Novak Đoković
  1. Ko kaze da Djokoviceva igra nije lepa? Kojesta. Federer igra zaista raznovrsno, elegantno i najlepse ga je gledati, ali Novak uzima poene iz neverovatnih situacija i izuzetno je uzbudljiv igrac. Ni najmanje nije defanzivac, osim kad mu je los dan.
    Tako se nekad pisalo kako je teniska lepota umrla sa odlaskom Navratilove jer skoro niko vise nije igrao na mrezi i dosle su snazne igracice sa osnovne linije. A fenomenalnih poena je bilo i bice.
    (zelena trava, 24. jun 2021 16:47)

    # Link komentara

  2. Ko kaze da Djokoviceva igra nije lepa? Kojesta. Federer igra zaista raznovrsno, elegantno i najlepse ga je gledati, ali Novak uzima poene iz neverovatnih situacija i izuzetno je uzbudljiv igrac. Ni najmanje nije defanzivac, osim kad mu je los dan.
    Tako se nekad pisalo kako je teniska lepota umrla sa odlaskom Navratilove jer skoro niko vise nije igrao na mrezi i dosle su snazne igracice sa osnovne linije. A fenomenalnih poena je bilo i bice.
    (zelena trava, 24. jun 2021 16:45)

    # Link komentara

  3. Nole je živa legenda! Prije svega čovjek čiste duše! Voli i bodri te cijela Bosna! Naprijed legendo i pokaži im da si najbolji! Do novih pobjeda!
    (Bosna ponosna!, 24. jun 2021 15:18)

    # Link komentara

  4. Odlican tekst. U stvari, iskreno receno: malo iznenadjujuce dobar, bar po meni.
    Teško je izmeniti nešto što Zapad već godinama servira na srebrnom posluzavniku što se tiče Rodzera i Rafe, ali vreme i trenutna situacija je na strani Noleta. To su sada svi shvatili, osim možda par likova na ovom sajtu, koliko mogu da pročitam... :-)))
    A najsmesniji su mi oni koji probaju da objasne da broj osvojenih GS turnira ‘nije baš toliko vazan’ za titulu najboljeg.... ili prozivaju Serenu i Stefi Graf, i izvode razne manevre da dokazu da ‘ima i bolje’... ali nema.
    Nole je najbolji igrač u modernoj eri i to će i da potvrdi možda već ove godine...ili narednih godina.

    Iz zemlje lala, uvek vaš
    (Dobro, 24. jun 2021 08:12)

    # Link komentara

  5. Preporuka za veliku većinu.Pogledajte film dobar(Novak)loš(Rafa)zao(Rodžer).Klasik Serđa Leonea i biće vam sve jasno.Radnja je na šljaci Rafinom terenu.
    (1Đoković, 24. jun 2021 07:26)

    # Link komentara

  6. Ima li drugih radosti.Radostan si ti svako veče.
    (Komšija, 24. jun 2021 07:01)

    # Link komentara

  7. Koliko vesti o Djokovicu.
    Nesrecna je zemlja u kojoj ceo narod zivi zivot samo jednog coveka!
    (ima li drugih radosti, 23. jun 2021 16:26)

    # Link komentara

  8. Bitno je da su te neznalice iz "dobrostojećih" '99 znali i gde je Srbija. Mozda bi trebali da obnove geografiju zato sto cemo im sve cesce, rezultatima na svim poljima ukazivati na neke nase kvalitete koje oni mogu da sanjaju. Nije Novak jedini brend Srbije na globalnom nivou. Ima ih jos i bice ih sve vise.
    (Si, 23. jun 2021 16:09)

    # Link komentara

  9. Znaci Sampras je bolji od Djokovica,jer je 7 godina bio prvi,dok je Djokovic za sada 6 godina zavrsavao prvi?? Ili je bolji Djokovic zato sto ima 19 GS,a Sampras 14?
    (Oliver, 23. jun 2021 15:30)

    # Link komentara

  10. Osvojice jos jedan Monte karlo jos jedan Cincinati i jos jedan RG. Na kraju karijere ce imati svih 9 mastersa x3 sva 4GS x3 . Gorkih pilula vise nego dosta za Mirku Federer, Kajzere Rodzere i Jimkove.
    (Dime, 23. jun 2021 15:24)

    # Link komentara

  11. Pa dragi moj Olivere ako ti je ovo teško zapamti onda, pazi sad Novak je skoro SEDAM GODINA na prvoj poziciji, shvataš li veličinu svoje izjavljene gluposti?


    Ne,budimo realni,broj GS je najvažnije merilo u tenisu. Cim ti Federer sada govori kako GS nisu najvažniji,to znaci da su najvažniji. Sem toga,broj GS se lako pamti,svaki Srbin zna broj 19 za sada,a broj nedelja se tesko pamti,jer se menja svakog ponedeljka pa je to tesko pamtiti. I kroz istoriju niko se ne seca koliko je Sampras ili Lendl bio nedelja prvi,ali svi znaju broj njihovih GS.
    (Oliver, 23. jun 2021 11:46) # Link komentara
    (Nemanja, 23. jun 2021 15:16)

    # Link komentara

  12. Federer će biti legenda par godina dok Nadal i Đoković ne odu u penziju. Kad svih trojica završe karijere ostaće Đoković GOAT i legenda, Nadal drugi najbolji ikad i Kralj šljake i Federer treći najbolji ikad kojem su sponzori nameštali uvek najlakši žreb zato što je Švajcarac.
    (ćao zdravo, 23. jun 2021 15:14)

    # Link komentara

  13. Pročitah nekoliko komentara i odmah u oči upadaju komentari nekog klinca koji priča o važnosti lepote u profesionalnom sportu? Još klinja i nepismen. Možda bi ga neko i ozbiljno shvatio ali klinja ne zna razliku izmedju reči "hvale" i "fale". Zašto uopšte puštate takve komentare umesto da sasečete u korenu loše stvari? Još gora je stvar što je on izgleda razmaženo derle kojem je izgleda Djoković oduzeo igračku. Ej klinac si, zelen, nemaš pojma o životu, nevidjenu slobodu imaš i umesto da ti jedina preokupacija u životu bude ta kako ćeš da se igraš i zabaviš a ti već tada mrziš nekoga? Tužno.
    (smeh, 23. jun 2021 15:07)

    # Link komentara

  14. Goat je nakazno, legenda zvuči lepo, 23. jun 2021 13:29)

    Tvoje obrazloženje o univerzalnoj lepoti u ovom slučaju ne može da se uvaži jer govori o opštem mestu, a početni komentar o kojem sada pričamo odnosi se na specifično - lepotu u igri dva tenisera. Znači, ne pričamo o babama i žabama, nego više kao kad pred sobom imaš dve žene, pa ti se jedna dopada a druga ne, ili bismo mogli da raspravljamo o lepoti zmije, svejedno. U tom smislu jedan ima pravo kad smatra da je Federerova igra lepša, drugi ima pravo kad kaže da je lepša Novakova, ali najviše sam u pravu ja kad kažem da je ukus kao dupe.
    (Lea, 23. jun 2021 14:55)

    # Link komentara

  15. @BLuka

    Ne blamiraj se,Lendl bolji teniser od Nadala zato sto ima vise titula? Znaci u tvom svetu su sve titule jednako vredne,pa su ti i turniri 250,500 i 1000 u rangu sa GS? E, u mom svetu nije tako. Kod mene postoji gradacija turnira. Btw,Federer ima najvise titula,jer ima puno malih turnira tipa Halea,pa je l' to znaci da je on najbolji? Posto ne postoji univerzalno prihvacen kriterijum za GOAT,onda svako od nas moze da ima svoj kriterijum. Ali ja sam sto posto siguran da je za vecinu ljudi broj GS glavni kriterijum. Nije mi jasno zašto to obezvredjujes kad ce Novak da ima najveci broj GS? Ti radis praktično isto sto i Federer koji je sad poceo da devaluira vrednost broja GS kad je uvideo da nece imati najvise. Ti,a da nisi ni svestan,navodis vodu na Federerovu vodenicu,iako satro navijas za Novaka. A ja to ne radim,ja kazem da su GS najvažniji i Novak ce imati najvise GS.
    (Oliver, 23. jun 2021 14:52)

