dug utice na privredu. Prestani da lazes sebe i druge.
    (Mario, 24. septembar 2021 17:26)

    # Link komentara

  34. (SRB über alles, 24. septembar 2021 16:27)

    Potukomo se oko svih tih cifara a o onoj najvaznijoj ni reci. Nizak prirodni prirastaj i emigracija. Za 50 godina nece ni biti srba i hrvata na ovim prostorima a vi o nekim statistikama.
    (Koza, 24. septembar 2021 17:14)

    # Link komentara

  35. Opet pogresna analogija.

    Objasni kako portugal pobedi Kinu ?!

    Slozices se da imaju najvecu bazu.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 14:14)

    Pogresna analogija ali kod tebe. Kina nema razgranatu skolu fudbala kao Portugal.Stanovnistvo je baza samo ako svi igraju. Ocito Portugal stvara vecu bazu od manje stanovnika.
    (Nikola, 24. septembar 2021 17:13)

    # Link komentara

  36. nisi shvatio poentu. Ne moze se ekonomija bazirati na turizmu.
    (Nenad, 24. septembar 2021 16:53)

    A odakle to da sam naglašavao ulogu turizma? Naprotiv, relativizovao sam je kao odgovor na komentar koji je upravo isticao turizam kao glavni razlog za razliku GDP po stanovniku u korist Hrvatske.
    (Goran, 24. septembar 2021 17:10)

    # Link komentara

  37. "Evrostat izlazi 1.12.
    Postoji medjuzbir obracuna i to stoji na site Evrostat, nije ti nista pogresno napisao..
    Ujedno, Srbija cini mi se vec ima vise km autoputeva od vas, Srb ima malo vise od 1300 km trenutno, a gradi ili ce zapoceti jos 1200."
    (SRB über alles, 24. septembar 2021 16:29)

    Što se Eurostata tiče, molim te stavi link. Evo samo toliko, pokaži gdje to piše.
    A što se autocesta tiče, web stranica putevi-srbije.rs kaže 924km.
    Ono, pa kako vam nije neugodno toliko lagati ???
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 16:59)

    # Link komentara

  38. A to da li imaju turizam ili ne, svako prirodno bogatstvo treba biti i sposoban iskoristiti, nije da to tek tako padne sa neba. Inače bi Venecuela (najveće rezerve nafte u svetu) bila daleko bogatija od Japana (nema praktično ništa svoje).
    (Goran, 24. septembar 2021 14:45)

    Da, videlo se koliko je vazno imati turizam u BDP, sve turisticke zemlje su imalenajveci pad, a skandinavske, nisam bas siguran...nisi shvatio poentu. Ne moze se ekonomija bazirati na turizmu.
    (Nenad, 24. septembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  39. . ne izjednačujemo se, još ste iza i za sad ćete tamo i ostati
    2. čak i ako se jednog dana izjednačimo po ukupnom BDP-u, to još uvijek znači da svaki stanovnik Srbije proizvede duplo manje od stanovnika Hrvatske. Plaće bolje da i ne spominjemo
    3. Srbija je po ukupnom BDP-u odavno prestigla Monako. Brzo obavijesti tamošnje stanovništvo da nabave srpske vize i da se presele u Srbiju.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 12:18


    SLO koja ima nizi opsti GDP od hr ( i od SRB ) ima vise prosecne plate tj per capita.
    To je zato jer SLO ima manje od 2 mil gradjana i mnogo manji broj korisnika budzeta i penzionera.
    Opsti GdP se deli na br stanovnika, i to nema veze s tvojom logikom kako gledas na stvari.
    Nemacka ima daleko veci opsti GDP od AU pa su u AU vece plate nego u D, zato jer ih ima 10 x manje nego nemaca...
    A sto se tice GDP, 1.12.izlazi revizija Evrostata i po sadasnjem medjuzbiru SRB ima veci GdP za cca 500 miliona e od hr.
    Naravno, jos Srbija nije pretekla hr per capita ali ce stici i prestici prema ovim trendovima do kraja 2024, i to bez EU i milijardi sa bankomata Eu...
    Medjutim Srbija po meni ne treba uopste da gleda hr vec madjarsku, slovacku i sl, jer to je uporedivo i slicno sa br stanovnika, tako da krajem sledece godine kada u Srbiji plate budu bile 720 e to ce biti ono sto je danas madjarska, i ja mislim ako trendovi ostanu pozitivni da ce plan 2020/2025 biti ostvaren vec krajem 2024 sto se tice Srbije.
    (koja ti je to logika, 24. septembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  40. To je zato što pravi Srbi igraju za Srbiju. Ove ostale Srbe, naravno da se plaćaju manje.
    (Stef, 24. septembar 2021 16:45)

    # Link komentara

  41. Moze li neko da kaze koliki je dug po stanovniku Srbije i Hrvatske :))) duplou korist komsija.
    (...., 24. septembar 2021 16:44)

    # Link komentara

  42. Ti si napisao da nas u dvije godine po Eurostatu sigurno prestižete. Kad te pitam da pokažeš gdje to piše, ti meni odgovaraš "čeka se ...", "sam ćeš vidjeti" i slične floskule.
    Zašto jednostavno ne napišeš da pojma nemaš o čemu pričaš i da si lupio bez veze bez ikakvih argumenata ? To nije ništa čudno, svaki dan slušamo takve mitove od vas. Kao što ste nas do kraja 2017. prestigli u kilometrima autocesta.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 14:44)

    Ne znam sta tebi nije jasno, po ukupnom BDP cemo vas stici. Jeste daimate vise po glavi stanovnika, ali zato imate i duplo vise duga po glavi. Kaj sad pa to?! Neko ce reci nema veze, ali ima veze. Nije isto kad imas dug u iznosu od 90% plate ( BDP) ili kad je taj procenat ispod 60.

