1. šta ti je zloba iljubomora.

    mada, Nije isto igrati finale KŠ protiv tima iz predgrađa Madrida koji je sasvim slučajno 11 x evropski prvak i razbijanje sa 0-0 jednog Olimpika koji se u finale probio za zelenim stolom
    (Z.Mamić:"AV me pitao kad ćeš u moju zvezdu", 17. septembar 2021 12:43)

    Prvo nauči da razlikuješ pojmove "klub" i "tim" pošto vi niste igrali protiv tima koji je bio 11 puta šampion Evrope već protiv kluba koji je bio prvak Evrope 13 puta (ni to ne znaš).

    To kada neko sada pobedi Notingem Forest kao klub nema apsolutno nikakve veze sa timom koji je dvaput bio prvak Evrope pre više od 40 godina, ali ne očekujem uopšte da ti to razumeš.
    (Wllaxy, 17. septembar 2021 22:35)

    # Link komentara

  2. Kralj
    (Igor, 17. septembar 2021 17:49)

    # Link komentara

  3. Sad kasno.
    (bzvz, 17. septembar 2021 14:33)

    # Link komentara

  4. Zvezda ne moze u istu recenicu sa omanjim lokalnim klubom, za koji nisu culi ni svi u ulici u kojoj se nalazi.
    (One night in May, 17. septembar 2021 09:12)

    šta ti je zloba iljubomora.

    mada, Nije isto igrati finale KŠ protiv tima iz predgrađa Madrida koji je sasvim slučajno 11 x evropski prvak i razbijanje sa 0-0 jednog Olimpika koji se u finale probio za zelenim stolom
    (Z.Mamić:"AV me pitao kad ćeš u moju zvezdu", 17. septembar 2021 12:43)

    # Link komentara

  5. psv-u(te sezone polufinaoista ls, prvu ih dobili 3:2 sa klincima-basta, jankovic i ta genrracija, u ajndhovenu nas razbili).
    (Nadobudni Zenga nam je bas legao, 17. septembar 2021 12:22)

    Ni u tom revansu PSV ne bi bio toliko nadmocan da nisu dobili diskutabilan penal + bonus crveni karton za Zvezdu u 6. minutu utakmice.
    (ProkopijeElGrande, 17. septembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  6. Tex Willer
    Ok, i sta sad? Nots Kaunti je veci klub od Real Madrida jer je 40 godina ranije osnovan? Kakvu, bre, to istoriju ima Siti pa da bude veci od Zvezde i Partizana???
    (Kozuki Oden, 17. septembar 2021 11:28)

    Siti ima veliku istoriju. Ocigledno nisi obavesten.
    (xxx, 17. septembar 2021 12:40)

    # Link komentara

  7. @dachazvezda, kakav mentalitet luzera pre zenge? Tacno je da su nam se od skidanja sankcija (decenija pre zenge) desili ksamaks i csk minsk, ali izbacili smo i jedan kajzerslautern (te godine sampion bundes lige), lester, kjevo (prethodne godine 2.ili3. U kalcu). Ispadali smo, ali skupo prodali kozu leverkuzenu(te sezone finalista ls), psv-u(te sezone polufinaoista ls, prvu ih dobili 3:2 sa klincima-basta, jankovic i ta genrracija, u ajndhovenu nas razbili). Podestio bih na zaboravljeni duel sa tada jakim rozenborgom(redovan ucesnik ls tada), gde smo bili na pola metra od prezmiljavanja u kupu uefa.... Jedino su nas odvalili zenit i lion. Nisu nam bili atraktivni, ni previse poznati, mislili imamo sanse, a sjajne ekipe koje su ostavili trag u evropi tih godina.
    Zengin znacaj je sto je stabilizovan klub nakon odlaska dzajica i potresa nakon poraza od psv i zenita(obe fenomenalne ekipe), pa se pojavila sumnja s obzirom na ambicije. Kao i dokaz kontinuiteta koji je piksi ostvario kao predsednik zvezde nakon dzaje, koji je i doveo zengu za trenera i tojotu za sponzora. Zenga uzeo duplu krunu i onaj gol gamiera(kako ga zove strajnic) u strazburu u 93.minutu nam uskratio prolece u evropi...
    Rasulo i mentalitet daj da pobedimo makar i dinamo tbilisi dosao je nekoliko sezona kasnije odlaskom piksija i vrteskom u fotelji predsednika....
    (Nadobudni Zenga nam je bas legao, 17. septembar 2021 12:22)