    # Link komentara

  16. Nekadašnji prvi teniser sveta Endi Rodik kaže da je shvatio da je vreme za penziju kada je izgubio od Novaka Đokovića na Olimpijskim igrama u Londonu 2012. godine.
    Đoković ga je pobedio s 6:2,6:1 i oterao u penziju s 30g..On bar nije pobegao s završnog turnira u Londonu elegantno u belom đžemperu nego otišao u penziju.
    (NEDOĐIJA, 23. jun 2021 14:51)

    # Link komentara

  17. 20>19 kme kme kme
    (muamer, 23. jun 2021 12:55)

    16>1, 17>9, 20>19... primećuješ tendenciju?
    (auh!!, 23. jun 2021 14:48)

    # Link komentara

  18. "Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)"

    Nije donekle, vec najefikasnija u istoriji ovog sporta.
    A sto se tice lepote, tenis je igra u kojoj dva igraca pokusavaju da prebace lopticu na teren protivnika sa maksimum jednog odskoka dok jedan od njih ne pogresi i time se osvaja poen.
    I to je to, nista vise.

    A tebi bi preporucio da malo detaljnije posmatras i zapitas se kako je to moguce da je novak najefikasniji teniser ikad.
    Videces da nije najjaci, najbrzi, nema najbolji servis a nekako uvek pobedi. Pogledaj pazljivije malo kako on to uradi.
    Videces neverovatne stvari i veruj mi razvices onu dublju estetiku, koja nije flashy banalna i povrsna, koja zabavlja najgluplje, nego ista ona estetika koja na primer razlikuje klasicnu muziku od tap 011.
    (Buha, 23. jun 2021 14:46)

    # Link komentara

  19. Nolobani su mlogo nervozni
    (Besen, 23. jun 2021 14:45)

    # Link komentara

  20. Svaki Srbin koji navija za Federera ili Nadala u stvari mrzi Novaka. Drago mi je zbog Novaka što takvi imaju sve manje argumenata za razgovore o tenisu. Za koga navijaju Švajcarci, Španci, Hrvati i Albanci apsolutno me ne zanima. Njihova stvar.
    (ćao zdravo, 23. jun 2021 14:45)

    # Link komentara

  21. Kajzer Rodžer, mora da ima neku lutku, koja liči na onog iz Bazela? Čim se uhvatio za njega kao pijan plota.
    (Bržbihlo, 23. jun 2021 14:45)

    # Link komentara

  22. citam skoro sve komentare u vezi novaka,mogu reci da sam svasta procitao,uvek sam ga bodrio i bio ubedjen da je samo potrebno da ljudi budu realni i samo prihvate cinjenicu da je nole najbolji,ja znam da federer i nadal znaju da je bolji nole ali da nikad nece prihvatiti,al ce samo njima biti teze,a lokalne hejtere pozdravljam
    (milanche, 23. jun 2021 14:44)

    # Link komentara

  23. @"hejter", jeste, Srđan je potplatio NYT, da pišu o Novaku.
    Eto, ko stvara mržnju, neko kao ovaj mučenik.
    (Ugnam ti blavora, 23. jun 2021 14:42)

    # Link komentara

  24. Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 11:11

    ja stignem da procitam anglosaksonske "novine"(posto su to odavno sve samo ne novine) i veruj mi da tamo ima 3 puta vise mrzitelja i ljudi koji postoje da bi negativno zracili( moguce da je to zbog vece populacije pa mi se cini da ih vise ima).
    (darko, 23. jun 2021 11:23)
    Daj makar jedan primer ili naslov gde se osporava Novakov uspeh u tim kako ih ti zoveš anglosaksonskim novinama. Lupetaš ko maksim po diviziji jer misliš da Djokovića mrze zato sto je Srbin! Ne , ne mrziga niko već samo navijaju za druge. Kad ćete izbiti iz glave da ovde na zapadu mrze ljude po nacionalnosti. Taj sindrom mrznje je ostao samo još na Balkanu
    (pera zdera, 23. jun 2021 14:41)

    # Link komentara

  25. Ispada da tenis nije sport već podijum za manekenke. Nemešajte babe i žabe. Samo se rekordi priznaju jer tenis je ipak samo sport.
    (e, 23. jun 2021 14:35)

    # Link komentara

  26. GOAT
    (no name, 23. jun 2021 14:34)

    # Link komentara

  27. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)


    Hahaha, to je kao da kazes da je Karl Meloun bio donekle efikasan kao NBA kosarkas, a covek je drugi strelac u istoriji lige.
    (Ono sto se desava na ovom svetu nije istina, 23. jun 2021 14:33)

    # Link komentara

  28. Сећам се оне две баке од претпрошле године које су на 40:14 вртеле прстићима, надам се да је корона одрадила своје и да неће бити прстића.
    Наши хејтери ће сада уместо махања прстићима навалити на тастатуре и овај сајт.
    3,2,1 почни....
    (Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 11:11)

    Nadam se da su bake žive i zdrave, i da će opet da mašu prstićima, i da ishod opet bude isti.
    A ti druže malo poseti psihologa, nije teško probati biti zdrav.
    (Aleks, 23. jun 2021 14:29)

    # Link komentara

  29. Ako neko navija za nekog drugog sportistu, zasto ga zvati 'hejter'? Kao sto je legalno navijat za Djokovica, legalno je navijati i za bilo koga drugog. Ili su bukvalno svi 'hejteri' jer niko ne moze istovremeno navijati za sve?
    (skdhfsd, 23. jun 2021 11:25)

    Nemam ja ništa protiv onih koji navijaju ZA Nadala ili ZA Federera, hejteri navijaju PROTIV Novaka ko god je sa druge strane mreže.
    Shvataš?
    (auh!!, 23. jun 2021 14:26)

    # Link komentara

  30. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    Nema veze, broje se gemovi i setovi, nema ocena za umetnički dojam.
    (auh!!, 23. jun 2021 14:24)

    # Link komentara

  31. kako je ovo dosadno.već 15 godina ista priča o 3 (tri) čoveka-gladijatora koji su svoj život posvetili teniskom terenu non-stop.Više se priča 1000 puta nego što može da se gleda-nekoliko važnih mečeva godišnje i to je to..fudbal,košarka,odbojka,rukomet...svake vikend hiljade utakmica sa milionima gledalaca-ne stigne ni da se prokomentariše jedan meč a dolazi hiljadu drugih..tenis..priča o rijaliti životu tri čoveka, od rođenja 4 godine pa do...- "Trumanov šou"
    (srki s, 23. jun 2021 14:19)

    # Link komentara

  32. @ Рајко Четник, клуб 311+
    Gubi se!
    (Crnogorcino, 23. jun 2021 14:12)

    # Link komentara

  33. Федерерје заиста легенда и остаће упамћен као елегантна легенда која је са финала завршног турнира у Лондону побегао у елегантном џемперу. Ову титулу му никада Рафа и Ноле не могу отети.
    (Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 14:11)

