1. Nije mi jasno kako ekipa koja ima toliku razliku u klasi bude dve trecine meca (mozda i vise) u podredjenom polozaju?
    (Hm..., 22. septembar 2021 17:33)

    # Link komentara

  2. ha hahah, još jedan lažni pokušaj šajberovaca.

    u poslednjih 11 derbija tj. od sezone
    17/18, skor je sledeći (prvenstvo)
    - 3 pobede FKP
    - 3 pobede CZV
    - 5 nerešenih

    od tih 5 nerešenih, 4x ste jurili rezultat posle 0:1uključujući i boačijev "gol" i Pešićev ofsajd

    Kup:
    - 3 pobede FKP
    - 1 remi (CZV penalima)
    (mister Deki, šerif od Moldavije,

    Lepo je čovek napisao, u poslednjih 11 PRVENSTVENIH utakmica, 3 puta Zvezda, 1 Partizan, 7 nerešeno. Drugo je pitanje zašto 11 a ne 15, 20, ovoliko ili onoliko godina, uključujući i kup.
    (Aca, 21. septembar 2021 12:10)

    # Link komentara

  3. "Класа" у српском фудбалу?

    Добар виц.
    (sempervivum, 20. septembar 2021 23:47)

    # Link komentara

  4. Vidi se razlika i u dugovanju!
    (Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada..,

    Jbg,veći klub veći i dugovi.
    (Ivan82, 20. septembar 2021 20:56)

    # Link komentara

  5. @mister Deki
    Druze, o cemu pricas? Da li je realno? Da li te je malo sramota? Covek je rekao 11 prvenstvenih a ne ukupno utakmica. Dakle, od poslednjih 11 prvenstvenih derbija (posmatrano od 27.8.2017.) imate jednu pobedu na JNA 2-0 a Zvezda tri na Marakani, ostalo je bilo nereseno…
    (Ja volim tebe ludo.., 20. septembar 2021 19:08)

    A o cemu ti pricas,zar ne vidis da je i to glupost?Odredis period za koji znas da ti odgovora ,sto nije rekao,recimo, zadnjih 20 utakmica-naravno da nece jer mu to ne odgovara.Mogao je reci i zadnje 2,jel tako,to su sve gluposti da bi se mi ovde bespotrebno raspravljali.
    (marko992, 20. septembar 2021 19:48)

    # Link komentara

  6. @mister Deki
    Druze, o cemu pricas? Da li je realno? Da li te je malo sramota? Covek je rekao 11 prvenstvenih a ne ukupno utakmica. Dakle, od poslednjih 11 prvenstvenih derbija (posmatrano od 27.8.2017.) imate jednu pobedu na JNA 2-0 a Zvezda tri na Marakani, ostalo je bilo nereseno…
    (Ja volim tebe ludo.., 20. septembar 2021 19:08)

    # Link komentara

  7. Bogami se videlo sat vremena niste znali gde je levo
    (Cer, 20. septembar 2021 18:28)

    # Link komentara

  8. Ma sad Terza i Ilijev kao prave neku frku idiotskim i potpuno nerealnim izjavama da se vlasi ne dosete. A u stvari, ishod je dogovoren i Natko ih je sve neprijatno iznenadio. I jedne i druge. pa su morali nekako da umuljaju izjednačenje da bi vuci bili siti i ovce (mi navijači) na broju. Mislim da je pored ove dvojice ,, prepametnih" i sudija uplatio nešto na x u nekoj dalekoj kladionici i može se reći da se potrudio da mu tiket prođe.
    (Kvotar, 20. septembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  9. Hahaahahha kad god gledas to je tako kao sto si napisao. Pošto očigledno slabo gledas onda to nije tako . U poslednjih 11 prvenstvenih derbija partizan ima jednu pobedu. Bas ti to redovno pratis.
    (Hahahahahaha, 20. septembar 2021

    ha hahah, još jedan lažni pokušaj šajberovaca.

    u poslednjih 11 derbija tj. od sezone
    17/18, skor je sledeći (prvenstvo)
    - 3 pobede FKP
    - 3 pobede CZV
    - 5 nerešenih

    od tih 5 nerešenih, 4x ste jurili rezultat posle 0:1uključujući i boačijev "gol" i Pešićev ofsajd

    Kup:
    - 3 pobede FKP
    - 1 remi (CZV penalima)
    (mister Deki, šerif od Moldavije, 20. septembar 2021 17:28)

    # Link komentara

  10. Doktore, a šta ćemo sa - 62.000.000 €?
    (NiK, 20. septembar 2021 17:24)

    # Link komentara

  11. Koju li je ovaj utakmicu gledao?
    (Aleksandar, 20. septembar 2021 17:19)

    # Link komentara

  12. Još se trijezniš poslije svadbe?
    (Nbc, 20. septembar 2021 16:53)

    # Link komentara

  13. Tako je, trebalo je da izgubite...
    (gari, 20. septembar 2021 16:49)

    # Link komentara

  14. Дуг уопште није велики и у складу је са буџетом клуба, вредношћу играчког кадра и могућностима зараде у УЕФА такмичењима. Дуг Реала је скоро милијарду евра, што је опет у складу са њиховим буџетом. Тако послују фудбалски клубови широм света, а и не само фудбалски клубови. Колико је само држава дужна? Уосталом шта би банке радиле да нема тих дугова.

    Главни проблем клубова у Србији је што продају играче за мале паре и што не могу да направе боље спонзорске уговоре. На пример, Газпром нама даје 4 милиноа евра годишње, а Шалкеу 20 милиона. Звезда сваке године игра или Лигу шампиона или Лигу Европе где чак и прође групу, а Шалке игра у другој лиги, и далеко је иза Звезде на УЕФА ранг листи, али Шалке је из Немачке.

    За појачања се слажем 100%.
    (Марко, 20. septembar 2021 14:33)

    Pa ne bih bas rekao da si u pravu za dug.
    Kazes dug je u skladu sa vrednoscu tima.
    E pa vidis vrednost tima ne odredjuje transfermarket vec potraznja za igracima.
    Gajic je na TM imao vrednost 4,5 a otiso za 1,2.
    Vi nemate vrednost tima ako niko nece te igrace da kupi i plati za njih obestecenje.
    A tako je i kod Partizana isto.
    Dalje kazes da je dug u skladu sa budzetom. A ne kazes da budzet nema realnu projekciju prihoda.Vas i Partizanov budzet se pravi po principu sponzori Gasprom,drzava i jos nesto sitni privatnici nakrpi se vrh vrhova 10 miliona Zvezda a Partizan nema ni toliko.A onda Terza kaze budzet nam je 30 do 40 miliona godisnje.Znaci tih 10 realnih i ostalih 20 pod parolom ucicemo u ligu sampiona i prodati igrace.
    A onda izostane prodaja i LS pa tras minus 16 miliona prosle i jedno 20 ove godine.I ode Zvezda na 80 miliona duga na kraju ove godine.Sledece ako opet nema LS jos ode i na 100 .
    Ista je prica za Partizan.
    Nasi klubovi nemaju realne vec kockarske budzete.
    A ko kocka uvek je u minusu.
    (asima, 20. septembar 2021 16:48)

