Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Apsolutno je nebitno šta ko prihvata ili ne prihvata.
Sudija je video faul, VAR tehnologija je potvrdila da je bio čist faul,
tako da je medijsko spinovanje može samo da šteti medijima koji se time bave.
Ovakve izjave podsećaju na onu čuvenu : "Priznajem samo sud svoje partije".
(ciao ragazzi, 21. septembar 2021 13:11)
Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Ne znam zasto se drami oko ovoga. Bio je faul. Udaren je i gurnut igrac koji je trebalo da izbaci loptu.
Navijam za Partizan, ali bi trebalo malo posten
(Nikola, 20. septembar 2021 15:22)
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
naslov vesti je da li je opravdano poništen gol partizana.ovo što si napisao je kao kad bi ja sad pisao o pokradenoj utakmici 2017 koju su grobari dobili neregularnim golom tavambe i zato što leonardo nije dobio crveni za udaranje protivnika laktom,a posle je dao 2 gola
(slobinator, 20. septembar 2021 15:09)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
Zašto jokić nije objasnio kako se zove onaj udarac u karateu zvezdinog igrača prema glavi Vujačića. To se obično zove opasna igra i sankcioniše se prekršajem. A da vi ste zvezda šampion..
.
(of on trt, 20. septembar 2021 15:02)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
Nisam gledao utakmicu, pogledah sad snimak situacije. Deluje da je bio faul, jeste Rodic oklevao ali da je bio prvo kontakt na Rodiceva ledja pa onda tek sa loptom, to je tacno.
(Ns, 20. septembar 2021 01:27)
"Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
@neutral fe"
Jel sviran taj ofsajd onda?
Toliko cest menjaju tumacenje pravila oko igranja rukom i ofsajda da vise nisam siguran koja su trenutno. Pre 4-5god bi bio ofsajd. Pre 2 ne bi bio.. Danas.. pojma nemam. Jeste Ivanic najblizi golu u trenutku suta, ALI sut je direktno na gol. Pre par godina je umacenje da se svaki sut racuna kao nova akcija i da nema "aktiviranja" igraca. Ne znam da li je to jos na snazi..
(nele, 20. septembar 2021 00:57)
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Jel onaj Grujic sto je sviro.penal za Zvezdu kada je lopta udarila Rnica u butinu?
Ili mozda neki drugi Grujic koji prizna gol za Zvezdu iz gol auta?
Koji od te dvojice crnih Grujica je taj sto ga pominjes?
Kako to nasi navijaci a nas ostete i vama pomazu?
(asima, 20. septembar 2021 00:11)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Pa ako racunamo da je Rodic vazduh onda si u pravu.
(asima, 20. septembar 2021 00:08)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Sem vara je bitno i ko gleda var.
Ako sudije hoce da nekom nameste utakmicu deset vara tu nista ne moze da pomogne.
Var je izmisljen da pomogne kod slucajne greske sudije.
Al kad mafijaska sudijska organizacija zeli da se nesto namesti dzaba tu var.
Sudija odlucuje da li ce se gledati var i niko drugi.
A njegove kolege su u var sobi.
Var je za slucajne greske zapamti.
(asima, 20. septembar 2021 00:04)
Faul je bio naravno, nego što je ovaj paun od sudije tolerisao mesarsku igru Partizana i nije zaštitio igrače koji igraju fudbal, a koji su retkost.
Više puta nije svirao očigledne prekršaje na centru i tako je pravio kontre Partizanu.
Faul Uroševića je bio za dva crvena, a on mesar dobi samo žuti. Zdjelar nije dobio karton.
Ovaj Simović je sve samo sudija nije. Bruka!
(Goran, 19. septembar 2021 23:55)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Kriterijum sudijski je sporan.
Ako je ono nad Rodicem bio faul morao je po istom kriterijumu da bude i prekrsaj nad Vujacicem od vaseg igraca koji je isao djonom.
Al naravno vama se ne svira.
A onda var proverava da li je u ofsajdu Katai ali predhodno faul nece da gleda.
I u sobi glavni za var sudija vas delija Jovanovic,kompletna spanska serija.
A sad slobodno proslavljajte pobedu nad Partizanom rezultatom 1:1.
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
Igrac Zvezde izbija loptu a zatim ON udara u igraca Partizana koji pokusava da ga blokira a NE startuje na loptu. Igrac Zvezde je vec bez lopte kada ON udara igraca Partizana. Nikakv faul ne postoji. Cist gol.
(Wlaya, 19. septembar 2021 23:47)
Neka se analiziraju sve situacije ali jednu ne može niko a to je da se na sitno Zvezdi krala utakmica. Primer je kod žutog kartona za Sanoga a takvih je bilo more spornih dosuđivamja.
(Zvezdaš, 19. septembar 2021 23:34)
Najbolja stvar u Srpskom fudbalu je uvodjenje VAR-a. Nema vise silnih penala za Zvezdu i Partizan. Nema vise spornih situacija. Sve je kristalno cisto.
Sto se tice ove situacije, vrlo laka odluka sudije. Faul u napadu sto je VAR potvrdio.
Navijaci Partizana se naravno nce sloziti (oni ne objektivni), a da je obrnuta situacija, verujem da bi takodje neobjektivni Zvezdasi takodje kukali na sav glas.
(Vanja LFC, 19. septembar 2021 23:24)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Najtuznije je sto ti u ovo sto si napisao stvarno verujes. Stvarnost i cinjenice koje govore dijametralno suporotno tebe ne zanimaju. Od Mazica koji vam svira po dva penala za poluvreme do ostalih koji pomeraju linije gol auta i ponistavaju ciste golove i priznaju golove koji se nisu desili itd i sl. pa sve do Stanoja kome je zabranjeno da stavi Sumu da igra derbi otkako su oterali Savu kome Zvezda nije presla dva puta centar. I ti mrtvo ladno napises sve sto si napisao!
(Almanah, 19. septembar 2021 23:04)
Partizan objektivno bolje odigrao, i Zvezda je dobro odigrala, lep derbi sa dosta sansi. Rodic ovde nije bio zatecen, iako je realno jedna velika rupa, nego je gradio loptu da je pokupi Borjan. Urosevic video sansu i krenuo na nju, vise deluje da nije faul nego da jeste, zasluga je Rodiceva sto je teatralno pao pa se svirao faul. Ono sto je najbitnije jeste da je u odnosu na prethodne derbi utakmice ovo jedan od boljih po prikazanoj igri, taktici i stvorenim sansama sto bi jedino i trebalo da nas raduje, jer je sudijskih gresaka uvek bilo i bice.
(Edward SanchezA, 19. septembar 2021 22:53)
Sa ovog snimka snimnjenog negde sa "meseca", jedva se vide teren i igraci, a kamo li sta se desilo!
Dajte usporen snimak neke druge kamere tu iza gola, a ne snimak sa 200m udaljenosti!
(Cinik, 19. septembar 2021 22:42)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Završetak akcije je samo kada je nedovoljna pozicija ili rečeno ofsajd. VAR reaguje ako sudija ne svira na primer penal. VAR daje signal sudiji da se proverava situacija kao i za ne dozvoljen položaj. Sudija ne mora uvek da gleda snimak. Zato što on sudi meč i važniji je od VAR (Video asistent referee). Sudija je svirao faul jer je bio blizu dogadjaja a VAR nije reagovao. Oni su samo pomoćno sredstvo
(Gradjanin, 19. septembar 2021 22:41)
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Jel se iz tog aviona video i ofsajd posle precke, bas me evo zanima? A recimo iz tog aviona se vidi povlačenje za dres onog vaseg malog karatiste kojem noge vise u vazduhu pre gola..
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:39)
Koliko trebas biti glup, pa da uradis ovo sto je Urosevic uradio..??? Umesto samo da bude tu iza igraca, bez dodira, samo da ovaj oseti njegovo prisustvo, Mozes se nadati da ce u panici da pogresi. Ipak je na samo metar-dva od sopstvene gol linije. Ne , "genije" mora da se zakaci za njega, a jasno je da ce svaki sudija tu da svira faul ma i za najmanji dodir.
(Zoran, 19. septembar 2021 22:35)
Ево да и ја кажем као навијач Партизана о судији на овој утакмици. Пенал над Иванићем није био, Саничанин је био јачи у гурању телима, а уосталом и био је офсајд Иванића. Гол Рикарда исправно поништен. На прву се не види, али Урошевић није ни дотакао лопту него ногу Родића. Пре гола звезде играч у паду вуче Вујачића који не успева да дође до лопте, а уз то покушава да удари шкорпиона и правим чудом промашује главу Вујачића. Ако није окарактерисао као фаул у нападу (што можда и није мора свирати пошто су се обојица повлачили), требао је свирати опасну игру играча звезде. И на крају је требао директан црвени да покаже Урошевићу уместо жутог.
(veljko, 19. septembar 2021 22:29)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
I treba da puste, da svi vi coravi vidite da je bio ofsajd posle precke a ne penal. Cak vam je i zvezdas Jokić objasnio. A ovo, pa vrv nijedan evropski sudija ne bi svirao kao faul pre gola.
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:27)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Jeste. Kada zivis u kuci od cokolade i prozorima od marmelade. Nalupa se covek za sve pare. Sudija svirao faul jer je bio ocigledan. Igrac partizana gura igraca Xvezde pa ne puno ali nekih metar i jos mu ulece nogom u nogu. I lopta se odbija do Rikarda. I sudija naravno svira vise nego ocigledan faul uz potvrdu vara. I onda se nadje pametan da prica o nekakvim povredama pravila koje bi valjda donele nekako gol iako se pistaljka cula posle gola. Ali ajd probaj ti da objasnis to ovom koji prepisuje ovaj komentar gde god stigne a niti je u pravu sto se tice samog pravila niti je u pravu sto se tice sudijske pistaljke. Cenim da ima dosta neznalica koji komentarisu kako nije konsultovan var jer eto sudija nije otisao da pogleda na kameru sam. Uzas
(mile, 19. septembar 2021 22:17)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
Šta ovde nije jasno i rukama i nogom po nesretnom Rodiću. Odneo ga. Šta vam nije jasno. Samo rukama kako ide na Rodića dovoljno je. Inače u kaateu se ono zove mavašigeri udarac.
(реално, 19. septembar 2021 22:11)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
Ej bre pa uhvatili se za penal svi dal jeste ili nije a niko da napise na sta je licilo ovo mucenje lopte 90tak min...