    # Link komentara

  34. Da li je normalno da se u jednom društvu, zbog tamo nekog Federera za koga se kaže da ima najlepšu igru, piše podrugljivo o lepoti igre? Ovde je lepota stavljena na stub srama, pa se pitam na šta će ova zemlja i njeni potomci da liče ako budu prezirali svaku lepotu, pa i u tenisu, fudbalu, košarci, i tražili je samo u umetničkom klizanju. Najveća je glupost da se samo rezultati pamte, a ne igre i legendarni potezi - od fudbala do košarke, od Šarapove do Ane Ivanović, ko se naše Jece više seća?
    (Nolomani ustgali protiv lepote, 23. jun 2021 14:08)

    # Link komentara

  35. @ Istrebljivac Vonjevina
    A ti si baletan LGBT derpe par ekselans.
    (Zurkolomac, 23. jun 2021 14:02)

    # Link komentara

  36. Ne mogu nas naći ni na mapi!? Pa mogli su vaši steltovi očigledno
    (Dragan, 23. jun 2021 13:58)

    # Link komentara

  37. i pripazi na zglobove... nisam zloban, keve mi...
    (možda mi nekad i propustite komentar, 23. jun 2021 13:20)

    Moja obraćanja nolomančićima je ironično, "nije zglobno, keve mi..." samo što ti ne umeš da prepoznaš karikaturu u pisanju, to jest hvale ti knjige i brušenje nijansi u mozgu.
    (Ko je najveća legenda u tenisu? Nije goat!, 23. jun 2021 13:56)

    # Link komentara

  38. Novakov početak karijere obeležila je nekonstantnost uzrokovana zdravstvenim problemima vezanim za celijakiju odnosno intoleranciju na gluten. Kada je rešio taj problem počela je era najduže dominacije jednog tenisera. Od 2007. do 2011. izgubio je 4 godine zbog tog problema inače bi statistika sa Rodžerom i Rafom bila poražavajuća po njih. Od 2011. Novak je svake godine akter najmanje pet od deset najboljih mečeva godine po izboru Atp sajta. Često su to bili mečevi puni uzbuđenja i preokreta. Setimo se polufinala i finala Australijan opena 2012., polufinala i finala US opena 2011,finala Vimbldona 2019. Ima još puno takvih mečeva, za nabrajanje bi trebalo prostora. O kvalitetu Novakovog tenisa izjasnili su se Muratoglu, Bolitijeri i mnogi drugi.
    (Godzila, 23. jun 2021 13:55)

    # Link komentara

  39. Ma ajde... Pa Novaku je ovo druga titula na RG, a ima i dve na Vimbldonu (i po tome je jedini). 

    (Reziel, 23. jun 2021 13:17)

    Novak ima 5 Vimbldona, ne lupajte bzvz.
    (Tadmat, 23. jun 2021 13:50)

    # Link komentara

  40. Djokovic je vec sad GOAT zato sto vec 10+ godina igra na gostujucem terenu. Ono kad publika vristi na svaki protivnikov viner i na svaku tvoju gresku, s druge strane cuje se mlak aplauz na Djokovicev viner, u takvom ambijentu pobjedjivati vec 10+ godine, to moze samo GOAT!
    (Milos, 23. jun 2021 13:49)

    # Link komentara

  41. @BLuka

    Ne slazem se s tobom. Po tvojoj logici,Ivan Lendl je bolji teniser od Nadala,jer je Lendl bio 270 nedelja prvi,a Nadal samo 209. A Lendl ima samo 8 GS,a Nadal cak 20. Pa ko je tu neuporedivo bolji? Grend Slemovi su pravi i najobjektivniji pokazatelji jacine tenisera.
    (Oliver, @
    Zašto se uporno samo GSlemovi potenciraju!?
    Novak ima 1 Slem manje i više od 2 godine je 1. ATP teniser i ko je tu bolji...Nadal ili Novak!?
    I da...lakše je kalkulisati i spremati se za Slem ili 2 u godini nego godinu provesti na prvom mjestu, biti prvi na ATP listi je kruna rada i muke kroz godinu a biti prvi na GOAT listi je rezultat rada i muke kroz čitavu tenisku karijeru. Nekoga staviti za GOATa samo zato što ima najviše GSlemova je krajnje degutantno i ne za boravi da Lendl još uvijek ima više titula od Nadala.
    (BLuka, 23. jun 2021 13:46)

    # Link komentara

  42. Federer je brend ne legenda
    (kale334, 23. jun 2021 13:43)

    # Link komentara

  43. Konačno, moraju reći ono što se znalo, odavno...
    I svi će na kraju priznati vrlo brzo da je NOVAK DJOKOVIĆ GOAT u tenisu!
    (danilo, 23. jun 2021 13:22)

    Priznaćemo da je goat ali će Federer ostati najveća legenda. Šta da ti radim kad trčiš pred rudu?
    (Goatilo, 23. jun 2021 13:42)

    # Link komentara

  44. Промашен коментар, зна се ко осваја тријумфално овај Вимблдон. Његово височанство тенис= Роџер Федерер!!!
    (mlekadžija, 23. jun 2021 13:42)

    # Link komentara

  45. Sve je receno od reci do reci. Zelim da Novak osvoji Wimbledon a onda ce svi da zaneme..Jer ce biti svesni da dolazi USAO i AO gde je Novak glavni favorit. Tu se prica zavrsava. Oni zadrti mogu samo da pricaju kako neko igra lep tenis i to je sve. Igra covek liipoo za oko. Liipoo..Jos je gospodin sa frakom i cilindrom? Koga je bre to briga? Rezultati, pobede!
    (123, 23. jun 2021 13:39)

    # Link komentara

  46. A ti si neki ekspert za lepotu tenisa? Lepota je u oku posmatrača.
    (Sale, 23. jun 2021 12:28)

    U pravu si, Sale, nolomanče naše, jedino nisi siguran šta neka poruka znači. Lepota je univerzalna, svako će reći da je duga lepa, a kad oko ne može da uoči lepotu, onda je oko takvog posmatrača zatvoreno, jer ga od malih nogu nisu naučili da prepozna lepotu.
    (Šta vidi Sale u zalasku sunca?, 23. jun 2021 13:35)

    # Link komentara

  47. @ Rocky Balboa

    Federer i Nadal nisu igrali na us openu, gotovo sam siguran, a Federer i Novak 4x ili 5x ako ne gresim
    (Sir Oliver, 23. jun 2021 13:33)

    # Link komentara

  48. Nema nista sporno, Djokovic prosto nema konkurenciju. Federer i Nadal su jedina dva coveka koji imaju kvalitet da ga zaustave. Svi znamo u kakvom su fizickom stanju obojica i da bi se sada namucili i sa jednim Kecmanovicem, a kamoli prvim teniserom sveta. Ovi mladi su sposobni za set ili mozda dva, i to je to od njih. Naravno, nije Djokovic kriv zbog toga. Zavisi dokle ce dosezati njegova motivacija, da li ce stati na 21-om, ili ce ici do 24,5,6...
    (Mikii, 23. jun 2021 13:32)

    # Link komentara

  49. @Lea
    Pošto svesno samu sebe omalovažavaš - otkud ja znam šta je tebi lepo, kazaću ti samo jedno - lepota je univerzalna, zato mogu da znam i šta je tebi lepo. Siguran sam da su ti lepe laste, senice, ili kuce i mace, lavovi i tigrovi, ja obožavam pametne slonove, dečica i majke koje ih doje, poljsko cveće na koje sleću pčelice i leptiri, ribe u bistroj vodi koje jure na sve strane, verujem da ti je balet lepši od tabanjanja debelih i pijanih svadbara, i tako dalje.... Ako grešim, ako ti sve ovo nije lepo, kaži pošteno: ne, ništa mi ovo nije lepo. Pa onda nabrojiš šta je tebi lepo. Imaš lepo ime, napusti na trenutak noilomaniju, i stavi prst na čelo.
    (Goat je nakazno, legenda zvuči lepo, 23. jun 2021 13:29)

    # Link komentara

  50. Konačno, moraju reći ono što se znalo, odavno...
    I svi će na kraju priznati vrlo brzo da je NOVAK DJOKOVIĆ GOAT u tenisu!
    (danilo, 23. jun 2021 13:22)

    # Link komentara

  51. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    А ти пређи на уметничко клизање.
    (питам за друга, 23. jun 2021 11:32)

    Ja mislim da bi trebalo više obratiti pažnju na formulaciju "donekle efikasan".