    # Link komentara

  15. Od cele ove bezvezne priče mene zanima samo jedna stvar.
    Zašto ova spodoba nije na robiji ?!
    (Grunf, 20. septembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  16. i opet nikad 'jaca' zvezda ne moze da dobije partizana haha. kad god gledam vas derbi, ili remi ili pobjeda partizana. budimo realni, partizan je broj jedan u srbiji, po meni puno veci od zvezde.
    (mateo, 20. septembar 2021 15:15)

    Hahaahahha kad god gledas to je tako kao sto si napisao. Pošto očigledno slabo gledas onda to nije tako . U poslednjih 11 prvenstvenih derbija partizan ima jednu pobedu. Bas ti to redovno pratis.
    (Hahahahahaha, 20. septembar 2021 16:47)

    # Link komentara

  17. Hm, jesmo li gledali istu utakmicu?! CZ da bude preeesrećna zbog boda. OK je da se voli svoj klub, ali ovakve izjave su totalna glupost.
    (Šumadinac, 20. septembar 2021 16:40)

    # Link komentara

  18. U timu je morao biti Suma iza Rikarda...Natkho sa Zdjelarom...Kenig umesto Markovića..Terzić umesto Jovića, Živković umesto Miljkovića...U takvom rasporedu snaga ne bi znali gde je izlaz sa stadiona posle utakmice.
    No vezara na klupi crno-belih koja se hvali pobedama nad ekipama 4.klase ide vam na ruku...u prošlom derbiju poklon gol od Jojića, u ovom nanovo...Malo li je ????
    (Zoran, 20. septembar 2021 15:09)

    A onda dođe Santa Klara i 2:1 pobedi.
    (Ajgor, 20. septembar 2021 16:31)

    # Link komentara

  19. ubedi me, doktore!
    (mojeime**, 20. septembar 2021 16:30)

    # Link komentara

  20. i opet nikad 'jaca' zvezda ne moze da dobije partizana haha. kad god gledam vas derbi, ili remi ili pobjeda partizana. budimo realni, partizan je broj jedan u srbiji, po meni puno veci od zvezde.
    (mateo, 20. septembar 2021 15:15)

    Da jbt, vidim pratiš sve derbije, osim pretposlednjeg...kada je Zvezda pobedila golom Ivanića.
    I da, svaku sezonu je Zvezda završila sa +15 bodova prednosti.
    Partizanovi nizovi pobeda traju uvek do derbija.
    Uglavnom, svako je uvek na strani svojih, pa tako i ti Mateo si uz tvoje.
    (Ajgor, 20. septembar 2021 16:28)

    # Link komentara

  21. Terza, umesto sto pricas gluposti bolje se potrudi da Ivanic potpise novi ugovor. Prosle godine najbolji igrac, a ove igra sve slabije. Juce se nije video na terenu.
    (Zvezdas, 20. septembar 2021 16:28)

    # Link komentara

  22. Ovaj je lud.
    (Nbc, 20. septembar 2021 16:27)

    # Link komentara

  23. hahahahaha pa videla se razlika u klasi druže, pogotovo sa vašim mvp-jem simovićem
    (deadpool, 20. septembar 2021 16:26)

    # Link komentara

  24. Tako je doktore.
    (Rolo Martins, 20. septembar 2021 16:23)

    # Link komentara

  25. U kakvoj klasi sunce ti ? Šta je on gledao ? Jedino sto se može reci, to je da je bilo barem više fudbala nego prethodnih godina, ali i dalje nije to to, daleko od toga !
    (JPR24, 20. septembar 2021 16:23)

    # Link komentara

  26. doktor terza zna taj posao.
    (heisenberg, 20. septembar 2021 16:22)

    # Link komentara

  27. Terzic je najjaci Partizanov igrac u redovima C.Zvezde ....
    (Nebojsa, 20. septembar 2021 16:03)

    # Link komentara

  28. zvezda jeste bila bolja u prvom, Partizan u drugom poluvremenu, ali nije bila bas razlika u klasi, Partizan je imao ozbiljnije sanse u drugom, mogao je lako do pobede, zvezda i dalje ima problem sa napadom, opet je kriminalno odradjen prelazni rok, niko o tome ne prica, sve u svemu, imali smo srece za ovaj bod..
    (magla svuda oko nas, 20. septembar 2021 15:56)

    # Link komentara

  29. Naravno Partizan ima kvalitetniji Tim.
    (Dzemo, 20. septembar 2021 15:53)

    # Link komentara

  30. Vidim kad je penal, video sam i da je lopta presla gol-liniju kad nije priznat gol Bogunovica i uvek je bilo sporno sudjenje, uglavnom je islo na vasu stranu, nikad ne bi moglo da se desi da lopta predje granicu igralista i da mi damo gol, a da to bude priznato. Nista nisam izmislio, juce smo mi osteceni, a napisao sam i zasto i kako. Seti se i 129. Derbija, to je bilo '07, tek to sto je bila bruka.
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 15:50)

    # Link komentara

  31. Naročito Dioni pravi razliku...vidi se klasa!
    (MomaSRB, 20. septembar 2021 15:48)

    # Link komentara

  32. Sklonite ovog čoveka. On širi defektizam i ne vodi korektnom odnosu sa našim najvećim rivalom. Očito je da njega u CZ, a neke FCP ovakvi navodi drže na pozicijama. Dokle ovakvi ljudi? Logično bi bilo da se tenzije spuštaju, da se rukovodstva druže, jedni drugima čestitaju medjunarodne uspehe i medjusobno se poštuju. Dosta je prostakluka. Po čemu smo mi bili toliko bolji?
    (VIT, 20. septembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  33. izjave iz iste kuhinje.. Najbolji u istoriji, bla, bla...
    (Qwerty86, 20. septembar 2021 15:42)

    # Link komentara

  34. Marko, pusti tu statistiku, stariji se secaju sipke, vujovica (ne maja), colica, babarogica i ostalih. Od 2001. do 2007. ste imali cetiri pobede, pokradeni smo onda za cist gol Ilieva na JNA kad je bilo 0:0, za najmanje dva penala nad Nadjem i Dankom Lazovicem (Stojkovic tada branio za vas i srusio ga), na oba Derbija sam bio i video sa Juga da su to penali. U Kupu ste nas 2004. pokrali u polufinalu kad je bio ofsajd PRE izvedenog auta, a mi jos stali zato sto se jedan vas igrac povredio?! Ovo vam je vec cetvrti puta da vas sudija vadi na JNA (onaj skandal iz '16 ne racunam, o tome ni da polemisem necu, tada je realno trebalo da bude 4:1, 4:2 ili 5:2 za nas, a najmanje 3:1 u svakom slucaju), prvo ofsajd i faul Pesica u napadu pa fantomski gol Boacija pa prosle godine faul u napadu pre faula Jojica, a pre toga jos i nepokazan crveni karton za raseceno oko Sume i sad ova otimacina sinoc kad nije sviran faul nad Vujacicem, a nad Rodicem (iskreno, jeste bio) jeste?! A ovo su samo utakmice na nasem stadionu, gde su tek one kod vas...
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 15:14)