(aleks, 19. septembar 2021 22:07)
Pogledajte svi reprizu ponistenog gola ljudi, Simovic duva u pistaljku tek kada Rikardo dobija loptu pred golom. Stvarno je sramota. Nakgore od svega je to sto je po pravilima morao da pusti da se zavrsi akcija pa da svira. Teska sramota za Crvenu Zvezdu.
(MOE32, 19. septembar 2021 22:07)
Rodić stoji kao ukopan i ceka da Simovac svila faul.
I čeka i čeka i čeka...
I Simović odsvira faul.
(Duka, 19. septembar 2021 20:49)
I zamalo da ostane bez clanka na nozi nakon starta igraca partizan djonom.Faul se vidi iz aviona ali samo slepci ga ne vide.
(Toliko, 19. septembar 2021 22:05)
Nisam ni ocekivao nesto pametno u komentarima. Crno beli pisu gol,crveno beli nije i tako...Realno,ovo je sudjenje bilo dobro. Zasluzuje prelaznu ocenu. Ovde ni govora o golu. Bio je faul.
(TP-1, 19. septembar 2021 22:04)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
(neutral fe, 19. septembar 2021 22:03)
Zabole me realno i za jedne i druge, ali ovo je cist faul. Gurnuo ga je sa ledja, koristio je ruke i lik je odletio dva metra. Ovi sto pisu u ligama petice ne bi bio faul ne znam koji sport gledaju, fudbal sigurno ne.
(DM32, 19. septembar 2021 22:01)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zašto se pravdaš da nisi gledao utakmicu? Sumnjivo mi je to. Trebalo bi VAR to da proveri ;)))
A inače svugde u svetu se komentarišu zanimljivi detalji sa utakmica i naravno suđenje, VAR odluke...Činjenica je da je uvođenje VARa doprinelo većoj regularnosti i spuštanju tenzija među navijačima. Nije bio loš derbi. Realni navijači i jednog i drugog kluba su svesni da su ove godine oba tima prilično izjednačena po kvalitetima. A ostrašćeni će i onako da furaju neki svoj film o superiornosti svoje ekipe i podcenjivanju rivala...
(ZigZagler, 19. septembar 2021 21:59)
@Ivan
u takvim i zbog takvih situacija postoji var, pa bi trebalo i da se primenjuje ovako je besmisleno i realno moze se opravdano sumnjati..
(deda, 19. septembar 2021 21:57)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Nije problem VAR vec ponisten cist gol.
(Faul wifi, 19. septembar 2021 21:57)
Zašto na običnim utakmicama bleje u var za gluposti, a ovde kad je trebalo nije, providno var nam i ne treba šta će nam.
(željko, 19. septembar 2021 21:53)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ajmo malo vest i anketa kako je Sanogo dobio zuti karton. I sta se tu zapravo desilo. I ko je zapravo trebalo da dobije zuti karton.
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Jasno se vidi na snimku da sudija svira faul tek po ulasku lopte u gol. Navodni faul je mirno otpratio i nije imao nameru da ga dosudi. Tek kada je video loptu u mreži kreće u izvršenje zadatka.
(terza1., 19. septembar 2021 21:43)
Ljudi bez kukanja, sudija je dobro odradio derbi, jedina greška je bila što nije dodelio crveni karton na kraju, čovek je bukvalno hteo da mu slomi nogu, ostalo je sve bilo na mestu. Nije lako suditi utakmicu gde svi konstantno kukaju pri svakom kontaktu a naročito treneri.
(ma daj, 19. septembar 2021 21:39)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zakljucak: vara se za mezimicu i sa varom i vez vara.
(Jovo nanovo, 19. septembar 2021 21:37)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27
Zato što je paperjasti Ivanić bio bar metar u ofsajdu (vidi se jasno na snimku), ali to ti Arena nije blagovremeno objasnila ili su se ona dva komentsratora pravila luda (što je verovatnije).
(Laki, 19. septembar 2021 21:20)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Pa kako da dobijete sa 3 razlike, kada imate samo jedan šut u okvir gola? Jedino ako date 'trojku'.
A prečke i par 1000 % šansi za Zvezdu si zaboravio. Dioni, Sanogo, Katai....gol vam visio u vazduhu.
(Ajgor, 19. septembar 2021 21:13)
Uopšte ne sumnjamo u navijačku opredeljenost gosn simovića...
(panter pudlica, 19. septembar 2021 19:37) # Link komentara
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Ako obratite paznju na sudiju tek posto je postgnut pogodak je odreagovao za navodni faul. Ovo sa Zvezdom je postala nova realnost da se krece sa dva gola minusa pa vise niko i ne reaguje na ovakve stvari. Samo treba upamtiti dobro ovaj istorijski momenat.
(Slobodan, 19. septembar 2021 21:08)
фаул и тачка...навијам за партизан али фаул се види из свемирске станице мир...дерби нула као и сваки у задњих 10 година....најмање доброг фудбала,ефективне игре једва 45 минута
(зззз, 19. septembar 2021 21:08)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
da je brih poništio srbiji ovakav gol protiv švajcarske,verovatno bi u srbiji dobio titulu drumskog razbojnika.baš me zanima šta bi deki i piksi rekli o tome.
(debeli, 19. septembar 2021 20:49)
Igrac Zvezde se priprema da izbije loptu, dakle lopta je u njegovom posedu, igrac Partizana sa ledja gura igraca Zvezde i poremeti ga u nameri da izbije loptu, lopta dolazi do Rikarda itd... Objektivno, ovo je cist faul, ne vidim cemu rasprava uopste, inace ne podnosim ni jedne ni druge.
(Mile, 19. septembar 2021 20:46)
Урошевић напада лопту а Родић је пасиван, затечен. Родић је одсутан и ван игре је. И то је његов кикс. Битан је ВАР али је битно и ко га тумачи. Урошевић осваја лопту. Најсмешније је кад се тумаче овакве ситуације па неки коментатор каже: било је контакта? Фудбал је игра контакта. Није фудбал одбојка. Овај гол судија: Немац, Енглез, Шпанац, Италијан, Француз ... никад не би поништио. Такав судија ВАР не би ни позвао а и они из собе њега не би звали. Партизан је оштећен. Што се тиче морала битно је рећи да ће Родић бити јунак у Звезди. Родићу порука: лагање, превара је оно што ће бити наплаћено када будеш трагичар по своју екипу. Од тога се не може побећи.
(обс, 19. septembar 2021 20:43)
Znam kakav bi epilog bio da je ista situacija bila na drugoj strani
(mi los, 19. septembar 2021 19:39)
I ja. Isti kao i kad je Stojke odleteo u prazno, a Milun dao gol.
Tada su stručnjaci iz crno belog tabora govorili da je faul opravdano dosuđen.
(Ajgor, 19. septembar 2021 20:41)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Gol je čist.
Ako se usporeno gleda, sudija, koji je na 10m odatle čeka ishod napada i tek posle gola svira faul, neke 2 sekunde su prošle. Baš glupa situacija. Sa 10 m vidiš sve savršeno, mnogo bolje nego bilo ko na ekranu.
(Uspavani krokodil, 19. septembar 2021 20:38)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Slažem se negde, ali jedan detalj meni više upada u oči.
Sudiji kad da se činilo da će igrači Zvezde izbaciti nekako loptu iz kaznenog. Ili da Partizan nece dati gol. Sve u svemu baš ružno, ako bolje pogledaš videćeš na snimku kako sudija juri da svira faul tek kad Rikardo postiže gol.
Jedino se slažem da je bilo 1:0 C.zvezdu i njoj bi verovatno bio poništen gol. Tako to ide u našem fubalu...
(Beogradjanin, 19. septembar 2021 20:38)
Ljudi ako ovo nije faul, odmah kod oftamologa. Dajte malo realnosti pobogu. Po meni je Partizan bio bolji vcrs, vise zeleo pobedu, zvezda u napadu bleda, samo bunare, nista drugo. Ali da je ovo faul, tu nema polemike uopste.
(Kmekenro, 19. septembar 2021 20:37)
Naravno da nije bio faul. Zašto ga odmah nije svirao, nego tek kada je postignut gol? Svirao je dosta toga retroaktivno. Takodje, pomocni sudija sa desne strane gde je napadao Markovic je u drugom poluvremenu napravio dosta grešaka. Konstantno sudije daju CZ veštačko disanje...
(Robert Lewandowski, 19. septembar 2021 20:37)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Odličan komentar, priznaješ da nije bio prekršaj. Interesantno kada je svirao faul, gleda da li će biti gol pa onda, pogledajte dobro snimak.
A najjači je bivši sudija Jokić koji kaže da povlačenje za dres nad Vujačićem i nije nešto - još kaže igrač Partizana povlači za dres igrača zvezde. Slučajno?!
(Loznica, 19. septembar 2021 20:37)
Na drugoj strani pre gola ista situacija, još očiglednija i ne sudi se faul u napadu! Zato klupa Partizana dobija žuti karton zbog protesta.
Prosto ko' pasulj...
(Igorka, 19. septembar 2021 20:36)
Objektivno moglo je i ovako i onako... Da je bio bilo koji drugi klub a ne Zvezda, gol bi bio priznat. Isto tako i da je obrnuto bilo, Zvezdi bi ovakav gol bio poništen samo protiv Partizana...
Kontakt je bio butinom, pao je čovek lepo, u tom pogledu nije izmišljen faul, ali da je bilo inteziteta za faul, pa realno nije...
Partizan je imao prostora da napravi još 5 šansi bar, ali su se uplašili pobede... Zvezda se nije pitala puno, nisu se oporavili od Brage...
(KoJeOvdeLud, 19. septembar 2021 20:35)
Po kriterijumu koji je zauzeo u prvom poluvremenu ovo nije faul. Kad ga je vec ponistio, morao je ponistiti i zvezdin zbog ociglednog faula na Vujacicem
(pARTizan, 19. septembar 2021 20:35)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
Sledeci put ih raznesite 3:0 i ne dozvolite da vam rezultat zavisi od sudija koje da mogu same bi ugurale loptu u gol Partizana... Sramota je ovaj ponisten gol po toj logici trebao je ponistiti gol Kataia.
(Mirko, 19. septembar 2021 20:27)
Pa ne znamo.Jer gospoda nisu pustila var da vidimo svi jel gol ili nije,kao sto se radi u svim ligama gde se var primenjuje.Uvek se pusti situacija na tv-u da se vidi sta je bilo
(Milos, 19. septembar 2021 20:23)
Cist faul... igrac Zvezde gradi loptu, igrac Partizana mu je iza ledja i ne postoji sansa da sutne loptu a da u isto vreme ne sutne i Zvezdinog igraca. Tu je i VAR da to potvrdi.