    Prijatelju, baš me zanima šta je onda za tebe efikasno, ako je Đoković DONEKLE efikasan.
    (Sveznalac, 23. jun 2021 13:21)

    # Link komentara

  52. Dečko je u mogućnosti i može mu se,ove godine se defnitivno ispisuje istorija..
    (Prdonja, 23. jun 2021 13:20)

    # Link komentara

  53. 20>19 kme kme kme
    (muamer, 23. jun 2021 12:55)
    Haha,nesto ti se samo ova druga brojka menja,od kako si krenuo da pises ovakve komentare.
    Kako ce da drhti ruka,kad krenes da kucas 20
    (Mix, 23. jun 2021 13:20)

    # Link komentara

  54. (Goat ili legenda nad legendama?, 23. jun 2021 12:30)

    legenda u umetničkom utisku :)

    ok, pošalji nam adresu, a mi ćemo da ti ispunimo fetiš - šaljemo lutku u liku RF sa 2 kompleta suknjica ( umetničko klizanje i balet ) pa ti odluči koju ćeš...

    i pripazi na zglobove... nisam zloban, keve mi...
    (možda mi nekad i propustite komentar, 23. jun 2021 13:20)

    # Link komentara

  55. Goksi - Mislim da postoje vrlo relevantni pokazatelji koji dokazuju da je Novak bolji igrac na travi od Federera. Sto se Rodika tice, sam je nedavno izjavio da se povukao na vreme. Uzgred, Federer ima vise rivala s' kojim ima negativan skor nego Novak.
    (Bocko, 23. jun 2021 13:19)

    # Link komentara

  56. Mnogo smo ostrasceni, svaka druga rec nam je mrznja....Niko, nikoga tu ne mrzi. Svako ima svog favorita, sport je to na kraju krajev. Naravno da ce se mediji sve vise utrkivati ko ce da ga pohvali, i da ga velica, jer je postao neprikosnoveni vladar, a masa voli pobednike....jos kad se Rodja penzionise, ima da ga dizu u nebesa.
    (sasa jokic, 23. jun 2021 13:18)

    # Link komentara

  57. Idemo!!!
    Sledeća 2 i 21 , posle nije bitno!
    (Biohazard, 23. jun 2021 13:18)

    # Link komentara

  58. @BLuka

    Ne slazem se s tobom. Po tvojoj logici,Ivan Lendl je bolji teniser od Nadala,jer je Lendl bio 270 nedelja prvi,a Nadal samo 209. A Lendl ima samo 8 GS,a Nadal cak 20. Pa ko je tu neuporedivo bolji? Grend Slemovi su pravi i najobjektivniji pokazatelji jacine tenisera.
    (Oliver, 23. jun 2021 13:17)

    # Link komentara

  59. Meni su i ovakvi tekstovi malo tupavi. Osvojio Djokovic Roland Garos i sad su svi kao provalili da je on podjednako dobar ako ne i bolji od ove dvojice, te da u njegovom tenisu ipak ima lepote.
    Ma ajde... Pa Novaku je ovo druga titula na RG, a ima i dve na Vimbldonu (i po tome je jedini). Kad je pobedio Federera poslednji put upravo na Vimbldonu, strani novinari zaista nisu pisali ovakve tekstove, nego sve nešto tipa "jeste ga pobedio, ali i dalje nije bolji, Federer je kralj, Nadal princ, a Novak ometanje". Novak je najbolji već pet godina, ako ne i celih deset. I to prilično ubedljivo, pre bi se reklo da su Federerove i Nadalove pobede od 2011 na ovamo iznenađenje. Oni mu zaista nisu davali dovoljno priznanja, i sad je kao čovek napravio senzaciju. Pa on je duže broj jedan nego bilo koji teniser ikad! I sada je broj jedan - i samim tim ne može da bude iznenađenje kad uzme bilo koji turnir, pa čak i RG. Podvig svakako, ali iznenađenje nikako.
    (Reziel, 23. jun 2021 13:17)

    # Link komentara

  60. @skdhfsd
    Nije problem u navijanju za bilo koga, pa čak i kad, u svojoj navijačkoj strasti, malo pređu mjeru dobrog ukusa i elementarne pristojnosti. Problem je u onima koji su samo mrzitelji i kojima je bitno samo to da, na što "slikovitiji" način ispolje tu mržnju. Moraš priznati da je ovaj sajt pun gadnih komentara, koji odišu mržnjom i netrpeljivošću.
    (Bl, 23. jun 2021 13:16)

    # Link komentara

  61. Tekst je odličan.
    Dodao bih:
    Novak ,pored tenisa i neverovatnog umeća pobeđivanja,odskače u svestranim talentima u sportu i van sporta.
    Ume da zasmeje.
    Ume da pošalje poruku.
    Ume da odtrpi(često sam se pitao kako to uspeva)….
    Da se ne bavi tenisom jednako bi bio uspešan u bilo čemu za šta bi se opredelio.
    Ova dvojica nisu pokazali raznovrsnost.Sa ove tacke mi oni izgledaju bledo….Odzvanja mi Rodžerova mobilizacija svih protiv Novaka,pre sedam osam godina….Rodzer se osetio nemoćnim,ali nije priznao i neće,a časno bi bilo,ali ko danas mari za čast.To je često nerazumljiv pojam u danasnjem svetu.
    Deluju samo kao uvezbani teniseri ito,kako pisac reče ,sa negativnim skorom sa Novakom.Najlepša reč koja sve govori:on ih je maltretirao,veoma često i bolno.Bio je,u celini SUPERIORAN.
    Ima jedno časno Tenisko ime iz ovog perioda koje je to više puta veoma jasno naglasilo.To je Endi Pari.On ponavlja da za njega nema dileme ko je najbolji svih vremena.Za njega je to Novak.Prvi je konstatovao da ih sve redom Novak maltretira(u pozitivnom smislu) i neda im da igraju kako oni hoće,nego ih natera da igraju kako njemu odgovara.U sportu i životu se to zove SUPERIORNOST.
    Malo je verovatno da će proći puno vremena kada će postojati samo jedno ima u Tenisu.To ime,to je Novak Djokovic.
    Ostali ? Ostali ….će biti i Rafa i Rodzer.
    Rod Lejver može biti poredjen sa Novakom,jer da je bio ovakav ATP,pitanje je koliko bi on nakupio pobeda.Bio je paklen,poput Novaka.
    No vremena su druga ,uslovi drugi,reketi drugi,loptice….
    Moj respekt za ovu dvojicu,ali Novak je jedan,a oni du sasvim negde tamo…iza…duboko iza.To je stvarnost.
    Na kraju:
    Teško će se u skorije vreme pojaviti neko kao Novak.Mnogo toga mora da se skocka da bi se to brzo dogodilo.A to nije tako jednostavno,zar ne?
    (Djed Gavrilo, 23. jun 2021 13:13)

    # Link komentara

  62. Cime sve se Srdjan nece sluziti da bi zadovoljio svoje komplekse? Zao mi je Novaka ali stvarno. Sve mu je oprosteno.
    ("hejter", 23. jun 2021 13:11)