    Sine,spadam u tu kategoriju koja je gledala kad su sudili Šipka,Babarogić i ostali i nikad ništa nije bilo sporno.Ako ti vidiš sa juga šta jedva vide i kamere koje se usporavaju,ti si bolji od lasera ali si samo obični grobarčić koji samo kuka i izmišlja.Ako bih ja počeo ovde da nabrajam koliko su sudije vama pomagale u derbiju a Zvezdi odmogle,trebalo bi mi milion karaktera.Juče niko nije oštećen.
    (MIĆA, 20. septembar 2021 15:38)

    # Link komentara

  35. Nije ti pametno Terza da toliko fališ Partizan, jer ti si ipak na čelu Zvezde... Da, videli smo svi kao što kažeš veliku razliku u klasi na strani Partizana, koji je dominirao, ali ipak to zadrži za sebe, delije ti neće to oprostiti.
    (2CRAZY, 20. septembar 2021 15:36)

    # Link komentara

  36. Buhahah,uvek bolja za klasu,a uvek izvlači živu glavu.....
    (Hhhhh, 20. septembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  37. Hahaha koja crna klasa
    (delija, 20. septembar 2021 15:33)

    # Link komentara

  38. Izvini klaso, nisam te prepoznao!
    (Max, 20. septembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  39. Znači, kada klasa primi gol, raspada se i postaje škart. Terzićev doprinos fudbalskoj teoriji.
    (PFC, 20. septembar 2021 15:29)

    # Link komentara

  40. Ne slažem se sa prvim čovjekom mog voljenog kluba.Oni nemaju nekoga kao Katai,mi nemamo poput Rikarda.Odlični Marković je prerano izašao,Falko prekasno ušao..Crvene kartone su trebali dobiti Sanogo i Urošević.Itd,itd..Sve u svemu,najpošteniji ishod meča!
    (Mislim,dakle postojim, 20. septembar 2021 14:44

    Za Sanoga i Uroševića se slažem, ali ako je poništen Rikardov pogodak, onda je trebalo i kod gola Zvezde da se proverava povlačenje i opasna igra! Pogledajte lige petice svaku sumnjivu situaciju var proverava, ali izgleda to za Zvezdu ne važi!
    (mpile, 20. septembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  41. Jel rekao neko Dragoviću da izvadi Rikarda iz džepa?
    @Rule

    Nije mu niko rekao, zato što je ovaj sam iskočio, postigao regularan gol i umalo het-trik da postigne.
    (Parni valjak, 20. septembar 2021 15:21)

    # Link komentara

  42. Crvena z. bolja do 30. minuta. Ostalo je Partizan bio bolji. Promašene šanse na obe strane, ali i utisak da je sudija znatno promenio kriterijum u drugom delu, u korist Crvene.
    Razlika u klasi - teško. Dve ekipe sličnog kvaliteta, sa puno nedostataka i po nekoliko inspirisanih pojedinaca na obe strane. To opet govori o nedostatku sistema u oba kluba, nikako o nekakvoj "klasi" koju ovaj čovek pominje.
    (Aki, 20. septembar 2021 15:20)

    # Link komentara

  43. i opet nikad 'jaca' zvezda ne moze da dobije partizana haha. kad god gledam vas derbi, ili remi ili pobjeda partizana. budimo realni, partizan je broj jedan u srbiji, po meni puno veci od zvezde.
    (mateo, 20. septembar 2021 15:15)

    # Link komentara

  44. Marko, pusti tu statistiku, stariji se secaju sipke, vujovica (ne maja), colica, babarogica i ostalih. Od 2001. do 2007. ste imali cetiri pobede, pokradeni smo onda za cist gol Ilieva na JNA kad je bilo 0:0, za najmanje dva penala nad Nadjem i Dankom Lazovicem (Stojkovic tada branio za vas i srusio ga), na oba Derbija sam bio i video sa Juga da su to penali. U Kupu ste nas 2004. pokrali u polufinalu kad je bio ofsajd PRE izvedenog auta, a mi jos stali zato sto se jedan vas igrac povredio?! Ovo vam je vec cetvrti puta da vas sudija vadi na JNA (onaj skandal iz '16 ne racunam, o tome ni da polemisem necu, tada je realno trebalo da bude 4:1, 4:2 ili 5:2 za nas, a najmanje 3:1 u svakom slucaju), prvo ofsajd i faul Pesica u napadu pa fantomski gol Boacija pa prosle godine faul u napadu pre faula Jojica, a pre toga jos i nepokazan crveni karton za raseceno oko Sume i sad ova otimacina sinoc kad nije sviran faul nad Vujacicem, a nad Rodicem (iskreno, jeste bio) jeste?! A ovo su samo utakmice na nasem stadionu, gde su tek one kod vas...
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 15:14)

    # Link komentara

  45. mister Deki, šerif od Moldavijе @ па зар и ви синоћ нисте имали среће? Диони сам испред голмана па Катаи главом погађа пречку. Могло је бити и 2:0 за Звезду. Броје се само голови, тако не филозофирај много.
    (Пунки Ша, 20. septembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  46. U istoj izjavi i da mu je ekipa bila smusena posle gola, nepovezana i haoticna igra i da je kvalitet derbija bio znatno veci nego u prethodnim utakmicama!? I cestitke treneru Stankovicu i igracima na dobroj igri? E svasta...
    (Radisa, 20. septembar 2021 15:10)

    # Link komentara

  47. Terza skači do neba , jer na klupi Partizana je tvoj čovek, zvani kompleks Stanoje
    U timu je morao biti Suma iza Rikarda...Natkho sa Zdjelarom...Kenig umesto Markovića..Terzić umesto Jovića, Živković umesto Miljkovića...U takvom rasporedu snaga ne bi znali gde je izlaz sa stadiona posle utakmice.
    No vezara na klupi crno-belih koja se hvali pobedama nad ekipama 4.klase ide vam na ruku...u prošlom derbiju poklon gol od Jojića, u ovom nanovo...Malo li je ????
    (Zoran, 20. septembar 2021 15:09)

    # Link komentara

  48. Šta je ovde profesorovih botova.Zvezda je u ovom trenutku za klasu bolja od Partizana.Zašto nije pobedila,pa ne pobedi uvek bolji klub.Dobili smo skoro Liverpul,Salcburg..itd,itd,to ne znači da je Zvezda bila jači klub.Momentum,i to je to.Da je Zvezda dala bar gol u prvih 30 mi. rezultat bi bio drugačiji.Generalno,zadovoljan sam igrom,ima rupa,ali da ih nema verovatno bi klub vredeo 200mil . i igrao lagano LŠ.Dragović,Katai,Kanga,Ivanić...itd su za klasu iznad fudbalera Partizana.Nato šutnuo,Borjan dekoncentrisan već duže vreme,i to je to.Biće to ozbiljna ekipa kako vreme bude prolazilo,potrebno je samo raditi jako i to će sve biti kako treba.Treba nam neko da se izmerimo gde smo,to je Partizan,i to je ok.Pozdrav
    (Zoran, 20. septembar 2021 15:09)