(Nenad, 19. septembar 2021 20:21)
Pa oni svaki derbi kradu, Stanoje gazi, melji...Nikakvi su, titulu mogu uzeti samo ako nastave sa ovim poslovima.
(Av titule, 19. septembar 2021 20:16)
Ovo faula videlo nije! Lezerna rekacija onog odbrambenog koji dopusta da mu igrac Partizana izbije loptu. A sudija kad je video da je gol on brze boljevsvira faul! Ako je ovo svirao kao faul morao je da svira faul i pre gola zvezde.
(navijac, 19. septembar 2021 20:15)
Sramota što uopšte postavljate ovo pitanje, naravno da je bilo kontakta i faula sa leđa! A da li je start Uroševića nad Falkom za crveni karton?
(Komentator, 19. septembar 2021 20:14)
Sramotno. Mogu i 100 varova da uvedu u našoj ligi, ali protiv znate čije zvezde se jednostavno ne sme svirati. Inače, ovo se ne bi svirali kao faul u 2.ligi Madagaskara
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 19. septembar 2021 20:13)
Dajte molim vas, čovek stoji pola sata, samo čeka da mu neko uzme loptu, nije se ni zagradio, i Urošević mu uzima loptu i kači ga kukom blago u isto vreme, duel uobičajen. Ajde ovako, da je suprotno u smislu da napadač tako drži loptu ležerno i da uđe odbrambeni i tako mu uzme loptu, jel bi bio penal?
(Tragikomedija, 19. septembar 2021 20:13)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar
Otišao predlog da sudiš finale LŠ
(Paja, 19. septembar 2021 20:13)
Opravdano naravno.Rodic je hteo da izbije loptu i tu najamnji kontakt ga izbacuje iz ravnoteze.Mnogo istih situacija u sesnestercu ,imamo primera po celom svetu i to je faul
(Gogsi, 19. septembar 2021 20:12)
Vidim grobari govore kako nije faul.Pa igrac Zvezde bi prvi stigao do lopte da ga ovaj nije gurnuo.Ovo je svuda faul samo u grobarskim zaverenickim glavama nije.
Sta da kazemo za Urosevicev start koji je okarekterisan kao zuti na kraju utakmice?
(Stark, 19. septembar 2021 20:11)
Sudija je MORAO da pusti da se zavrsi akcija pa tek onda da svira. Ovoje ozbiljna greska i verovatno namerna jer da je pustio da se postigne gol ne bi nikako mogao da ga ponisti, bilo bi 2:0. Tako da, sudija je ponovo pomogao Zvezdi.
(johnny b, 19. septembar 2021 20:09)
Gol je vise nego opravdano ponisten,jedino mi nije bilo jasno zasto sudija odmah nije svirao jer se videlo iz aviona da je Rodic fauliran,vec je sacekao nekoliko sekundi.
(Konstatacija, 19. septembar 2021 20:06)
Daj ljudi nemoj da se sprdamo. Čovek odmah svirao. Udarac sa leđa pri čišćenju u petercu. Stvarno nema ništa sporno. Još sad ima i VAR i ni to vam nije dovoljno. Sve stručnjaci znaju bolje od 5 sudija. Dokle više ove priče. Daj gledajte fudbal ponekad bar realno, ne mora sve da bude navijačka budalaština.
(4k4.Dex, 19. septembar 2021 20:06)
Cist gol,nego ja stvarno ne razumem sto je ovaj Rikardo nezamenljiv,sreca da ja nisam trener,posle one sebicnosti kad nije dao loptu Urosevicu leteo bi kod mene iz tima bar na tri utakmice. Ubedjen sam da je Milovanovic za klasu bolji igrac od Rikarda,slican tip napadaca a razume fudbal.
(Mihajlo, 19. septembar 2021 20:02)
U toku cele utakmice igraci igraju rukama. Gura se igrac rukom sa ledja, u skoku ili ne i sudija sudi kad mu padne napamet. Ovaj start u 16 je na loptu i nema nikakve veze sa faulom..
(111, 19. septembar 2021 20:01)
Normalno da jeste, kao sto bi se ovo isto sudilo i u svim drugim ligama, osim mozda u engleskoj ligi. Igrac sa ledja gura defanzivnog fudbalera, sta je faul ako nije to? Posle se pitate sto se nesto sudi u Evropi, prosto, naucite fudbalska pravila.
(Bradilic, 19. septembar 2021 20:01)
Elvis Prisli je rešio derbi u 2. poluvremenu, poništio gol Partizanu, za sličnu situaciju u 83. minutu nije svirao prekršaj u napadu igrača Crvene z.
(Aki, 19. septembar 2021 20:01)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Sta je ovo? Urosevic ruke nije uopste koristio, Rodic nije znao da je iza njega pa od iznenadjenja pao...ovo da je bilo u Partizanovom sesnastercu Rodic bi dobio zuti zbog simulacije...
(Dali, 19. septembar 2021 19:40)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Sta je ovo? Urosevic ruke nije uopste koristio, Rodic nije znao da je iza njega pa od iznenadjenja pao...ovo da je bilo u Partizanovom sesnastercu Rodic bi dobio zuti zbog simulacije...
(Dali, 19. septembar 2021 19:40)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27
Zato što je paperjasti Ivanić bio bar metar u ofsajdu (vidi se jasno na snimku), ali to ti Arena nije blagovremeno objasnila ili su se ona dva komentsratora pravila luda (što je verovatnije).
(Laki, 19. septembar 2021 21:20)
Ako obratite paznju na sudiju tek posto je postgnut pogodak je odreagovao za navodni faul. Ovo sa Zvezdom je postala nova realnost da se krece sa dva gola minusa pa vise niko i ne reaguje na ovakve stvari. Samo treba upamtiti dobro ovaj istorijski momenat.
(Slobodan, 19. septembar 2021 21:08)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Kriterijum sudijski je sporan.
Ako je ono nad Rodicem bio faul morao je po istom kriterijumu da bude i prekrsaj nad Vujacicem od vaseg igraca koji je isao djonom.
Al naravno vama se ne svira.
A onda var proverava da li je u ofsajdu Katai ali predhodno faul nece da gleda.
I u sobi glavni za var sudija vas delija Jovanovic,kompletna spanska serija.
A sad slobodno proslavljajte pobedu nad Partizanom rezultatom 1:1.
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
Урошевић напада лопту а Родић је пасиван, затечен. Родић је одсутан и ван игре је. И то је његов кикс. Битан је ВАР али је битно и ко га тумачи. Урошевић осваја лопту. Најсмешније је кад се тумаче овакве ситуације па неки коментатор каже: било је контакта? Фудбал је игра контакта. Није фудбал одбојка. Овај гол судија: Немац, Енглез, Шпанац, Италијан, Француз ... никад не би поништио. Такав судија ВАР не би ни позвао а и они из собе њега не би звали. Партизан је оштећен. Што се тиче морала битно је рећи да ће Родић бити јунак у Звезди. Родићу порука: лагање, превара је оно што ће бити наплаћено када будеш трагичар по своју екипу. Од тога се не може побећи.
(обс, 19. septembar 2021 20:43)
Ево да и ја кажем као навијач Партизана о судији на овој утакмици. Пенал над Иванићем није био, Саничанин је био јачи у гурању телима, а уосталом и био је офсајд Иванића. Гол Рикарда исправно поништен. На прву се не види, али Урошевић није ни дотакао лопту него ногу Родића. Пре гола звезде играч у паду вуче Вујачића који не успева да дође до лопте, а уз то покушава да удари шкорпиона и правим чудом промашује главу Вујачића. Ако није окарактерисао као фаул у нападу (што можда и није мора свирати пошто су се обојица повлачили), требао је свирати опасну игру играча звезде. И на крају је требао директан црвени да покаже Урошевићу уместо жутог.
(veljko, 19. septembar 2021 22:29)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Najtuznije je sto ti u ovo sto si napisao stvarno verujes. Stvarnost i cinjenice koje govore dijametralno suporotno tebe ne zanimaju. Od Mazica koji vam svira po dva penala za poluvreme do ostalih koji pomeraju linije gol auta i ponistavaju ciste golove i priznaju golove koji se nisu desili itd i sl. pa sve do Stanoja kome je zabranjeno da stavi Sumu da igra derbi otkako su oterali Savu kome Zvezda nije presla dva puta centar. I ti mrtvo ladno napises sve sto si napisao!
(Almanah, 19. septembar 2021 23:04)
Sa ovog snimka snimnjenog negde sa "meseca", jedva se vide teren i igraci, a kamo li sta se desilo!
Dajte usporen snimak neke druge kamere tu iza gola, a ne snimak sa 200m udaljenosti!
(Cinik, 19. septembar 2021 22:42)
Igrac Zvezde izbija loptu a zatim ON udara u igraca Partizana koji pokusava da ga blokira a NE startuje na loptu. Igrac Zvezde je vec bez lopte kada ON udara igraca Partizana. Nikakv faul ne postoji. Cist gol.
(Wlaya, 19. septembar 2021 23:47)
da je brih poništio srbiji ovakav gol protiv švajcarske,verovatno bi u srbiji dobio titulu drumskog razbojnika.baš me zanima šta bi deki i piksi rekli o tome.
(debeli, 19. septembar 2021 20:49)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Pa kako da dobijete sa 3 razlike, kada imate samo jedan šut u okvir gola? Jedino ako date 'trojku'.
A prečke i par 1000 % šansi za Zvezdu si zaboravio. Dioni, Sanogo, Katai....gol vam visio u vazduhu.
(Ajgor, 19. septembar 2021 21:13)
Najbolja stvar u Srpskom fudbalu je uvodjenje VAR-a. Nema vise silnih penala za Zvezdu i Partizan. Nema vise spornih situacija. Sve je kristalno cisto.
Sto se tice ove situacije, vrlo laka odluka sudije. Faul u napadu sto je VAR potvrdio.
Navijaci Partizana se naravno nce sloziti (oni ne objektivni), a da je obrnuta situacija, verujem da bi takodje neobjektivni Zvezdasi takodje kukali na sav glas.
(Vanja LFC, 19. septembar 2021 23:24)
Elvis Prisli je rešio derbi u 2. poluvremenu, poništio gol Partizanu, za sličnu situaciju u 83. minutu nije svirao prekršaj u napadu igrača Crvene z.