    Sto se tice autoputeva bezite nam 300 km, ali zato mi nismo dali autoputeve u koncesiju kao vi . Jos jedno, mi ne dugujemo veledrogerijama milijardu evra.
    (...., 24. septembar 2021 16:43)

    # Link komentara

  43. Molim vas lepo da se ne blamirate ovakvim glupostima kakve mi koristi od tog imamo kad mi je plata 40000? Prestanite da se k..čite lažima. Dajte nam plate barem upola onoj ko u Hrvata. Čitam da im je prosek već prešao 1000 evra, a mi se hvalimo šta smo od 300 evra jedva nateglo do 500 pa smo onda “lider” kao da se to maže na leb. Em ti takvog lidera, nikad siromašnijeg ni bolesnije.
    (Rade, 24. septembar 2021 12:07)


    To sto je tebi plata tolika to je tvoj neuspeh, nije moj ili ostalih.
    Da imas iole neke vestine, da si recimo argonski varilac mogao bi bez problema da imas preko 1200 evra, da si vozac grejfera 1500 evra, da si zidar najniza dnevnica je 60 evra trenutno za privatne objekte, da si keramicar 12 e po m2, da si taxista imao bi 1500 e mesecno bez aerodroma, da si berac jagoda oko 700 evra, da si pomocni radnik na gradjevini imao bi 800 evra, da si sofer u GSP imao bi 700 evra,da si u kontroli letenja imao bi 7000 evra itd..
    Tako da manje glupiranja a vise realnosti, danas ko uspe da nadje radnika za tih cuvenih 300 ili 500 evra taj treba da casti.
    Mozda za neki rad u trafici ili prehrambrenoj prodavnici su plate 400 evra ali ja pisem kako stvari stoje u mnogim delatnostima gde nam radnici dolaze iz hr, bosne ili Indije, mk,albanije i TR..
    Zbog takvih sto imaju platu "40.000" mi danas imamo u Srbiji 50.000 stranih radnika...
    Vi nemate pojma da 1 dostavljac ima fixno 500 e platu + bonus po dostavi i da nam to rade danas kazahstanci da nam treba jos min 700 dostavljaca samo za Bgd a da ih ima jedva 300?!
    Izvolite ako vam je plata 40.000, javite se na bilo koji oglas za dostavljace za platu koja moze da bude 1000 e bez problema, sve je do vas, a to da cete da sedite za racunarom i da vam neko "da" platu, zaboravite...
    (budalastina, 24. septembar 2021 16:41)

    # Link komentara

  44. I sa takvom nagradom smo ispred srbije na svakim igrama, tako i na ovim prošlim, a vjerujem da ćemo uzeti i koju medalju na zimskim koje slijede
    (STking, 24. septembar 2021 16:02)


    Nisam znao da je 8 medalja vise od 9. Klasicna hrvatska mitomanija.
    (...., 24. septembar 2021 16:35)

    # Link komentara

  45. Kao što ste nas do kraja 2017. prestigli u kilometrima autocesta.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 14:44)


    Evrostat izlazi 1.12.
    Postoji medjuzbir obracuna i to stoji na site Evrostat, nije ti nista pogresno napisao..
    Ujedno, Srbija cini mi se vec ima vise km autoputeva od vas, Srb ima malo vise od 1300 km trenutno, a gradi ili ce zapoceti jos 1200.
    (SRB über alles, 24. septembar 2021 16:29)

    # Link komentara

  46. Srbija i Hrvatska isti GDP, ali ga Hrvati ostvaruju sa upola stanovništva. Po toj analogiji oni su Norveška i Danska, a mi smo Kina i Indija. Ako si to hteo reći, uspeo si.

    A to da li imaju turizam ili ne, svako prirodno bogatstvo treba biti i sposoban iskoristiti, nije da to tek tako padne sa neba. Inače bi Venecuela (najveće rezerve nafte u svetu) bila daleko bogatija od Japana (nema praktično ništa svoje).
    (Goran, 24. septembar 2021 14:45)


    Ocigledno da pojma nemas.
    Opsti GdP se deli na ukipan broj korisnika budzeta i stanovnika a od toga se odbijaju neka davanja drzave i gradjana, formula je komplikovana ali sustinski je rec o sledecem:
    Na opsti Gdp kad uzmes u obzir da hr ima duplo manje penzionera i korisnika budzeta onda je jasno da ce zato imati per capita veci dohodak.
    Medjutim do kraja 2024 uz ovaj rast Srbije to se prestize i to je ocigledno imajuci u vidu da je SRB danas sa ucescem javnog duga u Gdp svega na 55% a da je hr na 100%, tako da nije jedini parametar per capita, prvi i najbitniji je opsti GDp tj.obim ekonomije, a potom sledi nadogradnja na per capita s tim da je korektivni faktor javni dug, ako hr ima 100% javni dug u Gdp onda je jasno u kakvom je problemu i da ne moze da napreduje kao SRB koja ima duplo nizi javni dug a pri tom ima 7 % godisnji rast Gdp a hr jos nije pokrila ni gubitak iz prosle godine kad su imali -10% pada.
    Turizam nije konstanta, svaka zemlja koja kao hr sve bazira na turizmu, nema dobru ekonomiju.
    Pored toga SRB nista ne dobija iz Eu za razliku od njih, tako da ja cestitam Srbiji!
    (SRB über alles, 24. septembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  47. Ja sam bivsi olimpijski sampion sa reprezentacijom u jednom sportu koji jos nije priznat u potpunosti. Nismo ni dinar dobili od drzave, ali nije poenta price u ovome. Citam kako kukate da su premije ogromne, kako niko to ne zasluzuje... Dame i gospodo, buditi najbolji na planeti i dobicete toliko i toliko.Ali avaj, lako je kritikovati za tastaturom i pljuvati druge. Izvolite, niko vam ne brani da budete najbolji na svetu u bilo cemu.
    (don, 24. septembar 2021 16:24)