    # Link komentara

  49. Па кад је разлика у класи, како један гол да их поремети? Саморекламер...
    (Јабучило, 20. septembar 2021 15:08)

    # Link komentara

  50. Vidi se, Partizan dosta bolji
    (Aca7, 20. septembar 2021 15:07)

    # Link komentara

  51. sto ste onda krali vreme posle izjednacenja??? partizan je zurio a vi ste odugovlacili.
    (silby, 20. septembar 2021 15:06)

    # Link komentara

  52. Sine dali ste gol 5 min pre kraja...da nam je Vas mentalni sklop pa da se valjamo ko prase na Bozic zadnjih pola sata utakmice kada vodimo...na srecu nije...inace kidamo Vas u rupi na prolece.
    (Pedja, 20. septembar 2021 14:33)

    Kako da ne, iskidaste koliko nas kidate, toliko da ste prošle godine izgubili derbi za titulu i derbi u finalu kupa. Evo i sad ste nas iskidali toliko da umesto da se odlepite na + 5 bodova, na kraju ćete izgubiti i ovu titulu. Kad god je partizanu bilo bitno i presudno da pobedi, on to nije umeo, kako 1966 tako i danas. Jednostavno luzerski tim.
    (Zeljko Stefanov, 20. septembar 2021 15:03)

    # Link komentara

  53. meni nije jasno zasto mnogi pisu da je bio los derbi,to mogu da kazu zvezdini navijaci jer je njihov klub licio na ekipu nekih 20 minuta u pocetku a posle su delovali ko grupa gradjana.partizan je igrao brzo i lepo za oko,lepo su driblali,kombinovali,pravili sanse...nekim cudom,neznanjem i sebicnoscu pojedinca je izostao drugi gol i usledila je kazna u vidu katajia kojem zvezda treba da stavi spomenik sta sve on radi i sam vuce ekipu,ja kao partizanovac slavicu kad on ode.isto kao i marin sto je bio dobar.partizan ima brzu i lucidniju ekipu,zvezda vuce bodove na fizicku snagu i na iskustvo ali su tromi i spori.da im nema tog katajia bili bi 50 posto losiji.eto koje realan i iskren moze da vidi da partizan igra lepsi i bolji fudbal.zvezda daje golove na neke frljoke,greske,otpadke...u bitnijim utakmicama.videcete kad budu imali pritisak da pobede partizan na marakani ima noge da im se odseku
    (nesa80, 20. septembar 2021 15:01)

    # Link komentara

  54. Partizanovac sam ,ali objektivno,koliko je akcija i ozbiljnih Zvezda kroz igru (po zemlji ) ,napravila da bi neko rekao da je za klasu bio bolji u derbiju? Najopasnija je bila na centaršutu(sto se vidi kroz dat gol). Od nekog 30-80 min (pogotovu u drugom poluvremenu) je bila gotovo odsečena od gola Partizana.
    (NijeBitno, 20. septembar 2021 15:01)

    # Link komentara

  55. Kao Zvezdas, iskreno mislim da je izjava ovog coveka sramotna. Ako smo svi gledali istu utakmicu, videli smo gotovo bezopasnu Zvezdu bez pravog zara i zelje za pobedom. Videli smo i Partizan koji svakako nije bolji (na papiru), ali je utakmicu vise zeleo da pobedi. Natho dade golcinu, a mi iz ko zna koje krstene sanse ubacismo gol glavom. A od pocetka mi je mirisalo na 1:1. Retko tuzna prigoda za fudbalske sladokusce je gledanje ovog naseg “derbija”.
    (severnjak, 20. septembar 2021 14:57)

    # Link komentara

  56. Ovaj "strucnjak" je doveo Dionija , toliko
    (chox, 20. septembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  57. Voleo bih da se Partizan ne oglašava, da ne uđemo u novu šaradu saopštenjima...ovi što pričaju pokazali su se dugovanjima, a to je njihov teren, a ne taktika i klasa. Od čistog računa može da krene akumulacija kapitala za kvalitetna pojačanja ili za ostanak mladih fudbalera.
    (darko, 20. septembar 2021 14:55)

    # Link komentara

  58. Pa ako je razlika u klasi, onda ne bi smeo jedan golčić to da poremeti...
    (KoJeOvdeLud, 20. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  59. Vrlo je moguce da Rikardov gol nije regularan tj. da je bio postignut nakon prekrsaja Urosevica, ali, sta onda reci za zvezdin gol? Ono je kontinuirani faul nad Vujacicem! Vec cetiri puta se vadite na JNA i svaki put vam u tome pomognu sudije! I ne samo na JNA, istini za volju, sudjenje je lose svugde.
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  60. Да дочекам један дерби да ни ми ни навијачи Звезде не причамо о сумњивим одлукама судија нити о Терзићевим изјавама... Да дочекам дан да ми играмо полуфинале Лиге шампиона у уторак, а Звезда у среду... Да дочекам дан да општи коментар буде "какав дерби! дајте Бајерн и Барселону да се играмо!". Тешко, брате, тешко...
    (Тја..., 20. septembar 2021 14:54)

    # Link komentara

  61. Vidi se razlika i u dugovanju!
    (Kako ko? Dragan brate iz Novog Sada.., 20. septembar 2021 14:53)

    # Link komentara

  62. i na kraju, zaboravio da pomene najklasnijeg igrača - sudiju Simovića, svog komšiju iz Lovćenca.

    Kako god Stanoje sa predsednikovom klubom u prvenstvu ima 3-3-1.

    A i taj poraz iz prošlog derbija, jedan jedini udarac na gol. A tokom cele utakmice Borjan ih spašavao, prečka im se tresla.