(Aki, 19. septembar 2021 20:01)
Faul je bio naravno, nego što je ovaj paun od sudije tolerisao mesarsku igru Partizana i nije zaštitio igrače koji igraju fudbal, a koji su retkost.
Više puta nije svirao očigledne prekršaje na centru i tako je pravio kontre Partizanu.
Faul Uroševića je bio za dva crvena, a on mesar dobi samo žuti. Zdjelar nije dobio karton.
Ovaj Simović je sve samo sudija nije. Bruka!
(Goran, 19. septembar 2021 23:55)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zakljucak: vara se za mezimicu i sa varom i vez vara.
(Jovo nanovo, 19. septembar 2021 21:37)
Partizan objektivno bolje odigrao, i Zvezda je dobro odigrala, lep derbi sa dosta sansi. Rodic ovde nije bio zatecen, iako je realno jedna velika rupa, nego je gradio loptu da je pokupi Borjan. Urosevic video sansu i krenuo na nju, vise deluje da nije faul nego da jeste, zasluga je Rodiceva sto je teatralno pao pa se svirao faul. Ono sto je najbitnije jeste da je u odnosu na prethodne derbi utakmice ovo jedan od boljih po prikazanoj igri, taktici i stvorenim sansama sto bi jedino i trebalo da nas raduje, jer je sudijskih gresaka uvek bilo i bice.
(Edward SanchezA, 19. septembar 2021 22:53)
Igrac Zvezde se priprema da izbije loptu, dakle lopta je u njegovom posedu, igrac Partizana sa ledja gura igraca Zvezde i poremeti ga u nameri da izbije loptu, lopta dolazi do Rikarda itd... Objektivno, ovo je cist faul, ne vidim cemu rasprava uopste, inace ne podnosim ni jedne ni druge.
(Mile, 19. septembar 2021 20:46)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
(neutral fe, 19. septembar 2021 22:03)
Jasno se vidi na snimku da sudija svira faul tek po ulasku lopte u gol. Navodni faul je mirno otpratio i nije imao nameru da ga dosudi. Tek kada je video loptu u mreži kreće u izvršenje zadatka.
(terza1., 19. septembar 2021 21:43)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Jel onaj Grujic sto je sviro.penal za Zvezdu kada je lopta udarila Rnica u butinu?
Ili mozda neki drugi Grujic koji prizna gol za Zvezdu iz gol auta?
Koji od te dvojice crnih Grujica je taj sto ga pominjes?
Kako to nasi navijaci a nas ostete i vama pomazu?
(asima, 20. septembar 2021 00:11)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Jeste. Kada zivis u kuci od cokolade i prozorima od marmelade. Nalupa se covek za sve pare. Sudija svirao faul jer je bio ocigledan. Igrac partizana gura igraca Xvezde pa ne puno ali nekih metar i jos mu ulece nogom u nogu. I lopta se odbija do Rikarda. I sudija naravno svira vise nego ocigledan faul uz potvrdu vara. I onda se nadje pametan da prica o nekakvim povredama pravila koje bi valjda donele nekako gol iako se pistaljka cula posle gola. Ali ajd probaj ti da objasnis to ovom koji prepisuje ovaj komentar gde god stigne a niti je u pravu sto se tice samog pravila niti je u pravu sto se tice sudijske pistaljke. Cenim da ima dosta neznalica koji komentarisu kako nije konsultovan var jer eto sudija nije otisao da pogleda na kameru sam. Uzas
(mile, 19. septembar 2021 22:17)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
фаул и тачка...навијам за партизан али фаул се види из свемирске станице мир...дерби нула као и сваки у задњих 10 година....најмање доброг фудбала,ефективне игре једва 45 минута
(зззз, 19. septembar 2021 21:08)
Šta ovde nije jasno i rukama i nogom po nesretnom Rodiću. Odneo ga. Šta vam nije jasno. Samo rukama kako ide na Rodića dovoljno je. Inače u kaateu se ono zove mavašigeri udarac.
(реално, 19. septembar 2021 22:11)
Naravno da nije bio faul. Zašto ga odmah nije svirao, nego tek kada je postignut gol? Svirao je dosta toga retroaktivno. Takodje, pomocni sudija sa desne strane gde je napadao Markovic je u drugom poluvremenu napravio dosta grešaka. Konstantno sudije daju CZ veštačko disanje...
(Robert Lewandowski, 19. septembar 2021 20:37)
U toku cele utakmice igraci igraju rukama. Gura se igrac rukom sa ledja, u skoku ili ne i sudija sudi kad mu padne napamet. Ovaj start u 16 je na loptu i nema nikakve veze sa faulom..
(111, 19. septembar 2021 20:01)
Po kriterijumu koji je zauzeo u prvom poluvremenu ovo nije faul. Kad ga je vec ponistio, morao je ponistiti i zvezdin zbog ociglednog faula na Vujacicem
(pARTizan, 19. septembar 2021 20:35)
Sramotno. Mogu i 100 varova da uvedu u našoj ligi, ali protiv znate čije zvezde se jednostavno ne sme svirati. Inače, ovo se ne bi svirali kao faul u 2.ligi Madagaskara
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 19. septembar 2021 20:13)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Uopšte ne sumnjamo u navijačku opredeljenost gosn simovića...
(panter pudlica, 19. septembar 2021 19:37) # Link komentara
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Sudija je MORAO da pusti da se zavrsi akcija pa tek onda da svira. Ovoje ozbiljna greska i verovatno namerna jer da je pustio da se postigne gol ne bi nikako mogao da ga ponisti, bilo bi 2:0. Tako da, sudija je ponovo pomogao Zvezdi.
(johnny b, 19. septembar 2021 20:09)
Nisam ni ocekivao nesto pametno u komentarima. Crno beli pisu gol,crveno beli nije i tako...Realno,ovo je sudjenje bilo dobro. Zasluzuje prelaznu ocenu. Ovde ni govora o golu. Bio je faul.
(TP-1, 19. septembar 2021 22:04)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
I treba da puste, da svi vi coravi vidite da je bio ofsajd posle precke a ne penal. Cak vam je i zvezdas Jokić objasnio. A ovo, pa vrv nijedan evropski sudija ne bi svirao kao faul pre gola.
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:27)
Neka se analiziraju sve situacije ali jednu ne može niko a to je da se na sitno Zvezdi krala utakmica. Primer je kod žutog kartona za Sanoga a takvih je bilo more spornih dosuđivamja.
(Zvezdaš, 19. septembar 2021 23:34)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Završetak akcije je samo kada je nedovoljna pozicija ili rečeno ofsajd. VAR reaguje ako sudija ne svira na primer penal. VAR daje signal sudiji da se proverava situacija kao i za ne dozvoljen položaj. Sudija ne mora uvek da gleda snimak. Zato što on sudi meč i važniji je od VAR (Video asistent referee). Sudija je svirao faul jer je bio blizu dogadjaja a VAR nije reagovao. Oni su samo pomoćno sredstvo
(Gradjanin, 19. septembar 2021 22:41)
Gol je čist.
Ako se usporeno gleda, sudija, koji je na 10m odatle čeka ishod napada i tek posle gola svira faul, neke 2 sekunde su prošle. Baš glupa situacija. Sa 10 m vidiš sve savršeno, mnogo bolje nego bilo ko na ekranu.
(Uspavani krokodil, 19. septembar 2021 20:38)
Pogledajte svi reprizu ponistenog gola ljudi, Simovic duva u pistaljku tek kada Rikardo dobija loptu pred golom. Stvarno je sramota. Nakgore od svega je to sto je po pravilima morao da pusti da se zavrsi akcija pa da svira. Teska sramota za Crvenu Zvezdu.
(MOE32, 19. septembar 2021 22:07)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Odličan komentar, priznaješ da nije bio prekršaj. Interesantno kada je svirao faul, gleda da li će biti gol pa onda, pogledajte dobro snimak.
A najjači je bivši sudija Jokić koji kaže da povlačenje za dres nad Vujačićem i nije nešto - još kaže igrač Partizana povlači za dres igrača zvezde. Slučajno?!
(Loznica, 19. septembar 2021 20:37)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Rodić stoji kao ukopan i ceka da Simovac svila faul.
I čeka i čeka i čeka...
I Simović odsvira faul.
(Duka, 19. septembar 2021 20:49)
I zamalo da ostane bez clanka na nozi nakon starta igraca partizan djonom.Faul se vidi iz aviona ali samo slepci ga ne vide.
(Toliko, 19. septembar 2021 22:05)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
Ovo faula videlo nije! Lezerna rekacija onog odbrambenog koji dopusta da mu igrac Partizana izbije loptu. A sudija kad je video da je gol on brze boljevsvira faul! Ako je ovo svirao kao faul morao je da svira faul i pre gola zvezde.
(navijac, 19. septembar 2021 20:15)
Na drugoj strani pre gola ista situacija, još očiglednija i ne sudi se faul u napadu! Zato klupa Partizana dobija žuti karton zbog protesta.
Prosto ko' pasulj...
(Igorka, 19. septembar 2021 20:36)
Zabole me realno i za jedne i druge, ali ovo je cist faul. Gurnuo ga je sa ledja, koristio je ruke i lik je odletio dva metra. Ovi sto pisu u ligama petice ne bi bio faul ne znam koji sport gledaju, fudbal sigurno ne.
(DM32, 19. septembar 2021 22:01)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
Ljudi bez kukanja, sudija je dobro odradio derbi, jedina greška je bila što nije dodelio crveni karton na kraju, čovek je bukvalno hteo da mu slomi nogu, ostalo je sve bilo na mestu. Nije lako suditi utakmicu gde svi konstantno kukaju pri svakom kontaktu a naročito treneri.
(ma daj, 19. septembar 2021 21:39)
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Jel se iz tog aviona video i ofsajd posle precke, bas me evo zanima? A recimo iz tog aviona se vidi povlačenje za dres onog vaseg malog karatiste kojem noge vise u vazduhu pre gola..
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:39)
Sledeci put ih raznesite 3:0 i ne dozvolite da vam rezultat zavisi od sudija koje da mogu same bi ugurale loptu u gol Partizana... Sramota je ovaj ponisten gol po toj logici trebao je ponistiti gol Kataia.
(Mirko, 19. septembar 2021 20:27)
Dajte molim vas, čovek stoji pola sata, samo čeka da mu neko uzme loptu, nije se ni zagradio, i Urošević mu uzima loptu i kači ga kukom blago u isto vreme, duel uobičajen. Ajde ovako, da je suprotno u smislu da napadač tako drži loptu ležerno i da uđe odbrambeni i tako mu uzme loptu, jel bi bio penal?