    # Link komentara

  48. Još naše trener vodi na jagnjetinu posle i to najavi u tjmautu!
    (To nije uračunao sin tisučljetne kulture!, 24. septembar 2021 16:02)

    # Link komentara

  49. I sa takvom nagradom smo ispred srbije na svakim igrama, tako i na ovim prošlim, a vjerujem da ćemo uzeti i koju medalju na zimskim koje slijede
    (STking, 24. septembar 2021 16:02)

    # Link komentara

  50. Selektore, selektore... I dalje nisi naucio lekciju od Savica!!! Grupa je nebitna, sluzi za zagrevanje i "zamke", racuna se "samo" posle grupne faze.
    (cito, 24. septembar 2021 15:20)

    # Link komentara

  51. Nije normalno ni da si ti još uvijek selektor,nakon toliko neuspjeha.
    (drazHr, 24. septembar 2021 14:48)

    # Link komentara

  52. Kosovo je dalo po 100.000 evra za zlato
    (milos44, 24. septembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  53. A nas skoro duplo manje. Znaci ja privredim kao ti i kolega ti zajedno. Bas ste lijeni vas dvojica.. Nije to lijepo!
    (Mario, 24. septembar 2021 12:30)

    Da se ekonomija vodi brojem stanovnika Indija i Kina bi bile najbogatije zemlje na planeti, a ne sa najnizim primanjima kao sto jesu

    A zapravo su najbogatije Norveska i recimo Danska sa po 5-6 miliona stanovnika, nznm kako to objasnjavas...
    Da nemate turizam koji vam donosi skoro 15mlrd godisnje bili bi na nivou bosne.

    Vi stvarno morate da naucite osnove ekonomije.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 12:53)

    Praktično si potvrdio upravo ono što je Mario rekao i onda dodao da mora da nauči osnove ekonomije??

    Srbija i Hrvatska isti GDP, ali ga Hrvati ostvaruju sa upola stanovništva. Po toj analogiji oni su Norveška i Danska, a mi smo Kina i Indija. Ako si to hteo reći, uspeo si.

    A to da li imaju turizam ili ne, svako prirodno bogatstvo treba biti i sposoban iskoristiti, nije da to tek tako padne sa neba. Inače bi Venecuela (najveće rezerve nafte u svetu) bila daleko bogatija od Japana (nema praktično ništa svoje).
    (Goran, 24. septembar 2021 14:45)

    # Link komentara

  54. "Ceka se kraj godine da bi se video godisnji BDP, logicno.
    Sam ces videti po svim vestima, hvala bogu srbi vam ne izbijaju sa udarnih vesti."
    (pa lepo, 24. septembar 2021 14:11)

    Ti si napisao da nas u dvije godine po Eurostatu sigurno prestižete. Kad te pitam da pokažeš gdje to piše, ti meni odgovaraš "čeka se ...", "sam ćeš vidjeti" i slične floskule.
    Zašto jednostavno ne napišeš da pojma nemaš o čemu pričaš i da si lupio bez veze bez ikakvih argumenata ? To nije ništa čudno, svaki dan slušamo takve mitove od vas. Kao što ste nas do kraja 2017. prestigli u kilometrima autocesta.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  55. Koliko su ti najbolji na svetu uplaćivali u pio iz koga se isplaćuju penzije? Svi građani ceo radni vek uplaćuju i na kraju penzija prosek 30000 a zlato od 40 godine penzija tri bruto prosečne plate, prosečne penzije ne mogu ni da izbrojim a bez dinara u fond. E Srbijo...
    (Nex, 24. septembar 2021 13:28)

    Koliko tacno ima sportista koji ce zaradjivati na ovaj nacin? Ne bas puno. Plus neki sportisti su vec materijalno obezbedjenji, mozda nece ni koristiti to pravo. Ostavite ih na miru i nemojte da se poistovecujete sa njima. Mislim da nasi sportisti ne zasluzuju da budu tema ovakvih rasprava i da se na njihovu grbacu stavi prica o porezima, doprinosima i slicno.
    (A, 24. septembar 2021 14:41)

    # Link komentara

  56. Neko odigra par mečeva na OI i dobije penziju i nagradu i slavu.
    Neko radi 35-40 godina i ne dobije nagradu, dobije crkavicu pd penzije i nikakvu zdravstvenu uslugu.
    Ko drži državu, milijuni ovih koji rade decenijama ili par njih koji napucavaju loptu par dana na OI?
    (Realno, 24. septembar 2021 14:22)

    # Link komentara

  57. Pogrešno si razumio. Misli se ba bazu odakle se crpe sportaši. Srbija ima bazu od 7+ milijuna stanovnika. a Hrvatska samo 4 milijuna. Nitko ne očekuje da San Marino sa bazom od 30.000 potencijalnih nogometaša pobijedi u nogometu Italiju koja potencijalnih ima 70 milijuna.
    (Loreda, 24. septembar 2021 13:14

    Opet pogresna analogija.

    Objasni kako portugal pobedi Kinu ?!

    Slozices se da imaju najvecu bazu.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  58. Kada je, već, sport generalno profesonizovan, naši vaterpolisti su zaslužili svaku kintu.Mada, pogotovo u fudbalu, je previše, previše, novca, da je to prešlo ruganje, običnom zaposlenom, koji za svog života ne može da zaradi koliko su dve sedmične plate npr. Nemanje Matića (neka mi oprosti, jer on lično dosta donira u Ub i okolini).
    (Gaginho, 24. septembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  59. Pa ako je lako provjerljivo, ajde molim te budi ljubazan pa daj link na Eurostat ili neku drugu relevantnu stranicu gdje točno piše da će Srbija sigurno prestići Hrvatsku po ukupnom BDP-u.
    Ali ne ovakve lovačke priče, mitove i bajke kakve vam šef izvaljuje svaki dan kao npr. da Srbija do kraja 2017. sustiže Hrvatsku po kilometrima autocesta, već relevantni link koji kaže da Hrvatska 2023. ima točno toliko a Srbija točno toliko.
    Rekao si da je lako provjerljivo, pa hajde onda pokaži. Hvala.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 13:46)

    Ceka se kraj godine da bi se video godisnji BDP, logicno.