    Miljenici sreće, FSS i sudijske organizacije
    (mister Deki, šerif od Moldavije, 20. septembar 2021 14:50)

    # Link komentara

  63. Jel rekao neko Dragoviću da izvadi Rikarda iz džepa?
    (Rule, 20. septembar 2021 14:49)

    # Link komentara

  64. @linolada, tri klase iznad protivnika? Pitanje je da li ste uopste bolji od nas (veci igracki fond imate, to nije sporno), covece, vi na nasem stadionu prakticno ne znate za postenu pobedu jos od Djurdjevdana '12.
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 14:16)

    Ви имате период од 18 година без победе на нашем стадиону (1977-1995). Имате и период од шест година без победе у дербију (2001-2007) уз гол разлику 10:0 у том периоду. Притом сте у том периоду освојили три титуле. А што се утакмица на вашем стадиону тиче, ми смо последњи пут победили 2016. У последњих 10 дербија Звезда је победила 3 пута, а Партизан једном. Укупно је 65:47.
    (Марко, 20. septembar 2021 14:46)

    # Link komentara

  65. Ne slažem se sa prvim čovjekom mog voljenog kluba.Oni nemaju nekoga kao Katai,mi nemamo poput Rikarda.Odlični Marković je prerano izašao,Falko prekasno ušao..Crvene kartone su trebali dobiti Sanogo i Urošević.Itd,itd..Sve u svemu,najpošteniji ishod meča!
    (Mislim,dakle postojim, 20. septembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  66. Terza je "uvek u pravu"?
    Prvih 30 min. je C.Z. bila bolja,a onda se 60 min. nije videla na terenu,Partizan ih je pregazio,sudija je "skrojio" rezultat,poništio regularan gol Partizanu,a onda nije svirao faul nad Vujačićem(smešno obrazloženje sudije Jokića,da ga je Lazetić vukao za gaćice,a ne za dres???),posle čega je C.Z. izjednačila,te se cigani opet provukoše,iako su za "klasu" bolji!!!
    (Don Kihot, 20. septembar 2021 14:44)

    # Link komentara

  67. Sve je tacno rekao.
    (ja, 20. septembar 2021 14:43)

    # Link komentara

  68. Ako ste juce pokazali klasu evo ja grobat prihvatam da tako igrate svaku buducu.
    (asima, 20. septembar 2021 14:42)

    # Link komentara

  69. Kako te bre nije sramta.Ti nikako da odgovoriš zašto je Zvezda u tolikim dugovanjima i ko je kriv za promašena pojačanja koje klub mora da plaća a ima ih na desetine od Kafua, Embesilija, Jeftovića, Stojiljkovća, Čaušića, Rikardinja, Jirke, Melega, Kanjasa, Garsije, Tomanea, Žandera, VanLa Pare, Bakajoka, Dionija, Falka itd.
    (Zvezdaš, 20. septembar 2021 14:42)

    # Link komentara

  70. Ta "razlika u klasi" se nije videla u golovima. Videlo se ne znanje jer kada ne iskoristis sansu ne znas. Kao kada se pika fudbal pa je sansa a ovaj drugi vice, pusti ga ne zna. Na kraju Partizan je dao gol ali je ponisten..
    CZ je dala gol ali je Natko dao gol sa 20 metara? Bezobrazna izjava od strane kluba koji je trebao da izgubi i koji je celu utakmicu jurio prednost Partizana? Jer je za klasu bolji?I ovaj prica o razlici u klasi?
    (Volt Bogdanic, 20. septembar 2021 14:39)

    # Link komentara

  71. @kalcokera i serifova zvezda
    ,,Dejo ne moze dobiti partizan i stanoja’’
    7.4.2021. Crvena Zvezda (Stankovic)-Partizan (Stanojevic) 1:0-Ivanic 58.
    Da ti ne spominjem i finale kupa jer ajde bilo je na penale..Koliko ja vidim u 4 njihova duela Deki dobio 1 u regularnom toku, 1 na penale i 2 puta nereseno, od cega onaj prosle sezone osim gola koji vam je Erakovic poklonio niste centar presli..Bas dobro stoji samrok stanoje u medjusobnom skoru
    (Nbgd, 20. septembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  72. Rece jedan od realnijih ljudi na balkanu ...ta ista Zvezda je pobedila Bragu koja ih je oducila od fudbala , izbacila Strazbur,Kopenhagen , Kraasnodar, ponedila Liverpul iz dva suta ...nisam cuo da je rekao nezaluzeno ....elem ..Zvezda je bolje usla u utakmicu svakako ali u 99 posto ovakvih utakmica na kraju rezultat bude 3 gola razlike za tim poput Partizna , pri tom Partizan ima visoku stopu efikasnosti a Zvezda nisku ove sezone ...Dionijeva sansa i nije sansa s obzirom na igraca kome treba 120 udaraca da bi postigao gol , za razliku od Rikarda kome treba 1.5 prilika za isto ...itd itd ...da ne elaboriram previse jer bojim se da sledbenici davaoca ovakve izjave ne mogu da razumeju mnogo detalja ..
    (nenad, 20. septembar 2021 14:35)

    # Link komentara

  73. @tnt
    Stigao vas umor,ahahaha,posle mesec dana fudbala ahahaha.Verovatno zato niste u drugom poluvremenu presli posteno centar.Idi begaj momce
    (vlado, 20. septembar 2021 14:34)

    # Link komentara

  74. Нисмо ни ми задовољни што ниси купио потребна појачања и што је дуг велики а доста се пара зарадило протеклих година.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. septembar 2021 14:14)

    Дуг уопште није велики и у складу је са буџетом клуба, вредношћу играчког кадра и могућностима зараде у УЕФА такмичењима. Дуг Реала је скоро милијарду евра, што је опет у складу са њиховим буџетом. Тако послују фудбалски клубови широм света, а и не само фудбалски клубови. Колико је само држава дужна? Уосталом шта би банке радиле да нема тих дугова.

    Главни проблем клубова у Србији је што продају играче за мале паре и што не могу да направе боље спонзорске уговоре. На пример, Газпром нама даје 4 милиноа евра годишње, а Шалкеу 20 милиона. Звезда сваке године игра или Лигу шампиона или Лигу Европе где чак и прође групу, а Шалке игра у другој лиги, и далеко је иза Звезде на УЕФА ранг листи, али Шалке је из Немачке.

    За појачања се слажем 100%.
    (Марко, 20. septembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  75. Sine dali ste gol 5 min pre kraja...da nam je Vas mentalni sklop pa da se valjamo ko prase na Bozic zadnjih pola sata utakmice kada vodimo...na srecu nije...inace kidamo Vas u rupi na prolece.
    (Pedja, 20. septembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  76. Ovaj je slucaj za posmatranje. Gde on zivi. Iako sam Delija budi brate objektivan. Partizan je ovog puta bio bolji
    (Stršljenovi, 20. septembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  77. Uvek se bolji za klasu vadi pred kraj uz pomoć Elvisa. Ali baš uvek...
    (Šta ste se stisli, pokaži talenat!, 20. septembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  78. Ko bre moze da gleda ovu tugu od lige….
    (golijat, 20. septembar 2021 14:30)

    # Link komentara

  79. Nema saopstenja u vezi sudjenja, bar je necim zadovoljan...
    (Santi, 20. septembar 2021 14:25)

    # Link komentara

  80. Ti se u klase ne razumeš pa se drži "džentlmenskih sporazuma" i plaćaj iste na vreme. Kao u vicu o kosmonautima.
    (... i ne diraj ništa!, 20. septembar 2021 14:24)

    # Link komentara

  81. Deki pogodio sa izmenama.... Netačno.
    Stanoje promašio sa izmenama...
    (punimlimemke, 20. septembar 2021 14:24)

    # Link komentara

  82. steta je sto je ovaj jos u fudbalu,jadan fudbal!!!
    (kraljevljanin, 20. septembar 2021 14:22)