(Tragikomedija, 19. septembar 2021 20:13)
Pa oni svaki derbi kradu, Stanoje gazi, melji...Nikakvi su, titulu mogu uzeti samo ako nastave sa ovim poslovima.
(Av titule, 19. septembar 2021 20:16)
Znam kakav bi epilog bio da je ista situacija bila na drugoj strani
(mi los, 19. septembar 2021 19:39)
I ja. Isti kao i kad je Stojke odleteo u prazno, a Milun dao gol.
Tada su stručnjaci iz crno belog tabora govorili da je faul opravdano dosuđen.
(Ajgor, 19. septembar 2021 20:41)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Sem vara je bitno i ko gleda var.
Ako sudije hoce da nekom nameste utakmicu deset vara tu nista ne moze da pomogne.
Var je izmisljen da pomogne kod slucajne greske sudije.
Al kad mafijaska sudijska organizacija zeli da se nesto namesti dzaba tu var.
Sudija odlucuje da li ce se gledati var i niko drugi.
A njegove kolege su u var sobi.
Var je za slucajne greske zapamti.
(asima, 20. septembar 2021 00:04)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Pa ako racunamo da je Rodic vazduh onda si u pravu.
(asima, 20. septembar 2021 00:08)
Koliko trebas biti glup, pa da uradis ovo sto je Urosevic uradio..??? Umesto samo da bude tu iza igraca, bez dodira, samo da ovaj oseti njegovo prisustvo, Mozes se nadati da ce u panici da pogresi. Ipak je na samo metar-dva od sopstvene gol linije. Ne , "genije" mora da se zakaci za njega, a jasno je da ce svaki sudija tu da svira faul ma i za najmanji dodir.
(Zoran, 19. septembar 2021 22:35)
Pa ne znamo.Jer gospoda nisu pustila var da vidimo svi jel gol ili nije,kao sto se radi u svim ligama gde se var primenjuje.Uvek se pusti situacija na tv-u da se vidi sta je bilo
(Milos, 19. septembar 2021 20:23)
Ne znam zasto se drami oko ovoga. Bio je faul. Udaren je i gurnut igrac koji je trebalo da izbaci loptu.
Navijam za Partizan, ali bi trebalo malo posten
(Nikola, 20. septembar 2021 15:22)
Daj ljudi nemoj da se sprdamo. Čovek odmah svirao. Udarac sa leđa pri čišćenju u petercu. Stvarno nema ništa sporno. Još sad ima i VAR i ni to vam nije dovoljno. Sve stručnjaci znaju bolje od 5 sudija. Dokle više ove priče. Daj gledajte fudbal ponekad bar realno, ne mora sve da bude navijačka budalaština.
(4k4.Dex, 19. septembar 2021 20:06)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Nisam gledao utakmicu, pogledah sad snimak situacije. Deluje da je bio faul, jeste Rodic oklevao ali da je bio prvo kontakt na Rodiceva ledja pa onda tek sa loptom, to je tacno.
(Ns, 20. septembar 2021 01:27)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
Objektivno moglo je i ovako i onako... Da je bio bilo koji drugi klub a ne Zvezda, gol bi bio priznat. Isto tako i da je obrnuto bilo, Zvezdi bi ovakav gol bio poništen samo protiv Partizana...
Kontakt je bio butinom, pao je čovek lepo, u tom pogledu nije izmišljen faul, ali da je bilo inteziteta za faul, pa realno nije...
Partizan je imao prostora da napravi još 5 šansi bar, ali su se uplašili pobede... Zvezda se nije pitala puno, nisu se oporavili od Brage...
(KoJeOvdeLud, 19. septembar 2021 20:35)
Ljudi ako ovo nije faul, odmah kod oftamologa. Dajte malo realnosti pobogu. Po meni je Partizan bio bolji vcrs, vise zeleo pobedu, zvezda u napadu bleda, samo bunare, nista drugo. Ali da je ovo faul, tu nema polemike uopste.
(Kmekenro, 19. septembar 2021 20:37)
Ajmo malo vest i anketa kako je Sanogo dobio zuti karton. I sta se tu zapravo desilo. I ko je zapravo trebalo da dobije zuti karton.
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Slažem se negde, ali jedan detalj meni više upada u oči.
Sudiji kad da se činilo da će igrači Zvezde izbaciti nekako loptu iz kaznenog. Ili da Partizan nece dati gol. Sve u svemu baš ružno, ako bolje pogledaš videćeš na snimku kako sudija juri da svira faul tek kad Rikardo postiže gol.
Jedino se slažem da je bilo 1:0 C.zvezdu i njoj bi verovatno bio poništen gol. Tako to ide u našem fubalu...
(Beogradjanin, 19. septembar 2021 20:38)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
Zašto jokić nije objasnio kako se zove onaj udarac u karateu zvezdinog igrača prema glavi Vujačića. To se obično zove opasna igra i sankcioniše se prekršajem. A da vi ste zvezda šampion..
.
(of on trt, 20. septembar 2021 15:02)
Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zašto se pravdaš da nisi gledao utakmicu? Sumnjivo mi je to. Trebalo bi VAR to da proveri ;)))
A inače svugde u svetu se komentarišu zanimljivi detalji sa utakmica i naravno suđenje, VAR odluke...Činjenica je da je uvođenje VARa doprinelo većoj regularnosti i spuštanju tenzija među navijačima. Nije bio loš derbi. Realni navijači i jednog i drugog kluba su svesni da su ove godine oba tima prilično izjednačena po kvalitetima. A ostrašćeni će i onako da furaju neki svoj film o superiornosti svoje ekipe i podcenjivanju rivala...
(ZigZagler, 19. septembar 2021 21:59)
Zašto na običnim utakmicama bleje u var za gluposti, a ovde kad je trebalo nije, providno var nam i ne treba šta će nam.
(željko, 19. septembar 2021 21:53)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Nije problem VAR vec ponisten cist gol.
(Faul wifi, 19. septembar 2021 21:57)
Ej bre pa uhvatili se za penal svi dal jeste ili nije a niko da napise na sta je licilo ovo mucenje lopte 90tak min...
(aleks, 19. septembar 2021 22:07)
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
naslov vesti je da li je opravdano poništen gol partizana.ovo što si napisao je kao kad bi ja sad pisao o pokradenoj utakmici 2017 koju su grobari dobili neregularnim golom tavambe i zato što leonardo nije dobio crveni za udaranje protivnika laktom,a posle je dao 2 gola
(slobinator, 20. septembar 2021 15:09)
Gol je vise nego opravdano ponisten,jedino mi nije bilo jasno zasto sudija odmah nije svirao jer se videlo iz aviona da je Rodic fauliran,vec je sacekao nekoliko sekundi.
(Konstatacija, 19. septembar 2021 20:06)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
"Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
@neutral fe"
Jel sviran taj ofsajd onda?
Toliko cest menjaju tumacenje pravila oko igranja rukom i ofsajda da vise nisam siguran koja su trenutno. Pre 4-5god bi bio ofsajd. Pre 2 ne bi bio.. Danas.. pojma nemam. Jeste Ivanic najblizi golu u trenutku suta, ALI sut je direktno na gol. Pre par godina je umacenje da se svaki sut racuna kao nova akcija i da nema "aktiviranja" igraca. Ne znam da li je to jos na snazi..
(nele, 20. septembar 2021 00:57)
Normalno da jeste, kao sto bi se ovo isto sudilo i u svim drugim ligama, osim mozda u engleskoj ligi. Igrac sa ledja gura defanzivnog fudbalera, sta je faul ako nije to? Posle se pitate sto se nesto sudi u Evropi, prosto, naucite fudbalska pravila.
(Bradilic, 19. septembar 2021 20:01)
Cist faul... igrac Zvezde gradi loptu, igrac Partizana mu je iza ledja i ne postoji sansa da sutne loptu a da u isto vreme ne sutne i Zvezdinog igraca. Tu je i VAR da to potvrdi.
(Nenad, 19. septembar 2021 20:21)
Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Apsolutno je nebitno šta ko prihvata ili ne prihvata.
Sudija je video faul, VAR tehnologija je potvrdila da je bio čist faul,
tako da je medijsko spinovanje može samo da šteti medijima koji se time bave.
Ovakve izjave podsećaju na onu čuvenu : "Priznajem samo sud svoje partije".
(ciao ragazzi, 21. septembar 2021 13:11)
Sramota što uopšte postavljate ovo pitanje, naravno da je bilo kontakta i faula sa leđa! A da li je start Uroševića nad Falkom za crveni karton?
(Komentator, 19. septembar 2021 20:14)
Cist gol,nego ja stvarno ne razumem sto je ovaj Rikardo nezamenljiv,sreca da ja nisam trener,posle one sebicnosti kad nije dao loptu Urosevicu leteo bi kod mene iz tima bar na tri utakmice. Ubedjen sam da je Milovanovic za klasu bolji igrac od Rikarda,slican tip napadaca a razume fudbal.
(Mihajlo, 19. septembar 2021 20:02)
Vidim grobari govore kako nije faul.Pa igrac Zvezde bi prvi stigao do lopte da ga ovaj nije gurnuo.Ovo je svuda faul samo u grobarskim zaverenickim glavama nije.
Sta da kazemo za Urosevicev start koji je okarekterisan kao zuti na kraju utakmice?
(Stark, 19. septembar 2021 20:11)
Opravdano naravno.Rodic je hteo da izbije loptu i tu najamnji kontakt ga izbacuje iz ravnoteze.Mnogo istih situacija u sesnestercu ,imamo primera po celom svetu i to je faul
(Gogsi, 19. septembar 2021 20:12)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar
Otišao predlog da sudiš finale LŠ
(Paja, 19. septembar 2021 20:13)
@Ivan
u takvim i zbog takvih situacija postoji var, pa bi trebalo i da se primenjuje ovako je besmisleno i realno moze se opravdano sumnjati..
(deda, 19. septembar 2021 21:57)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Sta je ovo? Urosevic ruke nije uopste koristio, Rodic nije znao da je iza njega pa od iznenadjenja pao...ovo da je bilo u Partizanovom sesnastercu Rodic bi dobio zuti zbog simulacije...
(Dali, 19. septembar 2021 19:40)
Faul je bio naravno, nego što je ovaj paun od sudije tolerisao mesarsku igru Partizana i nije zaštitio igrače koji igraju fudbal, a koji su retkost.
Više puta nije svirao očigledne prekršaje na centru i tako je pravio kontre Partizanu.