    Sam ces videti po svim vestima, hvala bogu srbi vam ne izbijaju sa udarnih vesti.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 14:11)

    # Link komentara

  60. Jednostavno je. Vratite dedinu ikonu sa tavana i dodjite da igrate za Srbiju :D
    (Arsenije, 24. septembar 2021 12:47) # Link komentara

    Arsenije, jako volim Hrvatsku, ali priznajem da ti je fora odlična :)
    Takav humor je ok, kao i zdravi rivalitet dobrih sportskih nacija.

    Pozdrav
    (TrenerZg, 24. septembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  61. Sport je zlo. Jedna velika NULA dinara za nagrade, penzije, počasti, balkon... za prebacivače loptica. NULA. Nebitni ste.
    (Petak, 24. septembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  62. "Izjednacavamo se po eurostatu i ostalim relevantnim finansijskim institucijama, to je bar lajo proverljivo, a za 2 god ste prestignuti."
    (pa lepo, 24. septembar 2021 12:58)

    Pa ako je lako provjerljivo, ajde molim te budi ljubazan pa daj link na Eurostat ili neku drugu relevantnu stranicu gdje točno piše da će Srbija sigurno prestići Hrvatsku po ukupnom BDP-u.
    Ali ne ovakve lovačke priče, mitove i bajke kakve vam šef izvaljuje svaki dan kao npr. da Srbija do kraja 2017. sustiže Hrvatsku po kilometrima autocesta, već relevantni link koji kaže da Hrvatska 2023. ima točno toliko a Srbija točno toliko.
    Rekao si da je lako provjerljivo, pa hajde onda pokaži. Hvala.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 13:46)

    # Link komentara

  63. To su izuzetni ljudi.
    Po onome što su u stanju da urade u svom poslu.
    (Kladovo, 24. septembar 2021 13:43)

    # Link komentara

  64. Nije
    (Dragutin, 24. septembar 2021 13:37)

    # Link komentara

  65. Nije normalno da Srbija daje toliko para sportistima.
    (Apatrid, 24. septembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  66. Radis 40 godina i imas penziju 300e a a nacionalna pezija od 40 godine 5x veca...mislim da to nije normalno... grejanje i porezi su veliki nzm kako ovi zamisljau da obican narod pezivi
    (Gradjanin beograda, 24. septembar 2021 11:36)

    Budi najbolji na svetu u svom poslu i imaces mnogo vise od ovih 70 hiljada e koliko sportisti dobijaju za medalju na OI.
    (Stevan, 24. septembar 2021 11:53)

    Koliko su ti najbolji na svetu uplaćivali u pio iz koga se isplaćuju penzije? Svi građani ceo radni vek uplaćuju i na kraju penzija prosek 30000 a zlato od 40 godine penzija tri bruto prosečne plate, prosečne penzije ne mogu ni da izbrojim a bez dinara u fond. E Srbijo...
    (Nex, 24. septembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  67. ne blamiraj se ti, sidji malo pa pitaj obican svet, a ne "ja procitao", i taj iznad tebe je procitao to sto je naveo... u stvarnosti, drzava im prazna, nema ko da radi, sve skuplje nego kod nas a plata malo veca. o penzijama ne zelim ni da pricam (znam slucajeve koji imaju jedva 1000kuna).
    (lol, 24. septembar 2021 12:59)

    Radio ne radio 1000 kn ima svatko iznad 65 godina. Plus od grada 400kn to ti je oko 185€
    (qw, 24. septembar 2021 13:27)

    # Link komentara

  68. pa hteli ste u eu eto vam je eto koliko vas cene madjari dobijaju vise od vas hehehe
    (eu, 24. septembar 2021 13:25)

    # Link komentara

  69. @pa lepo

    Ako pogledate BNP (PPP) per capita tabelu, splasnuće vam entuzijazam.
    (Volim i ja vas, 24. septembar 2021 13:20)

    # Link komentara

  70. Pa, vi se skoro razdužili, dajete po mogućnostima, mi se zadužili kao dve Jugoslavije, a ko će to da vraća ovde nikoga ne zanima, pa se ima i može se...
    (Naivni klipan, 24. septembar 2021 13:19)

    # Link komentara

  71. Neka Tucak još jednom napravi izbor najboljih vaterpolista novog milenijuma bez ijednog iz Srbije.
    (Zeleni Zub, 24. septembar 2021 13:16)

    # Link komentara

  72. Hrvati neće reći ni da je Italija, ni da je Mađarska, ni da je Austrija bolja od njih!

    Jer najbolji gazda štala gde konjušare im je država sastavljena od grupe plemena pod dirigentskom palicom Bizmarka, i onda tako tisućljetni, gde ruku na srce deo čine i lužičani i prusi, dobiše nekako neku staru verziju bitkoina, čega li, i odjednom su oni najbogatiji i najpametniji!

    Zaduženi da stvaraju II svetska rata i tisućljetne kulture nalik njima(coracija, BiH, tzv. *kosova, SR Makedonija, Mila Gora). Usput malo medicinu na ljudima i deci kao kunićima, malo ubijanje đaka, dece žena 100 za 1... pa su se i oni takvi hrvatima čudili i krstili se levom i desnom šta tek ovi rade. I tako sve kulutra, do kulture... za viljušku čuli od srba tek!