    # Link komentara

  83. Tu razliku u klasi izgleda samo ti vidiš i tebi slični.
    Da li je realno da skauti velikih klubova nikako da vide. Doduše vide skauti velikana kao sto je Ferencvaros….E moj Doktore…
    (lucky, 20. septembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  84. Odakle opet ovoliki dug Zvezde i Partizana? Dokle obični ljudi koje ovo ne zanima da vas finansiraju?
    (Mister No, 20. septembar 2021 14:21)

    # Link komentara

  85. Bezobrazna izjava.Eto sad i jedan od blizanaca moze da vidi kako je to kad te neko omalovazava i unizuje,isto kao sto oni zajedno to rade svim ostalim klubovima odvajkada.
    (nislija s merak, 20. septembar 2021 14:20)

    # Link komentara

  86. E moj ti, da ti nije zemljaka iz Lovcenca da ponisti cist gol zbog kosarkaskog faulcica Partizan bi lagano dobio, a ti bi bio u misjoj rupi.
    (Xman, 20. septembar 2021 14:18)

    # Link komentara

  87. @srpski istok
    Zvezda je pre primljenog gola imala 1 na 1 sa golmanom i precku. Pored toga je imala potpunu terensku inicijativu. Partizan je dao gol kako je dao, Rodic je ispao kao ja da sam cuvao Natha a Borjan je verovatno ocekivao goluba a ne loptu. Partizan je u drugom poluvremenu imao inicijativu nekih 20-30 minuta zato sto je Deki na poluvremenu napravio hazardersku izmenu zadnji vezni-napadac umest zadnji vezni-ofanzivni vezni pa tek onda tamo u 60-70 min drugog napadaca ako je uopste trebalo nesto odmah da menja jer je Zvezda generalno to prvo poluvreme bila bolja. Dakle, Zvezda je tu dobila rupu u sredini koju Partizan srecom nije iskoristio. Poslednjih 20 min Partizan nije dominirao kao u prvom delu drugom polivremena. Rezultat je realna imajuci u vidi oba poluvremena.
    (Ja volim tebe ludo.., 20. septembar 2021 14:18)

    # Link komentara

  88. U pravu si , videla se razlika u klasi.
    Natho je klasa za sve na terenu ukljucujuci i Borjana.
    (Djordje Stanojevic, 20. septembar 2021 13:27)
    Za sve vase iz PFC na terenu mozda jer osim njega nemate krstenog fudbalera a on moze da izdrzi poluvreme jedva. A to sto vas ne tresemo petardama odavno mozete samo da zahvalite ziherisanje taktikama u derbiju prvo Miloja pa Dekija ali ko zna koja prica stoji iza toga jer su trenutni igraci Zvezde za vase Galaktikosi po kvalitetu a to je dokazano u evropskim utakmicama gde se igra pravi fudbal za razliku od onog sklanjanja kakav vi igrate sa Macvom pa im “pozajmljujete” igrace.
    (ko-ometator, 20. septembar 2021 14:18)

    # Link komentara

  89. Kakva je to klasa kada smo igrali ‘smuseno i haoticno’? Bilo bi dobro da, konacno, Rodic, Gajic i Borjan ‘greju’ klupu!
    (Dragan, 20. septembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  90. U pravu si , videla se razlika u klasi.
    Natho je klasa za sve na terenu ukljucujuci i Borjana.
    (Djordje Stanojevic, 20. septembar 2021 13:27)

    A sta je ti Borjan ove sezone? Lik direktni krivac za gol protiv Omonije, direktni krivac za ispadanje od Serifa, isto njegovi golovi..itd. Bratko..Tatko kako li se vec zove je odigrao na svezinu, Katai i Kanga su klasa sa njim, ali su bili iscrpljeni od utakmice protiv Brage.
    (Milan, 20. septembar 2021 14:17)

    # Link komentara

  91. @linolada, tri klase iznad protivnika? Pitanje je da li ste uopste bolji od nas (veci igracki fond imate, to nije sporno), covece, vi na nasem stadionu prakticno ne znate za postenu pobedu jos od Djurdjevdana '12.
    (Pirotehnicar, 20. septembar 2021 14:16)

    # Link komentara

  92. Koju li je ovaj gledao utakmicu, nešto je pomešao
    (shone, 20. septembar 2021 14:15)

    # Link komentara

  93. U pravu si
    Videla se razlika kad je ovaj njihov mali provozao Rodića kao da se bavi rekreativno fudbalom.
    (cenic, 20. septembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  94. Нисмо ни ми задовољни што ниси купио потребна појачања и што је дуг велики а доста се пара зарадило протеклих година.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. septembar 2021 14:14)

    # Link komentara

  95. Ne znam ko jos gleda derbi. Ničeg zanimljivog i kvalitetnog. Važno je da dve grupacije ljudi troše narodne pare i žive na visokoj nozi, a da se narod uopšte ne pita. Privatizacija pa se igrajte svojim parama.
    (Željko, 20. septembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  96. Prvih 35 minuta smo ih odučili od fudbala, apsolutna dominacija po svim statističkim parametrima i objektivno, a nakon toga kada nas je sustigao umor posle Brage utakmica je ušla u egal, u svakom slučaju sledeći derbi se igra na Marakani pred našom publikom i na našoj travi, imaćemo prednost domaćeg terena i bićemo jači za inostranog napadača, a možda i za još koje pojačanje, plus Ben i Pavkov.
    (TNT, 20. septembar 2021 13:40)

    Nemoj mi Bena leba ti, lik za 4 sezone u Zvezdi svaki derbi je bio NAJGORI igrac Zvezde, a tek statistika 11 derbija, 1 gol, "strasan" napadac, a tek u igri sto ga nema, lik igrac manje za Zvezdu, ali bukvalno.
    (Milan, 20. septembar 2021 14:13)

    # Link komentara

  97. Dosta samouverena izjava s obzirom na to da je Zvezda izjednacila pred sam kraj utakmice. Kada se na to doda i situacija u kojoj se nalazi njegov klub onda ovo sto Terzic prica izgleda prilicno neskromno mozda i malo arogantno.
    (Tatko, 20. septembar 2021 14:12)

    # Link komentara

  98. Generalno, Zvezda ima kvalitetnije igrače, čak i bez Bena i Pavkova. Svi su očekivali mnogo više. Po meni Falko treba da igra i da igramo mnogo brže. I da, Partizan je za nijansu bio bliži pobjedi. I da, Stanoje, kome igraju razni Miljkovići, je bolji strateg od Dekija Stankovića.
    (Svarožić, 20. septembar 2021 14:00)

    Taj Ben je Zvezdi evo 4 sezone igrac MANJE u svakom derbiju, uvek bio najgori igrac, a tek statistika, 10-11 derbija SAMO 1 gol. Na svakom derbiju bio najgore ocenjeni igrac Zvezde, tako da daj malo razmisli pre nego sto nesto napises.
    (Milan, 20. septembar 2021 14:08)