    # Link komentara

  63. Sretan ti Zlatni Slem 2021 godine Nole Care!!! Njihova mržnja pokazuje da radiš prave stvari! Njihova mržnja je njihova slabost i unutrašnja borba da priznaju očigledno i neizbežno - da si GOAT teniske igre i jedan od najvećih sportista koji su ikada hodali ovim planetom. Živeo!!!
    (Bardami, 23. jun 2021 13:11)

    # Link komentara

  64. Nas Nole okrenuo igricu.
    VELEMAJSTOR.
    (branko, 23. jun 2021 13:10)

    # Link komentara

  65. @Sir Oliver.... Federer i Novak nisu nikada igrali na US OPENU?..... uhh
    (Rocky Balboa, 23. jun 2021 13:10)

    # Link komentara

  66. Kaiser Roger fasovao još jednu gorku pilulu.
    (Juho, 23. jun 2021 13:04)

    # Link komentara

  67. Nedodjijo... A zasto Nolo nije pobedio Mareja, Cilica,Nadala Rodika... Bio je tamo,sta ga je sprecilo? Da li je realno da si ovakvo poredjenje napravio i dobio samo pluseve. Nolo dobio "jace" igrace u finalu i sad je on bolji. Glupost. Ajde kada napisete da je Rogera pobedio 3x u finalu to i jeste odlican argument, ali ova baljezganja.
    (Aca, 23. jun 2021 13:02)

    # Link komentara

  68. Oprezno i fokusirano Nole na Wimbledonu. Federer je najveca pretnja. I ne gubiti vreme na vezbanje Voleja na Majorci, jer Volej se retko igra u mecevima, dovoljno je plasirati loptu sa mreze kao kad je osvojio pobednicki poen na RG. Novak treba da trenira servis. I fokus samo na prvog sledeceg protivnika, a kad izadje na teren sa tim protivnikom, da tamo ima fokus da osvaja svoje servis gemove.
    (Analizator, 23. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  69. Hajde ljudi ne lozite se. Uvek isti mali, nesrecni i pakosni ljudi pistu iste komentare protiv Novaka. Njima je to jedini smisao zivota, da druge unize posto sebe nisu mogli da ostvare.
    (Zola, 23. jun 2021 13:00)

    # Link komentara

  70. Sve češće ćemo čitati ovakve tekstove. Zašto? Pa zato što su shvatili da će Novak biti najveći ikad po rezultatima, dakle titule, broj nedelja kao br 1, h2h, sve gs titule x 2, svi mastersi x 2.. i još mnogo toga. Federeru ostaje da je najvoljeniji i lep jednoručni bekhend, Rafa ostaje kralj šljake i to je to. Pokušali su sve da ga pobede, nisu uspeli, polako mu se pridružuju.
    (Spale, 23. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  71. @mickey ward

    Slozicu se da ih je Novak prevazisao obojicu, ali to da Nadal dere Federera gde stigne i nije bas tacno. Recimo Federer je pozitivan sa njim i na betonu i na travi. Oni npr NIKADA nisu igrali na us openu, gotovo neverovatno, a jasno je da bi Federer tamo bio favorit.

    Dalje se ne bih slozio sa autorom teksta, gde potencira kako je Novak iz male zemlje. Pa pogledajte jednog Khabiba. Iz dagestanske zabiti koju na mapi niko ne bi znao da nadje, ali je bio svoj do kraja i bez dodvoravanja, a zapadnjaci to cene pre svega
    (Sir Oliver, 23. jun 2021 12:59)

    # Link komentara

  72. @NEDODJIJA
    A koga je Federer pobedjivao u polufinalima? To ne pises kad vec pises da je Nolo dobio Rafu? I jel to onaj Rodik koji ima sa Nolom 5:4? Svi smo vec shvatili da pricate onako kako ste sebi konstruisali u glavi i da ide na Nolovu vodenicu. Ali ima i druga strana medalje, koju sam ti upravo pokazao. A samo se urusavate ovakvim nebulozama.Ej jos ce Nolo postati bolji igrac na travi od Federera. Mada kada vidimo da ima vas koji su ubedjeni i da je Nolo bolji igrac od Nadala na sljaci, sa vama bi trebalo prekinuti svki vid komunikacije. To je vase ubedjenje i kraj.
    (Goksi, 23. jun 2021 12:57)

    # Link komentara

  73. Kakve su to gorke pilule koje izazivaju osmijeh na licu. Smeta vam sto mi
    ne volimo Novakovo ponasanje, ne volimo njegovo dranje na boks, ne volimo
    kad 'slucajno' pogodi sudiju i ona lazna srca... Cime nas je to NYT sad
    demantovao?
    (hejter, 23. jun 2021 12:57)

    # Link komentara

  74. Ajmo jedno pitanje, ako na kraju ove "trke" izmedju ove trojice neko bude imao vise grend slema od ostale dvojice da li ce te priznati da je taj teniser najbolji?
    (Davle, 23. jun 2021 12:56)

    # Link komentara

  75. 20>19 kme kme kme
    (muamer, 23. jun 2021 12:55)

    # Link komentara

  76. Hejteri se pogubili pa sada Noletova igra nema lepotu...Pa tenis se ne igra na lepotu nego na poene,15:0,30:0,40:0,gem, set itd.Ako Nole ima pozitivan skor protiv dva najbolja tenisera,ako je trenutno i već toliko nedelja prvi na svetu,ako je oborio toliko raznih rekorda pa kako onda neko može da ga osporava,ako je iole normalan,ovi drugi nisu sporni.Samo zavistni ,zlobni i pakosni ljudi mogu da mrze najboljeg tenisera na kugli zemaljskoj Novaka Đokovića.
    (Bobi B., 23. jun 2021 12:54)

    # Link komentara

  77. Spanija dobrostojeca zemlja?Phahahahahhahahah
    (PlayBoy, 23. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  78. @(Larus, 23. jun 2021 12:09)

    Ti lepo da odeš u Muzej lepih umetnosti pa ako nešto shvatiš, nauživaćeš se.
    Ostavi sport, to je ipak disciplina gde su rezultati jedino merilo.
    A onaj tvoj izraz "nolomanče" govori samo o tvojoj bespomoćnosti da na drugi argumentovan način demantuješ tuđe mišljenje.
    (Matori Laki, 23. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  79. braco, za 30 godina ostace samo jedno - novakov rekord u gs titulama, niko nece pamtiti nista drugo....
    (meklaud, 23. jun 2021 12:53)

    # Link komentara

  80. Najbolji svih vremena. Tačka.
    (Bardami, 23. jun 2021 12:48)

    # Link komentara

  81. Ne igra se tenis zadnjih 10 godina.Federer je svoje najbolje pokazao do 2012 sa povremenim padom.2017 je bljesnuo zbog pauze i to je sve.Godine su godine.A ja bi da pitam nolomane kako to da Nolo je osvojio isti broj GS dok je bio najbolji i mladji kao i sad u starije godine?.Nema konkurenciju.
    (Kaiser Roger, 23. jun 2021 11:37)


    Sam si sebi odgovorio kako je Federer osvojio toliko GS ... nije imao konkurenciju..Kad je došao Novak, nestao.je.