    I ironije radi, upravo one koje jedino drže za bolje od sebe njim nemaju ništa oteto, dok Italija, Mađarska, Srbija i Asutrija, svako svoje čeka da mu se vrati.

    Jer smo gori od njih u svemu... što je suštinski kada oni to govore kompliment retke vrste i uzvišenosti.
    (Alka Vujica u zemlji čuda..., 24. septembar 2021 13:14)

    # Link komentara

  73. @ice luben Ne znam odakle si izvukao takvu statistiku (da od 10.000 sportista samo 1 postaje profesionalac). Mi bi po toj logici na 7.000.000 stanovnika imali svega 700 sportista. I to da su nam sportisti 100% stanovništva. Nema to veze sa životom. Možda si hteo napisati da od 10.000 sportista 1 osvaja zlatnu medalju na Olimpijskim igrama.
    (Nikola, 24. septembar 2021 12:24)

    Pogrešno si razumio. Misli se ba bazu odakle se crpe sportaši. Srbija ima bazu od 7+ milijuna stanovnika. a Hrvatska samo 4 milijuna. Nitko ne očekuje da San Marino sa bazom od 30.000 potencijalnih nogometaša pobijedi u nogometu Italiju koja potencijalnih ima 70 milijuna.
    (Loreda, 24. septembar 2021 13:14)

    # Link komentara

  74. Radis 40 godina i imas penziju 300e a a nacionalna pezija od 40 godine 5x veca...mislim da to nije normalno... grejanje i porezi su veliki nzm kako ovi zamisljau da obican narod pezivi
    (Gradjanin beograda, 24. septembar 2021 11:36

    rezon je dobar i vi ste u pravu, samo ste nasli pogresnu granu na koju kukate. prvo taj sportista da osvoji medalju mora da se istrosi u jednom olimpijskom ciklusu mnogo vise nego vecina za ceo rad do penzije. Kao drugo ti ljudi sami finansiraju svoje uspehe. treca mnogo manje imate zasluznih sportusta sa nacionalnim penzijama nego direktora propalih oreduzeca i politicara ciji je jedini kvalitet u zivotu poznavanje pecenjara sa dobrom jagnjetinom koji imaju enormno velike penzije pa nesto ne vidim da kukate na njih. Sportistima samo zlonameran covek moze da ospori zasluge isto kao i vojnicima u ratu...
    (mare, 24. septembar 2021 13:10)

    # Link komentara

  75. Koliko para toliko i muzike. Hrvati imaju puno bolje uslove za sport. Terene, borilista, dvorane za atletiku i gimnastiku. A da ne pricamo o fudbalu gdje svako selo ima odlican teren. Ko je prolazio kroz hrvatsku zna o cemu pricam. Tako da ta zadnja nagrada ne cini rezultat koliko ulaganje u najmladjih dana. Srbija se tek u zadnje vrijeme popravila.
    A sta reci za Bosnu? Uslovi nikakva, nagrada 3000 eura za zlato? Sjesti i plakati.
    (detektiv, 24. septembar 2021 13:07)

    # Link komentara

  76. I 25.000 je previše,a tek 70.000! Mi smo siromašne zemlje i ti iznosi bi trebalo da budu manji, ako uopšte treba da ih bude.
    (lili, 24. septembar 2021 13:03)

    # Link komentara

  77. Gde nađe ovaj odnos 1:10000 za sportiste profesionalce?
    (Z., 24. septembar 2021 12:22)


    Ne misli se na prefesionalce kao profesionalce nego na one koji su uspeli u sportu. Ili ti jednstavan primer olimpijske igre. 10 miliona srba od kojih se 10% bavi nekim sportom to je 1milion. To podeljeno sa 10 000 je 100 sportista koji su nesto uspeli da urade u kraijeri. Sad ne znam koliko smo predstavnika imali na olimpijskim igrama ali to bi po ovoj racunici trebalo da bude oko 100 predstavnika. Mozes da pogledas Ducija Simonovica ako te bas interesuju takve statistike i kroz sta sve prolaze sportisti i kako propadaju jer roditelji uvek misle da su njihova deca bogom dana za neki sport na koj su ih upisali.
    (ica luben, 24. septembar 2021 13:02)

    # Link komentara

  78. Pa kakva drzava takve i nagrade,sta je problem….pa to isto ko kad bi Srbi rekli kako mi 70000 a Spanci 150000….sta je nejasno????
    (oz, 24. septembar 2021 13:00)

    # Link komentara

  79. pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)
    Molim vas lepo da se ne blamirate ovakvim glupostima kakve mi koristi od tog imamo kad mi je plata 40000? Prestanite da se k..čite lažima. Dajte nam plate barem upola onoj ko u Hrvata. Čitam da im je prosek već prešao 1000 evra, a mi se hvalimo šta smo od 300 evra jedva nateglo do 500 pa smo onda “lider” kao da se to maže na leb. Em ti takvog lidera, nikad siromašnijeg ni bolesnije.
    (Rade, 24. septembar 2021 12:07)

    Sto si nervoza mili, vidis da im vaterpolisti crkavaju od gladi, a nasi punih stomaka i novcanika :)
    (pa lepo, 24. septembar 2021 13:00)

    # Link komentara

  80. Molim vas lepo da se ne blamirate ovakvim glupostima kakve mi koristi od tog imamo kad mi je plata 40000? Prestanite da se k..čite lažima. Dajte nam plate barem upola onoj ko u Hrvata. Čitam da im je prosek već prešao 1000 evra, a mi se hvalimo šta smo od 300 evra jedva nateglo do 500 pa smo onda “lider” kao da se to maže na leb. Em ti takvog lidera, nikad siromašnijeg ni bolesnije.
    (Rade, 24. septembar 2021 12:07)

    ne blamiraj se ti, sidji malo pa pitaj obican svet, a ne "ja procitao", i taj iznad tebe je procitao to sto je naveo... u stvarnosti, drzava im prazna, nema ko da radi, sve skuplje nego kod nas a plata malo veca. o penzijama ne zelim ni da pricam (znam slucajeve koji imaju jedva 1000kuna).
    (lol, 24. septembar 2021 12:59)