    # Link komentara

  99. mislim da ti upornopokusavas da se salis, ali niti si duhovit niti si zabavan. zvezda ima dosta los tim, i dosta dobar dug. verovatno niko ne sme ni da pomisli da prinudno nesto izvrsi. za to vreme ste prodali svu decu koja su vredela, a dovodili ste tomanea, zandera, la paru, dionija, falcinelija, garsiju... da parafraziram maratonce voleo bih da ste deca nekog mog neprijatelja, odnosno da je ve navedeno zavrsilo u partizanu. nijedan igrac ne moze da se proda za bilo kakve pare. tim je spor, igra nam je ocajna. da se ovi nisu odlomili od straha kad vide crveno belo i nisu znali gde su prvih dvadesetak minuta ... sve posle toga bilo je ocajno.
    (dusan, 20. septembar 2021 14:07)

    # Link komentara

  100. Sve u pravu. Pola sata nisu crni centra prešli, bez šuta na gol, mi promašili tri zicera. Dioni sam pred golom, Katai sa 6m u prečku i Ivanic traljav šut. Onda crni šutne sa 30m i lopta udje u gol. Uzas!! To je fudbal, slabiji uvek ima priliku da iz ničega napravi nešto, to su juče crni uspeli.
    (Spale, 20. septembar 2021 14:06)

    # Link komentara

  101. Pa videla se razlika u klasi stim sto je Partizan tranao da pobedi sa 3- 1 da budemo realni
    (kakva glupost, 20. septembar 2021 14:04)

    # Link komentara

  102. Izvini, doktore, koju si ti utakmicu gledao?!
    (atomic, 20. septembar 2021 13:24)Derbi Zvezda trebala da vodi 2:0 a da niste imali stece mozda i 0;4 bi bio krajx
    (Aleksej, 20. septembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  103. Da Stanoje nije trener Partizana, ne bi ti video ni blizu boda ovaj derbi.
    (Wild West, 20. septembar 2021 13:41)

    A Stanoje je kao loš trener ili šta? Ne razumem ovu glupost?
    (ja, 20. septembar 2021 14:02)

    # Link komentara

  104. Zvezda je super prošla ako pogledamo sastav koji je izašao na teren. Bez krila, sa jednim bekom (Rodićem koji ima snage za jedno poluvrijeme) i na sredini Sanogo i Krstičić.

    Generalno, Zvezda ima kvalitetnije igrače, čak i bez Bena i Pavkova. Svi su očekivali mnogo više. Po meni Falko treba da igra i da igramo mnogo brže. I da, Partizan je za nijansu bio bliži pobjedi. I da, Stanoje, kome igraju razni Miljkovići, je bolji strateg od Dekija Stankovića.
    (Svarožić, 20. septembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  105. Ja sam zadovoljan bodom jer je lako partixan mogao jos +3 boda da doda.. Malo je falilo. Generalno, ne tako lep fudbal ali ne ni ono sto smo vidjali, seckanje, krljanje i valjanje...a terza magija uspeo poske 6 godina evrope da duplira dug, za to mu svaka čast. Dovode se pojacanjankoja u krajnju ruku to i nisu. Jedina klasa na terenu su Dragović i mozda Natho i Katai uz Borjana koji je delimicno kriv za gol ali generalno odlično brani..
    (Stefan bgd, 20. septembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  106. Doktore budi klasa pa plati Lećeu, i vrati Fiorentini pare koje ste vec potrosili.
    (Lester Bo McCaleb, 20. septembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  107. Ovaj će nas ugasiti, stvara neku tenziju lošu, hvali nas i pali, a mi se primamo. Volim Zvezdu do neba ali u jedne i druge vode pogresni ljudi
    (MrC, 20. septembar 2021 14:00)

    # Link komentara

  108. Priznao čovek da je partizan klasa
    (nrmk, 20. septembar 2021 13:59)

    # Link komentara

  109. Bolje nadji krstenog spica...sramota za onog Dionija .., on moze u Smederevo
    (Nebojsa Jovanovic, 20. septembar 2021 13:59)

    # Link komentara

  110. Mnogo je bolje kada se ne izjasnjavas...
    (armija, 20. septembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  111. Objasni ti dug brale moj...
    (Trust no one, 20. septembar 2021 13:58)

    # Link komentara

  112. Sta se videlo? Oba desna beka ne znaju sta je centarsut?
    (filipovsky23, 20. septembar 2021 13:56)

    # Link komentara

  113. Stručna analiza prema obrazovanju !
    "Zato nam je - kako nam je"
    (Fer !, 20. septembar 2021 13:52)

    # Link komentara

  114. A što su pali posle primljenog gola? Kako 1 gol toliko može da ih izbaci iz ritma?
    Šta nam znači dominacija od pola sata bez realizacije?
    Psihički smo jako loše spremni za derbije i tu krivica ide i Milojeviću i sad Stankoviću. Da se manemo fraze da nema favorita u derbiju, mi u ovim godinama dominacije u prvenstvu treba 70 posto derbija da dobijamo!
    Čemu veličanje mladih igrača? Pumpanje zbog tržišne cene? Jako nam to uspeva. Primeri su prošlogodišnji bonusi.
    Jedno poluvreme i odmah neki hvalospevi. A šta su to oni specijalno uradili? Stanić piruetu, Lazetić se eto borio i Eraković je defanzivno bio dobar ali lopta mu je strani objekat. I ovako prelako polete u svojim glavama, a onda ih još vi ovim izjavama pumpate nepotrebno. Prvo nek stasaju sa bar dobrom polu sezonom pa onda da se priča, ovo ovako je kontraproduktivno.
    Izvesno je da će ove sezone biti duga borba za titulu, tako da derbije moramo da dobijamo a ne da padamo u trans kad izjednačimo.
    Bolje da Terzić vodi BOLJU klupsku politiku a igrači i trener da vode priču na terenu.
    (5. STAR, 20. septembar 2021 13:51)

    # Link komentara

  115. Ja kao nemi posmatrac i simpatizer kluba primecujem da smo i pored redovnog ucestvovanja u evropskim takmicenjima napravili dug od koliko,50 miliona!? Ne znam navijaci sta ce da primete,ali meni je sve jasno i nisam zadovoljan nimalo.
    (Najiskrenije, 20. septembar 2021 13:28)

    Zar je i bitno ovo kad ce narod i drzava sve to da pokrije? Jedan Derbi Kaunti je proglasio stecaj, Salke i Hamburger su u drugoj ligi, a Zvezda i Partizan i dalje rade “bezgresno”.
    (janjalin, 20. septembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  116. samo da mi je znati, koju je utakmicu gospodin Terzic gledao
    (maxa, 20. septembar 2021 13:28)

    On je sve samo gospodin nije.
    (Dijagnostičar, 20. septembar 2021 13:50)

    # Link komentara

  117. Klasa su Dragović, Katai, Rikardo i Natho, ostalo boranija sa obe strane! Ćuti i ne brukaj se, dobro smo prošli bez obzira da li si ti nezadovoljan!
    (severnjača, 20. septembar 2021 13:49)