    # Link komentara

  8. najbolji je bio poljak valjda,sto svi igraci krenuli da ga bojkotuju jer ih tera da trce,naravno shugava uprava podrzala igrace,ali da je taj ostao verovatno bi napravio nesto od igraca...
    (kole, 17. septembar 2021 10:37)

    е ово!
    чувени земан, који није могао да верује да нам је милијаш капитен, само да га је управа подржала, далеко би догурали
    (цјнг, 17. septembar 2021 12:02)

    # Link komentara

  9. Tex Willer
    Ok, i sta sad? Nots Kaunti je veci klub od Real Madrida jer je 40 godina ranije osnovan? Kakvu, bre, to istoriju ima Siti pa da bude veci od Zvezde i Partizana???
    (Kozuki Oden, 17. septembar 2021 11:28)

    # Link komentara

  10. Pa lepo kaze, trebao je da ostane u Zvezdi da se izgresi posteno, da zabrlja sve sto moze, da se nauci na nama dunsterima, pa onda u velike klubove
    (Jovan Zbogar, 17. septembar 2021 11:15)

    # Link komentara

  11. Prestanite da se zanosite zvedzom i paritizanom, radite nesto.
    Zna se ko vodi te klubove i vi to podrzavate gledajuci.
    Sad ce neki navijac reci, “sta me briga ko vodi to je klu”, pa ti od tog kluba nemas nista, a treba da te bude briga ko vodi jer i ti ljudi nama kroje subdinu.
    (petar, 17. septembar 2021 11:11)

    # Link komentara

  12. Sjajan golman, nikakav (do prosečan) trener, ima(o) problem sa alkoholom (zavisnik). Ako ne mora (zbog preživljavanja) bolje da se mane fudbala (trenerskog pšosla) i okrene nečemu drugom, duže i pozitivnije će ga pamtiti.
    (Snorke, 17. septembar 2021 11:05)

    # Link komentara

  13. ????
    Dzabe da ti objasnjavam onda...
    Pre Zenge nista, godinama, posle Zenge ništa godinama. LŠ docekasmo eto sa Milojem, 10 godina od tada!!!
    U 20+ godina 3 puta igrali u Evropi? "Otresli smo Zaprešić"?!?!
    Selo bre, ima 15 hiljada ljudi, na nivou Zemun Polja i Guncata? To je rang - merilo? Za ponos?
    BAŠ sam to rekao!! Zenga je doneo promenu pogleda na to. Na zalost ostalo više takvih kao ti, koji se hvalili pobedama nad Zapresicem, Ki Klaksvikom i slicnima..
    (Dachazvezda, 17. septembar 2021 10:11)

    Kako pre Zenge ništa, šta to pričaš, tad se igralo kup takmičenje i zvezda je naravno redovno učestvovala, nije se Lester sam izbacio, niti Kjevo na primer. Liga je uvedena kasnije. I u njoj je Zvezda učestvovala, i to si zaboravio. Ostale budalaštine da ne komentarišem.
    (Lars, 17. septembar 2021 11:04)

    # Link komentara

  14. I opet su veći klubovi od npr. PSGa i Sitija, kad gledaš istoriju.
    (Sabre, 17. septembar 2021 09:29)
    Pa za PSG i crno i belo jer su osnavani početkom 70ih , ali brate za Sity koji
    je osnovan 1880 godine dakle 65 godina pre blizanaca nisam baš siguran.
    (Tex Willer, 17. septembar 2021 10:53)

    # Link komentara

  15. najbolji je bio poljak valjda,sto svi igraci krenuli da ga bojkotuju jer ih tera da trce,naravno shugava uprava podrzala igrace,ali da je taj ostao verovatno bi napravio nesto od igraca...
    (kole, 17. septembar 2021 10:37)

    # Link komentara

  16. Zvezda i Partizan i jesu klubovi u kojima se uci. Klubovi koji se i dalje u mnogim zemljama potpisuju sa Belgrade. Klubovi koji se hvale najboljim navijacima a ti isti navijavi idu samo da gledaju Euro protivnike, a ne svoj tim. O kriminalitetu na i oko stadiona drugi put.
    (Zaki, 17. septembar 2021 08:55)
    Pa tad jos ,,kao,, i igraju. Necu sigurno da gledam kako se dave sa Novim Pazarom.
    (MilosS, 17. septembar 2021 10:26)