    # Link komentara

  81. 1. ne izjednačujemo se, još ste iza i za sad ćete tamo i ostati
    2. čak i ako se jednog dana izjednačimo po ukupnom BDP-u, to još uvijek znači da svaki stanovnik Srbije proizvede duplo manje od stanovnika Hrvatske. Plaće bolje da i ne spominjemo
    3. Srbija je po ukupnom BDP-u odavno prestigla Monako. Brzo obavijesti tamošnje stanovništvo da nabave srpske vize i da se presele u Srbiju.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 12:18)

    Izjednacavamo se po eurostatu i ostalim relevantnim finansijskim institucijama, to je bar lajo proverljivo, a za 2 god ste prestignuti.

    slobodno ih obavesti da nisu u pravu, sta da ti kazem
    (pa lepo, 24. septembar 2021 12:58)

    # Link komentara

  82. To premiranje osvajaca medalja je unistilo olimpijski duh.
    Kuberten se prevrce u grobu.
    (Hrundi Bakshi, 24. septembar 2021 12:56)

    # Link komentara

  83. A nas skoro duplo manje. Znaci ja privredim kao ti i kolega ti zajedno. Bas ste lijeni vas dvojica.. Nije to lijepo!
    (Mario, 24. septembar 2021 12:30)

    Da se ekonomija vodi brojem stanovnika Indija i Kina bi bile najbogatije zemlje na planeti, a ne sa najnizim primanjima kao sto jesu

    A zapravo su najbogatije Norveska i recimo Danska sa po 5-6 miliona stanovnika, nznm kako to objasnjavas...
    Da nemate turizam koji vam donosi skoro 15mlrd godisnje bili bi na nivou bosne.

    Vi stvarno morate da naucite osnove ekonomije.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 12:53)

    # Link komentara

  84. Pa ne možemo mi da se uspoređujemo sa tigrom regiona.
    (mario, 24. septembar 2021 11:35)
    Poštovani Mario, kao neko ko tesno sarađuje sa Hr firmama moram da dam svoj komentar. Stanje u Hr u najboljem slučaju stagnira vec izvesno vreme. Broj stanovnika Istočne Hr se rapidno smanjuje. Do pre 5 godina Hr je daleko više izvozila robe u Srb nego što je uvozila. Danas je slučaj obrnut u korist Srbije. U Hr a i u Srb stanje je daleko od dobrog. Naš rast a ni vaše stagniranje ili sporiji rast nisu dobri. Dobro bi bilo samo kada bi stanovnici naše dve drzave mogli pristojno da žive od svojih prihoda, što danas nije slučaj. Narod u Srb se suviše bavi politikom a narod u Hr se suviše bavi Srbijom. Za to vreme i vaši i naši političari ubiraju kajmak. Nadam se da ćemo se za 10 god raspravljati ko ima lepšu kuću ili auto i čija su deca srećnija. LP iz Srbije.
    (Hmmmm, 24. septembar 2021 12:52)

    # Link komentara

  85. PA može nama staviti nagradu za zlato 10 milijuna eura, svejedno je, dok si ti trener nećemo biti ni blizu borbe za njega.
    (TrenerZg, 24. septembar 2021 12:50)

    # Link komentara

  86. Jednostavno je. Vratite dedinu ikonu sa tavana i dodjite da igrate za Srbiju :D
    (Arsenije, 24. septembar 2021 12:47)

    # Link komentara

  87. Ivice ,smirite se ..Lopta je okrugla ,kao i sreća u svemu.!!!
    (Gordana, 24. septembar 2021 12:44)

    # Link komentara

  88. dzaba vam Evropska unija kad ste i dalje primitivna Banana drzava
    (nikola, 24. septembar 2021 12:38)

    # Link komentara

  89. Nije normalno ni 25000 ni 5000, to su olimpijske igre, cast da predstavljas svoju zemlju! Kakva placanja to je nenormalno. Rasipanje para!
    (Dred, 24. septembar 2021 12:36)

    # Link komentara

  90. Pa ne možemo mi da se uspoređujemo sa tigrom regiona.
    (mario, 24. septembar 2021 11:35)

    Zaista ne mozete.

    Ove godine se izjednacavamo po ukupnom BDP.
    Na 52 mlrd smo svega sto se proizvede i u jednoj i u drugoj zemlji.

    Pre 9 godina je ta razlika bila 15mlrd u vasu korist.
    Za 2 ste prestignuti iako ste clanica EU i imate pristup neogranicenim fondovima.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)

    A nas skoro duplo manje. Znaci ja privredim kao ti i kolega ti zajedno. Bas ste lijeni vas dvojica.. Nije to lijepo!
    (Mario, 24. septembar 2021 12:30)

    # Link komentara

  91. Zaista ne mozete.

    Ove godine se izjednacavamo po ukupnom BDP.
    Na 52 mlrd smo svega sto se proizvede i u jednoj i u drugoj zemlji.