    # Link komentara

  118. Jedino što si tačno rekao, dobra igra u početku (15 minuta) i da si zadovoljan bodom... Partizan vas je trebalo dotući koliko ste očajni, ali OČAJNI... Pritom ni Partizan nije ništa posebno, ali u ovom trenutku je bolji i opasniji... Prosto nemate igru i posle primljenog gola vaša sredina terena nije postojala...
    Dragović i Eraković odlični, ostalo ispod proseka...
    (srpski istok čuva ugled navijača, 20. septembar 2021 13:44)

    # Link komentara

  119. od svih igrača, uz Katai jedina klasa vam je tvoj komšija iz Lovćenca, sudija Simović
    (gladijator, 20. septembar 2021 13:43)

    # Link komentara

  120. Da Stanoje nije trener Partizana, ne bi ti video ni blizu boda ovaj derbi.
    (Wild West, 20. septembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  121. Nije mi jasno koju je utakmicu dotični gledao.
    (Mohikanac, 20. septembar 2021 13:41)

    # Link komentara

  122. U pravu si, videla se. Trebalo je da izgubite...
    (stefi, 20. septembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  123. Prvih 35 minuta smo ih odučili od fudbala, apsolutna dominacija po svim statističkim parametrima i objektivno, a nakon toga kada nas je sustigao umor posle Brage utakmica je ušla u egal, u svakom slučaju sledeći derbi se igra na Marakani pred našom publikom i na našoj travi, imaćemo prednost domaćeg terena i bićemo jači za inostranog napadača, a možda i za još koje pojačanje, plus Ben i Pavkov.
    (TNT, 20. septembar 2021 13:40)

    # Link komentara

  124. Ti se izgleda jos nisi oporavio od svadbe? Zvezda bolja u prvih 30 minuta, Partizan u sledecih 60. Kada ste primili gol raspali ste se nacisto, i samo su vas sreca i sudija spasili da ne bude drugi i treci. Partizan vas je probijao i levo i desno i kroz sredinu.
    (navijac, 20. septembar 2021 13:39)

    # Link komentara

  125. ovo je kao ona izjava, najbolji smo u Evropi, živimo u zlatnom dobu...
    (dr mr, 20. septembar 2021 13:38)

    # Link komentara

  126. Kako da ne,evo vec poslednjih 30-ak godina se vidi,1:0,0:0,2:1...sve rezultati koji govore o "razlici u klasi".
    Za vreme pre navedenog perioda skidam kapu.
    (marko992, 20. septembar 2021 13:37)

    # Link komentara

  127. Zvezdaš sam, ali "razlika u klasi" je vrlo mutan pojam. Od trenutka kada je poveo, Partizan je igrao bolje, pre svega jednostavnije od nas. Naši igrači srednjeg reda su uvek pravili potez više, a u odbrani smo dopustili višak šansi. Na sreću, dali smo gol, ali treba nam više energije, brža i tačna dodavanja napred, više duplih pasova, a manje držanja lopte u nogama. To dobija utakmice, a ne klasa!
    (Mige, 20. septembar 2021 13:37)

    # Link komentara

  128. bili smo moćni do primljenog gola Partizana a onda nas je go ošamutio. Ekipu koja je moćna i koja je 3 klase iznad protivnika ne bi trebao jedan gol u mreži da poremeti. Imala je Zvezda još sat vremena da postigne 3 ili 4 i reši problem. Na kraju je strahovala da ne primi još jedan .
    (linolada, 20. septembar 2021 13:36)

    # Link komentara

  129. Ha ha ha. Koju si ti utakmicu gledao???
    (Milan K., 20. septembar 2021 13:36)

    # Link komentara

  130. o kakvoj ovaj klasi prica???
    (nikola, 20. septembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  131. Kakva razlika u klasi ?? Ako su Dioni, Kristicic, Rodic, Gajic, Erakovic klasa, crno nam se pise.
    (Kremenko, 20. septembar 2021 13:35)

    # Link komentara

  132. Naravno da se videla razlika bolji je Partizan mnogo!
    (Miodrag, 20. septembar 2021 13:34)

    # Link komentara

  133. Hahahahahaha ma daj...
    (KecTref, 20. septembar 2021 13:32)

    # Link komentara

  134. … можда би ти и поверовао да нисам гледао утакмицу
    (Кики, 20. septembar 2021 13:30)

    # Link komentara

  135. sve ok Terzo, moćni smo to svi vidimo. nego kako to da ovako moćni ne možemo prodati ni jednog igrača za ozbiljnije pare i odakle nam dug od 60 miliona posle 5 god igranja u Evropi?
    (savo, 20. septembar 2021 13:29)

    # Link komentara

  136. Bolje da se zapita zasto nema napadača već golove daju krila... Smesno je kako čovek nema odgovornosti za katastrofa prelazni rok
    (!!!, 20. septembar 2021 13:29)

    # Link komentara

  137. Ja kao nemi posmatrac i simpatizer kluba primecujem da smo i pored redovnog ucestvovanja u evropskim takmicenjima napravili dug od koliko,50 miliona!? Ne znam navijaci sta ce da primete,ali meni je sve jasno i nisam zadovoljan nimalo.
    (Najiskrenije, 20. septembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  138. samo da mi je znati, koju je utakmicu gospodin Terzic gledao
    (maxa, 20. septembar 2021 13:28)

    # Link komentara

  139. U pravu si , videla se razlika u klasi.
    Natho je klasa za sve na terenu ukljucujuci i Borjana.
    (Djordje Stanojevic, 20. septembar 2021 13:27)

    # Link komentara

  140. haha.. razlika u klasi..ko da nas tukli 5:0 .. :D onaj Dijoni vam je stvarno klasa :) šalu na stranu ja osim Katajia i Dragovića u Zvezdi ne vidim ni jednog igrača da zna da igra fudbal a Terza lupa o klasi
    (Pop, 20. septembar 2021 13:26)

    # Link komentara

  141. dejo ne moze dobiti partizan I stanoja
    kao I sto ti.I mrkela ne znate da.kupite nijednog igraca da vredi
    (kalcokera I serifova zvezda, 20. septembar 2021 13:25)

    # Link komentara

  142. Izvini, doktore, koju si ti utakmicu gledao?!
    (atomic, 20. septembar 2021 13:24)

    # Link komentara

  143. Koju li je on utakmicu gledao?
    (Beli, 20. septembar 2021 13:23)

    # Link komentara

  144. Bahatost nisam voleo ni kod Vujosevica i Djurica ne volim ni kod Terzica...
    (Iskrebo, 20. septembar 2021 13:23)

    # Link komentara

  145. Зато ћете да нам дувате у леђа минимум до пролећа на табели - класе!
    (Kralj mača, 20. septembar 2021 13:22)

    # Link komentara

  146. Videla se razlika, u korist Partizana.
    (Pero, 20. septembar 2021 13:20)

    # Link komentara