    # Link komentara

  17. Isto ko Mateus u Partizanu.
    (Pivke, 17. septembar 2021 10:15)

    # Link komentara

  18. Dachazvezda, 17. septembar 2021 09:14)

    Ne znam kakav to mentalitet luzera pominjes, Zvezda je taj zapresic otresla lagano 3:1 u gostima i 4:0 u Beogradu. Od Rome su gubili i preokrenuli 3:1, individualna greska nas je kostala proleca u evropi, pobedjivao se i Partizan.

    ????
    Dzabe da ti objasnjavam onda...
    Pre Zenge nista, godinama, posle Zenge ništa godinama. LŠ docekasmo eto sa Milojem, 10 godina od tada!!!
    U 20+ godina 3 puta igrali u Evropi? "Otresli smo Zaprešić"?!?!
    Selo bre, ima 15 hiljada ljudi, na nivou Zemun Polja i Guncata? To je rang - merilo? Za ponos?
    BAŠ sam to rekao!! Zenga je doneo promenu pogleda na to. Na zalost ostalo više takvih kao ti, koji se hvalili pobedama nad Zapresicem, Ki Klaksvikom i slicnima..
    (Dachazvezda, 17. septembar 2021 10:11)

    # Link komentara

  19. Konačno se neko usudio da objasni Mihajloviću da je odličan fudbaler, ali van terena šaban :-)
    (Opservatorija, 17. septembar 2021 10:01)

    # Link komentara

  20. Zenga i Paljuka, kakva dva golmana.
    (Robert, 17. septembar 2021 09:54)

    # Link komentara

  21. @Zvezda ne moze u istu recenicu sa omanjim lokalnim klubom, za koji nisu culi ni svi u ulici u kojoj se nalazi.
    (One night in May, 17. septembar 2021 09:12)

    Hahha kakav kompleks zvezdasa. Ubi vas nebitnost. Valjda ,ato sto ime ne umeju da vam procitaju sa papirica u zrebu, valjda zato koristite engleski naziv red star, sto je i gramaticki neispravno (imena se nikada ne previde, primer FC work / Rad), a mozda zato sto misle da ste iz Sarajeva, a mozda ipak navijaci Makabija imaju da vas pitaju nesto... E to je lokalni klub koga cak ni svi iz ulice ne znaju. A celu medijsku masineriju imaju i opet nista. Ne ide na silu.
    (One night in April, 17. septembar 2021 09:49)

    # Link komentara

  22. (Dachazvezda, 17. septembar 2021 09:14)

    Ne znam kakav to mentalitet luzera pominjes, Zvezda je taj zapresic otresla lagano 3:1 u gostima i 4:0 u Beogradu. Od Rome su gubili i preokrenuli 3:1, individualna greska nas je kostala proleca u evropi, pobedjivao se i Partizan.

    Dobar je to tim bio i nista nije trebalo menjati. Ali Zengina supruga nije volela zivot u Beogradu (Rumunka koja je htela glamur) Zenga je pojurio za novcem umesto da je igrao Evropu pred krcatom marakanom, i tada smo mi navijaci znali da se zeznuo sto je otisao
    (Lars, 17. septembar 2021 09:48)

    # Link komentara

  23. (Zaki, 17. septembar 2021 08:55)

    ... I opet su veći klubovi od npr. PSGa i Sitija, kad gledaš istoriju.
    (Sabre, 17. septembar 2021 09:29)

    # Link komentara

  24. Zvezda i Partizan i jesu klubovi u kojima se uci. Klubovi koji se i dalje u mnogim zemljama potpisuju sa Belgrade. Klubovi koji se hvale najboljim navijacima a ti isti navijavi idu samo da gledaju Euro protivnike, a ne svoj tim. O kriminalitetu na i oko stadiona drugi put.
    (Zaki, 17. septembar 2021 08:55) # Link komentara