    Pre 9 godina je ta razlika bila 15mlrd u vasu korist.
    Za 2 ste prestignuti iako ste clanica EU i imate pristup neogranicenim fondovima.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)

    # Link komentara

    Po tvojoj računici Srbija je u tom periodu prosječno rasla 4%. U stvarnosti, samo jednom je imala preko 4%, a u 2 godine je imala i pad. Po istoj računici prestizanja u BDP-u, ove godine bi Srbija trebala imati 5-6% veći rast od Hrvatske da se to desi, a u stvarnosti su prognoze za obe države slične.
    (mateša, 24. septembar 2021 12:30)

    # Link komentara

  92. @ice luben Ne znam odakle si izvukao takvu statistiku (da od 10.000 sportista samo 1 postaje profesionalac). Mi bi po toj logici na 7.000.000 stanovnika imali svega 700 sportista. I to da su nam sportisti 100% stanovništva. Nema to veze sa životom. Možda si hteo napisati da od 10.000 sportista 1 osvaja zlatnu medalju na Olimpijskim igrama.
    (Nikola, 24. septembar 2021 12:24)

    # Link komentara

  93. A o kome nego najdražim komšijama..
    (Lekskomp, 24. septembar 2021 12:24)

    # Link komentara

  94. njemu bilo bitno da srbe pobedi pa ocekuje nagradu
    (genijalac, 24. septembar 2021 12:23)

    # Link komentara

  95. pa nije normalno,i 25 000 je mnogo
    (Nikola, 24. septembar 2021 12:23)

    # Link komentara

  96. Ti osvoji olimpijsko zlato.
    Inace na 10 000 sportista samo jedan postane profesionalac. Budi u bilo kom poslu prvi od 10 000 isto ti je.
    (ica luben, 24. septembar 2021

    Gde nađe ovaj odnos 1:10000 za sportiste profesionalce?
    (Z., 24. septembar 2021 12:22)

    # Link komentara

  97. Srbija vas prestigla po BDP, Srbija je balkanski Katar...
    (dare slovenac, 24. septembar 2021 12:21)

    # Link komentara

  98. Igrajte za Srbiju ili još bolje za Kosovo i biće para!!! U Norveskoj dobiju buket cvijeća!!
    (Goran, 24. septembar 2021 12:20)

    # Link komentara

  99. Pa ne možemo mi da se uspoređujemo sa tigrom regiona.
    (mario, 24. septembar 2021 11:35)


    Ok ali neke su cinjenice date od medjunarodnih institucija a ne iz Srbije, jedino ako ne mislis da Srbija utice i na Evrostat ili Svetsku banku..?
    Ali sve ok, pitanje nagrada jeste i odnos prema medaljama i borbi za grb zemlje...
    (SRB über alles, 24. septembar 2021 12:20)

    # Link komentara

  100. "Ove godine se izjednacavamo po ukupnom BDP.
    Na 52 mlrd smo svega sto se proizvede i u jednoj i u drugoj zemlji."
    (pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)

    1. ne izjednačujemo se, još ste iza i za sad ćete tamo i ostati
    2. čak i ako se jednog dana izjednačimo po ukupnom BDP-u, to još uvijek znači da svaki stanovnik Srbije proizvede duplo manje od stanovnika Hrvatske. Plaće bolje da i ne spominjemo
    3. Srbija je po ukupnom BDP-u odavno prestigla Monako. Brzo obavijesti tamošnje stanovništvo da nabave srpske vize i da se presele u Srbiju.
    (grupni_flex, 24. septembar 2021 12:18)

    # Link komentara

  101. Dok god suparnika u sportu gledate kroz prizmu protivnika u ratu ("ljudi-ubice") gubićete...
    (Paradoks, 24. septembar 2021 12:17)

    # Link komentara

  102. tempirao si formu za utakmicu sa Srbijom u grupnoj fazi...sta reci osim da te je Savic bas nadmudrio
    (Kreg, 24. septembar 2021 12:13)

    # Link komentara

  103. pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)
    Molim vas lepo da se ne blamirate ovakvim glupostima kakve mi koristi od tog imamo kad mi je plata 40000? Prestanite da se k..čite lažima. Dajte nam plate barem upola onoj ko u Hrvata. Čitam da im je prosek već prešao 1000 evra, a mi se hvalimo šta smo od 300 evra jedva nateglo do 500 pa smo onda “lider” kao da se to maže na leb. Em ti takvog lidera, nikad siromašnijeg ni bolesnije.
    (Rade, 24. septembar 2021 12:07)

    # Link komentara

  104. (123, 24. septembar 2021 11:17)


    Због мржње и искомплексираности који су им неизлечиви.
    (Samosvesna građanka, 24. septembar 2021 12:04)

    # Link komentara

  105. Gde se ima tu se rasipa.
    (u sve se razume raja, osim kako da zaradi 400+ evra :), 24. septembar 2021 12:01)

    # Link komentara

  106. Nije sve u novcu, nešto je i u parama....
    (ZliZo, 24. septembar 2021 12:00)

    # Link komentara

  107. A u juznoj pokrajini izdvajamo 100.000 eur za zlato ako se ne varam.
    (Keynes, 24. septembar 2021 11:37)

    Heroin dobro plaća !
    (JPR24, 24. septembar 2021 11:59)

    # Link komentara

  108. Radis 40 godina i imas penziju 300e a a nacionalna pezija od 40 godine 5x veca...mislim da to nije normalno... grejanje i porezi su veliki nzm kako ovi zamisljau da obican narod pezivi
    (Gradjanin beograda, 24. septembar 2021 11:36)

    Ti osvoji olimpijsko zlato.
    Inace na 10 000 sportista samo jedan postane profesionalac. Budi u bilo kom poslu prvi od 10 000 isto ti je.
    (ica luben, 24. septembar 2021 11:59)

    # Link komentara

  109. Da niste rasturali SFRJ danas bi Jugoslavija imala i 150000 € .... pa sad budite srecni sto imate i 25000€.
    Srbija ce u budućnosti praviti sve vecu razliku.
    (Deyan X, 24. septembar 2021 11:57)

    # Link komentara

  110. Radis 40 godina i imas penziju 300e a a nacionalna pezija od 40 godine 5x veca...mislim da to nije normalno... grejanje i porezi su veliki nzm kako ovi zamisljau da obican narod pezivi
    (Gradjanin beograda, 24. septembar 2021 11:36)

    Budi najbolji na svetu u svom poslu i imaces mnogo vise od ovih 70 hiljada e koliko sportisti dobijaju za medalju na OI.
    (Stevan, 24. septembar 2021 11:53)