Faul Uroševića je bio za dva crvena, a on mesar dobi samo žuti. Zdjelar nije dobio karton.
Ovaj Simović je sve samo sudija nije. Bruka!
(Goran, 19. septembar 2021 23:55)
Uopšte ne sumnjamo u navijačku opredeljenost gosn simovića...
(panter pudlica, 19. septembar 2021 19:37) # Link komentara
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Pa kako da dobijete sa 3 razlike, kada imate samo jedan šut u okvir gola? Jedino ako date 'trojku'.
A prečke i par 1000 % šansi za Zvezdu si zaboravio. Dioni, Sanogo, Katai....gol vam visio u vazduhu.
(Ajgor, 19. septembar 2021 21:13)
фаул и тачка...навијам за партизан али фаул се види из свемирске станице мир...дерби нула као и сваки у задњих 10 година....најмање доброг фудбала,ефективне игре једва 45 минута
(зззз, 19. septembar 2021 21:08)
Igrac Zvezde se priprema da izbije loptu, dakle lopta je u njegovom posedu, igrac Partizana sa ledja gura igraca Zvezde i poremeti ga u nameri da izbije loptu, lopta dolazi do Rikarda itd... Objektivno, ovo je cist faul, ne vidim cemu rasprava uopste, inace ne podnosim ni jedne ni druge.
(Mile, 19. septembar 2021 20:46)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Najtuznije je sto ti u ovo sto si napisao stvarno verujes. Stvarnost i cinjenice koje govore dijametralno suporotno tebe ne zanimaju. Od Mazica koji vam svira po dva penala za poluvreme do ostalih koji pomeraju linije gol auta i ponistavaju ciste golove i priznaju golove koji se nisu desili itd i sl. pa sve do Stanoja kome je zabranjeno da stavi Sumu da igra derbi otkako su oterali Savu kome Zvezda nije presla dva puta centar. I ti mrtvo ladno napises sve sto si napisao!
(Almanah, 19. septembar 2021 23:04)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Kriterijum sudijski je sporan.
Ako je ono nad Rodicem bio faul morao je po istom kriterijumu da bude i prekrsaj nad Vujacicem od vaseg igraca koji je isao djonom.
Al naravno vama se ne svira.
A onda var proverava da li je u ofsajdu Katai ali predhodno faul nece da gleda.
I u sobi glavni za var sudija vas delija Jovanovic,kompletna spanska serija.
A sad slobodno proslavljajte pobedu nad Partizanom rezultatom 1:1.
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
sad pogledah poništeni gol partizana.šta je tu sporno? ne samo da je bio faul nego i ofsajd rikarda.svemu tome je predhodila očajna intervencija borjana.čoveku treba odmor.u očajnoj je formi
(slobinator, 19. septembar 2021 23:23)
Igrac Zvezde izbija loptu a zatim ON udara u igraca Partizana koji pokusava da ga blokira a NE startuje na loptu. Igrac Zvezde je vec bez lopte kada ON udara igraca Partizana. Nikakv faul ne postoji. Cist gol.
(Wlaya, 19. septembar 2021 23:47)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Урошевић напада лопту а Родић је пасиван, затечен. Родић је одсутан и ван игре је. И то је његов кикс. Битан је ВАР али је битно и ко га тумачи. Урошевић осваја лопту. Најсмешније је кад се тумаче овакве ситуације па неки коментатор каже: било је контакта? Фудбал је игра контакта. Није фудбал одбојка. Овај гол судија: Немац, Енглез, Шпанац, Италијан, Француз ... никад не би поништио. Такав судија ВАР не би ни позвао а и они из собе њега не би звали. Партизан је оштећен. Што се тиче морала битно је рећи да ће Родић бити јунак у Звезди. Родићу порука: лагање, превара је оно што ће бити наплаћено када будеш трагичар по своју екипу. Од тога се не може побећи.
(обс, 19. septembar 2021 20:43)
Mislim da je skandalozno da se potencira ova situacija koja je cista, a ne analizira sudjenje u celini. Ne samo ovaj derbi nego desetine unazad. Da se lepo sedne, pa da se stavi pod lupu duel po duel, start po start. E kad bi ste to uradili videli biste da se Zvezdi sistematski od sudija godinama ne dozvoljava da igra fudbal u derbiju. Nama se ne dozvoljava da razvijemo igru neujednacenim sudijskim kriterijumom. A onda se izvuce ovakva jedna situacija koja uopste nije za diskusiju jer je sve tako bolno jasno i vidljivo, pa se jos od pokusava od krvnika napraviti zrtva.
(Bumerang, 19. septembar 2021 22:26)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ajmo malo vest i anketa kako je Sanogo dobio zuti karton. I sta se tu zapravo desilo. I ko je zapravo trebalo da dobije zuti karton.
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Neka se analiziraju sve situacije ali jednu ne može niko a to je da se na sitno Zvezdi krala utakmica. Primer je kod žutog kartona za Sanoga a takvih je bilo more spornih dosuđivamja.
(Zvezdaš, 19. septembar 2021 23:34)
Pogledajte svi reprizu ponistenog gola ljudi, Simovic duva u pistaljku tek kada Rikardo dobija loptu pred golom. Stvarno je sramota. Nakgore od svega je to sto je po pravilima morao da pusti da se zavrsi akcija pa da svira. Teska sramota za Crvenu Zvezdu.
(MOE32, 19. septembar 2021 22:07)
Ljudi ako ovo nije faul, odmah kod oftamologa. Dajte malo realnosti pobogu. Po meni je Partizan bio bolji vcrs, vise zeleo pobedu, zvezda u napadu bleda, samo bunare, nista drugo. Ali da je ovo faul, tu nema polemike uopste.
(Kmekenro, 19. septembar 2021 20:37)
Znam kakav bi epilog bio da je ista situacija bila na drugoj strani
(mi los, 19. septembar 2021 19:39)
I ja. Isti kao i kad je Stojke odleteo u prazno, a Milun dao gol.
Tada su stručnjaci iz crno belog tabora govorili da je faul opravdano dosuđen.
(Ajgor, 19. septembar 2021 20:41)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
Šta ovde nije jasno i rukama i nogom po nesretnom Rodiću. Odneo ga. Šta vam nije jasno. Samo rukama kako ide na Rodića dovoljno je. Inače u kaateu se ono zove mavašigeri udarac.
(реално, 19. septembar 2021 22:11)
Daj ljudi nemoj da se sprdamo. Čovek odmah svirao. Udarac sa leđa pri čišćenju u petercu. Stvarno nema ništa sporno. Još sad ima i VAR i ni to vam nije dovoljno. Sve stručnjaci znaju bolje od 5 sudija. Dokle više ove priče. Daj gledajte fudbal ponekad bar realno, ne mora sve da bude navijačka budalaština.
(4k4.Dex, 19. septembar 2021 20:06)
Najbolja stvar u Srpskom fudbalu je uvodjenje VAR-a. Nema vise silnih penala za Zvezdu i Partizan. Nema vise spornih situacija. Sve je kristalno cisto.
Sto se tice ove situacije, vrlo laka odluka sudije. Faul u napadu sto je VAR potvrdio.
Navijaci Partizana se naravno nce sloziti (oni ne objektivni), a da je obrnuta situacija, verujem da bi takodje neobjektivni Zvezdasi takodje kukali na sav glas.
(Vanja LFC, 19. septembar 2021 23:24)
Gol je vise nego opravdano ponisten,jedino mi nije bilo jasno zasto sudija odmah nije svirao jer se videlo iz aviona da je Rodic fauliran,vec je sacekao nekoliko sekundi.
(Konstatacija, 19. septembar 2021 20:06)
Pa biste mogli da se zapitate jel bio penal za Zvezdu posle odbitka od precke. Tamo je neko u petercu srusen guranjem, iz aviona se videlo, a kamoli sa tribina malenog JNA.
(Bumerang, 19. septembar 2021 21:49)
Jel se iz tog aviona video i ofsajd posle precke, bas me evo zanima? A recimo iz tog aviona se vidi povlačenje za dres onog vaseg malog karatiste kojem noge vise u vazduhu pre gola..
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:39)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27
Zato što je paperjasti Ivanić bio bar metar u ofsajdu (vidi se jasno na snimku), ali to ti Arena nije blagovremeno objasnila ili su se ona dva komentsratora pravila luda (što je verovatnije).
(Laki, 19. septembar 2021 21:20)
Ako obratite paznju na sudiju tek posto je postgnut pogodak je odreagovao za navodni faul. Ovo sa Zvezdom je postala nova realnost da se krece sa dva gola minusa pa vise niko i ne reaguje na ovakve stvari. Samo treba upamtiti dobro ovaj istorijski momenat.
(Slobodan, 19. septembar 2021 21:08)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zakljucak: vara se za mezimicu i sa varom i vez vara.
(Jovo nanovo, 19. septembar 2021 21:37)
Cist faul... igrac Zvezde gradi loptu, igrac Partizana mu je iza ledja i ne postoji sansa da sutne loptu a da u isto vreme ne sutne i Zvezdinog igraca. Tu je i VAR da to potvrdi.
(Nenad, 19. septembar 2021 20:21)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Jeste. Kada zivis u kuci od cokolade i prozorima od marmelade. Nalupa se covek za sve pare. Sudija svirao faul jer je bio ocigledan. Igrac partizana gura igraca Xvezde pa ne puno ali nekih metar i jos mu ulece nogom u nogu. I lopta se odbija do Rikarda. I sudija naravno svira vise nego ocigledan faul uz potvrdu vara. I onda se nadje pametan da prica o nekakvim povredama pravila koje bi valjda donele nekako gol iako se pistaljka cula posle gola. Ali ajd probaj ti da objasnis to ovom koji prepisuje ovaj komentar gde god stigne a niti je u pravu sto se tice samog pravila niti je u pravu sto se tice sudijske pistaljke. Cenim da ima dosta neznalica koji komentarisu kako nije konsultovan var jer eto sudija nije otisao da pogleda na kameru sam. Uzas
(mile, 19. septembar 2021 22:17)
Rodić stoji kao ukopan i ceka da Simovac svila faul.
I čeka i čeka i čeka...
I Simović odsvira faul.
(Duka, 19. septembar 2021 20:49)
I zamalo da ostane bez clanka na nozi nakon starta igraca partizan djonom.Faul se vidi iz aviona ali samo slepci ga ne vide.
(Toliko, 19. septembar 2021 22:05)
Sramota što uopšte postavljate ovo pitanje, naravno da je bilo kontakta i faula sa leđa! A da li je start Uroševića nad Falkom za crveni karton?