    A i za Novaka.si.umoravu.. Nema konkurenciju. Nikada je više neće ni imati.
    (Big One, 23. jun 2021 12:47)

    # Link komentara

  82. Ne znam kako velike patriote i nolomani na ovo gledaju? Kao da vec "svi shvataju da je goat i priznaju" ili samo jedan normalan tekst koji se pise kada zasluzi pohvale, ali isto tako i kada zasluzuje kritike i kada se hvale Federer i Nadal. Ne brinite patriote, niko to tamo ne narucuje tekstove, po zasluzi se pisu. Sad je ovo zasluzio,kada je npr pravio Adria tur ono je zasluzio.
    (Fedor, 23. jun 2021 12:46)

    # Link komentara

  83. Kako ne znaju gde je Srbija?! Pa Srbija je izazvala Prvi Svetski rat, ubivši austrijskog prestolonaslednika okupacione sile, a 1999 godine bombardovana od strane 19 zemalja NATO-a. Zemlja koja je rekla NE Hitleru. Zemlja košarke i vaterpola. Nikole Tesle na čijim naučnim principima funkcioniše veliki deo modernog sveta. Koji to duduci ne znaju gde je Srbija na mapi.
    (Bardami, 23. jun 2021 12:45)

    # Link komentara

  84. Federer, najveća teniska legenda svih vremena.
    (Legende i goati, 23. jun 2021 11:28)

    Možda u tvom.domu kulture. Ali od.kad vam se pokvario jedini seoski TV puno se stvari promenilo u tenisu ...ha ha ha
    (Big One, 23. jun 2021 12:44)

    # Link komentara

  85. Novak je osvojio Vim. pobedivši 3 puta Federera,Nadala ,Andersona (p.f.Nadal)
    Federer je pobedio Filipusisa,3 puta Rodika,2 puta Nadala,Mareja i Čilića.
    Ko je kralj trave pitanje je sad.
    Novak naravno.
    Živeo kralj.
    (NEDOĐIJA, 23. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  86. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    Lepota je u očima posmatrača :-)))


    Pa ti gledaj odbojku, probaj tu da nađeš lepotu .. ili šah. Reklo bi se da je to više za tebe
    (Rocky, 23. jun 2021 12:41)

    # Link komentara

  87. @Kostja
    Ko si ti?
    (Mika, 23. jun 2021 12:40)

    # Link komentara

  88. Novak neće osvojiti Vimbldon i ispašće u prvom kolu, kaže Mile. Možda, ali ti si Mile jedna pakosna ljudska nesreća.
    (Alan Ford, 23. jun 2021 12:37)

    # Link komentara

  89. Nema poređenja ostalih sa Novakom. Nekada je bilo, više ne !

    On je jedan i jedini.
    (Rocky, 23. jun 2021 11:53)

    Slažem se, nema poređenja sa njegovim servisom, volejima, drop-šotovina, smečom, a ni forhend mu nije nešto... Dvoručni bekhend, i samo to, dosadno prebacivanje preko mreže uz šamansku energiju i žilavost, drugih odlika nema. Najjači je na terenu, ali igra mu je jednostavna i prosta. Mladi sve više prelaze na jednoručno igranje, i bekhend i forhend. Novak ne ispušta reket iz obe ruke, kao ona Bartoli.
    (Kostja, 23. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  90. Novak nece osvojiti Vimbldon,a na OI ce ispasti u prvom kolu kao i prosli put u Riju
    (Mile, 23. jun 2021 12:26)

    EMILE,probaj da volis tenis kao igru i navijanje ce ti biti razumno. Ako bude bilo boljih igraca nece pobediti, prosto. Izbegavaj kladjenje.
    (sala mala, 23. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  91. Koliko je Djoković dominantniji i kompletniji igrač u odnosu na Federera i Nadala pokazuje i ovaj fascinantan podatak! Novak ima na svakom Grend slemu titule koje nisu starije od tri godine, dok su druga dvojica daleko slabiji tu.
    Novak Dj. ( AO 21, RG 21, WIM 19, USO 18)
    Rafael N. ( AO 09, RG 20, WIM 10, USO 19)
    Roger F. ( AO 18, RG 09, WIM 17, USO 08)
    Ovde su upisane samo poslednje titule koje su članovi velike trojke osvajali na navedenom GS. Razlika u klasi i dominaciji je više nego očigledna. I Federeru i Nadalu su poslednje titule na dva slema starije od decenije. Nezamislivo je da neko ko pretenduje da bude najveći svih vremena 15 godina u nazad ne uspeva da osvaja pojedine slemove sa sve manjim šansama da to ostvare u godinama koje dolaze. A da ne govorimo o ostalim rekordima u kojima je apsolutno dominantan . Jedini je duplirao karijerni slem, osvojio jedini sve velike titule i to dva puta, zlatni masters x2, najviše nedelja na prvom mestu, najviše godina je završavao Nole kao NO1... I posle neko uopšte ima dilemu oko toga ko je najbolji igrač ikada!?
    (NikolaBB, 23. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  92. Kakav rivalitet Nadala i Federera,kad ga Nadal tukao gde god je stigao ,po meni veca rivalstva od pomenutog su(Nadal vs Novak,Federer vs Novak)sto nam u sustini i govori ko je najjveci najjbolji =Novak Djokovic!!!
    (mickey Ward, 23. jun 2021 12:36)

    # Link komentara

  93. Larus..Vidim da na kraju svakoga seta izlazi umetnički dojam i koji je igrač igrao lepše...ili možda izađe statistika..pa ne moraš ići u zavod.Aj ne lupetaj.Profesor Nikolić je tvorac košarke koja se igra i pobeđuje odbranom,Željko je usavršio i jel to ružna košarka?....nekome jeste nekome nije.Nekome je Šarapova lepša od Ane,nekome nije.Nisi ti merodavan da kažeš šta je lepše a šta nije.Ti samo nemaš argumente u bilo kakvoj raspravi pa onda lupetaš koješta misleći kako to ima nekog smisla .Nema veruj mi.
    (GAJA, 23. jun 2021 12:32)

    # Link komentara

  94. @ "Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu."
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    Nije vazno da li macka crna ili bela vec da lovi miseve!

    A Novak je ocigledno i crni macor i bela macka istovremeno!
    (tapa1984@yahoo.com, 23. jun 2021 12:31)

    # Link komentara

  95. Nolomani, ajde prst na čelo: da li vam se više dopada to što je Novak goat a Federer najveća teniska legenda svih vremena? Znam, sag će te vi da kažete da je Novak ta legenda, nemojte tako, znate da nije, svet ga ne voli i ne ceni toliko. On ima odlične parametre, ima i potvrdu iz zavoda za statistiku (sa pečatom), ali publika se davno opredelila. Nisam zgloban, keve mi.
    (Goat ili legenda nad legendama?, 23. jun 2021 12:30)

    # Link komentara

  96. (Larus, 23. jun 2021 12:09)
    Nolomanče, zašto bih zbog lepote išao na umetničko klizanje? Inače, ovo je već ofucana fraza, nađite nešto novo i još tupavije

    Pa šta drugo da ti kaže, stvarno. Kad se govori o lepoti govori se o ukusu, a znaš da za ukus kažu da je kao dupe - svako ga ima. Hoću reći, otkud ti znaš šta je meni lepo. Eto, čovek nalazi lepotu u umetničkom klizanju pa ti preporučuje.
    (Lea, 23. jun 2021 12:29)

    # Link komentara

  97. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    A ti si neki ekspert za lepotu tenisa? Lepota je u oku posmatrača.
    (Sale, 23. jun 2021 12:28)

    # Link komentara

  98. Novak nece osvojiti Vimbldon,a na OI ce ispasti u prvom kolu kao i prosli put u Riju
    (Mile, 23. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  99. U tekstu su mu samo izrazili respekt koliko vidim, cisto iz nuzde kako mi se cini zbog maestralnog R Garosa. Samo ne svidja mi se ovo sto ga svi vec vide kako uzima Wimbledon, treba tu pobediti 7 meceva, dace Bog da uspe u tome. Samo oprezno Nole i idemo po 20-tu !!!!!!
    (marko, 23. jun 2021 12:26)