    # Link komentara

  111. Lukava Srbija vas poslala na Madjare. Takav vam horoskop bio. Sta da se radi.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 24. septembar 2021 11:50)

    # Link komentara

  112. Pa toliko ste puni usta rodoljublja i ljubavi prema lijepoj vašoj, što onda ne igrate za džabe?!
    (panter pudlica, 24. septembar 2021 11:48)

    # Link komentara

  113. Није нормално ни једно ни друго. Професионални спорт је бизнис. Колике награде добијају деца која освајају медаље на олимпијадама из физике, математике и информатике? Националне пензије за спортисте богаташе су посебна прича. За тај новац би сваке године могло да се изгради неколико школских базена, да нам деца науче да пливају.
    (Куп је битан, 24. septembar 2021 11:45)

    # Link komentara

  114. Pa ne možemo mi da se uspoređujemo sa tigrom regiona.
    (mario, 24. septembar 2021 11:35)

    Zaista ne mozete.

    Ove godine se izjednacavamo po ukupnom BDP.
    Na 52 mlrd smo svega sto se proizvede i u jednoj i u drugoj zemlji.

    Pre 9 godina je ta razlika bila 15mlrd u vasu korist.
    Za 2 ste prestignuti iako ste clanica EU i imate pristup neogranicenim fondovima.
    (pa lepo, 24. septembar 2021 11:44)

    # Link komentara

  115. Mogli su njihovim vaterpolistima i milion da obecaju :)
    (marko, 24. septembar 2021 11:44)

    # Link komentara

  116. Pa mi smo lider u regionu
    (3210, 24. septembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  117. Mi smo se malo bili opustili a oni se ponadali i na kraju nisu napravili nista, neko je drugi, tradicionalno, uzeo zlato i tu nagrada od 70.000 ne igra preveliku ulogu...
    (111, 24. septembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  118. Zašto mi moramo na druge da gledamo.
    Koga bre interesuje Krvatska.
    A za sve koji su zavidni, počnite i vi neki sport i usavrsite ga tako da imate neke koristi od toga.
    I treba da se nagradi nas ponos.
    Poređenju honorara u Zadrugi, Parovima i slično gde truju našu decu ova suma je za mene više nego pristojna.
    Budite i vi zlatni na Olimpijadi pa ćete i vi tu sumu dobiti.
    Ja lično se ne bavim sportom, ali nisam zavidan za uručenu nagradu.
    (Drago, 24. septembar 2021 11:42)

    # Link komentara

  119. pa naravno da je u redu, a tek ce da bude u redu. samo kad smo vas resili ugoslavije
    (mikac74, 24. septembar 2021 11:38)

    # Link komentara

  120. A u juznoj pokrajini izdvajamo 100.000 eur za zlato ako se ne varam.
    (Keynes, 24. septembar 2021 11:37)

    # Link komentara

  121. Radis 40 godina i imas penziju 300e a a nacionalna pezija od 40 godine 5x veca...mislim da to nije normalno... grejanje i porezi su veliki nzm kako ovi zamisljau da obican narod pezivi
    (Gradjanin beograda, 24. septembar 2021 11:36)

    # Link komentara

  122. Pa ne možemo mi da se uspoređujemo sa tigrom regiona.
    (mario, 24. septembar 2021 11:35)

    # Link komentara

  123. Sad mozes da napises memoare kako sam na oi pobedio srbiju. Ima ko da ih cita kosarkasi bivsi i buduci vaterpolisti itd. Isto kao kada smo vas pobedili u rukometu nas trener selektor bi trebalo da napise knjigu. Pa kako ne shbatas da je takvo ponizenje od sopstvene drzave samo motiv vise da odes tamo i pokidas a ne da kukas.
    (nebitan srbin, 24. septembar 2021 11:35)

    # Link komentara

  124. "Da li mislite da je normalno kada naši igrači čuju da imaju nagradu za zlato 25.000 evra, a Srbi 70.000, dok Mađari ili Italijani imaju 100-120.000!? Dobro, ne idemo mi na OI zbog novca, ali sve to negde ostavlja nekakav trag", kaže Tucak u podkastu Inkubator.

    Sta bi tek gospodin rekao kad bi cuo da nasi osvajaci bilo koje medalje imaju pravo na nacionalnu penziju od 40 godine zivota. Ta penzija je najmanje 2 puta veca od prosecne plate a uzgred govoreci zbog nacina izracunavanja tu prosecnu platuprima manjina.
    (Kile, 24. septembar 2021 11:34)

    # Link komentara

  125. Ovaj covek toliko nevesto krije svoje OZBILJNE komplekse od Srbije da je pomalo smesno. Ali vise tuzno...
    (Sabre, 24. septembar 2021 11:33)

    # Link komentara

  126. Plavi delfini zaslužuju mnogo više, ali mi smo siromašna zemlja! Naši delfini igraju od srca i da nije bilo nikakve premije oni bi uzeli zlato, jednostavno oni si u sportskom, moralnom, ljudskom smislu ono najbolje što ima Srbija! Vater vaterpolo ko te ne bi volo!
    (cukce, 24. septembar 2021 11:31)

    # Link komentara

  127. Šta se bune? Mi smo ekonomski tigar.
    (King, 24. septembar 2021 11:28)

    # Link komentara

  128. Super je sve funkcionisalo u revijalnom delu takmičenja. Kad je počelo da se igra za pare, sve je postavljeno na pravo mesto..
    (realan zvezdas, 24. septembar 2021 11:26)

    # Link komentara

  129. Pa ako nije bitan novac zasto ga gospodin onda pominje ?
    (123, 24. septembar 2021 11:17)

    # Link komentara

  130. Sve je to normalno.
    (Muta, 24. septembar 2021 11:13)

    # Link komentara