(Komentator, 19. septembar 2021 20:14)
Jasno se vidi na snimku da sudija svira faul tek po ulasku lopte u gol. Navodni faul je mirno otpratio i nije imao nameru da ga dosudi. Tek kada je video loptu u mreži kreće u izvršenje zadatka.
(terza1., 19. septembar 2021 21:43)
Normalno da jeste, kao sto bi se ovo isto sudilo i u svim drugim ligama, osim mozda u engleskoj ligi. Igrac sa ledja gura defanzivnog fudbalera, sta je faul ako nije to? Posle se pitate sto se nesto sudi u Evropi, prosto, naucite fudbalska pravila.
(Bradilic, 19. septembar 2021 20:01)
Vidim grobari govore kako nije faul.Pa igrac Zvezde bi prvi stigao do lopte da ga ovaj nije gurnuo.Ovo je svuda faul samo u grobarskim zaverenickim glavama nije.
Sta da kazemo za Urosevicev start koji je okarekterisan kao zuti na kraju utakmice?
(Stark, 19. septembar 2021 20:11)
Užasno sam nezadovoljan. Umesto da dobijemo cigane 3 razlike nama onaj jazavicar daje gol glavom usred kaznenog prostora. Nije mi jasno zašto ne igramo hrabrije i do koske...
(Borivoje, 19. septembar 2021 20:41)
Opravdano naravno.Rodic je hteo da izbije loptu i tu najamnji kontakt ga izbacuje iz ravnoteze.Mnogo istih situacija u sesnestercu ,imamo primera po celom svetu i to je faul
(Gogsi, 19. septembar 2021 20:12)
Nisam ni ocekivao nesto pametno u komentarima. Crno beli pisu gol,crveno beli nije i tako...Realno,ovo je sudjenje bilo dobro. Zasluzuje prelaznu ocenu. Ovde ni govora o golu. Bio je faul.
(TP-1, 19. septembar 2021 22:04)
Zašto ne pustite čist penal za Zvezdu posle prečke. Da malo prodiskutujemo. Ovde je sve jasno. Bije ovaj Zdjelar, ili žuti Sanoga ko je koga faulirao
(mirko, 19. septembar 2021 22:14)
I treba da puste, da svi vi coravi vidite da je bio ofsajd posle precke a ne penal. Cak vam je i zvezdas Jokić objasnio. A ovo, pa vrv nijedan evropski sudija ne bi svirao kao faul pre gola.
(srpska kukuruz liga, 19. septembar 2021 22:27)
da je brih poništio srbiji ovakav gol protiv švajcarske,verovatno bi u srbiji dobio titulu drumskog razbojnika.baš me zanima šta bi deki i piksi rekli o tome.
(debeli, 19. septembar 2021 20:49)
Ne znam zasto se drami oko ovoga. Bio je faul. Udaren je i gurnut igrac koji je trebalo da izbaci loptu.
Navijam za Partizan, ali bi trebalo malo posten
(Nikola, 20. septembar 2021 15:22)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Nije problem VAR vec ponisten cist gol.
(Faul wifi, 19. septembar 2021 21:57)
Partizan objektivno bolje odigrao, i Zvezda je dobro odigrala, lep derbi sa dosta sansi. Rodic ovde nije bio zatecen, iako je realno jedna velika rupa, nego je gradio loptu da je pokupi Borjan. Urosevic video sansu i krenuo na nju, vise deluje da nije faul nego da jeste, zasluga je Rodiceva sto je teatralno pao pa se svirao faul. Ono sto je najbitnije jeste da je u odnosu na prethodne derbi utakmice ovo jedan od boljih po prikazanoj igri, taktici i stvorenim sansama sto bi jedino i trebalo da nas raduje, jer je sudijskih gresaka uvek bilo i bice.
(Edward SanchezA, 19. septembar 2021 22:53)
Da je sudija postupio po pravilima i pustio da se zavrsi akcija upotrebio bi se VAR i odluvilo bi se gledanjem snimaka da li je faul ili ne. Sudija ovakav faul moze da svira na pola terena ali kada je akcija za gol u pitanju on mora da pusti da se zavrsi. Jednostavno, pravila su takva. E iz tog razloga se ovde spominje VAR, jer je neupotrebljiv kada je Zvezda u pitanju.
(johnny b, 19. septembar 2021 21:46)
Završetak akcije je samo kada je nedovoljna pozicija ili rečeno ofsajd. VAR reaguje ako sudija ne svira na primer penal. VAR daje signal sudiji da se proverava situacija kao i za ne dozvoljen položaj. Sudija ne mora uvek da gleda snimak. Zato što on sudi meč i važniji je od VAR (Video asistent referee). Sudija je svirao faul jer je bio blizu dogadjaja a VAR nije reagovao. Oni su samo pomoćno sredstvo
(Gradjanin, 19. septembar 2021 22:41)
(asima, 19. septembar 2021 23:55)
naslov vesti je da li je opravdano poništen gol partizana.ovo što si napisao je kao kad bi ja sad pisao o pokradenoj utakmici 2017 koju su grobari dobili neregularnim golom tavambe i zato što leonardo nije dobio crveni za udaranje protivnika laktom,a posle je dao 2 gola
(slobinator, 20. septembar 2021 15:09)
Gol je čist.
Ako se usporeno gleda, sudija, koji je na 10m odatle čeka ishod napada i tek posle gola svira faul, neke 2 sekunde su prošle. Baš glupa situacija. Sa 10 m vidiš sve savršeno, mnogo bolje nego bilo ko na ekranu.
(Uspavani krokodil, 19. septembar 2021 20:38)
Sudija je MORAO da pusti da se zavrsi akcija pa tek onda da svira. Ovoje ozbiljna greska i verovatno namerna jer da je pustio da se postigne gol ne bi nikako mogao da ga ponisti, bilo bi 2:0. Tako da, sudija je ponovo pomogao Zvezdi.
(johnny b, 19. septembar 2021 20:09)
Koliko trebas biti glup, pa da uradis ovo sto je Urosevic uradio..??? Umesto samo da bude tu iza igraca, bez dodira, samo da ovaj oseti njegovo prisustvo, Mozes se nadati da ce u panici da pogresi. Ipak je na samo metar-dva od sopstvene gol linije. Ne , "genije" mora da se zakaci za njega, a jasno je da ce svaki sudija tu da svira faul ma i za najmanji dodir.
(Zoran, 19. septembar 2021 22:35)
Jokić i VAR su lepo objasnili. Kontakt telom bi i mogao da se oprosti , ali udarac đonom u zglob stopala Rodića pre ispucavanja lopte , mora da bude faul. Međutum kod šuta Katai u prečku, ako je Popović dirao loptu POSLE šuta, to je NOVA akcija i NEMA ofsajda Ivanića ,ali ima guranja sa dve ruke i to je penal za CZ i crveni karton za poslednjeg igrača Partizana.
(VUK, 20. septembar 2021 07:37)
Zašto jokić nije objasnio kako se zove onaj udarac u karateu zvezdinog igrača prema glavi Vujačića. To se obično zove opasna igra i sankcioniše se prekršajem. A da vi ste zvezda šampion..
.
(of on trt, 20. septembar 2021 15:02)
Zabole me realno i za jedne i druge, ali ovo je cist faul. Gurnuo ga je sa ledja, koristio je ruke i lik je odletio dva metra. Ovi sto pisu u ligama petice ne bi bio faul ne znam koji sport gledaju, fudbal sigurno ne.
(DM32, 19. septembar 2021 22:01)
"Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
@neutral fe"
Jel sviran taj ofsajd onda?
Toliko cest menjaju tumacenje pravila oko igranja rukom i ofsajda da vise nisam siguran koja su trenutno. Pre 4-5god bi bio ofsajd. Pre 2 ne bi bio.. Danas.. pojma nemam. Jeste Ivanic najblizi golu u trenutku suta, ALI sut je direktno na gol. Pre par godina je umacenje da se svaki sut racuna kao nova akcija i da nema "aktiviranja" igraca. Ne znam da li je to jos na snazi..
(nele, 20. septembar 2021 00:57)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar
Otišao predlog da sudiš finale LŠ
(Paja, 19. septembar 2021 20:13)
Sledeci put ih raznesite 3:0 i ne dozvolite da vam rezultat zavisi od sudija koje da mogu same bi ugurale loptu u gol Partizana... Sramota je ovaj ponisten gol po toj logici trebao je ponistiti gol Kataia.
(Mirko, 19. septembar 2021 20:27)
Naravno da nije bio faul. Zašto ga odmah nije svirao, nego tek kada je postignut gol? Svirao je dosta toga retroaktivno. Takodje, pomocni sudija sa desne strane gde je napadao Markovic je u drugom poluvremenu napravio dosta grešaka. Konstantno sudije daju CZ veštačko disanje...
(Robert Lewandowski, 19. septembar 2021 20:37)
Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Zašto na običnim utakmicama bleje u var za gluposti, a ovde kad je trebalo nije, providno var nam i ne treba šta će nam.
(željko, 19. septembar 2021 21:53)
Ево да и ја кажем као навијач Партизана о судији на овој утакмици. Пенал над Иванићем није био, Саничанин је био јачи у гурању телима, а уосталом и био је офсајд Иванића. Гол Рикарда исправно поништен. На прву се не види, али Урошевић није ни дотакао лопту него ногу Родића. Пре гола звезде играч у паду вуче Вујачића који не успева да дође до лопте, а уз то покушава да удари шкорпиона и правим чудом промашује главу Вујачића. Ако није окарактерисао као фаул у нападу (што можда и није мора свирати пошто су се обојица повлачили), требао је свирати опасну игру играча звезде. И на крају је требао директан црвени да покаже Урошевићу уместо жутог.
(veljko, 19. septembar 2021 22:29)
Gol jeste opravdano ponisten ali zasto se niko sa ovog sajta ne pita zasto nije sviran cist penal za Zvezdu nad Ivanicem,nakon precke Kataija.
(Realno, 19. septembar 2021 20:27)
zbog ofsajda.
(neutral fe, 19. septembar 2021 22:03)
Po kriterijumu koji je zauzeo u prvom poluvremenu ovo nije faul. Kad ga je vec ponistio, morao je ponistiti i zvezdin zbog ociglednog faula na Vujacicem
(pARTizan, 19. septembar 2021 20:35)
Cist gol,nego ja stvarno ne razumem sto je ovaj Rikardo nezamenljiv,sreca da ja nisam trener,posle one sebicnosti kad nije dao loptu Urosevicu leteo bi kod mene iz tima bar na tri utakmice. Ubedjen sam da je Milovanovic za klasu bolji igrac od Rikarda,slican tip napadaca a razume fudbal.