    # Link komentara

  100. Taj "čuveni" i tako "očigledni" rivalitet Nadala i Federera... slobodno zadržite! Neka ostane!

    Jer Đokovićev jedini rival dostojan nadmetanja... jeste Đokoviće sam sebi!
    (Đoković vs. Đoković, najveće rivalstvo u istoriji sporta, ne samo tenisa!, 23. jun 2021 12:22)

    # Link komentara

  101. Oliver@
    Da Olivere ali broj 326+ mnogo impozitnije zvuči, još kada objasniš da se radi o broju sedmica na prvom mjestu to djeluje još strašnije. Naravno da je 19 GSa veće od 36 Mastersa ali kada kažeš da nečega bitnoga ima najviše i da drži neke bitne rekorde e onda i to najbitnije ima drugu dimenziju.
    Ove godine Bože daj zdravlja Novak preuzima GOAT listu, GOAT ne može biti neko ko ima najviše samo GSlemova već neko ko ima najviše uspeha u tenisu a taj uspeh je mnogo komplikovaniji od broja GSlemova.
    (BLuka, 23. jun 2021 12:18)

    # Link komentara

  102. (Kaiser Roger, 23. jun 2021 11:37), druze, nisi ti bas zdrav. Ajde da je Roger Hrvat ili Bosnjak ili sta god da si pa da se i toliko "lozis" na coveka, u redu je, patriotski je, razumljivo je. Ali covek je Svajcarac i ti dolazis Srbima da pricas kako je bolji od Novaka i da valjda mi Srbi treba za Rogera da navijamo? Sta je sa tobom legendo, sta ne stima u glavi? Ili samo hentujes Novaka jer ne mozes da podneses da je Srbin br.1 ne znam, ali u oba slucaja nije to zdravo legendo, razboleces se...
    (bruder, 23. jun 2021 12:15)

    # Link komentara

  103. .. da prihvate jednog og najuzbudljivijih šampiona u celom sportu.
    Mislim da je to i No1etova ambicija, da postane najveći šampion u celom sportu.
    Blizu je. Srećno!
    (UŠATI i uplakani, 23. jun 2021 12:14)

    # Link komentara

  104. @kaiser Roger

    "Kao i sad u starije godine"??? Decko,je l' si ti ucio padeze u skoli,tamo negde u prvim razredima? Kako te samo nije sramota da si toliko nepismen i glup??
    (Oliver, 23. jun 2021 12:14)

    # Link komentara

  105. Nolomanče, zašto bih zbog lepote išao na umetničko klizanje? Inače, ovo je već ofucana fraza, nađite nešto novo i još tupavije. Lepotu gledam i u tenisu, fudbalu, košarci, odbojci, Ani Ivanović... Zašto satima gledaš tenis, što na kraju meča ne odeš u zavod za statistiku i prepišeš parametre. Nama je ovde svašta moglo da se desi ali da će srbski navijači prihvatiti glupost kako je lepota u igri nevažna i nepotrebna, i da su zavodi za statistiku važniji od impresije na terenu, to je poslednja tragedija koja je mogla da nas pogodi. Srbi mrze lepotu u tenisu, ovo uskoro ulazi i tenisku enciklopediju.
    (Larus, 23. jun 2021 12:09)

    # Link komentara

  106. dok sam bio mali, uvek sam prezirao Nemačku repku...dobijali su zbog discipline, upornosti, inteligencije, maksimalne koncentracije i ambicije...vreme je prošlo, prezir je nestao, a Nemačka je zaslužila večito poštovanje, jer to zaslužuju najbolji i uspešni, pa makar to bila i Nemačka...e, tako vam je i sa Novakom, svakim danom, sve više, shvatiće kompleksaši ko je Joker...
    (Šta je, bre!!!!, 23. jun 2021 12:08)

    # Link komentara

  107. Ako Federer udje u osminu Rolan Garosa Bice lepo jer ovaj lepi I elegantni covek je bar za ovu godinu otpisan. Realno njegovo igracko opste stanje je lose. Ipak videcemo dokle ce stici ali realno ce neko od mladih lavova da definitivno uzeti I opleti na ovom Wimbldonu.
    (obavezni doping, 23. jun 2021 12:04)

    # Link komentara

  108. TO sada namerno rade, na sva zvona ga hvale da uđe kao favorit i onda da ga izbaci neki početnik jer mu je samopouzdanje previsoko otišlo gore... Zapamtite ovaj komentar.
    (Bojan, 23. jun 2021 11:59)

    # Link komentara

  109. @ "Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu."
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    Donekle efikasna?
    Nema "nikakvu lepotu"?

    Sto paratis ono sto je neefikasno, ako ne mozes da pomognes? Kako mozes da trpis ono sto je ruzno?

    Jel to hejtujes samog sebe?
    (U zavadi si sa samim sobom?, 23. jun 2021 11:58)

    # Link komentara

  110. Ali mi volimo kad nas mrze, ne kvarite nam bajku!
    (Vasilije, 23. jun 2021 11:58)

    # Link komentara

  111. Nema poređenja ostalih sa Novakom. Nekada je bilo, više ne !

    On je jedan i jedini.
    (Rocky, 23. jun 2021 11:53)

    # Link komentara

  112. 9 Wimbledona, to je Novakov glavni cilj
    (Jox, 23. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  113. Živeli smo u periodu 2 GOAT-a, dok nije došao pastir i vratio ih u obor.
    (Dzonidkid, 23. jun 2021 11:48)

    # Link komentara

  114. @djunta

    Ne,budimo realni,broj GS je najvažnije merilo u tenisu. Cim ti Federer sada govori kako GS nisu najvažniji,to znaci da su najvažniji. Sem toga,broj GS se lako pamti,svaki Srbin zna broj 19 za sada,a broj nedelja se tesko pamti,jer se menja svakog ponedeljka pa je to tesko pamtiti. I kroz istoriju niko se ne seca koliko je Sampras ili Lendl bio nedelja prvi,ali svi znaju broj njihovih GS.
    (Oliver, 23. jun 2021 11:46)

    # Link komentara

  115. Evo jedan mali prilog za Novakove hejtere:

    „Od 2011. Novak je osvojio 18 grend slem turnira, dok su Rodžer i Rafa zajedno uzeli 15. Osvojio je 31 masters turnir iz serije 1000 dok su Federer i Nadal zajedno osvojili 28. Bio je pobednik četiri Završna masters turnira, njih dvojica samo jedan. Novak je na prvom mestu ATP liste proveo 324 nedelje! Možete da volite koga hoćete, ali morate da se držite činjenica. One kažu: Novak je najdominantniji teniser poslednje decenije. To je jednostavno tako!“

    Ovo je izjava Pola Anakona.
    Za neupućene, bivši trener P. Samprasa i R.Federera.
    (Matori Laki, 23. jun 2021 11:46)

    # Link komentara

  116. E moj nolo
    (Milos, 23. jun 2021 11:43)

    # Link komentara

  117. Amerikanci ne mogu ni jednu zemlju pronaći na mapi, osim možda Amerike.
    (Topnik, 23. jun 2021 11:41)

    # Link komentara

  118. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    i Barsa igra lepo..
    (Jocke, 23. jun 2021 11:41)

    # Link komentara

  119. [link]
    (pusa braculj, 23. jun 2021 11:41)