    Srpska liga jeste razvojna liga, kao i liga za strance koji nemaju bolji angazman, to je realnost.
    A sto se tice koga znaju koga neznaju i koliko gledalaca gde ima po utakmicama komentar ti je vrlo glup i netacan.
    Kad si video da je Zvezda potpisana sa Belgrade, cista budalastina.
    Sin i ja imamo sezonske karte za Zvezdu, idemo na svaku utakmicu, evropske uglavnom gledam od kuce, manje se nerviram.
    Na svakoj zvezdinoj utakmici je izmedju 10 i 20 hiljada gledalaca sto je odlicno, ako se nastave ovakve igre bice vise iz godine u godinu.
    I ono sto me posebno raduje sto su ljudi ponovo porodicno poceli da dolaze na utakmice, otac, majka deca, ima devojcica, ponovo stadion postaje mesto porodicne ljubavi prema zvezdi.
    (dejan, 17. septembar 2021 09:27)

    # Link komentara

  25. Eee ZENGA!!!
    Slazem se maximalnoooo! Iz nekog razloga, legao si nam ko budali šamar. Lepo igrali, rezultaati to pratili, al kao što kažeš - novac.
    Doneo si mentalitet pobednika. Secam se pre Brage, pobedismo neke Kroasane, onaj Inter Zaprešić... Oni nešto prete kao, mi i stegnuti, igramo poluloše, al ih dobili. Slave igrači jadni, nenaviknuti na pobede, mentalitet luzera i splavara... Zenga ih gleda i krsti se... U stilu, rodjaci ovo je poljana, lokalni indijanci, Zaprešić!! Covek legenda Intera i Italije. Ne razume. Igrao sa najjacim Mateusom, Bremeom, Klinsmanom, Badjom - da slavi Zaprešić?!?!?
    Klinci danasnji ne razumeju, bukvalno mentalitet luzera i kukača. Samo da se kmeči. A kako i bi, 20 godina gledali kako gubimo, Kairati, Cernomoreci, Sasuoli... A i sad kad dobijemo, sad je bitno da se kmeči, nariče, zakera...
    Zato je bilo sjajno sto si došao!! Svetska legenda koja poštuje Zvezdu! Evo i 15 godina kasnije, isto!
    Hvala ti Valtere :)))
    (Dachazvezda, 17. septembar 2021 09:14)

    # Link komentara

  26. Zvezda i Partizan i jesu klubovi u kojima se uci. Klubovi koji se i dalje u mnogim zemljama potpisuju sa Belgrade. Klubovi koji se hvale najboljim navijacima a ti isti navijavi idu samo da gledaju Euro protivnike, a ne svoj tim. O kriminalitetu na i oko stadiona drugi put.
    (Zaki, 17. septembar 2021 08:55)


    Zvezda ne moze u istu recenicu sa omanjim lokalnim klubom, za koji nisu culi ni svi u ulici u kojoj se nalazi.
    (One night in May, 17. septembar 2021 09:12)

    # Link komentara

  27. Pre Mundijala 1990 kao klinci ko stane na gol Omerovic,Dika Stojanovic,Ivkovic.Posle SP ko stane na gol taj je Valter Zenga.
    (Back in Black, 17. septembar 2021 09:10)

    # Link komentara

  28. Malo golmana se ostvarilo u trenerskoj karijeri. Zenga je potvrda toga. Pre;esto je menjao klubove....i da, slažem se sa konstatacijom. Zvezda je sa njim igrala fin fundbal, da je ostao bar još godinu dana - ubeđen sam da bi i Zvezdi i njemu mnogo značilo.
    (dupli_kantar, 17. septembar 2021 09:06)

    # Link komentara

  29. Zvezda i Partizan i jesu klubovi u kojima se uci. Klubovi koji se i dalje u mnogim zemljama potpisuju sa Belgrade. Klubovi koji se hvale najboljim navijacima a ti isti navijavi idu samo da gledaju Euro protivnike, a ne svoj tim. O kriminalitetu na i oko stadiona drugi put.
    (Zaki, 17. septembar 2021 08:55)

    # Link komentara

  30. Ma bio je i neki intervju sa njegovom zenom i tu je nesto pricala o Beogradu pa su je pljuvali zbog toga.. Ne znam da li je i to imalo veze ali steta jer smo zaista igrali lep fudbal. Bila je to i dobra generacija……
    (potrošačka korpa, 17. septembar 2021 08:52)

    # Link komentara

  31. Jeste greska. Te sezone smo igrali dosta dobar fudbal. Ali tako cesto bude kad slusas druge.
    (Bocko, 17. septembar 2021 08:27)

    # Link komentara