(Mihajlo, 19. septembar 2021 20:02)
Ljudi bez kukanja, sudija je dobro odradio derbi, jedina greška je bila što nije dodelio crveni karton na kraju, čovek je bukvalno hteo da mu slomi nogu, ostalo je sve bilo na mestu. Nije lako suditi utakmicu gde svi konstantno kukaju pri svakom kontaktu a naročito treneri.
(ma daj, 19. septembar 2021 21:39)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Sem vara je bitno i ko gleda var.
Ako sudije hoce da nekom nameste utakmicu deset vara tu nista ne moze da pomogne.
Var je izmisljen da pomogne kod slucajne greske sudije.
Al kad mafijaska sudijska organizacija zeli da se nesto namesti dzaba tu var.
Sudija odlucuje da li ce se gledati var i niko drugi.
A njegove kolege su u var sobi.
Var je za slucajne greske zapamti.
(asima, 20. septembar 2021 00:04)
Nisam gledao utakmicu, pogledah sad snimak situacije. Deluje da je bio faul, jeste Rodic oklevao ali da je bio prvo kontakt na Rodiceva ledja pa onda tek sa loptom, to je tacno.
(Ns, 20. septembar 2021 01:27)
Sa ovog snimka snimnjenog negde sa "meseca", jedva se vide teren i igraci, a kamo li sta se desilo!
Dajte usporen snimak neke druge kamere tu iza gola, a ne snimak sa 200m udaljenosti!
(Cinik, 19. septembar 2021 22:42)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
Danilo Grujic i Novak Simovic javno pokazuju da navijaju za Partizan. Znamo da ne sumnjate, vasi su do koske, kao i ceo FSS
(nista o nicemu, 19. septembar 2021 21:09)
Jel onaj Grujic sto je sviro.penal za Zvezdu kada je lopta udarila Rnica u butinu?
Ili mozda neki drugi Grujic koji prizna gol za Zvezdu iz gol auta?
Koji od te dvojice crnih Grujica je taj sto ga pominjes?
Kako to nasi navijaci a nas ostete i vama pomazu?
(asima, 20. septembar 2021 00:11)
kad je Žander dao gol a Stojke odleteo u prazno, tad sve bilo cisto ili ponisteni gol Benu iz nepostojeceg ofsajda. Tad nije bilo cia bia vatikan uefa
(epp, 19. septembar 2021 19:56)
Odličan komentar, priznaješ da nije bio prekršaj. Interesantno kada je svirao faul, gleda da li će biti gol pa onda, pogledajte dobro snimak.
A najjači je bivši sudija Jokić koji kaže da povlačenje za dres nad Vujačićem i nije nešto - još kaže igrač Partizana povlači za dres igrača zvezde. Slučajno?!
(Loznica, 19. septembar 2021 20:37)
Sramotno. Mogu i 100 varova da uvedu u našoj ligi, ali protiv znate čije zvezde se jednostavno ne sme svirati. Inače, ovo se ne bi svirali kao faul u 2.ligi Madagaskara
(Ziveo Partizan i majka Srbija!, 19. septembar 2021 20:13)
Na drugoj strani pre gola ista situacija, još očiglednija i ne sudi se faul u napadu! Zato klupa Partizana dobija žuti karton zbog protesta.
Prosto ko' pasulj...
(Igorka, 19. septembar 2021 20:36)
Rodić gradi loptu, sporije to deluje i onda dođe igrač partizana koji ga katapultira, faulira i skoro povredi sa leđa lopta se odbije do partizanovca koji da gol i tek onda sudija svira faul. I neki ovde komentarišu da je sudija kasno dosudio prekršaj, haha. Ajde malo budite realni, bar malo.
(Sudija, 19. septembar 2021 21:49)
Ne mogu da vidim se da li je VAR odlučivao u ovoj situaciji.
Isto tako u situaciji kod gola Zvezde nije sudjena opasna igra igrača majgeri u glavu srećom izbegnut. Lopta je išla van kaznenog , nema odmah opasnosti po gol, pa sudija ne svira.
Ali nije ni bitno, ni sudije u Evropi ne sude ništa posebno. Nekad u korist naših timova, nekad na štetu. Ništa nisu bolje.
(no name, 19. septembar 2021 22:08)
Pa oni svaki derbi kradu, Stanoje gazi, melji...Nikakvi su, titulu mogu uzeti samo ako nastave sa ovim poslovima.
(Av titule, 19. septembar 2021 20:16)
Ej bre pa uhvatili se za penal svi dal jeste ili nije a niko da napise na sta je licilo ovo mucenje lopte 90tak min...
(aleks, 19. septembar 2021 22:07)
Elvis Prisli je rešio derbi u 2. poluvremenu, poništio gol Partizanu, za sličnu situaciju u 83. minutu nije svirao prekršaj u napadu igrača Crvene z.
(Aki, 19. septembar 2021 20:01)
Dajte molim vas, čovek stoji pola sata, samo čeka da mu neko uzme loptu, nije se ni zagradio, i Urošević mu uzima loptu i kači ga kukom blago u isto vreme, duel uobičajen. Ajde ovako, da je suprotno u smislu da napadač tako drži loptu ležerno i da uđe odbrambeni i tako mu uzme loptu, jel bi bio penal?
(Tragikomedija, 19. septembar 2021 20:13)
Veoma prosto pitanje. Da li bi u bilo kojoj drugoj lici (top 6 liga) ovo bio faul? Ne bi. Kod nas jeste, ali mi smo padavicari koje sudije stite, a ovo ne bi ni u Italiji bio faul jer se gleda i fudbalska logika, a ovde je odbrambeni imao vremena da izbaci loptu, nije je izbacio, protivnik je prvi sutnuo loptu i pritom ga malo remplovao. Nema faula, ali nema ni veze, jer bi se ovo isto sudilo i na drugoj strani da je bilo, jednostavno š liga, a sudije u skladu sa tim i sude.
(Realno, 19. septembar 2021 19:44)
Slažem se negde, ali jedan detalj meni više upada u oči.
Sudiji kad da se činilo da će igrači Zvezde izbaciti nekako loptu iz kaznenog. Ili da Partizan nece dati gol. Sve u svemu baš ružno, ako bolje pogledaš videćeš na snimku kako sudija juri da svira faul tek kad Rikardo postiže gol.
Jedino se slažem da je bilo 1:0 C.zvezdu i njoj bi verovatno bio poništen gol. Tako to ide u našem fubalu...
(Beogradjanin, 19. septembar 2021 20:38)
Ovo faula videlo nije! Lezerna rekacija onog odbrambenog koji dopusta da mu igrac Partizana izbije loptu. A sudija kad je video da je gol on brze boljevsvira faul! Ako je ovo svirao kao faul morao je da svira faul i pre gola zvezde.
(navijac, 19. septembar 2021 20:15)
Objektivno moglo je i ovako i onako... Da je bio bilo koji drugi klub a ne Zvezda, gol bi bio priznat. Isto tako i da je obrnuto bilo, Zvezdi bi ovakav gol bio poništen samo protiv Partizana...
Kontakt je bio butinom, pao je čovek lepo, u tom pogledu nije izmišljen faul, ali da je bilo inteziteta za faul, pa realno nije...
Partizan je imao prostora da napravi još 5 šansi bar, ali su se uplašili pobede... Zvezda se nije pitala puno, nisu se oporavili od Brage...
(KoJeOvdeLud, 19. septembar 2021 20:35)
@Ivan
u takvim i zbog takvih situacija postoji var, pa bi trebalo i da se primenjuje ovako je besmisleno i realno moze se opravdano sumnjati..
(deda, 19. septembar 2021 21:57)
Da je igrač Partizana startovao na golmana Zvezde, prihvatio bih da je faaul.
Ovako gospodo gol Partizana je čist kao suza.Neopravdano poništen. Iz dva ugla sam "sto puta" vraćao i zaustavljao snimke. Zvezdin igrač je kasno i loše startovao.A ima nas koji sudjenje Jokića dosta dobro poznajemo!
Na utakmici je bilo još grešaka sudije Simovića i pomoćnika.
(SIMEON, 20. septembar 2021 21:54)
Apsolutno je nebitno šta ko prihvata ili ne prihvata.
Sudija je video faul, VAR tehnologija je potvrdila da je bio čist faul,
tako da je medijsko spinovanje može samo da šteti medijima koji se time bave.
Ovakve izjave podsećaju na onu čuvenu : "Priznajem samo sud svoje partije".
(ciao ragazzi, 21. septembar 2021 13:11)
Pa ne znamo.Jer gospoda nisu pustila var da vidimo svi jel gol ili nije,kao sto se radi u svim ligama gde se var primenjuje.Uvek se pusti situacija na tv-u da se vidi sta je bilo
(Milos, 19. septembar 2021 20:23)
U toku cele utakmice igraci igraju rukama. Gura se igrac rukom sa ledja, u skoku ili ne i sudija sudi kad mu padne napamet. Ovaj start u 16 je na loptu i nema nikakve veze sa faulom..
(111, 19. septembar 2021 20:01)
Ne znam šta je sudija svirao ovde ali ono što se vidi je da je u momentu udarca na gol Urošević u ofsajdu. U svakom slučaju faul ili ne gol je neregularan.
(Ivan, 19. septembar 2021 21:27)
Pa ako racunamo da je Rodic vazduh onda si u pravu.
(asima, 20. septembar 2021 00:08)
Nisam gledao ni utakmicu ni snimak sporne situacije ali čitam komentare i zaključujem sledeće. Grobari su prvo kukali što se ne uvede VAR. E sad kukaju što je uveden VAR.
(golub pismonoša, 19. septembar 2021 20:51)
Zašto se pravdaš da nisi gledao utakmicu? Sumnjivo mi je to. Trebalo bi VAR to da proveri ;)))
A inače svugde u svetu se komentarišu zanimljivi detalji sa utakmica i naravno suđenje, VAR odluke...Činjenica je da je uvođenje VARa doprinelo većoj regularnosti i spuštanju tenzija među navijačima. Nije bio loš derbi. Realni navijači i jednog i drugog kluba su svesni da su ove godine oba tima prilično izjednačena po kvalitetima. A ostrašćeni će i onako da furaju neki svoj film o superiornosti svoje ekipe i podcenjivanju rivala...
(ZigZagler, 19. septembar 2021 21:59)