    # Link komentara

  120. Levo oko mu se zatvara, to je od meditacija.
    (Šaman Prebacivač, 23. jun 2021 11:39)

    # Link komentara

  121. Čekajte, kako sad pohvalan tekst u NYT-u? Pre nedelju dana isto tako u L'ekip-u. Juče ga nahvalio bivši Federerov trener, pre neki dan i Mats Vilander. Zar ga Amerikanci i ostali zapadnjaci ne mrze iz dna duše? Tako sam čitao komentare ovde na b92 i slušao Srđana Đokovića, pa sam sad skroz zbunjen.
    (Haos, 23. jun 2021 11:38)

    # Link komentara

  122. Za Jumka, Muarema, Kaisera Rogera i druge.... Novak GOAT!!!!
    (Šou Biznis, 23. jun 2021 11:04)

    Ne igra se tenis zadnjih 10 godina.Federer je svoje najbolje pokazao do 2012 sa povremenim padom.2017 je bljesnuo zbog pauze i to je sve.Godine su godine.A ja bi da pitam nolomane kako to da Nolo je osvojio isti broj GS dok je bio najbolji i mladji kao i sad u starije godine?.Nema konkurenciju.
    (Kaiser Roger, 23. jun 2021 11:37)

    # Link komentara

  123. Kako su poslednje decenije medijski overhajpovani Fedal slemovi, a minimizirani i ignorisani Novakovi slemovi i rekordi, prosecan zapadni Fedal navijac mora da je sokiran kada mu neko poput ovog novinara NYT prospe cinjenicu u glavu da je Novak u poslednjih 10 godina osvojio 18, a Feder i Nadal zajedno 15 slemova. Verovatno ide cesanje po glavi i... "Ma nemoguce... ! Cekaj... kako to..."
    A jos da mu spomenu no1 nedelje, h2h...
    Gorka pilula, lepo rece covek.

    He, he... uzivam.
    (boze pravde u parizu, 23. jun 2021 11:34)

    # Link komentara

  124. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    А ти пређи на уметничко клизање.
    (питам за друга, 23. jun 2021 11:32)

    # Link komentara

  125. Federer Novaku - đe si goate, Novak njemu đe si legendo?
    (Legenda i goat, 23. jun 2021 11:30)

    # Link komentara

  126. Novak je veliki radnik, stalno radi na unapredjenju sebe i svoje igre. Vanvremenski takmicar i sampion. Sve redom pobedjuje, podseca me na vreme kad su Borg ili Sampras gazdovali svetskim tenisom. Nadal i sajdzija nemaju nikakve sanse protiv Novaka. Samo da ga zdravlje sluzi jos koju godinu.
    (Che, 23. jun 2021 11:28)

    # Link komentara

  127. Za Jumka, Muarema, Kaisera Rogera i druge.... Novak GOAT!!!!
    (Šou Biznis, 23. jun 2021 11:04)

    Federer, najveća teniska legenda svih vremena.
    (Legende i goati, 23. jun 2021 11:28)

    # Link komentara

  128. Lepo napisano. Ono sto mi nije jasno je sledece: Ajde kad proizvodjaci opreme imaju sumnju koje GOAT. Ajde kad Zapadnjaci imaju sumnju ko je GOAT. Ali mi nije jasno sto i mi dalje imamo sumnju. Godinam se pise da je Novak GOAT i sad kad je ostalo samo grend slem sad smo se i mi fokusirali na to u smislu: Pa da jos nije GOAT, prvo mora grand slem. A on vec u milion drugih stvari ocigledno superiorniji od preostale dvojice.

    Otku sad grend slem najvazniji? Nije li npr. broj provedenih nedelja ubedljivo najvaznije merilo.
    (Djunta, 23. jun 2021 11:28)

    # Link komentara

  129. Od 2011. godine osvojio je 18 Grend slemova, sedam više od Nadala i 14 više od Federera" Ovaj podatak toliko govori…
    (Zokara, 23. jun 2021 11:27)

    # Link komentara

  130. Sta osvojio oi
    (Milos, 23. jun 2021 11:26)

    # Link komentara

  131. Sve dolazi ma svoje mesto...naći će naš Novak svoje mesto u istoriji bez obzira iz koje zemlje dolazi...samo da izdrži....
    (MS, 23. jun 2021 11:25)

    # Link komentara

  132. Ako neko navija za nekog drugog sportistu, zasto ga zvati 'hejter'? Kao sto je legalno navijat za Djokovica, legalno je navijati i za bilo koga drugog. Ili su bukvalno svi 'hejteri' jer niko ne moze istovremeno navijati za sve?
    (skdhfsd, 23. jun 2021 11:25)

    # Link komentara

  133. U zadnjih 10 godina nemaju RF i RN zajedno koliko Novak Gran Slemova
    (max, 23. jun 2021 11:24)

    # Link komentara

  134. Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 11:11

    ja stignem da procitam anglosaksonske "novine"(posto su to odavno sve samo ne novine) i veruj mi da tamo ima 3 puta vise mrzitelja i ljudi koji postoje da bi negativno zracili( moguce da je to zbog vece populacije pa mi se cini da ih vise ima).
    (darko, 23. jun 2021 11:23)

    # Link komentara

  135. Novak jeste Hudini, ovo što je postigao na RG je verovatno najveći podvig u sportu. Način na koji igra tenis pogotovu to istezanje i proklizavanje je nešto što niko ne poseduje, defanzivno je bez premca ali ono što me je uvek nerviralo je prvi servis. Ko zna koliko je Novak izgubio ključnih mečeva samo da je servis proradio. Ali nema veze ovo jeste duži i teži put, ali mesto među bogovima mu je obezbeđeno.
    (Biće bolje, 23. jun 2021 11:22)

    # Link komentara

  136. Đokovića igra je donekle efikasna, ali nema ama baš nikakvu lepotu.
    (Đorđe, 23. jun 2021 11:21)

    # Link komentara

  137. Не знам како је у свету, мислим да су тамо људи ментално здрави и да нема хејтера али зато је овде на Балкану плодно тло за хејтере вероватно зато што је у нашем народу срамота отићи код психијатра и лечити се.
    Сећам се оне две баке од претпрошле године које су на 40:14 вртеле прстићима, надам се да је корона одрадила своје и да неће бити прстића.
    Наши хејтери ће сада уместо махања прстићима навалити на тастатуре и овај сајт.
    3,2,1 почни....
    (Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 11:11)

    Nadas se da je korona odradila svoje za dve bake?!?!Nadam se da si dosledan da nije sramota otici kod psihijatra.
    (Mika Hajnekenjaj, 23. jun 2021 11:19)

    # Link komentara

  138. Šta će biti sa tim priznavanjima kad Novak osvoji 21 GS, kad su već sad počeli da priznaju istinu iako je Nole jos uvijek u manjku 1GS.
    (Mare, 23. jun 2021 11:15)

    # Link komentara

  139. Не знам како је у свету, мислим да су тамо људи ментално здрави и да нема хејтера али зато је овде на Балкану плодно тло за хејтере вероватно зато што је у нашем народу срамота отићи код психијатра и лечити се.
    Сећам се оне две баке од претпрошле године које су на 40:14 вртеле прстићима, надам се да је корона одрадила своје и да неће бити прстића.
    Наши хејтери ће сада уместо махања прстићима навалити на тастатуре и овај сајт.
    3,2,1 почни....
    (Рајко Четник, клуб 311+, 23. jun 2021 11:11)

    # Link komentara

  140. Za Jumka, Muarema, Kaisera Rogera i druge.... Novak GOAT!!!!
    (Šou Biznis, 23. jun 2021 11:04)

    # Link komentara

  141. bezveze kad ga hvale jer sto ga vise mrze on ih vise melje..
    a najbolji opis trenutne situacije je "Nadal i Federer za stolom dele grend slemove, Novak privuce stolicu dune i ugasi svecu"
    (Nenad Ilic, 23. jun 2021 11:03)

    # Link komentara